Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.610 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:03

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:58:
[...]

Dat schijnt me je snelheid te maken te hebben. Als je in SCM langszaam gaat/vertraagd kan je terug gaan naar PRE. Dat is wat ik gelezen heb, dus het is geen exacte wetenschap. (Maar het is iets :+ )
Dat was me ook opgevallen toen ik de snelheid regelde met de schuifknop op de T16K.
Maar het zou handig zijn moest je dat manueel terug kunnen zetten op die PRE met de bijpassende snelheidscap.
Als je dan bv dubbelklikt op Z (W in NL) voor acceleratie naar 100% dan vlieg je met SCM naar 225 (bij de Hornet) terwijl je bij PRE tot 50 zou gaan.

Ah wacht...
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:04:
[...]

Of je van SCM terug naar PRE of CRU gaat hangt af van of je accelereert of langzamer gaat, dus:

- Je vliegt SCM en je neemt gas terug? je krijgt PRE als je op "v" klikt
- Je vliegt SCM en je accelereert/ vliegt max snelheid? je krijgt CRU als je op "v" klikt.

[...]
Dus je kan wel terug naar PRE gaan met de bijpassende snelheidslimiet? Gewoon afremmen en op V drukken. Straks eens proberen. Kan vooral handig zijn rondom stations of bij landen.
Op zo'n momenten mis ik wel een losse Throttle ;(

[ Voor 31% gewijzigd door JanAd op 30-12-2015 21:10 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:04:
[...]

Of je van SCM terug naar PRE of CRU gaat hangt af van of je accelereert of langzamer gaat, dus:

- Je vliegt SCM en je neemt gas terug? je krijgt PRE als je op "v" klikt
- Je vliegt SCM en je accelereert/ vliegt max snelheid? je krijgt CRU als je op "v" klikt.

[...]

Nee hoeft niet.
Als ik rond die landing zones vlieg hoef ik iig nog maar 1 of 2x v te drukken en hij gaat naar precision, zelfs als ik rond de volle snelheid in SCM vlieg.. Maar thanks voor de verheldering

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JanAd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:04:
[...]

Dus je kan wel terug naar PRE gaan met de bijpassende snelheidslimiet? Gewoon afremmen en op V drukken. Straks eens proberen. Kan vooral handig zijn rondom stations of bij landen.
Op zo'n momenten mis ik wel een losse Throttle ;(
Zo gaat het steeds met mijn joystick. Maar zou met tobo niet anders moeten zijn. Ik weet niet of er echt een snelheidslimiet is. lijkt me sterk aangezien schepen zeer verschillende snelheden gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Torrie844 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:11:
[...]

Als ik rond die landing zones vlieg hoef ik iig nog maar 1 of 2x v te drukken en hij gaat naar precision, zelfs als ik rond de volle snelheid in SCM vlieg.. Maar thanks voor de verheldering
Zou kunnen, nog niet opgevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Wie graag nog wat leest over die Flight modi... Here you go:
https://robertsspaceindus...a-20-Flight-Model-Changes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ys4SYzS.png

:9

Welk $45 package zal ik erbij nemen?

[ Voor 40% gewijzigd door Sak3d op 30-12-2015 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Sak3d schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:36:
[afbeelding]

:9

Welk $45 package zal ik erbij nemen?
Nu wil ik die FAQ (Google ad campagne) zeker >:)

Ik bedoelde deze Sak3d:
Torrie844 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:26:
Even een campagne update, gaat ineens hard zo (dit zijn trouwens prospects, recruits heb ik er helaas pas 5, maar goede hoop dat een deel gaat betalen).
[afbeelding]

Ik doe morgen nog 1 dag, dan stop ik ermee. Heb daarna een FAQ geschreven voor hoe jullie dit kunnen doen.

Edit; de lijst is nog een stuk langer, maar paste niet op de screenshot :p

[...]

Nee helaas niet!
Ik had nog een tegoed van Google AdWords zie ik - als het niet vervallen is - terwaarde van 75€... vervallen... :O

[ Voor 56% gewijzigd door JanAd op 30-12-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

JanAd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:39:
[...]

Nu wil ik die FAQ (Google ad campagne) zeker >:)
?

Ah, nee die heb ik niet gebruikt (of uberhaupt betaald) :)

16 prospects - 10 recruits btw

[ Voor 17% gewijzigd door Sak3d op 30-12-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Die gladius is leuk natuurlijk, maar die kan je ook gewoon kopen ipv moeilijk te doen met campagnes en shiz.

Maar die FISHTANK! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Cogency schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:58:
Die gladius is leuk natuurlijk, maar die kan je ook gewoon kopen ipv moeilijk te doen met campagnes en shiz.

Maar die FISHTANK! ;(
Haha, betalen voor referrals gaat mij ook wat ver. Maar wel aardig bedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:31

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Cogency schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:58:

Maar die FISHTANK! ;(
Dat kan en dat kost je dan €87,- terwijl ik die voor €35,- heb door middel van een campagne. Je kan hem helaas niet Melten, wel gebruiken voor een CCU.

Het is echt niet zo moeilijk, je hebt er ook geen FAQ voor nodig. Gewoon even common-sense aanzetten en dan komt het best goed. ;)

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:57

Kek

3flix

Ook maar eens een google ad dinges beginnen zo :p

kan je de schepen die je krijgt via recruits ook allemaal CCUed?

[ Voor 40% gewijzigd door Kek op 30-12-2015 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Wahloh schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:06:
[...]

Dat kan en dat kost je dan €87,- terwijl ik die voor €35,- heb door middel van een campagne. Je kan hem helaas niet Melten, wel gebruiken voor een CCU.

Het is echt niet zo moeilijk, je hebt er ook geen FAQ voor nodig. Gewoon even common-sense aanzetten en dan komt het best goed. ;)
Die FAQ is ook geen 10 paginas, maar ik heb wel een fout gemaakt die me ongeveer 15 euro kostte, door de adviezen van adwords tbv cpc te nemen bijv.. dus als ik iemand dat kan besparen (die dit nog nooit heeft gedaan) helpt dat wel..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Wahloh schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:06:
[...]

Wat zet je eigenlijk in die ad? Tekst? Foto? Banner? Heb je een voorbeeldje :)

Torrie844 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:30:
[...]

Die FAQ is ook geen 10 paginas, maar ik heb wel een fout gemaakt die me ongeveer 15 euro kostte, door de adviezen van adwords tbv cpc te nemen bijv.. dus als ik iemand dat kan besparen (die dit nog nooit heeft gedaan) helpt dat wel..
Ik heb mij er nog nooit mee bezig gehouden, lijkt allemaal vrij duidelijk. Maar geen idee wat ik nu juist moet invullen ed. Dus stuur maar door :)

Plus ik krijg regelmatig van die tegoed-aanbiedingen. Dus kan het evt gratis regelen...

[ Voor 38% gewijzigd door JanAd op 30-12-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Sak3d schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:05:
[...]

Haha, betalen voor referrals gaat mij ook wat ver. Maar wel aardig bedacht ;)
Tsja, ik wilde een gladius, nu betaal ik 40 euro en krijg ik er goodies bij.. normaal kost t me 85. Zie het rare er niet echt in :p

60 prospects en 6 recruits inmiddels..

[ Voor 5% gewijzigd door Torrie844 op 30-12-2015 22:35 ]

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
JanAd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:31:
[...]

Wat zet je eigenlijk in die ad? Tekst? Foto? Banner? Heb je een voorbeeldje :)

[...]

Ik heb mij er nog nooit mee bezig gehouden, lijkt allemaal vrij duidelijk. Maar geen idee wat ik nu juist moet invullen ed. Dus stuur maar door :)

Plus ik krijg regelmatig van die tegoed-aanbiedingen. Dus kan het evt gratis regelen...
Morgen rond 12 smiddags ben ik klaar met werk, dan zet ik het hier op voor je!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Torrie844 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:34:
[...]

Tsja, ik wilde een gladius, nu betaal ik 40 euro en krijg ik er goodies bij.. normaal kost t me 85. Zie het rare er niet echt in :p

60 prospects en 6 recruits inmiddels..
Tuurlijk, nogmaals ik snap het idee van jou kant.

Maar ik denk niet dat CiG het leuk gaat vinden als er straks allemaal Citizens shady advertenties gaan maken -- biedend op hun keywords/merknaam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

(Daarom zou ik de guide lekker in de org. houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Sak3d schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:45:
[...]

Maar ik denk niet dat CiG het leuk gaat vinden als er straks allemaal Citizens shady advertenties gaan maken -- biedend op hun keywords/merknaam :+
Ze zijn zelf de aanstichter met hun referal programma. En zolang het nieuwe mensen oplevert en dus inkomsten vind CiG het wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:57

Kek

3flix

ik heb echt ruzie met google adwords, hij vind steeds dat mijn referal url niet geldig is.. hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Sak3d schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:45:
[...]

Dat is het mooie, CIG doet niet aan reclame dus wij doen het voor hen.. win win :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Kek schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:02:
ik heb echt ruzie met google adwords, hij vind steeds dat mijn referal url niet geldig is.. hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen..?
Geheim van de smit. Maar we gaan elkaar zo erg in de weg lopen want we bieden tegen elkaar op als iedereen tegelijk hun adword aanzet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
erm had iemand deze al gepost?
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/mdtdorpwrmca8r/slideshow_wide/JumpPoint_03-11_Nov-15_BTS5.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 31-12-2015 00:45 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Wel een mooi systeem. Heb je toen ook de jumppoint gelezen waarin ze de economy simulatie deden?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Bornhald
Tylocke schreef op donderdag 31 december 2015 @ 08:02:
[...]

Wel een mooi systeem. Heb je toen ook de jumppoint gelezen waarin ze de economy simulatie deden?
deze was gelinked door CIG via google+ :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
ReQuiem83 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:28:
[...]

Geheim van de smit. Maar we gaan elkaar zo erg in de weg lopen want we bieden tegen elkaar op als iedereen tegelijk hun adword aanzet...
Referral URL geheim van de smit? Je moet 2x een url invoeren, de zichtbare moet gewoon de homepage zijn en de daadwerkelijke link moet je referral link worden.

En geheimen.. Dat is nogal kinderachtig ;)

Star Citizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Dit zeg ik als gewone user; ik weet dat ik er ook een vraag over heb gesteld, maar zullen we anders de adword discussie een beetje laten rusten? Indien er behoefte aan is kan er misschien beter een los topic gemaakt worden.

--
On-topic:een paar mensen hadden het laatst over een TS sessie voor nieuwe mensen, en hoe dat mogelijk een verlies aan informatie zou kunnen zijn. We kunnen ook met een grote groep mensen gaan zitten in de TS en dan een word document aanpassen en daar de informatie verzamelen en aanpassen. Dan leren een hoop mensen wat en kan de informatie meteen aangepast worden voor de TS / losse F.A.Q. Any thoughts?

• Torrie844
Ircghost schreef op donderdag 31 december 2015 @ 08:50:
Dit zeg ik als gewone user; ik weet dat ik er ook een vraag over heb gesteld, maar zullen we anders de adwird discussie een beetje laten rusten? Indien er behoefte aan is kan er misschien beter een los topic gemaakt worden.

--
On-topic:een paar mensen hadden het laatst over een TS sessie voor nieuwe mensen, en hoe dat mogelijk een verlies aan informatie zou kunnen zijn. We kunnen ook met een grote groep mensen gaan zitten in de TS en dan een word document aanpassen en daar de informatie verzamelen en aanpassen. Dan leren een hoop mensen wat en kan de informatie meteen aangepast worden voor de TS / losse F.A.Q. Any thoughts?
Ja, ik was het in beide gevallen. Ik ben nog steeds voor een TS sessie, maar ik snap de sentimenten van anderen dat er dan ook veel informatie verloren gaat. Maar er is niks mis met het idee om alle vragen te bundelen en notuleren, daarna een FAQ te maken. Dus ik doe graag met je mee!

Er is niet echt een adwords discussie toch? Mij lijkt een apart topic hiervoor niet echt nodig..daarbij is er nu toch geen relevant SC nieuws door de vakantie. Als meerdere mensen het als vervelend ervaren kunnen we het beter over de PM doen met geïnteresseerden..

[ Voor 5% gewijzigd door Torrie844 op 31-12-2015 09:05 ]

-

• Bornhald
Torrie844 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:04:
[...]

Ja, ik was het in beide gevallen. Ik ben nog steeds voor een TS sessie, maar ik snap de sentimenten van anderen dat er dan ook veel informatie verloren gaat. Maar er is niks mis met het idee om alle vragen te bundelen en notuleren, daarna een FAQ te maken. Dus ik doe graag met je mee!

Er is niet echt een adwords discussie toch? Mij lijkt een apart topic hiervoor niet echt nodig..daarbij is er nu toch geen relevant SC nieuws door de vakantie. Als meerdere mensen het als vervelend ervaren kunnen we het beter over de PM doen met geïnteresseerden..
Ik ben het op beide punten eens

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09
<sarcasm>Niet vergeten dat een TS sessie zich heel makkelijk laat documenteren.</sarcasm> Maar dat kunnen we in 2016 zeker proberen :) .
Bornhald schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:05:
[...]
je zou het toch eventueel kunnen opnemen om dingen terug te luisteren als er discussies over zijn.
Is natuurlijk een mogelijkheid, maar aan de andere kant staat al die informatie ook al in tekst 'ergens' online. Het vinden/bundelen is makkelijker. En dan vergeet je niet persé iets.

En de adword discussie voegt inderdaad vrij weinig/niks toe aan het onderwerp. Sluit me daarbij aan bij Ircghost. Gok ook dat in een willekeurig ander topic dergelijke posts redelijk vlug geknipt worden. Het is een leuke "shortcut" voor de rewards, maar dat truukje kan prima via DM.

Het is even rustig wat betreft SC nieuws, maar in 2016 zal het tempo qua nieuws zeker niet lager liggen dan 2015 :D . Dan wens ik jullie alvast een prettige jaarwisseling, en niet te gek doen met de missiles/torpedoes ;) .

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 31-12-2015 10:12 ]

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:56:
<sarcasm>Niet vergeten dat een TS sessie zich heel makkelijk laat documenteren.</sarcasm> Maar dat kunnen we in 2016 zeker proberen :) .
je zou het toch eventueel kunnen opnemen om dingen terug te luisteren als er discussies over zijn.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ircghost schreef op donderdag 31 december 2015 @ 08:50:
Dit zeg ik als gewone user; ik weet dat ik er ook een vraag over heb gesteld, maar zullen we anders de adword discussie een beetje laten rusten? Indien er behoefte aan is kan er misschien beter een los topic gemaakt worden.

--
Ik stuur wel een PM naar de gevorderde gebruikers als ik er nog vragen over heb. Aparte topic lijkt me niet nodig.

Als we alle informatie gaan verzamelen kunnen we al evengoed een boek beginnen te schrijven :) Maar er zijn wel een aantal standaard vragen die regelmatig terug komen. Die best oplijsten en er een mooie FAQ van maken lijkt me zeer zinvol.

Teamspeak lijkt me ook best zinvol... als je een headset/microfoon hebt |:( ... Maar eerder als aanvulling op een goede FAQ imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
JanAd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:16:
Als we alle informatie gaan verzamelen kunnen we al evengoed een boek beginnen te schrijven :) Maar er zijn wel een aantal standaard vragen die regelmatig terug komen. Die best oplijsten en er een mooie FAQ van maken lijkt me zeer zinvol.
Wellicht een heel goed plan om alle posts in 't topic na te gaan van nieuwe mensen, en inderdaad te kijken welke vragen terug blijven komen. Dan kunnen we daarvoor buiten de TS om in een post op pagina 2 die FAQ zetten. Op die manier hebben mensen geen last van de lange laad-tijd van de TS, als de FAQ willen lezen.

Kijk dit zijn gave plaatjes, nu nog 2 andere schepen tegelijkertijd in quantum jump en je hebt een screensaver!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3wcTgBg.jpg

Ircghost schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:28:
Alleen is pagina 2 afhankelijk van de post per pagina instelling ;). Beter is om die dan in de TW te zetten.
In de TW linken naar een post in dit topic lijkt me ook prima te werken. Behalve als het topic op slot gaat... dan kan je niet meer wijzigen/aanpassen. Of je moet de FAQ als afbeelding maken die je update :) , dan gaat 't weer wel.
Ircghost schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:28:
Ik zat meer te denken om zoiets te schrijven: Star Citizen is nog zwaar in ontwikkeling en hierdoor bestaan nog veel onduidelijkheden, in deze (LINK) F.A.Q. staan zoveel mogelijk vragen beantwoord.

Dan kunnen wij het bestand achter de link gewoon bijwerken en updaten waar nodig. Dan hoeft de tekst uit de TW alleen maar gekopieerd te worden naar het volgende topic in de reeks.
Qua TW denken we hetzelfde :) , alleen waar we naar linken is de vraag.
Een google doc wat geupdate wordt,
Een post in dit topic, met daarin een FAQ Afbeelding waarin alle vragen netjes in JPEG format worden beantwoord. Met uiteraard een heleboel mooie JPEG schepen eromheen!

Topic-warning, zo'n rood kader onderaan de pagina.

[ Voor 58% gewijzigd door Case_C op 31-12-2015 10:43 ]

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Alleen is pagina 2 afhankelijk van de post per pagina instelling ;). Beter is om die dan in de TW te zetten.
In de TW linken naar een post in dit topic lijkt me ook prima te werken. Behalve als het topic op slot gaat... dan kan je niet meer wijzigen/aanpassen. Of je moet de FAQ als afbeelding maken die je update :) , dan gaat 't weer wel.
Ik zat meer te denken om zoiets te schrijven: Star Citizen is nog zwaar in ontwikkeling en hierdoor bestaan nog veel onduidelijkheden, in deze (LINK) F.A.Q. staan zoveel mogelijk vragen beantwoord.

Dan kunnen wij het bestand achter de link gewoon bijwerken en updaten waar nodig. Dan hoeft de tekst uit de TW alleen maar gekopieerd te worden naar het volgende topic in de reeks.

--
Ik denk niet dat het heel handig is om allemaal schepen in een F.A.Q. te gooien, dat lijkt mij niet de juiste plek. Dat is juist leuk voor de TS. In een F.A.Q. moeten gewoon dingen staan als:
Q: Moet ik nou LTI kopen?
A: Nee, nergens voor nodig

Q: Krijg ik toegang tot alle pakketten?
A: Tot datum x wel

Q: Is Star Citizen leuk?
A: Natuurlijk!

[ Voor 93% gewijzigd door Ircghost op 31-12-2015 10:49 ]

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Beetje een n00b-vraag: wat is een TW? :X

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Typo van TS -> TW?

Edit: Hm 2x op rij, dat zal dan wel niet :P

[ Voor 57% gewijzigd door MeanGreen op 31-12-2015 10:43 ]

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

TS = Topic Start (of TeamSpeak :P) of Topic Starter
TW = Topic Warning. Die staat niet aan bij dit topic, maar dat is de balk die onder het quick reply veld staat bij veel topics. Zie bijvoorbeeld hier: [Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

[ Voor 20% gewijzigd door Ircghost op 31-12-2015 10:47 ]

• Torrie844
Laatste bericht hierover dus, FAQ klaar.. als iemand die wilt inzien/lezen en leren van mijn fouten, stuur een PM! Cheers..

-

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

SNAFU schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:41:
Beetje een n00b-vraag: wat is een TW? :X
Moest er even op wachten maar alstublieft... :+

Afbeeldingslocatie: http://ct.fra.bz/ol/fz/sw/i55/5/8/14/frabz-noob-5a8eb4.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 31-12-2015 12:10 ]

Star Citizen referralcode

• SNAFU
ShockWave schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:08:
[...]

Moest er even op wachten maar alstublieft... :+

[afbeelding]
Ik durfde de vraag tenminste te stellen en daardoor ben ik, en jij en de rest ook, nu toch net een stukje slimmer geworden.
Nee, geen probleem, graag gedaan hoor!!! ;)
En ook leuk dat ik na 15 jaar Tweakers nog steeds iets leer.
Torrie844 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:27:
Laatste bericht hierover dus, FAQ klaar.. als iemand die wilt inzien/lezen en leren van mijn fouten, stuur een PM! Cheers..
Sent!

[ Voor 26% gewijzigd door SNAFU op 31-12-2015 14:21 ]

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• SNAFU
Sorry :$

[ Voor 96% gewijzigd door SNAFU op 31-12-2015 12:48 ]

• Tylocke
Ik ben nu even aan het testen met mijn Combat Pedals, heeft iemand daar ervaring mee?

Ik zat te denken om hem als volgt in te delen:

- right toe: afterburner
- left toe: space brake
- rotor: roll

Iemand nog andere ideeën?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Tylocke schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:24:
Ik ben nu even aan het testen met mijn Combat Pedals, heeft iemand daar ervaring mee?

Ik zat te denken om hem als volgt in te delen:

- right toe: afterburner
- left toe: space brake
- rotor: roll

Iemand nog andere ideeën?
Dat lijkt me de meest logische instelling :)
SNAFU schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:46:
[...]

Ik durfde de vraag tenminste te stellen en daardoor ben ik, en jij en de rest ook, nu toch net een stukje slimmer geworden.
Nee, geen probleem, graag gedaan hoor!!! ;)
En ook leuk dat ik na 15 jaar Tweakers nog steeds iets leer.
Groot gelijk. Op sommige fora krijg je eerst een hoop onzin antwoorden voordat iemand je verder wil helpen. Hier krijg je soms 4x antwoord op dezelfde vraag, binnen de 5 minuten _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SNAFU
Wanneer komt er een optie waar je je Prospects kunt aansporen om actief een starterspakket te kopen???
Stelletje zuunige gierigaards dat het zijn... }:| ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
Oké! Dankzij de 10 recruits nu mijn final set up :D I'm done

- Avenger titan
- Hull B
- Cutlass Red
- Freelancer DUR
- Sabre

Oja, case en lcrghost.. ik weet dat we het er niet over moeten hebben, maar via een code kun je 75 euro gratis tegoed krijgen en dus gratis een gladius/buggy/fishtank. toch wel handig lijkt me? kost je 3 a 4 dagen niks doen.. pm me maar als je interesse hebt..
Rann schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:11:
[...]

Mooi vlootje! Wou dat ik het geld er voor (over) had :+

75€ bij besteding van 25€
Uiteindelijk ging mijn 25 af van die 75, dus nu sta ik 50 in de plus :).. gratis dus! vandaar, we pm-en verder!

[ Voor 80% gewijzigd door Torrie844 op 31-12-2015 17:18 ]

-

• Rann
  • Laatst online: 22-09 12:03
Torrie844 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 16:35:
Oké! Dankzij de 10 recruits nu mijn final set up :D I'm done

- Avenger titan
- Hull B
- Cutlass Red
- Freelancer DUR
- Sabre

Oja, case en lcrghost.. ik weet dat we het er niet over moeten hebben, maar via een code kun je 75 euro gratis tegoed krijgen en dus gratis een gladius/buggy/fishtank. toch wel handig lijkt me? kost je 3 a 4 dagen niks doen.. pm me maar als je interesse hebt..
Mooi vlootje! Wou dat ik het geld er voor (over) had :+

75€ bij besteding van 25€

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

• Tylocke
Ik had hem nog niet gezien (dat houdt natuurlijk niet in dat hij hier nog niet gestaan heeft ;) ). Dank voor het delen.

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Iedereen alvast de beste wensen in 2016!

Hopelijk wordt het voor jullie een gezond en gelukkig 2016.

We gaan zien wat SC ons in 2016 brengt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vandaag ook een pledge gedaan, aurora LN genomen.
Zal wel wat door het topic gaan om wat meer op de hoogte te komen.

Folle Lok in Seine foar it Nije Jier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SNAFU
gp500 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 19:22:
Folle Lok in Seine foar it Nije Jier.
Is dat Vanduuls? ;)

Verder wens ook ik iedereen een gaaf en goed 2016 en ik twijfel er niet aan dat SC daar een onderdeel van gaat zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door SNAFU op 31-12-2015 19:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
Alle toffe citizens hier alvast de beste wensen! Nu de productie v.d. game goed op gang is gekomen gaan we vast veel mooie dingen zien het komende jaar.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 16:50
Iedereen hier, beste wensen! Volgend jaar wordt ongetwijfeld een mooie voor Star Citizen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylocke
De beste wensen voor alle Citizens en 2946 wordt een mooi jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:03

Sturmovik177

Vroem

#Happy2946!

[ Voor 9% gewijzigd door Sturmovik177 op 01-01-2016 12:50 . Reden: dronken ]

Oink

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
HAPPYYYY NEW YEAR!!! van uit het onder illegaal vuurwerk bedolven Utrecht :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Brandonchat schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 00:18:
HAPPYYYY NEW YEAR!!! van uit het onder illegaal vuurwerk bedolven Utrecht :D
Hier in Vleuten zijn ook wat putdeksels kapot geloof ik. :+

Gelukkig nieuw jaar lui. :)

Nieuwe prijzen zijn ingevoerd... €49,55 voor de Aurora LN nu. :(

[ Voor 15% gewijzigd door siriouz op 01-01-2016 02:32 ]

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Beste wensen allemaal, dat er maar veel mooie ontwikkelingen en releases mogen plaatsvinden in 2016 en dat we maar eens samen mogen spelen (omdat er eindelijk een lobby is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Beste wensen allemaal! *O*

Het Star Citizen leven is er wel een beetje duurder op geworden met die aangepaste prijzen zo te zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

*O* Ook iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! *O*
gp500 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:16:
[...]

Ik zie dat de verschillen de hardpoints voor wapens zijn en een beter schild.
Maar de Main-engine is stap minder is dat erg, want ik neem aan dat dit schip het van transport moet hebben.

En kun je met deze aurora's jumpen.

Andere vraag kan je de referal nog gebruiken bij een bestaand account, die hou ik liever aan.
Ik ging zelf meer voor het chassis....wellicht komt die standaard met iets minder goede versies, maar je kan niet zomaar de mogelijkheid voor een beter schild (max S3 ipv S2) of extra hardpoints bij die andere toveren. Ik snap daarom ook niet echt waarom die CL zoveel duurder is, gezien je gewoon grotere cargo bij elke versie eronder kan zetten. Tenzij die optie erg duur is, je vaak kapot geschoten wordt en je dus alleen vanilla vliegt ... lijkt het weinig bijzonders.
Engine, shields en/of wapens die er standaard op zitten kan je altijd nog upgraden (zolang het chassis het maar toestaat. ;) )

Behalve de P50 en P72 (oid) kan je met elk schip ansich jumpen, moet er alleen een jumpdrive opzetten bij de meesten (zit dus standaard niet in de verzekering).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2016 05:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

AROUND THE VERSE: EPISODE 2.12 - WE'RE ON VACATION
https://robertsspaceindus...on/15141-Around-The-Verse

Eentje om rustig mee wakker te worden :p en die stond hier gisteren precies nog nergens.

En wat Nieuwjaars vuurwerk:

[ Voor 16% gewijzigd door JanAd op 01-01-2016 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
JanAd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 11:09:
AROUND THE VERSE: EPISODE 2.12 - WE'RE ON VACATION
https://robertsspaceindus...on/15141-Around-The-Verse

Eentje om rustig mee wakker te worden :p en die stond hier gisteren precies nog nergens.

En wat Nieuwjaars vuurwerk:
[video]
Ja sorry dat ik het zeg hoor, maar daar kan Dubai gewoon niet tegen op!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
JanAd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 03:09:
Beste wensen allemaal! *O*

Het Star Citizen leven is er wel een beetje duurder op geworden met die aangepaste prijzen zo te zien...
Ook de beste wensen voor iedereen...

en inderdaad zeg, gladius van 85 naar 99 euro.. mijn god

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Ik heb zo het idee dat de grey market een iets grotere handel gaat krijgen in gift cards. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Afgelopen week begonnen met het gebruik van voice commands in Star Citizen. Had er, in verband met mijn typisch Engels accent niet hele hoge verwachtingen. Maar het werkt echt goed!

Onderstaand een youtube filmpje die ik snel gemaakt heb.

(volgende keer game volume maar iets lager zetten ;))

Raad het zeker aan een keer te proberen. Meer informatie vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ook iedereen de beste wensen voor 2016/2946, opdat we dit jaar maar weer vele ontwikkelingen mogen aanschouwen :) . En hopelijk: 2946 the year the Carrack hits your hangar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Metzer90 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:08:
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Afgelopen week begonnen met het gebruik van voice commands in Star Citizen. Had er, in verband met mijn typisch Engels accent niet hele hoge verwachtingen. Maar het werkt echt goed!

Onderstaand een youtube filmpje die ik snel gemaakt heb.
[video]
(volgende keer game volume maar iets lager zetten ;))

Raad het zeker aan een keer te proberen. Meer informatie vind je hier.
Indrukwekkend. Ik zag functies passeren die ik (bijna) nooit gebruikte omdat het te lastig is tijdens het vechten (zoomen, shields aanpassen)
Nee, voor mij is het nu wel duidelijk. Headset aanschaffen en voice-commands gebruiken.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21
JanAd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:19:
[...]

Indrukwekkend. Ik zag functies passeren die ik (bijna) nooit gebruikte omdat het te lastig is tijdens het vechten (zoomen, shields aanpassen)
Nee, voor mij is het nu wel duidelijk. Headset aanschaffen en voice-commands gebruiken.

d:)b
Precies dat, heel veel dingen die ik liet zien zijn overbodig, throttle control doe je liever zelf. Maar power balances, shield aanpassingen etc.. Gewoonweg verdomd handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Metzer90 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 15:00:
[...]

Precies dat, heel veel dingen die ik liet zien zijn overbodig, throttle control doe je liever zelf. Maar power balances, shield aanpassingen etc.. Gewoonweg verdomd handig.
Ik roep het al jaren 8) Niets makkelijker dan Voice Command.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 15:25:
[...]
Ik roep het al jaren 8) Niets makkelijker dan Voice Command.
Op de computer ja :p , maar heb je het ook in het dagelijks leven al werkend gekregen? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Case_C schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 15:43:
[...]

Op de computer ja :p , maar heb je het ook in het dagelijks leven al werkend gekregen? :+
De "commando's" zijn dan net anders: "Schat, zou je een lekker bakkie koffie voor me willen zetten?"
Werkt niet 100% van de tijd, maar dat is ingame ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

MeanGreen schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 15:47:
[...]

De "commando's" zijn dan net anders: "Schat, zou je een lekker bakkie koffie voor me willen zetten?"
Werkt niet 100% van de tijd, maar dat is ingame ook niet ;)
Juist.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik heb mijzelf een headsetje(Kingston HyperX Cloud II)) cadeau gedaan. Morgen ophalen en dan kunnen we die Voice-commands eens beginnen testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
JanAd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 17:31:
Ik heb mijzelf een headsetje(Kingston HyperX Cloud II)) cadeau gedaan. Morgen ophalen en dan kunnen we die Voice-commands eens beginnen testen :)
Goeie keus man!!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
SNAFU schreef op donderdag 31 december 2015 @ 19:46:
[...]

Is dat Vanduuls? ;)

Verder wens ook ik iedereen een gaaf en goed 2016 en ik twijfel er niet aan dat SC daar een onderdeel van gaat zijn.
Dat was Fries als je er nog niet achter was :+

Iedereen de beste wensen!

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
JanAd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 17:31:
Lekker hoor! Ik wacht nog even met voice attack tot ik ook een fatsoenlijke headset koop!

Trouwens, als de Hull-B hangar ready gaat worden heb ik echt alles in hangar staan :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zZ0Jp8n.jpg

Oja, als mensen de nieuwe ATV nog niet hebben bekeken die JanAD had gelinked, doe dat dan!!!! de lighting pass is echt de moeite waard..mijn god wat ziet Nyx er vet uit!

[ Voor 30% gewijzigd door Torrie844 op 01-01-2016 20:46 ]

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

AtV, je ziet er Nyx van. :+
*badum, tsss*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Heeft iemand anders het probleem dat als je gaat landen, vervolgens direct na de landing je throttle vanuit het niets vol open gaat? Misschien ligt het aan m'n X52 Pro, maar elke landing gaat hierdoor fout... :'( Zonder ook maar 1 knop aan te raken...

Ook regelmatig tijdens het gewoon stilhangen in de lucht dat m'n throttle vanuit het niets volledig open gaat...

[ Voor 18% gewijzigd door siriouz op 01-01-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
siriouz schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 22:34:
Heeft iemand anders het probleem dat als je gaat landen, vervolgens direct na de landing je throttle vanuit het niets vol open gaat? Misschien ligt het aan m'n X52 Pro, maar elke landing gaat hierdoor fout... :'( Zonder ook maar 1 knop aan te raken...

Ook regelmatig tijdens het gewoon stilhangen in de lucht dat m'n throttle vanuit het niets volledig open gaat...
Mogelijk ghost presses.. doe je usb kabels (van throttle en joystick) eens in verschillende aansluitingen en try again.. liefst niet vlak bij elkaar dus..

[ Voor 5% gewijzigd door Torrie844 op 01-01-2016 22:41 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
siriouz schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 22:34:

Ik had dit vanavond in 2.0 als ik een willekeurige knop op mijn KB gebruikte. Wel vervelend met een full stop en proberen uit je stoel te komen voor een EVA. Speed 0 -> ctrl + f -> speed 5 -> exit craft -> bye bye craft ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Het schijnt een bekend probleem te zijn dat al sinds 2014 speelt met SC. Met E:D heb ik overigens geen enkel probleem, dus dan maar wachten tot CIG dit oplost denk...

Net ff voor de gein zitten kijken, de Saitek X65F is weer beschikbaar bij Saitek Europe... :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.lilireviews.com/wp-content/uploads/2012/02/Saitek-ProFlight-X-65F_17-564x375.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door siriouz op 01-01-2016 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
siriouz schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:19:
Het schijnt een bekend probleem te zijn dat al sinds 2014 speelt met SC. Met E:D heb ik overigens geen enkel probleem, dus dan maar wachten tot CIG dit oplost denk...

Net ff voor de gein zitten kijken, de Saitek X65F is weer beschikbaar bij Saitek Europe... :9~
[afbeelding]
Slechts $480,-??? Dat is geen geld!!! </sarcasm>
Wat is de deal eigenlijk met die Saitek sticks?? De X55 is chronisch slecht te verkrijgen (in NL) en de X65 is zo'n beetje een unicorn. Waarom maken ze die dingen niet beter verkrijgbaar?

[ Voor 12% gewijzigd door SNAFU op 01-01-2016 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
SNAFU schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:37:
[...]

Slechts $480,-??? Dat is geen geld!!! </sarcasm>
€399, klinkt wat minder erg. ;) Of voor €270 via eBay, vanuit de UK...

[ Voor 10% gewijzigd door siriouz op 01-01-2016 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
siriouz schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:39:
[...]

€399, klinkt wat minder erg. ;) Of voor €270 via eBay, vanuit de UK...
€270,- (ex verzending waarschijnlijk) klinkt al een stuk beter en meer in de buurt van de prijs van de X55.
Er was alleen iets met de stick van de X65, toch? Beweegt niet of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
SNAFU schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:42:
[...]

€270,- (ex verzending waarschijnlijk) klinkt al een stuk beter en meer in de buurt van de prijs van de X55.
Er was alleen iets met de stick van de X65, toch? Beweegt niet of zo?
Ongeveer €285 incl. verzending. De stick van de X65 beweegt zelf inderdaad niet, maar reageert op druk uitgeoefend erop geloof ik. Weet niet precies hoe het werkt... Maar dat ding is wel sexy. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
siriouz schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:44:
[...]

Ongeveer €285 incl. verzending. De stick van de X65 beweegt zelf inderdaad niet, maar reageert op druk uitgeoefend erop geloof ik. Weet niet precies hoe het werkt... Maar dat ding is wel sexy. :*)
Ik heb de foto's er nog eens op nageslagen en ik moet je toch ongelijk geven: X55 wint de badpakken ronde. ;)
Dat paneeltje achter de throttles op de X65 ziet er wel erg Mickey Mouse-achtig uit. En ik ben misschien ouderwets maar een stick moet bewegen.
Ook op eBay: X55 voor omgerekend €207, verzending €7,50....vanuit Nieuw-Zeeland!!! Something smells fishy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
SNAFU schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:51:
[...]

Ik heb de foto's er nog eens op nageslagen en ik moet je toch ongelijk geven: X55 wint de badpakken ronde. ;)
Dat paneeltje achter de throttles op de X65 ziet er wel erg Mickey Mouse-achtig uit. En ik ben misschien ouderwets maar een stick moet bewegen.
Ook op eBay: X55 voor omgerekend €207, verzending €7,50....vanuit Nieuw-Zeeland!!! Something smells fishy!
Als je 'm minder fishy wilt, €220 bij Saitek zelf. :P

En ach, ik vind dat paneeltje opzich wel wat hebben van de X65. :)

Alsnog zie ik mezelf nog best wel twijfelen om te upgraden naar de SC hotas of een Warthog over een jaar ofzo... :+

[ Voor 7% gewijzigd door siriouz op 01-01-2016 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
SC HOTAS twijfel ik over: de top-versie wordt waarschijnlijk vrij prijzig. En ik heb geen zin om er ook meteen een Mad Catz toetsenbord bij te moeten kopen om het stabiel te houden.

Warthog is vet maar heeft geen twist op de stick (of andere manier op de HOTAS voor yaw) en dan moet je er weer een stel pedalen bij aanschaffen. Dat maakt het weer een stuk drukker onder m'n buro en de drempel om 'even' Star Citizen te spelen weer net iets hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
SNAFU schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:51:
[...]

X55 is gewoon voor €199 bij de Mediamarkt hoor. Net voor de kerst lagen er nog 2 hier bij de lokale MM. Lijkt me wat handiger dan helemaal uit Nieuw-Zeeland halen. Of doelde je juist op de X65F? Vergeet dan niet dat je nog even invoerrechten mag betalen dus echt goedkoop blijft het niet.

Het idee van de X65F is dan op zich wel goed omdat je arm minder hoeft te bewegen dag je dan langer kan gebruiken. Dit principe hebben ze overgenomen van enkele gevechtsvliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Tylocke schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 06:32:
[...]

X55 is gewoon voor €199 bij de Mediamarkt hoor.
Oh, dat is idd net wat handiger! Ik doelde wel degelijk op de X55 maar ook daar komen die invoerrechten en btw dan nog overheen.
Het idee van de X65F is dan op zich wel goed omdat je arm minder hoeft te bewegen dag je dan langer kan gebruiken. Dit principe hebben ze overgenomen van enkele gevechtsvliegtuigen.
Airbus heeft het ook in een aantal toestellen (oa A330/A340) overgenomen en het systeem was sowieso bij de crash van AF447 een factor van belang. Niet alle verandering is altijd een verbetering (ik klink wel heel oud nu).

Maakt verder niet uit, voor mij moet een joystick bewegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
SNAFU schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 07:26:
Maakt verder niet uit, voor mij moet een joystick bewegen. ;)
Dat snap ik opzich ook wel hoor, geeft toch wel wat voldoening om op die manier nog een beetje het ''gevoel'' te hebben dat je daadwerkelijk zelf stuurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

siriouz schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:19:

[afbeelding]
ik moet zeggen dat ik de X52 Pro toch een pak mooier vind. Niet bewegen, duur, niet zo mooi... Nee, die laat ik links :P liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Torrie844
Aangezien de pm's binnen blijven stromen en ik niet alles snel kan beantwoorden.. hierbij de adwords guide op het GoT forum, dan kunnen we daar erover blijven praten

https://gotinc.nl/forum/index.php?topic=69.new#new

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 06:32:
[...]
X55 is gewoon voor €199 bij de Mediamarkt hoor. Net voor de kerst lagen er nog 2 hier bij de lokale MM. Lijkt me wat handiger dan helemaal uit Nieuw-Zeeland halen. Of doelde je juist op de X65F? Vergeet dan niet dat je nog even invoerrechten mag betalen dus echt goedkoop blijft het niet.
Oh dat is interessant! Zeker in combinatie met die 21% BTW-actie geruchten die ik laatst langs zag komen. (En een bon van €10,- mediamarkt tegoed :+ )

Wie weet... dan zou ik voor €155,- een X55 hebben :D .
Tylocke schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:14:
[...]
Toevoeging: ik zit net de MM site weer te bekijken en nu zie ik hem er niet meer op staan. De X52 Pro wel voor 199 maar dat is veels te duur.
Ik wilde het net zeggen :/ , waar heb je 'm ooit zien staan :+

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 02-01-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:12:
[...]

Oh dat is interessant! Zeker in combinatie met die 21% BTW-actie geruchten die ik laatst langs zag komen. (En een bon van €10,- mediamarkt tegoed :+ )

Wie weet...
27e toch? Maar ik weet niet of de HOTAS als accessoire gezien wordt :/ Altijd even afwachten, maar een dikke 16% korting op die 199 is zeker wel de moeite waard. Dan wil ik er zelf ook nog wel even over nadenken.

Toevoeging: ik zit net de MM site weer te bekijken en nu zie ik hem er niet meer op staan. De X52 Pro wel voor 199 maar dat is veels te duur.
[...]

Ik heb hem in Apeldoorn in de schappen zien staan, weet het zeker dat het de X55 was want die doos is vrij herkenbaar. Ben er zelfs mee naar de kassa geweest om te vragen wat hij kost want er stond geen prijs bij. Ik ga vanmiddag wel even langs.

[ Voor 36% gewijzigd door Tylocke op 02-01-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
[...]

Wie weet... dan zou ik voor €155,- een X55 hebben :D .

[...]

Ik had uiteindelijk ook een X55 voor rond de 130 euro, maar dat was gewoon stom geluk!

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:14:
[...]

27e toch? Maar ik weet niet of de HOTAS als accessoire gezien wordt :/ Altijd even afwachten, maar een dikke 16% korting op die 199 is zeker wel de moeite waard. Dan wil ik er zelf ook nog wel even over nadenken.

150 euro bij amazon.de krijg je hem gratis verscheept.
http://www.amazon.de/Sait...em-Joystick/dp/B000LQ4HTS

[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 02-01-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Dat is een mooie deal voor een Pro!
Ook een zeer mooie prijs. Nu ga ik toch weer even twijfelen...

[ Voor 40% gewijzigd door Tylocke op 02-01-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:25:
[...]

Dat is een mooie deal voor een Pro!
http://www.amazon.de/Sait...fRID=0WQ7829PEPY8X93K8H1R

€190,- voor de X55

Jorrie schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:00:
Zijn die War Bonds eigenlijk al in de Hangar te vinden?
Geen idee, in 2.0 heb ik ze nog niet gezien. Wellicht in de PTU al wel?

Overigens die bedragen die daarop staan zijn redelijk laag :+ .

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 02-01-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Zijn die War Bonds eigenlijk al in de Hangar te vinden?

Star Citizen

Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.