Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:25
JanAd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:55:
Dit is er eentje voor in de TS... Bespaart veel lees tijd (komt uit Around the Verse)

[video]
_/-\o_
Rustig aan, er zijn nog 15 pagina's te gaan voordat we een nieuwe TS krijgen.... (Oh dat komt akelig snel dichterbij :P )

En de sneakpeek in een imgur album:
http://imgur.com/a/wJ8eI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Trouwens al iets bekend over de Star Citizen Hotas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Nee.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ammo voor de Dreadnaught in SQ42?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/01PcyzG.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:37
Is een upgraden van een Aurora LN naar Avenger een goede, of kan ik nou de Avenger er beter naast nemen ?

Ik wil dit jaar sowieso er een 2 de schip ( max 100,- ) bij hebben. ( voel me zo klein met 1 schip :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Fordox schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:24:
[...]

Maar het gaat over de ultieme star citizen ervaring :( en star citizen is juist gemaakt voor geweldige pc systemen dus het is wel degelijk een onderdeel van het spel :9

Ik wil nog wel fotos en dan hou ik erover op :)
Ik zal dit weekend even kijken of ik wat foto's kan maken, om te laten zien of dit past bij de ultieme SC ervaring :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
ErwinJ schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:57:
Is een upgraden van een Aurora LN naar Avenger een goede, of kan ik nou de Avenger er beter naast nemen ?

Ik wil dit jaar sowieso er een 2 de schip ( max 100,- ) bij hebben. ( voel me zo klein met 1 schip :P ).
De Avenger is imho een prachtig schip dus ik zou 'm er zeker bij nemen. Of je de Aurora er naast wil houden hangt van je eigen voorkeur (en budget) af. Ze misstaan zeker niet naast elkaar, ook al zitten ze qua rol misschien enigszins in elkaars vaarwater.

En je kan beter je laatste post wijzigen i.p.v. twee posts achter elkaar te plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21

Avenger is een leuk schip! Heeft een wat bredere rol dan de meeste fighters. Zekere een goeie upgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:06:
[...]

De Avenger is imho een prachtig schip dus ik zou 'm er zeker bij nemen. Of je de Aurora er naast wil houden hangt van je eigen voorkeur (en budget) af. Ze misstaan zeker niet naast elkaar, ook al zitten ze qua rol misschien enigszins in elkaars vaarwater.

En je kan beter je laatste post wijzigen i.p.v. twee posts achter elkaar te plaatsen. :)
Laat mij ook eens wat meer berichtjes plaatsen :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07

Ik zou een upgrade doen, volgens mij is het nut van een aurora nihil als je ook een avenger hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/denF2j0.jpg

Hmm, water resistance. Helemaal vergezocht maar schepen die ook onderwater kunnen functioneren? cool! Logischer verklaring ligt natuurlijk in FPS / water op planeten waar bepaalde voertuigen wel werken etc. Anyway, dare to dream toch? :o
Kleine aanvulling
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/6AiYV9k.png
Plaatje is van gisteren.

[ Voor 33% gewijzigd door Metzer90 op 19-02-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Metzer90 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:16:
[afbeelding]

Hmm, water resistance. Helemaal vergezocht maar schepen die ook onderwater kunnen functioneren? cool! Logischer verklaring ligt natuurlijk in FPS / water op planeten waar bepaalde voertuigen wel werken etc. Anyway, dare to dream toch? :o
[...]
Ruimteschepen zijn gebouwd om druk binnen te houden ;) . Niet buiten. Dit is waarschijnlijk een standaard waarde die in de Cyr-Engine zit.
Kleine aanvulling
[afbeelding]
Plaatje is van gisteren.
We blijven hopen, maar gok niet dat hij het voor t weekend red.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:47

JanAd

Wind’s howling

Doet me direct hieraan denken:
Afbeeldingslocatie: https://www.blackgate.com/wp-content/uploads/2016/01/Star-Trek-Into-Darkness-Enterprise-underwater.jpg
:)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Sean Tracey is on stream momenteel!
http://www.twitch.tv/cigcommunity

Hostily system komt met 2.2 :) eerste stap naar reputatie systeem.
Geen Starfarer in 2.2

[ Voor 40% gewijzigd door Case_C op 19-02-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:05

Fordox

00101010

De stream werkt bij mij niet?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bij mij ook niet of start hij om 21u pas?

In Chrome hier nu ook... Op Safari niet :P

[ Voor 38% gewijzigd door JanAd op 19-02-2016 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Werkt hier gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:51

Cogency

Ginnunga

Doet het hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De player was brak. Restart van de browser heeft het gefixt.
Ook de pixelclock van mn monitor met 1 puntje terugzetten werkte :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Metzer90
[Question] Is the cute guy in the middle, with the awesome hat, single?
whahaha, gewoon antwoord op mijn vraag gekregen! xD

//edit.
Ze gaan kijken of ze vandaag nog een 2.2 build naar de eerste wave backers kunnen sturen, een 'Dirty built', dus fingers crossed.

[ Voor 36% gewijzigd door Metzer90 op 19-02-2016 21:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
Metzer90 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 20:57:
[Question] Is the cute guy in the middle, with the awesome hat, single?
whahaha, gewoon antwoord op mijn vraag gekregen! xD
Hahahaa, en ik maar denken.. "Kunnen ze nu echt geen betere vragen verzinnen?" :P

Corvette is overigens woensdag in Concept gegaan. Dus daar kunnen we over een paar weken wellicht meer van gaan zien. (Als in een concept sale!)

Sabre schijnt ook te vliegen in 2.2 :) .
Dragonfly is ook confirmed! Naast de Buccaneer!
Corvette gaat qua lengte in de buurt van de Carrack zitten. :P Vraag me af waar de prijs dan heen gaat.

TL;DR van INN:
TLDR(TOO LONG;DIDN’T READ)
  • 2.2 PTU may or may not come out today with a meeting in the afternoon to decide. No features are confirmed yet, but on the list are as follows: Flyable ship: Sabre, Hangar ready ship: Xi’an Scout, Crusader Reputation system, New EVA system, Powerplant and coolers introduced, Crusader layout changes, many behind the scenes fixes
  • PTU invites will go in waves. Will Everett will make a post explaining the wave system.
  • Drake Interplanetary has two ships beginning development soon. You read that right, TWO. Buccaneer and Dragonfly, check the forums to see ideas of what it will be like.
  • RSI will be making the new corvette which currently has the name Polaris with a hull roughly 100-110 meters long.
  • Shields and more will be added to the component system hopefully in 2.3.
  • Star Citizen was featured on BBC’s “Click” as well as a Time Warner commercial, check those out.
  • HOTAS is currently undergoing discussion regarding quality and where the happy medium is.
  • No update on Prowler, Carrack, BMM, Reclaimer, Endeavour or Crucible.
  • Reliant is close still, just hooking everything up for it’s hangar ready state
  • Sabre and Xi’an scout will be for sale when both go live, not PTU.
  • No update on the lobby system at this time.
  • Starfarer is still being worked on, wont be in 2.2, stay tuned.

[ Voor 85% gewijzigd door Case_C op 19-02-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Case_C schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 20:58:

Sabre schijnt ook te vliegen in 2.2 :) .
Dragonfly is ook confirmed! Naast de Buccaneer!
Corvette gaat qua lengte in de buurt van de Carrack zitten. :P Vraag me af waar de prijs dan heen gaat.

TL;DR van INN:

[...]
Is die Corvette dan niet een beetje klein voor het kleinste Capital ship? De Idris is 2x zo groot, wel echt een enorm verschil.

Zal dan wel qua kosten komen op een base Endeavor?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:24:
[...]
Is die Corvette dan niet een beetje klein voor het kleinste Capital ship? De Idris is 2x zo groot, wel echt een enorm verschil.

Mwa wat is klein, het is een stat die ze nu hebben bepaald. Als het niet uitkomt met de vorm kan het altijd groter worden. Overigens hoop ik wel dat ze 'm zo ontwerpen dat je verschillende classes gaat krijgen, als in missile corvette, droid corvette, AA corvette. Dat je een gigantisch verschillende loadout mogelijkheden hebt.

Kosten gok je wel goed denk ik zo. Overigens vraag ik me echt af hoe de balance ingame gaat zijn met dergelijke schepen. Wat voor schade kan een Hornet doen tegen zo'n schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:24:
[...]

De Carrack en 890 jump zijn ook corvette genoemd in het verleden en ook als capital ships omschreven :) dus het is niet een echte verassing..

Ik gok dat hij ~600-1000 dollar gaat kosten (ex BTW) de originele corvette (idris) was tenslotte 1250 toen hij ook nog zo klein was!!

RtV transcript
http://imperialnews.netwo...erse-episode-82-liveblog/
Case_C schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:30:
[...]

Als het niet uitkomt met de vorm kan het altijd groter worden. Overigens hoop ik wel dat ze 'm zo ontwerpen dat je verschillende classes gaat krijgen, als in missile corvette, droid corvette, AA corvette. Dat je een gigantisch verschillende loadout mogelijkheden hebt.
.
Ik vermoed dat ze iets in de trend gaan doen van. :

Corvette heeft wat standaard dingen en 2 cap modules doe door de speler zelf te plaatsen zijn. De idris heeft er 4 en de Javanen 6 of 8..

Dus dan zou je bijvoorbeeld een briefing rooien een medbay als cap modules kunnen neerzetten alleen meer in de grotere schepen..

Dat is mijn vermoeden in ieder geval

Drake Herald uit de gamefiles door Teller

[ Voor 45% gewijzigd door Bornhald op 20-02-2016 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Uit de mail:
Greetings Citizens!

We’d like to thank you for your dedicated support of Star Citizen by inviting you to a little pop-up party! As a concierge-level backer, you’re eligible to attend our first ever cross-studio happy hour with the Star Citizen team. We will be hosting an informal gathering on Friday, March 4th from 6 to 9 PM near all four studios, in Santa Monica, Manchester, Frankfurt and Austin! Staff from all studios will attend, and they’re excited to meet backers and talk about the ‘Verse.

Interested in attending? Please let us know on the forums here and then watch for an additional e-mail next week with more details including the addresses for each location. It should be a great opportunity to meet the team behind the game, and even ask them some of your burning questions. We can’t thank you enough for making it possible for us to build this universe… so we’ll do the next best thing and raise a glass in your honor!

Hope to see you there!
-The Star Citizen Team
Mensen hier die gaan? Toch een flink eind naar Frankfurt.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Ervig schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 08:12:
Uit de mail:

[...]

Zou ik eerder naar Manchester vliegen, gelijk weekendje zuipen in de UK weer. :9 Mja voor mij te kort dag, en heb een verhuizing op de planning staan. Anders had ik denk ik wel gegaan.

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:53:
[...]

De Carrack en 890 jump zijn ook corvette genoemd in het verleden en ook als capital ships omschreven :) dus het is niet een echte verassing..

Ik gok dat hij ~600-1000 dollar gaat kosten (ex BTW) de originele corvette (idris) was tenslotte 1250 toen hij ook nog zo klein was!!
Ah dat is goed om te weten. Daarom dat ze het er over hadden dat de Starfarer dicht tegen capital size aan zat. Yay, dan heb ik in ieder geval 1 soort van capital ship! 8)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Case_C schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:30:

Kosten gok je wel goed denk ik zo. Overigens vraag ik me echt af hoe de balance ingame gaat zijn met dergelijke schepen. Wat voor schade kan een Hornet doen tegen zo'n schip.
Meer dan dat je denkt. Puur afhankelijk van hoe ver ze dingen gaan uitwerken. Hornet kan zich richten op weaponry, Life support of andere dingen om het zo moeilijk mogelijk te maken of tijd te rekken om te vluchten/versterking krijgt. Straaljager kan in de juiste omstandigheden ook een schip neerhalen van flink formaat, waarom dan geen Hornet ^^ zou natuurlijk zelfmoord zijn...Dus alleen gaan is dom

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
weszz schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 09:23:
[...]

Meer dan dat je denkt. Puur afhankelijk van hoe ver ze dingen gaan uitwerken. Hornet kan zich richten op weaponry, Life support of andere dingen om het zo moeilijk mogelijk te maken of tijd te rekken om te vluchten/versterking krijgt. Straaljager kan in de juiste omstandigheden ook een schip neerhalen van flink formaat, waarom dan geen Hornet ^^ zou natuurlijk zelfmoord zijn...Dus alleen gaan is dom
Een gladiator zal wel wat kunnen uithalen tegen een cap, met zn torpedoes. Maar gok dat de livesupport van een cap niet op de buitenkant gemonteerd zit. Daarnaast zouden de schilden van een cap ook een andere orde van grootte moeten zijn ten opzichte van wat de fighters hebben.

Een Hornet zal weinig/niks kunnen uithalen tegen een cap gok ik zo, maar een gladiator en een retaliator des te meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Bornhald schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 09:57:
[...]

Een gladiator zal wel wat kunnen uithalen tegen een cap, met zn torpedoes. Maar gok dat de livesupport van een cap niet op de buitenkant gemonteerd zit. Daarnaast zouden de schilden van een cap ook een andere orde van grootte moeten zijn ten opzichte van wat de fighters hebben.

Een Hornet zal weinig/niks kunnen uithalen tegen een cap gok ik zo, maar een gladiator en een retaliator des te meer
Dat klopt, maar je zou eventueel je wapentuig(heerlijk Nederlands) kunnen aanpassen aan de omstandigheden. En hoe dan ook blijf ik erbij dat als ze richting het realisme willen gaan er ook een max op cap moet komen en andere schepen, want in het echt kan ook niet iedereen in een hummer rijden of een battlecruiser in bezit hebben voordat er iets goed mis gaat :+ Je zult veel moeten balanseren en vervolgens jezelf afvragen waar je prioriteiten dan echt ligt, geld willen vangen of een goeie speel ervaring bieden die ook nieuwkomers een eerlijke kans geeft.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ervig schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 08:12:
Uit de mail:
[...]
Lijkt mij zeker een leuk uitstapje om naar toe te gaan :) . Maar Siriouz zn plan lijkt me dan leuker. Vraag me af of er ook een +1 systeem is voor non-subscribers :P ..

siriouz schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 08:21:
[...]

Zou ik eerder naar Manchester vliegen, gelijk weekendje zuipen in de UK weer. :9 Mja voor mij te kort dag, en heb een verhuizing op de planning staan. Anders had ik denk ik wel gegaan.
Jep second that! :D

WimPliers schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:20:
Frankfurt is maar 3(,5) uur rijden (vanaf omgeving Rotterdam), toch wat toegankelijker dan Manchester lijkt me. Ben wel van plan om te gaan, lijkt me erg tof!
Van de gasten in Frankfurt ga je natuurlijk wel de mooiste verhalen horen over nieuwe tech waar ze aan werken. Waar ze in Manchester eigenlijk niets mogen spoilen.

Ach ik moet eerst zien of non-subscribers als +1 mee zouden mogen.. Anders kunnen we wel met een paar auto's rijden :P .

[ Voor 61% gewijzigd door Case_C op 20-02-2016 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Frankfurt is maar 3(,5) uur rijden (vanaf omgeving Rotterdam), toch wat toegankelijker dan Manchester lijkt me. Ben wel van plan om te gaan, lijkt me erg tof!
Case_C schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:35:

[...]

Van de gasten in Frankfurt ga je natuurlijk wel de mooiste verhalen horen over nieuwe tech waar ze aan werken. Waar ze in Manchester eigenlijk niets mogen spoilen.

Ach ik moet eerst zien of non-subscribers als +1 mee zouden mogen.. Anders kunnen we wel met een paar auto's rijden :P .
De GoT Star Citizen Road Trip©

[ Voor 59% gewijzigd door WimP op 20-02-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oh de Corvette gaat gemaakt worden door RSI :) , dat kan interessant worden. Gezien het enige andere grote schip van RSI de Orion is. (En de Bengal Carrier ook???? of vergis ik me dan?)

https://www.reddit.com/r/...nufacturer_set_to_be_rsi/

Dat betekend dus dat ze gebruik kunnen maken van de asset-set van de Connies en Bengal. Daarnaast zal de Orion ook redelijk vlug met die assets gemaakt kunnen worden :) .

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 20-02-2016 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:28:
Oh de Corvette gaat gemaakt worden door RSI :) , dat kan interessant worden. Gezien het enige andere grote schip van RSI de Orion is. (En de Bengal Carrier ook???? of vergis ik me dan?)

https://www.reddit.com/r/...nufacturer_set_to_be_rsi/

Dat betekend dus dat ze gebruik kunnen maken van de asset-set van de Connies en Bengal. Daarnaast zal de Orion ook redelijk vlug met die assets gemaakt kunnen worden :) .
En de Pegasus en Idris ook ;)

Heerlijk hoe dit ook toegrijpt op de lore. RSI is de enige ship manufacturer die bij Earth hoort. Earth heeft daarmee de productie van bijna alle capital ships (Javalin niet) in handen. De overige manufacturers zitten iets dichter bij Terra. Dus als er ooit een burgeroorlog komt kan Terra weinig nieuwe capital ships meer produceren totdat Earth zich overgeeft of totdat een andere manufacturer andere capital ships gaat maken.

[ Voor 0% gewijzigd door Tylocke op 20-02-2016 13:17 . Reden: Bornhald merkte terecht op dat de Idris van Aegis is ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:37:
[...]

Heerlijk hoe dit ook toegrijpt op de lore. RSI is de enige ship manufacturer die bij Earth hoort. Earth heeft daarmee de productie van bijna alle capital ships (Javalin niet) in handen. De overige manufacturers zitten iets dichter bij Terra. Dus als er ooit een burgeroorlog komt kan Terra weinig nieuwe capital ships meer produceren totdat Earth zich overgeeft of totdat een andere manufacturer andere capital ships gaat maken.
En dat soort Lore is ideaal voor het introduceren van nieuwe schepen e.d. :) .

De fabrikant van de Mustangs die bijvoorbeeld plots met een Capital op de proppen komt voor de consumer markt :P . Earth die dat niets vind, en contracts uitschrijft (via-via) om die supply lane te blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:37:
[...]

De idris worden door aegis gemaakt, niet door rsi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:12:
[...]

