Acties:
  • 0 Henk 'm!
basset schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:23:
[...]
Ik merk in destiny dat het rennen wel erg lastig gaat, om die linker thumbstick in te drukken. Ik ben soms echt bang dat ik dat ding in elkaar druk, zo rot gaat het. Soms moet ik echt 2 of 3 keer drukken, of ren ik opeens niet meer.
Dat ligt grotendeels niet aan jou maar aan Destiny.
Soms móet je ook 2 of 3 keer op de knuppel drukken om weer te gaan rennen.
Rete irritant.

Gisteren weer eens wat streams zitten kijken, maar streams en de PS4 blijft een ongelukkige combinatie.
Het hele systeem gaat raar doen daarna...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
Oei star wars reviews zijn behoorlijk critisch. Staat op een 72 metacritic nu...
Ga hem sowieso halen, maar schrik wel van de vele lage cijfers. Had echt verwacht rond een de 85.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1141373

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:46
MRE-Inc schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:24:
[...]
Vind het een beetje vaag dat je op internet voor XBox Live wel voor 35€ klaar bent maar voor PSN+ vaak toch nog 47€ af moet tikken.
QFT.

Ik zit zelf met toch een klein beetje angst te wachten op SW:BF. De beta vond ik best goed te pruimen dus maar gepre-ordered, maar de eerste reviews maken me toch een beetje aan het twijfelen. De beelden zien er echt fantastisch uit en als fanboy kan ik daar al van smullen, maar wat het belangrijkst is is de gameplay en hoe de leercurve ervan is. Als ik bij level 10 al denk: nu ken ik het trucje wel is de lol er snel af. Dat plezier had ik bij CoD BO altijd wel, zowel deel 1 als 2. Ghost en AW kon me totaal niet boeien en de beta van BO3 speelde toch best lekker weer...dus mocht iemand BO3 willen verkopen, PM me maar :)

Waarom wordt BO3 eigenlijk als zo slecht gezien? Zijn het puur de connectie problemen of is de glans nu helemaal van de serie af?
Het mooiste zou een re-release van CoD4:MW zijn, maar op de PS4, wat waren dat gouden tijden

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik zag het ook en heb gisteravond een aantal reviews bekeken/gelezen. Wat sommige reviews aanvoerde, dat gevoel had ik in de Beta ook al. Voor mij een groot twijfel geval aan het worden. De grootste tegenvallers voor mij waren dat het geen BF in het Stat Wars universum is en dat er echt heel veel uitgehouden is voor in de DLC's.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:14

On_E

Housemusic

v8power67 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:45:
Oei star wars reviews zijn behoorlijk critisch. Staat op een 72 metacritic nu...
Ga hem sowieso halen, maar schrik wel van de vele lage cijfers. Had echt verwacht rond een de 85.
Een SW game als deze is voor een heel breed publiek, dus ik vind het vrij logisch dat de game dus meer ‘’pick up and play’’ is dan een Battlefield of Black Ops.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 06-10 20:10
On_E schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:49:
[...]

Een SW game als deze is voor een heel breed publiek, dus ik vind het vrij logisch dat de game dus meer ‘’pick up and play’’ is dan een Battlefield of Black Ops.
Heb de beta van cod bo3 ook gespeeld. En daarna de star wars beta. Vond star wars zoveel beter dan cod. Maar komt ook omdat ik eigenlijk sinds cod4 al afgehaakt ben. Denk alleen dat er teveel content uitgehaald is voor seasonpass. Maar ik en broertje halen de duurste versie. Die delen door 2 is 60 euro de man.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

v8power67 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:01:
[...]

Heb de beta van cod bo3 ook gespeeld. En daarna de star wars beta. Vond star wars zoveel beter dan cod. Maar komt ook omdat ik eigenlijk sinds cod4 al afgehaakt ben. Denk alleen dat er teveel content uitgehaald is voor seasonpass. Maar ik en broertje halen de duurste versie. Die delen door 2 is 60 euro de man.
Voorlopig lijkt het mij nog genoeg content, maar ik ga het vanzelf merken vanaf donderdag hoe lang het leuk blijft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
v8power67 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:01:
[...]

COD:BO3 en SW:Battlefront zijn dan ook niet te vergelijken. Het zijn allebei shooters, maar het hele doel is anders. Neemt niet weg, dat ik ook veel meer genotenheb van SW: Battlefront. De graphics en zeker het geluid overdonderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
On_E schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:49:
[...]

Battlefield en Call of Duty zijn absoluut voor een breder publiek dan Star Wars hoor, want die games hebben een generiek thema itt tot het Star Wars thema.

Daarnaast is Call of Duty dé pick up and play game bij uitstek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SemperFidelis schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:18:
[...]

Battlefield en Call of Duty zijn absoluut voor een breder publiek dan Star Wars hoor, want die games hebben een generiek thema itt tot het Star Wars thema.

Daarnaast is Call of Duty dé pick up and play game bij uitstek.
Niet mee eens, Star Wars is een franchise voor jong en oud, ook kinderen zullen met hun vader meespelen in Battlefront.

Call of Duty heeft 1290380923 perks/scopes/skins/carepackages/whatever en is alleen daarom al niet ''pick up and play'', ja voor de gemiddelde shooter fanaat waarschijnlijk wel maar niet voor ''jan met de pet''. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
v8power67 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:45:
Mja en Black Ops 3 staat op 78 (en een 2,3 door users lol), maar welke game is nou leuker om te spelen en bevat meer vernieuwing?? En zoals eerder gezegd: bij SWB maak je echt als n00b nog een kans, bij COD echt niet meer.

Verder als je zo de reviews leest, hameren ze enorm op de content, terwijl andere shooters niet zo heel veel meer maps hebben. En ik heb sterk het idee dat ze de game eigenlijk geen kans hebben gegeven. Alsof ze een epische singleplayer hadden verwacht en puur omdat die er niet in zit, een negatief cijfer geven. Ze meten met twee maten.

En daarbij, ik vind de game lekker spelen en hij is vrijwel bugvrij (voor een DICE game een wereldprestatie). Ook de balans is goed, sfeer is dik in orde en de presentatie mag er wezen. Zeker met een maat is dit echt gaaf om te doen.

Oja en de grote sites (of Nederlandse sites) moeten allemaal nog reviews geven. Dat cijfer klimt nog wel hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 17-11-2015 10:38 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het doet me een beetje denken aan DriveClub eigenlijk, die game kreeg er ook van langs in reviews dat het te weinig content had op release en de game ''ouderwets'' aanvoelde omdat het alleen maar racen was zonder achtergrondverhaal, tuning e.d.

En laat dat nou mijn favo PS4 game zijn. ;)

Ik ga me uitstekend vermaken met Battlefront, dat weet ik zeker, hoe lang ik het zal spelen zie ik vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:10
Ik heb eerlijk gezegd helemaal niks met de vernieuwingen van Call of Duty. World at War was nog redelijk simpel, zonder al te veel perks en maar 3 Kill Streaks, net zoals CoD 4. Met de nieuwere games ben je steeds langer bezig om classes te maken, juiste Kill Streaks aan te vinken etc.

De echte Pick Up and Play is voor mij nog steeds Call of Duty 2. Of DriveClub voor de PS4. Nu al helemaal met een stuurtje erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima die BF reviews. Wordt snel saai? Ik heb niet zoveel tijd om te spelen, dus daar heb ik niet zozeer last van. Ik verlang al een tijdje naar epische grote maps (om een of andere reden Battlefield nooit opgepakt, hoewel ik deel 4 wel op mijn HDD heb staan) en ik ben wel een SW fan op zich. N00b friendly? Nog meer prima. Ik ben 31 en heb niet de tijd en reflexen van een gemiddelde 12 jarige CoD speler. ;)

En als ik diepgang wil, dan wacht ik wel weer even op de Bloodborne DLC.
basset schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:21:
[...]

Onzin,

Op de PC gaan sommige van mn games ook met 30 FPS en dat gaat prima. Nog niet zo lang geleden mocht je blij zijn als je de 30 FPS haalde op je PC. Mn plezier is/was er niet minder om.
Onzin? Nee hoor. Als je het verschil niet ziet, dan denk ik inderdaad dat er iets mankeert aan je perceptie/zicht of dat je niet weet waar je op moet letten. Mijn plezier is er ook niet minder om (ik heb ook nergens beweerd dat dit wel het geval is). De Black Ops 3 singleplayer schakelt over naar 30fps tijdens cutscenes. Valt direct op. Tomb Raider PS3 vs. PS4: wereld van verschil. Je merkt het gelijk al als je in het menu terecht komt. TLoU PS3 vs. PS4. Overduidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Geniet van Dubbele Kortingen tot 27/11 met elke week nieuwe games. #PSPlus

Ontdek de games:

https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CUAlGkrUwAA89m6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Martinspire schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:37:
[...]

Mja en Black Ops 3 staat op 78 (en een 2,3 door users lol), maar welke game is nou leuker om te spelen en bevat meer vernieuwing?? En zoals eerder gezegd: bij SWB maak je echt als n00b nog een kans, bij COD echt niet meer.

Verder als je zo de reviews leest, hameren ze enorm op de content, terwijl andere shooters niet zo heel veel meer maps hebben. En ik heb sterk het idee dat ze de game eigenlijk geen kans hebben gegeven. Alsof ze een epische singleplayer hadden verwacht en puur omdat die er niet in zit, een negatief cijfer geven. Ze meten met twee maten.

En daarbij, ik vind de game lekker spelen en hij is vrijwel bugvrij (voor een DICE game een wereldprestatie). Ook de balans is goed, sfeer is dik in orde en de presentatie mag er wezen. Zeker met een maat is dit echt gaaf om te doen.

Oja en de grote sites (of Nederlandse sites) moeten allemaal nog reviews geven. Dat cijfer klimt nog wel hoor.
Ik weet niet waar jij kijkt, maar hier op 81 en 47.

Bron: http://www.metacritic.com...all-of-duty-black-ops-iii.

Nog steeds niet best, die User score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
Jumpman schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:16:
[...]

Ik weet niet waar jij kijkt, maar hier op 81 en 47.

Bron: http://www.metacritic.com...all-of-duty-black-ops-iii.

Nog steeds niet best, die User score.
Oh wacht, ik had niet naar platform gekeken. Bij PC staat ie zo laag ;)
Doet overigens niks af aan mn punt. Genoeg mensen die COD links laten liggen en toch staat ie een 81.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:47
Martinspire schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:37:
[...]

Een review is altijd een mening van de schrijver dus als hij het gevoel heeft dat er te weinig content in zit dan is het altijd terecht. Dat andere shooters het ook zo doen maakt het nog niet goed. Een game als deze schreeuwt natuurlijk om een goede sp aangezien er genoeg te vertellen valt in de wereld van Star Wars. Verder is de meerwaarde van de deluxe versie en de prijs van de seizoenspas ook bagger naar mijn mening. En als je dan toch de prijs wilt aanhouden van een andere shooter dan mag je best wat tegenover het ontbreken van de sp zetten en wat meer mp maps bieden.

Het is hoe dan ook jammer dat ze extra maps weer als betaalde DLC leveren. Niet dat ik er een probleem mee heb om er voor te betalen, maar bij elke BF merk ik weer dat de nieuwe maps in een aparte playlist komen waar maar 20% (pure gok) van de spelers te vinden zijn. Decicated servers met een custom playlist zou dat nog deels op kunnen lossen, maar je splitst de hele community op en zo is tot nu toe de dlc van BF's altijd een duurkoop gebleken (voor mijn persoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
MRE-Inc schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:24:
[...]
Van het weekend gespeeld. Man wat een ergenis. Lijkt wel als je een goede verbinding hebt, dat je dan nauwelijks kan scoren. Haalde alleen maar negatieve K/D tot dat mn vriendin netflix op dr tablet ging kijken. Blijkbaar heeft dat zo'n invloed op je verbinding dat ik ineens weer wat kon raken...
Dat komt denk ik door de lag compensation. Met dedicated servers zou je een voordeel hebben. Ze moeten wat minder aan compensation instellen. Ook al is dit bedoelt om iedereen proberen dezelfde spelervaring qua hitmarkers/lag te geven, het werkt vrij hard tegen je als je een goede connectie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:58
[...]

Ik merk in destiny dat het rennen wel erg lastig gaat, om die linker thumbstick in te drukken. Ik ben soms echt bang dat ik dat ding in elkaar druk, zo rot gaat het. Soms moet ik echt 2 of 3 keer drukken, of ren ik opeens niet meer.
Dat ligt aan het spelletje ;) Er is meermaals over geklaagd op Reddit. Soms heb je - vaak op de meest ongelegen momenten - een soort cooldown op je sprinten. Onlogisch. Staan berichten op reddit dat mensen letterlijk hun controllers hebben kapot gedrukt.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:40
Heb een vraag over mijn playsyation 4 wat ik niet kan vinden op tweakers.
Eerder gebruikte ik mijn PS4 benden op mijn 42" tv waar het geluid uit kwam en gebruikte ik mijn bijgeleverde oortje om te chatten tijdens het spelen.
Nu gebruik ik mijn PS4 ook boven op een PC scherm zonder geluidsboxen en plug ik een koptelefoon in mijn controller om het geluid te horen,maar nu kan in niet meer chatten.
Hoe kan ik dit oplossen,wil graag chatten en het geluid tegelijk beluister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

DoubleDutch schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:42:
Eerder gebruikte ik mijn PS4 benden op mijn 42" tv waar het geluid uit kwam en gebruikte ik mijn bijgeleverde oortje om te chatten tijdens het spelen.
Nu gebruik ik mijn PS4 ook boven op een PC scherm zonder geluidsboxen en plug ik een koptelefoon in mijn controller om het geluid te horen,maar nu kan in niet meer chatten.
Er zit geen microfoon in de andere koptelefoon?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:07
Is het niet dat je op je controller de ps4 knop ingedrukt moet blijven houden en dan bij audio je setting omzetten van 'chat' naar 'all audio'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk niet dat het beide kan. Headset kopen met mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-10 00:16
bram1984 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:04:
[...]

Denk niet dat het beide kan. Headset kopen met mic.
Kan zeker beide. Ik gebruik ook een gaming monitor, al jaren met een Turtlebeach headset. Audio uitvoer naar koptelefoon moet je op 'Alle Audio' zetten. Dan wordt zowel chat als game sound doorgegeven naar de koptelefoon/headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
b.o.n.s schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:50:
[...]

Is het niet dat je op je controller de ps4 knop ingedrukt moet blijven houden en dan bij audio je setting omzetten van 'chat' naar 'all audio'?
Dit. check je instellingen van je PS4 > alle audio moet zeker via dat oortje kunnen. Je mist alleen stereogeluid :(

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:55
Kan al met je oordopjes van je iphone. Gewoon op all audio zetten en je hoort game en chat door je dopjes. Terugpraten kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
ChrisLNFF schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:31:
Kan al met je oordopjes van je iphone. Gewoon op all audio zetten en je hoort game en chat door je dopjes. Terugpraten kan ook.
Dat scheelt dan weer een in-ear headset van 80 euro van Sony :+ De iPhone headset is maar 16 euro zag ik :D

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat blijft de ps4 toch knullig met internet gebruik zeg.. sinds de laatste patch kan ik bijvoorbeeld geen twitch meer kijken full screen. :s Als ik de stream die ik bekijk groter maakt dan krijg ik een kleiner beeld links boven ipv beeldvullend zoals vóór de laatste patch, snap er niets van. Twitch app is er nog niet toch? Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Pepper92 schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:12:
[...]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind het touchpad erg goed werken voor het toetsenbord, ik heb nog nooit zo snel getypt op een console.
Thanks voor de tip! Nooit geweten, eens proberen hoeveel relaxter dat 'typt'...
Zonder jouw post was het nooit in me opgekomen dat deze optie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:35:
Wat blijft de ps4 toch knullig met internet gebruik zeg.. sinds de laatste patch kan ik bijvoorbeeld geen twitch meer kijken full screen. :s Als ik de stream die ik bekijk groter maakt dan krijg ik een kleiner beeld links boven ipv beeldvullend zoals vóór de laatste patch, snap er niets van. Twitch app is er nog niet toch? Meer mensen die dit hebben?
Twitch app staat in de USA store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:16:
[...]

Kan zeker beide. Ik gebruik ook een gaming monitor, al jaren met een Turtlebeach headset. Audio uitvoer naar koptelefoon moet je op 'Alle Audio' zetten. Dan wordt zowel chat als game sound doorgegeven naar de koptelefoon/headset.
Dus je headset hangt in je controller, en je gebruikt separaat de mic op het meegeleverde oortje van Sony? Waar plug je het oortje dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-10 11:17

Griffin

Is mythical

ralph075 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:38:
[...]

Thanks voor de tip! Nooit geweten, eens proberen hoeveel relaxter dat 'typt'...
Zonder jouw post was het nooit in me opgekomen dat deze optie er is.
Volgens mij kan je ook gewoon de PSN app voor android oid downloaden en connecten. Daarna kan je op die manier typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Star Wars Battlefront, The Crew: Wild Run, more. Full details:

http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CUA_HMZUsAAS-05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:12:
PlayStation NL ‏

Ontdek de games:

[afbeelding]
zijn dezelfde als vorige week, hoop wel dat ze er morgen nog een paar bij gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Griffin schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:03:
[...]

Volgens mij kan je ook gewoon de PSN app voor android oid downloaden en connecten. Daarna kan je op die manier typen.
Ja, weet ik, maar die app is wel weer redelijk traaagg... dus als het met de touchpad van de controller makkelijk gaat, is dat nog steeds een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
djmelvee schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:16:
[...]

Dit wilde ik even horen,dus je hoort gewoon stereo geluid over je koptelefoon en je kunt je vrienden ook horen chatten?
Hoe hoor je dit,valt het geluid van het spel weg als iemand tegen je praat of hoor je gewoon beide?

Bvd. Marko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
[quote]Verder als je zo de reviews leest, hameren ze enorm op de content, terwijl andere shooters niet zo heel veel meer maps hebben. En ik heb sterk het idee dat ze de game eigenlijk geen kans hebben gegeven. Alsof ze een epische singleplayer hadden verwacht en puur omdat die er niet in zit, een negatief cijfer geven. Ze meten met twee maten.
[/quote[

Uhm wat een onzin. Het spel kost 60 euro, heeft niet enorm veel content voor een multiplayer only shooter. Je zou zeggen omdat er geen single player is, dat ze HAM zouden gaan op de multiplayer content.

En dat hebben ze ook gedaan, meer dan de helft ( 16 MP maps, meerdere game modes ) zitten echter achter een paywall van 50 euro ( season pass ).

Dat is de grootste reden dat de reviewers vinden dat de content die geboden word voor 60 euro te weinig is.

Als je dit vergelijkt met bijvoorbeeld Black Ops 3 ( ook al zou je niet van COD houden ), dan zit daar een dikke dubbele SP campaign in die na het uitspelen nog volledig anders is. Die campaign kan je in splitscreen of met 4 mensen online doen.

Daarnaast heb je nog andere game modes die veel bieden, en een enorm uitgebreide multiplayer. SWBF lijkt een vrij casual shooter, er zit te weinig diepgang in het unlock systeem.

Ik vond de beta wel erg tof imo, ik pik hem volgend jaar wel op als die season pass voor 10/20 euro word verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
DoubleDutch schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:33:
[...]

Dit wilde ik even horen,dus je hoort gewoon stereo geluid over je koptelefoon en je kunt je vrienden ook horen chatten?
Hoe hoor je dit,valt het geluid van het spel weg als iemand tegen je praat of hoor je gewoon beide?

Bvd. Marko
Je hoort het tegelijk, je kan instellen hoe hard je het chat geluid wil hebben tov het game geluid.
In ieder geval als je chat in een party buiten de game om.
Als je ingame chat gebruikt zal het afhangen van het spel lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
jongf7 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:36:
[...]

Je hoort het tegelijk, je kan instellen hoe hard je het chat geluid wil hebben tov het game geluid.
In ieder geval als je chat in een party buiten de game om.
Als je ingame chat gebruikt zal het afhangen van het spel lijkt me.
Ok bedankt,ga opzoek naar een goede headset. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
bram1984 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:01:
[...]

Dus je headset hangt in je controller, en je gebruikt separaat de mic op het meegeleverde oortje van Sony? Waar plug je het oortje dan in?
In mijn geval is het optical. TurtleBeach he.. ;)

Maar als ik via mijn speakers geluid wil hebben knal ik mijn 3,5mm jack gewoon in mijn controller en hoor ik alle audio via mijn controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 09:56
Ik gebruik gewoon mijn beats solo wireless ( dan wel met 3,5 kabel)
En dat werkt perfect de microfoon werkt ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat komt door Destiny, niet je controller :+. Er is namelijk een cooldown op sprinten. Na paar keer sprinten, of een hele lange sprint, kan je even niet sprinten. Er is geen balk die dat laat zien (na ruim een jaar nog steeds niet even ingebouwd), maar er is dus zeker wel een cooldown ;) Dat hij niet meer sprint komt dus door de game mechanics, heeft niks met je controller te maken.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer lekker begonnen met wat PS3 games te spelen.
Heb er eventjes een 5tal aangeschaft.

Nu begonnen met Deus ex, vermaak me er alweer prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Deus Ex: Human Revolution is dan ook een zeer goede game :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:34:
Weer lekker begonnen met wat PS3 games te spelen.
Heb er eventjes een 5tal aangeschaft.

Nu begonnen met Deus ex, vermaak me er alweer prima mee.
Het is dat ik het niet kan maken tegenover die tientalle games die nog niet eens uit het plastic zijn gehaald anders zou ik die game nog wel een 2e keer doorlopen :) Echt een topgame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:05
Over de headset via de controller: Ik wil Mijn PS4 aansluiten op mijn monitor maar die heeft helaas geen audio uit naar mijn speakerset (Logitech Z-3). Nu zat ik te kijken naar een oplossing om de optische uitgang om te zetten naar analoog maar die kastjes zijn ontzettend duur. Via mijn controller liever niet want dat vind ik niet zo handig ivm volume etc. Als het naar de aux-in gaat van mijn speakers kan ik gewoon daar het volume mee bedienen.
Voorbeelden:
https://www.kabeltje.com/...=clear&le_connector_b=329
http://www.allekabels.nl/...hdmi-audio-extractor.html

Of zou ik ook gewoon een toslink => 3,5mm jack kunnen gebruiken en de geluidsinstellingen van de PS4 op stereo zetten?
Zoiets: http://www.allekabels.nl/...el-toslink-mini-jack.html
Of gaat mijn speakersetje dat niet begrijpen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Via de aansluiting op de controler kan je in het menu het volume ook veranderen hoor

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ja, maar dan moet ik steeds een menu is. Vind het prettiger om gewoon aan de knop te draaien :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Vrijdag schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:21:
Of zou ik ook gewoon een toslink => 3,5mm jack kunnen gebruiken en de geluidsinstellingen van de PS4 op stereo zetten?
Zoiets: http://www.allekabels.nl/...el-toslink-mini-jack.html
Of gaat mijn speakersetje dat niet begrijpen?
Dit gaat denk ik niet werken. Signaal blijft digitaal en wat jij wil is analoog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
ToFast schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:28:
[...]

Dit gaat denk ik niet werken. Signaal blijft digitaal en wat jij wil is analoog..
Balen, dan moet ik toch maar zo'n omvormer. Of eens kijken welke koptelefoons wel lekker werken aan de controller. Spraak hoeft van mij verder niet, gaat me alleen om het geluid.

Hmm, ik denk dat ik gewoon voor deze oplossing ga: http://www.allekabels.nl/...chcoaxiaal-naar-tulp.html

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 17-11-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 07:39
Kan je op de ps4 een willekeurige Bluetooth headset aansluiten? Heb een goede voor audio en zou die wel willen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:07
jaydenjarno schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:54:
Kan je op de ps4 een willekeurige Bluetooth headset aansluiten? Heb een goede voor audio en zou die wel willen gebruiken
Nee dat is niet zo makkelijk, in die zin: het gaat niet altijd.
Beste even googlen op type + ps4 compatible om zekerheid te krijgen.
Of natuurlijk beste tip die er is, probeer het bij een kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:54:
Als je met audio muziek bedoelt: verwacht er niet al teveel van, als het al werkt. Kun je beter een surround headset halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Ondanks de slechte cijfers is COD:BO3 volgens mij erg populair. Ik had mjn exemplaar op Marktplaats staan voor € 40,00 en had binnen een uur 24 reacties met biedingen tot en met € 46,00. Echter ben ik door twee vrienden overgehaald om hem toch te houden (ik had hem via de AH, actie voor € 30,00), opzicht is het wel 'gezellig' voor een paar avonden. Fallout 4 heb ik wel verkocht, de 75 uur (met uitloop naar 100 uur, als je dromerig rondzwerft) die het ongeveer minimaal kost om de game te platinum'en heb ik momenteel gewoon niet. Tegen die tijd dat ik wel tijd heb en mijn backlog weg hebt, ligt die game overal in de budgetbakken.

Nu nog over SW: Battlefront nadenken (pre-order houden of annuleren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:12:
PlayStation NL ‏

Ontdek de games:

[afbeelding]
Nice was 3 weken op vakantie dus nu kan ik nog net even Unity meepakken. Kijken of de game echt beter is geworden na al dat gezeik. (Na Fallout that is :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op woensdag 18 november 2015 @ 01:23:
[...]

Nice was 3 weken op vakantie dus nu kan ik nog net even Unity meepakken. Kijken of de game echt beter is geworden na al dat gezeik. (Na Fallout that is :+ )
Heb ik eventueel ook op disc voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Pff mensen die veel games kopen en ook tijd hebben om te spelen, hier niet de mogelijkheid om elke game maar te komen en laat staan te spelen.
Heb nu alleen MGS5 en speel misschien 3 uur per week (dus daar doe ik nog wel even over). Met kerst waarschijnlijk 2e controller + LBP3 + BOPS3 halen, dan ben ik helemaal nog wel even zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezzid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 13:00
Griffin schreef op woensdag 18 november 2015 @ 07:42:
Pff mensen die veel games kopen en ook tijd hebben om te spelen, hier niet de mogelijkheid om elke game maar te komen en laat staan te spelen.
Heb nu alleen MGS5 en speel misschien 3 uur per week (dus daar doe ik nog wel even over). Met kerst waarschijnlijk 2e controller + LBP3 + BOPS3 halen, dan ben ik helemaal nog wel even zoet.
Black Ops 3 op 1 beeld vind ik heel leuk en mooi, maar als je splitscreen doet id het echt belachelijk lelijk en zijn er zelfs zwarte balken aan de zijkant haha, voor 1 speler wel top.

Heeft iemand hier ook last van: Als mn PS4 in t homescreen staat maakt hij een gek geluid, zodra ik een spel of applicatie opstart gaat dat geluid weg, een soort stil geratel. Nu heb ik dan wel verwende oren maar t valt me wel elke keer weer op en vroeg me af of elke PS4 dit heeft of alleen mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Mezzid schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:01:
[...]

Black Ops 3 op 1 beeld vind ik heel leuk en mooi, maar als je splitscreen doet id het echt belachelijk lelijk en zijn er zelfs zwarte balken aan de zijkant haha, voor 1 speler wel top.
BOPS3 word niet splitscreen gedaan, alleen LBP3 want die wil de vrouw wel graag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Laatst online: 18-12-2021
Hallo iedereen,

Ik heb twee vraagjes omtrent accessoires voor de PS4. Ik heb namelijk de Gold Wireless Headset van Sony. Ik lees overal op internet (inclusief op Tweakers zelf) dat dit over het algemeen als een van de betere headsets voor de ps4 wordt bevonden. Nu deel ik die gedachten niet geheel... Ik denk dat het echt aan mij ligt maar ik vind het geluid wel oké van de headset maar ook echt niet meer dan dat. Nu is mijn vraag dus ook of er headsets zijn voor rond de 100 euro die beter zijn dan die Gold of dat het verschil zo minimaal gaat zijn dat het de investering niet waard is.

Een tweede vraag gaat over de scuf controller. Ik twijfel namelijk om er eentje aan te schaffen. Ik zou hem willen hebben voor het spel Black Ops 3 maar zal ik daar als semi casual gamer met een KD van plusminus 1.00 veel van merken of is het ook beter om wederom dit product te laten schieten. Ik heb in het verleden behoorlijk wat impulsaankopen gedaan en ik wil dat echt niet meer hebben. Ik hoor graag jullie meningen!

MVG,

Tycho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Tycho500 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:43:
Ik heb twee vraagjes omtrent accessoires voor de PS4. Ik heb namelijk de Gold Wireless Headset van Sony. Ik lees overal op internet (inclusief op Tweakers zelf) dat dit over het algemeen als een van de betere headsets voor de ps4 wordt bevonden. Nu deel ik die gedachten niet geheel... Ik denk dat het echt aan mij ligt maar ik vind het geluid wel oké van de headset maar ook echt niet meer dan dat. Nu is mijn vraag dus ook of er headsets zijn voor rond de 100 euro die beter zijn dan die Gold of dat het verschil zo minimaal gaat zijn dat het de investering niet waard is.
Turtle Beach Stealth 500p. Zeer tevreden over, sublieme geluidskwaliteit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:41
Hallo iedereen,

MVG,

Tycho
Waarom deel je die gedachte niet? Is misschien handig om aan te geven wat je er niet goed aan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hallo iedereen,

Een tweede vraag gaat over de scuf controller. Ik twijfel namelijk om er eentje aan te schaffen. Ik zou hem willen hebben voor het spel Black Ops 3 maar zal ik daar als semi casual gamer met een KD van plusminus 1.00 veel van merken of is het ook beter om wederom dit product te laten schieten. Ik heb in het verleden behoorlijk wat impulsaankopen gedaan en ik wil dat echt niet meer hebben. Ik hoor graag jullie meningen!

MVG,

Tycho
Is al vaker langsgekomen vanuit mijzelf: ik heb de PS3 voorganger en heb beide naast elkaar getest in verschillende games met verschillende EQ profielen en het geluid (maximale volume en bass) valt inderdaad zeer tegen. Ik heb de Gold weer teruggestuurd naar Bol.com. Het ding is alleen niet meer in productie, maar zo te zien heeft Amazon.de 'm nog wel.

pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
bram1984 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:03:
[...]

Is al vaker langsgekomen vanuit mijzelf: ik heb de PS3 voorganger en heb beide naast elkaar getest in verschillende games met verschillende EQ profielen en het geluid (maximale volume en bass) valt inderdaad zeer tegen. Ik heb de Gold weer teruggestuurd naar Bol.com. Het ding is alleen niet meer in productie, maar zo te zien heeft Amazon.de 'm nog wel.

pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1
Hij heeft het over de PS4 versie... ;)

Zelf heb ik de PS4 versie, en voor dat geld is er geen betere draadloze te koop lijkt mij.

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 18-11-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:30

JSchut

.....

Nieuwe deals later vandaag. Onder andere: Far Cry 4, NBA Live 16 en Lego Jurassic World.

Ook heel veel DLC.

Wat ik erg interessant vind is de Driveclub Season Pass -50%.

http://blog.eu.playstatio...1&adbpl=tw&adbpr=36969785

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:48
JSchut schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:13:
Nieuwe deals later vandaag. Onder andere: Far Cry 4, NBA Live 16 en Lego Jurassic World.

Ook heel veel DLC.

Wat ik erg interessant vind is de Driveclub Season Pass -50%.

Far Cry 4 heb ik vorige week opgepikt voor 30E bij de intertorys, beter een week kunnen wachten zie ik. Aan de andere kant heb ik het spel nu wel kunnen spelen tot Fallout 4 er was

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Laatst online: 22:10
Svennie schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:28:
[...]

Far Cry 4 heb ik vorige week opgepikt voor 30E bij de intertorys, beter een week kunnen wachten zie ik. Aan de andere kant heb ik het spel nu wel kunnen spelen tot Fallout 4 er was
:X Farcry 4 afgelopen zaterdag bij bol gekocht voor €18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 2TB launch PS4 gaat in de verkoop op marktplaats.

Nu ben ik de PS4 aan het initialiseren waar die al sinds vanochtend 6.30 mee bezig is.
Nog een half uur en dan is ie klaar, waarschijnlijk moet ik de firmware er nog opnieuw opzetten.

Van te voren de PS4 even gedeactiveerd.

Morgen krijg ik de 1TB cuh 1200 PS4 met Battlefront.

Battlefront gaat in seal ook op marktplaats.

Morgen de nieuwe PS4 weer instellen en als eerste Battlefront downloaden
en dan kan het game feest beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:48
Jero_B schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:30:
[...]

:X Farcry 4 afgelopen zaterdag bij bol gekocht voor €18
nice, 2e hands? nieuw is die 27.99 op het moment.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

baronruud schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:10:
[...]

Hij heeft het over de PS4 versie... ;)

Zelf heb ik de PS4 versie, en voor dat geld is er geen betere draadloze te koop lijkt mij.
Bram ook :)

Hij vergelijkt de ps4 versie met de ps3 versie. Heb zelf ook de PS3 variant, erg tevreden mee!

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:26
Hallo iedereen,

MVG,

Tycho
Hangt er vanaf wat je wilt. Draadloos heb je compleet andere geluidskwaliteit als wanneer je de koptelefoon bedraad aansluit.
Het feit dat je hem bedraad kunt gebruiken, is iets wat je wel mee moet nemen in je overweging.

Ik wissel zelf met mn Gold wel tussen bedraad en draadloos. Meer als ik chat gebruik ik bedraad en bij single player bedraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Laatst online: 22:10
Svennie schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:32:
[...]

nice, 2e hands? nieuw is die 27.99 op het moment.
Nieuw ja, was een dagaanbieding en de vrouw had toevallig ook wat nodig dus geen verzendkosten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:32:

Nu ben ik de PS4 aan het initialiseren waar die al sinds vanochtend 6.30 mee bezig is.
Nog een half uur en dan is ie klaar, waarschijnlijk moet ik de firmware er nog opnieuw opzetten.

Waarom zo moeilijk doen? Je kon ook gewoon de HDD's wisselen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Kashika schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:35:
[...]

Hangt er vanaf wat je wilt. Draadloos heb je compleet andere geluidskwaliteit als wanneer je de koptelefoon bedraad aansluit.
Het feit dat je hem bedraad kunt gebruiken, is iets wat je wel mee moet nemen in je overweging.

Ik wissel zelf met mn Gold wel tussen bedraad en draadloos. Meer als ik chat gebruik ik bedraad en bij single player bedraad.
Het maakt mij vrij weinig uit of hij bedraad is of niet. Heb zelf liever bedraad maar had destijds een draadloze headset nodig omdat ik op een pc monitor speelde (kon ik geen speakers of wat dan ook op aansluiten) maar ben altijd van de headsets met draad ivm audio kwaliteit en het niet hoeven op te laden van headsets.

Even over de geluidskwaliteit, ik vind het vrij lastig om te omschrijven wat er voor mij niet goed aan is, het is niet heel slecht ofzo maar het voelt niet heel gelaagd ofzo, beetje oppervlakkig. Bovendien vind ik de 7.1 surround technologie die er in zit echt uitermate slecht, ik hoor totaal niet waar enemies vandaan komen of wat dan ook. Heb dus ook altijd met de stereo functie gespeeld omdat ik dan de richting van de enemies beter kan bepalen, bovendien drukken de oorschelpen iets te veel op mijn oren waardoor hij niet heel comfortabel zit. Zat er wel over na te denken om misschien een TB te kopen omdat zij nu die cashback actie hebben. Het is voor mij voornamelijk belangrijk dat de geluidskwaliteit beter wordt, want als het allemaal heel vergelijkbaar is met die Gold die ik nu heb ga ik niet nog eens 100 euro neerleggen.

EDIT: Zie nu deze: http://www.gamingheadsets...beach-ear-force-px24.html iemand die hier iets over kan vertellen?

[ Voor 4% gewijzigd door Tycho500 op 18-11-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
fonsmeister schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:34:
[...]

Bram ook :)

Hij vergelijkt de ps4 versie met de ps3 versie. Heb zelf ook de PS3 variant, erg tevreden mee!
Waarom zou je dan zeggen dat de PS3 versie niet meer in productie is en nog wel te koop is bij Amazon terwijl Tycho500 het over de PS4 versie heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New discounts kick off today on PS Store: Dark Souls II, Far Cry 4, DLC deals, more:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CUFfdDyUAAUMcH-.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Tycho500 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:45:
[...]

Het maakt mij vrij weinig uit of hij bedraad is of niet. Heb zelf liever bedraad maar had destijds een draadloze headset nodig omdat ik op een pc monitor speelde (kon ik geen speakers of wat dan ook op aansluiten) maar ben altijd van de headsets met draad ivm audio kwaliteit en het niet hoeven op te laden van headsets.

Even over de geluidskwaliteit, ik vind het vrij lastig om te omschrijven wat er voor mij niet goed aan is, het is niet heel slecht ofzo maar het voelt niet heel gelaagd ofzo, beetje oppervlakkig. Bovendien vind ik de 7.1 surround technologie die er in zit echt uitermate slecht, ik hoor totaal niet waar enemies vandaan komen of wat dan ook. Heb dus ook altijd met de stereo functie gespeeld omdat ik dan de richting van de enemies beter kan bepalen, bovendien drukken de oorschelpen iets te veel op mijn oren waardoor hij niet heel comfortabel zit. Zat er wel over na te denken om misschien een TB te kopen omdat zij nu die cashback actie hebben. Het is voor mij voornamelijk belangrijk dat de geluidskwaliteit beter wordt, want als het allemaal heel vergelijkbaar is met die Gold die ik nu heb ga ik niet nog eens 100 euro neerleggen.

EDIT: Zie nu deze: http://www.gamingheadsets...beach-ear-force-px24.html iemand die hier iets over kan vertellen?
oh ik vind de surround functie best goed eigenlijk. Ik gebruik de Destiny preset en heb eigenlijk nooit problemen om te horen waar wat vandaan komt.

Je kunt surround alleen draadloos gebruiken. Misschien even rondspelen met de settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:04:
PlayStation Europe ‏

New discounts kick off today on PS Store: Dark Souls II, Far Cry 4, DLC deals, more:

[afbeelding]
Spuit elf :+
Kijk eens een pagina terug ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Kashika schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:31:
[...]

oh ik vind de surround functie best goed eigenlijk. Ik gebruik de Destiny preset en heb eigenlijk nooit problemen om te horen waar wat vandaan komt.

Je kunt surround alleen draadloos gebruiken. Misschien even rondspelen met de settings?
Wat bedoel je met draadloos gebruiken? Die headset is toch sowieso draadloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:46:
Spuit elf :+
Kijk eens een pagina terug ;)
Mijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
geeft niet dennis, toch weer een extra post gescoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Tycho500 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:51:
[...]

Wat bedoel je met draadloos gebruiken? Die headset is toch sowieso draadloos?
Zit ook een kabel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Enige kabel die ik heb is een micro usb kabel om hem op te laden, bedoel je die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Tycho500 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:06:
[...]

Enige kabel die ik heb is een micro usb kabel om hem op te laden, bedoel je die dan?
Nee. Je hebt ook een zwart zakje gekregen waar een dubbele 3,5mm kabel inzit.
Weinig mensen realiseren dit zich :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 23:20
SD5k schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:43:
[...]

Waarom zo moeilijk doen? Je kon ook gewoon de HDD's wisselen toch?
Waarschijnlijk vanwege de verbeteringen die ze in deze review belichten: http://www.eurogamer.net/...cuh-1200-c-chassis-review

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
DigitalError schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:08:
[...]

geeft niet dennis, toch weer een extra post gescoord ;)
Ja, zoveel mogelijk posten om maar hoog in de karmalijst te komen.... ;)
Doet ie het hierboven weer!

(shit, doe ik het ook :o )

[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 18-11-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:03:
Waarschijnlijk vanwege de verbeteringen die ze in deze review belichten: http://www.eurogamer.net/...cuh-1200-c-chassis-review
Precies:

Energie zuiniger.
Minder lawaai.
De rest van de verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:32:

Wat is de reden dat je Battlefront disc verkoopt en dan Battlefront download? Je kan toch ook gewoon de disc variant gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:39:
Wat is de reden dat je Battlefront disc verkoopt en dan Battlefront download? Je kan toch ook gewoon de disc variant gebruiken?
Battlefront had ik al gedownload en betaald via de NL PSStore.

Ik ben helemaal digitaal gegaan deze generatie.

Ghosts, Rock Band 4 en Battlefront heb ik op disc en die gaan de verkoop in.

Ghosts had ik op launch day, Rock Band 4 kreeg ik bij de gitaar en Battlefront
krijg ik morgen bij de nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:58
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:46:
[...]

Ik ben helemaal digitaal gegaan deze generatie.

Ghosts, Rock Band 4 en Battlefront heb ik op disc en die gaan de verkoop in.

Ghosts had ik op launch day, Rock Band 4 kreeg ik bij de gitaar en Battlefront
krijg ik morgen bij de nieuwe console.
Ik ga enkel digitaal voor games die voor een mooi prijsje op de Playstation Store staan (zoals Battlefield 4/Hardline), nieuw vind ik persoonlijk de prijs er over (70 euro voor de normale editie van Battlefront 8)7 terwijl die voor 55 euro fysiek in de winkel te koop staat).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:46:
[...]

Sense it makes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefront had ik na de beta meteen digitaal gepreordered in de NL PSstore.

Ik wil digitaal blijven vanwege een dan stille PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

De PS4 laadt maar weinig van de disc naar mijn weten, bijna elke game wordt op de HDD geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:16:
[...]

Battlefront had ik na de beta meteen digitaal gepreordered in de NL PSstore.

Ik wil digitaal blijven vanwege een dan stille PS4.
Dat is BS :P .

Ik heb ook alles digitaal, maar bij sommige games(vooral the witcher) dan maakt die af en toe echt een herrie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:32:
De PS4 laadt maar weinig van de disc naar mijn weten, bijna elke game wordt op de HDD geïnstalleerd.
*bijna

ALLE games worden standaard geinstalleerd, je hebt geeneens een keus ;). Daarnaast stopt de disc met draaien na de controle, dus na een minuut ofzo stopt ie al met draaien. Ik zeg niet dat het geen verstandige keus is overigens, iedereen moet het zelf weten. Maar digitaal vs disc maakt geen enkel verschil uit als het gaat om geluidsproductie tijdens gamen. Wilde dat ff ophelderen :)

Overigens heb ik al mijn games ook digitaal. Echter koop ik ze niet voor €70, maar gemiddeld voor $30 vanwege account sharing. Dus in mijn geval: stuk goedkoper + gemakzucht.

[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 18-11-2015 16:37 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ASNNetworks schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:35:
[...]

*bijna

ALLE games worden standaard geinstalleerd, je hebt geeneens een keus ;). Daarnaast stopt de disc met draaien na de controle, dus na een minuut ofzo stopt ie al met draaien. Ik zeg niet dat het geen verstandige keus is overigens, iedereen moet het zelf weten. Maar digitaal vs disc maakt geen enkel verschil uit als het gaat om geluidsproductie tijdens gamen. Wilde dat ff ophelderen :)

Overigens heb ik al mijn games ook digitaal. Echter koop ik ze niet voor €70, maar gemiddeld voor $30 vanwege account sharing. Dus in mijn geval: stuk goedkoper + gemakzucht.
Dat vermoeden had ik al, maar ik wilde me voorzichtig uitdrukken. :)

Ik koop games alleen digitaal in sales zolang nieuwe games in de winkel goedkoper zijn dan in de PSN store. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik misschien 2 games per jaar op de dag van release koop, vroeger deed ik dat een stuk vaker maar m'n backlog bleef op die manier maar groter worden, beetje zonde van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:32:
Dat is BS :P .

Ik heb ook alles digitaal, maar bij sommige games(vooral the witcher) dan maakt die af en toe echt een herrie ;)
Disc spin maakt ook herrie.

Ik heb een cuh1200 besteld om onder andere minder herrie te hebben
vergeleken met de launch PS4 die ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baronruud schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:46:
[...]

Waarom zou je dan zeggen dat de PS3 versie niet meer in productie is en nog wel te koop is bij Amazon terwijl Tycho500 het over de PS4 versie heeft...
De PS3 versie werkt ook op de PS4 en levert dus tot mijn grote verbazing (veel) betere prestaties.

Het kan toch dat Amazon.de nog wat voorraad heeft liggen? Is toch niets geks aan? Is echter de enige die 'm nog aanbiedt. Dus waarschijnlijk EOL, wat ook niet gek is, aangezien de Gold de directe opvolger is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

"Resident Evil: Revelations 2 episode 1 voor de PS4 nu gratis te downloaden"

bron: http://www.psx-sense.nl/2...-nu-gratis-te-downloaden/

Ik heb het spel op de PS4 helemaal uitgespeeld en het is een echte aanrader.
Pagina: 1 ... 29 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link