tkoosting schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:11:
Voor mij de eerste keer dat ik iets besteld heb tijdens de BTW dagen. Leek mij een mooie kans om de Surface Pro 4 uit te proberen. Toen ik de bestelling plaatste (zondag 31-1) was de Surface Pro op voorraad (overigens nu nog steeds), heb echter helaas nog geen bericht over bezorging ontvangen. Wachttijden aan de telefoon zijn enorm en ik heb nog geen reactie gehad op mijn mail verzoek tot informatie. Ik wil de MM best wat ruimte gunnen en geloof best dat het enorm druk is geweest. Maar nu een week verder voor een product dat geadverteerd staat als "voor 22.00 besteld, morgen in huis",... mwaw... jammer is zwak uitgedrukt

Ik heb precies hetzelfde gedaan. Ook op zondag besteld. Een m3 model. Nog steeds niets ontvangen terwijl product perfect op voorraad lijkt online.
Ik heb 2 keer gebeld. 1 keer vrijdag 45 minuten aan de lijn. Ze gaf aan dat de bestelling niet doorgezet kon worden naar de backoffice en dat ze het ging doorgeven.
Gisteren 55 minuten aan de lijn. Ze gaven aan dat het enorm druk is en dat ze een backlog van de BTW actie proberen weg te werken waaronder mijn bestelling. Geen indicatie van levertijd.
Wat een bedroevend laag service niveau:
1. Geen manier om de status online te checken zodat ik hun rot helpdesk niet hoef te bellen
2. Vragen via email worden niet beantwoord
3. Beschamende wachttijden voor de enige manier om contact op te nemen: telefonisch
4. Bestellingen zijn +- 10 dagen later nog niet verwerkt blijkbaar. Nu snap ik dat het druk kan zijn maar om dan nog 10 dagen te doen over de levering is toch onzin?
Als mensen vandaag een bestelling plaatsen dan verwacht ik dat ze morgen leveren. Maar die bestelling van 10 dagen geleden daar komen ze niet aan toe.
Ik heb deze maand wel hele slechte ervaringen met meerdere organisaties (Dell en nu MM). Ik heb het gevoel dat we in deze tijden nauwelijks hoeven te rekenen op service. De enige lichtpunt is Coolblue.