Ik zag een screenshot voorbij komen dat er nu een block optie tussen zit wanneer je rechtermuis klikt in contacten. Weet ff niet of het van 4.4 of 4.5 was. Zal vandaag even kijken of het inderdaad klopt.Ecological schreef op zondag 7 december 2025 @ 00:07:
[...]
Ja. Social features zou echt wel heel fijn zijn, dit is inderdaad nu wel echt heel jammer zonder block button.
Dit is wat ik bedoelde met social. Had het onder één noemer gegooid.Toonen1988 schreef op zondag 7 december 2025 @ 04:34:
Niet alleen zouden social features fijn zijn, maar ook bijv. org hangers en dat je ook mensen (vrienden en/of org members) kunt toevoegen aan je ship, zodat ze jouw ship ook kunnen gebruiken als jij niet online bent, en ook kunnen repareren en refueling.
Naast een org hangar, ook een org inventory. Zelf ben ik ook nog op social features aan het wachten om ingame te zien welke org mensen hebben gejoined.
....
Het org gedeelte op dat niveau zie ik wel op een Tier 2-3 niveau van het social gedeelte.
Maar ja, er staat nog niks in de monthly reports dus dat kan zo nog 2 jaar duren.