Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:37
JanAd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:14:
[...]

Welkom bij de LG34" club... het mijne is alleen niet gebogen ;)
Dank je :)
Nu vandaag ( als het eens meezit ) maar eens kijken wat voor een "wereld er opengaat" voor me :P.

Word alleen vandaag bezorgd door DHL :( en die werken nooit mee, dus het zal waarschijnlijk pas overmorgen zijn dat ik hem ergens kan afhalen :S .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
siriouz schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 07:05:
[...]

Ontopic: Hornet. Van dat lijstje de enige daadwerkelijk dedicated fighter. Eerste andere schip waar ik aan zou denken bij ''Rambo'', is de Sabre. Maar die is momenteel niet te koop.

Offtopic: Ik herinner me jou nog wel... ;) }:|
Ohhh waarvan? Hmmm ja okay. Maar is kijken naar de hornet. Zijn er nog andere interessante fighters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
rolandos582 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 07:14:
[...]

Ohhh waarvan? Hmmm ja okay. Maar is kijken naar de hornet. Zijn er nog andere interessante fighters.
GTA, mr Rolandos. ;)

Vanguard is ook een degelijke fighter. Maar wel een 2zitter.Verder nog de Avenger. Alleen de Avenger + variants en Hornet + variants (behalve de Superhornet) zijn momenteel beschikbaar in de store.

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
siriouz schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 07:17:
[...]

GTA, mr Rolandos. ;)

Vanguard is ook een degelijke fighter. Maar wel een 2zitter.Verder nog de Avenger. Alleen de Avenger + variants en Hornet + variants zijn momenteel beschikbaar in de store.
Hmmm ja nu je het zegt komt je naam me bekend voor. Geinig.

Hmm ja 2 zitter heb ik liever niet. Liever 1 man army of je moet iemand hebben die op dezelfde skill klas zit anders ga je je alleen maar ergeren. Hoe zit het met die mega schepen. Met zen 6 en erin ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Er is ook oh de gladius, ook een Fighter, lichter en wendbaarheid dan een Hornet, maar ook breekbaarder en lichter bewapend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
Overigens als ik naar deze game kijk, moet ik gelijk denken aan darkorbit.nl , geen idee of mensen het kennen. Speelde het zo'n 5 jaar geleden. Een klikbare online ruimteschip game.

PvE (Jou spaceship tegen bots/npc)
PvP (Spaceship vs spaceship)

PvE was nodig om loot te krijgen om je lasers/raketten/vrachtruim te vergroten, en PvP was gewoon leuk en bewijzen hoe goed je was. Wel was PvP alleen mogelijk op PvP mappen. Je moest dan van map 1-1 naar 1-9. En daar begon de PvP. Moest je hele map doorvliegen, gate in en herhalen. Is dat hier soortgelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49

Star Citizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Top! Ik nu ook. *popcorn pakt*

Kijk, dit is wel een verslaggeving zoals het hoort. Neutraal.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchWalnut op 16-02-2016 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Erg leuke posters ja, wil er ook wel een :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:25
rolandos582 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 07:53:
Overigens als ik naar deze game kijk, moet ik gelijk denken aan darkorbit.nl , geen idee of mensen het kennen. Speelde het zo'n 5 jaar geleden. Een klikbare online ruimteschip game.

PvE (Jou spaceship tegen bots/npc)
PvP (Spaceship vs spaceship)

PvE was nodig om loot te krijgen om je lasers/raketten/vrachtruim te vergroten, en PvP was gewoon leuk en bewijzen hoe goed je was. Wel was PvP alleen mogelijk op PvP mappen. Je moest dan van map 1-1 naar 1-9. En daar begon de PvP. Moest je hele map doorvliegen, gate in en herhalen. Is dat hier soortgelijk?
Doordat alles afspeelt in een universum gaat dat niet precies zo werken. PvP en PvE moeten geregeld gaan worden door sliders, waarbij je zelf in kan stellen hoeveel je van wat wilt. Helemaal uitzetten gaat volgens mij niet tot de mogelijkheden behoren.

Wel kan je de vergelijking trekken naar SQ42 met je PvE tutorial. Alleen is dat hier een singleplayer campaign, daar vanuit kom je dan in de PU terecht.

Natuurlijk heb je wel gebieden waar PvP meer voorkomen dan andere, maar dat zal meer in null-sec zijn. En waar de UEE weinig aanwezig gaat zijn. Maar goed dat staat allemaal wel ergens beschreven. Ik kan je daarvoor de design documents in de TS wel aanraden volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

• 1e minuut van de video. "The company behind it Cloud Imperium"
  • 1e zin van gamer.nl preview "Recentelijk bracht Roberts Space Industries een nieuwe update uit voor de alfaversie van Star Citizen"
Sorry maar zulke fouten kan ik niet nalaten om extra te highlighten als ik zelf beledigd wordt van fanboy na het zeggen dat een artikel zwak is.

[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 16-02-2016 09:29 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

The Chosen One schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:28:
  • 1e zin van gamer.nl preview "Recentelijk bracht Roberts Space Industries een nieuwe update uit voor de alfaversie van Star Citizen"
Sorry maar zulke fouten kan ik niet nalaten om extra te highlighten als ik zelf beledigd wordt van fanboy na het zeggen dat een artikel zwak is.
Gamer heeft namelijk geen grote fanbase en probeert via Star Citizen en een slecht stuk, de nodige animo te krijgen. Bespottelijk om het een preview te noemen! Dit is gewoon een blog en geen stukje journalistiek.

En nu weer genoeg druk gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

The Chosen One schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:28:
Je kunt je ook te druk maken om wat informatie op een website, er wordt dagelijks door talloze personen grove fouten / leugens geplaatst online. Soms moet je ook dingen loslaten, vooral bij zoiets onbelangrijks als een computer spel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ircghost schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:33:
[...]
Je kunt je ook te druk maken om wat informatie op een website, er wordt dagelijks door talloze personen grove fouten / leugens geplaatst online. Soms moet je ook dingen loslaten, vooral bij zoiets onbelangrijks als een computer spel :).
Second that,

Maar het is vrij lastig. Als je wilt beargumenteren waarom iemand het fout heeft.. gaan ze meestal terugroepen al lallend met de vingers in de oren. Daarom het beste om het gewoon te negeren, dan beloon (reclame inkomsten, ook al heb je een adblocker :+ ) je ze ook niet voor slecht gedrag.

