Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 ... 49 50 51 Laatste
Acties:

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15:50

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

JohanKupers schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:58:
Maar goed, F1TV is hier weer eens de grote buffering show, denk dat alle capaciteit naar Twitch gaat.
Onboard werkte hier prima. Liep alleen 30 sec achter oid op de tv.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
JohanKupers schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:58:
Maar goed, F1TV is hier weer eens de grote buffering show, denk dat alle capaciteit naar Twitch gaat.
Hier geen enkel probleem, vt3 en quali was prima in orde vandaag. Geen buffering, en maar 1 keer dat de kwaliteit even terugviel, maar slechts voor een paar seconden.

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Grap is dat die bij de kwalificatie weer gewoon zonder problemen werkte op exact hetzelfde systeem. Dus ja, schiet mij maar lek wat er dan weer mis is geweest.

• vliegnerd
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 06:42

vliegnerd

Nintendo fan.

F1tv pro: Ik wil de Kwali van gisteren terugkijken, maar er is alleen een 10min highlights??

Wel replay van VT1, 2 en 3, maar de replay van de Q ontbreekt!?!?!

Zal wel aan mijn n00b f1tv menu skills liggen. Heeft iemand een directe link?

Eerst kwam ik hier alleen om computer te bouwen. Tegenwoordig ook voor CV-ketels en racefietsen...

• demonic
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 27-01 22:49
vliegnerd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:47:
F1tv pro: Ik wil de Kwali van gisteren terugkijken, maar er is alleen een 10min highlights??

Wel replay van VT1, 2 en 3, maar de replay van de Q ontbreekt!?!?!

Zal wel aan mijn n00b f1tv menu skills liggen. Heeft iemand een directe link?
ik wilde vanochtend al terug kijken... maar helaas....

En schijnbaar is twitter niet bemand want niemand reageert of je uberhaupt de qualy kan terug kijken VOOR de race start.

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 15:52
Volgens de beschrijving in de appstore is er een officiële ATV app voor F1TV onderweg. Ben benieuwd wanneer deze beschikbaar komt.

Joris748 wijzigde deze reactie 27-10-2019 15:09 (3%)

• demonic

• BlazeMuis
  • Registratie: juni 2013
  • Nu online
Gaat weer lekker met F1TV.. Bufferen, bufferen en nog meer bufferen.

De app op mijn telefoon wil al helemaal geen stream starten.

Xbox One X: BlazeMuis | MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB | iPhone 11 Pro Max 64GB

• demonic
BlazeMuis schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:55:

Hier 0 problemen, vriend van mij ook geen problemen.
log even uit en dan weer in.

En verwijder je cache.

• GertJan2012
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 27-01 22:44
BlazeMuis schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:55:

Hier loopt hij prima , alleen nog geen (Engels) commentaar. Die feed is er waarschijnlijk nog niet.

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 14:12

Tylen

ONK SuperCup 1000 #6

Hahaha hele andere commentator. Van een totaal andere sport. Dan maar engels :)

A wise man once said: 'Work is not a place."

• sloth
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
Hier geen commentaar van Olav Mol, audio track van de F2 oid lijkt het?

• One-eye864
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:58
Ja hier idd ook verkeerde audio track :-( vooral lastig voor de kids

• sverzijl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:45
One-eye864 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:12:
Ja hier idd ook verkeerde audio track :-( vooral lastig voor de kids
Hier ook net. Dacht al wtf, maar inmiddels weer ok

• Py.
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 14:00
Veel buffering en lage resolutie vandaag... De afgelopen maanden niet meer meegemaakt.

• JohanKupers
  • Niet online
Py. schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:41:
Veel buffering en lage resolutie vandaag... De afgelopen maanden niet meer meegemaakt.
Ik ben maar terug gegaan naar de ziggo sport totaal stream

• demonic
Bijzonder dat jullie zoveel problemen hebben.

Hier 1x een buffering gehad van minder dan 1 seconden.

kwaliteit is vrij constant, geen problemen.

• One-eye864
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:58
Kwaliteit was hier ook goed alleen dus verkeerde audio stream in het begin

• demonic
voor deliefhebbers.

de cam van ham is nog live... hij moet nog omhoog :)

• TriLithium
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 27-01 22:43

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

0,0 problemen met de F1TV stream. Engels commentaar ook geen punt. Geen drops naar lage kwaliteit gehad. Helemaal vlekkeloos.

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 14:52

Arfman

Drome!

Hier ook 0 problemen. 2 grote wensen zijn nog steeds Chromecast support en de mogelijkheid om, als je 2 streams bekijkt (zoals onboard VER en Live Feed) deze te synchroniseren qua tijd. Bij de start moet ik de onboard altijd later starten omdat die +/- 10 seconden voorloopt op de World Feed.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• Tylen

Tylen

ONK SuperCup 1000 #6

demonic schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:21:
Bijzonder dat jullie zoveel problemen hebben.

Hier 1x een buffering gehad van minder dan 1 seconden.

kwaliteit is vrij constant, geen problemen.
Ik heb vanaf het begin van de dienst 0.0 issues. Ik snap het geklaag dus ook nooit. Oké gisteren was er in het begin een verkeerde nl audio stream. Maar die werkte wel flawless 😂

• demonic
Arfman schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:57:
Hier ook 0 problemen. 2 grote wensen zijn nog steeds Chromecast support en de mogelijkheid om, als je 2 streams bekijkt (zoals onboard VER en Live Feed) deze te synchroniseren qua tijd. Bij de start moet ik de onboard altijd later starten omdat die +/- 10 seconden voorloopt op de World Feed.
Hoe start jij die feed vertraagd?

• tdw
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 27-01 12:40

tdw

Amai seg!

demonic schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:29:
[...]

Hoe start jij die feed vertraagd?
Ik ga er vanuit dat je er dan één pauzeert en op het juiste moment weer aanzet.

Ik heb zojuist voor de laatste maand F1TV Pro gekocht. Nu las ik dus dat je maar 1 stream tegelijk open kunt zetten. Ik had graag gehad dat je de hoofdfeed, data-stream en een onboard open kunt zetten. Ik lees nu dat in ieder geval @Arfman meer dan één stream tegelijk open heeft... Wat is nou waarheid?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
tdw schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:34:
[...]

Ik heb zojuist voor de laatste maand F1TV Pro gekocht. Nu las ik dus dat je maar 1 stream tegelijk open kunt zetten. Ik had graag gehad dat je de hoofdfeed, data-stream en een onboard open kunt zetten. Ik lees nu dat in ieder geval @Arfman meer dan één stream tegelijk open heeft... Wat is nou waarheid?
Mogen en kunnen zijn twee verschillende dingen :p

Ik kijk normaliter ook met TV feed op TV en voor de lulz twee extra schermen met Verstappen onboard en tracker. Dat werkt dus ook gewoon.

Ik meen wel dat er ergens iets staat dat je de TV feed maar een keer kunt/mag streamen. Maar volgens mij is dat technisch (nog) niet geregeld.

• tdw

tdw

Amai seg!

RobertMe schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:37:
[...]

Mogen en kunnen zijn twee verschillende dingen :p

Ik kijk normaliter ook met TV feed op TV en voor de lulz twee extra schermen met Verstappen onboard en tracker. Dat werkt dus ook gewoon.

Ik meen wel dat er ergens iets staat dat je de TV feed maar een keer kunt/mag streamen. Maar volgens mij is dat technisch (nog) niet geregeld.
Er is technisch sowieso nog niet veel geregeld merk ik. Op m'n iPad kan ik bijv. splitscreens kijken maar op de computer is dat.... niet nodig :? En het zou toch wel behoorlijk van deze tijd zijn als je een stream sluit, en je start 'm later weer op, dat ie dan verder gaat waar je gebleven was... Maar misschien ben ik gewoon te verwend :P

Ik kijk iig uit naar zondag, die wat minder legale streams werden met de week minder en minder. En eindelijk gewoon fatsoenlijk commentaar naar mijn mening _O_

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• RobertMe
  • Nu online
tdw schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:39:
[...]

Er is technisch sowieso nog niet veel geregeld merk ik. Op m'n iPad kan ik bijv. splitscreens kijken maar op de computer is dat.... niet nodig :? En het zou toch wel behoorlijk van deze tijd zijn als je een stream sluit, en je start 'm later weer op, dat ie dan verder gaat waar je gebleven was... Maar misschien ben ik gewoon te verwend :P

Ik kijk iig uit naar zondag, die wat minder legale streams werden met de week minder en minder. En eindelijk gewoon fatsoenlijk commentaar naar mijn mening _O_
Precies dat. Eigenlijk is het gewoon een slechte dienst. Geen sync, noch pauze mogelijkheid (bij live stream). Geen SmartTV ondersteuning. Geen Chromecast ondersteuning. ...

Maar je hebt tenminste fatsoenlijk beeld en Engels commentaar. Daar waar de (illegale) streams slecht zijn of zijn afgeschermd.
Laten we dus hopen dat ze de rest (snel) oplossen. Alhoewel dat wel niet voor het volgende seizoen zal zijn.

• demonic
tdw schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:34:
[...]

Dat kan niet tijdens live uitzending.
Ik heb 4 streams open staan.
Werkt prima!
demonic in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"
tdw schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:39:
[...]
Op m'n iPad kan ik bijv. splitscreens kijken maar op de computer is dat.... niet nodig :?
vivaldi is je vriend :D
("Tile tab stack" is het keyword ;) )

En zoals ook gezegd wordt,de dienst is verre van perfect. Hell.. ze verdienen het label goed niet eens.
Maar de kwaliteit is goed, Skysport commentaar is een verademing in vergelijking met Ziggo.
(ik vind Olav een top gast, maar de analyses tijdens de race zijn zoveel accurater)
Vooral het gebrek aan kunnen syncen/pauzeren van de live stream is imo een gemis.

• JohanKupers
  • Niet online
Voor de mensen met Ziggo als provider: de komende zes weekeinden is Ziggo Sport Totaal te zien voor alle abonnees met digitale televisie (kanaal 401 t/m 406) en Ziggo GO. Op vrijdag vanaf 12.00 uur worden de kanalen opengesteld. Dus ook onboardkanaal en rondetijden etc te zien!

https://twitter.com/VanGa.../1190343509422804992?s=09

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

JohanKupers schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:49:
Voor de mensen met Ziggo als provider: de komende zes weekeinden is Ziggo Sport Totaal te zien voor alle abonnees met digitale televisie (kanaal 401 t/m 406) en Ziggo GO. Op vrijdag vanaf 12.00 uur worden de kanalen opengesteld. Dus ook onboardkanaal en rondetijden etc te zien!

https://twitter.com/VanGa.../1190343509422804992?s=09
Bij races, met uitzendtijden zoals bij Mexico vorige week, worden er soms extra race kanalen opgeofferd ten gunste van andere sporten. Het aanbod van extra kanalen kan dus soms wat karig zijn door omstandigheden ;)

Edit: on board en live timing zijn beschikbaar tijdens de komende race zo te zien.

hardware-lover wijzigde deze reactie 01-11-2019 23:12 (5%)

A smile a day.... [The end is there]

• noo
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Meer mensen waar AirPlay van de F1TV website van Safari op een iPad (5th gen) naar een AppleTV niet meer werkt? Dat kon ik tot voor kort wèl, maar nu alleen nog maar via Screen Mirroring. Op mijn iPhone SE werkt het gelukkig nog wel. Beide draaien iOS 13.2. Op andere websites (bv nos.nl) werkt AirPlay nog wel dus het lijkt een F1TV dingetje.
(de "delete-cookies-bij-F1TV-problemen" dans uiteraard al gedaan, no joy)

noo wijzigde deze reactie 02-11-2019 20:00 (23%)

PVOutput

• Henry_B
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 06-11-2019
MAX3400
Ik kijk nu via F1 TV en dat is perfect en relatief betaalbaar, maar ik heb het idee dat via SKY veel meer uitgezonden wordt en je kan tegenwoordig Sky legaal in Nederland krijgen maar kan jij of iemand me vertellen of Sky veel meer laat zien en wat de kosten zijn
Via F1 TV krijg je de speedtest op woensdag de practice sessions op Donderdag en vrijdag , de qualificatie en de wedstrijd. Je kan ook de persconferenies zien van de FIA en de drivers ,je kan de data uit de auto's bekijken en je kan ook twee drivers kiezen en dan simultaan bekijken wie sneller is verder kan je de wedstrijden terug kijken evenals de training en qualificaties ook van vorige jaren en historische wedstrijden. Je hebt ook kwissen waar je kaarten mee kan winnen en je kan een team samenstellen en de voorspelling doen voor de wedstrijden en ook kaarten winnen. Dat is wel leuk allemaal maar ik wil graag wat meer zien van wat er rond is en ik hoor dat dit via Sky zo is want die beginnen op de race dat bijvoorbeeld al om 12 u. Terwijl F1 TV 15 minuten voor de race begint en hetzelfde geldt voor practica en qualifying.
Het is veel wat ik vraag en geschreven heb maar ik hoop dat jij of iemand anders toch een antwoord heeft.
Alvast bedankt
Henry B

Henry_B wijzigde deze reactie 06-11-2019 00:42 (7%)
Reden: Nog niet klaar

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
@Henry_B Sky is in principe niet in Nederland te krijgen omdat Ziggo Sport de rechten ervoor heeft.

Sommige dingen die je zegt kan ook bij F1 TV of Ziggo Sport Totaal. :)

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | BTO X-BOOK 15CL76 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12:43

Vuvuzela

My spire is forming

@Henry_B heb je geen Ziggo? Sky puur voor f1 nemen is een dure grap. Met Ziggo heb je iig iets van een voor en na programma. Sky voorprogramma heeft vaak wel een goed item maar is verder niet super bijzonder. Dat item komt ook wel langs op Reddit/ytube..De analyses na de race zijn wel beter dan van ziggo. Maar vaak zijn die (of alleen de hoogtepunten) ook online te vinden.

I served in a company of heroes.

• Tylen

Tylen

ONK SuperCup 1000 #6

@Henry_B waar zijn die “kwissen” bij f1tv???

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15:53
Is er een mogelijkheid de tracker uit beeld te halen als je op de app kijkt op Android? Kan er maar niet achter komen.

• Devian
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online
Boinkie schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:36:
Is er een mogelijkheid de tracker uit beeld te halen als je op de app kijkt op Android? Kan er maar niet achter komen.
Op het scherm tikken....

• wouterg00
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 13:21
Voor de mensen die via de Ziggo-link een paar pagina's terug zich op F1 TV Pro hadden geabonneerd: inmiddels is dat abonnement geannuleerd voor niet-Ziggo medewerkers. Maar als je het vraagt biedt de klantenservice 3 maanden gratis aan:

wouterg00 wijzigde deze reactie 15-11-2019 19:52 (11%)

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Hmm,
Ik heb dat ook geactiveerd, maar dat was toch geen staff/medewerker iets?

In elk geval kan ik nu niet eens inloggen... Try again later zegt die.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TripleQ schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 19:55:
Hmm,
Ik heb dat ook geactiveerd, maar dat was toch geen staff/medewerker iets?

In elk geval kan ik nu niet eens inloggen... Try again later zegt die.
Ik ben nog ingelogd, maar zodra ik iets wil afspelen word ik doorgestuurd naar de "ga een abonnement aan" pagina. Ik kan de profielpagina ook niet openen.

O well, ik deed er toch niet werkelijk wat mee, dus laat ik het verder ook maar zo.

Wel vreemd dat ze niet even een mailtje sturen om je hiervan op de hoogte te brengen, ze weten tenslotte om welke accounts het gaat?
Als het overigens om kwaliteit van kijken bij Ziggo gaat (hoogte bitrate), dan heb ik vastgesteld dat deze via Ziggo Sport lager is dan wat kanaal 14 laat zien (max 10Mbit t.o.v. > 10 tot max 12Mbit). Ziggo Sport Select HD wordt (meer) geknepen t.o.v. kanaal 14. Dat was zichtbaar tijdens de laatste FP. Eens kijken of dit altijd het geval is, ik verwacht van wel. Ik heb het hierbij over het DVB-C signaal, niet wat er via ZiggoGo o.i.d. wordt gedeeld.

Dan maar op kanaal 14 afstemmen later vandaag ;)

hardware-lover wijzigde deze reactie 17-11-2019 13:11 (28%)

A smile a day.... [The end is there]

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 12:35
Over het "datameisje", stop gewoon met Ziggo. Die verdienen geen stuiver met hun Max Verstappen-show. Doornbos die de acties met 2 platte handen naast elkaar na synchroniseert en Rob die altijd masr "Zó hé, en Oh ja joh, en Wat een actie hè!" roept. Dan heb je nog van Gameren die 3 grapjes van Reddit plukt en dan heb ik het nog niet eens over de meest megalomane, vrouwonvriendelijke, discriminerende racist van een pitreporter in de paddock.

Neem lekker een goedkoop internet+tv bundeltje van een andere provider en luister lekker naar inhoudelijk commentaar via F1TV. Op die manier kun je ook beter je stem laten horen wat er anders en beter kan in de sport, als je dat bij Ziggo doet gebeurt er toch niets mee.

Olav Mol kan ik nog wel mee leven, maar die lult natuurlijk met de doelgroep die kijkt mee. Die is in de loop der jaren ook verandert van Formule 1 liefhebbers naar huis tuin en keukenvrouwen en Nederlands elftal publiek.

Desnoods kun je nog Nederlands commentaar aanzetten via F1TV met Olav Mol, maar dan ben je in ieder geval van Ziggo af.

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11:08

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Ik had ook een Ziggo koppeling gemaakt met de F1 TV app, heb daar 2 week geleden ook prima gebruik van kunnen maken, afgelopen weekend gaf de app inderdaad aan dat ik een abonnement moest afsluiten.

Bijzonder, sterker bijzonder jammer.....
Divak schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:03:
Over het "datameisje", stop gewoon met Ziggo. Die verdienen geen stuiver met hun Max Verstappen-show. Doornbos die de acties met 2 platte handen naast elkaar na synchroniseert en Rob die altijd masr "Zó hé, en Oh ja joh, en Wat een actie hè!" roept. Dan heb je nog van Gameren die 3 grapjes van Reddit plukt en dan heb ik het nog niet eens over de meest megalomane, vrouwonvriendelijke, discriminerende racist van een pitreporter in de paddock.

Neem lekker een goedkoop internet+tv bundeltje van een andere provider en luister lekker naar inhoudelijk commentaar via F1TV. Op die manier kun je ook beter je stem laten horen wat er anders en beter kan in de sport, als je dat bij Ziggo doet gebeurt er toch niets mee.
Tja, je zet hier je mening uit een, dat mag.... Maar ik vind het behoorlijk mee vallen. Ik had het liefste nog meer technische info door Ollie in de uitzendingen gestopt, maar begrijp ook wel weer dat juist de teams hier helemaal niet op zitten te wachten. Zo af en toe voor een vrije training zie ik wel een dergelijk item voorbij komen. Maar zak voor de crew op locatie, incl Ollie best moeilijk zijn om te maken.
Olav Mol kan ik nog wel mee leven, maar die lult natuurlijk met de doelgroep die kijkt mee. Die is in de loop der jaren ook verandert van Formule 1 liefhebbers naar huis tuin en keukenvrouwen en Nederlands elftal publiek.
Ja wat is daar precies mis mee? Er is geen commercieel TV station of zender die specifiek content voor jou alleen gaat maken. Ze zitten juist op de mainstream te wachten. Dat verkoopt namelijk....

Een F1 Liefhebber die reclames door zapt, geen boodschappen doet bij de sponsors enz enz.... Daar verdienen ze niets aan.
Desnoods kun je nog Nederlands commentaar aanzetten via F1TV met Olav Mol, maar dan ben je in ieder geval van Ziggo af.
Je zal de mensen maar de kost moeten geven die geen problemen met Ziggo & hun F1 programma hebben.

Bullet NL wijzigde deze reactie 17-11-2019 23:38 (80%)

Cogitationis poenam nemo patitur

• daniellammers
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 14:49
Rare gang van zaken wat betreft F1TV pro via Ziggo. Nog geen mailtje met excuses, uitleg of iets dergelijks. Zou de interesse ineens teveel geworden zijn?

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ik vind het ook maar een raar verhaal.. de site van Ziggo waar je die koppeling kon maken leek ook erg op consumenten gericht..

• u_nix_we_all
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:31:
Ik had het liefste nog meer technische info door Ollie in de uitzendingen gestopt, maar begrijp ook wel weer dat juist de teams hier helemaal niet op zitten te wachten. Zo af en toe voor een vrije training zie ik wel een dergelijk item voorbij komen. Maar zak voor de crew op locatie, incl Ollie best moeilijk zijn om te maken.
[...]
Ja wat is daar precies mis mee? Er is geen commercieel TV station of zender die specifiek content voor jou alleen gaat maken. Ze zitten juist op de mainstream te wachten. Dat verkoopt namelijk....
Dat commerciele station is er wel, en dat heet Sky sports F1. Die maken uitzendingen voor het F1 publiek, met daarin een heleboel technische informatie, iets wat Ziggo door de beperkte middelen en kennis gewoon niet kan leveren.
Als je geen probleem hebt met Engelstalig commentaar is het verschil in kwaliteit zo groot, dat voor mij Ziggo echt geen optie is, en ik een F1TV abo gebruik, met het Sky Sports F1 commentaar.

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 12:35
Bullet NL schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:31:
Ja wat is daar precies mis mee? Er is geen commercieel TV station of zender die specifiek content voor jou alleen gaat maken. Ze zitten juist op de mainstream te wachten. Dat verkoopt namelijk...
Dus dan zeg je toch precies zelf wat ik vind dat er mis mee is. Namelijk dat de Ziggo show voor de huisvrouwen en middle aged men met Max Verstappen petjes wordt gemaakt. Nederlands chauvinisme verkoopt Inderdaad, dat had Willen van Oranje je ook nog wel kunnen vertellen, dus ik geef ze ook geen ongelijk. Voor mij is het echter wel een reden om lekker ergens anders te kijken. Voor de liefhebber is het wat mij betreft veel te oranje en te karig.

Sky is ook mainstream, maar sky heeft voldoende diepgang, veel goede analyses, leuke achtergronden, veel technische praatjes. Zij hoeven hun hele uitzending niet om één volksheld te bouwen of alles af te stemmen op een derderangs ex-coureur die in de studio mag uitleggen hoe de F1 werkt. Daar betaal ik graag voor, zij zijn net zo commercieel, maar gewoon met een groter budget en gericht aan een breder publiek (voor elk wat wils).
Je zal de mensen maar de kost moeten geven die geen problemen met Ziggo & hun F1 programma hebben.
Die mensen moeten er vooral lekker van blijven genieten.

• fredkroket
  • Niet online
Ik heb het topic doorzocht en eigenlijk mijn antwoord niet echt gevonden...

Ik zie weinig recente posts betreffende de beeldkwaliteit van F1TV. Als ik kijk op Ziggo dan heb ik een heerlijk scherp beeld dat ook nog eens vloeiend is, ideaal. Alleen... Olaf. Dus ik heb F1TV Pro een tijdje geprobeerd; ideaal, Engels commentaar, boardradio's wanneer je maar wilt, etc.

Echter is de kwaliteit van de stream gewoon minder; het beeld is minder "soepel" en ook zijn de kleuren gewoon minder goed (als ik Ziggo Sport op mijn iPad kijk heb ik gewoon perfect beeld).

Daarnaast stoort het me dat ze (nog steeds!) geen native app hebben voor Andoid TV (of desnoods een AppleTV).

Verder hebben de onboard streams af en toe verschil in tijd... De ene auto lijkt wel 10/15 seconden verder te zijn dan de andere auto. Als je 2 coureurs selecteert die achter elkaar rijden, dan lopen de streams gewoon niet gelijk. Bloed irritant.

Ik vind dat ze echt nog een slagje kunnen maken, dit is (voor mij) geen geld waard. Een native app zou mij over de streep trekken en dan neem ik de minpunten voorlopig voor lief.

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
fredkroket schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 18:56:
Maar vervolgens stel je geen vraag. :P

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | BTO X-BOOK 15CL76 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• KlaasjeNL
  • Registratie: februari 2006
Vandaag F1TV Pro opgezegd. Abonnement loopt nu tot 7 december, dus kan ik de laatste race nog meepakken. Hoef specials in de winter niet te zien. Lees wel nieuws op de gerenommeerde websites.

Volgend jaar weer een abo. Hopelijk helemaal buffer-, artifact- en inlogproblemenvrij en eindelijk Chromecast-ondersteuning.

• ANdrode
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
fredkroket schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 18:56:

Ik zie weinig recente posts betreffende de beeldkwaliteit van F1TV. Als ik kijk op Ziggo dan heb ik een heerlijk scherp beeld dat ook nog eens vloeiend is, ideaal. Alleen... Olaf. Dus ik heb F1TV Pro een tijdje geprobeerd; ideaal, Engels commentaar, boardradio's wanneer je maar wilt, etc.
De engelse commentaar feeds bij Ziggo Sport zou er voor zorgen dat ik daarop een abonnement neem in plaats van op F1TV pro...

Als Amerikaanse zenders de licentie op die commentaar feeds kunnen krijgen dan is dat in Nederland ook mogelijk. Jammer dat dit niet gebeurt/lukt.

• Matizovic
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 10:56
Mijn vraag past denk ik het beste in dit subforum:

Sinds halverwege vorig seizoen volg ik het Youtube-kanaal van Autosport.com (https://www.youtube.com/AUTOSPORTdotcom). Daar kwam zo om de twee, drie dagen een inhoudelijke analyse over een actueel onderwerp. Ook veel reportages over technische zaken. Echt een aanrader!

Echter, de afgelopen weken wordt er nog nauwelijks iets gepubliceerd. De laatste aan Formule 1 gerelateerde video is al van bijna twee weken geleden. Weet iemand toevallig wat er aan de hand is?

Ben benieuwd, thanks!

• noo
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Gezellig, de welbekende spinnende Pirelli band midden in mijn Max onboard op F1TV (beeld en geluid is verder OK maar het leidt wel af)

PVOutput

• tdw

tdw

Amai seg!

Is er iemand die momenteel wel kan kijken via F1 TV pro? Ik krijg alleen maar errors...

~ James May

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15:02

JvS

Ik heb hem zelf ook

Geen enkel probleem/

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

tdw schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:02:
Is er iemand die momenteel wel kan kijken via F1 TV pro? Ik krijg alleen maar errors...
Geen problemen hier.

• JohanKupers
  • Niet online
Voor de verandering hier ook eens geen problemen

• tdw

tdw

Amai seg!

Frustrerend. Ik krijg OF geolocation errors, OF error 4.1.32 (of zoiets), of Camera feed not available of heel de Live-button niet te zien 8)7 Ondertussen werkt de stream uit een andere bron voor de verandering vlekkeloos 8)7

~ James May

• Wasp
  • Nu online
Ik heb vandaag ook F1TV opgezegd. Hoewel ik verwacht dat er een zeer groot aantal mensen de komende maanden opzegt is dat géén optie in de lijst met de annuleringsredenen.. Onnodig vertroebelde statistieken voor hen :)

https://imgur.com/vLOYdT1

Ohja en "Deceased" is wél een optie in de lijst.

Meh.

• Apache4u
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
misschien ben ik bevooroordeeld maar ik kreeg zojuist bij “Peptalk” wederom het gevoel dat naast Max V. ook Jos V. niet zoveel van Mol en Plooij moeten hebben. De vraag werd aan Jos gesteld of ie Olav den beetje ging missen de aankomende maanden. Een grappig antwoord was de verwachting maar Jos ging er serieus op in door te melden dat hij Olav alleen op het circuit zag en dat dat dan wel weer in februari zou gebeuren. Ik vond het in ieder geval een apart antwoord en kreeg echt een “die-mogen-elkaar-niet”’gevoel. Met andere woorden, Jos moet gewoon via f1tv kijken ipv Ziggo. Doe ik ook 😜

• Fewture
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fewture

Overclocker

Altijd Olav Mol kunnen waarderen. Ik kijk al 30 jaar oid. Afgelopen seizoen F1TV gekeken. Zondag was ik op visitie en stond Ziggo aan. Ik kan er gewoon niet meer naar luisteren.. het is zo pro Max, zo niet objectief. Ik zie Max graag winnen hoor (oa), maar ik ben fan van de sport, niet per se van 1 rijder. Bij Ziggo krijg je Max door je strot geduwt, helemaal door die Coronel en Kamphues.

Dit interview is een mooi voorbeeld van hoe het an het afglijden is. Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van. Hij begint goed, maar de 2e vraag is al minder, de 3e krijg je rode vlekken van en daarna is het gewoon een ramp. En dan begin ik nog niet eens over Plooij, daar heb ik gewoon geen woorden voor :D

What type of boss are you?
En
I think you're a nice guy (maw, iedereen vind je een eikel, maar ik niet.. ) en zo sluit hij dan af. Ghehe :D Er ontstaat een soort onderbuik gevoel waar Olav laat doorschemeren hoe men Chase Cary ziet in de paddock. Dat is niet zo handig..

YouTube: Chase Carey: 'Geweldig dat Nederlandse fans zo fanatiek zijn' | GP C...

Olav is een toffe gast, maar het is tijd voor wat nieuws. Ziggo moet ook een keer ballen tonen en die Kamphues vervangen door Doornbos.

• sloth
  • Niet online
Met voucher code F150 krijg je momenteel 50% korting op F1 TV Pro voor 12 maanden.
Net zo voordelig voor een jaar verlengd :)

sloth wijzigde deze reactie 19-12-2019 08:25 (18%)

• Erapaz
  • Laatst online: 15:48
sloth schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:24:
Met voucher code F150 krijg je momenteel 50% korting op F1 TV Pro voor 12 maanden.
Kijk, dit zijn de tips. Hoe kun je verlengen? Mij abo loopt pas in maart af.

• RobertMe
  • Nu online
Erapaz schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:34:
[...]

Kijk, dit zijn de tips. Hoe kun je verlengen? Mij abo loopt pas in maart af.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar @sloth.
Na de debacles aan het begin van het seizoen mijn jaar abo al opgezegd. Dus kan nu wel subscriben, maar krijg dan meteen "Next payment date 19/12/2020" dus dan verlies ik een maand of 4 (ook pas in maart afgesloten).

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
Fewture schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:06:
Altijd Olav Mol kunnen waarderen. Ik kijk al 30 jaar oid. Afgelopen seizoen F1TV gekeken. Zondag was ik op visitie en stond Ziggo aan. Ik kan er gewoon niet meer naar luisteren.. het is zo pro Max, zo niet objectief. Ik zie Max graag winnen hoor (oa), maar ik ben fan van de sport, niet per se van 1 rijder. Bij Ziggo krijg je Max door je strot geduwt, helemaal door die Coronel en Kamphues.

Dit interview is een mooi voorbeeld van hoe het an het afglijden is. Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van. Hij begint goed, maar de 2e vraag is al minder, de 3e krijg je rode vlekken van en daarna is het gewoon een ramp. En dan begin ik nog niet eens over Plooij, daar heb ik gewoon geen woorden voor :D

What type of boss are you?
En
I think you're a nice guy (maw, iedereen vind je een eikel, maar ik niet.. ) en zo sluit hij dan af. Ghehe :D Er ontstaat een soort onderbuik gevoel waar Olav laat doorschemeren hoe men Chase Cary ziet in de paddock. Dat is niet zo handig..

YouTube: Chase Carey: 'Geweldig dat Nederlandse fans zo fanatiek zijn' | GP C...

Olav is een toffe gast, maar het is tijd voor wat nieuws. Ziggo moet ook een keer ballen tonen en die Kamphues vervangen door Doornbos.
Helemaal mee eens. Ik had mijn F1TV al opgezegd en moest dus de F1 Abu Dhabi kijken op Ziggo. Voor een keer niet erg, maar ze moeten Olav en Plooij heel snel vervangen door Hoogterp en Winkelman wat mij betreft.

Op Grand Prix Radio vind ik de podcast verschrikkelijk als Plooij of Olav er zit. Olav weet alles, maar dan ook echt alles beter en haal elke mogelijkheid aan om Frankrijk of Franse mensen neer te sabelen. Ook Plooij probeert altijd interessant te doen en grappig te zijn. Maar is hij niet.

Erg naar om aan te moeten horen. Het heeft een heel erg hoog kijk-ons-eens-super-interessant-zijn-met-onze-betaalde-F1-weekenden- gehalte. Jammer, want toen de F1 nog een stuk minder populair was, was dit veel minder.

iRacing stats

• Erapaz
@RobertMe Ik ben bang dat cancellen en dan opnieuw aanmelden de enige optie is. Je verliest dan 4 maanden, maar krijgt wel een korting natuurlijk. Op zich mis je 4 maanden zonder races, dus zo erg is het niet. Maar misschien kan @sloth dit bevestigen.

F1TV pro werkte de tweede seizoenshelft een stuk beter. Ook is het erg fijn dat je binnen een kwartier na de race de race kan terugkijken. Ik hoop dat ze ook nog een uitgestelde start implementeren, zodat je later kunt inschakelen.

• RobertMe
  • Nu online
Erapaz schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:50:
@RobertMe Ik ben bang dat cancellen en dan opnieuw aanmelden de enige optie is. Je verliest dan 4 maanden, maar krijgt wel een korting natuurlijk. Op zich mis je 4 maanden zonder races, dus zo erg is het niet. Maar misschien kan @sloth dit bevestigen.

F1TV pro werkte de tweede seizoenshelft een stuk beter. Ook is het erg fijn dat je binnen een kwartier na de race de race kan terugkijken. Ik hoop dat ze ook nog een uitgestelde start implementeren, zodat je later kunt inschakelen.
Ik heb ze net een bericht/mail gestuurd met de vraag of stacken mogelijk is. Als ik een antwoord heb laat ik het weten.

Vorig jaar toen trouwens ook al afgesloten met een 25% kortingscode, in maart dan. Vermoed dus dat die in maart ook wel weer langs zal komen. Ook omdat toen volgens mij ook al een 50% kortingscode was in deze periode (eind december). Alleen kon je in Nederland pas vanaf 1 januari afsluiten.

• -ION-
  • Laatst online: 15:13
Werkt niet bij mij :(

• RobertMe
  • Nu online
Wat werkt er dan niet? Als ik de "procedure" start kan ik de code daarna invullen en wordt ook gewoon toegepast.

• sverzijl
Interessant. Mijn huidige abo loopt op 18-2 af, maar als ik tot dan wacht zal de 50% korting wel niet meer gelden.
Nu cancellen (of gewoon een 2e account openen) en afsluiten voor een jaar dan heb ik ook het gehele 2020 seizoen voor 32.50

[edit] Huidige subscription gecancelled, en 'upgrade' gedaan voor 32,50. Verlies er wel 2 maanden mee, maar soit. Code is wellicht wat langer geldig (in de omschrijving van de voucher code staat 'EUR | F1 Special | February 2019'), maar dan ga ik het toch vergeten.

Staan in m'n account nu 2 subscriptions. Eentje die eindigt op 18-2-2020, en eentje die automatisch renewed wordt op 19-12-202 (die kan je in principe ook al cancellen, blijft dan toch tot 19-12 actief)

@sloth Dank voor de kortingscode ;)

sverzijl wijzigde deze reactie 19-12-2019 10:24 (34%)

• Jordy8
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online
sverzijl schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:03:
[...]

Interessant. Mijn huidige abo loopt op 18-2 af, maar als ik tot dan wacht zal de 50% korting wel niet meer gelden.
Nu cancellen (of gewoon een 2e account openen) en afsluiten voor een jaar dan heb ik ook het gehele 2020 seizoen voor 32.50

[edit] Huidige subscription gecancelled, en 'upgrade' gedaan voor 32,50. Verlies er wel 2 maanden mee, maar soit. Code is wellicht wat langer geldig (in de omschrijving van de voucher code staat 'EUR | F1 Special | February 2019'), maar dan ga ik het toch vergeten.

Staan in m'n account nu 2 subscriptions. Eentje die eindigt op 18-2-2020, en eentje die automatisch renewed wordt op 19-12-202 (die kan je in principe ook al cancellen, blijft dan toch tot 19-12 actief)

@sloth Dank voor de kortingscode ;)
Mooi, ga ik vanmiddag hetzelfde doen :9

iRacing Profiel XBL/Origin: Plank268 PSN: Plank_268

• RobertMe
  • Nu online
@Erapaz @The GUI @alesandro_46
Dit is de reactie die ik heb gekregen van F1:
Hi Robert,

Thanks for contacting F1 Team Support!

Robert, the voucher code is only for the new subscribers (fans who don`t have an active F1 Tv Subscription). So, if you purchase a new subscription but you already have an active F1 Tv Subscription purchased in March, the two subscriptions will overlap.

But no worries about that, we will launch other offers soon. Keep an eye on the official website F1.com.

Wish you a great day, Robert!

Best regards,
Alina
F1 Team
De grote vraag is natuurlijk of die andere aanbiedingen net zo scherp zijn als nu. Ik vermoed eigenlijk van niet.

Ik heb ook even gerekend intussen. Als ik nu die 4 maanden weg gooi en 48,75 (huidige abo met 25% korting) + 32,50 (nu kopen met 50% korting) + 4 * 8 (4 maanden voor aanvullen naar jaar) doe is dat vrijwel net zo duur als 48,75 + 65 voor de volle mep. Over twee jaar is het dan effectief dus ongeveer net zo duur. Uiteraard is het wel goedkoper als ze bv volgend jaar december weer met 50% korting komen en dan afsluiten.

• sverzijl
Maar heb je die '4 maanden voor aanvullen naar jaar' wel nodig dan ? Je nieuwe abo eindigt op 19-12-2020, dan is het 2020 seizoen toch al afgelopen en heb je weer een paar maanden niet nodig. Net zoals je de komende paar maanden eigenlijk kunt missen (tenzij je herhalingen wilt bekijken natuurlijk).

• The GUI
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 15:10

The GUI

Sorry computer says no...

RobertMe schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:20:
@Erapaz @The GUI @alesandro_46
Dit is de reactie die ik heb gekregen van F1:

[...]

De grote vraag is natuurlijk of die andere aanbiedingen net zo scherp zijn als nu. Ik vermoed eigenlijk van niet.

Ik heb ook even gerekend intussen. Als ik nu die 4 maanden weg gooi en 48,75 (huidige abo met 25% korting) + 32,50 (nu kopen met 50% korting) + 4 * 8
(4 maanden voor aanvullen naar jaar) doe is dat vrijwel net zo duur als 48,75 + 65 voor de volle mep. Over twee jaar is het dan effectief dus ongeveer net zo duur. Uiteraard is het wel goedkoper als ze bv volgend jaar december weer met 50% korting komen en dan afsluiten.
Bedankt voor de snelle rekensom. Ik wacht dan wel even de andere aanbiedingen af. Nu opzeggen en weer een abo afnemen kost me teveel moeite (ja lekker laks, I know :P)

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 16GB Trident Z 3600C16 | GTX 1070 Ti | 2TB SSD

• -ION-
RobertMe schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:59:
[...]

Wat werkt er dan niet? Als ik de "procedure" start kan ik de code daarna invullen en wordt ook gewoon toegepast.
Ahh ik had de code eerst fout ingevuld en daarna wilde ie de goede code niet meer pakken, even opnieuw de pagina geladen en toen deed ie het :D

• bendeh
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 15:15
Heb mijn maandelijkse abonnement op tijd voor de winterstop opgezegd maar net voor volgend seizoen voor 12 maanden afgesloten met 50% korting. Super bedankt!

bendeh wijzigde deze reactie 19-12-2019 13:45 (40%)

• RobertMe
  • Nu online
sverzijl schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:33:
Maar heb je die '4 maanden voor aanvullen naar jaar' wel nodig dan ? Je nieuwe abo eindigt op 19-12-2020, dan is het 2020 seizoen toch al afgelopen en heb je weer een paar maanden niet nodig. Net zoals je de komende paar maanden eigenlijk kunt missen (tenzij je herhalingen wilt bekijken natuurlijk).
Voor de eerlijke vergelijking wou ik even uitgaan van twee jaar, vandaar die vier maanden extra er nog bij. Maar de kans zal inderdaad groot zijn dat er ook voor het 2021 seizoen wel weer een actie zal zijn. Maar voor hetzelfde geldt komen er nu ook nog acties incl 50% korting. Als er bv in februari, net zoals vorig jaar, weer een 50% actie is heb ik toch twee maanden extra zonder dat het meer kost. Risico is natuurlijk wel dat ik nu ga wachten en er uiteindelijk geen 50% korting actie meer komt. Maar wat ik dan snel had gerekend is het verschil dan niet eens zo heel groot.

En zoals je zegt. In de winter ben je toch minder geneigd om te kijken. Dus nu verlengen met abo aflopend in december kun je ook wachten tot maart om te verlengen en die paar maanden maar geen replays kijken, en dan bij een nieuwe actie of aan begin van seizoen weer een abo afsluiten.

Keuzes, keuzes

• sverzijl
The GUI schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:40:
[...]
Nu opzeggen en weer een abo afnemen kost me teveel moeite (ja lekker laks, I know :P)
Dat was echt zo gebeurd. Cancel, Upgrade, kortingscode invoeren, click , done ;)

• Icephase
  • Laatst online: 00:45

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ook net gedaan. In iOS abonnement gecancelled (per 19/2/2020) en per vandaag een nieuwe subscription via F1TV.formula1.com met de kortingscode aangegaan voor € 32,49 tot 19/12/2020.
Kan ik lekker het aankomende seizoen weer alles bekijken. Jammer van de 2 maandjes overlap, maar dat overleef ik wel.

• The GUI

The GUI

sverzijl schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:47:
[...]

Dat was echt zo gebeurd. Cancel, Upgrade, kortingscode invoeren, click , done ;)
Oof you convinced me. Vanavond maar even doen dan :)

• TechnoHead
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22-01 21:35
Ik heb geen creditcard :-(
Weet iemand met welke prepaid creditcard ik een f1tv abo kan afsluiten?

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik hoop er nog steeds op dat Ziggo F1TVPro weer beschikbaar gaat maken voor zijn abonnees. :P
Ze hebben een kleine test gedaan maar die werd heel snel weer offline gehaald.

"When you grow up your heart dies"

• RobertMe
  • Nu online
sjaool schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:38:
Ik hoop er nog steeds op dat Ziggo F1TVPro weer beschikbaar gaat maken voor zijn abonnees. :P
Ze hebben een kleine test gedaan maar die werd heel snel weer offline gehaald.
Alleen in combi met Vodafone toch? Alhoewel het dan wel nog interessanter wordt om over te stappen. Je zou dan natuurlijk zelfs kunnen gaan voor Ziggo + Vodafone met als extra TV pakket die Movies & Series L (waar volgens mij ook HBO content in zit) en dan F1TV Pro voor F1 (of als je ook nog andere sport kijkt i.p.v. Movies & Series L gaan voor Ziggo Sport Totaal)

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15:59

sjaool

Every life should have 9 cats

RobertMe schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:49:
[...]

Alleen in combi met Vodafone toch? Alhoewel het dan wel nog interessanter wordt om over te stappen. Je zou dan natuurlijk zelfs kunnen gaan voor Ziggo + Vodafone met als extra TV pakket die Movies & Series L (waar volgens mij ook HBO content in zit) en dan F1TV Pro voor F1 (of als je ook nog andere sport kijkt i.p.v. Movies & Series L gaan voor Ziggo Sport Totaal)
Ja, volgens mij alleen in combinatie met Vodafone...

"When you grow up your heart dies"

• RobertMe
  • Nu online
Wat me trouwens opviel is dat als je andere landen selecteert dat het abo dan nog goedkoper kan. Bv €50 voor Portugal. Dan zul je vast geen NL commentaar hebben, maar dat kan mij gestolen worden. En met de EU wetgeving m.b.t. roaming kunnen ze in principe niet voorkomen dat je met een Portugees abo in Nederland kijkt. Dan kost een jaar abo ineens nog maar €25 met de 50% korting.

• -ION-
TechnoHead schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:21:
Ik heb geen creditcard :-(
Weet iemand met welke prepaid creditcard ik een f1tv abo kan afsluiten?
Ik heb het geprobeerd met Revolut maar daar kreeg ik de melding dat mijn adres niet correct was, dubbel gecheckt maar kreeg het niet aan de praat. Toen maar met mijn ING creditcard gedaan.

• Erapaz
RobertMe schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:07:
Wat me trouwens opviel is dat als je andere landen selecteert dat het abo dan nog goedkoper kan. Bv €50 voor Portugal. Dan zul je vast geen NL commentaar hebben, maar dat kan mij gestolen worden. En met de EU wetgeving m.b.t. roaming kunnen ze in principe niet voorkomen dat je met een Portugees abo in Nederland kijkt. Dan kost een jaar abo ineens nog maar €25 met de 50% korting.
Klopt, er zijn ook landen waar het weer duurder is. NL commentaar probeer ik juist te vermijden, anders had ik we via Ziggo gekeken.

Qua nu op zeggen en verlengen, ik zie het meer als een seizoensprijs. Ik betaal voor de races tussen maart en november. Als ik dus nu 50% korting kan krijgen scheelt dat weer.

• Ithric
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 14:39
Voor de mensen met al een abbo, ik ben via Link een renew/nieuwe sub aangegaan en zover ik zie moet het dan goed gaan.

Op het moment dat de oude afloopt staat een betaling te wachten voor de renew.
Ik keek verkeerd, het blijkt toch de datum van nu.
Maar de korting gaat dus wel goed dan.

F1tv pro abbo

Hopelijk helpt dit mensen.

Ithric wijzigde deze reactie 19-12-2019 16:55 (6%)

iRacing Profiel Racing Lions Discord

• The GUI

The GUI

Ithric schreef op donderdag 19 december 2019 @ 16:52:
[...]

Voor de mensen met al een abbo, ik ben via Link een renew/nieuwe sub aangegaan en zover ik zie moet het dan goed gaan.

[Afbeelding: F1tv pro abbo]

Top die werkte voor mij! Verlengd voor €32,50! :*)

• Ithric
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 14:39
Ik keek even niet goed, maar of ik nu op dit moment met 50% renew of in Februari met **% is mij om het even.
Maar misschien begrijp ik mensen verkeerd, het abbo loopt nu dus kan gewoon kijken wat ik wil.

(Oeps had denk ik moeten editten..) |:(

Ithric wijzigde deze reactie 19-12-2019 16:58 (12%)

iRacing Profiel Racing Lions Discord

• SunriseBGN
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 08:37
Dank, mijn maandelijkse abonnement liep juist vandaag af. Jaarabonnement afgesloten met behulp van deze code.

Zo kan ik tijdens de wintermaanden mooi races uit het archief kijken 8)

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 10:52
Thanks voor de tip! _/-\o_
Ik had nog tot 18/02 maar 50% korting kun je niet laten liggen als Hollander he :9

Je verliest een paar maanden, maar ach, volgend jaar gewoon weer in december verlengen en dan loopt het weer mooi door :)

• roda_djavulen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09:35
Heeft iemand een idee of f1 tv bezig is met 4k te implementeren?

• RobertMe
  • Nu online
roda_djavulen schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:30:
Heeft iemand een idee of f1 tv bezig is met 4k te implementeren?
Ik denk dat niemand hier voor FOM werkt :+
In ieder geval hebben ze aan het begin van het seizoen, als zelfs niet al in 2018, verschillende dingen toegezegd. Zoals Chromecast support en apps voor SmartTVs, maar ik meen ook een betere videokwaliteit. Maar tot op heden is nog niks daarvan beschikbaar gesteld of iets over bekend gemaakt.

• u_nix_we_all
  • Niet online
Ik kon gewoon nog een jaar abonnement afsluiten (ik heb al een jaarabonnement dat tot feb 2020 geldig is), met die 50% korting, en heb nu 2 subscriptions staan.

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15:38
Afgelopen jaar zitten klooien met kijken omdat ik geen Ziggo meer heb en uberhaupt geen tv signaal. Nu ook met 50% korting een jaar abo afgesloten. Ben benieuwd of alle problemen weg zijn voor komend seizoen.

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 10:52
u_nix_we_all schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 16:20:
Ik kon gewoon nog een jaar abonnement afsluiten (ik heb al een jaarabonnement dat tot feb 2020 geldig is), met die 50% korting, en heb nu 2 subscriptions staan.
Had ik ook, maar heb die van dit jaar direct geannuleerd, want volgens mij wordt die automatisch verlengd t.z.t. via je CC!? Better safe than sorry ;)

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15:25

Fable

Professioneel prutser

Ithric schreef op donderdag 19 december 2019 @ 16:52:
[...]

[Afbeelding: F1tv pro abbo]

Klopt, gewoon de oude annuleren en een nieuw abonnement aangaan met kortingscode F150

Bouwtekening nodig? stuur even een DM.

• sverzijl
metallicattim schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:12:
[...]

Had ik ook, maar heb die van dit jaar direct geannuleerd, want volgens mij wordt die automatisch verlengd t.z.t. via je CC!? Better safe than sorry ;)
Annuleren is eigenlijk niet meer dan de auto renewal uitschakelen. Heb het voor oude en nieuwe abo direct “geannuleerd”. Voorkomt dat ik per ongeluk tegen de normale abonnementskosten ga verlengen eind volgend jaar. Tegen die tijd hopelijk weer nieuwe actietarieven:)

• Loondijke
Werkt hier niet. Via de website kan ik de code wel invullen maar met CC betalen (heb ik niet).

Via de app kan ik de code niet invullen maar wel via paypal betalen :+. Nice F1TV.

iRacing stats

Pagina: 1 ... 49 50 51 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True