Dr. Strangelove schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:52:
Ik heb dit spel al een paar jaar in mijn Steam Library staan maar ik moet eerlijk zeggen dat het me behoorlijk boven het hoofd groeide toen ik het probeerde. Ik heb vele uren in SC2000/3000 zitten maar daarna nooit meer echt dit soort spellen gespeeld. Is er ergens een goede tutorial te vinden die je door het spel leidt?
Groot SC/2/3/4 fan hier. De spelwijze is hetzelfde, alleen kan je wegen lekker kromtrekken. *(Om het simpel uit te drukken). Micromanagement is zeer uitgebreid maar helemaal niet verplicht. Als je het zou willen kan je alles tot zelfs per straat regelen, maar dus niet *(per sé) nodig.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het weinig speel, alhoewel ik er elke dag aan denk. Dat komt slechts door één ding: De tijd vliegt voorbij. Start het spel op, overpeins het geheel, bouw wat nieuws of verander wat en het is zo weer 4 uur later. *(Heb zelf wel afgelopen maand weer wat vaker gespeeld, na alle DLC gekocht te hebben)
Sinds mijn nieuwe build, speel ik nog op mijn eerste map, zonder mods, en ik kan je vertellen, als je SC wat vond toentertijd, dan ga je dit ook echt tof vinden.
Het is ook echt niet moeilijker of zo, alleen kost het veel tijd. Maar dan kan je het gewoon een dag/week/maand, of zelfs jaar laten liggen.
*Verkeer valt ook mee. Ja, je ziet files, en ja, de wegen zijn rood op de overviews, maar dat maakt niet zoveel uit als sommigen denken.
Paar edits met *
Ik speel zelf op <zie profiel>
gallery: HMC
Op 100K inwoners inmiddels (wel dus nog zonder mods, maar wel met ontelbare assets.) en loopt perfect.
Alleen de laadtijd loopt op.
Vertel eens hoe het bij jezelf loopt?
[
Voor 20% gewijzigd door
HMC op 01-08-2018 16:58
]