Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 75 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.610 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Jorrie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:51:
[...]

Het kan ook gewoon tegelijk hoor, ik neem aan dat niet hier iemand 40 euro per dag voor uit trekt om de ad de hele dag te draaien :+
mijn doel was 10 recruits halen, en ik had in mn hoofd een max van 40 euro uit te geven (give or take een paar euro) dat is goed geslaagd ben 38 euro kwijt

ik heb het zondag aan gezet en vanochtend weer uit.

en je kan een dag limiet instellen een een max bid per click, daarnaast kan je individuele clicks ook weer een max mee geven.

je kan ook voor meer gaan, hoe meer je er in pompt hoe vaker je add wordt getoond en hoe meer clicks en dus potentiele recruits

Daarnaast vond ik het ook leuk uit te zoeken hoe alles werkt enzo :) dus het was ook een sorry bezigheidstherapie :)
correct
Anthor schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:51:
Het voordeel is nu toch dat de goedkope starter er uit zijn en dat iemand die een starter koopt meteen een recruit is toch?
volgens mij ook, of je moet mensen hebben die wel een account registreren en dan gokken op de volgende ronde van goedkopere packages.

maar in principe is iedere starter package volgens mij ook $40 ex vat, dus voldoende om iemand recruit te maken,.

edit:
sorry hoor moest het even laten zien :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T3AqZUL.png

zal mooi staan naast mn twee sabres :D

[ Voor 31% gewijzigd door Bornhald op 29-12-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:31

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Nadat ik mijn Ad Campaign uit heb geschakeld zijn er nog 2 recruits bij gekomen. Eindteller staat dus op 62 Prospects en 12 Recruits. Waarschijnlijk komen er dus nog wat Recruits bij van de spelers die later pas een Package aanschaffen.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Wahloh schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:39:
Nadat ik mijn Ad Campaign uit het geschakeld zijn er nog 2 recruits bij gekomen. Eindteller staat dus op 62 Prospects en 12 Recruits. Waarschijnlijk komen er dus nog wat Recruits bij van de spelers die later pas een Package aanschaffen.
Daar ga ik ook van uit.. iemand die vast de account maakt en gewoon een week later pas koopt. Zo heb ik het ook gedaan meen ik..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Neomess schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:14:
Zojuist "een medetweaker geholpen aan een leuke bonus" door een aurora LN pack te kopen.

Eerst maar eens mijn computer op orde brengen (relatief oud, dus binnenkort maar eens updaten) maar het leek me wel handig om nog voor Januari een pack te kopen
Welkom en wel slim zo :)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Wahloh schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:39:
Nadat ik mijn Ad Campaign uit het geschakeld zijn er nog 2 recruits bij gekomen. Eindteller staat dus op 62 Prospects en 12 Recruits. Waarschijnlijk komen er dus nog wat Recruits bij van de spelers die later pas een Package aanschaffen.
dat hoop ik ook ja, je hebt trouwens aardig wat meer gekregen dan ik,
bij mij staat de teller op 37 prospects en 10 recruits.

ik verwacht overigens wel dat er in ieder geval nog een paar over gaan wanneer er meer bekend gaat worden..
maar ik denk niet dat het in mijn geval 15 man zullen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
Torrie844 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:48:

Ik zet nu voor een tientje per dag in. Die gaat wel op in 24 uur, dat gaat prima. Dit ga ik 4 dagen max volhouden, dan hoop ik een gladius te hebben verdiend. Probleem is als we het tegelijk doen, we tegen elkaar op moeten bieden en het in feite 2x zo duur zal worden..
Het lijkt me ook interessant om een ad pagina op te zetten voor dit doel, maar ik lees hier iets over stokjes overnemen. Hoezo bieden we tegen elkaar op dan? Betaal je niet pas per klik? Dus als iemand daadwerkelijk op je link geklikt heeft? #totalegoogleadwordsnoobhier

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Dalrok schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:45:
[...]

Het lijkt me ook interessant om een ad pagina op te zetten voor dit doel, maar ik lees hier iets over stokjes overnemen. Hoezo bieden we tegen elkaar op dan? Betaal je niet pas per klik? Dus als iemand daadwerkelijk op je link geklikt heeft? #totalegoogleadwordsnoobhier
Klopt helemaal! Maar je elke view is een potentiele klik. Dus als ik 2000 views heb en 100 clicks, moet ik betalen voor die 100 clicks. Elk van die clicks heeft een potentiele CPC (cost-per-click). Als jij een view hebt gewonnen over die van mij, is jouw CPC hoger dan de mijne. Stel dat ik heb ingezet:

0,10 CPC max
En jij hebt 0,15CPC MAX.

Had je zonder mijn concurrende view misschien maar 0,01 betaald..maar omdat je "wint" van mij, betaal je minimaal 0,11CPC, want ik heb mijn max op 0,10 staan.

Kortom, dan kost elke click je 0,09 meer..

En aangezien je keywords kan instellen, en iedereen de keyword "Star Citizen" zal gebruiken (Daarop krijg je 90% traffic) is er dus een hoge concurrentie voor die click, en betaal je snel richting je max prijs. Ik kan het fout hebben hoor, tevens adwords noob :9
Bornhald schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:50:
[...]

klopt, althans zo had ik het ook begrepen. Dus als iedere tweaker het tegelijk gaat doen dan betaald iedereen zich blauw of is in ieder geval snel door zn geld heen, met relatief weinig clicks.

zelf had ik het spreekwoordelijke stokje overgenomen van Wahloh
Juist, en ik van jou..
We zijn vast niet de enige adverterende, maar waarom elkaar moeilijk maken als je elkaar juist kan helpen met een goede formule. Via Bornhald tips gehad, en dat geef ik graag weer door aan de volgende :)

[ Voor 32% gewijzigd door Torrie844 op 29-12-2015 14:51 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Torrie844 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:47:
[...]

Klopt helemaal! Maar je elke view is een potentiele klik. Dus als ik 2000 views heb en 100 clicks, moet ik betalen voor die 100 clicks. Elk van die clicks heeft een potentiele CPC (cost-per-click). Als jij een view hebt gewonnen over die van mij, is jouw CPC hoger dan de mijne. Stel dat ik heb ingezet:

0,10 CPC max
En jij hebt 0,15CPC MAX.

Had je zonder mijn concurrende view misschien maar 0,01 betaald..maar omdat je "wint" van mij, betaal je minimaal 0,11CPC, want ik heb mijn max op 0,10 staan.

Kortom, dan kost elke click je 0,09 meer..

En aangezien je keywords kan instellen, en iedereen de keyword "Star Citizen" zal gebruiken (Daarop krijg je 90% traffic) is er dus een hoge concurrentie voor die click, en betaal je snel richting je max prijs. Ik kan het fout hebben hoor, tevens adwords noob :9
klopt, althans zo had ik het ook begrepen. Dus als iedere tweaker het tegelijk gaat doen dan betaald iedereen zich blauw of is in ieder geval snel door zn geld heen, met relatief weinig clicks.

zelf had ik het spreekwoordelijke stokje overgenomen van Wahloh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Helder. Dan ben ik wel voorstander om een stokje over te nemen. Misschien moeten we een wachtlijst maken :) Ik wil het gewoon eens proberen. Misschien eerst eens voor een 10tje om te kijken hoeveel me dat oplevert qua recruits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Dalrok schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:58:
Helder. Dan ben ik wel voorstander om een stokje over te nemen. Misschien moeten we een wachtlijst maken :) Ik wil het gewoon eens proberen. Misschien eerst eens voor een 10tje om te kijken hoeveel me dat oplevert qua recruits.
Persoonlijk denk ik dat je erg geluk moet hebben om met een tientje klaar te zijn. Daar heb je wellicht de buggy voor.. Ik zit nu op 19 prospects en 1 recruit (ikzelf..) dus heb voor mijn 18 euro nog helemaal niks eruit kunnen halen. Maar de dagen zijn nog niet om, als ik naar de 40 prospects ga is er wel een kans dat een aantal naar recruit gaan.

Alles onder die 87 euro van de gladius is natuurlijk winst, als je die graag wilde..
ReQuiem83 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:06:
Dan ga ik op de zoekterm star citizen elke keer klikken maar niet enlisten ^^. Of telt het maar per ip 1x? :P
Als je dat doet, kost je me bakken met geld :p

[ Voor 20% gewijzigd door Torrie844 op 29-12-2015 15:07 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Dan ga ik op de zoekterm star citizen elke keer klikken maar niet enlisten ^^. Of telt het maar per ip 1x? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
met deze kennis zou ik dan niet adverteren in nederland, dan kan je clicken tot je een ons weegt, en dan zal iemand anders niet heel erg blij worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Dat kan je doen, haha! Daarom is het belangrijk om niet te veel CPC in te stellen op de zoekterm "Star Citizen" en meer op zoektermen die nieuwe spelers specifiek gebruiken om zich te registreren. :P

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Wahloh schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:10:
[...]

Dat kan je doen, haha! Daarom is het belangrijk om niet te veel CPC in te stellen op de zoekterm "Star Citizen" en meer op zoektermen die nieuwe spelers specifiek gebruiken om zich te registreren. :P
Klopt. Maar vraag mij af of het nu nog wel iets oplevert. Het grootte profijt van de eersten die adword gebruikt hebben is al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Torrie844 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:04:
[...]

Persoonlijk denk ik dat je erg geluk moet hebben om met een tientje klaar te zijn. Daar heb je wellicht de buggy voor.. Ik zit nu op 19 prospects en 1 recruit (ikzelf..) dus heb voor mijn 18 euro nog helemaal niks eruit kunnen halen. Maar de dagen zijn nog niet om, als ik naar de 40 prospects ga is er wel een kans dat een aantal naar recruit gaan.

Alles onder die 87 euro van de gladius is natuurlijk winst, als je die graag wilde..
Klopt, maar een prospect kan altijd nog een recruit worden. Sommige mensen geven niet gelijk 40 euro uit of wat het bedrag ook maar is om recruit te worden. Je hebt ook mensen die eerst meer gaan inlezen en de game gaan volgen, voordat ze instappen. Een strategie kan dus zijn om nu veel prospects te scoren. Een tijdje te wachten om te zien hoeveel recruits dat zijn geworden, en dan weer voor een 10tje om datzelfde te proberen. 10 recruits zou ik idd genoeg vinden voor de gladius.
ReQuiem83 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:12:
[...]

Klopt. Maar vraag mij af of het nu nog wel iets oplevert. Het grootte profijt van de eersten die adword gebruikt hebben is al weg.
Hier vrees ik ook voor dat het balletje nu wel is gaan rollen over de wereld. Ik vraag me af hoe effectief dit nog is over een tijdje.

[ Voor 15% gewijzigd door Dalrok op 29-12-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
[...]

Help a brother out? ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Ik ben natuurlijk vrij nieuw tot het hele Star Citizen gebeuren. Hoevaak spawnen ze ongeveer een nieuwe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Hier vrees ik ook voor dat het balletje nu wel is gaan rollen over de wereld. Ik vraag me af hoe effectief dit nog is over een tijdje.
het wordt steeds relatief duurder denk ik, omdat steeds meer mensen het gaan gebruiken, de eerste mensen die het direct deden toen het beschikbaar was, die zullen ook daadwerkelijk de meeste recruits hebben, dat was rond de tijd van de livestream dacht ik..

de dag daarna zag ik iemand er wat over roepen op reddit. en iedereen was toen aan het lachen.. Maar die persoon zal best een goed aantal recruits hebben binnen geharkt en voor een veel lagere CPC dan dat nu het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 23:46
NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:52:
Ik ben natuurlijk vrij nieuw tot het hele Star Citizen gebeuren. Hoevaak spawnen ze ongeveer een nieuwe update?
Vanaf het nieuwe jaar is het plan 1x per maand een wat grotere update, ipv meerdere kleinere.
Dus 2.2 voor januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
DoubleYouPee schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:55:
[...]

Vanaf het nieuwe jaar is het plan 1x per maand een wat grotere update, ipv meerdere kleinere.
Dus 2.2 voor januari.
hebben ze de afgelopen tijd dan meerdere kleinere per maand gedaan? toevallig december maar daarvoor zijn (in mijn beleving in ieder geval) nauwelijks updates geweest, of is mijn middelange termijn geheugen niet helemaal goed meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
DoubleYouPee schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:55:
[...]

Dus 2.2 voor januari.
Bornhald schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:57:
[...]

hebben ze de afgelopen tijd dan meerdere kleinere per maand gedaan? toevallig december maar daarvoor zijn (in mijn beleving in ieder geval) nauwelijks updates geweest, of is mijn middelange termijn geheugen niet helemaal goed meer.
Ik ben tevreden met elke maand een goede update. Heb je meer aan dan lopen klooien en testen van kleinere updates. Thanks for de info :)

[ Voor 20% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 29-12-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:58:
[...]

[...]

Ik ben tevreden met elke maand een goede update. Heb je meer aan dan lopen klooien en testen van kleinere updates. Thanks for de info :)
ik ook hoor! maar had niet idee dat ze voorheen meerdere kleinere per maand deden, ik had meer het idee dat je blij mocht zijn dat ze die maand een update deden. Maar nogmaals dat kan mijn beleving zijn geweest en dat de werkelijkheid anders was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Bornhald schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:57:
[...]

Wat ze eigenlijk gaan doen is updates niet meer afhankelijk van features laten zijn. Dus niet meer rushen om een feature in een bepaalde versie te krijgen, of patch uitstellen omdat feature nog niet af is.
Nu gaan ze gewoon elke maand een update uitbrengen en dan kijken ze wat goed genoeg af is om in de patch te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Bornhald schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:59:
[...]

ik ook hoor! maar had niet idee dat ze voorheen meerdere kleinere per maand deden, ik had meer het idee dat je blij mocht zijn dat ze die maand een update deden. Maar nogmaals dat kan mijn beleving zijn geweest en dat de werkelijkheid anders was. :)
Dat was vooral in die PTU test fase, elke dag een nieuwe build. Het lijkt me nu ook daadwerkelijk leuker om een maandje later ineens veel content binnen te harken..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
DoubleYouPee schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:00:
[...]

Wat ze eigenlijk gaan doen is updates niet meer afhankelijk van features laten zijn. Dus niet meer rushen om een feature in een bepaalde versie te krijgen, of patch uitstellen omdat feature nog niet af is.
Nu gaan ze gewoon elke maand een update uitbrengen en dan kijken ze wat goed genoeg af is om in de patch te komen.
ik ben benieuwd en hoop dat het inderdaad gaat lukken, maar ze willen dus meer het stramien van agile scrum gaan aanhouden. dus iedere maand een release met wat op dat moment klaar is. Het is een mooi streven en ik denk ook dat het nu best eens zou kunnen werken nu ze de ship pipeline goed hebben staan en de baby pu draaiend hebben.

Ik hoop in ieder geval op een mooi 2016 voor wat star citizen betreft, en natuurlijk ook in het algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Wat ik van Star Citizen gevolgd heb gaat zowiezo 2016 een mooi jaar worden. Hopelijk late 2016 in beta? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
[...]

In welk(e) landen heb je geadverteerd?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bedenkt dat alles wat ze aangekondigd hebben een half jaar verlaat was dan is het niet onrealistisch om te verwachten dat volgende iteraties hetzelfde lot zijn begaan. Volgens mij kunnen ze in 2016 ruim over de helft komen misschien 2/3 af maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Torrie844
So... which side are you on?

Afbeeldingslocatie: http://corpincorporated.net/public/wallpapers/UEE-PropgandaPoster1-4k.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FqZLKXY.jpg

Oh, en voor de twijfelaars
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XhTWWOM.jpg
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 49% gewijzigd door Torrie844 op 29-12-2015 18:31 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:51

The Chosen One

Zie signature!

Oeh chicks!

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Wie zijn dat in 2e pic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Outlaws, die pakken kun je nu al aan. Heavy outlaw helemaal aan de buitenkant.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09
De chicks die The Chosen One benoemd? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Torrie844 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:25:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Jaja, nou weet ik het wel, ik doe m'n Sabre niet weg. eikel :+

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Ik ben nog niet helemaal zaker van m'n Sabre keuze. Aangezien ik niet zo stealthy ben.... Maar hij is zo pretty... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Cogency schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:50:
Ik ben nog niet helemaal zaker van m'n Sabre keuze. Aangezien ik niet zo stealthy ben.... Maar hij is zo pretty... :)
Ah joh.. muziek vol aan en botsauto spelen met anderen..who cares, je bent de stoertse vent in the verse in dat ding!
siriouz schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:46:
[...]

Jaja, nou weet ik het wel, ik doe m'n Sabre niet weg. eikel :+
ehehehe 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Torrie844 op 29-12-2015 18:55 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Sabre is voor mijn hobby. Lekker aan sleutelen in de garage. Hier en daar een paar onderdelen tweaken. Ik vermaak me wel. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siriouz
Cygnitr0n schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:56:
Sabre is voor mijn hobby. Lekker aan sleutelen in de garage. Hier en daar een paar onderdelen tweaken. Ik vermaak me wel. :D
Beetje dragracen, dikkere luchtinlaat erop, sidepipes, dobbelstenen aan je binnenspiegel. Dat soort dingen. 8)

Oh wacht...

[ Voor 3% gewijzigd door siriouz op 29-12-2015 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Jorrie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:40:
[...]

In welk(e) landen heb je geadverteerd?
Overal volgens mij, wel alleen de talen Nederlands en Engels geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Torrie844 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:25:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Volgens mij zijn de meeste van jullie die mensen op het eerste plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Bornhald schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:19:
[...]

Volgens mij zijn de meeste van jullie die mensen op het eerste plaatje :)
Correct, 2de van links ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Torrie844 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:55:
[...]

Ah joh.. muziek vol aan en botsauto spelen met anderen..who cares, je bent de stoertse vent in the verse in dat ding!

[...]

ehehehe 8)
De gevechten in battle royal die ik afgelopen dagen gedaan heb om meer combat uren te maken zijn 60% van de gevechten head to head knallen ^^. Wel irritant die racers...erg lastig te raken in mijn hornet. Gelukkig doen ze weinig schade. Overgens crasht AC bij mij vaker dan de ptu.....meestal als ik juist lekker potje heb....maar gaat steeds beter. Vaak top 3 al zegt dat niet zoveel natuurlijk maar zat paar dagen terug nog rond plek 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:03

JanAd

Wind’s howling

ReQuiem83 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:23:
[...]

De gevechten in battle royal die ik afgelopen dagen gedaan heb om meer combat uren te maken zijn 60% van de gevechten head to head knallen ^^. Wel irritant die racers...erg lastig te raken in mijn hornet. Gelukkig doen ze weinig schade. Overgens crasht AC bij mij vaker dan de ptu.....meestal als ik juist lekker potje heb....maar gaat steeds beter. Vaak top 3 al zegt dat niet zoveel natuurlijk maar zat paar dagen terug nog rond plek 6.
Die 'head to head'-toestanden heb ik precies ook al vaak meegemaakt :p Daar is de decouple-mode eigenlijk voor zeker. Van richting veranderen, maar toch op de tegenstander blijven schieten.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me net bij RSI.com ook maar ff aangemeld bij Got (inc) met m'n Aurora LN'etje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 22:11:
Ik heb me net bij RSI.com ook maar ff aangemeld bij Got (inc) met m'n Aurora LN'etje.
Werd tijd. :p En je Mustang toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Welkom! De LN is een super starter schip. Goede keuze.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Mijn bescheiden vlootje..
Het zijn er al meer dan gepland..damn you Snafu.....ronselaar..... :(

Transport:
Aurora MR (starterpack)
Reliant Mini Van (mis alleen nog de soccermom achter de knuppel)
Fighter/trapsport
Aurora LN
Future upgrade
Aurora LN lti

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ufFzskG.png

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
ShockWave schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:39:
Mijn bescheiden vlootje..
Het zijn er al meer dan gepland..damn you Snafu.....ronselaar..... :(
Heel graag gedaan man!!! ;)
Transport:
Reliant Mini Van (mis alleen nog de soccermom achter de knuppel)
Houden we het wel een beetje netjes met je knuppel??? Er lezen ook kinderen mee hè?!

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

SNAFU schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:47:

Houden we het wel een beetje netjes met je knuppel??? Er lezen ook kinderen mee hè?!
O-)

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan ook maar even :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/AH88P9kEEwYVwTDEYzvu5Tsl/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Om dan maar even niet buiten de boot te vallen... :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/87oCwPM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Welkom bij de club :) de LN is een goeie keuze!

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 11:03
batumulia schreef op woensdag 30 december 2015 @ 07:36:
[...]

Welkom bij de club :) de LN is een goeie keuze!
Gefeliciteerd !

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Gefeliciteerd :) van je friendly neighborhood pirate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Bornhald schreef op woensdag 30 december 2015 @ 08:38:
[...]

Gefeliciteerd :) van je friendly neighborhood pirate
Dankje! Kijken of ik vandaag nog iets leuks voor mezelf kan vinden in de RSI Store O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
batumulia schreef op woensdag 30 december 2015 @ 08:42:
[...]

Dankje! Kijken of ik vandaag nog iets leuks voor mezelf kan vinden in de RSI Store O-)
Als je wat hebt neem even contact op, misschien dat ik de LTI variant voor je heb voor dezelfde prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 22-09 12:03
Zijn er veel mensen bezig met de adwords ofzo, op deze manier schiet het niet op natuurlijk :+ Ik zou ook wel graag bij Team Gladius willen.. :9~
Geschat bod voor eerste pagina:€ 0,71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Er gaan geruchten op facebook/reddit dat er weer een poll aan gaat komen voor een nieuw schip! Wat zijn de verwachtingen hier? Welke schepen verwachten we nog/zijn er nodig?

Mijn ideeën:
  • Kleine miner
  • Medium miner
En welk schip verwachten jullie binnenkort in de hangar. (Na de Starfarer)

En nogmaals gefeliciteerd Batumulia.

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 30-12-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Gefeliciteerd Batumulia!

Ik verwacht een medium mining. Geen starter, misschien einde van volgend jaar.

Er is namelijk maar 1 mining schip. En wat ik ook verwacht een klein salvage schip of chopshop ipv caterpillar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:57

Kek

3flix

[b]Case_C schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:38:

Laat ze nou eindelijk es komen met die fucking reliant, zit al tijden te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
[...]

Gefeliciteerd! Gelukkig kan je nog een cadeautje voor jezelf kopen nu de prijsverhoging er nog niet door is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:38:
Er gaan geruchten op facebook/reddit dat er weer een poll aan gaat komen voor een nieuw schip! Wat zijn de verwachtingen hier? Welke schepen verwachten we nog/zijn er nodig?

Mijn ideeën:
  • Kleine miner
  • Medium miner

Bedoel je deze:
https://forums.robertsspa...w-ideas-poll-800-votes/p1

Ik heb op de:
* Aegis Terrapin
* A114X Boomslang (TNGS)
* The Osiris

gestemd...

[ Voor 6% gewijzigd door JanAd op 30-12-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Cygnitr0n schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:45:
Gefeliciteerd Batumulia!

Ik verwacht een medium mining. Geen starter, misschien einde van volgend jaar.

Er is namelijk maar 1 mining schip. En wat ik ook verwacht een klein salvage schip of chopshop ipv caterpillar.
Case_C schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:38:

Mijn ideeën:
  • Kleine miner
  • Medium miner

Tylocke schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:58:
[...]

Gefeliciteerd! Gelukkig kan je nog een cadeautje voor jezelf kopen nu de prijsverhoging er nog niet door is.
Bedankt allemaal!

Persoonlijk denk ik ook dat ze een miner willen introduceren gezien ze daar niet heel veel van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Een kleiner salvage schip zou ook wel leuk zijn denk ik.

Ik hoop ook snel over nieuws van het nieuwe boarding schip.. Naam even kwijt Esperia Prowler. Maar zat nog in wave 4

[ Voor 55% gewijzigd door Bornhald op 30-12-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:57

Kek

3flix

A114X Boomslang (TNGS) dat klinkts als Nederlands :) gaat nog leuk worden hoe de engelsen dat uit gaan spreken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Kek schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:27:
A114X Boomslang (TNGS) dat klinkts als Nederlands :) gaat nog leuk worden hoe de engelsen dat uit gaan spreken....
Beide woorden komen gewoon voor in het Engels, ze zullen het dus uitspreken als boemsleng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Er zou ook nog een medic schip komen toch, naast de Cutlass Red? Daar heb ik ook nog wel oren naar namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
de Endeavor hope?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Kan iemand de verschillen tussen energy (lasers) en ballistic (kogels) op een rijtje zetten? Ik begrijp uit de tutorial dat kogels langzamer gaan en je daardoor verder voor het doel uit moet schieten. In feite natuurlijk gewoon op het juiste PiP vakje mikken, maar dat voegt niet veel toe.

- Lasers gaan sneller, dus minder kans dat de enemy ze ontwijkt
- Kosten?
- Oververhitting?
- Rate of fire?
- Range?
- Andere afwegingen?

Verder lees ik dat de Aurora LN maar 4 missiles heeft, of moet ik lezen dat er 4 maximaal tegelijk beschikbaar zijn en dat je daarna moet reloaden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik dacht dat Laser wapens voornamelijk dienen om de shields down te krijgen en dat Ballistics meer effectieve schade aanrichten aan je hull.

Ballictics hebben dan weer minder effect op de shields en laser brengen minder schade aan de hull aan...

Correct me if I'm wrong.

Ah, omgekeerd dus 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door JanAd op 30-12-2015 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
MeanGreen schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:16:
Kan iemand de verschillen tussen energy (lasers) en ballistic (kogels) op een rijtje zetten? Ik begrijp uit de tutorial dat kogels langzamer gaan en je daardoor verder voor het doel uit moet schieten. In feite natuurlijk gewoon op het juiste PiP vakje mikken, maar dat voegt niet veel toe.

- Lasers gaan sneller, dus minder kans dat de enemy ze ontwijkt
- Kosten?
- Oververhitting?
- Rate of fire?
- Range?
- Andere afwegingen?

Verder lees ik dat de Aurora LN maar 4 missiles heeft, of moet ik lezen dat er 4 maximaal tegelijk beschikbaar zijn en dat je daarna moet reloaden?
Ballistics worden nauwelijks geremd door schilden, waarbij energy-weapons er niet door komen.
Armor is dan weer goed tegen ballistics waar energy-weapons daar makkelijker doorheen schiet.

En zodra je 4 missiles van je Aurora op zijn, zijn ze echt op. Als je een groter schip hebt, kan je wel uit je cargo reloaden waarschijnlijk. (Als 't schip er een systeem voor heeft. De Freelancer DUR heeft wel missiles en cargospace.. maar niet een makkelijk systeem om te reloaden vanuit de cargo-space. De MIS daarintegen heeft een internal systeem voor missiles, die kan dat logischerwijs weer wel.) Maar op een Aurora gaat dat niet lukken. (Of je moet 't met EVA doen.)

Het grote voordeel van lasers is dat je geen kogels hoeft mee te nemen, maar wel meer last hebt van oververhitting.
Ballistics daarintegen geven je de mogelijkheid om de schilden van een schip te negeren. Wat een behoorlijk aardige feature is als je de Freelancer in 2.1 ziet!

JanAd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:21:
Ik dacht dat Laser wapens voornamelijk dienen om de shields down te krijgen en dat Ballistics meer effectieve schade aanrichten aan je hull.

Ballictics hebben dan weer minder effect op de shields en laser brengen minder schade aan de hull aan...

Correct me if I'm wrong.

Ah, omgekeerd dus 8)7
Kan ook zijn dat ik het fout heb hoor, ik heb geen bron gegeven.

Ballistics (shields grotendeels negeren en damage direct op de hull)
Energy (geremd door schilden, maar als ze erdoor zijn doen ze ook echt goed damage)

Daarnaast zouden ze nog komen met verschillende types armor, welke goed zijn tegen diverse type damage.

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 30-12-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
[...]

Feli! :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
JanAd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:21:

Correct me if I'm wrong.

Ah, omgekeerd dus 8)7
Toch bedankt ;)
Case_C schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:21:
[...]

Ballistics worden nauwelijks geremd door schilden, waarbij energy-weapons er niet door komen.
Armor is dan weer goed tegen ballistics waar energy-weapons daar makkelijker doorheen schiet.

En zodra je 4 missiles van je Aurora op zijn, zijn ze echt op. Als je een groter schip hebt, kan je wel uit je cargo reloaden waarschijnlijk. (Als 't schip er een systeem voor heeft. De Freelancer DUR heeft wel missiles en cargospace.. maar niet een makkelijk systeem om te reloaden vanuit de cargo-space. De MIS daarintegen heeft een internal systeem voor missiles, die kan dat logischerwijs weer wel.) Maar op een Aurora gaat dat niet lukken. (Of je moet 't met EVA doen.)

Het grote voordeel van lasers is dat je geen kogels hoeft mee te nemen, maar wel meer last hebt van oververhitting.
Ballistics daarintegen geven je de mogelijkheid om de schilden van een schip te negeren. Wat een behoorlijk aardige feature is als je de Freelancer in 2.1 ziet!
Helder, thanks.

Hoe gaat dat in de praktijk dan?
De tutorial leert de schilden uitschakelen en dan een paar missiles erop, maar dan moet je dus om 2 systemen heen (schilden en daarna nog die flares), terwijl ballistics gewoon gelijk schade kunnen doen?

Overigens 'EVA'?

Edit: Heb em: "Extra-Vehicular Activity (EVA) is any activity done by a spaceman outside of a ship beyond the appreciable atmosphere of a planet or its satellite."
http://starcitizen.wikia.com/wiki/Extra-vehicular_activity

[ Voor 6% gewijzigd door MeanGreen op 30-12-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 22-09 12:03
Wait..What! Kun jij de tutorial normaal draaien? Hier (net zoals bij velen) de constante 5 sec stotter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
Rann schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:36:
[...]

Wait..What! Kun jij de tutorial normaal draaien? Hier (net zoals bij velen) de constante 5 sec stotter :(
Dat wel, maar met veel geduld en tolerantie heb ik me wel geprobeerd te verdiepen in de informatie :)
Lijkt ook een kwestie te zijn van geluk hebben met de bugs die je soms niet oploopt.

Ben tot het landen gekomen en daarna kwam IRL het feest verstoren. Gelukkig hoef je niet steeds vooraan te beginnen. Op het startscherm kun je kiezen bij welk onderdeel je wilt beginnen.

Draaien de andere Arena Commander modules wel soepel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
We kunnen eventueel best een vragenuurtje organiseren voor alle nieuwe mensen die vragen hebben?
Doen we lekker in het nieuwe jaar op teamspeak. Er is veel informatie te vinden dat (helaas) op honderden verschillende plekken te vinden is. Maar veel hier zoeken voldoende uit en hebben het allemaal wel voorbij zien komen. Het is tevens makkelijker dan alles uittypen!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Thanks!
Torrie844 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:45:
We kunnen eventueel best een vragenuurtje organiseren voor alle nieuwe mensen die vragen hebben?
Doen we lekker in het nieuwe jaar op teamspeak. Er is veel informatie te vinden dat (helaas) op honderden verschillende plekken te vinden is. Maar veel hier zoeken voldoende uit en hebben het allemaal wel voorbij zien komen. Het is tevens makkelijker dan alles uittypen!
Lijkt mij op zich ook wel een leuk idee. Misschien dat we ook kunnen linken naar de meest gestelde vragen op reddit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Torrie844 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:45:
Het is tevens makkelijker dan alles uittypen!
Dat wel, maar je mist wel het voordeel dat alles gedocumenteerd is. Alleen de mensen die in die TS sessie zitten hebben er wat aan.
Je hebt denk ik meer aan een goede FAQ die ook écht up-to-date gehouden wordt. Onderverdeeld in duidelijke categorieën, goede zoekfunctie erop, links naar officiële sites/bronnen. Linkje er naar toe in de TS en bij de post waarschuwing.

En gefeliciteerd batumulia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Snoz Lombardo schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:28:
[...]

Dat wel, maar je mist wel het voordeel dat alles gedocumenteerd is. Alleen de mensen die in die TS sessie zitten hebben er wat aan.
Je hebt denk ik meer aan een goede FAQ die ook écht up-to-date gehouden wordt. Onderverdeeld in duidelijke categorieën, goede zoekfunctie erop, links naar officiële sites/bronnen. Linkje er naar toe in de TS en bij de post waarschuwing.

En gefeliciteerd batumulia!
idd, een goeie FAQ in de Topic Start? Lijkt me handiger. Teamspeak lijkt me niet zo evident om als beginner eens eventjes je vragen op te gaan stellen.
Beginners krijgen hier op het Forum doorgaans bijna onmiddellijk antwoord op hun vragen. Daar dient een goeie community toch een beetje voor niet? Het is al geen al te makkelijk spel om mee te starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LompeLars
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09-2024
Rann schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:36:
[...]

Ik had dit ook. Beetje gegoogled en kwam bij een topic terecht waarbij de OP 1 core uitschakelde van zijn launcher. Waarbij SC zelf ook met 1 core minder opgestart werd. Deze schakelde hij weer in als hij in het spel zat. Hierdoor kwam zijn cpu niet tot 100% (wat de freezes veroorzaakt)

Ik heb dit ook geprobeerd en wonderbaarlijk genoeg waren de 5 sec freezes in de tutorial weg. Echter nadat ik bijna op het eind was van de tutorial begon er van alle mis te gaan en leek het net alsof mij gpu kapot was. Strepen door het scherm en nog meer van zulke praktijken.
Heb met afterburner mijn cpu belasting bij gehouden en hij kwam minder vaak tot de 100 %. En als hij tot de 100% kwam dan was er eigelijk geen freeze.

Bare in mind: ik ben een complete nub met computers en alles wat er mee te maken heeft. Oplossingen begrijpen doe ik niet, en ik copy paste gewoon oplossingen in de hoop dat het werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Oke wie vind de Bengal Carrier:
Afbeeldingslocatie: http://orig03.deviantart.net/494a/f/2014/171/0/1/size_comparison___science_fiction_spaceships_by_dirkloechel-d6lfgdf.jpg

Tylocke schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:52:
[...]
Onafhankelijk van de dag gevonden :)
Close enough ;) .
Klopt van Wing Commander zit ie er ook in, hoewel wat kleiner zijn daar meer schepen van :P .

[ Voor 55% gewijzigd door Case_C op 30-12-2015 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
Onafhankelijk van de dag gevonden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SNAFU
Beide Bengals gevonden!!

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Wat is de Bengal dan schattig klein eh vergeleken met sommige andere reuzen :)
spoiler:
De Retribution wordt dan weer een stukkie groter:

Afbeeldingslocatie: http://i904.photobucket.com/albums/ac249/turo24/Edits/bengal%20kingship%20farragut_zpsgsueqlrt.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Dalrok op 30-12-2015 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 16:50
Hoeft van mij ook niet zo overdreven groot. Dan krijg je van die situaties waarbij het een paar uur duurt voordat je schip een bocht maakt en vervolgens in elkaar klapt door z'n eigen zwaartekracht :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
https://robertsspaceindus...15_Refining-The-Verse.pdf

Die jump-points zijn toch normaal alleen voor subscribers? Of was deze vrij gegeven?
Helza schreef op woensdag 30 december 2015 @ 15:49:
[...]

De urls zijn altijd al publiekelijk toegangelijk geweest. Je moet alleen de url weten. Er is zelfs een subreddit waar ze telkens gepost worden zodat iedereen ze kan bekijken ;)
Kwam 'm inderdaad tegen op die reddit :P , welzo grappig. Weer tegen een pdf aankijken die 5 minuten over het laden doet :+ .

[ Voor 55% gewijzigd door Case_C op 30-12-2015 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Case_C schreef op woensdag 30 december 2015 @ 15:46:
https://robertsspaceindus...15_Refining-The-Verse.pdf

Die jump-points zijn toch normaal alleen voor subscribers? Of was deze vrij gegeven?
De urls zijn altijd al publiekelijk toegangelijk geweest. Je moet alleen de url weten. Er is zelfs een subreddit waar ze telkens gepost worden zodat iedereen ze kan bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
:9~ Die Silverback...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
LompeLars schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:11:
[...]

Ik had dit ook. Beetje gegoogled en kwam bij een topic terecht waarbij de OP 1 core uitschakelde van zijn launcher. Waarbij SC zelf ook met 1 core minder opgestart werd. Deze schakelde hij weer in als hij in het spel zat. Hierdoor kwam zijn cpu niet tot 100% (wat de freezes veroorzaakt)

Ik heb dit ook geprobeerd en wonderbaarlijk genoeg waren de 5 sec freezes in de tutorial weg. Echter nadat ik bijna op het eind was van de tutorial begon er van alle mis te gaan en leek het net alsof mij gpu kapot was. Strepen door het scherm en nog meer van zulke praktijken.
Heb met afterburner mijn cpu belasting bij gehouden en hij kwam minder vaak tot de 100 %. En als hij tot de 100% kwam dan was er eigelijk geen freeze.

Bare in mind: ik ben een complete nub met computers en alles wat er mee te maken heeft. Oplossingen begrijpen doe ik niet, en ik copy paste gewoon oplossingen in de hoop dat het werkt.
Heb je die link nog ergens toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
MeanGreen schreef op woensdag 30 december 2015 @ 18:25:
[...]

Heb je die link nog ergens toevallig?
Ik zou het niet doen, 1 CPU uitschakelen (of juist alles erop) kan voor blijvende hardware schade zorgen las ik op reddit..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Jorrie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:28:
[...]

Je kunt de LN voor dezelfde prijs krijgen en dat is eigenlijk een betere deal :+
Ik zie dat de verschillen de hardpoints voor wapens zijn en een beter schild.
Maar de Main-engine is stap minder is dat erg, want ik neem aan dat dit schip het van transport moet hebben.

En kun je met deze aurora's jumpen.

Andere vraag kan je de referal nog gebruiken bij een bestaand account, die hou ik liever aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Even een campagne update, gaat ineens hard zo (dit zijn trouwens prospects, recruits heb ik er helaas pas 5, maar goede hoop dat een deel gaat betalen).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wxZaQYM.jpg

Ik doe morgen nog 1 dag, dan stop ik ermee. Heb daarna een FAQ geschreven voor hoe jullie dit kunnen doen.

Edit; de lijst is nog een stuk langer, maar paste niet op de screenshot :p
gp500 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:16:
[...]

Andere vraag kan je de referal nog gebruiken bij een bestaand account, die hou ik liever aan.
Nee helaas niet!

[ Voor 53% gewijzigd door Torrie844 op 30-12-2015 19:36 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Torrie844 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:26:
Heb daarna een FAQ geschreven voor hoe jullie dit kunnen doen.
Nou, ben benieuwd!

[ Voor 32% gewijzigd door SNAFU op 30-12-2015 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Torrie844 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:26:

Ik doe morgen nog 1 dag, dan stop ik ermee. Heb daarna een FAQ geschreven voor hoe jullie dit kunnen doen.
Die FAQ wil ik wel eens bekijken :)

Ahja, ik had nog een vraag ivm de Flight mode (via de V).

Als je vertrekt heb je PRE - SCM in je hud onder de snelheid (speed tot 50), druk op V en in je hud komt er SCM - CRU (speed tot 200+), als je dan nog eens drukt ga je naar Cruise mode en staat er CRU - SCM (speed tot 650 oid)...
Maar kan eigenlijk manueel terug naar die PRE modus gaan? Eenmaal die afstaat kan ik enkel schakelen tussen SCM en CRU blijkbaar. Of mis ik ergens iets :p

[ Voor 48% gewijzigd door JanAd op 30-12-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ja ben ook benieuwd man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
JanAd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:37:
Als je vertrekt heb je PRE - SCM in je hud onder de snelheid (speed tot 50), druk op V en in je hud komt er SCM - CRU (speed tot 200+), als je dan nog eens drukt ga je naar Cruise mode en staat er CRU - SCM (speed tot 650 oid)...
Maar kan eigenlijk manueel terug naar die PRE modus gaan? Eenmaal die afstaat kan ik enkel schakelen tussen SCM en CRU blijkbaar. Of mis ik ergens iets :p
Dat schijnt me je snelheid te maken te hebben. Als je in SCM langszaam gaat/vertraagd kan je terug gaan naar PRE. Dat is wat ik gelezen heb, dus het is geen exacte wetenschap. (Maar het is iets :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 30-12-2015 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:58:
[...]

Dat schijnt me je snelheid te maken te hebben. Als je in SCM langszaam gaat/vertraagd kan je terug gaan naar PRE. Dat is wat ik gelezen heb, dus het is geen exacte wetenschap. (Maar het is iets :+ )
Volgens mij moet je in de buurt zijn van een landingzone (bijv post kareah of olisar)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JanAd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:37:
[...]

Die FAQ wil ik wel eens bekijken :)

Ahja, ik had nog een vraag ivm de Flight mode (via de V).

Of je van SCM terug naar PRE of CRU gaat hangt af van of je accelereert of langzamer gaat, dus:

- Je vliegt SCM en je neemt gas terug? je krijgt PRE als je op "v" klikt
- Je vliegt SCM en je accelereert/ vliegt max snelheid? je krijgt CRU als je op "v" klikt.
Torrie844 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:01:
[...]

Volgens mij moet je in de buurt zijn van een landingzone (bijv post kareah of olisar)
Nee hoeft niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2015 21:04 ]

Pagina: 1 ... 75 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.