Metzer90 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:00:
[...]
Subtiele moderation. Het is gewoon jammer hoe de game omschreven is. Feitelijk simpelweg slecht.
Sinds er constant over één schip hangar ready en één schip flight ready gesproken wordt, ben ik ban dat de Xi'an scout misschien nog even moet wachten.

Ik zat stiekem te hopen dat 2.2 vandaag uit zou komen. Totdat ik de onderstaande quote, 15-02, van Ben Lesnick las.
[...]
Wat interessanter is: Ze weten nu dus al of de Starfarer in 2.2 zit of niet... Wellicht hinten ze dat wel bij AtV of RtV.

[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 16-02-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21
[...]

Subtiele moderatie. Het is gewoon jammer hoe de game omschreven is. Feitelijk simpelweg slecht.
Sinds er constant over één schip hangar ready en één schip flight ready gesproken wordt, ben ik bang dat de Xi'an scout misschien nog even moet wachten.

Ik zat stiekem te hopen dat 2.2 vandaag uit zou komen. Totdat ik de onderstaande quote, 15-02, van Ben Lesnick las.
quote: Ben Lesnick
There's no specific release date yet. Alpha 2.2 has moved from the development side of things (adding new features) into internal testing. Our QA teams in the UK, Austin and (brand new!) LA are having a look at it as we speak, and what they find will determine the next part of the schedule. If they're happy with it then we'll head to PTU sooner... if they find some must fix issues, it goes back to the garage for bug smashing and then a new build.
Ik dacht dat ik wel bekend was met de meeste concept en ships, maar deze ouwe was nieuw voor mij:

Space Superiority:

Designed as the next generation super space superiority fighter, particularly with fighting the Vanduul in mind, it is a more nimble, more heavily-armed fighter craft than its F7 predecessor. Discarding the second turret for more fixed weaponry, the Lightning is designed to take out any target that is in front of it - and it's easy to get a target in front of it.

Measurments:
26m length
24m beam
8m high
25,000kg mass.
1 person,

Loadout:
4x class 1
1x class 2
2x class 3
1x class 4

Engines:
12xTR2
2xTR4

Bovenstaande is de F8-lighting
Afbeeldingslocatie: http://vignette4.wikia.nocookie.net/starcitizen/images/3/31/GiW7K6V.png Ziet er naar mijn mening langer uit dan een vanguard, maar toch tien meter korter. Zal wel door de kleine cockpit komen. Beetje een lelijke eend, maar vind'm wel mooi!
Case_C schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:53:
[...]
Wat interessanter is: Ze weten nu dus al of de Starfarer in 2.2 zit of niet... Wellicht hinten ze dat wel bij AtV of RtV.
Is een persoonlijke aanname trouwens. Puur gebaseerd op de compleetheid van schepen in de sneak peaks die we krijgen. Ik hoop stiekem dat de Sabre flight ready en zowel de Starfarer/Xi'an scout tenminste hangar ready.

[ Voor 41% gewijzigd door Metzer90 op 16-02-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

[...]

Dingen die vermakelijk zijn nooit los laten. :) Met trolls discussieren is ook altijd leuk, logica raken ze in de war van. >:)
En belangrijk zou ik de game wel noemen. In het algemeen dan en met oog op de toekomst. Niet in dit specifieke geval van 1 preview op een NL websiteje.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nu een beetje schreeuw wedstrijdje geworden.
Het is meer effectief om alle fouten in het artikel aan te stippen en dat aan te vullen met de zaken die ontbreken in het artikel. (Geen wederhoor, PC specs, ervaringen van anderen, YT/Twitch vids etc)
Wat uiteindelijk is het een verhaaltje van iemand die even ingelogd heeft en daar minder positieve ervaringen mee heeft. Zal hem hooguit een halve dag gekost hebben.
Alleen is een goede game journalist wel wat langer bezig met zo'n onderzoek en probeert ook een evenwichtig beeld weer te geven. Dat er bij diverse redacties daarvoor te weinig tijd wordt vrijgemaakt is een budget kwestie. (Dat geldt vaak ook voor de échte journalistiek helaas)
Oftewel game reviews in het algemeen zuigen grote tijd. (Ook die van t.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Met die loadout gaat de F8 echt een lichtshow worden als die schiet.

4x class 1
1x class 2
2x class 3
1x class 4

Dit komt neer op effectief 9 guns die hij tegelijk kan afvuren! Dan wil je niet in de line of fire zitten.

Overigens moet je wel rekening houden met de post-concept nerf, hoewel dit schip niet voor de release van Sq 42 verkocht gaat worden. Dus ik gok dat er de mogelijkheid gaat zijn dat dit schip in SQ42 een andere max. loadout krijgt dan in de PU.

Gok ook wel dat het de neus van de zalm gaat zijn qua fighter, die dan weer 10/30x zoveel kost ingame dan bijv. een Gladius :P . Als je 'm al mag kopen van de UEE... dat hangt dan wss van je status af als persoon of corp.

[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 16-02-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:28

Kek

3flix

Yes, 42 recruits :D nog meer scheepjes erbij!

Los van de gladius, de schepen die je krijgt door referrals, is al bekent wat je daar uiteindelijk in de PU mee kan? zouden die in de uiteindelijke game ook gebruikt/verkocht kunnen worden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Kek schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:22:
Yes, 42 recruits :D nog meer scheepjes erbij!

Los van de gladius, de schepen die je krijgt door referrals, is al bekent wat je daar uiteindelijk in de PU mee kan? zouden die in de uiteindelijke game ook gebruikt/verkocht kunnen worden..?
Nope, alleen voor AC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:28

Kek

3flix

dus Crusader (en mogelijke nieuwe plekken) wordt er uiteindelijk uit gestript?

Arena Commander Combat Package
Find your favorite fighter with permanent access to the Cutlass Black, Hornet, Avenger, & Aurora LN in Crusader & Arena Commander. Also includes 30,000 UEC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:47

JanAd

Wind’s howling

Daar ben ik ookwel benieuwd naar.
Maar voorlopig kan je ze gewoon in Crusader gebruiken en in de AC natuurlijk. Da's is toch een heel aangename extra vind ik.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Ah, het is in ieder geval bekend bij CIG: de tutorial sucks.
It's a known issue, just not the current priority.
It's a choice between slowing other work for a temporary fix vs. doing needed core tech now and a long term fix later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:05

Fordox

00101010

Wie heeft er nou uiteindlleijk dat scherm gekocht?
Het enige nadeel dat ik hoor is dat hij 'maar' 60 Hz heeft. Ik ben benieuwd of dit nog overklokbaar is.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:31:
Het enige nadeel dat ik hoor is dat hij 'maar' 60 Hz heeft. Ik ben benieuwd of dit nog overklokbaar is.
ErwinJ heeft 'm besteld volgens mij. En waarschijnlijk heeft vast nog wel iemand dat scherm hier in 't topic.

Overigens zijn die schermen totaal niet over te klokken... zelfs 61hz geeft problemen aldus een reddit-thread.
De Dell variant wil nog wel tot 70-75hz gaan begreep ik.

En ik heb nog geen tijd gehad goed te kijken, (in mn vrije tijd). Ga geen monitor van 650 euro kopen op mn werk :+ .

(Die TS badge is ook maar hinderlijk... voegt weinig toe aan een discussie-topic..)

Oh en het 10ftD's transcript :) sinds quotes nu inklappen!
http://imperialnews.netwo...he-developers-episode-05/

[0:51]
Q: What are some of the frustrating sides of things for you as players?

A: Vincent is not fond of the holotable and has a team just for testing it out. Randy does not like the party system and hopes for the improvements to be implemented soon™

[1:46] Q: What techniques do you recommend for intrepid bug hunters? How can we most efficiently collect the information you need?

A: Be clear and concise.Provide steps running through what you started doing. Include both what you were doing when the issue arose and what you were doing before it as well.

[3:17] Q: Do you use Issue Council to understand problems better?

A: Yes, especially in LA and UK offices.

[4:29] Q: Does causing chaos and havoc on the PTU help test? Are the QA targets shifting constantly with the flux of new patches to the PTU?

A: Even just logging in for a short time helps. However if you are planning something that will involve other people then make sure you have their permission. QA targets are in an unstable environment to keep up with the new mechanics and content but provide a focused intense service.

[8:17] Q: How is your time spent when doing QA work?

A: 40% regression, 40% targetted, 30% ad-hoc testing. 110% cause QA are awesome.

[10:24] Q: When testing, how often are past bugs retested?

A: Only when areas covering the past bugs are redone. If landing gear gets a code change, then we look quickly at the bugs for landing gear. Otherwise, we just look back at previous fixes if a new bug is found.

[11:58] Q: How is this feedback communicated to and used by the rest of the QA and the designers? What can we do to make the feedback more useful?

A: The community gave us so much feedback it was almost information overload so we’re going to slow down the feedback so designers have more time to parse it. And we’re going to try to make it easier to digest when it does come in. You should keep things clear, concise and within scope but don’t be afraid to give examples.

[15:53] Q: What plans do you have for yourself in the PU?

A: Randy wants to do mercenary/pirate or a miner. Vincent initial mission is to hunt Randy Vasquez down and kill him. Then he either wants to be a CIG bounty hunter or information runner, sell location information on other CIG people so others can hunt them down.

[18:14] Q: What are the priorities of development among CIG? e.g. Ships, Characters, System, etc.

A: CIG is big and so everything is split up into hierarchies that have their own setup if you will. They have their tasks that they do and for the most part remain that way. Priorities change almost daily and sometimes hourly so we don’t have a given priority always. We don’t however pull Artists to help with an Engineer job, vice versa, only the appropriate people assist where they’re needed in order to maintain efficiency. There isn’t a given task that’s above one another because of priorities constantly shifting.

[21:09] Q: What are Randy Vasquez’ goals for the year? What new features may we see soon?

A: To survive as a producer but he’s enjoying the change so far. Shields were just given an audit. They had to look at how lasers affect them, kinetics etc. As well as take into account their functional role. These changes are also being on for armour. So we may see the new damage system soon.

Kek schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:28:
[...]

dus Crusader (en mogelijke nieuwe plekken) wordt er uiteindelijk uit gestript?

Arena Commander Combat Package
Find your favorite fighter with permanent access to the Cutlass Black, Hornet, Avenger, & Aurora LN in Crusader & Arena Commander. Also includes 30,000 UEC.
Waarschijnlijk halen ze het in de beta eruit gok ik. Gezien je vanaf dat punt het volledige spel test, ipv een alpha.

[ Voor 90% gewijzigd door Case_C op 16-02-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hmm ja ik zie het.
Misschien dan toch leuker om voor de Dell te gaan gezien een hogere refreshrate toch wel verschil is blijkbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Fordox op 16-02-2016 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:49

Cogency

Ginnunga

De Ilyama is ook interessant, komt met 75hz

http://www.iiyama.com/gl_en/products/prolite-xub3490wqsu-b1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Case_C schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:39:
Met die loadout gaat de F8 echt een lichtshow worden als die schiet.

4x class 1
1x class 2
2x class 3
1x class 4

Dit komt neer op effectief 9 guns die hij tegelijk kan afvuren! Dan wil je niet in de line of fire zitten.

Overigens moet je wel rekening houden met de post-concept nerf, hoewel dit schip niet voor de release van Sq 42 verkocht gaat worden. Dus ik gok dat er de mogelijkheid gaat zijn dat dit schip in SQ42 een andere max. loadout krijgt dan in de PU.

Gok ook wel dat het de neus van de zalm gaat zijn qua fighter, die dan weer 10/30x zoveel kost ingame dan bijv. een Gladius :P . Als je 'm al mag kopen van de UEE... dat hangt dan wss van je status af als persoon of corp.
De F8 zou niet verkocht worden volgens eerdere berichten. Het is een milspec schip dat net uit is. Heel misschien dat ze later ingame te koop gaan worden in een civiele variant, net zoals de Hornet. Zelfde bericht gaf toen aan dat ze wel gestolen konden worden net als Scythes 8) . Mooie handel voor Bornhald.

@Bornhald, dank voor de verduidelijking van de releasedatum van 2.2 icm met de package split. Ik snap alleen niet helemaal waarom de SQ42 package gelinked moet worden aan een 2.2 release. Dat zit toch in de backend en wordt door Turbulent gedaan. Of hebben ze Turbulent nodig voor iets in 2.2?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

edit: dju, niet op F5 gedrukt en de eerdere reacties waren dus nog niet geladen... sorry...
ErwinJ heeft er eentje besteld en dat wordt deze week ergens geleverd. Geen idee of Case er ook één gekocht heeft.

Ik heb die 60Hz nu nog nooit als een nadeel ervaren... en ik denk niet dat je een scherm kan overclocken ;)

Case_C schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:34:
[...]
(Die TS badge is ook maar hinderlijk... voegt weinig toe aan een discussie-topic..)
Ik zie het nut er wel van in. Zo kan je bij bepaalde onderwerpen snel zien wie je aan het helpen bent of wie ermee gestart is. Maar het is idd een beetje té opvallend zo :)

[ Voor 34% gewijzigd door JanAd op 16-02-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
JanAd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:32:
edit: dju, niet op F5 gedrukt en de eerdere reacties waren dus nog niet geladen... sorry...
[...]
ErwinJ heeft er eentje besteld en dat wordt deze week ergens geleverd. Geen idee of Case er ook één gekocht heeft.

Ik heb die 60Hz nu nog nooit als een nadeel ervaren... en ik denk niet dat je een scherm kan overclocken ;)
Schermen zijn prima over te clocken hoor Jan ;) , maar dat hangt net als een GPU/CPU af van de capaciteiten van de hardware.

JanAd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:32:
[...]
Ik zie het nut er wel van in. Zo kan je bij bepaalde onderwerpen snel zien wie je aan het helpen bent of wie ermee gestart is. Maar het is idd een beetje té opvallend zo :)
Inderdaad bepaalde onderwerpen :P , niet discussietopics waarin je soms wel 2 tot 5 man hebt die de TS aan passen.

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 16-02-2016 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
Ik heb deze gekocht.
Overklokken is zowel voor deze LG en de Dell niet echt mogelijk, laten we zeggen het word er niet beter op.
Ik game nu op een scherm van 75 hz een stap terug naar 60 is maar klein, en je krijgt er veel voor terug.

ilyama komt met een 34" 75hz maar dat wil niet per definitie zeggen dat dit beter is, ik heb meer vertrouwen in de kwaliteit van LG of Dell. En het is maar wat je gewent bent, ben je 144hz gewent dan zal je je niet prettig voelen op een 60hz scherm.
Als de 144hz 34" betaalbaar zijn kijken we dan wel weer :P, 644,- voor dit scherm is in ieder geval in mijn ogen geen miskoop :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Laat me even weten hoe het verschil is om weer terug te gaan van 75hz naar 60 :)
Gezien de mensen die de dell hebben hem wel kunnen overclocken naar 75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DbdmQZn6MXY]

Nieuwe videokaart geinstalleerd en shadowplay maar eens geprobeerd krijg de hotkeys nog niet goed werkend .. maar tis wel grappig gaan we nog lol mee hebben in de alpha

gelijk es kijken of er nog mensen op de referal link klikken :9~ :o

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Maar dat is geen curved monitor :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metzer90
Njay schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:02:
[video]

Nieuwe videokaart geinstalleerd en shadowplay maar eens geprobeerd krijg de hotkeys nog niet goed werkend .. maar tis wel grappig gaan we nog lol mee hebben in de alpha

gelijk es kijken of er nog mensen op de referal link klikken :9~ :o
Leuke video!

Ik vind die Avenger toch een erg cool schip. Ik stiekem nog altijd te twijfelen tussen een extra Avenger of Mustang Beta gewoon voor het kamper/kamperen gevoel. Eerst maar even afwachten op wat er meer gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Metzer90 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:13:
[...]

Leuke video!

Ik vind die Avenger toch een erg cool schip. Ik stiekem nog altijd te twijfelen tussen een extra Avenger of Mustang Beta gewoon voor het kamper/kamperen gevoel. Eerst maar even afwachten op wat er meer gaat komen.
Teaaaam avenger _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
Case_C schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:05:
[...]

Doordat alles afspeelt in een universum gaat dat niet precies zo werken. PvP en PvE moeten geregeld gaan worden door sliders, waarbij je zelf in kan stellen hoeveel je van wat wilt. Helemaal uitzetten gaat volgens mij niet tot de mogelijkheden behoren.

Wel kan je de vergelijking trekken naar SQ42 met je PvE tutorial. Alleen is dat hier een singleplayer campaign, daar vanuit kom je dan in de PU terecht.

Natuurlijk heb je wel gebieden waar PvP meer voorkomen dan andere, maar dat zal meer in null-sec zijn. En waar de UEE weinig aanwezig gaat zijn. Maar goed dat staat allemaal wel ergens beschreven. Ik kan je daarvoor de design documents in de TS wel aanraden volgens mij.
Hmm, en in hoeverre is dit een Alpha game. Is het atm waard om te spelen en kan je er voldoende tijd in steken. Of speel je het 20 uur en dan heb je alles wel weer gezien omdat er nog te weinig content is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
rolandos582 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:08:
[...]

Hmm, en in hoeverre is dit een Alpha game. Is het atm waard om te spelen en kan je er voldoende tijd in steken. Of speel je het 20 uur en dan heb je alles wel weer gezien omdat er nog te weinig content is?
Nog behoorlijk Alpha, elke build die ze uitbrengen brengt nieuwe content, lost bugs op. Maar genereerd ook weer nieuwe bugs. (Inherent aan een Alpha) Gezien er nog geen Persistence is tussen sessies gaat het spelen ook meer om de ervaringen, en het bekijken van voortgang. En ik mag zeggen dat ik die het afgelopen half jaar behoorlijk sneller vind gaan dan de voorgaande jaren. Dus in dat opzicht is het positief.

Content is er momenteel in de vorm van:
Schepen
Crusader (mini-PU met verschillende locaties)
Arena Commander (verschillende game-modes in een kleinere Arena)
Arc-Corp (voorbeeld van een planetside 'hub' ingame, waar je momenteel nog niets kan behalve rondkijken hoe 't eruit gaat zien.)

Dit jaar hebben ze de doelstelling om elke maand een grote patch (2.X) uit te brengen, maar gezien hun voorgaande vertragingen gok ik daarbij meer op 6/8 weken :P .

Verder is het belangrijk te melden dat dit een game is voor de toekomst. Zeker de PU, en SQ42 dan voor dit jaar (hopelijk :/ ) . Iedereen hier (waarvan ik weet) die dit spel heeft gebacked, heeft dat met de gedachte gedaan dat ze meehelpen aan de ontwikkeling van een uitermate gedurft en gaaf concept. Wat nu toch zeer duidelijk vorm begint te krijgen. Dat is dan ook een van de redenen waarom de packages nu duurder zijn dan dat ze 3 jaar geleden waren. (ongeacht de btw, en €/$ koers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

rolandos582 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:08:
[...]

Het is nu een beetje doelloos rondvliegen met best weinig content in de schepen die je hebt gepledged.

Maar voor zo weinig content heb ik er al wel 30a40 uur etin gestoken, en dat is zonder missies, verhaallijnen, weet ik veel. Gewoon puur vliegen, beetje knallen, beetje ouwehoeren met gotinc, en voornamelijk: allemaal kleine details bekijken in de mega vette pracht en praal van de cry engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
Fordox schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:40:
[...]

Het is nu een beetje doelloos rondvliegen met best weinig content in de schepen die je hebt gepledged.

Maar voor zo weinig content heb ik er al wel 30a40 uur etin gestoken, en dat is zonder missies, verhaallijnen, weet ik veel. Gewoon puur vliegen, beetje knallen, beetje ouwehoeren met gotinc, en voornamelijk: allemaal kleine details bekijken in de mega vette pracht en praal van de cry engine :)
Naja voor een game die zoveel geld opgebracht heeft en al zolang bezig is. Is dat wel bagger imo. Je verwacht dan wel meer. Want beetje zweven en doelloos rondvliegen is leuk maar word snel saai. Verklaard wel de weinige twitch streams etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Njay
rolandos582 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:48:
[...]

Naja voor een game die zoveel geld opgebracht heeft en al zolang bezig is. Is dat wel bagger imo. Je verwacht dan wel meer. Want beetje zweven en doelloos rondvliegen is leuk maar word snel saai. Verklaard wel de weinige twitch streams etc
Hey harry van gamer.nl :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
Heb ik iets gemist? 8)7
Nee maar zonder dollen, ben je het niet met me eens dan? Alpha allemaal logisch etc, maar zolang? Helemaal gezien de financiële middelen die ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
[...]
Als je de ontwikkeling niet wilt volgen geef ik je het advies om gewoon te wachten tot het uit is.

Een game van het formaat waar ze voor gaan maak je niet in 3 jaar. Zeker niet in een engine die bedoeld is maps die maximaal 64km2 zijn. En niet miljarden km's in grote.
Een stukje geschreven door een ongeinformeerde "journalist" die ingame bedrijven door de war haalt met de ontwikelaar van 't spel :+ .
Nee maar zonder dollen, ben je het niet met me eens dan? Alpha allemaal logisch etc, maar zolang? Helemaal gezien de financiële middelen die ze hebben.
Veel geld betekend niet dat mechanics sneller klaar zijn. Hooguit dat de polish beter kan zijn, en de scope groter. Als ze voor de ontwikkeling van GTA5 500 miljoen hadden gehad was het spel ook niet in 1 jaar klaar geweest :P .

[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 16-02-2016 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
rolandos582 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:53:
[...]

Heb ik iets gemist? 8)7
Dit komt juist door de financiële middelen die ze verworven hebben. Ze kunnen herzien, verfijnen en uitbreiden. De aparte onderdelen zijn ze mee bezig. Als je bijhoudt wat ze doen, dan zie je dat er veel meer achter de schermen gebeurd dan wat op dit moment speelbaar is. Wij zien op dit moment het tipje van de ijsberg, en daarom is het een alpha.

Ik zou dit spel, zonder een vorm van toewijding, op dit moment niet aan mijn vrienden aanraden. Geef het tijd. Ze laten elke week weer zien dat de ontwikkeling volop ingang is.

[ Voor 12% gewijzigd door Metzer90 op 16-02-2016 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
Metzer90 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:56:
[...]

Dit komt juist door de financiële middelen die ze verworven hebben. Ze kunnen herzien, verfijnen en uitbreiden. De aparte onderdelen zijn ze mee bezig. Als je bijhoudt wat ze doen, dan zie je dat er veel meer achter de schermen gebeurd dan wat op dit moment speelbaar is. Wij zien op dit moment het tipje van de ijsberg, en daarom is het een alpha.

Ik zou dit spel, zonder een vorm van toewijding, op dit moment niet aan mijn vrienden aanraden. Geef het tijd. Ze laten elke week weer zien dat de ontwikkeling volop ingang is.
Hmmm ja ik geloof dat er vorderingen zijn maar toch. Misschien ben ik te nuchter, maar misschien is het beter om te wachten tot de bèta dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
[...]

Heb ik iets gemist? 8)7
Fresh joke sorry >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rolandos582 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:04:
[...]

Hmmm ja ik geloof dat er vorderingen zijn maar toch. Misschien ben ik te nuchter, maar misschien is het beter om te wachten tot de bèta dan.
Heeft imo niks met nuchterheid te maken. Iedereen moet voor zichzelf uitmaken of ie het nu waard vindt om geld in te stoppen of niet. Als je weinig geduld hebt vooral nu niet doen. Grote games duren lang en veel geld voor ontwikkeling zal het niet sneller laten gaan (raar argument wat steeds terug komt). Maar mensen die zeggen dat er tot nu toe niet veel is gepresteerd moeten zich maar nog wat beter gaan verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:28:
[...]

@Bornhald, dank voor de verduidelijking van de releasedatum van 2.2 icm met de package split. Ik snap alleen niet helemaal waarom de SQ42 package gelinked moet worden aan een 2.2 release. Dat zit toch in de backend en wordt door Turbulent gedaan. Of hebben ze Turbulent nodig voor iets in 2.2?
Ik vind het ook aannemelijk te verwachten dat beide los staan van elkaar. Alleen dat ze met het corrigeren van de Packages op de site wachten geeft aan dat er ergens toch een link moet zijn. Waarom doe je de aanpassing anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[...]

Wat is volgens jou de ontwikkeling tijd van een AAA spel. Vanaf het moment dat ze het bedenken, niet dat ze al een interne bèta hebben en dat er naar buiten wordt gepubliceerd dat ze iets hebben.

Ik denk dat je aan blizzard een ooi voorbeeld kan nemen als je kijkt hoe lang ontwikkeling van een goede game kan duren. Je kan ook de EA route doen en de jaarlijkse upgraden van battlefield bekijken maar die moet je dan net niet vergelijken met het van scratch ontwikkelen van een nieuw spel.

Ik ben bang dat de misvatting eerder zit in jou idee van de tijdspanne die nodig is om software te ontwikkelen waarbij je alles van scratch doet.

Mijn advies. Kom kijken over een jaartje ofzo, dan is sq42 af of bijna af en kan je direct een AAA spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu ook artikel op de BBC site:
http://www.bbc.com/news/technology-35555086

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Meestal zie je deze staat van een game niet eens en kom je er pas X jaar later achter dat de game uberhaupt bestaat. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:45:
Laat me even weten hoe het verschil is om weer terug te gaan van 75hz naar 60 :)
Gebruikt er hier niemand triples? Ik vlieg SC ook op 1 scherm om te testen, maar gebruik voor een andere game 3x24" @ 120hz

Ik weet ook niet of je 75-60hz merkt, 120hz - 60hz merk je behoorlijk. Veel rustiger voor de ogen, helemaal als je wat dichter op 't scherm zit.

Voor SC zou een occulus per betere periphereal vision heel tof zijn, maar met single screen display wordt ik er zelf enkel misselijk van omdat het draaien van de ogen geen effect heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Metzer90
Mooi alternatief voor de holotable:
http://holoxplor.azurewebsites.net/

Op deze website kun je je xml load out uploaden en je schipinventaris bewerken. Is wat makkelijker om aanpassingen te maken op deze manier. Leuk dingetje is dat je ook bijvoorbeeld de cockpit stem kunt aanpassen naar een andere schipfabrikant.

Groot voordeel van mij is dat mijn load out ook gelijk mee gaat naar PTU. Had ik in het verleden nog weleens problemen mee.

Onderstaand is een filmpje van BoredGamer:

//edit
Terwijl ik hiermee aan het spelen was kwam ik een lege Vanguard. Toch maar even de Vanguard veilig naar een verlaten punt gebracht voor een paar testjes qua model damage. Ging minder goed dan verwacht 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Metzer90 op 16-02-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

[...]

Heb ik iets gemist? 8)7
Van vele AAA games zijn er niet veel alpha's en bétas te vinden. Dit komt vaak omdat het aanpassingen zijn onder de motorkap en nog niet veel hebben om te showen.

De engine van SC is gebasseerd op een shooter engine (je kent far cry wel en crysis). Die mappen zijn bijvoorbeeld een heel stuk kleiner. Daarvoor moeten allemaal aanpassingen worden gedaan aan de engine (ze hadden volgens mij ook een heel deel van crytek overgenomen, de makers van de engine) en ook vele optimalisaties zodat mensen het ook nog kunnen spelen.

Dus om het geheel uberhaupt werkend te maken kost al meer werk dan normaal. Daarnaast hebben ze nu ook nog een hele hyped community die ze blij moeten houden, waar ook weer tijd en geld in gaat zitten. Vooral de hele buiseness structuur hebben ze nu al moeten opbouwen (kopen en melten van schepen en dergelijke), waar bijvoorbeeld GTA alleen doet aan pre-orders.

Nu is RSI bijna klaar met de onderliggende engine en ze hebben het hele systeem bijna klaar voor betalingen en dergelijke. Nu kunnen ze mooi bezig gaan met content creëeren en daarom hebben ze de 'belofte' gedaan van 1 grote patch per maand waarbij ze veel content toevoegen.

Nu komt het leuke deel pas :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Ik denk, doe eens gek....
Heb ook die 34" LG gekocht :D , nu aanmodderen op de GTX770 tot ~mei. Dan upgraden naar een GTX1070 of R490 oid :p

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 16-02-2016 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
Case_C schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:36:
Heb ook die 34" LG gekocht :D , nu aanmodderen op de GTX770 tot ~mei. Dan upgraden naar een GTX1070 of R490 oid :p
Je moet er van houden, vind het persoonlijk niks. 34'' is bijna de gemiddelde maat van een tv ofzo. Die ligt dacht ik op 40''.

2x27'' heeft voor mij meer voordeel. Als ik zou upgraden wil ik de pricewatch: Asus PG348Q Aluminium, Zwart of pricewatch: Acer Predator Z35 Rood, Zwart :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
//edit, ik ben, uhh, minder slim.. Dacht dat het een nieuw filmpje was. 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Metzer90 op 16-02-2016 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metzer90 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:11:

Op deze website kun je je xml load out uploaden en je schipinventaris bewerken. Is wat makkelijker om aanpassingen te maken op deze manier. Leuk dingetje is dat je ook bijvoorbeeld de cockpit stem kunt aanpassen naar een andere schipfabrikant.

Groot voordeel van mij is dat mijn load out ook gelijk mee gaat naar PTU. Had ik in het verleden nog weleens problemen mee.
Coole tool. :D
Alleen bij mij werkt het niet.
Of zou ik mijn user folder weg moeten kieperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Public\USER\Database\
Hier dient één bestand in te staan. Bestaat het bestand niet, gewoon een keertje inloggen in de hangar, dan wordt het bestand gegenereerd. (als het al niet eerder is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Case_C schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:36:
Goed bezig !!!!!!!!!
Ik heb hem nu staan..........en wil niet meer terug....
wat is 1080P toch maar...... :P

Loopt goed op mijn R9 390, Battlefield4, Guildwars2, Starwars battlefront, allemaal netjes op 60fps en alles op ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Fordox schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:45:
Ik merk geen verschil, maar dit kan natuurlijk ook komen dat het scherm wat ik had niet van deze kwaliteit is.
Ik zal binnenkort een testen of ie te overklokken is en of dit een merkbaar verschil gaat geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

rolandos582 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:45:
[...]

Je moet er van houden, vind het persoonlijk niks. 34'' is bijna de gemiddelde maat van een tv ofzo. Die ligt dacht ik op 40''.

2x27'' heeft voor mij meer voordeel. Als ik zou upgraden wil ik de pricewatch: Asus PG348Q Aluminium, Zwart of pricewatch: Acer Predator Z35 Rood, Zwart :D :D
Zo'n UWQHD 34" is eigenlijk heel vergelijkbaar met het oppervlak van 2x 27" ;) Ik zou nooit meer iets anders willen in ieder geval.
Het nadeel is wel dat je voortaan overal alles veel te klein gaat vinden. Op't werk zit ik meestal op 24" of kleiner te tokkelen. Da's frustrerend klein...

Proficiat Case en proficiat Erwin... LG mag ons wel eens komen bedanken voor alle reclame die we hier maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Nu online
JanAd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:54:
[...]

Zo'n UWQHD 34" is eigenlijk heel vergelijkbaar met het oppervlak van 2x 27" ;) Ik zou nooit meer iets anders willen in ieder geval.
Het nadeel is wel dat je voortaan overal alles veel te klein gaat vinden. Op't werk zit ik meestal op 24" of kleiner te tokkelen. Da's frustrerend klein...

Proficiat Case en proficiat Erwin... LG mag ons wel eens komen bedanken voor alle reclame die we hier maken.
Same op het werk heb ik 2x24 of 2x22. Het fijne van 2 schermen vind ik het gamen op 1 en daarnaast andere dingen op 2e scherm. Met 1 groot scherm, kan dat toch niet? Anders ziet het er vast niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:49

Cogency

Ginnunga

ErwinJ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:19:
[...]

Goed bezig !!!!!!!!!
Ik heb hem nu staan..........en wil niet meer terug....
wat is 1080P toch maar...... :P

Loopt goed op mijn R9 390, Battlefield4, Guildwars2, Starwars battlefront, allemaal netjes op 60fps en alles op ultra.
Hoe zijn de FPS games op deze monitor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
Cogency schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:09:
[...]

Hoe zijn de FPS games op deze monitor?
Goed, ik merk geen verschil met mijn vorige monitor qua snelheid maar wel qua kleur.
De games zien er mooier uit.

Maar ik kan je pas meer zeggen als ik een avond gespeeld hebt.
Sc ziet er veel beter uit op dit scherm en dat was ook de reden van aanschaf. Mijn Aurora ziet er nu een stuk beter uit :P .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Hoe grappig om te lezen dat anderen ook de 34" LG hebben. Ik heb vandaag net de LG34UC87C binnen gekregen. Werkt als een tiet. Super voor gamen en ook voor mn werk en ook niet super duur (goedkoop is ook anders, maar do-able) Ik is weer blij :D

[ Voor 14% gewijzigd door Brandonchat op 17-02-2016 02:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
Brandonchat schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 02:52:
Hoe grappig om te lezen dat anderen ook de 34" LG hebben. Ik heb vandaag net de LG34UC87C binnen gekregen. Werkt als een tiet. Super voor gamen en ook voor mn werk en ook niet super duur (goedkoop is ook anders, maar do-able) Ik is weer blij :D
Go team LG Ultra Wide! *O*

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

rolandos582 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:56:
[...]

Same op het werk heb ik 2x24 of 2x22. Het fijne van 2 schermen vind ik het gamen op 1 en daarnaast andere dingen op 2e scherm. Met 1 groot scherm, kan dat toch niet? Anders ziet het er vast niet uit :P
Er zit software bij om je scherm op te delen in stukken. Dus in principe moet dat perfect gaan, zeker als je een game in een venster gaat draaien. Maar in praktijk gebruik ik dat zelden en bij een game heb ik zelfs nog nooit geprobeerd.

Je hebt natuurlijk serieus wat 'real estate' in de breedte, dat werkt gewoon heerlijk ;)

en nu genoeg reclame... :++

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
Brandonchat schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 02:52:
LG ftw _/-\o_

Om eerlijk te zijn was de Dell mijn eerste keuze ( deze was namelijk goedkoper dan deze LG ) , maar het prijsverschil nu tussen die 2 ( 75,- en dan krijg je er bij Dell nog niet eens een DP kabel bij ) zou ik een dief van eigen portemonnee zijn als ik toch de Dell zou kopen.

Kan ik beter voor dat verschil een.....Avenger kopen in SC :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
Natuurlijk leuk zo'n fan-made schip, maar had hij echt geen betere naam kunnen verzinnen. Dit maakt het nogal puberaal :+ .

Afbeeldingslocatie: https://cdn0.artstation.com/p/assets/images/images/001/947/884/large/juan-hernandez-aspis-top.jpg?1455005781

Grabby hands update? :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xmP5QgQ.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 17-02-2016 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:33:
Natuurlijk leuk zo'n fan-made schip, maar had hij echt geen betere naam kunnen verzinnen. Dit maakt het nogal puberaal :+ .

[afbeelding]

Grabby hands update? :P
[afbeelding]
Euh, best een leuk gekozen naam hoor ;)
Wikipedia: Aspis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
JanAd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:25:
[...]
Euh, best een leuk gekozen naam hoor ;)
Wikipedia: Aspis
Had Phalanx dan niet een betere naam geweest? Oh wacht... nah toch beter dan Aspis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Heren hierboven: kunnen we de discussie over monitoren laten voor wat het is, en het weer over SC gaan hebben?

Dankjewel O+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
wahaha zowaar normaal SC nieuws op gamer.nl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Njay schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:25:
wahaha zowaar normaal SC nieuws op gamer.nl :P
Gamer.nl: Singleplayer en multiplayer van Star Citizen worden gesplitst

Toch maar ff een comment achtergelaten over het gebruik van de verkeerde naam van de ontwikkelstudio :P

[ Voor 10% gewijzigd door Snoz Lombardo op 17-02-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Waarom kijken al die reviewers niet prijzen als in ongeveer, wanneer je naar de website toe gaat en probeert te kopen zie je dat het package PRECIES €49.55 EUR Tax Included: VAT 21%

of $54.45 USD Tax Included: VAT 21%

wat een faal website is het ook, door mensen geschreven die het spel niet eens hebben bekeken!

[ Voor 27% gewijzigd door Bornhald op 17-02-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

BM schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:10:
Heren hierboven: kunnen we de discussie over monitoren laten voor wat het is, en het weer over SC gaan hebben?

Dankjewel O+
Maar het gaat over de ultieme star citizen ervaring :( en star citizen is juist gemaakt voor geweldige pc systemen dus het is wel degelijk een onderdeel van het spel :9

Ik wil nog wel fotos en dan hou ik erover op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Metzer90 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:11:

Onderstaand is een filmpje van BoredGamer:
[video]

//edit
Terwijl ik hiermee aan het spelen was kwam ik een lege Vanguard. Toch maar even de Vanguard veilig naar een verlaten punt gebracht voor een paar testjes qua model damage. Ging minder goed dan verwacht 8)7

[video]
Ik heb er volgens die bewerker ineens 3 schepen extra bij, een Mustang Delta, een F7c Hornet en een Aurora MR??
Toch maar eens goed rondkijken in mijn hangaar denk ik?

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
ShockWave schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:44:
[...]

Ik heb er volgens die bewerker ineens 3 schepen extra bij, een Mustang Delta, een F7c Hornet en een Aurora MR??
Toch maar eens goed rondkijken in mijn hangaar denk ik?
Misschien schepen die nog zijn blijven hangen van de free flight week ;)

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:04:
Waarom kijken al die reviewers niet prijzen als in ongeveer, wanneer je naar de website toe gaat en probeert te kopen zie je dat het package PRECIES €49.55 EUR Tax Included: VAT 21%

of $54.45 USD Tax Included: VAT 21%

wat een faal website is het ook, door mensen geschreven die het spel niet eens hebben bekeken!
Die reactie op jouw post op gamer.nl heeft ook niet verder gekeken dan zijn neus lang is. Hij beweert dat 72 dollar 72 euro wordt. *zucht*

Ik snap ook eigenlijk niet meer waarom ik überhaupt daar ga kijken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
weszz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:50:
[...]
Misschien schepen die nog zijn blijven hangen van de free flight week ;)
Maar daar was de Mustang Delta toch geen onderdeel van?

Oh wacht is dat niet onderdeel van de 42 recruits reward? Die War-Pack? Al past die Aurora MR niet in dat lijstje.,.

semi-offtopic vraagje: Heb je m'n mail nog gehad Weszz?

weszz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:13:
[...]
Ik. Heb. Niks! w.se...@gmail.com of is dat op ano...@hotmail.com? (vorige week alles omgegooid aangezien een adres gehackt is, nam het risico niet meer)
Ah vandaar dat ik geen antwoord kreeg op m'n mail. Heb je even een DM gestuurd.

[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 17-02-2016 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Case_C schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:08:
[...]

Maar daar was de Mustang Delta toch geen onderdeel van?

Oh wacht is dat niet onderdeel van de 42 recruits reward? Die War-Pack? Al past die Aurora MR niet in dat lijstje.,.

semi-offtopic vraagje: Heb je m'n mail nog gehad Weszz?
Ik. Heb. Niks! w.se...@gmail.com of is dat op ano...@hotmail.com? (vorige week alles omgegooid aangezien een adres gehackt is, nam het risico niet meer)

[ Voor 8% gewijzigd door weszz op 17-02-2016 14:13 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oeh, guys!

Commercial maken van een Retaliator, voor een Carrack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:10:
Oeh, guys!
[video]

Commercial maken van een Retaliator, voor een Carrack!
Het mag zelfs van elk schip zijn, het hoeft geen Retaliator te zijn. Zolang er nog geen reclame van is kan je het schip gebruiken.

• Bornhald
goed nieuws voor de mensen met een armada package :)
Will Starfarer Gemini owners get a Starfarer loaner as soon as it is hangar ready?
  • Yes, they will.
https://forums.robertsspa.../6374904/#Comment_6374904

[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 18-02-2016 07:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
Een alle overige Gemini owners lijkt mij ook ;) ?

Oh wacht heb over de bragging rights gekeken die ook in de Armada package zat... :+ Mooi nieuws non-the-less.

De Drake Monarch heet vanaf nu toch de Drake Buccaneer :D .
https://forums.robertsspa...r-reference-images#latest

En wie wil er nog Idris WIP interiors zien?
Achter de link vind je er een paar:
http://imgur.com/a/vS5eK

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Case_C schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:28:
[...]

Oh wacht heb over de bragging rights gekeken die ook in de Armada package zat... :+ Mooi nieuws non-the-less.

Bedank Case even een bookmark gemaakt van de Idris link.

• Case_C
Ook een mooie reclame voor Time Warner Cable door CIG:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ElvZm7pOIFs]

• Ircghost
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Case_C schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:31:
Ook een mooie reclame voor Time Warner Cable door CIG:
[video]
Nevermind. Over duidelijk betaald door TWC. Wel leuk gedaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Ircghost op 18-02-2016 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metzer90

Enjoy!

[ Voor 34% gewijzigd door Metzer90 op 18-02-2016 21:06 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Sweet! :D

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/eobocj84oymubr/source/Idris_hangar.jpg

• Case_C
De Reliant lijkt ook bijna gereed te zijn, gezien de sneak-peek van de pilot animaties is. :) .

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:28:
[...]

hoe je dat kan vergeten.....
single seat fighter ongeveer even groot als de sabre gemaakt van spullen die makkelijk te vinden zijn en waarbij battlefield repairs makkelijk en goedkoop zijn

het blijft toch mooi die landing bay van de idris.. oh hoe lang nog voor we daarop kunnen lopen in gasme

• Metzer90
Case_C schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:22:
De Reliant lijkt ook bijna gereed te zijn, gezien de sneak-peek van de pilot animaties is. :) .
Tsk tsk, beetje naar de sneap peak skippen! :+

• Bornhald
Metzer90 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:43:
[...]

Tsk tsk, beetje naar de sneap peak skippen! :+
er is niks mis met zoveel mogelijk van ben en sandi doorspoelen, echt interessant is het nooit met ze, niet zoals vroeger in wingman's hangar

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:49:
[...]
er is niks mis met zoveel mogelijk van ben en sandi doorspoelen, echt interessant is het nooit met ze, niet zoals vroeger in wingman's hangar
Ik ga 'm morgen nog wel luisteren :) , is altijd wel zo leuk op de vrijdagochtend. (Zeker nu ik eens een vrijdagmiddag vrij heb :D )

Hopelijk gaan ze ons binnenkort verrassen met een 2.2 update! (RtV morgen?)

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Dit is er eentje voor in de TS... Bespaart veel lees tijd (komt uit Around the Verse)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
van reddit
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2DaeSTG.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Nou dan weet ik nu dat ik kan wachten op live. :+
JanAd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:55:
Dit is er eentje voor in de TS... Bespaart veel lees tijd (komt uit Around the Verse)

[video]
_/-\o_
En is van KingKongor aka Ghost. Dit is zijn 2e keer MVP.

[ Voor 44% gewijzigd door DutchWalnut op 19-02-2016 07:53 ]

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.