Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:10
hey hey, ik ga inhaken op dit topic, sinterkerst komt eraan
en het lijkt mij een tof kado voor mijn kinderen (kuch haha)

hopelijk komen er leuke aanbiedingen ! extra controllertje en dat soort dingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hahaha, bekend excuus, zo heb ik er vorig jaar 1 naar binnen geschoven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Leuk setje.
2 controllers!

https://m.bol.com/nl/p/so...Ntt/ps4%20console/sf/true
ppeterr schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:18:
hey hey, ik ga inhaken op dit topic, sinterkerst komt eraan
en het lijkt mij een tof kado voor mijn kinderen (kuch haha)

hopelijk komen er leuke aanbiedingen ! extra controllertje en dat soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorig jaar The Crew beta geprobeerd, vond de game toen niet echt wat. Nu met de nieuwe Wild Ride expansion begint het weer te knagen (veel aanpassingen, zelfs een graphics update en dynamic weather). Net de demo gedownload en ik moet zetten, zie het wel zitten nu. Speelt best fijn, lekkere open wereld en aardige graphics. Zag dat de game €30 in de Store is.... €50 inclusief de Wild Ride DLC.

De demo en €30 versie hebben overigens ook gewoon de Wild Ride game update, dus graphics overhaul etc.

Tempting.....

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 10:58
Poeh net wat games die ik uitgespeeld had geruild op MP voor

Battlefront
The order
Shadow of mordor
Destiny the taken king
Fallout 4

Zo kom ik deze winter wel door, stiekem vooral zin in Destiny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/hiho_zpsq9v35ozf.png

net in de mailbox gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:29

The.Terminator

Un boer met bier

Idd niet gek. Nu alleen nog met Fifa 16 :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
zeker niet gek, maar misschien komen er nog
spannendere aanbiedingen voor kerst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:57:
Vorig jaar The Crew beta geprobeerd, vond de game toen niet echt wat. Nu met de nieuwe Wild Ride expansion begint het weer te knagen (veel aanpassingen, zelfs een graphics update en dynamic weather). Net de demo gedownload en ik moet zetten, zie het wel zitten nu. Speelt best fijn, lekkere open wereld en aardige graphics. Zag dat de game €25 in de Store is.... €50 inclusief de Wild Ride DLC.

De demo en €25 versie hebben overigens ook gewoon de Wild Ride game update, dus graphics overhaul etc.

Tempting.....
Het is best vermakelijk, vind ik, maar dat blijft persoonlijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:49
Jumpman schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 08:19:
Voor wie nog een aantal PS4 games voor weinig wil scoren, die moet bij Amazon.de zijn.

DriveClub Special Edition met Steelbook €9,99;
God of War 3 Remastered €9,99;
The Order: 1886 Limted Editon met Steelbook €9,99;
Tearaway: Unfolded Messeger Edition €9,99;
Little Big Planet 3 Extras Edition €9,99 (Uitverkocht);
Killzone Shadow Fall €9,99;
Evolve €14,97;
Guitar Hero Live: met 2 Gitaren €99,97.

Als je er een boek bij besteld, betaal je maar € 0,68 voor de verzending.
Enig idee of die Duitse spellen nog steeds geen bloed laten zien? Neem Killzone bv.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 21:06
Volgens mij valt dat tegenwoordig wel mee. Actie is al wel lang en breed voorbij btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nadat mn trial van The Crew is afgelopen, toch maar overstag gegaan en de game gekocht :) Hij is echt een stuk beter dan vorig jaar. Via de US Store was hij $39.99, ik had ook nog eens $10 credit over (kreeg $15 van Sony omdat ik vorige maand voor $100 games had gekocht). Effectief dus $29.99 betaald, prima prijs! Twijfelde of ik de complete edition zou halen. Die is $20 meer, krijg je alle extra dlc auto's (stuk of 17). Vind dat niet waard voor $20 meer, zitten genoeg andere auto's in de game :)

Zo even Fallout 4 aan de kant leggen en lekker ontspannen racen!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ASNNetworks schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:45:
Nadat mn trial van The Crew is afgelopen, toch maar overstag gegaan en de game gekocht :) Hij is echt een stuk beter dan vorig jaar. Via de US Store was hij $39.99, ik had ook nog eens $10 credit over (kreeg $15 van Sony omdat ik vorige maand voor $100 games had gekocht). Effectief dus $29.99 betaald, prima prijs! Twijfelde of ik de complete edition zou halen. Die is $20 meer, krijg je alle extra dlc auto's (stuk of 17). Vind dat niet waard voor $20 meer, zitten genoeg andere auto's in de game :)

Lukt me niet. ;( Zaterdag begonnen (vervroegd Sinterklaas cadeautje) en niets anders meer gespeeld (ook al was er een BO3 dubbel XP weekend).

Wat is Fallout trouwens gaaf, zeg! De graphics vind ik echt een grote verbetering tov. FO3. En wat een wereld! Ben nu lvl 6, speel op survival en heb de DC al omgelegd. Begin nu wat rond te kijken en m'n eerste dungeon gehad.
spoiler:
Schrok me echt te platter toen ik Ack Ack tegenkwam. Ik zag 'm in VATS, terwijl ik een ander aanviel. Man, heerlijk dit.

Jammer dat je geen hardcore mode hebt zoals in New Vegas... Ik kan me herinneren dat ik altijd wat Purified water bij me moest hebben om te drinken. Mis dat een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:45:

Ik heb the crew tijd terug ook gekocht tijdens een sale (the complete edition) en het is echt een leuk spel inderdaad. heb nu ook de nieuwe addon gekocht en dat is ook leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Black Friday bij de mediamarkt a.s. vrijdag. Ben benieuwd of er een ps4 1tb nieuw type bij zit.

[ Voor 6% gewijzigd door tjaeuhm op 23-11-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
tjaeuhm schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:31:
Black Friday bij de mediamarkt a.s. vrijdag. Ben benieuwd of er een ps4 1tb nieuw type bij zit.
Vertel eens, hoe herken je die revisie
Ook door positie van type nr en
Dat de gehele ps4 nu mat is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-10 11:17

Griffin

Is mythical

ppeterr schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:58:
[...]

Vertel eens, hoe herken je die revisie
Ook door positie van type nr en
Dat de gehele ps4 nu mat is?
Geen glanzende hdd cover meer. Typenummer begint met 12 ipv 11.
tjaeuhm schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:31:
Niet alleen de MM doet eraan mee, maar ook Bol.com/BCC/Bart Smit. Alleen voor zover bekend bij mij is MM wel de grootste in de aanbiedingen. * Griffin gaat zeker kijken vr/za/zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-10 16:51
Ik heb een vraag en ik heb al gegoogled en kom tegenstrijdige en incomplete informatie tegen en hoop daarom dat jullie mij kunnen helpen: ik heb sinds donderdag een PS4. Heb daarop mijn eigen account (welke ik al op mijn PS3 gebruikte) ingesteld en vervolgens mijn PS Plus abonnement aan gekoppeld door de code in te voeren. Alles werkt, ik kan online gamen, cloud saven, etc.

Echter, nu heb ik een subaccount gemaakt voor mijn zoon. Wat ons opvalt is dat hij niet online kan met Star Wars Battlefront. Eerst dacht ik dat het te maken had met het ouderlijk toezicht, dus die heb ik helemaal open gezet zodat hij alle games voor alle leeftijden kan spelen.
Dit is het echter niet. En wat mij opvalt is dat hij naast zijn naam op het inlogscherm (bij het aanzetten van de PS4) ook geen geel plusje heeft staan. We zien wel alle games in zijn menu die ik via mijn master account heb gedownload. Een proefabonnement van 14 dagen Plus is ook niet te nemen vanaf zijn account vanuit het Plus-menukeuze.

Ik dacht te begrijpen dat een subaccount ALLE profijt heeft van het Plus-abonnement van het masteraccount. Ofwel, online gamen, cloud saven en spelen met de aangekochte/ gedownloade spellen van het master account. Heb ik dat nu mis? Zo ja, dien ik voor het subaccount van mijn zoon dan ook een Plus abonnement af te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Vads schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:08:
Ik heb een vraag en ik heb al gegoogled en kom tegenstrijdige en incomplete informatie tegen en hoop daarom dat jullie mij kunnen helpen: ik heb sinds donderdag een PS4. Heb daarop mijn eigen account (welke ik al op mijn PS3 gebruikte) ingesteld en vervolgens mijn PS Plus abonnement aan gekoppeld door de code in te voeren. Alles werkt, ik kan online gamen, cloud saven, etc.

Echter, nu heb ik een subaccount gemaakt voor mijn zoon. Wat ons opvalt is dat hij niet online kan met Star Wars Battlefront. Eerst dacht ik dat het te maken had met het ouderlijk toezicht, dus die heb ik helemaal open gezet zodat hij alle games voor alle leeftijden kan spelen.
Dit is het echter niet. En wat mij opvalt is dat hij naast zijn naam op het inlogscherm (bij het aanzetten van de PS4) ook geen geel plusje heeft staan. We zien wel alle games in zijn menu die ik via mijn master account heb gedownload. Een proefabonnement van 14 dagen Plus is ook niet te nemen vanaf zijn account vanuit het Plus-menukeuze.

Ik dacht te begrijpen dat een subaccount ALLE profijt heeft van het Plus-abonnement van het masteraccount. Ofwel, online gamen, cloud saven en spelen met de aangekochte/ gedownloade spellen van het master account. Heb ik dat nu mis? Zo ja, dien ik voor het subaccount van mijn zoon dan ook een Plus abonnement af te sluiten?
Vorige week ook al over gepost

zie:
cypher21 in "[PS4] PlayStation 4 - deel 6"
en de reacties daarop volgend.

Korte conclusie: Er is maar één PS plus abonnement nodig. maar voor de rest is een subaccount waardeloos

[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 23-11-2015 13:23 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 23:54

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik ga er vanuit dat tegen de tijd dat TR daadwerkelijk op PS4 uitkomt dit wel gepatched is

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-10 16:51
cypher21 schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:28:
[...]
Vorige week ook al over gepost :(

zie:
cypher21 in "[PS4] PlayStation 4 - deel 6"
en de reacties daarop volgend.

Korte conclusie: Er is maar één PS plus abonnement nodig. maar voor de rest is een subaccount waardeloos
Die van vorige week had ik al gelezen, maar de reacties zijn niet eenduidend en ook niet concreet.
Jouw korte conclusie weerspreekt hetgeen ik aangeef: master account heeft plus en sub account herkent/ziet die niet (heeft geen Plus-logo). Dit is mijn inziens de rede dat hij niet online kan want je hebt Plus nodig om online te gaan... En daarom zoek ik hulp hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Vads schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:50:
[...]

Die van vorige week had ik al gelezen, maar de reacties zijn niet eenduidend en ook niet concreet.
Jouw korte conclusie weerspreekt hetgeen ik aangeef: master account heeft plus en sub account herkent/ziet die niet (heeft geen Plus-logo). Dit is mijn inziens de rede dat hij niet online kan want je hebt Plus nodig om online te gaan... En daarom zoek ik hulp hier.
Nee, dat logo verschijnt niet op de sub account (of de andere accounts) Enkel op het account waar psn plus voor is aangeschaft
Het heeft met de leeftijd te maken op het subaccount (ik gok <16 aangezien SW:BF een 16 rating heeft)
PSN activiteiten voor dat spel worden dan geblokkeerd.

Hier kan mijn zoontje met zijn eigen account nu prima SW Battlefront spelen. Hij heeft nog steeds geen plusje bij zijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat hele sub account gebeuren werkt niet goed, je kunt beter gewoon een nieuw account aanmaken en dat ernaast gebruiken, dan heb je al die problemen ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pas op he, de PS4 is niet waterdicht ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
dvdkiwi schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:50:
_O-

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Komt Beyond Two Soulds nu de 24e of de 26e, ik lees verschillende release data... 26e lijkt mij meer logisch, maar morgen zou ook wel leuk zijn! :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:32:
Ik ga er vanuit dat tegen de tijd dat TR daadwerkelijk op PS4 uitkomt dit wel gepatched is
Hij heeft ook een X1, dus ik dacht dat hij de game al had. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 07-10 19:47
dvdkiwi schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:50:
Daar heb ik wel een PS4 voor over.. Als mijn saves maar veilig zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:08:
[...]

Hij heeft ook een X1, dus ik dacht dat hij de game al had. ;)
Bewaard voor een 'regenachtige dag' natuurlijk aangezien dit weekend dubbel XP voor Call of Duty was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad aan het genieten in BOIII.

Ik heb nu een paar dagen de cuh 1200 uit het Battlefront PS4 pakket.

De cuh 1200 is mooier en tot nu toe fluisterstil.

Mijn oude launch PS4 was veel luider in dezelfde omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:34
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:39:
Inderdaad aan het genieten in BOIII.

Ik heb nu een paar dagen de cuh 1200 uit het Battlefront PS4 pakket.

De cuh 1200 is mooier en tot nu toe fluisterstil.

Mijn oude launch PS4 was veel luider in dezelfde omstandigheden.
Ja, scheelt toch wel 6dB.....
Enige echte voordeel aan die versie buiten de opslagcapaciteit is de energiezuinigheid. Die is behoorlijk beter.
Mooier weet ik niet, zie niet veel veschil met het launchmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Open beta van Rainbow Six: Siege nu te downloaden hier:

https://store.playstation...04023_00-RB6SIEGEOPBE0000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Dat spel kan toch niet anders dan falen!? Ik heb de gameplay een tijdje gecheckt op youtube etc... Maar, dit lijkt mij dus echt niet leuk om te spelen.

Hadden ze maar vast gehouden aan de oude gameplay van een aantal jaar terug :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Nu online
b.o.n.s schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:19:
Dat spel kan toch niet anders dan falen!? Ik heb de gameplay een tijdje gecheckt op youtube etc... Maar, dit lijkt mij dus echt niet leuk om te spelen.

Hadden ze maar vast gehouden aan de oude gameplay van een aantal jaar terug :(
Ik vind het anders geweldig om te spelen, en ik hoop dat de community groot wordt en Rainbow Six mee gaat doen in de eSports wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
heb de beta ook gespeeld, vond het wel leuk.. maar na die week was ik het wel weer zat eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
denk dat het idee ansich erg leuk is, maar dat het lastig gaat zijn om het fris te houden en vooral ook leuk om te spelen. verder denk ik ook dat je teveel afhankelijk bent van bekenden en je met random's nooit de gameplay gaat krijgen die Ubisoft voor ogen heeft.

Wie speelt er nu nog Evolve bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Nu online
Daarom heb ik hem ook voor PC gekocht i.p.v. de PS4. De community bij PC spellen is meestal al veel beter en meer open dan op consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:35
baronruud schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:59:
[...]

Ja, scheelt toch wel 6dB.....
Enige echte voordeel aan die versie buiten de opslagcapaciteit is de energiezuinigheid. Die is behoorlijk beter.
Mooier weet ik niet, zie niet veel veschil met het launchmodel.
Elke 3dB is een verdubbeling in geluidssterkte, dat weet je hè? :P

Mijn PS4 was bij launch ook stiller dan dat hij nu is, dat zal wel door stof komen. Verwacht niet dat je PS4 over een jaar nog zo stil is, Dennis.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 16:13
Hoopte eigenlijk dat Trackmania Turbo deze week uitkwam (staat de 26 bij bol.com), zie ik alleen net op playstation.com pas op 25/03/2016 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Marc3l schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:01:
Hoopte eigenlijk dat Trackmania Turbo deze week uitkwam (staat de 26 bij bol.com), zie ik alleen net op playstation.com pas op 25/03/2016 :(
Ja, hij zou deze week uitkomen, maar is een paar weken geleden flink uitgesteld... helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
In amerika is de officiele black friday aanbieding erg netjes geprijsd.
300 dollar voor 500gb ps4 met uncharted collection.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1144592
Als ze slim zijn doen ze ook een goedkope battlefront bundel want die game verkoopt naar zeggen niet al te goed.
Maar damn zulke prijze mogen ook wel hier komen. Haalt mn broer en zwager en denk heel veel meer mensen gelijk een ps4.

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 23-11-2015 16:30 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 07-10 20:12

Kiswum

Gadget reviewer

Black Friday bij Bart Smit en Intertoys.
PS4 1TB met 2 controllers, Uncharted Collection voor €399,- (direct link)
Ik vind dat een hele mooie deal! Tevens vind ik de Guitar Hero Live aanbieding ook wel interessant, €62,- voor de game + gitaar.
Hier een link naar de laatste Folder op pagina 32.
v8power67 schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:30:
In amerika is de officiele black friday aanbieding erg netjes geprijsd.
300 dollar voor 500gb ps4 met uncharted collection.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1144592
Maar damn zulke prijze mogen ook wel hier komen. Haalt mn broer en zwager en denk heel veel meer mensen gelijk een ps4.
Officiële prijs ligt in Amerika op $349,-
Dus die deal is scherp, maar wellicht geeft deze originele prijs het perspectief beter aan ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Kiswum op 23-11-2015 16:52 . Reden: Tracker/refferal van Intertoys uit de link gehaald + Amerikaaanse prijs van PS4 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Uffeltje schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:46:
[...]

Elke 3dB is een verdubbeling in geluidssterkte, dat weet je hè? :P
Ja, maar dat ervaar je niet als 2x zo hard toch, want 6dB zou 4x zoveel zijn...?
Ik zet mijn PS4 gewoon 2x zo ver weg, dat scheelt ook 6dB :9
(of klopt dit ook niet :o )

[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 23-11-2015 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-10 16:18
baronruud schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:42:
[...]

Ja, maar dat ervaar je niet als 2x zo hard toch, want 6dB zou 4x zoveel zijn...?
Ik zet mijn PS4 gewoon 2x zo ver weg, dat scheelt ook 6dB :9
(of klopt dit ook niet :o )
Dat klopt, als je je geluidsbron 2x zo ver weg zet heb je 4x minder geluid (gaat kwadratisch dus 2^2) en dat scheelt ongeveer 6dB (dat gaat logaritmisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Kiswum schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:37:
Ik vind dat een hele mooie deal! Tevens vind ik de Guitar Hero Live aanbieding ook wel interessant, €62,- voor de game + gitaar.
Hier een link naar de laatste Folder op pagina 32.

[...]

Officiële prijs ligt in Amerika op $349,-
Dus die deal is scherp, maar wellicht geeft deze originele prijs het perspectief beter aan ;)
Sony announces $299 PS4 + Uncharted Collection Black Friday bundle

Is dus officiele black friday prijs van sony zelf he :p

Komen vast nog wel betere aanbiedingen in nederland. Hopelijk de battlefront deal goedkoper dan heb ik.wat meer familie leden die mee gaan gamen binnenkort :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:16
v8power67 schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:57:
[...]

Sony announces $299 PS4 + Uncharted Collection Black Friday bundle

Is dus officiele black friday prijs van sony zelf he :p

Komen vast nog wel betere aanbiedingen in nederland. Hopelijk de battlefront deal goedkoper dan heb ik.wat meer familie leden die mee gaan gamen binnenkort :D
Dat is waarschijnlijk met 1 controller en ex BTW, dus Europa is iets duurder, maar ook weer niet de wereld.

Dat is dus 340 inclusief BTW en conversie en dan zou er nog een controller bij moeten

[ Voor 7% gewijzigd door basset op 23-11-2015 19:29 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
basset schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:26:
[...]

Dat is waarschijnlijk met 1 controller en ex BTW, dus Europa is iets duurder, maar ook weer niet de wereld.

Dat is dus 340 inclusief BTW en conversie en dan zou er nog een controller bij moeten
Ja nederlandse belachelijke hoge btw of amerikaanse lage btw in hoop staten?
Geloof zelfs dat er staten zijn zonder btw athans staat me iets van bij.

Maare ik vermelde het alleen omdat het in amerika echt een hele scherpe deal is.
En dat ik alle deals in nederland eel echt matig vind.
Niet met het idee hem daar te bestellen en importen.

[ Voor 17% gewijzigd door v8power67 op 23-11-2015 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik wil met black friday ook een PS4 bundel (1TB) gaan kopen. Mijn broer zei dat hij blij was dat hij 2 controllers had, omdat de accu's zo snel opgaan. Nu las ik dat je een headset op je controller kan inpluggen, wat ik waarschijnlijk wil gaan gebruiken. Is het dan overdreven om 2 controllers te halen als je vooral singleplayer/online speelt of toch wel handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
2 controllers is altijd makkelijker dan 1, gewoon just in case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
DeepSeven schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:33:
Ik wil met black friday ook een PS4 bundel (1TB) gaan kopen. Mijn broer zei dat hij blij was dat hij 2 controllers had, omdat de accu's zo snel opgaan. Nu las ik dat je een headset op je controller kan inpluggen, wat ik waarschijnlijk wil gaan gebruiken. Is het dan overdreven om 2 controllers te halen als je vooral singleplayer/online speelt of toch wel handig?
Ik speel zelden met een ander op één PS4, maar heb wel 2 controllers. Of je moet heel gedisciplineerd iedere dag na het gamen je controller op de oplader zetten, dan zou 1 misschien genoeg zijn (imo). Overigens heb ik zelfs (heel zelden) mee gemaakt dat ik zo veel uur achter elkaar game, dat de controller van 100% naar 0% is gegaan in 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Edzeau schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:13:
[...]
Overigens heb ik zelfs (heel zelden) mee gemaakt dat ik zo veel uur achter elkaar game, dat de controller van 100% naar 0% is gegaan in 1 dag.
ja je bent echt nooit online man :+ altijd maar werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Met buiten Europa bestellen heb je kans op invoer kosten..

Ik heb mijn PS4 rond launch gekocht voor 349 euro op deze site:
https://www.topprice24.nl/nl/playstation-4-500gb
Ze hebben em nu voor 329 INCLUSIEF btw.. de witte is nog rond normale prijs (400)
en de 1TB (zwart) versie voor 365 https://www.topprice24.nl...layer-1tb-edition-9859437

[ Voor 20% gewijzigd door Themperror op 23-11-2015 21:48 ]

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gewoon niet doen, voor zo'n bedrag moet je gewoon kopen bij een erkende shop en niet willen besparen op mogelijke service etc. Als er iets mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

DeepSeven schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:33:
Zonder headset red ik makkelijk 15 uur op een dag fallout 4 en dat is proefondervindelijk aangetoond :Y) , geen idee hoe leeg ie toen was, maar ik hang hem ook na iedere sessie weer aan de kabel, dus is eigenlijk altijd vol als ik begin.

Dus dan is de vraag hoeveel je headset slurpt als je die aansluit, dat zal verschillen per headset denk ik.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Kiswum schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:37:
Ik vind dat een hele mooie deal!
Bij bol.com is ie nog een tientje goedkoper :+

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Zou daar vrijdag nog wat van af gaan? En is het het nieuwe type bij bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

tjaeuhm schreef op maandag 23 november 2015 @ 23:40:
Zou daar vrijdag nog wat van af gaan? En is het het nieuwe type bij bol?
Aangezien de aanbieding vanaf vrijdag is, ga ik er niet vanuit dat hier nog meer vanaf gaat. Ook natuurlijk omdat dit al een hele prima aanbieding is.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 07-10 20:12

Kiswum

Gadget reviewer

Sandyman538 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 00:19:
[...]

Aangezien de aanbieding vanaf vrijdag is, ga ik er niet vanuit dat hier nog meer vanaf gaat. Ook natuurlijk omdat dit al een hele prima aanbieding is.
Bedankt voor de link. Het is inderdaad dezelfde combo box. Doordat deze variant sinds deze week te koop is/zal zijn, is de kans zeer groot dat het de nieuwste 1200 serie zal zijn. Volgens mij heeft Bol.com in het verleden ook meegedaan met Black Friday, dus ik hoop op een nog betere deal :)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:46
Misschien spuit-11, maar misschien ook niet.
Ik heb dit weekend bij Mediamarkt Alexandrium een PS4 1TB Star Wars pakket gekocht (niet de limited edition) voor 377. Hierbij zat het nieuwe CUH-1200 model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Alle nieuwe 1tb bundels zijn cuh-1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Ok dat klinkt goed. Mooie deal. Jammer dat het geen spel naar keuze is.
Ik wacht nog even, bol is vaak niet de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 07-10 15:33
Flagg schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:57:
[...]
Zonder headset red ik makkelijk 15 uur op een dag fallout 4 en dat is proefondervindelijk aangetoond :Y)
Ik vraag me af hoe je dat doet.

Ik heb 2 controllers en beide gaan echt niet langer dan een uurtje of 6 mee. Zelfs niet als ik Fallout speel.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Als je geen haast hebt zou ik idd even wachten tot komende vrijdag.
meerendeel van de winkels heeft hun deals al bekend gemaakt (alleen mediamarkt nog niet) maar ik denk eigenlijk dat het niet veel beter kan dan de uncharted + 2 controllers deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Jackal131 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:54:
[...]

Ik vraag me af hoe je dat doet.

Ik heb 2 controllers en beide gaan echt niet langer dan een uurtje of 6 mee. Zelfs niet als ik Fallout speel.
Je kan de led op de controller wat verder dimmen in helderheid.
Je kan geluid van de controller uitzetten (mits je het niet gebruikt).

Vooral de eerste kan een hoop schelen. Ik game niet lang achter elkaar, maar totaal gebruik op 1 accu lading gaat bij mij echt wel over de 6 uur heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 07-10 15:33
Griffin schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:56:
[...]
Je kan de led op de controller wat verder dimmen in helderheid.
Je kan geluid van de controller uitzetten (mits je het niet gebruikt).

Vooral de eerste kan een hoop schelen. Ik game niet lang achter elkaar, maar totaal gebruik op 1 accu lading gaat bij mij echt wel over de 6 uur heen.
Goede tips, maar dat is allemaal al ingesteld. Ik vraag me alleen af of het gebruik van het 'oortje' hier misschien debet aan is. Ik zit bijna altijd wel in een chatparty.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:14:
[...]

Goede tips, maar dat is allemaal al ingesteld. Ik vraag me alleen af of het gebruik van het 'oortje' hier misschien debet aan is. Ik zit bijna altijd wel in een chatparty.
Het oortje gebruiken kost idd wel meer batterij als ik het goed heb. De dualshock 4 dient dan namelijk ook als bluetooth headset. Dus lijkt me logisch dat je batterij sneller leeg raakt. Je hebt dan eigenlijk twee apparaten in een, een wireless controller en een bluetooth headset. En dat kost simpelweg meer stroom. Ik doe er pak em beet zo'n 8 uur mee op een lading. Ik gebruik dan ook nooit het oortje omdat ik een gaming headset gebruik voor game+party chat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Onofficiële PS4 Remote-play applicatie voor de PC is klaar:

http://www.psx-sense.nl/2...atie-voor-de-pc-is-klaar/

Iemand die hier gebruik van gaat maken hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:33:

Nee dankje.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN

Nee, absoluut niet. Heb niet voor niks een PS4 om te gamen..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Gisteren de open beta voor Rainbow Six gedownload, maar hij geeft aan dat er momenteel nog geen servers beschikbaar zijn. Meer mensen daar last van?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:43

Ik ga het wel testen. Prima voor de single player games verwacht ik.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Je mag er dus eerst 10$ voor betalen en dan maar hopen dat er geen PS patch komt. Onofficieel is leuk maar of het solid werkt en support word door Sony is maar de vraag.

Verder ga ik het niet gebruiken / testen. Laptopscherm is maar 1366x768 en op een bureau/eetkamertafelstoel vs de bank is een groot comfortverschil. Ook kan ik nog altijd remote-play gebruiken op de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
PS TV is nu $20,- hopelijk ook zo'n prijsdaling in Nederland, dan haal ik hem zeker in huis

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steefje schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:40:
Gisteren de open beta voor Rainbow Six gedownload, maar hij geeft aan dat er momenteel nog geen servers beschikbaar zijn. Meer mensen daar last van?
Hier hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:03:
PS TV is nu $20,- hopelijk ook zo'n prijsdaling in Nederland, dan haal ik hem zeker in huis
Voor $20 is het inderdaad het proberen wel waard, voor aan de tv in de keuken. Dit ga ik wel even in de gaten houden.

Waar had je het gezien?

[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 24-11-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
corset schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:03:
dan heb je geen invoerkosten! want dat is bij een hoger bedrag.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
ralph075 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:16:
[...]

Voor $20 is het inderdaad het proberen wel waard, voor aan de tv in de keuken. Dit ga ik wel even in de gaten houden.

Waar had je het gezien?
http://www.bestbuy.com/si...19238018522&skuId=6731028

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-10 20:10

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

baronruud schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:37:
[...]

Nee, absoluut niet. Heb niet voor niks een PS4 om te gamen..... 8)7
Ach het werkt wel leuk hoor. Ik heb op de Xbox One ook een keer mijn game sessie gestreamed naar mijn laptop via wifi AC op de 5Ghz band. Daarna naar boven gelopen en de laptop op de tv boven aangesloten via HDMI zodat ik beeld had op mijn tv ipv op de laptop. Daarna de x1 controller op de laptop aangesloten en gamen maar.

Bij mij thuis komt het soms wel eens voor dat mijn vriendin tv zit te kijken en ik wil gamen. Nu gaat dat met remote play dus prima. Doe dan wel de single players. Heb ook wel BF4 getest via remote play, maar dat werkt toch net niet zo lekker als native. Hoop de Sony dit net als Microsoft ook gewoon inbouwt zodat het naar PC's kan.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:19:
[...]

dan heb je geen invoerkosten! want dat is bij een hoger bedrag.
No shipping, alleen pick-up in (US) stores.
Thanks

[ Voor 34% gewijzigd door ralph075 op 24-11-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-10 00:16
steefje schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:40:
Gaat ook pas 25-11 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nope, krijg net een mail dat het vandaag begint!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
DennusB schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:50:
[...]

Nope, krijg net een mail dat het vandaag begint!
Dan is 't vervroegt, want officiële begin datum is/was 25-11-2015 :+

Heb de closed beta al gespeeld en daarmee als genoeg gezien, te weinig afwisseling voor mij. Zit er wel goddelijk mooi uit though, wie weet na een pricedrop dat 'ie alsnog in huis gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
djmelvee schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:51:
[...]

Dan is 't vervroegt, want officiële begin datum is/was 25-11-2015 :+

Heb de closed beta al gespeeld en daarmee als genoeg gezien, te weinig afwisseling voor mij. Zit er wel goddelijk mooi uit though, wie weet na een pricedrop dat 'ie alsnog in huis gaat komen :)
Ah, ik lees nu dit. 1 dag eerder voor alle Closed-Beta spelers :

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DwMy7bwPuCst2H8lZsph9p91/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
DennusB schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:52:
[...]

Ah, ik lees nu dit. 1 dag eerder voor alle Closed-Beta spelers :

[afbeelding]
Dus officiële begindatum is dus toch 25-11 haha :) Maybe ga ik het toch nog een keer proberen dit weekend, als ik even klaar ben met COD. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
djmelvee schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:53:
[...]

Dus officiële begindatum is dus toch 25-11 haha :) Maybe ga ik het toch nog een keer proberen dit weekend, als ik even klaar ben met COD. :')
Ja, voor de "normale" speler 25, iedereen die closed-beta heeft gedaan mag vandaag al los :) Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
DennusB schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:54:
[...]

Ja, voor de "normale" speler 25, iedereen die closed-beta heeft gedaan mag vandaag al los :) Ben benieuwd!
Ik ook, mij benieuwen of er veel is veranderd ten opzichte van de closed beta. Laat me je bevindingen even weten, ik zit tot half 6 namelijk op kantoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
MRE-Inc schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:38:
[...]
Bij mij thuis komt het soms wel eens voor dat mijn vriendin tv zit te kijken en ik wil gamen. Nu gaat dat met remote play dus prima. Doe dan wel de single players. Heb ook wel BF4 getest via remote play, maar dat werkt toch net niet zo lekker als native. Hoop de Sony dit net als Microsoft ook gewoon inbouwt zodat het naar PC's kan.
Bij mij kijkt de vriendin dan gewoon op de tablet tv. Is denk ik een stuk simpeler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
djmelvee schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:56:
[...]

Ik ook, mij benieuwen of er veel is veranderd ten opzichte van de closed beta. Laat me je bevindingen even weten, ik zit tot half 6 namelijk op kantoor :')
Ik ook helaas haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-10 15:36
Ik zit volgende week in Canada, daar is de PS TV nog 49.99.
Ik neem aan dat dit in Canadese dollars is, dit komt overeen met EUR 35,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Ok heb de ps4 besteld bij bol.
Tien jaar geleden dat ik m'n ps2 weg gaf.
Weer aangestoken door neefjes.
Bring it on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
CappieL schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:00:
[...]

Ik zit volgende week in Canada, daar is de PS TV nog 49.99.
Ik neem aan dat dit in Canadese dollars is, dit komt overeen met EUR 35,-
Als het ding hier rond de 20/30 Euro gaat worden koop ik er nog drie. Eentje als reserve en de andere twee bij de overige TV's. Voor dat geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Exorcist schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:07:
[...]

Als het ding hier rond de 20/30 Euro gaat worden koop ik er nog drie. Eentje als reserve en de andere twee bij de overige TV's. Voor dat geld..
Wat is er zo boeiend aan die PS TV ?
Alleen remote play?

Wat ik zo kan vinden is dat de enige interessante optie die erop zit. Voor al het andere zou ik eerder een chromecast aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 07-10 19:47
cypher21 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:17:
[...]

Alleen remote play?

Wat ik zo kan vinden is dat de enige interessante optie die erop zit. Voor al het andere zou ik eerder een chromecast aanschaffen
Yup en van wat ik heb gezien nog behoorlijk laggy ook. Mijn Steamlink doet "hetzelfde" veel vloeiender en ook op 1080 ipv 720. Of het moet beter geworden zijn door fw updates (kan ik me niet voorstellen aangezien Sony dat ding al weer heeft opgegeven :+ )

Oh en je kan een zooi Vita games full screen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
cypher21 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:17:
[...]

Alleen remote play?

Remote play (leuk voor spellen met weinig beweging, anders te veel lag) en Vita games. Vind t wel een geinig apparaat, en voor een paar tientjes val je je er geen buil aan. Heb er verleden jaar nog 100 voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor 20-30 euro wel een handig apperaatje, hoef je niet telkens je ps4 heen en weer te slepen als je van ruimte met andere TV wilt wisselen. Als het werkt...

Maar inderdaad, Sony lijkt het alweer hebben opgegeven en daarom is id nu ook zo goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:03

Niku

Alagaesii

Kan iemand mij vertellen of er eigenlijk DLC komt voor The Order: 1886?
Pagina: 1 ... 31 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link