Dat was me ook opgevallen toen ik de snelheid regelde met de schuifknop op de T16K.Case_C schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:58:
[...]
Dat schijnt me je snelheid te maken te hebben. Als je in SCM langszaam gaat/vertraagd kan je terug gaan naar PRE. Dat is wat ik gelezen heb, dus het is geen exacte wetenschap. (Maar het is iets)
Maar het zou handig zijn moest je dat manueel terug kunnen zetten op die PRE met de bijpassende snelheidscap.
Als je dan bv dubbelklikt op Z (W in NL) voor acceleratie naar 100% dan vlieg je met SCM naar 225 (bij de Hornet) terwijl je bij PRE tot 50 zou gaan.
Ah wacht...
Dus je kan wel terug naar PRE gaan met de bijpassende snelheidslimiet? Gewoon afremmen en op V drukken. Straks eens proberen. Kan vooral handig zijn rondom stations of bij landen.Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:04:
[...]
Of je van SCM terug naar PRE of CRU gaat hangt af van of je accelereert of langzamer gaat, dus:
- Je vliegt SCM en je neemt gas terug? je krijgt PRE als je op "v" klikt
- Je vliegt SCM en je accelereert/ vliegt max snelheid? je krijgt CRU als je op "v" klikt.
[...]
Op zo'n momenten mis ik wel een losse Throttle
[ Voor 31% gewijzigd door JanAd op 30-12-2015 21:10 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”