[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.666 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:55:
[...]

Ik denk dat Bayern niet onder niveau speelt, echter is de ploeg natuurlijk wel sterker met Robben.
Juventus heeft gewoon een erg goed en verdedigend sterk team.
Heb je die slechte aannames en tientallen (ruim) onnauwkeurige passes niet gezien een uur lang? ;)

Yup: THIAGOoooool *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 13:48
Lekker goaltje. Jammer. Ik had om een of andere reden wel zin in weer een lekker spannende strafschoppenserie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:56
Gouden wissel

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Thiago heeft wel een betere wisselbeurt dan Narsingh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Die Müller blijft ook een eindbaas hoor.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Goron schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:03:
Thiago heeft wel een betere wisselbeurt dan Narsingh
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

boem

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Omg, deze wedstrijd is al net zo krankzinnig als het heenduel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hij doet het gewoon zelf. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:56
Oh 2 gouden wissels

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Fleximex schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:03:
Lekker goaltje. Jammer. Ik had om een of andere reden wel zin in weer een lekker spannende strafschoppenserie.
Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen maar toen begonnen ze over Buffon ;) . Toch iets teveel risico :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wat een goal zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Die bij Bayern hebben wel een aardige conditie haha. Jammer voor Juve. Speelde een goede 70 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:09
das ist schnell, zwei tore in einer minute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Barca afgelopen omstreeks 22:35, daarna roept die aapie van Gangelen dat Bayern er zo op komt.
Ik weet inmiddels... Dat wordt pas 23:00.
Dus ik zit te kijken om 23:00, gaan ze ff Ter Stegen interviewen en weeeer lullen
Irritante zender dat Sbs6, alles om maar tijd te rekken en reclamegeld te incasseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:11
Mandzukic is ook weer van de partij hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
komt ie met geel goed weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Wat is dat toch om met je kop tegen iemand te gaan staan, is dat stoer ofzo? Nooit begrepen...

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Harribo schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:07:
Barca afgelopen omstreeks 22:35, daarna roept die aapie van Gangelen dat Bayern er zo op komt.
Dus ik zit te kijken om 23:00, gaan ze ff Ter Stegen interviewen en weeeer lullen
Irritante zender dat Sbs6, alles om maar tijd te rekken en reclamegeld te incasseren
Z
D
F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
Harribo schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:07:
Als genoeg mensen niet kijken dan leren ze dat wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

martinusz schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:07:
Wat is dat toch om met je kop tegen iemand te gaan staan, is dat stoer ofzo? Nooit begrepen...
Ja jonguh....

Maar eigenlijk vinden ze elkaar dan lief *;

:+

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Bwahahaha het mag ook niet voor Juve. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wat een kans! Die moest er in. Nu is het zo goed als zeker afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou knap gedaan, de afkomst weer eer aan gedaan. Van 0-2 naar 4-2 is wel duidelijk. Ben erg benieuwd naar de volgende ronde.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zal je weer zien dat er zo'n vage loting uit komt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
apis29 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:22:
Zal je weer zien dat er zo'n vage loting uit komt |:(
Barca - VfL Wolfsburg
Benfica - Atletico
Bayern - Man. City
Real - PSG

Zal wel zoiets worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krukar schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:31:
[...]

Barca - VfL Wolfsburg
Benfica - Atletico
Bayern - Man. City
Real - PSG

Dit lijkt mij wel wat ja. City gaat het dan sowieso niet overleven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 23-09 12:31
Lekker herpakt en afgemaakt! Kun je zien wat mentaliteit en kwaliteit kunnen verrichten.
Als PSV gister gewonnen had, had het voetbal deze week gewonnen. Vervelende ploeg vind ik dat Juve maar. Nu hoef ik ook geen verhaaltjes meer te horen of hoe goed Pogba is, want die valt me gewoon vies tegen..

