• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Dat gevoel heb ik ook chucky. Lekker old school, maar dan met vette grafix.

Ga die zeker in de gaten houden, vrees alleen dat het geen game is als je nog amper kan schieten met een controller.

Gaat zo snel.

Maar man... Dit wordt een vette game hoor.

--

Ik heb mezelf aangemeld bij de tweakers ps4 community. Hoop dat dat ok is. O+

Zie dat dat onder mijn echte naam is, lijkt me niet handig.

[ Voor 22% gewijzigd door Turfschipper op 01-04-2016 02:17 ]

Verwijderd

Ik verheug me dit jaar maar op een aantal titels.

Mirror's Edge
Final Fantasy
Tomb Raider
En hopelijk de Bioshock Remastered Collection.

Dat zijn de enige pre order titels voor mij dit jaar, de rest wat dit jaar is uitgekomen of wat nog uitkomt vis ik wel een keer voor 30 euro uit een sale...(met uitzondering van MLB The show 16 die ik gisteren voor de volle pond heb gedownload)

En over de ps 4.5
Ik heb er dubbele gevoelens over..

Aan de ene kant game ik al sinds de jaren 90 op de playstation en gaming staat bij mij synoniem aan playstation.... Ben te verslaafd aan trophy hunten om dat weg te gooien, en veel vrienden en kennissen spelen ook op de playstation.
Dus in dat opzicht zal ik vast wel een nieuwere playstation kopen.

Maar aan de andere kant voel ik mij wel heel erg genaaid..
Ik heb ook met de aanschaf van mijn ps4 gekozen voor een console omdat je dan juist dat gezeik niet heb met upgraden en graphics settings.
Alles is hetzelfde bij iedereen..
Als je straks daadwerkelijk een betere versie krijgt, wat moet je dan met je oudere versie?
En hoe zit het met een MP spel waar jij een PS4.5 heb en ik een gewone 4.... word ik dan genaaid omdat ik een oudere versie heb?...

Het is gewoon veel te vroeg voor een upgrade versie, 2tal maanden kregen we nog het bericht dat Dying Light the following als eerste spel op de ps4 het volledige geheugen open had gezet...
We zijn nog lang niet op het einde van de PS4 en er kan nog veel uit gehaald worden.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2016 03:44 ]

Verwijderd

De Doom beta een tijdje gespeeld, maar het is niks voor mij.

Ik ben er gewoon niet goed in en dan gaat het plezier er snel vanaf.

:9

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:06
bram1984 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 06:38:
Maar CoD blijf je toch ook gewoon spelen?
Shots were fired....

Verwijderd

Nights of Azure: aangepast thema 1 (Gratis):

Klik Hier om te Downloaden

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP4108-CUSA04017_00-ETH0000000000288/1459472120000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Nights of Azure: aangepast thema 2 (Gratis):

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP4108-CUSA04017_00-ETH0000000000289/1459472120000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 05:30:
[video]

Godkelere.. Ik was om half 2 nog aan het proberen, maar toen kwam ik niet door de Accept EULA heen...
Jij gewoon om 5:30 posten..

Wat stuur jij trouwens soepel.. Viel me laatst op bij Blops dat ik wat "houterig" stuur..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:27

Yucko

One clown to rule them all !

van het weekend de beta ook maar eens proberen :P

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:17
[video]

Dan moet je oefenen. :P

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Inderdaad, het is een nieuwe game met eigen mechanics. Altijd even wennen..

Ik heb er zin in!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Net ook kort even Doom gespeeld. Het voelt echt soepel en oldschool aan. Lekkere snelle gameplay. Duidelijk geen game voor campers (no pun intended richting Dennis overigens) en dat is altijd fijn.
[video]

Dus je gaat gewoon de normale versie in de store pre-orderen ipv de Deluxe?

Ik hoef voorlopig even geen nieuwe games meer; Trackmania Turbo is aardig verslavend :D

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 01-04-2016 09:24 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Ik wil oook!!!
Helaas:
Nu, werk. Vanaaf, visite. Morgen, verjaardag.. Zondag......

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 03:24:
Ik verheug me dit jaar maar op een aantal titels.

Mirror's Edge
Final Fantasy
Tomb Raider
En hopelijk de Bioshock Remastered Collection.
Wel Tomb Raider, maar niet Uncharted?

Tomb Raider komt er bij mij ook direct met de release, daar niet van. Maar ik vind (= dus mening) Uncharted over het algemeen op zowel technisch vlak (animaties, movement, graphics, geluid, voice acting, set pieces, omgevingen), als op het gebied van verhaalvertelling en karakters toch wel veruit superieur aan Tomb Raider.
Ten tijde van Tomb Raider Underworld heb ik een keer een demo van Uncharted gespeeld.
Het eerste wat ik dacht: Hé, dit is gewoon Tomb Raider met een dude!
Het heeft mij niet kunnen overtuigen om Uncharted te gaan spelen.
De trailer van de nieuwe ziet er tof uit, maar ik word er niet warm van...

*edit*
Wat is dat met die nieuwe emoticons? _O-

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 01-04-2016 10:11 ]

dvdkiwi schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:09:
Ten tijde van Tomb Raider Underworld heb ik een keer een demo van Uncharted gespeeld.

*edit*
Terwijl de eerste TR's (die ik persoonlijk veel vetter vind) helemaal niet op Uncharted lijken. Veel meer grootse en vooral moeilijke puzzels.

Ik word behoorlijk enthousiast van de U4 trailers. Ik heb echt nog nooit eerder iets gezien met zoveel detail en zulke soepele animaties. Ik heb er zin in.

Ja wat is dat inees inderdaad? Krijg alleen maar notificaties.

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:23:
[...]

Dus je gaat gewoon de normale versie in de store pre-orderen ipv de Deluxe?

Ik hoef voorlopig even geen nieuwe games meer; Trackmania Turbo is aardig verslavend :D
Iets met Dark Souls 3.. ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

*edit*
Had precies hetzelfde.. De reboot van Tomb Raider vond ik op de X360 echt geweldig en de nieuwe gaat er ook 100% komen.
En Uncharted... tsjah.. Het zijn leuke games alleen moet ik (mijn mening dus) ze niet vlak achter elkaar aan spelen. Dan is het gewoon een enorm repetitief bagger spel.. Zelfde klimacties, en allemaal enorm voorspelbaar..
Daarom ben ik ook bij ch. 7 van UC3 afgehaakt nadat ik 1 en 2 achter elkaar gespeeld had.. Over een maand of wat ga ik er wel mee verder.

ws. als ze hetzelfde met TR doen zal je hetzelfde gevoel krijgen :P

en idd... die emoticons 8)7 |:(

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:17
Voor degene die in de war zijn met emoticons:

plan: Tweakers introduceert TweakMoticons

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Gisteravond kwam ik toevallig in de buurt van een GameMania, gelijk even gekeken naar die Kontrol Freeks dingen. Dat rubber van die dingen heeft een pak grip! Het zou me niet verbazen als je daar met de meest vatsige chipsvet duimen nog grip op hebt... (nee ik ga 't niet uitproberen).

Maar zoveel grip als de bovenkant heeft... zoveel ontbreekt er aan de onderkant, da's namelijk het meest gladde kunststof dat ze konden vinden volgens mij. Resultaat: ik druk op de rand van de sticks, niet in 't midden en als je dan naar links of rechts wil strafen dan draait op een gegeven moment de cap een stukje. Niet veel, maar net genoeg om 't merkbaar en irritant te maken.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

RoRoo schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:21:
[...]

Had precies hetzelfde.. De reboot van Tomb Raider vond ik op de X360 echt geweldig en de nieuwe gaat er ook 100% komen.
En Uncharted... tsjah.. Het zijn leuke games alleen moet ik (mijn mening dus) ze niet vlak achter elkaar aan spelen. Dan is het gewoon een enorm repetitief bagger spel.. Zelfde klimacties, en allemaal enorm voorspelbaar..
Daarom ben ik ook bij ch. 7 van UC3 afgehaakt nadat ik 1 en 2 achter elkaar gespeeld had.. Over een maand of wat ga ik er wel mee verder.

ws. als ze hetzelfde met TR doen zal je hetzelfde gevoel krijgen :P

en idd... die emoticons 8)7 |:(
Het is inderdaad veel van hetzelfde, dus bij snel achter elkaar spelen kan de verveling toeslaan. Het blijft een lineaire game. Maar dat heb je met Tomb Raider ook waarschijnlijk (want wat is er nu precies anders in Rise? Het ziet er technisch gezien zelfs exact hetzelfde uit als het vorige deel, waar ieder Uncharted deel toch wel zichtbare veranderingen had). Maar goed. Ik heb zin in beide games, dus begrijp me niet verkeerd. De scores van TR zijn uitstekend, dus laat maar komen die PS4 versie. :)

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:00
Ik ben voorlopig nog zoet met the division.
En trackmania komt er ook nog aan.

Maar ik merk dat bijvoorbeeld op mijn controller van de launch dat de thumbsticks sneller slijten dan op de limited edition van star wars. Dus die gebruik ik nu meer.

PSN: McMillan0984

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:43
Ik heb Rainbow Six Siege gekocht in de dagaanbieding bij bol.com

Lijkt me een mooie tactical shooter!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
*edit*
1 april, zal morgen wel weer weg zijn...

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Clavat schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:38:
Ik ben voorlopig nog zoet met the division.
En trackmania komt er ook nog aan.

Maar ik merk dat bijvoorbeeld op mijn controller van de launch dat de thumbsticks sneller slijten dan op de limited edition van star wars. Dus die gebruik ik nu meer.
Met Trackmania en The Division wacht ik even op een aanbieding. Momenteel heb ik nog teveel games die ik maar half uitgespeeld heb die ik echt eerst eens wil afmaken. Denk wel dat ik eerstdaags echt eens naar een aanbieding voor de Uncharted Collection moet gaan zoeken zodat ik die gehad heb als U4 komt.

Volgens mij heb ik geen launch controller, zat wel bij de PS4 iets meer dan jaar ofzo geleden. De sticks zijn niet aan gort of zo, het rubber is imho gewoon niet "grippy" genoeg waardoor ik 't idee heb dat ze onder m'n duimen vandaan glijden tijdens BO3 waardoor ik harder ga drukken en uiteindelijk met een zere linker duim zit.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 21:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik durf het als die hard fan van de series bijna niet te zeggen, maar ik vond de demo van FFXV een beetje meh :X

Waarschijnlijk had ik andere verwachtingen door alle vette trailers, maar ik vind het geen goed idee geweest dat ze zo'n nietszeggend stukje hebben gepakt. Bijna niets te doen behalve genieten van de graphic en muziek, en een beetje ultrabasic knokken.

De sfeer en alles zitten wel goed, de 1e aflevering van de anime op youtube ook al gekeken. M'n GEVOEL over de game, sfeer, characters en het verhaal is voorlopig wel hoopvol, wou alleen dat ze een ander gedeelte hadden gebruikt als demo, waar meer te doen was.

Maar in de collectie komt ie 100% :)

Edit: Nog een enorm pluspunt, de keuze uit zowel engelse als japanse audio! _/-\o_
Hopelijk is die keus er in de uiteindelijke game ook, desnoods als DLC of patch als het niet op de disc past :9

[ Voor 13% gewijzigd door BlackEyedAngel op 01-04-2016 10:54 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• steefje
  • Laatst online: 10-11 20:39
Ik vind het wel opvallend dat ik nauwelijks iemand hoor over de nieuwe Hitman. Zelf altijd groot fan geweest van deze serie en Hitman 2016 is echt super goed.

Ik ben totaal geen voorstander mbt het uitbrengen in Episodes en heb daar ook de nodige kritiek op geuit. Echter, het past prima bij deze game. Je wilt namelijk alle mogelijkheden benutten die er zijn. Ik ben nu al twee weken lang iedere avond door hetzelfde, enorm grote, level aan het struinen op zoek naar nieuwe mogelijkheden om mijn targets om te leggen.

Dus voor iedereen die wacht op de volledige versie, ik raad je aan om nu gewoon te starten.

PSN ID Binloading_nl

Hitman is bij voorbaat al een beetje mislukt door dat episodes gebeuren. Eerst een volledige game, toen uitstel, nu uitgebracht in delen.
Verder is de game ook niet zo bijzonder goed die je per se moet hebben, leuk voor uit de budget bak in een periode wanneer het wat rustiger is qua games misschien.

De beta is ook nog altijd gewoon te spelen als je die al had dus voor een klein beetje vermaak kun je er al gratis mee aan de slag.

[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 01-04-2016 11:02 ]

• steefje
  • Laatst online: 10-11 20:39
dutchgio schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:01:
Hitman is bij voorbaat al een beetje mislukt door dat episodes gebeuren. Eerst een volledige game, toen uitstel, nu uitgebracht in delen.
Verder is de game ook niet zo bijzonder goed die je per se moet hebben, leuk voor uit de budget bak in een periode wanneer het wat rustiger is qua games misschien.
Die mening mag je zeker hebben. Heb je de game zelf ook gespeeld, je geeft namelijk aan dat je hem niet zo bijzonder goed vind. Ik ben erg benieuwd waar je dit op baseert, De beta viel mij ook tegen, maar de eerste episode niet....wel de hulpmiddelen uitschakelen anders is het te makkelijk

PSN ID Binloading_nl

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

ralph075 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:43:
[...]

1 april, zal morgen wel weer weg zijn...
idd |:( vergeet het steeds..

Duimen dan maar :)

Op basis van de beta. prima game, maar ook niet meer dan dat.
ongetwijfeld leuk als je er van houdt en graag dezelfde missie op 10 verschillende manieren uitvoert, maar je kon al wel aanvoelen dat het gewoon geen topgame zou worden.
Ik vond de maps ook maar wat oppervlakkig, ik miste de diepgang zoals die bij eerdere Hitman games er wel was.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28
steefje schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:56:
Ik vind het wel opvallend dat ik nauwelijks iemand hoor over de nieuwe Hitman. Zelf altijd groot fan geweest van deze serie en Hitman 2016 is echt super goed.

Ik ben totaal geen voorstander mbt het uitbrengen in Episodes en heb daar ook de nodige kritiek op geuit. Echter, het past prima bij deze game. Je wilt namelijk alle mogelijkheden benutten die er zijn. Ik ben nu al twee weken lang iedere avond door hetzelfde, enorm grote, level aan het struinen op zoek naar nieuwe mogelijkheden om mijn targets om te leggen.

Dus voor iedereen die wacht op de volledige versie, ik raad je aan om nu gewoon te starten.
Ik wacht wel tot de 'The Complete Edition' in de budgetbakken ligt, ik ga uitgevers die games volgens 'salamitactiek' uitbrengen niet sponsoren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Wanneer verschijnen die 3 PSPlus games altijd in de psstore ?
Ze staan er nu nog niet in.

Smiling as the shit comes down...

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:39

JSchut

.....

ScrooLoose schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:24:
Wanneer verschijnen die 3 PSPlus games altijd in de psstore ?
Ze staan er nu nog niet in.
Eerste dinsdag van de maand

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ah ok, ik ging er vanuit dat het altijd gewoon de eerste van de maand was :)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
steefje schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:56:

episodes, daarom hoor je er niemand over. episode games is a big no-no!
slechte zaak episodes, nog ergere ziekte dan DLC

nothing stops this train

• Kol Nedra
bram1984 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:27:
[...]

Altijd op woensdag volgens mij.
dat was vroeger.
tegenwoordig de eerste dinsdag van de maand, oftewel 5 April

nothing stops this train

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Kol Nedra schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:28:
[...]
slechte zaak episodes, nog ergere ziekte dan DLC
Dat ben ik volledig met je eens maar er komt 1 game aan waar ik een uitzondering voor ga maken en met mij velen denk ik... Final Fantasy 7 remake oOo
Hopelijk hebben ze de combat niet te veel verkloot zoals in Final Fantasy XV want dat was waardeloos.

• Kol Nedra
zelfs FF7 ga ik niet in episodes kopen, ik wacht mooi op de volledige ervaring.

nothing stops this train

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11 00:19
Doom MP ziet er leuk uit, jammer dat het weer zo'n closed beta ding is, maar duurt nog een maand voor ie uit is. Bewijst overigens ook maar weer dat het een groot gemis is dat er geen UT of Quake op consoles meer is verschenen.

Probleem wat ik er nog mee heb is dat het hele hel-sfeertje me niet echt aanstaat en dat ik ook niet verwacht dat veel mensen die game gaan halen, waardoor je uiteindelijk toch weer in je eentje zit te spelen, zoals ook met Star Wars Battlefront het geval was (tenminste, bij mij wel). SP ga ik sowieso al niet spelen, maar als genoeg vrienden die game ook halen, dan komt ie er mogelijk nog voor de MP. En sowieso als ze hem snel nog in de aanbieding gooien (wat ik overigens niet zie gebeuren want dat gebeurde met Wolfenstein ook niet)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Martinspire
bram1984 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:10:
Doom haal je toch juist voor de SP.
Dat zeg ik nou juist: die trekt mij niet omdat het hele sfeertje me totaal niet ligt. Maar als MP lijkt het me leuk om de tijden van Quake en UT te herleven.

Ik weet het nog niet...
Bloodborne is zonder twijfel één van de tofste games die ik gespeeld heb, maar ik weet niet of ik zo snel al zin heb in weer zo'n soort game. Ook weet ik niet of de tragere gameplay mij wel helemaal ligt.
Ik ga 'm sowieso spelen, maar niet op of vlak na de release; ik wacht wel een paar maandjes ;)

• Jumpman
Martinspire schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:08:
Doom MP ziet er leuk uit, jammer dat het weer zo'n closed beta ding is, maar duurt nog een maand voor ie uit is. Bewijst overigens ook maar weer dat het een groot gemis is dat er geen UT of Quake op consoles meer is verschenen.

Probleem wat ik er nog mee heb is dat het hele hel-sfeertje me niet echt aanstaat en dat ik ook niet verwacht dat veel mensen die game gaan halen, waardoor je uiteindelijk toch weer in je eentje zit te spelen, zoals ook met Star Wars Battlefront het geval was (tenminste, bij mij wel). SP ga ik sowieso al niet spelen, maar als genoeg vrienden die game ook halen, dan komt ie er mogelijk nog voor de MP. En sowieso als ze hem snel nog in de aanbieding gooien (wat ik overigens niet zie gebeuren want dat gebeurde met Wolfenstein ook niet)
Wolfenstein: The New Order Collector's Edition vorig jaar voor ~ € 17,50 opgepikt en Wolfenstein: The Old Blood voor € 7,49. Aanbiedingen zijn er wel te vinden dus.

• Martinspire
Jumpman schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:33:
[...]

Wolfenstein: The New Order Collector's Edition vorig jaar voor ~ € 17,50 opgepikt en Wolfenstein: The Old Blood voor € 7,49. Aanbiedingen zijn er wel te vinden dus.
Die game kwam uit in 2014. Me dunkt dat er dan in 2015 wel aanbiedingen te vinden zijn. Maar het ging me dan ook om snelle aanbiedingen na de launch ;)

• Jumpman
Martinspire schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:44:
[...]

Die game kwam uit in 2014. Me dunkt dat er dan in 2015 wel aanbiedingen te vinden zijn. Maar het ging me dan ook om snelle aanbiedingen na de launch ;)
Half jaar na dato vind ik het nette prijzen voor Single Player games (het maakt toch niet uit wanneer je die oppakt). De games waren beide al goedkoper bij de release, dus als je het dan graag had willen spelen.

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Martinspire schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:44:
[...]

Marktplaats.. Meeste titels binnen een week of 2 wel voor 30 euro te halen.
Maar dan heb je fysiek... (dan wacht ik liever)

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:59:
[...]

Wel Tomb Raider, maar niet Uncharted?

Tomb Raider komt er bij mij ook direct met de release, daar niet van. Maar ik vind (= dus mening) Uncharted over het algemeen op zowel technisch vlak (animaties, movement, graphics, geluid, voice acting, set pieces, omgevingen), als op het gebied van verhaalvertelling en karakters toch wel veruit superieur aan Tomb Raider.
Dat is heel simpel uit te leggen voor mij.

Eerste game wat ik speelde op de console was Tomb Raider(1996)...
Ik heb sindsdien elk deel gespeeld, en meerdere keren uitgespeeld(12 games).

Voor mij blijft Tomb Raider de enige echter Platform/Adventure game, en is Uncharted de kopie.
Wat mij altijd aan Uncharted irriteert is dat het een realistische game probeert te zijn, met menselijke trekjes en gevoel.
Maar op het zelfde moment schiet je 100 vijanden af in 5 minuten en krijg je weirde buitenaardse shit naar je toe gesmeten.
Ik ben altijd in de war wat voor game ik nou aan het spelen ben in uncharted.

En inderdaad..
Wat is dat opeens voor een troep met die emoticons...
Leuk.... .krijg je straks voor elk bericht wat je typt meerdere notifications..

Vind de "Vind ik leuk" button eigenlijk al ergelijk maar dat is uiteindelijk nog wel eens useful..
Wat gaan we hierna krijgen?, de vind ik niet leuk knop?.

Ik kom juist graag op dit forum omdat het niet zo'n irritante populaire wedstrijd is,
Begint steeds meer op FOK te lijken .... en that's not a good thing...
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:57:
[...]

Voor mij blijft Tomb Raider de enige echter Platform/Adventure game, en is Uncharted de kopie.
Wat mij altijd aan Uncharted irriteert is dat het een realistische game probeert te zijn, met menselijke trekjes en gevoel.
Maar op het zelfde moment schiet je 100 vijanden af in 5 minuten en krijg je weirde buitenaardse shit naar je toe gesmeten.

En inderdaad..
Wat is dat opeens voor een troep met die emoticons...
Leuk.... .krijg je straks voor elk bericht wat je typt meerdere notifications..

Vind de "Vind ik leuk" button eigenlijk al ergelijk maar dat is uiteindelijk nog wel eens useful..
Wat gaan we hierna krijgen?, de vind ik niet leuk knop?.

Ik kom juist graag op dit forum omdat het niet zo'n irritante populaire wedstrijd is,
Begint steeds meer op FOK te lijken .... en that's not a good thing...
Haha ik heb het hetzelfde, maar bij mij draaft het 1 station door: de new age Tomb Raider (waar ook vage bovennatuurlijke shit in zit, ter info) probeert mijn inziens juist veel te veel Uncharted te zijn met die simpele puzzeltjes en het neerschieten van 1000 poppetjes. Vreemd dat je je daar dan niet aan irriteert. ;)

En Uncharted probeert realistisch te zijn? Hmmm, dan heb ik iets anders gespeeld. Uncharted neemt zichzelf juist niet al te serieus met ontzettende over-the-top situaties en luchtige humor met tegelijkertijd hele likeable karakters die emotie tonen. Persoonlijk vind ik dat prettiger dan de nieuwe Lara met haar eindeloze gekreun en gesteun waarbij ze binnen 2 uur van kwetsbaar meisje in een massamoordenares verandert. Vermakelijk? Dat zeker. Maar meer of minder geloofwaardiger dan Uncharted? Neh.

En denk aan je bloeddruk op 1 april. :P

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:26:
[...]

Haha ik heb het hetzelfde, maar bij mij draaft het 1 station door: de new age Tomb Raider (waar ook vage bovennatuurlijke shit in zit, ter info) probeert mijn inziens juist veel te veel Uncharted te zijn met die simpele puzzeltjes en het neerschieten van 1000 poppetjes. Vreemd dat je je daar dan niet aan irriteert. ;)

En Uncharted probeert realistisch te zijn? Hmmm, dan heb ik iets anders gespeeld. Uncharted neemt zichzelf juist niet al te serieus met ontzettende over-the-top situaties en luchtige humor met tegelijkertijd hele likeable karakters die emotie tonen. Persoonlijk vind ik dat prettiger dan de nieuwe Lara met haar eindeloze gekreun en gesteun waarbij ze binnen 2 uur van kwetsbaar meisje in een massamoordenares verandert. Vermakelijk? Dat zeker. Maar meer of minder geloofwaardiger dan Uncharted? Neh.

LoL @ samenvatting van Tomb Raider, maar dat was ook exact het gevoel wat ik had. Bij de eerste kill had ze nog moeite om haar tranen te bedwingen, maar toen het hek eenmaal van de dam was...

@ PS4.5 / 4K-discussie: voorlopig zijn het allemaal geruchten. Wellicht wordt het uiteindelijk een soort PS4 Slimline die helemaal niet zo geupgrade is als sommige geruchten doen geloven.

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-11 15:31
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:57:
[...]

Realisme streeft de Uncharted-serie naar mijn mening niet na. Het zijn games gebaseerd op avonturenfilms als Indiana Jones, en in dat opzicht zijn ze volgens mij erg geslaagd. Het is over the top, met grote actiescènes en spektakel en met een scheut bovennatuurlijke elementen. Met je eens dat Uncharted veel heeft geleend van Tomb Raider, maar in bepaalde opzichten is Uncharted z'n inspiratie naar mijn mening voorbij gegaan. En ook Tomb Raider heeft vergezochte en bovennatuurlijke elementen. Hoe dan ook is er wel ruimte in de markt voor twee avonturiers-franchises toch? Ieder z'n voorkeur, en Uncharted gaat naar verluid ook stoppen na dit vierde deel. Dus weer vrij baan voor Lara.

Er is in Uncharted wel wat dissonantie tussen de karakters (die als sympathiek en goedaardig worden neergezet) en hun gedrag (huurlingen neerschieten aan de lopende band). Qua gevoel en moreel gezien vind ik dat altijd wat krom. Dat geldt echter voor Tomb Raider ook, zeker sinds de reboot. Is Lara nu een onervaren, goedaardige, gevoelige vrouw zoals de cutscenes ons willen doen geloven, of is ze een volleerde, keiharde massamoordenaar zoals de gameplay laat zien? In Rise of the Tomb Raider kun je zelfs bijvoorbeeld Hollow Point-kogels unlocken om meer schade te doen aan mensen, of een Molotov-cocktail gebruiken om hele groepen vijanden in de fik te zetten. En een cutscene later moeten we weer met haar meevoelen omdat haar maatje ontvoerd wordt. Het strookt allemaal net niet lekker met elkaar. Dat zit in beide franchises eigenlijk niet goed, maar dat geldt natuurlijk ook voor vele andere games.

Toch heb ik met beide reeksen altijd veel plezier. Rise of the Tomb Raider ben ik sinds een aantal weken aan het doorspelen (ik speel niet zo veel), en ondanks dat de toon wat oneven is, is het op de meeste vlakken een erg goede game. Een aanrader voor het einde van het jaar, wanneer die game naar de PS4 komt. En ook Uncharted 4 ga ik vast in huis halen vroeg of laat.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo damn, ik kan niet meer wachten! :9~

En dan al die Youtubers die de japanse versie spelen... :X Must resist!

Maar nu welke versie? De digital deluxe met seasonpass en twee thema's voor 75 euro vind ik niet verkeerd...

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:26:
[...]

Maar Tomb Raider was juist altijd van het puzzelen, dat is juist in de ps2 fase teveel doorgeslagen naar actie.
In de eerste 3 delen daar was je voornamelijk aan het puzzelen met voornamelijk dierlijke vijanden..
En daar heb je gelijk, ik heb me inderdaad geïrriteerd aan de vele schietactie in het laatste deel.
Dat hoort niet bij een Tomb Raider(tenzij het dierlijke vijanden zijn uiteraard).

Tomb Raider had altijd al een beetje van het buitenaardse shit, of beter gezegd "artifacten".
Waardoor er opeens vreemde wapens waren of vreemde tegenstanders...
Dat zit ook in de films....
Humor dat had Tomb Raider inderdaad niet, maar dat komt simpelweg omdat er nauwelijks companions in zaten..
Dat gekreun en gesteun dat was ook al in het eerste deel, weet niet of iemand zich herinnert wat voor vreemde geluiden je kreeg als je een handstand deed in Tomb Raider 1..

@Geert1.
Met de reboot game zijn ze inderdaad iets te snel doorgeslagen van Innocent girl, naar badass..
Hoewel Lara Croft in de orginele games gewoon een Badass was, was het beter geweest als dit meer sluip/stealth georiënteerd was en dat ze tegen het einde pas een kill hoefde te maken en daarmee de legende was geboren.
Nu was het inderdaad... Au ik heb een wondje aan mijn buik boehoee naar i'm going to kill al you 500 people....
Iets te snel..

Maar ik heb het al vaker gezegd over Uncharted.
Ik heb altijd het gevoel dat ze op het einde geen inspiratie meer hadden.
Opeens zijn er een soort van Zombies.
Opeens zijn er een soort van Guardians en buitenaardse drankjes.
Opeens is alles een hallucinatie en zijn en weer vreemde wezens.

Elke game was voor mij goed, tot vaak 80% van de game waar die vreemde shit opeens geïntroduceerd werd.
Krijg daar een beetje hetzelfde gevoel bij als een SP van C.O.D..
Dat ze met een checklist zitten of alles er wel in zit

Vijanden die steeds sterker worden..... Check.
Ongelukken waarbij hij het op het nippertje overleeft.... Check.
Oneliners van Sully...... Check.
Sexy momenten van de dames..... Check.
Vreemde wezens die er opeens zijn...... Check.. :+

Edit:
Excuses voor de lange posts vandaag :P
SqueakyClean schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:42:
[...]

Maar nu welke versie? De digital deluxe met seasonpass en twee thema's voor 75 euro vind ik niet verkeerd...

[video]
[video]
Die onderste theme is wel gruwelijk.

Maar ik heb gewoon de Apocalypse Edition bij Bol besteld met een mooie steelbook case.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-11 16:25
Doom closed beta gestart, kom niet voorbij het accepteren van de license agreement.. Kan wel op X drukken om het te accepteren kan echter niet naar onder om op continue te drukken....

Iemand hier ook?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:12
Ik zie Multiplayer staan en kan ook niet verder met X. Handige bug...

Edit: Wisselen van controller en toen ging ie wel verder met X. Vaag.

[ Voor 34% gewijzigd door ChuckyDevil op 01-04-2016 18:05 ]

• ndonkersloot
Het is mij ook uiteindelijk gelukt.. Wazig..

Net een potje gespeeld, speelde een stuk sneller dan de closed alpha! Voelt beter aan nu.

Doe maar wat toffe stukjes capturen, ik ben benieuwd ;)

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 16:17

SD5k

>4&X

SqueakyClean schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:42:
[...]

[video]
[video]
Je bedoeld uit de US Store toch? Kan dat geen issues met multiplayer opleveren?

• ndonkersloot
dvdkiwi schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 18:40:
Doe maar wat toffe stukjes capturen, ik ben benieuwd ;)
Ik ben niet zo van het video editen maar ben een volledige match aan het uploaden. Beetje lucky misschien want ben geen een keer dood gegaan :P .

Edit:

Hier alvast een korte clip, tof stukje:
YouTube: Doom BETA PS4 Demon rune takeover

Hier een full match:
YouTube: Doom BETA PS4 full match 0 death

[ Voor 27% gewijzigd door ndonkersloot op 02-04-2016 12:14 ]

Verwijderd

Tiwazz schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 11:56:
[...]

Ik ben niet zo van het video editen maar ben een volledige match aan het uploaden. Beetje lucky misschien want ben geen een keer dood gegaan :P .

Edit:

Hier alvast een korte clip, tof stukje:
YouTube: Doom BETA PS4 Demon rune takeover

Hier een full match:
YouTube: Doom BETA PS4 full match 0 death
Jezuzzz..
Ik hoop dat als ik dit spel ga spelen ik net zulke tegenstanders krijg :+ .
Je loopt regelmatig recht langs iemand en schiet op hem, en de tegenstander loopt gewoon lekker door..

Wel leuke gameplay hoor, en ga dit spel zeker wel een keer aanschaffen zodra die aankomt

• ndonkersloot
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 12:48:
[...]

Jezuzzz..
Ik hoop dat als ik dit spel ga spelen ik net zulke tegenstanders krijg :+ .
Je loopt regelmatig recht langs iemand en schiet op hem, en de tegenstander loopt gewoon lekker door..

Wel leuke gameplay hoor, en ga dit spel zeker wel een keer aanschaffen zodra die aankomt
Ja die match is wel echt bizar, lijkt wel alsof ik ontzichtbaar ben. Achja :> .

• ChuckyDevil
Hierbij een mogelijk werkende beta key voor Doom. Doom werkt hier al door de Alpha. Kreeg alsnog een key.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Edit: https://www.playstation.c...tationnetwork/redemption/

[ Voor 23% gewijzigd door ChuckyDevil op 02-04-2016 14:24 ]

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
ChuckyDevil schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 14:20:
Hierbij een mogelijk werkende beta key voor Doom. Doom werkt hier al door de Alpha. Kreeg alsnog een key.

Members only:
dat is leuk en tof van je ! ik ga even kijken hoe

-edit

als ik hem invul bij psn geeft ie aan dat ie al vergeven is :( pech

[ Voor 11% gewijzigd door ppeterr op 02-04-2016 14:27 ]

• ChuckyDevil
Jammer was te proberen. Excuus voor de dooie mus.

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
ChuckyDevil schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 14:31:
Jammer was te proberen. Excuus voor de dooie mus.
no problem :D ik wacht rustig op de release

• The_Worst
  • Registratie: November 2005

The_Worst

Unox

ppeterr schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 14:33:
[...]

no problem :D ik wacht rustig op de release
Nog een doom code, weet niet of deze wel werkt:
Members only:

Edit: Net eerste potje gespeeld > delete. Niet mijn soort spel meer. :+

[ Voor 13% gewijzigd door The_Worst op 02-04-2016 17:12 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
The_Worst schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 16:55:
[...]

Nog een doom code, weet niet of deze wel werkt:
Members only:

Edit: Net eerste potje gespeeld > delete. Niet mijn soort spel meer. :+
Nee werk helaas ook niet.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Normaal gezien ging ik vandaag internetkabels leggen in mijn kamer om opnieuw online te kunnen gamen, maar door omstandigheden dit niet vandaag af gekregen waardoor ik de beta van DOOM niet kan spelen. Daarom plaats ik de code hier voor een toekomstige gelukkige.
Members only:

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-11 16:48
Die codes zijn hetzelfde als de alphacode. Dus als je je code al hebt gebruikt voor de alpha zal het niet bij iemand anders werken, zelf kan je gewoon de beta downloaden en spelen.

PSN ID: Beest41

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:14:
[...]

Die onderste theme is wel gruwelijk.

Maar ik heb gewoon de Apocalypse Edition bij Bol besteld met een mooie steelbook case.
De steelbook case ziet er ook tof uit! :9~
Jammer dat die thema's zo tof zijn...
SD5k schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 19:29:
[...]

Je bedoeld uit de US Store toch? Kan dat geen issues met multiplayer opleveren?
Yep, in de US store is de Digital Deluxe $ 84,99, € 76,35 op dit moment. Pretty Nice, als je t mij vraagt, vergeleken bij de NL-store vanilla versie voor € 69,99... :) De DD kost € 94,99... :X

Voor MP zou het niet uit moeten maken. Bijv. ook CoD AW via US-store gekocht en totaal geen MP- problemen.

Verwijderd

STAR WARS™ Battlefront™ Jakku Theme (Gratis):

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0006-CUSA00634_00-ETH0000000000346/1459472089000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Nights of Azure: speciaal thema, GUST-chan (Gratis):

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP4108-CUSA04017_00-ETH0000000000287/1459509347000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• hoadje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01-2022
Dag allemaal,

Ik lees al lang mee in dit topic, maar post eigenlijk nooit. Sinds december ben ik de trotse eigenaar van een PS4 en inmiddels zit de harde schijf van 500 gb behoorlijk vol. Ik overweeg er een hdd van 2 tb in te zetten, en ik weet dat dit onderwerp herhaaldelijk voorbij gekomen is. Maar omdat ik niet zo ontzettend technisch onderlegd ben en ik onzeker raak van een zoektocht als deze, wil ik jullie vragen: Ligt deze harde schijf voor de hand als voordelige keuze? Is er een voordeliger of beter alternatief?

Bedankt alvast!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Tiwazz schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 17:44:
Doom closed beta gestart, kom niet voorbij het accepteren van de license agreement.. Kan wel op X drukken om het te accepteren kan echter niet naar onder om op continue te drukken....

Iemand hier ook?
Had ik ook.. uiteindelijk PS4 uit, PS4 aan en werken..

't is net een computer :P

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

hoadje schreef op zondag 03 april 2016 @ 09:00:
Dag allemaal,

Ik lees al lang mee in dit topic, maar post eigenlijk nooit. Sinds december ben ik de trotse eigenaar van een PS4 en inmiddels zit de harde schijf van 500 gb behoorlijk vol. Ik overweeg er een hdd van 2 tb in te zetten, en ik weet dat dit onderwerp herhaaldelijk voorbij gekomen is. Maar omdat ik niet zo ontzettend technisch onderlegd ben en ik onzeker raak van een zoektocht als deze, wil ik jullie vragen: Ligt deze harde schijf voor de hand als voordelige keuze? Is er een voordeliger of beter alternatief?

Bedankt alvast!
Dit artikel van EG is verplicht leesvoer als je de HDD wilt upgraden.

De meeste halen voor een upgrade de HDD uit een externe behuizing, zoals deze. Scheelt vaak een hoop in prijs, zeker in de aanbieding! :)

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 03-04-2016 12:52 ]

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Moet je wel opletten dat je de juiste versie hebt want tegenwoordig zit de schijf vast gesoldeerd aan de de behuizing

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
SmooK schreef op zondag 03 april 2016 @ 17:21:
Moet je wel opletten dat je de juiste versie hebt want tegenwoordig zit de schijf vast gesoldeerd aan de de behuizing
Weet je dat zeker? 6-8 weken geleden in ieder geval nog niet, toen heb ik dezelfde ingebouwd bij mijn PS4.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 09:22
Niet zeker (de mijne had het niet maar is een half jaar geleden) maar kan geen kwaad om te waarschuwen

• Scrisissszzz
Eén dag goed weer en meteen amper posts hiero... Zijn we nou echte gamers of wa? ;)

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op maandag 04 april 2016 @ 08:11:
Eén dag goed weer en meteen amper posts hiero... Zijn we nou echte gamers of wa? ;)
Ik was en ben nog steeds druk met Black Ops III Double XP.

Ondertussen nog even wat gratis thema's gepost hier.
Weinig nieuws, dan word er al snel over hdd's gepraat he.
Te druk met Trackmania, de Dark Souls onder de racegames :P

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 04-04-2016 09:50 ]

• hoadje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01-2022
Bedankt jongens, ik kan hier verder mee!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 21:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

10 portjes Doom beta gespeeld en eigenlijk wel weer gezien. Voelt aan als Quake met mooiere graphics, en dat is niet mijn ding. Hopelijk is de singleplayer een stuk beter qua ervaring.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Het is weer tijd voor een pre-order zo te lezen.

[ Voor 23% gewijzigd door Elysi op 04-04-2016 10:58 ]

• JSchut

JSchut

.....

Na het doorspelen van Shadow of mordor (Platuinum) Geweldige game!

Maar helaas haakte ik in de DLC af. De Beast master DLC vond ik nog wel leuk maar de Bright Lord DLC pakt mij total niet.

Nu ben ik opzoek naar een game die mij kan vermaken tot Uncharted 4 er is :).

Batman: Arkham Knight lijkt een goede optie. Wat is de ervaring van andere die Shadow of Mordor ook top vonden? En is de season pass een must of is de base game gewoon compleet genoeg?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
JSchut schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:34:
Na het doorspelen van Shadow of mordor (Platuinum) Geweldige game!

Maar helaas haakte ik in de DLC af. De Beast master DLC vond ik nog wel leuk maar de Bright Lord DLC pakt mij total niet.

Nu ben ik opzoek naar een game die mij kan vermaken tot Uncharted 4 er is :).

Batman: Arkham Knight lijkt een goede optie. Wat is de ervaring van andere die Shadow of Mordor ook top vonden? En is de season pass een must of is de base game gewoon compleet genoeg?
DLC is wel nodig ja, de game is redelijk snel completed storywise. Enige langdurige stuk is het riddler deel maar dat is meer eentonig en saai dan echt leuk.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Arkham Knight is ongeveer even lang als Shadow of Mordor. Ik vond 'm wel cool, goed verhaal, super mooie graphics. Het is echt een Batman simulator. Meer puzzels dan alleen hakken zoals in Mordor. Ook veel Batmobile, iets teveel soms (pro tip: stel de alternatieve Batmobile controls in, dat rijdt veel intuïtiever).
Elysi schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:58:
[...]

Het is weer tijd voor een pre-order zo te lezen.
zou ik graag doen, maar heb tot half april examens en daarna nog eerst the division uitspelen en nog wat ps plus games. daarna is het alweer tijd voor uncharted 4.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik was op zoek naar een goede Turn-Based RPG, maar kon zo snel geen keuze maken. Uiteindelijk gekozen voor FF X X2 Remake HD, omdat ik die (het origineel) nog nooit gedaan heb. Bevalt me prima, en met mijn redelijk beperkte tijd heb ik voorlopig wel wat te doen :D

[ Voor 3% gewijzigd door ReCreator op 04-04-2016 13:58 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
JSchut schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:34:
De season pas bevat maar een paar uur aan extra content.
Ik raad je aan om de season pass alleen te kopen als die in de aanbieding is.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 04-04-2016 14:28 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54
18min gameplay uncharted 4. Beeld is niet fantastisch omdat er gecropt is om een logo weg te werken.
Maar wtf dit spel wordt wel zo ziek. Hoe groot dit gebied wel niet is absurd kicken.
Wordt weer eens uitkijken naar een game sinds tijden.

[YouTube: https://youtu.be/bcYJDwXdHvc]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• JSchut

JSchut

.....

Ike. schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:26:
[...]

De season pas bevat maar een paar uur aan extra content.
Ik raad je aan om de season pass alleen te kopen als die in de aanbieding is.
Hij is nu in de aanbieding voor 19 euro.
Maar hoeveel voegt het toe? Is het nodig of is de base game gewoon goed genoeg?

Shadow of mordor had ik in 22 uur op platinum. Ik hoop dat deze base game beetje hetzelfde is qua tijd.
De story was in shadow of mordor wel erg kort overigens.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

JSchut schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:36:
[...]

Hij is nu in de aanbieding voor 19 euro.
Maar hoeveel voegt het toe? Is het nodig of is de base game gewoon goed genoeg?

Shadow of mordor had ik in 22 uur op platinum. Ik hoop dat deze base game beetje hetzelfde is qua tijd.
De story was in shadow of mordor wel erg kort overigens.
Ik zou m'n geld bewaren voor Dark Souls III. Past helemaal in je straatje wat uitdaging betreft. :Y
Pagina: 1 ... 97 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link