• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

_eLMo_

Ik chargeer graag

CyberToon schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:00:
[...]

Met die redenering, is het ook overbodig om High Admiral + rewards weer te geven onder "game acess", want bij mij staan daar ook gewoon de rewards onder.

Als je toch de "my hangar" hebt, is dat dan toch ook overbodig?
Bij game access laat SC zien welk pakket je game access voorziet en straks gelocked word. Je hele package wordt gelocked, en dus laat hij de hele package zien.

Een aparte view maken waar wellicht alleen de naam en ID van de package werd getoond was ook voldoende geweest idd, maar dit is toch ook prima? Je ziet dan gelijk wat er gelocked wordt en je dus nooit meer kan melten / giften. Bij een concierge package is er niet echt een verandering, want die kon je al niet giften/melten, misschien daarom de verwarring.

[ Voor 27% gewijzigd door _eLMo_ op 03-10-2026 10:17 ]

Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Star Citizen

• mac-rolec
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 21:00
_eLMo_ schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 07:39:
@mac-rolec high admiral is een conciërge level. Je hebt meer dan X euro uitgegeven. Zie account dashboard en conciërge status.
Dat VIP package is een gift daarvoor, conciërge members verliezen nooit hun game package toegang hierdoor, wat je kunt dat package niet melten of giften.
Jij hebt dat lang genoeg geleden gedaan dat je ook SQ42 kreeg blijkbaar, dat heb ik niet. Mijn HA VIP package is een stuk summierder. En bij mij locked mijn Odyssey ook omdat ik dat SQ42 op heb.
[Afbeelding][Afbeelding]
Robinblitz schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 09:09:
[...]

Het probleem met je "main package" gebruiken als game access is dat als je ooit besluit om je main package te melten voor store credit of iets anders (toegang hou je toch wegens je VIP HA) je dat dus niet meer kan. Je main package zal vanaf 1 November ungiftable en unmeltable worden. Het enige wat je er mee bereikt is dat je nog een extra pledge unmeltable maakt voor jezelf. Je kan daarom het beste de VIP HA kiezen omdat al je andere pledges dan nog wel meltable blijven, daarom was deze ook standaard geselecteerd voor de meeste.

Nu heb je misschien zoiets van "Ja, maar deze package ga ik toch nooit wegdoen voor store credit" maar over 5 jaar denk je daar misschien anders over. En dan zit je dus vast met deze pledge waar je niks meer mee kan voor de rest. Je moet het zelf weten uiteraard maar zou niet mijn keuze zijn.
Thanks. Maakt het wel wat duidelijker . Dan is het wel handiger om het op VIP HA te laten staan.

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:52
Wel of niet VIP HA selecteren voor SC en/of SQ42 access is afhankelijk van meer factoren dan alleen voorkomen dat er andere packages niet meer te melten zijn.
Ik heb bijvoorbeeld meerdere packages met fysieke items. Die ga ik echt nooit omsmelten dus voor mij een reden om die te gebruiken voor SC en SQ42.
Zoveel maakt het allemaal niet uit en het is vooral voor nieuwe spelers en spelers die sinds kort SC spelen belangrijk om een weloverwogen keuze te maken.

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

_eLMo_

Ik chargeer graag

Waarom zou je een package locken die je eventueel kan giften/melten, als je een VIP package hebt die je sowieso al niet kan giften / melten? Makes no sense, zelfs als je het nu niet wil?

Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Star Citizen

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:52
Omdat er no way is dat ik de packages die ik nu 'gelocked' heb ooit zal weggeven of omsmelten.
Het VIP package dat ik heb, heeft ook geen SQ42 dus voore SQ42 moet ik toch al een ander package kiezen.
Zo spannend is het allemaal niet.
Pagina: 1 ... 126 127 Laatste