Daarom wordt het ook tijd voor Genisis/planet tech V5 etc net als gebieden enkel toegankelijk met grondvoertuigen, voegt een heel nieuwe gameplay toe.mvds schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 17:53:
[...]
Ik ga er vanuit dat dat wel de bedoeling is, maar ik ben het met je eens. Het voelt allemaal als een samenraapseltje. Helpt ook niet dat van de hele SC Verse, ongeveer 95% leeg/dood is. Het hele idee van overal heen kunnen vliegen klinkt leuk, maar waarom zou je dat doen? Op het grootste deel van de planeten is helemaal niks te doen. En ook al ziet SC er mooi uit, ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd dan een beetje doelloos rond te vliegen. Dat zien we al genoeg in de reclamefilmpjes van CIG en de filmpjes van de content creators.
En we hebben gewoon wat meer gevarieerde content nodig. Het is vrijwel alleen nog maar FPS, minen, hauling en salvagen. Dat is al jaren zo.
Wil niet zeggen dat de nieuwe missies (Hathor, Rockbreaker, ASD) niet leuk (kunnen) zijn, maar het lijkt allemaal wel erg op elkaar qua gameplay loop.
Waarom zou je de lastiger weg kiezen als je schip ernaast kan pleuren etc om vervolgens alle enemy,s op de grond neer te knallen.
Ik speel niet meer doordat de reputation systeem ongelooflijk traag is gemaakt waardoor je de betere missies niet kan doen, heb je dat gehaald komt er weer een wipe daar ben ik klaar mee, vooral nog omdat het buggy is en regelmatig de missie niet kan afmaken.
Maar goed meestal eind van het jaar zie je weer grote veranderingen, lijkt elk jaar een terugkerend iets te zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door mr_evil08 op 04-09-2026 15:37 ]
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
/f/image/umv9VfAoHChkJSDYawjztZkx.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/RtuUuRQlpFR0dz8nN12CzDoM.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/cgYLxStkIEHBZvIyRDN2RqFz.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/UUT2yyBbnjwuePrFQYeEraLQ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/VPubmulasreoYFeKNIVCoiyy.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/qLiOD1oZmYiiv3vV8FUWuWkK.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/9FBblaj8UHcCPCuJNc9ypr57.jpg?f=fotoalbum_large)