Nog niet officieel aangekondigd.Niku schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:32:
Kan iemand mij vertellen of er eigenlijk DLC komt voor The Order: 1886?
Kunnen ze niet beter een deel 2 maken die 3 keer zo lang duurt?Niku schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:32:
Kan iemand mij vertellen of er eigenlijk DLC komt voor The Order: 1886?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
3x8=24 is nog te kortScrisissszzz schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:48:
[...]
Kunnen ze niet beter een deel 2 maken die 3 keer zo lang duurt?

Rainbow six spelers hier kunnen jullie ook geen verbinding krijgen met de servers?. Heb de code bèta wel gespeeld
Nee, 24uur is prima voor een lineaire game, anders wordt het saai. Het is tenslotte geen open wereld game waar je jezelf met sidequests kan vermaken.
Verwijderd
PlayStation Europe
New on PS Store this week: Bloodborne: The Old Hunters, Beyond: Two Souls, more. Full list:
http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785
New on PS Store this week: Bloodborne: The Old Hunters, Beyond: Two Souls, more. Full list:
http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Bloodborne saai? Minimaal 35 uur.SD5k schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:21:
[...]
Nee, 24uur is prima voor een lineaire game, anders wordt het saai. Het is tenslotte geen open wereld game waar je jezelf met sidequests kan vermaken.
Is niet lineair idd

[ Voor 3% gewijzigd door Vinnocchio op 24-11-2015 19:19 ]
Mijn eerste playthrough duurde 50+ uur. Nee, ik doelde inderdaad niet op games als Bloodborne, dat lijkt me nou niet direct de eerste game waar je aan denkt wanneer het over The Order 1886 gaat.Vinnocchio schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:16:
[...]
Bloodborne saai? Minimaal 35 uur.
Is niet lineair idd
Waar ik op doelde waren dus lineaire action/adventure games zoals The Order, Tomb Raider, Uncharted, etc. Die hoeven van mij niet veel langer dan 20 uur te duren, en de meeste games in dat genre halen dat bij lange na niet.
Verwijderd
Weet iemand al of Mediamarkt een PS4 (console)deal zal aanbieden tijdens de aankomende Black Friday(vrijdag t/m zondag)?
Als ze dat doen, dan moet het al in foldertjes staan lijkt me?Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:50:
Weet iemand al of Mediamarkt een PS4 (console)deal zal aanbieden tijdens de aankomende Black Friday(vrijdag t/m zondag)?
Verwijderd
Nou ik twijfel, want die indruk kreeg ik dus niet van de huidige aanbiedingsfolder.Martinspire schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:55:
[...]
Als ze dat doen, dan moet het al in foldertjes staan lijkt me?
Vandaag tot 3x toe geprobeerd de Rainbow 6 beta te spelen, maar geen geluk. Match making werkt verschrikkelijk slecht (lees: na minuten lang in een lobby NOG geen match). Er is nog een hoop aan te verbeteren.
Edit: Ze geven overigens op Reddit aan er hard mee bezig te zijn. Maar nog geen resultaat, helaas.
Edit: Ze geven overigens op Reddit aan er hard mee bezig te zijn. Maar nog geen resultaat, helaas.

[ Voor 34% gewijzigd door Edzeau op 25-11-2015 00:52 ]
In de vorige beta kon je beter elke 30 seconden van lobby wisselen, dan wachten in 1 enkele lobby. Weet niet of dat nu ook helpt?Edzeau schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:51:
Vandaag tot 3x toe geprobeerd de Rainbow 6 beta te spelen, maar geen geluk. Match making werkt verschrikkelijk slecht (lees: na minuten lang in een lobby NOG geen match). Er is nog een hoop aan te verbeteren.
Helaas, heb ook lobby-hoppen geprobeerd. Geen succes. Probeer het morgen wel weer eens.Martinspire schreef op woensdag 25 november 2015 @ 01:09:
[...]
In de vorige beta kon je beter elke 30 seconden van lobby wisselen, dan wachten in 1 enkele lobby. Weet niet of dat nu ook helpt?
Servers waren op een gegeven moment ook down, kon toen helemaal niks meer.Edzeau schreef op woensdag 25 november 2015 @ 01:29:
[...]
Helaas, heb ook lobby-hoppen geprobeerd. Geen succes. Probeer het morgen wel weer eens.
Maar echt geleerd van die eerdere beta hebben ze nog niet lijkt het, matchmaking is nog steeds waardeloos.
Ik zat in no-time in een game gisteren , was er wel heel snel klaar mee : vind het allemaal maar raar bewegen op één of andere manier
Klopt wel. Het loopt ook wat opmerkelijk qua besturing etc, alsof je 120kg bent.
Beta spelen is wel leuk als afwisseling, maar kopen doe ik deze game niet.
Beta spelen is wel leuk als afwisseling, maar kopen doe ik deze game niet.
Die problemen met de servers baart mij wel zorgen voor de release though.. Als ze na de closed beta nog steeds niets hebben verbeterd vind ik dat wel echt serieus slecht.
bij Game mania is vanaf morgen de PS4 met extra controller en de Nathan Drake collectie 379 (wel erop klikken, staat 419 in de lijst), goedkoper zal het niet worden denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:50:
PSN ID: Svennie-NL
helaas hebben wij geen echte black friday zoals het in Amerika gebeurd.
vanaf vrijdag dus amerikaanse sites langs struinen voor mooie deals
vanaf vrijdag dus amerikaanse sites langs struinen voor mooie deals
[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 25-11-2015 09:47 ]
nothing stops this train
Ps4 zit officieel op de.30miljoen wereldwijd verkocht:
http://www.prnewswire.com...-worldwide-300184370.html
TOKYO, Nov. 25, 2015 /PRNewswire/ -- Sony Computer Entertainment Inc. (SCE) today announced that the PlayStation®4 (PS4™) computer entertainment system has cumulatively sold through more than 30.2 million units*1 worldwide as of November 22. PS4 continues to demonstrate the fastest and strongest growth in PlayStation® hardware history.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zag het zojuist, best veel in 2 jaar tijd..v8power67 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:59:
Ps4 zit officieel op de.30miljoen wereldwijd verkocht:
[...]
Ja het is echt heel veel. Zeker omdat voor deze generatie er veel geroepen werd consoles zijn dood etc.
Sony heeft een succes apparast momenteel.
En zeker nou black friday en kerst er nog aankomen. Denk dat 35mil nog wel haalbaar is einde van jaar.
Btw 5 december is playstation exp. Nog maar paar dagen
wist nie dat het al zo snel was. Dacht ergens midden december.
Nen erg benieuwd wat we gaan zien.
Sony heeft een succes apparast momenteel.
En zeker nou black friday en kerst er nog aankomen. Denk dat 35mil nog wel haalbaar is einde van jaar.
Btw 5 december is playstation exp. Nog maar paar dagen
Nen erg benieuwd wat we gaan zien.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Goeie reden om is een nette game bij PS+ te doen
Killzone bijvoorbeeld. Deze heb ik toevallig al uitgespeeld, maar was echt een leuk avontuur
Killzone bijvoorbeeld. Deze heb ik toevallig al uitgespeeld, maar was echt een leuk avontuur
Kans is steeds groter aan het worden, puur omdat AAA titels bij die in het eerste jaar zijn uitgekomen nu vrijwel dood zijn gebloed en er op de PS+ manier vaak weer een nieuw leven in deze games wordt gebracht.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:07:
Goeie reden om is een nette game bij PS+ te doen
ik zie die 379 niet terug voor die versie daar.Svennie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:42:
[...]
bij Game mania is vanaf morgen de PS4 met extra controller en de Nathan Drake collectie 379 (wel erop klikken, staat 419 in de lijst), goedkoper zal het niet worden denk ik.
wel de 1tb met SWBF voor 379 ( 1 controller )
Zit al een tijdje te twijfelen over 3 games: Flower, Journey en Flow. Deze zijn als Indie-verzameling op 1 disc te koop voor €35. Echter verwacht ik ze eigenlijk ook nog een keer in de maandelijkse Plus-verzameling. Hollander als ik ben vind ik het dan zonde om ze nu al te kopen.
Wat ik van de games heb gezien vind ik er wel heerlijk ontspannend uitzien. Iemand ervaring met (één van) deze games? (wellicht haalt dat me over om ze gewoon op disk te kopen
)
Trailertjes:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nJam5Auwj1E]
Wat ik van de games heb gezien vind ik er wel heerlijk ontspannend uitzien. Iemand ervaring met (één van) deze games? (wellicht haalt dat me over om ze gewoon op disk te kopen
Trailertjes:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nJam5Auwj1E]
Ervaring met Flower, mooi gemaakt maar wel een beetje saai. Je moet geen traditioneel spel verwachten in ieder geval. Ontspannend is het zeker dus ik zou zeggen, sla je slag.ralph075 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:37:
Zit al een tijdje te twijfelen over 3 games: Flower, Journey en Flow. Deze zijn als Indie-verzameling op 1 disc te koop voor €35. Echter verwacht ik ze eigenlijk ook nog een keer in de maandelijkse Plus-verzameling. Hollander als ik ben vind ik het dan zonde om ze nu al te kopen.
Wat ik van de games heb gezien vind ik er wel heerlijk ontspannend uitzien. Iemand ervaring met (één van) deze games? (wellicht haalt dat me over om ze gewoon op disk te kopen)
Trailertjes:
...
Flower en Flow had/heb ik op de PS3 en vind die persoonlijk "mwa" en zou daar nooit €35 voor over hebben. Zou inderdaad gewoon even wachten tot een leuke aanbieding want dit bedrag gaat, imho, echt nergens overralph075 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:37:
Wat ik van de games heb gezien vind ik er wel heerlijk ontspannend uitzien. Iemand ervaring met (één van) deze games? (wellicht haalt dat me over om ze gewoon op disk te kopen)
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Heb deze digitaal gekocht een maandje of twee geleden toen ze in de aanbieding waren in de PS Store (volgens mij 20 EUR ofzo toen). Het is weer eens iets anders, m'n dochter van 8 speelt Flower. Die Journey vond ik persoonlijk wel wat gaver, Flow nog niet gespeeld. Ik denk dat die 35 EUR beter besteed kan worden aan een andere game. Tenzij je een sucker bent voor Indie games natuurlijk...ralph075 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:37:
Trailertjes:
[video]
[video]
[video]
ff iets naar beneden scrollen, staat het plaatjeppeterr schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:36:
[...]
ik zie die 379 niet terug voor die versie daar.
wel de 1tb met SWBF voor 379 ( 1 controller )
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=34286
389 bij bol.com
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
ahh yescypher21 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:50:
[...]
ff iets naar beneden scrollen, staat het plaatje
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=34286
389 bij bol.com
redcoon 377 voor de 1tb met swbf
Dat was al idd, maar zit maar 1 controller bijppeterr schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:53:
[...]
ahh yes
redcoon 377 voor de 1tb met swbf
uhm ja, en die dingen kosten ook 50 euro toch -cypher21 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:54:
[...]
Dat was al idd, maar zit maar 1 controller bij
gamemania staat op dit moment op 1 haha
Die dingen zijn tussen de 55 en 60...ppeterr schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:56:
[...]
uhm ja, en die dingen kosten ook 50 euro toch -
gamemania staat op dit moment op 1 haha
Als je op de centen let is het voordeliger de uncharted bundel te nemen en battlefront los te halen.
Ik hoop dat er de komende dagen nog een mooie deal komt voor de controllers
net even een belletje naar de lokale zelfstandige gameshop gedaan,
logischerwijs kunnen hun niet concurreren met de internetaanbiedingen
Ze vertelde mij dat ze ruim over de 400 euro heen gaan met de uncharted
aanbieding. Andisch wel zonde, lastig voor die gasten hun kop boven water te houden.
Ik kijk nog even mee naar andere aanbiedingen
logischerwijs kunnen hun niet concurreren met de internetaanbiedingen
Ze vertelde mij dat ze ruim over de 400 euro heen gaan met de uncharted
aanbieding. Andisch wel zonde, lastig voor die gasten hun kop boven water te houden.
Ik kijk nog even mee naar andere aanbiedingen
Die Sony PlayStation Chat Headset die bij de drake 1tb bol.com set geleverd wordt, is dat wat?
zit toch net als bij de andere bundels de mono headset bij?tjaeuhm schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:08:
Die Sony PlayStation Chat Headset die bij de drake 1tb bol.com set geleverd wordt, is dat wat?
Matig ding, zit bij iedere PS4 bundel
Enkel oortje met microfoon
Deze:

Dank heren, voor de snelle reacties. Ik wacht nog even af of het in de maandelijkse Plus voorbij komt. Of dat ze tegen lagere prijzen (al dan niet digitaal/disc) verkrijgbaar zijn.
Gewoon een standaard mono-oortje met mic voor de chat. Niks bijzonders dus.tjaeuhm schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:08:
€35 is sowieso wel vrij duur. Heb die een maand of zo geleden toch ook voor €28 bij MediaMarkt gezien, En in de PS Store is ie zelfs slechts €25.ralph075 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:37:
Echter, als je ook een Vita of PS3 hebt, zou je zelfs gewoon kunnen overwegen om ze afzonderlijk te kopen want ze zijn dan samen €28 (en dan kun je dus zelfs nog kiezen of je ze alle 3 wil). De afzonderlijke games zijn immers allemaal crossbuy, terwijl dat bij de Collector's Edition blijkbaar niet het geval is.
Verwijderd
Ik zie dat Journey Collector's Edition nu 25 EUR is in de PS Store. Vreemd genoeg zie ik als ik op Flower zoek een gratis versie van Flower, weet niet of dat komt omdat ik de Collector's Edition al heb gekocht maar ik zou even neuzen in de store. Succes!ralph075 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:13:
Dank heren, voor de snelle reacties. Ik wacht nog even af of het in de maandelijkse Plus voorbij komt. Of dat ze tegen lagere prijzen (al dan niet digitaal/disc) verkrijgbaar zijn.
Hier staat ie gewoon voor €7.99 dus denk idd dat het dan is omdat je CE gekocht hebt. Dan vraag ik me dus wel af of het klopt wat ik hierboven schreef: dat de CE niet cross-buy is. Want als jij nu gratis de afzonderlijke games kunt 'kopen' dan heb je dus eigenlijk ook cross-buy.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:44:
[...]
Ik zie dat Journey Collector's Edition nu 25 EUR is in de PS Store. Vreemd genoeg zie ik als ik op Flower zoek een gratis versie van Flower, weet niet of dat komt omdat ik de Collector's Edition al heb gekocht maar ik zou even neuzen in de store. Succes!
Kun je eens checken of Flow en Journey ook als gratis staan ?
Het kan inderdaad zo zijn dat ze gratis zijn, omdat je ze al voor de PS3 gekocht hebt
PSN id: NL_SToRM
Het duurt nu al zo lang dat de kans eerder steeds kleiner aan het worden is, ze hoeven het niet te doen blijkbaar iedereen koopt toch wel PS+ voor online en PS4's vliegen de toonbank over. Op de PS3 waren de gratis games het sellingpoint en dat is voor PS+ op de PS4 gewoon niet meer dus houden ze het geld liever in hun zak bij Sony dan de publishers te moeten vergoeden.djmelvee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:13:
[...]
Kans is steeds groter aan het worden, puur omdat AAA titels bij die in het eerste jaar zijn uitgekomen nu vrijwel dood zijn gebloed en er op de PS+ manier vaak weer een nieuw leven in deze games wordt gebracht.
Tja zo kan je ook denken..AlphaBlack_NL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:27:
[...]
Het duurt nu al zo lang dat de kans eerder steeds kleiner aan het worden is, ze hoeven het niet te doen blijkbaar iedereen koopt toch wel PS+ voor online en PS4's vliegen de toonbank over. Op de PS3 waren de gratis games het sellingpoint en dat is voor PS+ op de PS4 gewoon niet meer dus houden ze het geld liever in hun zak bij Sony dan de publishers te moeten vergoeden.
Aan de andere kant denk ik dan weer dat het uitdelen van die gratis games ook een potentiele boost kan zijn voor de dlc van die games, mocht het een beetje doodgebloed zijn en de games interessant..
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Daarom, Awesomenauts Assemble deze maand aub!BlackEyedAngel schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:33:
Aan de andere kant denk ik dan weer dat het uitdelen van die gratis games ook een potentiele boost kan zijn voor de dlc van die games, mocht het een beetje doodgebloed zijn en de games interessant..
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ja van mij mag je blijven hopen maar je moet wel heel erg naief zijn dat PS+ nog terug gaat naar het niveau van de PS3
Er komen nog wel AAA titels in maar dat zal nog wel even duren denk zelf dat je over jaar of 2 pas games krijgt die nu uit gekomen zijn (of van een jaar terug). Maar goed er zitten altijd wel grappige dingen tussen en verder vermaak ik me wel met games die ik gekocht heb.AlphaBlack_NL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:36:
[...]
Ja van mij mag je blijven hopen maar je moet wel heel erg naief zijn dat PS+ nog terug gaat naar het niveau van de PS3
We'll see, niveau van de PS3 was het eerste jaar namelijk ook zaad.AlphaBlack_NL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:36:
[...]
Verwijderd
Die zijn inderdaad ook gratis, zal inderdaad te maken hebben met het feit dat ik de Collector's Edition al heb gekocht denk ik...Twixie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:51:
[...]
Kun je eens checken of Flow en Journey ook als gratis staan ?
Edit: en heb ze niet voor PS3 gekocht, ben van PS1 overgestapt naar PS4 ;-)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 14:05 ]
Ik heb een probleem.
Ik wil graag mijn email adres van mijn PSN ID veranderen omdat dit een zeer oud emailadres is waar ik graag vanaf wil.
Nu krijg ik telkens de foutmelding: De aanmeldings-ID lijkt te sterk op de online-id
M.a.w. mijn (nieuwe) emailadres lijkt te veel op mijn PSN ID.
Dus: PSN= Frishe1992 en email = Frishe1992@voorbeeld.nl
Iemand dit al eens eerder gehad? En hier eventueel een oplossing voor?
Heb namelijk echt geen zin om een nieuwe PSN aan te maken aangezien je je PSN ID niet kunt veranderen.
Ik wil graag mijn email adres van mijn PSN ID veranderen omdat dit een zeer oud emailadres is waar ik graag vanaf wil.
Nu krijg ik telkens de foutmelding: De aanmeldings-ID lijkt te sterk op de online-id
Heb namelijk echt geen zin om een nieuwe PSN aan te maken aangezien je je PSN ID niet kunt veranderen.
You're too slow!
Als het een nieuw gmail adres is, zet er een paar punten tussen dan werkt het welFrishe1992 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:29:
Ik heb een probleem.
dus Fris.he19.92@gmail.com
Ja dat is nou juist het probleem, het is al een bestaand adres wat ik ook al geruime tijd heb.cypher21 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:33:
[...]
Als het een nieuw gmail adres is, zet er een paar punten tussen dan werkt het wel
dus Fris.he19.92@gmail.com
Nou wil ik eindelijk volledig van dat oude adres af en alles dus gewoon op 1 mail houden.
You're too slow!
Als het een gmail account is dan kan je er gewoon punten tussen zetten, komt het toch bij je main account binnen.Frishe1992 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:34:
[...]
Ja dat is nou juist het probleem, het is al een bestaand adres wat ik ook al geruime tijd heb.
Nou wil ik eindelijk volledig van dat oude adres af en alles dus gewoon op 1 mail houden.
Stel je hebt 'Frishe1992@gmail.com' dan kan je er "Frishe.1992@gmail.com" van maken. De mails die naar de 2e gestuurd worden krijg je bij de 1e inbox gewoon binnen.
exact mijn puntGriffin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:37:
[...]
Als het een gmail account is dan kan je er gewoon punten tussen zetten, komt het toch bij je main account binnen.
Stel je hebt 'Frishe1992@gmail.com' dan kan je er "Frishe.1992@gmail.com" van maken. De mails die naar de 2e gestuurd worden krijg je bij de 1e inbox gewoon binnen.
[ Voor 13% gewijzigd door cypher21 op 25-11-2015 14:39 ]
Dat is niks inderdaad, ik ga wel even op zoek naar fatsoenlijk spulcypher21 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:12:
[...]
zit toch net als bij de andere bundels de mono headset bij?
Matig ding, zit bij iedere PS4 bundel
Enkel oortje met microfoon
Deze:
[afbeelding]
Thanks!
met een plusje werkt het nog beter mijnemail+zeerfancyPSN@gmail.com komt uit op mijnemail@gmail.com
Append a plus ("+") sign and any combination of words or numbers after your email address. For example, if your name was hikingfan@gmail.com, you could send mail to hikingfan+friends@gmail.com or hikingfan+mailinglists@gmail.com.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Is inderdaad gmail ja. Huh, als ik het dus goed begrijp kan ik er dus een puntje tussen zetten bij de aanpassing van PSN zonder dat emailadres daadwerkelijk aan te maken, en dan komt het toch op de orginele binnen?Griffin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:37:
[...]
Als het een gmail account is dan kan je er gewoon punten tussen zetten, komt het toch bij je main account binnen.
You're too slow!
Jups een punt er tussen zelfs meerdere komt het nog steeds bij het mail adres aan. Punten zegt namelijk helemaal niks bij googleFrishe1992 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:21:
[...]
Is inderdaad gmail ja. Huh, als ik het dus goed begrijp kan ik er dus een puntje tussen zetten bij de aanpassing van PSN zonder dat emailadres daadwerkelijk aan te maken, en dan komt het toch op de orginele binnen?
Okee dat is wel fijn zeg! Hopelijk werkt het zo! Bedankt allemaalWeAreLegion schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:24:
[...]
Jups een punt er tussen zelfs meerdere komt het nog steeds bij het mail adres aan. Punten zegt namelijk helemaal niks bij google. Tevens kan je dus ook een +gebruiken en dan een naam er achter om alles te filteren bijvoorbeeld (wat hier boven dus gezegd word).
*Edit: Het werkt
[ Voor 3% gewijzigd door Frishe1992 op 25-11-2015 15:31 ]
You're too slow!
Nieuwe games voor plus zijn bekend namelijk:
Gauntlet: Slayer Edition (PS4)
King’s Quest – Chapter 1: A Knight to Remember (PS4)
Far Cry 3 Blood Dragon (PS3)
SSX (PS3)
Rocketbirds Hardboilded (PS Vita)
Freedom Wars (PS Vita)
VInd het zelf een leuk lijstje ik had SSX op de 360 maar die heb ik niet meer dus wel fijn dat ik die weer heb blijf het een leuk spel vinden, gauntlet schijnt ook wel leuk te zijn.
SSX (PS3)
Freedom Wars (PS Vita)
VInd het zelf een leuk lijstje ik had SSX op de 360 maar die heb ik niet meer dus wel fijn dat ik die weer heb blijf het een leuk spel vinden, gauntlet schijnt ook wel leuk te zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door WeAreLegion op 25-11-2015 18:05 ]
pffff weer 3x niks dusWeAreLegion schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:04:
SSX (PS3)
Freedom Wars (PS Vita)
Hehe ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind Gauntlet wel leuk (bij vriend van me gedaan) King's Quest krijgt ook goede cijfers en SSX is ook tof (als je ps3 heb en nog op speelt that is).
Rokz gaat een nieuwe playstation aanschaffen. Gaan der nog mooie aanbiedingen rond?
Playstation heeft kuren, maar zit al uit de garantie en kan nog wel gebruikt worden voor algemeen gebruik hier
. heeft vaak zat vastlopers, en dat ik uit random games word gegooid.
Van 't weekend een lan party gehad. En ik als enige werd er constant uitgegooid met 't internet, maar ook heb ik dit gewoon thuis. Geef de schuld maar aan de playstation zodat ik een 1tb versie kan aanschaffen
Playstation heeft kuren, maar zit al uit de garantie en kan nog wel gebruikt worden voor algemeen gebruik hier
Van 't weekend een lan party gehad. En ik als enige werd er constant uitgegooid met 't internet, maar ook heb ik dit gewoon thuis. Geef de schuld maar aan de playstation zodat ik een 1tb versie kan aanschaffen
Je kan het black friday topic in de gaten houden. Sowieso is er een leuke aanbieding voor 379 euro of zo met 2 controllers en een spel.
Freedom wars lijkt mij wel leuk voor de vita, zat al een tijdje te twijfelen hem aan te schaffen. Gelukkig nog niet gedaan.
Voor de ps4 is het voor mij een beetje mwah maar heb nog genoeg liggen om te spelen.
Freedom wars lijkt mij wel leuk voor de vita, zat al een tijdje te twijfelen hem aan te schaffen. Gelukkig nog niet gedaan.
Voor de ps4 is het voor mij een beetje mwah maar heb nog genoeg liggen om te spelen.
Je hebt altijd 2jr garantie in NL, de PS4 kwam uit op 29-11-2013 dus als ik jou was zou ik dat eerst proberen?
PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
Kings Quest lijkt me wel tof. Zat er een tijdje geleden nog over te twijfelen. Maar niet gedaan, omdat je weer dik een jaar moet wachten tot je het daadwerkelijk uit kunt spelen. Leuk dat nu chapter 1 er bij zit. Kan ik meteen kijken of ik het wat vind.WeAreLegion schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:04:
SSX (PS3)
Freedom Wars (PS Vita)
uhm...
Vraagje... ik zit te denken aan het kopen van een PS4 met een black friday-aanbieding. Moet ik nog letten op model / type van het apparaat?
Afgelopen zomer is de CUH-1200 versie uitgekomen die behoorlijk zuiniger en stiller is dan de voorganger CUH-1100. Zijn die oude versies nu allemaal uit de handel of is er nog een kans dat je zo'n oud model krijgt als je een voordeelbundel koopt?
Afgelopen zomer is de CUH-1200 versie uitgekomen die behoorlijk zuiniger en stiller is dan de voorganger CUH-1100. Zijn die oude versies nu allemaal uit de handel of is er nog een kans dat je zo'n oud model krijgt als je een voordeelbundel koopt?
Koop een bundel met een recente game er bij en je zit volgens mij aardig veilig. En volgens mij staat het ook op de doos. Als je 100% zeker wilt zijn, koop dan een 1TB versie, die zijn er alleen in de nieuwe revisie.zkotz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:47:
Vraagje... ik zit te denken aan het kopen van een PS4 met een black friday-aanbieding. Moet ik nog letten op model / type van het apparaat?
uhm...
Het zou me niets verbazen als de bol.com 1 terra ps4 vandaag binnenkomt. Gisteren al verzonden.
Dit is de 1200 versie. Staat ook in de omschrijving.
Dit is de 1200 versie. Staat ook in de omschrijving.
[ Voor 22% gewijzigd door tjaeuhm op 26-11-2015 10:36 ]
Nee.... de eerste lichting 1TB PS4's waren het 1100-model. In theorie kan je dus kans lopen dat er nog een oude versie ergens rondslingert....Smoonshine schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:49:
Als je 100% zeker wilt zijn, koop dan een 1TB versie, die zijn er alleen in de nieuwe revisie.
het staat op de zijkant van de doosSmoonshine schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:49:
[...]
Koop een bundel met een recente game er bij en je zit volgens mij aardig veilig. En volgens mij staat het ook op de doos. Als je 100% zeker wilt zijn, koop dan een 1TB versie, die zijn er alleen in de nieuwe revisie.
PSN ID: Svennie-NL
Playstation 4 veruit populairste nieuwe console van Nederland.
De Playstation 4 is met afstand de populairste nieuwe spelcomputer van Nederland. Dat stelt marktonderzoeker Multiscope donderdag op basis van een onderzoek onder 6.536 Nederlanders.
De Playstation 4 is met afstand de populairste nieuwe spelcomputer van Nederland. Dat stelt marktonderzoeker Multiscope donderdag op basis van een onderzoek onder 6.536 Nederlanders.
Klopt:Winkiller schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:23:
Playstation 4 veruit populairste nieuwe console van Nederland.
nieuws: Multiscope: meerderheid Nederlandse consolebezitters heeft een Wii
Als je echt even wilt lachen in deze barre tijden moet je dit topic even bekijken.
Tweakers Awards 2016 | Beste console
Het is natuurlijk duidelijk dat de Xbox dit gaat winnen. Alleen al vanwege Kinect en Windows 10
Het is natuurlijk duidelijk dat de Xbox dit gaat winnen. Alleen al vanwege Kinect en Windows 10
nja, als je gaat voor een alles in 1 apparaat is de xbox one natuurlijk wel beter dan de ps4. Maar laten we die discussie buiten dit topic houdenLekkerboeie86 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:15:
Als je echt even wilt lachen in deze barre tijden moet je dit topic even bekijken.
zie ook topic warning
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
Relax, het was maar één post.cypher21 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:23:
[...]
nja, als je gaat voor een alles in 1 apparaat is de xbox one natuurlijk wel beter dan de ps4. Maar laten we die discussie buiten dit topic houden
zie ook topic warning
Topic regels:
oh ik bedoel het niet vervelend, maar je weet toch hoe het werkt met 1 post
iets met voeren van...
Onzin natuurlijk, Kinect is een ondergeschoven kindje in Nederland, ik heb er alleen in FH2 gebruik van gemaakt. De integratie met Windows 10 is leuk maar in mijn ogen niet echt noodzakelijk alhoewel sommige fanboys hier dit natuurlijk tegen gaan spreken. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het allemaal een persoonlijke keuze is tenzij je een volgzaam type bent en doet wat je online vrienden doen.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:15:
Laat deze opmerkingen maar over aan onze moderators of solliciteer je naar die functie.cypher21 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:23:
[...]
nja, als je gaat voor een alles in 1 apparaat is de xbox one natuurlijk wel beter dan de ps4. Maar laten we die discussie buiten dit topic houden
zie ook topic warning
Topic regels:
*knip*cypher21 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:28:
[...]
oh ik bedoel het niet vervelend, maar je weet toch hoe het werkt met 1 post
iets met voeren van...
[ Voor 22% gewijzigd door Uniciteit op 26-11-2015 17:46 ]
Na al mijn FIFA toernooien door heel Nederland heb ik dat de afgelopen 2 jaar wel gemerkt ja
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Oké, en nu laten we het lekker rusten!
Idd geen PlayStation vs Xbox discussies... en als je 't toch tegenkomt, gewoon even een TR aanmaken (rapporteer knopje).
[ Voor 54% gewijzigd door Uniciteit op 26-11-2015 13:01 ]
Goed idee.
Wat is voor jullie de meest aantrekkelijke PS4 release, komende twee maanden?
Komende twee maanden? Dan Just Cause 3 maar die pik ik ooit wel eens op voor 20 eu ofzo.Niku schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:04:
Goed idee.
Eerstvolgende release waar ik persoonlijk naar uit kijk is op 16 februari, Street Fighter V.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Eerstvolgende waar ik nu op wacht is Trackmania Turbo, maar dat is iets verder dan 2 maandjes (eerder 4 maanden).Niku schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:04:
Goed idee.
Ennuh....... Playstation VR! Ok, geen game, maar wel de release waar ik het meest naar uitkijk.
JC3, inderdaad ja, wordt een vette game.On_E schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:06:
[...]
Komende twee maanden? Dan Just Cause 3 maar die pik ik ooit wel eens op voor 20 eu ofzo.
Eerstvolgende release waar ik persoonlijk naar uit kijk is op 16 februari, Street Fighter V.
Eigenlijk vrij weinig, iig tot Februari wanneer SF5 uitkomt, Mighty No.9 komt dan ook eindelijk (hoop ik dan maar) en verder is het voornamelijk Nintendo wat in de preorder staat.
Gok dat februari ook een dure maand gaat worden voor me qua games.
Gok dat februari ook een dure maand gaat worden voor me qua games.
Ik hoop op playstation VR, of in ieder geval een aankondiging van een release datum.Niku schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:04:
Goed idee.
Komende tijd vrij weinig.
Zit nu volop in Fallout 4, samen met de Old Hunters DLC van BB. En begin volgend jaar de DLC van Dying Light, daar heb ik stiekem ook wel zin in!
Zit nu volop in Fallout 4, samen met de Old Hunters DLC van BB. En begin volgend jaar de DLC van Dying Light, daar heb ik stiekem ook wel zin in!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Gelukkig dat het even rustig is qua releases, kom ik misschien even door mijn backlog heen
Dit eigenlijk.Smeldor schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:12:
Gelukkig dat het even rustig is qua releases, kom ik misschien even door mijn backlog heen
Ben nu bezig met Tales of Zestiria, daarna is het Project zero en Xenoblade Chronicles.
Februari maar weer iets nieuws met SFV en nog wat meer dingen.
Hoe is Tales of Zestiria?Akaendra schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:18:
[...]
Dit eigenlijk.
Ben nu bezig met Tales of Zestiria, daarna is het Project zero en Xenoblade Chronicles.
Februari maar weer iets nieuws met SFV en nog wat meer dingen.
Vermakelijk, je ziet wel dat die game ook ontwikkeld is voor de PS3. omgevingen zien er zo af en toe best flets uit.
Leuke characters, leuk battlesystem en het onderliggende equipsysteem is misschien wat verwarrend maar dat deert mij niet zo zeer. Eigenlijk gewoon een standaard Tales game voor zover. Tot nu toe beter dan Graces maar wat minder dan Xillia/Xillia 2 imo.
Dying Light DLC heb ik inderdaad ook erg veel zin in. Spel was echt super vermakelijk en speel het soms nog wel eens gewoon beetje rond rennen en zombies hakkenScrisissszzz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:11:
Komende tijd vrij weinig.
De bol.com black friday 1tb deal is al binnen 
Dr zal een wereld voor me open gaan..
Nu snel op zoek naar de beste racers, vechtspellen en adventures!
Ik wil een dezer dagen ook nog een racespel aanschaffen...tjaeuhm schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:07:
De bol.com black friday 1tb deal is al binnen
Zit te twijfelen tussen Project Cars, Driveclub en de nieuwe NFS maar ben nog niet echt overtuigd welke het moet gaan worden
....Zijn dan ook 3 totaal verschillende racers, je zou The Crew er ook nog bijzetten.
Persoonlijk zeg ik Project Cars doen als je een stuurtje hebt, die speelt daar echt het lekkerste mee.
Alle andere games zijn zeer goed met controller te spelen.
Persoonlijk zeg ik Project Cars doen als je een stuurtje hebt, die speelt daar echt het lekkerste mee.
Alle andere games zijn zeer goed met controller te spelen.
Voor de mensen die het zich afvragen: De PS4 1TB + 2 controllers bundel van Game Mania voor €379,- is de 1200 serie. Ik heb hem zojuist opgehaald. Helaas mag ik hem nog niet "testen", want ik moet eerst een review van een telefoon afmaken
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link