Deze kan ik 100% onderschrijven, ik gebruikte de full version van de mod. Een groot bijkomend voordeel: hij sloeg merchants op die je al tegengekomen was, zodat die op de kaart te zien bleven. En verder heb ik de mod veel gebruikt om niet per ongeluk de verkeerde quest in te starten door een dorpje binnen te lopen. Je kunt via de kaart goed zien welke kant je nog niet op wil lopen, als je dingen een beetje op volgorde wil doen. Tegelijk behoud je de mogelijkheid om één actieve quest aan te houden (dus niet duizelig te worden van alle markers).
In de oude versie (pre-next-gen) had ik nog wel wat bug-fixing mods en wat mods die de foutjes in de journal corrigeerden, naast Halk Hagans grafische mod (vooral textures). Maar dat leek me bij de nieuwste versie van Witcher 3 allemaal niet meer zo nodig...
Het enige waar ik nog behoefte aan zou hebben gehad (maar wat niet bestaat): écht inventory en journal management. Hoezeer dit spel ook een klassieker is, hierin scoort Witcher 3 niet meer dan een mager vijfje. Twee voorbeelden:
 - Voltooide quests verdwijnen in een grote hoop, ONDANKS dat de schrijvers er vaak nog een leuke laatste alinea aan toevoegen (die dus niemand leest, behalve ik, met veel gevloek en gezucht). N.B.: Nou lijkt met de laatste update wel een sortering op alfabet toegevoegd te zijn...
 - Items laten zich niet sorteren (ondanks knoppen hiervoor) en worden sowieso met te veel visuele ruis afgebeeld. Zie maar eens de juiste decoction te vinden voor een gevecht, als je ze bijna allemaal al hebt. Zet dit eens af tegen de gemiddelde recente survival game of een rpg als Kingdom Come 1 (deel 2 nog niet gespeeld).