Voor de mensen die nog een PS4 zoeken voor een leuke prijs:
Nu €233,83 @ Amazon.de inclusief verzending
Nu €233,83 @ Amazon.de inclusief verzending
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik denk dat ik dat niet trekSqueakyClean schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:39:
[...]
Ik zou m'n geld bewaren voor Dark Souls III. Past helemaal in je straatje wat uitdaging betreft.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Je kan dus gewoon de auto uit wanneer je wilt. Bizar. Let ook even op de animatie van Drake die verandert als hij een schuin gedeelte op of af loopt. En dan te bedenken dat het gros van de games niet eens fatsoenlijke traploop animaties heeft.v8power67 schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:33:
18min gameplay uncharted 4. Beeld is niet fantastisch omdat er gecropt is om een logo weg te werken.
Maar wtf dit spel wordt wel zo ziek. Hoe groot dit gebied wel niet is absurd kicken.
Wordt weer eens uitkijken naar een game sinds tijden.
[video]
Ja klopt naughty Gods doen altijd even de rest overtreffenbram1984 schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:53:
[...]
Je kan dus gewoon de auto uit wanneer je wilt. Bizar. Let ook even op de animatie van Drake die verandert als hij een schuin gedeelte op of af loopt. En dan te bedenken dat het gros van de games niet eens fatsoenlijke traploop animaties heeft.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Heb nog nooit een FF spel gespeeld, maar ben wel fan van turn based games zoals xcom, etrian odesy, silent storm, fire emblem etc. valt ie daar een beetje mee te vergelijken?ReCreator schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:57:
Ik was op zoek naar een goede Turn-Based RPG, maar kon zo snel geen keuze maken. Uiteindelijk gekozen voor FF X X2 Remake HD, omdat ik die (het origineel) nog nooit gedaan heb. Bevalt me prima, en met mijn redelijk beperkte tijd heb ik voorlopig wel wat te doen
Something under the bed is drooling
Het valt denk ik nog het meeste te vergelijken met Fire Emblem, op het stappen zetten op een grid na. Ik ben nog niet ver in het spel, maar de actie welke ik gehad heb, was echt old school turn-based, waar ik zelf erg van houd. (Chronotrigger, Golden Sun, etc).Mauz1978 schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:42:
[...]
Heb nog nooit een FF spel gespeeld, maar ben wel fan van turn based games zoals xcom, etrian odesy, silent storm, fire emblem etc. valt ie daar een beetje mee te vergelijken?
[ Voor 8% gewijzigd door ReCreator op 04-04-2016 15:51 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Huh? Traploop-animaties of aanpassen aan omgeving, gebeurt toch al veel vaker? En niet alleen de concurrentie maar volgens mij Uncharted 3 ook al. Zoals velen waarschijnlijk wel weten: GTA 5 bijvoorbeeld ook (want dat traplopen ging dan ineens rete-traag ivm normaal sprintenbram1984 schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:53:
[...]
Je kan dus gewoon de auto uit wanneer je wilt. Bizar. Let ook even op de animatie van Drake die verandert als hij een schuin gedeelte op of af loopt. En dan te bedenken dat het gros van de games niet eens fatsoenlijke traploop animaties heeft.
[ Voor 81% gewijzigd door Odieus op 04-04-2016 16:05 ]
PSN: LinQ-NL
In de ND games sowieso. Maar een van de redenen dat ik GTA niet heb verder gespeeld is omdat ik me zwaar irriteerde aan de slechte animaties, dus fatsoenlijke traploop animaties kan ik me niet herinneren. Ik doel verder niet op de snelheid.Martinspire schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:56:
[...]
Huh? Traploop-animaties of aanpassen aan omgeving, gebeurt toch al veel vaker? En niet alleen de concurrentie maar volgens mij Uncharted 3 ook al. Zoals velen waarschijnlijk wel weten: GTA 5 bijvoorbeeld ook (want dat traplopen ging dan ineens rete-traag ivm normaal sprinten).
Niet dat ik wil afdoen aan de game hoor, het ziet er allemaal schitterend uit en ik heb er enorm zin in. Maar veel andere games doen het qua animaties niet slecht.
Die heb ik idd op de pc, en zit te twijfelen om m op de ps4 te kopen... Thanks voor je info!ReCreator schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:50:
[...]
Het valt denk ik nog het meeste te vergelijken met Fire Emblem, op het stappen zetten op een grid na. Ik ben nog niet ver in het spel, maar de actie welke ik gehad heb, was echt old school turn-based, waar ik zelf erg van houd. (Chronotrigger, Golden Sun, etc).
Edit: Aan je smaak van spellen te zien, heb je Wasteland 2 al gespeeld? Lijkt in je straatje te passen
[ Voor 9% gewijzigd door Mauz1978 op 04-04-2016 16:25 ]
Something under the bed is drooling
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat de season pass allemaal bevat is makkelijk via google te vinden.JSchut schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:36:
[...]
Hij is nu in de aanbieding voor 19 euro.
Maar hoeveel voegt het toe? Is het nodig of is de base game gewoon goed genoeg?
Approximate amount of time to platinum: 40-75 hours (Depending on using a guide for riddler)
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 04-04-2016 16:40 ]
Ik heb inderdaad al wat rond gezocht. Voor zover ik begrijp is alleen de most wanted dlc echt de moeite. Maar ik heb de game nog niet dus kan moeilijk oordelen. Eerst de game maar eens spelen en dan beslissen of ik hem koop. (Moet dan helaas wel wachten op een nieuwe aanbieding ben ik bang)Ike. schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:40:
[...]
Wat de season pass allemaal bevat is makkelijk via google te vinden.
http://gamerant.com/batma...pass-dlc-details-batgirl/
[...]
Deze post even gemist, maar dat klopt inderdaad. Die shootout op die markt zit ook vol met dat soort details waarvan je denkt: hoe komen ze erbij om daar rekening mee te houden? Als het er niet in zou zitten, zou echt niemand het opvallen.kazuka schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:04:
Het is vooral het oog voor detail waar Naughty Dog in uitblinkt t.o.v. veel andere games. Veel animaties of set-pieces die slechts 1 of 2 keer voorkomen in de game, daar zit volgens mij zo godsgruwelijk veel werk in.
Bij mij viel bijvoorbeeld al meteen die jerry can op achterin de auto als los object en alle kanten op schuift. Met dat soort dingen zitten ND games meestal vol
lmao,Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 00:05:
[...]
Zolang je de plekken vermijd waar spoilers op staan komt het wel goed.
Hier op het PS4 topic word normaal gesproken niet gepraat over spoilers, en als dat wel gebeurd staat het netjes tussen spoiler tags...
Arkham Knight had ik in 64uur platinum.JSchut schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:36:
[...]
Ik hoop dat deze base game beetje hetzelfde is qua tijd.
De story was in shadow of mordor wel erg kort overigens.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
HahaMauz1978 schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:06:
[...]
Die heb ik idd op de pc, en zit te twijfelen om m op de ps4 te kopen... Thanks voor je info!
*edit*: er was niet veel voor nodig, maar je hebt me overgehaald (' you had me at old school' haha. Downloading now
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
De Season of Infamy en A Matter of Family zijn de enige DLC die wel wat 'story' toevoegen aan het spel. Helaas zijn ze beide erg aan de korte kant.JSchut schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:42:
[...]
Ik heb inderdaad al wat rond gezocht. Voor zover ik begrijp is alleen de most wanted dlc echt de moeite. Maar ik heb de game nog niet dus kan moeilijk oordelen. Eerst de game maar eens spelen en dan beslissen of ik hem koop. (Moet dan helaas wel wachten op een nieuwe aanbieding ben ik bang)
Thnx voor alle info in ieder geval
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 05-04-2016 08:59 ]
Ah ok thnx. Dan laat ik de season pass schieten denk ik.Ike. schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 08:58:
[...]
De Season of Infamy en A Matter of Family zijn de enige DLC die wel wat 'story' toevoegen aan het spel. Helaas zijn ze beide erg aan de korte kant.
Ja, dat ligt er maar net aan in welke context je de games speelt. Ik speel meestal 2 á 3 games tegelijkertijd, maar dat zijn wel in verschillende context.Turfschipper schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:15:
Ben er inmiddels wel uit dat het niet handig is om 2 games tegelijk te halen. Want al de gametijd gaat in fifa nu, en star wars zit niks te doen op de Harde schijf.
Ach ja... Komt vanzelf aan de beurt, hoop dat ik dan niet te laat ben.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Verwijderd
Hoe bevalt Guac? Lijkt me wel leuk maar ik heb niet zoveel met dat lucha libre sfeertje.BlackEyedAngel schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:57:
Ik speel er zelf max 2 tegelijkertijd, momenteel Resident Evil Remake en Guacamelee, voor de afwisseling tussen sfeer/genre
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
[ Voor 51% gewijzigd door Homeland op 05-04-2016 12:54 ]
Woot!Paulus07 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:08:
hmmm god of war 4 concept art is "uitgelekt".
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Remote Play (PC and Mac)
[ Voor 6% gewijzigd door Homeland op 05-04-2016 13:16 ]
[ Voor 10% gewijzigd door emiel74 op 05-04-2016 13:24 ]
nothing stops this train
Hier zit ik ook op te wachten.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:34:
Heerlijk morgen met remote play op de laptop spelen dus.
Toppertje van Sony.
nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Als de vrouw tv kijkt kan ik nog even spelen, klinkt aanlokkelijk hoorVerwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:34:
Heerlijk morgen met remote play op de laptop spelen dus.
Toppertje van Sony.
Verwijderd
Ik ben zelf van België, dus ik ken BCC niet, vandaar dat ik het niet echt doorhad. Als je het weet is het vrij duidelijk inderdaad. Alleszins bedankt voor de snelle reacties hier, heb mijn post ook maar ineens verwijderd.dutchgio schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:32:
Haal dat linkje anders ook meteen even weg..
Overigens vrij duidelijk een scam, kopie van de 'echte' BCC....
Dat soort dingen zijn meestal te mooi om waar te zijn, even checken bij internetoplichting of Googelen en je bespaart jezelf een hoop stress en wat geldVerwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:41:
[...]
Ik ben zelf van België, dus ik ken BCC niet, vandaar dat ik het niet echt doorhad. Als je het weet is het vrij duidelijk inderdaad. Alleszins bedankt voor de snelle reacties hier, heb mijn post ook maar ineens verwijderd.
BTW weg ermee pas weer in januariFuff schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:48:
[...]
Dat soort dingen zijn meestal te mooi om waar te zijn, even checken bij internetoplichting of Googelen en je bespaart jezelf een hoop stress en wat geld
Toch fijn dat je het niet besteld hebt. Komt binnenkort vast een actie aan, ik zou dat even afwachten, BTW-weg ermee bij MM misschien weer binnenkort? Moet toch een ps4 te halen zijn voor <€300.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Is dat niet een paar keer per jaar dan? Ach, er is volgens mij een topic voor dit soort aanbiedingencypher21 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:49:
[...]
BTW weg ermee pas weer in januari
maar kans is groot dat er wat goede aanbiedingen zullen zijn wanneer uncharted 4 uitkomt
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Denk vergelijkbaar met de PSTV? Die kon je met LAN aansluiten (100Mbit), dus zal niet veel anders zijn dan dat denk ik.koenvdlinden schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:56:
Ik ben wel erg benieuwd naar de lag tijdens remote play op de PC.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Geen idee, misschien dat ze het helemaal opnieuw opgebouwd hebben (netwerk code) dat is even afwachten nog opzich werkt het via PC wel beter via de lan dan via de wifi.ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:02:
[...]
Denk vergelijkbaar met de PSTV? Die kon je met LAN aansluiten (100Mbit), dus zal niet veel anders zijn dan dat denk ik.
Als je goede wifi hebt ga je niet gek veel merken hoor. Denk dat de Remote Play eerder de bottleneck zal zijn dan de wifi. Ik heb paar stevige wifi routers in huis staan via 5Ghz, trek via wifi ac zo 400-500mbit en een latency van 7ms. Denk dat Remote Play niet nog meer nodig heeft dan datWeAreLegion schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:08:
[...]
Geen idee, misschien dat ze het helemaal opnieuw opgebouwd hebben (netwerk code) dat is even afwachten nog opzich werkt het via PC wel beter via de lan dan via de wifi.
[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 05-04-2016 14:12 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik ga het op beide manieren proberen. Maar ik verwacht dat de vertraging over netwerk verbinding toch echt tot een net te grote lag zorgt. Ben benieuwd of ik dan Bloodborne dan nog wel durf te spelen.WeAreLegion schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:08:
[...]
Geen idee, misschien dat ze het helemaal opnieuw opgebouwd hebben (netwerk code) dat is even afwachten nog opzich werkt het via PC wel beter via de lan dan via de wifi.
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Ik heb ook zo'n router jah maar veel mensen nietASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:10:
[...]
Als je goede wifi hebt ga je niet gek veel merken hoor. Denk dat de Remote Play eerder de bottleneck zal zijn dan de wifi. Ik heb paar stevige wifi routers in huis staan via 5Ghz, trek via wifi ac zo 400-500mbit en een latency van 7ms. Denk dat Remote Play niet nog meer nodig heeft dan dat
Maar als je inderdaad ergens op zolder zit, is het wel fijn dat je nu Remote Play kan gebruiken met je laptop via LAN.
Folder support mag nu écht wel komen. Of gooi Library in de bovenbalk in plaats van HELEMAAL ACHTERAAN VAST. Als ik een pre-order heb geplaatst van een game en wat extra info wil inzien, of datum etc. Mag ik door 50 titels heen scrollen om daar te komen. Ja, je kan het ook via de PS Store doen, maar dat gaat soms nog omslachtiger....WeAreLegion schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:12:
[...]
Ik heb ook zo'n router jah maar veel mensen nieten dan merk je het toch wel denk ik. Maar goed dat is even afwachten. Ik ben wel benieuwd naar wanneer die update gaat komen. En ik wil zo graag folder support haha
[ Voor 24% gewijzigd door ASNNetworks op 05-04-2016 14:17 ]
Daarom was het menu/navigatie gedeelte op de ps3 altijd zo fijn. Gewoon 1 icoontje met games en daaronder de games ipc nu alles naast elkaar.ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:13:
[...]
Folder support mag nu écht wel komen. Of gooi Library in de bovenbalk in plaats van HELEMAAL ACHTERAAN VAST. Als ik een pre-order heb geplaatst van een game en wat extra info wil inzien, of datum etc. Mag ik door 50 titels heen scrollen om daar te komen. Ja, je kan het ook via de PS Store doen, maar dat gaat soms nog omslachtiger....
Jep, vind ik ook.Paulus07 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:17:
[...]
Daarom was het menu/navigatie gedeelte op de ps3 altijd zo fijn. Gewoon 1 icoontje met games en daaronder de games ipc nu alles naast elkaar.
Ja vooral als je veel games heb, je kan dan leuk limited number on screen kiezen maar dan moet ik die library weer in dat wil ik helemaal niet wil gewoon RPG's in mapje race games in een mapje en noem maar op haha.ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:13:
[...]
Folder support mag nu écht wel komen. Of gooi Library in de bovenbalk in plaats van HELEMAAL ACHTERAAN VAST. Als ik een pre-order heb geplaatst van een game en wat extra info wil inzien, of datum etc. Mag ik door 50 titels heen scrollen om daar te komen. Ja, je kan het ook via de PS Store doen, maar dat gaat soms nog omslachtiger....
Folder support mag na 2,5 jaar wel komen met zoveel titels en PS+ games die iedereen krijgt. Hoop nog meer op nieuwe mediaplayer opties. Ik mis DTS (dolby werkt weer wel), dus geen enkele film werkt helaas. En een metadata scraper zou ook niet mis zijn. Of zorg ervoor dat PLEX native mkv's af kan spelen...
Het kan nog prima naast elkaar, maar gooi gewoon wat folder opties in. Bijvoorbeeld zoals TV apps nu zijn gesorteerd, standaard in de TV map.Paulus07 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:17:
[...]
Daarom was het menu/navigatie gedeelte op de ps3 altijd zo fijn. Gewoon 1 icoontje met games en daaronder de games ipc nu alles naast elkaar.

Zo zou wel erg nice zijn, maar goed dat is wachten en wachten en nog meer wachten denk ik. Vind zo iets als je eigen wallpaper gebruiken ook waarom zit dat er nog niet in zo moeilijk moet het niet zijn.ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:24:
[...]
Het kan nog prima naast elkaar, maar gooi gewoon wat folder opties in. Bijvoorbeeld zoals TV apps nu zijn gesorteerd, standaard in de TV map.
Bijvoorbeeld dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zit er niet om omdat ze zo kunnen verdienen met (t&fus) lelijke thema's voor €2,99 per stuk. Er zijn misschien 5 hele vette thema's in de PS Store. Echt de meerderheid is zo ontzettend slecht gemaakt dat je je echt af vraagt hoe ze dit in godsnaam mogen uitbrengen. Mag elk persoon random thema's maken en verkopen denk je dan, want daar lijkt het in veel gevallen wel op....WeAreLegion schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:27:
[...]
Zo zou wel erg nice zijn, maar goed dat is wachten en wachten en nog meer wachten denk ik. Vind zo iets als je eigen wallpaper gebruiken ook waarom zit dat er nog niet in zo moeilijk moet het niet zijn.
was ik laatst toevallig nog naar aan het kijken mbt de wallpaper. al die themes zijn lelijk. Afschuwelijke icons gemaakt door een kleuter in photoshop, lelijke backdrops die bewegen etc etc.ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:28:
[...]
Dat zit er niet om omdat ze zo kunnen verdienen met (t&fus) lelijke thema's voor €2,99 per stuk. Er zijn misschien 5 hele vette thema's in de PS Store. Echt de meerderheid is zo ontzettend slecht gemaakt dat je je echt af vraagt hoe ze dit in godsnaam mogen uitbrengen. Mag elk persoon random thema's maken en verkopen denk je dan, want daar lijkt het in veel gevallen wel op....
Ik kan overigens alle horror liefhebbers Zombi van harte aanraden. IMHO is deze game echt enorm onder gewaardeerd.vj_slof schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:32:
Alle PlayStation Plus april games die gratis zijn:
Zombi – PS4
Shutshimi – PS4
Dead Star – PS4
I Am Alive – PS3
Savage Moon – PS3
A Virus Named TOM – PS Vita
Shutshimi – PS Vita
Ook niet veel soeps...
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
[ Voor 13% gewijzigd door yinx84 op 05-04-2016 15:24 ]
Shutshimi is dan wel weer een Vita titel volgens de omschrijving op PSN. Persoonlijk ben ik eigenlijk helemaal klaar met allemaal die pixelart games.yinx84 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:23:
Dead Star lijkt wel heel erg op Galak-Z... daar heb ik mijn fill wel mee gehad. Kan mij niet bekoren. Moet wel lachen om Shutshimi, dat vind ik stiekem veel leuker
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
En de controller sluit je aan via een usb port? Moet toch haast wel? Hij connect dus niet meer met de PS4?ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:10:
[...]
Maar als je inderdaad ergens op zolder zit, is het wel fijn dat je nu Remote Play kan gebruiken met je laptop via LAN. Aansluiten op je TV via HDMI en via LAN en je hebt Remote Play op je TV
[ Voor 17% gewijzigd door JoeZuCK op 05-04-2016 16:22 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Nee joh, bij Dead Star ligt de nadruk ontzettend op multiplayer met multiclass ships.yinx84 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:23:
Dead Star lijkt wel heel erg op Galak-Z... daar heb ik mijn fill wel mee gehad. Kan mij niet bekoren. Moet wel lachen om Shutshimi, dat vind ik stiekem veel leuker
Ja, je sluit het aan via USB.InF.Inc schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:20:
[...]
En de controller sluit je aan via een usb port? Moet toch haast wel? Hij connect dus niet meer met de PS4?
Maar goed.. Remote Play.. Leuk, meer niet. Als beneden de tv bezet is, dan neem je de PS4 toch mee naar boven? Of mis ik iets.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Stiekem gamen op werkRoRoo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:31:
Ik ben écht benieuwd hoe dit werkt!
en of ik bijv. ook mijn pc op kantoor kan activeren hiervoor zonder de PS4 mee te moeten nemen voor eenmalige activatie..
Stiekem.... met een Dualshock 4 in de handen gedruktFuff schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:37:
[...]
Stiekem gamen op werk
Maar wel serieus erg benieuwd naar de remote play, dat betekent dat ik naar een vriend toe kan gaan, via pc/laptop op zijn/haar tv kan gamen. Ik ga mijn PS4 verhuren op tijden dat ik er niet ben, tijdens vakanties enzo
[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 05-04-2016 16:42 ]
Nee dat gaat inderdaad niet werken. Maar het lijkt mij serieus wel interessant om controllers mee te nemen, naar een vriend te gaan en wat te spelen. Met vrienden vertrouw ik het overigens wel, maar je wilt geen gezeik met savegames, of erger inderdaadASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:40:
[...]
Stiekem.... met een Dualshock 4 in de handen gedrukt![]()
![]()
Succes met je PS4 verhuren, bij terugkomst zijn al je save files verdwenen en misschien nog erger
Trackmania zie ik hier al helemaal niet mee gebeuren. Bij cod heb je nog auto-aim tenminste. Dan is bijvoorbeeld de single player nog prima te spelen denk ik. Multiplayer zal lastiger worden. Ook games als GTA zullen prima te spelen zijn met iets meer lag.ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:40:
[...]
Stiekem.... met een Dualshock 4 in de handen gedrukt![]()
![]()
Succes met je PS4 verhuren, bij terugkomst zijn al je save files verdwenen en misschien nog erger
Het gaat ongetwijfeld prima werken, maar vergis je niet: het is niet hetzelfde als native spelen. Niet alleen zullen de graphics iets minder zijn, maar het zal niet zo nauwkeurig voelen als echt op je PS4 spelen. Prima voor bepaalde games, maar even COD spelen of Street Fighter zie ik niet gebeuren ermee.
[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 05-04-2016 16:44 ]
auto-aim in COD? Is dit een andere COD of bedoel je lichte aim-assist? Want dat is een groooot verschil.Bartske schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:43:
[...]
Trackmania zie ik hier al helemaal niet mee gebeuren. Bij cod heb je nog auto-aim tenminste. Dan is bijvoorbeeld de single player nog prima te spelen denk ik. Multiplayer zal lastiger worden. Ook games als GTA zullen prima te spelen zijn met iets meer lag.
Ok, had me at geometry wars + mobaSqueakyClean schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:23:
[...]
Nee joh, bij Dead Star ligt de nadruk ontzettend op multiplayer met multiclass ships.
Check dit:
[video]
Remote play gaat alleen via je eigen wifi netwerk.RoRoo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:31:
Ik ben écht benieuwd hoe dit werkt!
en of ik bijv. ook mijn pc op kantoor kan activeren hiervoor zonder de PS4 mee te moeten nemen voor eenmalige activatie..
fixed that for youBarfman schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:19:
[...]
Remote play gaat alleen via je eigen wifi netwerk.
Niet. Op de Vita kan het prima via 3G.Barfman schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:19:
[...]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat doet Plex toch juist? Of mis ik iets? Ik download alleen maar MKV's.ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:13:
[...]
Folder support mag na 2,5 jaar wel komen met zoveel titels en PS+ games die iedereen krijgt. Hoop nog meer op nieuwe mediaplayer opties. Ik mis DTS (dolby werkt weer wel), dus geen enkele film werkt helaas. En een metadata scraper zou ook niet mis zijn. Of zorg ervoor dat PLEX native mkv's af kan spelen...
Plex op de PS4 speelt native niet MKV af. Jouw Plex server transcodeert deze naar de PS4 Plex app, zodat deze ze kan afspelen. In mijn geval is mn Plex server (NAS) te zwak om MKV 1080p content te transcoderen. Resultaat: PS4 krijgt error want die kan geen MKV's afspelen.bram1984 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:42:
[...]
Dat doet Plex toch juist? Of mis ik iets? Ik download alleen maar MKV's.
[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 05-04-2016 17:56 ]
Die kan 3g ontvangen, een pc wordt al wat lastiger :-)
[ Voor 16% gewijzigd door Barfman op 05-04-2016 17:58 ]
PSN: fonsmeister
Bij ons is de PS4 de Netflix streamer (en de controller de "Netflix remote"InF.Inc schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:20:
[...]
En de controller sluit je aan via een usb port? Moet toch haast wel? Hij connect dus niet meer met de PS4?
Maar goed.. Remote Play.. Leuk, meer niet. Als beneden de tv bezet is, dan neem je de PS4 toch mee naar boven? Of mis ik iets.
Dat kan gewoon met een SSH Tunnel en remote desktop.Fuff schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:41:
[...]
O ja, vergeten. Jammer, dan niet bij vrienden spelenWas te mooi om waar te zijn
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Absoluut, maar of het dan speelbaar is? Dat gaan we proberenJumpman schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:19:
[...]
Dat kan gewoon met een SSH Tunnel en remote desktop.
Handig? Koop dan een Chromecast en bedien alles met je smartphone/tablet. Stuk handiger als je het mij vraagt.yinx84 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:17:
[...]
Bij ons is de PS4 de Netflix streamer (en de controller de "Netflix remote"). Voor mij is het dus wel handig.
[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 05-04-2016 19:12 ]
onzin, de kleine van mijn vriendin speelt vanuit een ander dorp met de PS TV (wat straks dus via de PC/MAC ook kan) remote op mijn PS4.Barfman schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:19:
[...]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
[ Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 05-04-2016 19:37 ]
Dus een extra device kopen, die ik moet aansturen met een ander device? Nou handig hoor...bram1984 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:11:
[...]
Handig? Koop dan een Chromecast en bedien alles met je smartphone/tablet. Stuk handiger als je het mij vraagt.
Ik begrijp de fuzz ook niet helemaal, v.w.b. Remote Play. Dan verplaats ik mijn PS4 liever en speel ik lagloos.
Yep. Het is ten eerste een stuk sneller omdat het ding opstart zodra je je TV/receiver aanzet. Je hoeft niet met een controller door de menu's heen, maar je smartphone is de AB. Of vind jij een controller intuïtiever dan een touch screen interface waarbij gewoon fatsoenlijk zoekopdrachten via een toetsenbord gegeven kunnen worden? Ding kost 3 tientjes. En je Dualshock is uiteindelijk ook gewoon een device.yinx84 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:38:
[...]
Dus een extra device kopen, die ik moet aansturen met een ander device? Nou handig hoor...
De PS4 is voor de huiskamer een prima multimedia device.
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 05-04-2016 19:44 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq