[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.584 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Komend weekend verscherpt toezicht bij een aantal wedstrijden in de eredivisie vanwege Parijs.

Ik vind het allemaal goed maar volgens mij moet je dat niet publiekelijk melden, lijkt me niet slim.
Ten eerste geef je daarmee terroristen gehoor en ten tweede verlies je de kans ze in de kraag te vatten.
Extra beveiliging heeft vnl nut mi als je dat OVERAL doet en dat is geen doen. Terroristen moet je aanpakken bij de bron, oa IS in dit geval.

Tot zover mijn offtopic mening.

Zin om weer voetbal te kijken, alleen Wales Nederland 2 weken lang was afkicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:19
Gonadan schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:29:
[...]

Nee zeker niet, wat ik beschrijf is dat als je voor zo'n speler gaat ik verwacht dat je hem als zekerheidje ziet. Vanwege de tijd die hij al mee doet ga je hem niet gokken dat hij zich nu ineens wel stormachtig gaat ontwikkelen.

Persoonlijk had ik hem sowieso nooit gekocht omdat ik vind dat hij geinig is tegen de middenmoot maar Ajax niet echt verder gaat helpen. Dan geef ik dat geld liever uit aan een talent wat mogelijk nog wel een flinke ontwikkeling gaat maken. :)
Ah, dan heb ik die opmerking van je inderdaad verkeerd geïnterpreteerd en zijn we het v.w.b. Gudelj helemaal eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
gisterenavond zapte ik op mijn digitenne boxje voorbij Fox Sports en ineens kon ik gewoon de uitzendingen bekijken.... ik dacht dat het vast zo'n gratis actie moest zijn om nieuwe abonnees te trekken nu Ziggo Sports is opgericht en hoopte dat het vandaag ook nog zou werken (ivm Ajax)... vanmiddag werkte het in ieder geval niet meer :(... iemand enig idee of het een specifieke actie was gisteren of ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:11
Ajax heeft het nog knap lastig met cambuur. Laat ze maar verliezen!

Edit: Nvm 3-1

[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 21-11-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:27
Meh, lijkt wel of ze in de Gelredome spelen, wat een rust in het stadion..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wat een lekkere wedstrijd van PEC zeg, en het goede nieuws dat Ryan Thomas gaat bijtekenen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Quad schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:27:
Meh, lijkt wel of ze in de Gelredome spelen, wat een rust in het stadion..
Ook veel lege stoeltjes. Maar geloof dat er wat mensen niet binnen zijn uit "protest" ( Zal ajax lekker boeien dat een vak vol tokkies niet in het stadion zit, die hebben die SK toch al betaald )

En 4-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Mijn god, Piet Paulusma bij Fox Sports :')

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
ephymerous schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:45:
Mijn god, Piet Paulusma bij Fox Sports :')
Wel heel triest ja...

Die leegte viel mij ook meteen op, maar de fanatieke aanhang boycot de eerste helft om zo kritiek te uiten blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 20:58
En daarom staat Pereiro er in. Zo simpel en gemakkelijk laat hij alles er uit zien. Wel buitenspel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ja lekker Willem II!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fleximex schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:00:
En daarom staat Pereiro er in. Zo simpel en gemakkelijk laat hij alles er uit zien. Wel buitenspel overigens.
Maar goed dat de focus ligt op 2 penalties van Feyenoord dit seizoen. Anders zou je nog kunnen zeggen dat dit bepaald niet het eerste duwtje in de rug dit seizoen is voor PSV.

Volgens mij doet Feyenoord het bij Willem 2 ook altijd belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
PWM schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:31:
[...]

Maar goed dat de focus ligt op 2 penalties van Feyenoord dit seizoen. Anders zou je nog kunnen zeggen dat dit bepaald niet het eerste duwtje in de rug dit seizoen is voor PSV.

Volgens mij doet Feyenoord het bij Willem 2 ook altijd belabberd.
2de goal zat ook nog luchtje aan, speler staat toch volgens mij behoorlijk in de weg voor de keeper in buitenspel positie. Helaas geen herhaling vanuit andere hoek.

De pingel bij de graafschap is eigenlijk te gek voor woorden, bal wordt gekopt, gaat ongeveer richting cornervlag, ja raakt een hand, en dan krijg je nog een penalty kado ook. Maar goed regel is regel.....