Heerlijk, dat wordt morgen na genieten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Alleen was PSV juist gisteren minder van het voetbal omdat ze realistisch wilden spelen. Beetje tegenstrijdig niet? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ik vind het wel een wondergoal hoor de 0-2. Morata die iedereen het nakijken geeft en Cuadrado die rustig Lahm het bos in stuurt.

https://streamable.com/hxk7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik snap niet dat iedereen zo lyrisch is over de goal van suarez. Hij raakt de bal volledig verkeerd en vliegt toevallig de kruising in. Maar dat verandert niets aan het feit dat hij hem vol op z'n scheenbeen raakt en dat z'n eigenlijke trap richting naar de korte hoek was.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:07
aicaramba schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:08:
Ik snap niet dat iedereen zo lyrisch is over de goal van suarez. Hij raakt de bal volledig verkeerd en vliegt toevallig de kruising in. Maar dat verandert niets aan het feit dat hij hem vol op z'n scheenbeen raakt en dat z'n eigenlijke trap richting naar de korte hoek was.
Waarschijnlijk omdat Suarez op deze manier al 3 of 4 keer zo'n volley gescoord heeft.
Lijkt alsof hij hem verkeerd raakt, maar als je dit meerdere keren doet in 2 seizoenen denk ik niet dat het onkunde of verkeerd raken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:07

Rhapsody

In Metal We Trust

Zat me gisteren meer te storen aan het commentaar op SBS 6. Wat een drama was dat zeg. MSN! MSN! MSN! NSM!
Ik mag graag naar Barcelona kijken, maar dat gekwijl van menig commentator staat me tegen. Geef mij maar Sierd de Vos, die maakt er tenminste nog een leuke show van.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:34
En een halfuur lang Waterreus aanhoren tijdens de verlenging bij Bayern, wachtend tot de samenvatting er is, is nou ook niet echt van je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:07

Rhapsody

In Metal We Trust

dutchgio schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:21:
En een halfuur lang Waterreus aanhoren tijdens de verlenging bij Bayern, wachtend tot de samenvatting er is, is nou ook niet echt van je het.
Zeker niet als die van Gangelen er naast zit. Ronald de Boer kan ik opzich wel aanhoren. Al heeft hij wel de neiging ook alleen over Messi, Neymar en Suarez te praten. (mede ook omdat van Gangelen daar continu naar vraagt)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:54:
Alleen was PSV juist gisteren minder van het voetbal omdat ze realistisch wilden spelen. Beetje tegenstrijdig niet? :P
Ik begrijp je volledig, maar in de volgende ronde is het sowieso weer verdedigen voor Atletico.. Tenminste ze gaan tegen een aantal van de gewonnen ploegen echt niet lekker spelen.
Geen idee wat PSV zou hebben gedaan, maar ik had hun liever gezien :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Rhapsody schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:25:
[...]
Zeker niet als die van Gangelen er naast zit. Ronald de Boer kan ik opzich wel aanhoren. Al heeft hij wel de neiging ook alleen over Messi, Neymar en Suarez te praten. (mede ook omdat van Gangelen daar continu naar vraagt)
Op zich snap ik je wel, maar we kunnen er ook niet omheen dat die drie een uiterst unieke combinatie is, de statistieken zijn ongekend van die 3 aanvallers, ik denk zelfs dat het nog nooit is vertoond. Daar mag dan best euforisch over gedaan worden vind ik, al wordt het al wel snel populair om MSN te gaan roepen steeds natuurlijk. Het is ook persoonlijke smaak, want ik vind Siert weer uiterst storend, interesseert mij het nou welk restaurant er om de hoek van het stadion zit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Heb dus gewoon niks van Bayern - Juventus kunnen zien. Na het trainen in de kantine voetbal kijken op een groot scherm, leuk en aardig.. maar alleen Barca wordt uitgezonden. We wilden op ZDF kijken, maar die zender was niet te ontvangen. Jammer dit :P

