Verwijderd

Ik kijk elk weekend ff op https://psprices.com/region-nl/index?platform=PS4
Gebruik die alleen omdat ik enkel digitale games wil, schijfjes wisselen houd ik niet van.

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Ik zou graag gebruik willen maken van de remote play functionaliteit op mijn laptop. Ik krijg het helaas niet aan de praat. Ik heb de software gedownload, alleen ik krijg geen connectie. Ook niet handmatig door middel van een code. Hebben meer mensen hier last van?

Ik heb wel gemerkt dat mijn account niet als primary staat ingesteld op mijn PS4, kan dit het probleem zijn? Dit krijg ik helaas niet opgelost omdat ik blijkbaar mijn account al een keer als primary disabled heb. Nu kan ik hem het komende half jaar dus niet meer disabelen. Heel vreemd allemaal aangezien ik maar 1 PS4 heb en nog nooit ergens anders ben ingelogd.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:32
Dat is het probleem ja
Nee. Dat is helemaal niet het probleem.

Je kan namelijk prima Remote Play gebruiken wanneer de PS4 als secundair staat ingesteld, daar is namelijk die code voor! Als je PS4 als primair staat kan je Remote Play gebruiken zonder de PS4 te koppelen met de code, dan is inloggen al voldoende. Daarnaast kan je met secundair niet Remote Play gebruiken over het internet, enkel lokaal.

Dat de code niet werkt heeft niks te maken met het feit of je PS4 primair staat of niet, er is dus wat anders aan de hand. Herstart je PS4 en laptop/pc en probeer het dan nog een keer. Je router opnieuw starten kan ook helpen.

Overigens staat de console primair, niet je account. Een veel voorkomende misverstand: je hebt niet een hoofdaccount op een PS4. Je hebt een hoofd PS4 voor een account. Via de instellingen op je PS4 en dan naar PSN instellingen kan je je PS4 deactiveren en activeren. Via de website moet je alleen doen als je geen toegang meer hebt tot je PS4, bijvoorbeeld als hij kapot is en je hebt een vervanging. Dit kan je één keer per half jaar doen. Als jouw PS4 dus binnen die tijd echt defect raakt en niet opstart, kan jij de nieuwe PS4 niet als primair activeren.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
nvm, dubbel

[ Voor 94% gewijzigd door ralph075 op 10-04-2016 22:06 ]

• ralph075
  • Niet online
RedHat schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:34:
Is er ergens een plek / topic waar acties voor games van de PS4 bijgehouden / doorgegeven worden?

Is op zich wel handig als je een game niet voor de release prijs wilt kopen maar als hij ergens een price drop krijgt wel weer mee wilt nemen.

Budgetgaming ken ik, alleen is een beetje onoverzichtelijk om acties te vinden.
Games waarvan je weet dat je ze wilt hebben, maar niet tegen de hoofdprijs, kan je volgen in de pricewatch met een prijsalert. Tevens kan je ze in de tracker plaatsen, zodat je daar makkelijk de prijs kunt bijhouden.
Marktplaats is ook een optie om goedkoper aan games te komen.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 23:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
De laatste 2 keer heb ik http://www.secondplayer.nl gebruikt werkt imho beter dan marktplaats en is veiliger.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Chaoss schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:01:
De laatste 2 keer heb ik http://www.secondplayer.nl gebruikt werkt imho beter dan marktplaats en is veiliger.
Goeie tip! Ziet er goed uit, thnx :)

Als we nou met zn allen van Tweakers het daar gaan doen, houden we t lekker gecontroleerd :>

• Richi E.

Richi E.

ASNNetworks schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:20:
[...]

Nee. Dat is helemaal niet het probleem.

Je kan namelijk prima Remote Play gebruiken wanneer de PS4 als secundair staat ingesteld, daar is namelijk die code voor! Als je PS4 als primair staat kan je Remote Play gebruiken zonder de PS4 te koppelen met de code, dan is inloggen al voldoende. Daarnaast kan je met secundair niet Remote Play gebruiken over het internet, enkel lokaal.

Dat de code niet werkt heeft niks te maken met het feit of je PS4 primair staat of niet, er is dus wat anders aan de hand. Herstart je PS4 en laptop/pc en probeer het dan nog een keer. Je router opnieuw starten kan ook helpen.

Overigens staat de console primair, niet je account. Een veel voorkomende misverstand: je hebt niet een hoofdaccount op een PS4. Je hebt een hoofd PS4 voor een account. Via de instellingen op je PS4 en dan naar PSN instellingen kan je je PS4 deactiveren en activeren. Via de website moet je alleen doen als je geen toegang meer hebt tot je PS4, bijvoorbeeld als hij kapot is en je hebt een vervanging. Dit kan je één keer per half jaar doen. Als jouw PS4 dus binnen die tijd echt defect raakt en niet opstart, kan jij de nieuwe PS4 niet als primair activeren.
Bedankt voor de uitgebreide reactie.
Wanneer ik het met de code probeer krijg ik de foutmelding 'Kan de PS4 niet registeren'.

Via mijn PS4 kan ik de console niet meer als primair instellen. Hij geeft dan de melding dat mijn account op een andere PS4 al als primair staat ingesteld. Wat volgens mij helemaal niet kan.

Heeft iemand contactgegevens van de Nederlandse of Europese servicedesk van Playstation?
Ik was heel even in gesprek met ze via de mail, maar kreeg vervolgens te horen dat ik bij de Nederlandse servicedesk moest zijn zonder een doorverwijzing 8)7 .

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:04

S913

Abusus non tollit usum

Gewoon 020 nummer: https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/contact-us/

Maar kan je niet in de PSN account zien welke apparaten aan je account hangen en indien nodig eentje deactiveren?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 08:10
Ja, je kan alle apparaten deactiveren via je https://account.sonyentertainmentnetwork.com.

automation fanboy

• Richi E.

Richi E.

Dat werkt dus helaas niet meer. Hier staat ook maar 1 PS4:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/29fr6h.png

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:39
Ik wil een 2e dualshock 4 controller aanschaffen. Nu ben ik net opgelicht op MP(nee, was niet eens voor dubbeltje 1e rang) maar zoek dus een voordelig geprijsde. Vlakbij zit een shop waar ik kan afhalen maar deze geeft aan dat het een "niet europees model" is waarbij er alleen een kleurverschil zou zijn. Het binnenwerk zou exact hetzelfde zijn.
Nu heb ik gelezen dat bij het aziatische model de functie van de O en X omgedraaid zouden zijn.

Onderbuik zegt maar gewoon van wegblijven maar ben dan toch wel weer nieuwsgierig of het ook echt kan zijn.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
ebk71 schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:55:
Ik wil een 2e dualshock 4 controller aanschaffen. Nu ben ik net opgelicht op MP(nee, was niet eens voor dubbeltje 1e rang) maar zoek dus een voordelig geprijsde. Vlakbij zit een shop waar ik kan afhalen maar deze geeft aan dat het een "niet europees model" is waarbij er alleen een kleurverschil zou zijn. Het binnenwerk zou exact hetzelfde zijn.
Nu heb ik gelezen dat bij het aziatische model de functie van de O en X omgedraaid zouden zijn.

Onderbuik zegt maar gewoon van wegblijven maar ben dan toch wel weer nieuwsgierig of het ook echt kan zijn.
Je kan op PS4 gewoon de functie van alle knoppen omdraaien/aanpassen naar wat je wilt...dus als het zo is dat O en X zijn omgedraaid (wat mij niet lijkt...) dan kan je dat gewoon aanpassen.

Zie hier:

http://www.pushsquare.com...ton_remapping_work_on_ps4

PSN: Maichel

• ralph075
  • Niet online
Ik snap jouw opmerking, maar het lijkt me vanzelfsprekend dat je verstandig zaken moet doen op Marktplaats. Zo koop ik daar alleen als ik de koop face-to-face kan afronden.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:34

JSchut

.....

Codemasters: We’re delighted to announce that we're expanding our portfolio of studios to include the team from Evolution Studios http://bit.ly/1YoQSBs

Wel goed nieuws dit :)

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 11-04-2016 11:07 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:14
Thanks ziet er goed uit, meteen even een game plaatst.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

JSchut schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:07:
Codemasters: We’re delighted to announce that we're expanding our portfolio of studios to include the team from Evolution Studios http://bit.ly/1YoQSBs

Wel goed nieuws dit :)
Helemaal voor al die mensen die er werkten

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Let wel op dat dit geen gratis service is:
Als de game is verkocht wordt er 10% servicekosten in rekening gebracht aan de verkoper. Dit wordt ingehouden op het uitbetaalde bedrag. Kopers betalen een klein bedrag van €1,99 aan transactie kosten bij het bestellen van de game.
Met wat gezond verstand ben je waarschijnlijk via tweakers / marktplaats vaak goedkoper uit.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:43
Kjid schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:33:
[...]

[...]

Met wat gezond verstand ben je waarschijnlijk via tweakers / marktplaats vaak goedkoper uit.
Wat een bedragen zeg, en dan ook nog 2x verdienen aan een transactie. Ik verkoop mn spul wel via tweakers/MP met de kleine kans dat het fout gaat.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:19
Kjid schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:33:
[...]

[...]

Tuurlijk kan het goedkoper, maar kan het ook betrouwbaarder? Bij MP en Tweakers ben je nog altijd afhankelijk van de andere partij. Als die erop uit is om je te belazeren, dan doe je daar niets tegen. Niet elke game heeft namelijk interesse bij de ervaren verkopers en kopers.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:45
ik heb in totaal denk:

50+x Marktplaats
300+x Ebay
34x Tweakers

waarvan er 2x is fout gegaan (2x ebay, beide transactie met China)

vooral Tweakers is goed te vertrouwen, soms op markplaats regel je iets en opeens hoor je niks meer van ze

nothing stops this train

Evolution Studios wordt als compleet team ingelijfd door Codemasters. Positieve verrassing (voor zowel de gamers als de werknemers). Ben benieuwd met wat voor race games deze twee teams samen kunnen komen.

http://www.gamesindustry....ing-becomes-vp-of-product

[ Voor 23% gewijzigd door ASNNetworks op 11-04-2016 11:43 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:34

JSchut

.....

Kol Nedra schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:41:
soms op markplaats regel je iets en opeens hoor je niks meer van ze
Dit had ik vorige week. Shadow of mordor GOTY geruild tegen Batman. Hij stelde zelf voor om eerst te sturen. Dus ik mijn adres gegeven. En dan ineens radio stilte. Dus maar weer te koop gezet.

Wel weer Mad Max gekocht via marktplaats voor 15 euro :)

Tot nu toe nog nooit problemen gehad bij het kopen en verkopen via marktplaats. Al vermoed ik dat het me nog vast wel een keer zal overkomen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

mooi nieuws dat de mannen van evolution studio weer aan werk kunnen. vraag me dan alleen af of ze de kwaliteit ( en dan vooral de graphics kunnen) evenaren van driveclub. je zou zeggen dat moet dus makkelijk lukken, maar ik denk dat het budget dat ze daar hebben fors kleiner is dan wat ze bij sony kregen. Zou wel vet zijn als ze met een spirtueel vervolg van motorstorm komen.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Martinspire schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:40:
[...]

Tuurlijk kan het goedkoper, maar kan het ook betrouwbaarder? Bij MP en Tweakers ben je nog altijd afhankelijk van de andere partij. Als die erop uit is om je te belazeren, dan doe je daar niets tegen. Niet elke game heeft namelijk interesse bij de ervaren verkopers en kopers.
Een tussenpersoon als in die site is handig en geeft men een veiliger gevoel. Ik zat er toevallig laatst nog over na te denken om te kijken of zoiets rendabel kan zijn nadat mijn collega opgelicht was via MP.

V/d week hier op t.net nog benaderd door iemand die mij speakers wilde verkopen.
Ik gaf mijn (echt té lage) prijs door en ging zomaar akkoord. Toen ging er al een alarmlampje branden.
Even profile check, nog geen dag oud.
Toen gevraagd wáár en wanneer ik de speakers kon testen, geen reactie meer. Toen wist ik het 100% zeker

Gisteren PB van t.net dat het een oplichter was :+

Ik doe het eigenlijk altijd. Aangeven dat ik het op wil halen en vraag om het adres. Vertrouw ik de boel, dan laat ik het opsturen. Vertrouw ik het niet, ga ik e.e.a. dieper checken en de mensen vh opgegeven adres bellen.

En als ik het dan nog steeds niet vertrouw, haak ik af of stap ik in de auto om het op te halen.

Helaas kan je je geld niet terughalen via de bank, dus moet je zelf voorzichtig zijn.

Met verkopen idem dito. Je kan het komen bekijken en testen, dan betalen. Opsturen is eigen risico.
Hierom is het wel fijn dat je op T.net de reviews hebt per verkoper.. Geeft nét dat beetje meer vertrouwen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
ralph075 schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:42:
[...]

Ik snap jouw opmerking, maar het lijkt me vanzelfsprekend dat je verstandig zaken moet doen op Marktplaats. Zo koop ik daar alleen als ik de koop face-to-face kan afronden.
En dat is bij secondplayer niet nodig, dus beter/veiliger. Ik wil simpel online een game opzoeken en daarbij niet gebonden zijn aan een bepaalde regio. Daarna gewoon met ideal betalen en er vanuit kunnen gaan dat het aankomt

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:06
Ik vermaak mij op het moment uitstekend met Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Echt een heel gaaf spel! Voor het eerst sinds BF heb ik ook weer plezier in de MP. :*) CoD vind ik MP al jaren niets meer aan.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

breaking: om 3 uur komen de reviews online van rachtet and clank.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 21:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Afbeeldingslocatie: http://cdn-huzlers.pressidium.com/wp-content/uploads/2014/10/cnn-breaking-news.png

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Maichel
LuPo schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:49:
Ik vermaak mij op het moment uitstekend met Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Echt een heel gaaf spel! Voor het eerst sinds BF heb ik ook weer plezier in de MP. :*) CoD vind ik MP al jaren niets meer aan.
Ja me too! Blijft steeds echt spannend :D

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:28
Maichel schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:44:
[...]

Ja me too! Blijft steeds echt spannend :D
Ik heb hem sindskort ook in mijn bezit. Voeg me toe als je een potje wilt spelen :) -> Selec1

• Paulus07
  • Niet online
R&C was altijd dikke fun. Zelfs de simpele versies die uit kwamen zoals de quest for booty etc. :)
Ga deze denk ook wel weer halen :P

Verwijderd

Ik heb Ratchet net ook gepreordered.
Deeltje 3 van rachtet and clank waren mooie jeugdsentimenten :). 1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Titanfall 2 is coming to PS4. Watch the first teaser trailer before 12 June gameplay reveal:

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-11 19:03
Wat een heerlijke maand idd, Dark Souls 3 en Ratchet & Clank. Grotere tegenpolen zijn er nauwelijks denkbaar, maar voor mij voorlopig de games die er toe doen. Al houd ik Doom met een schuin oog in de gaten...

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
R&C heeft geen coop zeker? Zou wel gaaf zijn, elk een karakter. :D

Edit, Net sniper elite uitgespeeld, leuke game voor 18 euro. Nu beginnen aan de extra dlc missies.

[ Voor 42% gewijzigd door Chaoss op 11-04-2016 22:24 ]

yep rachtet and clank is alleen solo te spelen, deeltje 3 was destijds wel splitscreen te spelen en had speciale online game modus. baalde altijd dat je niet zomaar een 3e controller op je ps2 kon aansluiten. Had m'n playstation ook niet aangesloten op het internet.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Jammer, toch wel de ideale game om couch coop te spelen, vooral omdat de game al 2 hoofdpersonages heeft

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:10
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:09:
PlayStation Europe ‏

Titanfall 2 is coming to PS4. Watch the first teaser trailer before 12 June gameplay reveal:

[video]
Kan deze game niet bij Microsoft blijven? Ga weg, ik hoef je futuristische zooi niet. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

DARK SOULS™ III Dynamisch Thema (Gratis en Exclusief voor PlayStation®Plus):

Klik Hier om te Downloaden

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0700-CUSA03365_00-ETH0000000000343/1460422702000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:45
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 06:29:
DARK SOULS™ III Dynamisch Thema (Gratis en Exclusief voor PlayStation®Plus):

Klik Hier om te Downloaden

[afbeelding]
Nice, thanks.

Vandaag komt de Apocalypse Edition binnen :D.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:52
Zit er erg aan te denken om Vice City te halen voor PS4.
Wie speelt deze nog meer?

Geweldige oude tijden herbeleven

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:17:
Zit er erg aan te denken om Vice City te halen voor PS4.
Wie speelt deze nog meer?

Geweldige oude tijden herbeleven
Ik heb Vice City.

Erg leuk als nostalgie, maar je moet wel wennen aan de achterhaalde graphics.

De trofeeën en breedbeeld modus zijn wel erg leuk gedaan.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:24:
[...]

Kan deze game niet bij Microsoft blijven? Ga weg, ik hoef je futuristische zooi niet. ;)
Jij net maar ik wel ;) op de pc gespeeld en was eigenlijk best een leuk spel!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Store is geupdate, Battleborn beta is nu hier te downloaden: https://store.playstation...04249_00-BATTLEBORN000001

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:18:
[...]

Ik heb Vice City.

Er is geen grafische verbetering?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Dat heeft alleen niks met de update van de store te maken, want die stond er al. :)

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:18:
Er is geen grafische verbetering?
Niet echt veel inderdaad:

Mijn eigen opname van de vergelijkbare GTA III.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:04
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:18:
[...]

Ik heb Vice City.

Hoe kun je "NUTTERTOOLS" intypen op je DualShock? Of "TANKTANKTANK"?

• LuPo
LOL, in mijn herinnering waren games vroeger grafisch een stuk mooier.. :P

[ Voor 20% gewijzigd door LuPo op 12-04-2016 11:22 ]

Verwijderd

CappieL schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:20:
https://www.google.nl/#q=nuttertools+ps4+vice+city

Even proberen dus.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:39
LuPo schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:21:
LOL, in mijn herinnering waren games vroeger grafisch een stuk mooier.. :P
Laatst ook nog wat Amiga games op een emulator gespeeld, en dat "kon" gewoon niet, dat dat er vroeger zó uit zag en je er zó lyrisch over was. Kan je vaak beter gewoon een mooie memory laten :)

Nickname does not reflect reality

• Maichel
Dat had ik vooral met de oude FIFA spellen....toen dacht ik van "Wow, dit lijkt echt net echt..." en als je nu FIFA06 ofzo ziet denk je....JEZUS!! :D

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:19:
[...]

Dat heeft alleen niks met de update van de store te maken, want die stond er al. :)
Echt? Dan was denk ik de link in de mail die ik kreeg verkeerd, had vannacht een mail over de beta met een link naar de store die toen in elk geval niet werkte.
CappieL schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:20:
[...]

Of X X stick rechts O O stick links vierkantje vierkantje etc. :P
En dan helemaal overnieuw beginnen als je 1 keer fout ging. :o
niekvandermeer schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:37:
[...]

Echt? Dan was denk ik de link in de mail die ik kreeg verkeerd, had vannacht een mail over de beta met een link naar de store die toen in elk geval niet werkte.
Open beta was ook al vanaf de 8e, de download was ook al veel eerder beschikbaar meende ik.

• Mars18
Maichel schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:31:
Dat had ik vooral met de oude FIFA spellen....toen dacht ik van "Wow, dit lijkt echt net echt..." en als je nu FIFA06 ofzo ziet denk je....JEZUS!! :D
Haha ja, had ik altijd met Hidden and dangerous mijn 1e shooter _/-\o_
Wat een spanning had ik toen zeg samen met een vriend

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

dutchgio schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:38:
[...]

Of X X stick rechts O O stick links vierkantje vierkantje etc. :P
En dan helemaal overnieuw beginnen als je 1 keer fout ging. :o
Och man hou toch op... Het is me serieus 1x gelukt om op die manier een fatality te doen bij Mortal Kombat..

rondje, vierkant, omhoog, omlaag, linksboven, rechtsonder etc etc etc...
en dan net 2 pixels teveel naar links staan en het nog niet nailen.. :|

titanfall 2 lijkt me wel wat, helemaal als de zwaard combat met de titans er goed in verwerkt en ze wat hulp krijgen van dice voor de graphics :) .

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:58
Gister op mijn 30e verjaardag De pre-order van Uncharted 4 gehad _/-\o_

Tot die tijd nog bezig met The Division, Maar dat gaat toch niet de topper het jaar worden voor mij. Wellicht gaat het nog komen, maar voor mij voelt het heel duidelijk aan dat het een Ubisoft titel is. Een stad in verschillende delen. En daar telkens dezelfde shit zoeken en opdrachten uitvoeren. Wellicht wat kort door de bocht :p

Nogsteeds teleurgesteld in mezelf dat ik gefaald heb met Bloodborne :-(
Dark souls daarom maar even laten schieten.

• Maichel
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:36:

Tot die tijd nog bezig met The Division, Maar dat gaat toch niet de topper het jaar worden voor mij. Wellicht gaat het nog komen, maar voor mij voelt het heel duidelijk aan dat het een Ubisoft titel is. Een stad in verschillende delen. En daar telkens dezelfde shit zoeken en opdrachten uitvoeren. Wellicht wat kort door de bocht :p

Gefeliciteerd nog ;)

• WeAreLegion
  • Niet online

Gefeliciteerd nog :) en ik kan je wel keer helpen met Bloodborne hoor ;)

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53

Proficiat! En same here, Bloodborne hulp geen probleem.

Ik heb hetzelfde met The Division. Eén keer tot lvl30 gespeeld, klein beetje DZ gedaan en was er klaar mee. Tot level 30 is het gewoon een Ubi game inderdaad, een paar story missies en voor de rest alleen maar side dingen en opvulling. Echo hier, missing agent daar. En dan heb je lvl30 bereikt en dan kun je lekker gear gaan farmen want je wilt natuurlijk alles! Maar daarvoor heb je de DZ wat altijd op hetzelfde neerkomt, en de daily missies op hard (Destiny anyone?)

Nee geef mij maar Dark Souls 3 of over een maand Uncharted 4 en Doom :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PlayStation Store this week – Dark Souls III, Ratchet & Clank, DOOM beta, more:

Klik Hier

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1659/26035668560_5033bcb95f_m.jpg

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik dacht al, R&C was toch pas volgende week :)
Ratchet and Clank
15th April (France). Full PAL release follows on 20th April,

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Xerox
  • Laatst online: 11-11 23:55
YakuzA schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:34:
Ik dacht al, R&C was toch pas volgende week :)

[...]
Wel erg jammer ja.. :(

PSN: Redrafted

Verwijderd

Ik heb de nieuwe PS Store op de PS4:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cf2E41rWIAEIceA.jpg:large

Ik vond het niet echt makkelijk en overzichtelijk nu.

Gelukkig heb ik de PS Store via de browser nog op de laptop.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:48
Ik doe mijn ps4 shopping (van de matige ps+ games :P ) meestal via mijn iphone app, maar daar wordt ik ook niet vrolijk van, crashed ook regelmatig, misschien beter met de recente updates......

[ Voor 0% gewijzigd door Sagat op 12-04-2016 15:57 . Reden: tiepfaut ]

10 second ninja DONE

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:39
Sagat schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:56:
Ik doe mijn ps4 shopping (van de matige ps+ games :P ) meestal via mijn iphone app, maar daar wordt ik ook niet vrolijk van, crashed ook regelmatig, misschien beter met de recente updates......
Ah ok, ik vond al dat de Android versie zo ongelooflijk crap was en dat dat vast niet zo zou zijn op Apple maar dat maakt blijkbaar niet uit. Vaag. Het is echt aan van de meest dramatische apps die ik heb, eigenlijk zonde van de geheugenruimte. Vanaf de PC gaat het allemaal stukken sneller, beter, mooier en makkelijker.

Nickname does not reflect reality

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:01:
[...]

Ah ok, ik vond al dat de Android versie zo ongelooflijk crap was en dat dat vast niet zo zou zijn op Apple maar dat maakt blijkbaar niet uit. Vaag. Het is echt aan van de meest dramatische apps die ik heb, eigenlijk zonde van de geheugenruimte. Vanaf de PC gaat het allemaal stukken sneller, beter, mooier en makkelijker.
Inderdaad, die PS4 app op iOS is ook een drama. Je moet er niet in gaan lopen zoeken als je niet naar iets specifieks op zoek bent. Ik weet meestal wat ik wil hebben, zoek ze op in de app, reken af en zet ze in de downloadlijst. Maar even lekker door de aanbiedingen zoeken, dat zit er niet in :+

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-11 22:23

The_Worst

Unox

Brad Pitt schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:01:
[...]

De PlayStation Store is overal een drama. In de Android app wordt een browser geladen en door de app scrollt zelfs dat enorm traag. Softwareontwikkeling is en blijft Sony's zwakste punt. :N

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Marc3l
Gister een game op geplaatst en vandaag verkocht (zonder dat gedoe van mp).
Ga ik vaker gebruiken.

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:53
Marc3l schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:43:
[...]

Gister een game op geplaatst en vandaag verkocht (zonder dat gedoe van mp).
Ga ik vaker gebruiken.
het gedoe van FB vind ik een groter probleem

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:43
bram1984 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:47:
Ik doe het gewoon via Safari. Nooit problemen mee.
Via chrome is het ook geen probleem en gaat het prima. Toch raar dat de store op de ps4 zelf en de apps gewoon brak zijn.

• Marc3l
ppeterr schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:23:
[...]

het gedoe van FB vind ik een groter probleem
Wat bedoel je hiermee, privacy gedeelte ofzo?

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:53
Marc3l schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:28:
[...]

Wat bedoel je hiermee, privacy gedeelte ofzo?
Nee ik heb geeen fb :D

Verwijderd

Thema Ratchet & Clank™ Promo (Gratis):

Klik Hier voor Download

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP9000-CUSA01073_00-ETH0000000000375/1460509277000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Verwijderd

PlayStation Europe

New deal of the week is now live on PlayStation Store. Grab a discount on Far Cry Primal:

https://store.playstation...03309_00-APEXDAY1EMEAGOLD

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cf6SPq1WIAASfv3.jpg:large

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-11 14:29
E 49,99 ipv E 79,99

scheelt weer klikken

PSN ID: Svennie-NL

• LuPo
Toch vind ik €50 ipv €80 nou niet bepaald een aanbieding.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:10
De gewone game is al een paar keer voor € 39,25 te koop geweest (fysiek). Special Edition nu € 42,99 (http://www.budgetgaming.n...+special+edition_PS4.html).

[ Voor 43% gewijzigd door Jumpman op 13-04-2016 12:03 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

corset schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:12:
[...]

Ach, dat is in dit topic normaal. de dennis haat is een beetje het niveau van de CoD squealers. Erg schattig, maar totaal geen enkele inhoud. Gewoon negeren, zolang ze er zelf gelukkig van worden :+
Sommige mensen worden ouder, leren wat dingen, en snappen dat op internet stoer doen totaal geen nut heeft, anderen.. ja, die worden zoals dat. :-( Je doet er weinig aan.
Hey ik speel ook CoD, ja....! :( (oh wacht, je bedoelt de CoD haters...) Helemaal mee eens... d:)b

Maar Dennis is top. Niets meer en niets minder. De dingen die hij post zijn altijd handig of entertaining, zoals z'n CoD video's... Ik ben blij met 'm...! :)

• WeAreLegion
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:58:
Toch vind ik €50 ipv €80 nou niet bepaald een aanbieding.
30 euro goedkoper is een behoorlijke aanbieding, dat spel dan nog niet goedkoop is dat is wat anders :) ik heb er zelf 70 voor betaald (deel het met een vriend van me) dus 35 per persoon was een mooie prijs.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
De prullenbak is weer blij met jullie hapjes, nu maar weet OT :P

Chaoss schreef op woensdag 13 april 2016 @ 18:47:
[mbr] De prullenbak is weer blij met jullie hapjes, nu maar weet OT :P[/mbr]
Flauw hoor Dennis, om in te loggen met je Mod-account :>

• WeAreLegion
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 13 april 2016 @ 19:01:
[...]

Flauw hoor Dennis, om in te loggen met je Mod-account :>
Dat zou wel een stunt wezen haha.

Maar goed het is hier wel rustig haha veel mensen Dark Souls III aan het doen. Ik vermaak me er echt uitermate mee! Wat een bazen spel is het toch ook.
WeAreLegion schreef op woensdag 13 april 2016 @ 19:02:
[...]

Dat zou wel een stunt wezen haha.

Maar goed het is hier wel rustig haha veel mensen Dark Souls III aan het doen. Ik vermaak me er echt uitermate mee! Wat een bazen spel is het toch ook.
Even de kiddo's naar bed gooien zo en ga ik ook weer aan de slag.

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ik heb nog amper gespeeld maar de eerste indruk is inderdaad goed. Blijf de thematiek van BB intrigrerender vinden, maar je merkt alsnog dat dit een post-BB Souls-game is, wat gruwelijkere en snellere monsters enzo. Zeer nice.
Oh wow, Ebay pakt uit?

PS4, 500GB, StarWars Battlefront, Fallout 4 en Darksouls 3 Bundle.. voor $389 :D

Ebay PS4 Bundle

Lekker samengesteld pakketje hoor
Gizmondo over de PSVR :)

"Can it really compete with Oculus Rift and HTC Vive? Having just tried it, I can safely say: Hell yes.

Last night I had the chance to try out the new PS VR for a couple of hours, and holy wow, I can’t wait for this thing to arrive in October"

Hele artikel Gizmondo over PSVR

Leuk artikel, ik hoop alleen dat t warmte/rubber probleem opgelost wordt.. Ik ken mezelf en hoe "enthousiast" ik word tijdens t gamen :D

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 15:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Gz nog! Zat je nog steeds vast in t begin dan, bij de twee wolven op de brug? Ikzelf heb lang niet meer gespeeld, en moet binnenkort echt ff verder (ben nog maar bij Vicar Amelia dacht ik).

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Verwijderd

Begonnen met Sniper:

Ziet er goed en veel belovend uit.

Gekocht tijdens de sale voor 17,99 Euro.

:9~

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

21 minuten No Man's Sky:

Ziet er gaaf uit! :9~

Komt uit dit artikel.

[ Voor 37% gewijzigd door SqueakyClean op 14-04-2016 08:13 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:45
No man's sky is voor mij GOTY 2016, alle andere games zijn vergeleken met No man's sky slecht :)

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 102 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link