Bingo! Zie het als een kaartendeck: links breid je je mogelijkheden uit, rechts pas je ze toe voor je huidige build.RustStorm schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:54:
Oh nee... ik denk dat het pas werkt als ik ze in de rechter kolom plaats?morgen even proberen.
Op de gesprekken over de zware next-gen op pc: ik kreeg het speelbaar met RT met mijn 6900XT (geen goede RT-kaart, maar compenseert veel met horsepower). Mijn uiteindelijke keuze viel echter op volledige maxed out settings zonder RT maar mét HDR. Ik paste daarbij de HDR-sliders toe op het feit dat ik maar een HDR400-scherm heb. De levendige en heldere kleuren die dit opleverde, compenseerden voor mij ruimschoots het feit dat ik nu geen RT meer had. Een extra voordeel: ruimtes die ooit ontworpen zijn zonder RT in het achterhoofd (denk aan herbergen met als lichtbron twee kaarsen en een klein raampje), worden nu niet meer aardedonker.
En zonder RT, tsja, dan heb je natuurlijk zo weer een stabiele hoge framerate.
Heb je geen stabiele framerate, ga dan na of je het spel vóór de next-gen-update al geïnstalleerd had staan. Die update had zonder twijfel baat bij een clean install.
Zelf vind ik de upgrade als fan van Halk Hagan (die als modder een belangrijke bijdrage geleverd heeft) alleen al de moeite waard.
/f/image/llAM9zmj5cTpxmLT6jLiadXg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xJLZ3euakM2I6zHf7uPGQGYR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mQMBoXzAaEOFBhHWQ17sOUVG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QZTAUmyOPYcvqcrxa1n92rkE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/moR5wJ82q6UgLUR4lTjsiLe7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rYzHsBnWVtmnYzK2bs3lSzZW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Yi4qwZSPwtcs2w4OvRRlxqhF.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GI86PPNmedVI5tCdkPdjOGrV.png?f=fotoalbum_large)