• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:31

Ves

A gadget addicted Bounty

Ecological schreef op zondag 7 december 2025 @ 00:07:
[...]

Ja. Social features zou echt wel heel fijn zijn, dit is inderdaad nu wel echt heel jammer zonder block button.
Ik zag een screenshot voorbij komen dat er nu een block optie tussen zit wanneer je rechtermuis klikt in contacten. Weet ff niet of het van 4.4 of 4.5 was. Zal vandaag even kijken of het inderdaad klopt.
Toonen1988 schreef op zondag 7 december 2025 @ 04:34:
Niet alleen zouden social features fijn zijn, maar ook bijv. org hangers en dat je ook mensen (vrienden en/of org members) kunt toevoegen aan je ship, zodat ze jouw ship ook kunnen gebruiken als jij niet online bent, en ook kunnen repareren en refueling.

Naast een org hangar, ook een org inventory. Zelf ben ik ook nog op social features aan het wachten om ingame te zien welke org mensen hebben gejoined.

....
Dit is wat ik bedoelde met social. Had het onder één noemer gegooid.
Het org gedeelte op dat niveau zie ik wel op een Tier 2-3 niveau van het social gedeelte.

Maar ja, er staat nog niks in de monthly reports dus dat kan zo nog 2 jaar duren.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:32
SG schreef op zondag 7 december 2025 @ 12:16:
Wij zitten nog steeds op 4.4 wacht op bug fixes. We hebben gisteren inventory’s van ons 3 crew verplaats van nux naar new babage. Een high risk flight met M2 Hercules. En dan merk toch ook dat die inventory UI store en warehouse omslachtig zijn.
In regio new babage onyx missie gedaan. Werd ik aan gevallen door pointy silouted ship misschien perseus.
Snel in hangaar gedoken is die gevolgt in de hangaar. Ik met Redeemer er uit gevlogen. Is die gek in mijn hangar.
Vraag mij dan af wat er dan mee gebeurt. Player relocating? Dat ding zat nogal vast in mijn hangar. Zag wel erna global een zeur over relocated.
Wat betreft engineering in solo piloting en ships. De repair gaat via hud. En je kan dus ipv kapot schip het soms vliegbaar maken.
Dus naast nadeel heb je 2 voordelen. Zolang ship niet meer werkt dus uitgeschakeld bent kan je het repairen. Maar dat geld meer voor de systemen. Een afgeschoten motor gondel zal je torque imbalance geven.
Ik heb ook reclaimer om simple reden ik ging in 2014 voor grootste space ship. Nu zijn er andere opties.
Redeemer naar paladin
Reclaimer naar iets wat bij onze crew game play past en dat is niet mining en salvaging.
Dit lijkt me eerlijk gezegd een bug, want ik neem aan dat je het over een persoonlijke hangar hebt. Normaal gesproken kunnen andere spelers niet in jouw hangar komen. Hun schip wordt dan ingenomen en personage geteleporteerd naar de omgeving waar de hangarterminals staan, waarna ze een fee moeten betalen om het schip terug te krijgen. Wanneer ze te voet jouw hangar proberen binnen te komen, worden ze ook teruggeteleporteerd naar de lobby. Tenzij ze samen met jou in een party zitten, dan kunnen ze wel rondlopen in jouw hangar, maar nog steeds niet landen met hun eigen schip.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-12 11:10
Toonen1988 schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:35:
[...]

Dit lijkt me eerlijk gezegd een bug, want ik neem aan dat je het over een persoonlijke hangar hebt. Normaal gesproken kunnen andere spelers niet in jouw hangar komen. Hun schip wordt dan ingenomen en personage geteleporteerd naar de omgeving waar de hangarterminals staan, waarna ze een fee moeten betalen om het schip terug te krijgen. Wanneer ze te voet jouw hangar proberen binnen te komen, worden ze ook teruggeteleporteerd naar de lobby. Tenzij ze samen met jou in een party zitten, dan kunnen ze wel rondlopen in jouw hangar, maar nog steeds niet landen met hun eigen schip.
Volgens mij kan je wel vliegend iemand anders z'n hangar binnengaan als dat persoon een crimestat heeft. Ik heb namelijk al vaker gehoord dat bounty hunters je kunnen volgen tot in je hangar. Dat (denk ik) om te voorkomen dat mensen naar de hangar vluchten en een bounty hunter de missie niet kan afmaken.

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:32
mvds schreef op zondag 7 december 2025 @ 19:27:
[...]

Volgens mij kan je wel vliegend iemand anders z'n hangar binnengaan als dat persoon een crimestat heeft. Ik heb namelijk al vaker gehoord dat bounty hunters je kunnen volgen tot in je hangar. Dat (denk ik) om te voorkomen dat mensen naar de hangar vluchten en een bounty hunter de missie niet kan afmaken.
Dat was bij mij toch niet gebeurd. Ik had ook een crimestat van 4, ging naar Grimhex en kreeg spelers achter me aan. Maar eenmaal in mijn hangar hadden ze wel mijn schip opgeblazen, maar ik stond er zelf naast. Ze konden niet naar binnen komen. Dit was een maand tot anderhalve maand geleden, zoiets.

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:44
Inmiddels 4.5 even getest en je ziet dat de optimalisaties ook weer een beetje beter zijn geworden, Vulkan heeft nu HDR support en eindelijk zit DLAA erin en natuurlijk weer iets hoger fps.

Ook deze game lijkt 8gb vram niet meer genoeg te zijn wat je bij meer games ziet.

[ Voor 27% gewijzigd door mr_evil08 op 07-12-2025 20:54 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-12 12:24

SG

SG surft naar info hardewaren

Er is VR update ? gekomen. In 4.5.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:31

Ves

A gadget addicted Bounty

Klopt, heeft de tag experimental.

Zoals je natuurlijk kan verwachten zijn de content creators dit enorm aan het uitmelken voor views.

Eerste indrukken die ik op Spectrum en Discord lees is dat het beter dan verwacht is.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Pagina: 1 ... 118 119 Laatste