Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Brandonchat schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 05:23:
Die grey cat krijg je toch ook als je 3 vrienden hebt die SC kopen? Vind ik nou niet echt een super aanbieding, om de helft van je UEC aan iets uit te geven wat je gratis kan krijgen. :s
Dat is met 5 referrals, Surf & Turf. :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
siriouz schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 05:24:
[...]

Dat is met 5 referrals, Surf & Turf. :)
had het net veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Valsspeler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
Het is half 6 in de nacht.. mag ik ook een foutje maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
DutchWalnut schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 21:44:
[...]

Dat niet alleen, ook zijn ze al Squadron aan het spelen dus. Of was dat de clue? :+
Volgens mij wel :+

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:49

Cogency

Ginnunga

Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 01:01:
Voor degene die hem nog niet hebben:

De Greycat met 50% korting. Alleen dit weekend.

https://robertsspaceindus...angar-Buggies/Greycat-PTV
Wut, that blows. Ik heb dat ding lang geleden ooit eens voor de volle prijs gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:15
Cogency schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:03:
[...]

Wut, that blows. Ik heb dat ding lang geleden ooit eens voor de volle prijs gekocht.
Same here, vond dat ook vrij zuur. Maar ach het is niet dat we niet wisten dan de prijs nog zou kunnen veranderen.

Helemaal later ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Ben er een tijdje uitgeweest maar net weer eens de installatie gestart. Zin om even rond te kijken wat er (het afgelopen jaar) veranderd is. Is er al iets echt speelbaar?

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Case_C schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:56:
[...]

Same here, vond dat ook vrij zuur. Maar ach het is niet dat we niet wisten dan de prijs nog zou kunnen veranderen.

Helemaal later ingame.
Ja dat het later ingame wel anders zou zijn had ik wel verwacht, maar om nu dit soort dingen te doen vind ik een beetje vreemd..

Btw, ik zit met mijn AMD pakketjes toch goed? Geen nadelige gevolgen voor de AMD pakketjes toch met aankomende splitsing?

Mijn pakket heeft;

Star Citizen Digital Download
Squadron 42 Digital Download

Ik heb namelijk twee AMD pakketten en voor de rest alleen maar losse schepen. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Wat een kut preview van SC op gamer.nl die gast snapt het echt niet

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:28

Kek

3flix

Njay schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:07:
Lol hij noemt het zelf wel een techdemo omdat hij nog allemaal dingen mist... Harry Hol mag zich wat beter inlezen alvorens een stukje te schrijven...

[ Voor 8% gewijzigd door Kek op 13-02-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:05

Fordox

00101010

Ervig schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:01:
Ben er een tijdje uitgeweest maar net weer eens de installatie gestart. Zin om even rond te kijken wat er (het afgelopen jaar) veranderd is. Is er al iets echt speelbaar?
Er is een mini pu nu en vele schepen zijn nu flyable. Dogfighting gaat ook een stuk smoother en de game is veel beter geoptimaliseerd nu.
Maar je speelt nog steeds voor niks. Er zijn wel missies maar je maakt geen vooruitgang. Het is nu grotendeels veel ouwehoeren met 16 andere lui :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:17

The Chosen One

Zie signature!

Kek schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:38:
[...]

Lol hij noemt het zelf wel een techdemo omdat hij nog allemaal dingen mist... Harry Hol mag zich wat beter inlezen alvorens een stukje te schrijven...
Ze gebruiken het woord 'alfa' daar. Ze doen veel te veel in het Nederlands daar. "toverdrankjes etc...

Ook ff reactie gepost daar. Kom op zeg... Dit werkt niet, dat werkt niet.... het is een alpha! Je zegt het zelf net.... snap wat het is...

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hahaha hij wordt ook goed afgebrand in de comments.

Het probleem van zijn framerate is waarschijnlijk omdat hij speelde in zon free flight weekend. Dan zijn de servers veel drukker bezocht dan normaal.

De vergelijking met gta5 moest ik gewoon om lachen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

En terecht, heb mijn post daar ook nog ff uitgebreid met wat betere ondersteuning. "Preview" in kwestie dus; http://gamer.nl/articles/preview/star-citizen-hands-on/

En mijn laatste zin als reactie op

"Het bedrijf heeft zoals gezegd al meer dan 100 miljoen binnen geschraapt, en als ze nu nog niet voldoende geld hebben om Star Citizen te fixen, dan gaat dat ook nooit meer gebeuren."

"En denken dat je nu al je volledig budget van 100 miljoen moet hebben uitgegeven voor een alpha zou reden genoeg moeten zijn voor ontslag… :D"

[ Voor 35% gewijzigd door The Chosen One op 13-02-2016 12:01 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

Mensen zijn gewoon verwend als het gaat om games, verwachten een gelikte game die eigelijk al volledig af is, en als ze dat niet krijgen gaan ze zeuren....

