Het zou fijn zijn als ik mijn TV nog krijg voor kerstAnoniem: 633773 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:31:
[...]
Tja bezorgingen die in de soep lopen en gebrekkige communicatie daarover. Ik mag blij zijn als ik mijn Chromecast met Pasen heb denk ik
Mhh, weet iemand ook wat de afstand naar het magazijn is van de Mediamarkt?
Sinds ik op de laatste dag van de btw actie om 23.55 een Sonos Sub besteld heb is de order al onderweg naar het magazijn. Terwijl de sub op de site direct af te halen is in een winkel (wat ik ook liever had gedaan, maar die keus was er niet bij het bestellen) en/of een levertijd heeft van 1-2 werkdagen...
Sinds ik op de laatste dag van de btw actie om 23.55 een Sonos Sub besteld heb is de order al onderweg naar het magazijn. Terwijl de sub op de site direct af te halen is in een winkel (wat ik ook liever had gedaan, maar die keus was er niet bij het bestellen) en/of een levertijd heeft van 1-2 werkdagen...
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Anoniem: 633773
Ligt er aan waar je woontrimave schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:35:
Mhh, weet iemand ook wat de afstand naar het magazijn is van de Mediamarkt?
Ah, dan is dat het. Da's niet in de buurt van Groningen. Ik wacht nog wel even.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nu de BTW actie feitelijk achter de rug is, is er nog iets wat we wel mogen posten hier?gambieter schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 01:00:
[modbreak]
Mensen, de statusupdates zijn nergens voor nodig en ook niet de bedoeling. Dat je een half uur in de wacht staat bij de klantenservice of dat je ongeduldig bent of etc etc mag op Twitter of Facebook worden gezet, daar zijn die tenslotte voor bedoeld. Zorg dat je hier wat meer dan alleen een mededeling hebt[/]
Voor wat betreft mijn LG Nexus 5x 32GB heeft Mediamarkt de beloofde levertijd van 1-4 werkdagen in ieder geval niet gehaald (woensdagavond besteld). Gezien de huidige levertijd (6-7 dagen) ben ik bang dat het nog wel een paar dagen kan duren.
Bij het plaatsen van de bestelling heb ik geen account aangemaakt, was achteraf toch wel slim geweest om iets meer info over de status te krijgen. Al begrijp ik uit veel andere posts dat je daar niet perse veel wijzer van wordt, laat staan vrolijker

Hier hetzelfde met de Sony z5 compact, had contact genomen en zeiden dat ze de z5 compact in week zes weer op voorraad zullen hebben. Dus hopelijk ergens volgende week komt ie binnen.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Goed, net reply terug gehad van de mediamarkt:netvista schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:14:
Goede actie van de mediamarkt weer.
Het verhaal:
- Tijdens de BTW actie een Philips BDM4065UC monitor besteld. Was voorradig en bestelling is goed verlopen.
- Dynalogic komt aan de deur met mijn bestelling. Helaas blijkt dit verkeerd te zijn gegaan want dynalogic heeft een Samsung UE40JU6400K afgeleverd ipv de bestelde Philips BDM4065UC. Op de pakbon staat overigens wel gewoon dat het een Philips BDM4065UC betreft. Fout van de MM webshop dus.
- Kan gebeuren, dus ik bel de MM en leg het verhaal voor. De dame aan de andere kant bied excuses aan en zegt dat ze het gaan oplossen.
- Paar dagen later, Dynalogic komt aan de deur om de Samsung UE40JU6400K retour te nemen. Helaas heeft hij geen Philips BDM4065UC bij zich![]()
- Dezelfde dag een mail van Mediamarkt: Helaas kunnen wij geen omruiling doen want de Philips BDM4065UC zou niet voorradig zijn.![]()
- Ik reply dat ik dit een vreemd verhaal vind want het artikel was ten tijde van de bestelling gewoon op voorraad. Dat dat op het moment van schrijven wellicht niet meer het geval is is niet mijn schuld natuurlijk.
- Diezelfde avond besluit ik voor de grap even te kijken in de webshop en warempel! De Philips BDM4065UC is gewoon voorradig![]()
- Screenshot gemaakt en wederom gemaild naar MM dat ze dit toch even moeten uitleggen.
Word vervolgt
Zoals mijn collega's eerder aangaven is het product dat u besteld heeft niet op voorraad en kan het helaas niet omgeruild worden.
Het kan zijn dat de website nog aangeeft dat het product nog op voorraad is maar, dit is een probleem waar de IT afdeling mee aan het werk is omdat de website na de BTW voordeeldagen niet volledig is bijgewerkt.
Zoals bekend zal het bedrag van de order naar u terug betaald gaan worden.
Nou ja goed, dat gelooft natuurlijk geen hond
Wat er werkelijk gaande is, is waarschijnlijk het volgende:
- Deze monitor hoorde blijkbaar oorspronkelijk niet mee te doen met de BTW actie, maar ging door een fout toch mee in de prijsverlaging.
- Mediamarkt kwam daar net voordat de bestelling de deur uit ging achter en stuurt me i.p.v. de bestelde monitor al dan niet opzettelijk een TV van hetzelfde formaat in de hoop dat ik het niet zou merken of er simpelweg geen werk van maak. Smerige streek natuurlijk.

- Maar goed, Helaas voor MM...klant merkt het dus wel op en maakt er wel werk van, dus mediamarkt schakelt over op plan B, zet vol de hakken in het zand en doet er werkelijk alles aan om maar niet te hoeven leveren.
En dat allemaal voor een schamele 122 euro.... ongelofelijk wat een bedrijf

Gewoon vol blijven houden dat je een vervangend product wilt en wel wat dagen wilt wachten tot hij weer op voorraad is.netvista schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:44:
[...]
Goed, net reply terug gehad van de mediamarkt:
Zoals mijn collega's eerder aangaven is het product dat u besteld heeft niet op voorraad en kan het helaas niet omgeruild worden.
Het kan zijn dat de website nog aangeeft dat het product nog op voorraad is maar, dit is een probleem waar de IT afdeling mee aan het werk is omdat de website na de BTW voordeeldagen niet volledig is bijgewerkt.
Zoals bekend zal het bedrag van de order naar u terug betaald gaan worden.
Nou ja goed, dat gelooft natuurlijk geen hond. Ik weet zeker dat als ik hem nu zou bestellen in de webshop, er binnen de kortste keren een postbode voor de deur staat met een grote doos in zijn handen.
Wat er werkelijk gaande is, is natuurlijk het volgende:
- Deze monitor hoorde blijkbaar oorspronkelijk niet mee te doen met de BTW actie, maar ging door een fout toch mee in de prijsverlaging.
- Mediamarkt kwam daar net voordat de bestelling de deur uit ging achter en stuurt me i.p.v. de bestelde monitor, opzettelijk een TV van hetzelfde formaat in de hoop dat ik het niet opmerk of er simpelweg geen werk van maak. Smerige streek natuurlijk.![]()
- Maar goed, Helaas voor MM...klant merkt het dus wel op en maakt er wel werk van, dus mediamarkt schakelt over op plan B. Zet vol de hakken in het zand en doet er werkelijk alles aan om maar niet te hoeven leveren.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Zoooo, dat zijn wel een hoop aannames en aantijgingen in 1x.
Je denkt serieus dat de Mediamarkt jou als individu moedwillig wil misleiden door vlak voor verzending snel de TV om te wisselen en die leveren?
Je denkt serieus dat de Mediamarkt jou als individu moedwillig wil misleiden door vlak voor verzending snel de TV om te wisselen en die leveren?
Maybe, maybe not, maar ik vind het wel een erg frappante samenloop van omstandigheden inderdaad. Jij hebt een andere verklaring begrijp ik? Ik ben benieuwdB-Real schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:55:
Zoooo, dat zijn wel een hoop aannames en aantijgingen in 1x.
Ik denk dat je gruwelijk overdrijft... Ze hadden simpelweg initieel al kunnen vertellen dat hij niet op voorraad was.netvista schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:44:
Wat waarschijnlijker is, is dat je per ongeluk een verkeerde hebt gekregen, maar dat degene die je wilt niet meer op voorraad is. Daardoor is de toegewezen voorraad voor deze actie opgemaakt en de rest moet ingekocht worden tegen (waarschijnlijk) een andere prijs dan de rest. Dat willen ze liever niet en daarom wijzen ze je nu af en krijg je je geld terug.
Gewoon blijven vragen om een passende oplossing, of de ballen hebben om hem nu weer te bestellen en dan heb je je punt al helemaal gemaakt.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ik heb geen verklaring, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze jou zo moedwillig proberen te "pesten".netvista schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:01:
[...]
Maybe, maybe not, maar ik vind het wel een erg frappante samenloop van omstandigheden inderdaad. Jij hebt een andere verklaring begrijp ik? Ik ben benieuwd
Een vervelende samenloop van omstandigheden lijkt mij logischer inderdaad
Anoniem: 633773
Ik krijg vandaag onverwacht toch nog mijn chromecast binnen, nadat ie een week op nog niet ontvangen door postnl stond. Twee uur later een mail van Mediamarkt dat ik hem waarschijnlijk morgen ontvang.... ben benieuwd of er morgen nog een komt...
Er is ook geen sprake van pesten, maar wel van het ontlopen van hun leveringsplicht.B-Real schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:07:
[...]
Ik heb geen verklaring, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze jou zo moedwillig proberen te "pesten".
Een vervelende samenloop van omstandigheden lijkt mij logischer inderdaad
Op de pakbon die op de Samsung doos zat stond gewoon mijn naam en als artikel: de philips monitor. Het lijkt me sterk dat men zich zo erg vergist bij het order picken.Hooglander1 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:01:
[...]
Ik denk dat je gruwelijk overdrijft... Ze hadden simpelweg initieel al kunnen vertellen dat hij niet op voorraad was.
Wat waarschijnlijker is, is dat je per ongeluk een verkeerde hebt gekregen, maar dat degene die je wilt niet meer op voorraad is. Daardoor is de toegewezen voorraad voor deze actie opgemaakt en de rest moet ingekocht worden tegen (waarschijnlijk) een andere prijs dan de rest. Dat willen ze liever niet en daarom wijzen ze je nu af en krijg je je geld terug.
Gewoon blijven vragen om een passende oplossing, of de ballen hebben om hem nu weer te bestellen en dan heb je je punt al helemaal gemaakt.
En opnieuw bestellen om een punt te maken heb ik idd aan gedacht, maar ik bestel toch wel liever bij een webshop waar ik van op aan kan. En dat is dan ook precies wat ik ga doen
Vergis je niet in de absurde drukte die er ontstaat in een magazijn bij zulke BTW-dagen... Juist dan gebeuren dit soort dingen. Kan goed zijn dat een orderpicker het bewust deed omdat hij geen tijd had om te escaleren dat er iets ontbrak of dat hij het verkeerde product kreeg.netvista schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:11:
[...]
Op de pakbon die op de Samsung doos zat stond gewoon mijn naam en als artikel: de philips monitor. Het lijkt me sterk dat men zich zo erg vergist bij het order picken.
En opnieuw bestellen om een punt te maken heb ik idd aan gedacht, maar ik bestel toch wel liever bij een webshop waar ik van op aan kan. En dat is dan ook precies wat ik ga doen
Genoeg betere redenen te verzinnen dan dat ze bewust jou een loer proberen te draaien. Zo bijzonder ben je echt niet
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Hoe je het ook wend of keert, mediamarkt heeft een fout gemaakt en het lijkt me dan ook niet meer dan normaal dat men dan alsnog het bestelde artikel na levert. Het verschuilen achter het zogenaamd plotseling niet " op voorraad" hebben van een artikel vind ik persoonlijk redelijk absurd.Hooglander1 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:15:
[...]
Vergis je niet in de absurde drukte die er ontstaat in een magazijn bij zulke BTW-dagen... Juist dan gebeuren dit soort dingen. Kan goed zijn dat een orderpicker het bewust deed omdat hij geen tijd had om te escaleren dat er iets ontbrak of dat hij het verkeerde product kreeg.
Genoeg betere redenen te verzinnen dan dat ze bewust jou een loer proberen te draaien. Zo bijzonder ben je echt niet
Maar goed, geen issue verder. Ik deel alleen mijn ervaring hier, zoals meerdere mensen doen in dit topic.
Ze mogen een fixed aantal artikelen voor een actieprijs verkopen. Helaas is dat aantal bereikt en kunnen ze dus niet meer leveren (voor die prijs). Ik geloof best dat de verkeerde unit shippen gewoon een foutje is..netvista schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:27:
[...]
Hoe je het ook wend of keert, mediamarkt heeft een fout gemaakt en het lijkt me dan ook niet meer dan normaal dat men dan alsnog het bestelde artikel na levert. Het verschuilen achter het zogenaamd niet " op voorraad" hebben van een artikel vind ik persoonlijk redelijk absurd.
Maar goed, geen issue verder. Ik deel alleen mijn ervaring hier, zoals meerdere mensen doen in dit topic.
Doen! gewoon bestellen. als die geleverd wordt je geld terugvragen van de order en eisen dat je hem met de korting krijgt. Als die niet geleverd word.... helaas!netvista schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:44:
[...]
Nou ja goed, dat gelooft natuurlijk geen hond. Ik weet zeker dat als ik hem nu zou bestellen in de webshop, er binnen de kortste keren een postbode voor de deur staat met een grote doos in zijn handen
Maar, maar het bandje zei, tien minuten en daarna vijf...Napsju schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:24:
Mocht iemand nog van plan zijn om 0800-0366 te bellen voor de klantenservice van MM, dan kun je op een wachttijd van 1 uur en 24 minuten rekenen.
Zit nu ook alweer een half uur na dat krakkemikkige bandje te luisteren... Blij dat ze klaar zijn met het boren in de gevel, heb een tijdlang buiten gestaan, ivm de geluidsoverlast, begon toch wel erg koud te worden.
Had een printertje meebesteld, maar de scanplaat is stuk. Niet dat ik ooit iets scan. Maar zo ga ik natuurlijk nooit iets scannen.
Wat wil je nu als oplossing van MediaMarkt ? Aangezien je het artikel bij een andere webshop gaat bestellen ?netvista schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:27:
[...]
Hoe je het ook wend of keert, mediamarkt heeft een fout gemaakt en het lijkt me dan ook niet meer dan normaal dat men dan alsnog het bestelde artikel na levert. Het verschuilen achter het zogenaamd niet " op voorraad" hebben van een artikel vind ik persoonlijk redelijk absurd.
Update hier:
- Vanmorgen mail gehad met tijdindicatie van Dynalogic: 14:30 - 22:00
- Tracking pagina gaf meteen aan: 14-30 - 17:30
- Om 11:00 is de bezorger zijn route begonnen, ik ben schijnbaar nummer 29.
- Best leuk die live pagina, als Dynalogic nou niet in de voorgaande dagen zoveel fouten had gemaakt, was het een best leuk vervoersbedrijf.
- Net een sms gekregen - van media markt zelf - dat de koerier rond 16:05 bij mij is. Wat me opvalt is dat er nu opeens geen locatie updates meer binnenkomen op de tracking pagina. Tot 14:30 wel best veel.
Wat ik nu nog wil als "oplossing" is dat ze zsm het aankoop bedrag terug storten. Ik heb weinig trek om er nog meer tijd aan te spenderen terwijl het uiteindelijk toch op niks uit gaat lopen waarschijnlijk.Plenkske schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:43:
[...]
Wat wil je nu als oplossing van MediaMarkt ? Aangezien je het artikel bij een andere webshop gaat bestellen ?
Snap ik...netvista schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:49:
[...]
Wat ik nu nog wil als "oplossing" is dat ze zsm het aankoop bedrag terug storten. Ik heb weinig trek om er nog meer tijd aan te spenderen terwijl het uiteindelijk toch op niks uit gaat lopen waarschijnlijk.
Ik had bij BCC een aantal weken geleden wat besteld. Er stond een langere levertijd aangegeven, geen probleem vond ik. Kreeg ik later een mail dat ze nog niet wisten wanneer deze geleverd zou worden.
Vorige week zag ik opeens dat het product bij Coolblue op voorraad was voor dezelfde prijs. Ik dus bellen naar BCC met de vraag of ze al een idee hebben wanneer het product bij hun komt. "Nee dit weten we niet, we hebben er meerdere in bestelling bij de fabrikant". Ik zei, nou dan annuleer hem maar...
De volgende dag had ik het product al binnen van Coolblue.
En gisteren is het bedrag van BCC teruggestort
Ik hoop met je mee. De actie was wederom succesvol te noemen en hierbij 'accepteren' ze collateral damage.netvista schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:49:
[...]
Wat ik nu nog wil als "oplossing" is dat ze zsm het aankoop bedrag terug storten. Ik heb weinig trek om er nog meer tijd aan te spenderen terwijl het uiteindelijk toch op niks uit gaat lopen waarschijnlijk.
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Blijkbaar gaat er wel meer mis: ik had op de avond zelf in de webshop een laptop besteld (Asus) en betaald. Vandaag gevraagd of er iets bekend was over de bezorging: blijkt dat ze de bewuste laptop niet meer kunnen leveren. Vervelend, maar wel een (beter) alternatief aangeboden gekregen.
Vrijdagmiddag 2 producten besteld. Beiden leverbaar over 5-6 dagen. Inmiddels zijn beide productpagina's verwijderd en heb ik geen idee wanneer ik ze kan verwachten. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, op de mail reageren ze niet (nou ja, ze streven ernaar binnen 5 (
) dagen te antwoorden) en via twitter word je ook compleet genegeerd. Gaat lekker daar.

De tijd van de sms is keurig gehaald. TV is binnen, en gelukkig de juistePlenkske schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:43:
[...]
- Net een sms gekregen - van media markt zelf - dat de koerier rond 16:05 bij mij is. Wat me opvalt is dat er nu opeens geen locatie updates meer binnenkomen op de tracking pagina. Tot 14:30 wel best veel.
Sorry voor iedereen waar het niet helemaal goed is gegaan...
Overigens nog steeds geen update op de tracking pagina (sinds 14:30 dus).
Geeft mediamarkt (of andere bedrijven) eigenlijk nog aan hoe succesvol deze actie, dit jaar, was ?
Gezien de drukte lijkt het inderdaad wel succesvol, maar ik ben wel benieuwd vergeleken met andere jaren.
Voor mij zelf in ieder geval het beste jaar geweest, omdat ik binnenkort op mezelf ga wonen

Voor mij het eerste jaar dat ik er gebruik van heb gemaakt en idd een hoop geld bespaard, ook ik ga eind deze maand op mezelf.Voor mij zelf in ieder geval het beste jaar geweest, omdat ik binnenkort op mezelf ga wonen
Alle ellende die ik hier voorbij zie komen herken ik totaal niet. Mijn bestelling in de winkel had ik de volgende dag binnen en ook de online bestelling had ik de volgende dag binnen.
Zelfs de prijzen waren nagenoeg gelijk aan de periode voorafgaand aan de actie.
Ik begin, gezien alle reacties in dit topic, bijna af te vragen of ik het wel daadwerkelijk bij de Mediamarkt gekocht heb
Haha nou ik moet eerlijk bekennen dat ik voor dit geintje ook al 2 x eerder een negatieve ervaring heb gehad met de mediamarkt ( aftersales ), maar ook een aantal positieve ( lees: je krijgt wat je hebt bestelt, nieuw in doos en zonder mankementen.)B-Real schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:40:
[...]
Voor mij het eerste jaar dat ik er gebruik van heb gemaakt en idd een hoop geld bespaard, ook ik ga eind deze maand op mezelf.
Alle ellende die ik hier voorbij zie komen herken ik totaal niet. Mijn bestelling in de winkel had ik de volgende dag binnen en ook de online bestelling had ik de volgende dag binnen.
Zelfs de prijzen waren nagenoeg gelijk aan de periode voorafgaand aan de actie.
Ik begin, gezien alle reacties in dit topic, bijna af te vragen of ik het wel daadwerkelijk bij de Mediamarkt gekocht heb
Eigenlijk komt het hier op neer: Zolang je het produkt krijgt wat je bestelt hebt en geen mankementen vertoont ....
Heb je problemen met de bezorging of moet je een beroep doen op aftersales, dan merk je pas echt met wat voor bedrijf je te maken hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door netvista op 03-02-2016 19:26 ]
Net een e-mail van MM gekregen:
"Uw bestelling wordt verzonden met PostNL brievenpost.
De levering zal in de regel plaatsvinden op de eerstvolgende dag..."
Gaat spannend worden, een 50" TV door de brievenbus...
Ook een bericht van MM gehad,
Helaas kon men de ASUS K501LX-DM007T niet leveren, maar zonder meerprijs (was ruim 80 EU duurder) wel de MEDION P6661 (MD99696). Vind ik netjes!
Helaas kon men de ASUS K501LX-DM007T niet leveren, maar zonder meerprijs (was ruim 80 EU duurder) wel de MEDION P6661 (MD99696). Vind ik netjes!
Die Medion heeft een SSD, nieuwere cpu en wifi ACVisser1 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:44:
Geen slechte upgrade, alleen behuizing misschien ietsje minder
Toevallig wel, een collega van me kreeg de details van de dagomzet, aantal verkochte tv's enz gewoon te horen van een medewerker die dat zo op z'n console ophoeste! wierdPlenkske schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:27:
[...]
Geeft mediamarkt (of andere bedrijven) eigenlijk nog aan hoe succesvol deze actie, dit jaar, was ?
Gezien de drukte lijkt het inderdaad wel succesvol, maar ik ben wel benieuwd vergeleken met andere jaren.
Voor mij zelf in ieder geval het beste jaar geweest, omdat ik binnenkort op mezelf ga wonen
Nou heb ik niet zo zitten opletten hoeveel het een en ander was, maar het waren wel indrukwekkende bedragen, zover ik me herinner.
Zo, gisteren de laptop en de tondeuse binnen gekregen en beide vandaag gebruikt. Ook gelijk voor de cashback van Philips aangemeld.
http://www.philips.nl/con...dagen-cashback-actie.html
http://www.philips.nl/con...dagen-cashback-actie.html
Your Friendly Neighborhood Moderator
Klopt! Vorige jaar was ik één van de gelukkige met zo'n ASUS N551 voor € 661,69. Natuurlijk was het scherm defect, maar ze pushte me alleen maar op reparatie bij ASUS of geld terug en zelf een nieuwe bestellen (terwijl ze gewoon op voorraad waren). Uiteindelijk om mogen ruilen, na veel heen en weer gebeld te hebben.netvista schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:27:
[...]
Haha nou ik moet eerlijk bekennen dat ik voor dit geintje ook al 2 x eerder een negatieve ervaring heb gehad met de mediamarkt ( aftersales ), maar ook een aantal positieve ( lees: je krijgt wat je hebt bestelt, nieuw in doos en zonder mankementen.)
Eigenlijk komt het hier op neer: Zolang je het produkt krijgt wat je bestelt hebt en geen mankementen vertoont ....![]()
Heb je problemen met de bezorging of moet je een beroep doen op aftersales, dan merk je pas echt met wat voor bedrijf je te maken hebt.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Anoniem: 696328
Nog een advies voor tweakers die de MediaMarkt eens per jaar bezoeken vanwege de BTW actie, immers laat de prijzen vergelijken optie ons vaak een goedkopere leverancier zien, ga een aantal dagen voor de BTW actie op je gemak kijken bij MediaMarkt.
Gebruikelijk zijn de BTW dagen in de laatste week van januari (nadat men hun salaris ontvangen heeft). Als je dagen eerder daar aankomt voor een product, zeg een TV, vraag dan aan het personeel over de aankomende BTW actie en of die TV/dat merk daaronder zal vallen. Als dat het geval is kan je het product ter plekke kopen terwijl het nog goed in voorraad is. Vervolgens kom je op een ochtend gedurende de BTW actiedagen weer terug bij de MediaMarkt balie (dan is het redelijk rustig) met je BTW bon en je krijgt het verschil contant terug met een nieuwe bon.
Immers heeft MediaMarkt een laagste prijs garantie binnen 14 dagen na aankoop (als je een lidmaatschappas hebt zijn dit geloof ik zelfs 28 dagen).
Geen problemen meer met voorraad en drukte. Je product eerder in gebruik kunnen nemen en je 'BTW' later alsnog terug.
En neem niet als sommige mensen het fysieke product in doos mee terug naar de winkel, de bon is genoeg. Ik zag mensen in de rij met grote TV's.
Gebruikelijk zijn de BTW dagen in de laatste week van januari (nadat men hun salaris ontvangen heeft). Als je dagen eerder daar aankomt voor een product, zeg een TV, vraag dan aan het personeel over de aankomende BTW actie en of die TV/dat merk daaronder zal vallen. Als dat het geval is kan je het product ter plekke kopen terwijl het nog goed in voorraad is. Vervolgens kom je op een ochtend gedurende de BTW actiedagen weer terug bij de MediaMarkt balie (dan is het redelijk rustig) met je BTW bon en je krijgt het verschil contant terug met een nieuwe bon.
Immers heeft MediaMarkt een laagste prijs garantie binnen 14 dagen na aankoop (als je een lidmaatschappas hebt zijn dit geloof ik zelfs 28 dagen).
Geen problemen meer met voorraad en drukte. Je product eerder in gebruik kunnen nemen en je 'BTW' later alsnog terug.
En neem niet als sommige mensen het fysieke product in doos mee terug naar de winkel, de bon is genoeg. Ik zag mensen in de rij met grote TV's.
Er zit alleen één grote maar aan je verhaal. Namelijk dat de tv de dag van de actie in prijs verhoogd kan zijn (zoals mij 1 jaar geleden gebeurde). Ik zou volgens mijn berekening 300 euro terug krijgen tijdens de btw actie, helaas was de prijs ruim 300 omhoog, btw eraf en ik kreeg ongeveer 50 euro terug.Anoniem: 696328 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:24:
Nog een advies voor tweakers die de MediaMarkt eens per jaar bezoeken vanwege de BTW actie, immers laat de prijzen vergelijken optie ons vaak een goedkopere leverancier zien, ga een aantal dagen voor de BTW actie op je gemak kijken bij MediaMarkt.
Echt slim advies vindt ik het dus niet. Niemand kan je een garantie geven of het product niet duurder is geworden zodra de actie van start gaat. Daarom raad ik mensen aan als ze iets echt willen hebben: check dezelfde dag van de btw actie (woensdag in dit geval) of het product op voorraad is. Het ligt eraan hoe graag je het product wil, maar als je het echt graag wil moet je er voor in de rij gaan staan en hopen dat het er nog is. Wat je wel kan doen is het product kopen op dezelfde dag, in veel gevallen gaan de prijzen dan niet omhoog, echter heb je zelfs dan geen enkele garantie, het kan net zo goed zijn dat de prijs bij start van de btw actie toch omhoog is gegaan.
Dit is geen verwijt naar de Media Markt, enkel een observatie.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Je kunt anders natuurlijk ook voor de zekerheid je artikel thuis in ongeopende verpakking bewaren, mocht er net voor de start van de BTW actie een prijsstijging worden doorgevoerd die hoger is dan je lief is kan je het artikel gewoon retourneren
Dat is netjes idd en welke laptop had je besteld en welke krijg je nu?jeroen___ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:08:
Blijkbaar gaat er wel meer mis: ik had op de avond zelf in de webshop een laptop besteld (Asus) en betaald. Vandaag gevraagd of er iets bekend was over de bezorging: blijkt dat ze de bewuste laptop niet meer kunnen leveren. Vervelend, maar wel een (beter) alternatief aangeboden gekregen.
Ha, jij ook?Visser1 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:44:
Zie post hierboven. Eigenlijk niet wat ik in gedachten had, maar prima desktopvervanger.Roos79 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:06:
[...]
Dat is netjes idd en welke laptop had je besteld en welke krijg je nu?
De koelkast die ik had besteld bleek gisteren niet door de voordeur te passen, en bovendien kwamen we mankracht tekort om het ding naar boven te krijgen.. Ze hebben 'm dus mee terug genomen, en volgens het mailtje zou ik nu een nieuwe afspraak in kunnen plannen:
Nevermind, ben inmiddels gebeld voor een nieuwe afspraak.
Via enige link die ik in die mail zie kan ik echter geen nieuwe afspraak plannen.. Iemand anders die dit zelfde 'probleem' heeft?Mocht u niet thuis zijn ontvangt u van ons bericht. Middels de link in dit bericht kunt u online een tweede afspraak maken. Maakt u geen keuze dan nemen wij binnen 1-3 werkdagen contact met u op om alsnog een afspraak te maken.
Nevermind, ben inmiddels gebeld voor een nieuwe afspraak.
[ Voor 5% gewijzigd door VR46 op 04-02-2016 16:05 ]
Anoniem: 696328
Het is inderdaad altijd aan te raden om met voorzorg te handelen. Zoals Tinuz___ aangaf; je product ongeopend bewaren en dan even aankijken wat er met de prijs gebeurt als de BTW dagen zijn begonnen. Dan heb je nog steeds geen zorgen over de voorraad en de drukte, want terugbrengen kan je dan eventueel nog na de dagen (als je nog binnen je 14 dagen zit).miicker schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 23:51:
[...]
Er zit alleen één grote maar aan je verhaal. Namelijk dat de tv de dag van de actie in prijs verhoogd kan zijn (zoals mij 1 jaar geleden gebeurde). Ik zou volgens mijn berekening 300 euro terug krijgen tijdens de btw actie, helaas was de prijs ruim 300 omhoog, btw eraf en ik kreeg ongeveer 50 euro terug.
Echt slim advies vindt ik het dus niet. Niemand kan je een garantie geven of het product niet duurder is geworden zodra de actie van start gaat. Daarom raad ik mensen aan als ze iets echt willen hebben: check dezelfde dag van de btw actie (woensdag in dit geval) of het product op voorraad is. Het ligt eraan hoe graag je het product wil, maar als je het echt graag wil moet je er voor in de rij gaan staan en hopen dat het er nog is. Wat je wel kan doen is het product kopen op dezelfde dag, in veel gevallen gaan de prijzen dan niet omhoog, echter heb je zelfs dan geen enkele garantie, het kan net zo goed zijn dat de prijs bij start van de btw actie toch omhoog is gegaan.
Dit is geen verwijt naar de Media Markt, enkel een observatie.
Daarnaast zou MediaMarkt zich tot het begin van de BTW actie houden aan de laagste prijs garantie gebaseerd op hun 25 (of 15?) grootste concurrenten. Als er dus genoeg concurrenten in de pricewatch lijst staan dan heb je wat meer zekerheid.
Bij mijn aankoop heb ik simpelweg gevraagd wat er met de prijs zou gebeuren, als ik het nu kocht en dan met de BTW dagen terug zou komen. Zo heb ik de verkopers samen met de manager laten kijken naar hoeveel ik terug zou krijgen. Duidelijkheid vooraf is noodzakelijk hierbij.
nou is het hun gelukt om hem door de brievenbus te krijgen?Pclev schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:48:
Ja, herkenbaar. Ik had een wasmachine en een wasdroger besteld. Die werden volgens Mediamarkt ook met PostNL brievenpost verzondenPclev schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:48:
Maar goed, de bestelling is wel door PostNL bezorgd, om precies te zijn door Extra@Home PostNL.
[ Voor 17% gewijzigd door upje op 04-02-2016 19:02 ]
ik kreeg vanmiddag een mailtje dat mijn bestelde tv niet leverbaar was. krijg nu een andere. boeit me niet zoveel. is toch een goedkoper tvtje voor op de slaapkamer. Alternatieve model is een flink recenter model iig.
tv was trouwens ook niet leverbaar dus ik ben benieuwd wanneer ik die mag gaan ontvangen
tv was trouwens ook niet leverbaar dus ik ben benieuwd wanneer ik die mag gaan ontvangen
Ik had zaterdagmiddag een koelkast besteld en is woensdag netjes geleverd. Idd door Extra@home post nl. Ze zouden 's ochtends komen tussen 9:15 en 12:30 en waren er netjes op 11:00. Wel stond er bij dat ze om 11:40 zouden komen maar ze waren er dus veel vroeger, even oppassen dus als je denkt nog even naar de supermarkt te kunnen.... het volgen van de vrachtwagen was trouwens wél echt realtime bij ons.
De koelkast is in ieder geval super, heb hem goed onderzocht op eventuele deuken etc. maar niks kunnen vinden. Toch 100 euro bespaard want nu issie overal weer 587 ipv. 485! Blij mee dus, bedankt allemaal voor de tips, ik ga lekker van mn kastje genieten haha.
De koelkast is in ieder geval super, heb hem goed onderzocht op eventuele deuken etc. maar niks kunnen vinden. Toch 100 euro bespaard want nu issie overal weer 587 ipv. 485! Blij mee dus, bedankt allemaal voor de tips, ik ga lekker van mn kastje genieten haha.
Heb 29-01 een bestelling gedaan , het product had een levertijd van 5-6 dagen.
na de orderbevestiging niks meer vernomen en dus ook nog niks ontvangen.
status op mijn account staat nog steeds in behandeling.
meer mensen in deze situatie die ook nog niks hebben gehoord??
Hun facebook pagina staat er vol mee..Scorpio861 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 21:16:
Heb 39-01 een bestelling gedaan , het product had een levertijd van 5-6 dagen.
Oke dat wist ik niet, heb namelijk geen facebook
Maar bedankt voor de info, er zijn dus wat logistieke problemen waar meer mensen last van hebben.
Had hetzelfde met het steeds in behandeling staan. Heb MM opgebeld en ze vertelde me dat de laptop niet leverbaar is, zou zouden me de volgende dag een mail sturen. Hebben ze gedaan en daarin een alternatief aangeboden.
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden....
Hier ook, vorig jaar ook het geval.Scorpio861 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 21:16:
Heb 29-01 een bestelling gedaan , het product had een levertijd van 5-6 dagen.
Wil vaak zeggen dat het niet meer leverbaar is en dat ze alternatief gaan bieden.
Dat schiet dan lekker op, ik probeer wel even contact te zoeken met klantenservice, al lijkt het me logisch dat ze contact met mij moeten opnemen als ze iets niet kunnen leveren.....Bender schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:34:
[...]
Hier ook, vorig jaar ook het geval.
Wil vaak zeggen dat het niet meer leverbaar is en dat ze alternatief gaan bieden.
Anoniem: 120284
Tja, dat is bij sommige bedrijven heel vreemd.Scorpio861 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:42:
[...]
Dat schiet dan lekker op, ik probeer wel even contact te zoeken met klantenservice, al lijkt het me logisch dat ze contact met mij moeten opnemen als ze iets niet kunnen leveren.....
Ik bestelde eens ergens een zware (>30kg) printer om 16:41 aldus mijn Outlook, "Uiterlijk overmogen geleverd"
Bel ik de dag erna op, einde van de middag;
"Hebben jullie 'm al verzonden?"
"Nee"
"Hoe wil je die levertijd waarmaken dan?"
"Ja, maar u bestelde ook pas om kwart voor vijf"
"Nou en, er staat toch 'voor 17:00 besteld...'? "
Ik heb toen gezegd dat ik nog wel even na zou denken of ik er dan wel op kon wachten.
Volgens mij hebben ze nog 's avonds (iig na hun normale werktijd) een transportbedrijf gebeld; de ochtend erop kreeg ik om 8:05 een mailtje dat hij verzonden was, en 's middags om 12:30 kwam er zo'n 18-meter oplegger voorrijden
Verder een heel relaxed transportbedrijf. Ik dat transportbedrijf gebeld, gezegd dat ik niet thuis zou zijn, maar dat wel kon zijn met een telefoontje / sms'je half uurtje van te voren; "Ja, prima, geen probleem, komt voor elkaar". En inderdaad; de vrachtwagenchaffeur belde netjes. En toen later nog een keer "ik sta bij een sportveld, kan 't niet vinden"
Ik denk dat als ik die webshop niet gebeld had, ze vrolijk nog een dag (of twee?) gewacht hadden.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 04-02-2016 23:39 ]
Haha! Krasse actie, goed bezig geweest man!Anoniem: 120284 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 23:38:
[...]
Tja, dat is bij sommige bedrijven heel vreemd.
Ik bestelde eens ergens een zware (>30kg) printer om 16:41 aldus mijn Outlook, "Uiterlijk overmogen geleverd"
Bel ik de dag erna op, einde van de middag;
"Hebben jullie 'm al verzonden?"
"Nee"
"Hoe wil je die levertijd waarmaken dan?"
"Ja, maar u bestelde ook pas om kwart voor vijf"
"Nou en, er staat toch 'voor 17:00 besteld...'? "
Ik heb toen gezegd dat ik nog wel even na zou denken of ik er dan wel op kon wachten.
Volgens mij hebben ze nog 's avonds (iig na hun normale werktijd) een transportbedrijf gebeld; de ochtend erop kreeg ik om 8:05 een mailtje dat hij verzonden was, en 's middags om 12:30 kwam er zo'n 18-meter oplegger voorrijden![]()
Verder een heel relaxed transportbedrijf. Ik dat transportbedrijf gebeld, gezegd dat ik niet thuis zou zijn, maar dat wel kon zijn met een telefoontje / sms'je half uurtje van te voren; "Ja, prima, geen probleem, komt voor elkaar". En inderdaad; de vrachtwagenchaffeur belde netjes. En toen later nog een keer "ik sta bij een sportveld, kan 't niet vinden"
Ik denk dat als ik die webshop niet gebeld had, ze vrolijk nog een dag (of twee?) gewacht hadden.
On: MM kennende kan het nog wel ff duren voordat de nasleep van de actie voorbij is
Heb ik even geluk gehad met de levering van mijn Samsung Galaxy S6 na al de verhalen gelezen te hebben. Was gewoon binnen 2 dagen verzonden en ik had hem op de derde dag, vond ik prima
.
Maar wellicht dat het omdat een 'klein item' betreft, maar is toch volgens mij een gewild product. Toch zo'n 75 euro goedkoper dan elders (met grijze imports daarbuiten gelaten).
Maar wellicht dat het omdat een 'klein item' betreft, maar is toch volgens mij een gewild product. Toch zo'n 75 euro goedkoper dan elders (met grijze imports daarbuiten gelaten).
Boden ze toevallig ook een Medion aan...?Ttje schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:19:
Had hetzelfde met het steeds in behandeling staan. Heb MM opgebeld en ze vertelde me dat de laptop niet leverbaar is, zou zouden me de volgende dag een mail sturen. Hebben ze gedaan en daarin een alternatief aangeboden.
Toch nog een Samsung (40,- korting) en Bose (53,- korting) product met een leuke korting kunnen scoren in de winkel. Ik ben er zondag geweest en heb mn ogen uitgekeken, geweldig. Mensen waren compleet gek in het hoofd en er stonden rijen niet normaal. Palets met Sonos spullen werden leeg geruifd alsof het de laatste op aarde waren ;-). Mijn vrouw had mij afgezet bij MM en was zelf richting Ikea vertrokken. Weet zeker dat dit de eerste keer was dat zij eerder klaar was dan ik. Stikte van de MM medewerkers die stonden te discussiëren met klanten over de 21% korting die keihard op tv gecommuniceerd werd, maar die toch een paar % minder was. Volgens een MM medewerker die ik sprak was het rustig zondag, de eerste dag moet helemaal een gekkenboel geweest zijn.
Haha nee, ze boden de Asus ROG GL552VW-CN471T aan ipv de Asus ROG GL552VW-CN108T.jeroen___ schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:31:
[...]
Boden ze toevallig ook een Medion aan...?
Vind ik niet zo erg want in de CN471T zit een 7200 RPM schijf in
Veder vind ik het wel apart dat ik contact moet zoeken, had toch beetje verwacht dat dit andersom zou zijn...?
Mijn kapotte outlet TV is netjes opgehaald door Electronic Logistics. Vandaag creditnota ontvangen, geld wordt binnen een week naar me overgemaakt. Toch netjes afgehandeld.
We zitten over de levertijd van 7 dagen, dus ik netjes bellen want verdere vorm informatievoorziening is er nog niet geweest.
Ze zeggen nu dat de tv niet op voorraad is en dat hij volgende week vrijdag pas geleverd kan gaan worden,dit hadden ze iedereen even op de mail moeten sturen.
Maar vanaf volgende week donderdag ben ik 2 weken op vakantie, dus ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Ze gaan hem die zaterdag als ik dus op vakantie ben aanbieden, dan is er niemand thuis en waarschijnlijk maandag weer. Pas dan kunnen ze gaan aangeven dat het later bezorgt moet worden (maar als ze gaan bellen, dan neem ik ws niet want Gambia).
Ze zeggen nu dat de tv niet op voorraad is en dat hij volgende week vrijdag pas geleverd kan gaan worden,dit hadden ze iedereen even op de mail moeten sturen.
Maar vanaf volgende week donderdag ben ik 2 weken op vakantie, dus ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Ze gaan hem die zaterdag als ik dus op vakantie ben aanbieden, dan is er niemand thuis en waarschijnlijk maandag weer. Pas dan kunnen ze gaan aangeven dat het later bezorgt moet worden (maar als ze gaan bellen, dan neem ik ws niet want Gambia).
[ Voor 23% gewijzigd door Bender op 05-02-2016 13:25 ]
Dat is wel apart, ik heb een zelfde situatie maar dan met een heel ander product ( espresso machine)Bender schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:21:
We zitten over de levertijd van 7 dagen, dus ik netjes bellen want verdere vorm informatievoorziening is er nog niet geweest.
Ik kreeg na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan exact hetzelfde antwoord, eind van volgende week of begin die week erop pas levering.
Laatste keer dat ik iets bestel tijdens de BTW dagen, elk jaar problemen met leveren....
Ging dit jaar prima, op zondag een mooie bdp-s7200 besteld, maandag gelijk binnen.
Scheelt echt wel wat in dit geval. Jammer alleen dat die Marantz 1506 die ik al een half jaar op het oog heb speciaal voor de actie is verhoogd in prijs, en vandaag weer voor zijn originele prijs staat.
Scheelt echt wel wat in dit geval. Jammer alleen dat die Marantz 1506 die ik al een half jaar op het oog heb speciaal voor de actie is verhoogd in prijs, en vandaag weer voor zijn originele prijs staat.
Wat een drama...
Alles is geleverd behalve mijn surroundset (Fidelio E5). Na ruim een uur gewacht te hebben eindelijk iemand aan de lijn bij de klantenservice.
Bestelling zou al bezorgd moeten zijn. (niet dus). Nooit een factuur ontvangen, dus nu gaan ze een onderzoek starten bij PostNL. Slechte zaak aangezien ik nu wel naar mijn cashback kan fluiten.
Alles is geleverd behalve mijn surroundset (Fidelio E5). Na ruim een uur gewacht te hebben eindelijk iemand aan de lijn bij de klantenservice.
Bestelling zou al bezorgd moeten zijn. (niet dus). Nooit een factuur ontvangen, dus nu gaan ze een onderzoek starten bij PostNL. Slechte zaak aangezien ik nu wel naar mijn cashback kan fluiten.
Dan kom ik ook goed weg.. Zaterdag een Apple watch besteld met levertijd 1-4 werkdagen en had deze op maandag al in huis. Dus dik tevreden hier..
Ik heb precies dezelfde Fidelio E5 besteld en nog niet geleverd gekregen. Via webcare de standaard reactie "De levertijd duurt langer dan verwacht door de enorme drukte tijdens de BTW-actie."Tibbi3 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 11:44:
Wat een drama...
Sony KDL-43W756C had ik op de eerste BTW dag besteld, en de volgende dag in huis.
Ik stond vrijdagavond op het punt om te gaan bellen over de levering van mijn LG Nexus 5X, komt er een mailtje binnen dat mijn bestelling wordt aangeboden aan PostNL. Zaterdag geleverd, dat is uiteindelijk toch een kleine meevaller.
De levertijd was dan uiteindelijk wel 2x zo lang als van tevoren aangegeven en de communicatie wat summier, maar je kunt nu eenmaal geen 5 sterren voor service verwachten als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten
De levertijd was dan uiteindelijk wel 2x zo lang als van tevoren aangegeven en de communicatie wat summier, maar je kunt nu eenmaal geen 5 sterren voor service verwachten als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten
Ook eindelijk eens een update gekregen van MM.
"Helaas is uw bestelling momenteel niet direct of uit onze voorraad leverbaar. Graag informeren wij u nader wat betreft de levertijd.
Wij verwachten uw ....., in de loop van week 7 bij u te kunnen bezorgen. Mocht deze indicatie tussentijds wijzigen, dan houden wij u wederom op de hoogte."
Zaterdag besteld, 5-6 dagen levertijd. Tussendoor nog op voorraad geweest, en binnen 8 werkdagen af te halen, leuk die indicaties.. Nu maar hopen dat het ook echt zo is, is een cadeau voor de 20e.
"Helaas is uw bestelling momenteel niet direct of uit onze voorraad leverbaar. Graag informeren wij u nader wat betreft de levertijd.
Wij verwachten uw ....., in de loop van week 7 bij u te kunnen bezorgen. Mocht deze indicatie tussentijds wijzigen, dan houden wij u wederom op de hoogte."
Zaterdag besteld, 5-6 dagen levertijd. Tussendoor nog op voorraad geweest, en binnen 8 werkdagen af te halen, leuk die indicaties.. Nu maar hopen dat het ook echt zo is, is een cadeau voor de 20e.
Voor mij de eerste keer dat ik iets besteld heb tijdens de BTW dagen. Leek mij een mooie kans om de Surface Pro 4 uit te proberen. Toen ik de bestelling plaatste (zondag 31-1) was de Surface Pro op voorraad (overigens nu nog steeds), heb echter helaas nog geen bericht over bezorging ontvangen. Wachttijden aan de telefoon zijn enorm en ik heb nog geen reactie gehad op mijn mail verzoek tot informatie. Ik wil de MM best wat ruimte gunnen en geloof best dat het enorm druk is geweest. Maar nu een week verder voor een product dat geadverteerd staat als "voor 22.00 besteld, morgen in huis",... mwaw... jammer is zwak uitgedrukt
[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 08-02-2016 15:22 ]
Ik zie dat alle modellen ongeveer, die na 2 uur wel uitverkocht waren (Tv's), en uit hun assortiment leken, nu weer terug zijn. Ergens flauw, dus dan niet bestellen bij de leverancier, en nu weer wèl. Ja ik snap het ook wel, aan de andere kant laat die Tv's dan nu lekker ook uit je assortiment.
Ze hebben een fixed aantal modellen dat ze met korting mogen verkopen, lijkt me volkomen logisch toch...Sjah schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:56:
Ik zie dat alle modellen ongeveer, die na 2 uur wel uitverkocht waren (Tv's), en uit hun assortiment leken, nu weer terug zijn. Ergens flauw, dus dan niet bestellen bij de leverancier, en nu weer wèl. Ja ik snap het ook wel, aan de andere kant laat die Tv's dan nu lekker ook uit je assortiment.
Nja, als het na anderhalf uur al weg is, vind ik dat snel, plus kan je de irritatie niet voorstellen dan? Dan kan het product niet gevonden worden, en nu staat het product er weer doodleuk..... Zet er dan bij van "luister dit product kan niet besteld worden bij de leverancier tegen deze prijs", wees transparant ipv onvindbaar (tijdelijk) maken van het model.
[ Voor 11% gewijzigd door Sjah op 08-02-2016 18:18 ]
Ik kreeg vanmorgen rond 05.00 uur tot mijn verbazing een verzendbevestiging van de Fidelio E5 die hier intussen in de huiskamer staat. In de middag kreeg nog een persoonlijke mail van Mediamarkt waarin ze aangeven dat hij niet op voorraad was (terwijl hij dus al onderweg was).
net voor de grap eens gekeken naar de droger die ik voor de btw actie al op het oog had. om te kijken wat die nou kost.. toeval dat die nou nog net zo duur is zeker dan tijdens de actie?
404 Signature not found
Je had er gewoon op tijd bij moeten zijn, zo gaat dat bij dit soort acties. En sommige medewerkers vertellen je wel degelijk dat verhaalSjah schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:13:
Nja, als het na anderhalf uur al weg is, vind ik dat snel, plus kan je de irritatie niet voorstellen dan? Dan kan het product niet gevonden worden, en nu staat het product er weer doodleuk..... Zet er dan bij van "luister dit product kan niet besteld worden bij de leverancier tegen deze prijs", wees transparant ipv onvindbaar (tijdelijk) maken van het model.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja maar het voorspellen van welke producten na 90 minuten eruit zijn, en welke de volle 5 dgn makkelijk te bestellen zijn,vind jij dat makkelijk? Heeft met fingerspitzengefühl te maken denk ik. En ja, ik heb dit topic goed gevolgd, en ik heb verhalen gelezen van mensen die binnen half uur bestelden, en het geld eraf was maar MM van niks wist.... tja dan wacht ik liever 3 uur, maarja die luxe heb je dus niet soms.....Richh schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:43:
[...]
Je had er gewoon op tijd bij moeten zijn, zo gaat dat bij dit soort acties. En sommige medewerkers vertellen je wel degelijk dat verhaal
Op witgoed zit over het algemeen heel wat meer marge dan op elektronica. Misschien willen ze er graag vanaf?SMSfreakie schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:42:
net voor de grap eens gekeken naar de droger die ik voor de btw actie al op het oog had. om te kijken wat die nou kost.. toeval dat die nou nog net zo duur is zeker dan tijdens de actie?
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
hebben ze mooi pech.. elders is die gewoon nog goedkoper... nu alleen nog even wachten op de terug gave van de energie maatschappijsdk1985 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 00:32:
[...]
Op witgoed zit over het algemeen heel wat meer marge dan op elektronica. Misschien willen ze er graag vanaf?
404 Signature not found
SMSfreakie schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 00:37:
[...]
hebben ze mooi pech.. elders is die gewoon nog goedkoper... nu alleen nog even wachten op de terug gave van de energie maatschappijsigaar uit eigen doos
Ik heb precies hetzelfde gedaan. Ook op zondag besteld. Een m3 model. Nog steeds niets ontvangen terwijl product perfect op voorraad lijkt online.tkoosting schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:11:
Voor mij de eerste keer dat ik iets besteld heb tijdens de BTW dagen. Leek mij een mooie kans om de Surface Pro 4 uit te proberen. Toen ik de bestelling plaatste (zondag 31-1) was de Surface Pro op voorraad (overigens nu nog steeds), heb echter helaas nog geen bericht over bezorging ontvangen. Wachttijden aan de telefoon zijn enorm en ik heb nog geen reactie gehad op mijn mail verzoek tot informatie. Ik wil de MM best wat ruimte gunnen en geloof best dat het enorm druk is geweest. Maar nu een week verder voor een product dat geadverteerd staat als "voor 22.00 besteld, morgen in huis",... mwaw... jammer is zwak uitgedrukt
Ik heb 2 keer gebeld. 1 keer vrijdag 45 minuten aan de lijn. Ze gaf aan dat de bestelling niet doorgezet kon worden naar de backoffice en dat ze het ging doorgeven.
Gisteren 55 minuten aan de lijn. Ze gaven aan dat het enorm druk is en dat ze een backlog van de BTW actie proberen weg te werken waaronder mijn bestelling. Geen indicatie van levertijd.
Wat een bedroevend laag service niveau:
1. Geen manier om de status online te checken zodat ik hun rot helpdesk niet hoef te bellen
2. Vragen via email worden niet beantwoord
3. Beschamende wachttijden voor de enige manier om contact op te nemen: telefonisch
4. Bestellingen zijn +- 10 dagen later nog niet verwerkt blijkbaar. Nu snap ik dat het druk kan zijn maar om dan nog 10 dagen te doen over de levering is toch onzin?
Als mensen vandaag een bestelling plaatsen dan verwacht ik dat ze morgen leveren. Maar die bestelling van 10 dagen geleden daar komen ze niet aan toe.
Ik heb deze maand wel hele slechte ervaringen met meerdere organisaties (Dell en nu MM). Ik heb het gevoel dat we in deze tijden nauwelijks hoeven te rekenen op service. De enige lichtpunt is Coolblue.
Klopt dat dat een sigaar uit eigen doos is die terug gave
404 Signature not found
Hier ook een slachtoffer van een schijnbaar gigantische backlog van de BTW actie en ook hier betreft het een Surface Pro 4 bestelling. Je betaalt 1200 euro en hoort vervolgens 9 dagen niets, bedroevende service inderdaad.
Op dit moment heeft de website ook nog eens een technische storing, erg matig allemaal.
/edit website is weer beschikbaar en de SP4 die ik besteld heb is op voorraad in de webshop. Ik mag hopen dat men de backlog nu snel weggewerkt krijgt.
Op dit moment heeft de website ook nog eens een technische storing, erg matig allemaal.
/edit website is weer beschikbaar en de SP4 die ik besteld heb is op voorraad in de webshop. Ik mag hopen dat men de backlog nu snel weggewerkt krijgt.
[ Voor 19% gewijzigd door spacer op 09-02-2016 14:55 ]
Slachtoffer nog wel... Het is ook wel heel erg dat je moet wachten na een hele grote actie, Had je absoluut niet kunnen voorzienspacer schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:00:
Hier ook een slachtoffer van een schijnbaar gigantische backlog van de BTW actie en ook hier betreft het een Surface Pro 4 bestelling. Je betaalt 1200 euro en hoort vervolgens 9 dagen niets, bedroevende service inderdaad.

Mijn bestellingen waren in 3 dagen in huis, waar ik haast mee Had voor de actie gehaald en verschil laten verrekenen.
Als je niet wilt wachten dan moet je voor lief nemen dat het duurder Is. Ik ben weer zeer tevreden over de actie en hoop volgend jaar de droger te kunnen vervangen voor een zuiniger model, zat dit jaar niet in hé budget naast de tv's en andere dingen
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
slachtoffer is wel erg overdreven maar ik wacht ook nog steeds op mijn bestelling van woensdagavond. Geen enkele communicatie vanuit mediamarkt en verzendtermijnen die niet gehaald worden. Ik vind het ondertussen wel erg amateuristisch overkomen. Wanneer je zo'n grote actie gaat organiseren dan neem ik aan dat je voorbereidingen treft voor die drukte. Het is niet de eerste keer dat ze zoiets doen 
Allebei mijn apparaten zijn online direct leverbaar. Dan vind ik het toch vrij vervelend alsnog weken op mijn bestelling te moeten wachten.

Allebei mijn apparaten zijn online direct leverbaar. Dan vind ik het toch vrij vervelend alsnog weken op mijn bestelling te moeten wachten.
[ Voor 15% gewijzigd door Kaasplank op 09-02-2016 16:51 ]
Ook hier dus weer veel ongeduldige mensen. Wat is dat toch, men kan iets goedkoop krijgen en meteen moeilijk doen als blijkt dat het een paar dagen langer duurt
You pay peanuts, don't be surprised if you get monkeys...
Ik heb in de winkel in Breda tijdens de actie een paar Canon lenzen gekocht. Waren niet op voorraad maar moesten besteld worden. Werd meteen bijgezegd dat ze geen idee hadden wanneer het binnen zou komen, dat de BTW-actie voor grote drukte zorgt en dat het wel eens een maand of langer kon duren.
Tja, ik heb geen haast, dus mij best; Een deel was na 5 dagen al binnen en de rest na 8 dagen, ik heb het zojuist opgehaald...

Ik heb in de winkel in Breda tijdens de actie een paar Canon lenzen gekocht. Waren niet op voorraad maar moesten besteld worden. Werd meteen bijgezegd dat ze geen idee hadden wanneer het binnen zou komen, dat de BTW-actie voor grote drukte zorgt en dat het wel eens een maand of langer kon duren.
Tja, ik heb geen haast, dus mij best; Een deel was na 5 dagen al binnen en de rest na 8 dagen, ik heb het zojuist opgehaald...
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik heb tijdens de BTW dagen op vrijdag een Garmin besteld die in de winkel niet meer op voorraad was: pricewatch: Garmin Nüvi 2569 LMT-D (West Europa). Het apparaat was maandag in huis
.
Verder heb ik in de winkel een pricewatch: Oral-B PRO 7000 Black Smart Series en een pricewatch: Sony AS200V + Behuizing + Live-View-afstandsbedieningsset Wit gekocht.
Dus eigenlijk kan ik echt niet klagen over deze btw dagen. Beide producten zijn na de BTW dagen immers niet ineens goedkoper geworden en de online bestelling was snel in huis.
Verder heb ik in de winkel een pricewatch: Oral-B PRO 7000 Black Smart Series en een pricewatch: Sony AS200V + Behuizing + Live-View-afstandsbedieningsset Wit gekocht.
Dus eigenlijk kan ik echt niet klagen over deze btw dagen. Beide producten zijn na de BTW dagen immers niet ineens goedkoper geworden en de online bestelling was snel in huis.
Het was iets dikker aangezet dan noodzakelijk (slachtoffer) en het is ook helemaal niet erg dat het allemaal wat langer duurt. Echter het totale gebrek aan communicatie en opvolging is veel vervelender.
Als je mensen op een fatsoenlijke manier informeert dan is het begrip veel groter.
.
Als je mensen op een fatsoenlijke manier informeert dan is het begrip veel groter.
Het niet willen wachten is dus het probleem nietOmeJoyo schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:17:
[...]
Als je niet wilt wachten dan moet je voor lief nemen dat het duurder Is. Ik ben weer zeer tevreden over de actie en hoop volgend jaar de droger te kunnen vervangen voor een zuiniger model, zat dit jaar niet in hé budget naast de tv's en andere dingen
[ Voor 42% gewijzigd door spacer op 09-02-2016 18:29 ]
Ik viel ook voornamelijk over slachtoffer, ik ben het met je eens dat de communicatie voor verbetering vatbaar is. Helaas merk ik dat steeds vaker bij bedrijven. Meestal wijk ik dan ook bij apparaten die ik belangrijk vindt uit naar andere leveranciersspacer schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 18:28:
Het was iets dikker aangezet dan noodzakelijk (slachtoffer) en het is ook helemaal niet erg dat het allemaal wat langer duurt. Echter het totale gebrek aan communicatie en opvolging is veel vervelender.
[...]
Het niet willen wachten is dus het probleem niet.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Gebrek aan communicatie volgt waarschijnlijk uit de genoemde backlog. Het is waarschijnlijk verstandiger als de Mediamarkt voortaan niet meer meedoet met de online winkel. Je kunt immers niet een dergelijke actie organiseren en daarvoor ook nog extra personeel aantrekken/inwerken wat vervolgens de rest van het jaar niets te doen heeft.
Eerder bleek de door mij op 27 januari om 18:15 uur bestelde en betaalde laptop na een paar dagen tóch niet leverbaar, nu hoor ik dat de bestelling van de vervangende laptop "vanwege een systeemtechnische storing" niet tijdig verwerkt is... En we zijn 2 1/2 week verder.
Ook hier geen groot probleem (de oorspronkelijke korting geldt ook voor het door MM aangeboden, keurige alternatief), wel jammer dat in beide gevallen pas actie is ondernomen nadat ik zelf contact opnam. Meer informatie was wel fijn geweest.
Ook hier geen groot probleem (de oorspronkelijke korting geldt ook voor het door MM aangeboden, keurige alternatief), wel jammer dat in beide gevallen pas actie is ondernomen nadat ik zelf contact opnam. Meer informatie was wel fijn geweest.
En dan vandaag afgeleverd.. Wel rare communicatie daar. Maandag reactie op mijn vraag bij klantenservice dat het op zijn vroegst week 7 wordt, dinsdag mail dat het verzonden is en nu binnenhammy87 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:02:
Ook eindelijk eens een update gekregen van MM.

Wij hebben ook wel wat last van de levertijden. Op donderdag 28 jan vroeg in de middag een LG koelvriescombo gekocht in Tilburg.
Omdat we net aan het verhuizen waren en geen koelkast hadden heb ik expliciet gevraagd naar de levertijden. Er werd herhaaldelijk bevestigd dat het 6 tot 8 dagen was, maar dat het meestal wel iets sneller was (werkdagen werd niet vermeld maar daar zal ik voor het gemak maar even vanuit gaan).
Afgelopen zaterdag nog maar eens gebeld om te informeren; op dat moment kreeg ik nog vrij snel een telefoniste aan de lijn en zou ik teruggebeld worden. Later in de middag werd gezegd dat ze bij LG zouden informeren en me maandag terug bellen. Inmiddels heb ik in totaal al ruim 25 minuten in de wacht gestaan zonder nog iemand aan de lijn te krijgen. Omdat ik in de winkel heb besteld is er ook online niets van terug te vinden.
Ik heb ondertussen 3 x tussen de 5 en 10 minuten in de wacht gestaan zonder enige mededeling van hoeveel wachtenden er zijn of wat de verwachte wachttijd is.
Ik heb er best begrip voor dat ze het druk hebben, maar beloftes van terugbellen e.d. niet nakomen is toch wel slechte service. Gisteren kreeg ik echt het gevoel dat ze het hele telefoonsysteem niet meer gebruiken want er viel absoluut niet meer door te komen.
Omdat we net aan het verhuizen waren en geen koelkast hadden heb ik expliciet gevraagd naar de levertijden. Er werd herhaaldelijk bevestigd dat het 6 tot 8 dagen was, maar dat het meestal wel iets sneller was (werkdagen werd niet vermeld maar daar zal ik voor het gemak maar even vanuit gaan).
Afgelopen zaterdag nog maar eens gebeld om te informeren; op dat moment kreeg ik nog vrij snel een telefoniste aan de lijn en zou ik teruggebeld worden. Later in de middag werd gezegd dat ze bij LG zouden informeren en me maandag terug bellen. Inmiddels heb ik in totaal al ruim 25 minuten in de wacht gestaan zonder nog iemand aan de lijn te krijgen. Omdat ik in de winkel heb besteld is er ook online niets van terug te vinden.
Ik heb ondertussen 3 x tussen de 5 en 10 minuten in de wacht gestaan zonder enige mededeling van hoeveel wachtenden er zijn of wat de verwachte wachttijd is.
Ik heb er best begrip voor dat ze het druk hebben, maar beloftes van terugbellen e.d. niet nakomen is toch wel slechte service. Gisteren kreeg ik echt het gevoel dat ze het hele telefoonsysteem niet meer gebruiken want er viel absoluut niet meer door te komen.
Anoniem: 120284
Het zou pas matig zijn geweest als je niet had kunnen betalen omdat bijv. de ING site weer op z'n gat lag.spacer schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:00:
Anoniem: 730489
*knip* geen shopreview en dit was uberhaupt meer een rant.
Ik had net zo goed naar de BCC kunnen gaan..... hoefde ik tenminste niet zo lang te wachten.
Ik had net zo goed naar de BCC kunnen gaan..... hoefde ik tenminste niet zo lang te wachten.
[ Voor 74% gewijzigd door gambieter op 10-02-2016 23:30 ]
Stuur ze een mail via de website, als het goed is wordt deze dan geforward naar de juiste afdeling.SndBastard schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:48:
Wij hebben ook wel wat last van de levertijden. Op donderdag 28 jan vroeg in de middag een LG koelvriescombo gekocht in Tilburg.
De beste tijd om te bellen is tussen 10-12 en 14-17 is mijn ervaring
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Tsja, gisteren nog maar eens gebeld rond 14:30, na twee minuten netjes een telefoniste aan de lijn die inderdaad zag dat de koelkast nog niet op voorraad was; de witgoed afdeling was bezet, dus ik zou teruggebeld worden met details.Schizo007nl schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:16:
[...]
Stuur ze een mail via de website, als het goed is wordt deze dan geforward naar de juiste afdeling.
De beste tijd om te bellen is tussen 10-12 en 14-17 is mijn ervaring
Dat was alweer gisteren.
Ik zit er sterk aan te denken om mijn "verlies" (qua korting) maar te nemen, te annuleren en iets uit voorraad te kopen. Inmiddels hebben we meer uitgegeven aan onpraktisch eten inkopen omdat we niets kunnen bewaren, en het schiet niet op als er geen enkele indicatie kan worden gegeven.
Ondertussen zie ik het specifiek bestelde model ook niet meer op de website, maar een vergelijkbare (waarschijnlijk zelfde) in het wit is er wel en op voorraad.
[ Voor 10% gewijzigd door TweakMDS op 11-02-2016 08:21 ]
Ik kreeg gisteren zowaar een verzendbericht dus vanmiddag staat hopelijk de postbode op bezoek. 2 volle weken nodig om een "voorraad" artikel te leveren. Ondanks de ongetwijfeld drukte tijdens de actie niet echt meer van deze tijd lijkt me

Rondom de surface nog geen enkele beweging. Geen communicatie en ik heb geen zin om nogmaals een uur in de wacht te staan om te horen dat er nog een backlog is. Het neemt belachelijke vormen aan.Kaasplank schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 08:24:
Ik kreeg gisteren zowaar een verzendbericht dus vanmiddag staat hopelijk de postbode op bezoek. 2 volle weken nodig om een "voorraad" artikel te leveren. Ondanks de ongetwijfeld drukte tijdens de actie niet echt meer van deze tijd lijkt me
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor.
. Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT
Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).
Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.
UITZONDERINGEN
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op
Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Veel gestelde vragen: Actiesite.
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor.
ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT
BELGIË 
Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:- TV
- computer
- telecom
- hifi
- navigatie
- car-hifi
- portable audio
- huishoudelektro
- foto & video
- Blu-ray-spelers
- DVD-spelers
Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).
Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.
UITZONDERINGEN
- Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
- Gaming accessoires
- Console Hardware
- Software & games
- CD/DVD/Blu-ray/LP
- Speelgoed, boeken & spellen
- Prepaid kaarten en abonnementen
- Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
- Geschenkkaarten en tegoedkaarten
- Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op
Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Veel gestelde vragen: Actiesite.