mvds schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:48:
Die had ik ook ja, maar ik vind het jammer (kleinigheidje hoor) dat vrijwel alle backpacks zo'n camo print hebben en er zijn genoeg armors waar dat gewoon niet bij past. Als ze een light backpack maken met iets van leatherlook in bijpassende kleuren als de beschikbare armors, dan zou dat leuk zijn.
Je hebt ook best mooie witte armors, bijv de Iceborn set, maar er is geen fatsoenlijk witte medium backpack die daarbij past.
Totaal niet belangrijk, maar ik let wel op dat soort details en persoonlijk vind ik het jammer dat daar niet meer aandacht voor is, zeker omdat CIG zoveel lijkt te geven om "immersion"
Daarom zou het fijn zijn als we gear onze eigen kleuren kunnen geven.
Maar dan krijg je weer het probleem dat sommige kleuren varianten weer niet meer uniek/zeldzaam zijn.
Soms heb je ook geen complete sets in de shops. Dan heb je bijv. een donker blauwe set, dan heb je de arms, legs en helmet, maar geen chest in het donker blauw. Dan denk je "dan pak ik een groene set" en zoek dan meteen op de chest. Ja, die is er. Kijk ik naar de arms, die is er ook, helmet, die is er ook. Nu de legs, godverdomme, die is nu weer niet in het groen. Dus weer een andere kleuren uitzoeken.
Nu gebruik ik een Inquisitor set, met de Star Kitten of Morningstar helm, in het zwart/rose. Dan heb ik een undersuit met zwart/paars met een Night camo backpack. Deze set past ook niet helemaal bij elkaar, maar stoort totaal niet. De kleuren zijn ook niet super fel.
Ook kwa backpack en wapens past ook weg enigsinds bij mijn set. Ook hier passen de kleuren niet, maar ze zijn niet zo fel, en dat helpt ook mee. Maar het klopt wat je zegt, weinig sets passen echt bij backpacks.
[
Voor 55% gewijzigd door
Toonen1988 op 16-07-2025 14:47
]