Unmechanical Extended uitgespeeld, net begonnen met Magicka 2, best een toffe game.
Ik ben na 6 maanden uit huis weg geweest te zijn (naar buitenland) weer terug en kan ook weer van mn PS4 gebruikmaken!
Was nog met the order bezig daar ben ik nu mee verder gegaan (chapter X ben ik nu). Wel een aardig spel maar moet het vooral van z'n looks hebben en de cutscenes. De gameplay is behoorlijk repetitief en vol quick time events.
Daarnaast voor 30 euro the witcher 3 gekocht via VA en ook voor 30 euro mn GTA V verkocht via MP. Ben erg benieuwd met al die positieve reviews!
Ten slotte ook bij de Mediamarkt black ops III besteld. Maakt me niet uit als ik hem niet op de releasedag heb want heb voorlopig nog genoeg te spelen.
Wat zijn de PS plus games die ik sowieso nog moet spelen van de afgelopen maanden (heb uiteraard omdat mn psplus account doorliep netjes alles gekocht elke maand via de website)? Rocket leauge heb ik uiteraard al gespeeld
.
Wordt een mooi gaming najaar voor mij
Was nog met the order bezig daar ben ik nu mee verder gegaan (chapter X ben ik nu). Wel een aardig spel maar moet het vooral van z'n looks hebben en de cutscenes. De gameplay is behoorlijk repetitief en vol quick time events.
Daarnaast voor 30 euro the witcher 3 gekocht via VA en ook voor 30 euro mn GTA V verkocht via MP. Ben erg benieuwd met al die positieve reviews!
Ten slotte ook bij de Mediamarkt black ops III besteld. Maakt me niet uit als ik hem niet op de releasedag heb want heb voorlopig nog genoeg te spelen.
Wat zijn de PS plus games die ik sowieso nog moet spelen van de afgelopen maanden (heb uiteraard omdat mn psplus account doorliep netjes alles gekocht elke maand via de website)? Rocket leauge heb ik uiteraard al gespeeld
Wordt een mooi gaming najaar voor mij
[ Voor 5% gewijzigd door Bartske op 04-11-2015 17:31 ]
power_user schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:26:
Ik heb gisteren een €`100-biljet overgenomen van de buren voor 60 euro..
Een uur later had ik hem alweer verkocht op marktplaats voor 150 ..
Toch wel lekker zulke deals.
Heb er zelf 2 liggen thuis(1 nog gloednieuw in m'n pikachu portomonee, maar die ligt als "reserve").
Muntjes doe ik niet meer aan.
Ik heb nog dozen vol staan met guldens en dukaten omdat het me leuk leek om alles te verzamelen.
Nu zit je er maar mee...
Dus lekker alles pinnen!
Ik heb zoveel problemen gehad met de gulden, ik heb er 70 miljard gehad in totaal.
Dus ik dacht bij mijzelf.
Laat ik een extra €100 - biljet halen zodat ik lekker kan blijven uitgeven zodra die kapot gaat![]()
Ik had ooit een mooi wit stapeltje 100 euro - biljetten...
Maar die ligt nog steeds in 1000 stukjes...(Iets met van de trap af laten vallen waar het niet zo goed tegen kan)
Kwam mijn reserve 100 euro(die nu mijn main is) goed van pas
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik zie vandaag ergens voorbij komen dat Playstation Now allemaal oude PS3 games heeft. Zit dat PS Now ergens verstopt in de Playstation Store want het is me nog niet gelukt om het te vinden. Of is het helemaal niet beschikbaar in Europa?
Nope, (nog) niet beschikbaar in Europa, enkel een gesloten beta, maar op een US account werkt het wel.Navuri schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:56:
Ik zie vandaag ergens voorbij komen dat Playstation Now allemaal oude PS3 games heeft. Zit dat PS Now ergens verstopt in de Playstation Store want het is me nog niet gelukt om het te vinden. Of is het helemaal niet beschikbaar in Europa?
Is het in UK nog steeds in beta dan? Dacht dat het namelijk daar ook gewoon beschikbaar is.ralph075 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:10:
[...]
Nope, (nog) niet beschikbaar in Europa, enkel een gesloten beta, maar op een US account werkt het wel.
Las vandaag (op de frontpage in het bericht over 250 extra spellen in Now) dat het in Europa nog steeds beta is....
Heb het gewoon voor waar aangenomen
Het is inderdaad nog beta maar in UK is het een open betaralph075 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:20:
Las vandaag (op de frontpage in het bericht over 250 extra spellen in Now) dat het in Europa nog steeds beta is....
Ik wilde net na een tijdje TLOU opstarten, maar elke keer als ik op het splashscreen met Joel en Ellie kom loopt alles vast. Als ik dan de PS4 probeer te resetten krijg je 3 piepjes en een inifinte afsluit loop. Heeft iemand hier een fix voor, behalve heel TLOU opnieuw installeren?
Waarom wil je niet opnieuw installeren? Je saves staan daar los van.
Ik heb exact hetzelfde gehad, mogelijk is het door de update naar 3.0 ontstaan. Ik heb op internet naar oplossingen gezocht en een aantal dingen geprobeerd, maar uiteindelijk het enige dat hielp was de game opnieuw installeren. Voordat je dat doet, check even of je saves daadwerkelijk online staan. Dat stonden ze bij mij wel, maar achteraf bleek de DLC save wel corrupt te zijn.kaanmijo schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:57:
Ik wilde net na een tijdje TLOU opstarten, maar elke keer als ik op het splashscreen met Joel en Ellie kom loopt alles vast. Als ik dan de PS4 probeer te resetten krijg je 3 piepjes en een inifinte afsluit loop. Heeft iemand hier een fix voor, behalve heel TLOU opnieuw installeren?
Omdat dat bij mij dus niet heeft geholpenbram1984 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:59:
Waarom wil je niet opnieuw installeren? Je saves staan daar los van.
- Edit
Schijnbaar moest de database opnieuw opgebouwd worden, want op de een of andere magische manier werkt 'ie nu weer.
[ Voor 21% gewijzigd door kaanmijo op 04-11-2015 20:21 ]
Ik had toch wel een uncharted gevoel eraan overgehouden (meer qua mechanics,limitaties,graphics stijl)
Tuurlijk is het een totaal ander spel.
Maar je merkt wel dat het vandezelfde studio en misschien zelfs de zelfde engine is gebruikt.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Slaapje op 04-11-2015 20:55 ]
To dare is to do
Mensen aanwezig die een Vita en remote play gebruiken ?
zit er toch sterk aan te denken om een Vita te kopen zodat ik verder kan gamen als de tv in gebruik is voor wat anders, Playstation TV lijkt me ook wel wat maar daar lees ik nog slechtere verhalen over dan over de Vita (puur remote play gebruik)
zit er toch sterk aan te denken om een Vita te kopen zodat ik verder kan gamen als de tv in gebruik is voor wat anders, Playstation TV lijkt me ook wel wat maar daar lees ik nog slechtere verhalen over dan over de Vita (puur remote play gebruik)
Ik gebruik het regelmatig en ben erg positief verrast moet ik zeggen. Denk dat het per game verschilt maar TLOU heb ik regelmatig een uurtje op de Vita gespeeld als de tv in gebruik was door mijn vrouw en dat ging prima! Ik had al een Vita voordat ik een PS4 heb aangeschaft en vind het persoonlijk een mooie bijkomstigheid dat het zo kancardwizard schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:27:
Heb ik trouwens iets gemist ? zie de Vita bijna nergens meer te koop ? gaat die uit het assortiment ?
Ik gebruik ook regelmatig m'n Vita voor remote play en vind t erg relaxt spelen. Let wel op dat je een goed netwerk hebt (dus geen powerplugs oid), want alle latency ga je merken.cardwizard schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:27:
Net nog DriveClub gespeeld en ik rijd vrij eenvoudig de top 1000 in...
Maar ik speel ook regelmatig Vita-games (voornamelijk Pinball Arcade), dus ik vermaak me er sowieso wel mee!
Ik zou hem dus voor driveclub en metal gear willen gebruiken.....
in het verleden wel eens mooie Vita aanbiedingen laten schieten met de gedachte wat moet ik er mee , en nu is de prijs erg hoog als hij al te koop is
in het verleden wel eens mooie Vita aanbiedingen laten schieten met de gedachte wat moet ik er mee , en nu is de prijs erg hoog als hij al te koop is
Dan heb je andere ervaringen dan ik. Ik vind de Vita en PS-TV net iets te veel vertraging hebben om fast paced games goed mee te spelen. GTA 5, Far Cry 4, racegames - nét te veel delay tussen input en beeld.SqueakyClean schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:35:
[...]
Ik gebruik ook regelmatig m'n Vita voor remote play en vind t erg relaxt spelen. Let wel op dat je een goed netwerk hebt (dus geen powerplugs oid), want alle latency ga je merken.
Net nog DriveClub gespeeld en ik rijd vrij eenvoudig de top 1000 in...
Maar ik speel ook regelmatig Vita-games (voornamelijk Pinball Arcade), dus ik vermaak me er sowieso wel mee!
Oeps ..... Denk koop toch maar even Bloodborne ...... korting voorbij
Ik gebruik tegenwoordig nooit meer Remote Play. Besturing is totaal onnauwkeurig door de beperkingen van de kleine sticks en de latency. Het is handig voor games waarin je moet/kan grinden/farmen (bijv. Bloodborne Echoes farmen of Black Flag kistjes verzamelen), als je niet makkelijk iedere minuut van de dag gelijk achter je PS4 kan kruipen. Maar lekker spelen is anders. Voor shooters hoef je het sowieso niet te gebruiken. Niet te doen.
Idd, ik vind vooral de mapping van de schouderknoppen bij sommige games naar het touchveld aan de achterkant van de Vita niet echt fijn.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik gebruik mijn tablet (Z2 van sony) voor remote play soms.cardwizard schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:27:
Je sluit de controller aan op de tablet via bluetooth en laat alles over het wifi streamen.
Ik heb het alleen met MGS5 getest en dat ging super.
Dat is idd wennen, maar zelfs MGSV lukt prima op de Vita.Conscience NL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 07:33:
Idd, ik vind vooral de mapping van de schouderknoppen bij sommige games naar het touchveld aan de achterkant van de Vita niet echt fijn.
Verder zitten er natuurlijk nadelen aan, zoals geen analoge triggers, soms wat blokkige graphics, kleine pookjes, maar alles went.
Voor de serieuze gamesessies moet je zeker niet via een Vita spelen.
Toch maar s naar een Sony tablet kijken dan...Griffin schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:29:
[...]
Ik gebruik mijn tablet (Z2 van sony) voor remote play soms.
Je sluit de controller aan op de tablet via bluetooth en laat alles over het wifi streamen.
Ik heb het alleen met MGS5 getest en dat ging super.
[ Voor 26% gewijzigd door SqueakyClean op 05-11-2015 08:40 ]
Je kan beter (imo) op marktplaats kijken, daar scoor je een Vita voor rond de €100. Zelf begin van het jaar daar een gevonden (voor €120 inclusief een PS4 camera).cardwizard schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:37:
Ik zou hem dus voor driveclub en metal gear willen gebruiken.....
ik heb gister de noise cancelling oordopjes van m'n vader z'n xperia z2 geprobeerd ( ze hebben een jaar lang ongebruikt in de verpakking gelegen thuis. je hebt echt goed geluid en je hoort omgeving totaal niet. ook al komt dit meer omdat je de oordopjes diep in je oor moet drukken. ze kosten nieuw 60 euro, die vrij lage prijs komt omdat de xperia z2 zelf de software heeft en die niet in de oordopjes zelf zit. ( weet niet hoe het met de oordopjes van de playstation zit) verder heeft m'n zusje ze wel meteen kapot getrokken. maar mijn doel van het verhaal is, als die nieuwe playstation oordopjes van de zelfde kwaliteit zijn, is de prijs echt niet zo gek hoor.
verder weet iemand wanneer de bo3 reviews online komen? ( die van fallout 4 komen maandag)
verder weet iemand wanneer de bo3 reviews online komen? ( die van fallout 4 komen maandag)
Morgen komt ie uit toch?Nieuwevolger schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:32:
Dan zullen morgen ook wel de eerste reviews komen lijkt me.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als je dan toch veel geld uit gaat geven aan headphones...

http://arstechnica.com/ga...e-amp-orpheus-headphones/
55.000 dollar maar...

http://arstechnica.com/ga...e-amp-orpheus-headphones/
55.000 dollar maar...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
PS Vita vind ik achteraf niet zo fijn spelen, inderdaad door de mapping van knoppen naar het touch gedeelte op de achterkant wat niet echt nauwkeurig werkt. Het ding wordt ook weinig gebruikt op dit moment.Exorcist schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:56:
[...]
Dan heb je andere ervaringen dan ik. Ik vind de Vita en PS-TV net iets te veel vertraging hebben om fast paced games goed mee te spelen. GTA 5, Far Cry 4, racegames - nét te veel delay tussen input en beeld.
De PS-TV is een ander verhaal. De kleine van mijn vriendin kan via de PS-TV lekker gebruik maken van mijn PS4 wanneer ik overdag niet thuis ben. Ja, de resolutie is lager en er zal best wat lag zijn ... maar voor hem en hetgeen hij ermee doet (voornamelijk PvZ:GW en Rocket League) ... perfecte oplossing
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Wut?Nieuwevolger schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:32:
verder heeft m'n zusje ze wel meteen kapot getrokken
Geil man

Net Fallout 4 besteld bij de Wehkamp met 5 euro korting die ik nog had, kon toch niet meer wachten!
Net Fallout 4 besteld bij de Wehkamp met 5 euro korting die ik nog had, kon toch niet meer wachten!
[ Voor 78% gewijzigd door BlackEyedAngel op 05-11-2015 10:29 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Nog leuk fallout 4 nieuws: tablets worden ondersteund, als zijnde je pip-boy!BlackEyedAngel schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:28:
Geil man![]()
http://www.xboxnederland....utm_campaign=Headliner.nl
De minigame erin is ook wel grappig
Something under the bed is drooling
beetje moeilijk uit te leggen, maar komt er op neer dat het draadje van het ene oor 10 cm is die van het andere 40 cm, dit krijg je niet meer goed, tenzij je een plakbandje of zo gebruikt. oordopjes waren nog geen 15 minuten uit de doos... ze begon er al meteen aan te trekken.
Ze moet toch eens leren dat ze niet zomaar overal aan moet trekken.Nieuwevolger schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:41:
ze begon er al meteen aan te trekken.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
mmm speel maar lekker met die joystick
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Wehkamp is weer lekker bezig.
Vandaag heb je korting, maar alleen als je een mail hebt gehad met code. En dan zijn er ook nog codes voor €5 en €10 korting.
Ik lees dat mensen die jaren niks hebben besteld een code voor €10 hebben gekregen en mensen die vaak bestellen de mail niet hebben gehad.
Topwinkel
Vandaag heb je korting, maar alleen als je een mail hebt gehad met code. En dan zijn er ook nog codes voor €5 en €10 korting.
Ik lees dat mensen die jaren niks hebben besteld een code voor €10 hebben gekregen en mensen die vaak bestellen de mail niet hebben gehad.
Topwinkel

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Dat is toch logisch ?
Diegene die vaak besteld komt toch wel terug , en de mensen die bijna nooit bestellen komen op deze manier terug
Diegene die vaak besteld komt toch wel terug , en de mensen die bijna nooit bestellen komen op deze manier terug
Ik zou juist zeggen terugkomende klanten krijgen een extra iets. De code schijnt ook extra te zijn 
Als je de thread op budgetgaming leest is het nogal onlogisch bij wie de code wel en niet werkt. Vond het gewoon vaag.
Als je de thread op budgetgaming leest is het nogal onlogisch bij wie de code wel en niet werkt. Vond het gewoon vaag.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
ach dat is met zoveel dingen, zoals bijvoorbeeld fox sport acties die je alleen kan gebruiken als je een jaar geen lid bent geweest, is ook lullig voor bestaande klanten.
Gisteren TLOU gespeeld, wat is dat wennen met een controller zeg 
Ik kom van de PC af
Dat zal nog menig uurtjes kosten, om hieraan te wennen!
Ik kom van de PC af
Hallo allemaal,
zijn hier mensen die veel co-op spelen op de bank?
Het lijkt mijn buurman wel leuk om te co-open, en ik zit eraan te denken om LittleBigPlanet 3 te kopen puur voor het co-op gedeelte. Game kan je voor een paar 10tjes kopen, maar lees toch wel wat negatieve reviews. Borderlands is ook een optie, maar LBP lijkt me het meest geschikt voor co-op.
Misschien zijn er nog minder bekende games die niet zo snel op Internet te vinden zijn als je zoekt op co-op games voor de ps4? Iemand een tip?
Het lijkt mijn buurman wel leuk om te co-open, en ik zit eraan te denken om LittleBigPlanet 3 te kopen puur voor het co-op gedeelte. Game kan je voor een paar 10tjes kopen, maar lees toch wel wat negatieve reviews. Borderlands is ook een optie, maar LBP lijkt me het meest geschikt voor co-op.
Misschien zijn er nog minder bekende games die niet zo snel op Internet te vinden zijn als je zoekt op co-op games voor de ps4? Iemand een tip?
Diablo III wordt bijna altijd genoemd geloof ik.
Zelf van de week aan begonnen met mijn vrouw (jaren geleden zelf al op PC uitgespeeld).
Ze vond het wel ok geloof ik, maar de meeste spellen die ik regel om samen te doen, doen we maar 1 keer
Zelf van de week aan begonnen met mijn vrouw (jaren geleden zelf al op PC uitgespeeld).
Ze vond het wel ok geloof ik, maar de meeste spellen die ik regel om samen te doen, doen we maar 1 keer
Divinity Original Sin.technoaddict schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:49:
Hallo allemaal,
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
lbp 3 is het eigenlijk meer van hetzelfde van deel 1 en 2, die erg goed waren. verder zijn cod's ( helemaal bo 3) altijd wel geschikt voor splitscreen co op. voor de rest heb je nog borderland, diabo en infinity. voor de rest hou je volgens mij alleen nog indies over. ( oohja far cry 4 kan je co op online doen, maar dat kan letterlijk maar 10x als de codes niet gebruikt zijn).technoaddict schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:49:
Hallo allemaal,
Ik vind LBP3 een leuke co-op game. Heb er heel wat uurtjes in zitten samen met mijn vriendin. Inmiddels het 'verhaal' uitgespeeld. Maar er zijn natuurlijk nog genoeg community levels te spelen.technoaddict schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:49:
Hallo allemaal,
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Thanks.
COD BO3 is wel nieuw, dus volle mep voor betalen
Ga de andere games ook ff bekijken. Diablo lijkt me leuk, maar om de één of andere rede vind ik het er maar Atari achtig uitzien.
LBP biedt idd vele community levels. Dat is wel een groot voordeel. Toch keus genoeg..
COD BO3 is wel nieuw, dus volle mep voor betalen
Ga de andere games ook ff bekijken. Diablo lijkt me leuk, maar om de één of andere rede vind ik het er maar Atari achtig uitzien.
LBP biedt idd vele community levels. Dat is wel een groot voordeel. Toch keus genoeg..
Diablo 3, die kan eigenlijk ook nog wel op mijn verlanglijstjetechnoaddict schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:22:
Thanks.
COD BO3 is wel nieuw, dus volle mep voor betalen![]()
Laat je daar niet teveel door leidentechnoaddict schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:49:
zit eraan te denken om LittleBigPlanet 3 te kopen, maar lees toch wel wat negatieve reviews.
Kijk desnoods wat filmpjes of streams ipv af te gaan op de mening van een paar reviewers.
Magicka 2 is PSPlus game deze maand, da's toch ook een coop?
Succes, vorig jaar een PS4 gekocht en ik speel zo weinig dat ik er nog steeds niks van kanDaYwaLkUr schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:57:
Ik kom van de PC af
Verwijderd
Paar jaar geleden overgestap naar console, nu kan ik prima met een controller overweg.. ga zelfs battlefront voor de ps4 halen.. kwam prima mee met een shooterSipio schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:35:
[...]
Succes, vorig jaar een PS4 gekocht en ik speel zo weinig dat ik er nog steeds niks van kan
Jup. Ben hem tot nu toe solo aan het spelen, maar is in principe een coop game.Siebsel schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:31:
Magicka 2 is PSPlus game deze maand, da's toch ook een coop?
Verwijderd
Yup slaat nergens op.. wou fallout bestellen maar nee hoor geen mail..Scrisissszzz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:17:
Wehkamp is weer lekker bezig.
Topwinkel
Dying Light & Borderlands zijn geweldig om co-op te spelen! Zowel online als offlinetechnoaddict schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:49:
Hallo allemaal,
PSN: Edgyi-
1 zaterdag, 100%? hahahaha - ok. Ik heb net gekeken, ik heb er 53 uur solo inzitten. Heb het meeste wel gedaan, en heb echt niet het idee gehad dat ik er me uitgebreid de tijd voor heb genomen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:06:
[...]
1: Als je the witcher 3 campaign only speelt spoor je niet...... ja main story is zo'n 40 uur maar er is daarnaast nog zo'n 60 uur aan andere zeer goed matriaal..
2:The last of us moet je niet haasten dus zo'n 20 tot 25 uur.
3:Far cry 25 uur![]()
![]()
... Dat spel heb je 100% uitgespeeld in 1 zaterdag
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Ok sorry..Jeroenimoes schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:12:
[...]
1 zaterdag, 100%? hahahaha - ok. Ik heb net gekeken, ik heb er 53 uur solo inzitten. Heb het meeste wel gedaan, en heb echt niet het idee gehad dat ik er me uitgebreid de tijd voor heb genomen.
Ik bedoelde ermee meer 1 zaterdag en dan heb je hem platinum
100% dan moet je hem inderdaad iets meer spelen, mijn fout
Ik vind het erg knap als je dat zou halen. Ben er toch echt wel veel langer mee bezig geweest dan een uur of 8 om m platinum te halen....Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:14:
[...]
Ok sorry..
Ik bedoelde ermee meer 1 zaterdag en dan heb je hem platinum![]()
100% dan moet je hem inderdaad iets meer spelen, mijn fout
Verwijderd
ik ben er volgens psn profiles 14 uur mee bezig geweest.Erik-1980 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:57:
[...]
Ik vind het erg knap als je dat zou halen. Ben er toch echt wel veel langer mee bezig geweest dan een uur of 8 om m platinum te halen....
Maar daarvan waren er minimaal 4 dat ik in de open wereld aan het rondklooien was omdat ik nog op iemand wachtte voor de coop trophies..
Heb het spel ook niet 100% ingame uitgespeeld, maar dat kwam omdat ik een paar dagen daarvoor far cry 3 had uitgespeeld dus ik was het al een beetje zat
Nog een vraag over remote play , de vita en PS tv vallen af , lees ik te veel negatieve berichten over
Wel veel positiefs over de Xperia lijn in gebruik met remote play , iemand daar ervaring mee ?
een Z3 tablet compact zou dan ook nog wel een optie zijn
Wel veel positiefs over de Xperia lijn in gebruik met remote play , iemand daar ervaring mee ?
Zit ook over de Z3 tablet te denken. Maar vind hem, ondanks de goede recenties, toch te klein. De Z4 tablet is wel 10" is wel ideaal, maar ook 200EUR duurder helaas.cardwizard schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:54:
Nog een vraag over remote play , de vita en PS tv vallen af , lees ik te veel negatieve berichten over
Aps je een Android tablet of telefoon hebt kan het ook gewoon, geen Xperia voor nodig.
Haha exact! moet je wel rooten, en moet je hopen dat het allemaal nog soepel speelt.dutchgio schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:36:
Aps je een Android tablet of telefoon hebt kan het ook gewoon, geen Xperia voor nodig.
Ga denk maar stiekem die van mn vriendin rooten
ik gebruik al jaren iPhones en iPads , ik heb al een tijdje geen iPad meer , dus een Android tablet kan best er bij
ook leuk voor andere dingen ..... Een Xperia lijkt me wel de beste keuze dan want het remote play gebeuren moet perfect werken
OTG kabel naar de controller zou ook zonder root moeten werken.Dawid127 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:42:
[...]
Haha exact! moet je wel rooten, en moet je hopen dat het allemaal nog soepel speelt.
Ga denk maar stiekem die van mn vriendin rooten
En dat van soepel spelen heb je met de Xperia natuurlijk net zo goed...
Ik kocht 8 jaar geleden een PS3 en moest ook enorm wennen ("dit leer ik nooit") maar zoals alles wordt het een automatismeDaYwaLkUr schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:57:
Ik kom van de PC af
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
f*ck it , heb een Xperia Z3 tablet besteld , morgen testen of het wat is
[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 05-11-2015 23:52 ]
NFS ziet er echt super mooi uit. Iets te veel snachts, de momenten vroeg in de ochtend waarop het een beetje licht wordt straalt het spel veel meer.
Rijden is heel er wennen. Of meer het sturen/driften. Auto lijkt soms vanzelf vanalles te willen doen. Giving it some extra time.
Veel leuke auto's om te tunen en customizen. Ben je wel ff zoet als je eenmaal alles hebt vrijgespeeld.
Story is een beetje lame met de real-life people en cutscenes maar dat wist ik all.
MAAR..
Wat een enorme kut beslissing om dit spel always online te doen. Always PS+ nog wel. Ik dacht prima, altijd internet geen probleem. Maar ik heb dus nog geen PS+ en eigenlijk ook geen behoefte voor, ook niet voor 1 game die ik dan graag wil spelen vindt ik t een beetje jammer. (nu 2 dagen proef PS+).
En dan nog niet gesproken over de domme beslissing om zelfs tijdens de campaign missies andere online spelers in de map te hebben. Dan doe je tegen NPC's een race, sta je lekker eerste. Kom je bij de voor na laatste bocht. Komt er een of andere online dude driftend door de bochten BAM! tegen mijn auto op. Hopsakee laatste plaatst. Replay missie.
/ragequit
Rijden is heel er wennen. Of meer het sturen/driften. Auto lijkt soms vanzelf vanalles te willen doen. Giving it some extra time.
Veel leuke auto's om te tunen en customizen. Ben je wel ff zoet als je eenmaal alles hebt vrijgespeeld.
Story is een beetje lame met de real-life people en cutscenes maar dat wist ik all.
MAAR..
Wat een enorme kut beslissing om dit spel always online te doen. Always PS+ nog wel. Ik dacht prima, altijd internet geen probleem. Maar ik heb dus nog geen PS+ en eigenlijk ook geen behoefte voor, ook niet voor 1 game die ik dan graag wil spelen vindt ik t een beetje jammer. (nu 2 dagen proef PS+).
En dan nog niet gesproken over de domme beslissing om zelfs tijdens de campaign missies andere online spelers in de map te hebben. Dan doe je tegen NPC's een race, sta je lekker eerste. Kom je bij de voor na laatste bocht. Komt er een of andere online dude driftend door de bochten BAM! tegen mijn auto op. Hopsakee laatste plaatst. Replay missie.
/ragequit
Haha ja dat had ik in de beta ook, kan prima dat ze nog in je game zitten en dat jij in hun game dus een missie/race doet, maar maak die dan wel 'doorzichtig' zodat je daar geen invloed op hebt.
Dat is echt weer zo'n fout in de game waar ze domweg niet aan gedacht hebben blijkbaar. Dat soort dingen maken het de prima game die het vast wel is, maar geen topgame.
Ps plus verplicht is ook wat ver, voeg dan een extra optie toe waarbinnen je hetzelfde speelt maar als singleplayer - voor als je geen ps plus hebt of tijdelijk geen internet.
Tijdens onderhoud bijvoorbeeld kun je ook niks.
Dat is echt weer zo'n fout in de game waar ze domweg niet aan gedacht hebben blijkbaar. Dat soort dingen maken het de prima game die het vast wel is, maar geen topgame.
Ps plus verplicht is ook wat ver, voeg dan een extra optie toe waarbinnen je hetzelfde speelt maar als singleplayer - voor als je geen ps plus hebt of tijdelijk geen internet.
Tijdens onderhoud bijvoorbeeld kun je ook niks.
Waarom lezen jullie je niet van tevoren in dan? Het is al vet lang bekend dat nfs online only zou zijn ( wat ronduit belachelijk is ). Als de servers van ea of sony eruit liggen heb je een leuke onderzetter. Zou daar nooit 60 euro aan uitgeven. Zij bepalen wanneer je kan spelen
.

ik ga voor Fallout een nieuwe PS4 kopen, moet ik nog ergens op letten? Zijn er nieuwere PS4 versies die zuiniger zijn of maakt dat niet zo veel verschil? Ik wil de bundel gaan halen met de nieuwe CoD, daar zit een 1 GB HDD in, ik zou liever de bundel halen met de Uncharted collectie maar die is 500GB, de GB's zullen wel snel gaan met de PS+ spellen dus een grotere schijf kan geen kwaad of hebben jullie er allemaal een 2 GB schijf in gezet?
PSN ID: Svennie-NL
Lees alsjeblief de afgelopen ~30 pagina's terug. Die discussie is al tientallen keren gevoerd.Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:21:
ik ga voor Fallout een nieuwe PS4 kopen, moet ik nog ergens op letten? Zijn er nieuwere PS4 versies die zuiniger zijn of maakt dat niet zo veel verschil? Ik wil de bundel gaan halen met de nieuwe CoD, daar zit een 1 GB HDD in, ik zou liever de bundel halen met de Uncharted collectie maar die is 500GB, de GB's zullen wel snel gaan met de PS+ spellen dus een grotere schijf kan geen kwaad of hebben jullie er allemaal een 2 GB schijf in gezet?

ik heb een aantal bladzijden terug gelezen maar geen 30, ik ga nog wat verder terug lezen,Siebsel schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:25:
[...]
Lees alsjeblief de afgelopen ~30 pagina's terug. Die discussie is al tientallen keren gevoerd.![]()
Kijk uit dat je een CUH-12** versie hebt van de ps4. Dat staat op de doos. Je kan het ook zien aan de volledige matte afwerking van de ps4, de CUH-11 was gedeeltelijk glanzend.Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:21:
Ik denk dat je tegenwoordig bijna geen CUH-11 versie meer gaat vinden. Zeker met die nieuwere bundels ben je zeker dat je een CUH-12 krijgt.
Over 500gb of 1TB: tja, 1TB is altijd beter zou ik zeggen.
Je zou ook nog even kunnen wachten met het kopen van de ps4, er zijn net een paar erg aantrekkelijke deals afgelopen, en de aanbiedingen voor de feestdagen staan voor de deur...
[ Voor 6% gewijzigd door Anton.net op 06-11-2015 09:32 ]
Ik vraag me af of jij alle threads af gaat om mensen erop te wijzen wat ze wel en niet moeten kopen omdat jij een bepaalde menig deelt over iets.James Pond schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:16:
Waarom lezen jullie je niet van tevoren in dan? Het is al vet lang bekend dat nfs online only zou zijn ( wat ronduit belachelijk is ). Als de servers van ea of sony eruit liggen heb je een leuke onderzetter. Zou daar nooit 60 euro aan uitgeven. Zij bepalen wanneer je kan spelen.
Ik wist dat het online only zou worden. Wat ik niet wist dat het om PS+ zou gaan. Nu kan het komen omdat ik pas kort een ps4 heb, maar had verwacht met online only dat gewoon een internet connectie vereist was.
Het is nog steeds een game die ik wil spelen dus ik ga er niet moeilijk om doen. Ja t'is een kut beslissing van devs om zo iets te doen, maar er zijn wel ergere dingen. En als het er een keer uit ligt big deal. Doe ik wel ff wat anders. Speel altijd online games dus ben bekend met het concept van "server maintenence".
Er is ook een zoek functie he?Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:28:
[...]
ik heb een aantal bladzijden terug gelezen maar geen 30, ik ga nog wat verder terug lezen,
To dare is to do
Ik heb nog steeds een 500GB (oude versie PS4) en ik heb hier meer dan genoeg aan. Ik download altijd alle PS+ games maar gooi ze er ook weer af als ik ze (uit)gespeeld heb.Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:21:
Verder speel ik nooit 10 games tegelijk dus aan ruimte voor mij nog geen gebrek. Ik speel 1 en soms 2 games tegelijk. Wanneer ik klaar ben gooi ik die er weer af. Wil je veel meer games geïnstalleerd laten staan dan wordt het wellicht wat krap.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Is er een topic waar goedkope PSN cards te vinden zijn?
www.budgetgaming.nlDaan87423 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:47:
Ik vind het krap.JSchut schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:22:
[...]
Ik heb nog steeds een 500GB (oude versie PS4) en ik heb hier meer dan genoeg aan. Ik download altijd alle PS+ games maar gooi ze er ook weer af als ik ze (uit)gespeeld heb.
Verder speel ik nooit 10 games tegelijk dus aan ruimte voor mij nog geen gebrek. Ik speel 1 en soms 2 games tegelijk. Wanneer ik klaar ben gooi ik die er weer af. Wil je veel meer games geïnstalleerd laten staan dan wordt het wellicht wat krap.
Niet specifiek over PSN cards maar komt er ook in voor is het topic;Daan87423 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:47:
Console Budget Gaming topic
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Verwijderd
Even een vraagje.. Ik heb de eerste PS4 uitvoering gehad. En de Jet Noise was echt niet om aan te horen.
Nu wil ik graag weer fatsoenlijk gamen.. En twijvel een beetje tussen de Xbox One, en de CUH-12** PS-4,
IS de PS4 nu echt zo stil als ze zeggen, of zit ik me straks weer te irriteren dat ik savond het geluid knoeperhard moet zetten (dan worden de kids wakker!)
Kijk ik wil geen console kopen die als een stofzuiger klnkt
Helaas kom ik bij de lokale MM , Barsmit en Intertoys nog heel veel
oude modellen PS4 tegen, teves de BOL.COM en Wehkamp ook (controleer
de EAN nummers!)
Nu wil ik graag weer fatsoenlijk gamen.. En twijvel een beetje tussen de Xbox One, en de CUH-12** PS-4,
IS de PS4 nu echt zo stil als ze zeggen, of zit ik me straks weer te irriteren dat ik savond het geluid knoeperhard moet zetten (dan worden de kids wakker!)
de EAN nummers!)
Verwijderd
Mijn hele psn wat is er nieuw lijst..
..... Heeft black ops 3 voor de eerste keer gespeeld
bedankt, goede tip. ik zou inderdaad kunnen wachten maar Fallout 4 is er volgende week en die wil ik natuurlijk spelen. Ik had beter een aanbieding van deze of vorige week kunnen kopen, te lang gewachtAnton.net schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:29:
[...]
Kijk uit dat je een CUH-12** versie hebt van de ps4. Dat staat op de doos. Je kan het ook zien aan de volledige matte afwerking van de ps4, de CUH-11 was gedeeltelijk glanzend.
Ik denk dat je tegenwoordig bijna geen CUH-11 versie meer gaat vinden. Zeker met die nieuwere bundels ben je zeker dat je een CUH-12 krijgt.
Over 500gb of 1TB: tja, 1TB is altijd beter zou ik zeggen.
Je zou ook nog even kunnen wachten met het kopen van de ps4, er zijn net een paar erg aantrekkelijke deals afgelopen, en de aanbiedingen voor de feestdagen staan voor de deur...
die heb ik gebruikt en vond 2 posts met het woord zuinig erin, heb ook 30 bladzijden terug gelezen (meer gescand dan gelezen) maar ook niet veel gevonden, 4 posts in totaal.
Ik weet nu waar ik op moet letten, ik ga vanmiddag / morgen eens een winkel binnen lopen en een PS4 kopen
YouTube: PS4 (CUH-1004a) vs. PS4 (CUH-1216a) Noise ComparisonVerwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:58:
Even een vraagje.. Ik heb de eerste PS4 uitvoering gehad. En de Jet Noise was echt niet om aan te horen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
AC Unity voor een tientje op Marktplaats gekocht. Ben benieuwd.
Ik heb ook het oude model gehad en die klonk inderdaad net zo , nu heb ik het nieuwe model hier staan en veel meer dan zacht blazen heb ik nog niet gehoord ! Verschilt misschien per game maar tot nu toe ben ik echt tevredenVerwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:58:
de EAN nummers!)
Tip voor geluid in de avond : een koptelefoon opzetten , vind ik persoonlijk heerlijk spelen
probably the most boring video ever
Maar wat een verschil zeg, niet te geloven.
Ik heb ook nog steeds van die momenten van wanneer komt die F16 weer voorbij , blijkt het toch echt niet te komen
Als je me toevoegt (of ik jou), zul je me in het lijstje '...Heeft black ops 3 voor de eerste keer gespeeld' niet vinden. Ik ben dus blijkbaar 1 van de weinigen die dat spel niet heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:59:
Mijn hele psn wat is er nieuw lijst..
Shooters zijn niet echt mijn soort spelletjes. Ik heb The Order 1886 nog in seal liggen - voor een erg leuk prijsje kunnen krijgen. Daar ben ik eigenlijk vooral benieuwd naar de graphics.
PSN ID: MrMichel_75
Mediamarkt gebeld of ze de PS4/CoD bundel nog op voorraad hebben bij een specifieke vestiging, dat kunnen we niet zeggen... had ik niet verwacht van een winkel als de Mediamarkt
.
Bart Smit gebeld, daar is die duurder maar kan je rechtstreeks de winkel bellen, werkneemster heeft de doos erbij gepakt en meteen de versie PS4 gecontroleerd (1216b), daar heb ik die 15e extra wel voor over, nu weet ik zeker als ik in de auto stap dat ik de goede PS4 heb en ook zeker dat de bundel er nog is, dwz was want ik heb de laatste net gereserveerd
.

Bart Smit gebeld, daar is die duurder maar kan je rechtstreeks de winkel bellen, werkneemster heeft de doos erbij gepakt en meteen de versie PS4 gecontroleerd (1216b), daar heb ik die 15e extra wel voor over, nu weet ik zeker als ik in de auto stap dat ik de goede PS4 heb en ook zeker dat de bundel er nog is, dwz was want ik heb de laatste net gereserveerd
Ik ben behoorlijk zeker dat alle PS4/COD bundles CUH-12 gaan zijn.Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:43:
Mediamarkt gebeld of ze de PS4/CoD bundel nog op voorraad hebben bij een specifieke vestiging, dat kunnen we niet zeggen... had ik niet verwacht van een winkel als de Mediamarkt.
Bart Smit gebeld, daar is die duurder maar kan je rechtstreeks de winkel bellen, werkneemster heeft de doos erbij gepakt en meteen de versie PS4 gecontroleerd (1216b), daar heb ik die 15e extra wel voor over, nu weet ik zeker als ik in de auto stap dat ik de goede PS4 heb en ook zeker dat de bundel er nog is, dwz was want ik heb de laatste net gereserveerd.
Zojuist nog een PS4 COD:BO3 Juggernog Edition kunnen kopen voor € 199,99. Kon hem niet laten liggen. Maar ja die game is niet mijn ding, maar deze Collector's Edition is toch wel huge.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
200 euro??? Holy shit 
Het wordt steeds gekker met die prijzen voor collectors editions...
Verwijderd
http://metro.co.uk/2015/0...llectors-edition-5077504/dvdkiwi schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:18:
200 euro??? Holy shit
Haha zeker, maar er zit een koelkast bij.dvdkiwi schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:18:
200 euro??? Holy shit
Link: YouTube: JUGGERNOG 'Mini-Fridge' UNBOXED! - Black Ops 3 Zombies - 'Juggernog Edition' Fridge
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Een koelkastje.
Veel geld voor een koelkastje
Wel een tof ding, daar niet van
Ik heb hier ook een aantal collectors editions liggen (oa GT5, GTA IV, Killzone III), maar heb ze eigenlijk allemaal pas na verloop van tijd gekocht.
Die van Killzone III met helm en poppetje was bij launch 170-180 euro geloof ik; paar maanden later gekocht voor 27,99
GT5 precies zo: 180 bij launch, gekocht voor 99 euro.
Zo blijft het nog leuk en vind ik het wél de moeite waard (het meeste is toch plastiek).
De meesten blijken toch ook niet zo "limited" te zijn, vaak raken ze niet uitverkocht
Veel geld voor een koelkastje
Wel een tof ding, daar niet van
Ik heb hier ook een aantal collectors editions liggen (oa GT5, GTA IV, Killzone III), maar heb ze eigenlijk allemaal pas na verloop van tijd gekocht.
Die van Killzone III met helm en poppetje was bij launch 170-180 euro geloof ik; paar maanden later gekocht voor 27,99
GT5 precies zo: 180 bij launch, gekocht voor 99 euro.
Zo blijft het nog leuk en vind ik het wél de moeite waard (het meeste is toch plastiek).
De meesten blijken toch ook niet zo "limited" te zijn, vaak raken ze niet uitverkocht
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 06-11-2015 14:26 ]
ze had de PS4 bundel in haar hand om hem achter de kassa te leggen, heb ik meteen gevraagd welke versie het was en het wa s de CUH-1216bAnton.net schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:57:
[...]
Ik ben behoorlijk zeker dat alle PS4/COD bundles CUH-12 gaan zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link