[ Voor 16% gewijzigd door Martinusz op 21-11-2015 23:46 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nou, PSV heer en meester in de 1e helft. Maar uiteindelijk mogen ze blij zijn dat ze nog een puntje hebben gehaald ( alweer ). Gaat veel mis daar in Eindhoven. Kijken wat Feyenoord doet vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Aan of afhaken, that's the question. Bij winst gaat alles nog een beetje volgens plan, zeker met de verliespunten van PSV. Bij verlies heeft Ajax een onverwacht groot gat opeens met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Twente stelt niets voor, als je daar in De Kuip niet van wint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Eitje voor Feyenoord

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nette goal van Gustafson :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Was zeker geen makkelijke bal. Mooi voor die jongen. Nu nog even een bal of 8-9 in de netten werken, het doelsaldo lijkt nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:30
Dit is typisch zo'n pot die Feyenoord nog uit handen gaat geven. Veel sterker, maar niet die 2e goal maken en dan de eerste de beste halve kans tegen wordt een goal. Zoals tegen Ajax de vorige wedstrijd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
ph4ge schreef op zondag 22 november 2015 @ 14:51:
Dit is typisch zo'n pot die Feyenoord nog uit handen gaat geven. Veel sterker, maar niet die 2e goal maken en dan de eerste de beste halve kans tegen wordt een goal. Zoals tegen Ajax de vorige wedstrijd.
Laten we het hopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Appeltje eitje dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FC Twente staat niet voor niets 15e, ze hebben geluk dat Willem II, SC Cambuur en De Graafschap het slechter doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Feyenoord idioten* laten zich weer van de beste kant zien, een minuut lang vuurwerk geluiden :')

/edit
* Van toepassing op degenen die het doen uiteraard.

[ Voor 24% gewijzigd door ephymerous op 22-11-2015 15:02 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:00:
FC Twente staat niet voor niets 15e, ze hebben geluk dat Willem II, SC Cambuur en De Graafschap het slechter doen...
En waar stonden ze zonder Ziyech? Als die in de winter ook nog vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Vos schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:02:
En waar stonden ze zonder Ziyech? Als die in de winter ook nog vertrekt.
Als ze Ziyech voor een top prijs verkopen, zeg 6-7 miljoen, dan kunnen ze misschien voor 3 miljoen het elftal op 4 posities versterken en houden ze nog wat over voor de schuld. Als ze dan ook nog wat leuks huren, een speler die bij de top 3 net buiten de boot valt, dan zullen ze zich heus wel makkelijk handhaven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:32:
[...]

Als ze Ziyech voor een top prijs verkopen, zeg 6-7 miljoen, dan kunnen ze misschien voor 3 miljoen het elftal op 4 posities versterken en houden ze nog wat over voor de schuld. Als ze dan ook nog wat leuks huren, een speler die bij de top 3 net buiten de boot valt, dan zullen ze zich heus wel makkelijk handhaven.
Ik wens ze succes ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Zullen weinig spelers trek hebben om daar heen te gaan. Vandaag ook weer totaal geen beleving te vinden. Je zou supporter zijn van dat trieste zooitje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die tackle die rood opleverde was toch op Karsdorp? Ironisch, want dit was ook op geen enkele manier als rood te beoordelen. Nat veld en een beetje doorglijden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nou, dat was een mooie afstraffing voor de tukkerts. Nette pot van Feyenoord zonder echt goed te spelen.
en.......... geen penalty :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twente lijkt nu dramatisch. Denk echter niet dat Twente zal degraderen of zo. Tweede seizoenshelft zullen er ongetwijfeld meer punten worden gehaald. Voldoende om nacompetitie te ontlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Feyenoord Twente gezien.
Zo slecht als Twente speelde, daar wint zelfs de Graafschap van... Ongelofelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lekkere kop bij VI:

Kuijt heeft geen medelijden met 'triest' FC Twente

en dan
Feyenoord-aanvoerder Dirk Kuijt vond het klasseverschil tussen de Rotterdammers en FC Twente zondagmiddag wel erg groot. Toch had de aanvaller weinig clementie met de Tukkers.
Nou, die Dirk heeft wel even grof geschut ingezet blijkbaar. Eens kijken wat hij wel niet zegt:
Of ik daar medelijden mee heb? Nee, we moeten naar onszelf kijken en deze wedstrijd winnen.
Manman, de Telegraaf zou niet zo'n kop neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Voetbalzone:
"De routinier voelde nog wel iets van medelijden met de tegenstander, die niet al te lang geleden nog steevast werd beschouwd als titelkandidaat. Daar is echter niks meer van over. “FC Twente kan op dit moment niet anders. Het is wel triest om te zien, zeker als je weet hoe goed ze een paar jaar terug nog waren”, aldus Kuyt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Het is maar goed dat Feyenoord wint, anders wordt het gat met Ajax wel erg snel (te) groot. Feit is namelijk dat ik Feyenoord eerder een wedstrijd weer zie verliezen dan Ajax..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Een groot gat zegt niets is de laatste jaren wel gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:34:
Die tackle die rood opleverde was toch op Karsdorp? Ironisch, want dit was ook op geen enkele manier als rood te beoordelen. Nat veld en een beetje doorglijden.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:23
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar lijkt meer op een lullige inschattingsfout van het veld een speler die idd net binnen de lijnen is gekomen. :O

Je kan idd bewust smerige overtredingen doen, maar doen zit er vaak veel meer gif in en dan is de overtreding ook veel harder (Isco zaterdag bvb).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:31:
[...]

Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar lijkt meer op een lullige inschattingsfout van het veld een speler die idd net binnen de lijnen is gekomen. :O

Je kan idd bewust smerige overtredingen doen, maar doen zit er vaak veel meer gif in en dan is de overtreding ook veel harder (Isco zaterdag bvb).
Dat hij maar net in het veld staat veranderd niets aan de overtreding. Karsdorp was op behoorlijke snelheid en de "overtreder" ook. Het is gewoon een onbesuisde actie op volle snelheid, totaal onnodig gezien de stand. Als Karsdorp vol was geraakt had ik wel willen zien wat er van zn enkel over was gebleven. Kwam Karsdorp erg goed weg.

Dit is gewoon rood, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:23
Thunder00x schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:07:
[...]

Dat hij maar net in het veld staat veranderd niets aan de overtreding. Karsdorp was op behoorlijke snelheid en de "overtreder" ook. Het is gewoon een onbesuisde actie op volle snelheid, totaal onnodig gezien de stand. Als Karsdorp vol was geraakt had ik wel willen zien wat er van zn enkel over was gebleven. Kwam Karsdorp erg goed weg.

Ik zeg toch niet dat het geen rood is? Maar dat het meer op een inschattingsfout van de dader lijkt dan een bewussie ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunder00x schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:07:
[...]

Och, daar valt nog een boompje over op te zetten hoor. Geel had ook volstaan.

Zou Hölscher zijn wedstrijdpremie nu wel krijgen of in kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Krijgen ze die uberhaupt bij Twente? :+

Die overtreding had je overigens prima af kunnen doen met geel, rood was overdreven en onnodig.
Ja, hij was te laat en komt wellicht wat hard in, maar rood is gewoon de verkeerde kaart om te geven.
Was de wedstrijd ook niet naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:18:
Krijgen ze die uberhaupt bij Twente? :+

Die overtreding had je overigens prima af kunnen doen met geel, rood was overdreven en onnodig.
Ja, hij was te laat en komt wellicht wat hard in, maar rood is gewoon de verkeerde kaart om te geven.
Was de wedstrijd ook niet naar.
Ik denk dat je de regels er maar even bij moet pakken. Scheidsrechter heeft dit prima beoordeeld, is gewoon rood. Als dit geel is, gaan we dit elke week zien op het voetbaldveld? Nogmaals het is dat Karsdorp niet geraakt wordt, anders had het heel fout kunnen aflopen.

De manier waarop hij inkomt is gewoon onbesuisd en zeer gevaarlijk, met kans op een zware blessure, wat dus gewoon direct rood is. Daarom was de reactie van Karsdorp ook zeer terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Thunder00x schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:42:
[...]

Ik denk dat je de regels er maar even bij moet pakken. Scheidsrechter heeft dit prima beoordeeld, is gewoon rood. Als dit geel is, gaan we dit elke week zien op het voetbaldveld? Nogmaals het is dat Karsdorp niet geraakt wordt, anders had het heel fout kunnen aflopen.

De manier waarop hij inkomt is gewoon onbesuisd en zeer gevaarlijk, met kans op een zware blessure, wat dus gewoon direct rood is. Daarom was de reactie van Karsdorp ook zeer terecht.
Ik ben het helemaal mee eens behalve op het feit dat de wedstrijd er niet naar was, het niet bewust ging en de speler de intentie heeft om de bal te spelen. Dat ie op alle manieren faalt en het daardoor er best wel faalachtig uitzag, vond ik geel eerder op zijn plaats dan rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ff gekeken naar de Europese wedstrijden

We staan er niet zo goed voor met de Nederlandse clubs.

Ajax moet winnen, willen ze nog een kans maken. En dan hopen dat Fener niet wint van Molde

Groningen is uitgespeeld

Az bijna ook. Ze moeten winnen van partizan thuis en hopen dat Augsburg niet wint van Atletic
Laatste wedstrijd moet Az ook nog eens uit naar Atletic, dus niet veel kans meer dat ze doorkomen

Psv staat er eigenlijk het beste voor. Hoop dat ze uit een punt pakken bij Man Utd. Daarmee houden ze Man utd scherp voor de laatste wedstrijd tegen Wolfsburg. En dan zelf thuis winnen van Cska.

Ok, het is maar het bekende koffiedik kijken maar wat dat betreft geef ik Psv nog kans om door te gaan. Bij de Nederlandse clubs in de EL ziet dat er heel wat beroerder uit.

Ajax zal nu echt moeten killen en dat zie ik ze met dat slappe rondtikken nog niet doen
Maar wie weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Vos schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:53:
Een groot gat zegt niets is de laatste jaren wel gebleken.
Ik ben al blij dat met de 'o' in de maand nog niet alles verkloot wordt, meestal is dat nog veel erger. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Inderdaad hopen dat de Nederlandse clubs deze week wat punten pakken in Europa..
Ajax moet winnen van Celtic wil het nog enige kans maken om door te gaan.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag zojuist een filmpje voorbij komen waarin Gudde gewag maakte van het feit dat Feyenoord op dit moment een eigen vermogen heeft van €15,- - miljoen. Puike prestaties gezien de situatie bij Feyenoord van nog niet zo lang geleden.

http://nos.nl/video/20707...ij-met-ander-stadion.html

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2015 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Wanneer Ziyech verkocht word moet je er ook nog rekening mee houden dat niet het hele bedrag naar Twente gaat.

Zijn transfer is deels mogelijk gemaakt door investeerders die dus een deel van het bedrag gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Zal mij niks verbazen als Ziyech naar Porto gaat ofzo. In NL blijft hij niet, daar is hij te goed voor. Tevens zullen de Nederlandse clubs het geld niet er niet voor willen neerleggen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
De aard van de wedstrijd geldt niet als correctiefactor op de spelregels. Wat geldt in de finale van de CL bij een 1-1 stand in de 83ste minuut moet ook gelden in een bekerwedstrijd tussen Feyenoord en IJsselmeervogels bij een 8-0 stand in de 54ste minuut. Dezelfde overtreding moet in beide gevallen gelijk bestraft worden.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
argro schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:40:
[...]
De aard van de wedstrijd geldt niet als correctiefactor op de spelregels. Wat geldt in de finale van de CL bij een 1-1 stand in de 83ste minuut moet ook gelden in een bekerwedstrijd tussen Feyenoord en IJsselmeervogels bij een 8-0 stand in de 54ste minuut. Dezelfde overtreding moet in beide gevallen gelijk bestraft worden.
Maar scheidsrechters zijn geen robots en er overtredingen zijn nooit 100% gelijk door andere factoren eromheen zoals omstandigheden veld etc. etc. etc.
In de ideale wereld zou alles gelijk beoordeeld worden, maar dat is gewoon niet haalbaar. Wat mij wel stoort is dat bijvoorbeeld bij de klassieker ineens veel werd toegelaten om het een wedstrijd te laten zijn (zo wordt het uitgelegd), maar een willekeurig potje erna er wel voor alles wordt afgefloten. Zo krijg je in de ene wedstrijd niks en in de andere ineens rood voor hetzelfde.
Daar moet wel een strakkere lijn in zitten vind ik, niet om iets een "speciale" wedstrijd is opeens anders gaan fluiten.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
martinusz schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:31:
[...]

Maar scheidsrechters zijn geen robots en er overtredingen zijn nooit 100% gelijk door andere factoren eromheen zoals omstandigheden veld etc. etc. etc.
In de ideale wereld zou alles gelijk beoordeeld worden, maar dat is gewoon niet haalbaar. Wat mij wel stoort is dat bijvoorbeeld bij de klassieker ineens veel werd toegelaten om het een wedstrijd te laten zijn (zo wordt het uitgelegd), maar een willekeurig potje erna er wel voor alles wordt afgefloten. Zo krijg je in de ene wedstrijd niks en in de andere ineens rood voor hetzelfde.
Daar moet wel een strakkere lijn in zitten vind ik, niet om iets een "speciale" wedstrijd is opeens anders gaan fluiten.
Volgens mij zijn wij het eens. En natuurlijk zijn twee overtredingen nooit 100% gelijk, maar een verschil tussen de sancties mag dan alleen maar komen door dat verschil in de overtreding, niet door een verschil van de wedstrijd.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Spacey23 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 01:01:
Zal mij niks verbazen als Ziyech naar Porto gaat ofzo. In NL blijft hij niet, daar is hij te goed voor. Tevens zullen de Nederlandse clubs het geld niet er niet voor willen neerleggen.
Achter Porto staat dezelfde investeringsmaatschappij volgens mij. Zou op zich logisch zijn maar ik weet niet of ze daar sportief op hem zitten te wachten.

Ziyech heeft zichzelf in benarde positie gebracht. Hij kon bij Twente een paar ton meer verdienen en wellicht is hem een mooier sportief plaatje voorgehouden (al snap ik niet dat hij de concurrentie met Immers niet zou aandurven), maar Twente bleek een groot luchtkasteel. Nu kan hij zich moeilijk ontwikkelen en is hij afhankelijk van de grillen van investeerders en een club in nood. Je weet het nooit zeker, maar met de kennis van nu had hij waarschijnlijk veel beter af geweest bij Feyenoord.

Ik lees verhalen dat Twente een schuld heeft van 80-90 miljoen Euro. Wat een bedrag, dat is nog veel meer dan Feyenoord op het dieptepunt en die club is in principe toch wat groter en had een wonder nodig om te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 22:16
Zwolle gaat ook die richting op.
Maar weinig hebben het door. Die leven ook boven hun stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Als Twente echt zo'n grote schuld heeft gaan ze daar maar moeilijk weer bovenop komen. Dan spelen ze over een paar jaar samen met AGOVV in de zaterdag 3e klasse Oost.

Sneu voor Ziyech, die jongen moet in de winterstop gewoon naar een andere club...

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:26
ph4ge schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:24:
[...]
Achter Porto staat dezelfde investeringsmaatschappij volgens mij. Zou op zich logisch zijn maar ik weet niet of ze daar sportief op hem zitten te wachten.

Ziyech heeft zichzelf in benarde positie gebracht. Hij kon bij Twente een paar ton meer verdienen en wellicht is hem een mooier sportief plaatje voorgehouden (al snap ik niet dat hij de concurrentie met Immers niet zou aandurven), maar Twente bleek een groot luchtkasteel. Nu kan hij zich moeilijk ontwikkelen en is hij afhankelijk van de grillen van investeerders en een club in nood. Je weet het nooit zeker, maar met de kennis van nu had hij waarschijnlijk veel beter af geweest bij Feyenoord.
Ik geloof nooit dat het Ziyech om het het snelle cashen ging (wat je suggereert met "een paar ton meer verdienen"). Ziyech heeft een goede klik met Schreuder en ik geloof best dat daar een "sportief plaatje" is afgesproken. En dan bedoel ik niet een plaatje met garanties voor een basisplaats, maar dan bedoel ik dat Schreuder hem vertrouwen gaf en een perspectief hoe hij zich zou kunnen ontwikkelen. Ziyech is niet voor niets deze zomer in Enschede gebleven, dat had alles te maken met Schreuder. Toen was ook al duidelijk dat er sportief weinig te behalen was komend seizoen.

Of hij bij Feyenoord beter af was geweest vraag ik me af. Qua sfeer en plek op de ranglijst sowieso. Maar je kunt je afvragen hoe groot het aandeel van Ziyech zou zijn geweest. Toornstra was indertijd het alternatief (voor zowel Twente als Feyenoord). Hoeveel kans heeft die nou daadwerkelijk gehad bij Feyenoord om op 10 te spelen? Ik volg Feyenoord niet zo goed, maar volgens mij hebben ze hem vorig seizoen alleen rechtsbuiten opgesteld.
Ik lees verhalen dat Twente een schuld heeft van 80-90 miljoen Euro. Wat een bedrag, dat is nog veel meer dan Feyenoord op het dieptepunt en die club is in principe toch wat groter en had een wonder nodig om te overleven.
Berichten in de media over schulden van clubs neem ik altijd met 4 korrels zout. Er wordt alleen maar gekeken naar de hoogte van de schuld en niet naar de zaken die er tegenover staan of naar de inkomsten. Een belangrijk deel van de schuld van Twente bestaat uit een hypotheek voor het stadion (LTV < 50%). Niet dat ik verder precies weet hoe de balans van Twente er uit ziet hoor, of dat ik denk dat het er goed uitziet. Maar die 90 miljoen lijkt me een typisch geval van creatief rekenen voor een spannende krantenkop.
Verder wordt het wel lastig ja. Er is in de regio draagvlak genoeg voor de club, maar ze moeten wel zorgen dat ze erin blijven. Eigenlijk ongelooflijk dat dit een issue is in een team waar toch een stuk of 3 internationals rondlopen.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Als geld geen issue was geweest had Twente niet meer hoeven beiden :-) En dat het financieel hommeles was had hij ook kunnen weten, Twente mocht hem namelijk helemaal niet kopen van de KNVB en dat er een dubieuze buitenlandse partij bij betrokken was wist hij ook.

Toornstra heeft genoeg kansen gehad trouwens. Was dit seizoen ook de eerste keuze op 10. Heeft het helaas nooit laten zien, alleen in de rol die Kuijt nu heeft deed hij het aardig. Niet voor niets staat nu Gustavson op die positie, de 10 positie was lange tijd een probleem.

Als Ziyech voor Schreuder heeft gekozen was dat ook niet erg verstandig, dat die niet lang meer houdbaar was wist iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 17:26
ph4ge schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:20:
Als geld geen issue was geweest had Twente niet meer hoeven beiden :-) En dat het financieel hommeles was had hij ook kunnen weten, Twente mocht hem namelijk helemaal niet kopen van de KNVB en dat er een dubieuze buitenlandse partij bij betrokken was wist hij ook.
Die onderhandelingen zijn toch niet openbaar? Ik vind de suggestie dat het alleen een financiele overweging zou zijn een beetje raar. Toen Ziyech naar Twente kwam was de positie van Schreuder volgens mij ook helemaal niet in gevaar. Er moest een vervanger komen voor het last-minute-vertrek van Promes (en het eerdere vertrek van Tadic). De deal met Doyen heeft voor zover ik weet (en volgens de uitgelekte contracten) geen betrekking op tranferrechten van Ziyech. Wat niet zoveel zegt trouwens, er blijven gekke financiele constructies uit de kast rollen bij Twente. Ik wil alleen maar aangeven dat Ziyech niet kon weten hoe erg de financiele malaise was. In de lezing van Munsterman CS was het geschil met de KNVB een boekhoudkundige kwestie.
Toornstra heeft genoeg kansen gehad trouwens. Was dit seizoen ook de eerste keuze op 10. Heeft het helaas nooit laten zien, alleen in de rol die Kuijt nu heeft deed hij het aardig. Niet voor niets staat nu Gustavson op die positie, de 10 positie was lange tijd een probleem.
Ah, dat wist ik niet. Ik dacht dat Toornstra vooral rechtsbuiten speelde bij Feyenoord. Als je trouwens Ziyech en Immers wilt laten concurreren om plek 10 heb je niet echt een duidelijke tactiek voor ogen. Het zijn totaal andere types, een loper die je juist in de 16 wilt laten komen tegen een stilist die zijn werk vooral buiten de 16 doet.
Als Ziyech voor Schreuder heeft gekozen was dat ook niet erg verstandig, dat die niet lang meer houdbaar was wist iedereen.
Volgens mij was men deze zomer bij Twente vrij vastberaden om met Schreuder door te gaan. Nu zegt dat in de voetballerij vrij weinig, en dat zou Ziyech ook kunnen weten. Maar toch, zijn teleurstelling bij het ontslag van Schreuder was opvallend uitgesproken.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Oei. Benieuwd hoe dit gaat uitpakken voor FC Twente.

http://www.quotenet.nl/Nieuws/Mogelijk-zware-sancties-FC-Twente-wegens-Doyen-contracten-168709
Volgens Branco Martins is de kans groot dat het uitlekken van de documenten nog een staartje gaat krijgen. ‘Als dit allemaal klopt dan is de kans groot dat er een flinke sanctie gaat volgen, vanuit de KNVB of de FIFA. Een goede mogelijkheid is twee achtereenvolgende jaren geen transfers mogen doen. Maar ook een geldboete en zelfs gedwongen degradatie zijn een mogelijkheid.’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:28
Zakelijk gezien vind ik 't helemaal niet zo'n rare clausule:
Als er een bod komt, waar financieel gezien op verdient wordt, moet als het bod niet geaccepteerd wordt, de investeerder voor zijn belang, tegen de marktwaarde (dus de hoogte van dat bod) uitgekocht worden.

[ Voor 18% gewijzigd door rik86 op 24-11-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
T-MOB schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:09:
Die onderhandelingen zijn toch niet openbaar? Ik vind de suggestie dat het alleen een financiele overweging zou zijn een beetje raar.
Ondertussen heeft alles uitgebreid in de media gestaan. Daarmee is het inderdaad niet officieel, maar toch, bijna niks in de voetballerij wordt officieel bevestigd. Dat Twente topsalarissen betaalde was geen geheim. Oa Fer en Castagnois konden ook veel meer verdienen bij Twente dan bij Feyenoord.
Toen Ziyech naar Twente kwam was de positie van Schreuder volgens mij ook helemaal niet in gevaar. Er moest een vervanger komen voor het last-minute-vertrek van Promes (en het eerdere vertrek van Tadic).
Dat zeg ik niet, jij zei dat hij van de zomer bleef vanwege Schreuder. Als dat zo is dan is dat heel naïef geweest.
De deal met Doyen heeft voor zover ik weet (en volgens de uitgelekte contracten) geen betrekking op tranferrechten van Ziyech. Wat niet zoveel zegt trouwens, er blijven gekke financiele constructies uit de kast rollen bij Twente. Ik wil alleen maar aangeven dat Ziyech niet kon weten hoe erg de financiele malaise was. In de lezing van Munsterman CS was het geschil met de KNVB een boekhoudkundige kwestie.
Dat staat er inderdaad niet in. Maar gezien FC Twente onder curatele stond moet het wel met extern geld zijn gebeurt. Twente had een transferverbod vanwege de financiele malaise, schond dat verbod door Ziyech te halen, dus het is wel vrij naief geweest van hem als hij geen idee had dat het financieel niet goed zat.

Ik hoop voor Twente dat ze inderdaad zelf 100% eigenaar zijn van Ziyech, maar dat betwijfel ik.
Ah, dat wist ik niet. Ik dacht dat Toornstra vooral rechtsbuiten speelde bij Feyenoord. Als je trouwens Ziyech en Immers wilt laten concurreren om plek 10 heb je niet echt een duidelijke tactiek voor ogen. Het zijn totaal andere types, een loper die je juist in de 16 wilt laten komen tegen een stilist die zijn werk vooral buiten de 16 doet.
Daarom is het ook zo'n raar verhaal dat dat doorslaggevend zou zijn geweest. Het zijn hele andere spelers en Immers is een gebrekkige speler waar een groot talent als Ziyech niet bang voor hoefde te zijn.
Volgens mij was men deze zomer bij Twente vrij vastberaden om met Schreuder door te gaan. Nu zegt dat in de voetballerij vrij weinig, en dat zou Ziyech ook kunnen weten. Maar toch, zijn teleurstelling bij het ontslag van Schreuder was opvallend uitgesproken.
Als je ziet welke krachten er rond Twente speelde was het naief om te denken dat dat nog goed kwam. Dat hebben we in dit topic ook uitgebreid besproken.

Kortgezegd, Ziyech was wat naief en dat pakte helemaal verkeerd uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
KNVB heeft gereageerd op de gelekte documenten van Doyen Sports en FC Twente. Binnenkort dus misschien geen FC Twente meer zo te lezen.

http://www.quotenet.nl/Nieuws/KNVB-Nieuwe-documenten-mogelijk-reden-voor-intrekken-licentie-FC-Twente-168748

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Een transferban of gedwongen degradatie als maatregel werd ook genoemd.

Als het klopt gaat er iets goed mis daar, en dan kun je ook wel zo'n maatregel verwachten nu het boven water komt.

Barca al geplaatst, en 3 keer raden wat ze bij SBS uitzenden.....
Ondertussen MOET Arsenal winnen van Bayern, zendt dat dan uit, ook nog eens met Robben(?).

[ Voor 30% gewijzigd door dutchgio op 24-11-2015 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Maar het is de rentree van MESSI 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wordt Bayern niet op een ander net uitgezonden?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Eerste kans voor Messi al nu 3 minuten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

dutchgio schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:33:
Een transferban of gedwongen degradatie als maatregel werd ook genoemd.

Als het klopt gaat er iets goed mis daar, en dan kun je ook wel zo'n maatregel verwachten nu het boven water komt.

Barca al geplaatst, en 3 keer raden wat ze bij SBS uitzenden.....
Ondertussen MOET Arsenal winnen van Bayern, zendt dat dan uit, ook nog eens met Robben(?).
Arsenal tegen Bayern is al geweest ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja zag het net, my bad. :)
Tegen Zagreb dan, in ieder geval een wedstrijd die er om draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Gewoon Ziggo Sport select, lekker schakelen. :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ben een beetje Barcelona moe...
Vind er weinig spannends aan, winnen toch wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ik niet hoor. Wat een doelpunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Harribo schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:03:
Ben een beetje Barcelona moe...
Vind er weinig spannends aan, winnen toch wel...
Je kijkt inderdaad niet voor de wedstrijd. Maar als ze zo staan te voetballen is dat wat mij betreft gewoon genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Mooi van Alves dat hij van de bal probeert te blijven.

Bayern lijkt ook weergaloos te spelen. Binnen 20 minuten de 3-0 al binnen.

[ Voor 43% gewijzigd door Quad op 24-11-2015 21:08 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
RoD schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:05:
[...]

Je kijkt inderdaad niet voor de wedstrijd. Maar als ze zo staan te voetballen is dat wat mij betreft gewoon genieten :)
Exact het is toch geweldig Hoe ze zo'n doelpunt creëren. Pure klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Nou houdoe Robben. ;w

[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 24-11-2015 21:20 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Voor diegene die niet de wedstrijd zien... wat bedoel je daarmee?

wel fijn om zoiets sowieso toe te lichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Friespeuk schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:22:
[...]

Nam de bal hoog aan, bij de lijn en keek direct naar zijn knie/bovenbeen. Zal dus iets aan zijn lies zijn vermoed ik. Niet heel erg, maar gevoelig, want hij liep nog goed.
Als het goed is heeft hij niks aan zijn bovenbeen spier gehad (Correct me if i'm wrong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Friespeuk schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:22:
[...]

The usual stuff, hamstring lijkt t.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Als zo'n spier eenmaal brak is kom je er nooit meer echt van af. Als je dan ook nog eens zo'n explosief joch bent als Robben is dat een recept voor ellende. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 20:58
Lekker goaltje van Luis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Niet normaal, wat een volley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Super weer met Barcelona. Ik denk dat alleen Bayern even sterk is. Dat zal vast de finale gaan worden. Qua tussenstanden ben ik persoonlijk helemaal tevreden, want ik hoop dat alle Engelse clubs doorgaan. Hopelijk gaat PSV ook door.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Volley was lekker, maar goal nr 2 van Barca was een aanval om je vingers bij af te likken.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ze kunnen beter gewoon de knockout rondes schrappen en Barcelona en Bayern elf keer tegen elkaar laten spelen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wel mooi, in de rust zie je de jeugdteams van Barca tegen Roma spelen. Die spelers laten ook mooi voetbal zien. Vooral 'Alléja' valt op bij Barca. Wat wel gek is, is het spelverloop. Barca staat met 3-0 voor, heeft 3 wissels nodig gehad voor blessures. Krijgt de 3-1 tegen. Daarna met 3-1 een penalty en rood tegen. Vervolgens wordt het nog 3-3 ook. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Ik zei nog vandaag tegen iemand, Messi gaat het misschien nog moeilijk krijgen om weer van heel veel waarden te zijn voor Barca, met opeens 2 supersterren die zijn opgestaan.
Ging er wel vanuit dat dat wel weer zal komen maar dat het wel even kan duren.

Het heeft 30 minuten geduurd en dat waren de 30 minuten tegen Real. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Wat een penalty ook weer, als je hem zo neemt mag je niet scoren imo maar wel heerlijk binnengeschoten door adriano. 6-0 it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
rolandos582 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:20:
Wat een penalty ook weer, als je hem zo neemt mag je niet scoren imo maar wel heerlijk binnengeschoten door adriano. 6-0 it is.
Verschrikkelijk arrogant. Wel netjes dat Messi de penalty aan Neymar gaf. Geeft toch aan dat die jongens onderling een goeie band hebben. En dat is best een prestatie met van die wereldsterren. Ze spelen ook opvallend goed samen, heeft die trainer goed voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ja, hij zal de volgende keer wel weer normaal gaan aanlopen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Achja, bij 5-0 kan je is wat proberen. Als het lukt is iedereen lyrisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 16:59

ST10©DE

Dus.............

Zijn dat Nederlanders die de strafschoppen nemen???

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Deze penalty ook weer, lekker hoor ter stegen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
NiQo schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:24:
Als die erin ging was het ook dom, als je iets leuks wilt doen doe dan een panenka ofzo..
Of peer hem gewoon met 120km/u in de kruising in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
NiQo schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:24:
Hij deed dat afgelopen tijd ook bij andere tussenstanden hoor, en toen lukte het wel. ;)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Beetje arrogant zo'n penalty van Neymar, slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

De tering Barcelona. Ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
En Neymar balen dat hij niet gescoord heeft, vooral die gemiste penalty zal hij zich voor schamen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
En dan nog 6-1 maken ook, jammer in de laatste 5 seconden.

4-0 tegen Real Madrid en 6-1 tegen AS Roma. Zijn toch geen kleintjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Luxicon schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:34:
Super weer met Barcelona. Ik denk dat alleen Bayern even sterk is. Dat zal vast de finale gaan worden. Qua tussenstanden ben ik persoonlijk helemaal tevreden, want ik hoop dat alle Engelse clubs doorgaan. Hopelijk gaat PSV ook door.
Kijk, dat zou ik graag willen zien! Tegen Bayern!
Dan pas wordt het spannend en leuk.
Dit is net Psv-Quick Boys qua verhouding
RoD schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:05:
[...]

Nou ok, als er velen van genieten is het goed dat het wordt uitgezonden!

[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 24-11-2015 22:40 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder