Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 ... 49 ... 55 Laatste
Acties:

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Ik volg ook regelmatig de F2 en F3 en daar zit dus een andere commentator (ik ben z'n naam even kwijt). Waar ik mij voorheen veelvuldig verbaasde over wat Olav allemaal mist, merk ik dat het bij de F2 en F3 óók gewoon gebeurt. Ook als er tijdens de F2 een co-commentator bij zit (dan missen ze beiden wat er gebeurd).

Het zal dus wel niet zo makkelijk zijn als het voor mij op de bank lijkt :)

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 14:48
RoD schreef op maandag 9 september 2019 @ 16:19:
Ik volg ook regelmatig de F2 en F3 en daar zit dus een andere commentator (ik ben z'n naam even kwijt). Waar ik mij voorheen veelvuldig verbaasde over wat Olav allemaal mist, mer ik dat het bij de F2 en F3 óók gewoon gebeurt. Ook als er tijdens de F2 een co-commentator bij zit (dan missen ze beiden wat er gebeurd).

Eens. Enige commentator die ik echt top vind is René Hoogterp. Hij doet jaarlijks de Indy-500 met Doornbos. Heeft humor, is scherp en heeft een bak aan F1-kennis (heeft jarenlang YT-video's gemaakt met pitspraat). Ik hoop echt enorm dat hij Olav mag opvolgen en wellicht langzaamaan al de kans krijgt.

PSN: iRoyalFlushh

• Kevin_Lomax
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 29-03 22:30
Maurice079 schreef op maandag 9 september 2019 @ 20:11:
[...]

Eens. Enige commentator die ik echt top vind is René Hoogterp. Hij doet jaarlijks de Indy-500 met Doornbos. Heeft humor, is scherp en heeft een bak aan F1-kennis (heeft jarenlang YT-video's gemaakt met pitspraat). Ik hoop echt enorm dat hij Olav mag opvolgen en wellicht langzaamaan al de kans krijgt.
Ik hoop dat Ziggo Sport dit ook gaat inzien, anders valt niet uit te sluiten dat een toenemend aantal kijkers de zender vaarwel gaat zeggen nu er steeds meer een acceptabel alternatief lijkt te ontstaan (wat weliswaar ook gelieerd is aan het Liberty concern maar dan met een nog groter bereik en dus meer invloed).

• Transportman
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 13:01
RoD schreef op maandag 9 september 2019 @ 16:19:
Ik volg ook regelmatig de F2 en F3 en daar zit dus een andere commentator (ik ben z'n naam even kwijt). Waar ik mij voorheen veelvuldig verbaasde over wat Olav allemaal mist, merk ik dat het bij de F2 en F3 óók gewoon gebeurt. Ook als er tijdens de F2 een co-commentator bij zit (dan missen ze beiden wat er gebeurd).

20-30 auto's in de gaten houden, parate kennis hebben over circuits, regels, teams en coureurs, de live timings volgen die soms flink verspringen als iemand een bocht mist, dat ook nog eens allemaal vertellen, terwijl ze de race moeten volgen op een klein scherm?

Ik denk dat het inderdaad niet zo makkelijk is als dat het lijkt.

• sanderb
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 08:38
Transportman schreef op maandag 9 september 2019 @ 23:04:
[...]

20-30 auto's in de gaten houden, parate kennis hebben over circuits, regels, teams en coureurs, de live timings volgen die soms flink verspringen als iemand een bocht mist, dat ook nog eens allemaal vertellen, terwijl ze de race moeten volgen op een klein scherm?

Maar dat hóeft tegenwoordig toch helemaal niet meer?
Ik kijk zelf altijd met TV voor de main stream, ipad voor de tijden, en meestal nog een laptop met onboard ernaast.
Zeker bij een race als Monza waarbij Max achteraan start, staat die onboard aan op nr33. Dan zie je dat Max een foutje maakt...dan hoef je niet te gokken als je de T-cam net niet goed ziet...dan hoef je niet de actie volledig te missen.

Waar het vroeger toegevoegde waarde had dat je op de baan fysiek aanwezig was en uit de commentaarpositie dingen kon zien die wij niet meekregen, lijkt het tegenwoordig wel andersom.
Olav ziet minder en krijgt minder mee dan een fanatieke kijker.
Wat let hem om 3 ipads/laptops neer te zetten met meer beelden en zeker de onboard van Max altijd in beeld.

En als dat teveel is om bij te houden, dan is dat nog eens een argument dat er iemand mee kan kijken en als een sidekick af en toe kan souffleren of zelfs zelf mag praten.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13:34
Transportman schreef op maandag 9 september 2019 @ 23:04:
[...]

Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar het is iedere race wel weer de grote MP-Motorsport-Sander-Dorsman-uit-Westmaas afstrepen op de bingokaart show :9 8)7 .

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13:32
Ik heb Olav en Jack in het theater gezien. Het is idd 4-5 man bij Ziggo (incl. Olav en Jack) en 40+ man bij Sky. Vind ik overigens geen excuus. Ik kijk nu via F1TV met Engels commentaar. Barst van de humor, leuke insights, echt leuk om te zien. Voor mensen die twijfelen, bij Sky hebben ze ook gewoon een oranje bril op. :+

Olav is Olav, dat is al 25 jaar zo. Mist veel, maar barst van enthousiasme en liefde voor de sport. Dat hij het simpel moet houden en vaak zichzelf elke race herhaalt met tekst en uitleg is meer omdat Henk en Gerda tegenwoordig ook kijken en hij er dus niet meer alleen voor de F1 kenners zit.

Jack daarentegen... Kinderachtige interviews, domme vragen, kinderlijk gedrag. Hij kan beter lollies uitdelen bij de tandarts. Wellicht kennen jullie ook allemaal dat filmpje op Zandvoort waar hij écht een arrogante botte lul blijkt te zijn, maar zo is hij in echt ook gewoon.

Ik heb hem ook een paar keer in kleinschalige settings gezien als presentator van een evenement (heeft blijkbaar nog geld nodig), en als niet alle landelijke camera's op hem gericht zijn komt er nog veel slechters naar boven drijven. Echt veel denigrerende opmerkingen, racistische grappen, en gewoon een beperkt en simpel beeld van de wereld zou mijn samenvatting zijn.. Als je nog twijfelt over Jack Plooij moet je hem eens op zo'n evenement zien.

• Crazy D
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 15:38

Crazy D

I think we should take a look.

Kevin_Lomax schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:27:
Ik hoop dat Ziggo Sport dit ook gaat inzien, anders valt niet uit te sluiten dat een toenemend aantal kijkers de zender vaarwel gaat zeggen nu er steeds meer een acceptabel alternatief lijkt te ontstaan (wat weliswaar ook gelieerd is aan het Liberty concern maar dan met een nog groter bereik en dus meer invloed).
Denk je dat? Zolang de helft van de kijkers wegzapt als Max uitvalt denk ik niet dat ze daar bang voor hoeven te zijn hoor.

Exact expert nodig? itwize.nl

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:07
sanderb schreef op maandag 9 september 2019 @ 23:44:
[...]

Ik kijk zelf altijd met TV voor de main stream, ipad voor de tijden, en meestal nog een laptop met onboard ernaast.
Zeker bij een race als Monza waarbij Max achteraan start, staat die onboard aan op nr33. Dan zie je dat Max een foutje maakt...dan hoef je niet te gokken als je de T-cam net niet goed ziet...dan hoef je niet de actie volledig te missen.

Waar het vroeger toegevoegde waarde had dat je op de baan fysiek aanwezig was en uit de commentaarpositie dingen kon zien die wij niet meekregen, lijkt het tegenwoordig wel andersom.
Wat let hem om 3 ipads/laptops neer te zetten met meer beelden en zeker de onboard van Max altijd in beeld.

En als dat teveel is om bij te houden, dan is dat nog eens een argument dat er iemand mee kan kijken en als een sidekick af en toe kan souffleren of zelfs zelf mag praten.
Met F1TV gaat dit ben ik bang niet lukken, die stream loopt een seconde of 10 achter. Live-timing is wel in real-time. Maar misschien dat de zendgemachtigden wel een on-board stream kunnen krijgen die real-time is.

Het lijkt me inderdaad ook beter. Op het circuit zijn voegt voor een commentator steeds minder toe.

Een jaar of 15 geleden hebben ze het (noodgedwongen uit budgetoverwegingen) een jaar of 2 gedaan. Volgens Olav heeft hij daarna telkens bedongen dat hij absoluut op het circuit aanwezig wil zijn. Grappige is dan dat hij zijn commentaarpositie vaak volledig verduistert als deze in de volle zon staat, waardoor alle toegevoegde waarde van op het circuit aanwezig zijn direct weg is.

Maar het zal ook wel een dingetje ten opzichte van zijn internationale collegae zijn. Je zult niet voor vol aan worden gezien als je niet bij (alle) races aanwezig bent, en hij lijkt me wel een mannetje dat daar gevoelig voor is.
Divak schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 07:14:
Ik heb hem ook een paar keer in kleinschalige settings gezien als presentator van een evenement (heeft blijkbaar nog geld nodig), en als niet alle landelijke camera's op hem gericht zijn komt er nog veel slechters naar boven drijven. Echt veel denigrerende opmerkingen, racistische grappen, en gewoon een beperkt en simpel beeld van de wereld zou mijn samenvatting zijn.. Als je nog twijfelt over Jack Plooij moet je hem eens op zo'n evenement zien.
Heb hem zelf nog nooit meegemaakt, maar wel uit eerste hand (aanwezigen én organisatoren) gehoord dat het inderdaad een enorme eikel moet zijn. De organisatoren die ik over hem gehoord heb (2) willen hem nooit meer inhuren.

Mijn oplossing blijft: Jack lekker thuis in z'n tandartsstoel laten zitten, Olav mag van mij voorlopig nog wel blijven. Maar dan moet hij wel luisteren naar iemand in z'n oor die wel de hele tijd kijkt wat er op het scherm gebeurt.

iRacing Profiel

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja F1TV is heel relaxed. Het commentaar is echt heel fijn, maar ik heb nog wel een duidelijke wish-list:

- Kunnen pauzeren, spoelen, later inschakelen en bij het begin beginnen
- Met bovenstaande kan je dan ook synchroniseren tussen 2 of 3 systemen
- Binnen 1 sessie alle streams synchroon
- 50fps

Ik zit meestal met de TV (beeld) en de laptop (live timing of een onboard) en als ik alleen kijk met de telefoon ook tweakers erbij. Lukt me vrij goed om alles in de gaten te houden.

Ziggo NL commentaar is gewoon enorm ondermaats, dat is wel duidelijk. Sky is soms ook chaotisch, maar ze hebben respect voor elkaar, lullen daarom weinig door onboard/teamradio heen en corrigeren elkaar vaak. Ik zie ze niet vaak iets missen in elk geval.

Ik ben erg blij met Sky iig...

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13:32
De F1 player is wel ondermaats. Idd niet terug te spoelen of de syncen, zelfs basisfuncties als op spatie drukken om te pauzeren zit er niet in. Als je 15 minuten te laat bent om de race te zien moet ik 2 uur wachten tot het is afgelopen, of mijn verlies nemen dat ik de eerste 10 rondjes heb gemist... Erg vervelend en zou 100% een basisfunctie moeten zijn.

• Transportman
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 13:01
sanderb schreef op maandag 9 september 2019 @ 23:44:
[...]

Ik weet niet of Olav wel de ruimte heeft om 3 ipads/laptops neer te zetten, ik weet niet hoe de commentaarposities op het circuit zijn en wat voor ruimte Olav heeft.

Ik denk wel dat op het circuit zijn een toegevoegde waarde kan hebben, niet zo zeer voor het commentaar tijdens de race, maar denk aan interviews, voor- en nabeschouwing, daar kan een aanwezigheid op het circuit zeker een toevoeging zijn. Helaas moet je er dan wel met een team zitten, en daar is de markt in Nederland gewoon te klein voor.
alexbl69 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:04:
Een jaar of 15 geleden hebben ze het (noodgedwongen uit budgetoverwegingen) een jaar of 2 gedaan. Volgens Olav heeft hij daarna telkens bedongen dat hij absoluut op het circuit aanwezig wil zijn. Grappige is dan dat hij zijn commentaarpositie vaak volledig verduistert als deze in de volle zon staat, waardoor alle toegevoegde waarde van op het circuit aanwezig zijn direct weg is.

Maar het zal ook wel een dingetje ten opzichte van zijn internationale collegae zijn. Je zult niet voor vol aan worden gezien als je niet bij (alle) races aanwezig bent, en hij lijkt me wel een mannetje dat daar gevoelig voor is.
Maar ik kan Olav wat dat betreft ook wel begrijpen. Een sport draait niet alleen om de wedstrijd, dat verslag kan je van overal doen, maar als je dat doet wordt het niets meer dan een verslag van beelden van de wedstrijd. Geen gevoel voor de sfeer (al heeft Ziggo dat toch al niet wat ik had gelezen, minuut stilte onderbreken voor een simulatieronde), geen mogelijkheid om met coureurs/teambazen contact te hebben en dus op die manier het verhaal tijdens de race wat leuker te kunnen maken, geen beeld van hoe het circuit daadwerkelijk is. Dan kan je net zo goed geen commentaar geven en mensen gewoon laten kijken...

En wees eens eerlijk, als Ziggo jou zou vragen of jij het verslag wil doen en dat vanuit huis (of desnoods de studio) zou moeten doen, zou jij dan ja zeggen? Ik in ieder geval niet (niet dat ik het on site wel zou doen, maar dat heeft weer hele andere redenen).

• demonic
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Transportman schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:42:
[...]

Ik weet niet of Olav wel de ruimte heeft om 3 ipads/laptops neer te zetten, ik weet niet hoe de commentaarposities op het circuit zijn en wat voor ruimte Olav heeft.
Olav heeft een bureau waar een mengpaneeltje op staat. (voor de verschillende microfoons) hij heeft een paar schermpjes en een ipad ofzo.
En zijn stoel is de kist waarin alles daarheen is vervoerd.

Nee, wij thuis hebben volgens mij veel meer informatie, comfortablere en minder drama erom heen. (we hoeven niet tussendoor nog met jack te communiceren)

[Voor 7% gewijzigd door demonic op 10-09-2019 10:44]

• marcel19
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 15:42
Op dit moment heb ik thuis T-mobile glasvezel.
Ik heb hier een TV abonnement bij PUUR ALLEEN VOOR DE FORMULE 1!!!

Aangezien mijn actie periode van 6 maanden gratis tv voorbij is.
En ik nu de volgende kosten krijg tv kosten: €35 + €15 voor F1 voor te betalen vind ik echt teveel.
Normaal TV kijken we niet.

Ik heb al wat testen gedaan met de Ziggo Go App op mobile en dan casten naar de tv, maar vind de kwaliteit echt slecht.

Ik heb een Nvidia shield en daar heb ik ook de app op geinstaleerd en via sideload ziggo sport go opgestart. ook dit is niet wenselijk want ook slecht kwa kwaliteit.

Is hier inmiddels al een beter alternatief voor?

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
marcel19 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:28:

En ik nu de volgende kosten krijg tv kosten: €35 + €15 voor F1 voor te betalen vind ik echt teveel.

Ik heb al wat testen gedaan met de Ziggo Go App op mobile en dan casten naar de tv, maar vind de kwaliteit echt slecht.

Ik heb een Nvidia shield en daar heb ik ook de app op geinstaleerd en via sideload ziggo sport go opgestart. ook dit is niet wenselijk want ook slecht kwa kwaliteit.

F1 TV afnemen? €60-70 per jaar voor alleen F1. Helaas geen ondersteuning voor Smart TV noch casten. Maar de Android app sideloaden is werkbaar, met een pointer device. Als de stream vervolgens aan staat is het beeld gewoon goed.

• marcel19
In tegenstelling tot vele mensen wil ik het wel met NL commentaar.

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16:08
marcel19 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:40:
In tegenstelling tot vele mensen wil ik het wel met NL commentaar.
Je kan ook NL commentaar kiezen bij F1TV.

En zoals RobertMe aangeeft kan je nog niet direct casten. Workaround is omheendoor via een PC je tabblad te casten.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:05
marcel19 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:28:

F1TV. Kan je meteen schakelen tussen on-board cams, team radio, sky danwel ziggo commentaar en alles achteraf nog een keer terug kijken (ook de onboards). Of je prakt meerdere schermen tegelijk neer, incl. data _O_

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RobertMe schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:38:
[...]

F1 TV afnemen? €60-70 per jaar voor alleen F1. Helaas geen ondersteuning voor Smart TV noch casten. Maar de Android app sideloaden is werkbaar, met een pointer device. Als de stream vervolgens aan staat is het beeld gewoon goed.
Sideloaden? Browser werkt toch ook prima?

• marcel19
MikeyMan schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:47:
[...]

Sideloaden? Browser werkt toch ook prima?
Waarom zou ik een browser willen gebruiken?
Ik ga nou niet echt een laptop op me tv aansluiten met een HDMI kabel.

Ik zie tevens dat F1 TV enkel alleen gekocht kan worden door middel van een mastercard of Visa.
Beide mogelijkheden heb ik niet.

[Voor 18% gewijzigd door marcel19 op 12-09-2019 12:04]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

marcel19 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:59:
[...]

Waarom zou ik een browser willen gebruiken?
Ik ga nou niet echt een laptop op me tv aansluiten met een HDMI kabel.

Ik zie tevens dat F1 TV enkel alleen gekocht kan worden door middel van een mastercard of Visa.
Tsjah, waarom zou je niet een laptop met HDMI aansluiten? Denk dat dit de beste kwaliteit geeft op dit moment.

Maar los daarvan, vanuit de browser kun je ook een Chromecast gebruiken.

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

marcel19 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:59:
[...]

Uit de faq,

You may also choose to subscribe via iOS, Android or Amazon Fire Tablet where you will pay via the app store.

• marcel19
ciris schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:59:
[...]

Uit de faq,

You may also choose to subscribe via iOS, Android or Amazon Fire Tablet where you will pay via the app store.
Ok dit is nu gelukt.

Ik heb een aantal tests gedaan:

Nvidia shield + Sideload werkt maar schokkerig
Laptop met HDMI kabel naar de tv werkt maar is schokkerig.
Met mijn telefoon kan ik niet casten naar de tv toe :(

Hoe doen jullie dit zonder schokkerig beeld?

• demonic
  • Nu online
marcel19 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:34:
[...]

Ok dit is nu gelukt.

Ik heb een aantal tests gedaan:

Nvidia shield + Sideload werkt maar schokkerig
Laptop met HDMI kabel naar de tv werkt maar is schokkerig.
Met mijn telefoon kan ik niet casten naar de tv toe :(

Hoe doen jullie dit zonder schokkerig beeld?
Van de laptop naar de tv is schokkerig?
Is het beeld op de laptop ook schokkerig?

• marcel19
demonic schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:36:
[...]

Van de laptop naar de tv is schokkerig?
Is het beeld op de laptop ook schokkerig?
Helaas ervaar ik het schokkerig. ( ben pietje precies ) dus elke kleine onderbreking zie ik.
Laptop zowel via kabel als via WIFI zelfde probleem.

Browsers geprobeerd:

Chrome
internet explorer
microsoft edge.

EDIT:
Na het updaten van de Videokaart drive gaat alles perfect op de Laptop.
Maar op de TV is het nog steeds schokkerig.

Ik heb verschillende resoluties geprobeerd, ook verschillende beeldschermmodes.
Dupliceren, uitbreiden, enkel scherm 2.

Maar niks laat een verbetering te geven.

[Voor 25% gewijzigd door marcel19 op 12-09-2019 19:55]

• ciris
  • Niet online

ciris

Je suis Ricky Gervais.

Dat ligt aan je apparatuur niet aan de F1tv. Zou elders op het forum je probleem voorleggen.

• xippie
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23-03 03:05
marcel19 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:41:
[...]

Helaas ervaar ik het schokkerig. ( ben pietje precies ) dus elke kleine onderbreking zie ik.
Laptop zowel via kabel als via WIFI zelfde probleem.

Browsers geprobeerd:

Chrome
internet explorer
microsoft edge.

EDIT:
Na het updaten van de Videokaart drive gaat alles perfect op de Laptop.
Maar op de TV is het nog steeds schokkerig.

Ik heb verschillende resoluties geprobeerd, ook verschillende beeldschermmodes.
Dupliceren, uitbreiden, enkel scherm 2.

Maar niks laat een verbetering te geven.
F1TV is 50 beeldjes, je tv zal waarschijnlijk vast op 60 staan. Probeer dat op 50 te zetten en je hebt vloeibaar beeld. Je Chromecast kan je via de app ook keihard op 50 zetten ipv de standaard 60.

• marcel19
xippie schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:50:
[...]

F1TV is 50 beeldjes, je tv zal waarschijnlijk vast op 60 staan. Probeer dat op 50 te zetten en je hebt vloeibaar beeld. Je Chromecast kan je via de app ook keihard op 50 zetten ipv de standaard 60.
Dit ga ik morgen eens proberen.
Bedankt voor de tip.

Nog even de tijd gehad vanavond en ook DIT werkt dus.

Werkend op dit moment met de volgende setup:

Nvidia shield > resolutie 4K 50 Hertz > sideload F1 TV _/-\o_ _/-\o_

[Voor 19% gewijzigd door marcel19 op 12-09-2019 22:39]

• pro_6or
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 11:32

pro_6or

amateur_60r

Pyrone89 schreef op zondag 8 september 2019 @ 17:06:
Mijn god wat is Kamphues clueless. Echt elke casual fan weet er meer van dan hem. Verdiep je eens in je beroep en loop niet zo wijs te doen tegen gasten die jou moeten corrigeren
dan hij.

Heb helaas even wijs moeten doen en heb je moeten corrigeren. Al zou ik ook jou kunnen gebruiken in dit geval (om te benadrukken dat jij in de fout ging).

een treffende spreuk

• Pyrone89
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 04-02 19:25
pro_6or schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:17:
[...]

dan hij.

Heb helaas even wijs moeten doen en heb je moeten corrigeren. Al zou ik ook jou kunnen gebruiken in dit geval (om te benadrukken dat jij in de fout ging).
Shit,

Ik ga meteen mijn baan als docent Nederlands opzeggen, want dat is de vergelijking die jij maakt.

Ohh wacht ik ben helemaal geen docent Nederlands als beroep. |:(

• demo31051987
  • Laatst online: 11:30

demo31051987

a.k.a. Extigo

Ik had even een vraag over F1 TV. Ik ga in oktober op vakantie naar Curacao en wil eigenlijk niet de race in Me(a)xico missen. Is het mogelijk om in de F1 TV Pro app eenmalig een race te kopen om deze te kijken?

Steam

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:11

Tylen

ONK SuperCup 1000 #6

demo31051987 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 07:41:
Ik had even een vraag over F1 TV. Ik ga in oktober op vakantie naar Curacao en wil eigenlijk niet de race in Me(a)xico missen. Is het mogelijk om in de F1 TV Pro app eenmalig een race te kopen om deze te kijken?
Nee niet per race. Wel voor €8,- per maand. Dus dan doe je 1 maandje.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• FabianGTI
  • Registratie: juli 2014
Ziggo does it again...

Er zou nu Formule 1 café uitgezonden worden, zit er weer een of andere debiel achter de knoppen waardoor de samenvatting van vrije training 1 en 2 worden opgestart
Wat een waardeloze zender is het toch

• Bram1041
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 08:50
Moet het toch even kwijt.. Wat is die Jack een waardeloze commentator zeg, mijn god. Daarentegen is Olav in de pits écht een meerwaarde en heb het idee dat hij daar ook lekker op z'n plekkie is, want hij heeft toch echt wel veel technische kennis.

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 14:48
Die Jack Plooij. Ik begrijp er gewoon helemaal niets van. Is er dan echt helemaal niemand bij Ziggo die ziet dat dit echt de meest waardeloze drol van de Nederlandse tv is. Mijn hemel wat een droevenis.

PSN: iRoyalFlushh

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Maurice079 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:50:
Die Jack Plooij. Ik begrijp er gewoon helemaal niets van. Is er dan echt helemaal niemand bij Ziggo die ziet dat dit echt de meest waardeloze drol van de Nederlandse tv is. Mijn hemel wat een droevenis.
En nu trekt ie zijn mond ook nog een halve seconde te vroeg open? Ik hoop dat dit later vandaag is opgelost, en anders uiterlijk morgen. Zo niet, dan maar flink wat vertraging via de receiver instellen. Irritant als je al iets hoort zonder dat het te zien is.

A smile a day....

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16:08
hardware-lover schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:52:
[...]

En nu trekt ie zijn mond ook nog een halve seconde te vroeg open? Ik hoop dat dit later vandaag is opgelost, en anders uiterlijk morgen. Zo niet, dan maar flink wat vertraging via de receiver instellen. Irritant als je al iets hoort zonder dat het te zien is.
Dan moet je sneller kijken :+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• PatrickPR
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16:04
alesandro_46 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:43:
[...]

Je kan ook NL commentaar kiezen bij F1TV.

En zoals RobertMe aangeeft kan je nog niet direct casten. Workaround is omheendoor via een PC je tabblad te casten.
Is dat NL commentaar van Ziggo sport dan? Dus commentaar van Olav Mol?

En wat ik zo snel ook niet kan vinden is de kwaliteit waarin de live stream wordt doorgegeven. Is dit gewoon Full HD voor alle sessies? Of maby al 4k?

Ik zit ook te kijken naar het F1TV Pro abbonement. Ik kijk nu via de duitse RTL met de TV gemute en grandprixradio.nl met het commentaar van Olav via een bluetooth speakertje.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 14:27

Rivanov

Apple freak

Ziggo commentaar inderdaad en kwaliteit is 1080. Geen 4K.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• PatrickPR
Hmm dat is wel interessant dan. Duitse RTL is hier nog in SD. Als je F1 eenmaal in HD gewent bent ziet dit er niet uit.

Edit:
Nou het is gelukt via de Play Store. Heb nu een abonnement voor F1 TV. Kan inderdaad de Singapore GP terug kijken en de NL commentaar stream selecteren, evenals de pit lane stream en de onboards. Op zich werkt het ook allemaal best vlot, zowel via de browser als in de Android app. Ben benieuwd naar aanstaande zondag als ik live kan kijken op mijn TV.

[Voor 60% gewijzigd door PatrickPR op 25-09-2019 13:12]

• hansvk
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15:00
FP 1 aan het kijken via Ziggo Go op de PC. Regelmatig stopt het beeld en verschijnt "Buffering..." in beeld. Met speedtest.net zie ik geen problemen. Ligt het aan Ziggo?

• xippie
hansvk schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:06:
FP 1 aan het kijken via Ziggo Go op de PC. Regelmatig stopt het beeld en verschijnt "Buffering..." in beeld. Met speedtest.net zie ik geen problemen. Ligt het aan Ziggo?
Via de Android app streamen naar de Chromecast gaat prima.

• GoldenBatt
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 15:15
hansvk schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:06:
Zat toevallig net even comedy central te kijken omdat toevallig de ziggogo.tv site eens open had staan. Viel mij ook al op. Nu komt er komende maand toch glasvezel, dus zit nu sterk te overwegen om een F1tv abbo te nemen. Sluit deze nu maar eens voor een maand af om zondag eens mooi te proberen :9

Specs!

• hansvk
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15:00
Ik denk dat het niet zozeer aan de verbinding ligt maar aan de servers bij Ziggo. Verbinding hier is prima.

[Voor 13% gewijzigd door hansvk op 27-09-2019 10:17]

• PatrickPR
GoldenBatt schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:11:
[...]

Zat toevallig net even comedy central te kijken omdat toevallig de ziggogo.tv site eens open had staan. Viel mij ook al op. Nu komt er komende maand toch glasvezel, dus zit nu sterk te overwegen om een F1tv abbo te nemen. Sluit deze nu maar eens voor een maand af om zondag eens mooi te proberen :9
Ik heb het sinds woensdag, werkt echt heel mooi. Ik kan zelfs bevestigen dat het via de interne browser op mijn LG C9 ook perfect werkt. Geen noodzaak dus om een laptop aan de TV te hangen of via een chromecast te gaan lopen rommelen, gewoon via de browser op de TV naar f1tv.com gaan en inloggen.

• GoldenBatt
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 15:15
hansvk schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:17:
Ik denk dat het niet zozeer aan de verbinding ligt maar aan de servers bij Ziggo. Verbinding hier is prima.
Denk het inderdaad ook, nog verschillende kanalen geprobeerd maar stream vliegt er soms helemaal uit.
PatrickPR schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:59:
[...]

Ik heb het sinds woensdag, werkt echt heel mooi. Ik kan zelfs bevestigen dat het via de interne browser op mijn LG C9 ook perfect werkt. Geen noodzaak dus om een laptop aan de TV te hangen of via een chromecast te gaan lopen rommelen, gewoon via de browser op de TV naar f1tv.com gaan en inloggen.
Zonet een maand subscription afgenomen, werkt idd perfect. Stond even te vloeken omdat via de website wou regelen, maar dan moet je geloof ik een creditcard hebben (en die ik niet heb ;(). Gelukkig via de app gewoon via paypal geregeld, ging prima.

Voor nu nog even een maand afgesloten, puur om te proberen. Maar had wellicht net zo goed een jaar kunnen pakken. Kwa beeld zag het er prima uit, stream was stabiel, en kon prima met 3 streams tegelijk laatste stuk kijken van de eerste vrije training, helemaal top!

Sluit me wel aan bij de suggesties van anderen, zou fijn zijn als de steams kan syncen, en een stuk terug spoelen terwijl de training/race gaande is. Maar goed, we gaan zien hoe ze dit in de toekomst nog gaan verbeteren. Voor nu blij mee, en als het de komende maand gewoon goed blijft gaan komt dat jaar abbo der wel :)

Specs!

• marcel19
Tylen schreef op zondag 8 september 2019 @ 15:06:
@The GUI ik heb de apk op de shield geinstalleerd. Zo kijk ik Al vanaf het begin. Super strak beeld en nooit gezeik. Wel af en zo even upgraden maar ook dat is 1 miniut werk (downloaden via iphone, bestanden app openen, naar nas kopieren en updaten via shield)
Ik heb ook een shield en ik ervaar nog steeds problemen met streamen van f1tv.

Kun jij aangeven welke instellingen jij gebruikt?
Beeldscherm resolutie?
Hoeveel hertz ?
Waar download jij de apk vandaan?

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:11

Tylen

ONK SuperCup 1000 #6

marcel19 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:25:
[...]

Ik heb ook een shield en ik ervaar nog steeds problemen met streamen van f1tv.

Kun jij aangeven welke instellingen jij gebruikt?
Beeldscherm resolutie?
Hoeveel hertz ?
Waar download jij de apk vandaan?
Shield staat hier op de beste kwaliteit wat mogelijk is (4:4:4). 4K 50Hz.

Apk pak ik altijd vanaf de eerste google hit ;)

A wise man once said: 'Work is not a place."

• marcel19
Tylen schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:27:
[...]

Shield staat hier op de beste kwaliteit wat mogelijk is (4:4:4). 4K 50Hz.

Apk pak ik altijd vanaf de eerste google hit ;)
Ik kan mijn shield op 4k 120 hertz zetten.
Maar heb toch nog geen strak beeld. En wat schokkerig.

Misschien de apk eens vernieuwen.

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hoe vind je het beeld als je op je telefoon kijkt?

• xippie
marcel19 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:38:
[...]

Ik kan mijn shield op 4k 120 hertz zetten.
Maar heb toch nog geen strak beeld. En wat schokkerig.

Misschien de apk eens vernieuwen.
F1TV is 50 hertz, dus op 120 krijg je schokkerig beeld.

• marcel19
xippie schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 17:13:
[...]
F1TV is 50 hertz, dus op 120 krijg je schokkerig beeld.
Ik zal het eens testen op 50 hertz.

En dan op 1080p of op 4k?

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat maakt voor de souplesse niet echt uit

• marcel19
JvS schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:50:
Dat maakt voor de souplesse niet echt uit
Inderdaad.

nadat ik hard op 50 hertz gezet heb, draait het als een zonnetje.
Nvidia shield op 4K resolutie en 50 hertz is vloeiend

• KlaasjeNL
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13:03
Wat is de stream op F1TV toch weer bagger. Nog geen onderbrekingen, maar de beeldkwaliteit kakt constant in. Je zou zeggen dat ze dit inmiddels toch een keer opgelost moeten hebben.

• demonic
  • Nu online
KlaasjeNL schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:41:
Wat is de stream op F1TV toch weer bagger. Nog geen onderbrekingen, maar de beeldkwaliteit kakt constant in. Je zou zeggen dat ze dit inmiddels toch een keer opgelost moeten hebben.
Hier 0,0 problemen. En ik heb 4 streams open staan... eerder jou internet connectie denk ik?

• KlaasjeNL
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13:03
demonic schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:52:
[...]

Hier 0,0 problemen. En ik heb 4 streams open staan... eerder jou internet connectie denk ik?
Connectie zit stabiel op 200mbps... Heb wel het idee dat er meer problemen zijn naarmate je de stream later start.

• demonic
  • Nu online
KlaasjeNL schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:55:
[...]

Connectie zit stabiel op 200mbps... Heb wel het idee dat er meer problemen zijn naarmate je de stream later start.
Probeer een Ctrl+F5 ;)

• calsonic
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 08:12
Stream hier probleemloos "Sky sports F1 live" loopt als een zonnetje en geen onderbreking

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

demonic schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:52:
[...]

Ik heb het in de browser altijd (en nu ook, meer dan gemiddeld) en als je de app gebruikt heb ik het niet.

De beeldkwaliteit inkakmomenten zitten ook in de replays en op dezelfde momenten. Lijkt toch echt server side te zijn.

• demonic
  • Nu online
JvS schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:23:
[...]

Ik heb het in de browser altijd (en nu ook, meer dan gemiddeld) en als je de app gebruikt heb ik het niet.

De beeldkwaliteit inkakmomenten zitten ook in de replays en op dezelfde momenten. Lijkt toch echt server side te zijn.
Bijzonder! Ik gebruik vivaldi en heb dan 4 streams open staan. Ik heb deze race 2x een dipje gezien van enkele seconden...

Welke browser gebruik jij?

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Chrome op windows 10 home op een stabiele ziggo 250mbit verbinding

Ik ga eens vivaldi proberen :)

edit: Vivaldi doet het ook, maar laptop en PC doen het op andere momenten (zelfde internetverbinding).

[Voor 99% gewijzigd door JvS op 29-09-2019 14:35]

• Plenkske
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13:34
Dit is nieuw...

https://www.formula1.com/...0f7OseQL0KfDMgKDJsu1.html

Als het hier in NL niet direct werkt, VPN je naar één van die landen en je kan gratis kijken dit weekend.

• ThomasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 14:29
Plenkske schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:27:
Dit is nieuw...

https://www.formula1.com/...0f7OseQL0KfDMgKDJsu1.html

Als het hier in NL niet direct werkt, VPN je naar één van die landen en je kan gratis kijken dit weekend.
All sessions will be shown live and free in Germany, Switzerland, Luxembourg, Denmark, Norway and Sweden.
Vanuit anderen landen, waaronder Nederland, kun je het dus niet zien. En via een VPN werkt misschien wel, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het is niet voor niets dat het enkel in deze landen wel te zien is.

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online
ThomasG schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:06:
[...]

[...]
Vanuit anderen landen, waaronder Nederland, kun je het dus niet zien. En via een VPN werkt misschien wel, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het is niet voor niets dat het enkel in deze landen wel te zien is.
"Niet de bedoeling" zal niet echt helpen om een VPN tegen te houden vermoed ik .

"Beautiful Clean Coal"

• ThomasG
leekers schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:08:
[...]

"Niet de bedoeling" zal niet echt helpen om een VPN tegen te houden vermoed ik .
Nee, maar ze zijn bij de FOM ook niet achterlijk. Als blijkt dat het "masaal misbruikt" wordt is het natuurlijk meteen de laatste keer. Daarnaast is eigenlijk gewoon "illegaal" om dat te doen, dus mag het niet in dit topic :+

• leekers
  • Nu online
ThomasG schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:14:
[...]
Nee, maar ze zijn bij de FOM ook niet achterlijk. Als blijkt dat het "masaal misbruikt" wordt is het natuurlijk meteen de laatste keer. Daarnaast is eigenlijk gewoon "illegaal" om dat te doen, dus mag het niet in dit topic :+
VPN gebruiken illegaal mm dan kun je de helft van de tweaker gebruikers wel gaan aangeven .

Ik denk dat ze wel moeten om uitzendingen openbaar te maken en als ik de landen zie waar ze uitzenden dan beseffen ze dit nu eindelijk zelf ook bij de FOM .

"Beautiful Clean Coal"

• ThomasG
leekers schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:24:
[...]

VPN gebruiken illegaal mm dan kun je de helft van de tweaker gebruikers wel gaan aangeven .

Ik denk dat ze wel moeten om uitzendingen openbaar te maken en als ik de landen zie waar ze uitzenden dan beseffen ze dit nu eindelijk zelf ook bij de FOM .
Ik zeg niet dat een VPN illegaal is, maar op zo'n manier de stream kijken wel. Het is niet voor niets niet beschikbaar in andere landen. Met een VPN kun je dat inderdaad omzeilen, maar dat is dus niet de bedoeling. Uit de topic warning:
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

• leekers
  • Nu online
ThomasG schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:27:
[...]
Ik zeg niet dat een VPN illegaal is, maar op zo'n manier de stream kijken wel. Het is niet voor niets niet beschikbaar in andere landen. Met een VPN kun je dat inderdaad omzeilen, maar dat is dus niet de bedoeling. Uit de topic warning:

[...]
Desondanks ben ik zeker van plan de stream te gaan volgen !

"Beautiful Clean Coal"

• The Executer
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14:51
Bij een Ziggo sport totaal abonnement nu gratis F1TV Pro!

https://www.ziggo.nl/test/f1tvpro?ecmp=f1proapp

Schijnt nog wel te gaan om een test fase, en vraag mij af of alles beschikbaar komt, maar het lijkt goed:

https://tweakers.net/ext/f/qH3xBR2FD9Ck2H6moQbqBhSy/full.jpg

[Voor 11% gewijzigd door The Executer op 25-10-2019 18:39]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• RobertMe
  • Nu online
Even reageren in het juiste draadje:
The Executer schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:38:

Schijnt nog wel te gaan om een test fase, en vraag mij af of alles beschikbaar komt, maar het lijkt goed:

[Afbeelding]
Van de ene kant niet zo heel gek gezien F1TV al sinds het in Nederland beschikbaar is aangeeft dat het in samenwerking met Ziggo is / Ziggo partner is. Ook gezien Ziggo Sport Totaal kijkers dan meteen toegang krijgen tot alle beelden waar dat op TV beperkt is.

Maar tegelijkertijd is het wel weer raar dat je dan als Ziggo Sport Totaal abonnee de F1 kunt gaan kijken met het Sky commentaar. Zou me dan ook niks verbazen als daar wel een beperking op komt, dat je alleen het Ziggo commentaar krijgt als je F1TV afneemt via Ziggo Sport Totaal.

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:16

Vuvuzela

My spire is forming

[Afbeelding]
Net geregeld en vrijwel meteen lijkt alles al te werken. Ik zit nu als test verschillende onboards van Suzuka te bekijken.

I served in a company of heroes.

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Hoe vet is dat!

Met een Vodafone simonly abbo van 11 euro per maand heb je gratis Ziggo Sport Totaal bij Ziggo, en je kan dus je account van Ziggo koppelen aan je F1TV account, en heb je dat er ook nog gratis bij.

Zojuist gekoppeld, en het werkt ook nog _/-\o_

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:24

[Afbeelding]
Erg jammer dat dit blijkbaar voorbehouden is voor mensen die bij Ziggo een abonnement hebben. Zelf zit ik bij T-Mobile met een Ziggo Sport Totaal-pakker, maar kan mij accounts dus niet koppelen omdat je een Ziggo-account moet hebben.

Dan mijn moeder maar eens lief aankijken... O-)

-

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:16

Vuvuzela

My spire is forming

TripleQ schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:00:
Hoe vet is dat!

Met een Vodafone simonly abbo van 11 euro per maand heb je gratis Ziggo Sport Totaal bij Ziggo, en je kan dus je account van Ziggo koppelen aan je F1TV account, en heb je dat er ook nog gratis bij.

Precies hetzelfde hier. Ziggo sport totaal gratis door vodafone en daardoor nu ook F1tv pro :9

I served in a company of heroes.

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 15:55
Ook met een Hollands Nieuwe abonnement van 7 euro :)
hollandsnieuwe en Ziggo werken samen. Als je bij beiden klant bent en de abonnementen staan op hetzelfde adres, krijg je combivoordeel: een extra Ziggo tv-pakket en 1000 MB/MIN/SMS extra!

Deze actie geldt voor alle hollandsnieuwe abonnementen met een maandelijks bundelbedrag van €7,- of hoger.

Deze actie geldt voor Ziggo abonnementen met Vast Internet + Digitale TV (met een CI+ module of een Mediabox).
Link: https://www.hollandsnieuwe.nl/ziggo

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hoe vet is dat!

Verrek, dat kan gewoon. Dat ga ik zeer zeker doen voor volgend seizoen. Ik bel toch nauwelijks, maar kijk de F1 wel. F1TV is zeker beter voor de races, maar om de races heen mis je soms wel wat. Zo heb je alles bij elkaar. :Y

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jassy
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 13:30
Dat is wel lelijk dat dit alleen voor Ziggo klanten kan. Ik heb ook Ziggo Sport Totaal maar dan via XS4ALL. Voelt een beetje als een tweede rangs kijker....

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 14:27

Rivanov

Apple freak

Dat is nice! Ga het direct koppelen. M’n huidige F1TV Abbo loopt nog tot
Maart 2020, maargoed..

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Newby85
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 02-11-2019
Vuvuzela schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:57:
[...]

Net geregeld en vrijwel meteen lijkt alles al te werken. Ik zit nu als test verschillende onboards van Suzuka te bekijken.
Werkt bij live ook Sky F1 als commentaar als je dit gratis pakket activeert als je ziggo sport totaal hebt? Of krijg je iets anders? :9~

[Voor 9% gewijzigd door Newby85 op 26-10-2019 08:02]

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Ja, tijdens de fp1 had ik gisteren Engels commentaar. Je hebt gewoon een volwaardige subscription.

Kon ook allerlei andere talen audio kiezen.

Gisteren dus mijn eerste live ervaring met de F1TV app op de iPad en Android. Maar vond met name de vertraging in de verschillende streams die ik gelijktijdig aan had staan erg vervelend. Ook leken met name de onboards erg te bufferen

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Ik zit tijdelijk in een huurwoning zonder Ziggo, maar Canaldigitaal, nu weet ik dat ik ZiggoGo kan kopen voor 13,95 per maand, maar zijn er geen andere zenders die het uitzenden op CD?

• mdo8
  • Laatst online: 10-11-2019
shoombak schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:32:
Ik zit tijdelijk in een huurwoning zonder Ziggo, maar Canaldigitaal, nu weet ik dat ik ZiggoGo kan kopen voor 13,95 per maand, maar zijn er geen andere zenders die het uitzenden op CD?
Plug je tv eens in en stem de 900 zenders af.

Voor Kabel TV in je woonplaats heb je de volgende gegevens nodig:

Frequentie: 47400, 474000 of 474
Netwerk-ID: 4444 of 04444
Modulatie: 64-QAM
Symboolsnelheid: 6875

Als je geluk hebt werken ze (is geen HD maar 720) iig beter dan analoog.

En zo niet dan is die uit de wijkkast geplugt, of in de meterkast zit de stekker los.

• jeanj
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

shoombak schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:32:
Op de schotel, en FTA, RTL Duitsland en N24 soms de vrije trainingen op vrijdag (alleen degene overdag zijn en dan nog niet alle)

Everything is better with Bluetooth

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:13
Lijkt alsof de actie niet meer mogelijk is. Bij het googelen van de actie is op de community forum van Ziggo ook de topics verborgen.

Had hier graag wel gebruik van gemaakt.

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | BTO X-BOOK 15CL76 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• wouterg00
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 02:18
Same, de link is inmiddels dood. Weet iemand of het nog mogelijk is om de accounts te koppelen via een andere link?

• Barfman
  • Laatst online: 06:09
Nou dan heb ik mazzel met dat F1 TV pro via Ziggo, uurtje geleden account gekoppeld en alles werkt perfect. Misschien hebben ze het weggehaald omdat het nog een test is?

System | Racing is in my Blood

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:10

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Barfman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:52:
Nou dan heb ik mazzel met dat F1 TV pro via Ziggo, uurtje geleden account gekoppeld en alles werkt perfect. Misschien hebben ze het weggehaald omdat het nog een test is?
Hier ook F1TV gekoppeld een uurtje geleden.
Werkt allemaal prima.

Mogelijk dat ze steeds met batches werken zodat de F1 streams niet overbelast raken hier?
(En ze tijd hebben om geleidelijk op te schalen)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Newby85
  • Laatst online: 02-11-2019
People, als het niet werkt. Via deze link kan je ook de accounts koppelen van Ziggo Sport totaal aan F1 tv pro. Link: https://account.formula1....Fnl%252Fsync-subscription

Succes, hier werkt het prima. Nu nog even Apple tv scoren, want Chromecast ondersteuning is dramatisch met F1 tv.

• hjvg
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 29-03 09:51
Jassy schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:14:
Dat is wel lelijk dat dit alleen voor Ziggo klanten kan. Ik heb ook Ziggo Sport Totaal maar dan via XS4ALL. Voelt een beetje als een tweede rangs kijker....
yup heb het zelfde word aangekondigd als iedereen die Ziggo sport totaal heeft. blijkt uit eindelijk weer dat het alleen voor Ziggo klanten is terwijl wij toch echt het zelfde product afnemen via een reseller.
(en daarbij komt nog eens dat Ziggo klanten Ziggo sport totaal soms nog gratis kunnen krijgen)

FS19 server info http://des-clan.nl

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Weer een gevalletje

https://image.slidesharecdn.com/20160614vetdaydef-160624190419/95/veterinaire-dag-23-juni-2016-7-638.jpg?cb=1466795241

Zolang je geen Ziggo Sport Totaal hebt via Ziggo zelf heb je er niets aan.

• Barfman
Je hebt een Ziggo account nodig (er staat ook koppel je Ziggo account), dus lijkt me logisch als je via een andere provider Ziggo Sport Totaal als pakket hebt dat je dan geen gebruik kan maken van dat extra. Het is dan aan jou provider om dit ook gratis toe te voegen.

[Voor 12% gewijzigd door Barfman op 26-10-2019 14:12]

• hjvg
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 29-03 09:51
Barfman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:06:
Je hebt een Ziggo account nodig (er staat ook koppel je Ziggo account), dus lijkt me logisch als je via een andere provider Ziggo Sport Totaal als pakket hebt dat je dan geen gebruik kan maken van dat extra. Het is dan aan jou provider om dit ook gratis toe te voegen.
dat klopt in dit verhaal natuurlijk niet helemaal

om Ziggo sport totaal te kunnen kijken moet je gewoon een abonnement afnemen bij Ziggo (voor het gemak en werkbaarheid sluit jij dit contract af met je eigen provider en die betalen dit weer door aan Ziggo)
dus je bent gewoon een klant van Ziggo sport totaal maar krijgt het geleverd door je eigen provider.

Ziggo riep dat het een test was voor alle Ziggo sport totaal klanten en ze zeiden in eerste instantie niet dat dit een test was voor alleen klanten die Ziggo en Ziggo sport totaal hadden.
echter onder tussen zijn alle verwijzingen naar deze test ook verwijderd van hun website en forums

FS19 server info http://des-clan.nl

• Barfman
Er staat toch dat je je Ziggo account moet koppelen, hoe wou je dat dan doen als niet Ziggo klant?
Misschien lees ik het wel anders, maar voor mij was het duidelijk dat je een Ziggo abonnee moest zijn met een Ziggo sport totaal pakket.

Dit stond trouwens op de pagina van Ziggo "Een F1 TV PRO account is gratis als je een Ziggo Sport Totaal pakket hebt bij Ziggo"

[Voor 64% gewijzigd door Barfman op 26-10-2019 15:21]

• JohanKupers
  • Niet online
Ik heb een abonnement op Ziggo Sport Totaal Go via Ziggo maar kan hem niet koppelen.

• Barfman
Dat is een online abonnement, het gaat om het TV pakket Ziggo Sport Totaal

• ANdrode
  • Niet online
Newby85 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:16:
People, als het niet werkt. Via deze link kan je ook de accounts koppelen van Ziggo Sport totaal aan F1 tv pro. Link: https://account.formula1....Fnl%252Fsync-subscription

Succes, hier werkt het prima. Nu nog even Apple tv scoren, want Chromecast ondersteuning is dramatisch met F1 tv.
Hier lukt hij niet meer 8)7.

Wel geleerd dat je bij links waar "test" in staat dus snel moet zijn :+

• JohanKupers
  • Niet online
Barfman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:07:
Dat is een online abonnement, het gaat om het TV pakket Ziggo Sport Totaal
Ze hadden het over een abonnement bij Ziggo en die heb ik. Daar is geen woord aan gelogen. :+

Bij mijn werkgever hebben we ook Ziggo als klant en daar zijn ze ook al niet van de duidelijke communicatie, dus het verbaast mij eigenlijk ook niet.

• JohanKupers
  • Niet online
Maar goed, F1TV is hier weer eens de grote buffering show, denk dat alle capaciteit naar Twitch gaat.

[Voor 27% gewijzigd door JohanKupers op 26-10-2019 17:03]

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Newby85 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:16:

Ik zie niet eens een cast icoontje. Of is dat juist wat je bedoelt? >:)
Pagina: 1 ... 49 ... 55 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True