Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• m3nt0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-11 14:06
poor Leno schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:46:
Is hier iemand die baseball spellen speelt? Of NFL en NHL?

Altijd t gevoel dat dit soort spellen totaal niet lopen hier.. Misschien NBA basketball..
Ja hoor!

Jaren zelf baseball gespeeld dan is dat wel leuk om dit ook op de spelcomputer te kunnen.
Gelukkig nu makkelijk via PS shop te bestellen vroeger nog een heel gedoe om dit soort spellen hier te krijgen.
dvdkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:51:
Mijn review van Trackmania Turbo: race, zilveren medaille, restart, restart, restart, restart, restart, oe bijna goud, restart, restart, restart, restart, restart, nog 37 keer restart, jeuj goud, volgende race, zilveren medaille, restart, restart enz enz...
Mijn probleem is wel dat ik niet verder ga voordat ik iets op goud heb ;)
Het komt erg aan op preciesie, één foutje en je kan opnieuw. En foutjes zijn, op de hobbelige en smalle wegen, vrijwel niet te voorkomen.
Het levert soms wel wat irritatie op; je kunt je autootje niet bijsturen in de lucht en er is geen "reset to track" button.
Maar ondanks de moeilijkheid (als je voor goud gaat; brons en zilver zijn meer dan prima te doen) is het ontzettend tof :*)
Vreemd. In de bèta zat wel een reset button. En ook eentje om de hele race opnieuw te starten.
m3nt0s schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:53:
[...]

Ja hoor!

Jaren zelf baseball gespeeld dan is dat wel leuk om dit ook op de spelcomputer te kunnen.
Gelukkig nu makkelijk via PS shop te bestellen vroeger nog een heel gedoe om dit soort spellen hier te krijgen.
Met PSVR en zo'n move controller lijkt t me namelijk best vet :D

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-10 16:38

dano_nl

Meh

bram1984 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:56:
[...]

Vreemd. In de bèta zat wel een reset button. En ook eentje om de hele race opnieuw te starten.
Er is een reset to last checkpoint button (driehoekje), rondje start de track opnieuw:)

Meh

Verwijderd

Altijd t gevoel dat dit soort spellen totaal niet lopen hier.. Misschien NBA basketball..
Ik speel MLB The show al sinds de PS2(MLB 11 was dat volgens mij)..

En grafisch is het by far de mooiste sportgame die er te vinden is, en ik vind het persoonlijk ook de leukste.
Maar dat komt omdat ik wel gecharmeerd ben van het hele honkbal gebeuren.

Tevens zit er een fantastische carrière modus in (road to the show), en deze speel ik elk jaar wel een tijd.

De PS4 is nu MLB the show 16 aan het binnen halen, alleen hier begin ik pas over 2 weken ofzo aan.
Eerst wat andere games weg spelen, en afspraken gemaakt om coop te spelen :P

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11

Ik wil ijshockey graag spelen. Jammer dat de games zo extreem US focused zijn. Is echt onzinnig, maar ja weinig aan te doen. Zijn genoeg goede europese teams.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 20:54

Gotiniens

Fairly odd Tim

Ik heb zojuist The Show aangeschaft :) Heb jarenlang honkbal gespeeld dus vond dat ik er toch minstens 1 moest hebben.

P.S. Er is ook een MLB.TV app waarmee je vorig seizoen elke dag 1 wedstrijd gratis kon kijken, ik neem aan dat dat dit seizoen ook kan. Je kan ook een subscription nemen om voor veel geld _ALLE_ westrijden te kunnen zien. Ik ben nu een spring training wedstrijd aan het kijken.

[ Voor 54% gewijzigd door Gotiniens op 29-03-2016 21:10 ]

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:13:
PlayStation Europe

New on PS Store: Resident Evil 6, MLB The Show 16, Civilization Revolution 2 Plus, more:

Klik Hier

[afbeelding]

(Ik ben al aan het genieten van de horror van Resident Evil 6.)
Is dat nou weer een oude opgeleukte resident evil of een nieuwe? ( gezien de prijs) laatst de fout gemaakt 2 resident evils uit het jaar kruik ged/l te hebben met bijbehorende prehistorische controls. :F

[Edit] weer een opgeleukt spel dus, wordt er een beetje moe van..

[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 29-03-2016 21:15 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Op Xbox360 best veel The Bigs 2 gespeeld, zou leuk zijn als er een vervolg uit zou komen, was erg vermakelijke game.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:27

Phydomir

Dennis

Gotiniens schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:07:
Ik heb zojuist The Show aangeschaft :) Heb jarenlang honkbal gespeeld dus vond dat ik er toch minstens 1 moest hebben.

P.S. Er is ook een MLB.TV app waarmee je vorig seizoen elke dag 1 wedstrijd gratis kon kijken, ik neem aan dat dat dit seizoen ook kan. Je kan ook een subscription nemen om voor veel geld _ALLE_ westrijden te kunnen zien. Ik ben nu een spring training wedstrijd aan het kijken.
Ach, wat is veel geld. 100 euro per jaar vind ik nog wel mee vallen. Tip: je kan je account delen en tegelijk zonder problemen kijken.
The Show 14 en 15 allebei gespeeld. 16 Skip ik denk ik wegens tijd gebrek.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Morgen nacht wordt eindelijk de release date van final fantasy 15 bekend gemaakt en morgen zullen ook wel de plus games bekend worden gemaakt.

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Madden (NFL) voornamelijk. Al verstoft 't iedere keer omdat ik steeds de tutorial van voor af aan wil doen om zo zoveel mogelijk spelconcepten te leren. Het 2015 seizoen is al lang en breed voorbij en ik ben nog steeds aan die tutorials bezig haha.
Gotiniens schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:07:

Ik mocht willen dat de NFL dezelfde prijzen aanhield als de MLB. NFL GamePass zit voor 1 jaar (Season Plus blabla) net over de €360.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Verwijderd

Shadow of Mordor 2 op een CV van een vrouw die onder andere meegewerkt heeft aan Bioshock en gears of war opgedoken..

Dat zou toch wel een game zijn waar ik warm van word..
Deel 1 was en is een fantastische game

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:26

Zeker, maar ik volg baseball verder niet dus kan nog een paar jaar vooruit met MLB 15. De laatste tijd grijp ik echter sneller naar Super Mega Baseball ..iets makkelijker voor tussendoor en brengt me een beetje het Hot Shot Golf gevoel. Ook leuker voor beginners.

Verder speel ik liever NHL dan PES of FIFA alleen wat lastiger om op te pakken voor als je iemand op bezoek heb. Learning curve is iets hoger, maar niks beter dan een vriend te bodychecken tegen het glas :) ( en ja ik heb het over ijshockey :+)

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 01:31:
[...]

Zeker, maar ik volg baseball verder niet dus kan nog een paar jaar vooruit met MLB 15. De laatste tijd grijp ik echter sneller naar Super Mega Baseball ..iets makkelijker voor tussendoor en brengt me een beetje het Hot Shot Golf gevoel. Ook leuker voor beginners.

Verder speel ik liever NHL dan PES of FIFA alleen wat lastiger om op te pakken voor als je iemand op bezoek heb. Learning curve is iets hoger, maar niks beter dan een vriend te bodychecken tegen het glas :) ( en ja ik heb het over ijshockey :+)
Inderdaad.

Maar dat trekt mij juist aan deze sportspellen.
Een MLB the show, of een NHL duurt echt wel eventjes voor je deze onder de knie heb.

Ik kan niet heel goed tegen mijn verlies in games daar ben ik heel eerlijk in, maar als in MLB the show speel dan maakt het me geen donder uit als ik met mijn Pro een strike krijg of een zelfs een run loze game..

Mijn enige game waarbij het me niet uitmaak als ik het slecht doe :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2016 03:40 ]

Verwijderd

Thema Life Is Strange (Gratis):

Klik Hier voor Download

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0082-CUSA01435_00-LISTHEME00000000/1459257453000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 21:32

Het levert soms wel wat irritatie op; je kunt je autootje niet bijsturen in de lucht en er is geen "reset to track" button.
Maar ondanks de moeilijkheid (als je voor goud gaat; brons en zilver zijn meer dan prima te doen) is het ontzettend tof :*)
Je kan in de lucht wel stoppen met draaien door te remmen. Airbreaken noemen ze dat. Daarmee heb ik toch vaak een try wel kunnen redden.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

En, bevalt ie?

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 30-03-2016 07:50 ]

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:43:
Shadow of Mordor 2 op een CV van een vrouw die onder andere meegewerkt heeft aan Bioshock en gears of war opgedoken..

Dat zou toch wel een game zijn waar ik warm van word..
Deel 1 was en is een fantastische game
Amen.

psn: jagermeistertim

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
In de zin van? Bevalt ie voor TV kijken, Netflix of gamen of iets dergelijks?
Want voor Netflix is het echt ideaal, vooral met een 4K abonnement. Met gamen en TV kijken merk ik er weinig van. Maar dat komt omdat het nog allemaal 1080p is of zelfs geupscaled 720p.
C.44 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:33:
[...]

Ik mocht willen dat de NFL dezelfde prijzen aanhield als de MLB. NFL GamePass zit voor 1 jaar (Season Plus blabla) net over de €360.
€360?? Huh wat huh? :? 8)7

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Poulske schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:04:
[...]

In de zin van? Bevalt ie voor TV kijken, Netflix of gamen of iets dergelijks?
Want voor Netflix is het echt ideaal, vooral met een 4K abonnement. Met gamen en TV kijken merk ik er weinig van. Maar dat komt omdat het nog allemaal 1080p is of zelfs geupscaled 720p.
Ah, ok. Ik vroeg me gewoon af of je er blij mee bent. Is 1080p upscalen een beetje te doen?

• Poulske
  • Nu online
SqueakyClean schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:21:
[...]

Ah, ok. Ik vroeg me gewoon af of je er blij mee bent. Is 1080p upscalen een beetje te doen?
Ja ik ben er ontzettend blij mee. Zou niets anders meer willen, qua gamen zie je amper verschil maar als je goed kijkt is het net iets scherper. Maar dat kan ook aan mijn vorige TV liggen. Ik heb voornamelijk voor 4K gekozen omdat ik een nieuwe TV nodig had en ik geen Full HD TV wou, zodat ik over 3 jaar weer een nieuwe moest kopen.

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-11 22:52
Heeft iemand nog tips voor coop/ splitscreen games? Wil binnenkort samen met een vriend een avondje op de bank zitten en gamen, maar kan nauwelijks splitscreen games vinden die ons aanspreken.

De lijstje die op Google staan heb ik al door gescrolled, maar zit amper wat tussen wat ons vet lijkt. Iemand nog tips?

Qua genre maakt het niet zo veel uit, als het maar tof is :P

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Diablo werkt heel goed als couch co-op game. Heb me ook goed vermaakt met Guacamelee.

PSN, Twitter: NNY1980

• Poulske
  • Nu online
co2301 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:28:
Heeft iemand nog tips voor coop/ splitscreen games? Wil binnenkort samen met een vriend een avondje op de bank zitten en gamen, maar kan nauwelijks splitscreen games vinden die ons aanspreken.

De lijstje die op Google staan heb ik al door gescrolled, maar zit amper wat tussen wat ons vet lijkt. Iemand nog tips?

Diablo 3, ik speel het samen met mijn vriendin. :)

Battlefront :>

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

C.44 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:33:
[...]

Madden (NFL) voornamelijk. Al verstoft 't iedere keer omdat ik steeds de tutorial van voor af aan wil doen om zo zoveel mogelijk spelconcepten te leren. Het 2015 seizoen is al lang en breed voorbij en ik ben nog steeds aan die tutorials bezig haha.
Snap ik wel, dat spel is echt ontzettend moeilijk, ik speel zelf ook Madden 15. Heb zelf ook regelmatig het idee dat ik niks toevoegde aan het resultaat van de play |:(
Gaat wel heel offtopic nu, zie DM.

• co2301
Poulske schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:39:
[...]

Diablo 3, ik speel het samen met mijn vriendin. :)
Diablo hebben we toentertijd heel veel gespeeld op de PC, not sure of het dan leuk is om samen weer op level 1 te beginnen.

Game is wel in de aanbieding vandaag voor 25 bij bol.com, hmmm
Meh, vond de beta niks :3

[ Voor 19% gewijzigd door co2301 op 30-03-2016 08:42 ]

co2301 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:41:
[...]

Diablo hebben we toentertijd heel veel gespeeld op de PC, not sure of het dan leuk is om samen weer op level 1 te beginnen.

[...]

Het spel is ondertussen wel iets anders geworden, met veel versch modi.. Maar het is idd niet voor iedereen ;)

• Poulske
  • Nu online
co2301 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:41:
[...]

[...]

Rayman Legends is ook ontzettend goed. Kun je nu zeker voor een prikkie op de kop tikken.

• co2301
poor Leno schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:44:
[...]

Het spel is ondertussen wel iets anders geworden, met veel versch modi.. Maar het is idd niet voor iedereen ;)
Heb toevallig samen met die vriend diablo 3 echt helemaal rot gespeeld, dungeon na dungeon zitten grinden. Denk dat ik 'm toch maar haal bij bol.com, voor 25eu is het al helemaal mooi.
Poulske schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:46:
[...]

Rayman Legends is ook ontzettend goed. Kun je nu zeker voor een prikkie op de kop tikken.
Die hebben we al uitgespeeld :P

[ Voor 22% gewijzigd door co2301 op 30-03-2016 08:55 ]

• Poulske
  • Nu online
co2301 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:47:
[...]

Heb toevallig samen met die vriend diablo 3 echt helemaal rot gespeeld, dungeon na dungeon zitten grinden. Denk dat ik 'm toch maar haal bij bol.com, voor 25eu is het al helemaal mooi.

[...]

Die hebben we al uitgespeeld :P
Je maakt het me niet makkelijk he. :P Ik weet niet of je LittleBigPlanet wat vind dan?

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Trackmania Turbo?
Mijn review van Trackmania Turbo: race, zilveren medaille, restart, restart, restart, restart, restart, oe bijna goud, restart, restart, restart, restart, restart, nog 37 keer restart, jeuj goud, volgende race, zilveren medaille, restart, restart enz enz...
Mijn probleem is wel dat ik niet verder ga voordat ik iets op goud heb ;)
Het komt erg aan op preciesie, één foutje en je kan opnieuw. En foutjes zijn, op de hobbelige en smalle wegen, vrijwel niet te voorkomen.
In de eerste run through neem ik genoegen met zilver, tegen de tijd dat ik bij de black series aankom zal ik weer van voor af aan moeten beginnen om alles naar goud te brengen, anders wordt de black series niet unlocked. Weet ook nog niet of ik daar zin in ga hebben, zoveel frustratie ;)
Als ik erg dicht bij goud zit of de baan leuk vind, dan probeer ik nu ook wel af en toe goud mee te pakken, maar is nog geen must voor me.

Hoe stuur jij? Met de analoge stick of met de links/rechts buttons?

[ Voor 56% gewijzigd door ralph075 op 30-03-2016 09:07 ]

• co2301
Poulske schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:01:
[...]

Je maakt het me niet makkelijk he. :P Ik weet niet of je LittleBigPlanet wat vind dan?
Hebben we ook al gespeeld :D

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
co2301 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:02:
[...]

Resident Evil ? Kun je vaak coop doen, alleen als co-operator vaak wel minder vrijheid dan player 1.

Wilde eerst Dying Light noemen, maar dat is online coop en niet couch coop.

Sniper Elite 3, heeft die niet splitscreen? Dat is ook een toffe om coop te doen.

Verwijderd

Unravel demo nu beschikbaar voor de PS4:

Klik Hier voor Download

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0006-CUSA02532_00-UNRAVELUNRAVEL09/1459213150000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
co2301 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:47:
[...]
Ik heb diablo na release op de PS4 een aantal maanden grijs gespeeld.
Daarna meer dan een jaar laten liggen, en nu pas sinds de laatste patch weer eens terug opgepakt.

Er is inmiddels weer zo veel veranderd bij bijgekomen dat je zo weer hooked bent.
Nieuw rift/greater rift systeem, nieuwe legendary en set items, toevoeging ancient items, kanai's cube. set dungeons. enz.
Levelen lijkt nu ook behoorlijk hard te gaan. Op 1,5 week ben ik weer al van paragon lvl 170 naar 400 gestegen.
met greater rifts op lvl 50 gaat het lekker hard in ieder geval.
Raar dat een demo zo laat komt na de release van een spel.. Zou t misschien niet goed lopen?

• C.44

C.44

Ik werd er idd al op opmerkzaam gemaakt dat ik wat te hoog zat in m'n bedrag. Season Plus voor 2015 zat rond de 199 als je 't direct via de NFL koopt. Via een in-app aankoop in de NFL Gamepass app betaal je dan nog een stuk meer (omdat Apple een gedeelte van de prijs opstrijkt) en dan ga je iig in de richting van de 250 (of meer). 360 lijkt idd een beetje grof ingeschat te zijn.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Poulske
  • Nu online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://d.gr-assets.com/hostedimages/1391376612ra/8379065.gif
C.44 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:15:
[...]

Ik werd er idd al op opmerkzaam gemaakt dat ik wat te hoog zat in m'n bedrag. Season Plus voor 2015 zat rond de 199 als je 't direct via de NFL koopt. Via een in-app aankoop in de NFL Gamepass app betaal je dan nog een stuk meer (omdat Apple een gedeelte van de prijs opstrijkt) en dan ga je iig in de richting van de 250 (of meer). 360 lijkt idd een beetje grof ingeschat te zijn.
Waarom is dat zo duur?? Mesnen lopen al te roepen dat een game met season pass van €90 al veel te duur en een schande is :?
En wtf heeft Apple hier mee te maken?

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 30-03-2016 09:29 ]

• C.44

C.44

poor Leno schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:28:
[...]

Waarom is dat zo duur?? Mesnen lopen al te roepen dat een game met season pass van €90 al veel te duur en een schande is :?
En wtf heeft Apple hier mee te maken?
NFL is nu eenmaal kassa, niets nieuws. Ik kijk naar de NFL via de Gamepass applicatie op m'n iPad. Van alle aankopen die je doet via Apple's appstore blijft een deel van 't aankoopbedrag aan de strijkstok van Apple hangen als zijnde transactie kosten. De NFL berekent daarom gewoon nog wat meer zodat ze onder de streep 't zelfde aan je verdienen.

C.44 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:32:
[...]

NFL is nu eenmaal kassa, niets nieuws. Ik kijk naar de NFL via de Gamepass applicatie op m'n iPad. Van alle aankopen die je doet via Apple's appstore blijft een deel van 't aankoopbedrag aan de strijkstok van Apple hangen als zijnde transactie kosten. De NFL berekent daarom gewoon nog wat meer zodat ze onder de streep 't zelfde aan je verdienen.
Oh wacht.. we hebben t hier niet over een PS4 spelletje? Maar daadwerkelijk NFL kijken, op TV, de wedstrijden?

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

poor Leno schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:34:
[...]

Oh wacht.. we hebben t hier niet over een PS4 spelletje? Maar daadwerkelijk NFL kijken, op TV, de wedstrijden?
Yup :)

Of noujah, op TV, Streaming en dan op welk scherm je kijkt mag je zelf bepalen natuurlijk. NFL heeft sinds vorig seizoen ook een ps4 App om te kijken. Bijzonder want Microsoft sponsort de NFL keihard. XBOX heeft in Madden speciale ultimate team kaarten bijvoorbeeld. En tijdens de wedstrijden hebben alle teams surface tablets om vorige plays te analyseren etc.

[ Voor 42% gewijzigd door Gotiniens op 30-03-2016 09:38 ]

• C.44

C.44

poor Leno schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:34:
[...]

Idd, beetje offtopic ;) 8)7

Oh ok, ik snapte er al niets van :D

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:42

RoRoo

Certified Prutser

[...]

Wat voor game zoek je precies dan?
Division? Resident Evil 6?
Rocket Leage?

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• co2301
Hahah
RoRoo schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:47:
[...]

Wat voor game zoek je precies dan?
Division? Resident Evil 6?
Rocket Leage?
Ja lastige vraag, heb niet een bepaald genre wat we perse moeten spelen, zie dat RE deze week pas uitkomt, kijken of dat wat is. RL speel ik zelf, maar trekt die vriend van me niet.

BO3 hebben we bijv. ook gedaan, normaal trekt ons dat niet, maar zo samen op de bank een beetje dom run n gunning is het prima.
Nu de demo van Unravel even aan t spelen geweest.. OMG! hoe mooi en cute en zielig <3

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
poor Leno schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:02:
Nu de demo van Unravel even aan t spelen geweest.. OMG! hoe mooi en cute en zielig <3
Ik ga die demo ook wel even proberen. Maar kom al amper aan de games toe die ik nu speel en over 2 weken moet alles aan de kant voor Dark Souls 3.. Dus kopen zal m niet worden..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

ralph075 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:02:
[...]
In de eerste run through neem ik genoegen met zilver, [...]

Hoe stuur jij? Met de analoge stick of met de links/rechts buttons?
Ik stuur met de analoge stick. Wellicht dat ik vanmiddag eens probeer om met de pijltjes te sturen.
Ik haal in de eerste run ook vaak zilver, maar vaak zit ik dan slechts 0.3 of 0.6 sec achter goud en dan zet ik wel even door ook. Het willen verbeteren van medetweakers (ik selecteer de ghost van de snelste tweaker als ik met een track begin) speelt ook mee natuurlijk >:)
En als ik dan goud heb probeer ik het nog een paar keer, om te zien of de trackmaster medal unlockt :D
Tot nu toe vind ik het, ondanks dat ik al rond de 1000 restarts zit (stuk of 60 bij track 28 alleen al), erg leuk :)

Je hoeft je niet te frustreren om de laatste tracks vrij te spelen: als jij 3x zilver haalt op een track krijg je de optie om een gouden joker te gebruiken. Die gouden jokers tellen niet mee voor trophies maar helpen je wel om alle tracks vrij te spelen. Je hoeft dus niet eens goud te halen om alles vrij te spelen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 30-03-2016 10:38 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

bol.com games ‏

Dagaanbieding! Alleen vandaag Rainbow Six: Siege voor PS4 en Xbox One 34,99!

https://www.bol.com/nl/p/...ege-ps4/9200000028862540/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cex_UFnWsAEfUst.jpg

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Op Eurogamer las ik de review van de Oculus Rift en dit viel me op:
[...] despite the common view that cockpit games translate well into VR, I couldn't hack more than 15 minutes of Ethan Carter or Project Cars - both rated as 'intense' - without taking a break. The disconnect between in-game motion and the lack of it in real life causes severe nausea issues here, just as I experienced playing another cockpit game: Elite Dangerous on Vive.
En juist voor games als Project Cars en Elite zou ik de PSVR halen. Nu zal het per persoon verschillend zijn, maar de reviewer heeft ervaring met VR sinds de Oculus DK1 (development kit 1), ofwel redelijk veel.

Dat nog gekoppeld aan een PS4 die een stuk minder comfortabel is (minder krachtig = minder FPS) doet me toch afvragen hoe de PSVR gaat bevallen.

Thoughts?

• co2301
SqueakyClean schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:17:

[...]

En juist voor games als Project Cars en Elite zou ik de PSVR halen. Nu zal het per persoon verschillend zijn, maar de reviewer heeft ervaring met VR sinds de Oculus DK1 (development kit 1), ofwel redelijk veel.

Dat nog gekoppeld aan een PS4 die een stuk minder comfortabel is (minder krachtig = minder FPS) doet me toch afvragen hoe de PSVR gaat bevallen.

Thoughts?
Heb vorig jaar de PSVR op gehad op Firstlook, daar heb ik ongeveer 15 min Rigs gespeeld. Ervaring was erg tof, maar iedereen uit onze groep (4 in totaal) die speelde, was aan het einde echt onwijs misselijk.

Heb een beetje m'n twijfels of ze dat kunnen fixen.
SqueakyClean schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:17:

[...]

Thoughts?
Dit is wel érg kort door de bocht he. Dat het minder krachtig is wil niet meteen zeggen dat het opeens een stuk minder comfortable is. En minder kracht = minder fps is behoorlijk scheef. Sony heeft namelijk een harde eis dat VR games geen framedrops mogen hebben en pusht devs naar 90FPS en 120FPS, waarbij 60FPS de minimum is. Bovendien is comfortabel niet alleen hoe het beeld eruit ziet, maar ook hoe de VR daadwerkelijk zit. De Sony VR is naar mijn mening de enige die echt ontworpen is om lang te dragen lijkt het als je naar design kijkt.

Of je misselijk zal worden zal echt puur aan jou liggen. De een heeft er last van, de ander niet. Zo stelde dat de reviewer ervaring heeft met VR sinds DK1. Als hij toen al misselijk werd, zal hij nu niet opeens minder misselijk worden. De VR techniek ansich heeft daar niet direct mee te maken. Het gaat er meer om dat hij een ding ziet terwijl zn lichaam totaal anders reageert, wat resulteert in misselijkheid. Ik hoop dat ik daar geen last van ga krijgen, want de VR komt hier op release. :'(

[ Voor 17% gewijzigd door ASNNetworks op 30-03-2016 10:31 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

bram1984 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:28:
[...]

Dude... less gay please..

:P
Hoe kom je erbij dat ik een jongen ben?? 8)7

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 17:59

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Hahaha! Geniaal.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11 15:09
co2301 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:51:
[...]

Hahah

[...]

Ja lastige vraag, heb niet een bepaald genre wat we perse moeten spelen, zie dat RE deze week pas uitkomt, kijken of dat wat is. RL speel ik zelf, maar trekt die vriend van me niet.

BO3 hebben we bijv. ook gedaan, normaal trekt ons dat niet, maar zo samen op de bank een beetje dom run n gunning is het prima.
Little Big Planet?
Lego movie?
Je snap t niet wat ik probeer te zeggen he? |:(
Ik denk dat ie probeert te zeggen dat SW BF de allervetste game ooit is omg hype!!
Maar dan net even anders verwoord.
Of niet Leno? :P

Dat je niet weet of ik wel of niet gay ben, of wat dan ook.. En ik (of anderen) hier misschien best beledigd door zouden kunnen worden.

Maar goed, dat gezegd hebbende, no hard feelings verder ;)

En Unravel is gewoon cute <3

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 30-03-2016 10:49 ]

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:58
Eens met ASNNetworks. Van de info die ik de laatste tijd lees lijkt het mij zelfs dat de PS VR misschien wel de betere headset is.

De Oculus en de Vive hebben een iets hogere resolutie per oog maar gebruiken allebei fresnel lenzen en een pentile scherm. De PS VR gebruikt een RGB paneel speciaal ontwikkeld voor de VR headset met een hele lage persistence (weinig motion blur), 120Hz refresh rate en schijnbaar weinig ruimte tussen de pixels waardoor screen door helemaal geen issue is ondanks de lagere resolutie.

Verder heeft Sony met hun camera divisie erg veel know how in huis wat betreft optics en lees ik dat de PS VR waarschijnlijk de beste lenzen krijgt en misschien zelfs wel een multi element lens. De PS VR gebruikt sowieso geen fresnel lenzen wat een aantal problemen voorkomt die de Oculus en Vive wel hebben. Bij hoog contrast lijkt er wat smearing en flaring voor te komen.

Natuurlijk zullen de games op de PS4 meer moeite hebben om de 60Hz te halen zonder concessies te doen aan de grafische kant. Echter moet niet vergeten worden dat games op een console volledig geoptimaliseerd kunnen worden waardoor ik niet verwacht dat de ervaring veel minder zal worden.

Sterker nog, van wat ik heb gezien is er zelfs sprake van een hogere mate van aanwezigheidsgevoel bij games die niet fotorealistisch zijn maar juist een cartoony uiterlijk hebben. De mate van realisme heeft dus geen relatie met de mate van immersie. Sterker nog, een realistische game zal vooral alles goed moeten doen om de magie niet te verbreken.

Daarnaast blijkt 3D audio erg belangrijk voor immersie en dit is iets wat de PS VR native aanbiedt!

Dus als je puur kijkt naar de potentie van de PS VR om immersie te leveren dan denk ik dat deze niks onder zal doen voor de Oculus en de Vive.
Kom Leno, we gaan Battlefield doen ;)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

co2301 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:22:
[...]

Heb vorig jaar de PSVR op gehad op Firstlook, daar heb ik ongeveer 15 min Rigs gespeeld. Ervaring was erg tof, maar iedereen uit onze groep (4 in totaal) die speelde, was aan het einde echt onwijs misselijk.

Heb een beetje m'n twijfels of ze dat kunnen fixen.
Fixen zal niet gaan, omdat het niet een bug of ontbrekende feature is. Het zijn onze hersenen die in de weg zitten.

Maar zie jij het daardoor als probleem of verwacht je dat het uiteindelijk wel gaat meevallen?
ASNNetworks schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:28:
[...]

Dit is wel érg kort door de bocht he. Dat het minder krachtig is wil niet meteen zeggen dat het opeens een stuk minder comfortable is. En minder kracht = minder fps is behoorlijk scheef. Sony heeft namelijk een harde eis dat VR games geen framedrops mogen hebben en pusht devs naar 90FPS en 120FPS, waarbij 60FPS de minimum is. Bovendien is comfortabel niet alleen hoe het beeld eruit ziet, maar ook hoe de VR daadwerkelijk zit. De Sony VR is naar mijn mening de enige die echt ontworpen is om lang te dragen lijkt het als je naar design kijkt.

Of je misselijk zal worden zal echt puur aan jou liggen. De een heeft er last van, de ander niet. Zo stelde dat de reviewer ervaring heeft met VR sinds DK1. Als hij toen al misselijk werd, zal hij nu niet opeens minder misselijk worden. De VR techniek ansich heeft daar niet direct mee te maken. Het gaat er meer om dat hij een ding ziet terwijl zn lichaam totaal anders reageert, wat resulteert in misselijkheid. Ik hoop dat ik daar geen last van ga krijgen, want de VR komt hier op release. :'(
Zo kort door de bocht vind ik het niet. Vergeleken met een min spec Rift PC is de PS4 niet erg krachtig. Vergelijkbare graphics kunnen we daarom m.i. niet verwachten. Dus minder eye candy en minder FPS.

Maar dan nog: al kan je eraan wennen, vraag ik me af of VR hierdoor wel gaat "werken". Ik kan nu uren achterelkaar gamen en ik vraag me af of dit met VR gaat lukken...

• SgtCaffran
SqueakyClean schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:58:

Zo kort door de bocht vind ik het niet. Vergeleken met een min spec Rift PC is de PS4 niet erg krachtig. Vergelijkbare graphics kunnen we daarom m.i. niet verwachten. Dus minder eye candy en minder FPS.

Maar dan nog: al kan je eraan wennen, vraag ik me af of VR hierdoor wel gaat "werken". Ik kan nu uren achterelkaar gamen en dat lijkt met VR niet echt te gaan lukken...
Lees mijn post van hierboven eens. Het zal even afwachten zijn tot oktober maar er komen meer en meer geluiden dat de verschillen niet zo groot zullen zijn als iedereen denkt.

Games op de PS VR zijn verplicht de 60Hz te halen waarna reprojection er een 120Hz beeld weergegeven wordt, hoger dan de 90Hz van Oculus bijvoorbeeld. Daarnaast kunnen games op de PS4 ook op 90Hz en 120Hz (beide inclusief reproject) gerenderd worden als de developer dat wil.

Dit samen met de andere info uit mijn eerdere post lijkt erop de duiden dat de PS VR erg soepel zal gaan spelen en ik ben dus ook niet bang dat 15 minuten het maximum is.

Natuurlijk zijn sommige mensen extra gevoelig voor misselijkheid en zal het erg per game verschillen maar ik heb al verschillende ervaringen gelezen van mensen die een uur lang op de PS VR hebben gespeeld zonder problemen.

[ Voor 24% gewijzigd door SgtCaffran op 30-03-2016 11:06 ]

• co2301
SqueakyClean schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:58:
[...]

Fixen zal niet gaan, omdat het niet een bug of ontbrekende feature is. Het zijn onze hersenen die in de weg zitten.

Maar zie jij het daardoor als probleem of verwacht je dat het uiteindelijk wel gaat meevallen?

[...]

Maar dan nog: al kan je eraan wennen, vraag ik me af of VR hierdoor wel gaat "werken". Ik kan nu uren achterelkaar gamen en ik vraag me af of dit met VR gaat lukken...
Ik zie het wel als probleem, stel je koopt een mooie VR set (al met al 400 euro + camera als ik het goed zeg), en je kan dan maar 15 min spelen, en dan 2-3 uur niet omdat je echt onwijs misselijk bent.. En als de misselijkheid dan weg is, moet je maar zin hebben om weer misselijk te gaan worden..

Dat is die paar honderd euro dan niet waard.

Zou het ook kunnen zijn dat ons lichaarm er gewoon aan moet wennen? Dat je bijv. de eerste paar keer wel misselijk wordt, maar daarna niet meer?

• SgtCaffran
co2301 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:04:
[...]

Ik zie het wel als probleem, stel je koopt een mooie VR set (al met al 400 euro + camera als ik het goed zeg), en je kan dan maar 15 min spelen, en dan 2-3 uur niet omdat je echt onwijs misselijk bent.. En als de misselijkheid dan weg is, moet je maar zin hebben om weer misselijk te gaan worden..

Zou het ook kunnen zijn dat ons lichaarm er gewoon aan moet wennen? Dat je bijv. de eerste paar keer wel misselijk wordt, maar daarna niet meer?
Wat je nu zegt is echter op niks gebaseerd. We moeten allemaal wachten totdat we de PS VR rustig thuis uit kunnen proberen met release kwaliteit games en dan pas kunnen we hierover echt een oordeel vellen.

Als we dan toch willen speculeren dan ga ik zeggen dat de meeste ervaringen die ik heb gelezen niet overeen komen met hetgeen wat jij nu beschrijft dus ik ben er persoonlijk niet zo bang voor. Lees ook mijn eerdere berichten hierboven even voor meer info. Het zou best wel eens kunnen dat de PS VR juist de soepelste ervaring gaat bieden.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

SgtCaffran schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:02:
[...]

Lees mijn post van hierboven eens. Het zal even afwachten zijn tot oktober maar er komen meer en meer geluiden dat de verschillen niet zo groot zullen zijn als iedereen denkt.

Games op de PS VR zijn verplicht de 60Hz te halen waarna reprojection er een 120Hz beeld weergegeven wordt, hoger dan de 90Hz van Oculus bijvoorbeeld.
Ik heb je post gelezen en ben het met je eens/heb dezelfde verwachtingen. Aan (PS)VR worden hoge eisen gesteld, omdat framedrops en screentearing funest zijn. Ik verwacht zeker dat de ervaring vergelijkbaar gaat worden met de Rift/Vive.
Dus vergeet ff m'n stukje over de PS4 en mindere graphics.

Het gaat mij om het misselijk worden na 15 min spelen. Dat was de essentie van het gequote stukje van EG.

• co2301
SgtCaffran schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:08:
[...]

Wat je nu zegt is echter op niks gebaseerd. We moeten allemaal wachten totdat we de PS VR rustig thuis uit kunnen proberen met release kwaliteit games en dan pas kunnen we hierover echt een oordeel vellen.

Als we dan toch willen speculeren dan ga ik zeggen dat de meeste ervaringen die ik heb gelezen niet overeen komen met hetgeen wat jij nu beschrijft dus ik ben er persoonlijk niet zo bang voor. Lees ook mijn eerdere berichten hierboven even voor meer info. Het zou best wel eens kunnen dat de PS VR juist de soepelste ervaring gaat bieden.
Nja, het is gebaseerd op een persoonlijke ervaring met het apparaat. Ik heb samen met 3 vrienden een kwartier gespeeld, en we waren allemaal stront misselijk achteraf.

Dat is toch geen speculatie?

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 17:59

Voxalizer

Quicksilver Bullets

En jullie waren niet toevallig vantevoren met zijn allen bij dezelfde tent wezen eten? :+

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• co2301
Voxalizer schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:12:
En jullie waren niet toevallig vantevoren met zijn allen bij dezelfde tent wezen eten? :+
Haha, zou kunnen, maar het was rond een uur of 09:00, volgens mij hadden we toen nog geen vette hap op :P

• SgtCaffran
co2301 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:10:
[...]

Nja, het is gebaseerd op een persoonlijke ervaring met het apparaat. Ik heb samen met 3 vrienden een kwartier gespeeld, en we waren allemaal stront misselijk achteraf.

Dat is toch geen speculatie?
Oke sorry dat had ik niet goed gelezen/onthouden. Dat is erg jammer natuurlijk en ik hoop ten zeerste dat dit geen problemen gaat opleveren.

Gelukkig heb ik ook veel goede verhalen gelezen waar mensen helemaal geen misselijkheid ervoeren dus laten we hopen dat het wel mee zal vallen.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Denk dat dit verschilt van persoon tot persoon. Gewoon zelf testen voordat je een PS VR koopt.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

co2301 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:04:
[...]

Daar hoop ik wel op.

Het viel me wel op dat iemand die dus al sinds DK1 (eind 2012) bezig is met VR HMD's, hier ook nog ontzettend last van heeft. Ik weet dat daar nogal wat vraagtekens aan vast ziten (misschien houdt hij niet van games met cockpit view, als PC en Elite), maar toch.

• Homeland
  • Niet online
Er zullen er denk ik genoeg worden teruggestuurd of op marktplaats worden gezet vlak na aankoop door mensen die er totaal niet tegen kunnen. Vooral omdat je nou niet echt in een winkel een half uur hem uit kan testen.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:20
Gezien mijn ervaringen met zeeziekte en wagenziekte, vrees ik dat VR niet iets voor mij zal zijn. Scheelt me weer een €400:)

PSN ID Binloading_nl

niekvandermeer schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:22:
Er zullen er denk ik genoeg worden teruggestuurd of op marktplaats worden gezet vlak na aankoop door mensen die er totaal niet tegen kunnen.Vooral omdat je nou niet echt in een winkel een half uur hem uit kan testen..
Kan me heel goed voorstellen dat Sony wat demo units gaat leveren aan winkels zoals de Media Markt, voor de release. Ze willen natuurlijk mensen overtuigen dat het echt werkt en met een prijskaart van €399 halen alleen de diehards het op release day. Mensen die sceptisch zijn gaan mooi afwachten. Door voor release deze mensen de kans te geven om het al te testen, kan Sony meer mensen toch over de streep trekken.

Gezien Sony dit echt een succes wil maken en het geen experiment meer is (zoals de HMZ-T producten) lijkt het me wel aannemelijk dat ze demo's gaan geven bij grote winkelketens.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

De Twitch app is eindelijk ook in europa uitgebracht..!

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP8816-CUSA03398_00-TWITCHPS4APPSCEE/1459299826000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=225&h=225&bg_color=000000&opacity=100

https://store.playstation...03398_00-TWITCHPS4APPSCEE

Heeft even geduurd :z

[ Voor 46% gewijzigd door aftermath op 30-03-2016 12:30 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-11 14:51

Op PS+ zijn de afgelopen tijd verschillende coop spellen geweest. We hebben ons goed vermaakt met Magica 2, Gauntlet, Broforce. Zijn allemaal wel lachen....

• co2301
paul99 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:34:
[...]

Op PS+ zijn de afgelopen tijd verschillende coop spellen geweest. We hebben ons goed vermaakt met Magica 2, Gauntlet, Broforce. Zijn allemaal wel lachen....
Die heb ik idd allemaal wel 'gekocht' dmv. ps plus, maar nog niet aangeslingerd. Ik zal daar eens mee beginnen.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Kill Strain ‘Private Access’ season starts next week on PS4. Sign up now:

Klik Hier

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cey2WHXXEAAazW7.jpg

(Ik ga me aanmelden. Wie nog meer?)
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:10:
PlayStation Europe ‏

Klik Hier

[afbeelding]

Heb de beta al gepeeld (maandje terug ofzo?). Geinig spelletje, maar na 30 min was ik er wel klaar mee. Heb sowieso niks met die (schuine top-down) mp arena games (MOBA).

• corset
bram1984 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:28:
[...]

Dude... less gay please..

Dude, wat minder onzeker over je seksualiteit please

(Sorry, alleen de zwaar onzekere mensen beginnen gelijk met gay te gooien).

Unravel is overigens wel een echt mooie game, en ja ik ben een man die het er schattig uit vind zien, als je dat gay vind, ach, je hoeft je geen zorgen te maken dat iemand hier iets met je wil doen :X

Unravel houdt me tenminste nog wel ff bezig samen met Everybody's gone to the rapture en Witcher 3. Tegen de tijd dat ik daarmee klaar ben is DS3 uit en kan ik weer druk afslachten.

(overigens, bovenstaand is sarcasme, geen persoonlijke aanval)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:10:
PlayStation Europe ‏

Klik Hier

[afbeelding]

Als ik een MOBA zou proberen, zou ik toch eerder richting Overwatch gaan, al is dat eerder een FPS dan een MOBA.

"Helaas" blijven Blops3 en Fallout m'n tijd opslokken... :9

• Poulske
  • Nu online
Is die MOBA hype nog niet voorbij? Er blijven nieuwe games uitkomen.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:06:
[...]

Ik stuur met de analoge stick. Wellicht dat ik vanmiddag eens probeer om met de pijltjes te sturen.
Ik haal in de eerste run ook vaak zilver, maar vaak zit ik dan slechts 0.3 of 0.6 sec achter goud en dan zet ik wel even door ook. Het willen verbeteren van medetweakers (ik selecteer de ghost van de snelste tweaker als ik met een track begin) speelt ook mee natuurlijk >:)
En als ik dan goud heb probeer ik het nog een paar keer, om te zien of de trackmaster medal unlockt :D
Tot nu toe vind ik het, ondanks dat ik al rond de 1000 restarts zit (stuk of 60 bij track 28 alleen al), erg leuk :)

Je hoeft je niet te frustreren om de laatste tracks vrij te spelen: als jij 3x zilver haalt op een track krijg je de optie om een gouden joker te gebruiken. Die gouden jokers tellen niet mee voor trophies maar helpen je wel om alle tracks vrij te spelen. Je hoeft dus niet eens goud te halen om alles vrij te spelen ;)
Heb het nog even geprobeerd met de analoge, maar ik vind de pijltjes toch strakker rijden in Trackmania.

Ben inmiddels weer bij het begin begonnen en probeer nu alsnog alles zoveel mogelijk op goud te zetten. Daar ga ik natuurlijk geen jokers voor gebruiken. Goud doe ik of zelf of niet 8)
corset schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:18:
[...]

Dude, wat minder onzeker over je seksualiteit please

(Sorry, alleen de zwaar onzekere mensen beginnen gelijk met gay te gooien).

Unravel is overigens wel een echt mooie game, en ja ik ben een man die het er schattig uit vind zien, als je dat gay vind, ach, je hoeft je geen zorgen te maken dat iemand hier iets met je wil doen :X

Unravel houdt me tenminste nog wel ff bezig samen met Everybody's gone to the rapture en Witcher 3. Tegen de tijd dat ik daarmee klaar ben is DS3 uit en kan ik weer druk afslachten.

(overigens, bovenstaand is sarcasme, geen persoonlijke aanval)
None taken, maar volgens mij ondersteunt je browser geen smileys. Daar aan had je kunnen je zien dat het slechts om een flauw grapje gaat. Unravel is inderdaad schattig en cute, dat zal ik zelfs beamen als opperman. :+

• corset
Poulske schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:46:
Is die MOBA hype nog niet voorbij? Er blijven nieuwe games uitkomen.
Helaas niet, na de flater die HoTS was zou je toch verwachten dat mensen leren.. LoL, Smite en Dota is genoeg. We hebben niet Moba 840000 nodig.

Via de mail een code voor de closed Doom beta ontvangen, maar na invoeren blijkt dat deze ongeldig is. Meer mensen hier last van?

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:13

JSchut

.....

bram1984 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:04:
Via de mail een code voor de closed Doom beta ontvangen, maar na invoeren blijkt dat deze ongeldig is. Meer mensen hier last van?
Jup zelfde hier.

Er staat wel: If you have redeemed an Alpha code, you already have access and no additional action is necessary.

Edit: Code is hetzelfde als de alpha code dus vandaar dat hij niet meer werkt ;) Ik had hem toen al gebruikt.

[ Voor 45% gewijzigd door JSchut op 30-03-2016 16:21 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:42

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:04:
:( geen code gehad. terwijl ik de alpha code wel had maar geen servers op de momenten dat ik kon testen...

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:13

JSchut

.....

RoRoo schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:23:
[...]

:( geen code gehad. terwijl ik de alpha code wel had maar geen servers op de momenten dat ik kon testen...
Je krijgt hem nog wel denk ik. Als ik het goed begrijp heeft iedereen met toegang tot de alpha ook toegang tot de beta.

Van de DOOM twitter: Already participated in a #DOOM Alpha? You'll simply need to make sure your build has updated on Mar 31

[ Voor 15% gewijzigd door JSchut op 30-03-2016 16:28 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

Ik zat ook in de Doom alpha.

Wanneer gaat de beta beginnen?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-11 21:40
Die komen over een week, het is de eerste woensdag van de maand altijd.
Pagina: 1 ... 95 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link