Is ook zo. het gebeurt ook overal. Ik snap ook niet dat de KNVB niet gewoon harder optreed. met enige regelmaat worden scheidsrechters hun moeders ook nog uitgemaakt voor vrouwen met het oudste beroep ter wereld. Nooit begrepen; je moet een zero tolerance beleid voeren.rikoos schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:22:
[...]
[...]
Andersom (helaas) precies hetzelfde hoor, ik kan en mag via mijn werk soms naar de Arena en standaard zie ik altijd spandoeken met Bommen op Rotterdam. Laatste keer tegen Excelsior geweest en de liederen over Feyenoord en Rotterdam waren meer standaard dan dat er Ajax in de tekst voor kwam. Dus dat is wederzijds helaas het geval.
Alleen wel grappig om te lezen dat zowel de fanatieke Ajax en Feyenoord supporters elkaar beschuldigen van meer bezig te zijn met de haat naar de andere club dan voor zichzelf te juichen terwijl ze beide PRECIES hetzelfde doen
Als het woord "jood" (in "positieve" (bij ajax zelf) dan wel negatieve zin, ofwel een ziekte, ofwel een oud beroep van de tribune klinkt onmiddellijk wedstrijd stilleggen. Boetes uitdelen, en verhalen op de vakken waar het vandaan komt. Misschien pak je dan eens de verkeerde, net zoals met de straf voor 410 voor die vermeer-pop; maar dat is dan maar zo.
De eerste 3 weken ligt dan elke wedstrijd stil, en daarna gebeurt het niet meer. Zo moeilijk is het allemaal niet. Het probleem is dat de commercie het toch altijd weer wint van de opvoedende taak, dus scheidsrechters wordt het niet in dank afgenomen als ze een wedstrijd stil leggen.