• Case_C
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08:20
JulesvH schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:24:
Uiteindelijk ook maar eens ge-pledged (Aurora MT & Squadron 42) en een random referral gebruikt via de ts.

Eerst maar eens downloaden en dan eventueel GoT ingame joinen.
Alsook welkom, dat gaat komende week veel Gb's downloaden worden. Zo 2.1, en wellicht later deze week 2.2 alweer :) .

Organisaties hebben ingame helaas nog geen functionaliteit, maar je bent uiteraard welkom om aan te sluiten.

Ja dat ziet er wel heel strak uit. Nu moet het er alleen ook nog voor een ander er zo uit zien :P . Want dat werkt nog niet altijd mooi. Vooral het wegschieten van missiles glitched veel.,

• Metzer90
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 02-12 09:15
Bornhald schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:04:
[...]

bij het inloggen was hij bij mij direct beschikbaar wanneer ik naar EA ging. stond gewoon niet uitgegrijst.
kan ook een selecteren welk armor ik heb, er is maar 1 map beschikbaar :)
voor de rest kan ik geen game joinen :)

[afbeelding]
En ik was net bezig met een filmpje renderen om de opties te laten zien, haha

:>

[Voor 18% gewijzigd door Metzer90 op 23-02-2016 23:09]

• Case_C
Super Cruise Mode is voor alle schepen trager geworden. Dat verklaard ook waarom de Sabre nu trager is dan de Avenger en Constellation in 2.1 :p .

https://www.reddit.com/r/...and_cruise_speeds_for_22/

• Metzer90
Even met mijn weapon load out gespeeld en AC ingedoken. Binnen veertig minuten uitgespeeld, ging lekker! Laatste ronde:

Zo, en nu even genoeg SC voor één dag. (Gelukkig begint de nieuwe dag met een paar minuten)

• Anthor
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Zijn die PTU invites nog exclusive of hebben jullie er ook een?

edit
Oh lucky me :)
PTU account loopt tot 29-2

[Voor 58% gewijzigd door Anthor op 24-02-2016 00:31]

• Metzer90
Anthor schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 00:21:
Zijn die PTU invites nog exclusive of hebben jullie er ook een?
2.1 is een live versie, stabiel en beschikbaar voor iedereen.
2.2 is de toekomstige live build waar enkelen op dit moment toegang toe hebben.

Ze zitten voor 2.2 op Wave #1
** Wave One (6,000 invites): Approximately 1,000 accounts from participating on Issue Council with one New Report and one Contribution, plus 5,000 accounts who have played more than five PTU builds in the last three months.
** Wave Two (12,000 additional invites, 18,000 total): 12,000 accounts who have played three to five PTU builds in the last three months.
** Wave Three (16,000 additional invites, 34,000 total): 16,000 accounts who have played two PTU builds.
** Wave Four (80,000 additional invites, 114,000 total): 80,000 accounts who have played one PTU build in the last three months.
** Wave Five: TBD, likely open to all.

• Bornhald
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 30-11 11:08
releasenotes voor 2.2.0a
Star Citizen Patch 2.2.0a
Alpha Patch 2.2.0a has been released to PTU and is now available for player testing. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a small group of players that we will expand on over time. We have also increased the maximum number of players per instance of Crusader from 16 to 24 on the PTU so that we can gather performance data.
Your launcher should show “2.2.0-323743” as the client version. It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Public client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Public.
Please review our current list of 2.2.0 PTU Known Issues FAQ, and take full advantage of our Issue Council area of the Community site to report any bugs you encounter, as well as contribute to other players submissions.
Important Issues:
There are red-gold lights surrounding the major space stations on Crusader, which is distorting visuals in the areas.
The Klaus & Werner ATT4 energy rifle is not currently being awarded to players that kill a Level 5 Criminal.
Using the Holotable in the Revel & York hangar will cause the game client to become unresponsive.
EVA’ing back into a ship with interior physics is having issues such as permanent ragdoll and death.
We highly recommend using a ship with a cockpit if you have one available, or using the test Sabre.
Updates and Fixes

Star Systems:

ArcCorp, Area 18
Fixed an issue where texture conflicts were occurring with a wall across from the trash incinerator.
Fixed an issue with a ceiling fan in Cubby Blast was placed outside of its alcove.
Crusader
Fixed a lighting issue in Kareah Security Station where the station was very dark in multiple areas.
Fixed an issue with the quest “Tips and Tricks to Surviving Your Death Warrant” where the quest text was abruptly cutoff.
The ATT-4 laser rifle now spawns in your bedroom once you have completed the mission “Public Enemy Declared”.
Hangar
Fixed issue in Revel and York Hangar where the calendar was reflecting off the wall.
Fixed an issue with the liquor cabinet dropping in and out of view for a player, depending on players distance from the cabinet.
Game Systems:

Fixed an issue that was allowing Star Marine to show up as active to players in the Electronic Access menu.
We appreciate everyone quickly reporting this to us!
Fixed an issue where the AI spawns during some of the research missions were in an idle state instead of engaging players.
Ships:

Fixed an issue where the joystick and throttle were not animating correctly for the Pilot when flying the Sabre.
Shields on the Sabre have been fixed so they now correctly appear on all sides.
Fixed an issue where switching between SCM and Precision mode was breaking SCM mode for most ships.
Please report on Issue Council if any ship still has this problem.
Fixed an issue where “Replaceme” textures were showing up on the M50.
Technical:

Fixed several server crashes.
Fixed a client crash.
Back to top

• Njay
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 23-11 14:47
Give me an invite :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Case_C
In 2.1 waren ze toch nog statisch de engines van de Connie?

Fordox schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:48:
Yep :)
Hebben ze de freelancer ook al aangepast?
Geen idee, moeten we aan het test-team hier in het topic voorleggen :P .

De 109 miljoen is ook alweer doorbroken, dan gaan ze de 130 voor eind 2016 ook nog wel makkelijk halen :P . Dat zal eerder richting/over de 140 miljoen heen gaan.

[Voor 66% gewijzigd door Case_C op 24-02-2016 09:52]

• Fordox
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 04-12 19:53

Fordox

00101010

Yep :)
Hebben ze de freelancer ook al aangepast?

*Geschreven door een hardware engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• Case_C
Nog een WIP van de Freelancer en Connie upgrades:
https://robertsspaceindus...ation-Freelancer-Upgrades

Gladius de missile-boat :p . Nu moeten ze die nog fixen, en dan word het leuk.

[Voor 34% gewijzigd door Case_C op 24-02-2016 10:06]

• Bornhald
iemand op reddit heeft gevonden waar CIG de inspiratie vandaan heeft gehaald voor de avenger

• Fordox

Fordox

00101010

Als ze bij cig een goede muis maken die eruit ziet als een avenger...

Shut up and take my money!... Again!

*Geschreven door een hardware engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 09:15

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Case_C schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:54:
Nog een WIP van de Freelancer en Connie upgrades:
https://robertsspaceindus...ation-Freelancer-Upgrades

[afbeelding]
Gladius de missile-boat :p . Nu moeten ze die nog fixen, en dan word het leuk.
Lol :P. Heerlijk zo vrij gebruik maken van de mogelijkheden!

"Fire volley now! Sir, the target is dead.. destroy all pieces!"

• Metzer90
BoredGamer heeft nu ook een Hangar Tour gedaan van de Xi'an scout. Als die Xi'an scout je toevallig bekend voorkomt dan klopt dat, het is die van mij! :+

• Blue2k
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 31-05 02:17
I'm heb recent een account aangemaakt en gepledged met 2 schepen (325 en Avenger). Ik heb dus nog nooit in de PTU gezeten. Komt er een moment waarop nieuwe users in de PTU mogen? Anders is het moeilijk om er ooit nog in te komen met het nieuwe invite systeem als er alleen naar je verleden wordt gekeken.

• mac-rolec
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-12-2019
Blue2k schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:49:
I'm heb recent een account aangemaakt en gepledged met 2 schepen (325 en Avenger). Ik heb dus nog nooit in de PTU gezeten. Komt er een moment waarop nieuwe users in de PTU mogen? Anders is het moeilijk om er ooit nog in te komen met het nieuwe invite systeem als er alleen naar je verleden wordt gekeken.
Niet in deze PTU sessie helaas. Even geduld hebben, 2.2 komt binnenkort live voor iedereen. :) Tot die tijd kun je 2.1 installeren.

Star Citizen Referral Code - Rebel Galaxy Outlaw

• DoubleYouPee
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 00:47
Ik gok eind deze week of anders maandag 2.2 live.

[Voor 12% gewijzigd door DoubleYouPee op 24-02-2016 19:22]

• Metzer90
DoubleYouPee schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:21:
Ik gok eind deze week of anders maandag 2.2 live.
Ik gok op minstens twee weken :p

• Blue2k
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 31-05 02:17
Had een mooi 'immersive' moment in de PU deze week. Was een beetje aan het aanrommelen in Olisar tot ik een Connie zag spawnen. Ik braaf wachten tot de piloot kwam opdagen, en ik vraag meestal of ik mee mag als gunner (wat meestal prima is voor de meeste mensen). We kwamen in een gevecht bij een Comm-Array en net toen ik van gunner-plaats wilde wisselen werd het schip opgeblazen. Omdat ik blijkbaar niets bestuurde overleefde ik de explosie. Dus ik zweefde tussen de brokstukken van de Connie net naast de Comm-Array. Net toen ik overnieuw wilde beginnen hoorde ik iemand via QT aankomen... Dus ik dacht, laat ik eens in de schaduw blijven en kijken wat er gebeurd. Nadat die persoon de laatste pirate opgeruimd had ging hij natuurlijk naar de Comm-Array om die aan te zetten. Dus nadat hij naar binnen was gegaan kwam ik uit de schaduw te voorschijn en heb z'n schip gebruikt om terug naar Olisar te komen. Het was een heel avontuur voor een vroege Alpha :)

Disclaimer: ik steel nooit schepen voor de fun, maar dit was een speciaal role-play moment :) Ik open vaak me schepen voor anderen om er mee te vliegen in Olisar.

• Oraijon
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 30-11 20:37

Oraijon

[Team Carrack]

Also, HAI GAIZ! Weer ff wat minder actief laatste tijd, kan niet constant op hype overdrive blijven draaien :P

Star Citizen Referal code | Gigabyte GeForce RTX 3090; Intel Core i7 8700k w/ NZXT Kraken X63; 32GB Corsair Vengeance LPX; CM NR200P

• DutchWalnut
  • Laatst online: 30-11 12:01
Oraijon schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:44:
[video]

Also, HAI GAIZ! Weer ff wat minder actief laatste tijd, kan niet constant op hype overdrive blijven draaien :P
Ik herken het. Mijn hyperdrive gaat aan zodra ik 2.2 live zie en in mijn khartuutje zit en in de sabre vlieg. ;-)

Instagram: DutchWalnut_FPV YouTube: DutchWalnut_FPV

• DoubleYouPee
Metzer90 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:02:
[...]

Ik gok op minstens twee weken :p
2.2 in februari.. anders gaan ze hun schema nu al niet meer halen

• Case_C
Blue2k schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:14:
Had een mooi 'immersive' moment in de PU deze week. Was een beetje aan het aanrommelen in Olisar tot ik een Connie zag spawnen. Ik braaf wachten tot de piloot kwam opdagen, en ik vraag meestal of ik mee mag als gunner (wat meestal prima is voor de meeste mensen). We kwamen in een gevecht bij een Comm-Array en net toen ik van gunner-plaats wilde wisselen werd het schip opgeblazen. Omdat ik blijkbaar niets bestuurde overleefde ik de explosie. Dus ik zweefde tussen de brokstukken van de Connie net naast de Comm-Array. Net toen ik overnieuw wilde beginnen hoorde ik iemand via QT aankomen... Dus ik dacht, laat ik eens in de schaduw blijven en kijken wat er gebeurd. Nadat die persoon de laatste pirate opgeruimd had ging hij natuurlijk naar de Comm-Array om die aan te zetten. Dus nadat hij naar binnen was gegaan kwam ik uit de schaduw te voorschijn en heb z'n schip gebruikt om terug naar Olisar te komen. Het was een heel avontuur voor een vroege Alpha :)

Disclaimer: ik steel nooit schepen voor de fun, maar dit was een speciaal role-play moment :) Ik open vaak me schepen voor anderen om er mee te vliegen in Olisar.
Dat zijn inderdaad de leuke momenten die je nu in de Alpha kan beleven. Zeker met 2.2 want dan heb je nog de "wanted" levels waar je mee kan gaan spelen :) .

[video]

Ook hallo :p , 't is wel mogelijk hoor dat actief blijven :+ . Maar of dat inderdaad zinvol is is een tweede :P .,

• Torrie844
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 14-05-2018
[video]

Hier ook wat minder actief, meer hyped voor de oculus! (moet ergens in hypen) en zie graag mijn invite tegemoet :D

I7-4790k / Gigabyte G1.Sniper Z97 / MSI 980ti 6GB / 16GB HyperX Fury DDR3 / Corsair 850w / Samsung 850 EVO 250GB / Hitashi 3TB / NZXT S340

• Oraijon

Oraijon

[Team Carrack]

Zag wel dat ik ineens twee recruits heb, out of nowhere... Dat is wel weer positief :P

Star Citizen Referal code | Gigabyte GeForce RTX 3090; Intel Core i7 8700k w/ NZXT Kraken X63; 32GB Corsair Vengeance LPX; CM NR200P

• Case_C
Oh lol, ik zie zojuist dat er een subscriber RtV is geweest. Eens kijken wat er gezegd is :) .
http://imperialnews.netwo...ruary-subscriber-edition/

Voor mensen met een talenknobbel: (Gaat over inhoud van galactipedia)
  • The Vanduul language will be the first one available with Banu following next and then the rest after.
• The current Starmap is not an accurate representation of locations. Things are still being developed so expect stuff to change and nothing is final in it.
• There will be places to visit that are underground cities. Nyx will be the first one to feature such aspect and many more areas in the universe will have such places. (Waarschijnlijk hebben mensen de Expanse gevolgd ;) )

Gaat natuurlijk wel heel apart zijn wanneer je het Vanduul machtig bent, en SQ42 gaat spelen :P . Dan versta je natuurlijk wat ze zeggen in cutscenes.

[Voor 108% gewijzigd door Case_C op 24-02-2016 21:58]

• Bornhald
2.2.0b patchnotes
Star Citizen Patch 2.2.0b
Alpha Patch 2.2.0b has been released to PTU and is now available for player testing. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a small group of players that we will expand on over time. We have also increased the maximum number of players per instance of Crusader from 16 to 24 on the PTU so that we can gather performance data.
Your launcher should show “2.2.0-324226” as the client version. It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Public client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Public.
Please review our current list of 2.2.0 PTU Known Issues FAQ, and take full advantage of our Issue Council area of the Community site to report any bugs you encounter, as well as contribute to other players submissions.
Important Issues:
The Klaus & Werner ATT4 energy rifle is not currently being awarded to players that kill a Level 5 Criminal.
Using the Holotable in the Revel & York hangar will cause the game client to become unresponsive.
EVA’ing back into a ship with interior physics is having issues such as permanent ragdoll and death.
We highly recommend using a ship with a cockpit if you have one available, or using the test Sabre.
Updates and Fixes
Star Systems:
Fixed an issue where the audio for activating/deactivating a Comms Array could be heard across the solar system.
Fixed an issue where players would become stuck in their bedroom upon spawning into Crusader.
Increased quantity of asteroids in Yela.
Game Systems:
Player will now be kicked from server if they have a criminal level of 5 and kill themselves.
Fixed an issue where passengers in a non-multicrew ship were being ejected when ship went into quantum travel.
Fixed an issue where the player hostility respawn timer would freeze if the players wanted level was reduced before the timer finished.
Fixed a collision issue where players could potentially clip through solid objects.
Fixed an issue where the FPS weapon targeting reticle would stop displaying while in EVA mode.
Ships:
Fixed an issue where entering a ship with interior physics via EVA had a high chance of killing the player.
Fixed an issue where there was too much glare on the Sabre Cockpit window.
Fixed an issue where killing a Sabre in Arena Commander was not giving kill credit.
Fixed an issue where the Constellation missile pods could be mounted on any ship.
Fixed an issue where the pilot would be stuck in their seat if the copilot exited their seat in the Cutlass first.
First Person:
Fixed an issue in the Holotable where cooler hardpoints were not displaying correctly for multiple ships, including the Mustang series, Aurora series and the Super Hornet.
Fixed an issue where the P4-AR was showing up with “Replaceme” textures from any other perspective.
User Interface:
Fixed an issue where the UI was not updating correctly when a Comms Array was enabled/disabled.
Fixed an issue where quest notification text would not go away in AR (F10).
Technical:
Fixed several client crashes.
Fixed several server crashes.

• Case_C
De Sabre met 4 Gatlings met 30mm ammo! Wel heel gaaf hoe je ze op ziet spinnen zo naast je cockpit!

.
Yela ziet er nu ook weer een stuk beter uit met z'n Astroid belt
https://gfycat.com/OptimalPoliticalHalicore

Vraag me af hoe ze die genereren.

[Voor 55% gewijzigd door Case_C op 25-02-2016 09:26]

• JanAd
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 12-11 15:16

JanAd

Toss a coin...

Case_C schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:22:
De Sabre met 4 Gatlings met 30mm ammo! Wel heel gaaf hoe je ze op ziet spinnen zo naast je cockpit!
[video]

.
Yela ziet er nu ook weer een stuk beter uit met z'n Astroid belt
https://gfycat.com/OptimalPoliticalHalicore

Vraag me af hoe ze die genereren.
Maf... :) Iedereen vliegt precies met Sabre's rond in de PTU :P

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Case_C
Zou overigens wel sick zijn wanneer je in de Sabre met die gatlings last hebt van kruitdampen op de voorruit :p . Dat je een ruitenwisser nodig hebt om zicht te houden als je veel blijft schieten.

• ShockWave
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 25-11 18:51

ShockWave

Lost it somewhere

Oraijon schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:15:
Zag wel dat ik ineens twee recruits heb, out of nowhere... Dat is wel weer positief :P
Had je je referalcode aangemeld voor de TS misschien?
Case_C schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:47:
Zou overigens wel sick zijn wanneer je in de Sabre met die gatlings last hebt van kruitdampen op de voorruit :p . Dat je een ruitenwisser nodig hebt om zicht te houden als je veel blijft schieten.
Vindt het sowieso beetje vaag om balistic ammo te hebben in een vacuum, vraag me af of dat überhaupt gaat werken in real space :?

Star Citizen referralcode

• Bornhald
JanAd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:39:
[...]

Maf... :) Iedereen vliegt precies met Sabre's rond in de PTU :P
was volgens mij ook een van de verzoeken in 2.2.0 om zo veel mogelijk in sabres te vliegen, maar voor de rest heb je wel gelijk.
Was gisteren even bezig en 1 gladius gezien, de rest waren allemaal sabres.

• Case_C
ShockWave schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:50:
[...]
Vindt het sowieso beetje vaag om balistic ammo te hebben in een vacuum, vraag me af of dat überhaupt gaat werken in real space :?
Gaat gewoon werken ;)
http://www.livescience.com/18588-shoot-gun-space.html
Modern ammunition contains its own oxidizer, a chemical that will trigger the explosion of gunpowder, and thus the firing of a bullet, wherever you are in the universe. No atmospheric oxygen required.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Heb het net ook even opgezocht, ging me niet om de zuurstof benodigd voor ontbranding van de stuwstof, weet dat in moderne stuwstof dat zelf wordt gecreeerd/niet nodig is maar eerder om het afwezig zijn van zwaartekracht en het gevolg daarvan op het projectiel...

• Bornhald
ShockWave schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:58:
Heb het net ook even opgezocht, ging me niet om de zuurstof benodigd voor ontbranding van de stuwstof, weet dat in moderne stuwstof dat zelf wordt gecreeerd/niet nodig is maar eerder om het afwezig zijn van zwaartekracht en het gevolg daarvan op het projectiel...
de afwezigheid van zwaartekracht is toch ook niet relevant toch?
Wat wel relevant is, is newtons 3e wet:

De derde wet van Newton: actie ←→ reactie
Derde wet in theorie als animatie. In het echt zouden de balletjes uiteindelijk stoppen door luchtweerstand en energieverliezen in de ophanging.
Derde wet in theorie als animatie. In het echt zouden de balletjes uiteindelijk stoppen door luchtweerstand en energieverliezen in de ophanging.
Als een voorwerp A een kracht \vec F_{actie} op een voorwerp B uitoefent, gaat deze kracht gepaard met een even grote, maar tegengestelde gerichte kracht \vec F_{reactie} van B op A:

\vec F_{actie} = - \vec F_{reactie}
Deze wet stelt dat krachten nooit alleen voorkomen, maar steeds in paren.

NB. Hoewel \vec F_{actie} en \vec F_{reactie} tegengesteld gericht en even groot zijn, heffen zij elkaar niet op, omdat zij op verschillende voorwerpen werken. De krachten treden gelijktijdig op.

• Tylocke
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 03-12 18:25
Dan gaat het juist goed werken. Je hebt geen last van een trajectory maar je hebt in principe altijd een straight line. Dit is natuurlijk wat lastiger in de buurt van hemellichamen die dus invloed zouden hebben op de baan van het projectiel. Uiteindelijk zou het projectiel een snelheid moeten hebben van je schip + de snelheid waarmee hij uit de loop komt. Afterburner aan en in een rechte lijn op je target af zou meer schade moeten doen dan bijvoorbeeld om je target heen strafen. Dit laatste lijkt me sowieso lastig want neemt het projectiel dan ook niet een deel van de zijwaartse beweging over?

Hoe dan ook, monoboating in een Sabre met 4 Tarantula's (S3 ballistic) is best grappig. 2 salvo's van 4 stuks raak is einde Vanduul Scythe :P Helaas zit er maar 160 ammo in dus je moet wel oppassen met je ammo.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Een aantal interviews van ATX, zitten wel interessante stukken tussen:
YouTube: [REDACTED]

• JanAd

JanAd

Toss a coin...

Ik denk dat de film Gravity het resultaat van rondvliegende 'projectielen' in de ruimte zeer mooi aantoont :)

• Oraijon

Oraijon

[Team Carrack]

ShockWave schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:50:
[...]

Had je je referalcode aangemeld voor de TS misschien?
Ja klopt, op reddit ook (al vanaf het begin) dus het is wel te verklaren. Valt alleen op dat er maanden bijna niks gebeurd en nu ineens twee recruits. :P

• Jorseal
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 30-11 12:36
Ik heb sinds kort ook een account aangemaakt, net voordat de pakketten niet meer bij elkaar zouden zijn.
Zelf ben ik erg benieuwd naar al de mogelijke "banen" die je kan nemen en hoe dit uitgewerkt gaat worden.
Zo zou ik met mijn Aurora LN willen gaan verkennen en onderzoek doen. Maar met mijn recent gekochte Cutlass Red wil ik reddingsoperaties doen en mensen (en aliens) helpen indien daar vraag naar is.
Daarom heb ik ook zitten kijken naar de voortgang van de crew die je in je schip kan huren of dat er mogelijk een optie komt om een eigen NPC karakter te maken en vast in dienst te hebben, of iets in die richting ... maar daar is momenteel nog niet veel van online omdat dit natuurlijk nog een lagere prioriteit heeft.
In mijn Cutlass zou ik dan wel graag een paar van de andere rassen willen hebben om de taal problematiek mogelijk te kunnen voorkomen.
Ik ben ook erg benieuwd hoe ze de Cutlass gaan verbeteren, tenminste dat heb ik gelezen dat dat met deze ook gaat gebeuren ... en als ik dan zie hoe de Constellation en de Freelancer verbetert zijn .. is het net een verschil van "de jaren 90 ruimte schepen" naar wat moderns. Maar dat is mijn opinie ;)

• Fordox

Fordox

00101010

Heb je je al aangemeld voor de Got .Inc organization? We kunnen altijd een cutlass red gebruiken bij space battles :)

• Jorseal
Nee, zover heb ik mij nog niet verdiept. Heb meer zitten vergapen op mijn schepen in de hangar en wat PU gevlogen om de verbeteringen en voortgang te zien.

Verder kijk ik uit naar de plannen die ze hebben en welke "vrijheid" we zullen hebben in het spel. Ook ben ik erg benieuwd naar al die nieuwe aliens die nog aangekondigd zijn en nog geen achtergrond hebben of hoe ze er uit zien.

Ik las laatst wat over de Tevarin : http://starcitizen.wikia.com/wiki/Tevarin
En ik moet zeggen ... zo typisch mens weer ... Ik schaam me nu al RP gezien voor de Tevarin, kan alleen nog erger worden afhankelijk hoe ze er uit gaan zien. ;)

• Case_C
Jorseal schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:21:
Nee, zover heb ik mij nog niet verdiept. Heb meer zitten vergapen op mijn schepen in de hangar en wat PU gevlogen om de verbeteringen en voortgang te zien.
Organisaties hebben momenteel ook nog geen enkel nut ingame. Hopelijk komt er binnenkort met een build verandering in, zodat we kunnen zien welke richting ze daarmee op willen gaan :) .
Verder kijk ik uit naar de plannen die ze hebben en welke "vrijheid" we zullen hebben in het spel. Ook ben ik erg benieuwd naar al die nieuwe aliens die nog aangekondigd zijn en nog geen achtergrond hebben of hoe ze er uit zien.

Ik las laatst wat over de Tevarin : http://starcitizen.wikia.com/wiki/Tevarin
En ik moet zeggen ... zo typisch mens weer ... Ik schaam me nu al RP gezien voor de Tevarin, kan alleen nog erger worden afhankelijk hoe ze er uit gaan zien. ;)
Hoe je interactie in het algemeen met aliens ingame kan gaan zijn lijkt me al gigantisch boeiend. Spullen kopen op een Banu MM die daadwerkelijk van een Banu is (gok dat het grootste deel van de MM vloot tegenwoordig in handen is van mensen :+ )

Wat betreft de looks van de overige aliens gok ik dat de Tevarin qua uiterlijk niet extra helpen aan het schuld-gevoel :P .

T3ller heeft een best mooi vergelijkingsfilmpje gemaakt van de Caterpillar :) .

AtV is ook weer online: Helaas geen interessante sneak-peek, wel de Reliant... maarja die kennen we al :P . Die komt dan waarschijnlijk met de Starfarer in 2.3?

[Voor 11% gewijzigd door Case_C op 25-02-2016 21:40]

• Metzer90
Nieuwe patch is uit. Ze gaan lekker!
Linkje naar topic vindt u hier
Star Citizen Patch 2.2.0c
Alpha Patch 2.2.0c has been released to PTU and is now available for player testing. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a small group of players that we will expand on over time. We have also increased the maximum number of players per instance of Crusader from 16 to 24 on the PTU so that we can gather performance data.
Your launcher should show “2.2.0-234858” as the client version. It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Public client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Public.

Important Issues:
The Klaus & Werner ATT4 energy rifle is appearing somewhat untextured in-game.
The Klaus & Werner ATT4 energy rifle is being awarded to all players on the server.
The Gemini LH-86 Combustion Pistol cannot be picked up from players bedroom.
When attempting to pick up the Gemini LH-86 Combustion Pistol, the players arm animation twists in a weird angle.
When the pickup animation is complete, the pistol will remain floating at waist level next to the character.

Star Systems:
Fixed several texture conflicts in and around Jobwell in ArcCorp.
Fixed an issue where a medpack in the Medical Unit was not displaying the right name when in AR mode (F10).
Fixed an issue where characters could not view mobiGlas while a FPS weapon was drawn.

Game Systems:
Fixed an issue where quantum travel targets where obstructed for no reason, for the Gladius and Hornet.
Updated the point-value of several ships in Arena Commander.

Ships:
Fixed an issue where Auroras (all) appeared grey and were missing paint.
Fixed an issue where the countermeasure launchers on the Avenger (all) where missing detail levels.
Fixed an issue where the Sabre would lose all power to thrusters when its shields were recharging.
Adjusted the rotational speed of the Sabre to bring it more on-par with Hornets.
Slightly decreased the overall strength of the default shields for the Vanguard Warden.
Fixed an issue where the Revenant Gatling ammunition could be used on the Mantis Gatling.

First Person:
Fixed an issue where users could rotate their camera, such that they could see down the neck of their character.
Fixed an issue with the EVA thrusters would occasionally disappear from characters in Crusader.
Fixed an issue where the helmet flashlight would become visible in the characters field of view when running.
Fixed an issue where characters would jerk and snap around when exiting vehicles into zero gravity.
The Klaus & Werner ATT4 energy rifle is now correctly being awarded to players that kill a Level 5 Criminal.

Technical:
Fixed an issue where the users would sometimes crash to desktop with an assertion error.
Fixed an issue where the users would sometimes crash to desktop with a CryAnimation Error.
Fixed a number of client crashes.
Fixed a number of server crashes.
Zit met de griep thuis, slaapschema is wat verknoeit, don't judge me!

[Voor 3% gewijzigd door Metzer90 op 26-02-2016 03:02]

• Anthor
  • Niet online
Je bent me net voor ;)

• siriouz
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 12-11 21:40
Metzer90 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 02:56:
Zit met de griep thuis, slaapschema is wat verknoeit, don't judge me!
Ik werk in de nachtploeg, sinds ik dat doe, hou ik wijselijk m'n mond dicht. :+ Beterschap :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Case_C
NPC's of eencharacter voor SQ42?

Scherp :P , hij is ook zo moeilijk te herkennen zonder baard :+ .

[Voor 40% gewijzigd door Case_C op 26-02-2016 10:33]

• SgtPoen
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 02-12 14:54
Case_C schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:19:
NPC's of een character voor SQ42?
Is dat niet John Rhys-Davies?

• kipkruide
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01-12 21:55
Weet je volgens mij is dat John Rhys-Davies?, :) grinnik.

• Case_C
Toch wel gaaf dat je nu ingame eindelijk ook wat items voor je play-sessie kan verdienen :D .

• JanAd

JanAd

Toss a coin...

Case_C schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:19:
NPC's of eencharacter voor SQ42?
[afbeelding]

[...]

Scherp :P , hij is ook zo moeilijk te herkennen zonder baard :+ .

Het is idd niet makkelijk zonder z'n baard :+

Case_C schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:00:
Toch wel gaaf dat je nu ingame eindelijk ook wat items voor je play-sessie kan verdienen :D .
[afbeelding]
Je behoud een wapen dat je voordien hebt opgepikt? Zijn er al andere items te vinden?

[Voor 35% gewijzigd door JanAd op 26-02-2016 12:59]

• Case_C
JanAd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:52:
[...]
Je behoud een wapen dat je voordien hebt opgepikt? Zijn er al andere items te vinden?
Dat wapen is momenteel een reward voor een missie die in jouw specifieke bedroom is te vinden. (Voor het killen van een level 5 criminal).

Vind de wapens overigens in SC wel behoorlijk gaaf gemodelleerd :D , ben zelf ook bezig met wat CAD schetsen voor een Raging-Judge styled railgun :P.

Tylocke schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:57:
[...]
Je krijgt de rifle officieel als reward voor het doodmaken van een speler die een wanted level heeft van 5.
Zou nog mooier zijn wanneer ze 'm gelijk toevoegen aan je account :P .

[Voor 23% gewijzigd door Case_C op 26-02-2016 13:59]

• Tylocke
JanAd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:52:
[...]

Je krijgt de rifle officieel als reward voor het doodmaken van een speler die een wanted level heeft van 5.

Case is me weer eens voor :P
Case_C schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:56:

[...]

Zou nog mooier zijn wanneer ze 'm gelijk toevoegen aan je account :P .
Dat zou wel mooi zijn, al zou hij in je Hangar aan de muur komen te hanger. Volgende hangar flair confirmed?

En is dit niet iets voor iedereen die met muis + toetsenbord vliegt?

nieuws: Nederlanders werken aan mechanisch toetsenbord met analoge input

[Voor 51% gewijzigd door Tylocke op 26-02-2016 14:14]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Fisher
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Er komen twee versies van de hotas low en high end. De goedkoopste versie gaat rond de $149 kosten de duurste rond de $500 a $600..

YouTube: Ask Sandi with Sandi Gardiner and Batgirl #2

• Case_C
Fisher schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:32:
Er komen twee versies van de hotas low en high end. De goedkoopste versie gaat rond de $149 kosten de duurste rond de $500 a $600..

YouTube: Ask Sandi with Sandi Gardiner and Batgirl #2
Ook nog wat meer leuke info over merchandise die later dit jaar komen. (Squadron 42 themed e.d.)

• Metzer90
Heb uitdagingen met overheating. Gaat opeens erg snel in de laatste patch. Denk dat het een Balance change is of mogelijke bug. Heb helaas geen variatie aan ballistische wapens, dus goed testen gaat wat moeilijk

Twee filmpjes.
Eerste start met meer burst, Vanguard had wat last van lag lijkt het.
Tweede filmpje is wat meer gecontroleerd met twee dogfights. Eerst een Saber, daarna Super Hornet. Uiteindelijk hebben we beide maar opgegeven.

SH vs Vanguard:

SH vs Sabre / SH

//edit
SH kan op dit moment geen counter measures gebruiken in PTU 2.2.0c. Kan iemand anders dit bevestigen?
https://robertsspaceindus...r_Hornet_counter_measures

[Voor 23% gewijzigd door Metzer90 op 26-02-2016 17:36]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Vanmiddag een flinke tijd bezig geweest met de onboard wapens zowel op de holotable als online.
Op de 1 of andere vage manier ging er wat fout, miste ineens 4 missiles welke niet meer terug te vinden waren ook niet meer online....holotable bleef ze wisselen tussen beide Aurora LN versies
Uiteindelijk na wat gekloot ingame kom ik ze in de onlineversie weer tegen na nog een poging ondernomen te hebben met uploaden van de xml file....
Holotable kan je loadout aardig in de war schoppen ben ik achter....
Weet nu wel goed hoe de onlineversie werkt... :+

[Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 26-02-2016 18:06]

• Tylocke
ShockWave schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 18:04:
Vanmiddag een flinke tijd bezig geweest met de onboard wapens zowel op de holotable als online.
Op de 1 of andere vage manier ging er wat fout, miste ineens 4 missiles welke niet meer terug te vinden waren ook niet meer online....holotable bleef ze wisselen tussen beide Aurora LN versies
Uiteindelijk na wat gekloot ingame kom ik ze in de onlineversie weer tegen na nog een poging ondernomen te hebben met uploaden van de xml file....
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb de Holoxplor wel een keer getest maar met mijn mobiel en de browser op het werk kwam ik niet heel ver helaas. Zal wel iets van chrome moeten gebruiken.

• Bornhald
ShockWave schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 18:04:
Gefeliciteerd!! :)

• Jorseal
Case_C schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:07:
Wat betreft de looks van de overige aliens gok ik dat de Tevarin qua uiterlijk niet extra helpen aan het schuld-gevoel :P .
Hahaha oke ja als het iets wordt zoals van District 9 dan is die "knuffel factor" aardig laag ja :+
Dan snap ik ook waarom die banden niet zo close zijn.

• Case_C
Jorseal schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 20:02:
[...]
Hahaha oke ja als het iets wordt zoals van District 9 dan is die "knuffel factor" aardig laag ja :+
Dan snap ik ook waarom die banden niet zo close zijn.

[afbeelding]
Toch hoop ik ook wel op een hogere knuffel-factor :) , voor dit type aliens hebben we de Vanduul en Xi'An al :P . Hoewel beide meer reptiel dan insect zijn.
En ook nog gefeliciteerd :D .

CitizenCon is dit jaar in Hollywood :/ beetje te ver.

Origin (de ingame ship producer) heeft vanavond een actie waarbij er extra inruilkorting is op een Aurora :+ . Dus een upgrade van Aurora naar 300i is $5,- goedkoper. Weet nog niet wanneer die live is.
2.2d gaat vanavond live :) als het goed is!

CRUSADER LANDING ZONE CONFIRMED!

[Voor 34% gewijzigd door Case_C op 26-02-2016 20:28]

• DutchWalnut
GEFELICITEERD *O*

[Voor 3% gewijzigd door DutchWalnut op 26-02-2016 20:32]

• Jorseal
Ook gefeliciteerd! *O*

Hmm zou ook een leuk idee zijn als je verjaardag ook in SC werd meegenomen en dat je op die dag een speciaal iets kreeg of speciale missie of zo iets.

• Metzer90
Gefeliciteerd!

Reverse the verse:
Xi'an scout's tweede stoel is verdwenen door technische blokkers. Dit is alleen nooit goed gecommuniceerd met de andere afdelingen, dus gebrek aan communicatie naar de buitenwereld. Whoops!

• Fisher
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Gefeliciteerd!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Dank aan allen.... *O*

• Metzer90
Nieuwe patch!
Linkje is hier

First Person:
Fixed an issue where the Klaus & Werner ATT4 energy rifle was appearing somewhat untextured.
Added a Outlaw light loadout to Crusader, for players with Wanted Criminal levels.
Players who die in Crusader with at least 1 level of Wanted Criminal, will respawn in the Outlaw light loadout.

Technical:

Tis een kleintje!
Tylocke schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:28:
[...]

Nice! Snel even binnenhalen. Zijn er nu meer invites?
Nog niet. :(

[Voor 74% gewijzigd door Metzer90 op 26-02-2016 22:32]

• Tylocke
Metzer90 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:22:
Nieuwe patch!
Linkje is hier

First Person:
Fixed an issue where the Klaus & Werner ATT4 energy rifle was appearing somewhat untextured.
Added a Outlaw light loadout to Crusader, for players with Wanted Criminal levels.
Players who die in Crusader with at least 1 level of Wanted Criminal, will respawn in the Outlaw light loadout.

Technical:

Tis een kleintje!
Nice! Snel even binnenhalen. Zijn er nu meer invites?

Uit RtV transcript...Starfarer in 2.22.3?!?
Starfarer is currently targeted for a 2.2 release.
Dit moet bijna wel een fout zijn in de transcript. Ja, was een fout in de samenvatting, niet in de transcript zelf.
Targeting Starfarer hangar- ready for 2.3. People with a Gemini will get the regular in hangar

[Voor 20% gewijzigd door Tylocke op 26-02-2016 22:38]

• Wilde
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Case_C schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:43:
[...]

Nu nog een EVA filmpje zoals deze maar dan beter! :D Wat maken ze dit spel toch geweldig realistisch!!

[video]
Wel grappig dat je dit zegt, want ik vind uiteindelijk (nog) bar weinig in de buurt komen van realistisch. Alle movements komen nog totaal fake over (acceleratie van schepen ed), afstanden en snelheden zijn geschaald en mn planeetjes draaien niet :/ ships met draaiende gathling guns?

Komt vast goed met het poleistwerk straks en ik weet dat het realisme hoog staat, maar tot nu toe zie je dat in de praktijk nog bar weinig

PVOutput

• Metzer90
Wilde schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 00:15:
[...]

Wel grappig dat je dit zegt, want ik vind uiteindelijk (nog) bar weinig in de buurt komen van realistisch. Alle movements komen nog totaal fake over (acceleratie van schepen ed), afstanden en snelheden zijn geschaald en mn planeetjes draaien niet :/ ships met draaiende gathling guns?

Komt vast goed met het poleistwerk straks en ik weet dat het realisme hoog staat, maar tot nu toe zie je dat in de praktijk nog bar weinig
Klopt, dit ligt alleen wat gevoeliger voor mensen die het project langer volgen. We zien iteratie op iteratie met elke keer weer verbetering and progressie. Dat laat ons de kleine, nu nog incomplete dingen, meer waarderen. Je kunt het vergelijken met een kind zien opgroeien. We zien nu een kind dat zijn eerste stapjes zet. Klungelig ja, maar toch trots opdat we er met de vieze poep luiers ook bij waren.

Ik begrijp ook goed dat als je de ontwikkeling voor het eerst bekijkt, of de updates minder vaak bijhoudt, hier anders naar kijkt. Denk dat dat het verschil is.

• Tylocke
[...]

Ik erger me al tijden aan de manier hoe de ruimteschepen zich bewegen. Ik heb veel Space Engineers gespeeld en vind de manier hoe daar de bewegingen van schepen gaan net wat logischer aanvoelen. Die in Star Citizen voelt wat te direct. Gelukkig gaan ze hier nog wat aan doen en als de nieuwe EVA een maatstaaf is komt dat vast wel goed.

Met planeten niet draaien bedoel je dan dat ze geen baan hebben? Want ze draaien wel om hun as. Ze willen uiteindelijk wel hier wat mee gaan doen maar het brengt weer een hele set nieuwe problemen met zich mee.

• Bornhald
Tylocke schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 07:18:
[...]

Ik erger me al tijden aan de manier hoe de ruimteschepen zich bewegen. Ik heb veel Space Engineers gespeeld en vind de manier hoe daar de bewegingen van schepen gaan net wat logischer aanvoelen. Die in Star Citizen voelt wat te direct. Gelukkig gaan ze hier nog wat aan doen en als de nieuwe EVA een maatstaaf is komt dat vast wel goed.

Met planeten niet draaien bedoel je dan dat ze geen baan hebben? Want ze draaien wel om hun as. Ze willen uiteindelijk wel hier wat mee gaan doen maar het brengt weer een hele set nieuwe problemen met zich mee.
Als je realistisch wil, zou ik eens kerbal Space program proberen. Dan merk je dat ook Space engineers nog mijlen ver van de realiteit af zitten.

Hoewel ik denk dat indien ze het reëel gaan maken er weinig Space combat over blijft. En dat het niet ten goede komt van het spel in het algemeen .

• Oraijon

Oraijon

[Team Carrack]

Flight model schijnt een stuk verbeterd te zijn :)
Weet nog steeds niet of ik uiteindelijk de Sabre houd, de SH of heel mss zelfs de Xi'An :P

• Anthor
  • Niet online
[...]en mn planeetjes draaien niet :/
YouTube: Star Citizen : Crusader rotation accelerated 20 times :)

Ik vind de EVA in 2.2 nog niet echt lekker, ik heb er hier op het RSI forum wat over neergezet, bump dat topic daar maar als je het er mee eens bent ;)

In het kort:
In EVA 'sta' je te recht op, en die autostop moet uit

• WimP
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 03-12 16:11
Meer mensen die voor de 4e definitief zijn uitgenodigd voor het Concierge evenement?
You’re receiving this email because you expressed interest in attending our upcoming Concierge Bar Citizen pop-up event in Frankfurt. Due to the overwhelming amount of interest we received for this location, it's necessary for us to schedule additional gatherings at a later date to accommodate everyone interested. If you are receiving this email, you are eligible to attend the upcoming gathering on March 4th.

What: A casual gathering that will give you a chance to meet other Concierge-level backers and members of the Star Citizen team! Food and drink will be available for purchase.
When: Friday March 4th from 6:00 pm-9:00 pm
Where: O`Reilly`s Irish Pub, Am Hauptbahnhof 4, 60329 Frankfurt am Main
Zo ja, gaan jullie?

• mac-rolec
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-12-2019
[...]

Ik denk dat er zeker nog verbetering mogelijk is kwa beweging van schepen, maar als je een echt realistische space game zoekt ben je bij Star Citizen aan het verkeerde adres, zoals ook duidlijk gezegd door Sean Tracy. Natuurlijk gaan bepaalde zaken wel realistisch gemaakt worden om de universe zo immersive mogelijk te maken (zoals bv het nieuwe EVA systeem).

Maar als je je ergert aan zaken als Gatling guns en de schaling van afstanden. Dat soort dingen gaan niet heel realistisch worden omdat simpelweg de focus op fun ligt (hoewel ik de systems zoals in de alpha al behoorlijk groot vindt). Wat wel erg opvalt is bijvoorbeeld de mismatch van Yela in de alpha, maar dit soort "fouten" zitten er momenteel expres in om het een en ander uit te testen (overigens is dat al verbeterd in 2.2).

[Voor 11% gewijzigd door mac-rolec op 27-02-2016 11:22]

Star Citizen Referral Code - Rebel Galaxy Outlaw

• Wilde
  • Niet online
Dat weet ik hoor en ik ben het ook met je eens. Ik vind het hele StarCitizen project simpelweg geweldig en volg het dagelijks, zo'n beetje vanaf dag 1. Beste 40 bucks spend ooit :)

Op sommige gebieden vind ik de voortgang geweldig en kan ik niet wachten om er helemaal in te duiken. Maar eerlijk is eerlijk, ik vind sommige punten gewoon 'jammer'. Ik snap ook wel dat niemand 100% tevreden gaat zijn. Dat voorbeeld van die gathling guns, ja dat vind ik net iets te ver gaan en zonde.. Zelfde over de scaling ed. Al snap ik ook wel dat ze ergens concessies moeten doen..

PS. Ik bedoelde inderdaad planeetjes die in een baan om een zon heen draaien, bv.. Dus een planeetje steeds op een andere plek, zodat je meer realistische koersen kan plotten ed.

PVOutput

• Wilde
  • Niet online
Oraijon schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 10:26:
[video]

Flight model schijnt een stuk verbeterd te zijn :)
Weet nog steeds niet of ik uiteindelijk de Sabre houd, de SH of heel mss zelfs de Xi'An :P
Mocht willen dat ik 't stabiel op 60fps locked kon spelen :P

PVOutput

• DoubleYouPee
Anthor schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 10:42:
[...]

YouTube: Star Citizen : Crusader rotation accelerated 20 times :)

Ik vind de EVA in 2.2 nog niet echt lekker, ik heb er hier op het RSI forum wat over neergezet, bump dat topic daar maar als je het er mee eens bent ;)

In het kort:
In EVA 'sta' je te recht op, en die autostop moet uit
zeker mee eens.. vooral over die autostop.. dat vond ik ook jammer (al vanaf 2.0).
Maarja dan moet je je ook afvragen of je bijv. kan blijven accelereren? en dat dit dan gelimiteerd wordt door EVA fuel.

• Tylocke
Bornhald schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 09:39:
[...]

Als je realistisch wil, zou ik eens kerbal Space program proberen. Dan merk je dat ook Space engineers nog mijlen ver van de realiteit af zitten.

Hoewel ik denk dat indien ze het reëel gaan maken er weinig Space combat over blijft. En dat het niet ten goede komt van het spel in het algemeen .
Klopt helemaal, maar daarom zie ik liever het Space Engineers gedeelte gebruikt worden omdat dat iets realistischer aanvoelt maar nog bruikbaar is na wat oefening.
WimPliers schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 11:07:
Meer mensen die voor de 4e definitief zijn uitgenodigd voor het Concierge evenement?

[...]

Zo ja, gaan jullie?
Ik heb er erg over zitten denken maar uiteindelijk niet gedaan. 2x 3 uur rijden vond ik net even te veel. Het idee is wel gaaf en als Concierge heb je dan ook een keer een klein beetje het idee dat er iets voor je gedaan wordt. Erg leuk.

[Voor 28% gewijzigd door Tylocke op 27-02-2016 12:28]

• Bornhald
Tylocke schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 12:26:
[...]

Ik heb er erg over zitten denken maar uiteindelijk niet gedaan. 2x 3 uur rijden vond ik net even te veel. Het idee is wel gaaf en als Concierge heb je dan ook een keer een klein beetje het idee dat er iets voor je gedaan wordt. Erg leuk.
Ik vind het ook leuk dat ze het doen. En net als jij ga ik ook niet. :)

Wat is nu eigenlijk het nut van die Concierge kaart?

• Tylocke
Bornhald schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 12:38:
[...]

Ik vind het ook leuk dat ze het doen. En net als jij ga ik ook niet. :)

Wat is nu eigenlijk het nut van die Concierge kaart?
Bragging rights!

Eigenlijk niets dus, is gewoon leuk :)

Oh, en 2.2e is uit:

Updates and Fixes

Fixed an issue that was preventing characters from picking up the Klaus & Werner ATT4 energy rifle at the end of the PI Wanted mission. Game Systems:

Fix for Gilly remaining stationary at the end of Chapter 4, preventing transition into Chapter 5 of the Tutorial. Criminals at Level 5 Wanted will not see the option to Quantum Travel to Port Olisar. Ships:

Fixed an issue where the Sabre would lose a wing after being summoned to Port Olisar. First Person:

Fixed an issue where the LH-86 Ballistic Pistol would not be completely picked up by your character. Fix for everyone on the server getting an Klaus & Werner ATT4 energy rifle. Technical:

Fixed a number of client crashes.

[Voor 53% gewijzigd door Tylocke op 27-02-2016 12:55]

• Anthor
  • Niet online
DoubleYouPee schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 12:21:
[...]

zeker mee eens.. vooral over die autostop.. dat vond ik ook jammer (al vanaf 2.0).
Maarja dan moet je je ook afvragen of je bijv. kan blijven accelereren? en dat dit dan gelimiteerd wordt door EVA fuel.
Ja waarom niet, maar hou er wel rekening mee dat je evenveel fuel en tijd nodig hebt om weer te stoppen :+

Maar een max speed vind ik niet erg. Gewone schepen hebben ook een max speed, dus in-game zit er een limiet in de technologie.

• DoubleYouPee
Anthor schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 13:26:
[...]

Ja waarom niet, maar hou er wel rekening mee dat je evenveel fuel en tijd nodig hebt om weer te stoppen :+

Maar een max speed vind ik niet erg. Gewone schepen hebben ook een max speed, dus in-game zit er een limiet in de technologie.
Ja maar nu is de max speed te laag in EVA.. en kan je nog wel je thrusters gebruiken maar je gaat niet harder.
Een hogere max speed zou wel OK zijn, maar lijkt me zelf leuker om geen max speed te hebben, en het dan door game mechanics praktisch te limiteren..bijv. schaars EVA fuel of thrusters die te warm worden.

• Brandonchat
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Wat is het Discord adres eigenlijk?

• Metzer90
Vandaag een nieuwe feature gevonden binnen 2.2.0*

Schip bouwpakket!

• Cogency
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 04-12 18:39

Cogency

[Team Orion]

Welk schip hoort dat te zijn?

• SNAFU
  • Laatst online: 26-11 11:13
Oh ja,...Shockwave, gefeliciteerd nog! *O* *O* *O*

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Metzer90
Super Hornet :+

• DutchWalnut
Hij is geladen.. maar je moet hem zelf in elkaar zetten :P

[Voor 59% gewijzigd door DutchWalnut op 28-02-2016 09:33]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

DutchWalnut schreef op zondag 28 februari 2016 @ 09:28:
Hij is geladen.. maar je moet hem zelf in elkaar zetten :P

Je vergat de handleiding.... :+

[Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 28-02-2016 12:30]

• siriouz
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 12-11 21:40
Breng ze nou niet op ideeen, straks komen ze met een schepenfabrikant ingame die een parodie op Ikea moet zijn... :+

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Case_C
Heb de rest ook gelezen, maar zal toch nog even reageren :p .
[...]

Ze kunnen natuurlijk maar zover gaan. Acceleratie van schepen hebben ze in mijn ogen met het nieuwe systeem aardig onder de knie. De RCS daarintegen is inderdaad nog wel wat schokkerig, dus daar hoop ik nog wel verbetering te zien. Quantum Travel en Jump holes qua acceleratie daar gelaten (wellicht dat op Quantum Travel iets van een langere start-up motion leuk zou zijn, visueel en gameplay-wise)

Afstanden is nog moeilijk in te schatten, momenteel voelt het wel goed aan. Maar pas zodra de traveltime tussen planeten bekend worden kunnen we daar meer over zeggen.

En ja zoals eerder gezegd, iedereen verwacht er net iets anders van. Om die reden heb ik ook mijn verwachting erg 'ruim' ingesteld, waarbij ik niet teleurgesteld ben wanneer er een bepaald aspect niet ingame komt. (Zoals planeten die een baan hebben, wellicht komt dat nog)

Maar de nieuwste loop animaties zien er met de 2.2PTU ook al aardig uit, vraag me wel af hoeveel % ze van de FPS motions al ingame hebben..

WimPliers schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 11:07:
[...]
Zo ja, gaan jullie?
Lijkt me leuk, maar dat betekend A) een vrije middag nemen. B ) Concierge zijn :+ (en dat ben ik nog net niet)

Nieuwe ronde dog-tags komen er aan :) , wat denken jullie.. beter dan de vorige?

[Voor 15% gewijzigd door Case_C op 29-02-2016 09:27]

• Tylocke
Case_C schreef op zondag 28 februari 2016 @ 21:34:
Heb de rest ook gelezen, maar zal toch nog even reageren :p .

Nieuwe ronde dog-tags komen er aan :) , wat denken jullie.. beter dan de vorige?
[afbeelding]
Waren die oude ook al niet een beetje rond? Ik heb de 2nd fleet dog tags en dacht dat die ook een beetje rond waren. Ik ga ze weer een keer opzoeken!

• Bornhald
Tylocke schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:48:
[...]

Waren die oude ook al niet een beetje rond? Ik heb de 2nd fleet dog tags en dacht dat die ook een beetje rond waren. Ik ga ze weer een keer opzoeken!
vorm is hetzelfde als met de 1st fleet zo te zien, had hem aan mn sleutelbos gehangen en zie geen extra rondingen ten opzichte van de getoonde versie.

Dat SQ42 op da achterkant is wel anders, bij mij staat (heb hem nu niet bij me) dacht ik Star citizen met het symbool van star citizen :D

google dingetje van 1st fleet tag

zwarte is een rubber randje wat je eraf zou kunnen halen

en dit is er 1 van 2nd fleet

dus volgens mij hetzelfde alleen dat er nu SQ42 op staat

edit:
na goed lezen van de originele post, is het ronde waarschijnlijk niet bedoeld met betrekking tot de vorm maar tot de ronde 3 van de N rondes die ze gaan doen met dog tags :D

[Voor 32% gewijzigd door Bornhald op 29-02-2016 11:21]

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:12:
[...]
dus volgens mij hetzelfde alleen dat er nu SQ42 op staat
Bijna hetzelfde, op die oude staat:
'First/Second fleet 2942'
En de nieuwe:
'2FL/65BG/SQUADRON 42'

Dan vraag ik me ook af of die: 'SER#: 0000042' uniek op je account nummer gaat zijn.

Tylocke schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:25:
[...]
Niet echt een verschil waardoor ik weer zou gaan bestellen. We kunnen wel custom tags maken voor Team Carrack of andere GoT onderdelen. :9
Rustig aan, ik moet eerst die Whiskyglazen nog versturen.

[Voor 30% gewijzigd door Case_C op 29-02-2016 11:27]

• Tylocke
Case_C schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:22:
[...]

Bijna hetzelfde, op die oude staat:
'First/Second fleet 2942'
En de nieuwe:
'2FL/65BG/SQUADRON 42'

Dan vraag ik me ook af of die: 'SER#: 0000042' uniek op je account nummer gaat zijn.
Niet echt een verschil waardoor ik weer zou gaan bestellen. We kunnen wel custom tags maken voor Team Carrack of andere GoT onderdelen. :9

• JanAd

JanAd

Toss a coin...

Ik zit nog te wachten op deze:

Die gingen ergens eind februari verstuurd worden, maar nog geen mail erover ontvangen.
Price includes worldwide shipping, which is set for end of February 2016

Pagina: 1 ... 99 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee