• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-11 12:57
Voor de mensen die nog een PS4 zoeken voor een leuke prijs:

Nu €233,83 @ Amazon.de inclusief verzending :)

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:39

JSchut

.....

SqueakyClean schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:39:
[...]

Ik zou m'n geld bewaren voor Dark Souls III. Past helemaal in je straatje wat uitdaging betreft. :Y
Ik denk dat ik dat niet trek ;) Twijfel al heel lang over bloodborne :D maar durf het nog steeds niet aan haha.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

v8power67 schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:33:
18min gameplay uncharted 4. Beeld is niet fantastisch omdat er gecropt is om een logo weg te werken.
Maar wtf dit spel wordt wel zo ziek. Hoe groot dit gebied wel niet is absurd kicken.
Wordt weer eens uitkijken naar een game sinds tijden.

[video]
Je kan dus gewoon de auto uit wanneer je wilt. Bizar. Let ook even op de animatie van Drake die verandert als hij een schuin gedeelte op of af loopt. En dan te bedenken dat het gros van de games niet eens fatsoenlijke traploop animaties heeft.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54
bram1984 schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:53:
[...]

Je kan dus gewoon de auto uit wanneer je wilt. Bizar. Let ook even op de animatie van Drake die verandert als hij een schuin gedeelte op of af loopt. En dan te bedenken dat het gros van de games niet eens fatsoenlijke traploop animaties heeft.
Ja klopt naughty Gods doen altijd even de rest overtreffen :)
Het ziet er zo natuurlijk uit de animaties.
En idd rondlopen in die gebieden waar je rondrijd, wordt echt goty zonder moeite dit. Kan haast niet anders of ze moeten het verhaal en andere elementen compleet verneuken

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

jep vooral de animaties en acteer werk maken het grote verschil vergeleken met andere games. kan niet wachten op 10 mei. goty ga ik nog nog niet zeggen met wat er allemaal dit jaar nog moet komen. kijk eigenlijk nog het meest uit naar the witcher 3 dlc blood and wine.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:14

Mauz1978

Console War Veteran

ReCreator schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:57:
Ik was op zoek naar een goede Turn-Based RPG, maar kon zo snel geen keuze maken. Uiteindelijk gekozen voor FF X X2 Remake HD, omdat ik die (het origineel) nog nooit gedaan heb. Bevalt me prima, en met mijn redelijk beperkte tijd heb ik voorlopig wel wat te doen :D
Heb nog nooit een FF spel gespeeld, maar ben wel fan van turn based games zoals xcom, etrian odesy, silent storm, fire emblem etc. valt ie daar een beetje mee te vergelijken?

Something under the bed is drooling

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Mauz1978 schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:42:
[...]

Heb nog nooit een FF spel gespeeld, maar ben wel fan van turn based games zoals xcom, etrian odesy, silent storm, fire emblem etc. valt ie daar een beetje mee te vergelijken?
Het valt denk ik nog het meeste te vergelijken met Fire Emblem, op het stappen zetten op een grid na. Ik ben nog niet ver in het spel, maar de actie welke ik gehad heb, was echt old school turn-based, waar ik zelf erg van houd. (Chronotrigger, Golden Sun, etc).

Edit: Aan je smaak van spellen te zien, heb je Wasteland 2 al gespeeld? Lijkt in je straatje te passen :)

[ Voor 8% gewijzigd door ReCreator op 04-04-2016 15:51 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11 00:19
bram1984 schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:53:
[...]

Huh? Traploop-animaties of aanpassen aan omgeving, gebeurt toch al veel vaker? En niet alleen de concurrentie maar volgens mij Uncharted 3 ook al. Zoals velen waarschijnlijk wel weten: GTA 5 bijvoorbeeld ook (want dat traplopen ging dan ineens rete-traag ivm normaal sprinten :+ ).

Niet dat ik wil afdoen aan de game hoor, het ziet er allemaal schitterend uit en ik heb er enorm zin in. Maar veel andere games doen het qua animaties niet slecht.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het is vooral het oog voor detail waar Naughty Dog in uitblinkt t.o.v. veel andere games. Veel animaties of set-pieces die slechts 1 of 2 keer voorkomen in de game, daar zit volgens mij zo godsgruwelijk veel werk in.

Bij mij viel bijvoorbeeld al meteen die jerry can op achterin de auto als los object en alle kanten op schuift. Met dat soort dingen zitten ND games meestal vol :)

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-11 10:54

Odieus

Onuitstaanbaar

http://blog.eu.playstatio...d-4-first-hands-on-report

[ Voor 81% gewijzigd door Odieus op 04-04-2016 16:05 ]

PSN: LinQ-NL

Martinspire schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:56:
[...]

Huh? Traploop-animaties of aanpassen aan omgeving, gebeurt toch al veel vaker? En niet alleen de concurrentie maar volgens mij Uncharted 3 ook al. Zoals velen waarschijnlijk wel weten: GTA 5 bijvoorbeeld ook (want dat traplopen ging dan ineens rete-traag ivm normaal sprinten :+ ).

Niet dat ik wil afdoen aan de game hoor, het ziet er allemaal schitterend uit en ik heb er enorm zin in. Maar veel andere games doen het qua animaties niet slecht.
In de ND games sowieso. Maar een van de redenen dat ik GTA niet heb verder gespeeld is omdat ik me zwaar irriteerde aan de slechte animaties, dus fatsoenlijke traploop animaties kan ik me niet herinneren. Ik doel verder niet op de snelheid.

Mijn favo game Bloodborne heeft ook totaal geen traploop animaties. Ziet er echt niet uit. Je blifjt gewoon exact hetzelfde lopen.

Mierenneukerij hoor, ik weet het. Maar als dat soort dingen erin zitten, heb ik altijd extra het idee dat de dev zijn best heeft gedaan op de details.

In de reveal demo van The Divisions zitten ook ontzettend goede animaties (als ze het politiebureau binnen gaan), maar daar is in de release versie helemaal niets meer van over, vreemd genoeg.

In Uncharted 4 zie je Drake echt proberen balans te houden als hij schuin omhoog of omlaag loopt. Vrij indrukwekkend en ik heb dit nog niet eerder gezien.

Zie ook onderstaande. Hij noemt het ook een paar keer.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005

Mauz1978

Console War Veteran

ReCreator schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:50:
[...]

Het valt denk ik nog het meeste te vergelijken met Fire Emblem, op het stappen zetten op een grid na. Ik ben nog niet ver in het spel, maar de actie welke ik gehad heb, was echt old school turn-based, waar ik zelf erg van houd. (Chronotrigger, Golden Sun, etc).

Edit: Aan je smaak van spellen te zien, heb je Wasteland 2 al gespeeld? Lijkt in je straatje te passen :)
Die heb ik idd op de pc, en zit te twijfelen om m op de ps4 te kopen... Thanks voor je info!

*edit*: er was niet veel voor nodig, maar je hebt me overgehaald (' you had me at old school' haha. Downloading now :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mauz1978 op 04-04-2016 16:25 ]

Something under the bed is drooling

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28
Zojuist een PS4 CUH-1216A voor € 233,83 gekocht, dit was tijdelijk de prijs op www.amazon.de. Zou de prijs binnenkort naar beneden gaan?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
JSchut schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:36:
[...]

Hij is nu in de aanbieding voor 19 euro.
Maar hoeveel voegt het toe? Is het nodig of is de base game gewoon goed genoeg?
Wat de season pass allemaal bevat is makkelijk via google te vinden.

http://gamerant.com/batma...pass-dlc-details-batgirl/
Approximate amount of time to platinum: 40-75 hours (Depending on using a guide for riddler)

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 04-04-2016 16:40 ]

• JSchut

JSchut

.....

Ike. schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:40:
[...]

Wat de season pass allemaal bevat is makkelijk via google te vinden.

http://gamerant.com/batma...pass-dlc-details-batgirl/

[...]
Ik heb inderdaad al wat rond gezocht. Voor zover ik begrijp is alleen de most wanted dlc echt de moeite. Maar ik heb de game nog niet dus kan moeilijk oordelen. Eerst de game maar eens spelen en dan beslissen of ik hem koop. (Moet dan helaas wel wachten op een nieuwe aanbieding ben ik bang)

Thnx voor alle info in ieder geval :)

kazuka schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:04:
Het is vooral het oog voor detail waar Naughty Dog in uitblinkt t.o.v. veel andere games. Veel animaties of set-pieces die slechts 1 of 2 keer voorkomen in de game, daar zit volgens mij zo godsgruwelijk veel werk in.

Bij mij viel bijvoorbeeld al meteen die jerry can op achterin de auto als los object en alle kanten op schuift. Met dat soort dingen zitten ND games meestal vol :)
Deze post even gemist, maar dat klopt inderdaad. Die shootout op die markt zit ook vol met dat soort details waarvan je denkt: hoe komen ze erbij om daar rekening mee te houden? Als het er niet in zou zitten, zou echt niemand het opvallen.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 00:05:
[...]

Zolang je de plekken vermijd waar spoilers op staan komt het wel goed.

Hier op het PS4 topic word normaal gesproken niet gepraat over spoilers, en als dat wel gebeurd staat het netjes tussen spoiler tags...
lmao,

:D
JSchut schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:36:
[...]
Ik hoop dat deze base game beetje hetzelfde is qua tijd.
De story was in shadow of mordor wel erg kort overigens.
Arkham Knight had ik in 64uur platinum.
New Story incl alle riddles kostten 45 hours (zonder haast), de AR challenges een uur of 2,
ng+ een uur of 10 hours (die werd wel frustrerend lastig aan het einde);
Brutality 101, een trophy die je in 20-30 seconden kan halen, kostte me 7 uur :D
Ik zou 'm sowieso halen als ik jou was. Hele mooie graphics, heel tof sfeertje en een dito verhaal.
Meer dan prima game hebben ze weer afgeleverd d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Zo heej die gameplay van Uncharted, wat een pracht en praal :D hypetrain in de hoogste versnelling!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Ik hoop dat deze week de officiële 3.50 System Update voor de PS4 wordt aangekondigd.

Ik wil snel aan de slag kunnen met remote play op mijn Windows 10 laptop.

De 3.50 beta is mij vier weken lang zonder problemen erg goed bevallen.
Ben ook benieuwd naar remote play op de pc, kan heel handig zijn voor mij :)

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Ben er inmiddels wel uit dat het niet handig is om 2 games tegelijk te halen. Want al de gametijd gaat in fifa nu, en star wars zit niks te doen op de Harde schijf.

Ach ja... Komt vanzelf aan de beurt, hoop dat ik dan niet te laat ben.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Mauz1978 schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:06:
[...]

Die heb ik idd op de pc, en zit te twijfelen om m op de ps4 te kopen... Thanks voor je info!

*edit*: er was niet veel voor nodig, maar je hebt me overgehaald (' you had me at old school' haha. Downloading now :)
Haha :)

Ik heb vanavond een paar uurtjes gespeeld, en ik moet zeggen dat ik het echt heel leuk vind om te spelen! En het spel is 15 jaar oud inmiddels, en gaat echt nog goed mee (oke het is wel een remake) :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
JSchut schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:42:
[...]

Ik heb inderdaad al wat rond gezocht. Voor zover ik begrijp is alleen de most wanted dlc echt de moeite. Maar ik heb de game nog niet dus kan moeilijk oordelen. Eerst de game maar eens spelen en dan beslissen of ik hem koop. (Moet dan helaas wel wachten op een nieuwe aanbieding ben ik bang)

Thnx voor alle info in ieder geval :)
De Season of Infamy en A Matter of Family zijn de enige DLC die wel wat 'story' toevoegen aan het spel. Helaas zijn ze beide erg aan de korte kant.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 05-04-2016 08:59 ]

• JSchut

JSchut

.....

Ike. schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 08:58:
[...]

De Season of Infamy en A Matter of Family zijn de enige DLC die wel wat 'story' toevoegen aan het spel. Helaas zijn ze beide erg aan de korte kant.
Ah ok thnx. Dan laat ik de season pass schieten denk ik.

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Turfschipper schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:15:
Ben er inmiddels wel uit dat het niet handig is om 2 games tegelijk te halen. Want al de gametijd gaat in fifa nu, en star wars zit niks te doen op de Harde schijf.

Ach ja... Komt vanzelf aan de beurt, hoop dat ik dan niet te laat ben.
Ja, dat ligt er maar net aan in welke context je de games speelt. Ik speel meestal 2 á 3 games tegelijkertijd, maar dat zijn wel in verschillende context.
Bloodborne speel ik SP, maar wel vaak met chat in party met een goede vriend.
Dying Light doe ik alleen coop online
Rayman Legends doe ik bij korte sessies :)

Zo wissel ik verschillende games af.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 21:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik speel er zelf max 2 tegelijkertijd, momenteel Resident Evil Remake en Guacamelee, voor de afwisseling tussen sfeer/genre :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hmmm god of war 4 concept art is "uitgelekt". Wel weer toe een een brute GOW game :)

Verwijderd

Hi dennis585,

You've been chosen to take part in the Kill Strain Private Access. Click the button below to retrieve your voucher code, provide feedback and get all the latest information.

Thank you for your participation. We look forward to seeing you online!

(Ik ben de Kill Strain beta aan het downloaden nu)

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:57:
Ik speel er zelf max 2 tegelijkertijd, momenteel Resident Evil Remake en Guacamelee, voor de afwisseling tussen sfeer/genre :)
Hoe bevalt Guac? Lijkt me wel leuk maar ik heb niet zoveel met dat lucha libre sfeertje.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 21:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Guac bevalt me wel, knokwerk is lekker, en persoonlijk altijd wel een fan van de metroidvania titels

+ gratis want ooit bij de psplus, dat helpt ook zeker mee :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
PS+ games zijn nu gratis in de webstore, wel even per titel opzoeken.

Edit: Dead Star servers zijn nog niet online, beetje jammer. Dan kan je dus alleen de tutorial doen en een suffe freeplay die echt niets is.

[ Voor 51% gewijzigd door Homeland op 05-04-2016 12:54 ]

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Kan niet wachten op uncharted 4!! Als alle ps4 games er zo uit kunnen zien! God of war 4 lijkt mij ook heel erg vet!
Paulus07 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:08:
hmmm god of war 4 concept art is "uitgelekt".
Woot! :o
Instabuy oOo
Meest epische reeks die ik gespeeld heb.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:45

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Homeland
  • Niet online
Remote Play (PC and Mac)

With this update, we’re expanding PS4’s Remote Play capabilities to work with PC and Mac giving you more freedom and flexibility to play your PS4.

Remote Play on Mac / PC is compatible with the following system software:

Windows 8.1
Windows 10 or later
OS X 10.10
OS X 10.11
You’ll be able to select from the following resolution and frame rate options, depending on your Internet bandwidth.

Resolution options: 360p, 540p, 720p
Default resolution – 540p
Frame rate : Standard (30fps), High (60fps)
Default frame rate – Standard (30fps)
You can use one DUALSHOCK 4 as the controller for Remote Play, which needs to be connected via a USB cable.

Edit: https://remoteplay.dl.playstation.net/remoteplay/index.html dit gaat de pagina worden waar morgen de software online komt te staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Homeland op 05-04-2016 13:16 ]

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:19
Hangen daar nog spec's aan?

Of kan ik Remote play doen op een willekeurige laptop met een onboard Intel Graphics videokaartje?

Volgens mij puur de LAN speed?
zolang je maar snel genoeg internet hebt, je laptop hoeft zelf niks te doen.

Verwijderd

-- Verwijderd --

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2016 13:38 ]

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:53
Lijkt me een scam

http://opgelicht.avrotros...koop-niks-bij-bcc-webcom/

[ Voor 10% gewijzigd door emiel74 op 05-04-2016 13:24 ]

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:18
Alle PlayStation Plus april games die gratis zijn:

Zombi – PS4
Shutshimi – PS4
Dead Star – PS4
I Am Alive – PS3
Savage Moon – PS3
A Virus Named TOM – PS Vita
Shutshimi – PS Vita

Ook niet veel soeps...
Haal dat linkje anders ook meteen even weg.. :)
Overigens vrij duidelijk een scam, kopie van de 'echte' BCC....

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
Zin in Dead Star!! daar ga ik uren mee vermaken, topgame!

nothing stops this train

Verwijderd

Heerlijk morgen met remote play op de laptop spelen dus.

Toppertje van Sony.

• duhuh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 08:21

duhuh

duh...

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:34:

Toppertje van Sony.
Hier zit ik ook op te wachten.

En nu maar hopen dat het ook echt goed werkt !

nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan

• Fuff
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:34:

Toppertje van Sony.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Als de vrouw tv kijkt kan ik nog even spelen, klinkt aanlokkelijk hoor :o

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:32:
Haal dat linkje anders ook meteen even weg.. :)
Overigens vrij duidelijk een scam, kopie van de 'echte' BCC....
Ik ben zelf van België, dus ik ken BCC niet, vandaar dat ik het niet echt doorhad. Als je het weet is het vrij duidelijk inderdaad. Alleszins bedankt voor de snelle reacties hier, heb mijn post ook maar ineens verwijderd. :)

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
3.50 heeft ook eindelijk de appear offline status, toch?

• Fuff
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:41:
[...]

Ik ben zelf van België, dus ik ken BCC niet, vandaar dat ik het niet echt doorhad. Als je het weet is het vrij duidelijk inderdaad. Alleszins bedankt voor de snelle reacties hier, heb mijn post ook maar ineens verwijderd. :)
Dat soort dingen zijn meestal te mooi om waar te zijn, even checken bij internetoplichting of Googelen en je bespaart jezelf een hoop stress en wat geld :)

Toch fijn dat je het niet besteld hebt. Komt binnenkort vast een actie aan, ik zou dat even afwachten, BTW-weg ermee bij MM misschien weer binnenkort? Moet toch een ps4 te halen zijn voor <€300.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Fuff schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:48:
[...]

Dat soort dingen zijn meestal te mooi om waar te zijn, even checken bij internetoplichting of Googelen en je bespaart jezelf een hoop stress en wat geld :)

Toch fijn dat je het niet besteld hebt. Komt binnenkort vast een actie aan, ik zou dat even afwachten, BTW-weg ermee bij MM misschien weer binnenkort? Moet toch een ps4 te halen zijn voor <€300.
BTW weg ermee pas weer in januari ;)

maar kans is groot dat er wat goede aanbiedingen zullen zijn wanneer uncharted 4 uitkomt

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Fuff
  • Niet online
cypher21 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:49:
[...]

BTW weg ermee pas weer in januari ;)

maar kans is groot dat er wat goede aanbiedingen zullen zijn wanneer uncharted 4 uitkomt
Is dat niet een paar keer per jaar dan? Ach, er is volgens mij een topic voor dit soort aanbiedingen :+

Zijn er al mensen die ZombiU hebben gespeeld? Ik weet dat ik dat het een launch titel was voor de WiiU en dat ik het er wel cool uit vond zien, maar ben dat helemaal vergeten. Ga het vanavond zeker even proberen :)

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-11 22:26
Ik ben wel erg benieuwd naar de lag tijdens remote play op de PC.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

koenvdlinden schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:56:
Ik ben wel erg benieuwd naar de lag tijdens remote play op de PC.
Denk vergelijkbaar met de PSTV? Die kon je met LAN aansluiten (100Mbit), dus zal niet veel anders zijn dan dat denk ik.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:02:
[...]

Denk vergelijkbaar met de PSTV? Die kon je met LAN aansluiten (100Mbit), dus zal niet veel anders zijn dan dat denk ik.
Geen idee, misschien dat ze het helemaal opnieuw opgebouwd hebben (netwerk code) dat is even afwachten nog opzich werkt het via PC wel beter via de lan dan via de wifi.
WeAreLegion schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:08:
[...]

Geen idee, misschien dat ze het helemaal opnieuw opgebouwd hebben (netwerk code) dat is even afwachten nog opzich werkt het via PC wel beter via de lan dan via de wifi.
Als je goede wifi hebt ga je niet gek veel merken hoor. Denk dat de Remote Play eerder de bottleneck zal zijn dan de wifi. Ik heb paar stevige wifi routers in huis staan via 5Ghz, trek via wifi ac zo 400-500mbit en een latency van 7ms. Denk dat Remote Play niet nog meer nodig heeft dan dat :+

Maar als je inderdaad ergens op zolder zit, is het wel fijn dat je nu Remote Play kan gebruiken met je laptop via LAN. Aansluiten op je TV via HDMI en via LAN en je hebt Remote Play op je TV :D

[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 05-04-2016 14:12 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-11 22:26
WeAreLegion schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:08:
[...]

Ik ga het op beide manieren proberen. Maar ik verwacht dat de vertraging over netwerk verbinding toch echt tot een net te grote lag zorgt. Ben benieuwd of ik dan Bloodborne dan nog wel durf te spelen. :)

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

• WeAreLegion
  • Niet online
ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:10:
[...]

Als je goede wifi hebt ga je niet gek veel merken hoor. Denk dat de Remote Play eerder de bottleneck zal zijn dan de wifi. Ik heb paar stevige wifi routers in huis staan via 5Ghz, trek via wifi ac zo 400-500mbit en een latency van 7ms. Denk dat Remote Play niet nog meer nodig heeft dan dat :+

Maar als je inderdaad ergens op zolder zit, is het wel fijn dat je nu Remote Play kan gebruiken met je laptop via LAN.
Ik heb ook zo'n router jah maar veel mensen niet ;) en dan merk je het toch wel denk ik. Maar goed dat is even afwachten. Ik ben wel benieuwd naar wanneer die update gaat komen. En ik wil zo graag folder support haha
WeAreLegion schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:12:
[...]

Ik heb ook zo'n router jah maar veel mensen niet ;) en dan merk je het toch wel denk ik. Maar goed dat is even afwachten. Ik ben wel benieuwd naar wanneer die update gaat komen. En ik wil zo graag folder support haha
Folder support mag nu écht wel komen. Of gooi Library in de bovenbalk in plaats van HELEMAAL ACHTERAAN VAST. Als ik een pre-order heb geplaatst van een game en wat extra info wil inzien, of datum etc. Mag ik door 50 titels heen scrollen om daar te komen. Ja, je kan het ook via de PS Store doen, maar dat gaat soms nog omslachtiger....

Folder support mag na 2,5 jaar wel komen met zoveel titels en PS+ games die iedereen krijgt. Hoop nog meer op nieuwe mediaplayer opties. Ik mis DTS (dolby werkt weer wel), dus geen enkele film werkt helaas. En een metadata scraper zou ook niet mis zijn. Of zorg ervoor dat PLEX native mkv's af kan spelen...

[ Voor 24% gewijzigd door ASNNetworks op 05-04-2016 14:17 ]

• Paulus07
  • Niet online
ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:13:
[...]

Folder support mag nu écht wel komen. Of gooi Library in de bovenbalk in plaats van HELEMAAL ACHTERAAN VAST. Als ik een pre-order heb geplaatst van een game en wat extra info wil inzien, of datum etc. Mag ik door 50 titels heen scrollen om daar te komen. Ja, je kan het ook via de PS Store doen, maar dat gaat soms nog omslachtiger....
Daarom was het menu/navigatie gedeelte op de ps3 altijd zo fijn. Gewoon 1 icoontje met games en daaronder de games ipc nu alles naast elkaar. :)

• Fuff
  • Niet online
Paulus07 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:17:
[...]

Daarom was het menu/navigatie gedeelte op de ps3 altijd zo fijn. Gewoon 1 icoontje met games en daaronder de games ipc nu alles naast elkaar. :)
Jep, vind ik ook.

Maar, beter dan de XBO, die heb ik ook gehad en god, daar had ik echt moeite mee :')

• WeAreLegion
  • Niet online
[...]

Folder support mag na 2,5 jaar wel komen met zoveel titels en PS+ games die iedereen krijgt. Hoop nog meer op nieuwe mediaplayer opties. Ik mis DTS (dolby werkt weer wel), dus geen enkele film werkt helaas. En een metadata scraper zou ook niet mis zijn. Of zorg ervoor dat PLEX native mkv's af kan spelen...
Ja vooral als je veel games heb, je kan dan leuk limited number on screen kiezen maar dan moet ik die library weer in dat wil ik helemaal niet wil gewoon RPG's in mapje race games in een mapje en noem maar op haha.
Paulus07 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:17:
[...]

Het kan nog prima naast elkaar, maar gooi gewoon wat folder opties in. Bijvoorbeeld zoals TV apps nu zijn gesorteerd, standaard in de TV map.

Bijvoorbeeld dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k1aaTuV.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.behindgames.com/wp-content/uploads/2014/08/03-fjHh2ic.jpg

• WeAreLegion
  • Niet online
ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:24:
[...]

Het kan nog prima naast elkaar, maar gooi gewoon wat folder opties in. Bijvoorbeeld zoals TV apps nu zijn gesorteerd, standaard in de TV map.

Bijvoorbeeld dit:

[afbeelding]

[afbeelding]
Zo zou wel erg nice zijn, maar goed dat is wachten en wachten en nog meer wachten denk ik. Vind zo iets als je eigen wallpaper gebruiken ook waarom zit dat er nog niet in zo moeilijk moet het niet zijn.

Verwijderd

PlayStation Europe

New on PlayStation Store: DiRT Rally, Enter the Gungeon, more:

Klik Hier

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/GB/en/999/EP2026-CUSA02463_00-MCSP030000000000/1459817256000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=225&h=225&bg_color=000000&opacity=100
WeAreLegion schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:27:
[...]

Zo zou wel erg nice zijn, maar goed dat is wachten en wachten en nog meer wachten denk ik. Vind zo iets als je eigen wallpaper gebruiken ook waarom zit dat er nog niet in zo moeilijk moet het niet zijn.
Dat zit er niet om omdat ze zo kunnen verdienen met (t&fus) lelijke thema's voor €2,99 per stuk. Er zijn misschien 5 hele vette thema's in de PS Store. Echt de meerderheid is zo ontzettend slecht gemaakt dat je je echt af vraagt hoe ze dit in godsnaam mogen uitbrengen. Mag elk persoon random thema's maken en verkopen denk je dan, want daar lijkt het in veel gevallen wel op....

• Paulus07
  • Niet online
ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:28:
[...]

Dat zit er niet om omdat ze zo kunnen verdienen met (t&fus) lelijke thema's voor €2,99 per stuk. Er zijn misschien 5 hele vette thema's in de PS Store. Echt de meerderheid is zo ontzettend slecht gemaakt dat je je echt af vraagt hoe ze dit in godsnaam mogen uitbrengen. Mag elk persoon random thema's maken en verkopen denk je dan, want daar lijkt het in veel gevallen wel op....
was ik laatst toevallig nog naar aan het kijken mbt de wallpaper. al die themes zijn lelijk. Afschuwelijke icons gemaakt door een kleuter in photoshop, lelijke backdrops die bewegen etc etc.

Wil gewoon net als op de ps3 simpel alleen aan andere wallpaper. maar ja....

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

vj_slof schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:32:
Alle PlayStation Plus april games die gratis zijn:

Zombi – PS4
Shutshimi – PS4
Dead Star – PS4
I Am Alive – PS3
Savage Moon – PS3
A Virus Named TOM – PS Vita
Shutshimi – PS Vita

Ook niet veel soeps...
Ik kan overigens alle horror liefhebbers Zombi van harte aanraden. IMHO is deze game echt enorm onder gewaardeerd.
Ik heb hem op de WiiU gespeeld en het heeft een hele lekkere beklemmende horror sfeer en goede gameplay waarbij het echt overleven is en je eens geen overpowerde super dude bent.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Sony brengt woensdag een update uit voor de PlayStation 4 uit die het mogelijk maakt om PlayStation 4-games naar een pc of Mac te streamen en via remote play te spelen.
Het streamen van games, ook wel remote play genoemd, werkt op Windows 8.1, Windows 10 of later en OS X 10.10 en OS X 10.11.

Gamers kunnen vervolgens kiezen uit drie resoluties en twee framerateopties. Besturing geschied met de DualShock 4-controller die bij de PlayStation 4 geleverd wordt, schrijft Sony in een blogpost.

Naast het op afstand spelen van PlayStation 4-games, voegt de nieuwe update ook enkele sociale functies toe. Zo is het voor gamers straks mogelijk om zichzelf als offline te laten weergeven terwijl ze wel online zijn.

Ook kunnen gamers instellen dat ze een notificatie willen ontvangen als een bepaalde vriend online is en kunnen PlayStation 4-gebruikers via een soort agenda-functie evenementen plannen.

*Edit, was al gepost zie ik. excuus :)

• yinx84
  • Laatst online: 19:49
Dead Star lijkt wel heel erg op Galak-Z... daar heb ik mijn fill wel mee gehad. Kan mij niet bekoren. Moet wel lachen om Shutshimi, dat vind ik stiekem veel leuker :D

[ Voor 13% gewijzigd door yinx84 op 05-04-2016 15:24 ]

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

yinx84 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:23:
Dead Star lijkt wel heel erg op Galak-Z... daar heb ik mijn fill wel mee gehad. Kan mij niet bekoren. Moet wel lachen om Shutshimi, dat vind ik stiekem veel leuker :D
Shutshimi is dan wel weer een Vita titel volgens de omschrijving op PSN. Persoonlijk ben ik eigenlijk helemaal klaar met allemaal die pixelart games.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:28

JoeZuCK

_Fonz > all.

ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:10:
[...]

Maar als je inderdaad ergens op zolder zit, is het wel fijn dat je nu Remote Play kan gebruiken met je laptop via LAN. Aansluiten op je TV via HDMI en via LAN en je hebt Remote Play op je TV :D
En de controller sluit je aan via een usb port? Moet toch haast wel? Hij connect dus niet meer met de PS4?

Maar goed.. Remote Play.. Leuk, meer niet. Als beneden de tv bezet is, dan neem je de PS4 toch mee naar boven? Of mis ik iets.

[ Voor 17% gewijzigd door JoeZuCK op 05-04-2016 16:22 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

yinx84 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:23:
Nee joh, bij Dead Star ligt de nadruk ontzettend op multiplayer met multiclass ships.

Check dit:
InF.Inc schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:20:
[...]

En de controller sluit je aan via een usb port? Moet toch haast wel? Hij connect dus niet meer met de PS4?

Maar goed.. Remote Play.. Leuk, meer niet. Als beneden de tv bezet is, dan neem je de PS4 toch mee naar boven? Of mis ik iets.
Ja, je sluit het aan via USB.

Ik zit 2 dagen doordeweeks ergens anders, dan is het wel fijn dat ik even kan gamen als ik daar zin in heb. Mn Macbook heb ik toch bij me, een controller meenemen is een kleine moeite. Elke keer een PS4 meenemen heb ik geen zin in. Daarnaast lig ik soms in bed en wil ik even kort een game spelen en dan slapen. Dan is Remote Play op de laptop ideaal tegenover mn grote TV aanzetten en speciaal ergens anders zitten.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

Ik ben écht benieuwd hoe dit werkt!
en of ik bijv. ook mijn pc op kantoor kan activeren hiervoor zonder de PS4 mee te moeten nemen voor eenmalige activatie..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Fuff
  • Niet online
RoRoo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:31:
en of ik bijv. ook mijn pc op kantoor kan activeren hiervoor zonder de PS4 mee te moeten nemen voor eenmalige activatie..
Stiekem gamen op werk :o

Maar wel serieus erg benieuwd naar de remote play, dat betekent dat ik naar een vriend toe kan gaan, via pc/laptop op zijn/haar tv kan gamen. Ik ga mijn PS4 verhuren op tijden dat ik er niet ben, tijdens vakanties enzo :P
Fuff schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:37:
[...]

Stiekem gamen op werk :o

Maar wel serieus erg benieuwd naar de remote play, dat betekent dat ik naar een vriend toe kan gaan, via pc/laptop op zijn/haar tv kan gamen. Ik ga mijn PS4 verhuren op tijden dat ik er niet ben, tijdens vakanties enzo :P
Stiekem.... met een Dualshock 4 in de handen gedrukt :+ :P

Succes met je PS4 verhuren, bij terugkomst zijn al je save files verdwenen en misschien nog erger :+

Het gaat ongetwijfeld prima werken, maar vergis je niet: het is niet hetzelfde als native spelen. Niet alleen zullen de graphics iets minder zijn, maar het zal niet zo nauwkeurig voelen als echt op je PS4 spelen. Prima voor bepaalde games, maar even COD spelen of Street Fighter zie ik niet gebeuren ermee.

[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 05-04-2016 16:42 ]

• Fuff
  • Niet online
ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:40:
[...]

Succes met je PS4 verhuren, bij terugkomst zijn al je save files verdwenen en misschien nog erger :+
Nee dat gaat inderdaad niet werken. Maar het lijkt mij serieus wel interessant om controllers mee te nemen, naar een vriend te gaan en wat te spelen. Met vrienden vertrouw ik het overigens wel, maar je wilt geen gezeik met savegames, of erger inderdaad ;)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:40
ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:40:
[...]

Het gaat ongetwijfeld prima werken, maar vergis je niet: het is niet hetzelfde als native spelen. Niet alleen zullen de graphics iets minder zijn, maar het zal niet zo nauwkeurig voelen als echt op je PS4 spelen. Prima voor bepaalde games, maar even COD spelen of Street Fighter zie ik niet gebeuren ermee.
Trackmania zie ik hier al helemaal niet mee gebeuren. Bij cod heb je nog auto-aim tenminste. Dan is bijvoorbeeld de single player nog prima te spelen denk ik. Multiplayer zal lastiger worden. Ook games als GTA zullen prima te spelen zijn met iets meer lag.

[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 05-04-2016 16:44 ]

Bartske schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:43:
[...]

Trackmania zie ik hier al helemaal niet mee gebeuren. Bij cod heb je nog auto-aim tenminste. Dan is bijvoorbeeld de single player nog prima te spelen denk ik. Multiplayer zal lastiger worden. Ook games als GTA zullen prima te spelen zijn met iets meer lag.
auto-aim in COD? Is dit een andere COD of bedoel je lichte aim-assist? Want dat is een groooot verschil.

GTA kan het wel prima idd, omdat je daar met volledige auto-aim kan spelen.

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-11 21:58
SqueakyClean schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:23:
[...]

Nee joh, bij Dead Star ligt de nadruk ontzettend op multiplayer met multiclass ships.

Check dit:
[video]
Ok, had me at geometry wars + moba

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:46
RoRoo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:31:
Remote play gaat alleen via je eigen wifi netwerk.

System | Racing is in my Blood

• tiguan
  • Registratie: December 2000
Barfman schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:19:
[...]

fixed that for you ;)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
[...]

Niet. Op de Vita kan het prima via 3G.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

Ik had ooit een geripte app op android en daarmee ging het ook over het mobiele netwerk of andere WiFi verbindingen. Resultaat niet altijd top natuurlijk maar technisch gezien werkte het gewoon.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Fuff
  • Niet online
O ja, vergeten. Jammer, dan niet bij vrienden spelen :') Was te mooi om waar te zijn :+
[...]

Dat doet Plex toch juist? Of mis ik iets? Ik download alleen maar MKV's.
bram1984 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:42:
[...]

Dat doet Plex toch juist? Of mis ik iets? Ik download alleen maar MKV's.
Plex op de PS4 speelt native niet MKV af. Jouw Plex server transcodeert deze naar de PS4 Plex app, zodat deze ze kan afspelen. In mijn geval is mn Plex server (NAS) te zwak om MKV 1080p content te transcoderen. Resultaat: PS4 krijgt error want die kan geen MKV's afspelen.

Mijn Smart TV ondersteunt toevallig ook Plex en daarmee kan ik dus alles bekijken, omdat mn TV MKV/DTS/DD native kan afspelen. De PS4 PLEX app kan dit niet, waardoor ik daar dus een error krijg, gezien de PLEX server ze ook niet kan decoderen. Zo'n ramp is het niet, gezien ik gewoon ook bij mn NAS kan vanaf mn TV en alles kan afspelen. Maar soms wil je tijdens het gamen even film starten omdat je er zin in hebt :+

Ik kan mn Macbook als server gebruiken (die is krachtig om te decodere), maar dan moet ik elke keer mn Macbook aanzetten om een film op de PS4 te kijken. Mn NAS staat al 24/7 aan, dus hoef ik niks te doen verder.

En ja, ik weet het. Waarom zou ik films via mn PS4 kijken als mn TV ze kan afspelen. TV moet toch aan, kost alleen maar extra stroom. En dat klopt ook. Maar soms is een mens lui en heeft ie al een Dualshock 4 in de hand. Om die weg te leggen en de Harmony remote te pakken om van media te wisselen is soms een stap te ver.... :'(

[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 05-04-2016 17:56 ]

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:46
DennusB schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:30:
[...]

Niet. Op de Vita kan het prima via 3G.
Die kan 3g ontvangen, een pc wordt al wat lastiger :-)
Misschien via een hotspot, maar de kwaliteit zal er niet echt op vooruit gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Barfman op 05-04-2016 17:58 ]

System | Racing is in my Blood

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Vita remote play werkte ook op het netwerk van iemand anders, niet alleen via 3G en thuis

PSN: fonsmeister

• yinx84
InF.Inc schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:20:
[...]

Bij ons is de PS4 de Netflix streamer (en de controller de "Netflix remote" :+). Voor mij is het dus wel handig.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28
Fuff schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:41:
[...]

O ja, vergeten. Jammer, dan niet bij vrienden spelen :') Was te mooi om waar te zijn :+
Dat kan gewoon met een SSH Tunnel en remote desktop. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Fuff
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:19:
[...]

Dat kan gewoon met een SSH Tunnel en remote desktop. ;)
Absoluut, maar of het dan speelbaar is? Dat gaan we proberen :+
yinx84 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:17:
[...]

Bij ons is de PS4 de Netflix streamer (en de controller de "Netflix remote" :+). Voor mij is het dus wel handig.
Handig? Koop dan een Chromecast en bedien alles met je smartphone/tablet. Stuk handiger als je het mij vraagt.

Ik begrijp de fuzz ook niet helemaal, v.w.b. Remote Play. Dan verplaats ik mijn PS4 liever en speel ik lagloos.

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 05-04-2016 19:12 ]

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:08

Yucko

One clown to rule them all !

[...]

onzin, de kleine van mijn vriendin speelt vanuit een ander dorp met de PS TV (wat straks dus via de PC/MAC ook kan) remote op mijn PS4.

En nee, dat is zonder VPN, SSH tunnel of andere oplossing, gewoon plain remote-play.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Als je de ballen even uit je broek wilt lachen. De beste tweets van CEO Kaz Hirai:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1204414

Edit: Hier moest ik toch wel hard om lachen. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yM3Skk7.png

[ Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 05-04-2016 19:37 ]

• yinx84
bram1984 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:11:
[...]

Handig? Koop dan een Chromecast en bedien alles met je smartphone/tablet. Stuk handiger als je het mij vraagt.

Ik begrijp de fuzz ook niet helemaal, v.w.b. Remote Play. Dan verplaats ik mijn PS4 liever en speel ik lagloos.
Dus een extra device kopen, die ik moet aansturen met een ander device? Nou handig hoor...

De PS4 is voor de huiskamer een prima multimedia device.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Netflix kun je btw niet remote playen.
yinx84 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:38:
[...]

Dus een extra device kopen, die ik moet aansturen met een ander device? Nou handig hoor...

De PS4 is voor de huiskamer een prima multimedia device.
Yep. Het is ten eerste een stuk sneller omdat het ding opstart zodra je je TV/receiver aanzet. Je hoeft niet met een controller door de menu's heen, maar je smartphone is de AB. Of vind jij een controller intuïtiever dan een touch screen interface waarbij gewoon fatsoenlijk zoekopdrachten via een toetsenbord gegeven kunnen worden? Ding kost 3 tientjes. En je Dualshock is uiteindelijk ook gewoon een device.

Het is een prima apparaat ja, maar ik zou hem persoonlijk nooit voor Plex, Netflix of Spotify gebruiken. Daarin is mijn Chromecast 2 toch echt superieur.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 05-04-2016 19:44 ]

• Homeland
  • Niet online
Remote Play werkt op zowel Vita/PSTV/Android-app overal, zolang je ps4 online kan en je vita/pstv ook dan kan je verbinding maken. Mijn PS4 stond in Portugal en vanuit Nederland heb ik er op kunnen gamen.

Lijkt me logisch dat het op de PC hetzelfde gaat werken.
Pagina: 1 ... 98 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link