Vooral grappig dat jij zegt dat je dat naar je hoofd gesmeten krijgt. Je voelt je duidelijk aangesproken. Ik had het niet eens over jou, want voor zover ik weet heb ik nooit in jouw crew gezeten.Toonen1988 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 11:10:
[...]
Grappig dat ik telkens op dingen wordt aan gesproken wat ik zeg, terwijl ik ook dingen naar mijn hoofd keijg gesmeten waaronder "mensen denken meteen dat ze "leider" zijn omdat ze duizende euros een JPEG hebben uitgegeven." En hier zegt totaal niemand iets over wat ook totaal bullshit is. Wat een dubbel standaards hier.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat het feit dat iemand in staat is geweest om veel geld neer te tellen voor een schip, hem/haar niet direct een geschikte leider maakt. En heel eerlijk, het argument; "maar het is mijn schip" vind ik een beetje kinderachtig. Als ik dat te horen krijg, dan stap ik met alle liefde gewoon uit je crew en team/party hoor :)
Wat ik namelijk zelf gemerkt heb, is dat het vaak soms hele gefrustreerde mensen zijn die verwachten dat alles gaat zoals zij dat willen en een beetje doorschieten in de rol die ze denken aan te moeten nemen. Alsof ze het gebrek aan autoriteit dat ze IRL ervaren, in SC willen compenseren of zo.
Ik heb ook in zo'n org gezeten, waarbij iedereen ook rollen/rangen kreeg en waarbij je, bij het joinen van die org, ook moest aangeven akkoord te gaan met hun regels. Nou ben ik niet allergisch voor regels, ik heb er genoeg mee te maken, maar op het moment dat je in je org regels hebt staan dat je "de leiding met extra respect moet behandelen en geen weerwoord mag geven als je rang je daartoe geen recht geeft" dan haak ik af hoor
:strip_exif()/f/image/eJst60slAItJeXBw6F6cYpTA.jpg?f=fotoalbum_large)