De idris worden door aegis gemaakt, niet door rsi..
Je hebt helemaal gelijk! Maar ik heb ook geen Idris dus weet dat ook niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
Oke nu weten we ook waar de 2e persoon zit in de Xi'An Scout.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KLhFZkD.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik wil mn scout eigenlijk meer gebruiken als race schip en persoonlijke transport :p

Voor scouten en attacken heb ik mn vangaurd wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:13:
Ik wil mn scout eigenlijk meer gebruiken als race schip en persoonlijke transport :p

Ik wil mn scout eigenlijk meer gebruiken als race schip Hangarflair en persoonlijke transport :p

Voor scouten en attack heb ik mn vangaurd wel :D

8) *Team Vanguard *O*, Team Scout, Team Carrack, Team Sabre, Team etc. :+

[ Voor 9% gewijzigd door DutchWalnut op 20-02-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
DutchWalnut schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:17:
[...]
Ik wil mn scout eigenlijk meer gebruiken als race schip Hangarflair en persoonlijke transport :p

8) *Team Vanguard *O*
Ik wil mn scout eigenlijk meer gebruiken.... oh wacht ik heb geen scout... :X

Voor Scouten en Exploren gebruik ik m'n Carrack wel 8)

Hier is de rest van 't album btw (1 plaatje)
http://imgur.com/a/rRb9U

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 20-02-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:19:
[...]

8)

Ding is best groot, (oud 2015)

Nieuw, 2016

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/7LggApznEilhF6Fx0E7VvpKj/full.png

[ Voor 31% gewijzigd door DutchWalnut op 20-02-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Vraag me af hoe je dat ding in je hangar parkeert. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:19:
[...]

Hier is de rest van 't album btw (1 plaatje)
http://imgur.com/a/rRb9U
Hey een enemy floot :D goed gescout Case_C!

Reports are just in. Case_C couldn't go back fast enough...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:28:
[...]

Als ik de Jumppoint zo door blader... dan komen er straks echte mooie beautyshots van de Scout in the vault die zeker wallpaper waardig zijn! :o

Oeh Ah, meer Xi'an in het verhaal :D

“The greater the thought, the greater the action.”
So states one of the main tenets of the Li’Tova, a moral
and spiritual belief system popular among the Xi’An
which guides its adherents’ view of the universe. In no
place is that more apparent than the Kayfa System, which
is wholly dedicated to the Li’Tova thanks to the existence
of one astronomically special planet, Tovaroh.

TRAVEL WARNING
The Xi’An consider Tovaroh sacred —
a designation extended to the entire system, so be respectful.
No violent activity of any sort will be tolerated; it
will be immediately suppressed.

Wanneer gaat SC uitkomen? :*) :9

[ Voor 54% gewijzigd door DutchWalnut op 20-02-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:28:
[...]

Met de scanners op de Carrack zie ik die vloot al voor ze mijn in de gaten hebben ;) . Dan kan ik veilig weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Case_C schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:11:
Oke nu weten we ook waar de 2e persoon zit in de Xi'An Scout.
[afbeelding]
Thanks voor 't delen! Als je aan het bladeren bent, kun je ook het onderstaande bevestigen of ontkrachten? Spreekt het plaatje namelijk tegen
Page 14 states: "In subsequent development the copilot seat was removed and the pilot seat shifted to a more central location in the craft"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Metzer90 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:42:
[...]
Thanks voor 't delen! Als je aan het bladeren bent, kun je ook het onderstaande bevestigen of ontkrachten? Spreekt het plaatje namelijk tegen

[...]
Ik lees 'm als volgt:

Bij central denk ik dat ze bedoelen dat de stoel naar het midden van de cockpit is verhuisd omdat er nu maar 1 stoel meer is voor de piloot. Als je het woordje craft verwisseld voor cockpit wordt het meer duidelijk.

De co-pilot/gunner seat is daarintegen volgens het plaatje wel verhuisd naar een centrale locatie in het schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:36:
[...]

Met de scanners op de Carrack zie ik die vloot al voor ze mijn in de gaten hebben ;) . Dan kan ik veilig weer terug.
Meh, als ze strak op je af komen ben ik bang dat je te traag bent :p Ooit kom jij ook in hun scanner range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:58:
[...]

Meh, als ze strak op je af komen ben ik bang dat je te traag bent :p Ooit kom jij ook in hun scanner range.
Moeten ze eerst jamming tech. introduceren die je quantum jump disrupt ;) .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Security Post Kareah krijgt wat updates:
Security Post Kareah, is our FPS combat station. It has the level’s machine guns and in the upcoming update will allow players to hack a security console and drop their wanted level (the player is now able to commit crimes and gain notoriety). Kareah is a good example of how a station’s function grows with mechanics. We found that though we had placed guns there, people did not stay inside the station to fight — they fought in zero-G outside or took the guns to other locations. The addition of the security console will mean players wanting to lower their wanted level will need to defend the console for a time while the hack is going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:12:
[...]

Moeten ze eerst jamming tech. introduceren die je quantum jump disrupt ;) .
Een carrack is gemaakt om te exploren, niet om te scouten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:17:
[...]

Een carrack is gemaakt om te exploren, niet om te scouten :p
Jij je zin ;) , dan ga ik nu even verder met mijn review over de LG 34UC87C-B .
Metzer90 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:48:
Oh, gaan we het weer over schermen hebben? Pfff
Gelijk maar een vraag. is 34" op je bureau niet wat groot? Ik zit zo'n 80cm van mijn scherm en kan me voorstellen dat ik mijn hoofd moet draaien om alles te zien.
Nee dat gaan we niet :P , En nee dat hoeft niet :P

[ Voor 42% gewijzigd door Case_C op 20-02-2016 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Gelijk maar een vraag. is 34" op je bureau niet wat groot? Ik zit zo'n 80cm van mijn scherm en kan me voorstellen dat ik mijn hoofd moet draaien om alles te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siriouz
Heel die Scout boeit me niet, ik ben meer hyped voor de Dragonfly. :+

Hoop dat ze aanhouden wat ze eerder riepen, ''het dichtste wat bij een motorfiets in de buurt kan komen voor in de ruimte.''

Vandaag weer motorbeurs geweest, beetje extra hype ditdat. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
Metzer90 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:48:
Ik vond het in eerste instantie erg wennen om zo'n formaat op mijn bureau te hebben. Voor werk en lezen merk ik dat ik wat meer heen en weer aan het kijken ben. Heb in Windows dan ook altijd mijn vensters ingedeeld tot 2x de helft. Werkt erg fijn vind ik zelf.

In games is de 34 ultra wide geweldig. Je hebt zelf tot ongeveer 178 graden beeld en dit wordt echt beter benut met ultra wide. Je ziet van alles net uit je ooghoeken die je anders niet zou zien. Maar, ik merk ook dat sommige games niet goed rekening houden met de UI voor ultra wides. Xcom 2 is gewoon slecht. UI komt niet overeen met wat er op het scherm staat :( Bij sommige games staat de minimapof radar te ver in de hoeken zodat je niet echt goed deze zaken kan zien. Gelukkig zijn er games die je dit laten aanpassen of games zoals The Division die gewoon een vrij goede UI hebben en hier rekening mee houden.

Om het maar even weer een klein beetje on topic te maken:

Ik ben erg onder de indruk van zowel de UI als de manier van instancing die in The Division zitten. Ik zou het niet erg vinden als SC hier wat dingen van pikt. Niet alles trouwens, want de keybinds zijn bijvoorbeeld weer redelijk waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Tylocke schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:59:
[...]

Ik vond het in eerste instantie erg wennen om zo'n formaat op mijn bureau te hebben. Voor werk en lezen merk ik dat ik wat meer heen en weer aan het kijken ben. Heb in Windows dan ook altijd mijn vensters ingedeeld tot 2x de helft. Werkt erg fijn vind ik zelf.

In games is de 34 ultra wide geweldig. Je hebt zelf tot ongeveer 178 graden beeld en dit wordt echt beter benut met ultra wide. Je ziet van alles net uit je ooghoeken die je anders niet zou zien. Maar, ik merk ook dat sommige games niet goed rekening houden met de UI voor ultra wides. Xcom 2 is gewoon slecht. UI komt niet overeen met wat er op het scherm staat :( Bij sommige games staat de minimapof radar te ver in de hoeken zodat je niet echt goed deze zaken kan zien. Gelukkig zijn er games die je dit laten aanpassen of games zoals The Division die gewoon een vrij goede UI hebben en hier rekening mee houden.

Ik ben erg onder de indruk van zowel de UI als de manier van instancing die in The Division zitten. Ik zou het niet erg vinden als SC hier wat dingen van pikt. Niet alles trouwens, want de keybinds zijn bijvoorbeeld weer redelijk waardeloos.
Ik heb een 42'' op m'n bureau staan... :+ Weliswaar een tv. Maar prima om op te gamen. En het formaat... Tja, ik vind het heerlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Tylocke schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:59:
[...]

Ik vind de 34" ook pretty amazing. Alleen wel jammer dat het soms screentearing heeft. Dat is dan het enige nadeel van het hele gebeuren. Verder is het super en zeker niet te groot op je bureau. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Wat verwachten jullie eigenlijk van de eerste iteratie aan reputatie? Het idee dat je straks op een willekeurig security station je wanted level omlaag kan hacken lijkt me ietwat raar. Ja voor Crusader is het wel zo grappig, maar later in de PU zal dit toch niet op zo'n manier gaan?

Dan verwacht ik dat er bij zo'n security post een garnisoen is met UEE soldiers, of een groep huurlingen. Met een aantal Fighters op de pads. Hoe moet je dan je reputatie omlaag halen? Omkopen, of een heel station uitmoorden voordat je zomaar bij die console komt?

Metzer90 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:48:
[...]
Ik ben zelf wel benieuwd naar het reputatiesysteem. Ik verwacht dat natuurlijk omkopen een ding is, maar daarnaast blijft het gissen. Hacken lijkt me ook niet onrealistisch, maar niet via de huidige implantatie van het systeem. Lijkt me logischer dat het bijvoorbeeld via een comm array gaat.
Een Comm-Array is inderdaad een stuk logischer. Daarnaast is het dan ook mogelijk dat je bijvoorbeeld alleen via een high-sec comm-aray die hack kan uitvoeren. Waar het risico ook hoger is om gesnapt te worden.

[ Voor 36% gewijzigd door Case_C op 20-02-2016 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Case_C schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:31:
Wat verwachten jullie eigenlijk van de eerste iteratie aan reputatie? Het idee dat je straks op een willekeurig security station je wanted level omlaag kan hacken lijkt me ietwat raar. Ja voor Crusader is het wel zo grappig, maar later in de PU zal dit toch niet op zo'n manier gaan?

Dan verwacht ik dat er bij zo'n security post een garnisoen is met UEE soldiers, of een groep huurlingen. Met een aantal Fighters op de pads. Hoe moet je dan je reputatie omlaag halen? Omkopen, of een heel station uitmoorden voordat je zomaar bij die console komt?
Aan de uitwerking te lezen is dit een initiële test voor CiG zelf en niet zo zeer ons plezier. Ik denk dat puur een test is voor het systeem zelf en hoe het standhoudt in de PTU.

Ik ben zelf wel benieuwd naar het reputatiesysteem. Ik verwacht dat natuurlijk omkopen een ding is, maar daarnaast blijft het gissen. Hacken lijkt me ook niet onrealistisch, maar niet via de huidige implantatie van het systeem. Lijkt me logischer dat het bijvoorbeeld via een comm array gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Misschien heeft dat hacken maar een tijdelijke of/en alleen een locaal iets.
En een comm array stuurt alleen data door. Vanuit welke plek denk je dat de data origineel komt? ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Fordox op 20-02-2016 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Metzer90 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:48:
[...]

Aan de uitwerking te lezen is dit een initiële test voor CiG zelf en niet zo zeer ons plezier. Ik denk dat puur een test is voor het systeem zelf en hoe het standhoudt in de PTU.

Ja dat denk ik ook. Een soort test om te zien hoe spelers daarmee omgaan. Veel systemen die je nu in Crusader ziet komen niet in de uiteindelijke PU. Puur een soort playtesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is er gaaf! Aerospace engineer maakt een volledige Aerodynamic Visualization van de M50:

In other news:

Star Citizen staat zaterdag 5 maart op PC Gamer Weekender:
http://weekender.pcgamer.com/whats-on/pc-gamer-stage

Hopelijk is er een stream. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Maazr hoe earodynamisch is hij dan? goed? niet goed? vergelijkbaar met een bepaald vliegtuig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
heb je lekker veel aan aerodynamica zonder dat je luchtdruk hebt :)

ook leuk, de star citizen timeline:
http://citizen-history.com/

[ Voor 33% gewijzigd door Bornhald op 21-02-2016 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

Op planeet landen waar ook atmosfeer is.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
SG schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:46:
Op planeet landen waar ook atmosfeer is.
heb je niet zoveel aan wanneer je met een kleine 6,5-7 km/s (stabiele baan van ISS om Aarde is 7,66 KM/s dus je zal iets langzamer moeten gaan wil je afdalen) naar beneden komt zetten, geef dan maar goede heat shields en een parachute.
Laten we dus maar hopen dat ze thermodynamica niet gaan gebruiken voor planetary landings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De racebaan van Arena Commander is nu toch ook planetary?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Dergelijke ongemakken als thermodynamica moet je in dit geval niet mee willen nemen. Natuurlijk zijn de effecten gaaf om weer te geven ingame. Maar daadwerkelijk accurate landingen zoals IRL gaan gewoon niet werken.

Hoe wil je anders een schip als een Starfarer veilig op de grond zetten. :P Met scy-fy stuff en verklaringen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:41:
Dergelijke ongemakken als thermodynamica moet je in dit geval niet mee willen nemen. Natuurlijk zijn de effecten gaaf om weer te geven ingame. Maar daadwerkelijk accurate landingen zoals IRL gaan gewoon niet werken.

Hoe wil je anders een schip als een Starfarer veilig op de grond zetten. :P Met scy-fy stuff en verklaringen natuurlijk!
om exact diezelfde reden vind ik aerodynamica een beetje over the top. het voegt niks toe behalve dat je niet kan verklaren hoe bepaalde schepen de atmosfeer binnen kunnen komen.

Die zelfde starfarer is nu niet het toonbeeld van een aerodynamisch schip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:44:
[...]

om exact diezelfde reden vind ik aerodynamica een beetje over the top. het voegt niks toe behalve dat je niet kan verklaren hoe bepaalde schepen de atmosfeer binnen kunnen komen.

Die zelfde starfarer is nu niet het toonbeeld van een aerodynamisch schip :)
Het is toch gewoon cool dat die gast SC gebruikt om dit te trainen. :) Natuurlijk gaat dat in-game niet worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:07:
[...]

Het is toch gewoon cool dat die gast SC gebruikt om dit te trainen. :) Natuurlijk gaat dat in-game niet worden toegevoegd.
Zeker, maar daarnaast is z'n methodiek erg symplistisch gezien hij alleen een section van het schip gebruikt. Wat hij uit een plaatje knipt. Hij had beter een section van het 3d model kunnen maken voor een betere weergave.

Sterker nog, het 3d model was nog toffer geweest. Hoewel z'n berekeningen dan richting de dagen ipv uren zouden gaan :P . Overigens kan je die 3d's ook niet direct hiervoor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:38:
[...]

Zeker, maar daarnaast is z'n methodiek erg symplistisch gezien hij alleen een section van het schip gebruikt. Wat hij uit een plaatje knipt. Hij had beter een section van het 3d model kunnen maken voor een betere weergave.

Sterker nog, het 3d model was nog toffer geweest. Hoewel z'n berekeningen dan richting de dagen ipv uren zouden gaan :P . Overigens kan je die 3d's ook niet direct hiervoor gebruiken.
Dit ja. Ik heb op de uni iets vergelijkbaars gedaan, maar dan met een scheepsschroef blad in 2D. In 2D is dit al behoorlijk lastig met alle grenslaagtheorieen etc. In 3D moet ie maar iets gaan doen wat ie echt gaat gebruiken irl. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:07:
[...]

Het klopt wel dat het geinig is dat die gast een schip uit sc gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Laatst online: 17-09 22:11
Podcast van Gamer.nl over Star Citizen:
http://gamer.nl/articles/...erren-gamernl-podcast-53/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Haha zit nu wel te twijfelen of het zinvol is om daar op te klikken :P . Kan iemand mij informeren of het een beetje niveau heeft? Of zijn het weer een stelletje wannabe know-it-all's die nergens wat van weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Some people will never learn eh :) :9

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Laatst online: 17-09 22:11
Case_C schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:40:
[...]

Haha zit nu wel te twijfelen of het zinvol is om daar op te klikken :P . Kan iemand mij informeren of het een beetje niveau heeft? Of zijn het weer een stelletje wannabe know-it-all's die nergens wat van weten?
Had er expres nog geen mening bij gezet :p. Maar is min of meer de preview opnieuw, met Ron en Erik die op zich wel de juiste vragen stellen (als personen die het spel nooit gespeeld hebben), maar Harry die nog steeds dezelfde argumenten gebruikt - 4 jaar in ontwikkeling, meer dan 100 miljoen dollar aan budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:22
Edit: oeps te snel gepost, jullie hadden het al gedaan!

Daar gaan we weer met Harry Hol op gamer.nl.
Hij snapt nog steeds niet wat crowdfunding precies inhoud volgens mij. Hij gaat verder in op zijn Star Citizen "preview".

http://gamer.nl/articles/...rren-gamernl-podcast-53/#

[ Voor 10% gewijzigd door jojoba007 op 22-02-2016 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
jojoba007 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:34:
Daar gaan we weer met Harry Hol op gamer.nl.
Hij snapt nog steeds niet wat crowdfunding precies inhoud volgens mij. Hij gaat verder in op zijn Star Citizen "preview".

http://gamer.nl/articles/...rren-gamernl-podcast-53/#
Kijk eens 4 posts boven je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:22
Ja zag het nadat ik hem had geplaatst 😁😄😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Wellicht zou een mailtje naar de gamer.nl redactie zin hebben :P . Kritiek is natuurlijk mooi, maar dan moet het wel inhoudelijk juist zijn. En door iemand met verstand van zaken, zowel over het spel, project en gameontwikkeling in z'n geheel.

Weet hier in 't topic nog wel een paar experts op het gebied van SC die prima opbouwend kritisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:21

The Chosen One

Zie signature!

Starmarine's vaagheid?

Het komt nu toch praktisch gewoon uit deel van Crusader i.p.v. los?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
ach ja maandagochtend lol is ook goed toch :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik zit niet te wachten op een DS2, (Derek Smart Kloon). Het beste is gewoon negeren :Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bornhald
Heeft het veel zin om energie eraan te verspillen? Zolang er nog geen spel is, heeft hij niet geheel ongelijk, want wat er is, is niet wat er beloofd is. Dat wij hier snappen wat er aan de hand is en waarom het allemaal langer duurt, doet niks af aan het feit dat er nu minder is dan dat er 4 jaar geleden gezegd is dat er nu zou zijn.

Maar er zijn nu 2 onderwerpen op gamer.nl geweest over SC, en beide in de negatieve tendens, en beide hebben geresulteerd in veel clicks.

Ik denk dan ook dat DutchWalnut het juist heeft, laat het maar gaan, of zoals Elsa zegt (in de Nederlandse versie van Frozen) Laat het los, laat het gaan :)

Wij gaan de opinie van de mensen op Gamer.nl niet veranderen, en laat SC maar voor zich spreken wanneer het uit is, we zijn het er hier in ieder geval over eens dat het geweldig gaat zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Gewoon Gamer.nl niet meer bezoeken... en negeren die onzin.

Ik sla die website- die ik sowieso al niet kende -- voortaan over als ik reviews zoek van een game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:28:
Heeft het veel zin om energie eraan te verspillen. Zolang er nog geen spel is, heeft hij niet geheel ongelijk, want wat er is, is niet wat er beloofd is. Dat wij hier snappen wat er aan de hand is en waarom het allemaal langer duurt, doet niks af aan het feit dat er nu minder is dan dat er 4 jaar geleden gezegd is dat er nu zou zijn.

Maar er zijn nu 2 onderwerpen op gamer.nl geweest over SC, en beide in de negatieve tendens, en beide hebben geresulteerd in veel clicks.

Ik denk dan ook dat DutchWalnut het juist heeft, laat het maar gaan, of zoals Elsa zegt (in de Nederlandse versie van Frozen) Laat het los, laat het gaan :)

Wij gaan de opinie van de mensen op Gamer.nl niet veranderen, en laat SC maar voor zich spreken wanneer het uit is, we zijn het er hier in ieder geval over eens dat het geweldig gaat zijn..
Lijkt me een goed standpunt, je wint er weinig mee. Gamer.nl is niet de enige die zich negatief uitspreekt hierover, Boris van Gamekings is er heilg van overtuigd dat het nog steeds allemaal een scam is. Tsja, wat kun je doen aan mensen die al gewoon een mening hebben gevormd? Laat ze maar gaan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Hoewel we allemaal op z'n minst een lichte bias hebben in het voordeel van CIG en CR :+ . Mogen we ook wel zeggen dat we van tijd tot tijd kritisch kunnen zijn... Toch? :P

Oh btw waarschijnlijk kunnen we morgen de PTU voor 2.2 verwachten, gezien ze er vrijdag net niet aan toe kwamen.?? Hype?

Bornhald schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:44:
[...]
Ze gaan toch weer geleidelijk mensen inviteren om te gaan spelen? of had ik dat verkeerd begrepen?

Ik was in ieder geval al regelmatig aan het kijken of ik een invitatie had
Klopt ze zouden ook nog uitleggen hoe ze de selectieprocedure doen.

[ Voor 39% gewijzigd door Case_C op 22-02-2016 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:42:
Hoewel we allemaal op z'n minst een lichte bias hebben in het voordeel van CIG en CR :+ . Mogen we ook wel zeggen dat we van tijd tot tijd kritisch kunnen zijn... Toch? :P
Ik denk dat we dat inderdaad zijn, maar aan de andere kant zijn we ook het beste geïnformeerd omdat we actief informatie zoeken en delen, vandaar ook dat een site als gamer.nl hier genoemd wordt.
Oh btw waarschijnlijk kunnen we morgen de PTU voor 2.2 verwachten, gezien ze er vrijdag net niet aan toe kwamen.?? Hype?
Ze gaan toch weer geleidelijk mensen inviteren om te gaan spelen? of had ik dat verkeerd begrepen?

Ik was in ieder geval al regelmatig aan het kijken of ik een invitatie had

Voor of nadat ze de selectie hebben gedaan :D

[ Voor 17% gewijzigd door Bornhald op 22-02-2016 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metzer90
In basis gaat de preview over hoe SC nu, op dit moment, is. De conclusie in de preview kijkt niet naar de toekomst. De aanname wordt gedaan dat al het geld hierin gestoken is. Laten we eerlijk zijn, de conclusie zoals getrokken klopt wel. Als dit het was, dan was het het geld niet waard. Echter hoe je zo'n incomplete conclusie kan trekken daar kan ik, als empathisch persoon, geen begrip voor tonen. Er missen gewoon teveel feiten. De overhaaste, ondoordachte conclusie die getrokken worden is gewoon pijnlijk om te lezen. Het lijkt alsof Harry rustig op de bank een biertje zat te drinken en zich opeens herinnerde dat hij morgen een stukje moest inleveren.

Vanaf het perspectief van Harry en sommige reacties op gamer.nl snap ik dat er met termen als 'fanboy' gegooid wordt. Het is onwetendheid. De 'fanboy' mening is gebaseerd op een fundatie van de waarheid. Je merkt in de reacties dat de previewer incomplete conclusies trekt door een gebrek aan onderzoek. Dit vind ik jammer. Je ontneemt hiermee de kans dat nieuwe geïnteresseerden op dit moment afhaken en een hele boeiende ontwikkeltijd gaan missen. Tegelijkertijd, heeft het ook geen daadwerkelijke impact behalve wat frustratie bij ons. ;)

Het spel komt er wel, en ik heb er vertrouwen in dat het zichzelf gaat bewijzen. Dus, gewoon negeren en geen tijd insteken jongens, is het niet waard.

Misschien kan één van mede-thread-readers Harry nog wel even naar de volgende youtube video linken, gemaakt door een enthousiaste fanboy!

[ Voor 6% gewijzigd door Metzer90 op 22-02-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Klein zijstapje als dat mag: iemand de VR onthullingen gevolgd de afgelopen dagen?

Oculus Rift vermoedelijk €741 in Nederland, levering duurt nog even, Touch controllers niet meegeleverd.

HTC/Valve Vive $799, vanaf 29 februari, Steam VR support, Euro prijs onbekend maar m.i. waarschijnlijk rond de €800-900. Volledig VR pakket met controllers, roomscale VR.

Zijn er al mensen die waarschijnlijk voor één van deze systemen gaan?
Wat is jullie verwachting m.b.t. support in Star Citizen? Zelf denk ik dat dat nog wel even gaat duren. Tegen de tijd dat die support er (op een goede manier) is zullen de prijzen van de VR-brillen hopelijk ook wel lager zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Metzer90 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:46:
In basis gaat de preview over hoe SC nu, op dit moment, is. De conclusie in de preview kijkt niet naar de toekomst. De aanname wordt gedaan dat al het geld hierin gestoken is. Laten we eerlijk zijn, de conclusie zoals getrokken klopt wel. Als dit het was, dan was het het geld niet waard. Echter hoe je zo'n incomplete conclusie kan trekken daar kan ik, voor toch wel een redelijk empathisch persoon, geen begrip voor tonen. Er mist gewoon teveel, het zijn al de kleine details die niet kloppen, de overhaaste ondoordachte conclusie die getrokken worden. Het lijkt alsof Harry rustig op de bank een biertje zat te drinken en zich opeens herinnerde dat hij morgen een stukje moest inleveren.

Vanaf het perspectief van Harry en sommige reacties op gamer.nl snap ik dat er met termen als 'fanboy' gegooid wordt. Het is onwetendheid. De 'fanboy' mening is gebaseerd op een fundatie van de waarheid. Je merkt in de reacties dat de previewer incomplete conclusies trekt door een gebrek aan onderzoek. Dit vind ik jammer. Je ontneemt hiermee de kans dat nieuwe geïnteresseerden op dit moment afhaken en een hele boeiende ontwikkeltijd gaan missen. Tegelijkertijd, heeft het ook geen daadwerkelijke impact behalve wat frustratie bij ons. ;)

Het spel komt er wel, en ik heb er vertrouwen in dat het zichzelf gaat bewijzen.

Misschien kan één van mede-thread-readers Harry nog wel even naar de volgende youtube video linken, gemaakt door een enthousiaste fanboy!
Ja maar dat is juist raar want een groot gedeelte van het budget en tijd is naar SQ42 gegaan en juist daar weten we heel weinig vanaf. Dus om nu te zeggen dat de Universe het is voor 100 miljoen is natuurlijk onzin. En juist dat stoort de meeste mensen hier. Van een 'journalist' zou je wel wat meer verwachten. De BBC rapportage in Click gaf een duidelijker en beter gefundeerd overzicht.

[...]

Gefundeerde kritiek is ook goed. Er is nog genoeg mis met SC en hoe CIG bepaalde dingen doet zonder daar ongefundeerde kritiek aan toe te voegen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Tylocke op 22-02-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:49:
Klein zijstapje als dat mag: iemand de VR onthullingen gevolgd de afgelopen dagen?

Oculus Rift vermoedelijk €741 in Nederland, levering duurt nog even, Touch controllers niet meegeleverd.

HTC/Valve Vive $799, vanaf 29 februari, Steam VR support, Euro prijs onbekend maar m.i. waarschijnlijk rond de €800-900. Volledig VR pakket met controllers, roomscale VR.

Zijn er al mensen die waarschijnlijk voor één van deze systemen gaan?
Wat is jullie verwachting m.b.t. support in Star Citizen? Zelf denk ik dat dat nog wel even gaat duren. Tegen de tijd dat die support er (op een goede manier) is zullen de prijzen van de VR-brillen hopelijk ook wel lager zijn.
Gezien het over je verwachtingen voor SC gaat moet VR gewoon besproken kunnen worden.

Mij lijkt het vrij lastig om nu al een keuze te maken, hoewel ik wel verwacht dat SC prima support gaat leveren voor VR. Maar de PU zal ook niet binnen een jaar feature compleet zijn.

Voor Squadon42 was het nog een verrassing of het wel/niet ingebouwd zou zijn. Dus ik gok van ja :P .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Komen geleidelijk invites inderdaad.

En die Harry gewoon negeren. Zo invloedrijk is gamer.nl nu ook weer niet.

Sowieso wordt er imo teveel aandacht besteed aan dit soort artikeltjes. De "traditionele" game media gebruikt star citizen als springplank om hun afgenomen relevantie te herstellen (hun positie zijn ze kwijtgeraakt aan streamers/youtubers TB angryjoe etc). Daardoor krijg je veel clickbait. Maar op de crowdfunding hebben ze niet echt invloed, uiteindelijk zijn het de streamers die de nieuwe backers binnen halen.

Maar ik vind dat de SC community zichzelf ook in de voet schiet door zo extreem erop in te gaan en hunzelf als extreme fanboys te bevestigen. Dat soort gasten als Harry zien hun mening alleen maar bevestigd worden als boze backers erbovenop gaan springen. Natuurlijk kun je wel op een normale manier met argumenten komen waarom hij ongelijk heeft.

Overigens is natuurlijk de grootste misvatting van Harry dat de speelbare alpha voor backers alles is wat er is ontwikkeld tot nu toe. Die fout maken heel veel journalisten. Er is intern veel meer in ontwikkeling dan wij zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Ben zelf benieuwd in hoe zwaar de game wordt, kan hem nu nog prima spelen op hoge settings maar is dat straks ook nog mogelijk? En ik neem aan dat er nog voldoende geoptimaliseerd wordt.

Overigens wil ik binnenkort een sale! :D Kan ik misschien wat schepen omtoveren en nieuwe binnen halen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
weszz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:15:
Ben zelf benieuwd in hoe zwaar de game wordt, kan hem nu nog prima spelen op hoge settings maar is dat straks ook nog mogelijk? En ik neem aan dat er nog voldoende geoptimaliseerd wordt.

Overigens wil ik binnenkort een sale! :D Kan ik misschien wat schepen omtoveren en nieuwe binnen halen ^^
De Corvette is de eerst volgende concept sale, dus je kan je lol op :P . En zeg nou zelf wie wil er nou niet een Corvette met LTI :+ .

Oh en dat zijn natuurlijk mooie escorts voor de Idri' in de org :P .

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 22-02-2016 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
The Chosen One schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:45:
Starmarine's vaagheid?

Het komt nu toch praktisch gewoon uit deel van Crusader i.p.v. los?
Kerel, let it go op gamer.nl zonde van je moeite je zit daar tussen de kinderen van 15 lijkt het soms die niks beters kunnen posten dan 1 zin ... >:) >:)

Top dat je SC zo promoot daar _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metzer90
weszz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:15:

Het is nu een alpha, zonder optimalisatie. Mijn aanname is als je het nu op high kan spelen, op je huidige resolutie, dan kun je dat ook wanneer de game uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Case_C schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:16:
[...]

De Corvette is de eerst volgende concept sale, dus je kan je lol op :P . En zeg nou zelf wie wil er nou niet een Corvette met LTI :+ .

Oh en dat zijn natuurlijk mooie escorts voor de Idri' in de org :P .
Bij voorkeur iets wat niet de prijs heeft van een kleine auto :+

Pagina: 1 ... 97 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.