Ik waardeer dat je vanuit "ik denk" en "ik vind" praat. Dat maakt het communiceren al een stuk fijner. Maar dit wordt bijna een filosofische discussie - "een waardeloos gemanaged project" - ik denk niet dat ik het beter had kunnen managen, wat ze willen is gewoon heel erg lastig. Het spreekwoord is natuurlijk ook "de beste stuurlui staan aan wal".Sebben schreef op maandag 13 juli 2026 @ 13:02:
[...]
Ik weet dat je (zeker op internet) nooit voldoende credibility kunt hebben. Dus, ondanks dat ik bij een gamestudio gewerkt heb en heel wat jaren op niveau aan serieuze projecten heb gewerkt, spreek ik vanuit mezelf. Ik spreek over de ideeën die ik zelf heb over SC als project, vanuit 'ik vind' en 'ik denk'. En dat kun je beoordelen zonder mijn achtergrond en daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Zolang we geen transparante inzage hebben in hoe het gaat binnen CIG, kunnen we denk ik niet meer doen dan dat.
Maar je claim van validiteit is wel een straat met twee richting verkeer. Ik ben dan wel benieuwd waarom jij wel zaken als feiten kunt presenteren. Heb jij ervaring met een super relevant project of ben je de informatie van CIG aan het verkondigen? In dat laatste geval is het natuurlijk niet per definitie verkeerd, maar dat is wel een slager die zijn eigen vlees keurt en dat is wel belangrijke context.
De rest van je post kan ik niet op ingaan zonder dat we op een eindeloze welles/nietes uitkomen. Ik vind het een waardeloos gemanaged project dat voor mij zeer teleurstellend is verlopen met ver ondermaatse resultaten na veel te lange tijd en veel te veel geld. Jij niet, en dat is ok.
Het is overigens 1 miljard, niet 1 biljoen. Incorrecte vertaling vanuit het Engels denk ik.
Ik ben al heel blij dat Star Citizen bestaat, ik heb er honderden uren plezier uit gehaald. Zo kan je het ook benaderen denk ik.
Een diepe filosofische overtuiging van mezelf is dat ik me niet druk ga maken over dingen die ik niet kan veranderen en ook bewust zijn dat de wereld gecompliceerd is en dat veel onderwerpen genuanceerd zijn. Ik ben er zelf bewust geld in gegooid 12 jaar geleden. Dit was een bewuste transactie en ik verwacht niks van ze. Het gaat zoals het gaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Ecological op 13-07-2026 13:22 ]
Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55