Zier uit als een erg leuke mapPanzer_V schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:56:
Na een weekendje Snowfall spelen is het tijd om wat plaatjes te showen
Ik heb de map "Liechtenstein" gebruikt om mijn stadje "Arnheim am Rhein" te bouwen. Zoals jullie op de foto's kunnen zien ben ik druk bezig er een echt bergstadje van te maken. De twee snelwegen op de map sluiten niet op elkaar aan. Het stadje fungeert als het ware als aansluiting tussen deze twee snelwegen.
Om het sluipverkeer in goede banen te leiden heb ik de rondweg (6-baansweg) gebouwd. Het oude centrum heeft een "old town" policy meegekregen. Hierdoor wordt het verkeer gedwongen om van de rondweg gebruik te maken. Dit werkt zeer effectief!!! Alles rijd lekker door
Zodra de oude stad klaar is ga ik de bergen in om een pittoresk skidorpje te maken met een wellness oord![]()
Ik ben zelf erg tevreden met deze update. Voor mij voegt deze update vooralsnog meer speeljolijt toe dan After Dark.
Ik ben benieuwd wat jullie tot nu toe van mijn stadje vinden.
Forum [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vandaag bezig met het uitzoeken van mods, welke nog werken en welke vervangen moeten worden. Eigenlijk alleen T++ vervangen door v2 en Road Anarchy vanwege incompatibiliteit in moeten wisselen voor Sharp Junctions Angles, duurde niet zo lang dus
Ben ook begonnen met het aanleggen van trams, rond de drukke kruispunten/wegen gaan ze hun eigen weg krijgen, maar meestal gewoon op de weg.

Valt me wel op dat die gewone 1 baan per richting + tram geen goede combo is omdat de trams dan tussen al het verkeer moeten(en het verkeer dus ook moet wachten bij de haltes).
Ben ook begonnen met het aanleggen van trams, rond de drukke kruispunten/wegen gaan ze hun eigen weg krijgen, maar meestal gewoon op de weg.

Valt me wel op dat die gewone 1 baan per richting + tram geen goede combo is omdat de trams dan tussen al het verkeer moeten(en het verkeer dus ook moet wachten bij de haltes).
Nou die traffic ++ V2 werkt dus voor geen meter, probeer een tramlijn aan te leggen en krijg de hele tijd exception error. Wat een drama
Zit er geen garantie op dat in vrije tijd ontwikkelde stuk software ?
Ik gebruik Traffic President en dat werkt voor mij prima
I am the great Cornholio!
Hoe is de load daarvan? Ik ben een beetje huiverig om het te gebruiken ...MetaFrame schreef op maandag 22 februari 2016 @ 17:12:
Ik gebruik Traffic President en dat werkt voor mij prima
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik gebruik momenteel ook die traffic president samen met traffic++ v2, werkt prima.
Je kan de improved ai aan en uit zetten, staat bij mij momenteel nog uit (heb pas 3k inwoners dus nog geen problemen anyways..) en voor mijn gevoel is het zeker niet zwaarder zonder improved ai, maar wederom heb pas 3k inwoners dus moeilijk te zeggen aangezien die bij mij op z'n vroegst op 80k inwoners normaal pas de slow down krijgt en dat is met menig asset waarvan ik er nu nog maar 3 heb.
Gelijk een tram gebruikt om inwoners naar hun werk te krijgen, en dat werkt prima en ziet er best leuk uit
Je kan de improved ai aan en uit zetten, staat bij mij momenteel nog uit (heb pas 3k inwoners dus nog geen problemen anyways..) en voor mijn gevoel is het zeker niet zwaarder zonder improved ai, maar wederom heb pas 3k inwoners dus moeilijk te zeggen aangezien die bij mij op z'n vroegst op 80k inwoners normaal pas de slow down krijgt en dat is met menig asset waarvan ik er nu nog maar 3 heb.
Gelijk een tram gebruikt om inwoners naar hun werk te krijgen, en dat werkt prima en ziet er best leuk uit
Hmmm ik loop toch bij de 40K tegen een slowdown aan, maar dat lijkt niet aan traffic president te liggen want als ik de advanced AI uitschakel dan word het niet beter.
Het spel trekt momenteel 40% CPU (i7 2,7 Ghz macbook Pro ret early 2013) dus daar lijkt ook ruimte genoeg te zijn, zelfde geld voor geheugen. Hmmmm
Het spel trekt momenteel 40% CPU (i7 2,7 Ghz macbook Pro ret early 2013) dus daar lijkt ook ruimte genoeg te zijn, zelfde geld voor geheugen. Hmmmm
2.7ghz is wel wat langzaam voor dit spel, maar 40% is natuurlijk niks.
Watvoor videokaart zit erin ? bottlenecked die hem misschien dan ?
Watvoor videokaart zit erin ? bottlenecked die hem misschien dan ?
Nee, framerate is aardig stabiel. Geen diashow iig. (tussen de 20 en 18 fps, maar dat heeft met dit spel te weinig invloed aangezien hij daar eigenlijk nooit boven komt)
Vreemde is ook dat wanneer ik een save laad van 15 minuten daarvoor alles prima loopt... Misschien toch een mod/model wat roet in het eten gooit.
Overigens loopt de processor op boost 3,7 Quadcore moet dat makkelijk kunnen toch.
Edit:
Inmiddels weet ik dat m'n laptopje een beetje warm loopt. Daar door kikt het throttle in werking en clockt ie terug naar 1.1ghz, binnenkort maar ff een een icentre om de fans eens goed stofvrij te laten maken. (Voor het eerst in 3 jaar ofzo)
Vreemde is ook dat wanneer ik een save laad van 15 minuten daarvoor alles prima loopt... Misschien toch een mod/model wat roet in het eten gooit.
Overigens loopt de processor op boost 3,7 Quadcore moet dat makkelijk kunnen toch.
Edit:
Inmiddels weet ik dat m'n laptopje een beetje warm loopt. Daar door kikt het throttle in werking en clockt ie terug naar 1.1ghz, binnenkort maar ff een een icentre om de fans eens goed stofvrij te laten maken. (Voor het eerst in 3 jaar ofzo)
[ Voor 23% gewijzigd door HaterFrame op 22-02-2016 23:36 ]
Mensen, ik ben op zoek naar de juiste zoeknaam om textures op de grond te kunnen stempelen. Ik wil de ilusie scheppen dat in het centrum het over stoep is. Als je dat met de stoep tool doet krijg je steeds van die happen naar elkaar toe. ziet er niet uit. Ik zie op youtube gasten gewoon textures op de grond stempelen. Ik zit te zoeken in de workshop onder "street texture" en "ground texture" maar vind niet wat ik zoek. Iemand een tip?
Deze doet wat je beschrijft volgens mij
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=416082909
[ Voor 11% gewijzigd door !mark op 23-02-2016 01:18 ]
Nu weet ik dat Skylines Cities niet bedoeld is om op laptops te draaien en dat de HD graphic card niet ondersteund word. Echter draaide het best goed op mijn I7 5500 tot een stad ongeveer 40.000 inwoners had. Sinds de update van afgelopen week is dat niet meer het geval. Bij 8000 inwoners is het over. Erg traag op dat moment, jammer want dan heb ik nog vol op geld nodig en dan is een beetje snelheid wel handig.
Meer die zo'n performance achteruitgang hebben gemerkt na de update?
Meer die zo'n performance achteruitgang hebben gemerkt na de update?
Dat lijkt hem te zijn!! Thanks!!!mark schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 01:08:
Deze doet wat je beschrijft volgens mij
Er komt een kleine patch aan voor C:S, één van de dingen die ze gaan fixen is dat de bovenleiding verkeerd staat wanneer je left-hand traffic aan hebt gezet.

We are shaping the future
God, man man man wat is dit spel af en toe toch frustrerend door kleine dingen. Ik gebruik niet zo veel mods en toch slaat het spel om de zoveel tijd volledig vast en dan ben je al je voortgang kwijt.
Hoe kan ik me game downgrade naar vorige versie op Steam?
Heb ik nog nooit gehad... en toch al ruim 280 uur op de klok.Pazienza schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:01:
God, man man man wat is dit spel af en toe toch frustrerend door kleine dingen. Ik gebruik niet zo veel mods en toch slaat het spel om de zoveel tijd volledig vast en dan ben je al je voortgang kwijt.
Ik ben bang dat dit spel voor mij tegen z'n houdbaarheidsdatum aanloopt. Hoewel ik het an sich ontzettend leuk vind gaat de lol er wel een beetje af nu m'n i5 4570 CPU het niet meer trekt op het moment ik rond de 100k inwoners heb. Iedere kleine aanpassing aan de infrastructuur heeft tot gevolg dat auto's op een willekeurige plaats stil gaan staan tot hun nieuwe route opnieuw berekend is, en dat kan wel een half uur duren. Met als gevolg dat m'n stad potdicht zit, overal lijken blijven liggen en gebouwen afbranden terwijl de infrastructuur zelf normaal gesproken wel uitstekend werkte. En tenslotte is vandaag vanuit het niets plotseling het aantal metropassagiers gekelderd van 13k naar 8k per week (wellicht ook door de CPU problemen?). Zonde
Dat lijkt me sterk, auto's berekenen hun route bij vertrek.Logico schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:41:
Iedere kleine aanpassing aan de infrastructuur heeft tot gevolg dat auto's op een willekeurige plaats stil gaan staan tot hun nieuwe route opnieuw berekend is
[ Voor 26% gewijzigd door anandus op 23-02-2016 20:45 ]
Gebeurd bij mij nu af en toe tijdens de autosave, tijdens het opslaan loopt het spel helemaal vast. Pas sinds de laatste update trouwens.Pazienza schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:01:
Dat zou betekenen dat wanneer je een stuk van een weg verwijderd, alle auto's die van plan waren om die weg te nemen door het gras zouden rijden op de plaats waar eerst de weg was. Dat is niet het geval, dus klopt het niet wat je zegt en wordt de route herberekend.anandus schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:45:
[...]
Dat lijkt me sterk, auto's berekenen hun route bij vertrek.
Maar alleen als hun route daadwerkelijk herberekend moet worden, of als je traffic++ zijn advanced ai gebruikt.Logico schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:18:
[...]
Dat zou betekenen dat wanneer je een stuk van een weg verwijderd, alle auto's die van plan waren om die weg te nemen door het gras zouden rijden op de plaats waar eerst de weg was. Dat is niet het geval, dus klopt het niet wat je zegt en wordt de route herberekend.
Nee alle cims berekenen echt eerst hun route voor ze vertrekken, dit is ook de reden dat ze allemaal zo weinig lanes gebruiken en niet inhalen.
Crash tijdens autosave was tijd geleden ook een issue, zelf nooit gebruikt.
Na 964uur heb ik in totaal ongeveer 3 crashes gehad.
En toch merk ik dat het minder goed loopt momenteel. Bij 40k inwoners houd het echt op, dat was bij vanille met veel meer mods niet het geval. Nu zit ik wel met het probleem dat m'n laptop warm draaid maar met vanille had ik een prima lopende 100k + stad
Klopt inderdaad. Het punt is dat m'n backbone highways altijd wel auto's bevatten die een herberekening nodig hebben, waardoor alle auto's die er achter rijden in de file aansluiten waardoor eerst de opritten en vervolgens m'n secondary roads volstromen. Tel daar de auto's bij op die sowieso al op de secondary roads stilvallen en men komt hun woonwijk het eerste half uur niet meer uit.TeK schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:10:
[...]
Maar alleen als hun route daadwerkelijk herberekend moet worden, of als je traffic++ zijn advanced ai gebruikt.
Nee alle cims berekenen echt eerst hun route voor ze vertrekken, dit is ook de reden dat ze allemaal zo weinig lanes gebruiken en niet inhalen.
Crash tijdens autosave was tijd geleden ook een issue, zelf nooit gebruikt.
Na 964uur heb ik in totaal ongeveer 3 crashes gehad.
Een half uur is wel heel erg lang hoor, heb je je cpu te ver overgeclocked dat ie fouten begint te maken misschien ?
Of misschien ligt het aan dat het een save is van voor snowfall en dat daar iets mis gaat ?
Overigens waren die 3 crashes alleen de crashes die echt door de game kwamen en alleen tijdens spelen, heb wel eens dat de game crashed tijdens het laden en heb wel eens een crash gehad door dat afterburner stug mijn fan profiel vergat te gebruiken en daardoor overhitte.
Edit :
Ik met mijn grote mond, nu had ik dus een crash.....
Ik had ingame wat farm recources geplant en klikte daarna op recource overzicht en boem.
Of misschien ligt het aan dat het een save is van voor snowfall en dat daar iets mis gaat ?
Overigens waren die 3 crashes alleen de crashes die echt door de game kwamen en alleen tijdens spelen, heb wel eens dat de game crashed tijdens het laden en heb wel eens een crash gehad door dat afterburner stug mijn fan profiel vergat te gebruiken en daardoor overhitte.
Edit :
Ik met mijn grote mond, nu had ik dus een crash.....
Ik had ingame wat farm recources geplant en klikte daarna op recource overzicht en boem.
[ Voor 13% gewijzigd door TeK op 24-02-2016 01:32 ]
Geen OC op m'n PC, dus dat is het niet. Het tweede zou kunnen inderdaad. Misschien dat ik over een tijdje maar een nieuwe game start.TeK schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:55:
Een half uur is wel heel erg lang hoor, heb je je cpu te ver overgeclocked dat ie fouten begint te maken misschien ?
Overigens lees ik net dat de nieuwe Traffic++ nogal wat performance issues heeft en dat de service vehicles niet spawnen, dat verklaart in ieder geval de helft van de problemen. Misschien ben ik toch wat te vroeg geweest met het afschrijven van CS
Poeh ja geen service vehicles, dat speelt toch wel beetje moeilijk zeg....
Maar even een dagje wachten
Maar even een dagje wachten
Ik kan niet eens mijn savegame meer openen. Komt vermoedelijk door 81 tiles.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ik draai op een C2Q 9400 en tot 100K draait het best wel aardig. Ja daarna wordt het wat langzamer maar heb genoeg geduldLogico schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:41:
Ik ben bang dat dit spel voor mij tegen z'n houdbaarheidsdatum aanloopt. Hoewel ik het an sich ontzettend leuk vind gaat de lol er wel een beetje af nu m'n i5 4570 CPU het niet meer trekt op het moment ik rond de 100k inwoners heb. Iedere kleine aanpassing aan de infrastructuur heeft tot gevolg dat auto's op een willekeurige plaats stil gaan staan tot hun nieuwe route opnieuw berekend is, en dat kan wel een half uur duren. Met als gevolg dat m'n stad potdicht zit, overal lijken blijven liggen en gebouwen afbranden terwijl de infrastructuur zelf normaal gesproken wel uitstekend werkte. En tenslotte is vandaag vanuit het niets plotseling het aantal metropassagiers gekelderd van 13k naar 8k per week (wellicht ook door de CPU problemen?). Zonde
Het herberekenen van een route gebeurt niet. Als je een stuk weg verwijderd, dan zullen de auto's die die route willen rijden verdwijnen.
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Service vehicles die niet spawnen kan ook gebeuren als hun bestemming niet bereikbaar is.
Zoals hierboven al gezegd wordt de route tijdens het spawnen berekent, als er dan bijvoorbeeld een lijk ligt weg te rotten in een gebouw die geen wegverbinding heeft zal er geen Hearse spawnen. Ipv dan gewoon een ander target te zoeken blijft hij soms proberen, als je goed oplet zie je dan bijv. 0/9 Hearses, waarbij hij steeds heel even naar 1/9 springt en dan weer terug naar 0/9.
Dit gebeurt overigens sneller dan je wellicht denkt; een klein parkje kan best onbereikbaar als je One-Way streets niet goed geïmplementeerd zijn
Zoals hierboven al gezegd wordt de route tijdens het spawnen berekent, als er dan bijvoorbeeld een lijk ligt weg te rotten in een gebouw die geen wegverbinding heeft zal er geen Hearse spawnen. Ipv dan gewoon een ander target te zoeken blijft hij soms proberen, als je goed oplet zie je dan bijv. 0/9 Hearses, waarbij hij steeds heel even naar 1/9 springt en dan weer terug naar 0/9.
Dit gebeurt overigens sneller dan je wellicht denkt; een klein parkje kan best onbereikbaar als je One-Way streets niet goed geïmplementeerd zijn
[ Voor 6% gewijzigd door !mark op 24-02-2016 17:22 ]
Dat is compleet waar, echter is het bekend dat traffic ++ v2 momenteel bugged is.!mark schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:17:
Service vehicles die niet spawnen kan ook gebeuren als hun bestemming niet bereikbaar is.
Zoals hierboven al gezegd wordt de route tijdens het spawnen berekent, als er dan bijvoorbeeld een lijk ligt weg te rotten in een gebouw die geen wegverbinding heeft zal er geen Hearse spawnen. Ipv dan gewoon een ander target te zoeken blijft hij soms proberen, als je goed oplet zie je dan bijv. 0/9 Hearses, waarbij hij heel steeds heel even naar 1/9 springt en dan weer terug naar 0/9.
Teveel gebruikers klagen om allemaal toevallig een 1way te zijn, er spawnen gewoon helemaal geen service vehicles met die mod aan.
Is deze game draaibaar met deze specs laptop?
- Intel Core i5 5200U 2,2ghz (turbo naar 2,7 ghz)
- 6 GB RAM
- Intel HD Graphics 5500
- 6 GB RAM
- Intel HD Graphics 5500
Sinds vandaag doen mijn buslijnen het niet meer. Ik kan ook geen nieuwe aanleggen omdat er geen lijn gezet wil worden tussen de puntjes. Meer mensen dit probleem?
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Hier hetzelfde probleem. Dit wordt veroorzaakt door de Traffic++ v2 mod. Als je deze uitzet kun je weer buslijnen etc. maken. Het weglaten van deze mod kan wel problemen veroorzaken met 'oude' saves van voor de 1.30 patch waarbij je de orginele Traffic++ mod gebruikte.Steeffoon schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:27:
Sinds vandaag doen mijn buslijnen het niet meer. Ik kan ook geen nieuwe aanleggen omdat er geen lijn gezet wil worden tussen de puntjes. Meer mensen dit probleem?
Het probleem met de service voertuigen verdwijnt ook bij het uitschakelen van deze mod zoals TeK al aangaf.
Intel Core i7-6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 | MSI GTX760 | Corsair RM550x -- 3DS FC - 5043 5758 2761
Ik zou er maar niet teveel van verwachten. Velen hier draaien de game prima op eventueel lage settings zoals ik. Maar zodra de teller omhoog gaat als er meer bewoners in je stad komen wordt het steeds moeilijker. Bij sommigen begint dat al bij 30 a 40.000 mensen.Soccer98 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:38:
Is deze game draaibaar met deze specs laptop?
- 6 GB RAM
- Intel HD Graphics 5500
Ik heb een soortgelijk probleem met mijn garbage services, de active garbage trucks verspringt af en toe van 0 naar 1 en weer terug. Alleen heb ik geen Trafficmod ++ v2 draaien. Sowieso gebruik ik (nog) weinig tot geen mods aangezien ik enkele dagen geleden een clean install heb gedaan.mwalkot schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:55:
[...]
Hier hetzelfde probleem. Dit wordt veroorzaakt door de Traffic++ v2 mod. Als je deze uitzet kun je weer buslijnen etc. maken. Het weglaten van deze mod kan wel problemen veroorzaken met 'oude' saves van voor de 1.30 patch waarbij je de orginele Traffic++ mod gebruikte.
Het probleem met de service voertuigen verdwijnt ook bij het uitschakelen van deze mod zoals TeK al aangaf.
Iemand ideeën?
Ik had de game een tijdje niet meer aangeraakt maar sinds de nieuwe Dlc ben ik weer verslaafd geraakt
Gelukkig werken de mods die ik gebruik nog wel. Ik zou Cities Skylines niet kunnen spelen zonder Precision Engineering.
Gelukkig werken de mods die ik gebruik nog wel. Ik zou Cities Skylines niet kunnen spelen zonder Precision Engineering.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ik heb ook de Traffic Manager Mod van cbethax vervangen voor de Traffic Manager: President Edition. Dit schijnt ook een aantal issues op te lossen.JapieTalent schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:57:
[...]
Ik heb een soortgelijk probleem met mijn garbage services, de active garbage trucks verspringt af en toe van 0 naar 1 en weer terug. Alleen heb ik geen Trafficmod ++ v2 draaien. Sowieso gebruik ik (nog) weinig tot geen mods aangezien ik enkele dagen geleden een clean install heb gedaan.
Iemand ideeën?
Welke mods heb jij geïnstalleerd?
Intel Core i7-6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 | MSI GTX760 | Corsair RM550x -- 3DS FC - 5043 5758 2761
hoe groot is je stad ?JapieTalent schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:57:
[...]
Ik heb een soortgelijk probleem met mijn garbage services, de active garbage trucks verspringt af en toe van 0 naar 1 en weer terug. Alleen heb ik geen Trafficmod ++ v2 draaien. Sowieso gebruik ik (nog) weinig tot geen mods aangezien ik enkele dagen geleden een clean install heb gedaan.
Iemand ideeën?
En dubbelcheck dat garbage ding goed is aangesloten op je weg-netwerk.
als daar ergens een 1 richtingsweg of onvolledige snelweg aansluiting tussenzit dan krijg je dit soort problemen,
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Kan ik op mijn werk zo niet geheel zeggen, weet ze niet allemaal uit het hoofd. Welke ik wel weet is: Precision engeneering, No more purple, Tree brush, Automatic buldozing, Automatic Emptying en 25 slots unlockable. Kan vanavond wel even een update geven van eventuele andere mods, maar volgens mij dekt dit aardig de lading.mwalkot schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:18:
[...]
Ik heb ook de Traffic Manager Mod van cbethax vervangen voor de Traffic Manager: President Edition. Dit schijnt ook een aantal issues op te lossen.
Welke mods heb jij geïnstalleerd?
Het betreft nieuwe steden (ik heb het meerdere keren geprobeerd al), aangezien ik afgelopen weekend een clean install heb gedaan. Ook de aansluiting op wegen zou naar behoren moeten werken.heuveltje schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:19:
[...]
hoe groot is je stad ?
En dubbelcheck dat garbage ding goed is aangesloten op je weg-netwerk.
als daar ergens een 1 richtingsweg of onvolledige snelweg aansluiting tussenzit dan krijg je dit soort problemen,
Bij mij werkt traffic++ v2 met traffic manager president weer normaal en alle service vehicles spawnen weer gewoon.
Dank voor je bericht. Zie dat het bij sommigen is opgelost, maar hier nog niet helaas.. Had hem inderdaad al eens uitgeschakeld, maar dan heb dus niks meer aan alle aangelegde buslijnen:)mwalkot schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:55:
[...]
Hier hetzelfde probleem. Dit wordt veroorzaakt door de Traffic++ v2 mod. Als je deze uitzet kun je weer buslijnen etc. maken. Het weglaten van deze mod kan wel problemen veroorzaken met 'oude' saves van voor de 1.30 patch waarbij je de orginele Traffic++ mod gebruikte.
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Mocht je toevallig advanced vehicle options hebben, vergeet dan niet om te checken of je service vehicles niet per ongeluk uitstaan (had ik in eerste instantie omdat ik voor update allemaal custom vehicles gebruikte, waardoor ik niet toestond dat de normale spawnde..)
En je kan daarbij ook per gebouw aanklikken wat er daarvandaan mag spawnen, misschien dat bij een enkeling daar iets fout gaat.
En je kan daarbij ook per gebouw aanklikken wat er daarvandaan mag spawnen, misschien dat bij een enkeling daar iets fout gaat.
Ah, jammer. Weet je een goede,goedkope laptop die wel wat beter deze game kan draaien?RoyK schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:01:
[...]
Ik zou er maar niet teveel van verwachten. Velen hier draaien de game prima op eventueel lage settings zoals ik. Maar zodra de teller omhoog gaat als er meer bewoners in je stad komen wordt het steeds moeilijker. Bij sommigen begint dat al bij 30 a 40.000 mensen.
Een goedkope laptop draait deze game bij default niet lekker.
Denk aan minimaal een i5 met flink wat ram.
i7 is merkbaar beter dan i5 in dit spel zelfs.
Denk aan minimaal een i5 met flink wat ram.
i7 is merkbaar beter dan i5 in dit spel zelfs.
Maar misschien beter om dat hier Laptop Aankoopadvies te doenSoccer98 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:43:
[...]
Ah, jammer. Weet je een goede,goedkope laptop die wel wat beter deze game kan draaien?
Net even getest en hier werkt alles ook weer naar behoren.TeK schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:57:
Bij mij werkt traffic++ v2 met traffic manager president weer normaal en alle service vehicles spawnen weer gewoon.
Na weer een paar daagjes bouwen is Arnheim am Rhein flink gegroeid! De oude stad is helemaal klaar en bevat zo'n 13,5K inwoners. Allemaal keurig binnen de rondweg woonachtig
De policy "Old Town" in combinatie met een policy vrije rondweg zorgen dat het sluiperkeer van snelweg naar snelweg keurig over de rondweg rijd en de oude stad filevrij blijft. Uiteraard helpen de trammetjes daar ook aardig aan mee!
En toen.....tsja, toen werd Arnheim am Rhein verpest door de toeristen. Opeens was het superhot om in de winter de bergen in te trekken naar dit pittoreske bovenrijnse dorpje. Voordat de bevolking er erg in had waren de bouwvergunningen verleend en binnen no time ontsproot er aan de andere kant van de Rijn een nieuw centrum met heel veel hoogbouw! Het inwoneraantal explodeerde in een paar jaar van 13,5K naar 36,5K. Er werd een station aangelegd om de toeristen te lokken en een heuse strip met hotels verrees naast de snelweg. Ondanks de vele hoogbouw en het feit dat iedereen op elkaar lip zit vallen de verkeersproblemen in de nieuwe stad nog mee. Ook hier werkt de "old town" policy en de policy vrije rondweg. Kortom...de wethouder van verkeer is tevreden!
Wat gaat het volgende project worden.....nog meer uitbreiding? Of wordt er eerst hoog in de bergen een skiresort aangelegd?
En toen.....tsja, toen werd Arnheim am Rhein verpest door de toeristen. Opeens was het superhot om in de winter de bergen in te trekken naar dit pittoreske bovenrijnse dorpje. Voordat de bevolking er erg in had waren de bouwvergunningen verleend en binnen no time ontsproot er aan de andere kant van de Rijn een nieuw centrum met heel veel hoogbouw! Het inwoneraantal explodeerde in een paar jaar van 13,5K naar 36,5K. Er werd een station aangelegd om de toeristen te lokken en een heuse strip met hotels verrees naast de snelweg. Ondanks de vele hoogbouw en het feit dat iedereen op elkaar lip zit vallen de verkeersproblemen in de nieuwe stad nog mee. Ook hier werkt de "old town" policy en de policy vrije rondweg. Kortom...de wethouder van verkeer is tevreden!
Wat gaat het volgende project worden.....nog meer uitbreiding? Of wordt er eerst hoog in de bergen een skiresort aangelegd?
Forum | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
hoe werkt dat eigenlijk precies? heb me daar nooit echt in verdiept maar voor zover ik het begreep rijd er dan geen verkeer meer in dat gebied toch?Panzer_V schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:58:
De policy "Old Town" in combinatie met een policy vrije rondweg zorgen dat het sluiperkeer van snelweg naar snelweg keurig over de rondweg rijd en de oude stad filevrij blijft.
hoe komen mensen dan bij hun huizen etc
Nee het verbied alleen verkeer dat geen bestemming heeft in dat district.
Dus mensen die in dat district wonen of trucks die aan de commerciele zones binnen het district leveren doen dat gewoon. Mensen die alleen door het district willen rijden en geen bestemming hebben rijden erom heen
Dus mensen die in dat district wonen of trucks die aan de commerciele zones binnen het district leveren doen dat gewoon. Mensen die alleen door het district willen rijden en geen bestemming hebben rijden erom heen
Precies wat !mark hierboven zegt ja. In simpel Nederlands voorkomt het sluipverkeer door het gebied. Kan erg handig zijn om verkeer te forceren gebruik te maken van rondwegeneehbiertje schreef op zondag 28 februari 2016 @ 21:36:
[...]
hoe werkt dat eigenlijk precies? heb me daar nooit echt in verdiept maar voor zover ik het begreep rijd er dan geen verkeer meer in dat gebied toch?
hoe komen mensen dan bij hun huizen etchoe wordt vracht aangeleverd? (een policy kan handig zijn maar moet ik wel precies weten wat die doet)
Heb dit spel weer opgepakt, ben echt helemaal vergeten hoe het ook alweer moest.
Heeft iemand een mooie tutorial voor efficiëntie, tip, trucs etc.? Een lijstje met mods/assets zou ook leuk zijn.
Verder heb ik nog een klein dingetje, ik heb in de tussentijd een 1440p scherm aangeschaft maar ik vind het spel matig schalen op deze resolutie, pictogrammen en texten zien er blurry uit alsof hij gewoon op 1080p staat. Is dat ook te fixen?
Ik weet dat dit te googelen valt maar hoor het toch graag van jullie. Alvast dank!
Heeft iemand een mooie tutorial voor efficiëntie, tip, trucs etc.? Een lijstje met mods/assets zou ook leuk zijn.
Verder heb ik nog een klein dingetje, ik heb in de tussentijd een 1440p scherm aangeschaft maar ik vind het spel matig schalen op deze resolutie, pictogrammen en texten zien er blurry uit alsof hij gewoon op 1080p staat. Is dat ook te fixen?
Ik weet dat dit te googelen valt maar hoor het toch graag van jullie. Alvast dank!
[ Voor 30% gewijzigd door Jackson6 op 01-03-2016 14:22 ]
Reddit heeft een ''modlist''. Is wel van voor de expansion, dus je zal ff per mod moeten kijken of hij geupdate is. Volgens mij zijn de meeste wel geupdate.Jackson6 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:58:
Heb dit spel weer opgepakt, ben echt helemaal vergeten hoe het ook alweer moest.
Voor je resolutie kan je deze mod proberen: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=406629464
De eerste post bevat een hele zooi handige mods.......
https://steamcommunity.co...filedetails/?id=627083464 is mijn persoonlijke lijst met handige mods, maar is nog niet geupdate naar wat ik nu daadwerkelijk gebruik met snowfall, maar misschien heb je er wat aan.
https://steamcommunity.co...filedetails/?id=627083464 is mijn persoonlijke lijst met handige mods, maar is nog niet geupdate naar wat ik nu daadwerkelijk gebruik met snowfall, maar misschien heb je er wat aan.
https://forum.paradoxplaz...0-cet-13-30-utc.911553%2F
Nieuwe update voor Cities: Skylines.
Lees vooral ook de blogpost van de CEO: https://forum.paradoxplaz...the-week-1-9-2016.911380/
Nieuwe update voor Cities: Skylines.
Lees vooral ook de blogpost van de CEO: https://forum.paradoxplaz...the-week-1-9-2016.911380/
Woehoe, alle problemen die ik had met het spel zijn opgelost! Geen stilvallende auto's meer, sterker nog, de game loopt sinds vandaag vele malen soepeler met veel sneller rijdende auto's dan voorheen. En dat terwijl er inmiddels 125k mensen wonen 
Ik zal binnenkort eens wat screenshots plaatsen.
Ik ben erg benieuwd waarmee ze gaan komen, want ik ben het ermee eens dat die visuele dingen leuk zijn, maar de specialized commercie doet nog nouwelijks wat bijvoorbeeld.
En 1 way train tracks en al dat soort wensen van mensen nog...
Zou leuk zijn als ze dat soort dingen nu idd gaan aanpakken.
Las in 1 van de comments :
"On the Simtropolis forums, boformer pointed out that there are hints of draggable seawalls and canals in the game's code, that weren't there before."
Dat klinkt bijvoorbeeld extreem leuk
"On the Simtropolis forums, boformer pointed out that there are hints of draggable seawalls and canals in the game's code, that weren't there before."
Zelfde ervaring hier, spel loopt weer als een zonnetje :-)Logico schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:56:
Woehoe, alle problemen die ik had met het spel zijn opgelost! Geen stilvallende auto's meer, sterker nog, de game loopt sinds vandaag vele malen soepeler met veel sneller rijdende auto's dan voorheen. En dat terwijl er inmiddels 125k mensen wonen
(wel werkt de geupdate network extensions niet meer samen met Fine Road Heights, duurde even voor ik daar achter was)
Hé wat leuk, nu kan ik de stroom van het vervuilde water loodsen.TeK schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:25:
Ik ben erg benieuwd waarmee ze gaan komen, want ik ben het ermee eens dat die visuele dingen leuk zijn, maar de specialized commercie doet nog nouwelijks wat bijvoorbeeld.
Trein?
Ik wil cities voor de mac downloaden alleen zie ik dat de game op steam een heel stuk duurder is dan een steamkey die ik op dreamgame kan kopen.
Iemand enig idee hoe dit kan en of dit dan ook betrouwbaar is?
Bij dreamgame is de download €10,- en bij steam zelf is de download €26 euro.
Iemand enig idee hoe dit kan en of dit dan ook betrouwbaar is?
Bij dreamgame is de download €10,- en bij steam zelf is de download €26 euro.
Meestal grijze import. Soms gekocht met gestolen creditcards etc.
Meestal gaat het goed, maar wil je echt zeker zijn, koop dan bij steam zelf.
Hij is ook al een paar keer voor 10-15E in de aanbieding geweest op steam zelf.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Is dit mogelijk dan? Want het zijn gewoon prima aangeschreven webshops met goede reviews?heuveltje schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:10:
Meestal grijze import. Soms gekocht met gestolen creditcards etc.
d-russo schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:59:
[...]
Is dit mogelijk dan? Want het zijn gewoon prima aangeschreven webshops met goede reviews?
offtopic:
Yups, als het een 'keyshop' is, dan is het geen officiële spellenverkopers, zie ook dit topic: Online Gamekeys kopen - Deel II
Yups, als het een 'keyshop' is, dan is het geen officiële spellenverkopers, zie ook dit topic: Online Gamekeys kopen - Deel II
[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 07-03-2016 12:05 ]
Uiteindelijk via een sndere site gekocht die vanuit de website van paradox werd doorgelinkt. Ook voor 10,-
Zelf ook weer eens begonnen gisteren. Wat Dota2 items verkocht en After Dark/Snowfall aangeschaft, alhoewel ik wel weer moet gaan kijken hoe en wat ik wil doen. Dit keer met unlimited money/alles unlocked, want ik wil gewoon dingetjes bouwen zonder al teveel te hoeven letten op geld/inwoners.
Oude stad was iets van 120-130k op 5 tiles zonder mods, maar nu wil ik zeker sommige mods gaan gebruiken zoals die more beautification etc etc.
Sowieso wil ik ook klein beginnen en op die eerste tile een ring maken van de hoofdwegen enzo.
Maar toch nog een vraagje, veel mods heb ik al maar zijn er nog wat jullie betreft leuke aesthetische mods/props die leuk zouden staan in een stad? Workshop heeft er namelijk zo veel (en daar heb ik er ook wel wat van gedownload, zoals o.a canal pack, want kanalen met huizen zijn immers vet) dat je door de bomen het bos niet meer ziet zo af en toe
Wel blij met die meer wegen opties, kun je wegen toch lekker klein en compact houden voor de 'urban' areas
Oude stad was iets van 120-130k op 5 tiles zonder mods, maar nu wil ik zeker sommige mods gaan gebruiken zoals die more beautification etc etc.
Sowieso wil ik ook klein beginnen en op die eerste tile een ring maken van de hoofdwegen enzo.
Maar toch nog een vraagje, veel mods heb ik al maar zijn er nog wat jullie betreft leuke aesthetische mods/props die leuk zouden staan in een stad? Workshop heeft er namelijk zo veel (en daar heb ik er ook wel wat van gedownload, zoals o.a canal pack, want kanalen met huizen zijn immers vet) dat je door de bomen het bos niet meer ziet zo af en toe
Wel blij met die meer wegen opties, kun je wegen toch lekker klein en compact houden voor de 'urban' areas
Persoonlijk ben ik altijd wel gek op de meerbaans stations waarmee je hele mooie central stations kan bouwen.
Verder tsja het hangt ook helemaal van je thema af natuurlijk, er zijn bv hele nederlandse gebouwen en service vehicles, maar ook canadese of japanese gebouwtjes dus het is echt helemaal aan jou.
Kwa mods kijk even naar beginpost.
Verder tsja het hangt ook helemaal van je thema af natuurlijk, er zijn bv hele nederlandse gebouwen en service vehicles, maar ook canadese of japanese gebouwtjes dus het is echt helemaal aan jou.
Kwa mods kijk even naar beginpost.
Grootste deel van die mods heb ik al wel uit de startpost gehaald, waarvoor dank 
Heb wel wat nederlandse ambulances/politiewagens gedownload, een paar maps ook, dus even kijken wat ik wil gaan doen voordat ik eindelijk ga beginnen.
Heb wel wat nederlandse ambulances/politiewagens gedownload, een paar maps ook, dus even kijken wat ik wil gaan doen voordat ik eindelijk ga beginnen.
Even mijn mening uitten...
Na snowfall ben ik enthousiast weer begonnen aan een nieuwe map denkend zo nu ga ik eindelijk de 1000speeluur halen (977uur atm) en had er weer helemaal zin in.
Nu een paar weken verder blijk ik net 3uurtjes gespeeld te hebben in totaal.
Ja snowfall ziet er goed uit en de trams zijn leuk, maar....
Het is gewoon nog teveel hetzelfde zonder bug oplossingen maar alleen iets mooier.
Niet dat ik spijt heb van het kopen aangezien ik hoop in de toekomst nog leuke nieuwe dingen te zien, maar mocht iemand twijfelen om het te kopen zou ik zeggen speel gewoon de base game en wacht op meer updates voor je ze aanschaft.
Edit :
Ik ga https://steamcommunity.co...filedetails/?id=639137056 en https://steamcommunity.co...?id=645108612&searchtext= eens proberen samen met https://steamcommunity.co...filedetails/?id=634913093 lijkt me erg relaxt iig.
Na snowfall ben ik enthousiast weer begonnen aan een nieuwe map denkend zo nu ga ik eindelijk de 1000speeluur halen (977uur atm) en had er weer helemaal zin in.
Nu een paar weken verder blijk ik net 3uurtjes gespeeld te hebben in totaal.
Ja snowfall ziet er goed uit en de trams zijn leuk, maar....
Het is gewoon nog teveel hetzelfde zonder bug oplossingen maar alleen iets mooier.
Niet dat ik spijt heb van het kopen aangezien ik hoop in de toekomst nog leuke nieuwe dingen te zien, maar mocht iemand twijfelen om het te kopen zou ik zeggen speel gewoon de base game en wacht op meer updates voor je ze aanschaft.
Edit :
Ik ga https://steamcommunity.co...filedetails/?id=639137056 en https://steamcommunity.co...?id=645108612&searchtext= eens proberen samen met https://steamcommunity.co...filedetails/?id=634913093 lijkt me erg relaxt iig.
[ Voor 19% gewijzigd door TeK op 14-03-2016 19:10 ]
Ik lees dat er weer een update aan komt, free, met landscaping, hoop dat er nog ietsjes meer bij komt, omdat landscaping al een mod is die je kan krijgen.
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Als die landscaping dan is dat je eerst landscaped en er daarna trucks aan komen rijden die langzaam daadwerkelijk de terraforming doen 
Maar dat zal vast niet het geval zijn.
Ik had ook zoiets gelezen idd en zoals al eerder vermeld in topic is er iets met canals in de code te vinden.
Persoonlijk heb ik toch liever dat ze bv. eens die specializaties de moeite waard gaan maken, ik speel nu ook met infinite oil & ore mod, als je dat niet doet is het zo op en zakt die hele industrie in na paar minuten.
De commercie specs lijken al helemaal niks te doen.
Maar dat zal vast niet het geval zijn.
Ik had ook zoiets gelezen idd en zoals al eerder vermeld in topic is er iets met canals in de code te vinden.
Persoonlijk heb ik toch liever dat ze bv. eens die specializaties de moeite waard gaan maken, ik speel nu ook met infinite oil & ore mod, als je dat niet doet is het zo op en zakt die hele industrie in na paar minuten.
De commercie specs lijken al helemaal niks te doen.
Wat meer 'simulatie' in the specialities zou wel tof zijn.
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Heb spel crashed geregeld bij mij met de melding dat de beeldscherm driver niet meer is gestopt.
Speel met een 970gtx die weliswaar is overclocked maar tijdens heaven benchmark en firestrike heb ik nergens geen problemen mee, zelfs met een veel zwaarder spel als the division krijg ik deze melding niet.
morgen maar eens de Overclock terug draaien en kijken of de melding dan weg blijft
Edit: ik heb de laatste stuurprogrammas van nvidea dus daar ligt het niet aan.
Speel met een 970gtx die weliswaar is overclocked maar tijdens heaven benchmark en firestrike heb ik nergens geen problemen mee, zelfs met een veel zwaarder spel als the division krijg ik deze melding niet.
morgen maar eens de Overclock terug draaien en kijken of de melding dan weg blijft
Edit: ik heb de laatste stuurprogrammas van nvidea dus daar ligt het niet aan.
[ Voor 9% gewijzigd door schumi1986 op 17-03-2016 00:45 ]
@schumi1986: Had ik ook last van, en kon best wel eens aan de drivers liggen. Ik was om die reden terug gestapt naar een oudere driver en was toen van het probleem af. Heb nu wel de nieuwste driver geinstalleerd, maar heb het spel nog niet gespeeld met de huidige driver.
Tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb maar had wat problemen met mijn pc waardoor ik al mijn savegames ben kwijt geraakt.. Moest dus opnieuw beginnen en ben nu bezig met een nederlandse stijl stad 

https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Nederlandse stijl
Ziet eruit als Almere.
Ziet eruit als Almere.
Trein?
Nederlandse stijl ja, overal in Nederland zijn dergelijke woonwijken gebouwd in de afgelopen 30/40 jaar. Woonwijken met duidelijke ontsluitingswegen en rotondes, veel ruimte voor fietspaden en veel groen. Heb ik tijdens m'n opleiding ruimtelijke ordening & planologie genoeg voorbeelden van gezien.
Prima als het niet jou smaak is, maar zo'n reactie slaat nergens op..
Uhh bedoeld hij niet dat het zonde is dat je je savegames kwijt bent?
Ik moet zeggen dat ik Logico zijn reactie ook interpreteerde zoals Tosemime.. 
Ziet er wel goed uit zeg! Hier begint het ook wel weer te kriebelen om Cities weer eens uit de kast te trekken.
Ziet er wel goed uit zeg! Hier begint het ook wel weer te kriebelen om Cities weer eens uit de kast te trekken.
Sorry, ik reageerde op de reactie van medionakoya.
Dit bedoelde ik inderdaad, ik had niet in de gaten dat het ook anders geïnterpreteerd kon worden. Het stadsontwerp vind ik zoals gewoonlijk bij Tosemine weer erg fraai, erg knap dat hij consequent de meer organische vormen van het wegennet weet aan te houden zonder dat het een warboel wordt.Tinusvolkel schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:16:
Uhh bedoeld hij niet dat het zonde is dat je je savegames kwijt bent?
Bedankt! Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik een stadscentrum wil ga doenLogico schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:40:
[...]
Dit bedoelde ik inderdaad, ik had niet in de gaten dat het ook anders geïnterpreteerd kon worden. Het stadsontwerp vind ik zoals gewoonlijk bij Tosemine weer erg fraai, erg knap dat hij consequent de meer organische vormen van het wegennet weet aan te houden zonder dat het een warboel wordt.
Ja erg zonde inderdaad van m'n save games. Mijn harde schijf en videokaart gingen kapot en heb ook Windows opnieuw moeten installeren.
Tosemime schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:46:
[...]
Ja erg zonde inderdaad van m'n save games. Mijn harde schijf en videokaart gingen kapot en heb ook Windows opnieuw moeten installeren.
offtopic:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Had je iets speciaals gedaan? Ik heb echt nog noot andere hardware dan één moederbord zien sterven (knock on wood(. Ik ben er wel eens bang voor, maar maar in 25 jaar hardware kopen is er nog nooit wqat misgegaan.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Had je iets speciaals gedaan? Ik heb echt nog noot andere hardware dan één moederbord zien sterven (knock on wood(. Ik ben er wel eens bang voor, maar maar in 25 jaar hardware kopen is er nog nooit wqat misgegaan.
Stad is inderdaad erg mooi weer, en inderdaad NL-stijl. Zoetmeerse jaren 80-wijken zijn er ook een goed voorbeeld van. Alleen is nu al het groen weggehaald.
Eat the bugs, live in a pod
Zoetermeer vind ik echt een drama om met de auto te rijden als je er niet vandaan komt, heel onoverzichtelijk op de een of andere manier, haha.HMC schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:17:
[...]
offtopic:
Stad is inderdaad erg mooi weer, en inderdaad NL-stijl. Zoetmeerse jaren 80-wijken zijn er ook een goed voorbeeld van. Alleen is nu al het groen weggehaald.Bomen zouden maar gevaarlijk zijn of zo.
Pazienza schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:57:
[...]
Zoetermeer vind ik echt een drama om met de auto te rijden als je er niet vandaan komt, heel onoverzichtelijk op de een of andere manier, haha.
offtopic:
Mwah, ik ben er opgegroeid (bijna 40 jaar geleden alweer) dus ik vind het wel wat. Ik heb het wel over de jaren 80 wijken. Zoals wijk 24 en zo. Echt wel mooi opgezet. Precies zoals Tose uitlegt. Ah well, woon er al zeker 25 jaar niet meer, maar als ik weer eens bij ouders op bezoek ga (vakantie vanuit mijn thuis Jakarta, da's pas hell
) dan ziet het er niet zo uit als ik me herinner. En dat is een understatement.
Mwah, ik ben er opgegroeid (bijna 40 jaar geleden alweer) dus ik vind het wel wat. Ik heb het wel over de jaren 80 wijken. Zoals wijk 24 en zo. Echt wel mooi opgezet. Precies zoals Tose uitlegt. Ah well, woon er al zeker 25 jaar niet meer, maar als ik weer eens bij ouders op bezoek ga (vakantie vanuit mijn thuis Jakarta, da's pas hell
Eat the bugs, live in a pod
Ziet er weer prachtig uit Tosemime. En ha! Ik wist wel dat jij iets met ruimtelijke ordening geleerd moest hebbenTosemime schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:13:
Nederlandse stijl ja, overal in Nederland zijn dergelijke woonwijken gebouwd in de afgelopen 30/40 jaar. Woonwijken met duidelijke ontsluitingswegen en rotondes, veel ruimte voor fietspaden en veel groen. Heb ik tijdens m'n opleiding ruimtelijke ordening & planologie genoeg voorbeelden van gezien.
Bedankt! Leuk om te lezenPanzer_V schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:15:
[...]
Ziet er weer prachtig uit Tosemime. En ha! Ik wist wel dat jij iets met ruimtelijke ordening geleerd moest hebben. Jouw steden zien er gewoon TE mooi uit (in de positieve zin des woords
). Heb veel gehad aan jouw tips van een ruime maand terug. Sindsdien probeer ik anders naar mijn steden te kijken en heb ik ook minder tot geen verkeersproblemen meer
Heb het wel geprobeerd maar ben daar toch steeds snel op uitgekeken. Weet niet precies waar het aan ligt, maar kom toch snel weer terug bij gewone mapsTeK schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 17:09:
Geen interesse in sneeuw maps tosemime ?
nog wat nieuwe plaatjes!

zo jammer dat je geen kleine bootjes door die kanalen kan laten varen, dat zou die kanalen nog zoveel leuker maken 
Ik vind de sneeuwmaps wel leuk, alleen snachts zie je soms eg geen reet meer met een flinke sneeuwstorm.
Groot probleem is ook dat bv voetbalveldjes helemaal ondergesneeuwd zijn en er gewoon uitzien als een wit vlak daardoor.
Ik zal binnenkort ook weer es wat screens plaatsen, maar zo mooi strak als jouw steden is het nooit hehe.
Ik vind de sneeuwmaps wel leuk, alleen snachts zie je soms eg geen reet meer met een flinke sneeuwstorm.
Groot probleem is ook dat bv voetbalveldjes helemaal ondergesneeuwd zijn en er gewoon uitzien als een wit vlak daardoor.
Ik zal binnenkort ook weer es wat screens plaatsen, maar zo mooi strak als jouw steden is het nooit hehe.
Telkens als ik Cities opstart krijg ik na in het hoofdmenu te zijn aanbeland, "Cities.exe has stopped working" Iemand een idee wat, of welke mod dit kan zijn? Las een tijdje terug dat er een mod is met een specifieke keybinding die een soortgelijk probleem veroorzaakt. Ik heb meer dan 1000 workshop items, dus een scope in welke richting ik het moet zoeken zou handig zijn.. hehe
[ Voor 17% gewijzigd door fynrd1 op 18-03-2016 19:14 ]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Poeh dat is lastig, er is wel een mod die zulke fouten zou moeten kunnen uitzoeken, maar of dat al werkt in main menu, denk dat dat pas werkt tijdens laden van game of misschien zelfs pas ingame..fynrd1 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:13:
Telkens als ik Cities opstart krijg ik na in het hoofdmenu te zijn aanbeland, "Cities.exe has stopped working" Iemand een idee wat, of welke mod dit kan zijn? Las een tijdje terug dat er een mod is met een specifieke keybinding die een soortgelijk probleem veroorzaakt. Ik heb meer dan 1000 workshop items, dus een scope in welke richting ik het moet zoeken zou handig zijn.. hehe
https://steamcommunity.co...filedetails/?id=505051010 Deze dus.
Maar ik ben bang dat je 1 voor 1 dingen aan/uit moet gaan zetten om zeker te zijn wat het probleem is.
Ik heb het ook wel eens gehad met een asset die teveel bomen had of iets dergelijks, het kan dus ook een asset zijn die je doet crashen.
Wat gebeurt er als je opstart zonder mods te laden?fynrd1 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:13:
https://forum.paradoxplaz...after-dark-update.883363/ aanwijzingen hoe je zonder mods laad.
Ja, -disablemods en -noworkshop, maar ik ging ervanuit dat dat al bekend was
Ik vermoed dat menig speler geen idee heeft dat die optie uberhaubt bestaat.anandus schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:55:
Ja, -disablemods en -noworkshop, maar ik ging ervanuit dat dat al bekend was
Ik heb het dan ook maar even in de eerste post erbij gezet.