Dat is op zich makkelijker dan je denkt. Het wordt pas een uitdaging op het moment dat je niet nagedacht hebt over mogelijke death waves en de plaatsing van je commercial/industrial. Of blijft aanmodderen met enkelbaanswegen door je residential.demo31051987 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:17:
[...]
Het spel is niet simpel. Ja het is simpel om genoeg geld te verdienen, maar succes met het krijgen van een 90%+ verkeersdoorstroming en het zo houden.De uitdaging zit in de micromanagement, dat maakt de game (voor mij) dan ook zeer uitdagend.
Het is eigenlijk als je er over nadenkt gewoon logisch nadenken. Kijk in je eigne stad of dorp en zie hoe daar bepaalde zaken zijn opgelost. Dan weet je ook wat er wel en wat er niet werkt.Daar kom je een heel eind mee. Tot gisteren had ik een 100k stad met 90% trafic flow. Gouden regel: maak een goed metro netwerk en kijk goed naar waar je cims naar toe willen.
offtopic:
tot gisteren inderdaad. Skylines had vanmorgen bedacht om bepaalde workshop items weg te knikkeren en niet meer te installeren waardoor mijn hele metro netwerk kapot ging en gen zin om dat weer opnieuw op te bouwen
tot gisteren inderdaad. Skylines had vanmorgen bedacht om bepaalde workshop items weg te knikkeren en niet meer te installeren waardoor mijn hele metro netwerk kapot ging en gen zin om dat weer opnieuw op te bouwen