mijn doel was 10 recruits halen, en ik had in mn hoofd een max van 40 euro uit te geven (give or take een paar euro) dat is goed geslaagd ben 38 euro kwijtJorrie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:51:
[...]
Het kan ook gewoon tegelijk hoor, ik neem aan dat niet hier iemand 40 euro per dag voor uit trekt om de ad de hele dag te draaien
ik heb het zondag aan gezet en vanochtend weer uit.
en je kan een dag limiet instellen een een max bid per click, daarnaast kan je individuele clicks ook weer een max mee geven.
je kan ook voor meer gaan, hoe meer je er in pompt hoe vaker je add wordt getoond en hoe meer clicks en dus potentiele recruits
Daarnaast vond ik het ook leuk uit te zoeken hoe alles werkt enzo
correct
volgens mij ook, of je moet mensen hebben die wel een account registreren en dan gokken op de volgende ronde van goedkopere packages.Anthor schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:51:
Het voordeel is nu toch dat de goedkope starter er uit zijn en dat iemand die een starter koopt meteen een recruit is toch?
maar in principe is iedere starter package volgens mij ook $40 ex vat, dus voldoende om iemand recruit te maken,.
edit:
sorry hoor moest het even laten zien

zal mooi staan naast mn twee sabres
[ Voor 31% gewijzigd door Bornhald op 29-12-2015 14:41 ]