4K 120Hz HDR, op mn OLED TV (vanaf de bank met controller)
Of op 5120x1440 120 Hz op een ultra wide. (Maar die gebruik ik meer voor race games)
Edit: zal zo nog even naar bloom kijken.
Volgens mij heeft nVidia flink in dit spel "geïnvesteerd". Met name voor Frame Generation. In sommige games is FG waardeloos en krijg je geflikker, tearing, artifacts. Lag. Of "gestotter". Maar met deze game (en Avatar bijv) werkt FG echt geweldig. Moet er wel bij zeggen dat ik niet onder de 60 FPS kom zonder FG, dus dat zal ook wel helpen denk ik. En heb hem op dynamic gezet zodat FG "zelf kan bepalen" hoeveel frames er gegenereerd moeten worden en wanneer. En het is smooth dus laat m mooi zo staan.
Had nooit verwacht ooit frame generation te gaan gebruiken (want ben geen fan van "nep frames", en meer een native speler)) maar dit werkt zo goed dat ik wel een beetje "om" ben.

Het is zo smooth als boter.
Edit; PT is me te zwaar (op 4k). Vooralsnog. Misschien kan er dmv driver updates nog wat gehaald worden, maar met PT en RT en alles vol.open, kom ik onder de 60 FPS uit, en dat speelt niet lekker. Dan voel je wel dat je onder een/de magische grens uitkomt zeg maar.
[
Voor 60% gewijzigd door
Format-C op 02-10-2026 12:53
]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV