[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.643 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:50
rikoos schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:22:
[...]

[...]

Andersom (helaas) precies hetzelfde hoor, ik kan en mag via mijn werk soms naar de Arena en standaard zie ik altijd spandoeken met Bommen op Rotterdam. Laatste keer tegen Excelsior geweest en de liederen over Feyenoord en Rotterdam waren meer standaard dan dat er Ajax in de tekst voor kwam. Dus dat is wederzijds helaas het geval.

Alleen wel grappig om te lezen dat zowel de fanatieke Ajax en Feyenoord supporters elkaar beschuldigen van meer bezig te zijn met de haat naar de andere club dan voor zichzelf te juichen terwijl ze beide PRECIES hetzelfde doen 8)7
Is ook zo. het gebeurt ook overal. Ik snap ook niet dat de KNVB niet gewoon harder optreed. met enige regelmaat worden scheidsrechters hun moeders ook nog uitgemaakt voor vrouwen met het oudste beroep ter wereld. Nooit begrepen; je moet een zero tolerance beleid voeren.
Als het woord "jood" (in "positieve" (bij ajax zelf) dan wel negatieve zin, ofwel een ziekte, ofwel een oud beroep van de tribune klinkt onmiddellijk wedstrijd stilleggen. Boetes uitdelen, en verhalen op de vakken waar het vandaan komt. Misschien pak je dan eens de verkeerde, net zoals met de straf voor 410 voor die vermeer-pop; maar dat is dan maar zo.

De eerste 3 weken ligt dan elke wedstrijd stil, en daarna gebeurt het niet meer. Zo moeilijk is het allemaal niet. Het probleem is dat de commercie het toch altijd weer wint van de opvoedende taak, dus scheidsrechters wordt het niet in dank afgenomen als ze een wedstrijd stil leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Dat is inderdaad de essentie ja, je moet dan alles doen. Zowel het positieve als het negatieve. Kan mij enorm storen aan media die negatieve leuzen omtrent joden bekritiseren, maar als dat over boeren of kakkerlakken gaat maalt niemand er om. Net als dat niemand het heeft over positieve leuzen omtrent joden.

Waarom mag super boeren, super joden en ****** boeren wel, maar mag ****** joden niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 10:36

Chrisjuh_15

Facta non verba

Zo! Na twee dagen totale gekte in Rotterdam-zuid en het centrum weer onder de levenden. Wat was dit fantastisch zeg! Zo bizar. In 17 jaar seizoenkaart heb ik ze drie prijzen zien winnen dus het mocht ook wel weer een keer!

Kudos trouwens voor iedereen die in de stad aanwezig was zondag en maandagmiddag! Geen enkel incident gezien, top sfeer, en iedereen gedroeg zich van zijn/haar goede kant. Stadhuisplein was heel druk maar zo heerlijk georganiseerd. Genoeg biertentjes, muziek, sfeer! Ja, dit was er een om te herinneren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
dvdkiwi schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:18:
[...]

18 keer ;)
Ik zie Feyenoord-Ajax toch een beetje als een thuiswedstrijd voor ons (Ajax) de laatste jaren.
Veel supporters die langs de boarding zitten zijn ook veel meer bezig met de Ajax spelers dan met hun eigen spelers (leuk al die camera's tegenwoordig), dus aandacht genoeg voor ons :+

Viel me gisteren ook op:
Feyenoord scoort. Feyenoord publiek: "en wie niet springt die is een Jood".
Utrecht scoort. Utrecht publiek: "en wie niet springt die is een Jood".
Toch áltijd met Ajax bezig die supporters :P
En zondag net voor de aftrap feyenoord supporters (heel veel) die beginnen te zingen joden joden.... 8)7

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:08

Superkiwi

Hoi doei

P.O. Box schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:19:
[...]Dus waar zie je dat dan? vak-410?
Nee, daar niet. Slechts heel af en toe als er een Rotterdamse club in de Arena speelt, maar dan nog voeren pro-Ajax liederen de boventoon.
En aangezien 410 zo'n beetje het enige vak is waar geluid uit komt lijkt het me wel mee te vallen ;)
410 Verdient sowieso wel kudos voor hoe ze de laatste jaren bezig zijn met hun gezang in het stadion d:)b

Ik zou graag een keertje zien dat er wat meer mensen -zeg de helft van het stadion - mee zingen.
Wat dat betreft kijk ik met een jaloerse blik richting onder andere Eindhoven (al hebben ze daar met "eeeeeeee oooooooo psv eindhoven" en "boeren boeren boeren" niet echt een spannend repertoire) en Rotterdam (die wel wat meer gevoel in het You'll Never Walk Alone mogen leggen ipv het zo snel mogelijk eruit te gooien).
Sfeerliederen maken een wedstrijd 10x zo leuk om naar te kijken imo.

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 26-04-2016 13:12 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:05:
[...]

Nee, daar niet. Slechts heel af en toe als er een Rotterdamse club in de Arena speelt, maar dan nog voeren pro-Ajax liederen de boventoon.
En aangezien 410 zo'n beetje het enige vak is waar geluid uit komt lijkt het me wel mee te vallen ;)
410 Verdient sowieso wel kudos voor hoe ze de laatste jaren bezig zijn met hun gezang in het stadion d:)b

Ik zou graag een keertje zien dat er wat meer mensen -zeg de helft van het stadion - mee zingen.
Wat dat betreft kijk ik met een jaloerse blik richting onder andere Eindhoven (al hebben ze daar met "eeeeeeee oooooooo psv eindhoven" en "boeren boeren boeren" niet echt een spannend repertoire) en Rotterdam (die wel wat meer gevoel in het You'll Never Walk Alone mogen leggen ipv het zo snel mogelijk eruit te gooien).
Sfeerliederen maken een wedstrijd 10x zo leuk om naar te kijken imo.
428 en het oude 425 (wat nu is verplaatst naar 410) zijn ook goede sfeervakken :)
Het dode publiek zit op noord, vak 114 e.d. Daar wordt je al raar aangekeken als je een keer juicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Interessant, geen C. Ronaldo tegen Man City vanavond.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Laatst online: 22:29
toch nog geblesseerd dan waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21
Was toch al bekend? Had het van de week ergens op de VI site zien staan. Zonder Ronaldo zie ik real dit niet winnen.. Wat awesome is, want fuck spaanse ploegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08
Hoelang heeft Ziggosporttotaal de HTML5 player al actief? Zit net in te loggen op mijn account op Chrome ipv IE11 maar daar draait het nu eindelijk in een non-silverlight player. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik dacht dat de bekerfinale een zaadpartij was, maar de CL kan er ook wat van. 0 schiten op doel van beide ploegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:35:
Ik dacht dat de bekerfinale een zaadpartij was, maar de CL kan er ook wat van. 0 schiten op doel van beide ploegen
Nou na 54 minuten spelen was daar eindelijk de eerste bal op goal. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:27
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:35:
Er zijn mensen die het goed vinden dat er 4 clubs uit de grote competities naar de CL mogen, want de clubs daar laten mooiere wedstrijden zien etc. Is beter voor de latere ronden etc.

Dus niet. Dit niveau zien we in Nederland regelmatig, oftewel halve finale CL niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
0-0 gebleven zie ik. Ik kon na minuut 60 niet meer verder kijken. Kijk nog liever naar de herhaling van de laatste jupiler league speelronde.

wat.... een.....kutpartij

maar goed, in Bernabeu zal Madrid het wel doen zo, verloren kans voor City

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Zaadpartij.
City speelt maar om geen uitdoelputn van Real tegen te krijgen, en Real zomder Ronaldo speelt om het thuis af te kunnen maken.
Het was ook een waar foutenfestijn. Passes kwamen niet aan en het tempo lag veel te laag.
En als Ronaldo het niet doet gaat Bale maar als te graag naar de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
In de kroeg gekeken, maar het is lang geleden dat ik zo een grote zaadpartij heb gezien in de CL, en dat in een halve finale :/

Ramos had gewoon rood moeten krijgen voor die aanslag overigens, niet de eerste keer.

[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 27-04-2016 04:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pepe had zich welhaast onsterfelijk kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:19:
Pepe had zich welhaast onsterfelijk kunnen maken.
Je bedoelt zijn 2e geel ontvangen?

Real had best met 9 man mogen eindigen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramzzz schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:20:
[...]

Je bedoelt zijn 2e geel ontvangen?

Real had best met 9 man mogen eindigen.
Bedoelde dat hij Hart had kunnen passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:21:
[...]

Bedoelde dat hij Hart had kunnen passeren.
Uiteraard. ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Gisteren was ook de behandeling van de zaak Kramer, je kan je toch niet aan de indruk onttrekken dat de aanklager met 2 maten meet.

Er kwam geen schikkingsvoorstel want onvoldoende bewijs, dat is voor het eerst dat er geen schikkingsvoorstel gedaan wordt. Normaal gesproken is het schikkingsvoorstel 1 wedstrijd minder dan de eis en dat had Kramer alleen 2 nutteloze competitiewedstrijden gemist, de aanklager kijkt dus voor het eerst niet alleen naar de duur van de schorsing maar ook naar het belang van de wedstrijden die hij mist. De klap die vooraf ging aan het incident was niet zwaar genoeg voor de aanklager, terwijl het beetpakken door Kramer wordt behandeld als een extreem zware overtreding. Altijd is er meer dan een bewijsstuk nodig, nu is dat er niet omdat de Reinen getuigt dat er weinig aan de hand was en de scheidsrechter zegt niets gezien te hebben en toch wil de aanklager een straf. Spelers zouden elkaar er nooit bij willen naaien, terwijl hij het eerder op Elia had gemunt op basis van uitsluitend een spelersverklaring (en dat dus verloor, want maar 1 bewijsstuk). Ook is het voor het eerst dat een beoordeelde situatie in stukken wordt geknipt.

Blijft een raar verhaal, ik geef Van Benthum weer een goede kans. Het was een domme actie van alle betrokken spelers, maar geel voor wat duwen, trekken en wat theater was gewoon prima. Best wel triest dat de aanklagers op deze manier aan het werk zijn dit seizoen en telkens teruggefloten moeten worden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat heb je nog nodig dan? De beelden zijn toch duidelijk genoeg om op te oordelen? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Nou blijkbaar is het zo dat er meerdere bewijsstukken moeten zijn. Dus videobeelden en een verklaring van een speler oid. Belachelijke regel natuurlijk (als op beeld staat dat je iemand neer steekt gaan ze vast niet zoeken naar een tweede bewijsstuk, dus het is maar goed dat ze deze regel in strafrecht niet kennen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Gonadan schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:36:
Wat heb je nog nodig dan? De beelden zijn toch duidelijk genoeg om op te oordelen? :?
Het ene bewijsstuk is het slachtoffer, die zegt dat er niets aan de hand was. Het andere bewijs, de beelden, laat overigens ook zien dat er geen hele zware overtreding werd gemaakt (als je het slaan niet zwaar vindt dan vindt je het beetpakken ook niet zwaar) en dat het al bestraft was met een gele kaart. De dader zegt ook dat er niets aan de hand was. De scheidsrechters hebben het niet gezien. Normaalgesproken is het beelden plus verklaringen die tot een schorsing leiden.

[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 27-04-2016 13:17 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dader en slachtoffer zijn niet objectief, leuk als extra informatie, maar geen bewijslast. Geef je zelf feitelijk ook al aan.

De beelden zijn duidelijk genoeg, ik zie de noodzaak van het volgen van de verklaringen dan ook niet zo. Overigens kan je een slaande beweging als impulsief bestempelen, en het vastpakken en -houden als bewust. Een stuk erger imo.

Zelf heb ik trouwens geen oordeel over de situatie. Ik discussieer zuiver over de redenatie van berechten. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Vind het maar een rare gang van zaken bij de tuchtcommissie. Ik krijg eerder het idee dat ze nu een aantal keer 'gefopt' zijn door Feyenoord en daardoor nu maar een extra hoge schorsing willen geven.

Dat er geen schikkingsvoorstel is gedaan, maar dat de zaak wel wordt bekeken is ook al opmerkelijk. Normaliter komt er eerst een schikkingsvoorstel en dan eventueel wordt de zaak bekeken. Het zou mij dan ook niet verbazen als Kramer weer vrijuit gaat.

Kan er ondertussen dan geen vraagtekens worden gezet bij de werkwijze van de tuchtcommissie? Telkens van die aparte verhalen waardoor een club er zichzelf een beetje doorheen weet te wurmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:07
Prutsers. De tuchtcommissie bereikt nu het tegendeel van wat ze beogen. Op zeker dat Feyenoord er nu weer tegenin gaat. Een schikking hadden ze nu misschien gewoon geaccepteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Joster schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:06:
Nou blijkbaar is het zo dat er meerdere bewijsstukken moeten zijn. Dus videobeelden en een verklaring van een speler oid. Belachelijke regel natuurlijk (als op beeld staat dat je iemand neer steekt gaan ze vast niet zoeken naar een tweede bewijsstuk, dus het is maar goed dat ze deze regel in strafrecht niet kennen).
Camera 1 / ... / camera 27 / ooggetuigen / arbitrage ... klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Bayern maakt zo 1-1, Lewandowski begint op dreef te komen :)

Waarom zit Ribery eigenlijk op de bank :?

Die Spaanse baby's liggen zich weer flink aan te stellen constant...

Dat met z'n 5en schreeuwen naar de scheidsrechter moeten ze ook is gaan aanpakken, gewoon allemaal geel geven elke keer, leren ze het zo af.

[ Voor 80% gewijzigd door Krukar op 27-04-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:09
Leuke wedstrijd is het. Het gaat lekker op en neer. Alleen ligt het spel inmiddels elke minuut toch weer stil, omdat Atlético deze tussenstand wel goed vind en nu al in overlevingsmodus lijkt te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Wel een vieze overtreding van Vidal die schouder in z'n maag. Scheidsrechter zag het niet (blijft toch apart met 6 officials op het veld...).

Van mij mag Thiago eraf voor Ribery of Müller, die Thiago is nog geen één keer aan de bal geweest volgens mij. Schuif maar door voorin of Müller op het middenveld.

[ Voor 37% gewijzigd door Krukar op 27-04-2016 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
Ik laat mijn emotie even gaan, maar wat speelt Bayern toch kut man. Dit is echt zo slecht, dat ik me de klote schaam.. Wat een schijtzooi daar :( Traag, zwak en mietjes achtig. Peper in hun reet douwe man

Van de scheids begrijp ik al helemaal 3x niks

[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 27-04-2016 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Mosin schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:33:
Ik laat mijn emotie even gaan, maar wat speelt Bayern toch kut man. Dit is echt zo slecht, dat ik me de klote schaam.. Wat een schijtzooi daar :( Traag, zwak en mietjes achtig. Peper in hun reet douwe man
Vind het nog wel meevallen, Bayern is tot nu toe beter dan Atletico, op die tegengoal na.
Zwakke schakel bij Bayern is Thiago.

Lewandowski is ook vrij onzichtbaar na een redelijk goed begin. Misschien 2de helft Müller voor Lewandowski?

[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 27-04-2016 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Krukar schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:34:
[...]

Vind het nog wel meevallen, Bayern is tot nu toe beter dan Atletico, op die tegengoal na.
Gisteren was er pas een slechte scheids

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Krukar schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:34:
[...]

Lewandowski is ook vrij onzichtbaar na een redelijk goed begin. Misschien 2de helft Müller voor Lewandowski?
Ik ben misschien wat terecht gekomen in een emotionele tunnelvisie naar alles wat fout gaat, alleen dat was echt niet goed verdedigd. Ribery in brengen en eventueel Müller. Lewandowski is een eenzame man voorin.

Ik snap alleen die scheids niet. Geeft Costa geel, terwijl dat nu niet zo'n super overtreding was.
Bossie schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:35:
[...]

Gisteren was er pas een slechte scheids
Daar kon je inderdaad ook wel iets van zeggen.. :9

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 27-04-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wat een lekker schot van Alaba. Jammer dat die er niet in ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:41:
Ik ben misschien wat terecht gekomen in een emotionele tunnelvisie naar alles wat fout gaat, alleen dat was echt niet goed verdedigd. Ribery in brengen en eventueel Müller. Lewandowski is een eenzame man voorin.
Sowieso, Müller er niet in? Dat is de beste die je kunt hebben, trekt in zijn eentje de kar voor elf.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Whahahaha de telefoon van Simeone. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Lol. Clattenburg wil niet fluiten. Ziet dan de speler van Atlético stervend naar de grond gaan. En fluit dan alsnog. Een scheids mag toch alleen fluiten wanneer hij iets waarneemt? En niet op basis van de reactie van een speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Die Vidal kan toch beste pegels afleveren, jammer dat hij dat niet vaker doet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Beter kreeg Koke geel net.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Nja, Bayern jammer hoor.
Was dichter bij 2-0 met dat schot van Torres dan 1-1. Dan moeten ze het thuis maar doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Of niet, ik gun het Atletico ook wel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik mag weer wat zeggen: Bal gaat uit op 3:30 in blessuretijd. De bal wordt ingegooid op ongeveer 4:07. Scheidsrechter fluit meteen af. Waarom is dit zo :X. Sommige scheidsrechters zouden nog tot 4:37 laten doorspelen. Ik haat die niet consequente toepassing van de regels door scheidsrechters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wat een wijven team dat Atletico en die clattenburg ook. Bayern 3x geel geven, dan ben je 100% goed bezig met je vak, idioot.
Wat een schijt pot van Bayern. Bij die poging van Vidal net ging ik toch effe flink tekeer zeg.

