Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:11
Heel ander type game, maar bg3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DFJCTW033
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-09 19:49
Heb ik hiervoor helemaal kapot gespeeld haha was eigenlijl beetje de aanleiding om The Witcher weer op te pakken.
Dacht zelf aan KC 1 en daarna 2, maar dacht misschien hebben andere mensen tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:09
Voor een spel op dezelfde niveau kom je toch uit op KC1/2 ja, het zijn wel andere soort spellen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

DFJCTW033 schreef op zondag 14 september 2025 @ 01:49:
Maar langzaam begin ik tot het eind te komen. Wat is nou een game die ik hierna kan gaan spelen die maar een beetje in de buurt kan komen van dit niveau? Cyberpunk heb ik al erop zitten, maar wat zou een waardige opvolger zijn. Iemand tips?
Waar de hierboven genoemde KC = Kingdom Come Deliverance. Inderdaad aanrader. (Maar weet dat je begint als heel zwak qua vechten. In het begin geldt: tegenstander zien = wegrennen).

Verder Red Dead Redemption 2 en 1, en wat ouder: Mass Effect 1/2/3.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimh307
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Deze game... man man man. Het blijft zo goed. De DLC's had ik nooit gespeeld en afgelopen weken heb ik er zoveel tijd in gestopt. Vooral Blood & Wine vind ik heel tof.

Maar langzaam begin ik tot het eind te komen. Wat is nou een game die ik hierna kan gaan spelen die maar een beetje in de buurt kan komen van dit niveau? Cyberpunk heb ik al erop zitten, maar wat zou een waardige opvolger zijn. Iemand tips?
Jij zit nu met hetzelfde dilemma dan waar ik in zat na TW3 voltooid te hebben. Ik vond het een milde vorm van rouw omdat ik nu op zoek moest naar een game die TW3 zou evenaren. Dan heb ik een advies; begin met Assassin's Creed Odyssey en borduur daar verder op in. Na Odyssey begin je met AC Valhalla en eer je daar klaar mee bent kijken we verder.

Ik klink alsof het niets is, maar ik heb echt wel de nodige moeite gehad om van deze game 'los' te komen. Zo goed was TW3, dus ja, ik leef 100% met je mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Changshan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:37
Deze game... man man man. Het blijft zo goed. De DLC's had ik nooit gespeeld en afgelopen weken heb ik er zoveel tijd in gestopt. Vooral Blood & Wine vind ik heel tof.

Als het met name het verhaal is dat je greep, misschien dan een meer filmische game (met veel keuzemogelijkheden), zoals Detroit: Become Human? Bedenk ook dat de rest van de klassiekers van deze maker (zoals Heavy Rain) inmiddels ook allemaal naar PC zijn gekomen. Incl. grafische update. Ooit PS-exclusive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Bekend probleem inderdaad, zo'n goede game spelen dat voor je gevoel alles daarna tegenvalt.
Hier exact hetzelfde bij RDR2, TW3 en Death Stranding. Dat je tegen het eind zoveel mogelijk eandom dingen gaat doen om het einde maar uit te stellen :+
Bij Breath of the Wild doe ik nu exact hetzelfde.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggthud
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-09 16:44
Kingdom come 1/2 echt een aanrader dan. Vindt KCD2 wel een betere instapper, en wel wat verfijnder dan deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:50
Ik denk dat we een beetje off topic raken met suggesties, maar ik snap de pijn na TW3. Ik dacht zelf aan Skyrim als je die nog niet gespeeld had... waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:14

Japser

Jeej!

Ghost of Tsushima? Staat bij mij iig op de rol.
Pagina: 1 ... 92 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic