[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.666 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt spannend morgen. PSV-Ajax is een wedstrijd op zich. Winst zou fantastisch zijn, dan sta je 4 punten los en (minder belangrijk) heb je een record te pakken: de enige top 3 club die ooit alle 4 de toppers in 1 Eredivisie seizoen won. Gelijkspel is riskant, dan blijf je op 1 punt terwijl Ajax het op doelsaldo gaat winnen. Dat is kantje boord. Verlies zou dramatisch zijn.

We hebben thuis al vaker verloren van Ajax de laatste jaren (ik kan me een seizoen herinneren waarin PSV met 1-5 verloor tegen Ajax maar wel kampioen werd). Ook dit Ajax is daar toe in staat. De ontbrekende schakel was vooral de spits, Milik in vorm heeft dat probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 11:14:
Wordt spannend morgen. PSV-Ajax is een wedstrijd op zich. Winst zou fantastisch zijn, dan sta je 4 punten los en (minder belangrijk) heb je een record te pakken: de enige top 3 club die ooit alle 4 de toppers in 1 Eredivisie seizoen won. Gelijkspel is riskant, dan blijf je op 1 punt terwijl Ajax het op doelsaldo gaat winnen. Dat is kantje boord. Verlies zou dramatisch zijn.

We hebben thuis al vaker verloren van Ajax de laatste jaren (ik kan me een seizoen herinneren waarin PSV met 1-5 verloor tegen Ajax maar wel kampioen werd). Ook dit Ajax is daar toe in staat. De ontbrekende schakel was vooral de spits, Milik in vorm heeft dat probleem opgelost.
Voordeel voor PSV is dat de verdediging van Ajax toch wel aardig verzwakt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 11:14:

Het kan alle kanten op en wordt vast spannend, het zijn toch wedstrijden op zich. Ikzelf ben toch bang voor een overwinning voor PSV. Bij Ajax zijn er nu toch wat schakels die tegen vallen, wat gaat betreft is PSV beter gebalanceerd in wat ze morgen op het veld kunnen zetten.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSV speelt thuis en Ajax mist een aantal verdedigers die normaliter in de basis zouden staan. In de ArenA werd eerder dit seizoen met groots machtsvertoon gewonnen terwijl PSV een aantal van zijn beste spelers miste: Willems, Lestienne, De Jong. Nu is PSV compleet.

PSV is aan de andere kant uitgeschakeld in CL na een loodzware wedstrijd. Dat is een mentale tik en fysiek zal het een paar % minder zijn.

Maar zoals gezegd, het blijft een wedstrijd op zich. Al zegt het wel iets dat De Boer zegt dat Ajax iig niet moet verliezen, meestal komt Ajax met meer bravoure naar Eindhoven.

Ik zou Locadia op Veltman zetten, Veltman heeft het altijd moeilijk als ie fysiek de mindere is. En Pereiro op Dijks. Narsingh vs. Dijks valt meestal in het voordeel uit van de 2e, Dijks is net zo snel.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:14:
PSV is aan de andere kant uitgeschakeld in CL na een loodzware wedstrijd. Dat is een mentale tik en fysiek zal het een paar % minder zijn.
Is dat zo? Uitgeschakeld worden door de #5 van Europa door middel van penalty's kan juist ook een bevestiging geven dat ze goed bezig zijn.
De manier waarop (penalty's) is natuurlijk wel zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Zal een leuke wedstrijd worden in ieder geval, eigenlijk hebben beide teams niets aan een gelijkspel dus willen ze allebei winnen, zou voor een open wedstrijd moeten zorgen.

Probleem bij Ajax is wel dat 2 sleutelspelers in de verdediging missen, maar goed de verdediging van PSV is ook niet top en zeker voor Younes moeten er toch kansen liggen op links (vindt Arias toch verdedigend een stuk minder dan Willems).
Denk zelfs dat de hele rechterkant wel eens de achilleshiel van PSV kan zijn op het moment, de linkerkant is toch een stuk sterker met Guardado en Willems.

[ Voor 15% gewijzigd door Krukar op 19-03-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:19:
[...]

Is dat zo? Uitgeschakeld worden door de #5 van Europa door middel van penalty's kan juist ook een bevestiging geven dat ze goed bezig zijn.
De manier waarop (penalty's) is natuurlijk wel zuur.
Een uitschakeling is altijd een tik als je er vol voor gaat. Ook tegen Atletico. Dat zijn de wetten van de topsport, als je er makkelijk overheen stapt ben je er niet vol voor gegaan.

Overigens, op de UEFA ranking de nr. 5 van Europa, maar in werkelijkheid eerder de nr. 3. Alleen Bayern en Barcelona zijn sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:14:
PSV speelt thuis en Ajax mist een aantal verdedigers die normaliter in de basis zouden staan. In de ArenA werd eerder dit seizoen met groots machtsvertoon gewonnen terwijl PSV een aantal van zijn beste spelers miste: Willems, Lestienne, De Jong. Nu is PSV compleet.
Groots machtsvertoon? Dat is meer 'in the eye of the beholder'. PSV was wel duidelijk beter toen, maar Ajax draaide ook niet zoals nu. Daarom heb ik wel iets meer vertrouwen dan voor die wedstrijd, maar geld zetten op punten voor Ajax durf ik niet. :+
Nee, niet nu alsnog daarmee komen. Dinsdag zei je nog dat het geen enkel probleem mag zijn. :P
Maar zoals gezegd, het blijft een wedstrijd op zich. Al zegt het wel iets dat De Boer zegt dat Ajax iig niet moet verliezen, meestal komt Ajax met meer bravoure naar Eindhoven.
Dat is voornamelijk ranglijst gedreven, als je nu verliest is het gewoon een probleem. Zijn letterlijke tekst:
PSV speelt thuis, staat bovenaan, maar ik ben ervan overtuigd dat wij drie punten mee kunnen nemen. Wij gaan honderd procent voor de winst, laat dat duidelijk zijn, maar verliezen is dodelijk", weet De Boer. "We mogen niet verliezen, want ik denk niet dat PSV nog veel punten gaat verspelen.
Ofwel, Ajax gaat gewoon voor de winst maar er is wel besef dat PSV goed draait en dat verlies een probleem is. Eerder deze week gaf hij al aan met een goed gevoel naar Eindhoven gaan. Eye, beholder, etc. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik zou Ajax adviseren geen pingels tegen te krijgen in elk geval...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:28:
Ik zou Ajax adviseren geen pingels tegen te krijgen in elk geval...
Sinds dinsdag is het track record van Zoet anders ook niet vooruit gegaan. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:47
Of meer bedoeld op het inschieten van de andere spelers voordat Narsingh achter de bal ging staan, wat hij nu wel niet zo snel meer zal/mag doen. ;)

Ik zie Ajax niet winnen van PSV. Met de zwakke verdediging scoort PSV geheid wel een keer.
De Boer gooide het ook al op een gelijkspel, dan was ook nog wel mogelijk om kampioen te worden...

Die wedstrijd van dinsdag geeft juist vertrouwen, dat je het zo lang volgehouden hebt. En dat was dinsdag. Daar ben je op zondag echt wel weer van hersteld hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:44
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:22:
[...]

Een uitschakeling is altijd een tik als je er vol voor gaat. Ook tegen Atletico. Dat zijn de wetten van de topsport, als je er makkelijk overheen stapt ben je er niet vol voor gegaan.

Overigens, op de UEFA ranking de nr. 5 van Europa, maar in werkelijkheid eerder de nr. 3. Alleen Bayern en Barcelona zijn sterker.
Ik principe kan PSV er kracht uithalen en hebben ze lang genoeg rust. Na een goede Europese prestatie laten clubs nationaal nog weleens punten liggen omdat ze ineens tegen een oninteressante tegenstander moeten spelen en de boel onderschatten of niet gemotiveerd zijn. Van beiden zal tegen Ajax geen sprake zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou Atletico had er wel last van, 2-1 verloren van Gijon. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:27
Nou Feyenoord is er ook van onder de indruk geloof ik. Hebben het zwaar tegen de Graafschap :(

Edit: Wat heet, 0-1 voor de Graafschap. Ik ben er klaar mee! Hup Sparta!

[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 19-03-2016 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zag dat de Graafschap op 1 tot 9 stond, dus heb 25,- ingezet. Niet omdat ik wil dat ze winnen, maar wel omdat ik het al lang mis zag gaan.

EDIT: Lol, natuurlijk is dat hands, schele scheids :+

En daar had Elia mogen douchen, man man man

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 19-03-2016 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Hoe kan Feyenoord nou weer zover zinken :? Ze waren net weer op de goede weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:32

Hupske

AFCA

Jullie onderschatten de Graafschap. Spelen gewoon al weken goed.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
hupske schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 20:56:
Jullie onderschatten de Graafschap. Spelen gewoon al weken goed.
Weet niet of dit sarcastisch bedoeld is maar denk het wel ;)

Thuis verliezen van De Graafschap is gewoon afzinken als top3 club (nofi aan De graafschap fans :+).

Edit: ah toch 1-1, moet toch Kramer het weer doen :+

[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 19-03-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Daar heb je Kramer al. Toen ik net Frits Barend hoorde in de rust, dacht ik al dat hij snel ging scoren. Die gast heeft nog minder verstand van voetbal dan ik :+

EDIT: Overigens speelt de Graafschap de laatste weken wel degelijk goed. Wat niet betekent dat je niet moet winnen, maar het lijkt niet op het team van de eerste seizoenshelft.

[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 19-03-2016 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Krukar schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 20:58:
[...]

Weet niet of dit sarcastisch bedoeld is maar denk het wel ;)

Thuis verliezen van De Graafschap is gewoon afzinken als top3 club (nofi aan De graafschap fans :+).

Edit: ah toch 1-1, moet toch Kramer het weer doen :+
Nee niet sarcastisch. Ik kijk iedere wedstrijd van de graafschap en zijn weinig wedstrijden de mindere partij. Missen alleen erg veel kansen, anders ze er veel beter voor gestaan.
Maar je hebt wel gelijk met dat het niet moet kunnen dat Feyenoord hier van verliest. Het zal ook nog wel goed komen voor Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn TV is kapot gegaan tijdens de wedstrijd :( Volgens mijn tv komt Bilal de hele tijd langs zijn tegenstander, en geeft goede voorzetten. Samsung maar eens bellen maandag.

EDIT: En nu zorgt hij ook nog eens voor de 2-1. Hopelijk valt het onder garantie.

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 19-03-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Bah jammer die 2-1. Akelig ventje die Bilal. Ongelooflijk overdreven aan t juichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

PWM schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:21:
Mijn TV is kapot gegaan tijdens de wedstrijd :( Volgens mijn tv komt Bilal de hele tijd langs zijn tegenstander, en geeft goede voorzetten. Samsung maar eens bellen maandag.

EDIT: En nu zorgt hij ook nog eens voor de 2-1. Hopelijk valt het onder garantie.
Wat heb je gegooid dan?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn "Feyenoord kampioen 2015/2016" mok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Gadverdamme 3-1. Iets teveel van t goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Toch nog een mooie overwinning qua cijfers. Spel moet wel beter maar het is in ieder geval 5 op een rij!

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vast geflatteerd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

hupske schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:28:
Gadverdamme 3-1. Iets teveel van t goede.
Laat ik voorop stellen dat Feyenoord bagger speelt. Maar de Graafschap heeft zeker de 2de helft werkelijk waar geen ball geraakt. Behalve de eerste 30 minuten hebben ze sowieso niet gespeeld.

De 0-1 was terecht, maar de 3-1 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

1-1 staat Jurjus verkeerd. Geen idee waar die op gokt.
3-1 valt ook gelukkig.

Veel meer kansen heeft Feyenoord ook niet gehad 2e helft. Klopt wel dat de Graafschap helemaal niks meer heeft bereikt in de 2e helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

hupske schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:39:
1-1 staat Jurjus verkeerd. Geen idee waar die op gokt.
3-1 valt ook gelukkig.
Bij de 0-1 staat Karsdorp verkeerd ;)

Kijkend naar het totaal aantal kansen, waaronder 2 van de lijn, denk ik dat Feyenoord verdiend gewonnen heeft.

De Graafschap moet zich gewoon kunnen handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:53
Prima overwinning. Toch vind ik het jammer dat Gustafson zo tegen viel. Was eigenlijk wel blij dat hij weer is in de basis stond, maar het liep totaal niet. 1 van de aankopen waar ik wel best wel hoge verwachtingen van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

PWM schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:42:
[...]

Bij de 0-1 staat Karsdorp verkeerd ;)

Kijkend naar het totaal aantal kansen, waaronder 2 van de lijn, denk ik dat Feyenoord verdiend gewonnen heeft.

De Graafschap moet zich gewoon kunnen handhaven.
Na Karsdorp zijn er nog genoeg die het kunnen herstellen. Met een keeper niet.

Verder idd hebben ze verdiend gewonnen. Vind alleen een 3e 1 goaltje te veel.

Wordt moeilijk om te handhaven. Cambuur is stuk beter dan Roda de 1e helft, dus grote kans dat ze die winnen. Hoop alleen dat dat niet gebeurd, want als de Graafschap dan 2 april wint kan je een gaatje slaan :D

Edit; Fijn 0-1 Roda :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:29
offtopic:
Zat al vroeg aan het bier! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zegt trouwens genoeg over de instelling van Feyenoord, en het pure gebrekkige trainerschap van Gio als je aanvoerder zegt dat er gemakzucht inzat in de eerste helft. Na 7 nederlagen op rij mag je hopen dat er geen spoor gemakzucht in de ploeg zit.

Gio heeft geen grip meer op de groep lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
---- oeps verkeerde topic ---

[ Voor 87% gewijzigd door Krukar op 20-03-2016 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Vandaag eindelijk zover! :)
Hoop op een attractieve en spannende pot.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vandaag 1 belangrijke pot op het programma: Twente-AZ. Kan Feyenoord een gat slaan met de Alkmaarse ploeg?

Dat lijkt het me wel zo'n beetje vandaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

St@m

@ Your Service

PWM schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:49:
Vandaag 1 belangrijke pot op het programma: Twente-AZ. Kan Feyenoord een gat slaan met de Alkmaarse ploeg?

Dat lijkt het me wel zo'n beetje vandaag :+
Ja echt niet!!! De belangrijkste pot is PSV - Ajax, maar jij kijkt alleen maar met je clubbril, dus ik snap het wel.

:+

Zo, bier staat al koud, BBQ staat al vanaf 08:30 te pruttelen (pulled pork, duurt 9 uur)
Eerste gasten (alleen maar Ajacieden en Feyenoorders :') ) worden verwacht rond 14:00 uur voor een voorzichtig biertje en een kipje van de BBQ. We maken er hier een gezellige middag / avond van :)

Zenuwen beginnen ook voorzichtig te komen..

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 20-03-2016 11:17 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ik zit te twijfelen, PSV - Ajax of City - United. Is weer lekker kut om dezelfde tijd. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
St@m schreef op zondag 20 maart 2016 @ 11:17:
[...]

Ja echt niet!!! De belangrijkste pot is PSV - Ajax, maar jij kijkt alleen maar met je clubbril, dus ik snap het wel.

:+

Zo, bier staat al koud, BBQ staat al vanaf 08:30 te pruttelen (pulled pork, duurt 9 uur)
Eerste gasten (alleen maar Ajacieden en Feyenoorders :') ) worden verwacht rond 14:00 uur voor een voorzichtig biertje en een kipje van de BBQ. We maken er hier een gezellige middag / avond van :)

Zenuwen beginnen ook voorzichtig te komen..
Klinkt gezellig alvast! :)
Heb hier ook de biertjes al koud staan, maar hier wordt gekeken samen met een FC Twente supporter, dus dat is niet zo relevant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

chim0 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 11:37:
Ik zit te twijfelen, PSV - Ajax of City - United. Is weer lekker kut om dezelfde tijd. :(
Koop een tablet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Betaal jij dan m'n schulden? ;) Sowieso, twee wedstrijden tegelijk kijken is niks.

Maar wordt toch wel PSV - Ajax, denk ik, want ik heb zo'n voorgevoel dat City - United een enorme zaadpartij gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:15
chim0 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:00:
[...]

Betaal jij dan m'n schulden? ;) Sowieso, twee wedstrijden tegelijk kijken is niks.

Maar wordt toch wel PSV - Ajax, denk ik, want ik heb zo'n voorgevoel dat City - United een enorme zaadpartij gaat worden.
Misschien, maar als niet Ajax/PSV supporter ga ik city/united kijken.
Ik denk hetzelfde over deze topper, als PSV dezelfde tactiek gaat gebruiken als tegen Athletico

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

chim0 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:00:
Ok, jat er één.

Van de week deed ik het ook, Bayern op de TV, Arsenal op de tablet. Kan je mooi even kijken als er een mooie actie is en verder gewoon de TV kijken. Beter dan één wedstrijd helemaal niet mee krijgen.

Hoef ik ook niet te wachten op de samenvatting, sinds SBS is dat toch geen doen meer. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:24

PauseBreak

derp!

Bossie schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:27:
[...]

Misschien, maar als niet Ajax/PSV supporter ga ik city/united kijken.
Ik denk hetzelfde over deze topper, als PSV dezelfde tactiek gaat gebruiken als tegen Athletico
PSV speelt thuis voornamelijk op de helft van de tegenstander.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:36:
PSV speelt thuis voornamelijk op de helft van de tegenstander.
Afhankelijk van de tegenstander. Ik zie echter geen enkele reden voor PSV om tegen Ajax voor een verdedigende tactiek te kiezen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Gonadan schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:32:
[...]

Ok, jat er één.

Van de week deed ik het ook, Bayern op de TV, Arsenal op de tablet. Kan je mooi even kijken als er een mooie actie is en verder gewoon de TV kijken. Beter dan één wedstrijd helemaal niet mee krijgen.

Hoef ik ook niet te wachten op de samenvatting, sinds SBS is dat toch geen doen meer. :P
M'n vriendin heeft een tablet maar ik kijk hem morgen wel helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Gonadan schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:50:
[...]

Afhankelijk van de tegenstander. Ik zie echter geen enkele reden voor PSV om tegen Ajax voor een verdedigende tactiek te kiezen.
Eigenlijk alleen tegen de CL-tegenstanders heeft PSV verdedigend gespeeld. In de Eredivisie is PSV thuis normaal gesproken de ploeg die het spel maakt. Ik ben benieuwd of dat vanmiddag ook zo is :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:55:
Eigenlijk alleen tegen de CL-tegenstanders heeft PSV verdedigend gespeeld. In de Eredivisie is PSV thuis normaal gesproken de ploeg die het spel maakt. Ik ben benieuwd of dat vanmiddag ook zo is :P
Dit is dan ook enige eredivisie wedstrijd waarin ze een club op bezoek krijgen waartegen je het überhaupt zou overwegen. Maar dan nog denk ik dan PSV gewoon voor de aanval gaat. Ajax moet, PSV mag. Een gelijkspel zie ik toch in het voordeel van PSV, ook al roepen velen van niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Gonadan schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:18:
[...]

Dit is dan ook enige eredivisie wedstrijd waarin ze een club op bezoek krijgen waartegen je het überhaupt zou overwegen. Maar dan nog denk ik dan PSV gewoon voor de aanval gaat. Ajax moet, PSV mag. Een gelijkspel zie ik toch in het voordeel van PSV, ook al roepen velen van niet.
Denk ik ook. Als PSV in de Arena al op de aanval speelde dan helemaal thuis. Alhoewel ik een gelijkspel niet in het voordeel van PSV zou zien eigenlijk. Waarom jij wel?

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet blij met een gelijkspel. Maar dan nog houd je de voorsprong van 1 punt. PSV heeft een iets lastiger programma na vandaag, maar dat zegt weinig omdat PSV het vooral laat liggen tegen de kleintjes. Liever AZ uit dan de Graafschap uit, hoe raar dat ook klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:48
Twente heeft de scheids wel ontzettend mee tegen AZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
lekker potje hoor in Enschede!

En toch nog de 2-2! Best wel verdiend ergens en natuurlijk prima voor Feyenoord :P

[ Voor 59% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 20-03-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Lekker nog die goal op t eind :p

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR1691 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:20:
Gerechtigheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
CR1691 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:20:
Vooral ook hoe ie weggegeven wordt. Dat zie je bij de zondag veteranen niet eens. Cabral heeft een uur de tijd om aan te leggen en voor te zetten en vervolgens kan die vent hem vrij inkoppen. Niemand doet iets! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:37:
Denk ik ook. Als PSV in de Arena al op de aanval speelde dan helemaal thuis. Alhoewel ik een gelijkspel niet in het voordeel van PSV zou zien eigenlijk. Waarom jij wel?
Dan blijft de voorsprong in punten gehandhaafd. Ik heb geen reden om aan te nemen dat PSV meer punten gaat laten liggen dan Ajax. Als je er dus voorbij wilt moet dat nu, daar is voor Ajax winst voor nodig.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Gonadan schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:51:
[...]

Dan blijft de voorsprong in punten gehandhaafd. Ik heb geen reden om aan te nemen dat PSV meer punten gaat laten liggen dan Ajax. Als je er dus voorbij wilt moet dat nu, daar is voor Ajax winst voor nodig.
Dat weet ik niet zo goed eigenlijk. PSV krijgt nog Roda uit, en Roda ligt PSV echt totaal niet. Al jaren niet.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:06

Niku

Alagaesii

chim0 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:14:
[...]

offtopic:
Zat al vroeg aan het bier! 8)7
Haha!
PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:37:
[...]

Omdat Ajax dan nog steeds een punt achter staat lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

PauseBreak schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:54:
Dat weet ik niet zo goed eigenlijk. PSV krijgt nog Roda uit, en Roda ligt PSV echt totaal niet. Al jaren niet.
Zo kan je over elke wedstrijd speculeren, bij deze weet je het zeker. Elk punt wat je haalt krijgt de ander niet.

Uiteraard wil geen van de twee verliezen, dus dan liever gelijkspel. Maar in dat geval moet Ajax PSV nog steeds inhalen. Stel dat je Roda in calculeert, dan nog zie ik Ajax niet zomaar foutloos zijn de rest van het seizoen.

Heel simpel gesteld, bij een voorsprong voor de één is een handhaving van die situatie het meest gunstig voor degene die op kop staat.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:15
Gonadan schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:13:
[...]

Zo kan je over elke wedstrijd speculeren, bij deze weet je het zeker. Elk punt wat je haalt krijgt de ander niet.

Uiteraard wil geen van de twee verliezen, dus dan liever gelijkspel. Maar in dat geval moet Ajax PSV nog steeds inhalen. Stel dat je Roda in calculeert, dan nog zie ik Ajax niet zomaar foutloos zijn de rest van het seizoen.

Heel simpel gesteld, bij een voorsprong voor de één is een handhaving van die situatie het meest gunstig voor degene die op kop staat.
Wie vanavond wint heeft het kampioenschap in eigen hand, terwijl de druk bij de verliezer word gelegd.
De winnaar mag een misstap maken na vandaag, en dat zal toch wel iets prettiger spelen dan dat je elke pot moet winnen tot de winnaar evt weer punten laat liggen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
Bossie schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:33:
[...]

Wie vanavond wint heeft het kampioenschap in eigen hand, terwijl de druk bij de verliezer word gelegd.
De winnaar mag een misstap maken na vandaag, en dat zal toch wel iets prettiger spelen dan dat je elke pot moet winnen tot de winnaar evt weer punten laat liggen.
Bij de winnaar zal de druk echt wel aanwezig blijven. Want 1 misstap en de druk zit er weer vol op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:51
Deadsy schreef op zondag 20 maart 2016 @ 16:21:
[...]

Bij de winnaar zal de druk echt wel aanwezig blijven. Want 1 misstap en de druk zit er weer vol op.
Dat geldt voor Ajax. Als PSV wint is het gat 4 punten en dan kun je je wat veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Wat doet dat mens op het veld? Ga voetballen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heerlijk neutraal op de bank. Zal me echt jeuken wie er wint. Hopen op leuke pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
loool PSV

Houdt je 120 min Atletico tegen. Scoort Ajax binnen 2 minuten...

[ Voor 83% gewijzigd door Goron op 20-03-2016 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mooi begin! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:24
Holy shit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
BOEM!

Zo doe je dat Atletico :+

[ Voor 74% gewijzigd door Krukar op 20-03-2016 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Milik kan het dus toch in topwedstrijden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Prachtige pass zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:51
vervolgens komt PSV op 1-1 en heeft PSV het psychologische voordeel. Kun je beter op 0-0 staan als Ajax zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Leuk zo'n vroege goal in deze wedstrijd! Netjes afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
PSV scoort toch wel tegen deze achterhoede van Ajax.
Alleen maar goed voor de wedstrijd zo'n vroeg doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 20:18
Vorige week de aanbieding bij fox gehaald, vrijdag nog utrecht - excelsior bekeken.
Krijg nu bij fox de melding dat dat ik niet genoeg rechten voor de content heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, ik zat nog niet eens goed klaar :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Cilessen is er nog niet helemaal bij ofzo :D

Narsingh mocht daar wel geel hebben voor die schwalbe.

[ Voor 39% gewijzigd door Krukar op 20-03-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
kipneck schreef op zondag 20 maart 2016 @ 16:51:
Vorige week de aanbieding bij fox gehaald, vrijdag nog utrecht - excelsior bekeken.
Krijg nu bij fox de melding dat dat ik niet genoeg rechten voor de content heb :(
Niet per ongeluk de verkeerde aanbieding gekozen voor 10 euro maar die voor 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 20:18
bobsquad schreef op zondag 20 maart 2016 @ 17:08:
[...]

Niet per ongeluk de verkeerde aanbieding gekozen voor 10 euro maar die voor 5?
Zeker niet. Is een tientje afgehaald en dit staat in de factuur:
FOX Sports GO Eredivisie, periode 3/13/2016 t/m 7/31/2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:27
Sjonge in Eindhoven hebben ze last van de valziekte :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Gelukkig schoppen ze bij PSV niet...hier gaat nog een rode kaart vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Zo daar komt Willems ff goed weg met geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Had een penalty voor psv kunnen (moeten?) zijn?

Maar psv mag ook niet klagen dat willems geen rood krijgt. Erg lompe sliding.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Was natuurlijk wel gewoon een strafschop voor PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:45

Vos

AFCA

Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 17:11:
Zo daar komt Willems ff goed weg met geel.
De overtreding ervoor was Guardado? Was zijn tweede geweest als Willems niet een overtreding begaan had.

Daarvoor natuurlijk een penalty...geeft ie corner.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 20-03-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Vos schreef op zondag 20 maart 2016 @ 17:12:
[...]

De overtreding ervoor was Guardado? Was zijn tweede geweest als Willems niet een overtreding begaan had.

Daarvoor natuurlijk een penalty...geeft ie corner.
Yep, Ajax kwam ook goed weg daar in de 16, maar die tackle van Willems was eigenlijk donkerrood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Klaassen neemt even wraak op Guardado?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Willems lijkt ook niet helemaal fit, foute passes of dat ie te laat is etc.
Zal het wel niet tot het einde volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 17:14:
[...]

Yep, Ajax kwam ook goed weg daar in de 16, maar die tackle van Willems was eigenlijk donkerrood.
Ik ben het met je eens hoor, dat had rood moeten zijn. Maar de laatste weken heb ik 'in het nadeel van psv' heel vaak moeten lezen 'dat hij de speler niet raakt' of 'dat zijn been niet 100% gestrekt was'. Maargoed.

[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 20-03-2016 17:19 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Leuke wedstrijd. Psv veel beter, maar toch op achterstand. Benieuwd wie er aam het langste eind trekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
PSV moet het overwicht nu wel eens gaan uitbuiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ajax komt totaal niet aan spelen toe, PSV is echt veel sterker. Maar heb het gevoel dat ze nog wel 200 minuten kunnen ballen zonder te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
PSV heeft meer balbezit, maar sterker? Mwah, ze doen er weinig mee.

Statistieken bevestigen dat ook, PSV 64% balbezit maar evenveel schoten op doel (2) als Ajax.

[ Voor 41% gewijzigd door Krukar op 20-03-2016 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Tja dit spelbeeld is niet meer dan logisch. Ben benieuwd hoe het gaat mocht PSV gelijkmaken(hopelijk nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Dit kan nog wel eens 10 tegen 10 eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Met daarbij dan net zo'n tweede helft als bij Twente - AZ zou ik wel voor tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Wat een veld het lijkt wel een ijsbaan zo vaak spelers wegglijden. Gelukkig heeft Ajax hier al ervaring mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:59
Pff, dit wordt zo'n wedstrijd waarin PSV nog tot vanavond negen uur kan voetballen maar scoren doen ze niet :( Hoe stom kun je aan wedstrijd beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wat een drama veld haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Cillesen heeft alvast 10 minuten te pakken. Man man, die begon in minuut 3 al.
Pagina: 1 ... 65 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder