ik ben ook geen voorstander van mm maar ze hebben het keurig gedaan ze zijn niets een verplicht om een btw actie te voeren ze doen het. en die prijs verhoging is idd wat minder maar lang niet alle producten ik noem zelf nog een mooiere voorbeeld een koelkast van samsung die overal 499 was bij de concurrenten hebben zei de prijs gehanteerd hoe die toen in de aanbieding was van 486 en daar nog btw ervan af. dus tuurlijk kan het voorkomen dat niet alles even goed gaat en dat soms iets duurder is dan de btw maar lang niet alles en geef mm dit jaar ook weer een dikke plus dat ze het dit jaar weer gedaan hebben de btw dagen. en nee heb geen aandelen helemaal niets maar altijd dat geklaag word ik spuugzat van. je bent tot niks verplicht te kopen en niemand dwingt je er toe.
Hmm, een gelijke reactie als die van jou had ik elders ook gevonden.GodDamage schreef op zondag 31 januari 2016 @ 20:25:
[...]
Inmiddels heb ik toch de Optoma weer terug gebracht. Vond het verschil met mijn Acer beamer te klein om de aankoop te rechtvaardigen. Toen heb ik toch maar de BenQ w1070 meegenomen die er gelukkig nog steeds stond in het filiaal Leeuwarden voor €618. De BenQ is toch een stuk beter moet ik zeggen. Vooral de kleuren zijn veel beter en de herrie van de ventilator is een stuk minder. Vooral het steeds veranderende toerental is storend bij de Optoma. Hopelijk heb jij er meer geluk mee. Die ik mee had was een showmodel en er stonden al 51 uren op. De BenQ was ook een showmodel maar had maar 2 uren gedraaid.
Ik ga vanavond de HD26 uitproberen. Had jij hem ook op cinema modus gezet? (standaard is veel lumen maar slechte kleuren, cinema modus is maar 2000 lumen, maar betere kleuren).
Je zou hem op dinamisch contrast kunnen zetten, wat idd voor een veranderend toerental kan zorgen.
Maakt die BenQ veel minder geluid? Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Misschien dat ik hem anders in doos terug breng en weer wacht tot volgende actie en voor de BenQ ga.
Luister niet teveel naar anderen maar vertrouw op jouw eigen oordeel. Misschien dat ik een minder exemplaar had. Uiteraard heb ik wel alle modi uitgeprobeerd maar ik was niet zo onder de indruk. Het prijsverschil met de BenQ was maar €58 en als die ook tegenviel zou ik hem ook terugbrengen maar de W1070 bevalt dus wel. De ventilator draait net zo hard maar maakt een stuk minder herrie. Ik heb gelezen dat Optoma dit met een firmware update heeft opgelost voor de HD26 maar ik heb dit niet gecontroleerd in het exemplaar dat ik mee had. Vond het beeld niet mooi genoeg om daar moeite voor te doen. Moet wel zeggen dat ik de 3D beter vond op de HD26 t.o.v. de W1070. Mijn 3d dlp brillen raken ook wat vaker van slag bij de BenQ en dat had ik niet bij de Optoma.maurits82 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 07:10:
[...]
Hmm, een gelijke reactie als die van jou had ik elders ook gevonden.
Ik ga vanavond de HD26 uitproberen. Had jij hem ook op cinema modus gezet? (standaard is veel lumen maar slechte kleuren, cinema modus is maar 2000 lumen, maar betere kleuren).
Je zou hem op dinamisch contrast kunnen zetten, wat idd voor een veranderend toerental kan zorgen.
Maakt die BenQ veel minder geluid? Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Misschien dat ik hem anders in doos terug breng en weer wacht tot volgende actie en voor de BenQ ga.
Ik was naar de mediamarkt in Hoorn om de nieuwe Chromecast te kopen.
Nieuwprijs normaal 39 EUR, op de site was hij 33 euro ivm de btw aanbieding. In de winkel daaraan tegen 35 euro bij betalen aan de kassa.
Dit aangegeven en daarna kon ik mij melden bij een bali waar een bon werd gemaakt voor 33 euro met de opmerking LPG ( laagste prijs garantie?)
Daarna mocht bij mee voor 33 euro uit de winkel. Geen gedoe en netjes opgelost. Het gaat niet om de twee euro, maar meer om het idee. De site goedkoper als de fysieke winkel, vast een foutje?
Nieuwprijs normaal 39 EUR, op de site was hij 33 euro ivm de btw aanbieding. In de winkel daaraan tegen 35 euro bij betalen aan de kassa.
Dit aangegeven en daarna kon ik mij melden bij een bali waar een bon werd gemaakt voor 33 euro met de opmerking LPG ( laagste prijs garantie?)
Daarna mocht bij mee voor 33 euro uit de winkel. Geen gedoe en netjes opgelost. Het gaat niet om de twee euro, maar meer om het idee. De site goedkoper als de fysieke winkel, vast een foutje?
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Ja dat had ik ook gelezen idd.GodDamage schreef op maandag 01 februari 2016 @ 07:21:
[...]
Luister niet teveel naar anderen maar vertrouw op jouw eigen oordeel. Misschien dat ik een minder exemplaar had. Uiteraard heb ik wel alle modi uitgeprobeerd maar ik was niet zo onder de indruk. Het prijsverschil met de BenQ was maar €58 en als die ook tegenviel zou ik hem ook terugbrengen maar de W1070 bevalt dus wel. De ventilator draait net zo hard maar maakt een stuk minder herrie. Ik heb gelezen dat Optoma dit met een firmware update heeft opgelost voor de HD26 maar ik heb dit niet gecontroleerd in het exemplaar dat ik mee had. Vond het beeld niet mooi genoeg om daar moeite voor te doen. Moet wel zeggen dat ik de 3D beter vond op de HD26 t.o.v. de W1070. Mijn 3d dlp brillen raken ook wat vaker van slag bij de BenQ en dat had ik niet bij de Optoma.
Ik probeer het gewoon even uit idd. Merci voor alle info!
Groet
Wat een zinloze discussie over de prijzen en of ze wel of niet verhoogd zijn. Gewoon kijken wat je onder de streep moet betalen en vergelijk dit met andere winkels (en dit kan anno 2016 gewoon online). Bevalt je de prijs? Dan koop je het product, zo niet dan koop je het product niet. Besef wel dat de MM de actie ook niet kan doen! Wees blij dat ze de markt zo af en toe opkloppen. Persoonlijk ben ik erg blij met de €615 voor een Sonos Sub, kon ik ze 2e hands niet eens voor vinden op Marktplaats.
Dit is Tweakers waar je geacht wordt om eerst zelf na te denken....
Dit is Tweakers waar je geacht wordt om eerst zelf na te denken....
Ik had niks nodig, maar helaas ging mn wasdroger kapot gisteren. Toch nog een AEG condensdroger op de kop kunnen tikken bij de BCC, MM had dit model niet en bij bcc ging die mee in de aktie. Duitse merken zijn normaal niet onder de 300 euro te krijgen. Toch eentje kunnen scoren voor 270 euro. Beetje geluk bij ongeluk. Zelf nog georienteerd snel bij de duitse MM die zijn normaal goedkoper, maar daar was voor onder de 349 geen droger te krijgen.
Nou bedankt Media Markt!
Transportafspraak geannuleerd, reden: Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. manco aankomst Dynalogic
Beetje jammer dit.. Hij staat al sinds 30-01-2016 verzonden bij MM.
Transportafspraak geannuleerd, reden: Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. manco aankomst Dynalogic
[ Voor 13% gewijzigd door mprkooij op 01-02-2016 08:50 ]
Lijkt meer regel dan uitzondering...mprkooij schreef op maandag 01 februari 2016 @ 08:50:
Nou bedankt Media Markt!
Bij mij nu:
31 jan. 2016 22:17 2
Transport gepland op dinsdag 02 februari 2016 tussen 08:00 en 22:00 uur
31 jan. 2016 22:17 -
Goederen ontvangen op depot
31 jan. 2016 05:50 1
30 jan. 2016 09:45 1
Transport gepland op zondag 31 januari 2016 tussen 08:00 en 22:00 uur
30 jan. 2016 09:45 -
Order geregistreerd
Transport 2
Gepland - wachten op route planning
Chromecast was bij MM the Wall ook gewoon 33 euro hoor. Gewoon 'foutje' van de winkelDukeN schreef op maandag 01 februari 2016 @ 07:40:
Ben benieuwd of jouw order wel doorgaat bij BCC. Mijn order met droger en wasmachine zijn door BCC gecancelled omdat het ineens niet meer leverbaar zou zijn. Terwijl, toen ik ze bestelde, ze wel gewoon op voorraad waren.alki schreef op maandag 01 februari 2016 @ 08:38:
Ik had niks nodig, maar helaas ging mn wasdroger kapot gisteren. Toch nog een AEG condensdroger op de kop kunnen tikken bij de BCC, MM had dit model niet en bij bcc ging die mee in de aktie. Duitse merken zijn normaal niet onder de 300 euro te krijgen. Toch eentje kunnen scoren voor 270 euro. Beetje geluk bij ongeluk. Zelf nog georienteerd snel bij de duitse MM die zijn normaal goedkoper, maar daar was voor onder de 349 geen droger te krijgen.
Mooi man, nu krijg ik een SMS dat mijn pakket vandaag wordt geleverd, terwijl ik tegelijkertijd lees op de track & trace site dat de vervoeropdracht niet is uitgevoerd vanwege een sorteerfout. Heb maar gemeld dat ik niet van plan was iedere dag thuis te gaan zitten wachten tot ik bericht krijg wanneer het wel geleverd gaat worden...DFKT schreef op zondag 31 januari 2016 @ 09:06:
Lees net in de track & trace van dynalogic dat mijn orderafspraak voor vandaag is geannuleerd wegens een manco. Wel heel vreemd dat dit dus niet eens ff gemeld wordt, maar je dit moet lezen in die track & trace... Een SMS of mailtje zou niet hebben misstaan!
Kan ik nog langer gaan zitten wachten op mijn tv
Uiteraard via de mail, want ik ga niet voor €0.45/min 10 mins in de wacht hangen om ze dat te vertellen.
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Ik snap echt niet dat er zoveel geklaagd wordt over de levering, wat hadden jullie nou zelf verwacht?
Ik heb mijn TV ook niet, lekker belangrijk komt vanzelf.
Volgens mij gaat het niet echt om dat de levering langer duurt dan normaal, tenminste bij mij niet. Ik had dit ook wel verwacht. Als hij morgen bezorgd word is het gewoon 4 werkdagen zoals gemeld is bij bestellen.Bender schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:54:
Ik snap echt niet dat er zoveel geklaagd wordt over de levering, wat hadden jullie nou zelf verwacht?
Het gaat er meer om de communicatie die vreemd is. Eerst zeggen dat hij bezorgd word op dag X , dan weer niet door manco, dan weer andere bezorgdag. Bij sommige word niets gecommuniceerd en staan ze ineens aan de deur...
Hierdoor kan je niet regelen dat iemand thuis is, of dat je zelf thuis blijft, zelf thuis werkt etc.
Ik vind het juist bijzonder knap.Bender schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:54:
Ik had woensdagavond mijn camera besteld, vrijdag deze in huis.
Had ik niet verwacht!
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Met betrekking tot de volgende voorwaarden van de MM:
Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
- Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Nou, ik heb dus een Microsoft Surface 3 gekocht een week voordat de BTW-actie begon. Ben afgelopen zaterdag naar een MM vestiging geweest, maar daar vertelde ze me dat ze niet goed konden zien hoeveel BTW ik had betaald omdat ik het via de webshop had gekocht. Dus ze konden niks voor me doen.
Net met de servicedesk telefonisch contact gehad en daar vertelde iemand mij dat een individuele MM vestiging de korting verrekening kan weigeren....
Dus ik zei dat als ik naar een andere MM vestiging was gegaan, dat ik misschien wel korting had gekregen? Volgens haar was dat inderdaad het geval.
Dat is natuurlijk heel raar. En de website van MM zegt helemaal niks over dat vestigingen de korting kunnen weigeren. Er staat nu een melding open in hun systeem.
Heel raar verhaal.
Ow ja, ook niet netjes dat ik in totaal 3 uur in de telefonische wachtrij stond....
Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
- Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Nou, ik heb dus een Microsoft Surface 3 gekocht een week voordat de BTW-actie begon. Ben afgelopen zaterdag naar een MM vestiging geweest, maar daar vertelde ze me dat ze niet goed konden zien hoeveel BTW ik had betaald omdat ik het via de webshop had gekocht. Dus ze konden niks voor me doen.
Net met de servicedesk telefonisch contact gehad en daar vertelde iemand mij dat een individuele MM vestiging de korting verrekening kan weigeren....

Dus ik zei dat als ik naar een andere MM vestiging was gegaan, dat ik misschien wel korting had gekregen? Volgens haar was dat inderdaad het geval.
Dat is natuurlijk heel raar. En de website van MM zegt helemaal niks over dat vestigingen de korting kunnen weigeren. Er staat nu een melding open in hun systeem.
Heel raar verhaal.
Ow ja, ook niet netjes dat ik in totaal 3 uur in de telefonische wachtrij stond....
Kia Niro-EV 2024
Niemand vind het erg om wat langer te wachten, dat is begrijpelijk met die drukte. Wat irritant is, is als je plotseling te horen krijgt dat het product dat je op woensdag 5 over 6 zonder problemen hebt besteld ineens niet meer op voorraad is, en verder krijg je geen info.Bender schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:54:
Je weet gewoon niet waar je aan toe bent. Als ik nu te horen zou krijgen dat het op 12 februari wordt geleverd dan zou ik blij zijn. Maar je hoort niks. Ik werk gewoon doordeweeks, ik kan niet een dag van tevoren even aangeven dat ik er even tussenuit moet. Ik ga voortaan wel gewoon in die enorme rijen staan, dan kan je nog gewoon een bezorgdatum aangeven. Bestellen doe ik nooit meer via de webshop.
Zo lang? Ik probeer ze momenteel te bereiken en sta 'al' 10 minuten in de wacht. Als het 3 uur duurt voordat ik iemand aan de lijn heb bel ik wel op n ander moment terug.Freak187 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:14:
Prima dat het even duurt, geen probleem. Maar, laat dan de vervoerder ook geen mail versturen met de boodschap dat hij de dag erna bij je langskomt, om vervolgens al die afspraken niet door te laten gaan.Bender schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:54:
Tip voor een volgende keer. Bestel gewoon voor dat de actie van de Mediamarkt start bij een concurrent. BCC ging bijvoorbeeld dinsdag al mee met de BTW actie. Geen gedoe over uitverkochte artikelen, geen aangepaste prijzen en de volgende dag in huis. Wel van te voren even onderzoek doen naar de prijsontwikkeling.
Inderdaad, heb ik ook gedaan. Vind de extra services daar ook beter, met name dat je een latere leverdatum kan aangeven.markweb4871 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:51:
Tip voor een volgende keer. Bestel gewoon voor dat de actie van de Mediamarkt start bij een concurrent. BCC ging bijvoorbeeld dinsdag al mee met de BTW actie. Geen gedoe over uitverkochte artikelen, geen aangepaste prijzen en de volgende dag in huis. Wel van te voren even onderzoek doen naar de prijsontwikkeling.
Maar, de TV die ik wilde hebben/hadden ze daar niet. Dus ik moest (ook) wel bij de MM bestellen om de juiste TV voor de juiste prijs te hebben
MM roermond stond ie nog voor 39. Vond het ook al vreemd, wilde een 2e kopen voor op de slaapkamer, maar toen maar niet gedaan. (we waren ook daar voor een TV, niet de chromecast)DukeN schreef op maandag 01 februari 2016 @ 07:40:
Gisteren maar gewoon via de site besteld
[ Voor 3% gewijzigd door defusion op 01-02-2016 11:57 ]
De strekking van de posts ging een beetje aan je voorbij?Bender schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:54:
Anoniem: 4300
En ja hoor, wasmachine is vandaag defect gegaan. Balen dat het niet tijdens de btw kortingsdagen is gebeurd.
Voor jou en alle anderen die net een Asus laptop hebben gekocht bij de MM, vergeet niet hem even te registreren op Asus Promotions. Als hij binnen de (enorme) lijst laptops valt die meedoen dan krijg je gratis reparatie mocht 'ie binnen een jaar defect gaan (nogal wiedes, garantie...) én: Je gehele aankoopbedrag terug!Anoniem: 730489 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:45:
Ik zit met een vraag of ik de juiste deal met mediamarkt,
Had Donderdag pricewatch: Asus Zenbook UX305CA-FC130T besteld bij Mediamarkt voor 661,03 en met CashbackXL dus nog eens 16Euro korting
Toen zag ik vandaag bij BCC pricewatch: Asus Zenbook UX305CA-FC042T kost ook 661,03
Mijn vraag is : wat is er anders?
[ Voor 7% gewijzigd door AutCha op 01-02-2016 12:16 . Reden: linkjes vergeten ]
Anoniem: 120284
Tsk. Wel backups voor de PC, maar geen twee wasmachines?Anoniem: 4300 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:11:
En ja hoor, wasmachine is vandaag defect gegaan. Balen dat het niet tijdens de btw kortingsdagen is gebeurd.
Ik heb vorige week woensdag om 19:30 's avonds een LG Nexus 5x 32GB besteld, tot nu toe alleen die avond een bevestiging van de bestelling gekregen. Levering 1-4 werkdagen, dus nog anderhalve dag te gaan
Dit is overigens geen klacht over de levertijd, meer ter info aan andere al dan niet ongeduldige tweakers
Dit is overigens geen klacht over de levertijd, meer ter info aan andere al dan niet ongeduldige tweakers
Excuses voor mijn late reactie, maar ik denk dat het wel degelijk nog nut heeft er werk van te maken.HaTe schreef op zondag 31 januari 2016 @ 17:00:
[...]
Ja, deze hele week is de Sony 50W755C in de aanbieding bij Expert en in de buurt (binnen 15 km op voorraad) link, maar ik kon hem echt niet voor minder meekrijgen hoor! Had er dinsdag om gevraagd, maar dat was dus niet mogelijk, want woensdag zou hij wel goedkoper zijn en je kon maar 1x laagste prijs garantie hebben.. ofzo...
Als ik op een of andere manier alsnog kan bewijzen dat ze dit verplicht zijn, wil ik dat graag zien, dan ga ik vanavond nog even langs!
Stuur me een DM, en dan kan ik je uitleggen hoe het bij mij is gelopen.
Ik heb woensdag avond mijn monitor besteld, vanochtend 11 uur gearriveerd. Het duurt eventjes maar goed de levertijd was dan ook 1 tot 4 werkdagen.
Nee, maar je moet geduld hebben.Wouter lucassen schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:49:
Bij iemand MM klantenservice onbereikbaar?
Soms wordt de lijn verbroken, nadat je een keuze hebt gemaakt.
Soms schakelt ie wel goed door en zit je minimaal 30 minuten te wachten voordat je te woord gestaan wordt.
Kia Niro-EV 2024
zelfde hier met 2 bestellingen maar als ik inlog op mijn mediamarkt dan staan ze nu beide op verzonden en zijn ze te traceren bij postnl (komen vandaag aan)Tinuz___ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:28:
Ik heb vorige week woensdag om 19:30 's avonds een LG Nexus 5x 32GB besteld, tot nu toe alleen die avond een bevestiging van de bestelling gekregen. Levering 1-4 werkdagen, dus nog anderhalve dag te gaan![]()
(edit had verkeerde post gequote)
[ Voor 37% gewijzigd door hjvg op 01-02-2016 13:07 ]
Ik had geen factuur in de mail ontvangen/gekregen. Alleen een besteloverzicht. Daar had ik over gemailed. Kreeg ik vanochtend een mailtje dat ik had verzocht om een factuur en dat deze bij deze was toegevoegd aan de bijlage. Natuurlijk had de mail geen bijlage
Wel was de vraag als opgelost gemarkeerd dus kon ik er niet op antwoorden. Lekker slordig haha. Nu maar helaas achteraan bellen..
Precies, ook ik ben naar Bcc gegaan, zal alsnog daar ook druk zijn, maar wat ik merkte minder, bestelde op de (bij MM) drukke donderdag bij Bcc, en vrijdagmiddag had ik het.Plenkske schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:53:
[...]
Inderdaad, heb ik ook gedaan. Vind de extra services daar ook beter, met name dat je een latere leverdatum kan aangeven.
Maar heel eerlijk gezegd, is dat maar het halve verhaal, MM heeft véél artikelen die Bcc niet voert, of niet afprijst soms (kdl-43W756c is nooit aangepast, slimmerikken dat het zijn).
woensdag sonos playbar besteld, alleen een bestelbevestiging.
Kijk nu op de site: levertijd meer dan 4 weken
edit:Dit artikel is online uitverkocht. Vraag in de winkel naar beschikbaarheid.
Kijk nu op de site: levertijd meer dan 4 weken
edit:Dit artikel is online uitverkocht. Vraag in de winkel naar beschikbaarheid.
[ Voor 27% gewijzigd door XippIX op 01-02-2016 14:56 . Reden: Dit artikel is online uitverkocht. Vraag in de winkel naar beschikbaarheid. ]
Pff, lastig.GodDamage schreef op maandag 01 februari 2016 @ 07:21:
[...]
Luister niet teveel naar anderen maar vertrouw op jouw eigen oordeel. Misschien dat ik een minder exemplaar had. Uiteraard heb ik wel alle modi uitgeprobeerd maar ik was niet zo onder de indruk. Het prijsverschil met de BenQ was maar €58 en als die ook tegenviel zou ik hem ook terugbrengen maar de W1070 bevalt dus wel. De ventilator draait net zo hard maar maakt een stuk minder herrie. Ik heb gelezen dat Optoma dit met een firmware update heeft opgelost voor de HD26 maar ik heb dit niet gecontroleerd in het exemplaar dat ik mee had. Vond het beeld niet mooi genoeg om daar moeite voor te doen. Moet wel zeggen dat ik de 3D beter vond op de HD26 t.o.v. de W1070. Mijn 3d dlp brillen raken ook wat vaker van slag bij de BenQ en dat had ik niet bij de Optoma.
Ik zal kijken, maar als ik lees maakt Optoma niet gebruik van de RGB/RGB kleurselectie in zijn kleurwiel
Maar daarvoor in de plaats en lege vlakken om het aantal lumen omhoog te schroeven (met een zwakkere lamp).
Wat ik lees is technisch de BenQ een betere keus. Ik zie die alleen niet meer op de MM website en ben denk ik te laat om met BTW korting te ruilen mochten ze hem op voorraad hebben.
... Ik twijfel toch om hem niet gewoon in doos retour te brengen en m'n oude Acer X1311KW te behouden. (ook een leuk ding)
Gister avond een Garmin Oregon 600 online besteld bij MM. Hij is al onderweg.
Bij andere shops kost hij minimaal E 300,- Bij MM E 256,-
Voor dit product komt de korting wel overeen met 17% korting.
Bij andere shops kost hij minimaal E 300,- Bij MM E 256,-
Voor dit product komt de korting wel overeen met 17% korting.
[ Voor 4% gewijzigd door jhead22 op 01-02-2016 16:21 ]
Radar, RTL en AD zijn hier tig keer voorbij gekomen, maar ook mijn ervaring is goed met de prijzen. In totaal € 1955 betaald voor 3 producten die € 2367 (en 2 weken eerder zelfs € 2548) zouden kosten. Daarnaast had ik ze ook nog eens allemaal nodig en heeft het wachten op de BTW-actie van MediaMarkt dus geloond, want dat is dus een mooie korting van € 412 / € 593. Nu alleen nog wachten op de bezorging, maar verder dik tevreden.
Extra leuk om te vermelden: ik had MediaMarkt cadeaubonnen gebruikt, die een paar jaar geleden in de aanbieding bij AH waren met 15% korting. Effectief gezien heb ik dus zelfs nog minder betaald.
Extra leuk om te vermelden: ik had MediaMarkt cadeaubonnen gebruikt, die een paar jaar geleden in de aanbieding bij AH waren met 15% korting. Effectief gezien heb ik dus zelfs nog minder betaald.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik heb een product met een open verpakking gekocht uit de mediamarkt outlet. Helemaal gloedje nieuw met alle plastic er nog omheen. Prijs nieuw 1860, nu voor 1280. Ik kan tevreden zijn.
De buit. En alle geheel nieuwe aankopen waren Vrijdag al binnen.
Dit ; pricewatch: LG 28MT47T Zwart maar dan voor € 157,15 ( mbv cashbackxl )
Dat ; pricewatch: Lenovo G50-80 80E502UFNX @ € 408,38 ( op 23 januari al ! )
Dit ; pricewatch: LG 28MT47T Zwart maar dan voor € 157,15 ( mbv cashbackxl )
Dat ; pricewatch: Lenovo G50-80 80E502UFNX @ € 408,38 ( op 23 januari al ! )
[ Voor 10% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 01-02-2016 21:05 ]
Ik totaal ook iets van 2000 euro aan producten gekocht, waar ik normaal 2400 euro voor betaald zou hebben. En ook prijzen in de gaten gehouden.
In mij geval helaas geen slag kunnen slaan bij de mediamarkt.
Had de Panasonic Lumix DMC-LX100 Zwart op het oog en die was de gehele maand januari op voorraad in de webshop van de Media Markt. Een paar dagen voordat de BTW actie begon was deze echter "toevallig" niet meer op voorraad en ook de Media Markt in de buurt van mij had hem niet. Wat schetst mijn verbazing vanochtend: de camera is weer op voorraad in de webshop.
Bewust of toeval? Zeg het maar...
Uiteindelijk bij Bol.com gekocht met 1,5% cashback, toch nog een beetje korting.
Had de Panasonic Lumix DMC-LX100 Zwart op het oog en die was de gehele maand januari op voorraad in de webshop van de Media Markt. Een paar dagen voordat de BTW actie begon was deze echter "toevallig" niet meer op voorraad en ook de Media Markt in de buurt van mij had hem niet. Wat schetst mijn verbazing vanochtend: de camera is weer op voorraad in de webshop.
Bewust of toeval? Zeg het maar...
Uiteindelijk bij Bol.com gekocht met 1,5% cashback, toch nog een beetje korting.
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Hier precies het zelfde. Laagste prijs in PW 110, terwijl ik hem voor 60 heb kunnen meepikken in de outlet. Eveneens een open verpakking, maar nog gloedje nieuw.Wouter lucassen schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:08:
Ik heb een product met een open verpakking gekocht uit de mediamarkt outlet. Helemaal gloedje nieuw met alle plastic er nog omheen. Prijs nieuw 1860, nu voor 1280. Ik kan tevreden zijn.
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Uiteindelijk toch gelukt; Senseo Latte Duo Titanium was niet voorradig bij Media Markt tijdens de BTW actie. alleen nog een showmodel. Foto gemaakt en deze gestuurd naar BCC dit de Senseo Latte nog wel op voorraad had, Eerst wouden ze niet toehappen maarja de aanhouder wint en het is gelukkig toch gelukt. de Senseo Latte Duo Titanium is normaal 179,99 en wij hebben hem gekocht voor 147,88 toch een mooie prijs?!
Ik koop alleen nooit meer wat bij BCC, Duurt erg lang voordat je antwoord hebt en de laagste prijs garantie moet je echt voor strijden zo af en toe!
Ik koop alleen nooit meer wat bij BCC, Duurt erg lang voordat je antwoord hebt en de laagste prijs garantie moet je echt voor strijden zo af en toe!
Nice.Wouter lucassen schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:08:
Oei, toch jammer... Bij mij was amper zichtbaar de doos uberhaubt opengeweest. In mijn geval ging het trouwens om een mooie msi gs60 ghost pro 4k laptop!test_slang_776 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:21:
[...]
Nice.Mijn TV (van de outlet) had dus deuken in het scherm, echt jammer.. Morgen wordt 'ie netjes weer opgehaald.
Dan hopelijk snel mijn geld terug.
Ja, precies.. Ach, was het proberen waard.Wouter lucassen schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:22:
[...]
Oei, toch jammer... Bij mij was amper zichtbaar de doos uberhaubt opengeweest. In mijn geval ging het trouwens om een mooie msi gs60 ghost pro 4k laptop!
01 feb. 2016 08:52 2Plenkske schreef op maandag 01 februari 2016 @ 08:59:
[...]
Lijkt meer regel dan uitzondering...
Bij mij nu:
31 jan. 2016 22:17 2
31 jan. 2016 22:17 -
31 jan. 2016 05:50 1
30 jan. 2016 09:45 1
Transport gepland op zondag 31 januari 2016 tussen 08:00 en 22:00 uur
30 jan. 2016 09:45 -
Order geregistreerd
Transport 2
Gepland - wachten op route planning
01 feb. 2016 06:50 1
31 jan. 2016 09:20 1
Transport gepland op maandag 01 februari 2016 tussen 08:00 en 22:00 uur
31 jan. 2016 09:20 -
Order geregistreerd
Transport 2
Gepland - wachten op binnenkomst goederen
Ze zitten nog steeds te wachten op de binnenkomst van de goederen.. Hij zal morgen wel niet geleverd worden ..
was toch erg druk zondag bij MM Tilburg. Toch vraag ik me af hoe succesvol de BTW-actie uiteindelijk is geweest. Er stonden nog ontzettend veel tv's bij de TV-hoek en in het magazijn ook zo te zien.
Mediamarkt is nog wel de sterkste speler in consumentenelektronica, drukken alle andere spelers de markt uit. En dan maken ze nog verlies...
Was ook bij de BCC en daar stond 5 man personeel maar niets te doen. Volgens mij gaan die binnenkort het loodje leggen. Foto Klein is al failliet (persoonlijke ervaring helaas...).
Wat denken jullie?
Mediamarkt is nog wel de sterkste speler in consumentenelektronica, drukken alle andere spelers de markt uit. En dan maken ze nog verlies...
Was ook bij de BCC en daar stond 5 man personeel maar niets te doen. Volgens mij gaan die binnenkort het loodje leggen. Foto Klein is al failliet (persoonlijke ervaring helaas...).
Wat denken jullie?
[ Voor 5% gewijzigd door maxtrash op 01-02-2016 23:06 ]
Omdat het alleen geld bij voorraad producten dus dus feitelijk had je geen recht op de laagste prijs.MikeJoow schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:20:
Uiteindelijk toch gelukt; Senseo Latte Duo Titanium was niet voorradig bij Media Markt tijdens de BTW actie. alleen nog een showmodel. Foto gemaakt en deze gestuurd naar BCC dit de Senseo Latte nog wel op voorraad had, Eerst wouden ze niet toehappen maarja de aanhouder wint en het is gelukkig toch gelukt. de Senseo Latte Duo Titanium is normaal 179,99 en wij hebben hem gekocht voor 147,88 toch een mooie prijs?!
Wat is technisch nou "op voorraad "?Roos79 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:21:
[...]
Omdat het alleen geld bij voorraad producten dus dus feitelijk had je geen recht op de laagste prijs.
Wel of niet aanbieden voor de verkoop ? Of tijdelijk lekker in het magazijn ?
Producten die weer ineens op voorraad zijn na de BTW-Actie bij zowel MM & BCC.
Bijv. BCC: Tijdens de actie 261,05 en uit assortiment gegaan.
http://www.bcc.nl/compute...+NL&utm_campaign=algemeen
Vandaag weer in assortiment voor 559,- maar nog niet leverbaar.

[ Voor 26% gewijzigd door thethe2010 op 01-02-2016 23:30 ]
Anoniem: 663003
Ben bang dat die vlieger hier niet opgaat. Heb ook een Asus notebook gekocht en was op de hoogte van de actie. Las echter het volgende in de Algemene Voorwaarden (punt 8): "Consumenten die bij de aankoop van een in aanmerking komend product een korting hebben gekregen, met inbegrip van, maar niet beperkt tot kwantumkortingen van ASUS, komen niet in aanmerking voor deze actie.". Neem aan dat het ook voor de BTW-actie geldt, maar is natuurlijk altijd het proberen waard.AutCha schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:15:
[...]
Voor jou en alle anderen die net een Asus laptop hebben gekocht bij de MM, vergeet niet hem even te registreren op Asus Promotions. Als hij binnen de (enorme) lijst laptops valt die meedoen dan krijg je gratis reparatie mocht 'ie binnen een jaar defect gaan (nogal wiedes, garantie...) én: Je gehele aankoopbedrag terug!
Ik denk ook dat op termijn ook de grotere spelers op de elektronicamarkt met vooral fysieke winkels het loodje gaan leggen. Internet wordt steeds meer gebruikt, een keten als BCC moet meegaan in de prijzen van de concurrenten waarbij ze soms bijna geen winst kunnen maken. Ook vind ik BCC (en MM trouwens ook) vaak erg duur in vergelijking met andere (web)shops die dezelfde producten aanbieden, terwijl ze een zogenaamde "laagste prijsgarantie" hebben. Die garantie is natuurlijk volledig afgetimmerd met voorwaarden, zodat het eigenlijk een verkapte kartelafspraak is. De laagste prijsgarantie zorgt er namelijk voor dat er geen prijzenoorlog kan ontstaan en ontmoedigd de concurrenten om lager te gaan dan de prijs van die ketens, waardoor er minder concurrentiestrijd is op basis van prijs en de klanten dus duurder uit zijn dan in een volledige vrije markt.maxtrash schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:05:
was toch erg druk zondag bij MM Tilburg. Toch vraag ik me af hoe succesvol de BTW-actie uiteindelijk is geweest. Er stonden nog ontzettend veel tv's bij de TV-hoek en in het magazijn ook zo te zien.
Wat denken jullie?
Weer ontopic: De BCC vroeger continu reclames op tv en radio, nu hoor je nog slechts eenmaal per jaar tijdens de btw-dagen dat ze zelf ook een actie hebben, dat is misschien ook wel een teken aan de wand dat het minder gaat..
Gewoon proberenAnoniem: 663003 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 00:11:
[...]
Ben bang dat die vlieger hier niet opgaat. Heb ook een Asus notebook gekocht en was op de hoogte van de actie. Las echter het volgende in de Algemene Voorwaarden (punt 8): "Consumenten die bij de aankoop van een in aanmerking komend product een korting hebben gekregen, met inbegrip van, maar niet beperkt tot kwantumkortingen van ASUS, komen niet in aanmerking voor deze actie.". Neem aan dat het ook voor de BTW-actie geldt, maar is natuurlijk altijd het proberen waard.
Neem aan dat de korting nu ook niet op de factuur staat en gewoon een btw bedrag erbij?AutCha schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 07:27:
[...]
Gewoon proberen. Ik heb in december een Asus laptop gekocht bij de MM met de 100 euro cashback actie en daar heb ik wel deze extra garantie op gekregen. Nou stond die korting niet op de factuur (wat dus inhoud dat als mijn laptop het binnenkort begeeft ik niets betaald heb en er een laptop + 100 euro extra aan overhoud).
Maar die cashback kwam, zo neem ik aan, van Asus zelf? Dan weten ze dat vast nog wel als je aanspraak wilt maken op de garantie.AutCha schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 07:27:
[...]
Gewoon proberen. Ik heb in december een Asus laptop gekocht bij de MM met de 100 euro cashback actie en daar heb ik wel deze extra garantie op gekregen. Nou stond die korting niet op de factuur (wat dus inhoud dat als mijn laptop het binnenkort begeeft ik niets betaald heb en er een laptop + 100 euro extra aan overhoud).
[ Voor 0% gewijzigd door enigmafan op 02-02-2016 08:16 . Reden: Spelling ]
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Nee de originele verkoopprijs staat ook vermeld op de factuurbvbal79 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:09:
[...]
Neem aan dat de korting nu ook niet op de factuur staat en gewoon een btw bedrag erbij?
Desondanks lijkt het mij sterk dat Asus daar moeilijk over gaat doen.
Oooooh gaat lekker daar... stelletje amateurs.
02 feb. 2016 08:20 2
Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout
02 feb. 2016 08:18 2
Vertrek van depot
02 feb. 2016 00:22 -
01 feb. 2016 08:52 2
Order geregistreerd
Transport niet succesvol - Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout

02 feb. 2016 08:20 2
Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout
02 feb. 2016 08:18 2
Vertrek van depot
02 feb. 2016 00:22 -
01 feb. 2016 08:52 2
Order geregistreerd
Mijn bestelling gister binnengekregen, woensdagnacht besteld. Eén van de artikelen is in NL amper meer te bestellen, de ander is in bijna alle winkels 20 euro duurder dan voor de BTWactie.
Lekker gevoel wel
Lekker gevoel wel
Ondanks dat het artikel bij de MM niet meer op voorraad was hebben ze je toch de korting gegeven? Dan moet je je in je handjes knijpen en volgende keer dus juist gewoon weer naar de BCC gaan lijkt me. Keurige afhandeling.MikeJoow schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:20:
[ Voor 10% gewijzigd door Whaam op 02-02-2016 09:42 ]
pff gaat lekker daar zeg! Het is zoals velen hiervoor al zeiden, niet erg als het langer duurt. Maar heldere communicatie is toch wel iets wat erg fijn zou zijn 
Mijn order staat ook al vanaf 28-01 op "Bestelling verzonden naar magazijn" , maar vervolgens gebeurd er niets ...
Mijn order staat ook al vanaf 28-01 op "Bestelling verzonden naar magazijn" , maar vervolgens gebeurd er niets ...
Mijn order was stiekem al verzonden, bleek toen ik gister via de MM website de track en trace kon vinden. Pas toen ik de spullen al lang en breed thuis had kwam de mail "ohja we hebben je dingen verzonden ook".NoReseth schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:40:
pff gaat lekker daar zeg! Het is zoals velen hiervoor al zeiden, niet erg als het langer duurt. Maar heldere communicatie is toch wel iets wat erg fijn zou zijn
Ook mijn order staat sinds woensdag op 'aangemaakt, uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.' en soms 'bestelling verzonden naar magazijn'. Schippert heen en weer. Deze week zal het dan toch wel...
I've got a feeling...
Dynalogic, super service! ahum.
Klantenservice van Dynalogic dacht mij te vertellen dat het pakket vandaag pas was aangekomen. Werd verdacht stil toen ik zei dat het pakket gisterochtend al was aangekomen volgens MediaMarkt.
02 feb. 2016 09:31 2 Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout
02 feb. 2016 09:09 2 Vertrek van depot
02 feb. 2016 03:18 - Goederen ontvangen op depot
31 jan. 2016 10:13 2 Transport gepland op dinsdag 02 februari 2016 tussen 08:00 en 22:00 uur
31 jan. 2016 10:13 1 Transportafspraak geannuleerd, reden: Transportafspraak geannuleerd
31 jan. 2016 09:28 1 Transport gepland op maandag 01 februari 2016 tussen 08:00 en 22:00 uur
31 jan. 2016 09:28 - Order geregistreerd
Klantenservice van Dynalogic dacht mij te vertellen dat het pakket vandaag pas was aangekomen. Werd verdacht stil toen ik zei dat het pakket gisterochtend al was aangekomen volgens MediaMarkt.
31 jan. 2016 10:13 2 Transport gepland op dinsdag 02 februari 2016 tussen 08:00 en 22:00 uur
31 jan. 2016 10:13 1 Transportafspraak geannuleerd, reden: Transportafspraak geannuleerd
31 jan. 2016 09:28 1 Transport gepland op maandag 01 februari 2016 tussen 08:00 en 22:00 uur
Ik heb dezelfde status.Clayraw schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:07:
Dynalogic, super service! ahum.
Wat gaan ze nu doen? Vandaag nog leveren of niet ?
Nee ik kreeg deze mail:Plenkske schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:13:
[...]
Ik heb dezelfde status.
Wat gaan ze nu doen? Vandaag nog leveren of niet ?
Geachte heer/mevrouw,
We sturen u deze e-mail in verband met de levering die voor vandaag bij u ingepland staat.
Doordat uw artikel op dit moment op de verkeerde locatie ligt kan de afspraak van vandaag helaas niet doorgaan. Zodra het pakket is geleverd op het juiste depot, zullen wij opnieuw contact met u opnemen voor het maken van een nieuwe afleverafspraak.
Namens het Dynalogic team willen wij onze excuses aanbieden voor het veroorzaakte ongemak.
Indien er naar aanleiding van deze e-mail nog vragen zijn, kunt u vanzelfsprekend contact met ons opnemen.
Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groeten,
Best regards,
Customer Care Center
Dynalogic Personalized Logistics
Industrialpark “Middelland
Oke, die mail heb ik nog niet gehad.mprkooij schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:15:
[...]
Nee ik kreeg deze mail:
Geachte heer/mevrouw,
We sturen u deze e-mail in verband met de levering die voor vandaag bij u ingepland staat.
Doordat uw artikel op dit moment op de verkeerde locatie ligt kan de afspraak van vandaag helaas niet doorgaan. Zodra het pakket is geleverd op het juiste depot, zullen wij opnieuw contact met u opnemen voor het maken van een nieuwe afleverafspraak.
Namens het Dynalogic team willen wij onze excuses aanbieden voor het veroorzaakte ongemak.
Indien er naar aanleiding van deze e-mail nog vragen zijn, kunt u vanzelfsprekend contact met ons opnemen.
Best regards,
Knip
Customer Care Center
Morgen dus wellicht ?
[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 02-02-2016 10:26 ]
Ik ga er vanuit van wel.Plenkske schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:22:
[...]
Oke, die mail heb ik nog niet gehad.
Morgen dus wellicht ?
Wel lachwekkend dit. Mijn product ligt al sinds zondagavond bij dynalogic...
PostNL krijgt het in 1 nacht in de juiste bezorg bus
Nee, de cashback was van de MediaMarkt. Na registreren kreeg ik een keurig mailtje van Asus:enigmafan schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:15:
[...]
Maar die cashback kwam, zo neem ik aan, van Asus zelf? Dan weten ze dat vast nog wel als je aanspraak wilt maken op de garantie.
Beste Dhr. Xxx,
Registratienummer: ######
Uw registratieaanvraag in het kader van ASUS-acties is goedgekeurd.
Ga naar de actiewebsite voor verdere instructies als het apparaat tussen 31 tot en met 365 dagen na aankoop een technische fout vertoont.
Raadpleeg de algemene voorwaarden of veelgestelde vragen op onze website of stuur een e-mail naar support.nl@asuspromotions.com als u vragen hebt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice ASUS-acties
Goede actie van de mediamarkt weer.
Het verhaal:
- Tijdens de BTW actie een Philips BDM4065UC monitor besteld. Was voorradig en bestelling is goed verlopen.
- Dynalogic komt aan de deur met mijn bestelling. Helaas blijkt dit verkeerd te zijn gegaan want dynalogic heeft een Samsung UE40JU6400K afgeleverd ipv de bestelde Philips BDM4065UC. Op de pakbon staat overigens wel gewoon dat het een Philips BDM4065UC betreft. Fout van de MM webshop dus.
- Kan gebeuren, dus ik bel de MM en leg het verhaal voor. De dame aan de andere kant bied excuses aan en zegt dat ze het gaan oplossen.
- Paar dagen later, Dynalogic komt aan de deur om de Samsung UE40JU6400K retour te nemen. Helaas heeft hij geen Philips BDM4065UC bij zich
- Dezelfde dag een mail van Mediamarkt: Helaas kunnen wij geen omruiling doen want de Philips BDM4065UC zou niet voorradig zijn.
- Ik reply dat ik dit een vreemd verhaal vind want het artikel was ten tijde van de bestelling gewoon op voorraad. Dat dat op het moment van schrijven wellicht niet meer het geval is is niet mijn schuld natuurlijk.
- Diezelfde avond besluit ik voor de grap even te kijken in de webshop en warempel! De Philips BDM4065UC is gewoon voorradig
- Screenshot gemaakt en wederom gemaild naar MM dat ze dit toch even moeten uitleggen.
Word vervolgt
Het verhaal:
- Tijdens de BTW actie een Philips BDM4065UC monitor besteld. Was voorradig en bestelling is goed verlopen.
- Dynalogic komt aan de deur met mijn bestelling. Helaas blijkt dit verkeerd te zijn gegaan want dynalogic heeft een Samsung UE40JU6400K afgeleverd ipv de bestelde Philips BDM4065UC. Op de pakbon staat overigens wel gewoon dat het een Philips BDM4065UC betreft. Fout van de MM webshop dus.
- Kan gebeuren, dus ik bel de MM en leg het verhaal voor. De dame aan de andere kant bied excuses aan en zegt dat ze het gaan oplossen.
- Paar dagen later, Dynalogic komt aan de deur om de Samsung UE40JU6400K retour te nemen. Helaas heeft hij geen Philips BDM4065UC bij zich
- Dezelfde dag een mail van Mediamarkt: Helaas kunnen wij geen omruiling doen want de Philips BDM4065UC zou niet voorradig zijn.
- Ik reply dat ik dit een vreemd verhaal vind want het artikel was ten tijde van de bestelling gewoon op voorraad. Dat dat op het moment van schrijven wellicht niet meer het geval is is niet mijn schuld natuurlijk.
- Diezelfde avond besluit ik voor de grap even te kijken in de webshop en warempel! De Philips BDM4065UC is gewoon voorradig

- Screenshot gemaakt en wederom gemaild naar MM dat ze dit toch even moeten uitleggen.
Word vervolgt
Slecht hoor al die bezorgfouten...
Dat het langer duurt is niet erg, maar zorg dan dat het goed gebeurt. En dat de bezorgafspraken kloppen.
Vanwege al die fouten die ik hier lees heb ik nu een briefje bij onze voordeur met daarop het type TV dat ik heb besteld. Als het een andere is accepteren we die niet.
Dat het langer duurt is niet erg, maar zorg dan dat het goed gebeurt. En dat de bezorgafspraken kloppen.
Vanwege al die fouten die ik hier lees heb ik nu een briefje bij onze voordeur met daarop het type TV dat ik heb besteld. Als het een andere is accepteren we die niet.
Toch opmerking dat de online verkoop helemaal los staat van de verkoop bij de vestiging.
Ik heb zondagmiddag de knoop doorgehakt en een surface pro 4 i5 besteld, deze was toen leverbaar in 5 à 6 dagen en de voorraad per vestiging was niet in te zien.
Nu hebben de ze webshop gisteren aangepast en tot mijn verbazing is nu te zien dat het bestelde surface type op veel plaatsen gewoon op voorraad is.
Ik heb verder alleen een mail ontvangen dat mijn order geplaatst is maar verder niets.
Vreemde gang van zaken, misschien toch maar eens achteraan bellen.
Ik heb zondagmiddag de knoop doorgehakt en een surface pro 4 i5 besteld, deze was toen leverbaar in 5 à 6 dagen en de voorraad per vestiging was niet in te zien.
Nu hebben de ze webshop gisteren aangepast en tot mijn verbazing is nu te zien dat het bestelde surface type op veel plaatsen gewoon op voorraad is.
Ik heb verder alleen een mail ontvangen dat mijn order geplaatst is maar verder niets.
Vreemde gang van zaken, misschien toch maar eens achteraan bellen.
Ik heb mijn twijfels of Dynalogic de vrachtwagen vandaag wel bij een aantal adressen gaat legen... Als het goed is zou ik vandaag mijn TV ontvangen, zending zou tussen 15.00 en 18.00 binnen moeten komen, maar als de informatie op de website klopt is de vrachtwagen nog niet eens vertrokken.
Lijkt me niet dat hij in drie uurtjes eerst ruim twintig adressen afwerkt en dan nog binnen het tijdsvak aflevert.
Klonk op het eerste gezicht leuk, live volgen van de vrachtwagen op een uitgebreide track & trace-website, maar tot nu toe ben ik er nog niet bepaald kapot van...
Lijkt me niet dat hij in drie uurtjes eerst ruim twintig adressen afwerkt en dan nog binnen het tijdsvak aflevert.
Klonk op het eerste gezicht leuk, live volgen van de vrachtwagen op een uitgebreide track & trace-website, maar tot nu toe ben ik er nog niet bepaald kapot van...
Veelal kloppen die "live" locaties niet eens. Al reeds gehad dat zijn locatie de hele dag hetzelfde was, en uiteindelijk stond de bezorger gewoon voor mijn deur. Ik zal er niet teveel waarde aan hechten en uitgaan van het tijdsvak.Bobbus schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:33:
Ik heb mijn twijfels of Dynalogic de vrachtwagen vandaag wel bij een aantal adressen gaat legen... Als het goed is zou ik vandaag mijn TV ontvangen, zending zou tussen 15.00 en 18.00 binnen moeten komen, maar als de informatie op de website klopt is de vrachtwagen nog niet eens vertrokken.
De koerier is bij mij ook pas om 10.57 vertrokken volgens de site, terwijl levering op mijn adres tussen 10.00 - 13.00 uur gepland stond. In de afgelopen 10 minuten heeft hij 3 adressen afgestreeptBobbus schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:33:
Zelfde hier. Gister was hij nog niet aangekomen, toen kon ik mooi de afspraak wijzigen naar de volgende dag. Nu staat er: Transport niet succesvol - Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout, en ik kan de afspraak niet wijzigen. Misschhien dat hij vandaag komt maar dat lijkt me sterk n.a.v. de bovenstaande mail.Bobbus schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:33:
Bij jou dus wel, en geen 'sorteerfout'DFKT schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:44:
[...]
De koerier is bij mij ook pas om 10.57 vertrokken volgens de site, terwijl levering op mijn adres tussen 10.00 - 13.00 uur gepland stond. In de afgelopen 10 minuten heeft hij 3 adressen afgestreeptVolgens de site is hij inmiddels ook in de buurt (wijk). Had van de Mediamarkt een SMSje gekregen dat hij rond 12.05 bij mij is, dus we gaan het zien.
Heb trouwens gemaild naar dynalogic. Met de vraag wat er nu gaat gebeuren. Afgezien van de track&trace geen communicatie...
Hier monitor besteld (stond op 8 dagen levertijd, vond ik okay). Betaald. Cashback is al geaccepteerd. Nog steeds geen bevestiging echter van het apparaat. Staat ook niet meer online beschikbaar. M'n vorige monitor verkocht en is gisteren avond reeds opgehaald. Vanmiddag komt mooie nieuwe displayport kabel binnen.
Echter nog geen enkele update m.b.t. de bestelde monitor, staat nog altijd "in behandeling". Nu ietsjes stress
Hoe lang kan een bevestiging duren dan
Echter nog geen enkele update m.b.t. de bestelde monitor, staat nog altijd "in behandeling". Nu ietsjes stress
[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 02-02-2016 12:34 ]
Nickname does not reflect reality
Zelfde mail heb ik nu ook gehad. Nog geen reactie op mijn vraag die ik per mail heb gestuurd. Track&trace ook geen update.mprkooij schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:15:
[...]
Nee ik kreeg deze mail:
Geachte heer/mevrouw,
Best regards,
![]()
Customer Care Center
Woensdag naar de mediamarkt geweest maar artikel was al niet meer op voorraad dus die heb ik samen met een tv maar in de webshop gekocht. Tot op heden niets van vernomen. Beide items waren op het tijdstip van bestellen op voorraad. Nu staan ze beide op niet leverbaar.
we wachten rustig af
we wachten rustig af

Ik heb gisteren alles binnen gekregen.
Heb vorige week woensdagavond rond 22.00 alles via de webshop besteld.
TV, wasmachine en droger kwamen met PostNL extra, en de stogzuiger kwam drie uur later met de normale pakket dienst.
Prima geregeld, Wasmachine scheelt met de goedkoopste nu ruim 200 euro (mede dankzij de €75 cashback die maar tot 1-2 was)
Heb vorige week woensdagavond rond 22.00 alles via de webshop besteld.
TV, wasmachine en droger kwamen met PostNL extra, en de stogzuiger kwam drie uur later met de normale pakket dienst.
Prima geregeld, Wasmachine scheelt met de goedkoopste nu ruim 200 euro (mede dankzij de €75 cashback die maar tot 1-2 was)
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Die sorteerfout heb ik gisteren al gehad. Het manco aan de order zondag.Plenkske schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:22:
[...]
Bij jou dus wel, en geen 'sorteerfout'
Heb trouwens gemaild naar dynalogic. Met de vraag wat er nu gaat gebeuren. Afgezien van de track&trace geen communicatie...
De TV is nu netjes op tijd bezorgd
Ik ook manco zondagochtend.DFKT schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:20:
[...]
Die sorteerfout heb ik gisteren al gehad. Het manco aan de order zondag.
De TV is nu netjes op tijd bezorgd
Savonds is die bij dynalogic bezorgd.
Vanmorgen dus sorteerfout.
Zou betekenen voor ons morgen bezorging...?
Is die bij jou gisteren naar het juiste depot gegaan?
Blijkbaar... kreeg gisteren einde van de ochtend de mail dat hij bij het verkeerde depot was bezorgd. 's Avonds kreeg ik de mail voor het plannen van een nieuwe afspraak.Plenkske schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:22:
[...]
Ik ook manco zondagochtend.
Savonds is die bij dynalogic bezorgd.
Vanmorgen dus sorteerfout.
Zou betekenen voor ons morgen bezorging...?
Is die bij jou gisteren naar het juiste depot gegaan?
Heb in de tussentijd wel gemaild naar Dynalogic dat ik de wijze van communiceren rondom de bezorging tekort vond schieten, ik weet niet of dat nog iets heeft uit gemaakt.
Off-topic: had een 32" TV (FHD) staan, nu 49" (4K). TV is nog niet groot genoeg, haha...
Heb net mijn Yoga 500 binnengekregen en topding. Blijkt ook nog backlit keyboard op te zitten en voor die € 570 met full HD touch 14 inch, I3-5005U, 128 GB SSD, backlit keyboard, redelijke speakers, goede accuduur, Windows 10 Home met niet al te veel softwaretroep, prima aankoop als ik het zo zie. Tabletmodus wel enorm met een 14 inch scherm.
Er is zelfs een knop de op rand aanwezig om het geluid harder en zachter te zetten netals bij een tablet. Ook qua toetsenbord is het nog goed te doen. De kleur is alleen wit maar dat zie ik niet als een nadeel. De omranding bij het toetsenbord is volgens mij aluminium dus keurig afgewerkt. Touchpad werkt erg fijn (terwijl ik er altijd ruzie mee heb maar ok). Touchscreen werkt als een trein en reageert goed.
Er is zelfs een knop de op rand aanwezig om het geluid harder en zachter te zetten netals bij een tablet. Ook qua toetsenbord is het nog goed te doen. De kleur is alleen wit maar dat zie ik niet als een nadeel. De omranding bij het toetsenbord is volgens mij aluminium dus keurig afgewerkt. Touchpad werkt erg fijn (terwijl ik er altijd ruzie mee heb maar ok). Touchscreen werkt als een trein en reageert goed.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Hier ook eindelijk mijn Pioneer S-DJ60X speakers binnen. Heeft even geduurd maar wat een geluid komt er uit deze apparaten. Heerlijk. Kan niet andere zeggen dat de BTW-actie mij dit jaar goed is bevallen. Mits je maar even goed research doet. Toch 400 eurootjes op de goedkoopste prijzen op internet bespaard. Geniet van jullie spullen en tot volgend jaar in het volgende topic.
De bestelling van m'n 50W805C (op 31 januari) is zojuist veranderd naar Bestelling verzonden naar magazijn: Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. Verder heb ik nog geen bevestigingsmails gehad, behalve dan diegene dat ze aangeven dat er vanwege de BTW dagen erg druk is.
Nu maar hopen dat deze morgen binnenkomt
Ik hoop met je mee. Bij mij is de status sinds vrijdag iedere dag meerdere malen gewijzigd in Verzonden naar Magazijn en weer terug naar Aangemaakt. Telefonische klantenservice duurt meer dan een uur en via Facebook en email wordt niet gereageerd. Langere levertijd bij zo'n populaire actie is niet zo erg, maar de informatievoorziening en de statusupdates zijn bedroevend...Prolution schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:34:
De bestelling van m'n 50W805C (op 31 januari) is zojuist veranderd naar Bestelling verzonden naar magazijn: Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. Verder heb ik nog geen bevestigingsmails gehad, behalve dan diegene dat ze aangeven dat er vanwege de BTW dagen erg druk is.
Canon EOS R | EF 16-35mm f/4.0L IS USM | RF 24-105mm f/4.0L IS USM | EF 50mm f/1.8 STM | EF 70-300mm f/4.0-5.6 II IS USM | EF 100mm f/2.8L Macro IS USM
Het is druk bij de klantenservice, sta een half uur in de wacht al...
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
woensdag iets besteld en nog steeds geen nieuws. ach ja wat in het vat zit verzuurt niet zullen we maar zeggen.
Ik quote maar even mezelf: om 13.00 kwam de volgende melding in de track & trace te staan:Bobbus schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:33:
Nog nooit zo'n waardeloze vervoerder meegemaakt

Man man man, wat een winkel is het ook.Lennart H. schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:59:
[...]
Ah, dat zou mooi zijn.
Super frustrerend dit.
Ik op mijn bestelbevestiging antwoorden met "De betaling is mislukt na het bestellen".
Krijg ik te horen "Wanneer het artikel is uitverkocht is het helaas niet meer mogelijk dit alsnog te bestellen en te betalen."
Goh.
Wil ik antwoorden, krijg ik 'delivery failed'... Hebben ze de case waarschijnlijk op 'opgelost' gezet, terwijl dat totaal niet het probleem was.![]()
![]()
![]()
Gewoon weer gereageerd op m'n bestelbevestiging
Ondertussen is m'n case nummer 512 cijfers hoger dan m'n vorige... Ik hoop niet voor ze dat de case nummers met 1 optellen.
Donderdag werd mij beloofd dat ik binnen twee werkdagen alsnog een betaallink na zou krijgen.
Vandaag heb ik weer een mailtje gestuurd omdat ik maar geen betaallink toegestuurd kreeg, vertellen ze me dat "het vanwege een systeemstoring niet mogelijk is een nieuwe betaallink toe te sturen".
Lekker hoor! Vervolgens kijk ik op de website van de outlet, en daar staat het desbetreffende product gewoon weer voor de volle prijs (zonder BTW korting).
Ik voel me aardig genaaid.

Dan zou ik toch nog even volhouden. Je hebt toch een bevestiging van de eerste keer?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik heb omsteeeks 3 uur vanmiddag weer een mail gekregen voor de nieuwe afspraak. Morgen de hele dag. 3 keer scheepsrecht, hoop ik... * knocks on wood *
Ja.. dat heb ik er meer horen zeggen maar eindelijk is dat bullshit. het is bij MM zo dat als een product niet in de webshop beschikbaar is deze wel in de winkel beschikbaar kan zijn. Hoe controleert BCC dan of het product op voorraad is?Roos79 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:21:
[...]
Omdat het alleen geld bij voorraad producten dus dus feitelijk had je geen recht op de laagste prijs.
Ik heb zelf een foto gestuurd van het showmodel, Ik kan gewoon zeggen dat het product op voorraad was. Alsof BCC iedere MM af gaat om te controleren of het in de winkel op voorraad is!
Persoonlijk vind ik dat ik gewoon recht had op de korting en uiteindelijk ook gekregen. Tevens erg vreemd dat de Senseo Latte Duo Titanium tijdens de BTW actie niet op voorraad was en nu gelijk erna wel weer!
[ Voor 14% gewijzigd door Mikee007 op 02-02-2016 19:56 ]
Mocht iemand nog van plan zijn om 0800-0366 te bellen voor de klantenservice van MM, dan kun je op een wachttijd van 1 uur en 24 minuten rekenen.

Lekker!
Hoe dat zo? Waar zijn zoveel klachten over? heb ik iets gemist?Napsju schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:24:
Mocht iemand nog van plan zijn om 0800-0366 te bellen voor de klantenservice van MM, dan kun je op een wachttijd van 1 uur en 24 minuten rekenen.
Anoniem: 633773
Tja bezorgingen die in de soep lopen en gebrekkige communicatie daarover. Ik mag blij zijn als ik mijn Chromecast met Pasen heb denk ikNapsju schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:24:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor.
. Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT
Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).
Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.
UITZONDERINGEN
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Veel gestelde vragen: Actiesite.
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor.
ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT
BELGIË 
Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:- TV
- computer
- telecom
- hifi
- navigatie
- car-hifi
- portable audio
- huishoudelektro
- foto & video
- Blu-ray-spelers
- DVD-spelers
Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).
Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.
UITZONDERINGEN
- Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
- Gaming accessoires
- Console Hardware
- Software & games
- CD/DVD/Blu-ray/LP
- Speelgoed, boeken & spellen
- Prepaid kaarten en abonnementen
- Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
- Geschenkkaarten en tegoedkaarten
- Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Veel gestelde vragen: Actiesite.