Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:30
JanAd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:48:
Ik zit nog te wachten op deze:
[afbeelding]

Die gingen ergens eind februari verstuurd worden, maar nog geen mail erover ontvangen.
[...]
Even een ticket naar customer support sturen. Dan komt dat wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 11:31
JanAd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:48:
Ik zit nog te wachten op deze:
[afbeelding]

Die gingen ergens eind februari verstuurd worden, maar nog geen mail erover ontvangen.

[...]
Ik heb er ook nog niets van gehoord dus wellicht nog even geduld, ze hebben ook nog een dag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
blijkbaar had teller niet de juiste maten van de caterpillar (verhaaltje niet gelezen direct gepost :) maar nog een keer de size comparison

Case_C schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:44:
[...]

Klopt ik had het ook gezien. Ziet er nu toch een stuk groter uit zo met die Starfarer ernaast...
hij is praktisch even lang als de carrack!

[ Voor 55% gewijzigd door Bornhald op 29-02-2016 20:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:40:
blijkbaar had teller niet de juiste maten van de caterpillar (verhaaltje niet gelezen direct gepost :) maar nog een keer de size comparison
[video]
Klopt ik had het ook gezien. Ziet er nu toch een stuk groter uit zo met die Starfarer ernaast...

Bornhald schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:40:
[...]
hij is praktisch even lang als de carrack!
Carrack upscale confirmed! Hoop dat eigenlijk niet, want zodra je in capital ship range komt gaat de besturing van je schip anders werken. Dan word het meer koers plotten dan daadwerkelijk vliegen. (Begreep ik uit eerdere interviews met CR)

Laat me nou uittypen :+

[ Voor 43% gewijzigd door Case_C op 29-02-2016 21:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:44:
[...]

[...]

Carrack upscale confirmed!
Ja echt! :D Whoop Whoop, bron?

Oh en ja... als het een soort van Capital word, hoe gaan we die met zijn allen vullen? :9
Mijn reactietijd is hoog, of je bent gewoon langzaam met tikken :>

[ Voor 46% gewijzigd door DutchWalnut op 29-02-2016 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Commlink is weer online :) , met deze week weer een echte 10ftC.
Greetings Citizens!

Social Media is telling me I should share how I'm celebrating "Leap Day." Really...

This week, the Chairman is Back! Today brings us the 77th standalone installment of 10 for the Chairman. I heard he answers questions from our Development Subscribers.

Wednesday is Bugsmashers Day.

Thursday is Pedro Macedo Camacho Appreciation Day. Tune into a Pedro-centric episode of Around the Verse and hear a snippet of newly orchestrated Star Citizen music.

And Friday brings yet another Reverse the Verse, the informal (yet recently slightly formalized) weekly livestream with the fans as well as our February Monthly Report.

And there might be a surprise somewhere in the week, but I'm not telling...

THE COMM-LINK SCHEDULE

Monday, February 29th
- [1500 PST / 2300 UTC] 10 for the Chairman: Episode 77 - YouTube: StarCitizen

Tuesday, March 1st
- Vault Update

Wednesday, March 2nd
- [1200 PST / 2000 UTC] BUGSMASHERS! Episode 20 - YouTube: StarCitizen
- Jump Point Rerun

Thursday, March 3rd
- [1200 PST / 2000 UTC] Around the Verse: Episode 2.21 - YouTube: StarCitizen

Friday, March 4th
- [1100 PST / 1900 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- February Monthly Report

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59
Case_C schreef op maandag 29 februari 2016 @ 21:15:
Commlink is weer online :) , met deze week weer een echte 10ftC.

[...]
En een verrassing! Als het 2.2. naar live is lijkt me niet echt een verrassing dus iets anders?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Voor mij is er een nieuwe PTU beschikbaar 2.2.0f
Star Citizen Patch 2.2.0f

Alpha Patch 2.2.0f has been released to PTU and is now available for player testing. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a small group of players that we will expand on over time. We have also increased the maximum number of players per instance of Crusader from 16 to 24 on the PTU so that we can gather performance data.

Your launcher should show “2.2.0-325794” as the client version. It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Test client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test.

Please review our current list of 2.2.0 PTU Known Issues FAQ, and take full advantage of our Issue Council area of the Community site to report any bugs you encounter, as well as contribute to other players submissions.

Important Issues:

Characters who die at Criminal Wanted level of 4 respawn without loadout.

Updates and Fixes
Star Systems
Game Systems
Ships
First Person
Technical

Updates and Fixes
Star Systems:

Fixed an issue where NPC’s in ArcCorp and Million Mile High Club were missing arms and hands.
Added a second, heavier “Outlaw” loadout that players will respawn in, if they die as a Level 4 outlaw.
Fixed an issue where some of the lights on Security Post Kareah had “Replace Me” textures.

Game Systems:

Fixed an issue where EVA boosting (“Shift” key) was not functioning.
Fixed an issue where chunks of geometry in Broken Moon would become attached to a player ship and move around the map.
Fixed an issue where “Wanted level” decay was not resetting when a new crime was committed.
Fixed an issue where crashing your own Constellation Andromeda or Cutlass Black (without hitting other ships) would give a wanted level.

Ships:

Shield recharge rates on ships have been adjusted to help balance ships following the component revamp.

First Person:

Made some cosmetic adjustments to the Outlaw loadout in Crusader.
Fixed some animation issues on the Combustion Pistol

Technical:

Fixed several client crashes.

Back to top
End Transmission
Heb ik nu een keer een echte scoop? :*)

En als er nog mensen test punten willen verdienen ;)
SC-12198 - Spawning certain ships in universe generate EventPhyshGridChange error in console
SC-12410-Observing weird helmet behaviour (not the disappearing helmet bug)
SC-12407 - Footsteps sounds disappear after respawn
wordt PTU access nu niet een soort pyramide spel :D

[ Voor 110% gewijzigd door Anthor op 01-03-2016 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Anthor schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:08:
Voor mij is er een nieuwe PTU beschikbaar 2.2.0f

[...]

Heb ik nu een keer een echte scoop? :*)

En als er nog mensen test punten willen verdienen ;)
SC-12198 - Spawning certain ships in universe generate EventPhyshGridChange error in console
SC-12410-Observing weird helmet behaviour (not the disappearing helmet bug)
SC-12407 - Footsteps sounds disappear after respawn
wordt PTU access nu niet een soort pyramide spel :D
en g is nu blijkbaar ook beschikbaar
Alpha Patch 2.2.0g has been released to PTU and is now available for player testing. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a small group of players that we will expand on over time. We have also increased the maximum number of players per instance of Crusader from 16 to 24 on the PTU so that we can gather performance data.
Your launcher should show “2.2.0-326078” as the client version. It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Test client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test.
Please review our current list of 2.2.0 PTU Known Issues FAQ, and take full advantage of our Issue Council area of the Community site to report any bugs you encounter, as well as contribute to other players submissions.
Important Issues:
  • If you’re experiencing a crash when going into or during Quantum Travel, delete any .cfg files that are in your Test folder. If you add settings via a custom user.cfg, return them with caution until you are certain none of them are affecting performance.
  • Ship geometry can very occasionally disappear or turn invisible.
  • Using the Holotable in the Revel & York hangar will cause the game client to become unresponsive.
Star Systems:
  • Fixed an issue where the Audio in Crusader was missing certain bass elements.
  • Fixed an issue where players would experience desync after EVA’ing.
  • Fixed an issue where the oldest ship on Crusader would despawn even if in use, if a 17th ship was called for on Port Olisar.
Ships:
  • Fixed an issue where the Freelancer had incorrect mass values.
  • Fixed an issue where the Retaliator and Constellation turret fire would be offset from the aimed direction.
  • Fixed an issue where the Mustang ladder does not appear or deploy when the player climbs into the ship.
  • Fixed an issue where the Cutlass Black turret would not fire.
First Person:
  • Fixed an issue where the LH-86 Combustion Pistol wouldn’t respawn after being picked up and relogging.
  • Fixed an issue where the Crusader marine loadout was missing suit thrusters.
  • Fixed an issue where the Marine loadout was missing hair.
  • User Interface:
  • Fixed an issue where repairs made to a ship would not update the ship HUD hologram.
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/320490

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-05 09:03
Ze gaan nu lekker hard met alle fixes etc... ik zie een beta wel aan het einde van het jaar voor de verse :D

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Njay schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:49:
Ze gaan nu lekker hard met alle fixes etc... ik zie een beta wel aan het einde van het jaar voor de verse :D
Ze gaan hard, maar ze hebben ook nog zo veel te doen. Ik verwacht SQ42 aan het eind van het jaar zodat ze nog kunnen meeliften op kerstverkoop en dan de PU beta ergens in Q2 2017. Dit is allemaal puur giswerk en kan ik niet onderbouwen met gegevens :)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:41:
[...]
Ze gaan hard, maar ze hebben ook nog zo veel te doen. Ik verwacht SQ42 aan het eind van het jaar zodat ze nog kunnen meeliften op kerstverkoop en dan de PU beta ergens in Q2 2017. Dit is allemaal puur giswerk en kan ik niet onderbouwen met gegevens :)
Dat heb ik nu ook in de TS gezet voor SQ42, verwacht Q3/Q4 2106 :+

10FtC

Reliant sale komt er aan volgens de geruchtenmolen 'reddit' :P , nou ja vrij duidelijk dat er een sale komt. Alleen even wachten tot ze weer in de verkoop gaan.

https://robertsspaceindus...114-MISC-Reliant-Variants

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 01-03-2016 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Damnit no more sales... must resist too buy

team avenger ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:49:
[...]

Dat heb ik nu ook in de TS gezet voor SQ42, verwacht Q3/Q4 2106 :+

10FtC
[video]

Reliant sale komt er aan volgens de geruchtenmolen 'reddit' :P , nou ja vrij duidelijk dat er een sale komt. Alleen even wachten tot ze weer in de verkoop gaan.

https://robertsspaceindus...114-MISC-Reliant-Variants
Zolang ik er maar niet de schuldvan krijg als ze die deadline weer eens niet halen vind ik het best ;)

Het is toch logisch dat de Reliant weer in de sale komt als ie bijna hangar ready is? Ik verbaas me dat niet meer mensen het over de Xian Scout hebben die weer in de sale komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:41:
[...]
Zolang ik er maar niet de schuldvan krijg als ze die deadline weer eens niet halen vind ik het best ;)

Het is toch logisch dat de Reliant weer in de sale komt als ie bijna hangar ready is? Ik verbaas me dat niet meer mensen het over de Xian Scout hebben die weer in de sale komt.
Had dat zelf gisteravond erin gezet ;) , met een mooie disclaimer :P .

Deze 10ftC is overigens best interessant :) .

EdwardK123 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:36:
[...]
Ben benieuwd naar de sales! Het enige onhandige (maar dat ben ik misschien) is dat er nooit echt een overzicht of duidelijke deadlines zijn wanneer de sales beginnen en zijn afgelopen.. Maar misschien heb ik iets niet in de gaten? :P
Heb je toch al mooi een alien ras waar je de pik op kan hebben in de PU :P . Lijkt mij overigens niet dat je daar veel 'lone-wolves' van gaat vinden. Hooguit bewapende trading fleets, of assault squads.

[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 01-03-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:41:
[...]

is de Xian niet laatst nog in de sale geweest, een of twee weken geleden
https://robertsspaceindus...derson-And-The-XiAn-Scout

blijkbaar een maandje :)

overigens blijf ik het niks vinden de xian

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 01-03-2016 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-05 22:42
Bornhald schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:34:
[...]

Ben benieuwd naar de sales! Het enige onhandige (maar dat ben ik misschien) is dat er nooit echt een overzicht of duidelijke deadlines zijn wanneer de sales beginnen en zijn afgelopen.. Maar misschien heb ik iets niet in de gaten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
[...]
Ze communiceren het wel, en meestal is de aankondiging wel op verschillende kanalen te vinden. Maar dat is inderdaad altijd even zoeken. Maar als ze voor elke sale iedereen gaan mailen.. dan gaan er ook een berg mensen niet blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Case_C schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:42:
[...]

Ze communiceren het wel, en meestal is de aankondiging wel op verschillende kanalen te vinden. Maar dat is inderdaad altijd even zoeken. Maar als ze voor elke sale iedereen gaan mailen.. dan gaan er ook een berg mensen niet blij zijn.
Dan houd ik gewoon het Tweakers forum in de gaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[...]

met sales van nieuwe dingen wordt een week van te voren aangekondigd dat er een sale gaat zijn, het schip is dan vrijdag t/m maandag een week later beschikbaar dus 10 dagen.

Bij sales van bestaande schepen is de communicatie wat onduidelijker, maar dan is het wanneer ze hangar ready zijn en wanneer ze flight ready zijn.

Dus zo te zien komt de Sabre ook weer in de sale omdat deze flight ready is in de PTU en dus ook in de normale versie wanneer PTU daar naartoe gaat.

overigens denk ik niet dat ze 1 patch per maand gaan redden, zal dichter op de 1 patch per 2 maanden liggen (wat ik persoonlijk overigens ook prima zou vinden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:43:
[...]
overigens denk ik niet dat ze 1 patch per maand gaan redden, zal dichter op de 1 patch per 2 maanden liggen (wat ik persoonlijk overigens ook prima zou vinden)
Lijkt mij ook, wat inderdaad helemaal niet erg is. Gezien het voor de snelheid waarin content komt ook niet uitmaakt.

Liever een grotere patch en een week of wat langer wachten, dan elke maand een nieuwe. Waarvan 1,5 week op gaat aan PTU :/ .

2.2G heeft de nieuwe marine armour! (Of wellicht alleen de helm. Welke echt veel minder gaaf dan het originele concept is....)
http://imgur.com/a/KjYLN
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FnUeGbm.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 01-03-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 22:05
Njay schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:49:
Mwoa.. dit zijn allemaal kleine fixes. Als je bedenkt hoeveel gameplay elementen nog geimplementeerd moeten worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
DoubleYouPee schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:55:
[...]

Mwoa.. dit zijn allemaal kleine fixes. Als je bedenkt hoeveel gameplay elementen nog geimplementeerd moeten worden....
Ik heb nog steeds eind 2017 als 'launch' in m'n hoofd en totally fine with that.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
DoubleYouPee schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:55:
[...]

Stiekem hoop ik op vr support in 2.3 :P :P :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Njay schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:08:
[...]
Stiekem hoop ik op vr support in 2.3 :P :P :P
Dat zal er waarschijnlijk wel door de community in gehackt worden gok ik :P . Maar direct support van CIG verwacht ik niet.

Turrets zijn in 2.2G ook aardig verbeterd schijnt:

Gotta love them animations!
[Video: https://gfycat.com/OnlyDemandingAsiandamselfly]

[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 01-03-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:13:
[...]

Dat zal er waarschijnlijk wel door de community in gehackt worden gok ik :P . Maar direct support van CIG verwacht ik niet.

Turrets zijn in 2.2G ook aardig verbeterd schijnt:
[video]
Dat ziet er al veel beter uit. Da's was voordien gewoon niet te doen :P

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Oh, weer een build, ze hebben er wel zin an :)

Ben benieuwd hoeveel van de code er op de achtergrond al is aangepast zonder dat wij er (op wat bugs na) iets van merken. Als het goed is zijn shopping en items erg close, dus dan moet een groot deel van de code onderliggende code er al in zitten.
Bij de patchnotes van 2.2.0g staat bv: Fixed an issue where the Marine loadout was missing hair.
Die bug was er volgens mij in 2.1.2 nog niet, dus in de tussentijd zijn ze waarschijnlijk ook weer bezig geweest met de code voor char customization

Gister tijdens het testen iets meligs gevonden om te doen. (zal ook gewoon in live versie kunnun)
In de gang van EZ Hab (spawn area) een aanloop nemen en dan alt-backspace erbij doen, dat ziet er echt te grappig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:34:
[...]

overigens blijf ik het niks vinden de xian
Goed punt, zou dat dan in plaats van de hangar ready sale zijn? Of is dat een planningsprobleem dat 2.2 al uit had moeten zijn toen de Xian on sale was? Lastig om daar nu echt een goed beeld van te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-04 09:43
Case_C schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:13:
[...]
Gotta love them animations!
[video]
Ok, misschien een domme opmerking. Maar die rook gaat omhoog. Waarom?
Rook gaat normaliter omhoog omdat het met de hitte en druk mee gaat. In de ruimte verspreidt hitte lastig en alle kanten op, dus moet de rook niet als een bol verspreiden?

Laat maar, druk drukt de huls er boven uit, en de druk drukt de rook ook die kant ook op natuurlijk. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Metzer90 op 01-03-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Wat ik niet snap dat ze bij de PTU naast bugfixes ook nieuwe features toevoegen. Dan wordt het lastig om oude bugs op te lossen als je ook weer nieuwe bugs introduceert en je niet weet of het aan de nieuwe buggy code ligt of aan de oude bugs.
Ze zullen er wel een reden voor hebben.

Maar geen PTU invite gehad. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Metzer90 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:02:
[...]

Ok, misschien een domme opmerking. Maar die rook gaat omhoog. Waarom?
Rook gaat normaliter omhoog omdat het met de hitte en druk mee gaat. In de ruimte verspreidt hitte lastig en alle kanten op, dus moet de rook niet als een bol verspreiden?

Laat maar, druk drukt de huls er boven uit, en de druk drukt de rook ook die kant ook op natuurlijk. 8)7
Volgens mij was het filmpje onderdeel van een bug-report, welke ongetwijfeld mede daarover zal gaan. Maar jouw verklaring werkt ook ;) , verder stoor ik persoonlijk niet zo aan die details.

Same :-( , lijkt er sterk op dat ze het gewoon vergeten zijn. Lijkt me stug dat ze de PTU nu nog gaan vrijgeven aan meer mensen... wanneer elke patch nu wel een live release kan zijn.

Anthor schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:09:
Verder wil je niet dat je bugs je development voortgang vertragen. Ik denk dat dit de beste manier is voor hun voor public test events. ook omdat iedere build naar buiten sturen best veel data is (= geld)
[...]
Of degene die de invites moet sturen is nog niet wakker vanwege een tijdzone verschil :)
Dat Data=Geld heeft er inderdaad mee te maken. Vraag me af hoeveel torrents/P2P eigenlijk in kosten scheelt voor CIG.

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 01-03-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Misschien zijn die fixes al intern bekeken in de tussentijd, of gaan bugs die open staan over code die in de tussentijd nog vervangen gaat worden. Sommige Bugs die er in zitten zijn of niet belangrijk of ze hebben ze nog niet helemaal kunnen localiseren.
Verder wil je niet dat je bugs je development voortgang vertragen. Ik denk dat dit de beste manier is voor hun voor public test events. ook omdat iedere build naar buiten sturen best veel data is (= geld)
Case_C schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:06:
Same :-( , lijkt er sterk op dat ze het gewoon vergeten zijn. Lijkt me stug dat ze de PTU nu nog gaan vrijgeven aan meer mensen... wanneer elke patch nu wel een live release kan zijn.
Of degene die de invites moet sturen is nog niet wakker vanwege een tijdzone verschil :)

Had gister het idee dat er nog wel wat blockers in 2.2.0F zaten
physicgrid fails, verdwijnende schepen in QT dat soort dingen :+
[...]

Dat Data=Geld heeft er inderdaad mee te maken. Vraag me af hoeveel torrents/P2P eigenlijk in kosten scheelt voor CIG.
Is daar eigenlijk iets over bekend hoe dat p2p systeem in elkaar zit, ik merk er weinig van.

[ Voor 57% gewijzigd door Anthor op 01-03-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Anoniem: 14038 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:02:
Wat ik niet snap dat ze bij de PTU naast bugfixes ook nieuwe features toevoegen. Dan wordt het lastig om oude bugs op te lossen als je ook weer nieuwe bugs introduceert en je niet weet of het aan de nieuwe buggy code ligt of aan de oude bugs.
Ze zullen er wel een reden voor hebben.

Maar geen PTU invite gehad. :(
Volgens mij hebben ze eerder verteld dat ze meerdere builds naast elkaar hebben die eigen features hebben, soms krijg je in eens weer een ptu build waar een bug in zat die al is opgelost in de PTU build die je de dag daarvoor hebt gespeeld. Het is zo dat een bepaald team voor een bepaalde feature input nodig heeft, en dan gebruiken ze dus die build waar de feature in zit, terwijl een ander team een bug aan het oplossen is met de data die ze hebben gehad, vandaar dat je ook opdrachten ziet als ga nu AC spelen, vooral in de Sabre te vliegen en dan weer 16 players dan weer 24.

Voor ze naar live gaan mergen ze alle "laatste" builds, dus dan zijn alle bugs die gefixed zijn ook daadwerkelijk eruit.
fair enough :D

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 01-03-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Bornhald schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:19:
[...]
Voor ze naar live gaan mergen ze alle "laatste" builds, dus dan zijn alle bugs die gefixed zijn er in theorie ook daadwerkelijk eruit.
Ftfy :+

Jorrie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:53:
Haha, zat met de 2.2 met verschillende CIG medewerkers, tof :D

Ik werd uiteindelijk wel gekicked :(

[afbeelding]

Geen idee hoe het gebeurde want ik had telefoon 8)7
nice, Ik heb je nog geprobeerd te joinen, maar met 23/24 zat je server vol :|

[ Voor 43% gewijzigd door Anthor op 01-03-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Nu in de PTU met die Armor heb je een soort van Hero-Bandit systeem zoals in DayZ zat/zit.

Zyloh heeft ook aangegeven dat de verschillende armors ook al verschillende waardes hebben voor hitpoints. Dus high-level criminals worden steeds moeilijker te killen :P .

[afbeelding]

Aan de telefoon... jaja, je was gewoon keihard de piraat aan het uithangen :+ .

[ Voor 43% gewijzigd door Case_C op 01-03-2016 13:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-04 14:26

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Qhjp7FR.jpg

[b]Case_C schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:41Aan de telefoon... jaja, je was gewoon keihard de piraat aan het uithangen :+ .
Haha, ik was gewoon bij Port Olisar aan het rondvliegen, wat CIG mensen die bij mij Gladius rondvlogen :+

Totdat alles in een keer explodeerde 8)7
[b]Anthor schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:23:nice, Ik heb je nog geprobeerd te joinen, maar met 23/24 zat je server vol :|
Ik ben toevallig weer dezelfde instance gejoined.

[ Voor 63% gewijzigd door Jorrie op 01-03-2016 13:11 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

[afbeelding]

[...]

Haha, ik was gewoon bij Port Olisar aan het rondvliegen, wat CIG mensen die bij mij Gladius rondvlogen :+

Totdat alles in een keer explodeerde 8)7

[...]

Ik ben toevallig weer dezelfde instance gejoined.
Volgens mij zaten we net in dezelfde instance! Was ook even bandit geworden omdat ik comms offline aan het zetten was. Mooie manier om je bandit armor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Tylocke schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:14:
[...]

Volgens mij zaten we net in dezelfde instance! Was ook even bandit geworden omdat ik comms offline aan het zetten was. Mooie manier om je bandit armor te krijgen.
Haha inderdaad, wilde even kijken welk armor criminal lvl 4 kreeg maar ja, toen raakte ik lvl 5 en werd ik gekicked :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Awesome !!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Case_C
Zat net even te denken... volgens mij is het heel goed mogelijk dat we ingame nog een millennium-wisseling gaan zien :D . Gezien de game-tijd niet 1 op 1 loopt met de werkelijke tijd.

Waarschijnlijk zal op release van de PU die tijd gaan lopen, en afhankelijk van de snelheid zullen we in een paar jaar het jaar 3000 voorbij zien komen :P . Alvast een reden voor een feestje in de niet zo nabije toekomst :+ .

Njay schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:17:
[...]
Zat te meten maar er passen behoorlijk wat kratten bier en wat zakken blue crystal in mijn avenger >:) >:)
Na ruim ~52-53 jaar ingame neem ik wel aan dat je onderhand een ander schip hebt toch :P . Of is dat dan je klassieke bak waarmee je in het weekend rijd?

Overigens is die Avenger daar prima voor geschikt!

[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 01-03-2016 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Case_C schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:13:
Zat net even te denken... volgens mij is het heel goed mogelijk dat we ingame nog een millennium-wisseling gaan zien :D . Gezien de game-tijd niet 1 op 1 loopt met de werkelijke tijd.

Waarschijnlijk zal op release van de PU die tijd gaan lopen, en afhankelijk van de snelheid zullen we in een paar jaar het jaar 3000 voorbij zien komen :P . Alvast een reden voor een feestje in de niet zo nabije toekomst :+ .
Zat te meten maar er passen behoorlijk wat kratten bier en wat zakken blue crystal in mijn avenger >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Nu online

JanAd

Wind’s howling

[...]

Volgens mij was het filmpje onderdeel van een bug-report, welke ongetwijfeld mede daarover zal gaan. Maar jouw verklaring werkt ook ;) , verder stoor ik persoonlijk niet zo aan die details.
Dan hoort de huls eigenlijk gewoon verder naar boven te vliegen ipv te vallen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
JanAd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:01:
[...]
Dan hoort de huls eigenlijk gewoon verder naar boven te vliegen ipv te vallen :o
Dan moet je het in zero-G testen ;) . Dit is op een platform.. hoewel dat met mag-boots werkt is het technisch toch een zone met zwaartekracht volgens de Engine.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jorrie
YouTube: 2.2.0g - So this is happening in the PTU...

Haha, iemand had ook nog wat opgenomen met de desync bug, grappig effect :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Nu online

JanAd

Wind’s howling

WimPliers schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:54:
[...]

Ik heb er ook nog niets van gehoord dus wellicht nog even geduld, ze hebben ook nog een dag :+
De mijne is btw aangekomen. De post was gisteren blijkbaar langs geweest en er zat een briefje in de bus (aangetekend schrijven). Net gaan oppikken... :9~

edit: nr 730/1000 - ziet er wel prachtig uit! Zal wel eens een foto van maken. Ga hem zeker laten inkaderen. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door JanAd op 01-03-2016 18:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metzer90
Net even iets minder goed met mijn Sabre omgegaan. Ding doet niet veel meer, maar ziet er fantastisch uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
JanAd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:18:
[...]

De mijne is btw aangekomen. De post was gisteren blijkbaar langs geweest en er zat een briefje in de bus (aangetekend schrijven). Net gaan oppikken... :9~

edit: nr 730/1000 - ziet er wel prachtig uit! Zal wel eens een foto van maken. Ga hem zeker laten inkaderen. _/-\o_
Zijn dat die Manchester posters die je kon nabestellen? Nice!

Ik heb trouwens nog een hornet pin over, iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Nieuwe Patch 2.2.0h
Important Issues:
- If you're experiencing a crash when going into or during Quantum Travel, delete any .cfg files that are in your Test folder. If you add settings via a custom user.cfg, please do so only with extreme caution.
- Ship geometry can very occasionally disappear or turn invisible.
- Using the Holotable in the Revel & York hangar will cause the game client to become unresponsive.

Star Systems::
- Fixed an issue where some of the doors in ArcCorp and Million Mile High Club would malfunction.
- Increased the maximum player ship count of Crusader from 16 to 24.

Game Systems:
- Fixed an issue where Criminals with Wanted Level 5 were kicked from the server before their death animation had even played.
- Fixed an issue where the magazine for the P4-AR was missing, both in-game and when reloading.
- Fixed an issue where single-seat ship animations for the pilot were activating too soon after starting to enter the ship.

Technical:
Fixed some issues around network desyncing in Crusader and EVA.
Eindelijk meer schepen per instance!

[ Voor 4% gewijzigd door Metzer90 op 01-03-2016 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Topicstarter
BadnewsBaron vanuit CIG Los Angeles
http://www.twitch.tv/badnewsbaron

En ze hebben net PTU h bevestigd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Case_C
De starmap die bij de physical packages gaat komen volgens mij.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12814051_997069080346378_8318407493601155826_n.jpg?oh=2cce39a121c1ebc9b78e85d7c4947db9&oe=57639D29

En nog een gifje van de weapon collision:
https://gfycat.com/ResponsibleMeaslyGordonsetter

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 02-03-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Nu online

JanAd

Wind’s howling

Tylocke schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:10:
[...]

Zijn dat die Manchester posters die je kon nabestellen? Nice!

Ik heb trouwens nog een hornet pin over, iemand interesse?
Ja, die. Ik zal er straks een foto van nemen. Morgen breng ik h'm weg om in te kaderen.

Is dit zo'n Hornet pin?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BOWDaMAl.jpg

Lijkt me wel leuk, PM de prijs eens door ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bornhald
onderstaand zijn door een forum user gemaakte plattegronden van de starfarer:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/20670693/Mercury/Starfarer_floor_plan_4-4.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/20670693/Mercury/Starfarer_floor_plan_4-3.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/20670693/Mercury/Starfarer_floor_plan_4-2.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/20670693/Mercury/Starfarer_floor_plan_4-1.png
https://forums.robertsspa...1/starfarer-floor-plan/p1

afgaande op onderstaand comment zijn ze nog redelijk accuraat ook :)
Hi all, my name is Matthew, I'm the senior artist responsible for the floor layout design, initial mesh blockout and now, along with my talented colleagues here at CIG, the final artwork and lighting design for the starfarer. Just wanted to chime in on this brilliant thread and say how awesome it is to see these floor plans, I'm really impressed by their accuracy and the effort involved! It's great to see a lot of people excited for the ship. I've just arrived at the studio and am about to sit down and continue my lighting work, but will be happy to answer any questions in person if a studio visit happens :) Hopefully my responses can be used to update this thread and fuel some more great discussion!
https://forums.robertsspa.../6424439/#Comment_6424439

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
JanAd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:12:
[...]

Ja, die. Ik zal er straks een foto van nemen. Morgen breng ik h'm weg om in te kaderen.

Is dit zo'n Hornet pin?
[afbeelding]

Lijkt me wel leuk, PM de prijs eens door ;)
Het is een mooie poster, heb die van Manchester en Gamescom allebei. Ik zal je later vandaag wel even PM'en over de hornet pin. Je hebt het juiste plaatje (die van mij zit nog in het plastic NRFB!).
Bornhald schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:07:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

afgaande op onderstaand comment zijn ze nog redelijk accuraat ook :)

[...]

https://forums.robertsspa.../6424439/#Comment_6424439
Wow, die Starfarer is best wel groot. Nog veel groter dan ik verwacht had!

[ Voor 47% gewijzigd door Tylocke op 02-03-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:07:

Zulke plattegronden geven mij echt kippevel :) . Ongeacht wat het nut van elke ruimte gaat zijn. Het is gewoon heel gaaf dat je de vrijheid hebt je schip ten 'bijna' alle tijden volledig te gebruiken.

Waarschijnlijk hebben ze ook wel een aantal breach-points op dit schip waar een piraat kan binnen breken. (Die gang naar de dockingpoort onder de cockpit is daar volgens mij ook wat langer voor gemaakt.)

Kan niet wachten tot ik in die cantine een bakje koffie kan doen, terwijl ze mijn Carrack refuelen :P ! Terwijl ik zeur over de te hoge brandstofprijzen :+ .

Oh, een ingeving!

Die cargo-bay kan je inrichten als winkeltje zoals je bij een tankstation hebt :+ . Waar je veels te dure mars repen e.d. kan verkopen _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 02-03-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:32:
[...]

Oh, een ingeving!

Die cargo-bay kan je inrichten als winkeltje zoals je bij een tankstation hebt :+ . Waar je veels te dure mars repen e.d. kan verkopen _/-\o_
eigenlijk net zoals bij een banu merchantman eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:54:
[...]
eigenlijk net zoals bij een banu merchantman eigenlijk :+
Banu MM is meer een vliegende superstore dan een tankstation winkel ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Bijna 400 pagina's :o YAY

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Jaja, dit keer gaan we wel tot de 400 ;) . Het is alleen nogal rustig qua nieuws momenteel :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Ligt maar net hoeveel je per pagina instelt natuurlijk ;) Hier precies 100

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorrie
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ARZScVS.jpg

Piraatje (level 4) uithangen, 2 CIG mensen gedood :D

En toen liep SC vast :(

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Jorrie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:20:
[afbeelding]

Piraatje (level 4) uithangen, 2 CIG mensen gedood :D

En toen liep SC vast :(
Je maakt ons wel behoorlijk jaloers :P , maar zodra 2.2 uitkomt zit jij alweer te wachten op de release van 2.3 :P . En met deze activiteit kom je daar dan ook weer makkelijk in natuurlijk...

Dat nieuwe systeem werkt niet wanneer ze niemand extra toelaten tot de PTU builds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Case_C schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:26:
[...]

Je maakt ons wel behoorlijk jaloers :P , maar zodra 2.2 uitkomt zit jij alweer te wachten op de release van 2.3 :P . En met deze activiteit kom je daar dan ook weer makkelijk in natuurlijk...

Dat nieuwe systeem werkt niet wanneer ze niemand extra toelaten tot de PTU builds..
Haha inderdaad, als 2.2 live gaat ben ik daar weer op uitgekeken :+

Raar dat niemand nog is uitgenodigd, het is nu tov andere builds redelijk stabiel. Kom wel steeds met dezelfde mensen in de build, wel grappig :D

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Jorrie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:31:
[...]
Haha inderdaad, als 2.2 live gaat ben ik daar weer op uitgekeken :+

Raar dat niemand nog is uitgenodigd, het is nu tov andere builds redelijk stabiel. Kom wel steeds met dezelfde mensen in de build, wel grappig :D
Vraag me af of dat ook al een onderliggend systeem is wat ervoor zorgt met wie je in een server komt. Of het is gewoon gebasseerd op ping. Dat zou betekenen dat het CIG Frankfurt/CIG Manchester mensen zijn waar je mee speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metzer90
Metzer90 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:00:
Net even iets minder goed met mijn Sabre omgegaan. Ding doet niet veel meer, maar ziet er fantastisch uit!
[video]
Na mijn bovenstaande avontuurtje kwam ik het onderstaande tegen. De linkerkant van mijn Super Hornet is letterlijk weg, maar ze vliegt nog steeds. Gevolg is alleen dat je geen thrust hebt vanaf links, wat nogal opvalt bij het opstijgen. Heerlijk spel dit!

Valt me op dat er de laatste tijd veel CIG members in de PTU zitten. Gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Ik zie s'nachts ook veel streamers op Twitch die in sessies terechtkomen met CIG medewerkers... Goed om te weten dat ze zelf ook zo actief bezig zijn. :)

400 pagina's hype! oOo

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanAd
  • Nu online

JanAd

Wind’s howling

Voor de liefhebbers:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/2016-03-02klein.jpg
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Mij veel te duur :+

Zijn ook maar 37 verkocht :+
Case_C schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:32:
[...]

Vraag me af of dat ook al een onderliggend systeem is wat ervoor zorgt met wie je in een server komt. Of het is gewoon gebasseerd op ping. Dat zou betekenen dat het CIG Frankfurt/CIG Manchester mensen zijn waar je mee speelt.
Hmm, misschien spelen ook wel niet zoveel in de PTU, maar dat van jou zou beter kunnen, ben al 4x met dezelfde CIG mensen in een instance gespawned.

[ Voor 83% gewijzigd door Jorrie op 02-03-2016 19:07 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Voor wie geinteresseerd is in een mooi Imgur album uit de Subscriber's vault met componenten:
http://imgur.com/a/VZznH

Vraag me overigens af of we die componenten met grabby hands kunnen installeren. ( De kleinere dan :+ , niet die capital units natuurlijk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Jorrie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:58:
Hmm, misschien spelen ook wel niet zoveel in de PTU, maar dat van jou zou beter kunnen, ben al 4x met dezelfde CIG mensen in een instance gespawned.
Ze testen het friends systeem op jou :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
Stukje over multi-crew en physics grid uit Jump Point januari:
https://robertsspaceindus...S-Multicrew-Physics-Grids

Afbeeldingslocatie: https://imgs.frogswarm.fr/data/KfsMnfgJgGbhr.png
De Behring Shield generator schijnt wat verwarrende teksten in de graphics te hebben :p . Belgium, waar heb ik dat eerder gehoord :+ .

[ Voor 40% gewijzigd door Case_C op 02-03-2016 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorrie
Anthor schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:23:
[...]

Ze testen het friends systeem op jou :)
Haha, eentje was anders niet zien blij toen ik mijn Gladius in zijn schip ramde :+

Hij had me later in een dogfight ook afgeknald :(

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Weer een nieuwe update, of is mijn install borked? ik zie nog geen patch notes.
Wel opeens disconnect en update melding

In welke 'wave' zitten we ondertussen eigenlijk?

'Fixed a number of bugs around gravity and physic grid transitions in EVA.'
Nu begint het ergens op te lijken

[ Voor 42% gewijzigd door Anthor op 02-03-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Anthor schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:30:
Weer een nieuwe update, of is mijn install borked? ik zie nog geen patch notes.
Wel opeens disconnect en update melding

In welke 'wave' zitten we ondertussen eigenlijk?
I patch is online ;)

https://forums.robertsspa...6/2-2-0i-published-to-ptu

[ Voor 12% gewijzigd door Jorrie op 02-03-2016 22:33 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Nu online

JanAd

Wind’s howling

De nieuwe Bugsmashers staat ook online:
https://robertsspaceindus...mission/15223-BUGSMASHERS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Ze gaan lekker snel. Ook prettige fixes in die laatste patch

//edit
Eeeuuhhh pagina 400! :9

[ Voor 6% gewijzigd door Metzer90 op 03-03-2016 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
blijkbaar is de dochter van Mark Skelton (Austin Dev and Gold shirt wearer) gevallen, en gezien het medisch gebeuren in de USA ruk is, zijn ze een inzameling aan het houden voor haar ziekenhuis rekeningen.

komt later meer op het CIG forum volgens Ben..

https://www.reddit.com/r/...48qr6r/help_mark_skelton/

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 03-03-2016 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Patch J, en nog steeds geen nieuwe invites... Mij hebben ze er niet mee, maar ik vind het wel jammer. Want op deze manier gaat PTU 2.3 weer voor dezelfde groep zijn, wellicht had ik dan wel mee willen testen. Dan had ik nu toch wel even meegedaan om een plekje in de PTU van 2.3 te verzekeren.

Maar wellicht gaan voor de volgende PTU de minst actieve testers verwisseld worden, met de personen die eerst volgend op de lijst staan?
Bornhald schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:30:
blijkbaar is de dochter van Mark Skelton (Austin Dev and Gold shirt wearer) gevallen, en gezien het medisch gebeuren in de USA ruk is, zijn ze een inzameling aan het houden voor haar ziekenhuis rekeningen.

komt later meer op het CIG forum volgens Ben..

https://www.reddit.com/r/...48qr6r/help_mark_skelton/
Oef dat wens je niemand toe, zeker niet in de USA want dan heb je idd een hoge ziekenhuisrekening. Heb hier verder geen problemen mee dat ze zo'n actie opzetten, en hoop dan ook dat ze voldoende binnen halen. Hopelijk word zoiets niet aangegrepen door bepaalde personages om weer leugens te verspreiden... :/

Maar SC fans kennende, is dat bedrag binnen 2 dagen gehaald ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:06
Heb er ook niet heel veel problemen mee dat ze zoiets opzetten. Ze zitten nu al op een dollar of 3000, zag daarnet iemand 1k doneren dus dat bedrag zal wel binnen no-time binnen zijn.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Hoe is het partysysteem overigens verbeterd? Zijn er mensen in de PTU die daar wat meer over kunnen vertellen. Anders kunnen we met 2.3 weer een keer proberen met een grotere groep te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Case_C schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:55:
Hoe is het partysysteem overigens verbeterd? Zijn er mensen in de PTU die daar wat meer over kunnen vertellen. Anders kunnen we met 2.3 weer een keer proberen met een grotere groep te spelen.
Geen enkel probleem eigenlijk gehad in 2.2 wanneer ik een vriend probeerde te joinen. Grotere groep durf ik niet te zeggen maar denk dat dat ook gewoon prima werkt.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Case_C schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:55:
Stem voor. Afgelopen weken de game een beetje links laten liggen(dure grap) maar wil stiekem wel weer beginnen en mijn HOTAS binnenkort kopen! Kan de mijne door naar de volgende Tweaker ;) Mits die woonachtend is in Nederland.

[ Voor 3% gewijzigd door weszz op 03-03-2016 16:57 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
Nieuwe ship stat pic: (Ook maar weer eens geupdate in de TS) (Nieuwe afbeelding achter de klik)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bOhNrTsibXYQFG1sRXeRuC0g/full.png

Zo beter :P

[ Voor 86% gewijzigd door Case_C op 03-03-2016 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:39

The Chosen One

Zie signature!

10k bij 4.5k? Krijg de horlepiep.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
weszz schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:57:
[...]
Stem voor. Afgelopen weken de game een beetje links laten liggen(dure grap) maar wil stiekem wel weer beginnen en mijn HOTAS binnenkort kopen! Kan de mijne door naar de volgende Tweaker ;) Mits die woonachtend is in Nederland.
Hoe kan het laten liggen van een spel wat nog niet uit is een dure grap zijn? :P Het is toch niet zo dat je daardoor kostbare gametijd mist? Dat komt pas na release van de PU joh ;) .

Ook al een idee voor welke HOTAS je denk te gaan?

Ook een update van Mark Skelton, ziekenhuisrekening schijnt lager uit te vallen... dus het doel is al gehaald :P .
https://www.reddit.com/r/...anaged_to_give_what_mark/

De ladder animaties zien er ook nog steeds goed uit :) .

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 03-03-2016 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Around the Verse hoort al lang uit te zijn toch voor vandaag?
Ah, ik zie net op de site dat hij vertraagd is. Normaal om 20.00 UTC.
Hey guys,

ATV is going to be a little delayed today. We had some rendering issues but we've resolved them now and are just waiting on processing times. Won't be too long, and we'll let you know when it's out. =)

[ Voor 78% gewijzigd door Tylocke op 03-03-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Tylocke schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:24:
Around the Verse hoort al lang uit te zijn toch voor vandaag?
Dacht 0000? oh dat is 10 for the

[ Voor 7% gewijzigd door DoubleYouPee op 04-03-2016 00:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Commlink hiero! :)

Sabre en Khartu-Al weer te koop t/m 7 maart!

[ Voor 45% gewijzigd door siriouz op 04-03-2016 07:15 ]

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ATV transcript van INN waar nog niks in staat eigenlijk

mvp is redelijk on-indrukwekkend deze rond, nog minder dan vorige week. Wel weer iets van de reliant

[ Voor 42% gewijzigd door Bornhald op 04-03-2016 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
NICE ... als ik straks thuis ben gelijk downloaden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Njay schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 07:53:
[...]
NICE ... als ik straks thuis ben gelijk downloaden >:)
Ik zag t nog op tijd. Voordat ik weg ging de DL aan gegooid! Met een beetje geluk is die vanavond binnen.
Bornhald schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 07:49:
ATV transcript van INN waar nog niks in staat eigenlijk

mvp is redelijk on-indrukwekkend deze rond, nog minder dan vorige week. Wel weer iets van de reliant
Woops wou reageren op je pre-edit. Dat was is namelijk een onvervalste 'First' post :+ .
(edit, en zie nu pas dat het in je link staat :P , daar keek ik op mijn mobiel overheen.)

Zal dadelijk met een bak koffie het allemaal eens bekijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 04-03-2016 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Case_C schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 07:59:
[...]

Ik zag t nog op tijd. Voordat ik weg ging de DL aan gegooid! Met een beetje geluk is die vanavond binnen.

[...]

Woops wou reageren op je pre-edit. Dat wad namelijk een onvervalste 'First' post :+ .

Zal dadelijk met een bak koffie het allemaal eens bekijken.
Zie het nu pas, net op werk! :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Nu online

JanAd

Wind’s howling

Ik heb veel zin om m'n Aquila te smelten en een Khartu te nemen. >:) De Aquila past niet bij m'n speelstijl denk ik... Zie mezelf sowieso meer in kleine schepen rond crossen dan met multi-crews te vliegen.

2.2 live, gvd... ik zit met een schoolfeest vanavond en morgen de hele dag |:(

[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 04-03-2016 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
JanAd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:23:
[...]

Ik heb veel zin om m'n Aquila te smelten en een Khartu te nemen. >:) De Aquila past niet bij m'n speelstijl denk ik... Zie mezelf sowieso meer in kleine schepen rond crossen dan met multi-crews te vliegen.

2.2 live, gvd... ik zit met een schoolfeest vanavond en morgen de hele dag |:(
Achja, en ik zit met een deadline voor vandaag... Waar we zojuist achterkomen dat er wat werk niet goed is gesynchroniseerd.... :+ Kan ook laat gaan worden. :/

The Making Of SC is ook al in de maak :) , laat toch zien dat er ontwikkelingen zijn. En ze dichter op release komen voor SQ42.
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12799331_998323386887614_751041623704948812_n.jpg?oh=53bd5e2f3f9567ca21efaee408b0500f&oe=576A9D1F

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 04-03-2016 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:37:
[...]

Achja, en ik zit met een deadline voor vandaag... Waar we zojuist achterkomen dat er wat werk niet goed is gesynchroniseerd.... :+ Kan ook laat gaan worden. :/
ach ja, heb het al op de PTU gezien, en werk vandaag thuis.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Een artikel op eurogamer.net:
http://www.eurogamer.net/...g-the-fun-in-star-citizen

Is naar mijn mening een zeer goede preview van een alpha. Geeft goed de sfeer in de PU weer.

Er zijn blijkbaar ook al andere componenten te kopen in de REC-shop:
https://robertsspaceindus...s/J-Span-Cryo-Star-Cooler

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 04-03-2016 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Twijfel om mijn freelancer + cutlass the melten en een Redeemer te nemen :+ Is helaas alleen nog maar Hangar Ready...iemand die de Redeemer heeft?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
weszz schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:22:
Twijfel om mijn freelancer + cutlass the melten en een Redeemer te nemen :+ Is helaas alleen nog maar Hangar Ready...iemand die de Redeemer heeft?
Fordox heeft er een, zoals hier is te zien :P

Toch al dik 1000 views, d:)b

Maar geen idee of dat wel zo handig is. Een Freelancer is viable in meer situaties dan een Redeemer. En ja een Redeemer gaat gehakt maken van je Freelancer en Cutlass, maar dat is niet perse de main gameplay in de PU ;) .

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9TgE2Dx.jpg
Wel leuk dat de communicatie ook in de UI verwerkt is bij de Reliant. Waarschijnlijk komt dat in alle UI wel terug :) .

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 04-03-2016 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Case_C schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:46:
[...]

Fordox heeft er een, zoals hier is te zien :P
[video]

Toch al dik 1000 views, d:)b

Maar geen idee of dat wel zo handig is. Een Freelancer is viable in meer situaties dan een Redeemer. En ja een Redeemer gaat gehakt maken van je Freelancer en Cutlass, maar dat is niet perse de main gameplay in de PU ;) .
Groot gelijk ook, besef dat ik ook nog een 325A heb. Dus ga de cutlass en 325A omsmelten voor een Sabre :+ Totaal iets anders maar moet teveel bij betalen.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.