Ik heb zojuist remote play geprobeerd via mijn windows 10 pc echter krijg ik niet het scherm van mijn ps4 te zien, enkel een zwart scherm met een paar knopjes erin (options, share en de ps knop) deze werken wel. dus als ik hierop druk gebeurd er wel wat er zou moeten gebeuren op mijn ps4. weet iemand hier een oplossing voor?
edit: ik heb wel geluid
[ Voor 3% gewijzigd door MCKenzy99 op 07-04-2016 22:46 ]
[ Voor 16% gewijzigd door The_Worst op 08-04-2016 00:21 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Beide apparaten zijn bedraad en ik heb het ook op de laagste settings geprobeerd. Nu lees ik dingen op internet over drivers, maar daar heb ik zelf geen verstand van?The_Worst schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 00:20:
De meeste problemen ontstaan door een slechte verbinding. Alle een lagere resolutie geprobeerd? Beide apparaten bedraad aangesloten?
Is al op steam, en goedkoper ookjuggle schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:58:
Firewatch ziet er interessant uit maar aangezien die wel op Steam komt wacht ik daar wel ff een leuke aanbieding af ☺
Hele toffe game wel, imo!
Hoe maakt u verbinding ? Lokaal / via internet ? Ik cancel de tool als ie zoekt naar de ps4, om zo handmatig te kunnen zoeken (code invoeren, die ik via de ps4 heb gekregen via instellingen > remote play ).MCKenzy99 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 07:46:
[...]
Beide apparaten zijn bedraad en ik heb het ook op de laagste settings geprobeerd. Nu lees ik dingen op internet over drivers, maar daar heb ik zelf geen verstand van?
Videokaart drivers zou raar zijn , tenzij deze een jaar / te oud zijn.

Ik heb o.a. geprobeerd:
ESET firewall rule aangemaakt voor PS4 Remote Play.
ESET firewall uitgezet.
OSX Firewall aangezet met PS4 Remote Play 'allow incoming connections'
OSX Firewall aangezet met 'allow signed apps to receive incoming traffic' aan (ofzoiets)
Nieuw account op m'n MBP aangemaakt
Bedraad geprobeerd. (MBP/MBA en PS4)
Wireless geprobeerd. (MBP/MBA en PS4)
Reboot zonder re-open windows.
Ik word er een beetje kriegel van
Ik had in VirtualBox onder Windows10 (op mijn MBP) meer success. Ik kon in ieder geval registreren, maar krijg vervolgens de Remote Play met een alleen een zwart scherm. De PS4 reageerde wel op de controller.
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Blown past falling sands
Until Dawn.... Aanrader.juggle schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:52:
Zijn er nog andere tips voor PS3 remastered / PS4 exclusive games? Ik vind RPG's wel heel tof maar aangezien ik ook vader ben van 2 kleine bengels durf ik mij daar niet aan te wagen aangezien dit toch ietsje te veel tijd kost...
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Blown past falling sands
The order was zeer tofjuggle schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:43:
Ik denk dat ik the order wel kan waarderen. Ik speel sowieso een game voor de beleving. Ik ben dan ook echt iemand die rustig even naar de omgeving kan kijken tijdens het spelen.
Verwijderd
Het is een filmpje waarin je de eerste beelden van de mogelijke nieuwe look van de playstation store te zien krijgt na de 4.0 update.
Filmpje heet dan ook Leak Possible new playstation 4 firmware update 4.0 playstation store leaked
YouTube: Leak Possible new playstation 4 firmware update 4.0 playstation store leaked
Dat denk ik dan ook. Ik zie het als een interactieve serie. En het verhaal met alle plot-twists etc. is geniaal.Chaoss schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:40:
[...]
Serieus? Heb ooit een Season-pass gekocht en ik heb alleen de eerste gespeeld, kan me er niet toe zetten. Slechte graphics is 1 ding maar de gameplay is imho ook saai, denk dat telltale games niets voor mij zijn.
[...]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Er zijn al mensen die de nieuwe Store nu al hebben, die word zoals hierboven al gezegd in fases uitgerold en staat dus inderdaad los van welke firmware dan ook.dutchgio schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:49:
We hebben nu net 3.50 gehad, de Store is natuurlijk gewoon een web-app, die kun je ook buiten firmware updates om updaten. Hoeft dus niet pas met 4.0 te komen.
Zie bijvoorbeeld hier: http://segmentnext.com/20...-on-ps4-great-but-choppy/
PSN: Maichel
Ik maak verbinding via internet, beide apparaten via Ethernet. ik heb het ook via handmatig gedaan en ik heb daarmee wel verbinding gekregen(met geluid en bediening met controller) maar ik kreeg geen beeld.Xfade schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:59:
[...]
Hoe maakt u verbinding ? Lokaal / via internet ? Ik cancel de tool als ie zoekt naar de ps4, om zo handmatig te kunnen zoeken (code invoeren, die ik via de ps4 heb gekregen via instellingen > remote play ).
Videokaart drivers zou raar zijn , tenzij deze een jaar / te oud zijn.
Edit: Hij staat ook als primaire ps4 geregistreerd, ik heb wel twee accounts die op primair staan, misschien is dit een probleem.
[ Voor 9% gewijzigd door MCKenzy99 op 08-04-2016 11:11 ]
Ik speel juist een PS4 omdat ik niets te maken wil hebben met specs, settings en drivers.
Goed idee.SqueakyClean schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:15:
Hey, is een apart topic over remote play niet handig? De laatste paar honderd posts gaan alleen hier nog maar over...
Ik speel juist een PS4 omdat ik niets te maken wil hebben met specs, settings en drivers.
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
overdrijven is ook een vakSqueakyClean schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:15:
Hey, is een apart topic over remote play niet handig? De laatste paar honderd posts gaan alleen hier nog maar over...
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Gisteren remote play getest bij mijn broer thuis. Hij op zijn PS4 en ik remote op die van mij. Black Ops ging boven verwachting vrij goed. Zeker wel lag te merken. Maar de techniek is erg interessant. Hoop dat ze het hier en daar nog verbeteren, echter werkt het nu al vrij goed.
[ Voor 3% gewijzigd door ChuckyDevil op 08-04-2016 11:46 ]
Ik zou zeggen: tel de posts eens. Ik denk dat hij er niet ver van uit de buurt zit. Echt complete pagina's lang.
Mee eens, straks wordt het weer zo'n CUH-1200 versie verhaal.bram1984 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:58:
[...]
Ik zou zeggen: tel de posts eens. Ik denk dat hij er niet ver van uit de buurt zit. Echt complete pagina's lang.
Tja, ik was er na een uurtje al helemaal klaar mee. Vond de gameplay, in hoeverre je het uberhaupt zo kan noemen, tergend. Smaken verschillen gelukkig!Paulus07 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:11:
[...]
The order was zeer tofTijdje terug voor de 3e run gespeeld. En blijf me verbazen over de graphics en helemaal hoe ze spelen met belichting. Als je soms door die straatjes loopt en de lichtval erin. damn. nog steeds mooiste game op de ps4
Ik zou van het verlanglijstje Bloodborne het meeste aanraden, al kost die wel weer redelijk wat tijd. Het is wel een game die je een tijdje kan wegleggen als je te weinig tijd hebt, omdat het toch meer een gameplay dan verhaal gedreven RPG is (je moet hoogstens weer even inkomen).
psn: jagermeistertim
Kan het zijn dat ik de Store al 'standaard' zo heb?Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:34:
Hoi hebben jullie dit al gezien ?
Het is een filmpje waarin je de eerste beelden van de mogelijke nieuwe look van de playstation store te zien krijgt na de 4.0 update.
Filmpje heet dan ook Leak Possible new playstation 4 firmware update 4.0 playstation store leaked
YouTube: Leak Possible new playstation 4 firmware update 4.0 playstation store leaked
Volgens mij na de 3.50 update denk ik dan.
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Een tv filmen met flits aanVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:34:
Hoi hebben jullie dit al gezien ?
Overigens: ik heb net toevallig een eindbaas in Bloodborne verslagen via Remote Play. Dus het is goed te doen.ChuckyDevil schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:45:
Tja, we moeten het natuurlijk weer over VR en Bloodborn hebben. Het is nu even nieuw en straks weet iedereen dat het aardig werkt. Dan is het tijd om te hebben over Dark Souls, Uncharted en Doom etc.
Gisteren remote play getest bij mijn broer thuis. Hij op zijn PS4 en ik remote op die van mij. Black Ops ging boven verwachting vrij goed. Zeker wel lag te merken. Maar de techniek is erg interessant. Hoop dat ze het hier en daar nog verbeteren, echter werkt het nu al vrij goed.
Ik weet zeker dat deze spellen toch niet uitverkocht zijn op de release dag. Bedoel welke retailer is er zo gek om te weinig in te kopen voor deze top spellen? Daarnaast is er grote kans dat deze spellen voor een lagere prijs verkocht worden bij winkels als mediamarkt.
Dus wat is het nut nog van pre order?
Omdat er mensen zijn die dag 1 willen spelen en wel graag de extra digitale goodies die je bij de preorder krijgt willen. Anders doen de winkels/publishers dit niet he.aaaido schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:57:
Wat is het nut nog van een pre order? Was net bij gamemania voor doom en uncharted 4. Beide rond de 65 euro om te pre orderen.
Ik weet zeker dat deze spellen toch niet uitverkocht zijn op de release dag. Bedoel welke retailer is er zo gek om te weinig in te kopen voor deze top spellen? Daarnaast is er grote kans dat deze spellen voor een lagere prijs verkocht worden bij winkels als mediamarkt.
Dus wat is het nut nog van pre order?
Verwijderd
Op de frontpage van de Store (non-mobile) staat een banner die je er in 1 keer naartoe leidt. Doe er je voordeel mee!
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ook jammer dat psprices.com DLC sales niet weergeeft. Voor de rest is ie beter dan de blog. (heb Driveclub Season Pass gekocht)Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:10:
Ik weet niet of het al gemeld is hier (ik kwam het nog niet tegen), maar er is een soort secret sale gaande op PSN, die niet is aangekondigd via het Playstation Blog. Meer dan 200 DLC Packs / Season Passes zijn nu in de aanbieding (onder meer Driveclub, Assassin's Creed: Syndicate, Far Cry 4 en Rocket League).
Op de frontpage van de Store (non-mobile) staat een banner die je er in 1 keer naartoe leidt. Doe er je voordeel mee!
spoiler: je weet dat je bij de blood starved beast een npc kan oproepen die de fight wat makkelijker maakt.ChuckyDevil schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:29:
Haha cool. Bloodborne ook getest inderdaad. Helaas zit ik nog steeds vast bij Blood-starved beast.
en verder pre orderen heeft inderdaad weinig zin, helemaal aangezien de mediamarkt elke launch wel met een actie komt, maar mensen die naar de gamemania gaan zijn minsten net zo erg.
Zet t ff in spoiler.. [spoiler] blabla [/spoilerr] (maar dan met 1 r)Nieuwevolger schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:48:
[...]
spoiler:: je weet dat je bij de blood starved beast een npc kan oproepen die de fight wat makkelijker maakt.
en verder pre orderen heeft inderdaad weinig zin, helemaal aangezien de mediamarkt elke launch wel met een actie komt, maar mensen die naar de gamemania gaan zijn minsten net zo erg.
Nu ik je toch spreek: wanneer ga jij aan Bloodborne beginnen?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Om 19:00 uur gaat het los geloof ik.
Ben wel benieuwd!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Waarschijnlijk DarkSouls 3!dvdkiwi schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:25:
Die info is geen spoiler waardig Leno
Nu ik je toch spreek: wanneer ga jij aan Bloodborne beginnen?
Lijkt me leuker dan Bloodborne..
Succes, ik kijk wel een keertje met je mee via Twitch of zo
Ben ook wel benieuwd welke ik het vetst ga vinden.dvdkiwi schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:33:
Mij lijkt het precies andersom
Succes, ik kijk wel een keertje met je mee via Twitch of zo
Edit: 3.50 brengt dus ook 4TB support.
http://www.engadget.com/2...4-update-hidden-features/
Edit2: alleen die passen allemaal niet.
[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 08-04-2016 17:13 ]
[YouTube: https://youtu.be/072FR4Yvv3Q]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Waren 2 dagen geleden ook al actief maar ok dank.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 17:14:
PlayStation Europe
Check out this week’s discounts from PlayStation Store:
Hier geen blu-ray liggen, vhs-je zal proppen worden.
Uiteraard gedaanXfade schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 19:17:
Of je google dat even... 23422342 hits.
Kan hier niet uit opmaken als het ook werkt bij wisselen van disc.Press the PS button.
You can stop playback and return to the home screen. If the disc is capable of continued playback, the next time you play the disc you can resume playback from the point where you stopped.
Ik heb hier bekabeld de remote play getest en zie rond de 10Mbps traffiek met momenten.
Zowel op mijn vaste pc als op men surface pro 3 (met usb netwerkcard) gaat het vloeiend met minimale inputlag.
Maar!!! Ik vind het beeld precies mistig(fog)....als ik FIFA speel zou je denken dat de weatherconditions foggy zijn! Battlefront viel het minder op, maar toch alsof men brightness te hoog staat.
In FIFA is het zo erg dat als ik tegen de zijlijn aan de overkant speel, ik de diepte niet kan inschatten en echt in de mist sta :-)
Nog mensen dergelijke ervaring?
None
+1 Lekker dit, ik post hier niet vaak maar lees wel veel en er zijn er hier zoveel die zo graag de wijsneus tegenover een ander wil gaan uithangen, het lijkt soms wel of hun leven er vanaf hangtMarc3l schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 19:31:
[...]
Uiteraard gedaan
[...]
Kan hier niet uit opmaken als het ook werkt bij wisselen van disc.
Denk dat er nog wat kinderziektes in de Remote Play apps zitten voor de desktop. Zo is het onmogelijk voor mn broertje om zijn PS4 (secondary) uit rest mode aan te zetten via Remote Play, de app vind niks via lokaal netwerk en gaat gelijk over naar zoeken via internet. Dan zet hij automatisch de mijne aan 40KM verderop (primary ingesteld). Handmatig de console activeren via de code heeft dus geen enkel nut, je koppelt je PS4 eraan en vervolgens start ie alsnog een ander PS4 opbram1984 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:27:
Ik probeer mijn Remote Play gerelateerde posts tot een minimum te beperken, maar waar het eerst prima werkte, krijg ik nu het volgende te zien nadat mijn MacBook verbinding maakt. Hij ziet dus de PS4 wel en schakelt deze ook in, maar zodra de verbinding tot stand komt en het menu zichtbaar zou moeten worden, dit dus. Ik ben verbonden via 5G en mijn verbinding is snel zat. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Mac opnieuw proberen aan te melden, heb ik al gedaan.
[afbeelding]
Bij een vriend van me werkt het perfect om zijn secondary PS4 op te starten vanuit rest mode, juist omdat hij de code heeft gebruikt. Het werkt dus wel, alleen niet bij iedereen....
En om even de IT Crowd te citeren: have you tried turning it off and on again?
[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 08-04-2016 22:05 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ja heb de eerste story missie uitgespeeld, vind het op zich wel tof maar er zijn/komen echt een heleboel spellen beschikbaar die ongeveer hetzelfde zijn. Waarvan sommigen ook nog eens F2P terwijl je voor Battleborn 60 euro moet betalen.Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 10:53:
Iemand battleborn al gespeeld? Zo ja: wat vind je er van?
Dus ik denk niet dat ik 'm ga aanschaffen, als ik al geld aan een MOBA/Team-based Shooter uit ga geven dit jaar dan aan Overwatch van Blizzard.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
10 second ninja DONE
Volgens mij zoekt hij eerst op je interne netwerk naar een PS4 dus zal het via je eigen netwerk gaan.Sagat schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 12:46:
Sf5, wel single player, loopt ook lekker met remote play. Zowel ps4 als pc (win10) bekabeld. Enige wat ik me afvraag is of ik over mijn interne nw ga of via internet, kan je dat ergens zien?
Niet helemaal waar, overwatch is niet eens een moba. Verder zijn er bijna geen moba-shooters en heeft battleborn een singelplayer en co op functies.On_E schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 11:42:
[...]
Ja heb de eerste story missie uitgespeeld, vind het op zich wel tof maar er zijn/komen echt een heleboel spellen beschikbaar die ongeveer hetzelfde zijn. Waarvan sommigen ook nog eens F2P terwijl je voor Battleborn 60 euro moet betalen.
Dus ik denk niet dat ik 'm ga aanschaffen, als ik al geld aan een MOBA/Team-based Shooter uit ga geven dit jaar dan aan Overwatch van Blizzard.
De rest valt smerig tegen, ook deze maand is het weer om te huilen.
Ze weten wel wat ze weggeven.
Smiling as the shit comes down...
PSN ID: Beest41
Helemaal mee eens, ik speel ze niet eens meer. Maar nomnom Galaxy was wel een leuk spel jaScrooLoose schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 13:25:
Ik heb nu 3 maanden een PS4 + Plus abo en van die 3 maanden waar ja dus gratis 3 games per maand krijgt is er maar 1 geweest die echt leuk was om te spelen en dat was Nom Nom Galaxy.
Verwijderd
De controller is snel leeg en zo kun je gewoon doorspelen.
Ze leveren er standaard een te korte kabel er bij.
Deze verleng USB kabel is 3 meter en dat is meer dan genoeg.
Prik hem altijd gewoon ff in m'n telefoon lader. Is ie ook zo vol en ding zit toch naast me in stopcontactVerwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:54:
Ik heb nog even een verleng USB kabel gekocht voor mijn playstation 4 controller.
De controller is snel leeg en zo kun je gewoon doorspelen.
Ze leveren er standaard een te korte kabel er bij.
Deze verleng USB kabel is 3 meter en dat is meer dan genoeg.
Nickname does not reflect reality
Huh daat is raar, je hoort normaal nooit geklaag over ps plus? Maar misschien ben je de enigste.ScrooLoose schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 13:25:
Ik heb nu 3 maanden een PS4 + Plus abo en van die 3 maanden waar ja dus gratis 3 games per maand krijgt is er maar 1 geweest die echt leuk was om te spelen en dat was Nom Nom Galaxy.
Met een powerbank werkt ook prima.Brad Pitt schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:26:
[...]
Prik hem altijd gewoon ff in m'n telefoon lader. Is ie ook zo vol en ding zit toch naast me in stopcontact
Een kabel aan de PlayStation vind ik altijd een beetje eng, een onhandig actie en de PS stuitert op de grond...
Nieuwevolger schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:29:
[...]
Huh daat is raar, je hoort normaal nooit geklaag over ps plus? Maar misschien ben je de enigste.
[ Voor 23% gewijzigd door ralph075 op 09-04-2016 15:42 ]
Anker lader ftw. Telefoon vol. Tablet vol. Controllers vol. Fietskoplampje vol. Hopsaralph075 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:40:
Met een powerbank werkt ook prima.
Is er btw al iemand die een fix voor de black screen error bij remote play heeft?
Ff de taalnazi uithangen: het is enigst kind en verder altijd enige...Nieuwevolger schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:29:
[...]
Huh daat is raar, je hoort normaal nooit geklaag over ps plus? Maar misschien ben je de enigste.
Vandaag een paar potjes Dead Star gespeeld en vind het erg gaaf! Ziet er tof uit en speelt als een twin stick shooter gekruist met een moba... Nu gratis bij PS+ en te spelen waard!
[ Voor 17% gewijzigd door SqueakyClean op 09-04-2016 21:05 ]
Die blauwe vaas is erg leuk maar die gele vind ik echt het enigst?SqueakyClean schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 21:03:
Ff de taalnazi uithangen: het is enigst kind en verder altijd enige...
Van die vijf clowns, vind ik hem de enigste van het stelBrad Pitt schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 21:09:
[...]
Die blauwe vaas is erg leuk maar die gele vind ik echt het enigst?
Pun intended
Iemand die weet hoe dit zit?
Verwijderd
Bij mij werkt het nog steeds prima zonder iets te hoeven veranderen.bram1984 schreef op zondag 10 april 2016 @ 08:09:
Ik las net dat sinds 3.50 gameplay niet meer automatisch wordt opgenomen? Ik wilde gisteren inderdaad iets uploaden en dat lukte inderdaad niet, maar ik kan in de settings niets vinden.
Ik zet het trouwens wel eerst op USB stick.
Ik meen dat dat samenhangt met de remote play functionaliteit.bram1984 schreef op zondag 10 april 2016 @ 08:09:
Ik las net dat sinds 3.50 gameplay niet meer automatisch wordt opgenomen? Ik wilde gisteren inderdaad iets uploaden en dat lukte inderdaad niet, maar ik kan in de settings niets vinden.
Edit: @hierboven. Zou het daar aan liggen?
[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 10-04-2016 08:50 ]
Ik ben redelijk op de hoogte van games in general en dat met name console games. Maar dan ga ik even door de plus games heen:
Dead Star (PS4) - ik had er letterlijk nog nooit van gehoord. Kan uiteraard positief of negatief zijn.
- Zombi (PS4) de matige re-release van een wii u launch game
- I Am Alive (PS3) - deze titel ken ik van naam, maar daarbuiten geen idee over de gameplay
- Savage Moon (PS3) Zegt me helemaal niks
- A Virus Named Tom (PS Vita) ken ik van een humble bundle op pc, leuke puzzle game, maar niet iets waar ik heel vrolijk van wordt.
- Shutshimi (PS Vita) wut?
De 5 games bij de buren ken ik allemaal wel. Vooropgesteld, de ps+ kunnen leuke games zijn. Het kan zijn dat mijn game kennis toch niet zo up to date is als ik inschat.
En ondanks de bekendheid kunnen de games van de buren ook tegenvallen.
Maar voor mij, als ik kon kiezen, zou ik absoluut voor de selectie van de buren gaan.
Wat (overstappen of console erbij) altijd een mogelijkheid is, maar praktisch komt het niet goed uit.
Ik snap het waarom, maar ik vind het jammer.
Als we straks echt de console hardware upgrades krijgen en heeft gaat in de games ook impact hebben, zal ik toch overwegen om weer terug te gaan naar kamp ms.
Al hoewel ik dan misschien ook nog wel in fases mijn pc ga upgraden en me qua consoles ga bezighouden op mijn backlog.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Kies jij je console lekker op basis van de games die bij het online abo worden weggegeven. En zoals al vaker gezegd: de buren tasten dieper in de buidel voor deze games, omdat ze hopeloos achter de feiten moeten aan lopen. Je moet toch wat dan hè. En on a personal note: alle vette AAA shit die ik wil(de) spelen, heb ik al lang in huis gehaald of haal ik op release. Daarbij zijn de meesten al in een sale langs gekomen voor een Euro of 10. Als je dan nog steeds met smart op bepaalde AAA titels zit te wachten, dan moet je je afvragen of gaming niet een te dure hobby voor je is. Ik heb dan liever games die ik anders nooit zou kopen, zoals Zombi.Sagat schreef op zondag 10 april 2016 @ 09:05:
Ik weet het, gegeven paard en, je betaald voor online spelen en het is verder bonus......maar.
Ik ben redelijk op de hoogte van games in general en dat met name console games. Maar dan ga ik even door de plus games heen:
Dead Star (PS4) - ik had er letterlijk nog nooit van gehoord. Kan uiteraard positief of negatief zijn.
- Zombi (PS4) de matige re-release van een wii u launch game
- I Am Alive (PS3) - deze titel ken ik van naam, maar daarbuiten geen idee over de gameplay
- Savage Moon (PS3) Zegt me helemaal niks
- A Virus Named Tom (PS Vita) ken ik van een humble bundle op pc, leuke puzzle game, maar niet iets waar ik heel vrolijk van wordt.
- Shutshimi (PS Vita) wut?
De 5 games bij de buren ken ik allemaal wel. Vooropgesteld, de ps+ kunnen leuke games zijn. Het kan zijn dat mijn game kennis toch niet zo up to date is als ik inschat.
En ondanks de bekendheid kunnen de games van de buren ook tegenvallen.
Maar voor mij, als ik kon kiezen, zou ik absoluut voor de selectie van de buren gaan.
Wat (overstappen of console erbij) altijd een mogelijkheid is, maar praktisch komt het niet goed uit.
Ik snap het waarom, maar ik vind het jammer.
Als we straks echt de console hardware upgrades krijgen en heeft gaat in de games ook impact hebben, zal ik toch overwegen om weer terug te gaan naar kamp ms.
Al hoewel ik dan misschien ook nog wel in fases mijn pc ga upgraden en me qua consoles ga bezighouden op mijn backlog.
+1, heb het 'nodig' om online te gamen. Mocht er een game bijzitten die ik leuk vind is dat mooi meegenomen (dat is voor mij ook alleen nog Rocket Leauge).Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 09:33:
lekker doen wat goed voelt sagat, ik zie die + games als ' meh ' heb er serieus nog nooit 1 gespeeld, buiten rocket league om. je lapt gewoon om online te kunnen gamen en voor de party chat, so be it. pc is allemaal gratis etc mja het moet ergens vandaan komen voor sony.
Ik denk dat het daar wel iets mee te maken heeft ja.bram1984 schreef op zondag 10 april 2016 @ 08:49:
Als ik de Share knop ingedrukt houd om het menu in te gaan, kan ik geen videoclips meer opslaan. Net weer geprobeerd.
Edit: @hierboven. Zou het daar aan liggen?
Hier sla ik dagelijks gameplay op met de share knop, zonder problemen
*ik hou de share knop niet ingedrukt maar tik 'm even aan. Net iets anders ingesteld denk ik.
Ik heb madmen's knowledgebram1984 schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:16:
Dank voor de Insight.
was met pstv al
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ik probeer de technische reden erachter even te bedenken, maar geen idee?Yucko schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:42:
remote play op high quality (60fps) = geen video recording
was met pstv al
Een console keuze is voor iedereen persoonlijk en juist binnen deze keuze spelen diverse factoren mee.
For the record, mijn redenen: Het is de meest krachtige console, en het is de enige console die sf5 speelt. Klaar.
Maar ja, gezien beide diensten gratig games bieden, is het voor mij iets wat meetelt in hoe happy ik ben met de console. En het komt op mij nu over als 'there not even trying' en zoals in mijn eerst post, ik begrijp het, betekent niet dat ik het er mee eens ben.
Ik heb niet de illusie dat deze posts erover iets zullen veranderen aan het Sony beleid, maar als ik dit hier niet kan ventileren, waar dan wel?
Edit: btw wel valide punt over de sales, die zijn minstens even goed als bij MS zoniet beter. Als ze echt geen zak om ons gaven hoefden ze dat ook niet te doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 10-04-2016 12:41 ]
10 second ninja DONE
Dat zal je altijd blijven houden, dat Microsoft nu volgens sommigen het wel beter doet is omdat ze ook meer in het hoekje gedreven zijn door de overmacht van Sony (mij gaat het om de games en niet om de console, kan er helaas maar 1 hebben ,, kwestie van keuze en dat werd de ps4 )
Als men Thief nu bv als Plus Game zou zetten zeggen ze.. oude meuk, of heb ik al.. gegarandeerd dat men weer gaat klagen...
het wordt voor mij even wachten of de games wat zijn deze maand, ben playstationloos ...tot verzekering uit gaat betalen... maar ik zie het ook als een bijdrage aan het netwerk en onderhoud voor servers enzo.. en met de update schijnt dat ook een stuk verbeterd te zijn !
Zou leuk zijn als Sony eens een kijkje zou gunnen in hun serverpark mbt de ps4 ..
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18:51
Waarschijnlijk te weinig cpu power, of de chip die voor remote play wordt gebruik wordt ook voor shareplay gebruikt en dat ding kan maar 1 taak tegelijk?bram1984 schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:36:
[...]
Ik probeer de technische reden erachter even te bedenken, maar geen idee?
Hier nog een aardig item over de PS4.5: http://www.gamekings.nl/videos/de-kwestie-over-de-ps4-5/
[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 10-04-2016 13:28 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Het is formeel genomen gewoon 'enig' kind. Een overtreffende trap van enig, eniger dan enig, bestaat niet. Enigst kind is overigens wel informeel correct sinds het opgenomen wordt in woordenboeken, maar de taalpurist gebruikt immer enig of enigeSqueakyClean schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 21:03:
[...]
Ff de taalnazi uithangen: het is enigst kind en verder altijd enige...![]()
Vandaag een paar potjes Dead Star gespeeld en vind het erg gaaf! Ziet er tof uit en speelt als een twin stick shooter gekruist met een moba... Nu gratis bij PS+ en te spelen waard!
Maar goed. Ik ben dus even bezig geweest met die PS+ game van vorige maand, of daarvoor zelfs, Flame Over. Wat een geinig spelletje zeg
Net even geprobeerd en werkt hier zonder problemen.superjona schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:40:
Heeft iemand ook last van het bereiken van de webstore? Lukt al de hele dag niet meer.
- Chaoss
Ik zou zeggen little big planet en anders ander half week wachten op rachtet and clank. en anders misschien minecraft, voor de rest houd het dan wel op denk ik.Chaoss schreef op zondag 10 april 2016 @ 14:43:
Iemand nog een tip voor een leuke game voor jong kinderen van 4-5 jaar? Zit de Store te doorzoeken maar het meeste lijkt me te moeilijk.
- Chaoss
Couch coöp zou leuk zijn maar dan is Rayman legends de leukste game die ook voor een jong publiek geschikt is, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand van 4,5 dat onder de knie krijgt
[ Voor 82% gewijzigd door Chaoss op 10-04-2016 16:27 ]
Trouwens je hebt ook nog knack, maar dat schijnt nog een best lastige game te zijn. Kan wel co op.
[ Voor 19% gewijzigd door Nieuwevolger op 10-04-2016 16:46 ]
Snoopy's grote avontuur is wel een leuke game voor de wat kleinere, onze dochter is in ieder geval gek van. Maar voor meer games in die leeftijds-categorie is een Wii denk ik het beste.Chaoss schreef op zondag 10 april 2016 @ 14:43:
Iemand nog een tip voor een leuke game voor jong kinderen van 4-5 jaar? Zit de Store te doorzoeken maar het meeste lijkt me te moeilijk.
Is op zich wel handig als je een game niet voor de release prijs wilt kopen maar als hij ergens een price drop krijgt wel weer mee wilt nemen.
Budgetgaming ken ik, alleen is een beetje onoverzichtelijk om acties te vinden.
Http://www.budgetgaming.n...page=laatsteprijsreacties
Op pepper komen soms ook wel mooie aanbiedingen voorbij.
Dit topic is gesloten.
![]()
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link