[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.522 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@slijkie, ik lok je even hier naartoe betreffende deze reactie: slijkie in "[F1 2020] Race 1 GP van Oostenrijk"

De uitzendstandaard voor F1 in UHD gaat in 50Hz, 60Hz ga je niet zien in Europa, en dat lijkt mij ook wel tamelijk logisch? ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:43
hardware-lover schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 22:01:
@slijkie, ik lok je even hier naartoe betreffende deze reactie: slijkie in "[F1 2020] Race 1 GP van Oostenrijk"

De uitzendstandaard voor F1 in UHD gaat in 50Hz, 60Hz ga je niet zien in Europa, en dat lijkt mij ook wel tamelijk logisch? ;)
Snap ik, klopt, dacht even aan 60fps UHD bluray, maargoed, 50Hz is ook ok, alleen via Sky.

Kan wel, maar dan ben ik honderden euro’s kwijt om het te krijgen. En dan in Amsterdam wonend in een appartament, als ik een vrijstaand huis had, had ik die schotel direct opgehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:52:
F1tv geeft 25% korting op een jaar abbo, alleen via de app kan je deze korting niet toevoegen en heb geen creditcard.
Waar zie je die 25%? Ik sta op het punt op Ziggo sport te nemen maar liever niet eigen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28

Edd

D-Ed schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 00:17:
[...]

Waar zie je die 25%? Ik sta op het punt op Ziggo sport te nemen maar liever niet eigen..
Je kunt de kortingscode BACK25 gebruiken voor 25% korting. Dat stond iig in de mail die ik kreeg.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Edd schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 00:27:
[...]

Je kunt de kortingscode BACK25 gebruiken voor 25% korting. Dat stond iig in de mail die ik kreeg.
Thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zooo, gisteren even anderhalf uur geinvesteerd in side-loaden van de F1TV app op mijn android POS9002 TV. Is eindelijk gelukt, orientation app nodig, sideload launcher en de f1tv apk en een muis aangesloten op de TV.

Dat werkt tenminste helemaal soepel, itt via de PC (hoewel als je die op 50Hz refresh zet gaat het ook vrij soepel). Happy mee :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

JvS schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 08:17:
Zooo, gisteren even anderhalf uur geinvesteerd in side-loaden van de F1TV app op mijn android POS9002 TV. Is eindelijk gelukt, orientation app nodig, sideload launcher en de f1tv apk en een muis aangesloten op de TV.

Dat werkt tenminste helemaal soepel, itt via de PC (hoewel als je die op 50Hz refresh zet gaat het ook vrij soepel). Happy mee :).
Als je een muis aansluit krijg je wel een cursor op het beeld?
Ik wil het zaterdag eerst testen via kodi aangezien ik het idee krijg dat het beeld daar scherper is.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:14
JvS schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 08:17:

Welke App/Launcher heb je gebruikt ? Gisteren ben ik ook aan het pielen geweest maar het wilde niet vlotten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Theebag schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 09:10:
[...]

Welke App/Launcher heb je gebruikt ? Gisteren ben ik ook aan het pielen geweest maar het wilde niet vlotten.
Hoe je F1TV en die orientation APK moet sideloaden zijn vele instructies voor, dat is niet zo lastig (file explorere installeren, APK op TV krijgen via USB stick of cloud dienst, APK installatie aanzetten in beveiligingssettings, APK in explorer starten)

Sideload launcher (dat is alleen starten van de gesideloade apps, niet installeren)
https://play.google.com/s...nfire.tv.sideloadlauncher

Oreintatie goed zetten:
https://apkpure.com/set-o...e.eyesfree.setorientation
G_Dragon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 08:24:
[...]

Als je een muis aansluit krijg je wel een cursor op het beeld?
Ik wil het zaterdag eerst testen via kodi aangezien ik het idee krijg dat het beeld daar scherper is.
Ja, ik krijg direct een cursor. USB muis overigens (USB toetsenbord werkte ook direct).

Ik heb het idee dat het in de browser en op de TV even scherp is. In de browser schakelt-ie alleen iets sneller over naar een hogere bitrate.

Ander nadeel: Hij stretcht alles naar 16:9. Op zich niet zo heel bezwaarlijk, maar oude races kijken kan, maar dan moet je met je TV het beeld weer naar 4:3 terugforceren ofzo :P.

[ Voor 32% gewijzigd door JvS op 02-07-2020 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
JvS schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:11:
[...]

Hoe je F1TV en die orientation APK moet sideloaden zijn vele instructies voor, dat is niet zo lastig (file explorere installeren, APK op TV krijgen via USB stick of cloud dienst, APK installatie aanzetten in beveiligingssettings, APK in explorer starten)

Sideload launcher (dat is alleen starten van de gesideloade apps, niet installeren)

Oreintatie goed zetten:

[...]
Ja, ik krijg direct een cursor. USB muis overigens (USB toetsenbord werkte ook direct).

Ik heb het idee dat het in de browser en op de TV even scherp is. In de browser schakelt-ie alleen iets sneller over naar een hogere bitrate.

Ander nadeel: Hij stretcht alles naar 16:9. Op zich niet zo heel bezwaarlijk, maar oude races kijken kan, maar dan moet je met je TV het beeld weer naar 4:3 terugforceren ofzo :P.
Dank je wel, ik had inderdaad al een paar APK's gesideload maar ik was nog niet overtuigd van de orientatie app's die had geprobeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
Oh dit had ik niet moeten doen, ergens een 4k opname van GP Azerbaijan 2018 gevonden.
Ik ben nu echt verpest, wat een beeld en wat een graphics zo zonde dat we het hier met 1080i beeld moeten doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zjzeuzuajxd7BgT899f2eDsL7mY=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/JZUJYMgqf9wmt6ipxaf0NWCT.png?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OBNKlRjIdgZnzURxnsjzXg9Q9Gg=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/f3EKmP4fPYZFfdHwZVTUjrIG.png?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LU6ArfMRtX23NnkV05tdtANHTwo=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/VvTLDiDiiCRMOKJ1FQzlgRvv.png?f=fotoalbum_small
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k3a-zWbpWmAs7Qt2oDM1-70tSgQ=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/r1XOwrQTOqDzEDYM8OhJhtCZ.png?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0unY700ilFrIMvVvhVrYrpeTQXI=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/gk8iTvc5OXo7hKN6fNoiy7cJ.png?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gUsZJ0UUwb-96KBsh1L8t0HjAGg=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/POT2lb5L7yp1n46OSJkwI7SW.png?f=fotoalbum_small

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

JvS schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:11:
[...]

Oreintatie goed zetten:

[...]

Dank je :) ik ga zaterdag deze manier even testen en als dit inderdaad niet Full HD is dan kan ik altijd Kodi nog proberen, ben benieuwd hoe de live uitzendingen zijn want als ik een oude race terugkijk heb ik wel goede kwaliteit.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:53:
[...]

Dank je :) ik ga zaterdag deze manier even testen en als dit inderdaad niet Full HD is dan kan ik altijd Kodi nog proberen, ben benieuwd hoe de live uitzendingen zijn want als ik een oude race terugkijk heb ik wel goede kwaliteit.
Via Kodi is het toch ook geen FHD?

En vraagje voor de mensen met een tv met webbrowser.. Is het aan te raden om via de webbrowser in te loggen of bv een app zoals Kodi om de beste kwaliteit te krijgen? In dit geval gaat het om de LG OLED B9

[ Voor 21% gewijzigd door D-Ed op 02-07-2020 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

D-Ed schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:30:
[...]

Heb nu 2 races teruggekeken en ik twijfelde of het FHD was.
Zag er wel goed uit, alleen vraag mij af of het ook zo is bij een live race.
Wij hebben een sinds 3 weken een Oled tv van Sony en wil het wel optimaal bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:32:
[...]

Wij hebben een sinds 3 weken een Oled tv van Sony en wil het wel optimaal bekijken.
Ja hier hetzelfde.. (maar ander merk dus ;) ) Maar terugkijken lijkt idd een beter beeld te geven dan de live stream.. Wat een armoede eigenlijk :9 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

D-Ed schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:34:
[...]

Ja hier hetzelfde.. (maar ander merk dus ;) ) Maar terugkijken lijkt idd een beter beeld te geven dan de live stream.. Wat een armoede eigenlijk :9 8)
Ik keek al 2 jaar via KPN voor 15 euro p.m tot ik de goedkopere oplossing tegenkwam F1tv.
Alleen het is ontzettend jammer dat het allemaal via omwegen moet bij F1tv. ( Kodi , sideloaden, casten)
In deze tijd zou je toch mogen verwachten dat KPN & Ziggo gewoon 4K Formule 1 uitzenden, alleen doordat Ziggo die rechten in handen blijft houden schiet het niet op.

Volgend jaar stopt de duitse zender RTL er ook al mee, waardoor de sport nog meer betaald / duurder gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:38:
[...]

Ik keek al 2 jaar via KPN voor 15 euro p.m tot ik de goedkopere oplossing tegenkwam F1tv.
Alleen het is ontzettend jammer dat het allemaal via omwegen moet bij F1tv. ( Kodi , sideloaden, casten)
In deze tijd zou je toch mogen verwachten dat KPN & Ziggo gewoon 4K Formule 1 uitzenden, alleen doordat Ziggo die rechten in handen blijft houden schiet het niet op.

Volgend jaar stopt de duitse zender RTL er ook al mee, waardoor de sport nog meer betaald / duurder gaat worden.
Echt precies dezelfde route/frustratie die we (ach tja, eigenlijk ik alleen) hier moeten doorlopen.. Ik heb nog wel ergens wat principes over dus wil eigenlijk niet Ziggo Sport nemen alleen maar voor F1.. Maar tja, het gemak en de net wat betere kwaliteit.. Als men ergen een 4K stream kan fixen (50fps het liefste) betaal ik daar net zo lief het zelfde bedrag voor maandelijks.. Het kan wel namelijk.. |:( |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
D-Ed schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:30:
[...]

Ik zou er niet vanuit gaan dat Kodi een betere stream krijgt aangeleverd dan ze aan de app / webbrowser aanbieden :+
G_Dragon schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 23:24:
@RobertMe het enige waar ik mij zorgen om maak is dat de onder list by season, de map 2020 nog niet geupdated is naar aankomend weekend en de races erop.

Heb jij dit ook?
Kodi addon nog steeds niet geïnstalleerd. Maar ik neem aan dat de addon gewoon dezelfde "feed" / API gebruikt als dat in ieder geval de app (als ook niet website) gebruikt, dus ik zou er vanuit gaan dat dat gewoon goed komt. Waarschijnlijk kun je het ook vanmiddag tussen 2 en 3 al testen. Dan is de High Speed Track Test die ook live wordt uitgezonden. Alleen is die niet terug te kijken, dus met een beetje pech is de 2020 "map" dan ook weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

D-Ed schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:41:
[...]

Echt precies dezelfde route/frustratie die we (ach tja, eigenlijk ik alleen) hier moeten doorlopen.. Ik heb nog wel ergens wat principes over dus wil eigenlijk niet Ziggo Sport nemen alleen maar voor F1.. Maar tja, het gemak en de net wat betere kwaliteit.. Als men ergen een 4K stream kan fixen (50fps het liefste) betaal ik daar net zo lief het zelfde bedrag voor maandelijks.. Het kan wel namelijk.. |:( |:(
De enige die 4K aanbied is Skysports en kost gelijk weer minimaal 100 euro...
Als dit aankomend weekend de vrije training en kwalificatie niet goed bevalt via Kodi / sideload dan kies ik alsnog voor het Ziggo Sport Totaal pakket voor 15 euro p.m.

Heb zelfs nog gekeken of het overstappen naar Ziggo een idee was, maar dan betaal ik ook 10 p.m meer dan wat ik nu bij kpn betaal. Ben nu 56 euro p.m kwijt bij kpn namelijk en ziggo zit je al over de 60 p.m

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:49:
[...]

De enige die 4K aanbied is Skysports en kost gelijk weer minimaal 100 euro...
Als dit aankomend weekend de vrije training en kwalificatie niet goed bevalt via Kodi / sideload dan kies ik alsnog voor het Ziggo Sport Totaal pakket voor 15 euro p.m.

Heb zelfs nog gekeken of het overstappen naar Ziggo een idee was, maar dan betaal ik ook 10 p.m meer dan wat ik nu bij kpn betaal. Ben nu 56 euro p.m kwijt bij kpn namelijk en ziggo zit je al over de 60 p.m
#Metoo.. Zitten hier met twee mobiele abonnementen, Spotify family etc. etc. en voor de rest erg tevreden over KPN hoor.. Overstappen denk ik nog niet aan.. Maar ik heb dus ook geen inlog van de F1 app meer, die was in maart afgelopen.. Ik beslis morgen wel wat ik doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

D-Ed schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:51:
[...]

#Metoo.. Zitten hier met twee mobiele abonnementen, Spotify family etc. etc. en voor de rest erg tevreden over KPN hoor.. Overstappen denk ik nog niet aan.. Maar ik heb dus ook geen inlog van de F1 app meer, die was in maart afgelopen.. Ik beslis morgen wel wat ik doe.
Laat uw beslissing maar weten, het blijft best wel een heel gezoek naar wat het beste is.
Je wil op een Oled tv niet lager dan Full HD kijken, dat ziet er gewoon niet uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:55:
[...]

Laat uw beslissing maar weten, het blijft best wel een heel gezoek naar wat het beste is.
Je wil op een Oled tv niet lager dan Full HD kijken, dat ziet er gewoon niet uit.
Als ik dat zo lees hadden jullie beter geen OLED TV kunnen kopen, had een hoop geld gescheeld :+

* RobertMe aait zijn LG 55E6 nog eens

Maar intussen begint het wel "erg" te worden ja. De kwaliteit is al minder dan Ziggo (op beeld gebied dan), laat staan dat we 4K krijgen. En dan ook nog steeds geen Chromecast / TV app / ... in deze tijd, terwijl het F1 TV ook alweer 2 jaar bestaat. Wat dat betreft hadden ze wel iets beter hun best mogen doen zeg maar. Nadat ze begin vorig jaar nog wat "opstart" issues hadden na het toevoegen van een hoop extra landen hoopte ik dat daarna een betere kwaliteit snel zou volgen, maar dat bleek duidelijk niet zo te zijn. En gezien er dit jaar geen verbeteringen zijn aangekondigd verwacht ik ook niet veel op dat gebied, helaas.

Maar lijkt mij ook een beetje een kip-ei probleem met wat ze nu aanbieden. Ze hebben alleen de smartphone app (niet eens tablet) en de browser variant. Dus het is niet dat ze überhaupt aanmoedigen om via TV te kijken. In die zin valt het te hopen dat als de kwaliteit omhoog gaat / kan (wat mij voornamelijk capaciteit gerelateerd lijkt) dat ze dan ook snel komen met officiële ondersteuning voor het kijken op TVs, en ze nu kijken op TV ontmoedigen om te voorkomen dat er nog meer geklaagd wordt over de kwaliteit. Nu neem je het toch voor lief dat de kwaliteit minder is als je via een work-a-round op TV kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

RobertMe schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:09:
[...]

Als ik dat zo lees hadden jullie beter geen OLED TV kunnen kopen, had een hoop geld gescheeld :+

* RobertMe aait zijn LG 55E6 nog eens

Maar intussen begint het wel "erg" te worden ja. De kwaliteit is al minder dan Ziggo (op beeld gebied dan), laat staan dat we 4K krijgen. En dan ook nog steeds geen Chromecast / TV app / ... in deze tijd, terwijl het F1 TV ook alweer 2 jaar bestaat. Wat dat betreft hadden ze wel iets beter hun best mogen doen zeg maar. Nadat ze begin vorig jaar nog wat "opstart" issues hadden na het toevoegen van een hoop extra landen hoopte ik dat daarna een betere kwaliteit snel zou volgen, maar dat bleek duidelijk niet zo te zijn. En gezien er dit jaar geen verbeteringen zijn aangekondigd verwacht ik ook niet veel op dat gebied, helaas.

Maar lijkt mij ook een beetje een kip-ei probleem met wat ze nu aanbieden. Ze hebben alleen de smartphone app (niet eens tablet) en de browser variant. Dus het is niet dat ze überhaupt aanmoedigen om via TV te kijken. In die zin valt het te hopen dat als de kwaliteit omhoog gaat / kan (wat mij voornamelijk capaciteit gerelateerd lijkt) dat ze dan ook snel komen met officiële ondersteuning voor het kijken op TVs, en ze nu kijken op TV ontmoedigen om te voorkomen dat er nog meer geklaagd wordt over de kwaliteit. Nu neem je het toch voor lief dat de kwaliteit minder is als je via een work-a-round op TV kijkt.
We hebben er nog geen dag spijt van, elke serie/film/game ziet er gewoon prachtig uit.
Ben het helemaal met uw verhaal eens en denk dat tv ondersteuning & hogere kwaliteit er ook niet snel komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

G_Dragon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:32:
[...]

Als het er goed uitziet, dan is het toch goed? :P

Of moet het uit principe 1080P zijn?

[ Voor 25% gewijzigd door JvS op 02-07-2020 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Ik vraag me nu werkelijk af waarom HD er op een Oled TV niet uit zou zien? Natuurlijk, liefst alles in UHD aangeleverd, maar indien niet dan gaan we het niet overdramatiseren. Een fatsoenlijk HD TV signaal is prima aan te kijken (en ja, ik weet hoe een UHD F1 stream eruit ziet op mijn TV, eveneens Oled).

Wil je de op één na beste kwaliteit of de beste, legaal verkrijgbaar, voor ons Nederlanders? Ziggo Sport kanaal 14 in Full HD 25Hz (~12Mbit nu ~8Mbit :? ), beschikbaar voor iedere Ziggo abonnee. Nog een stapje lager in kwaliteit, Ziggo Sport Totaal in Full HD 25Hz (variabel ~10Mbit nu ~7Mbit :F ). Waarom Ziggo het extra betaalde Sport-pakket wat knijpt is mij niet duidelijk.

Daarna volgt F1TV met maximaal ~5.6Mbit, Full HD resolutie in 50Hz.

Daar moeten we het (helaas) mee doen jongens en meisjes, het is niet anders ;)

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 04-07-2020 22:06 . Reden: waar Ziggo nu mee bezig is?? ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:44
hardware-lover schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 13:19:
[...]

Ik vraag me nu werkelijk af waarom HD er op een Oled TV niet uit zou zien? Natuurlijk, liefst alles in UHD aangeleverd, maar indien niet dan gaan we het niet overdramatiseren. Een fatsoenlijk HD TV signaal is prima aan te kijken (en ja, ik weet hoe een UHD F1 stream eruit ziet op mijn TV, eveneens Oled).

Wil je de op één na beste kwaliteit of de beste, legaal verkrijgbaar, voor ons Nederlanders? Ziggo Sport kanaal 14 in Full HD 25Hz (~12Mbit), beschikbaar voor iedere Ziggo abonnee. Nog een stapje lager in kwaliteit, Ziggo Sport Totaal in Full HD 25Hz (variabel ~10Mbit). Waarom Ziggo het extra betaalde Sport-pakket wat knijpt is mij niet duidelijk.

Sportuitzendingen op 25fps zouden verboden moeten worden.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Lasmibalsingh schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 13:42:
[...]
Sportuitzendingen op 25fps zouden verboden moeten worden.
Heb ik goed nieuws voor jou. Via de nieuwe ZiggoGo AndroidTV app (niet voor mobiel), is het 50Hz... d:)b (in 720p en max. 4.29Mbit)

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 02-07-2020 13:58 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

[...]

Wil je de op één na beste kwaliteit of de beste, legaal verkrijgbaar, voor ons Nederlanders? Ziggo Sport kanaal 14 in Full HD 25Hz (~12Mbit), beschikbaar voor iedere Ziggo abonnee. Nog een stapje lager in kwaliteit, Ziggo Sport Totaal in Full HD 25Hz (variabel ~10Mbit). Waarom Ziggo het extra betaalde Sport-pakket wat knijpt is mij niet duidelijk.

Mooie duidelijke uitleg :), ik bedoelde dat je toch minimaal Full HD wil tegenwoordig.
Verbaas me wel dat F1tv hogere HZ heeft dan ziggo :o.
Zit zelf bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Hoezo overdramatiseren? Het is 2020, een gemiddelde vlogger op YouTube streamt in betere kwaliteit dan de betaalde F1 'pinnacle of motorsport' stream.. -O-

Die streams worden gewoon in 4K 50FPS uitgezonden.. Er zijn meer dan voldoende mensen die er voor willen betalen maar op de één of andere manier willen de rijkste bedrijven van de wereld niet mee met de tijd..

Ziggo upload ook 720P video's naar YouTube, doe dan niks denk ik dan. Het is zijn gewoon de ouderwetse smerige tactiekjes van de media industrie die niet met de tijd en verwachtingen van hun potentiële klanten meegaat..

Zo, en dát is 'overdramatiseren' :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 17:02

Chiron

Moderator Discord
High speed test nu op F1TV, maar het geluid 'rammelt' :?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Chiron schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:04:
Kraakt inderdaad als een malle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:51
Het geluid is nog niet heel best... En er staat bij mij een dubbel overlappend logo rechts bovenin

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 18:28

Edd

Chiron schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:04:
Dat niet alleen.. Het "gezoef" en beeld klopt ook nog niet helemaal.
Ze zullen nog wel wat roestig zijn na al die maanden ;)

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

D-Ed schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:01:
[...]
Hoezo overdramatiseren? Het is 2020, een gemiddelde vlogger op YouTube streamt in betere kwaliteit dan de betaalde F1 'pinnacle of motorsport' stream.. -O-

Die streams worden gewoon in 4K 50FPS uitgezonden.. Er zijn meer dan voldoende mensen die er voor willen betalen maar op de één of andere manier willen de rijkste bedrijven van de wereld niet mee met de tijd..

Ziggo upload ook 720P video's naar YouTube, doe dan niks denk ik dan. Het is zijn gewoon de ouderwetse smerige tactiekjes van de media industrie die niet met de tijd en verwachtingen van hun potentiële klanten meegaat..

Zo, en dát is 'overdramatiseren' :*)
Even ter verheldering, nu we toch zo aan het zeveren zijn ;) Het is een UHD stream, geen 4k :+
In een strakke 27Mbit HEVC kwaliteit met 5.1 DD+ geluid, dat dan weer wel, jammie (y)

En dat over Ziggo en wat ze naar YT uploaden, dat gaat ook soms in 1080p hoor, al stelt dat vwb bitrate ook niet veel voor. F1TV schiet wat dat betreft trouwens eveneens flink tekort, ze hebben dus die fijne UHD kwaliteit, maar wat ze met ons delen via YT stelt dan ook niet zo heel veel voor (al vind ik ook dat prima te doen).

We kunnen hoog en laag springen, maar wij hebben er geen bal over te zeggen. Ik kijk voor de Sport zelf en zolang het geen Omroep Brabant kwaliteit is, neem ik er wel genoegen mee d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

hardware-lover schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 13:51:
[...]

Heb ik goed nieuws voor jou. Via de nieuwe ZiggoGo AndroidTV app (niet voor mobiel), is het 50Hz... d:)b (in 720p en max. 4.29Mbit)
Kijk, dit klinkt alsof ik het ook eens moet gaan proberen :Y als dit een beetje strak werkt en niet dezelfde restricties heeft als de mobiele app, dan kan dit best nog wel eens een vervanger worden voor het standaard lineaire TV verhaaltje

[ Voor 21% gewijzigd door Pathogen op 02-07-2020 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Pathogen schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:22:
[...]
Kijk, dit klinkt alsof ik het ook eens moet gaan proberen :Y als dit een beetje strak werkt en niet dezelfde restricties heeft als de mobiele app, dan kan dit best nog wel eens een vervanger worden voor het standaard lineaire TV verhaaltje
Wat zijn die mobiele restricties?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:24
Sand0rf schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:04:
Het geluid is nog niet heel best... En er staat bij mij een dubbel overlappend logo rechts bovenin
Ah dat logo ligt dus gelukkig niet aan mijn setup als andere het ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
hardware-lover schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:16:
[...]

Even ter verheldering, nu we toch zo aan het zeveren zijn ;) Het is een UHD stream, geen 4k :+
In een strakke 27Mbit HEVC kwaliteit met 5.1 DD+ geluid, dat dan weer wel, jammie
(y)

...

We kunnen hoog en laag springen, maar wij hebben er geen bal over te zeggen. Ik kijk voor de Sport zelf en zolang het geen Omroep Brabant kwaliteit is, neem ik er wel genoegen mee d:)b
Dank voor de toelichting d:)b

Maar oh my god.. Als ze ons dat nu gewoon aanbieden voor die €15,- per maand dan hoef ik alleen maar F1 en mogen ze de andere sporten houden..

Ennuh, Omroep Brabant rules (met carnaval tenminste :9B :9B )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

hardware-lover schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:25:
[...]

Wat zijn die mobiele restricties?
"Deze uitzending is niet beschikbaar", content die je niet mag Casten, dat soort meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Iemand toevallig een idee wat een F1TV stream van een uur doet voor je databundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:45
Hann1BaL schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:37:
Iemand toevallig een idee wat een F1TV stream van een uur doet voor je databundel?
In HD ?

Ga uit van 20-25MB per minuut, lagere resolutie uiteraard minder.
Dan zit je voor de meeste apps wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Pathogen schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:30:
[...]
"Deze uitzending is niet beschikbaar", content die je niet mag Casten, dat soort meuk.
Ah. Dat eerste, daar durf ik geen uitspraak over te doen, geen idee hoe die melding tot stand komt. Dat laatste, casten, is niet aan de orde in dit geval. Restrictie is een internetverbinding via Ziggo (vast via kabel/wifi, niet mobiel dus).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

hardware-lover schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:41:
[...]

Ah. Dat eerste, daar durf ik geen uitspraak over te doen, geen idee hoe die melding tot stand komt. Dat laatste, casten, is niet aan de orde in dit geval. Restrictie is een internetverbinding via Ziggo (vast via kabel/wifi, niet mobiel dus).
Nee klopt, het gaat me ook om een degelijke vervanging voor de CI+ module / mediabox, dat je toch een soort interactieve TV hebt, hier en daar eens wat terug kunt kijken (wat dus vaak niet te casten valt, dan ben ik tot de tablet veroordeeld).
Ik heb altijd een CI+ module gehad omdat ik de mediabox vroeger een draak vond. Voor de Next box zou ik veel meer Internet af moeten nemen dan ik nodig heb.

Kijk, ik ben zo'n non-hardcore F1 fan die de meeste races 's avonds op z'n gemak kijkt als de kinderen op bed liggen :Y ff paar uurtjes het nieuws ontwijken is meestal geen probleem. En om dat dan gewoon op de TV te kunnen ipv op een 10" tablet is wel een stukje leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Pathogen schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:46:
[...]
Nee klopt, het gaat me ook om een degelijke vervanging voor de CI+ module / mediabox, dat je toch een soort interactieve TV hebt, hier en daar eens wat terug kunt kijken (wat dus vaak niet te casten valt, dan ben ik tot de tablet veroordeeld).
Ik heb altijd een CI+ module gehad omdat ik de mediabox vroeger een draak vond. Voor de Next box zou ik veel meer Internet af moeten nemen dan ik nodig heb.

Kijk, ik ben zo'n non-hardcore F1 fan die de meeste races 's avonds op z'n gemak kijkt als de kinderen op bed liggen :Y ff paar uurtjes het nieuws ontwijken is meestal geen probleem. En om dat dan gewoon op de TV te kunnen ipv op een 10" tablet is wel een stukje leuker.
V.w.b. gebruik lijkt het bijna op een Next, je kunt echter live TV NIET pauzeren. Tijdens ReplayTV gaat dit echter probleemloos. Het hoeft ook niet ipv je huidige oplossing, komt er gewoon bij. AndroidTV boxje (niet een Android Box met mobiel OS), is voldoende. Dat kan tamelijk goedkoop (Mi Box S of Mi/Google stick << als deze er eenmaal is), of tamelijk prijzig (denk aan Nvidia Shield 2019).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
hardware-lover schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 15:02:
[...]

V.w.b. gebruik lijkt het bijna op een Next, je kunt echter live TV NIET pauzeren. Tijdens ReplayTV gaat dit echter probleemloos. Het hoeft ook niet ipv je huidige oplossing, komt er gewoon bij. AndroidTV boxje (niet een Android Box met mobiel OS), is voldoende. Dat kan tamelijk goedkoop (Mi Box S of Mi/Google stick << als deze er eenmaal is), of tamelijk prijzig (denk aan Nvidia Shield 2019).
Dus als ik op mijn MiBox op de Wifi van de buren ga en ik vraag hun inlog van Ziggo dan kan ik het ook streamen? Of moeten ze nog een 'extra abo' hebben bij Ziggo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

D-Ed schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 15:31:
[...]
[knip] tamelijk illegaal ;)
TV en internet van Ziggo. Kanaal 14 is voor iedere Ziggo abonnee beschikbaar.

[ Voor 49% gewijzigd door hardware-lover op 02-07-2020 15:38 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
hardware-lover schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 15:37:
[...]

TV en internet van Ziggo. Kanaal 14 is voor iedere Ziggo abonnee beschikbaar.
Ik bedoel dan ook: "Stel dat ik een Mi Box heb.. etc." ;)

Maar morgen zal ik wel gewoon keurig een abo nemen via KPN hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

En ik kan die high speed tests niet terugvinden op kodi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:37
G_Dragon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:17:
High speed tests komen niet uit als VOD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Thom2289 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:31:
[...]

High speed tests komen niet uit als VOD.
Dank u :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:17:
Psst, dat had je kunnen weten ;)
RobertMe schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:46:
Waarschijnlijk kun je het ook vanmiddag tussen 2 en 3 al testen. Dan is de High Speed Track Test die ook live wordt uitgezonden. Alleen is die niet terug te kijken, dus met een beetje pech is de 2020 "map" dan ook weg
Ik hem vanmiddag in ieder geval de Kodi addon even snel geïnstalleerd en geprobeerd. Qua "menustructuur" vind ik het eerlijk gezegd een grote warboel.
+ Is dat de Kodi addon gewoon via de afstandsbediening van de TV te bedienen is
- Is dan de warboel aan lijsten waar je je doorheen moet worstelen waar ogenschijnlijk geen volgorde in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

@RobertMe ik wist dit serieus niet, word namelijk de eerste keer dat ik kodi ga testen met de f1 app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:54:
@RobertMe ik wist dit serieus niet, word namelijk de eerste keer dat ik kodi ga testen met de f1 app
Uiteraard heeft het ontbreken van de High Speed Track Test niks met de Kodi addon te maken ;) In de app en via de website kun je die ook niet terug kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
"Reclame" mail voor F1 TV Pro:
Will Buxton is back to rove the paddock, pits and grid in our pre-race show. And that’s not all, once the final car’s over the line, we’ll have race highlights, analysis and critical insight into the event.
Vanaf nu dus ook hun eigen pre- & post show, ik ben benieuwd.

Niks tegen Will Buxton ook, maar soms vind ik hem een beetje een ongeleid projectiel. Beetje zoals Ted (in de Notebook) die soms op de "Sierd de Vos" tour gaat en ineens compleet offtopic aan het praten is.

Edit:
Voor de duidelijkheid: een pre- & post show is wel iets waar ik echt op zat te wachten. Maar het moet dan ook een goed inhoudelijk programma zijn IMO. En ja, Will kan dat (al van in de Paddock Pass tijd op NBC Sport), maar soms wil die naar mijn idee ook te schijtlollig zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door RobertMe op 02-07-2020 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

RobertMe schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:58:
[...]

Uiteraard heeft het ontbreken van de High Speed Track Test niks met de Kodi addon te maken ;) In de app en via de website kun je die ook niet terug kijken.
Oh oeps dan heb ik wat geleerd! :)
Had er verder niet opgelet dat het via de site/app van f1tv niet terug te kijken was :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 11:02
Heb naar kodi en de plugin gekeken, maar cast gewoon nog via chrome naar de chromecast, werkt ook prima.
Via RTL duitsland vind ik de reclames zo irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:31

Blokker_1999

Full steam ahead

Hoe verzin je het ...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CBuPyRgP8VMX7GMdO6Qjpj-wZmg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NVsmlXuqfgpgK8DFAFHi4zKe.png?f=user_large

Kwam een banner tegen op de F1 site, klik er op, ga door de registratie en en als ik op de pagina kom voor de subcription aan te gaan krijg ik bovenstaande. Neem contact op met support. Zij raden aan om een private venster te gebruiken. In dat venster zie ik de banner niet meer, de code niet meer en wordt deze ook niet aangenomen. Iemand die toevallig iets meer weet van deze actie?

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Blokker_1999 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:57:
Hoe verzin je het ...
[Afbeelding]

Kwam een banner tegen op de F1 site, klik er op, ga door de registratie en en als ik op de pagina kom voor de subcription aan te gaan krijg ik bovenstaande. Neem contact op met support. Zij raden aan om een private venster te gebruiken. In dat venster zie ik de banner niet meer, de code niet meer en wordt deze ook niet aangenomen. Iemand die toevallig iets meer weet van deze actie?
tsss, er staat BACK25 niet BACK25 O-) |:(

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Oke het blijkt dat de meeste nederlandse bankpassen het Maestro logo erop hebben staan, nu ben ik al een uur bezig om een jaar te nemen met korting. Hij blijft elke keer na het invullen van alle gegevens hangen op een laadscherm, heb al contact opgenomen via de chat aangezien ze Maestro wel accepteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 20:56:
Oke het blijkt dat de meeste nederlandse bankpassen het Maestro logo erop hebben staan, nu ben ik al een uur bezig om een jaar te nemen met korting. Hij blijft elke keer na het invullen van alle gegevens hangen op een laadscherm, heb al contact opgenomen via de chat aangezien ze Maestro wel accepteren.
Ik heb zo'n vermoeden dat het je niet gaat lukken:
We accept Mastercard, Visa and Visa Debit and Maestro (UK only) when subscribing via https://f1tv.formula1.com

Bron

Edit: als je trouwens al een (lang lopend) abo hebt heeft het geen zin om nu met korting af te sluiten. Je sluit dan een nieuw abo af dat vandaag in gaat, en betaald dus dubbel voor dezelfde periode. Het is dus geen verlenging.

[ Voor 14% gewijzigd door RobertMe op 02-07-2020 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

RobertMe schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 21:14:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat het je niet gaat lukken:
We accept Mastercard, Visa and Visa Debit and Maestro (UK only) when subscribing via https://f1tv.formula1.com

Bron

Edit: als je trouwens al een (lang lopend) abo hebt heeft het geen zin om nu met korting af te sluiten. Je sluit dan een nieuw abo af dat vandaag in gaat, en betaald dus dubbel voor dezelfde periode. Het is dus geen verlenging.
Ah dat is dus het probleem, dan gaat het zeker niet lukken met mijn bankpas. Als ik een creditcard aanvraag bij ing moet het denk ik wel lukken? Hoop het tenminste

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 21:16:
[...]

Ah dat is dus het probleem, dan gaat het zeker niet lukken met mijn bankpas. Als ik een creditcard aanvraag bij ing moet het denk ik wel lukken? Hoop het tenminste
Er vanuit gaande dat ING een MasterCard of Visa Card levert (en die kans is wel heel groot) moet dat lukken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

RobertMe schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 21:18:
[...]

Er vanuit gaande dat ING een MasterCard of Visa Card levert (en die kans is wel heel groot) moet dat lukken ja.
Jammer dat het zoala gehoopt gratis wil :(

Edit; ik heb een abbo tot 16 juli

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 02-07-2020 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 11:02
Net getest met casten van scherm van mijn telefoon naar de Chromecast, dit werkt ook prima.

Vanuit Google home app, kiezen voor casten scherm en toe F1 app en race Oostenrijk (was er vorig jaar bij). Beeld werd gelijk gekanteld en goed.

Vorig jaar werkte dit slechter was mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Trouwens ik ben er net achtergekomen dat als je een draadloze ontvanger van de muis in een android te doet dat je een cursor krijgt en dat werkt echt perfect met de F1tv app als je hem sideload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
RobertMe schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 21:18:
[...]

ING hanteert MasterCard. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Rivanov schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 07:31:
[...]

ING hanteert MasterCard. ;)
Jep maar die word niet gepakt door de website, heb er al een case van gemaakt.

EDIT: sorry ik moet snel een bak koffie pakken want ik zat in mijn hoofd met die Maestro 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 03-07-2020 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 08:11:
[...]

Jep maar die word niet gepakt door de website, heb er al een case van gemaakt.
Eerdere schreef je nog iets anders:
G_Dragon schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 20:56:
Oke het blijkt dat de meeste nederlandse bankpassen het Maestro logo erop hebben staan
Maestro en MasterCard zijn natuurlijk twee compleet verschillende dingen. De eerste gaat over debit(kaarten) en de tweede over credit(kaarten). En gezien de kaart met het Maestro logo niet werkt en je een creditcard wilt aanvragen ga ik er dus niet vanuit dat je momenteel een creditcard (met MasterCard) hebt.

Je moet voor het aanvragen van F1TV gewoon een creditcard hebben, klaar. En bij Nederlandse banken heb je normaliter geen creditcard, tenzij je die expliciet hebt aangevraagd, of in ieder geval hebt ontvangen (omdat die onderdeel is van een duurder pakket).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

RobertMe schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 08:20:
[...]

Eerdere schreef je nog iets anders:

[...]

Maestro en MasterCard zijn natuurlijk twee compleet verschillende dingen. De eerste gaat over debit(kaarten) en de tweede over credit(kaarten). En gezien de kaart met het Maestro logo niet werkt en je een creditcard wilt aanvragen ga ik er dus niet vanuit dat je momenteel een creditcard (met MasterCard) hebt.

Je moet voor het aanvragen van F1TV gewoon een creditcard hebben, klaar. En bij Nederlandse banken heb je normaliter geen creditcard, tenzij je die expliciet hebt aangevraagd, of in ieder geval hebt ontvangen (omdat die onderdeel is van een duurder pakket).
8)7 Ik ren snel naar de koffieautomaat want ik zat in mijn hoofd met Maestro, want ik heb helemaal geen mastercard :) Sorry voor de verwarring

Ik zit nog wel te kijken of die Mastercard van de Anwb of ING voordelig is om te nemen voor ongeveer 14 euro per jaar.

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 03-07-2020 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Die 25% code lukt niet bij mij? BACK25Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tEujlAcFXsmgwLxAvvW_PHkkwfw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c1IoxUbhTjTDAWQti9ES96Wk.jpg?f=user_large

Bij jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

DorkoTheBeast schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 08:39:
Die 25% code lukt niet bij mij? BACK25[Afbeelding]

Bij jullie wel?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CL22yo4lV7hXGYAxyZeLxTRx-o8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nSYoDrPHkVwqnFyfrJ04pm6v.png?f=user_large

Daar heb ik nog geen problemen mee gehad, ook al heb ik geen betalingsmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Laatst online: 18-08 10:48
Ik heb support gecontacteerd via de site en ze hebben mij de korting teruggeven nadat ik eerst volle pot betaald heb...
Ik vermoed dat dit misschien te maken heeft met Country ofzo (Belgie voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

DorkoTheBeast schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 09:17:
Ik heb support gecontacteerd via de site en ze hebben mij de korting teruggeven nadat ik eerst volle pot betaald heb...
Ik vermoed dat dit misschien te maken heeft met Country ofzo (Belgie voor mij)
Waarom zouden ze in hemelsnaam ons mooie landje uitsluiten van zo een actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:31
Is de vrije training ook te zien op Ziggo sport? Of moet ik daarvoor mijn F1TV weer activeren?

Edit: Gids gevonden |:( 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door BlazeMuis op 03-07-2020 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

BlazeMuis schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:29:
Is de vrije training ook te zien op Ziggo sport? Of moet ik daarvoor mijn F1TV weer activeren?
https://www.ziggosport.nl/programmagids/

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlazeMuis schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:29:
Alles dit weekend is gewoon te zien op het gratis open kanaal Ziggo Sport als je klant bent van Ziggo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWHtje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:08
Sorry als ik een veelgestelde vraag stel, maar via google en de search op het forum kom ik er niet goed achter.

Ik wil als niet-ziggo klant, graag de F1 op mijn Apple TV kijken. Maar kan nergens vinden hoe ik dit op een goede manier kan doen.
De F1 App heeft geen app voor apple tv, en ze weren schijnbaar de airplay functie om normaal te kunnen kijken.

Is het iemand hier al gelukt om vrij gemakkelijk F1 te kunnen kijken op de Apple TV?

Nogmaals, sorry als deze vraag al is gesteld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

JWHtje schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:47:
Sorry als ik een veelgestelde vraag stel, maar via google en de search op het forum kom ik er niet goed achter.

Ik wil als niet-ziggo klant, graag de F1 op mijn Apple TV kijken. Maar kan nergens vinden hoe ik dit op een goede manier kan doen.
De F1 App heeft geen app voor apple tv, en ze weren schijnbaar de airplay functie om normaal te kunnen kijken.

Is het iemand hier al gelukt om vrij gemakkelijk F1 te kunnen kijken op de Apple TV?

Nogmaals, sorry als deze vraag al is gesteld
De app zou later dit jaar naar Apple TV komen, in tussentijd kwam ik dit tegen op Reddit:
Actually, you can indeed use AirPlay and not have to use screen mirroring.

Go to the F1 TV website and start watching a video

Go to iOS’ control center and select your Apple TV in the AirPlay section

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iv00w
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-09 11:25
Toen ik het vlak voor het eigenlijk begin van het seizoen wilde testen, ging het videos bekijken via de browser op mijn iPhone maar sporadisch goed. Wanneer het lukte, kon ik inderdaad AirPlay naar mijn Apple TV doen, zonder screensharing. Maar het was echt heel erg hit en mis (en dan meestal mis). Uiteindelijk heb ik toch maar de laptop en een HDMI kabel gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.van.M
  • Laatst online: 22:34
Hellboy! schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 21:26:
Net getest met casten van scherm van mijn telefoon naar de Chromecast, dit werkt ook prima.

Vanuit Google home app, kiezen voor casten scherm en toe F1 app en race Oostenrijk (was er vorig jaar bij). Beeld werd gelijk gekanteld en goed.

Vorig jaar werkte dit slechter was mijn beleving.
Ik had redelijk slechte framerate als ik cast van mn tablet. Die is echter wel al paar jaartjes oud. Morgen eens proberen vanaf mijn laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.van.M
  • Laatst online: 22:34
DorkoTheBeast schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 08:39:
Die 25% code lukt niet bij mij? BACK25[Afbeelding]

Bij jullie wel?
Ik heb eerdere deze week de code gebruikt met een CC bij rabo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Het is al weer zolang geleden dat ik het niet meer precies weet, is er alleen NL verslaggeving vanaf de kwalificatie op F1 TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Laatst online: 08-09 17:33
sloth schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:21:
Het is al weer zolang geleden dat ik het niet meer precies weet, is er alleen NL verslaggeving vanaf de kwalificatie op F1 TV?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
sloth schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:21:
FP 1 t/m 3 zijn IIRC met verslag van Rick Winkelman, Q en race met Olav Mol. Ik ben alleen even aan het twijfelen of er niet een dingetje was met één sessie (zal dan FP3 zijn) waarbij op Ziggo Olav Mol het commentaar doet maar Rick Winkelman op F1 TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:29
RobertMe schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:50:
[...]

FP 1 t/m 3 zijn IIRC met verslag van Rick Winkelman, Q en race met Olav Mol. Ik ben alleen even aan het twijfelen of er niet een dingetje was met één sessie (zal dan FP3 zijn) waarbij op Ziggo Olav Mol het commentaar doet maar Rick Winkelman op F1 TV.
Dan zit Olav in de pits en doet Jack het commentaar toch in FP3?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Niet online
RobertMe schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:50:
[...]

Dacht idd dat Rick verslaggeving zou doen tijdens FP1 maar kon alleen English German of Spanish oid selecteren als audiostream op F1 TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Martinusz schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:52:
[...]

Dan zit Olav in de pits en doet Jack het commentaar toch in FP3?
Ah ja klopt, zoiets was het. Zelf kijk ik altijd met Sky audio. Dus ik kwam niet verder als iets met een klok en een klepel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

sloth schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:56:
[...]

Dacht idd dat Rick verslaggeving zou doen tijdens FP1 maar kon alleen English German of Spanish oid selecteren als audiostream op F1 TV.
Rick is in ieder geval in de FP1 replay op F1TV gewoon beschikbaar (net geprobeerd). En nu ook bij FP2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Bij mij doet F1TV vreemd, erg traag en ondanks dat ik ben ingelogd moet ik eerst inloggen om te kijken :?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Beaves schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:00:
Bij mij doet F1TV vreemd, erg traag en ondanks dat ik ben ingelogd moet ik eerst inloggen om te kijken :?
Werkt hier ook niet zowel op app als website :|

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:30
Beaves schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:00:
Hier laad de site niet eens.......uhmm

(heb wel ziggo aan)

[ Voor 4% gewijzigd door ppeterr op 03-07-2020 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Harrie

NederVlaming

Ja hoor, het is weer zo ver.... Bij mij werkt het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelKlok
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:24
Bij mij error code 4.32.0....

"There is currently an issue with this content. Please try again later, or select a different video."

Parkeren is een vak, geen twee vakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyknockerNL
  • Laatst online: 13:17
Ben blij dat ik naast F1tv pro nog even een maandje Ziggo Sport heb afgesloten. Dit voorspeld weer veel goed voor Zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:48

IkWilbert

Het is mij!

En dan gaat het beeld opeens op zwart... Ook geen geluid meer.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Niet online
ennn kaput.
same shit different year. toch een hele FP1 volgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Harrie

NederVlaming

Gelukkig hebben we de live timing nog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Hier nog (afkloppen!) geen probleem met F1TV (via website)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Niet online
noo schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:11:
Hier nog (afkloppen!) geen probleem met F1TV (via website)
niet meer wisselen van camera/pit/data :)
dat deed bij mij de das om. en scientific approach (doet ie dit elke keer?) heeft mij ook op m'n andere tabbladen de nek om gedraaid...

[ Voor 24% gewijzigd door dyrc op 03-07-2020 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

Bij mij lukt het inloggen niet eens..

edit - Ik heb beeld *O*

[ Voor 27% gewijzigd door burgt op 03-07-2020 15:49 ]

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Pagina: 1 ... 56 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html