Toon posts:

Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 34 Laatste
Acties:
  • 309.703 views

Onderwerpen

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42
Richh schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:52:
[...]

Dat moet nog blijken, maar tot die tijd... [Milight] Ervaringen & discussie
Dezelfde kwaliteit voor een véél lagere prijs, en nog zelf aan te modden ook :)

[...]

Is dat een fout van MM of van de prijsvergelijkingssites? Als we het zo gaan doen zijn er dus maar heel weinig sites waar jij je spullen koopt 8)7

[...]

Voorheen deden de telefoons altijd mee, ik vermoed dat ze nu ook mee doen, ondanks dat het tegenwoordig Phone House is soms.
Ga er echter wel van uit dat Mediamarkt die 21% niet van de huidige €400 kostende Nexus 5X gaat halen, maar ~21% van de adviesprijs à €479 = €395. Misschien iets lager.
Als het van 400 afgaat ga ik hem wel halen in ieder geval. Dan is ie ongeveer net zo duur als toen ik 2 jaar terug de nexus 5 voor 275 haalde met dubbele btw korting (ondernemer). Ik lees overigens wel tegengestelde reacties m.b.t. prijzenverhogen door MM rondom de BTW actie dus we zullen het wel zien.

[Voor 6% gewijzigd door eL_Jay op 06-01-2016 11:16]

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:02
Ik lees uit verschillende topics van voorgaande acties tegenstrijdige berichten over Synology. Begrijp ik goed dat Synology niet mee doet omdat een NAS onder 'accessoires' valt? Al lees ik wel diverse succesverhalen van tweakers die toch een NAS met korting hebben meegekregen.

Dat de versies met bijgeleverde harde schijven er onder vallen en losse harde schijven zelf kan nog begrijpen, maar een NAS is toch geen accesoire? Ik denk dat ik gewoon de proef op de som ga nemen bij de MM Leeuwarden (vlakbij mijn werk) en de MM Drachten (vlakbij mijn woonplaats).

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-03 16:53
Ik heb gisteren even de tijd genomen om een set interessante producten op mijn mediamarkt wenslijstje te zetten en die als PDF te exporteren, op die manier kan ik straks duidelijk zien wat er van prijs veranderd zou zijn.

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03 09:41

spacer

SAP nerd

Ben benieuwd of tegen de tijd van deze actie de Surface Pro 4 i7 ook leverbaar is.

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-03 21:55
Valllen producten zoals http://www.mediamarkt.nl/...sa-25020-wit-1166002.html ook onder de BTW Weg ermee?

(Weet dat het eigenlijk niet mocht. Maar ik was onzeker of goedkoop witgoed ook mee doet aan de actie)

[Voor 32% gewijzigd door Valandin op 06-01-2016 13:07]

• TimRoelofs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:30
Ik ga er wel van uit. Zit zelf te kijken naar een Samsung koel/vriescombi. Samsung heeft op geselecteerde modellen nog 50 tot 200 Euro cashback tot en met de 31e. Mogelijk ook interessant voor jou.

• Valandin
TimRoelofs schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:54:
[...]

Ik ga er wel van uit. Zit zelf te kijken naar een Samsung koel/vriescombi. Samsung heeft op geselecteerde modellen nog 50 tot 200 Euro cashback tot en met de 31e. Mogelijk ook interessant voor jou.
Even snel gekeken. Maar de modellen die in aanmerking komen voor Cashback die zijn toch boven mijn budget. Bedankt voor de tip in ieder geval.

Weet iemand verder ook uit zijn hoofd of je bij een bestelling bij MM ook een gewenste leverdatum kan geven? Ik ontvang de sleutels van mijn huisje op 1 februari, eerder kan er dus niet geleverd worden.

• TimRoelofs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:30
Valandin schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:59:
[...]

Even snel gekeken. Maar de modellen die in aanmerking komen voor Cashback die zijn toch boven mijn budget. Bedankt voor de tip in ieder geval.

Weet iemand verder ook uit zijn hoofd of je bij een bestelling bij MM ook een gewenste leverdatum kan geven? Ik ontvang de sleutels van mijn huisje op 1 februari, eerder kan er dus niet geleverd worden.
Die vraag heb ik ook, echter ik kan er pas 1 april in :P Kan hem echter wel ergens stallen indien nodig.

• Valandin
TimRoelofs schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:00:
[...]

Die vraag heb ik ook, echter ik kan er pas 1 april in :P Kan hem echter wel ergens stallen indien nodig.
Wendy Sterreveld: Goedendag, mijn naam is Wendy Sterreveld. Hoe kan ik u van dienst zijn?
Pascal: Hallo Wendy. Ik heb een vraag over een bestelling. Graag zou ik deze maand een nieuwe koelkast willen bestellen. Echter moet ik hier wel een afwijkende verzenddatum voor op kunnen geven.
Pascal : Standaard wordt er 'de volgende' werkdag aangehouden. Maar is er ook een mogelijkheid dat ik bijv. op 27 januari wat bestel en aangeef dat het pas vanaf 1 februari bezorgt kan worden?
Wendy Sterreveld: Wanneer u een witgoed artikel bestelt, kunt u inderdaad een andere bezorgdatum opgeven.
Wendy Sterreveld: Dit kunt u doen wanneer u de track en trace mail ontvangt. Deze volgt in de avond voor de levering. In deze mail zit een kalendertool inbegrepen. Met het kalendertool kunt u een andere bezorgdag inplannen tot maximaal 5 werkdagen vooruit.
Pascal: Kijk eens! Dat beantwoord mijn vraag. Hartelijk dank.

[Voor 3% gewijzigd door Valandin op 06-01-2016 13:13]

• Marnix1988
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:15
Is het bij MM tijdens de actie ook altijd mogelijk om een Imac met aangepaste configuratie te bestellen? Ik wil graag de Imac 27" met SSD ipv SSHD. Kon dat voorgaande jaren wel of alleen de standaard modellen?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:36
Marnix1988 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:20:
Is het bij MM tijdens de actie ook altijd mogelijk om een Imac met aangepaste configuratie te bestellen? Ik wil graag de Imac 27" met SSD ipv SSHD. Kon dat voorgaande jaren wel of alleen de standaard modellen?
ACTIEVOORWAARDEN 2015
Deze actie is geldig op tv's • Audio • Foto & video • Smartphones & smartwatches • Desktops, laptops & tablets • Monitoren & printers • Huishoudelijke apparatuur • Keukenapparatuur • Persoonlijke verzorging • Games, films & muziek

UITZONDERINGEN
Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm- & computeraccessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)
Gamingaccessoires
Alle Apple-producten
Consolehardware
Computersoftware
Speelgoed, boeken & spellen
Prepaidkaarten en -abonnementen
Power Service en verzekeringen
Giftcards en tegoedkaarten

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-03 14:18
Vroegáh in de goede oude tijd toen ik nog op de computer afdeling werkte bij de Media Markt deden de iMacs en Macbooks wel mee. iPhones & iPads hebben nooit mee gedaan helaas!
Had van de week nog even gevraagd aan de afdelingsleider van de computer afdeling of hij al wist of Apple producten dit jaar wel meededen. Helaas is dat nog niet helemaal zeker..

• Marnix1988
  • Laatst online: 14:15
Dat stukje heb ik ook gelezen, maar als de MM het zelf nog niet eens weten wie zegt dan dat deze tekst klopt ;)

• chengbondkwok
  • Laatst online: 09:36
Marnix1988 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:38:
[...]

Dat stukje heb ik ook gelezen, maar als de MM het zelf nog niet eens weten wie zegt dan dat deze tekst klopt ;)
Marge op Apple producten is al aardig laag. En elk jaar deden er minder en minder Apple producten mee, totdat het zelfs volledige uitgesloten was vorig jaar.

Maar goed, iets met resultaten, verleden, geen garantie.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-02 08:14
Het moment dat ik dat soort lijstjes voorbij zie komen zinkt de moed me al weer in de schoenen. Bijvoorbeeld een toffe headset scoren zit er dan weer niet in.

It's dogged that does it

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Hier de inkopen al gedaan. Ik wilde wachten op deze actie. Maar 31 december 2015 toch maar de Sony KDL-55W809C voor € 677,00 gekocht. Ik verwacht niet dat de MM hier onderdoor gaat, dus aankoop gedaan.

Als de BCC slim is doen ze een BTW-actie een week voordat die van de MM is, nu gaat iedereen bij geen voorraad naar de BCC. Als ze het één week eerder doen pakken ze meer omzet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• jcvjcvjcvjcv
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-12-2018
Señor Sjon schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:15:
[...]

Nikon deed eigenlijk alleen in de fysieke winkels mee. De lenzen e.d. verdwenen als sneeuw voor de zon in de webshop toen de actie begon. Het jaar ervoor waren die nog wel online te bestellen tijdens de BTW-dagen. Ik kan dus weer tig filialen af voor een mooie lens. :X
De winkels die ik gebeld had, vertelden allemaal dat de lenzen niet meededen. Heb jij wel nog wat bemachtigd dan? Half Nederland afrijden voor een lens is natuurlijk ook niet voordelig. Kost je uren en veel liters.

Uiteindelijk een paar maanden later via Artencraft met 'instant' cashback alsnog goede deals gedaan. 1734 voor een 70-200 2.8 II en 1350 voor een 24-70 2.8

Nu in de PW :o hallo zeg... prijsverhoging er overheen gegaan; 2500 voor de 70-200 2.8 II en 1929 voor de 24-70

Dat is echt niet leuk meer, om nu in te stappen.

• WouterL
  • Laatst online: 22-03 11:00
chengbondkwok schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:42:
[...]

Marge op Apple producten is al aardig laag. En elk jaar deden er minder en minder Apple producten mee, totdat het zelfs volledige uitgesloten was vorig jaar.

Maar goed, iets met resultaten, verleden, geen garantie.
Uitgesloten ja, maar ook vorig jaar lagen er bijvoorbeeld bij MM Groningen gewoon BTO modellen met mooie kortingen in de schappen. Dus compleet uitgesloten zijn ze niet.

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-03 22:08
Jumpman schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:59:
Hier de inkopen al gedaan. Ik wilde wachten op deze actie. Maar 31 december 2015 toch maar de Sony KDL-55W809C voor € 677,00 gekocht. Ik verwacht niet dat de MM hier onderdoor gaat, dus aankoop gedaan.

Als de BCC slim is doen ze een BTW-actie een week voordat die van de MM is, nu gaat iedereen bij geen voorraad naar de BCC. Als ze het één week eerder doen pakken ze meer omzet.
Nog niet zo heel lang geleden: http://www.retailnews.nl/...r-in-de-rode-cijfers.html

Zal een flinke kluif worden voor BCC, ze volgen al jaren andere winkels maar hebben zelf weinig slagkracht..

MM heeft het dus een stukje beter: http://www.retailnews.nl/...en-zien-in-nederland.html

En voor wat betreft in- en uitsluitingen.. Als de MediaMarkt teveel verlies draait op bepaalde merken, producten of productgroepen dan is het aan hun om deze uit te sluiten. Dat is erg vervelend als je een bepaald product op het oog hebt, maar er doet genoeg wel mee.

Discussies over prijsverhogingen waren er vorig jaar ook. Mediamarkt zet de prijs een aantal dagen voor de actie vast en geeft daarover hun BTW actie. Zo voorkomen ze dat consumenten winkels tegen elkaar gaan uitspelen en dat concurrenten niet de actie van MM beinvloeden.

De laagste prijsgarantie van MM is duidelijk, dus als ze inclusief de BTW korting goedkoper zijn dan de concurrent zijn ze de goedkoopste, het voordeel rekenen van de prijs die andere winkels hanteren is wishfull thinking.. Kost bij de MM een TV 1210 euro dan is de BTW prijs 1210 / 1,21 en dus prijs na actie 1000 euro.
Kost datzelfde model bij BCC 1049 dan is MM dus gewoon goedkoper en is het dus niet 1049 / 1,21.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Wouter lucassen schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:16:
[...]

Uitgesloten ja, maar ook vorig jaar lagen er bijvoorbeeld bij MM Groningen gewoon BTO modellen met mooie kortingen in de schappen. Dus compleet uitgesloten zijn ze niet.
Vaak zijn dat overjarige modellen, goed mee oppassen dus.

• Jumpman
  • Nu online
Schizo007nl schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:20:
[...]

Nog niet zo heel lang geleden: http://www.retailnews.nl/...r-in-de-rode-cijfers.html

Zal een flinke kluif worden voor BCC, ze volgen al jaren andere winkels maar hebben zelf weinig slagkracht..

MM heeft het dus een stukje beter: http://www.retailnews.nl/...en-zien-in-nederland.html

En voor wat betreft in- en uitsluitingen.. Als de MediaMarkt teveel verlies draait op bepaalde merken, producten of productgroepen dan is het aan hun om deze uit te sluiten. Dat is erg vervelend als je een bepaald product op het oog hebt, maar er doet genoeg wel mee.

Discussies over prijsverhogingen waren er vorig jaar ook. Mediamarkt zet de prijs een aantal dagen voor de actie vast en geeft daarover hun BTW actie. Zo voorkomen ze dat consumenten winkels tegen elkaar gaan uitspelen en dat concurrenten niet de actie van MM beinvloeden.

De laagste prijsgarantie van MM is duidelijk, dus als ze inclusief de BTW korting goedkoper zijn dan de concurrent zijn ze de goedkoopste, het voordeel rekenen van de prijs die andere winkels hanteren is wishfull thinking.. Kost bij de MM een TV 1210 euro dan is de BTW prijs 1210 / 1,21 en dus prijs na actie 1000 euro.
Kost datzelfde model bij BCC 1049 dan is MM dus gewoon goedkoper en is het dus niet 1049 / 1,21.
Vorig jaar stonden de prijzen niet een aantal dagen van te voren vast hoor. De Dixons verlaagde een dag voor de BTW-actie de nieuwe ASUS N551JK-CN157H (i7, GeForce GTX 850M, 8GB, IPS) laptop van € 999,00 naar € 799,00. Op de dag voor de actie ging de MM mee, om 0:00 de dag dat de MM de BTW-actie startte was deze dus: € 661,81. :)

• nooberke
  • Laatst online: 13:51
Jumpman schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:37:
[...]

Vorig jaar stonden de prijzen niet vast hoor. De Dixons verlaagde een dag voor de BTW-actie de nieuwe ASUS N551JK-CN157H (i7, GeForce GTX 850M, 8GB, IPS) laptop van € 999,00 naar € 799,00. Op de dag voor de actie ging de MM mee, om 0:00 de dag dat de MM de BTW-actie startte was deze dus: € 661,81. :)
Waarschijnlijk gingen de prijzen dan pas op slot op een moment dat de Dixons die Asus al op €799 had staan 8)

• Jumpman
  • Nu online
nooberke schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:46:
[...]

Waarschijnlijk gingen de prijzen dan pas op slot op een moment dat de Dixons die Asus al op €799 had staan 8)
Dat bedoel ik, dat was heel kort voordat de actie startte en niet een aantal dagen van te voren.

• WouterL
  • Laatst online: 22-03 11:00
NotSoSteady schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:26:
[...]

Vaak zijn dat overjarige modellen, goed mee oppassen dus.
Waren destijds gewoon 2014 cto modellen in seal. Niks mis mee. Ik kan t weten. Had er eentje aangeschaft.

• jepeke
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-07-2020
Ik heb mijn pijlen gezet op de nikon d7200. Hier loopt nu een cashback actie van nikon van 75 euro tot een dag voor de vermoedelijke startdatum van de btw weg ermee actie.

Weet iemand of het een optie is om de camera voor de actie te kopen, gebruik te maken van de cash back actie van nikon, en vervolgens naar de mediamarkt te gaan binnen 14 dagen omdat hij goedkoper wordt aangeboden en dit verschil terug te vragen?

Deze camera is overigens in geen enkele winkel op voorraad, alleen in de webshop..

[Voor 3% gewijzigd door jepeke op 06-01-2016 20:14]

• nooberke
jepeke schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:13:
Ik heb mijn pijlen gezet op de nikon d7200. Hier loopt nu een cashback actie van nikon van 75 euro tot een dag voor de vermoedelijke startdatum van de btw weg ermee actie.

Weet iemand of het een optie is om de camera voor de actie te kopen, gebruik te maken van de cash back actie van nikon, en vervolgens naar de mediamarkt te gaan binnen 14 dagen omdat hij goedkoper wordt aangeboden en dit verschil terug te vragen?

Deze camera is overigens in geen enkele winkel op voorraad, alleen in de webshop..
Naar mijn weten zijn de filialen niet zo happig op het geven van prijs compensatie voor producten gekocht bij de webshop of een ander filiaal en mogelijk zal Nikon uitgesloten zijn.

Stel dat het lukt dan moet je de oorspronkelijke bon inleveren en krijg je een nieuw bon met nieuwe datum er voor terug. Ik heb zelf de cashback aangevraagd voor een D5500 en dat was niet bijster ingewikkeld. Met foto/scan van de oude bon lukt dat waarschijnlijk wel. Kan me niet voorstellen dat ze dat bij de mediamarkt gaan checken

Ik zou me eerder zorgen maken over de prijs compensatie en deelname dan om de cashback.

• Amaze86
  • Laatst online: 14:31
Klopt het dat werknemers van MM 35% korting krijgen tijdens de actiedagen?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
nooberke schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:28:
[...]

Naar mijn weten zijn de filialen niet zo happig op het geven van prijs compensatie voor producten gekocht bij de webshop of een ander filiaal en mogelijk zal Nikon uitgesloten zijn.

Stel dat het lukt dan moet je de oorspronkelijke bon inleveren en krijg je een nieuw bon met nieuwe datum er voor terug. Ik heb zelf de cashback aangevraagd voor een D5500 en dat was niet bijster ingewikkeld. Met foto/scan van de oude bon lukt dat waarschijnlijk wel. Kan me niet voorstellen dat ze dat bij de mediamarkt gaan checken

Ik zou me eerder zorgen maken over de prijs compensatie en deelname dan om de cashback.
En via de webshop zul je waarschijnlijk een digitale factuur krijgen. En kun je lijkt me bellen met de klantenservice als de actie er is?

• nooberke
Axente schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:22:
[...]

En via de webshop zul je waarschijnlijk een digitale factuur krijgen. En kun je lijkt me bellen met de klantenservice als de actie er is?
Persoonlijk nog nooit gehoord dat mensen via de webshop geld terug kregen van prijs compensatie, misschien dat iemand anders dit ooit geprobeerd heeft hier? Daarnaast zou ik niets van de telefonische bereikbaarheid verwachten tijdens spitsuur
Amaze86 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 02:35:
Afgelopen jaren was er het normale percentage personeelskorting over de btw vrije prijs, echter pas na afloop van de actie. Klanten gaan altijd voor, veel is dan dus al op

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Zoals ik het hier tussen de regels door lees geld in de winkels OP=OP (en weg is dus pech). Hoe zit dat met het online bestellen?

Aangezien ik volgende week mijn woning krijg heb ik een aardig lijstje met apparaten die ik dan graag zou bestellen (droger, TV, Nespresso apparaat, receiver etc). Ik weet inmiddels welke types e.d. en bestel het dus net zo lief online aangezien ik toch lang niet alles gelijk mee kan nemen en het grotendeels bezorgt zal moeten worden.

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-03 22:40

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
B-Real schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:27:
Zoals ik het hier tussen de regels door lees geld in de winkels OP=OP (en weg is dus pech). Hoe zit dat met het online bestellen?

Aangezien ik volgende week mijn woning krijg heb ik een aardig lijstje met apparaten die ik dan graag zou bestellen (droger, TV, Nespresso apparaat, receiver etc). Ik weet inmiddels welke types e.d. en bestel het dus net zo lief online aangezien ik toch lang niet alles gelijk mee kan nemen en het grotendeels bezorgt zal moeten worden.
Wat je in de webshop ziet is dat veel snel uitverkocht is en voor de start van de btw dagen *ineens* het halve assortiment verdwijnt. Geld overigens ook, op=op

What you see is always what you get.

• k1NG
Amaze86 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 02:35:
Eerst gaat de BTW korting er af 17,36% en daarna de personeelskorting van 20%.

• B-Real
  • Nu online
ITsEZ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:29:
[...]

Wat je in de webshop ziet is dat veel snel uitverkocht is en voor de start van de btw dagen *ineens* het halve assortiment verdwijnt. Geld overigens ook, op=op
Hmm, lekker dan. Vervelend, maar ook wel weer begrijpelijk.
Dat wordt dus de 27e klokslag 0.00 de bestelling inkloppen en afrekenen.
Ik ga de gok maar gewoon wagen, want als het lukt scheelt het serieus een honderden euro's gezien mijn lijstje.
Heel veel haast heb ik er toch niet mee, aangezien ik begin februari pas in mijn woning ga en dus desnoods (als het niet lukt) alsnog wel ergens anders kan bestellen.

• Vaniska
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:53
Oh shit, ik heb dus één maand om me Windows Phone 950 bij elkaar te werken en de Surface Pro 4, Gotta hurry! :D

BMW S1000R https://link.marktplaats.nl/m1828833848

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
B-Real schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:41:
[...]

Hmm, lekker dan. Vervelend, maar ook wel weer begrijpelijk.
Dat wordt dus de 27e klokslag 0.00 de bestelling inkloppen en afrekenen.
Ik ga de gok maar gewoon wagen, want als het lukt scheelt het serieus een honderden euro's gezien mijn lijstje.
Heel veel haast heb ik er toch niet mee, aangezien ik begin februari pas in mijn woning ga en dus desnoods (als het niet lukt) alsnog wel ergens anders kan bestellen.
Naar alle waarschijnlijkheid begint het op de webshop ook pas 's avonds (19:00?)
dus je hoeft niet laat op te blijven ;)

• B-Real
  • Nu online
Ook handig om te weten :D

Zoals gezegd zie ik het allemaal wel en ga het in de gaten houden, het zou een hoop centjes schelen maar ik heb geen haast. Feit blijft dat het in de basis een aantrekkelijke actie is d:)b

• Aquafreak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:06
Net weer de reclame van BCC op de radio gehoord dat ze altijd meegaan met actie's van andere winkels en dan met een duidelijke hint naar de BTW actie van MM.

Vorig jaar had BCC deze reclame ook enkele weken voor de BTW weg ermee actie, BCC verwacht dus ook dat de actie snel komt :D

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-03 15:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Aquafreak schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:35:
Net weer de reclame van BCC op de radio gehoord dat ze altijd meegaan met actie's van andere winkels en dan met een duidelijke hint naar de BTW actie van MM.

Vorig jaar had BCC deze reclame ook enkele weken voor de BTW weg ermee actie, BCC verwacht dus ook dat de actie snel komt :D
Ze zijn van hetzelfde moederbedrijf nietwaar? ;)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Frozen schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:50:
[...]

BCC is onderdeel van Darty plc en Media Markt van Media Markt Saturn Holding GmbH.

• Aquafreak
  • Laatst online: 15:06
[...]

Zoals Klor al zei, ze horen niet onder hetzelfde moederbedrijf. Saturn (nu ook MM) behoorde wel onder hetzelfde moederbedrijf.

Nu weer Ontopic :X

[Voor 3% gewijzigd door Aquafreak op 07-01-2016 13:27]

• k1NG
[...]

Nope, MediaMarkt valt onder Metro Group.. Net als de Makro etc..

http://www.metrogroup.de/en

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-03 18:32
We willen zelf de Samsung Galaxy Tab S2 9,7" gaan halen. De kostte eerst 449 euro, maar dan kreeg je nog 50 euro cashback. Nu 456 euro zonder de cashback. Dus hoop toch wel dat die dan op voorraad is.

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-03 18:11
Zo! Hier zit ik al een tijdje op te wachten. Heb een nieuwe wasmachine nodig, zal dan gelijk langs de MM gaan om een foto van de prijs te maken en dan bij de BCC te bestellen.
Vorig jaar ook gedaan met een Dyson stofzuiger en waterkoker etc. Scheelde toch aardig wat. BCC is vaak veel minder druk dan de MM en leveren best goede service.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-03 13:38
Rainesh schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:36:
Zo! Hier zit ik al een tijdje op te wachten. Heb een nieuwe wasmachine nodig, zal dan gelijk langs de MM gaan om een foto van de prijs te maken en dan bij de BCC te bestellen.
Vorig jaar ook gedaan met een Dyson stofzuiger en waterkoker etc. Scheelde toch aardig wat. BCC is vaak veel minder druk dan de MM en leveren best goede service.
Ik heb ook een wasmachine nodig.
Maar werkt dat echt zo simpel?

• vincent44
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 18:55
Waarom eerst een foto maken van de prijs bij de media markt, en dan kopen bij de BCC?
De prijs blijft toch hetzelfde?

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 21-03 20:08

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

De-Hamster schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:36:
We willen zelf de Samsung Galaxy Tab S2 9,7" gaan halen. De kostte eerst 449 euro, maar dan kreeg je nog 50 euro cashback. Nu 456 euro zonder de cashback. Dus hoop toch wel dat die dan op voorraad is.
Je krijgt er nu wel via Samsung een keyboard cover bij t.w.v. €114 (in de PW), dus dat is nog best aardig als je toch al een cover er bij wil.

• Er_Damn
  • Laatst online: 22-03 06:43
Voor een goede wasmachine raad ik mensen aan om bij Correct te gaan.

Bij Correct is de Samsung WF80F5E5P4W verkrijgbaar voor 439,- (staat niet op de website, maar ik heb het zelf 2 weken geleden gekocht). Bij MM staat dezelfde wasmachine voor 558.95 ( http://www.mediamarkt.nl/...80f5e5p4w-en-1313890.html ). Daarnaast gaat er zowel bij Correct als bij de MM cashback eraf van 50 euro.

Al met al lijkt mij dit best een leuke deal.

• oohh
  • Laatst online: 14:14
Er_Damn schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:12:
Voor een goede wasmachine raad ik mensen aan om bij Correct te gaan.

Bij Correct is de Samsung WF80F5E5P4W verkrijgbaar voor 439,- (staat niet op de website, maar ik heb het zelf 2 weken geleden gekocht). Bij MM staat dezelfde wasmachine voor 558.95 ( http://www.mediamarkt.nl/...80f5e5p4w-en-1313890.html ). Daarnaast gaat er zowel bij Correct als bij de MM cashback eraf van 50 euro.

Al met al lijkt mij dit best een leuke deal.
Lijkt mij inderdaad een mooie deal. Ik ben zelf ook op zoek naar een wasmachine. Alleen om daarvoor richting Rotterdam te rijden is mij iets teveel van het goede. Misschien zijn er wel Tweakers in de omgeving van Rotterdam die een wasmachine nodig hebben ;) Bedankt voor het delen!

• jcvjcvjcvjcv
vincent44 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:55:
Waarom eerst een foto maken van de prijs bij de media markt, en dan kopen bij de BCC?
Je krijgt daar ook nog een X % van het verschil terug? Of toch niet?

Of bedoelt hij; foto maken van de prijs voor de BTW actie, dan daarmee naar de BCC gaan en claimen dat er bij de MM nog de BTW vanaf gaat?

[Voor 18% gewijzigd door jcvjcvjcvjcv op 07-01-2016 15:34]

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-03 18:32
SayWhatAgain! schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:08:
[...]

Je krijgt er nu wel via Samsung een keyboard cover bij t.w.v. €114 (in de PW), dus dat is nog best aardig als je toch al een cover er bij wil.
Vind ik zelf niet van toegevoegde waarde. Ik wil er wel een book cover bij.

• Er_Damn
  • Laatst online: 22-03 06:43
oohh schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:24:
[...]

Lijkt mij inderdaad een mooie deal. Ik ben zelf ook op zoek naar een wasmachine. Alleen om daarvoor richting Rotterdam te rijden is mij iets teveel van het goede. Misschien zijn er wel Tweakers in de omgeving van Rotterdam die een wasmachine nodig hebben ;) Bedankt voor het delen!
Correct bezorgd ook gewoon thuis, ik heb per e-mail met hen gecommuniceerd: verkoop@correct.net.

• Rainesh
jcvjcvjcvjcv schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:33:
[...]

Je krijgt daar ook nog een X % van het verschil terug? Of toch niet?

Of bedoelt hij; foto maken van de prijs voor de BTW actie, dan daarmee naar de BCC gaan en claimen dat er bij de MM nog de BTW vanaf gaat?
BCC wilt namelijk bewijs hebben dat het daadwerkelijk voor dat bedrag bij de MM verkocht wordt. Sommige producten staan niet op de website van de MM, dus daarom een foto. :) Daarna gaat er inderdaad nog btw korting van af.

• jcvjcvjcvjcv
Ja, maar als je dan toch in de MM bent, waarom neem je het dan niet meteen mee voor die prijs?

Of maak je een foto van een prijs nu, ga je er vanuit dat hij met de BTW actie duurder wordt en lieg je bij de BCC dat die prijs op dat moment bij de MM hangt? :?

[Voor 47% gewijzigd door jcvjcvjcvjcv op 07-01-2016 19:21]

• Rainesh
De afgelopen keren dat ik in MM (Den Haag) was, duurde het verschrikkelijk lang voordat ik aan de beurt was....regelrechte gekkenhuis. Ik kan alleen in de avond naar de MM toe.

BCC was veel rustiger en daar staan ze je echt te woord. MM en BCC zijn niet ver van elkaar, dus ff fotootje en dan richting BCC.

[Voor 24% gewijzigd door Rainesh op 07-01-2016 19:37]

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
*knip*, zie topicwaarschuwing

[Voor 110% gewijzigd door Perkouw op 08-01-2016 09:02]

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
jcvjcvjcvjcv schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:30:
[...]

Met Nikon was dat vorig jaar ook zo. Het deed zogenaamd wel mee, maar het werd gewoon 'uit assortiment' gehaald...
En als je het dan uiterlijk twee weken van tevoren gehaald had toen het nog wél op voorraad was? Kon je het verschil dan nog steeds terugkrijgen achteraf of kwamen ze met een smoes dat wanneer ze een (Nikon) product niet op voorraad hebben, je ook niet achteraf de korting over het aankoopbedrag terugkrijgt?

• Funkybro7
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-08-2017
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe tv en heb m'n keus nu ook wel gemaakt (Sony KDL-43W755C), wilde hem al eerder halen maar wacht natuurlijk liever op de BTW-korting. Echter is de voorraad van de tv matig (wat ik van de verkoper in de winkel hoorde)...
Heb ik het goed begrepen dat wanneer ik de tv op z'n vroegst volgende week donderdag zou halen, ik het prijsverschil tussen nu en tijdens de BTW-actie terug kan vragen?

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
Rainesh schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:01:
[...]

BCC wilt namelijk bewijs hebben dat het daadwerkelijk voor dat bedrag bij de MM verkocht wordt. Sommige producten staan niet op de website van de MM, dus daarom een foto. :) Daarna gaat er inderdaad nog btw korting van af.
BCC heeft online ook de laagste prijs garantie, vorig jaar was de prijs bij alle producten al van te voren netjes aangepast, zowel online als in de winkel (Utrecht kanaleneiland). Wellicht is het bij andere vestigingen wel nodig.

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:08
vincent44 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:55:
http://www.bcc.nl/dit-is-bcc/de-bcc-prijsgarantie

[Voor 14% gewijzigd door G.Scholtens op 08-01-2016 11:11]

• k1NG
Hoorde geruchten rond gaan in de winkel waar ik werk dat de Apple Macbook Pro en de Air wel mee gaan doen. Heb er eentje apart laten leggen voor mezelf :p

• jcvjcvjcvjcv
Snoop schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:05:
[...]

En als je het dan uiterlijk twee weken van tevoren gehaald had toen het nog wél op voorraad was? Kon je het verschil dan nog steeds terugkrijgen achteraf of kwamen ze met een smoes dat wanneer ze een (Nikon) product niet op voorraad hebben, je ook niet achteraf de korting over het aankoopbedrag terugkrijgt?
Dat heb ik niet geprobeerd, ik heb wat later m'n lenzen bij Artencraft.be gekocht die een of andere gestapelde instant-cashback dinges had.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
SndBastard schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:07:
Ik heb gisteren even de tijd genomen om een set interessante producten op mijn mediamarkt wenslijstje te zetten en die als PDF te exporteren, op die manier kan ik straks duidelijk zien wat er van prijs veranderd zou zijn.
Mochten er voor producten actie prijzen gelden nu gaat daar niet die btw nog af natuurlijk dan is het logisch dat de prijs weer wat stijgt.
Ook kan het zijn dat prijzen bij andere stijgen en dan stijgt mediamarkt dus ook mee.

Maar je kan dus enkele dagen ervoor wat kopen en dan nog niet uitpakken en dan ermee terug gaan voor de btw actie?
En nemen ze dan genoegen met alleen je bon of moet het product ook echt fysiek mee?

[Voor 15% gewijzigd door Roos79 op 08-01-2016 18:47]

• Amaze86
Yep bon is genoeg

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• qua111
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-03 20:45
Zit eraan t denken om volgende week donderdag of vrijdag een PS4 pakket te kopen, die staat nu voor 399 op de site. Dat is dat 13 dagen voor de start van de btw actie, dus dan zou ik daarna met de bon teruggaan om mn korting te krijgen.

De grote vraag is vooral of de PS4 dit jaar meedoet met de actie, en daarna nog of de korting die ik ga krijgen over mijn aankoopbedrag is, of over de prijs die tegen die tijd gevraagd wordt. En of de prijs niet sowieso wordt verhoogd precies 2 weken voor de actie, zodat mijn hele plan niks uithaald =p

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Lees de topicwaarschuwing, vragen of product X meedoet aan de actie is niet de bedoeling. Kristallen bollen zullen ook niet mee doen.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
Ik snap het ook niet hoor... je bent al in de Mediamarkt, het product is daar, en vervolgens maak je een foto en ga je nog weer naar de BCC om het dan ook voor die prijs te krijgen?

[Voor 4% gewijzigd door DutX op 09-01-2016 13:54]

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:33
Def1ant schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:53:
[...]

Ik snap het ook niet hoor... je bent al in de Mediamarkt, het product is daar, en vervolgens maak je een foto en ga je nog weer naar de BCC om het dan ook voor die prijs te krijgen?
Waarschijnlijk puur voor de service van de BCC ;)

• B-Real
  • Nu online
qua111 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:43:
Zit eraan t denken om volgende week donderdag of vrijdag een PS4 pakket te kopen, die staat nu voor 399 op de site. Dat is dat 13 dagen voor de start van de btw actie, dus dan zou ik daarna met de bon teruggaan om mn korting te krijgen.

De grote vraag is vooral of de PS4 dit jaar meedoet met de actie, en daarna nog of de korting die ik ga krijgen over mijn aankoopbedrag is, of over de prijs die tegen die tijd gevraagd wordt. En of de prijs niet sowieso wordt verhoogd precies 2 weken voor de actie, zodat mijn hele plan niks uithaald =p
Consolehardware, waar een PS4 volgens mij onder valt, was vorig jaar uitgesloten in elk geval...

• qua111
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-03 20:45
B-Real schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:54:
[...]

Consolehardware, waar een PS4 volgens mij onder valt, was vorig jaar uitgesloten in elk geval...
Ja vorig jaar was het inderdaad uitgesloten, maar in 2014 was het weer wel deel van de actie, dus ik heb stille hoop:p

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-03 13:21
Net een nieuw huis, ik hoop dat er wat leuke koelkasten/ovens/etc in de aanbieding gaan. Heb mijn ogen al op de HAIER HRF-628IF6, als die voor de huidige prijs meedoet wordt dat een erg mooie deal.

[Voor 41% gewijzigd door warcow op 09-01-2016 17:13]

• sdl_avatar
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-11-2021
Weet iemand of de Belgische mediamarkten ook meedoen met de BTW aktie? Mijn vrouw heeft een nieuwe laptop nodig maar ze wil enkel Azerty omdat ze in België werkt. Vorig jaar was de aktie in België in mei dus twijfel ik of ze nu in januari wel meedoen.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-03 08:51
qua111 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:59:
[...]

Ja vorig jaar was het inderdaad uitgesloten, maar in 2014 was het weer wel deel van de actie, dus ik heb stille hoop:p
Consoles hebben nog nooit meegedaan met een BTW actie.

En in 2014 dus ook niet.

\[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

[Voor 15% gewijzigd door BPP op 10-01-2016 12:48]

• Amaze86
sdl_avatar schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 17:34:
Weet iemand of de Belgische mediamarkten ook meedoen met de BTW aktie? Mijn vrouw heeft een nieuwe laptop nodig maar ze wil enkel Azerty omdat ze in België werkt. Vorig jaar was de aktie in België in mei dus twijfel ik of ze nu in januari wel meedoen.
Nope,gewoon wachten tot mei als je in belgie wilt kopen.Andersom doen ze ook niet mee met btw actie.

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:28
k1NG schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:49:
Hoorde geruchten rond gaan in de winkel waar ik werk dat de Apple Macbook Pro en de Air wel mee gaan doen. Heb er eentje apart laten leggen voor mezelf :p
Je hebt als medewerker een item apart laten leggen voor jezelf? Zijn dat soort acties toegestaan bij jullie?

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-03 23:15
http://www.mediamarkt.nl/...ker&utm_campaign=regulier

Is dit een prijsfout bij de mediamarkt?

• cangri
nee als je hem wilt zou ik hem snel halen

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:32
Is een full HDtje, geen 4K.

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ja en zie: pricewatch: Sony Bravia KDL-50W756C Zilver . Niet zo heel bijzonder... ;)

• cangri
bij klein staat die nu weer op 727 ;)

• k1NG
tweakerdennis schreef op zondag 10 januari 2016 @ 16:34:
[...]

Je hebt als medewerker een item apart laten leggen voor jezelf? Zijn dat soort acties toegestaan bij jullie?
Als je hem aanbetaald wel ja

• B-Real
  • Nu online
Ik zit eigenlijk wel een beetje te wachten op de "officiële" aankondiging op de een of andere manier

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:51
qua111 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:43:

In de voorwaarden van vorig jaar staat dat consoles uitgesloten zijn van de actie. Denk dat het dit jaar niet andere zal zijn.

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

Anoniem: 378762

Ik wil mensen waarschuwen voor de streken van de mediamarkt. Laat je niet gek maken door de ex BTW dagen. Ik heb expres een televisie vorige week uitgekozen en een screenshot gemaakt. Dat was op 7-1-2016 om 12:37. De PHILIPS 55PUK6400/12 was toen 777 euro. Vandaag staat hij er voor 848 euro op. Bewijs kan ik leveren. Dus uiteindelijk wordt het iets goedkoper vergeleken met andere shops.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 378762 op 11-01-2016 14:24]

• nooberke
Anoniem: 378762 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:22:
Ik wil mensen waarschuwen voor de streken van de mediamarkt. Laat je niet gek maken door de ex BTW dagen. Ik heb expres een televisie vorige week uitgekozen en een screenshot gemaakt. Dat was op 7-1-2016 om 12:37. De PHILIPS 55PUK6400/12 was toen 777 euro. Vandaag staat hij er voor 848 euro op. Bewijs kan ik leveren. Dus uiteindelijk wordt het iets goedkoper vergeleken met andere shops.
Je maakt me nieuwsgierig, heb je toevallig een screenshot van de pricewatch van vorige week? Dan kan ik kijken of ik het aan de hand van prijzen van de concurrenten kan verklaren.

Het kan namelijk zijn dat een goedkopere concurrent is verdwenen of zijn prijs heeft verhoogd.

• Specialist89
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-03 22:16
Anoniem: 378762 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:22:
Heeft niks met streken te maken, deze tv heeft als aanbieding in de flyer gestaan welke geldig was van 4-1-2016 tot 10-1-2016. Daarna wordt er gewoon weer een prijsmatch gedaan op basis van de 24 concurrenten.

nooberke schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:30:
[...]

Je maakt me nieuwsgierig, heb je toevallig een screenshot van de pricewatch van vorige week? Dan kan ik kijken of ik het aan de hand van prijzen van de concurrenten kan verklaren.

Het kan namelijk zijn dat een goedkopere concurrent is verdwenen of zijn prijs heeft verhoogd.
Ik kwam juist via de pricewatch naar de site van Media markt.
http://static.tweakers.ne...2yr6a4Z0lw3zFMFC/full.jpg

Per zakelijke e-mail had ik hem toen verstuurd naar huis. Dat was op dat tijdstip.
Hij is hier te vinden pricewatch: Philips 55PUK6400 Zwart
Alleen deze week duurder geworden.

Ik wou deze televisie halen met de ex BTW dagen. Vandaar de screenshot.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 378762 op 11-01-2016 14:54]

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:08
Heb gelukkig van alle tv's die wil bekijken een prijs vorige week gemaakt, zo kan ik mooi in de winkel aantonen dat dit hun prijs toen was. Misschien dat ze er iets mee doen.

• nooberke
Anoniem: 378762 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:52:
[...]

Ik kwam juist via de pricewatch naar de site van Media markt.
http://static.tweakers.ne...2yr6a4Z0lw3zFMFC/full.jpg

Per zakelijke e-mail had ik hem toen verstuurd naar huis. Dat was op dat tijdstip.
Hij is hier te vinden pricewatch: Philips 55PUK6400 Zwart
Alleen deze week duurder geworden.

Ik wou deze televisie halen met de ex BTW dagen. Vandaar de screenshot.
Daar heb ik niet veel aan...

Maar ik hoef het ook al niet meer te verklaren, Specialist89 heeft dat al gedaan _/-\o_

Specialist89 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:43:
[...]

Heeft niks met streken te maken, deze tv heeft als aanbieding in de flyer gestaan welke geldig was van 4-1-2016 tot 10-1-2016. Daarna wordt er gewoon weer een prijsmatch gedaan op basis van de 24 concurrenten.
http://www.actuelefolders.nl/folders/media-markt/468/8851
Nog gelijk ook. Zeker mediamarkt specialist?

Als ik de reviews zo lees dan hoef ik hem niet meer. Wat een troep.
http://www.philips.nl/c-p...s-ultra-hd/reviewenawards

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 378762 op 11-01-2016 15:04]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:58

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Dat is al een keer of wat in deze en vorige topics over de BTW-dagen uitgelegd, alleen ziet men een prijsstijging na de folderactie en wordt er (onredelijk) stoom afgeblazen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
*knip*, laten we het ontopic houden.

[Voor 85% gewijzigd door Perkouw op 11-01-2016 19:16]

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-03 07:47
ik kan niet in dit topic vinden dat ergens officieel is bevestigd over de BTW vrije dagen. Is de datum genoemd zeker?

• Roos79
  • Registratie: November 2011
Señor Sjon schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:18:
Dat is al een keer of wat in deze en vorige topics over de BTW-dagen uitgelegd, alleen ziet men een prijsstijging na de folderactie en wordt er (onredelijk) stoom afgeblazen.
Helemaal mee eens idd want mensen zien iets als het in de actie is en houden dat als prijs aan en vinden het dan gek dat die prijs na een week weer stijgt naar de normale hoogte 8)7

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-03 16:52
lhyeung schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:45:
ik kan niet in dit topic vinden dat ergens officieel is bevestigd over de BTW vrije dagen. Is de datum genoemd zeker?
27 januari is 100% zeker inmiddels, zie deze vacature ;)
https://www.studentjob.nl...r-een-bekend-computermerk

• fmb
  • Laatst online: 22-03 23:16
Je kunt deze gehele week aan de slag omdat in de Mediamarkt de BTW vrije dagen plaats vinden!

Slordigheidje in de communicatiestrategie van Mediamarkt?
Wel mooi, ben van plan een nieuwe camera te kopen.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

• ecam
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-10-2022
aangezien dat in alle waarschijnlijkheid consoles niet meedoen, ga ik deze week de xbox one wel bij de wehkamp halen, wel jammer van mm.

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-01 16:03
Wat een *knip* van Mediamarkt. Ik wou graag een Philips Fidelio X2 kopen tijdens de BTW-actie week. Stond voor 289,99 euro aangeboden op de site is hij nu opeens 350 euro. Goh (350:121)x100=289,99... Hij zit zelfs nog in mijn winkelmandje voor 289,99 euro

[Voor 25% gewijzigd door gambieter op 12-01-2016 02:11]

• Schizo007nl
  • Laatst online: 21-03 22:08
Assix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 23:45:
Wat een knip van Mediamarkt. Ik wou graag een Philips Fidelio X2 kopen tijdens de BTW-actie week. Stond voor 289,99 euro aangeboden op de site is hij nu opeens 350 euro. Goh (350:121)x100=289,99... Hij zit zelfs nog in mijn winkelmandje voor 289,99 euro
Prijs is omhoog gegaan omdat het product bij Coolblue en Bol.com niet (meer) leverbaar is en

Hoofdtelefoons vallen sowieso onder de accessoires dus als er een actie komt zijn die toch uitgesloten.

[Voor 2% gewijzigd door gambieter op 12-01-2016 02:11]

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-01 16:03
Schizo007nl schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 00:32:
[...]

Prijs is omhoog gegaan omdat het product bij Coolblue en Bol.com niet (meer) leverbaar is en

Hoofdtelefoons vallen sowieso onder de accessoires dus als er een actie komt zijn die toch uitgesloten.
Koptelefoons zijn niet uitgesloten..? Waren ze vorig jaar ook niet, valt gewoon onder TV & Audio hoor.
Ik vind het wel heel vreemd dat hij opeens niet meer leverbaar is bij coolblue en bol.com. 350 euro is ook een van de duurste prijzen tot nu toe voor die koptelefoon...

[Voor 20% gewijzigd door Assix op 12-01-2016 00:54]

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03 16:07
*knip*
2 weken geleden een foto gemaakt van prijskaartje van een laptop. Het was geen product die afgeprijsd was. Dus dat hoef je ook niet als argument te gebruiken aub. 999 kostte tie zowel in winkel als op de website. Nu kost tie toevalligggg 1099 euro.

Zie bewijs.

Dit was 2 weken geleden.
http://oi65.tinypic.com/c1abl.jpg

Dit is nu:
http://www.mediamarkt.nl/...ker&utm_campaign=regulier

Voor mij is het duidelijk.

Voor jou ook?

[Voor 15% gewijzigd door gambieter op 12-01-2016 02:11]

Pagina: 1 2 3 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Veel gestelde vragen: Actiesite.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee