• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zeker Dark Souls nog niet gespeeld... :p

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:11
niet mijn game, ik vond Bloodborne ook heel slecht :)

nothing stops this train

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:57
Kan je Ratchet and Clank al spelen via de US store?

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:46

Gregory76

Sony PlayStation freak

giantgiantus schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:26:
Kan je Ratchet and Clank al spelen via de US store?
Het lijkt er wel op.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sacF7Ow.jpg
Ik ben nu alleen niet thuis dus ik kan het niet uitproberen.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Nog maar eens keer uncharted 2 en 3 remaster gaan spelen denk voor UC4 er is. Ook al heb ik alle 3 de delen al helemaal kapot gespeeld op de ps3 destijds :P

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gregory76 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:31:
[...]

Het lijkt er wel op.
[afbeelding]
Ik ben nu alleen niet thuis dus ik kan het niet uitproberen.
Hij is in amerika al uit dat klopt :)

• ralph075
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:59:
Gizmondo over de PSVR :)

"Can it really compete with Oculus Rift and HTC Vive? Having just tried it, I can safely say: Hell yes.

Last night I had the chance to try out the new PS VR for a couple of hours, and holy wow, I can’t wait for this thing to arrive in October"

Hele artikel Gizmondo over PSVR

Leuk artikel, ik hoop alleen dat t warmte/rubber probleem opgelost wordt.. Ik ken mezelf en hoe "enthousiast" ik word tijdens t gamen :D
Uit andere berichten al weleens vernomen dat de VR niet onder doet voor de Rift en Vive, ondanks dat dit volgens de spec-fanatics niet zou kunnen. Toch fijn om nog eens bevestigd te zien dat het "Hell, yes!" best op kan boksen tegen de andere twee. Ik blijf er alle vertrouwen in houden.

• Paulus07
  • Niet online
Hoe sluit je hem trouwens aan op je ps4? begreep dat je er een hdmi kabel bij kreeg. maar die aansluiting is al bezet door de huidige hdmi kabel op de ps4. Of is daar dan dat extra kastje voor wat een hdmi splitter is?

• Gregory76
  • Laatst online: 12:46

Gregory76

Sony PlayStation freak

Paulus07 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:04:
Hoe sluit je hem trouwens aan op je ps4? begreep dat je er een hdmi kabel bij kreeg. maar die aansluiting is al bezet door de huidige hdmi kabel op de ps4. Of is daar dan dat extra kastje voor wat een hdmi splitter is?
Ja, er komt inderdaad nog een kastje tussen.
http://www.gamesradar.com...comes-playstation-vr-box/

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Het is al bijna Oktober! >:)
PSVR met speciale kabel naar de extra kast, vanaf je PS4 gaat de HDMI ook naar dat kastje (niet naar je TV dus vanaf de PS4) en vanaf kastje HDMI naar je TV en een stroomkabel dacht ik.

Dus: PS4 -HDMI> PSVR Kastje -HDMI> TV en PSVR -> PSVR Kastje

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wat me wel opvalt deze generatie, hoe f*ing lui developers zijn geworden. Slaat gewoon nergens op. Gamebreaking bugs blijven gewoon jaren in het spel zitten zonder dat er iets aan wordt gedaan, want hey, het verkoopt toch wel.
Voorbeelden;

Battlefield 4 save bug (lose all progress)
Lords of the Fallen (geluiden+stemmen vallen weg, ook zijn vijanden niet meer te horen)
Onzinnige slowdowns in games

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• ralph075
  • Niet online
ASNNetworks schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:28:
[...]
PSVR met speciale kabel naar de extra kast, vanaf je PS4 gaat de HDMI ook naar dat kastje (niet naar je TV dus vanaf de PS4) en vanaf kastje HDMI naar je TV en een stroomkabel dacht ik.

Dus: PS4 -HDMI> PSVR Kastje -HDMI> TV en PSVR -> PSVR Kastje
Voor visueel ingestelde personen, hieronder een afbeelding van aansluitschema voor VR en break-out box:

Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/m8yz0hc4k8f66bmpqv2y.jpg

• duhuh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 08:21

duhuh

duh...

Zou de ps4.5 die "extra" kastje overbodig maken ? Eigenlijk hoop ik op 2 spelers mogelijk met 2x psvr.

nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan

• Paulus07
  • Niet online
2x het beeld sturen naar een bril zal denk heel zwaar worden voor de hardware.
duhuh schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:48:
Zou de ps4.5 die "extra" kastje overbodig maken ? Eigenlijk hoop ik op 2 spelers mogelijk met 2x psvr.
Tenzij je voor in huis 2 PSVR's koopt, maar niet veel mensen zouden er twee van kopen lijkt me. Als iemand een PSVR heeft, heeft ie ook een PS4 ;) Dus dan neemt die persoon toch lekker zn PS4 mee en heb je 2 spelers met 2x PSVR.

Bovendien, als je toch al beide in PSVR speelt en geen menselijke interactie is, wat is dan nog het nut om bij elkaar te zitten :+ Dan kan je toch netzgoed gewoon ieder in zn eigen huis via PSVR en Party Chat :)

[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 14-04-2016 11:05 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• duhuh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 08:21

duhuh

duh...

ASNNetworks schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:56:
[...]

Tenzij je voor in huis 2 PSVR's koopt, maar niet veel mensen zouden er twee van kopen lijkt me. Als iemand een PSVR heeft, heeft ie ook een PS4 ;) Dus dan neemt die persoon toch lekker zn PS4 mee en heb je 2 spelers met 2x PSVR.

Bovendien, als je toch al beide in PSVR speelt en geen menselijke interactie is, wat is dan nog het nut om bij elkaar te zitten :+ Dan kan je toch netzgoed gewoon ieder in zn eigen huis via PSVR en Party Chat :)
Ik speel heel vaak bo3 en andere co-op games met zoontje op 1 ps4 haal toch liever 2x psvr dan 2x psvr en nog een ps4 :P

Maar in andere gevallen heb je gelijk en soms elkaar gewoon weg uitlachen om een domme actie lijkt me raar met zo'n psvr op je kop :)

nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan

Kol Nedra schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:24:
niet mijn game, ik vond Bloodborne ook heel slecht :)
Slecht is iets anders dan niet jouw ding. :P

Ik vind The Witcher 3 en GTA 5 ook weinig aan. Maar dat maakt beide games niet minder briljant.

Het idee achter NMS is briljant, maar ik ben heel benieuwd in hoeverre dit boeiend blijft. Gun het die dude van Hello Games wel. Sympathieke gast.

[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 14-04-2016 11:42 ]

bram1984 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:40:
[...]

Het idee achter NMS is briljant, maar ik ben heel benieuwd in hoeverre dit boeiend blijft. Gun het die dude van Hello Games wel. Sympathieke gast.
Ik denk dat VR heel veel aan t spel gaat toevoegen.. Ik denk dat het dan 'saai rondvliegen' en uren spenderen dingen ontdekken een stuk intenser en immersive wordt :)
Ik zie bij de no man sky demo een ps4 controller ( wel bedraad, dus kan ook via de pc zijn) word gebruikt, maar is het ook op de ps4? Dacht dat de ps4 versie 30fps liep maar dat weet ik niet zeker. We mogen heel tevreden zijn als de ps4 versie er zo uit ziet straks.

• Paulus07
  • Niet online
Bedenk me iets. stel je gebruikt remote play op je pc, en je hebt een vive of oculus. werken die dan ook met de beeld input?

Zal wel niet, maar zou wel lache zijn :P
Paulus07 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:03:
Bedenk me iets. stel je gebruikt remote play op je pc, en je hebt een vive of oculus. werken die dan ook met de beeld input?

Zal wel niet, maar zou wel lache zijn :P
Nja, je ziet gewoon wat je normaal op je monitor zou zien. Dus je ziet een 720p compressed stream via je Oculus/Vive. Maar echt VR is dat niet, je hebt dan gewoon een 720p game stream op je Vive. Dat is alsof je je af vraagt of je video's via YouTube website kan bekijken op de Vive. Ja het werkt, maar echt spannend is het niet.

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-11 18:58
Nieuwevolger schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:51:
Ik zie bij de no man sky demo een ps4 controller ( wel bedraad, dus kan ook via de pc zijn) word gebruikt, maar is het ook op de ps4? Dacht dat de ps4 versie 30fps liep maar dat weet ik niet zeker. We mogen heel tevreden zijn als de ps4 versie er zo uit ziet straks.
Dat was mij ook al opgevallen en dacht doet ook al gelijk dat het vast pc was. Aan de andere kant, als je zag hoe 'laat' die asteroïden werden geladen, zou het zomaar wel de ps4 kunnen zijn.
Edit: bijvoorbeeld vanaf 15:10

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Pepper92 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:16:
[...]

Dat was mij ook al opgevallen en dacht doet ook al gelijk dat het vast pc was. Aan de andere kant, als je zag hoe 'laat' die asteroïden werden geladen, zou het zomaar wel de ps4 kunnen zijn.
Edit: bijvoorbeeld vanaf 15:10
Vanwege het constant genereren van de omgeving zat er af en toe wel redelijk pop-up in die demo, gaat vast nog wel terugkomen in reviews.

Moet zeggen dat ik bij eerste aankondiging erg enthousiast was, dat verdween toen grotendeels omdat het toch wat doelloos leek maar krijg nu wel weer zin in die game, ziet er toch wel gaaf uit en lijkt goed te werken.
Ach wat is doelloos, the devision heeft ook niet echt een doel maar is ook wel een goed spel. Je moet tenminste wel van exploren houden bij no man sky.

Iemand die weet wanneer de battleborn beta eindigd, zou graag nog vrijdag of van het weekend het eventjes uit proberen als dat nog kan.

• Homeland
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:23:
Iemand die weet wanneer de battleborn beta eindigd, zou graag nog vrijdag of van het weekend het eventjes uit proberen als dat nog kan.
18 april stopt hij.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:10
ralph075 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:36:
[...]

[...]

[...]

Voor visueel ingestelde personen, hieronder een afbeelding van aansluitschema voor VR en break-out box:

[afbeelding]
Die USB kabel aan de voorkant is lelijk (De PS 4.5K heeft waarschijnlijk dus USB poorten achterop), als het PCB goed in elkaar zat, zou deze data ook via HDMI moeten kunnen. Ik wordt in ieder geval niet blij van al die kabels. Elke kabel buiten voeding, beeld en netwerk naar het hoofdapparaat is er één te veel. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Jumpman schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:28:
[...]

Die USB kabel aan de voorkant is lelijk (De PS 4.5K heeft waarschijnlijk dus USB poorten achterop), als het PCB goed in elkaar zat, zou deze data ook via HDMI moeten kunnen. Ik wordt in ieder geval niet blij van al die kabels. Elke kabel buiten voeding, beeld en netwerk naar het hoofdapparaat is er één te veel. :)
Gelukkig heb je de bril op tijdens het gamen, hoef je je er ook niet aan te ergeren.

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-11 21:58
Nog mensen die hier Dead Star spelen?

Vind het toch altijd merkwaardig dat zo weinig mensen ook echt iets zeggen in een match.
Ik gebruik gewoon driehoekje, de knop voor voicechat en niemand reageert ook op wat ik zeg.
Mss dat ik dat niet goed doe, maar waarom ik anderen nog niet heb gehoord vraag ik mij wel af.
Lijkt mij toch een redelijk op teamplay gebaseerd spelleke.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 15:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

sanre4l schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:12:
Nog mensen die hier Dead Star spelen?

Vind het toch altijd merkwaardig dat zo weinig mensen ook echt iets zeggen in een match.
Ik gebruik gewoon driehoekje, de knop voor voicechat en niemand reageert ook op wat ik zeg.
Mss dat ik dat niet goed doe, maar waarom ik anderen nog niet heb gehoord vraag ik mij wel af.
Lijkt mij toch een redelijk op teamplay gebaseerd spelleke.
Gisteren m'n eerste match gespeeld, was best leuk. Maar inderdaad akelig stil. Vroeg me t zelfde af toen ik gisteren ff Smite op de PS4 speelde.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-11 21:58
Thrace Grumble schreef op donderdag 14 april 2016 @ 17:16:
[...]

Gisteren m'n eerste match gespeeld, was best leuk. Maar inderdaad akelig stil. Vroeg me t zelfde af toen ik gisteren ff Smite op de PS4 speelde.
Ja, weetje ik snap het wel veel mensen houden niet van praten. Op de PC heb je gewoon de mogelijkheid om snel te typen, dat gaat een stuk moeilijker op de PS4.
Op Smite op de PC communiceren wel veel mensen met elkaar.
Ach, we zijn gewoon onsociale mensen denk ik dan. :X

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 15:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

sanre4l schreef op donderdag 14 april 2016 @ 17:18:
[...]

Ja, weetje ik snap het wel veel mensen houden niet van praten. Op de PC heb je gewoon de mogelijkheid om snel te typen, dat gaat een stuk moeilijker op de PS4.
Het sociale van een pty op de PS4 is juist tof, vind ik. Beetje slap ouwehoeren ftw :) Hoeft niet allemaal zo serieus van mij :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

http://www.psx-sense.nl/2...and-wine-dlc-vrijgegeven/

Kijk hier nog meer naar uit dan uncharted 4 :) . Hopelijk binnenkort een officiele release date en een trailer!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 21:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ja, ik kijk er zeker naar uit want meer Witcher 3 met die kwaliteit is altijd welkom :9
Nee, ik kijk er niet naar uit want ik heb nu al te veel om te gamen/backlog voor MAANDEN :{ :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Paulus07
  • Niet online
sanre4l schreef op donderdag 14 april 2016 @ 17:18:
[...]

Om snel te typen gebruik ik altijd mijn telefoon met de PS app of PS messenger app. Typt makkelijker en sneller dan via de controller :)

Ook bijvoorbeeld om de twitch chat open te hebben staan.
Nou.. er schijnt vandaag een enorme onthulling te komen vanuit DICE!

Geruchten gaan om de nieuwe Battlefield.. Tweet van DICE:

Tweet van DICE

En toen postte iemand dit.. OMG als het toch waar mag zijn! :D
(maar uiteraard zal het een fake zijn)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CgEafd6UMAE3r9b.jpg

*O*

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 15-04-2016 10:56 ]

Zoiets was al subtiel genoemd toch, dat ze niet mee zouden gaan met die futuristische 'shit'.
Alleen is dit dan WO2 vs WO1 wat eerder genoemd werd als gerucht.

In ieder geval een mooie ontwikkeling... :)
Nouja.. geen idee eigenlijk..

Ja er waren geruchten over een WW1..

Maar een Battlefield 5 zit er ook aan te komen.

Als je kijkt naar de BF geschiedenis zijn de hele cijfers (BF2, 3 en 4) de moderne varianten.
de jaartallen (BF1942, 1943, 2142 en Vietnam) ouderwets/futuristisch tijdgebonden :)
DICE heeft ook op facebook gepost :o

Remember storming beaches in BF1942?

oOo

• Homeland
  • Niet online
Zou tof zijn al hoop ik niet dat we nu weer een aantal jaren van alleen maar WO2 shooters in gaan zoals een flinke tijd geleden ook het geval was waarbij echt elke shooter zich in WO2 afspeelde.
Dat zal wel meevallen, er is in elk geval één franchise die daar niet aan mee doet.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-11 19:39
All board the hype train! Choo Choo! *O* *O* *O* *O* *O*

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

rwbk schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:25:
[...]

All board the hype train! Choo Choo! *O* *O* *O* *O* *O*
Next Stop: Obligatory Season Pass- Station! :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-11 19:39
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:26:
[...]

Next Stop: Obligatory Season Pass- Station! :P
The hype train never stops! It only derails XD

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Laten we het hopen. Battlefield 1942 was echt geweldig!
rwbk schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:27:
[...]

The hype train never stops! It only derails XD
_O-

Mijnheer de conducteur, shut up and take my money!

• Paulus07
  • Niet online
Hoe meer WW2 hoe beter :)
Toentertijd zeiden ze dat waarschijnlijk niet zo, maar ik snap je punt ;)

• Paulus07
  • Niet online
poor Leno schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:00:
[...]

Toentertijd zeiden ze dat waarschijnlijk niet zo, maar ik snap je punt ;)
Neuh toen was het een hel idd. Maar ze hebben er toch niks van geleerd vandaag de dag.
Maar meer games en films in die setting zijn meer dan welkom. Mits het van die crap is als de film "fury". Wat een bagger was dat -_- hebben ze eindelijk hun beschikking over een echte tiger tank, doen ze er dit mee :S

Verwijderd

poor Leno schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:54:
Nou.. er schijnt vandaag een enorme onthulling te komen vanuit DICE!

Geruchten gaan om de nieuwe Battlefield.. Tweet van DICE:

Tweet van DICE

En toen postte iemand dit.. OMG als het toch waar mag zijn! :D
(maar uiteraard zal het een fake zijn)

[afbeelding]

*O*
zou tof zijn, of een nostalgische verkrachting.
1942 brings back memories :D
Een bf in de ww2, daar raakt mijn onderstelsel van oplos :) .

• Paulus07
  • Niet online
mail Sony:

Nu beschikbaar bij PS Store
Open beta van DOOM nu beschikbaar

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Jeej. Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan :X
Hopelijk kan de single player me aangenaam verassen :)

Jammer van Battlefield (als het waar is).
Ik vind shooters in huidige tijd (BFBC2, MW1, BF3, BF4) vele malen leuker dan WW2 shooters.
Maar dan wel zonder al die futuristische gadgets.

Ik bestel nog geen kaartjes voor de hypetrain. Wellicht een dagkaart als het zover is ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 15-04-2016 14:10 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:38
Kom maar op met BF 1944 :D helemaal klaar met die futuristische shit (in het shooter fps genre).

Heb ook Battalion 1940 gebacked dus voor die gasten is het te hopen van niet :+ Denk niet dat ze tegen Dice op kunnen. Of het moet weer net zo'n gehaktbal als Star Wars worden..

• Paulus07
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:29:
Kom maar op met BF 1944 :D helemaal klaar met die futuristische shit (in het shooter fps genre).

Heb ook Battalion 1940 gebacked dus voor die gasten is het te hopen van niet :+ Denk niet dat ze tegen Dice op kunnen. Of het moet weer net zo'n gehaktbal als Star Wars worden..
Mwa heb dikke fun gehad met battlefront. :) Doe maar die engine en dan iets van een omaha beach landing ofzo. Desnoods is het een remake van MOH:AA :)

• Poulske
  • Nu online
Ik heb wel vertrouwen in DICE m.b.t. Battefield, er is me nog geen enkele Battlefield tegengevallen.

• Paulus07
  • Niet online
Poulske schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:14:
Ik heb wel vertrouwen in DICE m.b.t. Battefield, er is me nog geen enkele Battlefield tegengevallen.
Ik ken er 1 die me totaal niks deed mbt setting etc. BF:Hardline

• Poulske
  • Nu online
Paulus07 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:24:
[...]

Ik ken er 1 die me totaal niks deed mbt setting etc. BF:Hardline
Maar die is ook niet door DICE gemaakt, maar door Visceral, de makers van Dead Space. ;)

• Poulske
  • Nu online
Volgens mij heeft DICE aan de zijlijn gestaan en hebben ze geholpen, en was Visceral hoofd ontwikkelaar. Maar maakt verder ook niet uit, ik heb een hekel aan Hardline. :p
Dat was ook gewoon een skin van BF4, waar het ze toch wat minder goed afging maar bij Hardline had men tijd zat om de basis, BF4, te fixen.

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Poulske schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:26:
[...]

Maar die is ook niet door DICE gemaakt, maar door Visceral, de makers van Dead Space. ;)
Dead Space was dan wel weer een erg toffe game! :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Hoe laat zou die aankondiging van bf zijn dan?
ja leuk, maar beter houden ze zich bezig met nieuwe storyline voor GTA5.. :(
poor Leno schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:38:
[...]

ja leuk, maar beter houden ze zich bezig met nieuwe storyline voor GTA5.. :(
Rockstar heeft 2 teams de 1 doet gta en de ander hun andere games zoals red dead. Dus dat maakt nog niks uit.
Wilde het net posten voor de mensen die het interesseren. Persoonlijk vind ik RDR een matige game, maar ik ben dan ook niet voor R* games weggelegd. Wel benieuwd hoe het er grafisch uit zal zien.
Nieuwevolger schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:45:
[...]

Rockstar heeft 2 teams de 1 doet gta en de ander hun andere games zoals red dead. Dus dat maakt nog niks uit.
Ja prima, maar daarmee hebben we nog steeds geen nieuwe story ;w

--

En beetje offtopic, en niets met PSVR, maar de Vive:

Meisje moet zombies schieten.. Op 3:10 begint t leuk te worden ;)

In de oorlog hebben we daar dus niets aan.. ze freezed compleet :X

owwww ik kan echt niet wachten op VR *O*

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 15-04-2016 17:58 ]

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
poor Leno schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:55:
[...]

Ja prima, maar daarmee hebben we nog steeds geen nieuwe story ;w

--

En beetje offtopic, en niets met PSVR, maar de Vive:

Meisje moet zombies schieten.. Op 3:10 begint t leuk te worden ;)

In de oorlog hebben we daar dus niets aan.. ze freezed compleet :X

[video]

owwww ik kan echt niet wachten op VR *O*
Wow, dat is wel een heftige reactie zeg. Ik kan me goed voorstellen dat zoiets ontzettend indrukwekkend kan zijn met horror en thriller content. Ben zelf wel fan van dat soort, maar om dat nou in VR te doen lijkt mij ook echt overweldigend.

Ik heb wel telkens meer de neiging om een PSVR te gaan preorderen, maar vraag me echt af of dit het gaat worden. Misschien eerst maar eens ergens proberen, rift of een vive.
Fuff schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:29:
[...]

Wow, dat is wel een heftige reactie zeg. Ik kan me goed voorstellen dat zoiets ontzettend indrukwekkend kan zijn met horror en thriller content. Ben zelf wel fan van dat soort, maar om dat nou in VR te doen lijkt mij ook echt overweldigend.
Ja echt ongelofelijk hoe echt en eng het op haar moet zijn overgekomen, dat ze zo compleet dichtklapt en bevriest terwijl ze wordt 'afgeslacht' :X

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:39
poor Leno schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:35:
Ja echt ongelofelijk hoe echt en eng het op haar moet zijn overgekomen, dat ze zo compleet dichtklapt en bevriest terwijl ze wordt 'afgeslacht' :X
Dit soort mensen gaat waarschijnlijk ook janken en achter een kussen kruipen bij een beetje spannende film dus zo veel zegt dat allemaal niet imho. De één is de ander niet.

Nickname does not reflect reality

• Fuff
  • Niet online
poor Leno schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:35:
[...]

Ja, ik denk ook echt dat veel mensen dit onderschatten. Je zit immers volledig opgesloten en de enige manier is om de bril af te zetten. Ik vraag me dan ook af of dit soort type games/content wel handig is om te gaan ontwikkelen voor VR en ben benieuwd naar toekomstige reacties, ook van grote volwassen kerels die van dit genre houden natuurlijk ;)

Vooral bijzonder om te zien dat ze zelf dus niet haar bril af doet, maar iemand anders (vader?) dat doet, dan moet je wel echt schrikken.
Brad Pitt schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:36:
[...]

Dit soort mensen gaat waarschijnlijk ook janken en achter een kussen kruipen bij een beetje spannende film dus zo veel zegt dat allemaal niet imho. De één is de ander niet.
Ik denk echt dat je dit onderschat, maar ik denk wel dat wat je zegt invloed kan hebben.
Brad Pitt schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:36:
[...]

Tuurlijk, maar dat dit zo op iemand kan inwerken, ook al ben je bang aangelegd..

Heerlijk lijkt me dat! Ik kan me dat gevoel niet meer herinneren dat ik zo ben meegsleept/immersed en echt ergens zo bang voor was :o

• Fuff
  • Niet online
poor Leno schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:40:
[...]

Tuurlijk, maar dat dit zo op iemand kan inwerken, ook al ben je bang aangelegd..

Heerlijk lijkt me dat! Ik kan me dat gevoel niet meer herinneren dat ik zo ben meegsleept/immersed en echt ergens zo bang voor was :o
Ik kan hier ook erg warm voor lopen ja, ik vind het zo fantastisch om helemaal in een film/game te zitten met zweethandjes en niet weg kan kijken, heerlijk. Maar aan de andere kant, iets kan ook té spannend zijn en dan weet ik niet of ik het wel zo leuk vind :')
Fuff schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:44:
[...]

Ik kan hier ook erg warm voor lopen ja, ik vind het zo fantastisch om helemaal in een film/game te zitten met zweethandjes en niet weg kan kijken, heerlijk. Maar aan de andere kant, iets kan ook té spannend zijn en dan weet ik niet of ik het wel zo leuk vind :')
Verheug me nu al op de filmpjes van mensen die compleet flippen en 'buddies' die proberen een prank uit te halen, of zelfs iemand alleen maar aan te raken, en dan vervolgens snoeihard worden neergehoekt omdat de persoon in kwestie zich doodschrikt >:)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 23:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
oehhhhh... als die game nou eens aangekondigd wordt op de E3 en dan dit jaar nog uitkomt :9~ instabuy!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Die hoge piet van dice heeft een uurtje geleden "soon" getweet, met daarop de vraag of we het battlefield youtube kanaal moeten bijhouden zei hij nee.

Ik bedacht me net, het zou ook over de sw battlefront vr gaan.
DAMMIT!!!!!!!!!

Het ging over een 4x XP weekend van Battlefield :( :( :(

[ Voor 26% gewijzigd door poor Leno op 15-04-2016 20:31 ]

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Gaaf! Vond RDR een erg coole game! :)
Afbeeldingslocatie: http://gifrific.com/wp-content/uploads/2012/07/ron-swanson-computer-throw-out-parks-and-rec.gif

Nou zo voel ik me nu ;(

[ Voor 79% gewijzigd door poor Leno op 15-04-2016 20:30 ]

Hahahaha net als of iemand wat geeft om wat extra xp, ach des te meer om te genieten bij de e3. Hoop nog steeds dat dice ons niet telleursteld en voor de ww2 setting gaat.
Nieuwevolger schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:36:
Hahahaha net als of iemand wat geeft om wat extra xp, ach des te meer om te genieten bij de e3. Hoop nog steeds dat dice ons niet telleursteld en voor de ww2 setting gaat.
nouja wel leuk voor de mensen die net beginnen..
Had vanmiddag nog bf4 gespeeld was wel lekker bezig met mortieren en letterlijk king of the hill met op snipers jagen die aan de zeikant van de map zitten op een berg. Maar games doe ik niet om te grinden, maar gewoon om lekker te schieten ofzo.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 23:22
Oef wat heb ik zin in die game!! :9~
RDR is echt mijn favorieten game van vorige generatie. Heb heel lang gehoopt op een PC Port. En erna op een next gen Port maar Helaas...
Echt zo erg genoten van die game.
Hoop echt dat opvolger snel komt. Rdr is uit 2010 geloof ik.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Paulus07
  • Niet online
Ps store en downloads op ps4. Nog steeds traag als stront -.-

Zelfs de ps3 vlogen de downloads op binnen altijd :s

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Hier meestal volle snelheid. Is hier 3,6mbps. Geen problemen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Voorjaarsvreugde bij de PS Store! Dat wordt gevierd met een geweldig prijzenpakket. Winnen?

Klik Hier om Mee te Doen

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CgJUYB7UkAEz21I.jpg:large

• Homeland
  • Niet online
http://hackinformer.com/2...-fw-3-15-3-50-ps4-webkit/

Emulator op je PS4! Binnenkort maar eens uit proberen en benieuwd wat ze verder nog mogelijk gaan maken.
niekvandermeer schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 12:21:
http://hackinformer.com/2...-fw-3-15-3-50-ps4-webkit/

Emulator op je PS4! Binnenkort maar eens uit proberen en benieuwd wat ze verder nog mogelijk gaan maken.
mmmmkay.. zonder verder de moraalridder uit te hangen, weet ik niet of ik dit nou zo tof moet vinden.. :/

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:39
13fps @ initial Mame on PS4 joy out of the window :)

Nickname does not reflect reality

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:19
poor Leno schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 12:42:
[...]

mmmmkay.. zonder verder de moraalridder uit te hangen, weet ik niet of ik dit nou zo tof moet vinden.. :/
Maar het stelt ook niet echt veel voor. Je opent de browser waar een webbased emulator draait en bedient die met de knoppen van je controller zoals die de browser aansturen. En sure, dat werkt, maar revolutionair is het allerminst. Gaat ook niet veel spectaculaire games brengen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Die doom beta speelt lekker weg!

Komen ook weer veel mooie games aan de komende maanden. :) uncharted, doom, persona 5(!)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 23:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Net Ratchet & Clank maar in de pre-order gedaan. Na wat filmpjes ben ik overtuigd, die game is te mooi om te laten liggen en 35,- is een prima prijs.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Twijfel, twijfel. Nieuwe PS4 kost nu 259,- maar de vraag is: gaan we wachten op de Slim uitvoering? Verwachten jullie dat met de recente geruchten de Slim rond de E3 zal komen of eerder eind dit jaar?

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:36
Chaoss schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:31:
Net Ratchet & Clank maar in de pre-order gedaan. Na wat filmpjes ben ik overtuigd, die game is te mooi om te laten liggen en 35,- is een prima prijs.
En je krijgt de bouncer! 8)
Ik lees alleen maar lovende reviews dat het veel meer is dan een remake en ontzettend lekker speelt. Heb hem ook gepre-orderd :*)
ronwiel schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:15:
Twijfel, twijfel. Nieuwe PS4 kost nu 259,- maar de vraag is: gaan we wachten op de Slim uitvoering? Verwachten jullie dat met de recente geruchten de Slim rond de E3 zal komen of eerder eind dit jaar?
259 is echt een hele scherpe prijs. Er is wel een redelijke kans met de geruchten dat er een nieuwe ps4 komt die voor de e3 word aangekondigd. Het is alleen onduidelijk of het een apparaat word met krachtigere hardware of het een slim model die 4k ondersteunt. kans zit er wel dik in dat het nieuwe model 400 euro of meer gaat kosten.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:09
Nieuwevolger schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:40:
[...]

259 is echt een hele scherpe prijs. Er is wel een redelijke kans met de geruchten dat er een nieuwe ps4 komt die voor de e3 word aangekondigd. Het is alleen onduidelijk of het een apparaat word met krachtigere hardware of het een slim model die 4k ondersteunt. kans zit er wel dik in dat het nieuwe model 400 euro of meer gaat kosten.
Andere kant is dat misschien de huidige uitvoeringen nóg goedkoper gaan worden. Dan heb je wel meer keuze.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Pagina: 1 ... 103 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link