Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:40
Kan het volgende :

ps4 nr1 met primary account en ps plus en een secondary account (maakt gebruik van mijn games en plus)

nu is er een tweede ps4 met dezelfde accounts maar dan is mijn account secondary en het andere account primary

Dan kan op de tweede geen gebruik gemaakt worden van plus van mij ?

Iets lijkt er niet goed te gaan in ieder geval , of een slotje op de games of geen plus , snap er niks van

[ Voor 15% gewijzigd door Cardwizard op 25-12-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:29
ralph075 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 17:52:
[...]

Thanks! Hield hem al in de gaten in
US store ($10 aldaar). Nu samen met BMX Pumped+ gekocht voor €10. Leuke deal voor tijdens de feestdagen.
Nope, daar ook 5 met plus. Geloof me, want ik heb echt mijn best gedaan om de free trial van plus te activeren op het us account ;)

Hopen dat de volgende versie online mp heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:48
cardwizard schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:30:
Kan het volgende :

ps4 nr1 met primary account en ps plus en een secondary account (maakt gebruik van mijn games en plus)

nu is er een tweede ps4 met dezelfde accounts maar dan is mijn account secondary en het andere account primary

Iets lijkt er niet goed te gaan in ieder geval , of een slotje op de games of geen plus , snap er niks van
Wat in ieder geval voor games werkt, misschien ook voor plus: op ps4 nr 1 (met jou account als primary) altijd op het secundaire account spelen, op ps4 nr 2 altijd op je eigen account (dat niet als primair ingesteld staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
cardwizard schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:30:
Kan het volgende :

Op de tweede PS4 kan alleen jouw account dan gebruik maken van ps+ en je spellen. Alleen op de PS4 waar jouw account als primary staat kunnen andere accounts gebruik maken van content dat gekoppeld is aan jouw account.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
niekvandermeer schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:41:
[...]

Die viel volgens mij tegen.

Is vandaag ook niet de demo van Sebastian Loeb Rally uitgekomen?
Ja, volgens mij ook. Kan beter wachten op Dirt.

En ja... al gedownload eerder vandaag, straks nog een rondje proberen.
Beakzz schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:31:
[...]
Nope, daar ook 5 met plus. Geloof me, want ik heb echt mijn best gedaan om de free trial van plus te activeren op het us account ;)

Hopen dat de volgende versie online mp heeft ;)
Ja, maar daar heb ik geen plus, dus $10 ;)

[ Voor 33% gewijzigd door ralph075 op 26-12-2015 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
Gisterenavond meteen even met de familie Trivial Pursuit gespeeld. Nooit geweten dat zo'n spelletje te zwaar zou zijn voor een apparaat als de PS4. Bewegend camera shot langs de spelers en het is 5fps schok schok schok. Dramatisch gewoon. Ongelooflijk dat ze zoiets op deze manier uitbrengen. Verder ook vrij weinig content.

Maar ja, dat laatste zal wel weer komen met uitbreidingspacks voor €5 per stuk of zo. Zoals dat hoort these days.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Out of cash after Christmas, but want something new to play? Every PS4 demo & F2P title:

Klik Hier voor elke Demo en F2P Titel

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CXJL-OEUwAIJwuS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-10 00:03

S913

Abusus non tollit usum

Ik loop ook wat te kloten met die (sub) accounts ... Ik heb voor mijn zoontje van 13 al een gewoon account aangemaakt (dus moeten liegen over zijn leeftijd) omdat hij anders niet eens Magicka 2 online mee kon spelen.
Ik blijf Sony's standpunt daarin (onder 18 geen online game) erg rigoureus.

Maar nu: Hij wil Rocket League kopen, ik heb op mijn account een PS+ abonnement en de PS4 staat bij mij ingesteld als primair. Als hij nu zelf RL koopt, kan hij dan op die PS4 gebruik maken van mijn PS+?

Of moet ik RL kopen (en dat hij er dan gebruik van kan maken op deze PS4 incl. PS+)?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:49

Winkiller

De Mopperpot

niekvandermeer schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:41:
[...]

Die viel volgens mij tegen.

Is vandaag ook niet de demo van Sebastian Loeb Rally uitgekomen?
Ja inderdaad en nogmaals ja inderdaad en ook die demo werd afgekraakt hier op tweakers GOT..
Zoals gezegd slaap ik er nog een nachtje over, ik heb totaal geen ervaring met Rally games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S913 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:24:
Ik loop ook wat te kloten met die (sub) accounts ... Ik heb voor mijn zoontje van 13 al een gewoon account aangemaakt (dus moeten liegen over zijn leeftijd) omdat hij anders niet eens Magicka 2 online mee kon spelen.
Ik blijf Sony's standpunt daarin (onder 18 geen online game) erg rigoureus.

Maar nu: Hij wil Rocket League kopen, ik heb op mijn account een PS+ abonnement en de PS4 staat bij mij ingesteld als primair. Als hij nu zelf RL koopt, kan hij dan op die PS4 gebruik maken van mijn PS+?

Of moet ik RL kopen (en dat hij er dan gebruik van kan maken op deze PS4 incl. PS+)?
Dat met die accounts is inderdaad een heel gedoe, is al wel vaker langs gekomen. Opmerkelijke verplichting dat online 18+ is en je dus foutieve informatie in moet vullen.

Met het account met Plus als primair kun je inderdaad daar met de andere accounts ook gebruik van maken op de ps4. Ik zou dan ook op dat account alle aankopen doen, die je ook op de andere accounts gewoon kunt spelen. Dat scheelt misschien ook nog door eventuele PS Plus korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt een deel 2 van de januari sale in de PS Store op 08-01-2016:

Dit is slechts deel 1 van de uitverkoop — haal het meeste uit deze deals voordat deel 2 begint.

Heerlijk en laat maar komen die korting.

In deel 1 heb ik de volgende games goedkoop gehaald:

Deadpool
Darksiders II
Dishonored
Devil May Cry DmC

Ik hoop op mooie kortingen in deel 2 van de sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:40
Als het net zo gaat als met de kerst deals dan is deel 2 van de sale : nog meer korting op de games uit deel 1 van de sale >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardwizard schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:44:
Als het net zo gaat als met de kerst deals dan is deel 2 van de sale : nog meer korting op de games uit deel 1 van de sale >:)
Ik denk en hoop dat de nog nieuwere games dan deze keer in de korting vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Deze sale is echt zoveel beter dan de kerstsale, die vond ik enorm tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het zo doorgaat wacht ik wel tot maart.
NFS was 39,99 in de kerst sale, nu 29,99 in de januari sale.
Als deze tendens zich voortzet wordt ie 19,99 in de tweede januari sale, 9,99 in de februari sale,
gratis bij ps+ in maart :P

Maar serieus, er zitten een aantal hele mooie deals bij nu, maar niks voor mij.
Ik vermaak me wel met BF4, Diablo III en Destiny ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:38
En de prijzen van de PS4 zijn alweer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 13:54
Tomb Raider maar een tientje. Dus downloaden maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is World of tanks al uit dan voor de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:48:
Nope, begin januari zal er een 2e beta zijn voor PS4. Verwachte release is eind januari / begin februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Heb ik eindelijk een ps4 gekocht. Probeer ik in te loggen met me PSN account. Moet ik m'n wachtwoord resetten via de email... En die krijg ik nu natuurlijk niet ivm de storing. Argg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Deadpool uitgespeeld op de PS4.

Een vecht en shoot spel met op en top humor en een paar puzzels.

Een echte aanrader en nu in de aanbieding in de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
BF4 heb ik al voor de pc maar daar game ik niet veel meer op. Speelt hij een beetje lekker op de ps4? De cheaters in bf3 voor de ps3 maakten het spel vrij zuur.

En is de kale versie leuk genoeg of moet ik toch voor de premium gaan? (Dubbel zo duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De premium editie voor 22 euro is geen geld imo, dus zeker daar voor gaan.
Tenzij je zo maar af en toe speelt, dan kan je met de standaard versie prima uit de voeten.
En ja, hij speelt erg lekker op de PS4 :)

*edit*
Cheaters op de PS3?
Ik ben in 900u BF3 geen enkele cheater tegengekomen...

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 27-12-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-10 17:11
Leuke aanbiedingen hoor. Heb rayman en een baseball spel gekocht. Zelfs ook bf4 erbij gedaan. Heb m al op disc, maar voor die 10€ hoef ii iig niet meer te disk swappen:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-10 00:03

S913

Abusus non tollit usum

Hoe is dat baseball spel? Mijn zoontje twijfels nl. over dat spel. Beetje speelbaar? Hij ziet zichzelf eerder baseball spelen met een Wii controller.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
S913 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 15:16:
Hoe is dat baseball spel? Mijn zoontje twijfels nl. over dat spel. Beetje speelbaar? Hij ziet zichzelf eerder baseball spelen met een Wii controller.
Bevalt mij goed, speelt lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Waar blijft ark

Lijkt mij te gek, wat jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ppeterr

Wat ik erover kan vinden komt Ark pas 2 juni 2016 op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:48:
Via een promo-mail dit ik via us account ontving had ik de indruk dat het beschikbaar was... kan de mail alleen niet terug vinden... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In closed beta misschien, maar nooit een invite ontvangen. US only wellicht, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 18:43:
In closed beta misschien, maar nooit een invite ontvangen. US only wellicht, geen idee.
http://blog.us.playstatio...ta-hits-ps4-december-4th/

Er was laatste een open beta weekend en volgens mij gaan er nog een aantal volgen.

http://console.worldoftan...ws/specials/ps4-openbeta/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Battlefront nu maar 35euro op PSN Store!

https://store.playstation...00634_00-BATTLEFRONT00000

Vorige speciale prijsaanbieding geldig van 16/12/2015 tot 26/12/2015 was €46.89

Aanbieding is geldig van 27-12-2015 tot en met 00:00am GMT 08-01-2016 (Was €69.99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 16:34:
@ppeterr

Wat ik erover kan vinden komt Ark pas 2 juni 2016 op de PS4.
potver hey, dat duurt nog lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niekvandermeer schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:15:
Battlefront nu maar 35euro op PSN Store!

https://store.playstation...00634_00-BATTLEFRONT00000

Vorige speciale prijsaanbieding geldig van 16/12/2015 tot 26/12/2015 was €46.89

Aanbieding is geldig van 27-12-2015 tot en met 00:00am GMT 08-01-2016 (Was €69.99)
Zelfde als Need for Speed.
EA games die pas net uit zijn en nu al zelfs digitaal zo goedkoop in de aanbieding. Dat zegt genoeg.
Bij deze game betaal je alsnog 55 euro omdat je een season pass nodig hebt wil je een beetje content hebben en niet steeds op dezelfde maps spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff een nieuwe controller gekocht (voor mn vriendin, samen LBP3 en Rayman spelen). Ding is 70 eccies, krijg je dr nieteens een oplaad kabel bij. Tsja. Klein detail, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-10 17:11
S913 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 15:16:
Het steekt nog behoorlijk uitgebreid in elkaar. Je kan het buiten de gfx om totaal niet vergelijken met Wii Sports variant. Leuk is het wel

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke games zijn het waard om te halen daarmee bedoel ik singleplayer en multyplayer. Heb bf4 en fifa 16 deluxe al binnen. Hoe is witcher 3 of need for speed? Destiny laat ik links liggen niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:51:
Net ff een nieuwe controller gekocht (voor mn vriendin, samen LBP3 en Rayman spelen). Ding is 70 eccies, krijg je dr nieteens een oplaad kabel bij. Tsja. Klein detail, maar toch.
Beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar een officiële DS4 controller is gewoon voor €55,- te krijgen:
http://www.budgetgaming.n...troller+(zilver)_PS4.html
€70,- is echt wel de hoofdprijs. ;)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:49:
Welke games zijn het waard om te halen daarmee bedoel ik singleplayer en multyplayer. Heb bf4 en fifa 16 deluxe al binnen. Hoe is witcher 3 of need for speed? Destiny laat ik links liggen niks voor mij.
Mijn tip: driveclub inc season pass voor 13 euro in de ps store. Witcher lijkt mij ook wel wat. De andere spellen die jij noemt doen mij helemaal niks. Heb niks met voetbal en fps. En need for speed vind ik de laatste jaren wat minder. Underground was de laatste die ik echt met veel plezier speelde. Most wanted vond ik ook nog wel tof. Weet niet of de nieuwe delen de moeite waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Witcher 3 is absoluut een aanrader mits je van open world games houdt. Ben je iemand die juist zelf je eigen route wil volgen en zo 2 uur kan rond dwalen zonder een vast doel: dan is dit jouw game. Hou je meer van structuur en een een duidelijk doel, dan ga je de game niet leuk vinden. Het is echt een open world RPG, vergelijkbaar met games als Fallout, Elder Scrolls, Dragon's Dogma etc qua concept/insteek.

Need for Speed is een leuke arcade racer voor tussendoor voor dat bedrag. Full priced zou ik em niet zo snel aanraden, tenzij je echt een Need for Speed fanboy bent en alle delen blind koopt en leuk vind. Maar voor ~€25 nu is het zeker wel een vermakelijke game. Persoonlijk vind ik The Crew leuker, die is sinds de 2.0 update aardig veranderd. Speelt heerlijk weg, is gigantisch gropt en je hebt daar een dag/nachtcyclus ipv alleen maar nacht zoals NFS. The Crew heeft overigens een demo die je 2 uur kan spelen!

Succes met je keus!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodborne en The Last of Us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
booeee mijn PS plus account is net afgelopen lijkt het. Zijn ze alweer te krijgen voor 36,50 +- ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen!

Ik ben sinds jaar en dag een Xbox gamer, maar heb nu ook maar een Playstation 4 erbij gehaald. Ik ben op zoek naar een paar goede titels die ik direct kan aanschaffen. Ik zelf heb de Uncharted bundel gehaald bij de PS4, maar welke andere games zijn echt de moeite waard om een PS4 te hebben.

Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodborne, Destiny, Battlefield, The Last of Us, Driveclub, Witcher III, Project Cars... enz enz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Zo. Heb eindelijk mijn PSN account ww kunnen aanpassen. Nu kan ik hier ook mee lullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:17:
Hallo iedereen!

Ik ben sinds jaar en dag een Xbox gamer, maar heb nu ook maar een Playstation 4 erbij gehaald. Ik ben op zoek naar een paar goede titels die ik direct kan aanschaffen. Ik zelf heb de Uncharted bundel gehaald bij de PS4, maar welke andere games zijn echt de moeite waard om een PS4 te hebben.

Ik hoor het graag!
Zie alle reacties op deze pagina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:24:
[...]

Zie alle reacties op deze pagina.
EN in dit topic :P .

Volgens mij moet er een linkje gemaakt worden bij de reactie, dat verwijst naar een link van de 25 beste ps4 games..
Denk dat het minimaal 1 keer per dag gevraagd word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Hoe kan het eigenlijk dat ik binnen een uur meer dan 35 GB binnentrek via de psstore als ik gewoon ADSL heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:57
tjaeuhm schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:39:
Hoe kan het eigenlijk dat ik binnen een uur meer dan 35 GB binnentrek via de psstore als ik gewoon ADSL heb?
Waarschijnlijk een reservering voor de game alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tjaeuhm schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:39:
Grote kans dat de game niet volledig gedownload is. 90% van de games kan je namelijk al opstarten wanneer een gedeelte van de game gedownload is. Tijdens het spelen wordt de rest gedownload.

Klik op de options knop wanneer je game highlight en klik op info (onderaan). Zo kan je de status zien van de download. Als hij echt klaar is staat er Completed.

Of dat, of je hebt 80mbit via ADSL.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:10
ASNNetworks schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:52:
[...]

Grote kans dat de game niet volledig gedownload is. 90% van de games kan je namelijk al opstarten wanneer een gedeelte van de game gedownload is. Tijdens het spelen wordt de rest gedownload.

Klik op de options knop wanneer je game highlight en klik op info (onderaan). Zo kan je de status zien van de download. Als hij echt klaar is staat er Completed.

Of dat, of je hebt 80mbit via ADSL.
Al heb je 1000tbit internet trek je nog geen 35Gb per uur van psn :P

The witcher is echt de moeite waard. Ben al zeker 10 uur bezig met van alles buiten het verhaal. Je kan er echt met gemak 100+ uur in steken en dan is er ook al voor 30 uur aan dlc (waarvan 20 binnenkort komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:56:
[...]

Al heb je 1000tbit internet trek je nog geen 35Gb per uur van psn :P

The witcher is echt de moeite waard. Ben al zeker 10 uur bezig met van alles buiten het verhaal. Je kan er echt met gemak 100+ uur in steken en dan is er ook al voor 30 uur aan dlc (waarvan 20 binnenkort komt)
Ik download al een flinke tijd met 25MByte per sec. Dus 200Mbit. Dus 90GB binnen een uur :).

Maar ik geef je wel gelijk, het is nog steeds wel wisselend. Maar 90% van de tijd gaat het wel met die snelheid, of iets lager maar hoe dan ook lekker hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Haha bedankt allemaal. Ik zal over een uur eens kijken. Heb gewoon een simpel telfort ADSL abbo. Geen idee hoeveel MB maar nooit meer dan 4mb p/s denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:57
tjaeuhm schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:12:
Haha bedankt allemaal. Ik zal over een uur eens kijken. Heb gewoon een simpel telfort ADSL abbo. Geen idee hoeveel MB maar nooit meer dan 4mb p/s denk ik.
4Mb maar uh je speelt zeker weinig online,anders laggy like hel in cod en fifa..

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 01:27
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:17:
Hallo iedereen!

Ik hoor het graag!
Heb je al een Xbox One en ben je naar exclusives op zoek? Of is de PS4 je enige current-gen console?
Ik kan je lig The Last of Us aanraden. Schitterende game en echt een van de beste games die ik ooit heb gespeeld. En ik heb helemaal niks met zombies.

En de vragen over games die de moeite waard zijn, worden inderdaad wel erg vaak gesteld. Lijkt me persoonlijk ook iets wat je over het algemeen prima d.m.v. reviews en gameplay beelden kan achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Parappa 2 doen (:P zelf toch ook maar weer gehaald) en idd the last of us is erg leuk. Speel niet snel spellen in een paar dagen uit maar die wel. En life is strange ook maar die is er geloof ik ook voor andere consoles al dus heb je mogelijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:47
Amaze86 schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:46:
[...]

4Mb maar uh je speelt zeker weinig online,anders laggy like hel in cod en fifa..
4 MB/s gaat prima hoor, als je een lage ping hebt. Ik heb heel lang op een 2,5 MB/s lijntje met een ping van 10 ms online gegamed op de PS4 en ik was altijd als eerste in het level. Het liep echt perfect!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Amaze86 schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:46:
[...]

Je weet zelf ook wel dat 'ie MB bedoelt en niet Mb...

On: wil best BF4 kopen voor dat tientje, maar ik neem aan dat die servers op de PS4 nog steeds zo beperkt zijn met vrijwel enkel 100% ticket count servers? BF3 heb ik aardig wat gespeeld op de pc en daar heb je, zoals het hoort, vrijwel geen 100% ticket servers. Dus heb BF4 eerder voor de PS4 vrij snel weer verkocht. Iemand die weet of dit nu heeeel misschien niet meer zo is? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een Xbox One idd. Dus zoek geen multiplatform games. De games die ik nu op het oog heb zijn: Knack, Last of Us, Driveclub en voor volgend jaar Horizon Zero Dawn. Ik zie inderdaad de vraag vaker voorbij komen, maar aangezien de console al even uit is hoor ik graag wat iedereen een beetje speelt.

Bedankt voor je reactie.
Milan17 schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:19:
[...]

Heb je al een Xbox One en ben je naar exclusives op zoek? Of is de PS4 je enige current-gen console?
Ik kan je lig The Last of Us aanraden. Schitterende game en echt een van de beste games die ik ooit heb gespeeld. En ik heb helemaal niks met zombies.

En de vragen over games die de moeite waard zijn, worden inderdaad wel erg vaak gesteld. Lijkt me persoonlijk ook iets wat je over het algemeen prima d.m.v. reviews en gameplay beelden kan achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 17:50
Milan17 schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:01:
[...]

On: wil best BF4 kopen voor dat tientje, maar ik neem aan dat die servers op de PS4 nog steeds zo beperkt zijn met vrijwel enkel 100% ticket count servers? BF3 heb ik aardig wat gespeeld op de pc en daar heb je, zoals het hoort, vrijwel geen 100% ticket servers. Dus heb BF4 eerder voor de PS4 vrij snel weer verkocht. Iemand die weet of dit nu heeeel misschien niet meer zo is? :9
Er zijn gewoon custom servers. En volgens mij hadden ze al een tijd geleden de gemiddelde ticketcount omhoog gegooid. Volgens mij ligt het gemiddelde potje nu op een half uur tot een uur ofzo? Maar genoeg custom servers om het nog verder te kunnen laten gaan. Voor een tientje is het wel een aanrader. Servers zijn ook nog gewoon gevuld ook.
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:18:
Ik heb al een Xbox One idd. Dus zoek geen multiplatform games. De games die ik nu op het oog heb zijn: Knack, Last of Us, Driveclub en voor volgend jaar Horizon Zero Dawn. Ik zie inderdaad de vraag vaker voorbij komen, maar aangezien de console al even uit is hoor ik graag wat iedereen een beetje speelt.

Bedankt voor je reactie.
Knack is een prutspel. Niet duurder dan 5 euro kopen. Last of Us, Driveclub zijn aanraders, net als TLOU, Uncharted collection en Beyond Two Souls.
En als het kan ook Rocket League meenemen, ook al komt ie binnenkort ook op X1 (niveau ligt al hoger op PS4)

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 27-12-2015 22:37 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 21:45
Over de kortingen: Sleeping Dogs is ook nog wel aan te raden, voor een tientje meen ik. Lekker spel hoor.

Ik zelf ga eindelijk eens Rayman Legends binnenhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:47
bram1984 schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:49:
Nu heb je bij de meeste games ook voordeel met een waardeloze verbinding, dus dat zegt weinig.
[...]

Dit heeft niets met het feit te maken of je wel of niet online kan gamen met een minimale Internet verbinding. Wat jij aanhaalt is dat als je een goede bandbreedte en snelle verbinding hebt, dat je dan vaak als host van de hele game wordt gepakt. Dat kan met een 32/64 speler map niet fijn zijn.

Voor online gamen is echt maar heel weinig bandbreedte nodig. Twee jaar terug nog gemonitord met Wireshark, PS4 Battlefield 4 met een 64 speler map gebruikte toen 60 Kbps up en down. Alle actuele games kan je online goed spelen met een 0.3 Mbps upload en 0.7 Mbps download. Dat is dus bizar weinig. Je latency moet natuurlijk wel goed zijn. Games downloaden met zo'n verbinding is dan weer een ander verhaal. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 27-12-2015 23:16 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Jumpman schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:13:
Voor online gamen is echt maar heel weinig bandbreedte nodig. Twee jaar terug nog gemonitord met Wireshark, PS4 Battlefield 4 met een 64 speler map gebruikte toen 60 Kbps up en down. Alle actuele games kan je online goed spelen met een 0.3 Mbps upload en 0.7 Mbps download. Dat is dus bizar weinig. Je latency moet natuurlijk wel goed zijn. Games downloaden met zo'n verbinding is dan weer een ander verhaal. ;)
Klopt, zolang je ping laag is, is het vrijwel altijd prima te doen. Een maat van me had overigens jaren terug bij een internetstoring zelfs een keer op 3G MW3 gespeeld (wel met een vreselijk hoge ping uiteraard). Na ruim een uur tijd had 'ie slechts +/- 40MB verbruikt.
Martinspire schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:34:
Er zijn gewoon custom servers. En volgens mij hadden ze al een tijd geleden de gemiddelde ticketcount omhoog gegooid. Volgens mij ligt het gemiddelde potje nu op een half uur tot een uur ofzo? Maar genoeg custom servers om het nog verder te kunnen laten gaan. Voor een tientje is het wel een aanrader. Servers zijn ook nog gewoon gevuld ook.
Ah nice, dan haal ik 'm gewoon. Ik had 'm in juli gehaald en toen waren er echt vrijwel geen servers met meer dan 100% ticket count, juist ook de custom servers niet vreemd genoeg. Dus enkel Conquest met 250 tickets (speel het liefst 400-500) en TDM potjes die afgelopen waren op het moment dat het potje een beetje begon te draaien. Potjes van 5, misschien 10 minuten dus met 100 kills |:(.

Iets wat ik overigens ook vrij irritant vond, was dat er ook enkel potjes waren met een standaard aantal max players, dus 48 bij conquest en 20 bij TDM. Neem aan dat dat nog steeds zo is?
Speelde zelf bij BF3 bv. juist graag af en toe TDM met maar 16 man, of juist 48 met een grote chaos. En conquest bv. af en toe met maar 24 man voor een rustig potje waarin je veel kan capturen.
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:18:

Bedankt voor je reactie.
Andere aanraders die ik zelf op m'n lijstje heb/had staan:
- Infamous Second Son (zelf nog niet gespeeld, maar wel recent aangeschaft bij CoolBlue voor een tientje i.c.m. een kortingscode).
- Until Dawn (ook zelf nog niet gespeeld :P)
- Ratchet & Clank: lijkt me tof om weer eens te spelen. Heb het zelf vroeger op de PS2 veel gespeeld, dus het heeft een grote nostalgische waarde, maar ik verwacht wel dat het op zichzelf staand ook een goede game zal worden.
- Heavy Rain en Beyond: Two Souls: komen als het goed is samen als één game fysiek in de winkels te liggen ergens begin 2016. Beyond: Two Souls is al een tijdje digitaal uit voor de PS4.
- Detroit, ook van Quantic Dream: ziet er veelbelovend uit, maar dat zal nog wel even op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Weet iemand of het iets uitmaakt welke stroomkabel je in de ps4 doet ?
Ik had er 2 bij elkaar liggen. De een is van mijn hdd recorder en de ander van de ps4 dus. De ps4 net aangezet en hij doet het prima. Kan toch geen kwaad lijkt me....

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Mijn zwager had gisteren disney infinity 3.0 bij zich, wat een grappig spel wel, dus gister ook maar besteld om samen met de vrouw te gaan spelen.

Ook leuk die poppetjes die je er bij kan kopen, zit alleen even te kijken, er zijn zoveel verschillende versies, ben nu al het overzicht kwijt.

Spelen jullie het ook?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-10 17:09
Theo27 schreef op maandag 28 december 2015 @ 00:12:
Ik had er 2 bij elkaar liggen. De een is van mijn hdd recorder en de ander van de ps4 dus. De ps4 net aangezet en hij doet het prima. Kan toch geen kwaad lijkt me....
ALs die past kan die erin,
De PS4 heeft geen aparte adapter aan de buitenkant maar in de ps4 zelf

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theo27 schreef op maandag 28 december 2015 @ 00:12:
Het is toch de bedoeling dat hij het prima doet? Dus wat denk je zelf. ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik van mijn launch PS4 naar de nieuwe cuh 1200 PS4 ging
heb ik de kabels van de oude PS4 laten liggen en de nieuwe mee
aangesloten. Werkt al een maand prima.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis: merk jij veel verschil? Issie flink stiller? Waar kun je die nieuwe kopen? Overzetten HDD en spelen of alles opnieuw downloaden? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breminem schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:57:
[...]

Beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar een officiële DS4 controller is gewoon voor €55,- te krijgen:
http://www.budgetgaming.n...troller+(zilver)_PS4.html
€70,- is echt wel de hoofdprijs. ;)
I know, maar ach: was een impulsaankoop toen we door het centrum van Utrecht liepen ;) Blijf het vreemd vinden dattie zo 'kaal' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:32
Mbt us accounts heb ik al het een en ander gelezen maar wat ik niet direct terug vind is hoe jullie het doen met ps plus?

Dit zit nu op mijn NL account en niet op mijn US account, de spelen in US zijn al goedkoper maar kunnen nog goedkoper met plus. Dit wilt alleen zeggen dat ik 2x plus moet afnemen en dan is de vraag of je dit eruit haalt.

Hoe doen jullie dit? Of is het US jullie hoofdaccount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen ps+ op US account. Haal jij er >40$ per jaar mee uit? Dan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:33:
Toen ik van mijn launch PS4 naar de nieuwe cuh 1200 PS4 ging
heb ik de kabels van de oude PS4 laten liggen en de nieuwe mee
aangesloten. Werkt al een maand prima.

_/-\o_
Heb PS4 met de PS3 kabels aangesloten ;), werkt ook prima. Stroomkabel is een stroomkabel.

Hier 2e kerstdag even MGS5 in de kast gegooid en AC Unity erbij gepakt. Unity speelt wat vlotter dan MGS dus voor even tussendoor vind ik AC fijner. Gisteravond wel even MGS gepakt voor een stealth missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Daros schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:50:
Mbt us accounts heb ik al het een en ander gelezen maar wat ik niet direct terug vind is hoe jullie het doen met ps plus?

Dit zit nu op mijn NL account en niet op mijn US account, de spelen in US zijn al goedkoper maar kunnen nog goedkoper met plus. Dit wilt alleen zeggen dat ik 2x plus moet afnemen en dan is de vraag of je dit eruit haalt.

Hoe doen jullie dit? Of is het US jullie hoofdaccount?
1. US PS account op Primary
2. Plus aanschaffen op NL PS account
3. Inloggen met US account
4. Games kopen in US store met psn cards via offgamers
5. Profit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:57
Griffin schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:55:
[...]

Heb PS4 met de PS3 kabels aangesloten ;), werkt ook prima. Stroomkabel is een stroomkabel.

Hier 2e kerstdag even MGS5 in de kast gegooid en AC Unity erbij gepakt. Unity speelt wat vlotter dan MGS dus voor even tussendoor vind ik AC fijner. Gisteravond wel even MGS gepakt voor een stealth missie.
Zo doe ik het ook maar dan met AC: Syndicate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Het is maar wat je beperkt noemt... er is niks mis met 100% ticket servers imo.
Potjes duren iets van een half uur, dat is prima.
Er zijn wel hogere ticketservers maar die zijn custom, niet van EA/Dice.
Maar als het op de pc zo veel beter was, waarom ga je dan op de console spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Huppa, door de nieuwe januari deals heb ik ineens een behoorlijke game-backlog van heb ik jou daar. Nu ligt er op het stapeltje:
- UC collection
- Fall Out 4
- Rainbow Six Siege (wat een ontzettend heerlijk spel is dit!)
- Tomb Raider
- Need for Speed

Nu had ik NFS voor EUR30 gekocht afgelopen nacht, maar direct na mijn aankoop zag ik dat er ook een deluxe editie is van EUR35. Ik vraag me dan ook af wat het verschil is, en of ik niet beter die EUR5 extra had kunnen uitgeven hier aan? Zo ja, denken jullie dat het nog mogelijk is Sony hier over te contacteren en dit eventueel om te ruilen? Heb de game nog niet gedownload, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Edzeau schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:03:
Huppa, door de nieuwe januari deals heb ik ineens een behoorlijke game-backlog van heb ik jou daar. Nu ligt er op het stapeltje:
- UC collection
- Fall Out 4
- Rainbow Six Siege (wat een ontzettend heerlijk spel is dit!)
- Tomb Raider
- Need for Speed

Nu had ik NFS voor EUR30 gekocht afgelopen nacht, maar direct na mijn aankoop zag ik dat er ook een deluxe editie is van EUR35. Ik vraag me dan ook af wat het verschil is, en of ik niet beter die EUR5 extra had kunnen uitgeven hier aan? Zo ja, denken jullie dat het nog mogelijk is Sony hier over te contacteren en dit eventueel om te ruilen? Heb de game nog niet gedownload, overigens.
Ik heb de gewone editie en je krijgt wat extra dingen maar dat is het ook wel met de deluxe versie. Het heeft geen season pass of wat dan ook dus ik zou het gewoon lekker laten zo :) Vond het wel tof spel :) heb hem ook op platinum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
WeAreLegion schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:11:
[...]

Ik heb de gewone editie en je krijgt wat extra dingen maar dat is het ook wel met de deluxe versie. Het heeft geen season pass of wat dan ook dus ik zou het gewoon lekker laten zo :) Vond het wel tof spel :) heb hem ook op platinum :D
Thanks, het was me inderdaad niet duidelijk of hier wel of niet de season pass bij in zou zitten. Dan laat ik het maar zo inderdaad. Ben erg benieuwd. Hoorde niet veel positieve verhalen, maar heb me vroeger wel enorm vermaakt met NFS Underground 1 & 2. Geef het dus toch graag een kans.

Nu moet ik zeggen dat ook veel mensen niet erg positief waren over Rainbow Six (in mijn ogen), maar ook deze game heeft mij enorm verrast. Heerlijk om weer eens een shooter te spelen waar je niet hoeft te rushen, maar juist na moet denken over je acties, en waar teamverband enorm belangrijk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al een iets uitgebreidere reactie in het FO4 topic geplaatst, maar hoe ervaren jullie Fallout met de laatste patch? Veel verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:35:
Ik heb al een iets uitgebreidere reactie in het FO4 topic geplaatst, maar hoe ervaren jullie Fallout met de laatste patch? Veel verbetering?
Ik heb zelf wel minder last van frame drops ze zijn er nog wel op paar stukken maar over het algemeen speelt het wel beter dan voor de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 11:27
Tot 30 december is driveclub inclusief season pass te downloaden voor 13 euro. Nu heb ik toch echt geen excuses meer om niet te upgraden.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:36:
Dennis: merk jij veel verschil? Issie flink stiller? Waar kun je die nieuwe kopen? Overzetten HDD en spelen of alles opnieuw downloaden? Thanks!
De nieuwe PS4 cuh 1200 is mooier en veel stiller is mijn ervaring.

Een nieuwe kun je overal kopen, kijk op de doos of het een cuh 1200 is.
Online nieuwe kopen kun je het makkelijkste een 1 TB versie met recent spel combo (BOIII, SW Battlefront, AC: Syndicate)

2TB was teveel, voor mij dus genoeg aan de standaard 1TB en spellen die ik ga spelen opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 21:55
Wat is een aanrader als racegame voor de ps4? Mag zowel arcade als realistisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06

On_E

Housemusic

aaaido schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:57:
Wat is een aanrader als racegame voor de ps4? Mag zowel arcade als realistisch zijn.
Lasmibalsingh schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:45:
Tot 30 december is driveclub inclusief season pass te downloaden voor 13 euro. Nu heb ik toch echt geen excuses meer om niet te upgraden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
aaaido schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:57:
Als je voor arcade wilt gaan zou je NFS of The Crew kunnen proberen, als je iets realistischer wil racen zou ik zeggen Driveclub of Project Cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt arcade is inderdaad Need For Speed of The Crew.
Project Cars is puur simulatie.
DriveClub zit daar wat tussenin, maar wel een aanrader. Dat zijn NFS of The Crew minder. ;)
En DriveClub is erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 21:55
Ok dan is mijn vraag: Driveclub of Project Cars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
aaaido schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:18:
Ikzelf zou voor Driveclub gaan aangezien deze momenteel maar 13€ kost.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Driveclub :D echt heel tof spel. Heb zelf NFS ook grijs gespeeld maar dat is niet met elkaar te vergelijken verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beiden.
Ze zijn allebei té tof om een keus te maken.
Heb je een stuur?
Zo ja: Project Cars. Zo nee: Driveclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Driveclub, want dan kan je meteen hieraan meedoen: [PS4] Driveclub Tweakers Challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:43
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:19:
[...]

Online nieuwe kopen kun je het makkelijkste een 1 TB versie met recent spel combo (BOIII, SW Battlefront, AC: Syndicate)

2TB was teveel, voor mij dus genoeg aan de standaard 1TB en spellen die ik ga spelen opnieuw downloaden.
Mooier? Wist niet dat de looks veranderd waren.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij is toch helemaal mat in plaats van half mat/half glanzend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:59
ja hij is ook mooier :D

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

djmelvee schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:31:
[...]

Dat ene plaatje is nu mat in plaats van glanzend natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:43
Klor schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:32:
[...]

Dat ene plaatje is nu mat in plaats van glanzend natuurlijk.
Oh, wauw! :D

lol?

Dan nog verschillen de meningen daar uiteindelijk toch over. Ik vind dat half mat & half glanzend toch wel mooi.

[ Voor 21% gewijzigd door djmelvee op 28-12-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:19:
[...]

Heb nu 2tb en gebruik die ook, heb veel games voor mezelf en veel voor met mn vriendin etc, zit al over de 1 tb heen. Speel geen disk games, maar zal het overwegen, wellicht dat ik m pas vervang als 'ie echt op is. Denk dat ik t een keer doe als ik een dag naar mn ouders ga ofzo, hier een 100/100 lijn, daar een 500/500 lijn, scheelt veel qua download snelheid, zal wel ff duren om die zooi binnen te halen... Standby downloaden is net zo snel als gewoon?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmelvee schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:31:
1. Helemaal mat is de nieuwe versie.
2. De status leds zijn mooier geworden.
3. De knoppen op de PS4 zien er ook mooier uit.

Ik heb em vooral gehaald omdat ie zuiniger is en minder herrie maakt.
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:26:
Standby downloaden is net zo snel als gewoon?
Ja.
Pagina: 1 ... 49 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link