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
MarvinG schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:57:
Heb dus gewoon niks van Bayern - Juventus kunnen zien. Na het trainen in de kantine voetbal kijken op een groot scherm, leuk en aardig.. maar alleen Barca wordt uitgezonden. We wilden op ZDF kijken, maar die zender was niet te ontvangen. Jammer dit :P
Dat is behoorlijk klote man! Ik hoop dat SBS ze over hun bolletje krijgt. Barca zie je namelijk niet verliezen van Arsenal :+
Overigens was deze wedstrijd wel van de categorie: Dortmund - Malaga :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:46:
Ik begrijp je volledig, maar in de volgende ronde is het sowieso weer verdedigen voor Atletico.. Tenminste ze gaan tegen een aantal van de gewonnen ploegen echt niet lekker spelen.
Geen idee wat PSV zou hebben gedaan, maar ik had hun liever gezien :+ :D
Grote kans inderdaad, maar ik noem dat dan realistisch. Net zoals PSV tegen Atletico realistisch was. We roepen altijd wel dat 'het voetbal' moet winnen, want het aanvallende voetbal kijkt gewoon leuker. Maar als we eerlijk zijn is dat natuurlijk makkelijk roepen als de club die je aanhangt meer voetballende kwaliteiten heeft dan de tegenstander. Aanhangers van Atletico zullen waarschijnlijk iets minder enthousiast roepen dat het voetbal heeft gewonnen.

Los van de speelwijze wil je natuurlijk altijd dat de Nederlandse club door gaat. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
[...]

Barca - VfL Wolfsburg
Benfica - Atletico
Bayern - Man. City
Real - PSG

Zal wel zoiets worden :D8
:D dat zijn wel iets te bekende matchups gezien de laatste jaren. Doe mij maar:
  • Atletico - PSG
  • Barcelona - Benfica
  • Bayern - Wolfsburg
  • Real Madrid - Manchester City
Maar een paar ervan zijn vlgns mij ook al in de laatste 5 jaar uit de pot gekomen.
JPM85 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:15:
[...]

Waarschijnlijk omdat Suarez op deze manier al 3 of 4 keer zo'n volley gescoord heeft.
Lijkt alsof hij hem verkeerd raakt, maar als je dit meerdere keren doet in 2 seizoenen denk ik niet dat het onkunde of verkeerd raken is.
Vol geraakt was ie niet iig dan was ie vlgns mij lag in de verre hoek ipv kruising gegaan. Bal was net iets te hoog maar denk wel dat ie met de buitenkant richting de verre hoek wilde :) . Zo super was ie nou ook weer niet idd, als ie em echt vol had geraakt en in de kruising dan was het een ander verhaal :P

[ Voor 55% gewijzigd door apis29 op 17-03-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bayern - Wolfsburg komt ook minimaal jaarlijks voor, zij het in competitieverband. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:58:
[...]

Grote kans inderdaad, maar ik noem dat dan realistisch. Net zoals PSV tegen Atletico realistisch was. We roepen altijd wel dat 'het voetbal' moet winnen, want het aanvallende voetbal kijkt gewoon leuker. Maar als we eerlijk zijn is dat natuurlijk makkelijk roepen als de club die je aanhangt meer voetballende kwaliteiten heeft dan de tegenstander. Aanhangers van Atletico zullen waarschijnlijk iets minder enthousiast roepen dat het voetbal heeft gewonnen.