Maar aan de andere kant, als we dat soort mensen straks niet tegen gaan komen in de PU omdat ze de game niet goed genoeg vonden ergens in de alpha status vind ik dat helemaal niet erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Cogency schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:05:
[...]

Btw, ik zit met mijn AMD pakketjes toch goed? Geen nadelige gevolgen voor de AMD pakketjes toch met aankomende splitsing?

Mijn pakket heeft;

Star Citizen Digital Download
Squadron 42 Digital Download
Dan zit je goed met de splitsing!
Fordox schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:39:
[...]

Er is een mini pu nu en vele schepen zijn nu flyable. Dogfighting gaat ook een stuk smoother en de game is veel beter geoptimaliseerd nu.
Maar je speelt nog steeds voor niks. Er zijn wel missies maar je maakt geen vooruitgang. Het is nu grotendeels veel ouwehoeren met 16 andere lui :)
Bedankt, ben benieuwd! Zo maar eens rondvliegen :)!

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21
Cringe worthy review.Mist zoveel. Waarschijnlijk een publishing deadline die de kwaliteit van het stuk en vooral de deadline niet ten goede komen. En dit is precies iets SC geen last van gaat krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we heel eerlijk zijn. Game review sites zijn toch hopeloos uit de tijd? In het geval van Harry blijkt wel dat hij zijn mening dusdanig zwaar laat wegen dat een objectief en evenwichtig artikel niet opgaat. Plus het feit dat hij geen hoor en wederhoor toepast door een reactie van CIG te vragen. En geen specs van de gebruikte PC geeft.
Als je wilt weten of het spel interessant voor je is kan je echt veel beter naar online gameplay kijken en daar zijn legio twitch streams van te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Deze meneer vind Star Fox Zero voor de Wii U misschien wel interessant. Lijkt me meer wat voor hem.

[ Voor 46% gewijzigd door Cogency op 13-02-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

En...ook maar even een buggy gekocht in de uitverkoop *O* CIG is goed bezig geweest zeg, er is behoorlijk wat veranderd sinds de laatste keer dat ik in mijn hangar rondliep. Begin er weer helemaal zin in te krijgen (maar het duuuuurt zo lang :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ervig schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:00:
En...ook maar even een buggy gekocht in de uitverkoop *O* CIG is goed bezig geweest zeg, er is behoorlijk wat veranderd sinds de laatste keer dat ik in mijn hangar rondliep. Begin er weer helemaal zin in te krijgen (maar het duuuuurt zo lang :p )
Dan heb jij nog het geluk dat je met Elite zoveel lol hebt :P . Met een beetje geluk komt er voor de PU binnenkort een werkend lobby-systeem, (hopelijk gelijktijdig met de uitbreiding naar meerdere systems).

Maar moet wel zeggen dat Star Citizen de beste Patience simulator ooit is!
The Chosen One schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 12:00:
"En denken dat je nu al je volledig budget van 100 miljoen moet hebben uitgegeven voor een alpha zou reden genoeg moeten zijn voor ontslag… :D"
Meestal zijn dat soort schrijvers "freelancers" waarbij het de juiste mensen kennen belangrijker is dan de juiste kennis hebben ;) .

Hij zal de free-flight week gebruikt hebben om gratis een kijkje te kunnen nemen, en het te beoordelen voor wat het nu is. En daar het budget van 108 miljoen op geplakt. Squadron42 heeft hij geen eens genoemd.

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 13-02-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En ik heb ook een buggy 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Oh en weer een stukkie muziek voor SC :
https://www.facebook.com/...719051709/?type=3&theater
https://twitter.com/pedrocamacho/status/698578254358302720

ArcCorp weer een stukje minder veilig :'(

[ Voor 44% gewijzigd door Case_C op 13-02-2016 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja de review sites zijn enorm achteruit gegaan afgelopen jaren. Er wordt nauwelijks wat aan onderzoek gedaan. Maar de review sites hebben het ook niet meer voor het zeggen, wel de youtubers en de streamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Andere reviewer/admin persoon reageerd op me post. "verschil van mening"

Als je een alpha kaal noemt en denkt dat de performance altijd perfect moet zijn en zegt dat GTA V wel goed loopt dan noem ik dat gewoon een verkeerde mening vormen op slechte feiten.

Maar laten we dat maar achter ons laten. Denk niet dat de game het veel slechter zal doen door een slecht previewtje. :p
Alleen jammer als zelf 1 persoon de game laat liggen omdat de alpha niet perfect is voor 1 previewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Het is gewoon frustrerend dat een 'amateur' zo'n slecht onderzochte artikel op een grote site kan zetten en dat vele mensen het als 'waar' beschouwen...
Misschien een mailtje naar de redactie van gamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Waar was die preview van laatst van? Was ook een site die een goede redelijke lange preview gaf met wat plus/minpunten. Iemand die zo weet welke ik bedoelde? Kwam hier langs.

360p. Hmm hoe lang duurt het eigenlijk voor youtube zo'n video HD'fied?

[ Voor 55% gewijzigd door The Chosen One op 13-02-2016 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Chosen One schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 19:25:
360p. Hmm hoe lang duurt het eigenlijk voor youtube zo'n video HD'fied?
Volgens mij is dit geript van de BBC site waarop je het alleen in Engeland kan zien (VPN kan natuurlijk ook). Dus ik betwijfel of de kwaliteit beter gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oke dus Chris heeft nu dus gezegd dat tegen het eind van dit jaar meerdere systems voor de PU beschikbaar komen :p . Zullen we 'm daar maar niet aan ophangen :+ ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
de Xian scount had al in de hangar moeten staan volgens de planning (3:21) die ze tonen :) dus wellicht dat die ook met 2.2 mee komt
bedank :)

overigens dit filmpje is een stuk betere preview van SC dan die eerder vandaag op gamer.nl of wat die site ook was :)

[ Voor 55% gewijzigd door Bornhald op 13-02-2016 19:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 19:39:
de Xian scount had al in de hangar moeten staan volgens de planning (3:21) die ze tonen :) dus wellicht dat die ook met 2.2 mee komt
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XI7jy5z.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
RSI site is bij mij naar de vaantjes.. alle headers hebben verkeerde namen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 19:39:

[...]

bedank :)

overigens dit filmpje is een stuk betere preview van SC dan die eerder vandaag op gamer.nl of wat die site ook was :)
Goed gespot :)

En gelukkig doet BBC over het algemeen beter research voordat zie iets naar buiten brengen. Vorig jaar hadden ze ook een mooi artikel dat goed geresearched was.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:47

JanAd

Wind’s howling

The Chosen One schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 18:07:
Andere reviewer/admin persoon reageerd op me post. "verschil van mening"

Als je een alpha kaal noemt en denkt dat de performance altijd perfect moet zijn en zegt dat GTA V wel goed loopt dan noem ik dat gewoon een verkeerde mening vormen op slechte feiten.

Maar laten we dat maar achter ons laten. Denk niet dat de game het veel slechter zal doen door een slecht previewtje. :p
Alleen jammer als zelf 1 persoon de game laat liggen omdat de alpha niet perfect is voor 1 previewer.
Als je gewoon naar een willekeurige Star Citizen Stream kijkt dan weet je al dat die '(p)review' nergens op slaat.. :)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Funding gaat goed de laatste dag dat spel en MP samen te koop zijn. Al 280k opgehaald vandaag

Edit:
Waren stats van gisteren maar toch.. :&

[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 14-02-2016 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
http://www.twitch.tv/pianoimproman/v/44644148?t=47m58s

Erg leuk!

[ Voor 11% gewijzigd door Torrie844 op 14-02-2016 15:20 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Voor als je nog steeds wat te lezen wilt hebben (in de comments); http://gamer.nl/articles/preview/star-citizen-hands-on/
En dan onderaan op meer laden klikken 1 of 2 keer (beetje verstopt).

De previewer zelf post nu wat reacties.Is wel interressant om te lezen.

[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 14-02-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ja dat is echt een grafwerk van een stukje journalistiek. :+ Ach een wereld kan altijd nog een 2e Derek aan 8)7
De Universe-modus heeft gelukkig wel iets meer te bieden dan een diavoorstelling (Bewegende JPEG's)
Bekende DS uitspraak :+ echt weer lekker origineel

[ Voor 25% gewijzigd door DutchWalnut op 14-02-2016 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
DutchWalnut schreef op zondag 14 februari 2016 @ 17:59:
[...]

Ja dat is echt een grafwerk van een stukje journalistiek. :+ Ach een wereld kan altijd nog een 2e Derek aan 8)7

[...]

Long live SC ! Team Avenger >:)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Je0jn38.png

Potver, moet die het wel doen ^^

[ Voor 58% gewijzigd door Torrie844 op 14-02-2016 19:28 ]

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zo ik vond dat The Chosen One enige ondersteuning nodig had op Gamer.nl, maar wat een erbarmelijk slecht stuk...

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
DutchWalnut schreef op zondag 14 februari 2016 @ 17:59:
[...]

[...]

Het hele stuk deed mij ook aan DS denken, qua benamingen etc. Lijkt wel geschreven door een DS adept.

Zou hij ook een positief stuk over LOD hebben.. ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:26:
[...]

Het hele stuk deed mij ook aan DS denken, qua benamingen etc. Lijkt wel geschreven door een DS adept.

Zou hij ook een positief stuk over LOD hebben.. ? :D
Oeh, dat is een goede test.

Hem nu verplicht een preview laten schrijven over LOD en kijken hoe hij dat vind :+ . Dan kan je zien of hij slecht is in reviewen, of een bepaalde voorkeur heeft in een bepaalde flame-war.

The Chosen One schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:30:
Als je denkt wanneer je backed geld aan het bedrijf Robert Space Industries te geven is er wat mis met je informatie over de games die je previewed.

Of is dan mijn mening weer verkeerd of lees ik dat verkeerd? 8)7
Je mening is correct....
Maar ze rollen wel dik in de UEC bij RSI. Heb ook gehoord dat de CEO van dat bedrijf echt gigantisch rare dingen doet met z'n geld.

Geen sarcasme, want zodra ik er een stukje lore over schrijf kan het als waarheid beschouwd worden :+ .

[ Voor 49% gewijzigd door Case_C op 14-02-2016 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Als je denkt wanneer je backed geld aan het bedrijf Robert Space Industries te geven is er wat mis met je informatie over de games die je previewed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
The Chosen One schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:30:

Backen is in mijn optiek juist geld geven aan een bedrijf. In het geval van CIG (Cloud Imperium Games) heb ik geld gegeven (in 2012) zodat zijn een spel konden gaan ontwikkel. Het "optimistische" doel was toen dat ze 6 miljoen zouden ophalen! En dan kreeg je een aardige game! Deze zou worden uitgegeven in 2014. Dit was de originele Kickstarter campaign in 2012

In de tussentijd hebben ze meer dan 100.000.000 meer opgehaald dan het origineel meest optimistische bedrag. En zoals CR zelf zeg (in die BBC Docu) heeft CR vanaf het begin geroepen: "elke extra dollar die we ophalen gaat in het beter/groter maken van het spel"

Logische conclusie is dus dat er doordat er 100.000.000 USD meer is opgehaald dan dat in hun stoutste dromen initieel mogelijk was, dat de plannen worden bij geschaald (daarover hebben de backers zelfs mogen mee stemmen, over dingen zoals meer schepen en zelfs wat voor een soort schepen!! Ook dat er schepen verkocht mochten blijven worden! daar is allemaal door de community die TOEN gebacked had over gevote!)

Als je een beetje wat weet van samenwerking, teams etc, dan is het ook logisch geworden dat 2014 voor de scope van het project niet meer realistisch was, en dat we blij mogen zijn als het er in 2016 is. Daar staat overigens wel tegenover dat we in 2017 onderhand wel wat mogen verwachten.. :)

maar dat is hoe ik er over denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De site van gamer.nl zit zelf vol met hiaten (links die niet werken etc) dus in dat opzicht is het wel tragikomisch dat ze anderen de maat nemen. Gezien hun artikelen en hun gebrek aan inzicht neem ik ze absoluut niet serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Als CiG één ding goed doet, dan is het teasen. Kom maar op.

Ik vind het prettig dat ze een deadline stellen, echter vind ik elk elke deadline onrealistisch zo ver van release. Er moet nog zoveel gebeuren, er gaat nog veel geld binnenkomen en er komen blockers, nieuwe ideeën enzovoort. Natuurlijk ben ik blij met een 2017 release, maar eerlijk waar, ik geniet nu al van het spel. Mocht de release datum 2018 of zelfs 2019 worden, dan vind ik het alleen maar beter.

[ Voor 43% gewijzigd door Metzer90 op 14-02-2016 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:58:
De site van gamer.nl zit zelf vol met hiaten (links die niet werken etc) dus in dat opzicht is het wel tragikomisch dat ze anderen de maat nemen. Gezien hun artikelen en hun gebrek aan inzicht neem ik ze absoluut niet serieus.
Hey de site is al jaren Beta _O- wat wil je dan? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

_Dune_ schreef op zondag 14 februari 2016 @ 19:24:
Zo ik vond dat The Chosen One enige ondersteuning nodig had op Gamer.nl, maar wat een erbarmelijk slecht stuk...
Haha, The chosen one is echt een offensief gestart zo te zien ..:p

ik moet zeggen dat ik zelf nog nooit van gamer.nl had gehoord, na even wat op de site te hebben rondgekeken snap ik ook al waarom :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Kek schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:19:
[...]
Haha, The chosen one is echt een offensief gestart zo te zien ..:p

ikmeot zeggen dat ik zelf nog noooit van gamer.nl had gehoord, na even wat op de site te hebben rondgekeken snap ik ook al waarom :D
Ik kende de site ook niet, ik heb dan ook speciaal hiervoor een account aangemaakt. Hoogstwaarschijnlijk zijn dit ook de twee eerste en tevens laatste reacties op gamers.nl. :X

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Offensief noem ik het niet. Eerder een interessant discussie proberen te voeren. Maar ja kom je met argumenten en ondersteuning aanzetten wordt je fanboy genoemt zonder dat er een argument daar voor in de plaatst komt. Dat is gewoon jammer.

Gamer.nl is een prima site maar harry is ook een freelance writer volgens mij. Meerdere sites etc.
Al is sinds de vorige keer dat de site overhoop is gegooid zijn er nog niet veel verbetering toegevoegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

haha, bijna al die stukjes hebben een handvol reacties en er komt een negatief stuk over Star Citizen voorbij en het is het best gelezen stuk ooit op die site. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cogency schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:48:
haha, bijna al die stukjes hebben een handvol reacties en er komt een negatief stuk over Star Citizen voorbij en het is het best gelezen stuk ooit op die site. :P
Voor clickbait werkt het best goed ja. :P Maar dit gezeik gaat echt ver, heb besloten me er niet meer mee te bemoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

Even heel wat anders, ik moet nog maar 3 recruits voor mijn Arena Commander Combat referral package (42) :D hopelijk zijn er nog 3 van de 160 prospects die goedkoop over willen stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Kek schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:58:
Even heel wat anders, ik moet nog maar 3 recruits voor mijn Arena Commander Combat referral package (42) :D hopelijk zijn er nog 3 van de 160 prospects die goedkoop over willen stappen...
Ik heb de laatste week 3 overstappers gehad van de 100 en een beetje prospects die ik heb. Aan de andere kan, het zal jou om het even zijn of ze nu voor of na de splitsing kopen, zolang ze maar kopen toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

Bornhald schreef op zondag 14 februari 2016 @ 22:28:
[...]

Ik heb de laatste week 3 overstappers gehad van de 100 en een beetje prospects die ik heb. Aan de andere kan, het zal jou om het even zijn of ze nu voor of na de splitsing kopen, zolang ze maar kopen toch :)
ik ben het laatste restje adword tegoed dat ik nog had aan het verstoken, zit nu al op de 40.. nog 2 te gaan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brandonchat
Zo die Harry Hol (wat een naam trouwens.. pure kindermishandeling) heeft geen vrienden gemaakt met dat "grafwerk van een stukje journalistiek (+1)" zeg. Ik denk dat ie hard kan hollen als ie een backer tegen komt op straat. Je kunt negatief zijn om mensen te informeren, maar je kunt ook negatief zijn om een game tot de grond toe af te branden (zoals hij dus doet). Zo onterecht, voornamelijk ook omdat hij zelf aangeeft het spel al enige tijd te volgen. Zou hij toch beter moeten weten.

Dank aan The Choosen One en Dune doe het op hebben genomen. Ik had zelf ook wel een account aan kunnen maken om de heer Hol zelf tot de grond toe af te branden, maar ja, dat valt toch toch weer in het niet :)

Star Citizen is Love.. Star Citizen is Life!!! LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Kek schreef op zondag 14 februari 2016 @ 22:48:
[...]

ik ben het laatste restje adword tegoed dat ik nog had aan het verstoken, zit nu al op de 40.. nog 2 te gaan :P
Ik heb de laatste week een goeie 16 overstappers gehad. Ik zit ondertussen aan de 46 Recruits. Ik kan ze jammer genoeg niet doorsturen naar jou :9 Maar ik merkte wel dat er terug gekocht werd de voorbij week en vooral dit weekend (dank u Free Flight Week). De vorige 3 weken (mijn campagne stond toen stil/af) had ik bijna geen enkele Prospect die overstapte naar Recruit.

Mijn code is nu ook opgebruikt. Gedaan met de campagne en doel bereikt :)

En Good Job Dune en The Chosen One!!! _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door JanAd op 15-02-2016 20:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Waarom kan niemand 'The Chosen One' goed spellen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Fordox schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:15:
Waarom kan niemand 'The Choozen Onee' goed spellen? :p
Ja ik vind het ook raar hoor!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Nieuwe Reverse the Verse: February 12th, 2016

Ik heb em nog niet afgekeken maaaaaar
5:26 - Sandy: "I can't wait to fly my Saber."
Redeemer komt later dit jaar en heeft nu geen prioriteit.
Starfarer kun je weer kopen wanneer hij 'Hanger Ready' is. Mogelijk(Waarschijnlijk) 2.2
UK is bezig met Irdis play tests

[ Voor 52% gewijzigd door Metzer90 op 15-02-2016 11:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tylocke
Mooie artwork met Starfarers erin

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UGWVy57.jpg

Ik hoop echt deze binnenkort in mijn hangar te mogen bezichtigen. Was nooit erg hyped over de Starfarer maar eind vorig jaar met al die rework video's en plaatjes ben ik toch wel een fan geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:27:
Mooie artwork met Starfarers erin

[afbeelding]

Ik hoop echt deze binnenkort in mijn hangar te mogen bezichtigen. Was nooit erg hyped over de Starfarer maar eind vorig jaar met al die rework video's en plaatjes ben ik toch wel een fan geworden.
Dat is een mooi nieuw bureaublad voor deze week :) .

Alleen dat serienummer 1122 op de zijkant is erg slecht geplakt :/ , zit geen perspectief in.

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 15-02-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:08:
[...]

Alleen dat serienummer 1122 op de zijkant is erg slecht geplakt :/ , zit geen perspectief in.
Ik ben geen expert, maar ik vind die bek en ogen op de voorste ook niet passen.
Je mist de rondingen van de farer in de ogen en de tanden.

[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 15-02-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:35:
[...]

Ik ben geen expert, maar ik vind die bek en ogen op de voorste ook niet passen.
Je mist de rondingen van de farer in de ogen en de tanden.
Die zijn waarschijnlijk wat te clean in verhouding met de rest van de verweerde starfarer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Case_C schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:08:
[...]

Mocht je 'm nog clean willen of met minder tekst:
http://imgur.com/a/AgPar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Als ik de Starfarer zie moet ik altijd aan transformers denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fisher schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:50:
Als ik de Starfarer zie moet ik altijd aan transformers denken..
dat maakt me nieuwsgierig, is het dan ook andersom? Wanneer je de transformers ziet moet je dan aan een starfarer denken? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:37
Case_C schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:13:
[...]

Voor mij is die curve eigenlijk wel een must have op dat formaat. En dan is de Dell inderdaad wel de meest bang-for-buck :) .

Zou zelf dit lijstje hebben, http://tweakers.net/pricewatch/compare/453073;404868;462224/

Nu wachten tot de prijzen wat doen :P .
Deze pricewatch: LG 34UC87C-B Zwart is het geworden.
De prijs was eerlijk gezegd wat de doorslag heeft gegeven.
Deze LG en de DELL zijn vrijwel gelijkwaardig, ook voor gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
ErwinJ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:05:
[...]
Ik zag die pricedrop ook vandaag :P , zit nu heel geinteresseerd te kijken.
Wellicht dat ik 'm zakelijk koop en de btw terug vraag. Dan kost ie maar 535!

Natuurlijk zien we graag een review van je ervaring met dat scherm :P .

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 15-02-2016 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Case_C schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:08:
[...]

Ik zag die pricedrop ook vandaag :P , zit nu heel geinteresseerd te kijken.
Wellicht dat ik 'm zakelijk koop en de btw terug vraag. Dan kost ie maar 535!

Natuurlijk zien we graag een review van je ervaring met dat scherm :P .
Zeker zal ik een reviewtje maken :P.
Ik kan deze ook via het werk aanschaffen en scheelt mij ook een hoop ;).
Ik denk dat ik nu uiteindelijk 400,- netto betaal ( denk iets minder ) en dat vind ik een mooie prijs voor dit scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

[...]

Mooi ding! Ben zelf nog wel een beetje 'huiverig' voor 'curved' schermen... Zou het een keer in het echt moeten gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
Ervig schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:41:
[...]

Mooi ding! Ben zelf nog wel een beetje 'huiverig' voor 'curved' schermen... Zou het een keer in het echt moeten gebruiken.
Eerlijk gezegd heb ik alleen veel YouTube filmpjes zitten kijken met zo een monitor.
Maar door de vele reviews hoe enthousiast de mensen zijn en niet meer terug willen durf ik het wel aan.

En ik wilde hem graag voor SC en voor geen andere game :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

[...]

Welkom bij de LG34" club... het mijne is alleen niet gebogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Bornhald schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:40:
[...]

dat maakt me nieuwsgierig, is het dan ook andersom? Wanneer je de transformers ziet moet je dan aan een starfarer denken? :+
Eigenlijk wel. >:) Wat lijkt de de Starfarer toch op Optimus prime. Ik zou zeggen transform in Idris. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ahhh goede tiup, maar nu zit ik wel met een dillemaa.... kopen of niet?

Dat ding is wel 83cm breed. Wat da fak. Dat is 24centimeter breder dan mn 1080p 25 inch scherm en die is al groot :p

[ Voor 5% gewijzigd door Fordox op 15-02-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:02:
Ahhh goede tiup, maar nu zit ik wel met een dillemaa.... kopen of niet?

Dat ding is wel 83cm breed. Wat da fak. Dat is 24centimeter breder dan mn 1080p 25 inch scherm en die is al groot :p
Dan heb je wel een scherm wat je GTX980ti eindelijk aan het werk kan zetten :) . En dan haal je waarschijnlijk ook continue die 60hz wel :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
Ervig schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:41:
[...]

Curved voor TV zie ik nog niet echt een voordeel in, maar voor een ultra wide monitor is het super. Vooral bij games wordt je er echt wel ingezogen! Ik heb ook een LG 34UC en bevalt me prima. Wat wel een probleem is bij al deze schermen is de backlight bleeding en een lichte IPS glow. Dit viel me meer op dan bij mijn oude Dell U2410.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
2.2 vandaag?
Hello!

The Squadron 42 package will not include a Persistent Universe-capable ship. It will give you a simulator-only ship in Arena Commander (class to be locked.)

I'm not sure anyone is clamoring to buy a SQ42 only package just yet, but they will be available when Alpha 2.2 goes to Live (the patch will allow folks who only have Squadron 42 access to Arena Commander.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Another week, another Comm-Link Schedule! There's not much different this week than the last week. Production on Star Citizen and Squadron 42 continues. QA is testing a builds of 2.2 every day as we move ever closer to an eventual PTU release. Chris is galavanting through Europe between Foundry offices attending summits on game systems integral to both games. It's pretty much business as usual here at Cloud Imperium Games, and that business is moving along pretty well right now.

If you didn't see it, BBC Click did a feature on Star Citizen that went out this weekend. I'm told that an extended version with nearly 12 minutes additional footage will go online worldwide sometime this week, so keep an eye out for that, and share it here if you see it before I do. My mom saw me on television and said I needed a haircut. I obviously don't visit enough...

With regards to the Comm-Link Schedule, many people have noticed these are pretty much the same week to week with only minor changes, and I wanted to get y'alls feedback on whether or not you want us to keep making this post each week. If you want it to stay, I'll keep making a lame intro each and every week, and I do so love these chatty moments. I SERVE YOU GUYS. If you want it to go, I'll get 5 minutes on Monday to pester Ben about the Greycat 6000 SUX, so it's win/win for me.
THE COMM-LINK SCHEDULE

Monday, February 15th
• [1500 PST / 2300 UTC] 10 for the Developers: Episode 05 - YouTube: StarCitizen

Tuesday, February 16th
• Jump Point Rerun

Wednesday, February 17th
• Vault Update

Thursday, February 18th
• [1200 PST / 2000 UTC] Around the Verse: Episode 2.19 - YouTube: StarCitizen

Friday, February 19th
• [1100 PST / 1900 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Hype vanaf kantoor hier! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Hype? kijk ik ergens enorm overheen? :o

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Torrie844 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:50:
[...]

Hype? kijk ik ergens enorm overheen? :o
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Dit spel mag wat mij betreft nou wel eens een keer uitkomen. Enorme hype-train met die sales laat wel duidelijk zien dat het onderhand geldwolven zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
.je schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:51:
Dit spel mag wat mij betreft nou wel eens een keer uitkomen. Enorme hype-train met die sales laat wel duidelijk zien dat het onderhand geldwolven zijn....
Define 'geldwolven'?

Als in zoveel mogelijk geld voor onszelf houden en er niets voor teruggeven? Anders zijn ze daar niet goed in als ze 250 man personeel er op na houden.

Maar wat Torrie zegt, een release date voor SQ42 zou fijn zijn. Maar dan is iedereen weer ontevreden wanneer ze daar een paar maanden overheen gaan :p . Het is moeilijk om iedereen tevreden te houden.

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 15-02-2016 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
Prima onderbouwing van je mening,licht kritisch maar echt over nagedacht en een logische beredenering. Al ben ik het wel met je eens dat ik het spel ook uit wil zien.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ja stomme ontwikkeltijd ook altijd. Voortaan moeten ze die games maar met magie maken na het verzinnen van het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Torrie844 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:55:
[...]

Prima onderbouwing van je mening,licht kritisch maar echt over nagedacht en een logische beredenering. Al ben ik het wel met je eens dat ik het spel ook uit wil zien.
Perfect reaction. :D Moving on.

Als de Starfarer met 2.2 komt kan je zeker niet in iemands hangar rondlopen om het zelf ook te ervaren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:06:
[...]

Perfect reaction. :D Moving on.

Als de Starfarer met 2.2 komt kan je zeker niet in iemands hangar rondlopen om het zelf ook te ervaren? :P
Je mag met me mee kijken via Steam :P

Oh, en 2.2 komt in ieder geval vandaag niet.volgens Ben. Ze zijn wel druk intern bezig met 2.2.

https://forums.robertsspa.../6366759/#Comment_6366759
Bornhald schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:41:
[...]

Dat is een domper. Ze verprutsen wel elke mogelijke release....
Heb ik iets gemist dan? We verwachten wel allemaal iets deze week maar ik heb nergens een officiele aankondiging gezien van een patch rond de 15e. Ik verwacht voor het einde van de week wel een PTU 2.2, maar dat is gewoon omdat ik het wil :)

[ Voor 53% gewijzigd door Tylocke op 15-02-2016 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:24:
[...]

Je mag met me mee kijken via Steam :P

Oh, en 2.2 komt in ieder geval vandaag niet.volgens Ben. Ze zijn wel druk intern bezig met 2.2.

https://forums.robertsspa.../6366759/#Comment_6366759
Dat is een domper. Ze verprutsen wel elke mogelijke release....
Tylocke schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:24:
[...]

Heb ik iets gemist dan? We verwachten wel allemaal iets deze week maar ik heb nergens een officiele aankondiging gezien van een patch rond de 15e. Ik verwacht voor het einde van de week wel een PTU 2.2, maar dat is gewoon omdat ik het wil :)
CIG heeft get splitsen van de Packages verschoven van 31 januari naar 14 Februari. Blijkbaar zijn de sq42 Packages niet goed. En deze gaan ze fixen na 2.2.

Omdat het best een grote fuckup zou zijn als ze de sq42 Package niet goed gemaakt zouden hebben (ik heb niks gechecked dus alleen wat ik hier en daar heb opgevangen) dan zou je dat asap willen fixen. Als je dan zegt dat je het na 2.2 gaat fixen dan zou het logisch zijn dat 2.2 die dag is. Net als met elk groot incident. En fouten in je product lijken mij redelijk prio 1. En een prio 1 los je nu op. Niet morgen over een week of een maand.

Dus het feit dat er nu geen sq42 Package is, na de splitsing is gewoon slecht en dat er niet direct een oplossing wordt geboden is nog slechter.
Zo had je ook kunnen onderbouwen dat het geldwolven zijn. Maar met wat meer argumenten en diepgang.

[ Voor 64% gewijzigd door Bornhald op 15-02-2016 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Hoeveel ben je nu kwijt als je het spel compleet wil? Dus PU en SQ42?

Het spel is best wel aardig wat duurder geworden vergeleken met een jaar geleden. Euro/Dollar ratio, belasting erbij, nu die split.

ouch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cogency schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:25:
Hoeveel ben je nu kwijt als je het spel compleet wil? Dus PU en SQ42?

Het spel is best wel aardig wat duurder geworden vergeleken met een jaar geleden. Euro/Dollar ratio, belasting erbij, nu die split.

ouch
60 dollar, dus 64,8 euro...

Ja als je nu gaat rekenen wat je inventaris waard is :+ , dat tikt hard aan. Had het toch geen stom idee geweest om die anniversary starters te hoarden, en vervolgens voor 50 euro te verkopen....

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 15-02-2016 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

https://robertsspaceindus...Citizen-Squadron-42-Combo

Gevonden, 66,07euro. Volgensmij was ik de helft kwijt toen ik mijn eerste Aurora kocht.

Edit, jah die anniversery meuk... Had nu rijk geweest. haha
Om maar te zwijgen over AMD packages met SQ42... Die gingen een tijd voor 15dollar. :o

[ Voor 30% gewijzigd door Cogency op 15-02-2016 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
10ftDevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:16
Hmmm zit opzich naar deze game te kijken. Alhoewel er eigenlijk nog wel te doen is. Lijkt het me wel geinig.

Ben op zoek naar goed begin package + mooi schip.
Zat te kijken naar :
- Cutlass https://robertsspaceindus...ge/Packages/Cutlass-Black
- Hornet https://robertsspaceindus...ledge/Packages/Hornet-F7C
- Freelancer https://robertsspaceindus...ledge/Packages/Freelancer
- Constellation https://robertsspaceindus...s/Constellation-Andromeda

Iemand daar nog advies in? Ben wel echt een rambo en hou van lekker schieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Tylocke schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:39:
[...]

Curved voor TV zie ik nog niet echt een voordeel in, maar voor een ultra wide monitor is het super. Vooral bij games wordt je er echt wel ingezogen! Ik heb ook een LG 34UC en bevalt me prima. Wat wel een probleem is bij al deze schermen is de backlight bleeding en een lichte IPS glow. Dit viel me meer op dan bij mijn oude Dell U2410.
idd, daar ging het een paar pagina's terug al even over. Ik heb daar in Star Citizen eigenlijk geen last van. Het valt me in de eerste levels van Homeworld (vrij donkere ruimte) dan een pak meer op. Plus, ik speel meestal met toch iets of wat verlichting aan, dan zie je het ook minder dan in een pik donkere kamer.

Ik heb het nooit als storend ervaren. Maar toen ik mijn LG34" aankreeg heb ik die wel onmiddellijk getest, want als je pech hebt en je hebt een paneel met serieuze glow of evt bleeding moet je het scherm wel direct retourneren.

... en natuurlijk zien dat je de nodige grafische kracht hebt steken als je zo'n scherm koopt.

rolandos582 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 05:19:
Hmmm zit opzich naar deze game te kijken. Alhoewel er eigenlijk nog wel te doen is. Lijkt het me wel geinig.

Zat te kijken naar :

Iemand daar nog advies in? Ben wel echt een rambo en hou van lekker schieten. :)
Ik ben zelf met een Hornet package begonnen. Aangezien het op dit moment vooral vliegen en veel (in AC) vechten is, is de Hornet imo de beste keuze.
Met de Freelancer of de Connie kan je wel rondvliegen, maar dog-fights zijn al iets lastiger ;) Met de Cutlass heb ik nog geen ervaring.

Ik vind het woord Rambo ook wel goed passen bij de Hornet. Da's een schipje met ballen O+ Zeker als je hem upgrade naar de Super Hornet.

[ Voor 3% gewijzigd door JanAd op 16-02-2016 06:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Case_C schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:39:
[...]

Dan heb je wel een scherm wat je GTX980ti eindelijk aan het werk kan zetten :) . En dan haal je waarschijnlijk ook continue die 60hz wel :) .
Mwaa, Mijn R9 390 haalt die 60hz ook wel continue. Met een GTX980ti zou je eigenlijk voor een 34" 144hz moeten gaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
rolandos582 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 05:19:

Zat te kijken naar :

Ontopic: Hornet. Van dat lijstje de enige daadwerkelijk dedicated fighter. Eerste andere schip waar ik aan zou denken bij ''Rambo'', is de Sabre. Maar die is momenteel niet te koop.

Offtopic: Ik herinner me jou nog wel... ;) }:|

Pagina: 1 ... 95 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.