Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste
Acties:
  • 312.800 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-04 19:29
netvista schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:11:
[...]

Op de pakbon die op de Samsung doos zat stond gewoon mijn naam en als artikel: de philips monitor. Het lijkt me sterk dat men zich zo erg vergist bij het order picken.

En opnieuw bestellen om een punt te maken heb ik idd aan gedacht, maar ik bestel toch wel liever bij een webshop waar ik van op aan kan. En dat is dan ook precies wat ik ga doen ;)
Na nog wat heen & weer gemailt te hebben met de mediamarkt, eindelijk een medewerker aan de andere kant die het verhaal enigszins begrijpt. _/-\o_ ... dacht ik ;)

De goede man zei dat hij een spoedmededelig zou doen aan het magazijn dat het artikel alsnog bestelt & geleverd moest gaan worden. d:)b

Maar helaas, een dag later een mail van MM dat mijn betaling word terug geboekt. |:( . Wat een ongelofelijke knuppels daar zeg }:O

Maar goed, nu dinsdagavond 23:00 bij Coolblue bestelt en 11 uur later stond de postbode al op de stoep met de juiste monitor. Zo kan het dus ook d:)b

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-04 21:43

spacer

SAP nerd

Goldme schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 08:43:
[...]

Rondom de surface nog geen enkele beweging. Geen communicatie en ik heb geen zin om nogmaals een uur in de wacht te staan om te horen dat er nog een backlog is. Het neemt belachelijke vormen aan.
Ik heb dinsdagavond laat gebeld (21:30u) en kreeg na 15 min wachten iemand aan de lijn.
Een uur later had ik een mail dat mijn bestelling (ook een SP4) wegens een technische storing nog niet verwerkt was.
Gisteren is de bestelling verstuurd en inmiddels is de chauffeur onderweg.

Ik denk dat je dus moet proberen iemand aan de lijn te krijgen, diegene geeft de bestelling dan waarschijnlijk een 'zetje' :).

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:35
spacer schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:56:
[...]

Ik heb dinsdagavond laat gebeld (21:30u) en kreeg na 15 min wachten iemand aan de lijn.
Een uur later had ik een mail dat mijn bestelling (ook een SP4) wegens een technische storing nog niet verwerkt was.
Gisteren is de bestelling verstuurd en inmiddels is de chauffeur onderweg.

Ik denk dat je dus moet proberen iemand aan de lijn te krijgen, diegene geeft de bestelling dan waarschijnlijk een 'zetje' :).
Vandaag gebeld om 14:15. +- 30 minuten aan de lijn. Ze kan de bestelling niet doorzetten en heeft de issue naar IT doorgezet. Ik heb precies hetzelfde gehoord vrijdag vorige week. Wacht nog steeds op mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bij mij is alles nu compleet, gelukkig. Het was even 2 weken wachten op de wasmachine, maar ook die staat nu netjes boven op zolder. Ik had de tijd om te wachten, dus was het niet zo erg, maar op zich had het wel iets sneller mogen gaan.

Wat wel apart was, was dat MediaMarkt eerst mailt dat de boel klaar is voor verzending en 10 minuten later opnieuw mailt dat de wasmachine niet meer leverbaar is en ik nog geduld moet hebben... Daar gaat iets langs elkaar heen. Anyway, het is allemaal goed gekomen, dus ik ben een blije gebruiker van alle nieuwe spullen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
SndBastard schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 08:09:
[...]
Ik zit er sterk aan te denken om mijn "verlies" (qua korting) maar te nemen, te annuleren en iets uit voorraad te kopen. Inmiddels hebben we meer uitgegeven aan onpraktisch eten inkopen omdat we niets kunnen bewaren, en het schiet niet op als er geen enkele indicatie kan worden gegeven.
Ondertussen zie ik het specifiek bestelde model ook niet meer op de website, maar een vergelijkbare (waarschijnlijk zelfde) in het wit is er wel en op voorraad.
Uiteindelijk toch wat contact met de Mediamarkt weten te krijgen; vandaag telefonisch te woord gestaan door een erg vriendelijke en bekwame MM medewerker (Rik: als je dit leest; pluspunten!). De koelkast zal rond de 22e aankomen. Da's iets meer dan 6 tot 8 dagen, maar weinig aan te doen.

We hebben de mogelijkheid gekregen om met dezelfde BTW korting een ander model wat wel op voorraad was te kopen, of het winkelmodel mee te nemen.

Omdat een koelkast toch iets is wat een tiental jaren mee zou moeten kunnen hebben we er maar voor gekozen om toch nog zo'n 10 dagen te wachten en voor de komende dagen een reiskoelkast van mijn ouders te lenen. Sub-ideaal, maar de onzekerheid is er af ("komt hij nou vandaag of niet?").

Als tussen optie is er nog de mogelijkheid dat de koelkast uit een andere vestiging te leveren is, maar omdat het franchises zijn achtte onze mediamarkt medewerker de kans dat eindhoven daarin mee zou gaan gering aangezien dit model eigenlijk met verlies verkocht zou worden tijdens de BTW dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Goed om te lezen dat er toch een acceptabele oplossing is gekomen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:49
Ach de droger die ik besteld had bij de Bcc komt ook vandaag pas.
Ook iets langer dan 5 werkdagen.. T stond wel netjes aangegeven op de site, dus ik heb maar gewoon afgewacht. Gelukkig deed de oude het nog een beetje al was het met wat mankementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-05 19:20
Ik heb mijn btw actie aankoop, namelijk een vaatwasser, geannuleerd na 12 dagen.
Op je product wachten omdat het btw actie is? Nou sorry hoor daar was niets van te zien op hun site tijdens de aankoop. 4-5 dagen levertijd is 4-5 dagen levertijd, anders lijkt het mij dat ze dat wel mogen aanpassen.
Alles dat ik ontving waaruit bleek dat het langer ging duren kwam pas na afhandeling van de order en dus na betaling. Als dat ervoor bekend was gemaakt had ik het nog mee kunnen nemen in mijn afweging.
Na annuleren elders besteld voor 30 euro meer en een dag later geleverd.
Als je iets niet kunt leveren binnen enkele dagen moet je dat ook niet op je site zetten.

Ik koop dus niets meer bij een dergelijk actie van mediamarkt, wanneer ik het niet direct kan meenemen.
Geld terugstorten zijn ze dan wel weer snel in, dat was er na 2 dagen alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:49
30 eraf is niet helemaal de moeite, maar een Tv van 7 voor 6 honderdjes toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-05 09:51
Dat gejank over de levertijden kan toch ook wel wat minder? Je weet dat het druk is en dat het langer kan duren. Is hetzelfde als met kerst een bestelling plaatsen en dan boos worden dat t niet stipt op tijd geleverd wordt.

It's dogged that does it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:24

Onbekend

...

SavageBrother schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 17:12:
Dat gejank over de levertijden kan toch ook wel wat minder? Je weet dat het druk is en dat het langer kan duren. Is hetzelfde als met kerst een bestelling plaatsen en dan boos worden dat t niet stipt op tijd geleverd wordt.
Een enkele dag later is geen probleem natuurlijk. Maar deze drukte hebben ze van tevoren zien aan komen en ze hebben er vol reclame voor gemaakt, dus een levertijd van 4-5 wat achteraf wordt verhoogt naar minimaal 12 dagen verlengen is natuurlijk niet acceptabel.

Beter was geweest om direct na de bestelling de klant te informeren van de zeer lange levertijd, met natuurlijk de mogelijkheid om de order te wijzigen of te annuleren. Maar uitstellen en/of de klant met een onzekere leverdatum te laten zitten is not done!

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:02
SavageBrother schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 17:12:
Ik zie velen hun ervaringen delen, deze ervaringen zijn erg waardevol voor mensen die bij een volgende actie overwegen hun inkoop bij de Mediamarkt te doen. Waarom je hierop censuur zou willen toepassen ontgaat me, het is niet meer dan het gevolg van het niet goed op orde hebben van het verkoopproces voor dit soort acties.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
LOL, @ Mediamarkt

Net een mail gehad van MM, nu kunnen ze de alternatieve laptop(ROG GL552VW-CN471T ) ook niet leveren.
Nu bieden ze mij als alternatief MEDION P6661 (MD99697) aan, is qua specs toch een stuk minder (cpu, gpu en ddr3).
En SSD heb ik hier al liggen :(
Mediamarkt ik ben toch niet gek.

Ik heb tegen MM gezegd stort het bedrag maar terug, wat doen ze maken 4,24,- over 8)7
Wat een sukkels daar bij MM

[ Voor 16% gewijzigd door bertieX op 17-02-2016 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-05 06:05
Iemand die nog op een bestelling wacht ? Op 31-jan een dji phantom 3 advance besteld. levering tussen 5 tot 6 dagen, daarna week 7. Vandaag telefonisch contact gehad wordt pas week 9 8)7 8)7 .

Wat kan ik hier nog aan doen, vestiging Groningen heeft er 4 op voorraad maar ze willen niet leveren. Annuleren loont ook niet aangezien ik hem gekocht heb voor €730,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-05 11:17
rayvonrk schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:56:
Iemand die nog op een bestelling wacht ? Op 31-jan een dji phantom 3 advance besteld. levering tussen 5 tot 6 dagen, daarna week 7. Vandaag telefonisch contact gehad wordt pas week 9 8)7 8)7 .

Wat kan ik hier nog aan doen, vestiging Groningen heeft er 4 op voorraad maar ze willen niet leveren. Annuleren loont ook niet aangezien ik hem gekocht heb voor €730,-
Hier ook een advanced besteld op 27-01. Mij hadden ze gezegd dat ze eind week 7 weer op voorraad zouden zijn. Vandaag had ik gebeld maar ze konden niets nieuws vertellen helaas. Ik wacht geduldig af. Klagen heeft geen zin, je krijgt immers een dikke korting.

Kan je ze wel ophalen in Groningen? Anders wel vreemd dat ze niet willen leveren.

[ Voor 10% gewijzigd door Armo op 20-02-2016 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 22:37
Ik vind ook de levering bijzonder slecht te noemen.

Half zeven besteld op de eerst actiedag (HP Envy Laptop) en levering zou nu pas in week 8 zijn ;-(

Voortaan maar bij de BCC bestellen als de MM een actie heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
Armo schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 00:37:
[...]

Hier ook een advanced besteld op 27-01. Mij hadden ze gezegd dat ze eind week 7 weer op voorraad zouden zijn. Vandaag had ik gebeld maar ze konden niets nieuws vertellen helaas. Ik wacht geduldig af. Klagen heeft geen zin, je krijgt immers een dikke korting.

Kan je ze wel ophalen in Groningen? Anders wel vreemd dat ze niet willen leveren.
Klagen heeft inderdaad geen zin doen ze niks mee, maar ga er dan maar vanuit dat hij pas in week 9 komt.
Ben na een week bij mm groningen geweest daar geven ze aan dat het verschillende bv en voorraden zijn, ook als je met een argument komt als maak mijn geld over na de mm groningen en plaats een bestelling.

In MM groningen(Sontplein) geven ze wel aan als ik te lang moest wachten,ik hem voor hetzelfde bedrag kan krijgen, heb alleen het geld hier niet liggen. En eerst annuleren zie ik ook niet zitten.

Zit alleen met het punt dat de dji phatom 3 nu in de aanbieding is voor €899,- als de prijs weer omhoog gaat gaan ze dan wel leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
rayvonrk schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 08:36:
[...]
Klagen heeft inderdaad geen zin doen ze niks mee, maar ga er dan maar vanuit dat hij pas in week 9 komt.
Ben na een week bij mm groningen geweest daar geven ze aan dat het verschillende bv en voorraden zijn, ook als je met een argument komt als maak mijn geld over na de mm groningen en plaats een bestelling.

In MM groningen(Sontplein) geven ze wel aan als ik te lang moest wachten,ik hem voor hetzelfde bedrag kan krijgen, heb alleen het geld hier niet liggen. En eerst annuleren zie ik ook niet zitten.

Zit alleen met het punt dat de dji phatom 3 nu in de aanbieding is voor €899,- als de prijs weer omhoog gaat gaan ze dan wel leveren?
De prijzen gaan niet meer omhoog, sterker nog, alle modellen worden nog eens 100 euro goedkoper omdat DJI op 1 maart zeer waarschijnlijk met een nieuwe model (Phantom 4) komt. Die overigens een adviesprijs van 1700 euro heeft.

Afbeeldingslocatie: http://www.drones.nl/wp-content/uploads/dji-phantom-pricing-2016.jpg

Bovenstaande verhaal werd vandaag bevestigd door dag deals van iBood, Phantom 3 Advanced voor 799 euro! Verwachte verzenddatum: 25 februari 2016...iBood is van MediaMarkt zoals je wellicht weet...voel me nu wel een beetje opgelicht :/

[ Voor 3% gewijzigd door Armo op 20-02-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:38

pinda powerrr

Slow down...

wimpie007 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 02:30:

Voortaan maar bij de BCC bestellen als de MM een actie heeft
Nou, daar is ook niet alles koek en ei...

Heb ergens in het begin van dit topic een post, dat ik voor mijn buurman een leuke laptop had uitgezocht, deze was bij BCC te koop. Op dinsdagavond (voordat MM startte met de actie) ging de prijs met €150 omlaag, laptop stond op voorraad. Gelijk besteld en raad eens....de laptop is er nog steeds niet. Elke keer komt er weer een verhaaltje over drukte bla bla bla. De laptop is bij veel andere shops gewoon op voorraad.
Dus ook BCC doet niet alles goed. Het valt mij zelfs heel erg tegen.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-05 17:06
Armo schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:33:
[...]

De prijzen gaan niet meer omhoog, sterker nog, alle modellen worden nog eens 100 euro goedkoper omdat DJI op 1 maart zeer waarschijnlijk met een nieuwe model (Phantom 4) komt. Die overigens een adviesprijs van 1700 euro heeft.

[afbeelding]

Bovenstaande verhaal werd vandaag bevestigd door dag deals van iBood, Phantom 3 Advanced voor 799 euro! Verwachte verzenddatum: 25 februari 2016...iBood is van MediaMarkt zoals je wellicht weet...voel me nu wel een beetje opgelicht :/
Dollar vs Euro prijzen is 100 euro verschil. Zie de DJI website. Daar staan ze nu al voor $499 en $799, Echter de euro prijs maakt het €499 en €899.

Ik zie dat dat de DJI Phantom 3 Standard nu in de weekfolder staat. Ik wacht ook nog op mijn uitlevering. Goede hoop op week 9 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Shadowzon schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:28:
[...]

Dollar vs Euro prijzen is 100 euro verschil. Zie de DJI website. Daar staan ze nu al voor $499 en $799, Echter de euro prijs maakt het €499 en €899.

Ik zie dat dat de DJI Phantom 3 Standard nu in de weekfolder staat. Ik wacht ook nog op mijn uitlevering. Goede hoop op week 9 dus.
Dat zou inderdaad zomaar kunnen en in dat geval was de aanbieding van iBood (advanced voor 799euro) niet slecht! Maar goed, we wachten geduldig af..ik heb ondertussen alle nodige accessoires (zelfs uit China) al binnen behalve de drone zelf :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowzon
Armo schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:32:
[...]

Dat zou inderdaad zomaar kunnen en in dat geval was de aanbieding van iBood (advanced voor 799euro) niet slecht! Maar goed, we wachten geduldig af..ik heb ondertussen alle nodige accessoires (zelfs uit China) al binnen behalve de drone zelf :o
Wat heb je zoal voor accessoires gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Shadowzon schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:30:
[...]
Wat heb je zoal voor accessoires gekocht?
Een goede koffer, 1 extra accu, een setje PolarPro filters en nog wat klein spul zoals een korte USB kabeltje en een gimbal saver. Laatste 2 komen uit China, heb ik begin februari besteld terwijl de drone zelf eind januari is besteld..

Heb ondertussen ook een update ontvangen:
Wij verwachten uw DJI Phantom 3 Advanced, onder artikelnummer 1386978, begin maart bij u te kunnen bezorgen. Mocht deze indicatie tussentijds wijzigen, dan houden wij u wederom op de hoogte.
Hoe zit het eigenlijk met de garantie? We krijgen straks een aankoopbon (is nu al te downloaden) waarop de besteldatum te zien en de verwachtte leverdatum van destijds (bij mij 3 tot 4 dagen haha).Vanaf wanneer gaat de garantieperiode in? Moeten we niet een factuur gaan eisen waarop de daadwerkelijke leverdatum te zien is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rayvonrk
Armo schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:17:
[...]

Hoe zit het eigenlijk met de garantie? We krijgen straks een aankoopbon (is nu al te downloaden) waarop de besteldatum te zien en de verwachtte leverdatum van destijds (bij mij 3 tot 4 dagen haha).Vanaf wanneer gaat de garantieperiode in? Moeten we niet een factuur gaan eisen waarop de daadwerkelijke leverdatum te zien is?
Wanneer je bestelling wordt geleverd krijg je een factuur op datum van bezorging. Heb tijdens de actie ook een samsung magnetron gekocht, werd pas geleverd na einde cashback dus moest ik creatief zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:38

pinda powerrr

Slow down...

pinda powerrr schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:06:
[...]

Nou, daar is ook niet alles koek en ei...

Heb ergens in het begin van dit topic een post, dat ik voor mijn buurman een leuke laptop had uitgezocht, deze was bij BCC te koop. Op dinsdagavond (voordat MM startte met de actie) ging de prijs met €150 omlaag, laptop stond op voorraad. Gelijk besteld en raad eens....de laptop is er nog steeds niet. Elke keer komt er weer een verhaaltje over drukte bla bla bla. De laptop is bij veel andere shops gewoon op voorraad.
Dus ook BCC doet niet alles goed. Het valt mij zelfs heel erg tegen.
Om het verhaal met een grote WTF af te sluiten:

Vandaag heeft de buurman wederom gebeld waar de laptop bleef. Dit keer kreeg hij een medewerker aan de lijn die meer wist. De laptop is nooit besteld en gaat ook zeker niet komen!
Klagen moest hij maar doen bij de winkel zelf (hij zou de laptop in een vestiging ophalen). Op het antwoord dat die winkel er niets mee te maken zou hebben werd de medewerker zelfs boos en wilde absoluut niet luisteren, want online besteld heeft er niks mee te maken bla bla bla. Dus mond houden en lekker klagen bij de winkel was het advies :X En geef nou maar ff snel je rekeningnummer, dan wordt het wel terug gestort. Echt een gevalletje "hoe hoort het niet bij een callcenter" :/

Dus tot zover de "high service" van de BCC. Die slaan we dus maar over bij de volgende BTW actie -O- Misschien is die Media Markt zo gek nog niet :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowzon
Nog steeds niet mijn DJI Drone ontvangen. Een van jullie wel?

[ Voor 11% gewijzigd door Shadowzon op 26-02-2016 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1702
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07-2023
Shadowzon schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:58:
Nee, wacht er ook nog steeds op. Was wel verbaasd dat afgelopen dinsdag de drone op de webshop van de MM een aantal uren op voorraad stond ("voor 22.00 uur besteld, morgen in huis 8)7 )en ik dacht daardoor dat ik m deze week wel eindelijk zou krijgen, maar helaas...
Had een screenshot van de webshop gemaakt waarop stond dat deze op voorraad was en gisteren deze gemaild naar de MM waarom deze wel op voorraad stond, maar niet uitgeleverd wordt. Helaas nog geen antwoord :-( ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:12

Coach4All

I'm a Coach 4 All

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:45
Toevallig volgende week in Belgie.

Zie dat Apple in Belgie wel mee doet (staat niet in de uitzonderingen). Dus misschien een iMac scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roebenovski
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-03-2023
Klopt: in de folder staat een iphone 6 voor €528.1 ipv €639. Apple is er dus deze keer wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loccie8910
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-09-2021
Geldt dit ook bij mediamarkt belgie, alvast kopen en daarna btw korting terug vragen?

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
*knip*

Modbreak:Dit is geen "dump je mediamarkt vraag" topic.

[ Voor 72% gewijzigd door gambieter op 28-02-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:03
Aangezien het een ander bedrijf is zou ik het raar vinden. Wel kun je misschien coulance vinden bij de fabrikant zelf of zoals Apple (meer merken die het doen) die gewoon wereldwijde garantie aanbied.

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 28-02-2016 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:06
Mediamarkt Belgie bied ook verzending naar een BPost servicepunt. Dat kan best handig zijn, omdat er bijvoorbeeld omgeving Breda-Tilburg onder andere in Baarle-Hertog, Weelde en Poppel een locatie aanwezig is.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Uitzonderingen:
ALLE PRODUCTEN DIE NIET VOORZIJN ZIJN VAN EEN AANDUIDING "BTW-WEG-ERMEE!"

Tsja....waarom ze je dan nog andere uitzonderingen ertussen? Gewoon alles aanduiden wat wel meedoet en de rest spreekt voor zich.

Op de webwinkel doet alleen de iPad Air 16GB mee.
Wel een mooie prijs, maar de specs zijn toch niet echt goed genoeg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kan de Belgische actie misschien in een apart topic ipv de titel van de NL actie te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

sambalbaj schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:25:
Kan de Belgische actie misschien in een apart topic ipv de titel van de NL actie te wijzigen?
Mee eens, wat een chaos hier :o

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Shadowzon schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:58:
Nope...vandaag precies 5 weken geleden besteld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:54
sambalbaj schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:25:
De Mediamarkt-actie in Nederland is al lang afgelopen, dus ik zou niet weten waar nog over gediscusseerd kan worden. Alles is wel gezegd volgens mij (gezeur met leveren etc) en alles wat er gezegd wordt past beter in een shop-review of een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switcht
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:44
Goed nieuws! Dit trekt me over de streep om de Sonos Play 5 2nd gen te gaan halen. Scheelt toch wel 100€ zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:09
Waah schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:29:
[...]

De Mediamarkt-actie in Nederland is al lang afgelopen, dus ik zou niet weten waar nog over gediscusseerd kan worden. Alles is wel gezegd volgens mij (gezeur met leveren etc) en alles wat er gezegd wordt past beter in een shop-review of een ander topic.
Dan zet je een slotje op dit topic en open je een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowzon
Armo schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:25:
[...]

Nope...vandaag precies 5 weken geleden besteld :/
Hier ook nog steeds niet. Ben het langzaamhand wel beu. Totaal geen communicatie vanuit Mediamarkt over de verwachte leverdatum. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy2
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-01 20:25
Was juist voor een droogkast aan het kijken en met 21% korting nog altijd even duur als andere belgische winkels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Shadowzon schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:34:
[...]
Hier ook nog steeds niet. Ben het langzaamhand wel beu. Totaal geen communicatie vanuit Mediamarkt over de verwachte leverdatum. :(
Geldt ook voor mij, heb nog nooit zo lang op een bestelling hoeven te wachten. Tegen mij hebben ze "begin maart" gezegd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-05 07:22
Tjiwa schreef op maandag 29 februari 2016 @ 01:06:
Mediamarkt Belgie bied ook verzending naar een BPost servicepunt. Dat kan best handig zijn, omdat er bijvoorbeeld omgeving Breda-Tilburg onder andere in Baarle-Hertog, Weelde en Poppel een locatie aanwezig is.
Bedankt voor de tip, dit werkt inderdaad uitstekend. Scheelt mij weer een rit naar Turnhout waar het sowieso niet op voorraad was :) .

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1702
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07-2023
Shadowzon schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:34:
[...]

Zojuist een mail ontvangen dat de drone morgenochtend (eindelijk) bezorgd gaat worden door postnl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
rudy1702 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 21:53:
[...]
Zojuist een mail ontvangen dat de drone morgenochtend (eindelijk) bezorgd gaat worden door postnl!
Hier ook! Werd wel tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowzon
En, de drone binnen? Hier nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Shadowzon schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:21:
En, de drone binnen? Hier nog steeds niet.
De mijne is maandag geleverd! 27 jan besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowzon
Armo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:59:
[...]

De mijne is maandag geleverd! 27 jan besteld.
Ook de phantom 3 standard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Shadowzon schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 07:28:
[...]

Ook de phantom 3 standard?
Nee, advanced heb ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 15:54

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Iemand enig idee of er dit jaar (lees: voor augustus) nog weer BTW dagen aankomen? Of is het maar 1x per jaar? Ik kan er weinig over vinden op hun eigen website / hier.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:12

Coach4All

I'm a Coach 4 All

NeFoRcE schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:49:
Iemand enig idee of er dit jaar (lees: voor augustus) nog weer BTW dagen aankomen? Of is het maar 1x per jaar? Ik kan er weinig over vinden op hun eigen website / hier.
Is maar 1 keer per jaar....

Maar rond deze tijd beginnen vaak wel de EK/WK/Olympische acties. En de vakantie geld verdubbelaar...
Nog heel even geduld denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Coach4All op 24-05-2016 09:30 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switcht
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:44
Coach4All schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:29:
[...]

Is maar 1 keer per jaar....

Maar rond deze tijd beginnen vaak wel de EK/WK/Olympische acties. En de vakantie geld verdubbelaar...
Nog heel even geduld denk ik.
Gelden deze acties dan zowel in België als Nederland?
Van de vakantie geld verdubbelaar heb ik nog nooit gehoord: wat is het concept daarachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 18:59

Perkouw

Moderator General Chat
Een kick als deze is niet nodig. Ik gooi het topic dicht.
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Veel gestelde vragen: Actiesite.