Er is al een Remote Play app voor xperia telefoons, maar die kan je sideloaden op elk android device.yinx84 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:52:
Kan niet wachten op Android support... dan schaf ik gelijk zo'n ding aan:
http://ecx.images-amazon..../71v93IENADL._SL1500_.jpg
Er zweeft al een onofficiele fork van de Remote play app(voor Sony devices) rond, zodat deze ook op alle Androids werkt.yinx84 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:52:
Kan niet wachten op Android support... dan schaf ik gelijk zo'n ding aan:
http://ecx.images-amazon..../71v93IENADL._SL1500_.jpg
Ik heb bovenstaande en dat werkt inderdaad erg goed.
Waar zie je dat aan? Ik zie er in de App Store niks over staan en 3D Touch doet niets in de app. Verder ziet alles er hetzelfde uit.kaanmijo schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:33:
Het moet niet gekker worden, de PlayStation app op iOS is zojuist geupdated mét iPhone 6/6s/plus support!
Als je de app opent zie je dat het toetsenbord niet belachelijk groot is en de statusbar is normaal ipv opgeblazen. Zo kan je alle apps herkennen aan iPhone 6/Plus support: normale statusbar en toetsenbord.bram1984 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:07:
[...]
Waar zie je dat aan? Ik zie er in de App Store niks over staan en 3D Touch doet niets in de app. Verder ziet alles er hetzelfde uit.
Met 6/6s/plus bedoelt hij scherm resolutie, niet 3D touch
[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 06-04-2016 16:10 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Tja, input lag merk je ook niet in een video.psvunited schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:41:
Snelle korte opname Fifa 16 (gemiddelde kwaliteit, 540P)
https://streamable.com/b619
Edit:
Hoge kwaliteit FPS en 720P resolutie
https://streamable.com/ngkm
Als je de video kijkt lijkt alles toch wel redelijk soepel te lopen, in de praktijk merk je wel enige vertraging.
Ik bedoelde dit inderdaadASNNetworks schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:09:
[...]
Als je de app opent zie je dat het toetsenbord niet belachelijk groot is en de statusbar is normaal ipv opgeblazen. Zo kan je alle apps herkennen aan iPhone 6/Plus support: normale statusbar en toetsenbord.
Lekker boeiend dus.ASNNetworks schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:09:
[...]
Als je de app opent zie je dat het toetsenbord niet belachelijk groot is en de statusbar is normaal ipv opgeblazen. Zo kan je alle apps herkennen aan iPhone 6/Plus support: normale statusbar en toetsenbord.
Ja, want 3D Touch is zo super boeiend voor mensen met de 6/Plus
Gezien het anderhalf jaar heeft geduurd tot ze een simpele resolutie fix hebben doorgevoerd, mag je denk ik zo'n 3 jaar wachten tot 3D Touch wordt ondersteund
[ Voor 33% gewijzigd door ASNNetworks op 06-04-2016 16:16 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Het is me niet eens opgevallen, maar ik gebruik de app dan ook alleen om mijn PS4 aan te zetten.ASNNetworks schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:14:
[...]
Ja, want 3D Touch is zo super boeiend voor mensen met de 6/PlusDan heb ik liever de juiste schermresoluties.
Gezien het anderhalf jaar heeft geduurd tot ze een simpele resolutie fix hebben doorgevoerd, mag je denk ik zo'n 3 jaar wachten tot 3D Touch wordt ondersteund
Wow, die nieuwe Events-opties zijn ook erg tof. Dat je dus events kon maken en mensen die accepteren automatisch worden toegevoegd aan de party wist ik al. Maar wat ik niet wist is dat je ook kan inschakelen dat de game automatisch wordt gestart, zelfs vanuit Rest Mode. Dat is wel een toffe feature, een die ik zeker ga gebruiken samen met vrienden, of zelfs gewoon alleen:p Even een event voor jezelf aanmaken en de game selecteren, wanneer je thuis bent en wil spelen kan je gelijk aan de slag. De PS4 aanzetten via de app kon al langer ja, maar je kon niet een game starten.
Kan je zelfs gebruiken als wekker met pre-orders
Om 6.00u ochtend springt je PS4 aan en start Dark Souls III en wordt je wakker door het licht en geluid. Kan je gelijk spelen
Kan je zelfs gebruiken als wekker met pre-orders
[ Voor 17% gewijzigd door ASNNetworks op 06-04-2016 16:40 ]
hahaha kijk dat is nog eens handigASNNetworks schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:38:
Wow, die nieuwe Events-opties zijn ook erg tof. Dat je dus events kon maken en mensen die accepteren automatisch worden toegevoegd aan de party wist ik al. Maar wat ik niet wist is dat je ook kan inschakelen dat de game automatisch wordt gestart, zelfs vanuit Rest Mode. Dat is wel een toffe feature, een die ik zeker ga gebruiken samen met vrienden, of zelfs gewoon alleen:p Even een event voor jezelf aanmaken en de game selecteren, wanneer je thuis bent en wil spelen kan je gelijk aan de slag. De PS4 aanzetten via de app kon al langer ja, maar je kon niet een game starten.
Kan je zelfs gebruiken als wekker met pre-ordersOm 6.00u ochtend springt je PS4 aan en start Dark Souls III en wordt je wakker door het licht en geluid. Kan je gelijk spelen
Heb remote play met een Xperia tablet getest en dat vond ik 3 keer niks ...... te laggy , op mijn MacBook werkt dit echt verbazend goed
Ik denk dat het per game verschilt maar dat je in principe alleen off-line bent in PSN. Als een game z'n eigen online presence backend heeft (Ubisoft bij The Division, EA bij BF4, Bungie bij Destiny, etc) zul je denk ik gewoon als online verschijnen.vegetto1983 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:34:
Hoe werkt dat offline weergegeven? als ik hem op offline ziet, kan iemand mij dan onmogelijk een invite sturen ingame van bijv division? en stel ik invite online een maatje, en zet hem daarna op offline weergegeven? ziet de rest je dan offline maar zit je dan toch nog in een groep> ?
Ik heb remote play ook net geïnstalleerd op mijn laptop en zowel de PS4 en de laptop hangen bedraad aan het netwerk. Helaas loopt in ieder geval Destiny best haperig op de hoogste settings (720p en maximale framerate). Had maar een laar minuten om te testen echter en vanavond zal ik er eens uitgebreid voor gaan zitten.
Some infinities are bigger than others.
Ik denk dat Destiny bij uitstek niet geschikt is voor RP. Bij dat spel moet je zo snel reageren , zeker als je in PvP zit. Of heb ik 't helemaal mis?
[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 06-04-2016 17:36 ]
Als lag het onspeelbaar maakt vind ik dat te begrijpen, maar het hapert nu best behoorlijk en dat is ronduit irritant, los van welke game er gespeeld zou worden.
Het werkt hier perfect met mijn psn hoofdaccount op de pc, net ff driveclub getest, en merk eigenlijk geen lag.
Nu vraag ik me af, mijn dochter wil graag met haar subaccount ook spelen op haar laptop, moet ik op die laptop dan met haar sub account gegevens inloggen, of kan dat gewoon via mijn account en dan via de ps4 switchen naar haar account.
Nu vraag ik me af, mijn dochter wil graag met haar subaccount ook spelen op haar laptop, moet ik op die laptop dan met haar sub account gegevens inloggen, of kan dat gewoon via mijn account en dan via de ps4 switchen naar haar account.
Hier met PC en PS4 op WiFi vond ik het best wel indrukwekkend hoe goed het nog werkte. Weliswaar op 540p en niet de hoogste framerate instelling, maar toch. Kon in Blackops toch wel paar kills maken. Af en toe trad er input lag op, maar het lijkt mij dat bij een bekabeld netwerk met goede router het echt super zal werken. Of eventueel zelfs al als alleen de PS4 bekabeld is aangesloten.
De firmware update staat er op, wel ging hij na het opstarten de database reconstrueren. Dit heb ik bij een eerdere update niet gezien.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
hier net getest en het loopt best goed.
core2duo @ 2.00GHz verbonden via 5GHz wifi en die draait 720p op standaard framerate goed. Net even snel een potje PvZ gedaan en de CPU belasting schommelde tussen 60% en 66%.
Zet ik de framerate op de hoge stand dan krijg ik haperingen en zie je ook dat de CPU continue 99% aantikt
Al met al, best tevreden.
Ow, en in mijn huiskamer ondervond ik geen lag t.o.v. de TV die op de achtergrond dezelfde output liet zien. Zometeen eens kijken op een externe locatie.
edit:
net vanaf een externe locatie geprobeerd (client via Ziggo ---> PS4 op Telfort Glasvezel) en dat werkt ook goed.
In tegenstelling tot thuis, kon ik hier wel via 2.4GHz wifi een verbinding opzetten die 720p trekt (via een WRT54GL
) daar waar thuis via een RT-AC68U dat alleen maar via 5GHz wifi lukt
Morgen gaat de controller mee naar het werk om in de pauze een paar potjes Driveclub te kunnen doen. Is de glasvezel daar tenminste ook nog ergens goed voor
@bram1984 hieronder:
Beetje flauwe reactie hoor.
Dit is gewoon een nieuwe feature en ja dat is voor veel mensen blijkbaar toch interessant om even over te praten.
core2duo @ 2.00GHz verbonden via 5GHz wifi en die draait 720p op standaard framerate goed. Net even snel een potje PvZ gedaan en de CPU belasting schommelde tussen 60% en 66%.
Zet ik de framerate op de hoge stand dan krijg ik haperingen en zie je ook dat de CPU continue 99% aantikt
Al met al, best tevreden.
Ow, en in mijn huiskamer ondervond ik geen lag t.o.v. de TV die op de achtergrond dezelfde output liet zien. Zometeen eens kijken op een externe locatie.
edit:
net vanaf een externe locatie geprobeerd (client via Ziggo ---> PS4 op Telfort Glasvezel) en dat werkt ook goed.
In tegenstelling tot thuis, kon ik hier wel via 2.4GHz wifi een verbinding opzetten die 720p trekt (via een WRT54GL
Morgen gaat de controller mee naar het werk om in de pauze een paar potjes Driveclub te kunnen doen. Is de glasvezel daar tenminste ook nog ergens goed voor
@bram1984 hieronder:
Beetje flauwe reactie hoor.
Dit is gewoon een nieuwe feature en ja dat is voor veel mensen blijkbaar toch interessant om even over te praten.
[ Voor 39% gewijzigd door Yucko op 06-04-2016 20:14 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Nu maar hopen dat de Remote Play hype snel over is gewaaid. Het gaat nergens anders meer over.
Destiny kan prima hoor, juist als je een beetje relaxed wilt spelen. En tuurlijk met pvp in shooters heb je altijd een nadeel, maar grinden ofzo moet prima kunnen. Heb zelf ooit een keer eventjes destiny op een xperia z2 gespeeld en dat ging prima.tiguan schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:35:
Ik denk dat Destiny bij uitstek niet geschikt is voor RP. Bij dat spel moet je zo snel reageren , zeker als je in PvP zit. Of heb ik 't helemaal mis?
Ik zie iedereen schrijven over resolutie instellingen etc. is dit alleen beschikbaar voor Windows of kijk ik niet goed? Ik zit zelf op OSX El Capitan.
Alleen voordat je verbinding hebt gemaakt met je ps4
ThanksSmooK schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:39:
Alleen voordat je verbinding hebt gemaakt met je ps4
Remote play werkt verrassend goed moet ik zeggen. De PS4 zit met 1 Gbps aan de router, de laptop wireless met een 144,4 van de maximale 300 Mbit verbinding.
Als je de app start op OSX dan moet je nog niet start kiezen, maar gelijk naar preference / voorkeur instellingen links bovenin van het menu. Als je namelijk wel start kiest, is preference niet te selecteren.Rotje333 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:38:
Ik zie iedereen schrijven over resolutie instellingen etc. is dit alleen beschikbaar voor Windows of kijk ik niet goed? Ik zit zelf op OSX El Capitan.
Edit: spuit elf zie ik.
De haperingen hadden bij mij te maken met een laptop die niet aan de adapter hing en nog maar een 9% volle accu had. Nu op netstroom loopt ook Destiny top op 720p. Toch wel een coole feature dit!
Meh, remote play doet het voor geen meter bij mij. Om de minuut of paar minuten zegt die dat de verbinding verbroken is. Er jammer, want ik wil deze functie heel erg graag gebruiken!
- Als ik het netwerk test op de PS4 heeft die een prima verbinding (60Mbps)
- PS4 zit meteen met een kabel aan de router.
- Mijn macbook zit via de wifi aan dezelfde router en heeft ook gewoon een goede verbinding en een netwerk speedtest laat dit ook zien.
- Als ik de PS4 ping dan heeft die een ping van een paar ms met af en toe een uitschieter naar 28 ms.
- Als ik gewoon online speel met de PS4 doet die het ook prima zonder haperingen.
- Gebruikt een Apple Extreme router en die is ook al herstart.
- PS4 heeft een vast IP en staat zelfs voor de zekerheid ingesteld als DMZ.
- Direct connect ook al uit gezet, maar dat maakt geen verschil.
- Alles al meerdere keren herstart en ook nog eens verschillende DNS servers geprobeerd.
We pielen nog even verder
- Mijn macbook zit via de wifi aan dezelfde router en heeft ook gewoon een goede verbinding en een netwerk speedtest laat dit ook zien.
- Als ik de PS4 ping dan heeft die een ping van een paar ms met af en toe een uitschieter naar 28 ms.
- Als ik gewoon online speel met de PS4 doet die het ook prima zonder haperingen.
- Alles al meerdere keren herstart en ook nog eens verschillende DNS servers geprobeerd.
Remote play werkt hier ook lekker!
Laat die iOS functionaliteit maar komen.
Ben alleen nog benieuwd hoe de ervaring buiten het lokale netwerk is.
En met de update kan ik m'n account eindelijk weer online zetten.
Ben alleen nog benieuwd hoe de ervaring buiten het lokale netwerk is.
En met de update kan ik m'n account eindelijk weer online zetten.
Grappig, probeer in te loggen met dat Remote Play gedoe maar het ding laat me geen wachtwoord plakken.... is leuk als je een 30 karakter wachtwoord hebt gemaakt met 1Password...
Edit:
Meh, het is speelbaar, maar 720p op een 27" monitor is wellicht toch een beetje euh...
Zojuist een rondje BO3 gedraaid en ik ben niet merkbaar slechter, de vraag is wat ik daar nu van moet vinden
Edit:
Meh, het is speelbaar, maar 720p op een 27" monitor is wellicht toch een beetje euh...
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Wachtwoord plakken: Rechtermuisknop in het veld voor het wachtwoord, plakkenC.44 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:30:
Grappig, probeer in te loggen met dat Remote Play gedoe maar het ding laat me geen wachtwoord plakken.... is leuk als je een 30 karakter wachtwoord hebt gemaakt met 1Password...
Edit:
Meh, het is speelbaar, maar 720p op een 27" monitor is wellicht toch een beetje euh...Zojuist een rondje BO3 gedraaid en ik ben niet merkbaar slechter, de vraag is wat ik daar nu van moet vinden
Ook Remote Play op Mac geprobeerd, 720p60, werkt goed
. Even wat rondjes Driveclub gedaan.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Lekker dan.
Eindelijk remote play wil ik het gebruiken krijg ik dit
Access Denied
You don't have permission to access "http://auth.api.sonyentertainmentnetwork.com/2.0/oauth/authorize?" on this server.
Reference #18.1f535d68.1459966628.ea68fbf
Eindelijk remote play wil ik het gebruiken krijg ik dit
Access Denied
You don't have permission to access "http://auth.api.sonyentertainmentnetwork.com/2.0/oauth/authorize?" on this server.
Reference #18.1f535d68.1459966628.ea68fbf
nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan
Remote hier ook getest: 720p op high framerate werkt prima!
(200Mbit bekabeld, laptop i7-4702MQ / Win10) PS4 draaide the Division
op een summiere inputlag is het wel te spelen. Shooters als Battlefield zou ik er niet zo snel op doen...
(200Mbit bekabeld, laptop i7-4702MQ / Win10) PS4 draaide the Division
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Bij mij werkt het voor geen ene meter helaas.
-MB air van 2012
-kpn experiabox v8
-PS4 bedraad en MB via 2,4 wifi verbonden.
Speedtest is 50 Mbps zowel up als down maar toch krijg ik steeds de melding dat mijn snelheid te laag is.
-MB air van 2012
-kpn experiabox v8
Speedtest is 50 Mbps zowel up als down maar toch krijg ik steeds de melding dat mijn snelheid te laag is.
MB met een LAN kabel aansluiten verhelpt dat... Oh wachtVibravis schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:36:
Bij mij werkt het voor geen ene meter helaas.
-MB air van 2012
-kpn experiabox v8
[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 06-04-2016 20:40 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Het werkt hier prima. Stukje Zombi gespeeld... en daarna Rocket League als test wat de response tijd is... niets mis mee!
Ik was alleen in de veronderstelling dat er een gebruiker op de PS4 nog steeds apps als Netflix zou kunnen gebruiken terwijl ik via remote zit te spelen? Of mis ik iets? Ik zag beneden op de TV dat ik de PS4 gewoon 1:1 aanstuur. Had meer gehoopt op een soort van multi-tasking.
Als dat niet kan is het helaas niet zo handig als ik dacht
Ik was alleen in de veronderstelling dat er een gebruiker op de PS4 nog steeds apps als Netflix zou kunnen gebruiken terwijl ik via remote zit te spelen? Of mis ik iets? Ik zag beneden op de TV dat ik de PS4 gewoon 1:1 aanstuur. Had meer gehoopt op een soort van multi-tasking.
Als dat niet kan is het helaas niet zo handig als ik dacht
[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 06-04-2016 20:52 ]
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 19:58
Lijkt me niet dat de PS4 genoeg power heeft om naast de game en het streamen ook nog eens Netflix te draaien 
Is alleen nuttig Als je TV in gebruik is.
Is alleen nuttig Als je TV in gebruik is.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Remote play ook net getest, een game als driveclub is er prima mee te spelen. 720p werd bij mij steeds te blokkerig. ( laptop draadloos met een goedkope wifi ontvanger en de ps4 ook draadloos) dat vond ik dus nog niet zo gek. 540p deed het prima, natuurlijk niet zo scherp als hd, maar nog zeker wel speelbaar op 13 inch.
Ik denk dat dit voor mij vooral een handige oplossing is als m'n DS4 weer eens leeg is
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Net even remote play getest, en werkt hier eigenlijk helemaal niet. Zit op een 100mb glasvezel verbinding (ps4 en laptop via wifi) en na max 30 seconde is hij de verbinding al kwijt. Ook op de lagere resolutie verbreekt de verbinding en/of hapert het enorm..
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Speel je het dan via internet of lokaal net? En de WiFi van de PS4 is ook niet echt om over naar huis te schrijven.MyKey schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:17:
Net even remote play getest, en werkt hier eigenlijk helemaal niet. Zit op een 100mb glasvezel verbinding (ps4 en laptop via wifi) en na max 30 seconde is hij de verbinding al kwijt. Ook op de lagere resolutie verbreekt de verbinding en/of hapert het enorm..
- Chaoss
Opsomtopics zijn niet gewenst @GoT, dus laten we stoppen met het posten dat remote play werkt en met welke resolutie etc.
Damn, deze is vet! (licht NSFW, trouwens)
Wordt vet!
Wordt vet!
Lokaal, zelfde netwerk, letterlijk 1.5 meter van de ps4 vandaan. Wellicht eens kijken of ik de ps4 aan een kabel kan hangen.. Er gaat nu namelijk geen kabel meer naartoe. De weg er naartoe is helaas niet zo makkelijkCyleo schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:24:
[...]
Speel je het dan via internet of lokaal net? En de WiFi van de PS4 is ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Simpele goedkope TP-Switch eens de stekker eruit en erin en nu werkt het perfect. Was even bang dat het aan de kabels lag. Geen idee waar het dan precies mis ging, want als ik niet game en de PS4 pingde dan bleef de verbinding goed. Werkt leuk, maar via Wifi toch wat lag, bedraad gaat iets beter. Wel een erg leuke featureCoiLive schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:10:
Meh, remote play doet het voor geen meter bij mij. Om de minuut of paar minuten zegt die dat de verbinding verbroken is. Er jammer, want ik wil deze functie heel erg graag gebruiken!
Op je PS4 bij settings en dan het deel voor Remote Play kan je instellen dat je ook rechtstreeks verbinding met de Ps4 kan maken, dan omzeilt hij dus de router en dat zou weer iets snelheidswinst op moeten leveren.MyKey schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:29:
[...]
Lokaal, zelfde netwerk, letterlijk 1.5 meter van de ps4 vandaan. Wellicht eens kijken of ik de ps4 aan een kabel kan hangen.. Er gaat nu namelijk geen kabel meer naartoe. De weg er naartoe is helaas niet zo makkelijk
Ik zit in binnen orca te kijken waar ik dat vinkje kan zetten voor W7, maar ik zie het nergens. Kan je misschien even aangeven waar ik dat kan vinden?MRE-Inc schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:04:
[...]
Als je die RemotePlayInstaller.exe uitvoert, dan wordt er een RemotePlayInstaller_1.0.0.15181_Win32.msi uitgepakt. Als je die msi met orca of een ander msi editor gaat bewerken, kun je ook W7 wel aanzetten. Als ik nu in die msi kijk, dan staan er gewoon 2 vinkjes voor W8.1 en W10. Als je het vinkje voor W7 aanzet, dan is deze remote app ook gewoon op W7 te installeren.
Volgens Reddit is het overigens niet mogelijk, maar jouw methode wordt nergens genoemd.
Ja, of juist niet gezien de PS4 een crappy wifi ontvanger heeft. Bij mij werkt Remote Play beter via mn router omdat die gewoon een stuk beter is dan de zendvermogen van de PS4 wifi. Bijkomend voordeel is dat ik dan ook op een ander verdieping kan zitten, waar ik nog een router heb zitten.niekvandermeer schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:48:
[...]
Op je PS4 bij settings en dan het deel voor Remote Play kan je instellen dat je ook rechtstreeks verbinding met de Ps4 kan maken, dan omzeilt hij dus de router en dat zou weer iets snelheidswinst op moeten leveren.
In Orca kun je geen vinkjes zetten, dat is namelijk een tool om rechtstreeks in de msi database te editten. Ik heb met Advanced Installer de msi geopend en daar staan bij Launch Conditions alleen W8.1 en W10 aangevinkt. Daarin kun je dus wel vinkjes zetten. Echter heb ik even snel gekeken in de msi en niet gekeken of je het ook zo kan opslaan al dan niet in een .mst.baba420 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:06:
[...]
Ik zit in binnen orca te kijken waar ik dat vinkje kan zetten voor W7, maar ik zie het nergens. Kan je misschien even aangeven waar ik dat kan vinden?
Volgens Reddit is het overigens niet mogelijk, maar jouw methode wordt nergens genoemd.
Wat je met orca wel kan doen is naar de Launch Condition tabel gaan en daar alle 6 of 7 entries verwijderen en dit opslaan in een mst bestand. Daarna kijken of je de msi en de mst kan installeren vanaf de command prompt middels: msiexec /i remoteplay.msi TRANSFORMS=<naamvanmstbestand>.mst
dus vb: msiexec /i remoteplay.msi TRANSFORMS=remoteplay.mst
En TRANSFORMS moet met hoofdletters. Verder heb ik niet gecontroleerd of de msi geinstalleerd kan worden zonder de .exe waarin deze eigenlijk ingepakt zit. Zodra je de .exe probeert te installeren, wordt de msi uitgepakt ergens in je profiel waarna de .exe de msi aanroept. Soms zijn msi's zo gemaakt dat je ze dan zonder de .exe kan installeren, soms ook niet. Dan zou ik er dieper in moeten kijken, maar dat doe ik al de hele dag op mijn werk, dus niet zoveel zin.
Btw, linkje naar het reddit topic ?
On topic: remote play werkt bij mij prima, maar ik vind de kwaliteit tegenvallen als ik het vergelijk met de streaming van de Xbox One.
XBL: MRE Inc
Van mij mogen ze ook 1080p gaan streamen. De hele avond FIFA 16 en Teslagrad gespeeld en drie keer haperingen gehad. Dit ligt waarschijnlijk aan de Qualcom Atheros Wi-Fi chip van mijn laptop. Morgen hier maar eens de Intel inzetten. De PS4 hangt aan een Fritzbox.
Toch zou ik niet snel FPS'en en snelle games zo gaan spelen. Maar Lego, Telltale games, Teslagrad etc. zijn prima te spelen. Het komt hier niet op ms.
Toch zou ik niet snel FPS'en en snelle games zo gaan spelen. Maar Lego, Telltale games, Teslagrad etc. zijn prima te spelen. Het komt hier niet op ms.
Dan zou ik eerder bekabeld gaan zitten, dan ben je vrijwel zeker van de haperingen af (mits zowel PS4 als PC bekabeld zitten)Jumpman schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:44:
Van mij mogen ze ook 1080p gaan streamen. De hele avond FIFA 16 en Teslagrad gespeeld en drie keer haperingen gehad. Dit ligt waarschijnlijk aan de Qualcom Atheros Wi-Fi chip van mijn laptop. Morgen hier maar eens de Intel inzetten. De PS4 hangt aan een Fritzbox.
Telltale Game of Thrones is echt goed, een episch verhaal moet ik zeggen. 2 episodes gespeeld gisteren en ik zit helemaal in het verhaal.
Graphics zijn wel but.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
PvE werkt perfect vind ik, PvP niettiguan schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:35:
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Remote Play is een leuke feature. Zelf zal ik er weinig mee doen. Hele mijn gaming setup staat met een lekkere bank en mini koelkast erbij op zolder, en daar zit ik prima. De vrouw noemt het ook mijn huiskamer 
Mocht het een keer nodig zijn dat ik beneden moet zitten ivm weet ik t, verplaats ik het liefst mijn PS4 daarheen, hdmi, utp en stroom ligt toch klaar in het tv meubel.
In bed gamen doe ik nooit, 1 trap op en ik heb een betere setting
Ik ben zelf heel blij met de notificaties dat vrienden online komen! En al helemaal dat ik kan kiezen van wie
Mocht het een keer nodig zijn dat ik beneden moet zitten ivm weet ik t, verplaats ik het liefst mijn PS4 daarheen, hdmi, utp en stroom ligt toch klaar in het tv meubel.
Ik ben zelf heel blij met de notificaties dat vrienden online komen! En al helemaal dat ik kan kiezen van wie
[ Voor 11% gewijzigd door Scrisissszzz op 07-04-2016 08:21 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Die notificaties per persoon instellen is super fijn inderdaad!Scrisissszzz schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:10:
Remote Play is een leuke feature. Zelf zal ik er weinig mee doen. Hele mijn gaming setup staat met een lekkere bank en mini koelkast erbij op zolder, en daar zit ik prima. De vrouw noemt het ook mijn huiskamer
Gister na een reboot van mijn laptop had ik totaal geen problemen meer. Onwijs raar, maar ik kan nu alles moeiteloos met hoogste settings spelenniekvandermeer schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:48:
[...]
Op je PS4 bij settings en dan het deel voor Remote Play kan je instellen dat je ook rechtstreeks verbinding met de Ps4 kan maken, dan omzeilt hij dus de router en dat zou weer iets snelheidswinst op moeten leveren.
--
Zijn er hier mensen die een betrouwbare website hebben om games digital te kopen voor de PS4, die dan het liefst binnen een paar uur ook de game levert?
[ Voor 14% gewijzigd door MyKey op 07-04-2016 09:08 ]
store.playstation.comMyKey schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:54:
[...]
Gister na een reboot van mijn laptop had ik totaal geen problemen meer. Onwijs raar, maar ik kan nu alles moeiteloos met hoogste settings spelen
--
Zijn er hier mensen die een betrouwbare website hebben om games digital te kopen voor de PS4, die dan het liefst binnen een paar uur ook de game levert?
Instant levering en de enige betrouwbare.
Heb gisteren het Firewatch thema gekocht, het enige thema waarvoor ik geld wil uitgeven. En de komende tijd ga ik hem ook niet meer veranderen, want wat is ie mooi.
Ik heb 'm ook gehaald. Uit de US Store, want had nog 5 bucks in mijn wallet.Poulske schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:11:
Heb gisteren het Firewatch thema gekocht, het enige thema waarvoor ik geld wil uitgeven. En de komende tijd ga ik hem ook niet meer veranderen, want wat is ie mooi.
Amazon is ook een hele betrouwbare voor digitale gamesbram1984 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:11:
[...]
store.playstation.com
Instant levering en de enige betrouwbare.
(voor degenen die het niet kennen, Amazon is een soort bol.com maar dan wereldwijd met een gigantisch assortiment)
Amazon.com is leuk voor US accounts inderdaad en dat is ook wel de enige manier hoe je aan digitale games kan en moet komen rest zou ik zelf niet eens aan beginnen.ASNNetworks schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:31:
[...]
Amazon is ook een hele betrouwbare voor digitale gamesKomt ook zo nu en dan met eigen acties voor digitale games, goedkoper dan de PS Store. Dit is echter alleen voor US Store games gezien er geen Amazon NL bestaat. Heb wel eens digitale games gekocht via Amazon die sterk afgeprijsd waren, kreeg direct een redeem-code.
(voor degenen die het niet kennen, Amazon is een soort bol.com maar dan wereldwijd met een gigantisch assortiment)
Boxeddeal.com en GameDealDaily.com zijn goed en snel.MyKey schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:54:
[...]
Games zijn wel erg beperkt beschikbaar. Regelmatig checken dus.
Die verkopen steeds tijdelijk games idd. Dat komt omdat ze gamecodes verkopen die vaak bij bundels zitten. Daarom zijn ze ook altijd beperkt verkrijgbaar omdat de bundels na een bepaalde periode niet meer aangeboden worden. Prima levering enzo verder, maar verwacht niet dat je daar games kan zoeken om te kopen. Als je toevallig een game wil die ze hebben is het wel een aanrader.SqueakyClean schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:55:
[...]
Boxeddeal.com en GameDealDaily.com zijn goed en snel.
Games zijn wel erg beperkt beschikbaar. Regelmatig checken dus.
Verwijderd
PlayStation NL
Durf jij de strijd aan te gaan? Pre-order nu voor €34,99 en ontvang #TheBouncer! #RatchetAndClank #PS4
Klik Hier om te Preorderen
Durf jij de strijd aan te gaan? Pre-order nu voor €34,99 en ontvang #TheBouncer! #RatchetAndClank #PS4
Heeft er al iemand hogere downloadsnelheden ervaren? Schijnt dat dit met 3.50 verder verbeterd is.
Verwijderd
Gaat nog steeds even snel bij mij, tussen de 10 en 15 mb p.sbram1984 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:45:
Heeft er al iemand hogere downloadsnelheden ervaren? Schijnt dat dit met 3.50 verder verbeterd is.
Verwijderd
Bij mij ging het zelfs al in de 3.50 beta sneller en constanter.bram1984 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:45:
Heb sinds 3 eigenlijk al dat het gewoon het maximale van me verbinding haalt. Maar goed voor mensen die dat niet hebben zou het fijn zijn als het nu wel het geval is.bram1984 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:45:
- Chaoss
Serieus? Heb ooit een Season-pass gekocht en ik heb alleen de eerste gespeeld, kan me er niet toe zetten. Slechte graphics is 1 ding maar de gameplay is imho ook saai, denk dat telltale games niets voor mij zijn.LuPo schreef op donderdag 07 april 2016 @ 07:10:
Telltale Game of Thrones is echt goed, een episch verhaal moet ik zeggen. 2 episodes gespeeld gisteren en ik zit helemaal in het verhaal.Graphics zijn wel but.
Waarom kost die game "maar" 35,- ? eerdere R&C games waren altijd FRP games, kan er zo snel niets over vinden op google maar is de game ook korter oid?Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:13:
PlayStation NL
[afbeelding]
[ Voor 41% gewijzigd door Chaoss op 07-04-2016 13:43 ]
rachtet and clank kost in de winkel 40 euro, maar de prijs is lager dan normaal omdat het een combi is van een remake en een reboot. de game heeft veel overeenkomste met het eerste deel, maar er zijn ook nieuwe dingen toegevoegd en de graphics zijn ps4 waardig.
En omdat Sony zelf de uitgever is. Dan scheelt ook altijd.
toch liever een fysieke disc ipv digitale aankoop.
Ga R&C zeker halen voor de kinderen, ook omdat de film in de bios komt
Ga R&C zeker halen voor de kinderen, ook omdat de film in de bios komt
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Na de update niets meer gedownload. De update zelf deed er wel dik 20 minuten overbram1984 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:45:
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Mmm die was bij echt in 10 seconden klaar. Weet natuurlijk niet wat voor verbinding je hebt.Scrisissszzz schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:15:
[...]
Na de update niets meer gedownload. De update zelf deed er wel dik 20 minuten over
Ziggo 150mbit. Dus bandbreedte genoeg om die update binnen die 10 sec binnen te halen.WeAreLegion schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:16:
[...]
Mmm die was bij echt in 10 seconden klaar. Weet natuurlijk niet wat voor verbinding je hebt.
Maakt me ook niet zoveel uit, voor het eten aangezet en na het eten was ie klaar maar toch
Dan eet je ook wel heel snel, gaat dat ook met 150Mbit naar binnnen?
Ja voor dat soort dingen maakt het niet uit. Als ik nieuw spel gekocht heb is het toch wel fijn dat ik snel kan beginnen (koop bijna alles digitaal).Scrisissszzz schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:19:
[...]
Ziggo 150mbit. Dus bandbreedte genoeg om die update binnen die 10 sec binnen te halen.
Maakt me ook niet zoveel uit, voor het eten aangezet en na het eten was ie klaar maar toch
Haha, Ik was alleen en hoefde alleen paste op te warman, dan kom ik wel in de buurt van 160mbit jadutchgio schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:20:
Dan eet je ook wel heel snel, gaat dat ook met 150Mbit naar binnnen?
Zeker weten! Gelukkig werkt preloaden of pushen vanuit de store als je niet thuis bent primaWeAreLegion schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:21:
[...]
Ja voor dat soort dingen maakt het niet uit. Als ik nieuw spel gekocht heb is het toch wel fijn dat ik snel kan beginnen (koop bijna alles digitaal).
De laatste keer dat ik een digitale game kocht en op de de download moest wachten, kan ik me niet meer herinneren. Ik push alles inderdaad, zodat het klaar is als ik thuiskom. Of pre-loaden inderdaad.WeAreLegion schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:21:
[...]
Ja voor dat soort dingen maakt het niet uit. Als ik nieuw spel gekocht heb is het toch wel fijn dat ik snel kan beginnen (koop bijna alles digitaal).
Is er iemand bekend met de soort siliconen grips die ze leveren bij http://www.ps4-stickers.nl/? Wil een sticker halen voor de lightbar en gezien de prijs meteen die grip gezien er een scheur in m'n rechterstick zit 
En zo ja, gaat dit dan over het rubber heen of moet dat eraf gehaald worden
En zo ja, gaat dit dan over het rubber heen of moet dat eraf gehaald worden
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Zo, na jaren Alleen maar Nintendo en PC Gamer te zijn geweest kon ik de verleiding niet weerstaan en heb om de Playstation Exclusive titels een nieuwe PS4 op de kop getikt.
Heb gelijk de Uncharted Special Collection, The Last of Us Remastered en God of War 3 erbij gekocht. Heb ook Destiny bij de console gekregen maar die heb ik nog niet opgestart.
Inmiddels heb ik Uncharted 1 uitgespeeld en ben ik met Uncharted 2 op ongeveer 30%. Wat een gave games zeg en ben echt blij met mijn aankoop. Jaloers heb ik vaak naar de trailers gekeken van Uncharted en met de Uncharted 4 gameplay video's kon ik niet langer dan een PS4 aanschaffen. Ik kijk dus ook enorm naar die game uit.
Er staan nog een aantal games op mijn verlanglijstje:
- The order 1886
- Ratchet & Clank
- Bloodborne
Het gaat mij dus om de PS4 exclusives. Als een game zowel op PS4 als PC beschikbaar is gaat mijn voorkeur dus uit naar de PC.
Zijn er nog andere tips voor PS3 remastered / PS4 exclusive games? Ik vind RPG's wel heel tof maar aangezien ik ook vader ben van 2 kleine bengels durf ik mij daar niet aan te wagen aangezien dit toch ietsje te veel tijd kost...
Heb gelijk de Uncharted Special Collection, The Last of Us Remastered en God of War 3 erbij gekocht. Heb ook Destiny bij de console gekregen maar die heb ik nog niet opgestart.
Inmiddels heb ik Uncharted 1 uitgespeeld en ben ik met Uncharted 2 op ongeveer 30%. Wat een gave games zeg en ben echt blij met mijn aankoop. Jaloers heb ik vaak naar de trailers gekeken van Uncharted en met de Uncharted 4 gameplay video's kon ik niet langer dan een PS4 aanschaffen. Ik kijk dus ook enorm naar die game uit.
- The order 1886
- Ratchet & Clank
- Bloodborne
Het gaat mij dus om de PS4 exclusives. Als een game zowel op PS4 als PC beschikbaar is gaat mijn voorkeur dus uit naar de PC.
Zijn er nog andere tips voor PS3 remastered / PS4 exclusive games? Ik vind RPG's wel heel tof maar aangezien ik ook vader ben van 2 kleine bengels durf ik mij daar niet aan te wagen aangezien dit toch ietsje te veel tijd kost...
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Welcome to the club !juggle schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:52:
Zo, na jaren Alleen maar Nintendo en PC Gamer te zijn geweest kon ik de verleiding niet weerstaan en heb om de Playstation Exclusive titels een nieuwe PS4 op de kop getikt.
- The order 1886
- Ratchet & Clank
- Bloodborne
Bloodborne zou ik zo snel mogelijk halen
Qua exclusives zit je denk ik al wel goed, later dit jaar Horizon Zero Dawn en (hopelijk) The Last Guardian, misschien lijkt je dat ook wat. Ben zelf ook wel fan van Rime, kijk daar ook eens naar zou ik zeggen
Wauw die Horizon Zero Down ziet er ook vet uit! Ik heb nog niet eens de PS4 op zijn top grafische prestaties gezien aangezien ik alleen nog maar remastered PS3 games heb gespeeld. Ik heb nog een hoop in te halen eerst :-)
Kijk eens in dit schema:juggle schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:52:
- The order 1886
- Ratchet & Clank
- Bloodborne
https://en.wikipedia.org/...neration%29#PlayStation_4
Met inFamous en Killzone heb ik me ook erg vermaakt.
- Chaoss
Volgens mij komt Horizon Dawn pas in 2017?
Inderdaad zou ik Killzone en Infamous ook niet overslaan, vooral niet omdat je deze nu voor een habbekrats kunt kopen.
Inderdaad zou ik Killzone en Infamous ook niet overslaan, vooral niet omdat je deze nu voor een habbekrats kunt kopen.
[ Voor 59% gewijzigd door Chaoss op 07-04-2016 18:19 ]
Niet helemaal waar sony zei dat the last guardian en horizon op scheme liepen voor 2016, al zal ik er maar niet helemaal van uitgaan.Chaoss schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:18:
Volgens mij komt Horizon Dawn pas in 2017?
Verder zou je nog bepaalde playstation klassiekers via psnow kunnen spelen als je wilt.
Ja doe ik ook inderdaad maar zelfs als ik dat niet gedaan heb is het tegenwoordig zo binnen dat is wel echt super nice.bram1984 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:34:
[...]
De laatste keer dat ik een digitale game kocht en op de de download moest wachten, kan ik me niet meer herinneren. Ik push alles inderdaad, zodat het klaar is als ik thuiskom. Of pre-loaden inderdaad.
Ik zou niet teveel waarde hechten aan het spelen van The Order. Ziet er wel mooi uit maar het is echt een matige gamejuggle schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:52:
- The order 1886
- Ratchet & Clank
- Bloodborne
Ik vind The Order top, voor wat het probeert te zijn. Als je een shooter verwacht dan gaat het tegenvallen. Maar als je je erop instelt een Heavy Rain achtige game te gaan spelen met super graphics en een tof verhaal, dan is 'ie des te beter.Xfade schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:30:
[...]
Ik zou niet teveel waarde hechten aan het spelen van The Order. Ziet er wel mooi uit maar het is echt een matige gameTenzij je hem voor een tientje kan krijgen. Bloodborne is een aanrader, neem dan gelijk The Oldhunters erbij.
Ik vond hem ook best leuk, ik heb tenslotte de bundel met die game voor een mooie prijs gekocht. Alleen te kort, te generic en in herhaling vallend, met rare AI.bram1984 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:02:
[...]
Ik vind The Order top, voor wat het probeert te zijn. Als je een shooter verwacht dan gaat het tegenvallen. Maar als je je erop instelt een Heavy Rain achtige game te gaan spelen met super graphics en een tof verhaal, dan is 'ie des te beter.
Ik denk dat ik the order wel kan waarderen. Ik speel sowieso een game voor de beleving. Ik ben dan ook echt iemand die rustig even naar de omgeving kan kijken tijdens het spelen.
Firewatch! Zelf wel gekocht maar nog niet gespeeld. Wacht op het juiste moment hoe gek dat ook klinkt.juggle schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:43:
Ik denk dat ik the order wel kan waarderen. Ik speel sowieso een game voor de beleving. Ik ben dan ook echt iemand die rustig even naar de omgeving kan kijken tijdens het spelen.
Firewatch ziet er interessant uit maar aangezien die wel op Steam komt wacht ik daar wel ff een leuke aanbieding af ☺
juggle schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:52:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link