Ja, al probeer ik zo min mogelijk mods en Steam assets te gebruiken. Stad ziet er minder mooi uit op die manier, maar het voorkomt de ellende die ik heb met mijn oude stad.Joramk schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 14:42:
@unezra ziet er mooi uit! In de steamworkshop zijn veel Rotterdamse gebouwen te vinden, dus dat is mooi.
Krijg nog wel 2 errors bij het laden, maar die lijken niet te maken te hebben met assets die ik gebruik dus da's geen probleem. (Verder gebruik ik exact de mods die ik hier boven omschreef plus die loading screen mod.)
Dat gaat nog wel even duren.tvanzal schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 22:35:
@unezra Wat een bazen stad is dat zeg! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Dat probleem zit in de verbinding tussen Rozenburg en Maassluis, daar gaat veel te veel verkeer overheen waardoor het in Maassluis en op die brug helemaal dicht slibt. Een van dé oplossingen zou een 2e brug bouwen zijn, of een tunnel, maar zover ik weet liggen die er in het echt ook niet dus daar wil ik de waarheid niet te veel geweld aan doen.
Fin, daar moet ik nog een keer op puzzelen.
Ben eergisteren verder gegaan met het ontwikkelen van Rotterdam, met name het centrum. Dat loopt leuk. Ook meteen de verbinding tussen Rotterdam Zuid en de A15 aangelegd. Zeg maar de weg door Charlois heen: https://www.google.nl/map...2!3d51.904422!4d4.2471328
Ná Scaoll. - Don’t Panic.