Ik heb steeds het gevoel dat al die scheidsen een stel wijven zijn als ze naar Spanje moeten, er durft geen eentje met ballen te fluiten :') Dat is geen excuus voor het slechte vertoonde spel in ieder geval..

[ Voor 32% gewijzigd door Mosin op 27-04-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:36
Fleximex schreef op woensdag 27 april 2016 @ 22:38:
Ik mag weer wat zeggen: Bal gaat uit op 3:30 in blessuretijd. De bal wordt ingegooid op ongeveer 4:07. Scheidsrechter fluit meteen af. Waarom is dit zo :X. Sommige scheidsrechters zouden nog tot 4:37 laten doorspelen. Ik haat die niet consequente toepassing van de regels door scheidsrechters.
Omdat het geen hockey is met zuivere speeltijd..?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mosin schreef op woensdag 27 april 2016 @ 22:38:
Wat een wijven team dat Atletico en die clattenburg ook. Bayern 3x geel geven, dan ben je 100% goed bezig met je vak, idioot.
Wat een schijt pot van Bayern. Bij die poging van Vidal net ging ik toch effe flink tekeer zeg.

Ik heb steeds het gevoel dat al die scheidsen een stel wijven zijn als ze naar Spanje moeten, er durft geen eentje met ballen te fluiten :') Dat is geen excuus voor het slechte vertoonde spel in ieder geval..
Overigens niets aan te merken op die gele kaarten, hoewel Vidal al veel eerder op de bon had gemoeten.
Snapte overigens niet waarom Muller niet begon.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Bossie schreef op woensdag 27 april 2016 @ 22:54:
[...]

Overigens niets aan te merken op die gele kaarten, hoewel Vidal al veel eerder op de bon had gemoeten.
De gele kaart voor de keeper sloeg nergens op.

Geen gele kaart geven aan iemand die echt wel weet dat de bal over de lijn is maar expres doorloopt om tijd te rekken. En daarmee weet wat er gaat gebeuren en iemand dus geel ( terechte kaart hoor ) aannaait.

"Respect" noemt men dat in het voetbal...

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

martinusz schreef op woensdag 27 april 2016 @ 22:49:
[...]

Omdat het geen hockey is met zuivere speeltijd..?
Snap je zelf wat dat betekent?

Juist in het 'tijdrekken op het moment dat het je goed uitkomt'-niveau is voetbal bij uitstek de sport om tijd bij te trekken wanneer één partij tijdrekt. En dat hoort ook te gebeuren.

Zuivere speeltijd betekent: tijd = tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:24
Ramzzz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:16:
[...]

Snap je zelf wat dat betekent?

Juist in het 'tijdrekken op het moment dat het je goed uitkomt'-niveau is voetbal bij uitstek de sport om tijd bij te trekken wanneer één partij tijdrekt. En dat hoort ook te gebeuren.

Zuivere speeltijd betekent: tijd = tijd.
Regel is omdat het geen zuivere speeltijd is dat bal erbuiten het veld gewoon de tijd doorgaat.
Dus is de bal buiten de lijnen, loopt de klok door, idemdito voor bal uittrappen.
Want anders zal je iedere wedstrijd een minuut of 5-10 minuten blessuretijd hebben.

Wat de scheids wel mag doen is een gele kaart trekken voor tijdrekken.
Maar hij hoort niet die 30 seconden bij op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Joostje123 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:26:
[...]

Regel is omdat het geen zuivere speeltijd is dat bal erbuiten het veld gewoon de tijd doorgaat.
Dus is de bal buiten de lijnen, loopt de klok door, idemdito voor bal uittrappen.
Want anders zal je iedere wedstrijd een minuut of 5-10 minuten blessuretijd hebben.

Wat de scheids wel mag doen is een gele kaart trekken voor tijdrekken.
Maar hij hoort niet die 30 seconden bij op te trekken.
Inderdaad, zo werkt het. Het is alleen anders wanneer er in blessuretijd nog wissels of blessures zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Laatst online: 22:29
Joster schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:59:
[...]

Inderdaad, zo werkt het. Het is alleen anders wanneer er in blessuretijd nog wissels of blessures zijn.
het zou wat tijdrekken betreft helemaal geen slecht idee zijn om met zuivere speeltijd te gaan werken, 't is alleen zo enorm onpraktisch. 't is sinds 2 seizoenen bij korfbal ingevoerd op de hoogste niveau's, 2x 25 minuten zuivere speeltijd in combinatie met een schotklok, waardoor tijdrekken maar zeer beperkt mogelijk is, maar 't gevolg is dat een wedstrijd tussen de 60 en 85 minuten duurt. Nu is dat bij een sport die niet/zelden op tv wordt uitgezonden niet zo'n drama, maar voor een sport als voetbal weegt dat toch wel erg sterk mee vermoed ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
rik86 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:14:
[...]

het zou wat tijdrekken betreft helemaal geen slecht idee zijn om met zuivere speeltijd te gaan werken, 't is alleen zo enorm onpraktisch. 't is sinds 2 seizoenen bij korfbal ingevoerd op de hoogste niveau's, 2x 25 minuten zuivere speeltijd in combinatie met een schotklok, waardoor tijdrekken maar zeer beperkt mogelijk is, maar 't gevolg is dat een wedstrijd tussen de 60 en 85 minuten duurt. Nu is dat bij een sport die niet/zelden op tv wordt uitgezonden niet zo'n drama, maar voor een sport als voetbal weegt dat toch wel erg sterk mee vermoed ik zo...
Inderdaad, maar die discussie is een heel ander verhaal dan het toepassen van de regels nu :) Ik denk dat zuivere speeltijd voor voetbal beter is, maar natuurlijk wel zonder schot klok.

Is alleen wel erg lastig toe te passen in amateurvoetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 17:50
Joster schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:18:
[...]

Inderdaad, maar die discussie is een heel ander verhaal dan het toepassen van de regels nu :) Ik denk dat zuivere speeltijd voor voetbal beter is, maar natuurlijk wel zonder schot klok.

Is alleen wel erg lastig toe te passen in amateurvoetbal.
Dat probleem hebben ze ook bij alle andere sporten, waar ze zuivere speeltijd gebruiken. Ook bij amateurs van basketbal/hockey is dat lastig toe te passen. Ik denk dat het ook een minder groot probleem is, daar gaat het niet om miljoenen.
het zou imho een bijzonder goede toevoeging zijn voor het voetbal, alleen moet een helft dan geen 2x 45 minuten meer duren, maar bijvoorbeeld 2x 30 ofzo.

Ik denk dat je dan alsnog meer voetbal ziet dan nu. Van die 90 minuten zijn er denk ik nog geen 60 zuiver voetbal. Zou wel is interessant zijn om bij te houden.
rik86 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:14:
[...]

maar 't gevolg is dat een wedstrijd tussen de 60 en 85 minuten duurt. Nu is dat bij een sport die niet/zelden op tv wordt uitgezonden niet zo'n drama, maar voor een sport als voetbal weegt dat toch wel erg sterk mee vermoed ik zo...
in Amerika gebruiken ze bij basketbal/american football ook zuivere speeltijd, en die worden massaal op tv uitgezonden. Ik denk niet dat het een groot probleem hoeft te zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door KingKoning op 28-04-2016 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Hockey is geen zuivere speeltijd (meer) toch? Daar zeiken ze alleen minder en neemt iedereen een vrije bal etc gewoon snel, ook al sta je voor.

[ Voor 7% gewijzigd door Joster op 28-04-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:24
KingKoning schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:37:
[...]

Dat probleem hebben ze ook bij alle andere sporten, waar ze zuivere speeltijd gebruiken. Ook bij amateurs van basketbal/hockey is dat lastig toe te passen. Ik denk dat het ook een minder groot probleem is, daar gaat het niet om miljoenen.
het zou imho een bijzonder goede toevoeging zijn voor het voetbal, alleen moet een helft dan geen 2x 45 minuten meer duren, maar bijvoorbeeld 2x 30 ofzo.

Ik denk dat je dan alsnog meer voetbal ziet dan nu. Van die 90 minuten zijn er denk ik nog geen 60 zuiver voetbal. Zou wel is interessant zijn om bij te houden.
SBS had bij hun wedstrijd statistieken vroeger wel zuivere speeltijd.
Ging naar de 40-45 minuten toe per wedstrijd. Dus spel ligt ruim 50% stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben hartstikke voor zuivere speeltijd, morgen nog invoeren. Aan de andere kant: Scheidsrechters kunnen natuurlijk ook gewoon eens een keer optreden. Dat middel hebben ze al, maar word zelden gebruikt. Heel af en toe een keeper die geel krijgt in de 88ste minuut, maar dan houd het wel op.

Je kan er ook voor kiezen de speeltijd alleen stil te leggen bij blessures, die kosten nou eenmaal het meeste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
PWM schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:03:
Ik ben hartstikke voor zuivere speeltijd, morgen nog invoeren. Aan de andere kant: Scheidsrechters kunnen natuurlijk ook gewoon eens een keer optreden. Dat middel hebben ze al, maar word zelden gebruikt. Heel af en toe een keeper die geel krijgt in de 88ste minuut, maar dan houd het wel op.

Je kan er ook voor kiezen de speeltijd alleen stil te leggen bij blessures, die kosten nou eenmaal het meeste tijd.
Lijkt mij ook een goede oplossing!
En sowieso mogen scheidsrechters van mij wel wat sneller optreden. Spelers beginnen tegenwoordig voor rust al met tijdrekken, zwaar irritant...

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 12:02
MarvinG schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:36:
[...]

Lijkt mij ook een goede oplossing!
En sowieso mogen scheidsrechters van mij wel wat sneller optreden. Spelers beginnen tegenwoordig voor rust al met tijdrekken, zwaar irritant...
Juist door dit spelbeeld schakel ik al niet meer in voor een wedstrijd zoals gisteren.
Je weet dat Atletico vanaf minuut 1 de tijd dood probeert te maken, en daar zijn ze meester in, zelfs zo erg dat ballenjongens weten dat ze de bal even een seconde of 10 langer bij moeten houden.

Meest irriterende zijn nog keepers die doen alsof ze dom zijn, en niet weten dat er een ballenjongen achter het doel staat, en de bal niet zien. :O

Zuivere speeltijd gewoon naar 2x 35 minuten, wat dus zou betekenen dat het spel nu 10 minuten stil zou liggen per helft. Dit is eigenlijk al een bizar aantal minuten, want we zien nooit 10 minuten blessuretijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Volgens mij is het in veel wedstrijden netto gezien maar 25 minuten per helft zuivere speeltijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op woensdag 27 april 2016 @ 22:54:
[...]

Ik ga het inderdaad ook niet ontkennen, laten we eerlijk zijn dat een paar noppen op je kuit niet prettig is en Vidal werd gematst. Helaas trapt die scheids in dat wijven gedrag van Ateltico door tijd te rekken.. daarbij deden zij ook dingen die niet door de beugel konden.
Bayern heeft het in ieder geval aan zichzelf te danken, dus dat wordt thuis heel hard werken op zijn Duits.

Jammer dat Alaba zijn pingel er niet in ging en die matige trap van Vidal op het laatste maakte een ontplofte kern reactor van me. Maar ja, da's mijn extreme emotie :9

Als we in de thuis wedstrijd Robben en Boateng erbij hebben dan ziet het er al rooskleuriger uit. De wissel van Coman begreep ik ook niet, want Ribery bracht helemaal niks extra's en Müller ook niet. Bernat viel mij ook tegen en Thiago was blijkbaar niet goed bezig i.v.m. zijn wissel.. Leek dus op een 80% Bayern. De uit goal is wel een must en die maak je niet, dus als Atletico in München de 0-1 maakt ben je gewoon ver van huis in je eigen huis :+

[ Voor 26% gewijzigd door Mosin op 28-04-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mosin schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:16:
[...]

Jammer dat Alaba zijn pingel er niet in ging en die matige trap van Vidal op het laatste maakte een ontplofte kern reactor van me. Maar ja, da's mijn extreme emotie :9
Ik heb 10 minuten gemist na de rust en dus blijkbaar ook een penalty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:21:
[...]

Ik heb 10 minuten gemist na de rust en dus blijkbaar ook een penalty?
Ik bedoelde met pingel geen penalty, haha. Hij schoot van 20/30 meter in de kruising, maar plofte voor de lijn terug het veld in. Daar mis je dan het geluk.. De rest van zijn schoten waren rond uit slecht net als die van Vidal (die speelt goed, maar wilt veeel te veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
En Atletico had Bayern precies waar ze ze hebben willen: balbezit op ongevaarlijke plaatsen. Bekijk de heatmap maar eens, alleen in de fase na rust ging het tempo omhoog en volgde druk / mogelijkheden / balbezit binnen 16 / kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bayern kwam ook niet onder het druk zetten van Atletico uit, ze konden zelf het spel maar moeilijk maken.
Als Atletico dan zelf wel weet te scoren weet je dat ze vervolgens zullen gaan verdedigen om maar geen tegengoal te krijgen, dan is het voor hun al een goed resultaat.
Maar in ieder geval een meer open wedstrijd met meer beleving dan de zaadpot van dinsdag.

Nu hopen dat Liverpool er vanavond weer zo'n spectakel als vorige week van gaat maken, zonder de door dopinggebruik geschorste Sakho die vorige week nog zo belangrijk was. :)

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 28-04-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Joster schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:28:
En Atletico had Bayern precies waar ze ze hebben willen: balbezit op ongevaarlijke plaatsen. Bekijk de heatmap maar eens, alleen in de fase na rust ging het tempo omhoog en volgde druk / mogelijkheden / balbezit binnen 16 / kansen.
Het grappige is dat we allemaal het nadeel van Guardiola zijn spel hebben gezien. Sta je tegen over een sterk verdedigend team dan kun je het vergeten. Daarom vind ik Dortmund zijn manier van spelen beter, die kunnen 10x beter counteren dan Bayern.. Die kunnen alles met hun spel. Zoiets als Bayern in 12/13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
dutchgio schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:45:
Nu hopen dat Liverpool er vanavond weer zo'n spectakel als vorige week van gaat maken, zonder de door dopinggebruik geschorste Sakho die vorige week nog zo belangrijk was. :)
Heeft dat nog consequenties voor de prestaties van Liverpool eigenlijk? (Los van het niet mogen opstellen van hem, maar kijkend naar wedstrijden in het verleden zoals het bereiken van de halve finale EL..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zover ik weet niet, het is ook nog niet duidelijk voor Sakho hoe nu verder, alleen dat hij voor nu geschorst is nadat Liverpool zelf al had gemeld dat hij niet meer zou spelen in afwachting van een straf.

Dortmund door laten gaan lukte niet meer op korte termijn, en voor de competitie zijn er ook niet direct aanleidingen om actie te ondernemen. Het is ook niet bekend hoe lang dit al speelt, het kwam pas aan het licht na een (reguliere?) controle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kramer 2 duels geschorst. Vi noemt het een nederlaag voor Feyenoord, maar volgens mij hebben ze gewonnen en is dit gewoon een compromis. 2 onbelangrijke potten op de bank, hoeven ze ook niet in beroep.

Een voor elke Feyenoorder ook prima, kunnen we mooi zien hoe het gaat net Achabar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wat doet die Achabar eigenlijk fout op de trainingen? Ik vind hem een kuub meer potentie hebben dan die hark die er nu rond loopt en die kooi vechter van hiervoor. Maar blijkbaar denkt Van Bronckhorst daar anders over.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 12:40
Dat vind ik ook wonderlijk. Als hij invalt zie ik over het algemeen 150% meer inzet, beleving en technische kwaliteit dan bij Kramer. Je zou bijna zeggen dat 'ie ooit iets geflikt heeft, al komt hij zo niet over.Geen onvertogen woord over de club, leiding en z'n bankzitten, terwijl hij op z'n zachtst gezegd niet echt netjes behandeld is.

Deze twee potjes zouden mooi zijn om hem eens de kans te geven, maar Gio zal wel weer kiezen voor Bilal op de flank en Kuyt in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:06

Rubman

Retarded or just overjoyed!

PrinsPils schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:35:
Dat vind ik ook wonderlijk. Als hij invalt zie ik over het algemeen 150% meer inzet, beleving en technische kwaliteit dan bij Kramer. Je zou bijna zeggen dat 'ie ooit iets geflikt heeft, al komt hij zo niet over.Geen onvertogen woord over de club, leiding en z'n bankzitten, terwijl hij op z'n zachtst gezegd niet echt netjes behandeld is.

Deze twee potjes zouden mooi zijn om hem eens de kans te geven, maar Gio zal wel weer kiezen voor Bilal op de flank en Kuyt in de spits.
Als hij dat doet is hij echt gek imho, juist nu er eigenlijk niks meer toe doet die laatste 2 wedstrijden moet je lekker de jeugd erin gooien.
Probeer vast wat met de nieuwe jongens te gaan spelen denkend aan Gustafson, Tapia, andere verdediger etc.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lijkt me dat die nu wel speeltijd krijgt, dat moest haast wel.
Anders zou ik in de zomer op zoek gaan naar een club die hem wel speeltijd bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik zie Achabar graag. Was helemaal kapot van zijn gemiste kans toen (ben even kwijt welke wedstrijd) en dat getuigd toch van een sterke wil. Overigens hoor je 'm ook niet klagen zoals een hele hoop wel doen.

Zou een vertrek voor hem niet beter zijn? Een stapje omlaag en dan weer omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 12:40
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13062038_10153415472576816_8678436755306903543_n.jpg?oh=d838ce0fd2c57a25efb2c729819794d7&oe=57B866AD

Het nieuwe uitshirt van Feyenoord, '16-'17 dus. Moet er even aan wennen, maar vind 'm niet lelijk. Mooi kraagje.

En vanaf '17 wel weer eens tijd voor een groen uittenue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
PrinsPils schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:12:
[afbeelding]

Het nieuwe uitshirt van Feyenoord, '16-'17 dus. Moet er even aan wennen, maar vind 'm niet lelijk. Mooi kraagje.

Ik vind hem best mooi, ondanks de aparte kleuren. Is deze kleur ooit eens eerder gebruikt voor Feyenoord in de jaren 80/90 ofzo?
Overigens: Het Voetbalshirtjes topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Leuke pot in EL
We worden in de halve finales tot nu toe nog niet echt verwend met goals niet?
Aan elkaar gewaagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nog eentje voor Liverpool zou niet verkeerd zijn. Ik ben bang voor een nare wedstrijd in Engeland straks.

:(

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 28-04-2016 22:54 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:59
Harribo schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:36:

We worden in de halve finales tot nu toe nog niet echt verwend met goals niet?
Dan had je Shakhtar - Sevilla moeten kijken. Ge-wel-di-ge wedstrijd! Zat echt alles in: strijd, hoog tempo, mooie combinaties, tikki takka voetbal bij vlagen, mooie goals, Krohn-Dehli die na 10 minuten invallen van het veld moest met een knieschijf die uit z'n been stak. Sevilla kwam vroeg op voorsprong, Shakhtar maakt gelijk en daarna 2 - 1 maar 10 minuten voor tijd geven ze een penalty weg. Zo jammer! Maar echt een geweldige partij. Broertje en ik hebben echt genoten. Hopelijk kunnen ze dit niveau dadelijk ook in Sevilla opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Redelijke kans op een Spaanse finale in zowel de CL als de EL nu :X

Wordt steeds gekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
Krukar schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 01:59:
Redelijke kans op een Spaanse finale in zowel de CL als de EL nu :X

Wordt steeds gekker.
Dat toont wel aan hoe de verhoudingen in het hedendaagse voetbal liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 23:41:
[...]

Dan had je Shakhtar - Sevilla moeten kijken. Ge-wel-di-ge wedstrijd! Zat echt alles in: strijd, hoog tempo, mooie combinaties, tikki takka voetbal bij vlagen, mooie goals, Krohn-Dehli die na 10 minuten invallen van het veld moest met een knieschijf die uit z'n been stak. Sevilla kwam vroeg op voorsprong, Shakhtar maakt gelijk en daarna 2 - 1 maar 10 minuten voor tijd geven ze een penalty weg. Zo jammer! Maar echt een geweldige partij. Broertje en ik hebben echt genoten. Hopelijk kunnen ze dit niveau dadelijk ook in Sevilla opbrengen.
Ik gun het Shaktar om de EL te winnen aangezien het daar een grote tering zooi in Oekraine is. Het zou toch mooi zijn voor de mensen daar om zoiets mee te kunnen maken ondanks de oorlog of bezetting daar. Voetbal verenigd toch behoorlijk, dus dat verzacht het daar weer iets _/-\o_

Shaktar heeft altijd leuke spelers en vooral Srna is een bikkel :D

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 29-04-2016 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Contract Marcel Brands verlengd tot 2020!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mosin schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:36:
[...]

Ik gun het Shaktar om de EL te winnen aangezien het daar een grote tering zooi in Oekraine is. Het zou toch mooi zijn voor de mensen daar om zoiets mee te kunnen maken ondanks de oorlog of bezetting daar. Voetbal verenigd toch behoorlijk, dus dat verzacht het daar weer iets _/-\o_

Shaktar heeft altijd leuke spelers en vooral Srna is een bikkel :D
Zeker! Elke keer in Kiev spelen terwijl die prachtige Donbass Arena leeg staat te zijn. :'( Ze halen veelal Braziliaanse talentjes. Een aantal hebben het ver geschopt: Mkhitarian Dortmund, Willian Chelsea, Fernandinho Man City. Nu lopen er Taison en Marlos bijvoorbeeld. Goeie spelers alleen allemaal kleine, snelle, behendige Braziliaantjes, fysiek niet zo sterk. Ben benieuwd of die twee ook naar een grote club gaan. Jammer dat Dortmund het heeft laten lopen tegen Liverpool. Had graag Shakhtar - Dortmund gezien in de finale! Zal je net zien dat het Sevilla - Villareal wordt of zo. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
chim0 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:35:
[...]

Zeker! Elke keer in Kiev spelen terwijl die prachtige Donbass Arena leeg staat te zijn. :'( Ze halen veelal Braziliaanse talentjes. Een aantal hebben het ver geschopt: Mkhitarian Dortmund, Willian Chelsea, Fernandinho Man City. Nu lopen er Taison en Marlos bijvoorbeeld. Goeie spelers alleen allemaal kleine, snelle, behendige Braziliaantjes, fysiek niet zo sterk. Ben benieuwd of die twee ook naar een grote club gaan. Jammer dat Dortmund het heeft laten lopen tegen Liverpool. Had graag Shakhtar - Dortmund gezien in de finale! Zal je net zien dat het Sevilla - Villareal wordt of zo. -O-
Douglas Costa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:35:
[...]

Dat is heel erg zonde. Ik hoop echt dat ze winnen :D
Ik vind dat niet eens zo verkeerd wat Shaktar doet met die talenten. Er zal vast ook heel wat geld zitten bij de club, maar ik vind het toch helemaal niet zo'n vervelend ploegje.
Zoals Bossie zegt, is Douglas Costa er ook nog. Ik vind hem toch redelijk fysiek, maar dat komt omdat ik zijn documentaire heb gekeken. Waarin hij zegt dat training heeeel belangrijk voor hem is. Maar dan heb je 3 levels: basis, meer dan normaal en Ronaldo :+

Ach, ik hoop niet op een Spaanse finale. Ik ben dus erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 18:35:
[...]

Dat is heel erg zonde. Ik hoop echt dat ze winnen :D
Ik vind dat niet eens zo verkeerd wat Shaktar doet met die talenten. Er zal vast ook heel wat geld zitten bij de club, maar ik vind het toch helemaal niet zo'n vervelend ploegje.
Daar zit bizar veel geld achter. De shirt sponsor is het bedrijf van de eigenaar en die is rijk en heeft de nodige macht in het land.
Hij zou veel uit eigen zak betalen waardoor men de financial fairplay regels ontwijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 20:28:
[...]

Daar zit bizar veel geld achter. De shirt sponsor is het bedrijf van de eigenaar en die is rijk en heeft de nodige macht in het land.
Hij zou veel uit eigen zak betalen waardoor men de financial fairplay regels ontwijkt.
Dat soort zaken krijg je met geld. Dat gebeurt niet alleen daar lijkt me :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 12:36:
[...]

Dat soort zaken krijg je met geld. Dat gebeurt niet alleen daar lijkt me :9
Klopt, wat ik wil zeggen is dat hun succes niet puur voortkomt uit heel goed scouten en slim omgaan met de centen maar omdat er veel geld in de club zit en men hier slim mee omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:06:
Contract Marcel Brands verlengd tot 2020!
Fantastisch nieuws voor de PSVers. Heel blij mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 12:45:
[...]

Klopt, wat ik wil zeggen is dat hun succes niet puur voortkomt uit heel goed scouten en slim omgaan met de centen maar omdat er veel geld in de club zit en men hier slim mee omgaat.
Dat begreep ik er wel van inderdaad, maar het verwondert mij meer dat ze er enigzins nog verstandig mee omgaan. Een hele boel clubs lukt dat ook niet bepaald. Daarbij denk ik dan direct aan Real Madrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:25:
[...]

Dat begreep ik er wel van inderdaad, maar het verwondert mij meer dat ze er enigzins nog verstandig mee omgaan. Een hele boel clubs lukt dat ook niet bepaald. Daarbij denk ik dan direct aan Real Madrid.
Klopt, ik denk dat dit volledig afhangt van wie het geld mag uitgeven en wat de motivatie en gevolgen voor die persoon zijn.
Bij Real en veel andere clubs word het geld uitgegeven door mensen die er niet op afgerekend worden en het is ook niet hun eigen geld.
Daarnaast is de motivatie van veel van die gasten vaak het winnen van zieltjes/prestige. Niet het beter maken van het team of halen wat het team nodig heeft.
Dan heb je ook nog mensen die dusdanig bezig zijn met hun veiligstellen van hun eigen functie dat ze hun werk matig uitvoeren zoals bv een Galliani.

Ik ken de eigenaar van Shaktar niet goed maar wat ik van hem heb gelezen komt hij op mij over als iemand die slim is en er vrij kort bovenop zit.
Hij h
Niet iemand die alles volledig delegeert en maar zakken met geld er tegenaan gooit.
Shaktar heeft ook al vrij lang dezelfde trainer, dit is denk ik ook wel een teken dat de eigenaar niet na een zwakke periode moeilijk gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:34
Madrid heeft het ook moeilijker qua aanschaf, die moeten waar ze ook komen de hoofdprijs betalen. Als ze interesse in een speler hebben gaat de marktwaarde de lucht in. Maar eigenlijk denk ik ook niet dat voetbal de eerste prioriteit is bij Madrid. Het gaat daar om geld verdienen met voetbal. Met een berg vedetten uit verschillende landen verkoop je veel meer shirts en kun je meer aan televisierechten verdienen. Voor Ronaldo, James en Bale zetten mensen de televisie aan, ongeacht hoe goed dat samenspeelt. Van Shaktar moet de meerderheid met wikipedia aan de slag om uit te vinden wie er spelen. Die krijg je hier ook alleen op TV als ze tegen een aansprekende tegenspeler moeten.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
T-MOB schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 17:15:
Het gaat daar om geld verdienen met voetbal. Met een berg vedetten uit verschillende landen verkoop je veel meer shirts en kun je meer aan televisierechten verdienen.
Denk ook dat dit het is bij Real.
Veel clubs kijken bij een aankoop naar of de speler iets toevoegt. Bij Real moet hij ook nog goed uitzien in het shirt en er goed uitzien op de posters. En soms heb ik het gevoel dat die 2 dingen belangrijker zijn dan of de speler iets toevoegt of nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Tuurlijk! Hoe kon ik die vergeten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Real gewonnen bij het stugge Sociedad, Atletico spaart spelers vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadketz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 08:43
PrinsPils schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:12:
[afbeelding]

Prachtig tenue om Europa mee te veroveren dacht ik zo! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
14.30 vanmiddag barst de strijd weer los. Ben erg benieuwd, denk dat Ajax en PSV beiden gewoon winnen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

St@m

@ Your Service

Ajax gaat punten verspelen. Vanmiddag is PSV weer de koploper

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

St@m schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:31:
Ajax gaat punten verspelen. Vanmiddag is PSV weer de koploper
Hoogmoed komt voor de val.

hoop ik...

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 88 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder