• Boerekool_
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-06 13:28
18 jaar na release nog een 3e expansion?

Ik heb mijn PC van de eerste playthrough niet meer en zelfs de console van mijn 2e playthrough is allang opgeruimd.

Hoeveel ik ook genoten heb van deze game, een 3e playthrough gaat mijn aandacht niet kunnen vasthouden. Helaas. Al kijk ik reikhalzend uit naar de witcher 4.

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Boerekool_ schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:37:
[...]

18 jaar na release nog een 3e expansion?

Ik heb mijn PC van de eerste playthrough niet meer en zelfs de console van mijn 2e playthrough is allang opgeruimd.

Hoeveel ik ook genoten heb van deze game, een 3e playthrough gaat mijn aandacht niet kunnen vasthouden. Helaas. Al kijk ik reikhalzend uit naar de witcher 4.
11 jaar.

Dit wordt de overlap naar 4 waarin ciri de protagonist is, schijnt

  • Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:03
Mooi, heb Witcher 3 eindelijk voor het eerst uitgespeeld inclusief alle DLC's nog niet zo lang geleden. Benieuwd wat ze hiermee doen, in ieder geval een opstap naar deel 4.

  • Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
gratis voor de goty-edition? of helemaal gratis?

[ Voor 26% gewijzigd door Farabi op 27-05-2026 12:23 ]


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PPVEA61iKwVh-G-HX3ZGzj2Pxtg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N7mNjskm6CJCA1swfYc4kXhq.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Whahah holy shit de DLC na 12 jaar :P Alvast witcher 4 een beetje ophypen natuurlijk.
Maar het werkt wel want ik had hem nog op de backlog staan omdat ik hem nooit uitgespeeld had en wil dan gewoon eens goed opnieuw beginnen nu ik zo'n veel "betere gamer" ben dan toen haha en meer immersed kan raken in een fantasy wereld.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-06 22:33
dit doen ze echt ontzettend slim, ik hoop dat nog in the game kan komen, heb het een paar keer geprobeerd, iemand nog tips? (ik kan niet wennen aan de mechanics, terwijl RPG echt mijn ding is).

ze hypen de fans, en creeren nieuwe fans, en dan volgt the witcher 4 in next gen graphics.

goeie strategie van ze!

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
fib3rlight schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:09:
dit doen ze echt ontzettend slim, ik hoop dat nog in the game kan komen, heb het een paar keer geprobeerd, iemand nog tips? (ik kan niet wennen aan de mechanics, terwijl RPG echt mijn ding is).

ze hypen de fans, en creeren nieuwe fans, en dan volgt the witcher 4 in next gen graphics.

goeie strategie van ze!
Thunderbolt en swallow als potions gebruiken en veel dodgen is wat mij als rpg n00b erdoor heeft geholpen.

  • fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-06 22:33
418O2 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:11:
[...]

Thunderbolt en swallow als potions gebruiken en veel dodgen is wat mij als rpg n00b erdoor heeft geholpen.
ik moet er gewoon nog eens goed voor gaan zitten ofnie? :D

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
fib3rlight schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:14:
[...]

ik moet er gewoon nog eens goed voor gaan zitten ofnie? :D
Voor mij was het een van de mooiste game ervaringen ooit.

  • fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-06 22:33
418O2 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:20:
[...]

Voor mij was het een van de mooiste game ervaringen ooit.
ja ik snap ook echt niet hoe het kan, het is echt een fib3rlight game haha. maar het loopt stuk op de mechanics/hoe de game beweegt, ik weet het niet goed.

  • Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-06 08:55
Wat vet!!!!

  • bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06 21:44

bonzz.netninja

Niente baffi

"coming to PC, Xbox Series X|S, and PlayStation 5 in 2027."

...en waar is de xbox one dan waar enorm veel spelers gewoon witcher 3 op hebben...want de console die destijds er was

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl


  • Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-06 08:55
Die is al jaren niet relevant meer.

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heeft die de 4k update überhaupt gekregen?

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

fib3rlight schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:21:
[...]

ja ik snap ook echt niet hoe het kan, het is echt een fib3rlight game haha. maar het loopt stuk op de mechanics/hoe de game beweegt, ik weet het niet goed.
Het is soms wat clunky hoe het kan voelen, zeker in het begin. Maar ik vond RDR2 bijvoorbeeld een stuk lastiger om in te komen. Dat koste me echt heel wat uren, maar dan ben je er ook echt in. Maar je moet gewoon het verhaal inkomen en ook wat eerste perks unlocken en wat eerste potions zoals inderdaad swallow. Dat is ook een van de eerste die je unlockt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Rdr2 heeft ook wel een hele saaie eerste chapter

  • Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Yes! Zin in de DLC. Fantastisch nieuws! :D

  • Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-06 08:55
418O2 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 19:44:
Rdr2 heeft ook wel een hele saaie eerste chapter
Die was juist fantastisch. Heerlijk sloom, typisch western.

  • Changshan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 11:50
Boerekool_ schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:37:
[...]

18 jaar na release nog een 3e expansion?

Ik heb mijn PC van de eerste playthrough niet meer en zelfs de console van mijn 2e playthrough is allang opgeruimd.

Hoeveel ik ook genoten heb van deze game, een 3e playthrough gaat mijn aandacht niet kunnen vasthouden. Helaas. Al kijk ik reikhalzend uit naar de witcher 4.
Haha nee joh, hoe bedoel je! Het verhaal zit nog muurvast in mijn geheugen en mijn savegames zitten nog veilig in de cloud van Steam. Wellicht bij jou ook. Ik ga gewoon lekker mijn ene playthrough waar honderden uren in zitten, verder spelen. Waarom meerdere potjes als je ook completionist kan zijn...

  • Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Deze dlc zal verhaal technisch wel een voorbereiding op TW4 zijn denk ik?

Denk ook wel dat dit betekend dat TW4 pas in 2028 (of later) uitkomt.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 27-05-2026 23:54 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 23:44:
Deze dlc zal verhaal technisch wel een voorbereiding op TW4 zijn denk ik?

Denk ook wel dat dit betekend dat TW4 pas in 2028 (of later) uitkomt.
Het is wel wat men aanneemt ja, een handover van Geralt naar Ciri. Maar ik vermoed dat het wel een deel van de marketing campagne gaat zijn dus dan zal er niet heel veel tijd tussen zitten, lijkt me. Max een jaar?

  • Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-06 16:35
Ik ga er even gemakshalve van uit dat de originele schrijver van de boeken hier niets meer mee te maken heeft ?

Strava | AP | IP | AW


  • mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
^ volgens de verschillenden interviews over de jaren is er nog steeds een contractuele relatie tussen Sapkowski en de studio voor winstdeling, maar niet inhoudelijk m.b.t. feedback of input op de games.

  • QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06 16:59
Webgnome schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 07:54:
Ik ga er even gemakshalve van uit dat de originele schrijver van de boeken hier niets meer mee te maken heeft ?
Wel, "The Witcher 1" start eigenlijk na het laatste boek (of zo goed als). Toch lees je bepaalde zaken letterlijk in de boeken die ook in de games komen.

Maar sommige karakters zijn totaal anders in de boeken (origineel) dan in de games. Heel benieuwd hoe ze Ciri haar jeugd gaan meenemen in The Witcher 4, want die flashbacks zijn wel heel belangrijk om nog meer toe te groeien naar haar als karakter.

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
mtr33 schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 10:53:
^ volgens de verschillenden interviews over de jaren is er nog steeds een contractuele relatie tussen Sapkowski en de studio voor winstdeling, maar niet inhoudelijk m.b.t. feedback of input op de games.
Op zich is dat wel een mooi verhaal op zich.

Toen cdpr de rechten kocht boden hem ze een vast bedrag of een percentage van de omzet aan. Omdat de schrijver niet geloofde dat het zou werken nam hij het vaste bedrag.

Het is allemaal nogal uit de hand gelopen natuurlijk, volgens mij heeft cdpr hem toen alsnog een percentage gegeven

  • QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06 16:59
418O2 schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 13:15:
[...]

Op zich is dat wel een mooi verhaal op zich.

Toen cdpr de rechten kocht boden hem ze een vast bedrag of een percentage van de omzet aan. Omdat de schrijver niet geloofde dat het zou werken nam hij het vaste bedrag.

Het is allemaal nogal uit de hand gelopen natuurlijk, volgens mij heeft cdpr hem toen alsnog een percentage gegeven
Je zoekt dit;

-> The Witcher author, CD Projekt end royalties dispute with new agreement

En het happy ending;

-> The Witcher author confirms he has no involvement with The Witcher 4, but says his contract with CD Projekt Red is 'excellent right now' | TechRadar

O+

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hoe klein het percentage ook is, de franchise heeft al 1.6 miljard omgezet... Dus het is vast "excellent"

  • fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-06 22:33
DaniëlWW2 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 19:42:
[...]

Het is soms wat clunky hoe het kan voelen, zeker in het begin. Maar ik vond RDR2 bijvoorbeeld een stuk lastiger om in te komen. Dat koste me echt heel wat uren, maar dan ben je er ook echt in. Maar je moet gewoon het verhaal inkomen en ook wat eerste perks unlocken en wat eerste potions zoals inderdaad swallow. Dat is ook een van de eerste die je unlockt.
thx ik ga het proberen :D

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FAxOxEQ6YIxGeoSRpolvjw5ZQMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EfLkHFoPpABZcansnfxFsmwR.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Pagina: 1 ... 93 94 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic