Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 15:42

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vervangen voor een iets minder geluid en per jaar misschien 1 euro minder stroomverbruik? Zonde!

Vergeleken met m'n X360 is m'n PS4 fluisterstil. Af en toe blaast ie flink idd, maar dat lost de volume knop zo op. Ik speel zelf vaak met een open koptelefoon en heb nergens last van.

Ik wacht liever op de PS4 Slim in 2018... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:33
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:19:
[...]

De nieuwe PS4 cuh 1200 is mooier en veel stiller is mijn ervaring.

Een nieuwe kun je overal kopen, kijk op de doos of het een cuh 1200 is.
Online nieuwe kopen kun je het makkelijkste een 1 TB versie met recent spel combo (BOIII, SW Battlefront, AC: Syndicate)

2TB was teveel, voor mij dus genoeg aan de standaard 1TB en spellen die ik ga spelen opnieuw downloaden.
Heb jij een CUH-1000 waar je zelf 2TB ingezet hebt verkocht om een CUH-1200 1TB te kopen? Dat lijkt me niet erg slim.

Zet dan de 2TB in de CUH-1200 en verkoop de CUH-1000 met 1TB.

Zelf heb ik een CUH-1100 en een vriend van me heeft de CUH-1200, we merken beide geen verschil met COD:BO3, FIFA 16 of SW:B.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 01:27
dvdkiwi schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:08:
[...]

Het is maar wat je beperkt noemt... er is niks mis met 100% ticket servers imo.
Potjes duren iets van een half uur, dat is prima.
Er zijn wel hogere ticketservers maar die zijn custom, niet van EA/Dice.
Maar als het op de pc zo veel beter was, waarom ga je dan op de console spelen?
Uiteraard is het een persoonlijke voorkeur, maar er zal vast een reden zijn dat er bij BF3 vrijwel geen 100% ticket servers waren. 250 tickets bij conquest is nog OK, maar 100 tickets bij TDM... Ik kan gewoon oprecht niet begrijpen waarom iemand dat zou willen. Dan kan je net zo goed CoD spelen.

En ik ben altijd al een console gamer geweest, veel relaxter dan pc. Bovendien heb ik m'n windows laptop (die nou ook niet erg krachtig is) aan m'n ouders gegeven, dus dan wordt het wel erg lastig ;). Ik speelde BF3 btw op de pc zodat ik BF kon spelen met een maat die geen console had. En toen merkte ik pas goed hoe lachwekkend beperkt de console versie was van BF3. Wat dat betreft staat de PS4 versie een stuk dichter bij de pc versie dan bij BF3. Maar oké, dit doet er eigenlijk allemaal niet toe :+.
bram1984 schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:35:
Ik heb al een iets uitgebreidere reactie in het FO4 topic geplaatst, maar hoe ervaren jullie Fallout met de laatste patch? Veel verbetering?
WeAreLegion schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:41:
[...]

Ik heb zelf wel minder last van frame drops ze zijn er nog wel op paar stukken maar over het algemeen speelt het wel beter dan voor de patch.
Zelfde ervaring hier. Er zijn zeker nog wel veel framedrops, maar minder dan voorheen, en ook minder extreem. Er zijn met name ook een aantal binnenlocaties gefixt die eerder last hadden van hele lage framerates (bv. Corvega Factory). Overal stabiel 30fps is het alleen dus nog lang niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Milan17 op 28-12-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:43
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:34:
[...]

2. De status leds zijn mooier geworden.
3. De knoppen op de PS4 zien er ook mooier uit.
Wat bedoel je dan met 'mooier' ? Wat is er precies aan veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah.
Ik heb denk ik al maanden niet de knoppen van mijn ps4 aangeraakt.
PS4 gaat aan via de controller en uit via de controller.

Zoals iemand een paar posts boven al aangaf.. Ik wacht wel op de Slim edition:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:05:
Hah.
Ik heb denk ik al maanden niet de knoppen van mijn ps4 aangeraakt.
PS4 gaat aan via de controller en uit via de controller.

Zoals iemand een paar posts boven al aangaf.. Ik wacht wel op de Slim edition:)
Zelfs die koop ik niet zolang deze het nog doen (heb er 2) die slim is leuk maar zit nog steeds zelfde hardware in hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:46
Ik ben tevreden met mijn 1116 versie. Heel, heel misschien, als sony nog eens een versie met snellere hd uitbrengt....

Anders gewoon weggegooid geld natuurlijk. En 'mooier' is een kwestie van smaak, ik vind dat matte er een beetje cheap uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie ook niet in waarom ik een nieuwe zou moeten hebben. Ja, mat is mooier, maar het ding staat bij mij op zolder waar ik alleen kom om te gamen, en als ik dat al doe, is het donker. Ook verbruik kan ik me niet druk om maken en ik heb er een 2TB HDD in zitten, dus prima. Zolang die het nog doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

ChrisLNFF schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:10:

En 'mooier' is een kwestie van smaak, ik vind dat matte er een beetje cheap uitzien.
Same here. Ik denk dat als Sony zaken in een andere volgorde uitbrengt mensen het ook kopen omdat ze de "nieuwe" mooier vinden. Dus eerst de matte en dan de glanzende ('oh wow, glossy!'), eerst een oldskool-grijze en dan een zwarte ('vet, helemaal zwart!'), eerst fysieke toetsen en dan tiptoetsen ('chique!)', etc.

Ik heb gewoon de eerste PS4 en die staat in een dichte kast (als ie uit is). Sowieso vind ik 'm mooi en de nieuwe niet mooier. Het lagere stroomverbruik win ik nooit terug door te upgraden. Snap de drang van velen ook niet om te upgraden naar zo'n nieuwere revisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk vind ik niks er zo goedkoop uitzien als zwart glanzend plastic. Het trekt stof aan en je ziet elk krasje en vingertje zitten. Daarom vind ik de PS3 phat ook de lelijkste console ooit gemaakt. Gelukkig kwam de matte slim net uit toen ik er eentje kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
Zelfde discussie ga je krijgen als de 1316 versie uitkomt. 'Nieuwer=beter'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:29
Is de nieuwe januari sale al gestart? Of las ik dat verkeerd in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
rwbk schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:17:
Is de nieuwe januari sale al gestart?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:21:
[...]

Wel. Vorige week al. Maar dat kun je ook gewoon zien door in te loggen in de Store.
Er komt nog een update/tweede ronde in deze sale, ik denk dat hij/zij dat bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-10 21:57
niekvandermeer schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:25:
[...]

Er komt nog een update/tweede ronde in deze sale, ik denk dat hij/zij dat bedoelde.
Yep. Zoals ik al schreef vanaf 8 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmelvee schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:02:
Wat bedoel je dan met 'mooier' ? Wat is er precies aan veranderd?
De leds zijn verbeterd en zien er in mijn ogen mooier uit.
De knoppen zijn ook verbeterd ten opzichte van de vorige.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:32:
[...]

Fuck, dat oude barrel van me gaat direct naar de stort na dit te hebben gehoord. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Laten we die eindeloze discussie gewoon afkappen. De ene hecht waarde aan het hebben van het nieuwste model PS4 (mooier, stiller, zuiniger, etc), de andere niet (want merkt geen verschil). Prima toch? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milan17 schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:52:
[...]
250 tickets bij conquest is nog OK, maar 100 tickets bij TDM... Ik kan gewoon oprecht niet begrijpen waarom iemand dat zou willen. Dan kan je net zo goed CoD spelen.
250 tickets conquest op de PS3: ja. Op de ps4 zou dat ook veel te weinig zijn, zeker met 64 man servers. De 850 tickets die het nu zijn zijn prima :)
Heb het weer opgepakt na 3 maanden Destiny, maar damn wat is het wennen :D

100 tickets bij TDM.... ik kan gewoon oprecht niet begrijpen waarom iemand TDM zou willen spelen in BF. Dan kan je net zo goed CoD spelen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 28-12-2015 16:53 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
bram1984 schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:21:
[...]

Wel. Vorige week al. Maar dat kun je ook gewoon zien door in te loggen in de Store.
Door de reactie van Edzeau op de vorige pagina leek hij te zeggen dat er al een nieuwe sale was gestart. Je kan "gewoon" inloggen gaat hier helaas niet. Daar moet je hier meer moeite voor doen dan het even hier te vragen.

@ike en de rest

Thanks voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

dvdkiwi schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:51:
[...]

250 tickets conquest op de PS3: ja. Op de ps4 zou dat ook veel te weinig zijn, zeker met 64 man servers. De 850 tickets die het nu zijn zijn prima :)

100 tickets bij TDM.... ik kan gewoon oprecht niet begrijpen waarom iemand TDM zou willen spelen in BF. Dan kan je net zo goed CoD spelen :P
Wat houden die tickets precies in? Ik heb BF4 en alle DLC maar heb geen idee waar dit over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie de topicstart in het BF4 topic, daar staat het uitgelegd bij de spelmodi.
Simpel gezegd: ieder ticket is 1 leven. Ga jij of een teammate dood dan gaat er 1 ticket af op het moment dat je respawned. Zijn al jullie tickets op, dan heb je verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:54:
[...]

Door de reactie van Edzeau op de vorige pagina leek hij te zeggen dat er al een nieuwe sale was gestart. Je kan "gewoon" inloggen gaat hier helaas niet. Daar moet je hier meer moeite voor doen dan het even hier te vragen.

@ike en de rest

Thanks voor de reactie.
Gewoon uit nieuwsgierigheid: je hebt geen smartphone met internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:32:
[...]

Zucht.. Ik vraag al 2x wat er dan verbeterd is en ik krijg 2x te horen dat het 'mooier' is.. Daar heb ik niets aan, ik wil weten wat er verbeterd is in plaats van jouw mening over uiterlijk horen, snap je? :p Die touchknoppen zijn namelijk prima op de oude en ook de ledjes is niets mis mee volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
bram1984 schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:10:
[...]

Gewoon uit nieuwsgierigheid: je hebt geen smartphone met internet?
Ik ben nog steeds op stage in het buitenland, de Wi-Fi die ik in mijn verblijf heb heeft een download snelheid van 90kbp's en is niet instabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:17:
[...]

Ik ben nog steeds op stage in het buitenland, de Wi-Fi die ik in mijn verblijf heb heeft een download snelheid van 90kbp's en is niet instabiel.
Ah dan wordt het lastig inderdaad. :)

Het is ook niet zo dat de Store een lekkere lichte snelle site is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmelvee schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:13:
Zucht.. Ik vraag al 2x wat er dan verbeterd is en ik krijg 2x te horen dat het 'mooier' is.. Daar heb ik niets aan, ik wil weten wat er verbeterd is in plaats van jouw mening over uiterlijk horen, snap je? :p Die touchknoppen zijn namelijk prima op de oude en ook de ledjes is niets mis mee volgens mij?
Klik Hier
Running down its centre is also a new LED assembly, a shorter strip of light that doesn't stretch as far across as the launch model's. Conversely, the new model's LED is brighter, and by comparison shows up better in daylight conditions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
rwbk schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:17:
[...]

Dat laatste is op zich wel prettig.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 12:35
[...]

Ik heb mijn 1e ps4 verkocht om 2 redenen.

1: 1tb ipv 500gb (ja had hdd kunnen wisselen)
2: mijn ps4 maakte echt herrie.

De nieuwe is echt fluisterstil. Ik heb de syndicate,watchdogs, uncharted bundel gekocht en hier 90€ op toegelegd. Die games wilde ik ook echt hebben dus win win situatie.

Al dat gelul hier (en aanvallen op de man) dat mensen stom zijn om een andere te kopen is dus echt kansloos. Laat mensen is een x in hun waarde. Daar bedoel ik overigens niet degene mee die ik qoute, die geef ik gewoon antwoord waarom een nieuwer type "beter" kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
ralph075 schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:38:
[...]

Dat laatste is op zich wel prettig.... :+
Oops niet stabiel moest het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daar heb ik niets aan, ik wil weten [...]
Als je, gezien je gezucht, schijnbaar zo ontzettende dringend naar louter objectieve informatie op zoek bent voldoet een 3-seconden durende Google-opdracht naar een changelist allicht beter aan je behoefte dan dit topic te gebruiken om steen en been te klagen over gebruikers die je proberen te helpen. Kunnen we 't hier gezellig houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn launch PS4 maakte ook echt herrie en nu is mijn nieuwe veel stiller.

Ik heb ook ongeveer 75 Euro verloren door de verkoop van de oude en koop van de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 01:27
dvdkiwi schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:51:
[...]

Hahaha die kon ik verwachten. Nee ik vind TDM op BF juist heerlijk als afwisseling van een tactisch potje conquest.
Maar ik was even in de war, ik dacht dat het op de PS4 voornamelijk 48 man servers met 250 tickets waren bij conquest, maar dat zijn er dus 850 met 64 man. Persoonlijk vind ik 64 man juist weer veel te druk :X.

Voor de mensen die een luidruchtige PS4 hebben: hebben jullie het ding in een meubel staan met weinig ruimte of gewoon in de 'open lucht'? Just wondering :). Ik heb 'm namelijk gewoon op m'n bureau met veel ruimte aan alle kanten en over het algemeen is mijn 11xx versie gewoon stil. Enkel aan het begin met Rocket League voor de fix ging de stofzuigermodus aan en een keer of 5 bij Far Cry 4 begon die even te blazen. En verder een enkele keer in Fallout 4 in een of ander slecht geoptimaliseerde binnenruimte. Nou heb ik verder ook nog niet erg veel games op de ps4 gespeeld, maar Fallout 4 lijkt me toch vrij demanding.
Zijn er verder misschien nog bepaalde games waarbij de fans snel aanslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 18:10:
[...]

Ik heb ook ongeveer 75 Euro verloren door de verkoop van de oude en koop van de nieuwe.
Ik heb mijne verkocht zonder spellen. Heb 100€ bijgelegd, watchdogs verkocht en dus voor 90€ uncharted en syndicate zeg maar. Daarbij van 500gb naar 1tb gegaan. Prima deal dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 18:10:
[...]

Netjes hoor, weinig in hoeven leggen om te vervangen voor de nieuwe.
Is nog wel iets om te overwegen, dan ook meteen de 1TB versie nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 28 december 2015 @ 18:26:
Netjes hoor, weinig in hoeven leggen om te vervangen voor de nieuwe.
Is nog wel iets om te overwegen, dan ook meteen de 1TB versie nemen.
Ik ben van 2TB naar 1TB gegaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hmm. Destiny is nu toch wel een behoorlijk pakket, voor die prijs :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:36
Ik ben gisteren overstag gegaan en Shadow of Mordor gekocht in de sale. Man wat een genot om te spelen, ik had mijn twijfels, maar het is gewoon erg leuk om te spelen. Zonder het te weten waren er aardig wat uurtjes voorbij. Aanrader!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Slaapje schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:40:
Ik ben gisteren overstag gegaan en Shadow of Mordor gekocht in de sale. Man wat een genot om te spelen, ik had mijn twijfels, maar het is gewoon erg leuk om te spelen. Zonder het te weten waren er aardig wat uurtjes voorbij. Aanrader!
Dat is echt een top game. Er zit nog een leuke verrassing in de game maar dat ga je wel zien. Zeker 1 van de betere games imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of de nieuwe PS4 mooier is maakt mij niet uit, het enige waar ik oren naar heb is die 1Tb opslagruimte.
BF4 alleen neemt ondertussen al 70 (!) Gb in beslag.
Heb hier nog maar 40Gb over, wat dat betreft maakt het geen reet uit of je games fysiek of digitaal hebt. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:14:
Of de nieuwe PS4 mooier is maakt mij niet uit, het enige waar ik oren naar heb is die 1Tb opslagruimte.
BF4 alleen neemt ondertussen al 70 (!) Gb in beslag.
Heb hier nog maar 40Gb over, wat dat betreft maakt het geen reet uit of je games fysiek of digitaal hebt. Helaas.
2TB kopen in je oude en gaan met die handel :) maar qua GBs maakt het inderdaad niet uit of je download of fysiek koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
US store heeft nu leuke aanbiedingen er tussen zitten!

net voor 50 euro met inwisselen van 10% kortingsvoucher 3 leuke games op de kop getikt.

Need for speed (de nieuwe)
Diablo reaper of souls (absolute evil edition)
wolvenstein the new order

geen slechte deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:29:
Hmm. Destiny is nu toch wel een behoorlijk pakket, voor die prijs :)
Paar keer geprobeerd, maar ik vind er echt geen reet aan. De gunplay zuigt echt gigantisch.
Slaapje schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:40:
Goede keuze. Een van de grootste verrassingen tot nu toe. Heb ik me zeer goed mee vermaakt.

Zag dat Metro Redux ook in de sale zit voor iets van € 11,00. Dat zijn twee volledige single player games. Als je van sfeervolle verhalende shooters houdt, is dat zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
bram1984 schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:30:
[...]

Paar keer geprobeerd, maar ik vind er echt geen reet aan. De gunplay zuigt echt gigantisch.
Dat kan heel goed, ieder z'n ding. Ik vond de Beta destijds al heel erg leuk, dus The Taken King Legendary is nu aan het downloaden :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 13:25
shoombak schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:01:
[...]

1. US PS account op Primary
2. Plus aanschaffen op NL PS account
3. Inloggen met US account
4. Games kopen in US store met psn cards via offgamers
5. Profit :+
Als je het zo doet zoals jij beschrijft kun je dan ook gebruik maken van de deals die in de US aangeboden word met de Plus korting?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cypress3d schreef op maandag 28 december 2015 @ 21:34:
[...]

Als je het zo doet zoals jij beschrijft kun je dan ook gebruik maken van de deals die in de US aangeboden word met de Plus korting?
Nee, dat kan niet. Wil je kortingen voor PS+ leden, dan moet je PS+ afsluiten op het account. Simpel.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:36
[...]

Goede keuze. Een van de grootste verrassingen tot nu toe. Heb ik me zeer goed mee vermaakt.

Zag dat Metro Redux ook in de sale zit voor iets van € 11,00. Dat zijn twee volledige single player games. Als je van sfeervolle verhalende shooters houdt, is dat zeker een aanrader.
Heb ik de vorige keer al gehaald op jouw aanraden en is me erg goed bevallen. Ook net maar even Wolfenstein gehaald voor na Mordor.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zit je weer jouw mening als waarheid te verkondigen ;)
Ik speel het de laatste 3 maanden nonstop; er is niks mis met de gunplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
De gunplay is juist 10/10 volgens mij en vele vele anderen (juist het punt waar niks mis mee is :P), maar ieder z'n mening natuurlijk.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:22:
[...]

het went, maar ga eens een 60 fps game spelen, daarna voelt destiny aan als een kater middag :P Kan het sinds BF / COD / SW:B echt niet meer spelen.
Eens wat betreft mening als waarheid verkondigen, maar snap zijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Niet zo'n last van. Ik speel al die games, ook bijv. CS:GO met 120Hz monitor op PC. Als het maar stabiel is op 30, dan vind ik het goed te doen, zoals in Destiny of DriveClub. Liever 60, en nog liever 120, maar ik kan verder prima met 30 omgaan. Lijkt me dus persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000

Exirion

Gadgetfetisjist

Elysi schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 01:04:
Niet zo'n last van. Ik speel al die games, ook bijv. CS:GO met 120Hz monitor op PC. Als het maar stabiel is op 30, dan vind ik het goed te doen, zoals in Destiny of DriveClub. Liever 60, en nog liever 120, maar ik kan verder prima met 30 omgaan. Lijkt me dus persoonlijk.
Framerate alleen zegt niet alles. Het gaat voor je oog ook om de afstanden die bewegingen per frame afleggen. Hoe groter je scherm, of hoe dichter je op het scherm zit, hoe sneller lagere framerates schokkerig aandoen. Ik vind de 60fps in veel PS4 games een verademing t.o.v. de lagere framerates op de PS3.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:28:
[...]het went, maar ga eens een 60 fps game spelen, daarna voelt destiny aan als een kater middag :P Kan het sinds BF / COD / SW:B echt niet meer spelen.
Het speelt ánders. Heel erg anders.
Maar dat wil niet zeggen dat de gunplay zuigt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:22:
[...]

Er staat toch duidelijk "ik vind" in de eerste zin? Of moet ik dat nu in iedere opvolgende zin ook gaan zetten? Je kan ook overdrijven. Kwestie van begrijpend en tussen de regels door lezen.

IK VIND de vijanden in Destiny echt achterlijk ontworpen (net als in Halo), en de wapens schieten gewoon niet lekker. Ik voel de "punch" niet. Het voelt ook allemaal zo sloom allemaal. En dan al die health balkjes boven iedere vijand. Het verveelt me na een half uur al. Allemaal mijn mening hè, mocht dat niet duidelijk zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door bram1984 op 29-12-2015 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van mij mag je, want bij jou weet ik het nooit :P
Jij vindt het niks omdát de gunplay zuigt, dat is wat je zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 07:02:
Van mij mag je, want bij jou weet ik het nooit :P
Jij vindt het niks omdát de gunplay zuigt, dat is wat je zei.
Nee. Er staat dus dat ik er geen reet aan vind omdat ik de gunplay vind zuigen. Als dat de waarheid zou zijn, dan had de game niet zoveel verkocht. Dat is dus begrijpend lezen. :p

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 29-12-2015 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Ik ben echt aangenaam verrast hoe gemakkelijk het is om met iemand samen te spelen via Share Play, ookal heb je de game zelf niet. Echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:45:
[...]

[...]

[...]

Als je, gezien je gezucht, schijnbaar zo ontzettende dringend naar louter objectieve informatie op zoek bent voldoet een 3-seconden durende Google-opdracht naar een changelist allicht beter aan je behoefte dan dit topic te gebruiken om steen en been te klagen over gebruikers die je proberen te helpen. Kunnen we 't hier gezellig houden.
Nah, ben gewoon erg benieuwd naar de onderbouwing van Dennis zijn altijd zo extreem positieve mening. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Laatst online: 11-10 21:57
Tristan schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 08:16:
Ik ben echt aangenaam verrast hoe gemakkelijk het is om met iemand samen te spelen via Share Play, ookal heb je de game zelf niet. Echt geweldig!
Mijn internetverbinding is er te langzaam voor. Zou het graag eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
maukoo schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:13:
[...]

Mijn internetverbinding is er te langzaam voor. Zou het graag eens proberen.
Ik heb glasvezel, DM me je PSN nick. Dan host ik een resogun party voor je! (heb alleen geen mic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Helemaal nieuw in het PS4 universum. Ik heb alle gratis games voor de maand december gekocht in de playstation store met playstation plus.

Gauntlet was ik helemaal gek van in de arcade tijd. Ook King's Quest moet ik toch even spelen :)

Andere games heb ik gedownload voor de afwisseling. Echter staat Far cry 3 twee keer in mijn lijst:
http://d.pr/i/10q0X/3OnkrKkN
Kan ik dat eenmaal verwijderen?

Hoe werkt dat? Moet je de games naar je PS4 downloaden? Kan je kiezen welke of gaat dat automatisch?
Ik kan het nog niet uittesten omdat de PS4 nog ingepakt staat tot mijn zoon terugkomt van vakantie. Maar als hij terugkomt gaan we los natuurlijk :)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Laatst online: 11:02
dread schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:43:

Andere games heb ik gedownload voor de afwisseling. Echter staat Far cry 3 twee keer in mijn lijst:
Nee, maar maakt ook niet uit. Kan zijn dat een vermelding PS4 is en de andere PS3 of Vita bv.
Hoe werkt dat? Moet je de games naar je PS4 downloaden? Kan je kiezen welke of gaat dat automatisch?
Ik kan het nog niet uittesten omdat de PS4 nog ingepakt staat tot mijn zoon terugkomt van vakantie. Maar als hij terugkomt gaan we los natuurlijk :)
Als je PS4 in standby-mode of gewoon aanstaat kan je inderdaad games naar de console downloaden vanuit de browser.

Waarom niet heel netjes PS4 uitpakken, aanzetten, laten updaten en games alvast installeren? :-) (daarna weer heel netjes inpakken natuurlijk)
Scheelt je een hoop tijd op het moment dat je zoon terug is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helemaal nieuw in het PS4 universum. Ik heb alle gratis games voor de maand december gekocht in de playstation store met playstation plus.

Gauntlet was ik helemaal gek van in de arcade tijd. Ook King's Quest moet ik toch even spelen :)

Far Cry 3 is alleen beschikbaar voor de PS3, dus die kun je allebei verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:13
Waar heb je die screenshot van, want dat is helemaal niet hoe ik mijn aankopen te zien krijg in de Store (om te beginnen al een zwarte achtergrond en ook telkens een knop om het downloaden te triggeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:00:
Waar heb je die screenshot van, want dat is helemaal niet hoe ik mijn aankopen te zien krijg in de Store (om te beginnen al een zwarte achtergrond en ook telkens een knop om het downloaden te triggeren).
Zo als op de screenshot heb ik het ook in mijn 'Aankoopgeschiedenis'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:00:
[...]

Is gewoon de Media tab in je gebruikersprofiel. In je browser welteverstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ha ok, nu zie ik het, is via je SEN account.
Heb hier ook 2x FC3:BD, maar dat kan volgens mij ook goed zijn dat het een Demo versie is, en dan een afzonderlijke activatie-key.

Als je echt wil zien wat je voor welke platform hebt, kan je dat beter doen via DownloadLijst vanuit de PSN Store (via webbrowser). Ook een dikke aanrader is de PSDLE plugin voor Chrome (en Firefox ook, dacht ik) waarmee je veel beter kunt zoeken/filteren in je eigen aankopen.

[ Voor 104% gewijzigd door Twixie op 29-12-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

b.o.n.s schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:51:
[...]

Waarom niet heel netjes PS4 uitpakken, aanzetten, laten updaten en games alvast installeren? :-) (daarna weer heel netjes inpakken natuurlijk)
Scheelt je een hoop tijd op het moment dat je zoon terug is _/-\o_
We hebben er beiden heel lang op moeten wachten en ik wil hem het uitpak gevoel geven. Ik had er ook niet bij stilgestaan dat het updaten en games installeren lang kon duren. Daarbij ben ik niet de beste uitpakker :P

Ah die PS3 games zijn niet toegankelijk op de PS4. Ook daar had ik niet bij stilgestaan. Verwijderen van ssx en far cry 3 kan ik niet bij de aankoopgeschiedenis. Misschien wel via de PS4 zelf.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 11:27
Tristan schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 08:16:
Ja werkt goed maar bij spellen waar snelle reactie nodig is merk je wel een beetje vertraging in input als beide partijen niet een bedraade verbinding hebben.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
dread schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:09:
[...]
Ah die PS3 games zijn niet toegankelijk op de PS4. Ook daar had ik niet bij stilgestaan. Verwijderen van ssx en far cry 3 kan ik niet bij de aankoopgeschiedenis. Misschien wel via de PS4 zelf.
En waarom zou je die weg willen ? Als je Plus hebt, koop je toch gewoon alle content die je krijgt, zelfs al heb je de consoles niet ? Heb sinds dag 1 van mijn PS+ gewoon telkens alles gekocht. En dat was super toen ik 2 maanden terug uiteindelijk een PS4 kocht: bam, direct 60+ games.
Vergeet niet dat als je die niet 'koopt' in de maand dat ze in PS+ zitten (de Instant Game Collection) je die achteraf ook niet meer gratis kunt krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Twixie op 29-12-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Aangezien ik mijn PS4 al een lange tijd niet meer gebruik, overweeg ik om deze te verkopen. Via mijn PSN account heb ik de online Playstation store zeven spellen gekocht. Daarnaast heb ik net mijn PS+ abonnement met 1 jaar verlengd.

Mag ik naast de PS4 ook mijn PSN account verkopen (met de daaraan gekoppelde spellen en het PS+ abonnement)? Of is er 'iets' (alg. voorwaarden/juridisch) dat dit wellicht tegen houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
meesje schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:21:
Aangezien ik mijn PS4 al een lange tijd niet meer gebruik, overweeg ik om deze te verkopen. Via mijn PSN account heb ik de online Playstation store zeven spellen gekocht. Daarnaast heb ik net mijn PS+ abonnement met 1 jaar verlengd.

Mag ik naast de PS4 ook mijn PSN account verkopen (met de daaraan gekoppelde spellen en het PS+ abonnement)? Of is er 'iets' (alg. voorwaarden/juridisch) dat dit wellicht tegen houdt?
Het mag volgens mij niet, maar als jij het mail adres aanpast en de informatie en dergelijke dan maakt het volgens mij verder weinig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niekvandermeer schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:15:
Battlefront nu maar 35euro op PSN Store!

https://store.playstation...00634_00-BATTLEFRONT00000

Vorige speciale prijsaanbieding geldig van 16/12/2015 tot 26/12/2015 was €46.89

Aanbieding is geldig van 27-12-2015 tot en met 00:00am GMT 08-01-2016 (Was €69.99)
Los van de prijs vraag ik me af of die game nu echt de moeite waard is. Ik was vanaf de aankondiging erg enthousiast, maar na de eerste gameplaybeelden (en de enorme focus op online multiplay) is dat wat getemperd. Ik speel relatief weinig online.

Schade van de januari uitverkoop tot dusver:
- Wolfenstein: The Old Blood
- Wolfenstein: The New Order
- Middle Earth: Shadow of Mordor GOTY

Bij elke deal vroeg ik me overigens wel af of ze niet in het Playstation Plus assortiment zouden komen. Dat heeft me weerhouden om nog meer impulsaankopen te doen. Anders heb ik direct weer een enorme backlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:37:
Bij elke deal vroeg ik me overigens wel af of ze niet in het Playstation Plus assortiment zouden komen. Dat heeft me weerhouden om nog meer impulsaankopen te doen. Anders heb ik direct weer een enorme backlog.
Als het goed is niet, de januari deals lopen minstens tot 8 januari. Games die in Plus gaan zijn nooit tegelijk in de sale (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SD5k schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:46:
[...]

Als het goed is niet, de januari deals lopen minstens tot 8 januari. Games die in Plus gaan zijn nooit tegelijk in de sale (toch?).
Dat klopt volgens mij. Volgens mij heb ik dat in het verleden ook nimmer meegemaakt. Wel de maand erna of de maand daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
meesje schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:21:

Dat mag in principe wel, maar ik geef je weinig succes aangezien je email adres etc. allemaal op jouw naam blijft staan en de meeste mensen (die goed kunnen nadenken) zullen dit niet doen omdat het nogal fraudegevoelig is.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
djmelvee schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:53:
[...]

Dat mag in principe wel, maar ik geef je weinig succes aangezien je email adres etc. allemaal op jouw naam blijft staan en de meeste mensen (die goed kunnen nadenken) zullen dit niet doen omdat het nogal fraudegevoelig is.. ;)
Anders gezegd, je zal er niet snel €50 meer voor krijgen bij verkoop (ondanks 7 games en een jaar PS+). In geval van fysieke games en PS+ kaart zou je er waarschijnlijk best wel €100+ extra voor kunnen vragen (afhankelijk van de games die je hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
djmelvee schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:53:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar ik heb zojuist even gegoogled. Volgens mij is het enige dat je niet kunt wijzigen, je PSN account name/ID. Je kunt volgens mij wel je email adres en je gekoppelde bankgegevens verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
meesje schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:58:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar ik heb zojuist even gegoogled. Volgens mij is het enige dat je niet kunt wijzigen, je PSN account name/ID. Je kunt volgens mij wel je email adres en je gekoppelde bankgegevens verwijderen.
Dat zou mooi zijn inderdaad, maar iets staat me bij dat dit niet heel gemakkelijk gaat. Je kunt het proberen, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
[...]

Los van de prijs vraag ik me af of die game nu echt de moeite waard is. Ik was vanaf de aankondiging erg enthousiast, maar na de eerste gameplaybeelden (en de enorme focus op online multiplay) is dat wat getemperd. Ik speel relatief weinig online.

Schade van de januari uitverkoop tot dusver:
- Wolfenstein: The Old Blood
- Wolfenstein: The New Order
- Middle Earth: Shadow of Mordor GOTY

Shadow of Mordor is tof, heb ik ook veel gespeeld en mij zeer goed mee vermaakt. Kan wel flink uitdagend zijn af en toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
meesje schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:58:
[...]

Het probleem hiermee is, is dat de originele eigenaar van het account het e-mailadres altijd weer terug kan laten zetten naar het orignele adres. Daarom is deze methode fraude-gevoelig, dit gebeurt ook nogal eens met de verkoop van "digitale" games. In dit topic is daar meer over te vinden, volgens mij in een post van tweaker ASNNetworks.

Dus in theorie kan het wel, maar zal een verstandige koper zich niet laten verleiden daar (veel) meer voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:54
[...]

Online is natuurlijk waar het om gaat bij Battlefront , IK vind het werkelijk een heerlijk spel ! bijna tegelijk met CoD: Black Ops III gekocht en die vind IK verschrikkelijk , heeft nog geen half uur aangestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmelvee schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:06:
[...]

Shadow of Mordor is tof, heb ik ook veel gespeeld en mij zeer goed mee vermaakt. Kan wel flink uitdagend zijn af en toe!
Bedankt voor je reactie, maar reageerde je nu op Star Wars Battlefront of op Shadow of Mordor. Laatstgenoemde heb ik inmiddels al gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:17:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar reageerde je nu op Star Wars Battlefront of op Shadow of Mordor. Laatstgenoemde heb ik inmiddels al gekocht. :)
Zie de eerste 3 woorden van de quote waar je op hebt gereageerd.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:11:
[...]

Het probleem hiermee is, is dat de originele eigenaar van het account het e-mailadres altijd weer terug kan laten zetten naar het orignele adres. Daarom is deze methode fraude-gevoelig, dit gebeurt ook nogal eens met de verkoop van "digitale" games. In dit topic is daar meer over te vinden, volgens mij in een post van tweaker ASNNetworks.

Dus in theorie kan het wel, maar zal een verstandige koper zich niet laten verleiden daar (veel) meer voor te betalen.
Correct! :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmelvee schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:20:
[...]

Zie de eerste 3 woorden van de quote waar je op hebt gereageerd.. :')
Hahaha! Ok, ok. Bedankt voor je enthousiasme over Shadows of Mordor. Ik ben in ieder geval erg benieuwd. De recensies en enthousiaste verhalen hebben mij overgehaald.
cardwizard schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:16:
[...]

Online is natuurlijk waar het om gaat bij Battlefront , IK vind het werkelijk een heerlijk spel ! bijna tegelijk met CoD: Black Ops III gekocht en die vind IK verschrikkelijk , heeft nog geen half uur aangestaan
Daar heb je zeker een punt. De uiteindelijke afweging zal ik uiteraard zelf moeten maken. Wellicht dat ik toch nog even wacht (heb ook nog andere games om te spelen).

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2015 17:29 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:26:
[...]

Hahaha! Ok, ok. Bedankt voor je enthousiast over Shadows of Mordor. Ik ben in ieder geval erg benieuwd. De recensies en enthousiaste verhalen hebben mij overgehaald.
Wees niet te enthousiast over de graphics, die zijn niet extreem bijzonder meer voor nu. Al met al zeer lekker door te spelen. Have fun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
http://tmacdev.com/forum/...-pc-latest-test-download/

Vandaag dit maar eens geprobeerd en het werkt erg goed! Is Remote Play op je laptop/pc. Kost een paar euro, en Sony komt als het goed is komend jaar zelf met een programma hiervoor maar het werkt erg fijn. Zit de maand Januari grotendeels zonder tv dus dan is dit een mooie oplossing.

[ Voor 5% gewijzigd door Homeland op 29-12-2015 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is van dezelfde dev als de aangepaste Android remoteplay app om op elk toestel te kunnen gebruiken, alleen is die wel gratis. :)
die move van Sony om aan te kondigen dat ze daarmee komen was ook vlak na de release van die betaalde applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

niekvandermeer schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:58:
http://tmacdev.com/forum/...-pc-latest-test-download/

Vandaag dit maar eens geprobeerd en het werkt erg goed! Is Remote Play op je laptop/pc. Kost een paar euro, en Sony komt als het goed is komend jaar zelf met een programma hiervoor maar het werkt erg fijn. Zit de maand Januari grotendeels zonder tv dus dan is dit een mooie oplossing.
Thanks voor de tip. Klinkt interessant.
Is het met de lag een beetje te doen, en hoe sluit je je controller aan?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Mijn eerste game die ik speel is TLOU. Alhoewel het verhaal 'ok' is (walking dead anyone?) en de graphics prima valt het scripted en lineaire van de game me tegen. Niet dat ik me niet vermaak, integendeel, maar ik had graag meer een open wereld willen zien á la GTAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Tristan schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 22:18:
Mijn eerste game die ik speel is TLOU. Alhoewel het verhaal 'ok' is (walking dead anyone?) en de graphics prima valt het scripted en lineaire van de game me tegen. Niet dat ik me niet vermaak, integendeel, maar ik had graag meer een open wereld willen zien á la GTAV.
Sorry, maar dan had je niet met TLOU moeten beginnen als je die verwachtingen hebt. TLOU is juist heel erg gefocust op het verhaal en de interactie tussen Ellie en Joel. Als je open wereld wil moet je, zoals je zelf al aangeeft, een game als GTA pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die ook slechte kwaliteit beeld hebben bij het afspelen van trailers van games op de console. Ik bedoel dan als je naar de Playstation Store gaat en hier een trailer van een bepaalde game kijkt. De kwaliteit is echt ondermaats bij al deze filmpjes en wordt niet beter gedurende de speeltijd.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
rajackar schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 22:14:
[...]

Thanks voor de tip. Klinkt interessant.
Is het met de lag een beetje te doen, en hoe sluit je je controller aan?
Ik speelde via wifi, zowel PS4, als router als laptop in dezelfde kamer en er was geen noemenswaardige lag. Controller kan je aansluiten via bluetooth. Dit programma werkt daar goed voor: http://ds4windows.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:10:
Zijn er hier mensen die ook slechte kwaliteit beeld hebben bij het afspelen van trailers van games op de console. Ik bedoel dan als je naar de Playstation Store gaat en hier een trailer van een bepaalde game kijkt. De kwaliteit is echt ondermaats bij al deze filmpjes en wordt niet beter gedurende de speeltijd.

Iemand een oplossing?
Hier is naar mijn weten geen oplossing voor. Zelf zie ik dit ook als een probleem en hou het daarom maar bij de screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:10:

Iemand een oplossing?
Bekijk de trailer in de YouTube app of gameplay in de Live app.
Geen ideale oplossing, dan moet je handmatig zoeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tristan schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 22:18:
Hier moest ik wel om lachen. Een lineaire game starten en dan een open wereld game verwachten of erop hopen. Research gedaan? Daarbij lijkt het verhaal nauwelijks op TWD en is het in mijn optiek veel meer dan "ok", maar daar zullen we het wel niet over eens worden. Ik ken geen geen enkele game met een beter en pakkender verhaal (de interactie tussen de karakters daarin meegenomen).
Pagina: 1 ... 50 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link