• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23

SG

SG surft naar info hardewaren

Er zouden 3 databases zijn en Rep is een aparte. Deze inflatie heeft gevolgen voor alle databases. Rep is makkelijker te doen als je met money exploid alle top schepen in floot hebt. Wat ze nu ervaren is dat in server een deel van de spelers enorme floten en items hebben en dus de schip database over de neck kan gaan. Zo ook de inventory store.
Ik ga van uit dat Cig liever niet wipes doet. Maar door enorme exploiting naast nieuwe features een wipe vereisen. Zodat Alfa test gaming zoals bedacht gedaan wordt dan van griefers die 1000 bommen van .5 mil voor A2 aanschaffen of wild gaan met 10000 torpedo’s.
Naast dat crafting een feature is die inventory overhaul. Ook economic overhaul. Naast dat items persistent en history logging hebben en meer stats quality tiers hebben. En ouwe items groot deel door exploid in game zijn gekomen . Dat van iets dat rare is enorme hoeveelheden bij bepaalde spelers in de store zitten.
Ik gok dat Rep db niet wipen. Ik heb niet veel in game gekocht heb maar 4mil . Jammer van al die items wat wij verzameld hebben.
Ze kunnen exploid bug dichten. Db beheer strickter. Als item persistent loging is makkelijker foute items te herkennen en wat bricking betekend en dus een prop worden. Ben benieuwt.
Naast helers ban kunnen krijgen. En gebruikers mogelijk tijdelijk ban.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:47
Van mij mogen ze een full wipe doen voor auec, ingame gekochte/verdiende items en rep.
De exploits waardoor spelers miljarden aan auec hebben verkregen zijn verweven in alle game loops dus ze kunnen er bijna niet aan ontkomen.

Dat gaat bij de eerlijke spelers die veel tijd hebben gestoken in Rep, ingame verdiende items pijn doen maar het zou bekend moeten zijn dat alles uiteindelijk toch ge-reset gaat worden. En vast niet 1 keer maar vaker.
Nu crafting er aan komt is het helemaal niet verkeerd om de teller weer op nul te zetten.

Voordeel is mogelijk wel dat veel spelers ook weer aan de bak moeten (en gaan) met de low-end missies.
Zie het maar als een Groundhog-Day ervaring waarbij je een tweede of derde keer al veel beter weet wat je te wachten staat waardoor het doorlopen mogelijk ook sneller.

We gaan het zien wat CIG uiteindelijk gaat doen met full of partial wipes.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:14

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik denk dat een money & asset wipe een goede en zelfs noodzakelijke stap is. Ik zou het wel erg jammer vinden als ze de REP DB wipen. Dat duurt zolang om te grinden, ik heb weinig zin om dat weer te moeten gaan doen.

Sowieso is SC geen prioriteit voor mij dit jaar, vorig jaar wel veel gespeeld. Ik wacht met smart op SQ42. De PU houd ik even af voor nu, teveel herhaling.

[ Voor 6% gewijzigd door Ircghost op 19-01-2026 13:14 ]

Pagina: 1 ... 119 120 Laatste