Ik vind de mods zowel een zegen als een vloek. Het is heel gaaf dat ze er zijn en je kunt op die manier makkelijk grote constructies bouwen zoals verkeersknooppunten die ander uren werk kosten, maar omdat die dingen community onderhouden zijn, heb je ook in no-time een list van mods die niet of half functioneren.asset185 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:37:
Alle mods maken dat dit spel zo leuk blijft om weer opnieuw te spelen. Het basisspel is behoorlijk uit balans met bijvoorbeeld de death waves die je hele stad om zeep helpen. Met de bijna ongekende mogelijkheden die modders hebben komt er steeds weer iets nieuws om te proberen.
In vergelijking met een andere game uit het genre namelijk transport Fever had ik het na een paar keer een map starten wel gezien. In dat spel zijn de mogelijkheden voor modders zeer beperkt.
Laatste keer dat ik het spel opstartte was ik eerst een uur bezig met allerlei foutmeldingen er uit te krijgen en *nog* is het niet 100%. Ook verdwaal ik vaak in de props, mods en andere ellende. In plaats van te bouwen, ben ik uren aan het zoeken naar het juiste ding.
Soms lijkt het er op of ze mods introduceren zodat ze zelf minder werk hebben aan het goed krijgen van de basis.
De deathwaves zijn idd ellendig, ik snap waarom ze er zijn, maakt niet dat ze minder irritant zijn. Het zou ook daar iets genuanceerder mogen zijn. Een dipje waar je rekening mee moet houden, niet je halve stad binnen 15 minuten gehalveerd.
Ná Scaoll. - Don’t Panic.