dvdkiwi schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:08:
[...]
Het is maar wat je beperkt noemt... er is niks mis met 100% ticket servers imo.
Potjes duren iets van een half uur, dat is prima.
Er zijn wel hogere ticketservers maar die zijn custom, niet van EA/Dice.
Maar als het op de pc zo veel beter was, waarom ga je dan op de console spelen?
Uiteraard is het een persoonlijke voorkeur, maar er zal vast een reden zijn dat er bij BF3 vrijwel geen 100% ticket servers waren. 250 tickets bij conquest is nog OK, maar 100 tickets bij TDM... Ik kan gewoon oprecht niet begrijpen waarom iemand dat zou willen. Dan kan je net zo goed CoD spelen.
En ik ben altijd al een console gamer geweest, veel relaxter dan pc. Bovendien heb ik m'n windows laptop (die nou ook niet erg krachtig is) aan m'n ouders gegeven, dus dan wordt het wel erg lastig

. Ik speelde BF3 btw op de pc zodat ik BF kon spelen met een maat die geen console had. En toen merkte ik pas goed hoe lachwekkend beperkt de console versie was van BF3. Wat dat betreft staat de PS4 versie een stuk dichter bij de pc versie dan bij BF3. Maar oké, dit doet er eigenlijk allemaal niet toe

.
Zelfde ervaring hier. Er zijn zeker nog wel veel framedrops, maar minder dan voorheen, en ook minder extreem. Er zijn met name ook een aantal binnenlocaties gefixt die eerder last hadden van hele lage framerates (bv. Corvega Factory). Overal stabiel 30fps is het alleen dus nog lang niet.
[
Voor 6% gewijzigd door
Milan17 op 28-12-2015 14:53
]