(Afgelopen) MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties 2015 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste
Acties:
  • 287.452 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-07 12:28
Mede-auteur:

Anoniem: 601201

Er is officieel nog niets aangekondigd. We weten dus niet of er überhaupt een BTW weg ermee actie komt. Maar in dit topic wordt de datum 28 januari een paar keer genoemd als eventuele startdatum.

Inmiddels aangekondigd door de MediaMarkt. Van 28 januari 18:00 uur t/m 1 februari: BTW weg ermee!

ACTIEVOORWAARDEN
Deze actie is geldig op tv's • Audio • Foto & video • Smartphones & smartwatches • Desktops, laptops & tablets • Monitoren & printers • Huishoudelijke apparatuur • Keukenapparatuur • Persoonlijke verzorging • Games, films & muziek

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm- & computeraccessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)
  • Gamingaccessoires
  • Alle Apple-producten (Dixons gooit deze dagen (ma-di-wo) 10% korting op Mac's.
    )
  • Consolehardware
  • Computersoftware
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaidkaarten en -abonnementen
  • Power Service en verzekeringen
  • Giftcards en tegoedkaarten
Alle deelnemende artikelen in onze winkels, uitgezonderd films, muziek en games, zijn geprijsd inclusief btw-voordeel. De wettelijke btw blijft gehandhaafd, dus ook op de aankopen gekocht tijdens deze actie. Het op de kassabon vermelde btw-bedrag is inbegrepen in de actieverkoopprijs. Het voordeel is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief btw.

Rekenvoorbeeld: Een led-tv kost € 1.210 (incl. BTW), 21% BTW WEG ERMEE!, € 1.210 x (100/121) = € 1.000 (excl. BTW). Aan de kassa ontvangt u € 210.- voordeel (= 17,36%).

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.

VEEL GESTELDE VRAGEN
Algemeen:

De korting op mijn bestelling is geen 21%
Dat klopt. Uw voordeel bedraagt 17,36% van de reguliere verkoopprijs (inclusief btw). U kunt een rekenvoorbeeld zien op deze pagina.

Geldt de btw-actie ook voor Apple-artikelen?
Nee. Apple-artikelen zijn uitgesloten van de btw-actie. Dixons gooit deze dagen (ma-di-wo) 10% korting op Mac's.

Kan ik een artikel reserveren voor de btw-actie?
Dit is helaas niet mogelijk. Wij willen iedereen dezelfde kans geven om een aankoop tijdens de btw-actie te doen. Op=op.

Kan ik onder naam van mijn bedrijf artikelen kopen tijdens de btw-actie?
U kunt altijd een artikel aanschaffen onder naam van uw bedrijf bij zowel de Media Markt-winkels als bij de Media Markt-webshop, ook tijdens de btw-actie. Het wettelijke btw-tarief blijft gehandhaafd en staat ook op uw factuur of kassabon vermeld.

Mag ik ook meerdere stuks van 1 artikel bestellen?
Wij willen iedereen dezelfde kans geven om een aankoop tijdens de btw-actie te doen. Indien u meerdere stuks van hetzelfde artikel wilt aanschaffen, moet u voor elk hiervan een aparte bestelling plaatsen.

Mijn artikel heeft geen btw-voordeel!
Het door u geselecteerde artikel kan een artikel zijn dat uitgesloten is van de btw-actie (de uitgesloten productgroepen staan in de actievoorwaarden), of een artikel waarbij de btw-korting later in het bestelproces verrekend wordt. In het laatste geval blijven de prijzen op onze website ongewijzigd maar kunt u het voordeel bij stap 4 via een actiecode invoeren.

Productgroepen:

Welk productgroepen doen mee aan de btw-actie?
TV & audio. Foto & video. Smartphones & smartwatches. Desktops, laptops & tablets, monitoren & printers. Huishoudelijke apparatuur. Keukenapparatuur. Persoonlijke verzorging. Games, films & muziek.

Zijn er productgroepen uitgesloten?
Ja. Welke productgroepen uitgesloten zijn van de btw-actie kunt u hierboven nakijken.

Geldt de btw-actie ook voor Apple-artikelen?
Nee. Apple-artikelen zijn uitgesloten van de btw-actie.

Winkels:

Wanneer is mijn Media Markt-winkel open?
U kunt de aangepaste winkeltijden vinden op: http://www.mediamarkt.nl/openingstijden

De prijs van muziek, films en games in de winkel is niet juist!
In de winkels is het btw-voordeel op muziek, films en games nog niet verwerkt in de getoonde prijs op de sticker.* Dit vanwege het grote assortiment. Er dient een factuur gemaakt te worden door een medewerker en u kunt afrekenen bij de kassa. In de webshop zijn de prijzen wel aangepast met het btw-actievoordeel.
*Media Markt Ekkersrijt uitgezonderd. Deze winkel heeft elektronische prijskaarten.

Is een artikel op voorraad in de winkel?
Vanwege de drukte tijdens de btw-actie is het voorraadoverzicht niet altijd actueel. Om teleurstelling te voorkomen kan er niet worden gecommuniceerd of een product op voorraad is bij een winkel. (Tijdens de btw-actie geldt: op=op)

Prijzen:
Zijn kortingsacties en andere promoties van fabrikanten geldig tijdens de btw-actie?
De kortings- en cash-back-acties en andere vergelijkbare promoties blijven van kracht tijdens de btw-actie.

Wat kan ik doen als ik een product net voor de btw-actie heb gekocht en de korting ben misgelopen?
Als u een artikel in de winkel maximaal 14 dagen voor de btw-actie heeft gekocht kunt u zich met factuur of kassabon melden bij de betreffende Media Markt-winkel. Aankopen gedaan in onze webshop komen niet in aanmerking voor deze laagsteprijsgarantie.

Waarom was mijn product vorige week goedkoper?
Tot aan de btw-actie volgt Media Markt zijn standaard prijsbeleid ( http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/over-ons.html#prijskaart ). De prijzen worden dagelijks afgestemd op 25 concurrenten. Woensdag worden alle prijzen gedurende de btw-actie vastgezet.

Webshop:

Ik wil betalen maar de site geeft aan “artikel niet meer op voorraad”.
Pas bij het betalingsscherm (stap 4) wordt het artikel voor u gereserveerd. Na een paar minuten vervalt deze reservering automatisch. Uw product is pas gereserveerd als u de bestelling geheel heeft afgerond.

Ik heb de bestel- of reserveringsmail niet ontvangen.
U ontvangt de bevestigingsmail binnen 2 uur na bestellen. Indien u deze e-mail niet binnen 2 uur heeft ontvangen adviseren we u contact op te nemen met onze klantenservice: 0800-0366

Wat is de levertijd van een artikel?
De verwachte levertermijn van een artikel op voorraad kunt u vinden onder de prijs.

Is een artikel nog op voorraad in de webshop?
Als u een product niet kunt vinden op onze website is dit artikel niet op voorraad. Dit wordt ook aangeduid als “niet leverbaar”.

Service en diensten

Kan ik artikelen kopen in de webshop en afhalen in de winkel?
Dit is helaas niet mogelijk tijdens de btw-actie.

Is financiering of gespreid betalen mogelijk tijdens de btw-actie?
Het financieren van een product is niet mogelijk gedurende de btw-actie.

Geldt de btw-actie ook voor services zoals Power Service?
Power Services, Essent-producten en diensten zijn uitgesloten van de btw-actie. http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/powerservice.html

Kan ik tijdens de btw-actie artikelen reserveren?
Alleen voor witgoedartikelen kunnen reserveringen gemaakt worden in de winkels tijdens de btw-actie. Voor overige artikelen is dit niet mogelijk en geldt OP=OP.

Staat uw vraag er niet tussen?
Neemt u dan contact op met 0800-0366
Klik hier voor de btw-dagen-actievoorwaarden

Nogmaals: Alles wat je nu leest is op basis van informatie van de MediaMarkt zelf. Er is geen enkele garantie dat de informatie in dit topic volledig en/of juist is.

[ Voor 212% gewijzigd door zeef op 26-01-2015 10:45 ]

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-07 13:46
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

En wat meer informatie in de TS mag ook wel :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:44
Inderdaad: Bron?

Echter ben ik denk ik op zoek naar een iPad(zie: iPad of Android tablet (i.v.m. Google diensten))

Ik ben daarom op zoek gegaan naar informatie op internet. Daar kwam ik inderdaad vaak januari/begin februari tegen. Ook dit jaar zal dat waarschijnlijk ook zo zijn. Er werd gezegd/gegokt dat het dit jaar op 30 januari zou zijn omdat mensen dan hun loon binnen hebben. (Ik zoek die website nog even op. Echter is dat geschreven door iemand met een mening en ook zonder bronvermelding dus wat er waar aan is weet men niet.)

Echter was ik gisteren bij de Media Markt om de iPad Air 2 eens te bekijken en of ze nog wat konden doen met de prijs ( >:) ) (bijvoorbeeld middels de studentenkorting*). Maar hij zei dat hij niks kon betekenen(wie niet waagt, wie niet wint). Het ging hierbij om 2 medewerkers die werkten op de Apple afdeling binnen Media Markt(zwarte overhemden).
Ik heb vroeg ze of ze heel misschien, stiekem, geheimzinnig bla bla, konden vertellen wanneer de BTW-vrije dagen** waren. Dat wisten/konden ze uiteraard niet vertellen. Vervolgens kwamen ze met de opmerking dat Apple dit jaar volledig uitgesloten is van de BTW-actie(vorige keer deed namelijk ook al niet alles mee).
Dus dat is dan pech hebben voor mij. Maar je weet nooit of het echt zo is, wie weet proberen ze zo nog de iPad Air 2 aan mij zonder korting te verkopen. :)

Vorig jaar was de actie van 29 januari 2014 18:00 tot 2 februari 2014 18:00

EDIT: Gevonden: http://mediamarkt.winkelacties.nu/aanbieding/btw-actie/
Nogmaals, dit is niet zeker en slechts gebaseerd op geruchten en inschattingen.

* Bij Apple.com krijg ik studentenkorting wat mij ongeveer €25 scheelt. Echter heb je dan in de ogen van Apple maar 1 jaar garantie. Als ik via Media Markt koop krijg ik de standaard 2 jaar garantie wel.
**BTW-vrije dagen is eigenlijk maar iets minder 18% korting, maar dat menig Tweaker wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Trezzahn op 08-01-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zijn Nintendo-spullen, meer specifiek de WiiU, nog uitgesloten normaalgesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:36

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Ook in voorgaande jaren deden we topics als deze dicht. Geruchten hebben we niet zoveel aan. Zodra er iets officieels bekend is over een actie is het tijd om een topic te openen.

Dit topic hoort bovendien in AK thuis en niet SF

[ Voor 11% gewijzigd door Perkouw op 08-01-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Eind deze maand weer btw actie bij de mm. Ze mogen ook twee weken voor de actie niet meer de prijzen aanpassen. Alle voordeel voor ons als consument dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Anoniem: 601201 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:45:
Eind deze maand weer btw actie bij de mm. Ze mogen ook twee weken voor de actie niet meer de prijzen aanpassen. Alle voordeel voor ons als consument dus!!
En war is je bron?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-02 10:21
Anoniem: 601201 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:45:
Kan dit ook bevestigen ( broertje werkt bij MM )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jeroen van mm Zaandam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
IGC058 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:02:
[...]

Kan dit ook bevestigen ( broertje werkt bij MM )
Ze mogen alleen de prijzen niet meer verhogen. Misschien moeten we maar een apart topic aanmaken voordat een mod zich hieraan irriteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op advies van Gambieter nieuw topic aangemaakt voor de mediamarkt btw actie. Deze vind eind deze maand plaats. Mediamarkt mag dit jaar voor het eerst vanaf twee weken voor de actie de prijzen niet meer verhogen.

In dit topic kan over de actie gesproken worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 601201 op 11-01-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-07 15:05
Als het er nog toe doet, een medewerker in Rijswijk heeft me ook bevestigd dat de actie eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 616620

Het gaat toch om 21%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topic heropend en posts er naar toe verplaatst.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.foldersenkranten.nl/user_files/image/btw_actie_2015/btw-actie-2015.jpg

Hoe werkt de BTW- actie van MediaMarkt?

In het verleden is er nogal wat te doen geweest om de 21% korting waarmee MediaMarkt adverteert tijdens de BTW vrije dagen. De actie raakte in opspraak omdat iedereen verplicht is BTW te betalen, en omdat de werkelijke korting geen 21% zou zijn.

De 21% BTW is een verplichte belasting en kan niet zomaar tijdens een winkelactie worden afgeschaft. Echter, hetzelfde percentage kan wel door een bedrijf worden weggeven in de vorm van een aanbieding. In het geval van de BTW- actie draait de MediaMarkt dus gewoon op voor de 21% korting. Je betaalt dus wel belasting, maar ontvangt ook gewoon een korting. Voor de consument maakt het dus niet zo veel uit of er geadverteerd wordt met het woord BTW of niet. Dit hoort nu eenmaal een beetje bij de reclamecampagne moet je maar denken.

Hoe zit het nu met de werkelijke korting?
Hierover is veel te doen geweest. Tijdens de BTW vrije dagen worden wel degelijk kortingen weggegeven. Alleen gaan veel mensen de fout in bij het berekenen van de prijs inclusief de korting. De fout ligt vaak bij het berekenen van de BTW. Aan de hand van onderstaande rekenvoorbeelden kun je duidelijk zien hoe je de prijs met korting dient te berekenen.

Foutieve berekening 21% BTW:

Televisie oude prijs: € 2000,- (inclusief BTW)
Berekening: € 2000,- / 100 = € 20,- * 21 = € 420,-
Televisie nieuwe prijs: € 2000,- - € 420,- = € 1580,-

Juiste berekening 21% BTW:

Televisie oude prijs: € 1000,- (inclusief BTW)
Berekening: € 2000,- / 121 = € 16,53 * 21 = € 347,11
Televisie nieuwe prijs: € 2000,- - € 347,11 = € 1652,89

De effectieve korting die tijdens de BTW- actie ontstaat is dus een slordige 17,36%
(€ 347,11 / € 2000,- = 0,173 * 100 = 17,36%)

Of er tijdens de BTW vrije dagen van de MediaMarkt nu wel of geen BTW 'echte' BTW als korting wordt gehanteerd. Feit is dat er tijdens de MediaMarkt actie op veel electronica een effectieve korting geldt van maar liefst 17,36%. En op producten (zoals elektronica) waarbij de concurrentie moordend is, zijn kortingen met dit percentage zeer zeker de moeite waard om in de gaten te houden.
Apple producten tijdens de BTW- actie

Apple producten

Een veel voorkomende vraag is er één die betrekking heeft op Apple producten. Zo wordt ons vaak de vraag gesteld of items van Apple tijdens de BTW- actie van 2015 ook in de uitverkoop gaan. En zo ja, welke.
Hoe dit er precies uit gaat zien blijft een speculeren. Wel kunnen we uit voorgaande BTW- acties een inschatting maken van welke Apple producten er mogelijk aan de actie meedoen. Zo gingen er vorig jaar bijvoorbeeld de volgende Apple items met fikse korting over de toonbank van de MediaMarkt:

-Apple Mac mini (MD398)
-Apple LED Cinema Display 27inch (resolutie 2560x1400)
-Apple MacBook Air 13 inch (MD760)

Dit jaar gaan de geruchten dat de BTW- actie niet opgaat voor alle MacBooks, maar wel voor het instapmodel van de MacBook Air. Ook zouden het instapmodel van de MacBook Pro Retina (128 GGB) en de iMac (21,5 inch) meedoen aan de komende actie.

Naast veel Apple accessoires werden vorig jaar alle modellen iPads en iPhones uitgesloten van de BTW- actie. In een jaar tijd zijn er echter wel weer een aantal verschillende modellen en typen iPads en Iphones op de markt verschenen. Er is dus een goede hoop dat de oudere modellen scherp zijn ingekocht en dit keer wel meedoen met de actie.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 09:13
Mediamarkt mag dit jaar voor het eerst vanaf twee weken voor de actie de prijzen niet meer verhogen.
Dat is al jarenlang het geval, dit om gezeik van mensen te voorkomen die lopen te beweren dat de prijzen vooraf verhoogd worden.

[ Voor 5% gewijzigd door nooberke op 11-01-2015 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat dit gelden voor alle producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Nu online
Anoniem: 616620 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:29:
Gaat dit gelden voor alle producten?
Welke items doen mee aan deze MediaMarkt actie?

Net als bij elke grote winkelactie zijn er ook tijdens de ‘BTW- weg ermee’- actie een aantal artikelen uitgesloten van de actie. Vaak zijn worden deze producten onderverdeeld in verschillende productgroepen als TV, computer, telecom, hifi, navigatie, car-hifi, draagbare audio, huishoudelijke apparaten, foto & video, blu-ray- en dvd-spelers.
Op het eerste gezicht lijkt het alsof bijna alles van de BTW actie is uitgesloten. Maar schijn bedriegt. Het assortiment van MediaMarkt is immers zo ontzettend breed dat het onoverkoombaar is om niet binnen elke productgroep wel een paar merken erbij te hebben waarvan de adviesprijzen niet kunnen afwijken. Bovendien zijn de marges op sommige producten zo laag, dat het bijna onmogelijk is om hierop nog een extra korting te geven.
Bij producten van Apple en Bose blijkt dit bijvoorbeeld nogal lastig te zijn. Tenminste, dit blijkt uit eerdere edities van de MediaMarkt BTW vrije dagen. Hoewel Apple een redelijk vaste adviesprijs hanteert, worden tijdens de BTW actie toch een aantal uitzonderingen gemaakt. Zo ook met de BTW actie van vorig jaar. Hier werden bijvoorbeeld modellen van de Mac mini’s, de iMac’s (27inch) en de MacBook Air (13 inch).
Bij een merk als Bose werden in het verleden tijdens de MediaMarkt BTW actie helemaal geen uitzonderingen in prijs gemaakt. Ook bij huishoudelijke apparaten van merken als Miele & Liebherr werden tijdens de actie (voor zover bekend) ook nog nooit uitzonderingen op de prijs gemaakt.

Voor een compleet overzicht van artikelen die met de BTW actie worden uitgesloten vind je met enkele dagen voor aanvang van de actie terug op deze pagina.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:59

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

nooberke schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:27:
[...]

Dat is al jarenlang het geval, dit om gezeik van mensen te voorkomen die lopen te beweren dat de prijzen vooraf verhoogd worden.
Toevallig hebben die mensen die dat lopen te beweren vaak ook nog gelijk.
Ik heb 2 jaren een Samsung SSD proberen te kopen tijdens de BTW weken en de prijs was exact hetzelfde als de normale prijs, terwijl heel veel andere producten wel je "juiste" prijs hadden.

Die SSD was bijvoorbeeld bij de Wehkamp nog goedkoper 8)7
In ieder geval, ik ga proberen mijn slag te slaan op een Logitech Z623 speaker set. Voor 100 euro wil ik die wel meenemen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
kuusj98 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:35:
[...]

Toevallig hebben die mensen die dat lopen te beweren vaak ook nog gelijk.
Ik heb 2 jaren een Samsung SSD proberen te kopen tijdens de BTW weken en de prijs was exact hetzelfde als de normale prijs, terwijl heel veel andere producten wel je "juiste" prijs hadden.

Die SSD was bijvoorbeeld bij de Wehkamp nog goedkoper 8)7
In ieder geval, ik ga proberen mijn slag te slaan op een Logitech Z623 speaker set. Voor 100 euro wil ik die wel meenemen.
Een SSD valt onder de computer accessoires afdeling en is daardoor uitgesloten geweest afgelopen jaren, niet vreemd dus dat de prijs hetzelfde was ;)

Daarnaast ben ik bang dat je speaker set onder exact dezelfde afdeling zal vallen en dus ook geen korting zal krijgen als de voorwaarden gelijk blijven aan de voorwaarden van de afgelopen paar jaar ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Trezzahn schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:12:
* Bij Apple.com krijg ik studentenkorting wat mij ongeveer €25 scheelt. Echter heb je dan in de ogen van Apple maar 1 jaar garantie. Als ik via Media Markt koop krijg ik de standaard 2 jaar garantie wel.
Lichtelijk offtopic: Als je direct bij Apple koopt heb je twee jaar garantie. Voor die 25 euro korting en twee jaar garantie zou ik hem zelf bij Apple kopen. Als de korting bij MediaMarkt veel hoger is dan zou ik hem inderdaad daar kopen. Maar volgens de geruchten in dit topic doet Apple niet mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ga een tv kopen, weet alleen nog niet welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601201 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:40:
Ik ga een tv kopen, weet alleen nog niet welke.
Denk dat ik ook een tv ga kopen. Misschien een PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben benieuwd dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Anoniem: 616620 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:41:
[...]

Als ik het goed heb zijn games/consoles toch ook uitgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[...]

Oke welke heb jij op het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
iPodKiller schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:44:
[...]

Als ik het goed heb zijn games/consoles toch ook uitgesloten?
Even googlen gaf de voorwaarden uit 2014...toen waren ze inderdaad uitgesloten
Actievoorwaarden

Deze actie is geldig op Beeld & Geluid, Computer, Telecom, Foto & Video, Car-hifi & Navigatie, Witgoed & Klein huishoudelijk, Keukenapparatuur en Persoonlijke Verzorging.

Uitzonderingen:

Muziek, Film, Games en Speelgoed:
CD/DVD/Blu-ray-Discs/ LP´s
Console Games & PC games
Console Hardware
Software
Speelgoed
Alle accessoires (zoals hoofdtelefoons, weerstations, mediaplayers, NAS, smartwatches, alarmsystemen huis, harde schijven, zowel intern als extern, klik hier voor een overzicht van alle accessoires)
Beeld & Geluid:
Sony: W905-serie, W805-serie, W807-serie, W855-serie,
X9005-serie
LG: LA7408-serie, LA7909-serie, LA8609-serie, LA9609-serie, LM960-serie, LA 6918-serie, LA9659-serie, LA9709-serie, EA9809-serie, EA8809-serie
Panasonic: alle 3D-modellen
Philips: 6000-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Samsung: F7000-serie, F8000-serie, F9000-serie
Sharp: LE657-serie, LE757-serie, LE857-serie
B&W: alle B&W producten
Bose: alle Bose producten
Sonos: alle sonos producten
Humax: 5100, 5200
Computer:
Software
Alle Apple iPad modellen
Telecom:
Apple iPhone
Samsung telefoon introducties tussen 1-1-2014 t/m 2-2-2014
HTC one-serie
Sony Xperia Z-serie en Xperia Z1-serie
Prepaid kaarten en abonnementen
Foto & Video:
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, EOS 70D, POWERSHOT S110 S, POWERSHOT S120 S, G1X, G16, “L” lenzen
Nikon: D300S, D800, D610, D5100 18-55VR-55-200VR kit, D7100, Lenzen boven € 1300,-
Fujifilm: alle X-series (inclusief X-mount lenzen)
Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-LF-serie, DMC-LX-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, DMC-GH-serie, DMC-GX-serie, DMC-GM-serie, HC-X920 zwart 3MOS, HC-X810 zwart 3MOS
Sony: DSC-RX100M2, DSC-RX-10, DSC-XQ100, DSC-HX300, ILCE-7KB
JVC: GC-XA1
GoPro: alle GoPro producten
Sigma: alle Sigma producten
Car-hifi & Navigatie
TomTom: GO 6000 EU 45, GO 5000LIVE TRAFFIC EU 45, XL CLASSIC-series W-EU, xxl CLASSIC SERIES WE
Witgoed:
Alle Liebherr producten
Power Service en verzekeringen
Giftcards en tegoedkaarten
Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel.

De wettelijke BTW blijft gehandhaafd, dus ook op de aankopen gekocht tijdens deze actie. Het op de kassabon vermelde BTW-bedrag is inbegrepen in de actieverkoopprijs. Het voordeel is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld : Een LED-TV kost € 1.210 (inclusief BTW) 21% BTW WEG ERMEE! € 1.210 x (100/121)= € 1.000 (exclusief BTW). Aan de kassa ontvangt u € 210.voordeel (=17,36%).
Prijzen zijn exclusief thuiskopieheffing (www.thuiskopie.nl).
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Ik zag zo snel geen datum, maar het zal denk ik weer de laatste week van januari zijn. Dan kunnen de loonstrookjes weer ingeleverd worden. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Toch zie je dat conform de voorwaarden in 2014 de echt leuke producten, met flinke kortingen, helaas uitgezonderd zijn. Hopelijk is Miele wel beschikbaar, hebben nog een goede stofzuiger nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aghanim schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:54:
Toch zie je dat conform de voorwaarden in 2014 de echt leuke producten, met flinke kortingen, helaas uitgezonderd zijn. Hopelijk is Miele wel beschikbaar, hebben nog een goede stofzuiger nodig :)
Neem dan een nilfisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ben eigenlijk voorzien, maar toch nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-02 10:21
zoek ook een mooie fullhd led 40" om goed op te kunnen gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
IGC058 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:01:
[...]

zoek ook een mooie fullhd led 40" om goed op te kunnen gamen
Moet je toch eerst een leren gamen 8)
Grapje van een NO-Gamer (Geinje :*) ) En succes met het vinden met wat je zoekt. MM maakt me GEK!!!

[ Voor 3% gewijzigd door thethe2010 op 11-01-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
nooberke schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:27:
[...]

Ahem: apis29 in "Ik twijfel tussen Sony 50W815b en Panasonic 47AS750E. Help!" en dat was zeker niet de enige prijsverhoging, ook in jaren ervoor zeker waargenomen ...

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 11-01-2015 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus12
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-07 16:47
De inhoud van de uitzonderingenlijst zijn juist de interessante producten.
Ik vind die actie van mm daarom maar een wassen neus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bcc heeft ook btw actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-07 17:49
Mediamarkt kondigt de BTW dagen slechts enkele dagen van te voren aan. Zo voorkomt Mediamarkt dat de klant wacht met kopen tot de actiedagen. Het is echter eenvoudig om te achterhalen wanneer de BTW actie in 2015 zal plaatsvinden. Allereerst vind de actie plaats nadat het gros van de Nederlanders zijn januari salaris heeft ontvangen. Daarnaast wil MediaMarkt het maximale uit deze actie halen en daarom zal de actie plaatsvinden in een weekend waarbij alle vestigingen koopzondag hebben. In 2015 zal de Mediamarkt 21% actie dus vrijwel zeker in het weekend van 30 januari tot en met 1 februari plaatsvinden.
bron: http://electronica.infonu...markt-btw-actie-2015.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ph046ph
  • Laatst online: 16-06 00:30
Als het goed is zal dat ook eind januari zijn inderdaad. Waarschijnlijk ga ik een nieuwe laptop bij BCC kopen. Heb ook een nieuwe wasmachine nodig, maar die haal ik bij Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ph046ph schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:01:
[...]

Als het goed is zal dat ook eind januari zijn inderdaad. Waarschijnlijk ga ik een nieuwe laptop bij BCC kopen. Heb ook een nieuwe wasmachine nodig, maar die haal ik bij Mediamarkt.
Hoezo dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-07 20:04

Geckoo

Good news, everyone!

Bcc gaat altijd met de acties mee van conculegas

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ph046ph
  • Laatst online: 16-06 00:30
Laptop die ik wil kopen heeft BCC wel en Mediamarkt niet. Bij wasmachine is dat juist andersom. :+
Zit er ook over na te denken om een nieuwe TV te kopen, maar dan moet er eind januari weer een nieuwe cashback actie van Samsung zijn (denk het niet, maar wie weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:20
Ik vraag me even af wat de rechten zijn met betrekking tot ruilen bij een fysieke aankoop in de winkel. Mocht ik bijvoorbeeld een product (laptop) kopen op 24 januari in een Media Markt, ik laat dit product in de verpakking zitten en open het niet. Mocht ik besluiten het product te retourneren, geeft Media Mark dat het geld terug? Of hoeven ze het product helemaal niet aan te nemen voor retour?

Ik vraag dit omdat het wellicht interessant is om een product één week voor aanvang van de actie te kopen, het vervolgens tijdens de actie te retourneren en het product opnieuw te kopen (ofwel prijsverschil terug halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 19:19

Toff

FP ProMod
Zo te zien moest je in 2014 wel erg veel geluk hebben, als je nog iets kon vinden waar de korting wel voor gold. Hopelijk is men dit keer iets soepeler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

SquareOne schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:58:
Ik vraag me even af wat de rechten zijn met betrekking tot ruilen bij een fysieke aankoop in de winkel. Mocht ik bijvoorbeeld een product (laptop) kopen op 24 januari in een Media Markt, ik laat dit product in de verpakking zitten en open het niet. Mocht ik besluiten het product te retourneren, geeft Media Mark dat het geld terug? Of hoeven ze het product helemaal niet aan te nemen voor retour?

Ik vraag dit omdat het wellicht interessant is om een product één week voor aanvang van de actie te kopen, het vervolgens tijdens de actie te retourneren en het product opnieuw te kopen (ofwel prijsverschil terug halen).
In hoeverre vind je dat interessant?

Je koopt iets voor 121 euro. Je laat het in de verpakking zitten, week later breng je het terug, je krijgt 121 euro terug, en vervolgens koop je het voor 100 euro in die actie week.

Je bent tijd kwijt, het ritje er naar toe is niet gratis, ritje terug ook niet, en bij de servicedesk is het altijd druk.. Met andere woorden.. Wacht dat gewoon, scheelt je een hoop tijd en geld..

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

apis29 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:34:
[...]

Ahem: apis29 in "Ik twijfel tussen Sony 50W815b en Panasonic 47AS750E. Help!" en dat was zeker niet de enige prijsverhoging, ook in jaren ervoor zeker waargenomen ...
In 2012 ook meegemaakt met een 32" tv van samsung, uiteindelijk was die mét de 'btw'-korting 4% goedkoper.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 22:29

whats the point als je het product in de verpakking laat zitten?
Dan moet je 2x naar de winkel ipv 1 keer. Incl de lange rij die meestal bij de retour balie staat.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
RocketKoen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:20:
[...]

Dan moet je 2x naar de winkel ipv 1 keer. Incl de lange rij die meestal bij de retour balie staat.
Nou, dan weet je zeker dat je het product hebt. Vaak start de BTW-actie op woensdag of donderdag, ivm werk is het voor mij onmogelijk om op één van die dagen om 8:00 voor de winkel te staan. Als ik het product vooraf kan halen en het verschil dus terug halen is dat voor mij een stuk makkelijker.

Ik weet dus dat bij online bestellen je altijd het recht heb om een ongebruikt product 14 dagen te retourneren. Voor aankopen in fysieke winkels zijn dit soort regels er niet. Mijn vraag is dus eigenlijk of iemand enig idee heeft hoe de Media Markt omgaat met producten retourneren. Geven ze gewoon geld terug, of krijg je bijvoorbeeld alleen MM tegoedbonnen, is er een maximum termijn hiervoor, dat soort zaken.

Edit: Media Markt hanteert natuurlijk wel laagste prijs garantie en daardoor betalen ze het verschil terug. Daar kun je het wel op gooien dan. Dan is het verhaal van hierboven niet van toepassing.

Dan komt wel weer de vraag in mij op: wat nu als ik het product koop, maar de actie komt er toch niet... Kan het product dan geretourneerd worden. :+

[ Voor 15% gewijzigd door SquareOne op 11-01-2015 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je hoeft ook niet om 08:00 voor de winkel te staan, dan zijn ze namelijk nog niet open ;)

Daarnaast heeft de mediamarkt elke avond koopavond, en zijn ze open van 10:00 tot 21:00 of zelf 22:00. Moet lukken toch.. En anders ga je eerst kijken, en bestel je online tijdens die actie.. Hoef je ook niet langs de servicebalie...

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SquareOne schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:23:
[...]

Nou, dan weet je zeker dat je het product hebt. Vaak start de BTW-actie op woensdag of donderdag, ivm werk is het voor mij onmogelijk om op één van die dagen om 8:00 voor de winkel te staan. Als ik het product vooraf kan halen en het verschil dus terug halen is dat voor mij een stuk makkelijker.

Ik weet dus dat bij online bestellen je altijd het recht heb om een ongebruikt product 14 dagen te retourneren. Voor aankopen in fysieke winkels zijn dit soort regels er niet. Mijn vraag is dus eigenlijk of iemand enig idee heeft hoe de Media Markt omgaat met producten retourneren. Geven ze gewoon geld terug, of krijg je bijvoorbeeld alleen MM tegoedbonnen, is er een maximum termijn hiervoor, dat soort zaken.
Hoeveel drukte verwacht jij. Het is 17% korting, geen 71%. En er zijn geen Uggs zover ik weet ;)

Mediamarkt geeft gewoon geld terug. Ik heb al een keer een kabeltje terug gebracht toen ik er thuis achter kwam dat het de verkeerde was.
Alleen de producten die je terug brengt gaan bij de retour balie in de kast. Het kan best een dag duren voordat het weer in het schap ligt. Dus als ze uitverkocht zijn, heb je helemaal niks als je je eerdere aankoop terug brengt.

Je kan natuurlijk proberen om met het bonnetje terug te gaan en het verschil te krijgen. Maar of ze dat doen weet ik zo niet.

Staat overigens ook gewoon op de site:
Retourneren / omruilen van producten gekocht in een Media Markt-winkel

Retournering van een bij Media Markt gekocht product tegen restitutie van de koopprijs is mogelijk binnen veertien dagen na aankoop. Media Markt is alleen gehouden een verzoek tot restitutie van de koopprijs te honoreren, indien de klant binnen veertien dagen na aankoop terugbetaling van de koopprijs of omruil verlangt, zonder dat er sprake is van een defect, en aan de volgende voorwaarden voldoet:

De klant moet gelijktijdig de originele kassabon overleggen.
Het product dient aangekocht te zijn in een in Nederland gevestigde winkel van Media Markt.
Het product moet ongeopend, compleet en onbeschadigd in de originele verpakking zijn verpakt.
Het product is ongebruikt.
Overigens zijn er wel uitzonderingen:
Uitgesloten van retour en omruiling in een Media Markt winkel zijn:

Prepaid- en softwarepakketten.
Licentiegebonden producten.
Navigatieapparatuur.
Desktopcomputers, notebooks, tablets, smartphones en overige datadragende producten.
Satelliettunerpakketten en smartcards.
Hygiënische producten (bijvoorbeeld scheerapparaten, hoofdtelefoons).
Op maat gemaakte producten en/of aanpassingen aan producten in opdracht van de klant.
Giftcards

[ Voor 9% gewijzigd door RocketKoen op 11-01-2015 23:29 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
RocketKoen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:27:
[...]

Hoeveel drukte verwacht jij. Het is 17% korting, geen 71%. En er zijn geen Uggs zover ik weet ;)

Mediamarkt geeft gewoon geld terug. Ik heb al een keer een kabeltje terug gebracht toen ik er thuis achter kwam dat het de verkeerde was.
Alleen de producten die je terug brengt gaan bij de retour balie in de kast. Het kan best een dag duren voordat het weer in het schap ligt. Dus als ze uitverkocht zijn, heb je helemaal niks als je je eerdere aankoop terug brengt.

Je kan natuurlijk proberen om met het bonnetje terug te gaan en het verschil te krijgen. Maar of ze dat doen weet ik zo niet.

Staat overigens ook gewoon op de site:

[...]

Overigens zijn er wel uitzonderingen:

[...]
Thanks, gevalletje van verder kijken dan mij neus lang is 8)7 . Vergeten naar beneden te scrollen op die pagina. Had alleen het verhaal van online aankopen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-07 11:36
Vaak zijn ze best fair*.. in het verleden hebben mensen gewoon het verschil terug gekregen. Dit om veel (vervelende) retouren te voorkomen.

Maar ik zou gewoon even wachten en kijken. Ook tip voor mensen die niet vaak gaan naar dit soort acties: In de voorwaarden staat dat veel producten niet meedoen en dat je dat hoeft te proberen. Ervaring leert dat iedere winkel daar anders mee omgaat. Soms krijg je gewoon de btw korting, soms "maar" 10% en soms is het echt niet mogelijk. Zo waren de high end LED tv's eigenlijk buiten scope maar kon ik deze prima oppikken. Voor mij combinatie van cashback, btw korting en eindejaarsbonus was het verhaal compleet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Afdingen kan altijd natuurlijk, alleen hoef je dat met producten in die actie denk ik niet te doen.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Laatst online: 10-03 08:56
Waren voorgaande keren computer monitoren eigenlijk ook uitgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ben benieuwd. Vorig jaar een canon dslr alvast gekocht en toch geld teruggekregen. Terwijl landelijk de camera uitgesloten was. Hopelijk worden minder producten uitgesloten dit jaar. En anders hoop ik dat de desbetreffende vestiging weer afwijkende voorwaarden hanteert. Wil dit jaar sonos speakers kopen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36
Dit jaar zullen wel weer meer producten uitgesloten zijn. Veel fabrikanten vinden het niet leuk dat de topmodellen gedumpt worden en krijgen vragen/commentaar van andere verkopers. Zij steken dan een stokje voor het feit dat deze producten mee mogen doen met de BTW actie.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:36
Crotchy schreef op maandag 12 januari 2015 @ 00:33:
Waren voorgaande keren computer monitoren eigenlijk ook uitgesloten?
Ik heb een paar jaar gewerkt bij MM en computer monitoren vallen onder de computer afdeling. Dus doen gewoon mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
MMaster23 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:36:
Vaak zijn ze best fair*.. in het verleden hebben mensen gewoon het verschil terug gekregen. Dit om veel (vervelende) retouren te voorkomen.

Maar ik zou gewoon even wachten en kijken. Ook tip voor mensen die niet vaak gaan naar dit soort acties: In de voorwaarden staat dat veel producten niet meedoen en dat je dat hoeft te proberen. Ervaring leert dat iedere winkel daar anders mee omgaat. Soms krijg je gewoon de btw korting, soms "maar" 10% en soms is het echt niet mogelijk. Zo waren de high end LED tv's eigenlijk buiten scope maar kon ik deze prima oppikken. Voor mij combinatie van cashback, btw korting en eindejaarsbonus was het verhaal compleet ;)
Voorgaande jaren kon je inderdaad van te voren kopen en tijdens de BTW dagen met je bonnetje het prijsverschil terug halen. Alleen neem je dan wel een risico dat de uitzonderingen lijst mogelijk anders is dan het voorgaande jaar...

Winkels kunnen zelf ook altijd nog beslissen om een uitzondering mee te laten doen of hier alsnog een korting op te geven begreep ik vorig jaar, bijvoorbeeld Sonos deed gewoon mee in Breda vorig jaar O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-07 13:46
[...]

Ja een ps4 zou erg mooi zijn, 300 euro is een fijne prijs voor zo mooie toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Laatst online: 08-07 16:59
Hmm, als ze 2 weken vooraf de prijzen niet mogen verhogen.... betekend dat dan ook de aanbiedingsprijzen die dan lopen, dat die niet meer verhoogd mogen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:39

ITsEZ

parttime all-rounder

jooproo schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:59:
Hmm, als ze 2 weken vooraf de prijzen niet mogen verhogen.... betekend dat dan ook de aanbiedingsprijzen die dan lopen, dat die niet meer verhoogd mogen worden?
Lijkt me sterk, aanbiedingen hebben altijd een vaste datum dat ze verlopen. Is dus niet een prijsverhoging als ze af zijn gelopen, eerder een tijdelijke prijsverlaging.

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

manii schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:35:
[...]

Ja een ps4 zou erg mooi zijn, 300 euro is een fijne prijs voor zo mooie toestel
Consoles en games worden hoogstwaarschijnlijk weer uitgesloten. Lijkt me ook logisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
nooberke schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:55:
Voorgaande jaren kon je inderdaad van te voren kopen en tijdens de BTW dagen met je bonnetje het prijsverschil terug halen.
Klopt. Heb ik vorig jaar ook zo gedaan toen ik een Nexus 5 had gehaald. Nog voor de echte drukte zodat er nog voorraad was. Op een goed gekozen moment - dat het niet te druk was - prijsverschil terug gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

S1NN3D schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:39:
[...]

Klopt. Heb ik vorig jaar ook zo gedaan toen ik een Nexus 5 had gehaald. Nog voor de echte drukte zodat er nog voorraad was. Op een goed gekozen moment - dat het niet te druk was - prijsverschil terug gehaald.
Maar je had vooraf geen zekerheid dat de Nexus onder de actie zou vallen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:13
Canon: “L” lenzen waren vorig jaar uitgesloten. Hopelijk dit jaar niet maar vrees 't ergste! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 14:29
Heb eigenlijk een nieuw toetsenbord nodig, doen die mee?
Zo ja: Kan ik hem dan ook vandaag kopen en dan over 2 dagen prijsverschil claimen.
Was toch ook zo periode van 2 weken laagste prijsgarantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Joostje123 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:48:
Heb eigenlijk een nieuw toetsenbord nodig, doen die mee?
Zo ja: Kan ik hem dan ook vandaag kopen en dan over 2 dagen prijsverschil claimen.
Was toch ook zo periode van 2 weken laagste prijsgarantie?
Twee dagen? Dan weet je meer dan ons :o

Toetsenborden vallen onder computer accessoires....helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:08
Weet iemand of routers ook met korting te koop zijn, of vallen die buiten de boot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 14:29
nooberke schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:50:
[...]

Twee dagen? Dan weet je meer dan ons :o

Toetsenborden vallen onder computer accessoires....helaas ;)
Oh kwam niet verder dan de hele uitgebreide topicstart:
Vanaf woensdag is het weer zover.

Meh balen, maar heb toch een toetsenbord nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Dacuuu schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:50:
Weet iemand of routers ook met korting te koop zijn, of vallen die buiten de boot?
Valt ook onder accessoires...

Heb er vroeger aardig wat uurtjes doorgebracht dus ken de groepen wel, voor computer is het niet bijster ingewikkeld

Computer hardware (doet mee):
Laptops
Desktops
Monitoren
Printers
Scanners
Tablets (en alle tussenvormen, 2-in-1, etc.)
E-readers

Computer accessoires (doet niet mee):
Al het overige onder andere:
Invoerapparatuur
Netwerkapparatuur
Harddisk (intern, extern, NAS) -->volgens mij heeft NAS wel is meegedaan, maar afgelopen jaar niet dacht ik
Mediaplayer
Kabels
Cartridges
Hoesjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
nooberke schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:04:
[...]

Valt ook onder accessoires...

Heb er vroeger aardig wat uurtjes doorgebracht dus ken de groepen wel, voor computer is het niet bijster ingewikkeld

Computer hardware (doet mee):
Laptops
Desktops
Monitoren
Printers
Scanners
Tablets (en alle tussenvormen, 2-in-1, etc.)
E-readers

Computer accessoires (doet niet mee):
Al het overige onder andere:
Invoerapparatuur
Netwerkapparatuur
Harddisk (intern, extern, NAS) -->volgens mij heeft NAS wel is meegedaan, maar afgelopen jaar niet dacht ik
Mediaplayer
Kabels
Cartridges
Hoesjes
Met als uitzondering op de tablets: iPads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
SpX schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:44:
Maar je had vooraf geen zekerheid dat de Nexus onder de actie zou vallen, toch?
Geen 100% zekerheid maar op basis van de uitzonderingen die MM meestal heeft, durfde ik die gok wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-07 13:40
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat het a.s. woensdag al ingaat. MM heeft deze week gewoon een folder uitgebracht. Normaal gesproken heb je in de desbetreffende week geen folderaanbiedingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Geen12 op 12-01-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:38
Dan valt een Surface pro 2 er wel onder (wishful thinking).
Rob-T6 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:30:
Vorig jaar viel in ieder geval de Surface 2 er wel onder, dus misschien nu ook wel de Pro

Deze heb ik toen gehaald, alleen de type cover viel er niet onder
Thanks! Dat geeft me hoop. Als ze die pro 2 nog hebben dan. :P

[ Voor 84% gewijzigd door Arunia op 12-01-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-T6
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:53
Vorig jaar viel in ieder geval de Surface 2 er wel onder, dus misschien nu ook wel de Pro

Deze heb ik toen gehaald, alleen de type cover viel er niet onder

[ Voor 27% gewijzigd door Rob-T6 op 12-01-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish_from_96
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-03 11:17
Arunia schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:28:
Dan valt een Surface pro 2 er wel onder (wishful thinking).

[...]

Thanks! Dat geeft me hoop. Als ze die pro 2 nog hebben dan. :P
Ik heb vorig jaar de SP2 gekocht tijdens de btw actie, viel er gewoon onder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191250

Zal zoiets als Nest met korting te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021

Ik heb dit meermalen gedaan, gewoon bon/factuur meenemen en BTW terugkrijgen.
Simpel...
[b]RocketKoen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:20:
Met de factuur naar de informatiebalie (niet retour/reparatiebalie) is tot nu toe bij mij voldoende geweest.

Wel balen, niet echt bij stilgestaan, net 31 december 700 euro aan een koffiemachine uitgegeven :(
Een maand, dat zal wel te lang geleden zijn om het verschil nog terug te krijgen :(

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:27
Anoniem: 191250 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:44:
Zal zoiets als Nest met korting te koop zijn?
Oeh, dat zou wel een interessante zijn :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish_from_96
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-03 11:17
Een medewerker van mediamarkt alexandrium wist mij gister te vertellen dat de actie begint op 28 januari. Ik had in dit topic nog nergens exacte datums gevonden dus ik dacht laat ik het even melden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Zou de Lumia 535 tegen die tijd in de schappen liggen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-07 12:21
nooberke schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:39:
[...]

Een SSD valt onder de computer accessoires afdeling en is daardoor uitgesloten geweest afgelopen jaren, niet vreemd dus dat de prijs hetzelfde was ;)

Daarnaast ben ik bang dat je speaker set onder exact dezelfde afdeling zal vallen en dus ook geen korting zal krijgen als de voorwaarden gelijk blijven aan de voorwaarden van de afgelopen paar jaar ;w
Nu heeft de MediaMarkt natuurlijk veel meer producten, maar alle producten die bij de naam horen zijn dus uitgesloten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
dfrenner schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:48:
[...]

Ik heb dit meermalen gedaan, gewoon bon/factuur meenemen en BTW terugkrijgen.
Simpel...

[...]

Met de factuur naar de informatiebalie (niet retour/reparatiebalie) is tot nu toe bij mij voldoende geweest.

Wel balen, niet echt bij stilgestaan, net 31 december 700 euro aan een koffiemachine uitgegeven :(
Een maand, dat zal wel te lang geleden zijn om het verschil nog terug te krijgen :(
Dan koop je nu een nieuwe en breng je die met de oude bon terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
SquareOne schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:12:
[...]

Met als uitzondering op de tablets: iPads.
waaarom wel uitzondering op ipads maar niet op imacs?

sowieso is de tabletmarkt aardig verzadigd dus des te meer verbazende strategie vanuit apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Hummed schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:58:
Dan koop je nu een nieuwe en breng je die met de oude bon terug
Die is natuurlijk al gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Wat betreft producten die wel of niet meedoen met de actie. Dat is elke keer anders.
Dus van te voren speculeren of product X of Y meedoet is een beetje nutteloos.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07 11:56
Nu even de prijs in de gaten houden van een phillips wake-up light

Philips Wake-up Light (HF3505/01) nu €59, en maar afwachten wat de nieuwe prijs wordt. volgens de berekening op pagina 1:
59/121*21= €10.24 korting
dus prijs: 59 - 10.24 = €48.76

kijken of ze deze prijs echt niet aanpassen op dit moment.

Owja, iemand mijn oude wake-up light kopen? ;)

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Friespeuk schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:02:
[...]

waaarom wel uitzondering op ipads maar niet op imacs?

sowieso is de tabletmarkt aardig verzadigd dus des te meer verbazende strategie vanuit apple
Vorig jaar deden Macs gewoon mee, terwijl iPads niet mee deden :)

Edit: om je vraag wat specifieker te beantwoorden. Ik denk dat er op iPads nóg minder marge zit dan op Macs en daarom iPads uitgesloten zijn van de actie. Wellicht doen ze dit jaar wel mee, maar dat kunnen we uiteraard nog niet inschatten op dit moment.

Zelfde geldt overigens voor Macs, vorig jaar deden ze mee, dat hoeft niet automatisch te betekenen dat ze dit jaar weer mee doen. Al hoop ik dat natuurlijk van wel.

[ Voor 38% gewijzigd door SquareOne op 12-01-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
SquareOne schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:16:
[...]

Dat zeg ik toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:18

fabulaus

Ja toch

Ben benieuwd, ga zeker even kijken.. Ook al heb je niets nodig. Altijd mooi om die gekte even te zien.

Op onderstaande site vond ik nog wat interessante informatie over de actie. Onder andere over het deelnemende assortiment, de berekening van de korting en de reden achter de BTW korting.

http://electronica.infonu...markt-btw-actie-2015.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
SquareOne schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:16:
[...]

Mooi, doet me missch toch nog besluiten een Imac met bejaarde kepler aan te schaffen 8)7.
(Blijkbaar komen er geen maxwell refreshes binnekort)

[ Voor 9% gewijzigd door eL_Jay op 12-01-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
dfrenner schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:03:
[...]

Die is natuurlijk al gebruikt ;)
Ik bedoel, koop een nieuwe, en breng die met de oude bon terug. Dan heb je een recentere bon waarmee je wel je geld terug kunt halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-07 17:09

Gmount

Ecorunner lid

dus je brengt hem met de oude bon terug maar je (oude) bon is plotseling wel recenter geworden :?

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Hummed schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:35:
[...]

Ik bedoel, koop een nieuwe, en breng die met de oude bon terug. Dan heb je een recentere bon waarmee je wel je geld terug kunt halen :)
ooooohhhhh
lol, ben niet helemaal wakker

(of te dom :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:08
In de OP staat een berekening. Maar sneller is om toch gewoon het normale bedrag te delen door 1,21. Dan heb je direct het totaalbedrag met de korting er af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-07 13:27
Dacuuu schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:50:
In de OP staat een berekening. Maar sneller is om toch gewoon het normale bedrag te delen door 1,21. Dan heb je direct het totaalbedrag met de korting er af.
Zoals als aangegeven is 17% de effectieve korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Doet de webshop ook mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:30

Koppensneller

winterrrrrr

ErwinJ schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:52:
[...]

Nee, 1,21.

1/1,21 = 0,826, dus daar is dan je 17% korting :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Dacuuu schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:50:
Klopt
ErwinJ schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:52:
[...]

Klopt ook (een sluit ander niet uit :P )
Koppensneller schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:55:
[...]

Nee, 1,21.

1/1,21 = 0,826, dus daar is dan je 17% korting :)
17% is de korting, die krijg je door door 1,21 te delen.

Everybody is a winner :P

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 14:35

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik zal dit topic deze maand in ieder geval goed in de gaten houden :)

ora et labora

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]

Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".

Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!

Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.