Ik heb inderdaad toch wel een paar vage bugs gehad, eigenlijk altijd als ik de ICC missies deed en uit mijn schip moest gaan voor de black box. Er uit gaan gaat soms al fout.
Met de Aurora LN als ik de deur open en er uit ga, dan gaat mijn jetpack niet aan en zweef ik van mijn schip weg zonder dat ik wat kan doen.
Dit zelfde heb ik met de Cutlass als ik dan via de cockpit er uit ga, ga ik via de laadklep er uit dan gaat het wel goed. Ander probleem is dan terug komen. Mocht ik er toch goed uit zijn geraakt dan kom ik met geen mogelijkheid goed terug in mijn schip. De zwaartekracht van mijn schip is daar maar mijn popje wil dan niet meer opstaan. Tja dan als enige optie is Alt backspace en opnieuw.
Verder is het nu best wel irritant dat zoveel nu willen uitproberen om piraat te worden en dus je schip opblazen als je er net wil landen of als je gewoon rond loopt.
Nou ja, laten we maar zo zeggen, dit duurt toch maar even voor ze dat ook weer saai vinden. En in de toekomst word dit soort gedrag in de kiem gesmoord en worden zulke mensen naar hun eigen server "verbannen"
Hebben jullie ook dat soms spontaan 90% van de geluiden weg zijn?
Zoals de waarschuwingen of gesprekken van missies etc. Enige wat ik toen nog hoorde waren een paar hele simpele bliepjes. Misschien is het ook een bug