Bedoel de aankondiging, die meestal de woensdag aan het eind van de maand.Bartske schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:41:
[...]
Die komen over een week, het is de eerste woensdag van de maand altijd.
Alleen dead star is confirmed tot nu toe, de rest zal wel vandaag of morgen komen.Nieuwevolger schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:44:
[...]
Bedoel de aankondiging, die meestal de woensdag aan het eind van de maand.
31 maart. Zie mijn vorige postVerwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:31:
Ik zat ook in de Doom alpha.
Wanneer gaat de beta beginnen?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Hmmm ik heb wel Wolfenstein hier liggen, maar kan me niet herinneren ooit die code in te hebben gevoerd (die dus ook niet werkt), maar blijkbaar wel dus. Bij de Alpha in de Store staat Gekocht. Moet alleen nog gedownload worden. Nice.JSchut schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:16:
[...]
Jup zelfde hier.
Er staat wel: If you have redeemed an Alpha code, you already have access and no additional action is necessary.
Edit: Code is hetzelfde als de alpha code dus vandaar dat hij niet meer werktIk had hem toen al gebruikt.
Shadow of the beast komt 17 mei.
Bron: ps blog.
Bron: ps blog.
Verwijderd
When is the Closed Beta test?
Starting: Thursday, March 31, 2016 @ 10:00 p.m. Eastern Time (UTC – 5)
End: Sunday, April 3, 2016 @ 11:59 p.m. Eastern Time (UTC – 5)
Ik zie alleen niet wat we moeten downloaden?
De oude alpha Doom die in mijn bibliotheek staat?
Ik heb net ook de mail binnen gekregen betreffende de code voor de beta, morgen maar eens proberen.
Zombi en die andere star nog wat zijn de plus games.
Ben een tevreden man met zombi.
Ben een tevreden man met zombi.
[ Voor 25% gewijzigd door Nieuwevolger op 30-03-2016 17:31 ]
Ik kan het zo nergens vinden maar als ik nu wolfenstein the new order aanschaf (in de aanbieding op psn geloof ik), krijg ik dan nog een doom beta key? -->Of is die alleen voor pre-orders? Lees daar net iets over..
Ben verder net begonnen aan Fallout 4, die ligt voor 34 euro bij de MM en voor mij een mooi moment om er aan te beginnen. Had echt niet verwacht dat ik zoveel zou gamen op de ps4, er ligt ook nog genoeg klaar.
(Waren er maar zoveel goede games voor de vita, dat is echt mijn favoriete handheld. Fantastische games zijn er ook voor alleen wat weinig helaas)
Ben verder net begonnen aan Fallout 4, die ligt voor 34 euro bij de MM en voor mij een mooi moment om er aan te beginnen. Had echt niet verwacht dat ik zoveel zou gamen op de ps4, er ligt ook nog genoeg klaar.
(Waren er maar zoveel goede games voor de vita, dat is echt mijn favoriete handheld. Fantastische games zijn er ook voor alleen wat weinig helaas)
[ Voor 5% gewijzigd door warcow op 30-03-2016 17:51 ]
Verwijderd
Here’s your full line-up of games for next month, launching on 5th April:
■Dead Star (PS4)
■Zombi (PS4)
■I Am Alive (PS3)
■Savage Moon (PS3)
■A Virus Named Tom (PS Vita)
■Shutshimi (PS Vita)
BRON
(Goeie line up)
■Dead Star (PS4)
■Zombi (PS4)
■I Am Alive (PS3)
■Savage Moon (PS3)
■Shutshimi (PS Vita)
BRON
(Goeie line up)
Hah, Zombi ziet er wel grappig uit
Is er trouwens nog een mogelijkheid om in die beta van Doom terecht te komen?
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Verwijderd
Ik denk dat het echt "closed" is.C.44 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 18:25:
Hah, Zombi ziet er wel grappig uitIs er trouwens nog een mogelijkheid om in die beta van Doom terecht te komen?
Het is erg onduidelijk.
Ik denk meer welke games het gaan wordenBartske schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:41:
[...]
Die komen over een week, het is de eerste woensdag van de maand altijd.
Aah die zijn bekend..
Zombi (wii u titel, echt crap)
en weer een indie..
blergh, blij dat ik allbei de consoles heb waar gratis games maandelijks voor zijn, kan ik beetje afwisselen
[ Voor 28% gewijzigd door corset op 30-03-2016 19:17 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb geen PSPlus abbo meer. Wat een crap
Het beste nieuws van de week is dat de Twitch app voor EU beschikbaar is.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Verwijderd
Weer een mooie maand voor PS Plus..
Scheelt weer een hoop tientjes deze maand, top
Deze ga ik allemaal spelen komende maand
Edit.
Elke maand weer het gezeik van mensen die een AAA titel verwachten.
Laat het nou eens tot je kop doordringen.
DAT GAAT NIET GEBEUREN ZOLANG DE PS4 HET BETER DOET DAN DE XBONE....
Je krijg weer 2 mooie ps3 titels, en een leuke ps4 titel (over de vita kan ik niet oordelen want deze speel ik nooit).
Durf te wedden dat het weer minimaal 75 euro is allemaal..
Dus wederom en topmaand.
Leuke titels die je normaal gesproken niet snel koopt..
Word echt een beetje moe van dat gejank van mensen die een Unity of Knack verwachten..
Edit.
Je krijg weer 2 mooie ps3 titels, en een leuke ps4 titel (over de vita kan ik niet oordelen want deze speel ik nooit).
Dus wederom en topmaand.
Word echt een beetje moe van dat gejank van mensen die een Unity of Knack verwachten..
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2016 20:29 ]
Haha, ik had bijna een maand geleden Zombi gehaald toen die in de aanbieding was in de StoreVerwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 18:07:
Here’s your full line-up of games for next month, launching on 5th April:
■Dead Star (PS4)
■Zombi (PS4)
■I Am Alive (PS3)
■Savage Moon (PS3)
■Shutshimi (PS Vita)
BRON
(Goeie line up)
Die angst is precies de reden dat ik laatst Knack niet heb gekochtFresh schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:27:
[...]
Haha, ik had bijna een maand geleden Zombi gehaald toen die in de aanbieding was in de Store.
Zucht.. natuurlijk weer een Xbox bash, veel zieliger kan het bijna niet..Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:18:
Edit.
Dus wederom en topmaand.
Dus Microsoft geeft AAA titels weg omdat ze minder goed zijn?
Wow... ik heb zowel de Xbox One als de PS4, en de ene maand is Microsoft beter, de andere Sony, zo wisselt het goed af. Zie je, je hoeft niet alleen te zeiken over andere partijen, je kan ook samen leven
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dan hadden ze ons niet lekker moeten maken met al die topgames die het half jaar voor release van de PS4 op de PS3 bij PS+ zaten. Na release werden ook die games minder van kwaliteit.Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:18:
Edit.
Dus wederom en topmaand.
Het is logisch dat er het eerste jaar geen grote titels voor de PS4 beschikbaar werden gesteld, maar na bijna 2,5 jaar heb ik niet veel verbetering gezien.
Ja maar dat zie je verkeerd! Dat komt omdat de Xbox zo slecht verkooptUffeltje schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:43:
[...]
Dan hadden ze ons niet lekker moeten maken met al die topgames die het half jaar voor release op de PS3 bij PS+ zaten. Na release werden ook die games minder van kwaliteit.
Het is logisch dat er het eerste jaar geen grote titels voor de PS4 beschikbaar werden gesteld, maar na bijna 2,5 jaar heb ik niet veel verbetering gezien.
Buiten het sarcasme om, wel compleet met je eens. Ik had wel wat meer verwacht. Zombi..
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/zombi
Het was al een bagger game om de Wii U die na 3 weken al in de budget bak lag, dus nu moet het opeens geniaal zijn op de PS4?
Verwijderd
Dat bedoelde ik niet als Bash...corset schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:41:
[...]
Zucht.. natuurlijk weer een Xbox bash, veel zieliger kan het bijna niet..
Dus Microsoft geeft AAA titels weg omdat ze minder goed zijn?Meen je dat echt serieus?
Wow... ik heb zowel de Xbox One als de PS4, en de ene maand is Microsoft beter, de andere Sony, zo wisselt het goed af. Zie je, je hoeft niet alleen te zeiken over andere partijen, je kan ook samen leven
In de ps3 tijd liep x360 ver voor, als "counter" gooide sony dus telkens fantastische games in Plus om mensen richting de ps3 te trekken.
Dat is een lange tijd zo gegaan tot de verkopen een beetje recht waren getrokken, in de eindfase op de ps3 zag je al dat de plus titels minder werden..
Nu is het precies andersom..
Ps4 loopt voor op de Xbone en gooit xbone er telkens mooie titels uit om weer klanten richting hun te trekken.
Was totaal niet bedoeld als een consolewar of bash..
ik heb echt liever indie games dan deze crap zoals Zombi, manmanman
indiegames zijn tof! grafisch minder, maar gameplay beter dan tripple A+ games
nothing stops this train
Precies.. mijn voorkeuren:Kol Nedra schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:52:
ik heb echt liever indie games dan deze crap zoals Zombi, manmanman
Broforce (gekregen)
Salt & Sanctuary (was het maar zo'n feest)
Enter the Gungeon (mocht die nog komen)
mijn ps4 wordt bovenop vrij warm en na verloop van tijd (enkele uren) vetraagt een game watch dogs ligt dit aan de warmte of kan er ook een memory leak in de game zelf zitten?
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Dead Star vind ik er ook wel erg gaaf uitzien!
Lijkt me een ontzettende time sink. Erg benieuwd!
Lijkt me een ontzettende time sink. Erg benieuwd!
[ Voor 22% gewijzigd door SqueakyClean op 30-03-2016 21:49 ]
Het lijkt een twinstick scooter te zijn en die zijn altijd wel gaaf.
Waar zie jij een Xbox bash? Ik heb de post van Jan nu 3x gelezen. En ja, natuurlijk doet MS dat. Die gooit zakken geld richting uitgevers. Of denk je dat ze voor hun lol de games weggeven die ze weggeven?corset schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:41:
[...]
Zucht.. natuurlijk weer een Xbox bash, veel zieliger kan het bijna niet..
Dus Microsoft geeft AAA titels weg omdat ze minder goed zijn?Meen je dat echt serieus?
Het is inderdaad wel om moe van te worden, al dat gejank iedere maand over de Plus games. First world problems enzo. Als je die ene game van 2 jaar oud zo graag wilt en vreemd genoeg om wat voor reden dan ook nog niet gekocht heb, kijk dan ff op Marktplaats of trek 'm uit een sale. Knack, Tomb Raider, BF4, Killzone: zo 4 games uit mijn hoofd die al een keer voor € 15,- of (veel) minder in de Store hebben gestaan. Drie ervan heb ik dus al gehaald en de vierde had ik op de releasedag vsn de PS4 en heb ik doorverkocht. Wat mij betreft dus prima, hoe het nu gaat.
https://m.neogaf.com/showthread.php?t=1202462
PS4K information (~2x GPU power w/ clock+, new CPU, price, tent. Q1 2017)
Snellere CPU zou ik sowieso doen want huidige cpus zijn echt bottleneck...
Zou op zich wel interesse hebben in een 500 euro ps4k maar vrees nu dat er binnen paar jaar alweer een nieuwe PS console te koop is..
Maar ja een gtsport op ps4k die dus significant beter is dan de ps4 versie... Ja dat kan ik niet laten lopen vrees ik. Gaat de ps4 naar m'n neefje ofzo.
PS4K information (~2x GPU power w/ clock+, new CPU, price, tent. Q1 2017)
Ong 2x de huidige gpu Power is 3.72tflops.We were also given a list of games that will be available at launch that will directly take advantage of the PS4K where the differences are and I will quote him "Significant."
For the PSVR
Eve Valkyrie
Robinson
GT Sport
For the PS4K
Deep Down
GOW4
Price is currently $399.99 they were discussing a better CPU which would raise the price to $499.99 we were guaranteed the price will be no higher than $499.99 (He mentioned the CPU upgrade quite a bit almost as if they haven't really decided on a final spec could be a pricing issue.) also there is currently no plan for any type of trade in program for current PS4 users but that could change.
Snellere CPU zou ik sowieso doen want huidige cpus zijn echt bottleneck...
Zou op zich wel interesse hebben in een 500 euro ps4k maar vrees nu dat er binnen paar jaar alweer een nieuwe PS console te koop is..
Maar ja een gtsport op ps4k die dus significant beter is dan de ps4 versie... Ja dat kan ik niet laten lopen vrees ik. Gaat de ps4 naar m'n neefje ofzo.
[ Voor 52% gewijzigd door v8power67 op 30-03-2016 23:25 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het grote verschil is dat je bij PS plus vooral nieuwe games krijgt.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 12-11 23:29
Die post op neogaf komt niet echt geloofwaardig over. Ik geloof het nog steeds niet dat Sony echt met andere hardware gaat komen behalve een soort van slim uitvoering die 4k voor video ondersteund.
Daarnaast betwijfel ik ook of 2x de gpu power wel voldoende is voor 4k gaming op een fatsoenlijke framerate, ik denk het eigenlijk niet.
Aan de amdere kant is Sony er met de ontwikkeling van de PSVR wel achter gekomen dat de PS4 het niet trekt, die cinematic mode is leuk maar die trekt gaming @1080p niet eens.
Daarnaast betwijfel ik ook of 2x de gpu power wel voldoende is voor 4k gaming op een fatsoenlijke framerate, ik denk het eigenlijk niet.
Aan de amdere kant is Sony er met de ontwikkeling van de PSVR wel achter gekomen dat de PS4 het niet trekt, die cinematic mode is leuk maar die trekt gaming @1080p niet eens.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik denk juist dat ze gaan komen met nieuwe hardware. Zoals je zegt psvr vereist goeie hardware.
Plus Nintendo komt met de nx dit jaar en zal vast beter zijn dan huidige ps4. Plus Microsoft gaat hetzelfde waarschijnlijk doen. Dus moet sony wel.
Alleen hoop ik niet op een geforceerde Move naar 4k. Ga niet en een ps4k halen en een nieuwe TV. Dat laat mijn rekening niet helemaal toe...
Plus Nintendo komt met de nx dit jaar en zal vast beter zijn dan huidige ps4. Plus Microsoft gaat hetzelfde waarschijnlijk doen. Dus moet sony wel.
Alleen hoop ik niet op een geforceerde Move naar 4k. Ga niet en een ps4k halen en een nieuwe TV. Dat laat mijn rekening niet helemaal toe...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
De Doom Beta is gewoon de Doom alpha download plus update.
De servers zijn nog niet online. Die komen 10pm eastern time online.
Ik heb er wel zin in om te spelen. Zeker omdat ik de alpha niet kon spelen.
Ik zal wel een filmpje van mijn gameplay maken, want dat mag met deze beta.
Weet iemand hoe laat NL tijd de beta start? Is het 15.00 uur NL tijd?
Verwijderd
Die nieuwe filmpjes van Final Fantasy 15 zien er wel top uit zeg.. Krijg wel zin om die game te spelen. Ik heb alleen nog nooit de 3D FF's gespeeld en vraag me af of je dan het verhaal wel snapt..
Ben wel benieuwd naar wat de PS4K uiteindelijk wordt. Heb zelf wel interesse in een upgrade als de games die daarvoor zijn geoptimaliseerd betere graphics/hogere framerate hebben.
En de Final Fantasy XV demo is up.
En de Final Fantasy XV demo is up.
[ Voor 9% gewijzigd door Conscience NL op 31-03-2016 08:19 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
10.00u EST = 16.00u NL tijd, 6 uur verschil dus.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 07:45:
De Doom Beta is gewoon de Doom alpha download plus update.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Heb de beta key ontvangen van Doom.. maar hij zegt dat de code niet geldig is.
Anderen dit issue ook gehad waarbij het zelf opgelost is? of is er iets mis?
edit:
Goed lezen Robert.... Goed lezen...
If you have redeemed an Alpha code, you already have access and no additional action is necessary.
If you have redeemed an Alpha code, you already have access and no additional action is necessary.
[ Voor 33% gewijzigd door RoRoo op 31-03-2016 09:17 ]
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
iemand dit nog meegekregen?? 
Rocket League Basketball in April!
(nee geen 1 april)
Rocket League Basketball in April!
(nee geen 1 april)
[ Voor 59% gewijzigd door poor Leno op 31-03-2016 10:53 ]
Als je met de alpha heb meegedaan dan heb je al toegang en werkt de code niet meer.RoRoo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:15:
Heb de beta key ontvangen van Doom.. maar hij zegt dat de code niet geldig is.
edit:
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ow man die Final Fantasy 15 demo kan maar beter geen 1 april grap zijn van Sony
[ Voor 5% gewijzigd door BlackEyedAngel op 31-03-2016 09:35 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Verwijderd
bol.com games
Bulk 10-daagse | PlayStation 4 500 GB + een topgame naar keuze nu voor €359,-
https://www.bol.com/nl/d/...o=bulk10daagsemaart_GAM_4
Ik had deze al eens gepost over de PS4K
http://www.eurogamer.net/...but-why-is-sony-making-it
Erg goed artikel waarin de mogelijkheden besproken worden en één van de conclusies is dat het qua hardware power eigenlijk onmogelijk is om een console te bouwen die native 4k gaming kan bieden tegen enigszins normale kosten en in een console form factor.
Het meest realistische scenario zal dus een PS4 refresh zijn met 4k output mogelijkheden voor media en een upscaler voor game graphics. Misschien ook een iets zwaardere CPU en GPU zodat de interface op 4k gerenderd kan worden en vlotjes loopt.
Lijkt mij nog steeds een interessante keuze als je een 4k televisie hebt staan.
Erg goed artikel waarin de mogelijkheden besproken worden en één van de conclusies is dat het qua hardware power eigenlijk onmogelijk is om een console te bouwen die native 4k gaming kan bieden tegen enigszins normale kosten en in een console form factor.
Het meest realistische scenario zal dus een PS4 refresh zijn met 4k output mogelijkheden voor media en een upscaler voor game graphics. Misschien ook een iets zwaardere CPU en GPU zodat de interface op 4k gerenderd kan worden en vlotjes loopt.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Voor €389 had je al een 1TB met FC Primal bij GM en Saturn. Stel je vindt die game niet leuk verkoop je hem in seal en koop je een andere game.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:40:
bol.com games
[afbeelding]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Releasedatum is 30 september.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:14:
Die nieuwe filmpjes van Final Fantasy 15 zien er wel top uit zeg.. Krijg wel zin om die game te spelen. Ik heb alleen nog nooit de 3D FF's gespeeld en vraag me af of je dan het verhaal wel snapt..
Naast Battlefield 4 (en Gran Turismo, maar die komt toch nooit) is dit de reden dat ik een PS4 heb staan, maar het wachten duurt zo lang
Ik heb enkel XIII en XIII-2 gespeeld en het verhaal was te volgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 31-03-2016 10:44 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Cool, hoop dat ze het als DLC uitbrengen en niet als standalone game? Voor een tientje ofzo lijkt het me wel leuk om eens te proberenpoor Leno schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:29:
iemand dit nog meegekregen??
Rokcet League Basketball in April!
(nee geen 1 april)
Hopelijk minder buggy dan BF4dvdkiwi schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:39:
[...]
Releasedatum is 30 september.
Naast Battlefield 4 (en Gran Turismo, maar die komt toch nooit) is dit de reden dat ik een PS4 heb staan, maar het wachten duurt zo lang![]()
Ik heb enkel XIII en XIII-2 gespeeld en het verhaal was te volgen.
Heb gisteren Rocket League gekocht via PSN store voor 10,99. Leuk spel maar boeide mij helaas niet langer dan een paar uur.
Weet iemand trouwens of er ooit nog een tennis spel uitkomt voor de ps4?
Alles wat ik van ff15 heb gezien ziet er heel goed uit, nooit eerder een ff gespeeld maar deze wil ik toch graag halen. Niet iedereen is blij met het nieuwe combat systeem, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Morgen maar de demo spelen en hopen dat het een beetje aan m'n hoge verwachtingen voldoen.
Juist het stuk waar men uitlegt waarom het het geen native 4K game ondersteuning zal bieden is interessant. Ik lees hier nu al meerdere malen de aanname van mensen die ervan uitgaan dat de PS4,5 native 4K games ondersteund. Dat gaat nooit gebeuren. Een powerhouse PC van over de €1000 heeft hier al moeite mee. Games zullen geupscaled worden, wat iets totaal anders is. Media zal wel in native 4K kunnen draaien.rajackar schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:03:
Ik had deze al eens gepost over de PS4K
Tot dusverre de speculaties
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Dit is de enige op de PS4 tot nu toe:aaaido schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:50:
Klik
Ik heb nergens iets gelezen over een echt Tennis spel in ontwikkeling.
Er komt vast nog wel een of andere tennis game voor PS VR met die Move dildo's.
ik hoop dat we binnenkort meer weten over PSVR en PC combinatie. alleen dan haal ik een PSVR, ik wil hem kunnen gebruiken op zowel mijn ps4 en mijn pc.
nothing stops this train
Onwaarschijnlijk, maar hoe zie je dit precies voor je? VR werkt het beste vanuit een first person perspectief en een tennisgame werkt het beste (of eigenlijk: alleen maar) als de camera achter de speler hangt. Het is ook niet zo dat je hoeft rond te kijken in een tennisgame.Elysi schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:04:
Er komt vast nog wel een of andere tennis game voor PS VR met die Move dildo's.
Verwijderd
"Sony is begonnen met het uitrollen van de nieuwe PlayStation Store"

Verbetering zit ik wel op te wachten.

Misschien dat het effect ook in loop der tijd afneemt (dat je er misselijk van wordt). Ik kijk thuis af en toe 3D en dan valt het 3D effect als het ware weg. Went ook gewoon. Eerste 3D films thuis waren echt heftig en hadden veel meer effect en impact. Maar blijf het leuk vinden. Dus PSVR ook gepreorderdco2301 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:22:
[...]
Heb vorig jaar de PSVR op gehad op Firstlook, daar heb ik ongeveer 15 min Rigs gespeeld. Ervaring was erg tof, maar iedereen uit onze groep (4 in totaal) die speelde, was aan het einde echt onwijs misselijk.
Heb een beetje m'n twijfels of ze dat kunnen fixen.
bron??Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:15:
"Sony is begonnen met het uitrollen van de nieuwe PlayStation Store"
[afbeelding]
*Edit, zie t al .. psx-sense
[ Voor 4% gewijzigd door NeP2013 op 31-03-2016 13:34 ]
Verwijderd
Enter the Gungeon verschijnt volgende week (helaas niet in PS+ deze keer), maar wat nog niet is, kan nog komen.corset schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:01:
[...]
Precies.. mijn voorkeuren:
Broforce (gekregen)
Salt & Sanctuary (was het maar zo'n feest)
Enter the Gungeon (mocht die nog komen)
Btw, over die PS+ games; met Dead Star (PS4) kunnen we 10 vs 10 multiplayer doen. Al word ik niet helemaal wild van de trailer / gameplaybeelden, maar met en tegen bekenden spelen maakt vast veel goed. Ik weet niet of dat een leuk idee is om te doen met een aantal Tweakers?
Zoiets als dit bijvoorbeeld.bram1984 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:12:
[...]
Onwaarschijnlijk, maar hoe zie je dit precies voor je? VR werkt het beste vanuit een first person perspectief en een tennisgame werkt het beste (of eigenlijk: alleen maar) als de camera achter de speler hangt. Het is ook niet zo dat je hoeft rond te kijken in een tennisgame.
wanneer komt overigens de nieuwe PS software uit? iemand ervaringen? werkt t anders/sneller/beter?
Ik heb de beta maar merk qua snelheid geen verschil. Er zijn wat nieuwe dingen zoals het niet als online zichtbaar zijn voor je vrienden. Kan daarnaast geen remote play doen vanaf mijn Vita maar dat zal alleen zijn omdat ik in de beta zit en die niet is ondersteund voor remote play (denk ik?)NeP2013 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:50:
wanneer komt overigens de nieuwe PS software uit? iemand ervaringen? werkt t anders/sneller/beter?
Kan me haast niet voorstellen dat er een uitgever is die hierin gaat investeren. Tennisgames zijn al redelijk niche, laat staan een first person VR tennisgame en dan ook nog eens op de console.
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 31-03-2016 13:59 ]
Laten we voorop stellen dat het aantal VR capabele PC's wordt op 17 miljoen geschat versus 50 miljoen PS4's tegen het einde van 2016, dus console heeft een veel groter bereik dan PC. Verder leert een snelle Google search dat er al geïnvesteerd is in dit soort games (bijv. You vs. Sharapova). En voor de Rift is er al een tennisgame uit (VR Tennis Online). Maar goed verhaal verder.bram1984 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:58:
[...]
Kan me haast niet voorstellen dat er een uitgever is die hierin gaat investeren. Tennisgames zijn al redelijk niche, laat staan een first person VR tennisgame en dan ook nog eens op de console.
En jij denkt dat 50 miljoen mensen straks een PSVR hebben? Ik denk dat 1 miljoen al veel is en dan zal niet eens iedereen een tennis game kopen. Puur speculatief hoor, maar ik denk dat hier geen brood in zit. De PC is daarbij natuurlijk veel meer open. Daar kan in principe iedereen wel een game voor ontwikkelen. Je hoeft niet langs een partij als Sony in ieder geval en dus niet aan bepaalde kwaliteitseisen te voldoen.
Nee, een groter bereik, dus dat er straks waarschijnlijk meer mensen met een PS VR zijn dan met een Rift/Vive. Niet alleen zijn er meer capabele machines, PS VR is ook nog goedkoper. En tennis lijkt me nou zo'n perfecte gimmicky VR game.
Is dit de vaste prijs, of een promotie?aaaido schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:50:
Heb gisteren Rocket League gekocht via PSN store voor 10,99. Leuk spel maar boeide mij helaas niet langer dan een paar uur.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Vergeet niet dat een tennis game niet duur is om te maken, maar anders moet je je maar vermaken met een potje golf in vr.
Denk dat het meer om de potentiële markt gaat.bram1984 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:22:
En jij denkt dat 50 miljoen mensen straks een PSVR hebben? Ik denk dat 1 miljoen al veel is en dan zal niet eens iedereen een tennis game kopen. Puur speculatief hoor, maar ik denk dat hier geen brood in zit. De PC is daarbij natuurlijk veel meer open. Daar kan in principe iedereen wel een game voor ontwikkelen. Je hoeft niet langs een partij als Sony in ieder geval en dus niet aan bepaalde kwaliteitseisen te voldoen.
50 mio PS4's in de markt die de potentie hebben om een PSVR aan te schaffen zonder directe concurentie voor een prijs van 499
17 mio VR capable PC's met twee grote spelers die een set verkopen die flink duurder is.
In dit geval zou ik zeggen dat de markt potentie van de PSVR beter is dan die van de Rift of Vive.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hij heeft het er echter niet over of de VR vs Rift/Vive beter gaat verkopen. Hij heeft het erover dat de PSVR een te klein afzet markt is om een niche game als Tennis te ontwikkelen. Op de PC kan je een klein lullig gimmick game maken en voor $4,99 verkopen omdat het een open systeem is. Op de PSVR gaat dit lastig omdat je met Sony te maken hebt. Als je dan een PSVR game wil ontwikkelen moet je gelijk aardig wat investeren en aan allerlei voorwaarden voldoen zodat het ook uitgebracht mag worden.rajackar schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:37:
[...]
Denk dat het meer om de potentiële markt gaat.
50 mio PS4's in de markt die de potentie hebben om een PSVR aan te schaffen zonder directe concurentie voor een prijs van 499
13 mio VR capable PC's met twee grote spelers die een set verkopen die flink duurder is.
In dit geval zou ik zeggen dat de markt potentie van de PSVR beter is dan die van de Rift of Vive.
Als er 1 miljoen PSVR's verkocht worden wil dat niet zeggen dat een ontwikkelaar gelijk TennisVR gaat ontwikkelen. Als er 10.000 Rifts/Vives zijn verkocht kan elke hobbyist even een TennisVR game ontwikkelen en dat verkopen. Daar is de afzetmarkt voor een niche game minder belangrijk, omdat je aan minder vast voorwaarden zit.
Het gaat er niet om of de PSVR meer verkocht wordt, of dat TennisVR meer kan worden verkocht op de ene VR systeem dan de ander. Het gaat erom dat de PC een open karakter heeft en iedereen een TennisVR game kan ontwikkelen, dus de kans dat je een niche game zoals TennisVR daar tegen komt is groter.
[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 31-03-2016 14:49 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Daar heb je wel een punt. Maar op de PS4 heb je toch ook wel kleinere games die voor weinig in de PS store staan dus wie weet.
Vooral 2 player offline multiplayer in VR lijkt me leuk. Niet om te spelen maar wel vanwege de youtube fail video's die dat op kan leveren
Vooral 2 player offline multiplayer in VR lijkt me leuk. Niet om te spelen maar wel vanwege de youtube fail video's die dat op kan leveren
Er zijn wat geruchten geweest en er is wel een en ander over gezegd maar volgens mij is duidelijk dat dit lange termijn visie is dus ik zou gewoon lekker de PSVR halen voor je ps4.Kol Nedra schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:08:
ik hoop dat we binnenkort meer weten over PSVR en PC combinatie. alleen dan haal ik een PSVR, ik wil hem kunnen gebruiken op zowel mijn ps4 en mijn pc.
Dit is een misvatting, VR werkt ook prima in 3rd person perspectief. De immersie is wel hoger in 1st person maar het risico op disconnects met de VR wereld daarmee ook.bram1984 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:12:
Onwaarschijnlijk, maar hoe zie je dit precies voor je? VR werkt het beste vanuit een first person perspectief en een tennisgame werkt het beste (of eigenlijk: alleen maar) als de camera achter de speler hangt. Het is ook niet zo dat je hoeft rond te kijken in een tennisgame.
Heb hierover een interessant presentatie gezien van Playstation, zal kijken of ik deze kan vinden.
edit: YouTube: PlayStation VR
[ Voor 3% gewijzigd door SgtCaffran op 31-03-2016 15:21 ]
Ik denk dat je hiermee nogal overschat hoe moeilijk het is om een game voor de PS4 uit te brengen. Mensen noemen de PS4 niet voor niets wel eens de Indiestation 4. Sony wijdt op de E3 een heel segment uit aan de kleinere ontwikkelaars. Ik denk ook dat juist voor VR Sony zoveel mogelijk games wil gaan aanbieden. Ze hebben al aangegeven met meer dan 320 developers en ontwikkelaars uitgevers samen te werken. Tuurlijk, de PC is open, dus daar is de drempel lager. Maar die openheid is eigenlijk alleen relevant voor de onderlaag, de kleinste developers, daarboven worden andere zaken als (potentiële) markt belangrijker. Maar denk ook aan andere nadelen van de PC, zoals de verscheidenheid aan hardware waar je op moet kunnen draaien.ASNNetworks schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:45:
[...]
Hij heeft het er echter niet over of de VR vs Rift/Vive beter gaat verkopen. Hij heeft het erover dat de PSVR een te klein afzet markt is om een niche game als Tennis te ontwikkelen. Op de PC kan je een klein lullig gimmick game maken en voor $4,99 verkopen omdat het een open systeem is. Op de PSVR gaat dit lastig omdat je met Sony te maken hebt. Als je dan een PSVR game wil ontwikkelen moet je gelijk aardig wat investeren en aan allerlei voorwaarden voldoen zodat het ook uitgebracht mag worden.
Als er 1 miljoen PSVR's verkocht worden wil dat niet zeggen dat een ontwikkelaar gelijk TennisVR gaat ontwikkelen. Als er 10.000 Rifts/Vives zijn verkocht kan elke hobbyist even een TennisVR game ontwikkelen en dat verkopen. Daar is de afzetmarkt voor een niche game minder belangrijk, omdat je aan minder vast voorwaarden zit.
Het gaat er niet om of de PSVR meer verkocht wordt, of dat TennisVR meer kan worden verkocht op de ene VR systeem dan de ander. Het gaat erom dat de PC een open karakter heeft en iedereen een TennisVR game kan ontwikkelen, dus de kans dat je een niche game zoals TennisVR daar tegen komt is groter.
VR Tennis Online wordt overigens uitgegeven door COLOPL, een van de PS VR partners. Just saying.
Verwijderd
De beta is nog niet begonnen.ASNNetworks schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:59:
10.00u EST = 16.00u NL tijd, 6 uur verschil dus.
Volgens mij gaat het vannacht om 4 uur pas starten.
Ik lees: Starting: Thursday, March 31, 2016 @ 10:00 p.m. Eastern Time, dus 10.00 (22u) avond, niet ochtendVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:10:
[...]
De beta is nog niet begonnen.
Volgens mij gaat het vannacht om 4 uur pas starten.
Klopt en daarnaast heeft Sony ook al aangegeven dat ze specifiek voor VR zicht richten op kleine "experiences" en dus niet AAA games. Dit is ook een boodschap die ze mee geven aan developers: ga niet gelijk met 200 man twee jaar werken aan een game voor de PS VR maar richt je op meerdere kleinschalige projecten. Hierdoor ontstaat er meer keus en ook een beter beeld van wat wel en niet werkt op VR.Elysi schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:41:
[...]
Ik denk dat je hiermee nogal overschat hoe moeilijk het is om een game voor de PS4 uit te brengen. Mensen noemen de PS4 niet voor niets wel eens de Indiestation 4. Sony wijdt op de E3 een heel segment uit aan de kleinere ontwikkelaars. Ik denk ook dat juist voor VR Sony zoveel mogelijk games wil gaan aanbieden. Ze hebben al aangegeven met meer dan 320 developers en ontwikkelaars uitgevers samen te werken.
Interessante VR presentaties:
YouTube: PlayStation VR
YouTube: MIGS15 - Embrace Virtual Reality with Sony PlayStation VR
YouTube: Oculus Rift - How Does Time Warping Work?
[ Voor 15% gewijzigd door SgtCaffran op 31-03-2016 18:07 ]
Ik heb een beta code voor Kill Strain en Drawn to Death. Alleen inwisselbaar in de US Store.
A9AJ-Q7NE-N5RG - Drawn to Death
ERQG-RRN8-K6CR - Kill Strain
Hier kan je ze zelf opvragen:
http://godankey.com/panel/external/QzJzRWFGZGhCMkk9 - Drawn to Death
http://godankey.com/panel/external/QVdFRGIxZGhCRzQ9 - Kill Strain
Het zal m.b.t. de PSVR vooral wachten worden op de killer app waarvoor je zo'n ding wilt aanschaffen. Eigenlijk ongeveer hetzelfde wat je ziet met de release van een nieuwe generatie console.
Iets soortgelijks zie je nu bij de Rift; de mensen met een pre-order hebben hem nu intussen ontvangen maar qua aanbod zijn het nog voornamelijk korte experiences en tech-demo's, of de VR functionaliteit is aan bestaande games toegevoegd (Project Cars, Elite Dangerous, etc.) maar heeft het nog nergens die wauw factor waarvan je denkt "daarvoor wil ik zo'n ding in huis halen!"
Voordeel is wel dat Sony t.o.v. Oculus eigen studio's heeft die de PSVR een duw in de rug kunnen geven en goede banden heeft met de grote 3rd parties. Desondanks kijk ik voorlopig nog wel even de kat uit de boom tot het allemaal wat verder ontwikkeld is en volwassener is geworden maar vooral ook dat er een interessant aanbod is qua games.
Iets soortgelijks zie je nu bij de Rift; de mensen met een pre-order hebben hem nu intussen ontvangen maar qua aanbod zijn het nog voornamelijk korte experiences en tech-demo's, of de VR functionaliteit is aan bestaande games toegevoegd (Project Cars, Elite Dangerous, etc.) maar heeft het nog nergens die wauw factor waarvan je denkt "daarvoor wil ik zo'n ding in huis halen!"
Voordeel is wel dat Sony t.o.v. Oculus eigen studio's heeft die de PSVR een duw in de rug kunnen geven en goede banden heeft met de grote 3rd parties. Desondanks kijk ik voorlopig nog wel even de kat uit de boom tot het allemaal wat verder ontwikkeld is en volwassener is geworden maar vooral ook dat er een interessant aanbod is qua games.
Thanks, DtD gebruikt!ThijsWTF schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:42:
Ik heb een beta code voor Kill Strain en Drawn to Death. Alleen inwisselbaar in de US Store.
Dat PS 4.5 verhaal lijkt me een erg slechte zet van Sony. Het is misschien een quick fix voor nu maar ben bang dat het ze op de duur ellende opbrengt.
Ik speel op consoles sinds de NES, en als Sony dit doet zal ik me wel flink achter de oren krabben voor de aanschaf van de PS5.
Het hele punt van een console wordt overboord gegooid, voelt nu als een soort wegwerp product als de 4.5 echt komt met betere GFX e.d. voor de games. Het idee dat als je de eerste versie haalt je later genaaid wordt. Ben bang dat het hun console idee kapot gaat maken.
Ja het kan nodig zijn voor de VR, maar das meer een geval slechte planning.
Ik denk dat men in de toekomst dan eerst flink de kat uit de boom gaat kijken en stukken minder mensen meteen de console na release aanschaffen. Waardoor Sony een achterstand op de concurrentie gaat krijgen.
Das wat ik ervan denk
Tis een vreemde generatie consoles dit
Ik speel op consoles sinds de NES, en als Sony dit doet zal ik me wel flink achter de oren krabben voor de aanschaf van de PS5.
Het hele punt van een console wordt overboord gegooid, voelt nu als een soort wegwerp product als de 4.5 echt komt met betere GFX e.d. voor de games. Het idee dat als je de eerste versie haalt je later genaaid wordt. Ben bang dat het hun console idee kapot gaat maken.
Ik denk dat men in de toekomst dan eerst flink de kat uit de boom gaat kijken en stukken minder mensen meteen de console na release aanschaffen. Waardoor Sony een achterstand op de concurrentie gaat krijgen.
Das wat ik ervan denk
Ik kijk echt uit naar de DOOM closed BETA. De vorige was erg goed, ben benieuwd wat we nu gaan zien. Ik Quake en Doom zijn misschien wel mijn favoriete FPS games, de multiplayer van Doom lijkt een mooie combi te zijn.
Meer mensen die hier naar uitkijken?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
@Kazuka
Ik kijk zelf erg uit naar:
The Climb
Job Simulator 1
Job Simulator 2
Eagle Flight
The Assembly
EVE Valkyrie
Adr1ft
Robinson: The Journey
SUPERHYPERCUBE
Ace Combat 7
Gran Turismo Sport
Ik denk dat het duidelijk is
Ik kijk zelf erg uit naar:
The Climb
Job Simulator 1
Job Simulator 2
Eagle Flight
The Assembly
EVE Valkyrie
Adr1ft
Robinson: The Journey
SUPERHYPERCUBE
Ace Combat 7
Gran Turismo Sport
Ik denk dat het duidelijk is
Verwijderd
Ik ben heel erg benieuwd naar Mafia 3, attack on titan en tekken 7. Hoop dat deze in ieder geval nog naar de 4 komen en niet de 4.5
Dat ligt er aan hoe ze het gaan doen. Consoles lijken zoveel op PC's. Als je gewoon dezelfde games kan spelen en kopen maar dan op de PS 4.5 met betere graphics, waarom niet? Wat is dan het probleem?Mutatie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:54:
Dat PS 4.5 verhaal lijkt me een erg slechte zet van Sony. Het is misschien een quick fix voor nu maar ben bang dat het ze op de duur ellende opbrengt.
Das wat ik ervan denk![]()
Ik vind een console juist heel anders dan een pc. Tenminste, ik vind dat het zo hoort. Het idee van een console is imo meer solide. Je schaft het aan en voor zo lang als hij bestaat is het voor iedereen en elke game gelijk.Cyleo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:06:
[...]
Dat ligt er aan hoe ze het gaan doen. Consoles lijken zoveel op PC's. Als je gewoon dezelfde games kan spelen en kopen maar dan op de PS 4.5 met betere graphics, waarom niet? Wat is dan het probleem?
Het gevoel dat je wat mist bij een verbeterde versie voelt "verkeerd"
Noem het dan de PS5, maar de hardware is er niet genoeg op vooruit in dat geval.
Het lijkt voor mij een soort niemandsdal waar ze in terecht komen.
Ik heb geen zin om paar keer per generatie een verbeterde console te halen om games op max te spelen.
Maargoed, zoals ik zei is het mijn idee erover. Hoe het uit gaat pakken zullen we zien. Ik hoop positief.
Ik heb eerlijk gezegd nog geen ps4. Er zijn nog amper interesante games voor, bij FFXV wou ik op aanschaf over. Het ding komt dit jaar pas een beetje op gang. Mass Effect 4 komt nog, FFVII. Maar ik wacht wel tot de ps4.5 en zie dan wat ik ga doen. Weinig zin om dan na 2 jaar oid al een ps5 in de winkel te zien. Kans is dat ik deze generatie skip op deze manier, of achteraf voor weinig aanschaf.
[ Voor 16% gewijzigd door Mutatie op 01-04-2016 07:27 ]
Ik heb geen probleem met een PS4.5 zolang het maar niet betekend dat je games niet optimaal kan spelen.
Als ze een verbeterde PS4 uitbrengen zou ik het dan weer wel tof vinden als ze de PSVR rekenmodule in de console zelf weten te stoppen met bijvoorbeeld 4K bluray ondersteuning.
Als ze een verbeterde PS4 uitbrengen zou ik het dan weer wel tof vinden als ze de PSVR rekenmodule in de console zelf weten te stoppen met bijvoorbeeld 4K bluray ondersteuning.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
+1Tiwazz schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:44:
Ik heb geen probleem met een PS4.5 zolang het maar niet betekend dat je games niet optimaal kan spelen.
Het maakt mij vrij weinig uit of een game er nu mooier uit ziet of niet, het gaat vooral om de games die erop uit komen en hoe een game speelt op een platform. Als ze ondersteuning blijven bieden voor de PS4 naast de (eventuele) PS4.5 en alle games blijven hierop goed speelbaar, dan geen bezwaar.
Begrijp het wel als ze een upgrade doorvoeren voor het VR gedeelte en 4k ondersteuning van media. Dat is een logische stap en zal ook veel mensen doen twijfelen een 4k tv aan te schaffen, iets waar Sony ook baat bij heeft natuurlijk. Maar het zal voornamelijk gaan om performance voor VR en niet zozeer standaard gaming, mag ik hopen. Als dat zo is, dan lijkt me dat niet zo'n goede zet.
Maar goed, eerst morgen even afwachten denk ik
Ik ga in geen geval een 60" 4k-tv kopen EN een PS4.5 EN PSVR omdat het allemaal uitkomt, het speelt nu al fantastisch en zie niet in waarom we dat niet een jaar of 3-4 nog kunnen houden zo, voor diegene die dat willen.
Wat bedoel je met optimaal? Op de oude lagere resolutie en framrate, gfx opties uitgeschakeld? Of bv haperen, lag e.d. (lijkt me niet dat ze die kant op gaan)?Tiwazz schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:44:
Ik gok op verschillen als GTAV, MGSV als ze de hardware voor games gaan inzetten.
Ik heb er niet zon probleem mee als de verschillen enkel op video en VR van toepassing zijn (al is dat weer lekker voor degenen die de ps4 al hebben aangeschaft voor VR)
[ Voor 7% gewijzigd door Mutatie op 31-03-2016 19:02 ]
Ik lees op gtplanet dat de laatste geruchten zijn dat hij q1 2017 komt, dus voor VR te laat, die moet dus ook (goed) kunnen draaien op deze ps4, lucky me...Mutatie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:53:
[...]
Wat bedoel je met optimaal? Op de oude lagere resolutie en framrate, gfx opties uitgeschakeld? Of bv haperen, lag e.d. (lijkt me niet dat ze die kant op gaan)?
Ik gok op verschillen als GTAV, MGSV als ze de hardware voor games gaan inzetten.
Ik heb er niet zon probleem mee als de verschillen enkel op video en VR van toepassing zijn (al is dat weer lekker voor degenen die de ps4 al hebben aangeschaft voor VR)
Vincere Per Belli
Ik zou wel denk ik wel overwegen een 'PS4K' te halen als de VR ervaring daarmee stukken beter gaat zijn. Het is dan namelijk nog steeds goedkoper dan een Oculus met een nieuwe game pc.
Het idee vind ik best interessant: eerst in oktober de PS VR uitproberen op de huidige PS4. Bevalt het goed dan kun je een afweging maken of je een nóg betere ervaring wilt hebben door de PS4K te kopen (waar misschien de breakout box tevens al ingebouwd zit). Als je dan je oude PS4 voor een redelijke prijs kunt verkopen dan is de aanschaf van de PS4K nog best te doen denk ik.
Het idee vind ik best interessant: eerst in oktober de PS VR uitproberen op de huidige PS4. Bevalt het goed dan kun je een afweging maken of je een nóg betere ervaring wilt hebben door de PS4K te kopen (waar misschien de breakout box tevens al ingebouwd zit). Als je dan je oude PS4 voor een redelijke prijs kunt verkopen dan is de aanschaf van de PS4K nog best te doen denk ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Davith78 op 31-03-2016 19:42 ]
Erg onwaarschijnlijk dat de break outbox erin bouwen, omdat je die nodig hebt als hdmi splitter ( er zitten 2 hdmi uitgangen in) voor zowel de tv als de psvr. Plus je kabel zou kleiner worden en alle psvr brillen hebben toch al z'n box.
Ben dan ook benieuwd of games die niet stabiel 30 fps draaien zoals fallout 4 dan wel stabieler draait op de ps4,5 ( als het gerucht waard is). Denk ook niet dat het een 1 april grap is van sony zelf, omdat het wel een hele riskante en negatieve grap is voor ze, maar het kan wel een grap zijn van media of van de bronnen, ook al lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Ben dan ook benieuwd of games die niet stabiel 30 fps draaien zoals fallout 4 dan wel stabieler draait op de ps4,5 ( als het gerucht waard is). Denk ook niet dat het een 1 april grap is van sony zelf, omdat het wel een hele riskante en negatieve grap is voor ze, maar het kan wel een grap zijn van media of van de bronnen, ook al lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Ik vind het maar een vaag gerucht en wacht wel op officieel nieuws. Opzich hoeft de opvolger voor mij niet nog 4 jaar te duren. Dus als ze iets aankondigen, dan gewoon een PS5 eind 2017
Een nieuw systeem speciaal voor VR kan ik me niets bij voorstellen.
Een nieuw systeem speciaal voor VR kan ik me niets bij voorstellen.
Vandaag twee PS Move controllers met laadkabel kunnen kopen voor € 10,00. Ik heb het maar gedaan, de PS4 Camera heb ik ook al (zat toevallig in de set die ik heb). Als het goed is heb ik nu alleen nog het PS VR pakket van € 399,99 nodig. Dat de PS Move controllers mini USB hebben i.p.v. micro USB is dan maar zo, mijn PS Wireless Stereo Headset 7.1 heeft overigens ook nog mini USB.
Zelf denk ik dat PS VR geen heel groot succes gaat worden om de volgende redenen:
Zelf denk ik dat PS VR geen heel groot succes gaat worden om de volgende redenen:
- Een extra pakket van € 399,99 of € 499,99 (met PS4 camera en 2 PS Move controllers) kunnen veel kinderen/jongeren niet aan. Je bent dan al gauw in totaal € 800,00 (+ PS4) kwijt voor dat je kan beginnen. Dit is een groot deel van de doelgroep voor grote games oplages
- Als de PS4K rond dezelfde tijd uitkomt, zullen veel mensen die investering wellicht eerder doen.
- Het is nog niet helemaal duidelijk wat Microsoft gaat doen, dit zal 'third parties' ervan weer houden grote multi platform titels naar VR op de gaming consoles te brengen.
[ Voor 46% gewijzigd door Jumpman op 31-03-2016 20:30 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
10 euro voor twee controllers?? Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt? Dat is een goede deal!Jumpman schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:23:
Vandaag twee PS Move controllers met laadkabel kunnen kopen voor € 10,00. Ik heb het maar gedaan, de PS4 Camera heb ik ook al (zat toevallig in de set die ik heb). Als het goed is heb ik nu alleen nog het PS VR pakket van € 399,99 nodig. Dat de PS Move controllers mini USB hebben i.p.v. micro USB is dan maar zo, mijn PS Wireless Stereo Headset 7.1 heeft overigens ook nog mini USB.
Marktplaats, was hier in de buurt, meteen opgehaald. De kabel stond niet op foto's, dus dat was de bonus. De PS Move controllers zijn nog als nieuw. Dat werd mij ook verteld, aangeschaft en maar één keer getest, verder vergeten mee te geven bij de verkoop van de PS3 blijkbaar.Davith78 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:27:
[...]
10 euro voor twee controllers?? Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt? Dat is een goede deal!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Volgens mij is dat niet eens zo heel onwaarschijnlijk hoor. Gewoon twee HDMI uitgangen en een extra USB poort naast elkaar op de achterkant van de PS4K. Een normale HDMI voor de tv en een (bijv. met afwijkende kleur en PS VR aanduiding) HDMI en USB voor de PS VR. De kabel zal dan wel wat langer moeten worden gemaakt, misschien komen er verlengkabels of iets dergelijks.Nieuwevolger schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:09:
Erg onwaarschijnlijk dat de break outbox erin bouwen, omdat je die nodig hebt als hdmi splitter ( er zitten 2 hdmi uitgangen in) voor zowel de tv als de psvr. Plus je kabel zou kleiner worden en alle psvr brillen hebben toch al z'n box.
Thnx! Ik ga er ook eens rondneuzen.Jumpman schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:32:
[...]
Marktplaats, was hier in de buurt, meteen opgehaald. De kabel stond niet op foto's, dus dat was de bonus. De PS Move controllers zijn nog als nieuw. Dat werd mij ook verteld, aangeschaft en maar één keer getest, verder vergeten mee te geven bij de verkoop van de PS3 blijkbaar.
Had nog vrij weinig van Dirt gezien, liep er nu toevallig tegenaan. Vind het er prima uitzien, maar nog wel benieuwd naar de controls.
Korte review:
[YouTube: https://youtu.be/mUUSWRsa54Q]
Iets uitgebreider: YouTube: Dirt Rally Career Mode Gameplay Walkthrough Part 1 - FIRST RALLY (Console Version)
Volgens mij komt Dirt volgende week al uit. Zelf zal ik het pas over een maandje of 2-3 oppakken.
Korte review:
[YouTube: https://youtu.be/mUUSWRsa54Q]
Iets uitgebreider: YouTube: Dirt Rally Career Mode Gameplay Walkthrough Part 1 - FIRST RALLY (Console Version)
Volgens mij komt Dirt volgende week al uit. Zelf zal ik het pas over een maandje of 2-3 oppakken.
Ik kijk uit naar Doom sinds de alpha. Echt zin in de game in mei. In de alpha kon ik ook leuk meekomen, in de top 5. Dat is mij een enkele keer gelukt in Black Ops. Dat zal ongetwijfeld moeilijker worden als ie eenmaal echt uit is. Het geeft echt de sfeer van vroeger in de tijd van Doom, Quake en Unreal. De beta is gedownload van de week, nadat ik de alpha opstartte vanuit de library.Tiwazz schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:57:
Ik kijk echt uit naar de DOOM closed BETA. De vorige was erg goed, ben benieuwd wat we nu gaan zien. Ik Quake en Doom zijn misschien wel mijn favoriete FPS games, de multiplayer van Doom lijkt een mooie combi te zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door ChuckyDevil op 01-04-2016 00:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link