Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 34 Laatste
Acties:
  • 312.750 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:38

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
Dit jaar zal er weer een Mediamarkt BTW actie plaatsvinden vanaf 27 januari, welke waarschijnlijk tot en met de 31e zal duren.

De wettelijke btw blijft gehandhaafd, dus ook op de aankopen gekocht tijdens deze actie. Het op de kassabon vermelde btw-bedrag is inbegrepen in de actieverkoopprijs. Het voordeel is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief btw.

Rekenvoorbeeld: Een led-tv kost € 1.210 (incl. BTW), 21% BTW WEG ERMEE!, € 1.210 x (100/121) = € 1.000 (excl. BTW). Aan de kassa ontvangt u € 210.- voordeel (= 17,36%).

BTW actie is bevestigd: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html

MEDIA MARKT BTW-ACTIE:
21% BTW WEG ERMEE
VANAF AANSTAANDE WOENSDAG 18.00 UUR IS HET WEER ZOVER!
!

Media Markt betaalt voor jou de BTW op elektronica-artikelen zoals televisies, laptops, wasmachines, fototoestellen, scheerapparaten en nog veel meer. Gedurende de BTW-vrije dagen zijn veel winkels extra lang open. Woensdag zijn alle winkels open tot 22.00 uur.

Wanneer is de Media Markt BTW-actie 2016?6?
Vanaf aanstaande woensdag 18.00 uur tot en met zondag 31 januari 2016 betaalt Media Markt voor jou de BTW.

Kopen in de winkel?
Alle winkels zijn woensdag 27 januari gesloten tussen 17:00 en 18:00 uur. Daarna zijn zij open tot 22.00 uur of later. Gedurende de BTW-dagen zijn winkels extra lang geopend. Raadpleeg de openingstijden voor de exacte openingstijden van jouw Media Markt-winkel.

Online bestellen?
Bestel je producten online van woensdag 18:00 uur tot zondag 24.00 uur. Voor de start van de BTW-actie is de webshop woensdag niet te bereiken van 9.00 uur tot 18:00 uur. Na afloop van de actie is de webwinkel tijdelijk gesloten. Naar verwachting is deze maandag uiterlijk om 9.00 uur weer bereikbaar.

Wat doet er mee tijdens de BTW-actie?
Deze actie is geldig op • Tv's • Audio • Foto, video & drones • Smartphones & smartwatches • Desktops, laptops & tablets • Monitoren & printers • Huishoudelijke apparatuur • Keukenapparatuur • Persoonlijke verzorging.

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN

- Games, films & muziek
- Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm- & computeraccessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)
- Gamingaccessoires
- Alle Apple-producten
- Consoles
- Computersoftware
- Speelgoed, boeken & spellen
- Prepaidkaarten, prepaidpakketten en abonnementen
- Power Service en verzekeringen
- Giftcards en tegoedkaarten
- E-bikes

Overige voorwaarden

Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.

[ Voor 68% gewijzigd door ITsEZ op 25-01-2016 10:07 . Reden: Bevestigd ]

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Wat is je bron dat het vanaf 27 januari is?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-03 07:38
Hoewel het niet onredelijk is om de aanname te doen dat het de laatste week van januari is, is het dus gewoon een educated guess, er is geen communicatie vanuit de MM als ik dat artikel goed lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
Yorinn schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:15:
Wat is je bron dat het vanaf 27 januari is?
Een mail welke ik vanwege logische redenen niet hier kan delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 00:00
Ben wel benieuwd of Apple Iphone 6s mee gaat doen. Wil nog een losse Iphone 6s kopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Eskiya schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:45:
Ben wel benieuwd of Apple Iphone 6s mee gaat doen. Wil nog een losse Iphone 6s kopen :-)
Voor zover ik weet is Apple bijna altijd uitgesloten van deze acties. Ze hebben wel eens wat kleine laptops met een actie laten mee doen, maar de Iphone heeft voor zover ik weet nog nooit mee gedaan.

Mooie actie, ik ben benieuwd! Heb een 55+ tv nodig, een wasmachine en een geluidsinstallatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-05 21:46
Eskiya schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:45:
Wat denk je zelf ?

Dikke Nee in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:13
tweakerdennis schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:19:
[...]

Voor zover ik weet is Apple bijna altijd uitgesloten van deze acties. Ze hebben wel eens wat kleine laptops met een actie laten mee doen, maar de Iphone heeft voor zover ik weet nog nooit mee gedaan.

Mooie actie, ik ben benieuwd! Heb een 55+ tv nodig, een wasmachine en een geluidsinstallatie :)
Dat komt elk jaar naar boven "Apple doet niet mee". De afgelopen twee jaar deed Apple wel gewoon mee met de actie met alle Macs. Maar inderdaad niet met iPhones en iPads..

Edit: ik vertel nu zelf onzin. Vorig jaar was Apple helemaal uitgesloten.

[ Voor 6% gewijzigd door SquareOne op 28-12-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:52
tweakerdennis schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:19:
[...]

In België heeft MM ook elk jaar een bonnenactie in november, dat zijn enkele dagen waarin je voor elke schijf van 100 euro een bon van 10 euro krijgt of 20 euro als je aankoop boven de 1000 euro zit. Dit jaar deden, in tegenstelling tot vorig jaar, de appleproducten (buiten de iphones en ipads) wél mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 13:27
Heeft iemand nog een overzicht van de uitgezonderde artikelen/merken lijst van de vorige BTW actie? Ben namelijk aan het kijken naar een Logitech Harmony, benieuwd of die mee doet.

[ Voor 7% gewijzigd door tweegroenethee op 28-12-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 00:00
SquareOne schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:26:
[...]

Dat komt elk jaar naar boven "Apple doet niet mee". De afgelopen twee jaar deed Apple wel gewoon mee met de actie met alle Macs. Maar inderdaad niet met iPhones en iPads.
Wetende dat Apple wel in het verleden mee heeft gedaan dacht ik dat de Iphones/Ipads toen ook meededen. Dan hoef ik ook niet te wachten.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
Daan87423 schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:45:
Heeft iemand nog een overzicht van de uitgezonderde artikelen/merken lijst van de vorige BTW actie? Ben namelijk aan het kijken naar een Logitech Harmony, benieuwd of die mee doet.
\[28 jan -1 feb] MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties 2015 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
ITsEZ schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:13:
Dit jaar zal er weer een Mediamarkt BTW actie plaatsvinden vanaf 27 januari, welke waarschijnlijk tot en met de 31e zal duren.
Wat klopt er niet aan deze zin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 23:04

Tomatoman

Fulltime prutser

Pingelmonster schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:38:
[...]

Er dient te staan:
Dit jaar zou er weer een Mediamarkt BTW actie plaatsvinden vanaf 28 januari, welke met 100% zekerheid tot en met 1 februari zou duren
B)

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridefire
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
/facepalm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
Pingelmonster schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:38:
[...]

Aangepast O-)

[ Voor 19% gewijzigd door ITsEZ op 28-12-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Ik denk dat je volgend jaar bedoelt in plaats van dit jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-03 23:32

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ehh.. ik denk dat er niet 'dit jaar', maar volgend jaar had moeten staan?
Ow laat maar.. dat had iemand al voor mij gezegd, ik had m'n pagina niet gerefresht. :z

[ Voor 40% gewijzigd door hars73 op 28-12-2015 15:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
En net als ieder jaar worden de prijzen gewoon hoger gemaakt voordat de btw actie van start gaat.
Toch knap dat mensen er nog altijd intrappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:41
Bron schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:06:
En net als ieder jaar worden de prijzen gewoon hoger gemaakt voordat de btw actie van start gaat.
Meh. Mediamarkt hanteert altijd 'adviesprijzen' met daaronder de geldende 'aanbiedingsprijs' die je daadwerkelijk betaald. Zoals ook in Mediamarkt's eigen voorwaarden staat, geldt de 21% korting vanaf de adviesprijzen. Over het algemeen liggen de Mediamarkt 'aanbiedingsprijzen' zo'n 10% onder de 'adviesprijzen', en met de BTW-acties krijg je praktisch zo'n 19% korting (100/121 is niet helemaal 21%)

Het is dus wel degelijk goedkoper, zeker met duur spul zoals een TV. Geen 21% vanzelfsprekend, maar wel degelijk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-04 01:01
Vaak wordt het wel gedaan maar soms ben je toch echt goedkoper uit. dus nee, het is niet altijd dat ze "er intrappen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdh2978
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-04 17:58
Vorig jaar aardig bespaard op Sonos via de webshop. Zou mooi zijn als die weer meedoen. Kan ik weer wat uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toontje kenobi
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04:10
Wanneer is het dan?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

De naam van het onderwerp (Mediamarkt BTW actie 2016 vanaf 27 Januari) geeft een hint.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:13
sdh2978 schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:16:
Vorig jaar aardig bespaard op Sonos via de webshop. Zou mooi zijn als die weer meedoen. Kan ik weer wat uitbreiden.
Alleen een beetje jammer dat de prijzen behoorlijk omhoog zijn gegaan afgelopen jaar. Aan de prijzen van vorig jaar tijdens de actie gaan we helaas nooit meer komen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Richh schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:09:
[...]

Meh. Mediamarkt hanteert altijd 'adviesprijzen' met daaronder de geldende 'aanbiedingsprijs' die je daadwerkelijk betaald. Zoals ook in Mediamarkt's eigen voorwaarden staat, geldt de 21% korting vanaf de adviesprijzen. Over het algemeen liggen de Mediamarkt 'aanbiedingsprijzen' zo'n 10% onder de 'adviesprijzen', en met de BTW-acties krijg je praktisch zo'n 19% korting (100/121 is niet helemaal 21%)

Het is dus wel degelijk goedkoper, zeker met duur spul zoals een TV. Geen 21% vanzelfsprekend, maar wel degelijk goedkoper.
Nou ik had een 40 inch sony LED bravia smart tv gescoord voor 340 euro, wel bij coolblue. Zij gingen ook mee omlaag qua prijs en bcc ook.

Zulke prijzen vind je niet bij een kerstsale, black friday of wat dan ook. Het mooie is dat meerdere winkels hun prijzen aanpassen aan die van Mediamarkt of zelfs eronder gaan zitten. Dus ik wacht met smart af. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 413433

Denken jullie dat de Surface Pro 4 meedingt in deze korting?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
Anoniem: 413433 schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:48:
Denken jullie dat de Surface Pro 4 meedingt in deze korting?
Ik gok dat er zomaar een kans kan zijn dat deze de 26e is uitverkocht 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:37
Hopen dat de nieuwe Nexus telefoons mee doen. Met de laatste prijsverlaging en dan deze korting worden ze wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
ITsEZ schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:50:
[...]

Ik gok dat er zomaar een kans kan zijn dat deze de 26e is uitverkocht 8)7
Dan moet je 'm een week van tevoren kopen, Mediamarkt heeft namelijk een actie dat indien de prijs binnen 14 dagen lager wordt, je het prijsverschil terug kan vragen ;)

BCC zakt overigens altijd mee met de prijs, dus daar kan je het ook proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 28-12-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 00:59

zap8

do ya wanna bump

Waffle schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:14:
Hopen dat de nieuwe Nexus telefoons mee doen. Met de laatste prijsverlaging en dan deze korting worden ze wel interessant.
Het telefoon gedeelte (mobieltjes, etc) is sinds midden dit overal in de MediaMarkt.jaar shop in shop van Phonehouse MAW verwacht weinig speciaals en dus ook geen btw korting op de meeste toestellen. Wellicht zullen ze slechts stunten met een paar toestellen.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
Richh schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:34:
[...]

Dan moet je 'm een week van tevoren kopen, Mediamarkt heeft namelijk een actie dat indien de prijs binnen 14 dagen lager wordt, je het prijsverschil terug kan vragen ;)

BCC zakt overigens altijd mee met de prijs, dus daar kan je het ook proberen.
Klopt, echter.. Als het product uitverkocht is gaat die truc niet op, want het product is immers niet voor een lagere prijs te verkrijgen. Ik merkte vorig jaar dat bijvoorbeeld veel camera producten spontaan niet meer te krijgen waren in aanloop naar de btw actie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BCC past die truc ook toe, tijdens Black Friday wilde ik een iPad kopen voor hetzelfde bedrag als Apple het verkocht. Groot stond er op de deur "wij gaan mee met Apple Black Friday!" maar binnen was er geen product te bekken. Ik wilde de iPad bestellen voor de actieprijs: "ja, we kunnen t wel bestellen maar dan geldt de actieprijs niet meer natuurlijk" 8)7 Goed mee opletten dus...

Harmony zoals hierboven genoemd moet ik ook nog steeds n nieuwe van kopen, goed idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:23
zap8 schreef op maandag 28 december 2015 @ 21:09:
[...]

Het telefoon gedeelte (mobieltjes, etc) is sinds midden dit overal in de MediaMarkt.jaar shop in shop van Phonehouse MAW verwacht weinig speciaals en dus ook geen btw korting op de meeste toestellen. Wellicht zullen ze slechts stunten met een paar toestellen.
Het kan aan mij liggen, maar ben vorige week nog bij de Media markt aan het Sontplein in Groningen geweest, maar heb daar niets van Phonehouse o.i.d. gezien. Wél aparte gedeeltes voor Samsung, Apple en Huawei. Maar Phonehouse was nergens te bekennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 00:59

zap8

do ya wanna bump

B.M.O. schreef op maandag 28 december 2015 @ 21:13:
[...]

Het kan aan mij liggen, maar ben vorige week nog bij de Media markt aan het Sontplein in Groningen geweest, maar heb daar niets van Phonehouse o.i.d. gezien. Wél aparte gedeeltes voor Samsung, Apple en Huawei. Maar Phonehouse was nergens te bekennen...
Je zult ook geen Phonehouse borden of uiterlijk van Phonehouse zien. Phonehouse werkt gewoon binnen huisstijl van de MediaMarkt.

check ff onderstaande link voor alle info over phonehouse en mediamarkt samenwerking
https://www.google.nl/search?q=phonehouse+mediamarkt

Overigens heeft Phonehouse erg veel winkels gesloten het afgelopen jaar juist ivm het feit dat ze nu in de mediamarkt zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door zap8 op 28-12-2015 21:24 ]

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 17:46
ITsEZ schreef op maandag 28 december 2015 @ 21:09:
[...]

Klopt, echter.. Als het product uitverkocht is gaat die truc niet op, want het product is immers niet voor een lagere prijs te verkrijgen. Ik merkte vorig jaar dat bijvoorbeeld veel camera producten spontaan niet meer te krijgen waren in aanloop naar de btw actie 8)7
Klopt. Heb gelukkig wel in een filiaal mijn lens kunnen vinden, maar de webshop was gelijk eruit qua Nikon.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwmaceje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-11-2024
Vorig jaar maar liefst 40€ (in totaal) bespaart op 2 lg g watch R's :p. Het wordt echt steeds drukker tijdens de btw vrije dagen merk ik de laatste jaren, hoop dit jaar ook weer wat gadgets te kunnen scoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05 09:23
Ik zou graag een Canon L lens kopen tijdens de actie, helaas vorig jaar niet gelukt. Vorig jaar viel er een leuke korting te scoren. Helaas niet zo hoog als in de medewerkerswebshop, maar ben zelf dan ook geen Canon medewerker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
  • Laatst online: 24-04 19:22
Kan wel bevestigen dat er idd een BTW actie is in januari, hoewel de officiele datum nog niet bekend gemaakt is aan personeel verwacht ik ook dat het de laatste week van de maand betreft.

Uiteraard zullen de ipads, pods, phones weer uitgesloten zijn zoals elk jaar.

Of Harmony mee doet valt te betwisten, meestal vallen die onder de afdeling accessoires, welke ook weer uitgesloten is.

Surface 4 zou wel een hele goede zijn. Beste is om hem de week ervoor te kopen en vervolgens niet te openen. Kan je hem altijd nog retourneren als de BTW korting niet geld.

Sla zelf waarschijnlijk dit jaar als eerste keer in 7 jaar over. Vorige jaren o.a. telefoons, hele keuken, tv, hifi etc aangeschaft tegen mooie kortingen (destijds zelfs ook nog met personeels korting eroverheen)

Ben wel benieuwd nu Mediamarkt weer een hoop klandizie heeft, hoe druk het daar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Zie dat ze tegenwoordig weer verzendkosten vragen onder de 25 euro.. Al staat op de site en FAQ nog dat ze alles gratis thuisbezorgen, lekker up-to-date... komt 1,99 euro bij onder de 25 euro. Alleen daarom koop ik niet meer bij MM. Onduidelijk en vaak niet de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
Deezers schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:30:
Zie dat ze tegenwoordig weer verzendkosten vragen onder de 25 euro.. Al staat op de site en FAQ nog dat ze alles gratis thuisbezorgen, lekker up-to-date... komt 1,99 euro bij onder de 25 euro. Alleen daarom koop ik niet meer bij MM. Onduidelijk en vaak niet de goedkoopste.
Je koopt niet meer bij een winkel omdat ze €1,99 verzendkosten rekenen?? Dat vind ik eerlijk gezegd wel enig sinds overdreven, normaal betaal je een euro of 5/6.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Deezers schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:30:
Als "club" lid is het altijd gratis verzenden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Laatst online: 15:44
HxsScorch schreef op woensdag 30 december 2015 @ 08:11:
Kan wel bevestigen dat er idd een BTW actie is in januari, hoewel de officiele datum nog niet bekend gemaakt is aan personeel verwacht ik ook dat het de laatste week van de maand betreft.

Uiteraard zullen de ipads, pods, phones weer uitgesloten zijn zoals elk jaar.

Of Harmony mee doet valt te betwisten, meestal vallen die onder de afdeling accessoires, welke ook weer uitgesloten is.

Surface 4 zou wel een hele goede zijn. Beste is om hem de week ervoor te kopen en vervolgens niet te openen. Kan je hem altijd nog retourneren als de BTW korting niet geld.

Sla zelf waarschijnlijk dit jaar als eerste keer in 7 jaar over. Vorige jaren o.a. telefoons, hele keuken, tv, hifi etc aangeschaft tegen mooie kortingen (destijds zelfs ook nog met personeels korting eroverheen)

Ben wel benieuwd nu Mediamarkt weer een hoop klandizie heeft, hoe druk het daar zal zijn.
Hoe werkt dat dan? Een week vantevoren kopen en na een week je tv die kant op zeulen en vragen om korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 15:08

DarkSide

theres no place like ::1

Ben benieuwd of de Philips Hue lampen /starter sets mee doen?
Wil graag beginnen aan een Hue setje. Zou mooi zijn als deze dan ook met korting te krijgen zijn.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
rik11 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:11:
[...]

Hoe werkt dat dan? Een week vantevoren kopen en na een week je tv die kant op zeulen en vragen om korting?
Gewoon claimen onder de prijsgarantie, kan je binnen twee weken het prijsverschil terugkrijgen. Alleen bonnetje is voldoende O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omitto
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-03-2022
Gelden de kortingen ook online? En zo ja gaan deze dan gelijk om 12 uur 27 januari in? Dan moet ik namelijk ff opblijven :P

En hoe zit het met de telefoons in de online winkel? Die online winkel staat toch los van mediamarkt en dus ook phonehouse? Zouden de kortingen dan ook voor telefoons gelden in de online winkel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
ITsEZ schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:03:
[...]

Je koopt niet meer bij een winkel omdat ze €1,99 verzendkosten rekenen?? Dat vind ik eerlijk gezegd wel enig sinds overdreven, normaal betaal je een euro of 5/6.. :/
'gratis' verzending is de standaard tegenwoordig, ook al zit dat dik in de prijs soms. Als ik iets van 14 euro zie en nog 2 euro aan porto kwijt ben is dat soms niet aantrekkelijk. Vroeger wel ja, maar tegenwoordig niet meer. En MM heeft nu ineens besloten het op te voeren naar 25 euro (niet rendabel of om die clubkaart ineens voordelig uit te laten komen). Ik wil dat de prijs die ik zie ook de definitieve prijs is, dus inclusief alles. Geheugenkaartjes etc. die een tientje zijn waar nog verzendkosten bijkomen is zo'n voorbeeld. Maak het product dan drie euro duurder, kom je wel lager in de vergelijkingsmachines maar ben je wel eerlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Deezers op 30-12-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Omitto schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:32:
Gelden de kortingen ook online? En zo ja gaan deze dan gelijk om 12 uur 27 januari in? Dan moet ik namelijk ff opblijven :P

En hoe zit het met de telefoons in de online winkel? Die online winkel staat toch los van mediamarkt en dus ook phonehouse? Zouden de kortingen dan ook voor telefoons gelden in de online winkel? :D
Ja, 2 jaar terug een aantal Nexus 5 gehaald (webshop), nu ga ik mogelijk voor de n5x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:23
Binnenkort heb ik een verhuizing, koelkast, wasmachine, oven zal ik toch wel nodig hebben.

Vorig jaar deden die wel mee huishoudelijke apparaten
Maar is de mediamarkt een beetje een goede winkel om dit spul te kopen. Ik ben een net starter dus gaat vooral om beetje goedkoop maar liever iets meer dat het langer mee kan.

En andere jaren kan je dan de artikelen de bijvoorbeeld 20ste kopen en dan vanwege lage prijs garantie 14 dagen de lagere prijs terug krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoFlame
  • Laatst online: 23-03 22:01
Ik had zelf vorig jaar december oid een koelkast, wasmachine en droger besteld die ze toevallig in de week van de BTW actie afleverde. Zat in eerste instantie dus geen korting op, maar heb toch het kortingsbedrag nog teruggekregen toen ik na aflevering met de bon naar de MM ging. Dat werkt dus ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
DarkSide schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:18:
Ben benieuwd of de Philips Hue lampen /starter sets mee doen?
Wil graag beginnen aan een Hue setje. Zou mooi zijn als deze dan ook met korting te krijgen zijn.
Dat moet nog blijken, maar tot die tijd... [Milight] Ervaringen & discussie
Dezelfde kwaliteit voor een véél lagere prijs, en nog zelf aan te modden ook :)
Deezers schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:28:
Ik wil dat de prijs die ik zie ook de definitieve prijs is, dus inclusief alles.
Is dat een fout van MM of van de prijsvergelijkingssites? Als we het zo gaan doen zijn er dus maar heel weinig sites waar jij je spullen koopt 8)7
Omitto schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:32:
En hoe zit het met de telefoons in de online winkel?
Voorheen deden de telefoons altijd mee, ik vermoed dat ze nu ook mee doen, ondanks dat het tegenwoordig Phone House is soms.
Ga er echter wel van uit dat Mediamarkt die 21% niet van de huidige €400 kostende Nexus 5X gaat halen, maar ~21% van de adviesprijs à €479 = €395. Misschien iets lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myliobatis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-05 19:40
Deezers schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:28:
[...]

'gratis' verzending is de standaard tegenwoordig, ook al zit dat dik in de prijs soms. Als ik iets van 14 euro zie en nog 2 euro aan porto kwijt ben is dat soms niet aantrekkelijk. Vroeger wel ja, maar tegenwoordig niet meer. En MM heeft nu ineens besloten het op te voeren naar 25 euro (niet rendabel of om die clubkaart ineens voordelig uit te laten komen). Ik wil dat de prijs die ik zie ook de definitieve prijs is, dus inclusief alles. Geheugenkaartjes etc. die een tientje zijn waar nog verzendkosten bijkomen is zo'n voorbeeld. Maak het product dan drie euro duurder, kom je wel lager in de vergelijkingsmachines maar ben je wel eerlijk.
Mooi werk, bij het bestellen van 4 producten betaal ik dus eigenlijk 4x verzendkosten?
Naar mijn idee een prima model om vanaf een X bedrag gratis te verzenden.
Soms wacht ik daarmee zodat ik meerdere producten bij elkaar bestel. €1,95 vind ik niet gek, mits goed verpakt niet zoals Bol.com bv doet (weet even niet hoe MM tegenwoordig is).
Afhankelijk van het product én degelijke verzending vind ik iets meer ook nog niet eens erg.
Geheugenkaartjes etc. zijn sowieso behoorlijk aan de prijs bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:53

thijsco19

KTM 990 SMT

nvm... begreep het verkeerd.

[ Voor 78% gewijzigd door thijsco19 op 30-12-2015 16:21 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:03

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zit al een tijd te azen op een laptop en wasmachine. Vorig jaar had Dixons een leuke stunt door vóór het vastzetten van alle prijzen nog een Asus laptop een flink stuk in de aanbieding te doen. Die prijs nam de MM toen over én daarover werd ook het kortingstarief berekend. Wat mij betreft zijn er hopelijk wat meer witgoed en elektronica verkopers die dat doen, waardoor de MM echt scherpe prijzen moet hanteren.

Als ik daarbij ook nog een PS4, of geluidsset zou kunnen scoren, helemaal mooi. Die zijn beide extra en niet perse noodzakelijk. Eerst maar eens die laptop en wasmachine. Ik ga dit dus scherp in de gaten houden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260922

ik zit ook te wachten op de actie. Ik hoop date de laptop die ik wil aanschaffen ook onder de actie valt.

ASUS ROG G751JY-T7392T

Zo niet dan koop ik hem bij ons in de stad. De prijs is dan overal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:22
Komt goed uit wilde een Amerikaanse koelkast droger en wasmachiene kopen laten we hopen dat het wat gaat schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 624753

Ik heb niks nodig, maar een goede deal sla ik niet af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.C
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:33

T.C

Heb ooit een iPod nano gekocht tijdens die btw deal van mediamarkt.

Die was enkele euros goedkoper dan de volgende op de lijst.
Kwam er langs met de trein dus voor mij een serieuze optie. Anders gewoon vermijden die toko.

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Anoniem: 260922 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 17:15:
ik zit ook te wachten op de actie. Ik hoop date de laptop die ik wil aanschaffen ook onder de actie valt.

ASUS ROG G751JY-T7392T

Zo niet dan koop ik hem bij ons in de stad. De prijs is dan overal hetzelfde.
What the hell, laptops horen toch voordeliger te worden na verloop van tijd? :+ kocht de mijne in mei voor 1465 euro :')

Dacht uit nieuwsgierigheid even loeren hoeveel 'goedkoper' ik nu af zou zijn

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:22
Geld de aanbieding ook voor de webshop?

Zo te lezen geld het ook voor de webshop.

[ Voor 36% gewijzigd door geldermalsen op 02-01-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-05 16:34
Ik twijfel momenteel een beetje. De Nikon 3300 is bij mediamarkt in de aanbieding volgende week voor €375. Als de BTW actie komt en ze hanteren dezelfde prijs, dan is hij in de aanbieding voor €345. Nu weet ik dat het van de adviesprijzen af gaat, kan ik die ergens vinden(zelf al gekeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Jordymt schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 18:40:
Ik twijfel momenteel een beetje. De Nikon 3300 is bij mediamarkt in de aanbieding volgende week voor €375. Als de BTW actie komt en ze hanteren dezelfde prijs, dan is hij in de aanbieding voor €345. Nu weet ik dat het van de adviesprijzen af gaat, kan ik die ergens vinden(zelf al gekeken).
Het zijn geen adviesprijzen, gewoon de prijs van de laagste van de 25 concurrenten uit het systeem. Het systeem stelt de prijzen een paar uur voor het begin vast.

Voor de kit:
pricewatch: Nikon D3300 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR II Zwart

Zou dat momenteel waarschijnlijk €399 zijn van BOL.com, weet alleen niet de plaza meetelt, anders €419 van Coolblue/Wehnkamp

Persoonlijk zou ik hem gewoon halen en niet het risico nemen op uitsluiting of misgrijpen voor die paar euro

[ Voor 5% gewijzigd door nooberke op 02-01-2016 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-05 16:34
nooberke schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 19:12:
[...]

Het zijn geen adviesprijzen, gewoon de prijs van de laagste van de 25 concurrenten uit het systeem. Het systeem stelt de prijzen een paar uur voor het begin vast.

Voor de kit:
pricewatch: Nikon D3300 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR II Zwart

Zou dat momenteel waarschijnlijk €399 zijn van BOL.com, weet alleen niet de plaza meetelt, anders €419 van Coolblue/Wehnkamp

Persoonlijk zou ik hem gewoon halen en niet het risico nemen op uitsluiting of misgrijpen voor die paar euro
Super bedankt voor de reactie. Ik had meegekregen dat het anders in elkaar zat, ook wat geleerd. Zelf wacht ik nog even, scheelt toch een paar euro waar ik geld voor een lens opzij kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 21:00
Tof, we gaan 25 januari verhuizen en hebben in elk geval een nieuwe koelkast nodig, maar er valt nog meer in te richten. Een audio oplossing ook, maar wat dat betreft heeft MM niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Bron schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:06:
Idd. Ik zie eigenlijk nooit waardevolle deals met deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Voor Apple apparatuur is het altijd zeker de moeite waard (iMacs, Macbooks etc)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 20:06
Prijzen worden niet verhoogd van te voren, ik heb vorig jaar diverse prijzen in de gaten zitten houden,bleef gewoon hetzelfde.
Had mijn Nokia 930 mooi 70 euro goedkoper, heeft nog driekwart jaar geduurd voordat ergens een shop kwam met ongeveer die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-05 20:59
Ik ben in de markt voor een Denon versterker, doen die normaliter ook mee met de btw actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:24
Collaborator schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 20:43:
Voor Apple apparatuur is het altijd zeker de moeite waard (iMacs, Macbooks etc)
8)7
Vorig jaar was Apple helemaal uitgesloten.
SquareOne in "Mediamarkt BTW actie 2016 vanaf 27 Januari"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:53
Jordymt schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 18:40:
De D5200 ( + 18-55VRII ) kost bij de BCC € 449,-- ; http://www.bcc.nl/nikon-s...5mm-vrii-objectief(77910)

Als je de MM daarin meekrijgt....en dan 21% BTW eraf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokkuhlag
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-03 11:21
Harry21 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:57:
Prijzen worden niet verhoogd van te voren, ik heb vorig jaar diverse prijzen in de gaten zitten houden,bleef gewoon hetzelfde.
Had mijn Nokia 930 mooi 70 euro goedkoper, heeft nog driekwart jaar geduurd voordat ergens een shop kwam met ongeveer die prijs.
Ik had gehoopt dat je gelijk had, maar het tegendeel blijk waar te zijn.
Ik zat eind december te twijfelen tussen Samsung cash back vs btw actie van de Samsung tab s2 8".
In december was MM 380€ met 50€ cashback zou dit 330€ zijn.
Btw actie zou dan 380€ / 1.21 = 314€ worden.
Maar vanochtend is de prijs gestegen naar 399€ dus nu wordt de eindprijs 329€.
Dus voor niks 5 weken gewacht. En ja ze gooien sommige prijzen omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
pokkuhlag schreef op zondag 03 januari 2016 @ 09:42:
[...]

Ik had gehoopt dat je gelijk had, maar het tegendeel blijk waar te zijn.
Ik zat eind december te twijfelen tussen Samsung cash back vs btw actie van de Samsung tab s2 8".
In december was MM 380€ met 50€ cashback zou dit 330€ zijn.
Btw actie zou dan 380€ / 1.21 = 314€ worden.
Maar vanochtend is de prijs gestegen naar 399€ dus nu wordt de eindprijs 329€.
Dus voor niks 5 weken gewacht. En ja ze gooien sommige prijzen omhoog.
Ik zie geen concurrent in de pricewatch welke goedkoper is dan de genoemde 399, gaat dus gewoon automatisch door het computer systeem

Waarschijnlijk was er eerder nog een concurrent met 380 als prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-04 16:36
RoFlame schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:42:
Ik had zelf vorig jaar december oid een koelkast, wasmachine en droger besteld die ze toevallig in de week van de BTW actie afleverde. Zat in eerste instantie dus geen korting op, maar heb toch het kortingsbedrag nog teruggekregen toen ik na aflevering met de bon naar de MM ging. Dat werkt dus ook :)
Ik heb nu sinds vandaag m'n wasmachine defect na 16 jaar dienst (Miele).
Kan niet tot eind januari wachten.
Maar zat er niet een 2 weken termijn op de actie??? Als je binnen 2 weken voor de actie iets gekocht had dat je daar ook alsnog die korting op kon krijgen?

edit: Miele zit schijnbaar niet bij de merken met btw-korting.

[ Voor 4% gewijzigd door MadButcher op 03-01-2016 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vitruvius
Dit topic is 3 pagina's dik, gebruik de zoekfunctie is.
ITsEZ schreef op maandag 28 december 2015 @ 21:09:
[...]

[ Voor 77% gewijzigd door Vitruvius op 03-01-2016 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-03 22:49
WiLLoW_TieN schreef op zondag 03 januari 2016 @ 09:21:
[...]

De D5200 ( + 18-55VRII ) kost bij de BCC € 449,-- ; http://www.bcc.nl/nikon-s...5mm-vrii-objectief(77910)

Als je de MM daarin meekrijgt....en dan 21% BTW eraf ;)
Vorig jaar heb ik precies die combinatie gekocht met BTW korting! Ook voor 449 / 1.21 !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
MadButcher schreef op zondag 03 januari 2016 @ 15:08:
[...]

Ik heb nu sinds vandaag m'n wasmachine defect na 16 jaar dienst (Miele).
Kan niet tot eind januari wachten.
Maar zat er niet een 2 weken termijn op de actie??? Als je binnen 2 weken voor de actie iets gekocht had dat je daar ook alsnog die korting op kon krijgen?

edit: Miele zit schijnbaar niet bij de merken met btw-korting.
Dan koop je toch een andere merk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 13:20
xelfer schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 19:57:
[...]

Idd. Ik zie eigenlijk nooit waardevolle deals met deze actie.
Ben ik het toch niet mee eens, heb ieder jaar echt goede deals daar gesloten terwijl het zeker niet mijn favoriete winkel is. Heb twee jaar geleden een Samsung TV model 40js7000 (die eigenlijk niet in de btw actie zat) gekocht met de korting en daar ging tevens op dat moment nog een Samsung cashback actie van 250 euro overheen. Dat was echt een superdeal, scheelde mij zeker 500/600 euro! Ook meerdere malen aan Macbook Pro gekocht daar.
Ik woon overigens ongeveer 2 minuten in Breda van de mm af en ga meestal de dag van te voren goed kijken wat de prijzen zijn van wat ik wil kopen, kom er bijna altijd goed vanaf. Vaak doen meer producten mee dan op de officiële lijsten staan. Tv's in de toplijnen doen bijna altijd mee ondanks dat er staat dat ze uitgesloten zijn. En wat ook goed werkt: gewoon naar de concurrent gaan en vertellen dat de mediamarkt het product wel afgeprijsd heeft staan ;) werkt ook heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 21:00
Ik heb twee jaar geleden een pricewatch: Canon Speedlite 430EX II voor 106 euro gekocht tijdens de BTW actie (Combo met Canon cashbacks). Da's zelfs nog onder de tweedehands prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Laatst online: 13-01 06:15
Mocht Apple meedoen dan schaf ik waarschijnlijk een Ipad Air 2 aan. Anders wacht ik wellicht met het aanschaffen van spullen tot de volgende BTW dagen, 'k ga in september namelijk verhuizen/op kamers en dan zal ik wel een hele stapel spul nodig hebben (koffiezetapparaat, tv, geluidsapparatuur, lampen etc). Of vergis ik me nu en is deze actie niet meer 2x per jaar?

[ Voor 8% gewijzigd door SavageBrother op 04-01-2016 12:22 ]

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:04
SavageBrother schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:18:
Mocht Apple meedoen dan schaf ik waarschijnlijk een Ipad Air 2 aan. Anders wacht ik wellicht met het aanschaffen van spullen tot de volgende BTW dagen, 'k ga in september namelijk verhuizen/op kamers en dan zal ik wel een hele stapel spul nodig hebben (koffiezetapparaat, tv, geluidsapparatuur, lampen etc). Of vergis ik me nu en is deze actie niet meer 2x per jaar?
De iPad Air 2 doet niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
SavageBrother schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:18:
Eenmalig, vroeger had je saturn nog maar dat is nu '1'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Ah, heel zuur. Hmm, toch maar eens overwegen wat zaken aan te schaffen dan.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb mijn macbook er vandaan. Zal idd 2 jaar geleden geweest zijn dan.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260922

weszz schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 09:50:
[...]

What the hell, laptops horen toch voordeliger te worden na verloop van tijd? :+ kocht de mijne in mei voor 1465 euro :')

Dacht uit nieuwsgierigheid even loeren hoeveel 'goedkoper' ik nu af zou zijn
Weet je zeker dat het dezelfde machine is. Anders zou het wel heel bijzonder zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Anoniem: 260922 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:21:
[...]

Weet je zeker dat het dezelfde machine is. Anders zou het wel heel bijzonder zijn :X
Ha, je hebt gelijk. Zit wel een verschil tussen. Mijne heeft iets meer opslag, alleen jouw cpu en gpu zijn beter :+ Leek best aardig op mijne toen ik het opzocht, mijn fout 8)7

Ik las overigens dat er ontzettend veel producten uitgezonderd zijn bij de actie, nou ben ik erg lui maar kan het ook verschillen per vestiging wat er uiteindelijk wel en niet mee doet?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-05 22:16
@appeltje eitje: klopt helemaal,deed precies hetzelfde 3 jaar geleden met samsung 7 serie.Het kan nog goedkoper als je het ptoduct 1-2 weken eerder koopt voordat de btw actie begint,en dan met de kassabon maar mm.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
BCC doet toch ook mee met de btw actie in dezelfde periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djonny
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-05 14:25
G.Scholtens schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:36:
BCC doet toch ook mee met de btw actie in dezelfde periode?
BCC past volgens mij de prijzen aan naar de prijzen van de Media Markt.

De afgelopen jaren komt Scheer en Foppen wel een week eerder al met een BTW-actie. Zelf nog een mooie quad core i7 laptop voor onder de €750 opgepikt destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05 19:13
Zijn er naast Apple andere merken die nooit meedoen aan deze actie? Ik ben al een tijd op zoek naar een mooie aanbieding voor de Philips Airfryer, het zou mooi zijn als deze ook meedoet aan de actie. Werkt het ook gewoon via de webwinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Meestal krijg je vlak voor de start een lijst met producten/merken die uitgesloten zijn. Webwinkel werkt over 't algemeen ook ja.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik ga voor een leuke 55" of 65" tv. Ik heb nu een paar modellen op het oog en voor deze modellen hou ik de prijzen in de gaten.

Als de prijzen tegen die tijd niet omhoog worden gegooid, dan gaat het toch behoorlijk schelen in de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-03 21:13
Ben benieuwd of de UE55JS8000 ook mee gaat doen met de actie en of de adviesprijs nog omlaag gaat nadat de actie van de tablet (of de helft cashback) voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 22:05
doen de olympus om-d series dit jaar mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SavageBrother
le dj schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:06:
doen de olympus om-d series dit jaar mee?
Let op:
Geen vragen over "doet product X mee?" of aankoopadviesvragen "is X goed?".

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Collega van mij is toevallig van het weekend langs geweest bij MM en daar gaf de verkoper het ook aan. Dat de actie er komt eind van de maand.

[ Voor 16% gewijzigd door Axente op 05-01-2016 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Ik heb m'n keukenspul uit Duitsland. "Magazijnopruiming" en "showroommodel" (lol, nieuw in plastic). Allemaal Bosch en Siemens voor de prijs van merkloze rommel. Garantie ook gewoon in NL geldig, maar het gaat toch niet kapot. Direct al 2% goedkoper gezien de BTW.

----
Vorig jaar deed Nikon zogenaamd mee, maar alle leuke dingen hebben ze gewoon uit de winkel gehaald. Dus als iets niet bij de uitzondering staat, wil dat niet zeggen dat het mee doet.

Waarschijnlijk hebben ze bedacht dat dat beter voor de PR was dan zo'n uitzonderingswaslijst te publiceren.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 06-01-2016 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:19

Case_C

[Team Carrack]

Ligt het aan mij of heeft de Mediamarkt verschillende producten uit de Pricewatch gehaald terwijl ze nog wel daar op de site staan? Zat de Sennheiser koptelefoons in de gaten te houden, nu zijn die in de Pricewatch niet meer gekoppeld naar de Mediamarkt. Geheel toevallig zijn de producten waarvan ik weet dat ze niet meer gelinkt zijn ook gelijk duurder dan vorige week. Een 10 euro op de 100, dus dat scheelt weer een paar procenten "korting". :+

(speciale bundels dan weer niet, dus die zullen wel niet meedoen met de actie)

Had het wel verwacht, maar toch grappig/jammer als je 't voor je neus ziet gebeuren. Van 100 naar 110 euro, dan is de prijs tijdens de actie? Dan komt het neer op ongeveer ~10% korting tov. de normale prijs. Het is dat ik nog een MMcadeaubon heb liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Valt mij ook op dat de media markt producten van de site heeft gehaald.
Zo was ik aan het kijken naar de SONY DSC-HX90 camera en de Samsung 48J6200, de producten stonden onlangs nog op de site. Nu opeens niet meer leverbaar, kan iemand dit verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 17:46
Anoniem: 120284 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 03:00:
Ik heb m'n keukenspul uit Duitsland. "Magazijnopruiming" en "showroommodel" (lol, nieuw in plastic). Allemaal Bosch en Siemens voor de prijs van merkloze rommel. Garantie ook gewoon in NL geldig, maar het gaat toch niet kapot. Direct al 2% goedkoper gezien de BTW.

----
Vorig jaar deed Nikon zogenaamd mee, maar alle leuke dingen hebben ze gewoon uit de winkel gehaald. Dus als iets niet bij de uitzondering staat, wil dat niet zeggen dat het mee doet.

Waarschijnlijk hebben ze bedacht dat dat beter voor de PR was dan zo'n uitzonderingswaslijst te publiceren.
Nikon deed eigenlijk alleen in de fysieke winkels mee. De lenzen e.d. verdwenen als sneeuw voor de zon in de webshop toen de actie begon. Het jaar ervoor waren die nog wel online te bestellen tijdens de BTW-dagen. Ik kan dus weer tig filialen af voor een mooie lens. :X

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 2 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Veel gestelde vragen: Actiesite.