Los van de speelwijze wil je natuurlijk altijd dat de Nederlandse club door gaat. O-)
Naja, dat laatste zal het wel bij mij zijn. Eerlijk toe gegeven, haha :)
Natuurlijk moet je soms gewoon effe lelijk spelen en Bayern was ook echt niet best. In beide wedstrijden gaven Atletico en Juve flink tegen gas.. Ik denk dat PSV gewoon op ervaring heeft verloren en Bayern juist op ervaring heeft gewonnen.
Overigens kan ik mij herinneren dat we Gudelj of Klaassen bekritiseerde dat hij een scorende tegenstander niet naar de grond hielp. We mogen Alaba daar ook eens goed voor bekritiseren, want hij was echt behoorlijk matig. Hij had Morata eens een trap mogen geven (nette trap :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:35
Kijk eens aan. De politiek gaat zich nu ook bemoeien met de PSV tokkies die zich hebben misdragen in Madrid. Duurde voor mijn gevoel wat langer dan de aandacht voor Feyenoord tokkies in Rome of de vak410 tokkies met Vermeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
Leon Zwiers schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:09:
Kijk eens aan. De politiek gaat zich nu ook bemoeien met de PSV tokkies die zich hebben misdragen in Madrid. Duurde voor mijn gevoel wat langer dan de aandacht voor Feyenoord tokkies in Rome of de vak410 tokkies met Vermeer.
Nee joh, gewoon binnen een dag. Net als bij de rest ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ach ja, brabo's hebben toch een hogere aaibaarheidsfactor hè? :P
Mosin schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:54:
Naja, dat laatste zal het wel bij mij zijn. Eerlijk toe gegeven, haha :)
Natuurlijk moet je soms gewoon effe lelijk spelen en Bayern was ook echt niet best. In beide wedstrijden gaven Atletico en Juve flink tegen gas.. Ik denk dat PSV gewoon op ervaring heeft verloren en Bayern juist op ervaring heeft gewonnen.
Overigens kan ik mij herinneren dat we Gudelj of Klaassen bekritiseerde dat hij een scorende tegenstander niet naar de grond hielp. We mogen Alaba daar ook eens goed voor bekritiseren, want hij was echt behoorlijk matig. Hij had Morata eens een trap mogen geven (nette trap :+).
Yup. Je bent niet voor niets fan van een aanvallende club geworden, dus je verwacht gemiddeld genomen wel dat voetbal. Ga je echter Europees kijken dan is dat als Nederlandse club gewoon niet realistisch meer. Soms moet het gewoon even lelijk. Ram die bal het stadion maar uit, trek maar aan de noodrem, maar dan wel vroeg en niet bij de laatste man. Gras op je broekje is helemaal niet erg.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Barca - VfL Wolfsburg
Benfica - Atletico
Bayern - Man. City
Real - PSG

Bayern - Barca
Real - PSG
Benfica - Man. City
Atletico - Vfl Wolfsburg

Zo maken Wolfsburg, Manchester City en Benfica ook nog een kans voor de halve finale's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wat mij betreft Barca en Real er zsm uit, laat die maar tegen elkaar, en laat de winnaar daarna maar tegen atletico spelen. Ben een beetje klaar met die spaanse ploegen. Alleen Atletico kan me nog wel bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:13:
Ach ja, brabo's hebben toch een hogere aaibaarheidsfactor hè? :P

[...]

Yup. Je bent niet voor niets fan van een aanvallende club geworden, dus je verwacht gemiddeld genomen wel dat voetbal. Ga je echter Europees kijken dan is dat als Nederlandse club gewoon niet realistisch meer. Soms moet het gewoon even lelijk. Ram die bal het stadion maar uit, trek maar aan de noodrem, maar dan wel vroeg en niet bij de laatste man. Gras op je broekje is helemaal niet erg.
Nee, het is wel veel te veel gevraagd van onze clubs. Nu kom je mee en kun je nog steeds met een verlies partij naar huis. Jammer, maar ik hoop wel dat het nu wat motiveert richting Ajax om die puntjes te sprokkelen voor die rechtstreekse ticket.
Alaba had nog iemand voor zich, dus hij had hem al op de middencirkel mogen plat leggen.

In ieder geval is Bayern door, dus ik ben tevreden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:18:
Nee, het is wel veel te veel gevraagd van onze clubs. Nu kom je mee en kun je nog steeds met een verlies partij naar huis. Jammer, maar ik hoop wel dat het nu wat motiveert richting Ajax om die puntjes te sprokkelen voor die rechtstreekse ticket.
Alaba had nog iemand voor zich, dus hij had hem al op de middencirkel mogen plat leggen.
Nou ja het heeft PSV wel voorbij de groepsfase gebracht. In plaats van continu in het mes te willen lopen omdat ze willen aanvallen hebben ze gewoon geprobeerd om genoeg punten te sprokkelen. Dat je dan uiteindelijk een keer onderuit gaat in een directe confrontatie is te verwachten, maar daar hoef je je ook niet voor te schamen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Robben afgemeld voor de interlands tegen Engeland en Frankrijk. ( ik geloof dat iemand hier dat al had voorspeld :+ ) Nu wordt het helemaal een kansloos gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ach, we hebben Narsingh nog. Zolang hij geen penalty neemt.. :+

Het is dat hij er gisteren ook al niet bij was en dus echt geblesseerd is..
Want het gaat toch al nergens om natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
dutchgio schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:33:
Ach, we hebben Narsingh nog. Zolang hij geen penalty neemt.. :+

Het is dat hij er gisteren ook al niet bij was en dus echt geblesseerd is..
Want het gaat toch al nergens om natuurlijk..
Ook wel grappig, eerst had ie een verkoudheid, en nu ineens een blessure :+ Denk dat ie gewoon geen zin heeft om die kindertjes die Blind heeft opgeroepen op sleeptouw te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
Leon Zwiers schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:28:
Robben afgemeld voor de interlands tegen Engeland en Frankrijk. ( ik geloof dat iemand hier dat al had voorspeld :+ ) Nu wordt het helemaal een kansloos gebeuren.
Bij deze wedstrijden moet je ook niet vol voor de winst spelen maar om te kijken hoe je spelers het doen tegen een goede tegenstander en om te sleutelen aan je team.

De 2 trainers zullen ook vooraf afspraken met elkaar maken. Niet elkaar van het veld af schoppen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:34:
[...]

Ook wel grappig, eerst had ie een verkoudheid, en nu ineens een blessure :+ Denk dat ie gewoon geen zin heeft om die kindertjes die Blind heeft opgeroepen op sleeptouw te nemen.
Denk eerder dat dit in overleg met z'n club is. Daar kan hij nog belangrijk zijn dit seizoen en het zou niet de eerste keer zijn dat hij bij NL geblesseerd raakt. Daar is toch niets te halen nu, eigenlijk best begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:48:
Bayern - Wolfsburg komt ook minimaal jaarlijks voor, zij het in competitieverband. :+
Je moet ook vooruit kijken he ;) even een makkelijke ertussendoor. Liever Bayern - PSG in de halve dan in de kwart.

Alternatieve kwart :
  • Benfica - Wolfsburg
  • PSG - Bayern
  • Atletico - Manchester City
  • Real Madrid - Barcelona
(kan ook Benfica en Wolfsburg omdraaien bij t vorige lijstje natuurlijk, mooie ervaring voor hun fans ;) ; Benfica - Barca is ook al geweest)

Lazio krijgt een pak slaag ... thuis >:) . Onder de radar zag Sparta Praag er ook weer behoorlijk uit dit seizoen (en die lelijke hekken waren eindelijk weg in Praag zag ik vorige week)

[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 17-03-2016 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Leon Zwiers schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:17:
Wat mij betreft Barca en Real er zsm uit, laat die maar tegen elkaar, en laat de winnaar daarna maar tegen atletico spelen. Ben een beetje klaar met die spaanse ploegen. Alleen Atletico kan me nog wel bekoren.
Ik zou het ook niet verkeerd vinden als Spaanse clubs elkaar loten om eerlijk te zijn.
Atletico - Barca zou ik ook wel willen zien in de CL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:49:
[...]

Nou ja het heeft PSV wel voorbij de groepsfase gebracht. In plaats van continu in het mes te willen lopen omdat ze willen aanvallen hebben ze gewoon geprobeerd om genoeg punten te sprokkelen. Dat je dan uiteindelijk een keer onderuit gaat in een directe confrontatie is te verwachten, maar daar hoef je je ook niet voor te schamen.
Ze hebben het absoluut goed gedaan hoor en het is ook helemaal niet erg. Ze hebben gewoon hard gewerkt en daar is niks van te zeggen. De CL winnen was sowieso lastig (onmogelijk?) of ze kregen een dik pak slaag in de volgende rond. Zoals Willems zei: ''We hebben mooi verloren'' haha :)
Ik ben wel benieuwd naar volgend seizoen, of ze het dan weer kunnen flikken. Het zou natuurlijk mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G**v**d**** Lazio mijn toto naar de t**ing bedankt.... #not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 20:46:
G**v**d**** Lazio mijn toto naar de t**ing bedankt.... #not
Duizenden jaren menselijke beschaving en dan kom je met dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:24

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 21:01:
[...]

Duizenden jaren menselijke beschaving en dan kom je met dit?
Al die sterretjes stuiten mij ook ernstig tegen de borst ja.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Die Blind he, verdedigend heeft ie zijn beperkingen maar is toch wel een koning in goede passen over afstand naar spitsen
Dat was op het wk al zo maar zie het hem nu weer doen. Eigenlijk elke wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Die Fellaini is zo lang en nog moet hij perse zijn ellebogen uitsteken tijdens het springen.

[ Voor 13% gewijzigd door Goron op 17-03-2016 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 21:18:
Die Blind he, verdedigend heeft ie zijn beperkingen maar is toch wel een koning in goede passen over afstand naar spitsen
Dat was op het wk al zo maar zie het hem nu weer doen. Eigenlijk elke wedstrijd.
Heeft ie bij FC Groningen geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:53
United wel wat sterker, maar als je de kansen blijft verprutsen dan hoor je ook niet in de volgende ronde. Ik kijk graag naar United, maar waarom weet ik ook niet. Valt bijna altijd tegen.

Toch nog de 1-0. Was wel een overtreding in de 16. Dus hij kon hem geven.

[ Voor 16% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 17-03-2016 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Go BvB! d:)b Lass uns Freunde bleiben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

1-0, dat maakt het wel leuk. Was paar weken geleden bij de Amish, geen grap. Maar die zouden jaloers zijn op de baard van Blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Basel en Lazio worden/zijn ook wel even ingemaakt :D 3-0 in de eerste helft al bij Basel en Lazio 3-0 verloren.

Geen Italiaanse teams meer zowel in de EL als de CL, da's ook wel opvallend.

[ Voor 59% gewijzigd door Krukar op 17-03-2016 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Martial is wel echt een groot talent hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Jammer dat het doelpunt van Liverpool zo vroeg viel, haalt een beetje het vertrouwen uit de wedstrijd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Carrick kan niet eens mee bij De Graafschap. Wat is die slecht tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Fleximex schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 22:31:
Carrick kan niet eens mee bij De Graafschap. Wat is die slecht tegenwoordig.
Hij is inderdaad wel heel erg traag geworden.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Was toch wel een pingel m.i.; hij kiest er voor om naar de grond te gaan in de 16, als een keeper....

edit: prima balletje van Blind.

[ Voor 14% gewijzigd door albino71 op 17-03-2016 22:51 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Fellaini sjokt maar een beetje over het veld overal en nergens en verspeelt haast elke bal, ik snap echt niet wat Van Gaal daarmee wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Goron schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 22:56:
Fellaini sjokt maar een beetje over het veld overal en nergens en verspeelt haast elke bal, ik snap echt niet wat Van Gaal daarmee wil.
Fysieke aanwezigheid. Duelkracht op het middenveld en kopkracht voorin. Niet dat Fellaini kan koppen, of nog echt duels wint zonder overtredingen te maken maar goed, de eerste keus is al enige tijd geblesseerd.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hij doet meer met z'n armen dan met z'n benen. Als je niet op goal staat is dat niet heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Lol 3 rode kaarten bij fener, waarvan 2 na 90 minuten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:48

Baseman77

We move

dutchgio schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 23:11:
Hij doet meer met z'n armen dan met z'n benen. Als je niet op goal staat is dat niet heel handig.
Hahaha _O-
Hij was gisteren echt waardeloos, onbegrijpelijk dat hij mocht blijven staan.
Evenals Varela trouwens, ook brandhout.

Ik heb dan ook weinig begrip voor zowel de basisopstelling als de wissels van Van Gaal.
Helemaal na de 1-1, 3 goals moeten maken en de tegenvallende Lindgard laten staan terwijl Memphis op de bank zit. Of, gezien het gebrek aan fatsoenlijke middenvelders, had Lingard op de positie van Fellaini gezet en Memphis op de positie van Lingard. Of Mata op de positie van Fellaini. Of zelfs Fellaini in de spits, Memphis en Lingard/Mata voorzetten laten geven en Martial voor de afvallende bal laten gaan. Op al die manieren heb je in ieder geval meer kans dan zoals Van Gaal het deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:52
Wolfsburg - Real Madrid
Bayern - Benfica
Barcelona - Atlético Madrid
PSG - Man. City

Dat worden dus Real, Bayern, Barcelona en PSG

[ Voor 21% gewijzigd door Joster op 18-03-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Atletico is niet kansloos tegen Barcelona (living in hope), maar de rest ben ik wel met je eens.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wolfsburg en Benfica lijken me redelijk kansloos, Atletico en City zouden wel kunnen winnen van de tegenstander als ze een goede dag hebben maar niet met het resultaat over 2 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:16
gambieter schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:35:
Atletico is niet kansloos tegen Barcelona (living in hope), maar de rest ben ik wel met je eens.
Atletico was tegen PSV niet heel erg fantastisch, kan niet geloven dat ze met hetzelfde spel van Barcelona zouden kunnen winnen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Joster schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:33:
Wolfsburg - Real Madrid
Bayern - Benfica
Barcelona - Atlético Madrid
PSG - Man. City

Dat worden dus Real, Bayern, Barcelona en PSG
Ben ik de enigste Tweaker die nu gewoon denkt dat dit gewoon geen toeval is? Ik wil niet overal iets achter zoeken, maar het valt wel op dat de grote clubs altijd wel gunstige lotingen hebben. Ik hoopte al op Benfica of Wolfsburg.. Zo zie je maar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:52
Mosin schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:45:
[...]

Ben ik de enigste Tweaker die nu gewoon denkt dat dit gewoon geen toeval is? Ik wil niet overal iets achter zoeken, maar het valt wel op dat de grote clubs altijd wel gunstige lotingen hebben. Ik hoopte al op Benfica of Wolfsburg.. Zo zie je maar O-)
Nee, je bent niet de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gynnad schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:39:
Atletico was tegen PSV niet heel erg fantastisch, kan niet geloven dat ze met hetzelfde spel van Barcelona zouden kunnen winnen.
Tegen PSV was Atletico de favoriet, tegen Barca niet :) .

Was het niet gewoon een loting met 4 geplaatste teams en 4 niet geplaatste teams?

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 18-03-2016 12:47 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Real Madrid had vorig jaar ook 'geluk' met Schalke en nu met Wolfsburg. Zo ook Bayern vorig jaar tegen Sjachtar Donetsk en toen Porto. PSG en Barca speelde tegen Chelsea en City. De overige clubs waren allemaal wel grote clubs in de kwartfinale, behalve Monaco misschien. Zij speelde tegen Juventus. Juventus speelde in de achtste finales tegen Borrusia. Barca heeft enkel zware teams gelood. Voordeel is dat er totaal niks gezegd kan worden over de gunstige loting. :P

[ Voor 28% gewijzigd door Luxicon op 18-03-2016 12:57 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ben heel benieuwd naar Barca - Atletico. Ik denk dat Barca wel moeite kan hebben met het goede verdedigende spel van Atletico.
Ergens wel jammer dat de 'grote vier' elkaar ontlopen. Toch vindt ik het niet erg, omdat de kleinere clubs zeker wel kans maken en de halve finales mooi worden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Doel: Jasper Cillessen, Kenneth Vermeer, Jeroen Zoet

Verdediging: Jeffrey Bruma , Virgil van Dijk , Daryl Janmaat, Timo Letschert, Erik Pieters , Joël Veltman (, Ron Vlaar, Jetro Willems

Middenveld: Riechedly Bazoer , Daley Blind , Jordy Clasie , Davy Klaassen, Davy Pröpper, Wesley Sneijder, Georginio Wijnaldum

Aanval: Memphis Depay, Klaas-Jan Huntelaar, Vincent Janssen, Luuk de Jong, Jürgen Locadia , Luciano Narsingh ( 8)7 8)7 ) en Quincy Promes

Whahahahaa, kansloze missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:07
Je moet van iedereen kunnen winnen als je de CL wint.

Ik verwacht geen grote problemen voor Barca tegen Atleti, zeker nu Messi zijn vorm te pakken heeft, en Neymar het doel weer heeft gevonden. Alleen een 0-1 voorsprong voor Atleti zou de wedstrijd echt spannend kunnen maken, anders verwacht ik een 2-0, en is de uit wedstrijd wel gespeeld. MSN scoort altijd wel minimaal 1 doelpunt als tegenstander moet komen.

Real & Bayern zijn wel zeker van een halve finale.
City - PSG lijkt me wel een mooie clash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Alternatieve weergave van de loting:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cd1A600WAAAfsDJ.jpg
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:48

Baseman77

We move

:D d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 25-09 16:06

Niku

Alagaesii

Leon Zwiers schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:07:
Doel: Jasper Cillessen, Kenneth Vermeer, Jeroen Zoet

Verdediging: Jeffrey Bruma , Virgil van Dijk , Daryl Janmaat, Timo Letschert, Erik Pieters , Joël Veltman (, Ron Vlaar, Jetro Willems

Middenveld: Riechedly Bazoer , Daley Blind , Jordy Clasie , Davy Klaassen, Davy Pröpper, Wesley Sneijder, Georginio Wijnaldum

Aanval: Memphis Depay, Klaas-Jan Huntelaar, Vincent Janssen, Luuk de Jong, Jürgen Locadia , Luciano Narsingh ( 8)7 8)7 ) en Quincy Promes

Whahahahaa, kansloze missie
Wie anders? ;)

En Narsingh doet het na de winterstop meer dan prima bij PSV. Op die penalty na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Europa League quarter-final draw
Braga (Por) v Shakhtar Donetsk (Ukr)
Villarreal (Spa) v Sparta Prague (Cze)
Athletic Bilbao (Spa) v Sevilla (Spa)
Borussia Dortmund (Ger) v Liverpool (Eng)

Klopp terug naar het oude nest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 09:14
Leuke potten wel!
En hopelijk doen ze Barca - Atletico en PSG - City op dinsdag en woensdag en kiest SBS daar voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Uit die teams was Dortmund - Liverpool wel een mooie finale geweest, wel leuk dat ze elkaar treffen in ieder geval. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:47
Volgend jaar Leister erbij! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 25-09 16:06

Niku

Alagaesii

chim0 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:38:
Volgend jaar Leicester erbij! :+
ftfy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
CL... Enige wedstrijd waar ik benieuwd naar ben, is Paris - Manchester City. Dat wordt spannend.
De overige wedstrijden weet je van te voren wie wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Prachtig dat Klopp terug mag naar Dortmund!
Heb hier al opgevangen dat diverse mensen al bezig zijn met het opzetten van een enorme sfeeractie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Krukar schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:03:
Prachtig dat Klopp terug mag naar Dortmund!
Heb hier al opgevangen dat diverse mensen al bezig zijn met het opzetten van een enorme sfeeractie :)
Zou mooi zijn! Dat verdiend hij ook :)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Pagina: 1 ... 64 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder