Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:56
Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:43:
Mediamarkt gebeld of ze de PS4/CoD bundel nog op voorraad hebben bij een specifieke vestiging, dat kunnen we niet zeggen... had ik niet verwacht van een winkel als de Mediamarkt 8)7 .

Bart Smit gebeld, daar is die duurder maar kan je rechtstreeks de winkel bellen, werkneemster heeft de doos erbij gepakt en meteen de versie PS4 gecontroleerd (1216b), daar heb ik die 15e extra wel voor over, nu weet ik zeker als ik in de auto stap dat ik de goede PS4 heb en ook zeker dat de bundel er nog is, dwz was want ik heb de laatste net gereserveerd :+ .
Nice, je eerste PS4?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-10 11:17
ja, er was tot nu toe geen spel dat ik de moeite waard vond om een PS4 te kopen, Fallout en straks Uncharted zijn dat voor mij wel

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:38
dvdkiwi schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:25:
Een koelkastje.
Veel geld voor een koelkastje :P
Wel een tof ding, daar niet van :)

Ik heb hier ook een aantal collectors editions liggen (oa GT5, GTA IV, Killzone III), maar heb ze eigenlijk allemaal pas na verloop van tijd gekocht.
Die van Killzone III met helm en poppetje was bij launch 170-180 euro geloof ik; paar maanden later gekocht voor 27,99 :P
GT5 precies zo: 180 bij launch, gekocht voor 99 euro.
Zo blijft het nog leuk en vind ik het wél de moeite waard (het meeste is toch plastiek).
De meesten blijken toch ook niet zo "limited" te zijn, vaak raken ze niet uitverkocht ;)
Hier ook de meeste CE's nog in seal en voor een bodemprijs gekocht:
GT5 Signature Edition (sealed): € 59,99
U3: Explorer Edition (sealed): € 69,99 (begin dit jaar gekocht).
Alle Killzone's (sealed). Van de PS4 versie heb ik geen CE is er volgens mij ook niet.
Soms heb ik ze ook verkocht: U3: Explorer Edition had ik voor € 129,99 gekocht, maar die ging bij release zo hoog op MP, dat ik hem toen voor zo'n € 329,00 heb verkocht.
Hetzelfde met GTA V Collector Edition, die gingen toen ook zo hoog dat ik die ook verkocht heb, Helaas heb ik die later niet meer kunnen kopen voor weinig.

Wellicht verkoop ik alles nog een keer voor de PS3 en PS4.

//offtopic

De games waar ik het meest van genoten heb, koester ik toch het meest:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/aybK4mDP2NmOnwC8nXNQDl4s/medium.jpg

ICO_And_SOTC

\\ontopic

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
MisterMichel schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:38:
[...]

Als je me toevoegt (of ik jou), zul je me in het lijstje '...Heeft black ops 3 voor de eerste keer gespeeld' niet vinden. Ik ben dus blijkbaar 1 van de weinigen die dat spel niet heeft.
Shooters zijn niet echt mijn soort spelletjes. Ik heb The Order 1886 nog in seal liggen - voor een erg leuk prijsje kunnen krijgen. Daar ben ik eigenlijk vooral benieuwd naar de graphics.
Ik moet er ook niets van hebben. En al had ik het leuk gevonden, had het met dit deel wel over geweest. Altijd maar weer die futuristische trekjes die in een serie kruipen. Neem bijv. Saints Row; genoten van deel 1 en 2, 3 begon al veel meer fantasie te worden en deel vier is gewoon een donker veel te futuristisch spel waar ik weinig plezier aan beleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:38
Dat klopt, ik ben vorig jaar gestopt met COD:AW wat een futuristische rommel. Deze is weer idem. COD:Ghosts heb ik destijds voor weinig kunnen kopen, maar was kwalitatief ook al een stuk slechter als bijvoorbeel COD:MW.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 08:56
Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:45:
[...]

ja, er was tot nu toe geen spel dat ik de moeite waard vond om een PS4 te kopen, Fallout en straks Uncharted zijn dat voor mij wel
Ik denk dat je de komende tijd veel plezier gaat hebben. De controller is fijner, de console is sneller. Games zien er beter uit etc. Het is elke keer een genot om hem aan te slingeren. :P
Als ik de PS3 nog wel eens aan deed voelde die een beetje oud en gedateerd aan inmiddels.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

En natuurlijk Bloodborne halen voor als je wat wilt ontspannen :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:57

Mauz1978

Console War Veteran

Hmm ik denk dat ik Fallout 4 heb gepreordered in de PSN store, maar zie nergens bevestiging hiervan. Ik heb via die store nog nooit eerder gepreordered, hoelang duurt een bevestiging en wanneer zou ik het thema kunnen downloaden? Volgens mij gebruikt Dennis585 al zijn Fallout thema namelijk, toch?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:12:
Dat klopt, ik ben vorig jaar gestopt met COD:AW wat een futuristische rommel. Deze is weer idem. COD:Ghosts heb ik destijds voor weinig kunnen kopen, maar was kwalitatief ook al een stuk slechter als bijvoorbeel COD:MW.
Inderdaad,
Heb precies hetzelfde...Ik heb echt veel plezier(en frustratie uiteraard) gehad aan mw2+3 Black ops 1 en Ghosts..
Maar ik ben bij Advanced warfare compleet afgehaakt, heb het 2 dagen kunnen spelen voordat ik het helemaal zat was.

Heb de beta van BO3 ook gespeeld maar voor mij was het nog erger dan AW aangezien er nu ook "supers" in zitten.
Als ik me wil frustreren aan overpowerde supers dan ga ik wel destiny spelen :P..

Enige reden waarom ik dit spel zou willen kopen is omdat het altijd wel gezellig is in de party, en vanwege de zombies.

Maar voor de MP haak ik compleet af, dan wacht ik wel liever op Rainbow 6 Siege :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Dat snap ik echt totaal niet. De beta van RB6 was echt dikke bagger. De alpha ook trouwens.

Zo futuristisch is het toch niet? Wil je dat ze elk jaar dezelfde game uitbrengen met mini aanpassingen? Je hebt nu al geen exo suit meer waardoor je niet meer kan dashen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, maar niemand die de nieuwe versie ps4 heeft die zoveel lawaai maakt ?
Just 2b sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

On_E

Housemusic

LuPo schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:19:
[...]

Ik denk dat je de komende tijd veel plezier gaat hebben. De controller is fijner, de console is sneller. Games zien er beter uit etc. Het is elke keer een genot om hem aan te slingeren. :P
Als ik de PS3 nog wel eens aan deed voelde die een beetje oud en gedateerd aan inmiddels.
Toch zet ik de PS3 nog steeds wel eens aan.

Pixeljunk Monsters. O+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

On_E schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:03:
[...]

Pixeljunk Monsters. O+
Mass Effect Trilogy O+
Deus Ex: Human Revolution O+

De enige reden dat ik m'n PS3 nog niet verkocht heb

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:22

Niku

Alagaesii

On_E schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:03:
[...]

Pixeljunk Monsters. O+
Zojuist nog eens gedaan: Sly Cooper trilogy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:14:
[...]

O o o..
Voor de easy trophy's he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:15:
[...]

O o o..
Voor de easy trophy's he :P
Meh, die games zijn gewoon tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:15:
[...]

Meh, die games zijn gewoon tof.
True :) .
Tijd voor een nieuwe, alhoewel ik nog liever een nieuwe Crash Bandicoot zie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:41

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:02:
Ok, maar niemand die de nieuwe versie ps4 heeft die zoveel lawaai maakt ?
Just 2b sure
Nee, maar als het wel zo zou zijn... wat is je alternatief. Het was zo met de CUH10** variant dat je geluk moest hebben dat je geen F16 had in je kamer. Met de CUH12** variant kan het natuurlijk altijd zijn dat het gebeurt dat je een F16 hebt staan.

Maar antwoord op je vraag: Nee, mijn CUH1206 doet het perfect en geen geblaas

[ Voor 8% gewijzigd door Griffin op 06-11-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zou het zijn als de nieuwe battlefield een wo 2 setting heeft met de graphics van battlefront, dan verklaar ik ea de liefde, maar eerst fallout 4 dinsdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Niku schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:14:
[...]

Op de een of andere manier triggert dat mijn zin in de Ratchet en Clank remake :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:29
Z3 tablet is binnen , toch apart dat je dan ineens het PS4 scherm op een tablet ziet en MGS op een klein scherm speelt :9

Straks eens goed testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Laatst online: 04-10 23:53
cardwizard schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:17:
Z3 tablet is binnen , toch apart dat je dan ineens het PS4 scherm op een tablet ziet en MGS op een klein scherm speelt :9

Straks eens goed testen
Ga je ook dat opzetstuk voor je controller halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
wat is er weinig van de PS3 compatible met de PS4 zeg, dat valt tegen, ik dacht de headset nog wel te kunnen gebruiken maar het kan allemaal de verkoop in dus. Heb de meegeleverde (dat is dan weer wel netjes) nog niet geprobeerd maar het lijkt me sterk dat die dezelfde kwaliteit is.

Ik heb eerste wat ik mis gevonden, je kan geen downloads pauzeren/prio geven, heb de PSN+ spellen van deze maand in de download queue staan en die worden eerst gedownload, Netflix pas later zo te zien (als laatste toegevoegd maar de andere 3 gaan wel tegelijk), die had ik graag tijdens het eten aan gehad, dat wordt dus wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Dawid127 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:31:
[...]

Ga je ook dat opzetstuk voor je controller halen?
Als het echt goed werkt dan misschien wel , heb de tablet nu in een standaard staan om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
MisterMichel schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:38:
[...]
Shooters zijn niet echt mijn soort spelletjes.
Voeg mij ook maar toe dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:46
Mauz1978 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:49:
Hmm ik denk dat ik Fallout 4 heb gepreordered in de PSN store, maar zie nergens bevestiging hiervan. Ik heb via die store nog nooit eerder gepreordered, hoelang duurt een bevestiging en wanneer zou ik het thema kunnen downloaden? Volgens mij gebruikt Dennis585 al zijn Fallout thema namelijk, toch?
Ik heb ook pre order gedaan, ik zie nu hoe lang het nog duurt voordat ik kan spelen. Heb de theme ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:55:
wat is er weinig van de PS3 compatible met de PS4 zeg, dat valt tegen, ik dacht de headset nog wel te kunnen gebruiken maar het kan allemaal de verkoop in dus. Heb de meegeleverde (dat is dan weer wel netjes) nog niet geprobeerd maar het lijkt me sterk dat die dezelfde kwaliteit is.

Ik heb eerste wat ik mis gevonden, je kan geen downloads pauzeren/prio geven, heb de PSN+ spellen van deze maand in de download queue staan en die worden eerst gedownload, Netflix pas later zo te zien (als laatste toegevoegd maar de andere 3 gaan wel tegelijk), die had ik graag tijdens het eten aan gehad, dat wordt dus wachten
Mijn PS3 (7.1) heaset werkt anders gewoon. En downloads kun je tevens ook gewoon pauzeren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 20:30
Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:55:
Downloads pauzeren kon in het begin niet, inmiddels wel. Sinds Firmware 2.0 dacht ik.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:57

Mauz1978

Console War Veteran

Vinnocchio schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:52:
[...]

Ik heb ook pre order gedaan, ik zie nu hoe lang het nog duurt voordat ik kan spelen. Heb de theme ook nog niet.
Ok, thanks, dan ga ik ervan uit dat alles goed gaat. Ik zie m wel online (de website versie) bij de transacties staan nu. Het thema zal met de launchdatum vrij gegeven worden denk ik.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
bram1984 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:10:
[...]
Mijn PS3 (7.1) heaset werkt anders gewoon. En downloads kun je tevens ook gewoon pauzeren hoor.
hopelijk kan je de BD afstandbediening wel gebruiken, geen zin om weer 60E uit te geven.

ik had op google gezocht en de eerste 2 links vermelden dat het niet kon, Netflix was de 4e dl dus toen de eerste klaar was was het zo binnen. Hoe kan je een dl pauzeren?

Wel gaaf dat je kan meekijken met hoe anderen spelen, had ik iets te doen tijdens de dl's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

cardwizard schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:56:
[...]

Als het echt goed werkt dan misschien wel , heb de tablet nu in een standaard staan om te testen
Ik heb de PS4 nog niet, maar dit vind ik wel een toegevoegde waarde icm mijn Z3 compact telefoon. Dan kan ik doorspelen, terwijl vrouwlief tv kijkt.
Wellicht kan dit ook aan de OP worden toegevoegd of heb ik er overheen gelezen?

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:10:
[...]
Hoe kan je een dl pauzeren?
Bij je notifications op de desbetreffende download gaan staan en op x drukken (=pause/resume download).
Zo ziet dat eruit.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 06-11-2015 20:35 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Tablet gaat weer retour , het werkt eigenlijk niet verkeerd maar de inputlag die niet eens zo gek hoog is , is voor mij de dealbreaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niku schreef op donderdag 05 november 2015 @ 13:25:
[...]
Diablo 3, die kan eigenlijk ook nog wel op mijn verlanglijstje :)
Zelfde hier, toch wel heel benieuwd naar deze game.
Ultimate Evil Edition is 35 euro, dus ik denk dat ik 'm maar gewoon ga bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:09:
[...]

Zelfde hier, toch wel heel benieuwd naar deze game.
Ultimate Evil Edition is 35 euro, dus ik denk dat ik 'm maar gewoon ga bestellen ;)
Leuk spel hoor..

Vooral coop is die erg leuk :) .
Moet zelf ook nog 2 runs doen om de platinum te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@griffin bedankt. Dat is fijn om te horen. Ik heb toen 1 weekje Far Cry4 gespeeld,
zeer leuk, behalve de fan. Poeh wat heb ik me geerger. Morgen maar eens bij de
Mediamarkt checken.

Ik wou voor mezelf of een PS4 of een GamePC bouwen, de financiele bang for the buck
speelt voor me mee. Mag tegenwoordig een dikke pc bouwen om fatsoenlijk te gamen.

Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:29:
@griffin bedankt. Dat is fijn om te horen. Ik heb toen 1 weekje Far Cry4 gespeeld,
zeer leuk, behalve de fan. Poeh wat heb ik me geerger. Morgen maar eens bij de
Mediamarkt checken.

Ik wou voor mezelf of een PS4 of een GamePC bouwen, de financiele bang for the buck
speelt voor me mee. Mag tegenwoordig een dikke pc bouwen om fatsoenlijk te gamen.

Nogmaals bedankt!
ik heb gisteren een nieuwe PS4 gekocht (CUH-1216B) en de PS4 niet gehoord met het spelen van CoD BOIII of Far Cry 4. Even letten op welke versie PS4 je koopt en dan heb je geen herrie in huis (anders dan die van het spel dan :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die heeft wie op je bo 3 nog online multiplayer in split screen kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:43:
[...]

Leuk spel hoor..

Vooral coop is die erg leuk :) .
Moet zelf ook nog 2 runs doen om de platinum te halen :)
Hoe belangrijk is coop in die game? Ben voornamelijk een solo gamer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:43:
Iemand die heeft wie op je bo 3 nog online multiplayer in split screen kan spelen?
Geen idee wat je nu eigenlijk vraagt. Drie keer gelezen inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

bram1984 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:46:
[...]

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Nieuwevolger schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:43:
Volgens mij zocht je dit Google resultaat

Black Ops 3 will feature 4 player split-screen offline, 2 player split-screen online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de Mediamarkt vooral de nieuwe cuh 1200 exemplaren in de winkel liggen of zijn de oudere exemplaren nog steeds in grote aantallen in de omloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Dat klopt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 16:32

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik zit te twijfelen om mijn ps4 te verkopen. Ik had in eerste instantie gekocht voor Destiny met tweakers hier te spelen, maar heb zelf vaak niet zoveel tijd in de avond, en iedereen heeft beetje een eigen clubje. Ook ben ik naar goede racegames opzoek, en zag dan Driveclub, Project Cars, NFS. Ik vind het beetje magertjes eigenlijk. Zo jammer dat Gran Turismo Sport (7) nog zolang duurt, deze vanaf de ps1 gespeeld :D

Beetje bang als ik XB1 koop dat ik uiteindelijk spijt krijg, wat denken jullie, nog games die ik nu mis?

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:46:
[...]

Hoe belangrijk is coop in die game? Ben voornamelijk een solo gamer.
Je kan ook alles makkelijk solo doen;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:38:
Ik zit te twijfelen om mijn ps4 te verkopen. Ik had in eerste instantie gekocht voor Destiny met tweakers hier te spelen, maar heb zelf vaak niet zoveel tijd in de avond, en iedereen heeft beetje een eigen clubje. Ook ben ik naar goede racegames opzoek, en zag dan Driveclub, Project Cars, NFS. Ik vind het beetje magertjes eigenlijk. Zo jammer dat Gran Turismo Sport (7) nog zolang duurt, deze vanaf de ps1 gespeeld :D

Beetje bang als ik XB1 koop dat ik uiteindelijk spijt krijg, wat denken jullie, nog games die ik nu mis?
Driveclub magertjes noemen....
Nee, dan weet ik verder niet wat je zou kunnen missen....

Het is inderdaad geen GT, maar Driveclub weet mij meer en langer te boeien dan GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:40:
[...]

Je kan ook alles makkelijk solo doen;)..
Ait, top.

Wat een goed idee vanuit dit topic om mijn PS3 nog eens aan te slingeren, die Sly games zijn echt gaaf.

Jammer dat mijn PS3 problemen heeft met internet, terwijl de PS4 die ernaast staat dat niet heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

ralph075 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:49:
[...]

Driveclub magertjes noemen....
Nee, dan weet ik verder niet wat je zou kunnen missen....

Het is inderdaad geen GT, maar Driveclub weet mij meer en langer te boeien dan GT.
Bedoel niet de game, maar het aanbod van Racegames :)
Die ik noemde zijn wel de echt goede race games op de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mother_Goozz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:24:
[...]

F1 is er ook nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:46:
[...]

Daar ging niet wat goed.

Ik wou vragen of iemand wist of je black ops 3 online multiplayer splitscreen kan spelen zoals mw3 en bo1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 06:29
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:15:
Heeft de Mediamarkt vooral de nieuwe cuh 1200 exemplaren in de winkel liggen of zijn de oudere exemplaren nog steeds in grote aantallen in de omloop?
Dat verschilt echt per filiaal. Ik zou zeggen: trek je schoenen en jas aan en ga kijken :) Verder: zie TS.

[ Voor 39% gewijzigd door Geronimous op 07-11-2015 16:12 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41
Kunnen we niet een apart hardware/bundel-topic maken om al die CUH-troep te kunnen dumpen? Totaal niet interessant voor ervaringen (we weten het verschil nu wel) en ook voor hoe duur mensen een console aanschaffen boeit me vrij weinig meer.

Laat het hier lekker gaan over de dashboard, de games en de online services...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Martinspire schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:07:
Kunnen we niet een apart hardware/bundel-topic maken om al die CUH-troep te kunnen dumpen? Totaal niet interessant voor ervaringen (we weten het verschil nu wel) en ook voor hoe duur mensen een console aanschaffen boeit me vrij weinig meer.

Laat het hier lekker gaan over de dashboard, de games en de online services...
Mwah, begint idd wat te irriteren, staat nu in TS. IS maar tijdelijk, straks is dat CUH geneuzel voorbij omdat zowat alles in de winkel de nieuwe versie is. Maar idd, mensen zoeken niet meer zelf. Van mij mag er vanaf nu ook lekker verwezen worden naar de TS (ik heb dit hierboven al gewijzigd).

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:24:
[...]

Ah, ok. Er is nog F1 en WRC 5. In het voorjaar komt Trackmania Turbo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mother_Goozz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:38:

Hoezo zou je je PS4 verkopen en dan verwachten dat de X1 een beter alternatief is? Ook op de X1 heeft iedereen een eigen clubje gezien je in de avond geen tijd hebt om te gamen. Sterker nog, op de X1 wordt het waarschijnlijk zelfs nog zwaarder gezien een overgrote meerderheid een PS4 heeft, helemaal op Tweakers.

Als je de X1 wil halen puur voor race games, dan heb je enkel Forza 6 als exclusive. Prima game, maar om nou je PS4 te verkopen en de X1 te halen voor slechts één game...? Aanbod race games is ook op de X1 mager. Multiplatforms zijn er op beide en de exclusives zijn op beide mager, dus veel gaat er niet veranderen voor je qua aanbod.

Je PS4 verkopen omdat je er te weinig op kan spelen kan ik me voorstellen, maar om dan een X1 te kopen snap ik dus niet echt. Je lost er in ieder geval niks mee op. En in het 'ergste' geval ga je er nog minder op spelen omdat meer mensen een PS4 hebben staan....

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

ASNNetworks schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:24:
[...]

Hoezo zou je je PS4 verkopen en dan verwachten dat de X1 een beter alternatief is? Ook op de X1 heeft iedereen een eigen clubje gezien je in de avond geen tijd hebt om te gamen. Sterker nog, op de X1 wordt het waarschijnlijk zelfs nog zwaarder gezien een overgrote meerderheid een PS4 heeft, helemaal op Tweakers.

Als je de X1 wil halen puur voor race games, dan heb je enkel Forza 6 als exclusive. Prima game, maar om nou je PS4 te verkopen en de X1 te halen voor slechts één game...? Aanbod race games is ook op de X1 mager. Multiplatforms zijn er op beide en de exclusives zijn op beide mager, dus veel gaat er niet veranderen voor je qua aanbod.

Je PS4 verkopen omdat je er te weinig op kan spelen kan ik me voorstellen, maar om dan een X1 te kopen snap ik dus niet echt. Je lost er in ieder geval niks mee op. En in het 'ergste' geval ga je er nog minder op spelen omdat meer mensen een PS4 hebben staan....
Dank voor je reactie, ik zat net te kijken, ik dacht dat er meer exclusieve race games waren op de X1, geen idee waar ik dat idee vandaan haalde 8)7

Denk dat ik wat geld moet uitgeven en een paar goede racegames ga kopen :D (en Battlefront natuurlijk :D ) soms heb je even iemand nodig die duidelijk zegt waar het op staat, thanks 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doemijdragonage
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-01-2021
Liebe leute

Wat ik me afvroeg: zijn de laadtijden van gedownloade spellen (via PSN) korten dan als je ze van een disk speelt? Omdat gedownloade spellen op je SSD staan zou ik verwachten dat dat dan ook 'sneller' gaat, omdat het niet van een draaiende disk moet worden gehaald.

Maarreh, is dat ook zo?

goed weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 11:31
doemijdragonage schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:48:
Liebe leute

Wat ik me afvroeg: zijn de laadtijden van gedownloade spellen (via PSN) korten dan als je ze van een disk speelt? Omdat gedownloade spellen op je SSD staan zou ik verwachten dat dat dan ook 'sneller' gaat, omdat het niet van een draaiende disk moet worden gehaald.

Maarreh, is dat ook zo?

goed weekend
Disc games worden ook geïnstalleerd.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 10:09
Vandaag uncharted nathan drake collection gekocht, heb nog nooit uncharted op de PS3 gespeeld. Tot nog toe erg vermakelijk :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Tiwazz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:24:
Vandaag uncharted nathan drake collection gekocht, heb nog nooit uncharted op de PS3 gespeeld. Tot nog toe erg vermakelijk :).
Slechts erg vermakelijk? :o

Heb Uncharted 1, 2 en 3 op de PS3, maar zie mezelf de collection ook nog wel een keer kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Misschien even nog een linkje in de TS plaatsen...

http://forum.fok.nl/forum/61

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen zich nou gewoon bezig houdt met de ps4 zaken...
Niet ingaan op Xbox is beter blablabla..
Hij vind dat beter, jij vind dat beter ....niemand wint deze discussie.

Dus gewoon xbox geneuzel lekker op het xbox topic houden en dan houden wij het wel lekker bij ps4 geneuzel..
Fanboy gedrag vind ik nogal kinderachtig, ga dan inderdaad maar lekker naar FOK....

Back on topic..
Controller net uit elkaar gehaald en nu doet die het niet meer haha...
Morgen maar weer eventjes verder knutselen;)..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Modbreak:PS4 VS XBO discussie verwijderd

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:46
Ik heb nu een tweetal weken een ps4. Echter storen L2 en R2 me steeds meer. Heeft iemand een tip voor goede covers ofzo? Ik vind ze aan de korte/kleine kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Anton.net schreef op zondag 08 november 2015 @ 09:49:
Ik heb nu een tweetal weken een ps4. Echter storen L2 en R2 me steeds meer. Heeft iemand een tip voor goede covers ofzo? Ik vind ze aan de korte/kleine kant..
Kun je na gaan hoe irritant de PS3 controller was :+

Heb er nu niet zo veel problemen mee moet ik zeggen. Al had iets langer idd niet misstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:37
Anton.net schreef op zondag 08 november 2015 @ 09:49:
Scuf verkoopt 'fangs', die ze dus verlengen.
Wel duur, iets van 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat is het hier rustig vandaag, niemand op deze mooie zondag zin om de PS4 aan te slingeren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik raak meer en meer geïrriteerd door de Bluetooth range van de PS4. Heb, met name als de accu van mijn DS4's niet volledig zijn opgeladen, last van niet reagerende controls of met vertraging. Zodra ik mezelf iets meer ri. de PS4 positioneer is het weer weg.

Ben niet de enige, kom ik achter na een korte zoektocht, maar een oplossing lijkt er niet te zijn. Als de nieuwe series PS4 hier minder last van hebben overweeg ik die te kopen en deze te verplaatsen naar een andere ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Niku schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:23:
Wat is het hier rustig vandaag, niemand op deze mooie zondag zin om de PS4 aan te slingeren? :+
ik heb het te druk met Far Cry 4 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Svennie schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:28:
[...]

ik heb het te druk met Far Cry 4 :*)
Goed punt. Hoe bevalt je PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Juist wel denk ik , daarom is het rustig

Ik heb even pauze ingelast (druk met Metal Gear)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Gister begonnen met de Nathan drake collection. Inmiddels op 92% van het eerste spel op hard.
Wat een geweldige reeks blijft het toch!
Vind deel 1 al geweldig spelen en er uit zien, dus kan niet wachtten om aan 2 en 3 te beginnen.

(Alle drie minimaal 1x uitgespeeld op ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 18:46

Fresh

nee is nee

Geen rust hier hoor :D. Ben bezig om platinum te halen voor The Order 1886. Moet al die collectible trophies nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie de Fallout 4 streams op twitch gezien vindt het al die hype niet echt waard en de 60 euro helemaal niet maar iedereen zijn eigen mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:05:
Hebben jullie de Fallout 4 streams op twitch gezien vindt het al die hype niet echt waard en de 60 euro helemaal niet maar iedereen zijn eigen mening :)
Nope niet gezien en ook niet van plan :) Games zoals Fallout 4 moet je zelf ervaren. Meekijken is erg saai gezien de speler helemaal in zn eigen wereld leeft en zo 4 uur aan het exploren is. Voor hem een hele toffe tijd die zo zijn voorbij gevlogen, voor de kijken een ontzettend saaie game. RPG games zoals Fallout, Skyrim en Witcher zijn zijn gewoon niet geschikt om mee te kijken, cut-scenes en exploren is erg tof als je het zelf speelt. Meekijken is alsof je mee kijkt hoe iemand een boek leest :+

Nu snap ik dat het makkelijk gezegd is dat je eerst moet ervaren, want wat als het tegen valt. Dan heb je €60 uitgegeven voor niks. Echter, wanneer je al fan bent van open world RPG games, dan weet je al voor 95% zeker dat je de game wel tof gaat vinden, alleen al door de genre. Heb je niet zoveel met open world RPG games (zoals Skyrim, Witcher) dan gaat zo'n stream ook niet veel helpen ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:05:
Ik heb het inmiddels helemaal gehad met de hype rondom F4.
Bethesda levert best goede, leuke en interessante games. Maar Tod Howard lijkt inmiddels een beetje op wat Peter molyneux was voor de Fable series. Ik ga mij afvragen of de spel wereld echt zo immens groot is als ze hebben aangeprijsd tijdens de presentaties.

Ik ga het spel iig niet met release halen. Daarbij komt, Fallout, Skyrim etc beginnen pas echt leuk te worden als er een hoop mods zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:13:
[...]

Nope niet gezien en ook niet van plan :) Games zoals Fallout 4 moet je zelf ervaren. Meekijken is erg saai gezien de speler helemaal in zn eigen wereld leeft en zo 4 uur aan het exploren is. Voor hem een hele toffe tijd die zo zijn voorbij gevlogen, voor de kijken een ontzettend saaie game. RPG games zoals Fallout, Skyrim en Witcher zijn zijn gewoon niet geschikt om mee te kijken, cut-scenes en exploren is erg tof als je het zelf speelt. Meekijken is alsof je mee kijkt hoe iemand een boek leest :+

Nu snap ik dat het makkelijk gezegd is dat je eerst moet ervaren, want wat als het tegen valt. Dan heb je €60 uitgegeven voor niks. Echter, wanneer je al fan bent van open world RPG games, dan weet je al voor 95% zeker dat je de game wel tof gaat vinden, alleen al door de genre. Heb je niet zoveel met open world RPG games (zoals Skyrim, Witcher) dan gaat zo'n stream ook niet veel helpen ;)
True true helaas ben ik nooit echt fan van open werelden geweest.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was helemaal in de wereld van The Witcher;)..

Eventjes de laatste gwent cards binnen halen en dan nog uitspelen en dan heb ik weer een platinum erbij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Beetje Black Ops 3 gespeeld dit weekend. Ik vind het wel leuk en er is veel te doen. Ik was na MW2 afgehaakt dus voor mij voelt het ook weer fris aan. Of het een blijvertje is weet ik niet, vind dat semi-futuristische niet zo interessant en de wapens hebben allemaal zo weinig recoil. Wel top dat alles in splitscreen te spelen is, daardoor echt een waardevolle game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonstar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
hoop dat ze externe harde schijf kan aan sluiten word gek van spellen er op en er af hallen
traag internet hier
http://share.blog.us.play...pport-external-hard-disk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loonstar schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:42:
hoop dat ze externe harde schijf kan aan sluiten word gek van spellen er op en er af hallen
traag internet hier
http://share.blog.us.play...pport-external-hard-disk/
Als je er zo gek van wordt, wat houd je tegen om de interne hdd te vervangen door een 2TB hdd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik probeer een linkje te vinden waar uitgelegd wordt hoe het zit met het aanschaffen van een spel via, in mijn ogen, malafide sites die je een e-mailadres en ww wordt toegemaild. Na inloggen kun je het spel downloaden, maar een vriend belt me net met dat dat account niet meer werkt en er een slotje zit op zijn spel (AC: Syndicate). Melding bij inloggen is dat het account (tijdelijk) opgeschort is.

Onlangs iets over gelezen en wilde het hem even sturen. Wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien heeft niet iedereen zin om er nog een nieuwe hardeschrijf er naast te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 14:38
Net life is strange uitgespeeld, erg vet spel! :D zal nu beginnen aan everybody's gone to the rapture. Zijn er meer vergelijkbare games voor de ps4? Heavy rain en beyond 2 souls komen binnenkort ook voor de ps4 lijkt het(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warcow schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:27:
Net life is strange uitgespeeld, erg vet spel! :D zal nu beginnen aan everybody's gone to the rapture. Zijn er meer vergelijkbare games voor de ps4? Heavy rain en beyond 2 souls komen binnenkort ook voor de ps4 lijkt het(?)
Alle Telltale games.

Vooral de Walking Dead ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Niku schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:29:
[...]

Goed punt. Hoe bevalt je PS4?
die bevalt prima, de spellen zien er goed uit, echt mooi beeld, PS4 is lekker stil, controller bevalt goed (wat een goede toevoeging dat touch gedeelte, bij Far Cry bv voegt dat echt wat toe). Dat er geluid kan komen uit de controller vind ik ook een mooie toevoeging.

Een groot nadeel vind ik dat de accesoires van de PS3 niet compatible zijn, de headset en de afstandbediening bv. Nu is die laatste minder erg aangezien de controller zichzelf niet uitzet maar toch, vreemde beslissing.

Ik ben blij met mijn PS4, tot FO4 er is vermaak ik me prima met Far Cry 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
warcow schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:27:
The vanishing of Ethan Carter. Is een download only en voor dat geld wel de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 1 dag wachten op fallout, voor 52 euro bij de mediamarkt te halen. Nu hopen dat hij morgen vroeg niet regent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-10 10:52
Aargh. Ik heb Fallout besteld via Bart Smit. Hij wordt morgen pas na half 5 bezorgd staat er :'(

PSN: Space-o-saurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ColonelSanders schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:30:
Aargh. Ik heb Fallout besteld via Bart Smit. Hij wordt morgen pas na half 5 bezorgd staat er :'(
bij mij tussen 1400 en 1600, kan morgen en woensdag niet veel spelen, avonden zitten al aardig vol, heb donderdag en vrijdag vrij, dan ga ik wel uren maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om 14;00 of 15;00 vandaag komen de reviews online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

System Software 3.11 is er nu voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nieuwevolger schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:27:
Om 14;00 of 15;00 vandaag komen de reviews online.
Nice, ben zeer benieuwd.

Eerste reviews komen om 14.00 inderdaad.

[ Voor 10% gewijzigd door Niku op 09-11-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker, heel de week vakantie!!

O wacht, ik speel geen Fallout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 20:32

Lapras

Ice beam

Fallout 4 wordt, afhankelijk van de reviews, zeer waarschijnlijk ook hier aangeschaft. Maar niet nadat ik eerst Divinity: Original Sin heb uitgespeeld. Iemand daar ook mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

On_E

Housemusic

Lapras schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:51:
Fallout 4 wordt, afhankelijk van de reviews, zeer waarschijnlijk ook hier aangeschaft. Maar niet nadat ik eerst Divinity: Original Sin heb uitgespeeld. Iemand daar ook mee bezig?
Yep, kan me niet voorstellen dat FO4 een betere RPG is dan Divinity!

Echt de beste game die ik dit jaar heb gespeeld en dat waren er best veel. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Lapras schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:51:
Nog niet gespeeld, maar ik wil hem ooit wel eens aanschaffen. Eerst nog wat backlog wegwerken :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:49
De hype rond fallout begint wel serieuse vormen aan te nemen, maar vraag me sterk af of het iets voor me is. Die games waar je 500 uur in stopt voor je op het einde bent blijven aantrekkelijk, maar aan de andere kant ook heel vermoeiend.

The Witcher was fantastisch en heb ik ook uitgespeeld, maar was er toen wel helemaal klaar mee. Daarnaast hebben RPG ook van de uitgebreide skilltrees waar je helemaal duizelig van wordt :p

Ff de reviews afwachten dan maar. Grafisch lijkt het me trouwens ook geen hoogvlieger. Maar wellicht oordeel ik te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
Lekkerboeie86 schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:49:
Grafisch lijkt het me trouwens op geen hoogvlieger. Maar wellicht oordeel ik te snel.
Lijkt me ook niet, tenslotte ook niet gek met een erg grote wereld ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Pagina: 1 ... 25 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link