koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Zijn er meerdere verhalen of wat bedoel je met de eerste playthrough?Sinned123 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:38:
Volgens mij was een playtrough ook langer dan 15uur.
Ik heb er volgens mij veel meer tijd aan moeten spenderen.
Eerder 25-30uur voor de eerste playtrough.
Tsja, dat zal per persoon verschillen. Ik vond 1 keer voldoendeNiku schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:38:
[...]
Maal 3, je wilt die game sowieso twee keer spelen. En daarna wil je hem nog op survivor + spelen
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Je krijgt geloof ik maar 1 throphy na de eerste playtrough.Daan87423 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:40:
[...]
Zijn er meerdere verhalen of wat bedoel je met de eerste playthrough?
De rest lukt pas in de volgende playtrough's.
Ik vond het wel voldoende en ben toen gestopt.
Ook omdat het naar het einde toe wat langdradig aanvoelde.
12 uur is best vlot. Ik heb het spel 2x gespeeld. 1 keer op 'normal'. Dan heb je behoorlijk wat resources tot je beschikking en kun je tegenstanders uitschakelen. Daarna nog 1 keer op 'Survivor'. Dan zijn de resources veel schaarser en denk je echt na hoe je bepaalde situaties nu het beste kunt aanpakken.Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:47:
op een normaal tempo ben je echt wel klaar in 12 uur met tlou. het is even inkomen maar daarna kan je meeste vijanden ook wel makkelijk aan.
Ook al was het verhaal helemaal hetzelfde, toch waren het 2 verschillende playthroughs.
PSN ID: MrMichel_75
Verwijderd
Met 12 uur heb je hem zeker weten op Easy gespeeld en ben je overal doorheen gerend..Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:47:
op een normaal tempo ben je echt wel klaar in 12 uur met tlou. het is even inkomen maar daarna kan je meeste vijanden ook wel makkelijk aan.
Ik heb hem zelf op alle moeilijkheden gespeeld.
En met Grounded ben je zeker wel een uurtje of 20 bezig, aangezien je dan echt alles moet scavengen.
Ik heb het hele spel(inclusief ps3 versie) minimaal 20 keer uitgespeeld
Beste spel by far op de playstation consoles..
en moet zeggen wat een vet spel!!!! Echt lang niet zoveel lol gehad in een SP game. Heb gewoon dik 1-2uur over 1 missie gedaan. Sneaken..stealthen...letterlijk iedereen killen en alle ruimtes verkennen.
Zoals je kan raden is het een stealth game, gelijk op de moeilijkste difficulty begonnen en vet spannend allemaal. Combat system is eigenlijk non existant maar dat vind ik juist dope. Als je wordt gespot dan kom je in een sort quick time event terrecht waar je de enemy moet counteren en in Goblin mode = 1 een hit dood.
Anyway, echt een super aanrader voor mensen die van stealth games houden. visueel niet super sterk maar mooi genoeg voor mij. En dan heb ik het niet eens over de skills die je kan levelen etc.
The first casualty in war is always the truth...
Heb die inderdaad uit de PS Plus opgepikt, maar nog nooit gespeeld. Lijkt me helemaal niks.Jumpiefox schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:43:
Gisteren een impuls aankoop gedaan in de ps-store en Styx: Masters of shadows gekocht voor 30euries...was paar maanden geleden nog gratis voor psplus leden maar goed.
en moet zeggen wat een vet spel!!!! Echt lang niet zoveel lol gehad in een SP game. Heb gewoon dik 1-2uur over 1 missie gedaan. Sneaken..stealthen...letterlijk iedereen killen en alle ruimtes verkennen.
Zoals je kan raden is het een stealth game, gelijk op de moeilijkste difficulty begonnen en vet spannend allemaal. Combat system is eigenlijk non existant maar dat vind ik juist dope. Als je wordt gespot dan kom je in een sort quick time event terrecht waar je de enemy moet counteren en in Goblin mode = 1 een hit dood.
Anyway, echt een super aanrader voor mensen die van stealth games houden. visueel niet super sterk maar mooi genoeg voor mij. En dan heb ik het niet eens over de skills die je kan levelen etc.
*kuch* Reviewcode *kuch*
Meer info please!! Ik wil geen miskoop doen! Fuck die NDA bullshit
Heb beide games op de PC gespeeld, zijn idd erg goed. Al verschillende keren mensen hier erover horen praten of deze het kopen waard is. Voor dat geld zeker. Goede shooter, leuk verhaal, geweldige sfeer. Erg orgineel. iirc komt het verhaal ook van een aantal geschreven novels.shenr schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:25:
Heb van de week even het begin van Metro redux gespeeld (begonnen met 2033) en moet zeggen dat het echt wel een aardig spel is. Voor die €11 lijkt het me erg veel game voor het geld. Voor FPS fans zeker de moeite waar, de deal is nog maar enkele dagen geldig in de PS store.
Ik had de demo tijdje terug op de PS4 voor de grap even gedownload, was wel een stuk moeilijker met een joystick ipv een muis
Verwijderd
New on PS Store this week: Call of Duty: Black Ops III, Need For Speed, new PS+ games, more:
http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Dat belooft wat, zal me benieuwen...If that’s not enough, head over to PlayStation Store from tomorrow and check out the Double Discount promotion where you can take advantage of some huge PS4 savings. We’ll have full details here on PlayStation Blog in the morning.
PSN, Twitter: NNY1980

Goed om te zien dat het forum ook een beetje begint te leven
[ Voor 26% gewijzigd door donvalentino op 03-11-2015 17:29 ]
Topdeal, maar voor deze remaster set kon ik niet wachten bij releaseKoko71 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:42:
Game deal daily heeft momenteel de uncharted collectie voor 38,- dollar op de site staan. Code net gekocht en hij is aan het downloaden \0/
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Over de FC4 campaign doe je nooit 25 uur. Uur of 15 ben je daar wel klaar mee.jimz93 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:32:
[...]
Ik zou de volgende volgorde doen (gebaseerd op mijn belevenis)
1. The witcher 3. (40 uur, campaign only)
2. The last of us (15 uur? campaign)
3. Far Cry 4 (of 3, persoonlijk lijkt 3 me gaver maar heb beide nooit gespeeld omdat ik niets met de setting heb, 25 uur campaign?)
4. AC Syndicate, ik denk dat de nieuwe het geld wel waard is.
Verder kan ik Metro ten zeerste aanraden en de Nathan drake collection (indien je de 1e 3 delen nooit gespeeld hebt)
Verwijderd
1: Als je the witcher 3 campaign only speelt spoor je niet...... ja main story is zo'n 40 uur maar er is daarnaast nog zo'n 60 uur aan andere zeer goed matriaal..jimz93 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:32:
[...]
Ik zou de volgende volgorde doen (gebaseerd op mijn belevenis)
1. The witcher 3. (40 uur, campaign only)
2. The last of us (15 uur? campaign)
3. Far Cry 4 (of 3, persoonlijk lijkt 3 me gaver maar heb beide nooit gespeeld omdat ik niets met de setting heb, 25 uur campaign?)
4. AC Syndicate, ik denk dat de nieuwe het geld wel waard is.
Verder kan ik Metro ten zeerste aanraden en de Nathan drake collection (indien je de 1e 3 delen nooit gespeeld hebt)
2:The last of us moet je niet haasten dus zo'n 20 tot 25 uur.
3:Far cry 25 uur
Hier als download te koop voor $13,50 (wel een US account benodigd):Daan87423 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:37:
TLOU;R probeer ik ondertussen te scoren via V&A of Marktplaats.
http://gamedealdaily.com/...tered-full-game-download/
Ik heb deze ook gekocht na een tip in dit topic.
Gewoon rösti
oké haha!Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:06:
[...]
1: Als je the witcher 3 campaign only speelt spoor je niet...... ja main story is zo'n 40 uur maar er is daarnaast nog zo'n 60 uur aan andere zeer goed matriaal..
2:The last of us moet je niet haasten dus zo'n 20 tot 25 uur.
3:Far cry 25 uur![]()
![]()
... Dat spel heb je 100% uitgespeeld in 1 zaterdag
was een beetje gegokt ook wel ^^'
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
teaser van de 5e planeet van star wars battlefront. dit ziet er toch veel beter uit dan black ops 3...
Ik denk niet dan mensen Call of Duty kopen omdat ze het er beter uit vinden zien. Het is niets nieuws dat een DICE game er beter uitziet.Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:55:
http://www.psx-sense.nl/2...oont-the-battle-of-jakku/
teaser van de 5e planeet van star wars battlefront. dit ziet er toch veel beter uit dan black ops 3...
Is dit ook voor EU accounts?Koko71 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:42:
Game deal daily heeft momenteel de uncharted collectie voor 38,- dollar op de site staan. Code net gekocht en hij is aan het downloaden \0/
Maar je kan wel spelen op je EU account.
Iets goedkoper bij http://www.cdkeys.com/pla...lection-playstation-4-ps4Koko71 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:42:
Dat heb ik mijn 2e en 3e playthrough niet eens gered. Ik vraag me af of je dan wel geniet van de game en dus ieder hoekje en gaatje checkt voor supplies. De 1e keer ben ik over de 25 uur heen gegaan op Hard zonder Listen Mode. De keren daarna zeker tussen de 15 en 20 uur gered.Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:47:
Volgens mij wilden die gasten bij DICE veel liever Star Wars trailers maken dan er een hele game bij verzinnen
Maar ziet er desalwelteplus mooi uit hoor
Elk hoekje checken doe ik overigens nooit. Alleen als het echt de moeite is en collectibles voor extra gameplay zorgen of whatever (of je moet het toch al doen voor ammo e.d.), maar anders kan het me gestolen worden. Ik speel voor de ervaring en bij dit soort games voor het verhaal en de karakters. Daar hoort voor mij niet bij om als werkverslaafde alle punten van de map te bekijken. Vaak zie je dan ook nog wel wat dingen die ze niet mooi hebben weggewerkt, dat doet alleen maar afbreuk imobram1984 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:56:
[...]
Dat heb ik mijn 2e en 3e playthrough niet eens gered. Ik vraag me af of je dan wel geniet van de game en dus ieder hoekje en gaatje checkt voor supplies. De 1e keer ben ik over de 25 uur heen gegaan op Hard zonder Listen Mode. De keren daarna zeker tussen de 15 en 20 uur gered.
[ Voor 67% gewijzigd door Martinspire op 03-11-2015 20:58 ]
Verwijderd
Dat is het hem juist in The last of us..Martinspire schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:56:
[video]
Volgens mij wilden die gasten bij DICE veel liever Star Wars trailers maken dan er een hele game bij verzinnen
[...]
Elk hoekje checken doe ik overigens nooit. Alleen als het echt de moeite is en collectibles voor extra gameplay zorgen of whatever (of je moet het toch al doen voor ammo e.d.), maar anders kan het me gestolen worden. Ik speel voor de ervaring en bij dit soort games voor het verhaal en de karakters. Daar hoort voor mij niet bij om als werkverslaafde alle punten van de map te bekijken. Vaak zie je dan ook nog wel wat dingen die ze niet mooi hebben weggewerkt, dat doet alleen maar afbreuk imo
Al die extra dingen die je vind die vertellen veel meer over het verhaal en vertellen meer over de karakters:)
TLoU is geen sandbox game hè. Met flink exploren word je beloond in de vorm van supplies, en dus heb je meer items die je kunt craften + je krijgt extra story contemt mee.Martinspire schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:56:
[video]
[...]
Elk hoekje checken doe ik overigens nooit. Alleen als het echt de moeite is en collectibles voor extra gameplay zorgen of whatever (of je moet het toch al doen voor ammo e.d.), maar anders kan het me gestolen worden. Ik speel voor de ervaring en bij dit soort games voor het verhaal en de karakters. Daar hoort voor mij niet bij om als werkverslaafde alle punten van de map te bekijken. Vaak zie je dan ook nog wel wat dingen die ze niet mooi hebben weggewerkt, dat doet alleen maar afbreuk imo
Volgens How Long To Beat heb je dan behoorlijk gerushed en je puur gericht op de story, wat ik al vermoedde. Het gemiddelde zonder extra's is 15,5 uur en als je echt relaxt doet, kom je zelfs boven de 33 uur uit. Dat is dan puur alleen de Main Story. De extra's erbij, wat jij dus zogenaamd binnen 12 uur doet, kost je gemiddeld 17,5 uur. Rushed kost je dan 13,5 uur (dan moet je dus in principe de levels al kennen).Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:14:
Ik heb de game in een normaal tempo gespeeld en heb zeker wel geprobeerd de hoekjes af te gaan. Ik liep op een gegeven moment snel genoeg door alle waves van enemies.
http://howlongtobeat.com/game.php?id=9997
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:49
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
The Witcher slaat alles daar heb ik elke sidequests gedaan en zo'n 300 uur in zitten, hoezo 55 euro voor een game is duur
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik vond die dingen anders weinig boeiend en heb ook lang niet alles gepakt. Wat tekst over een personage zal me aan mn reet roesten. Tekst-dingen lees ik ook vrijwel nooit. Als het belangrijk is, dan zeg het me maar.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:01:
[...]
Dat is het hem juist in The last of us..
Al die extra dingen die je vind die vertellen veel meer over het verhaal en vertellen meer over de karakters:)
Ik speelde hem niet zo heel moeilijk, dus hoefde lang niet altijd alles te pakken om het te overleven.bram1984 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:06:
[...]
TLoU is geen sandbox game hè. Met flink exploren word je beloond in de vorm van supplies, en dus heb je meer items die je kunt craften + je krijgt extra story contemt mee.
Maar doe lekker je ding. Ik vind het echter niet heel boeiend. Net als dat ik hem nooit zo moeilijk zet omdat als ik ergens 30x dood ga, dan ben ik echt helemaal uit het verhaal en ga ik me ergeren aan de mechanics (sure het ligt mogelijk bij mij, maar zo voel ik dat dan niet
Zag dat Bloodborne in de aanbieding is op PSN , die game lijkt me vanaf het begin dit jaar al ontzettend tof , paar dingen die me toch "tegen" staan , ik lees nogal wat klachten over framedrops , weet iemand of dat opgelost is ? daar kan ik echt heel slecht tegen , verder vraag ik me toch sterk af of het niet TE moeilijk zal zijn een uitdaging hou ik best van en speel ook niks op easy maar als het echt heel frustrerend gaat worden dan weet ik het nog zo net niet
De frame drops vallen ook allemaal wel mee.
Verwijderd
Over de eerste playtrough heb ik zo'n 100 uur gedaan.Chaoss schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:51:
Ik heb tlou op normal gespeeld en wel bijna elk hoekje gechecked naar loot, en ik meen me te herinneren dat ik zo'n 18 uur over de game heb gedaan.
The Witcher slaat alles daar heb ik elke sidequests gedaan en zo'n 300 uur in zitten, hoezo 55 euro voor een game is duur
En ben nu met de tweede bezig, en ik weet zeker dat er ook een derde gaat komen.
Blij dat ik toch doorgegaan ben met het spel..
Er is gewoon zoveel te doen, en je kan het ook nog op andere manieren doen.
Top spel..
Nooit last gehad van framedrops. Ik speel de game vanaf release. Het is de moeilijkste game die ikzelf ooit gespeeld heb, maar ook meteen een van de vetste en diepste ervaringen tot nu toe. Hij komt in mijn top 3. Gewoon halen en al het andere zal verbleken (zelfs MGSVcardwizard schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:12:
Momenteel druk met MGS V : TPP , heerlijk spel , altijd al mijn dingetje geweest !
Zag dat Bloodborne in de aanbieding is op PSN , die game lijkt me vanaf het begin dit jaar al ontzettend tof , paar dingen die me toch "tegen" staan , ik lees nogal wat klachten over framedrops , weet iemand of dat opgelost is ? daar kan ik echt heel slecht tegen , verder vraag ik me toch sterk af of het niet TE moeilijk zal zijn een uitdaging hou ik best van en speel ook niks op easy maar als het echt heel frustrerend gaat worden dan weet ik het nog zo net niet
Speel MGS V: TPP nu eerst zelf maar eens voordat je dat stelt.bram1984 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 06:32:
[...]
Nooit last gehad van framedrops. Ik speel de game vanaf release. Het is de moeilijkste game die ikzelf ooit gespeeld heb, maar ook meteen een van de vetste en diepste ervaringen tot nu toe. Hij komt in mijn top 3. Gewoon halen en al het andere zal verbleken (zelfs MGSV).
PSN: breminem
Dit is voor het eerst dat ik iets lees over framedrops in Bloodborne.cardwizard schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:12:
Zag dat Bloodborne in de aanbieding is op PSN , die game lijkt me vanaf het begin dit jaar al ontzettend tof , paar dingen die me toch "tegen" staan , ik lees nogal wat klachten over framedrops ,
Ik heb de game 3 keer rondgespeeld, geen breaking drops meegemaakt.
Dat heeft vast iemand geschreven die gefrustreerd is omdat ie zuigt in de game
Maar je hebt gelijk: de game ís ontzettend tof. Niet zeuren, geen "slechte" reviews geloven (vraag de mensen hier of ze minpunten kunnen opnoemen en het blijft lang stil) en gewoon kopen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Framedrops in Bloodborne heb ik af en toe wel gehad, maar nooit midden in gevechten ofzo. Soms als je een ander gebied in loopt maar verder niet.cardwizard schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:12:
Momenteel druk met MGS V : TPP , heerlijk spel , altijd al mijn dingetje geweest !
Frustrerend zal die game zeker zijn, vooral in de eerste uren. Maar als je het door krijgt is het super tof en de uitdaging blijft!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Wat een fantastische cRPG.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb een PX22 en ik ben er niet tevreden over. Wellicht heb ik pech, maar ik heb al vanaf het begin, dat op windows via USB aangesloten, het geluid regelmatig weg valt tijdens een spel. Maar nu merk ik ook dat in de controller aangesloten, dat het geluid regelmatig wegvalt. Ik denk er toch aan een Sony te kopen met bluetooth om van de stekkertjes af te zijn. Echter wil ik daar nu geen geld meer aan uitgeven. Het geluid stottert continu en als ik de plug uit de controller haal, is het geluid weer prima over de speakers.chimera2 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:30:
zijn er eigenlijk mensen met een turtle beach px5? bij stoort hij erg vaak. Denk zal is kijken of er een update is. Nu herkent hij hem niet op de pc. Je hoort wel het geluidje maar hij word toch niet herkent. Ik heb de stappen al gedaan volgens de turtle beach website.
Hop,hop,hop!
...Naast de webshop die de 1TB verkoopt voor 348, al heb ik liever een set met game.
[ Voor 22% gewijzigd door Aethertyd op 04-11-2015 10:07 ]
automation fanboy
ik ben er ook zwaar ontevreden over. Ik koop nooit meer zo'n dure headset.basset schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:03:
[...]
Ik heb een PX22 en ik ben er niet tevreden over. Wellicht heb ik pech, maar ik heb al vanaf het begin, dat op windows via USB aangesloten, het geluid regelmatig weg valt tijdens een spel. Maar nu merk ik ook dat in de controller aangesloten, dat het geluid regelmatig wegvalt. Ik denk er toch aan een Sony te kopen met bluetooth om van de stekkertjes af te zijn. Echter wil ik daar nu geen geld meer aan uitgeven. Het geluid stottert continu en als ik de plug uit de controller haal, is het geluid weer prima over de speakers.
Thanks scheelt me weer een paart tientjes.Punkbuster schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:42:
ja werkt gewoon op de PS4.
Zelf gebruik ik een ATH M50 met een staande usb mic. Als ik zo even google kan je usb mic ook gewoon op de PS4 gebruiken. Dus doe jezelf een plezier en koop een koptelefoon met een groot soundstage (en geen virtual 5.1 of 7.1 nonsense) en een degelijke mic erbij.
Mits je natuurlijk in een rustige omgeving kan gamen. Anders is z'n mic misschien niet handig.
Heb in het verleden bijna ieder jaar een koptelefoon versleten. Een jaar of 3 terug de ATH M50 gekocht, en tot op de dag doet hij het super. Nog steeds super geluidskwaliteit.
Ik ben het wel met de stelling eens. MGSV is een leuk tussendoortje tussen Bloodborne en de Bloodborne DLCbreminem schreef op woensdag 04 november 2015 @ 07:43:
[...]
Speel MGS V: TPP nu eerst zelf maar eens voordat je dat stelt.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Behalve dat er ongeveer 5x zoveel content in Black Ops 3 zit, allemaal in splitscreen te spelen. 2 campaign's en meerdere modes.teaser van de 5e planeet van star wars battlefront. dit ziet er toch veel beter uit dan black ops 3...
En bij Battlefront heb je een paar modes en maps en mag je een season pass kopen van 60 euro.
Black Ops 3 heeft 12 maps voor MP (en dan nog Nuketown erbij voor sommigen), Battlefront heeft ook 12 maps voor MP. (met nog 2 extra gratis erbij als Battle for Jakku gereleased is)James Pond schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:48:
[...]
Behalve dat er ongeveer 5x zoveel content in Black Ops 3 zit, allemaal in splitscreen te spelen. 2 campaign's en meerdere modes.
En bij Battlefront heb je een paar modes en maps en mag je een season pass kopen van 60 euro.
Dus eigenlijk heeft Battlefront 1 map meer dan Black Ops 3.
Campaign e.d. boeit mij niet zo in dit soort games.
Splitscreen ook niet.
Fighter squadronJames Pond schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:48:
[...]
Behalve dat er ongeveer 5x zoveel content in Black Ops 3 zit, allemaal in splitscreen te spelen. 2 campaign's en meerdere modes.
Supremacy
Cargo
Droid run
Walker assault
Blast
Drop zone
Heroes vs Villains
Hero hunt
- Ik zie zo al 9 game modes, wel een meer als een paar -
En zover ik mij kan herinneren is CoD heer en meester in map packs uitbrengen om nog meer geld te krijgen.
Je kan de campaign van Black Ops 3 met 4 man online coopen. Je kan ook de zombie campaign coopen ( dit is de normale campaign maar dan met zombies ipv normale vijanden ). Daarnaast heb je nog een aparte zombie mode.
Laten we het even vergelijken
Battlefront heeft:
-Multiplayer
Black Ops 3 heeft:
-4 player coop campaign ( 2 player splitscreen )
-4 player zombie coop campaign( 2 player splitscreen )
-multiplayer( 2 player splitscreen )
-Zombies mode( 2 player splitscreen )
-League mode
-Offline Bots
-Parcour challenge mode
-Dead Ops Twin Switch Shooter game
-Mod tools ( PC ONLY )
Dus uhm tja, voor 60 euro koop ik wel de game met de meeste content en pluk Battlefront wel uit een budgetbak als deze wat goedkoper is.
Ik ben eigenlijk best anti CoD maar deze game heeft Treyarch 3 jaar aan gewerkt en dat is te zien in de content.
Battlefront is leuk, maar niet diep genoeg. Beta was casual as hell.
Maargoed als coop of splitscreen je niet boeit ja dan vooral Battlefront halen. Wat je zelf t leukste vind toch? Maar qua content steeks BO3 er ver bovenuit
[ Voor 12% gewijzigd door James Pond op 04-11-2015 11:28 ]
Metro Redux gehaald voor 10 euro maar dit is toch wel een tegenvaller. Sfeer is wel aardig maar de animaties storen mij. Niet vloeiend en als je een monster dood schiet dan maakt deze vaak een onrealistische spastische beweging.
Uncharted collectie gisteren gehaald voor 35 euro. Dit speelt erg lekker weg. Ziet er vrij aardig uit, besturing is soepel en de combinatie van puzzels en (over the top) shoot outs maken een leuke afwisseling.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Waar heb je Uncharted voor 35 euro gevonden dan? Tweedehands?The_Worst schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:13:
Uncharted collectie gisteren gehaald voor 35 euro.
[ Voor 57% gewijzigd door SToRM666 op 04-11-2015 12:24 ]
PSN id: NL_SToRM
SToRM666 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:23:
[...]
Waar heb je Uncharted voor 35 euro gevonden dan? Tweedehands?
Schweino schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:44:
[...]
Iets goedkoper bij http://www.cdkeys.com/pla...lection-playstation-4-ps4
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Dan koop je die toch gewoonAethertyd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:33:
Hoe lang duurt het meestal voordat webshops een aangekondigde price drop ook daadwerkelijk door gaan voeren? Er is nu nog niet veel van te zien helaas...
...Naast de webshop die de 1TB verkoopt voor 348, al heb ik liever een set met game.
ik snap echt niet mensen lopen te wachten op een price drop van een paar tientjes. Een PS4 1 TB voor 348 is al een koopje. Persoonlijk zou ik echt niet wakker liggen als hij dan ineens volgende week nog 2 tientjes minder is. Dus hup schud die portemonnee is leeg. En doe niet zo krenterig
Dan maar vermaken met Dragon Age Inquisition voorlopig
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Games kan je 2e hands op marktplaats kopen. Al vaak zat gehad dat ik ze voor dezelfde prijs of met winst doorverkocht heb. En anders kost het je een keer 5 euro. 2e hands PS4 lijkt me het risico niet waard.Aethertyd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:43:
Voor die paar tientjes koop je toch weer een spel. Niet iedereen kan het zich veroorloven met geld te gooien. Momenteel denk ik erover om een 2ehandsje van 2 maanden oud over te nemen voor hetzelfde bedrag maar wel inc de nieuwe MGS games. Aangezien Fallout om de hoek staat en ik hem gelijk wil spelen zal dat hem wel worden.
hier nog een mooie deal: http://www.wehkamp.nl/spe...ate=%2f_%2fN-5xyz&IsSeg=0
Misschien zijn er nog wat kortingscodes en heb je alvast een game erbij
Verwijderd
Double Discounts start today on PlayStation Store. PS Plus members save big. Full details:

Nu nog een 2tb hdd
[ Voor 5% gewijzigd door James Pond op 04-11-2015 13:20 ]
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 04-11-2015 13:27 ]
Verwijderd
Een uur later had ik hem alweer verkocht op marktplaats voor 275 ..
Toch wel lekker zulke deals.
Heb er zelf 2 staan thuis(1 nog gloednieuw in doos, maar die staat als "reserve").
Fysieke games doe ik niet meer aan.
Ik heb nog dozen vol staan met ps2 games en ps3 games omdat het me leuk leek om alles te verzamelen.
Nu zit je er maar mee...
Dus lekker alles digitaal kopen.
Er staat US region bij, betekent dat ik dan een US PSN account nodig heb?Schweino schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:44:
[...]
Iets goedkoper bij http://www.cdkeys.com/pla...lection-playstation-4-ps4
Drie keer? Misschien in spoiler tags kleine hints waarom 3 keer? Ik heb 'm één keer uitgespeeld en vond het een prachtige game...Niku schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:38:
[...]
Maal 3, je wilt die game sowieso twee keer spelen. En daarna wil je hem nog op survivor + spelen
Haha, dit zou ik nooit doen, een te goede band met de buren.Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:37:
Ik heb gisteren een ps4 overgenomen van de buren voor 175 euro..
Heb er zelf 2 staan thuis(1 nog gloednieuw in doos, maar die staat als "reserve").
Fysieke games doe ik niet meer aan.
Ik heb nog dozen vol staan met ps2 games en ps3 games omdat het me leuk leek om alles te verzamelen.
Nu zit je er maar mee...
Dus lekker alles digitaal kopen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Gekke buren heb jij!Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:37:
Ik heb gisteren een ps4 overgenomen van de buren voor 175 euro..
Dat zijn toch weer 2-3 games winst!

GamiQ, de game notes app met game maps!
Dat is ook mijn grootste reden dat ik de games allemaal op disc koop. Tevens zijn de disc-games vaak ook nog goedkoper dan de download versie.On_E schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:27:
Games op disc kan ik verkopen/ruilen, nog altijd de grootste reden dat ik liever daarvoor ga.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Maar voor TLOU krijg je echt niet meer dan 15 euro, en voor die prijs haal je hem digitaal. Tzelfde met Uncharted collection.. dat zijn ook echt topgames die ik niet meer wil verkopen.On_E schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:27:
Games op disc kan ik verkopen/ruilen, nog altijd de grootste reden dat ik liever daarvoor ga.
Verwijderd
Ik heb zoveel problemen gehad met de ps3, ik heb er 7 gehad in totaal.
Dus ik dacht bij mijzelf.
Laat ik er eentje extra halen zodat ik lekker kan blijven gamen zodra die kapot gaat
Ik had ooit een mooie witte ps4..
Maar die ligt nog steeds in 1000 stukjes...(Iets met van de trap af laten vallen waar die niet zo goed tegen kan
Kwam mijn reserve(die nu mijn main is) goed van pas
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2015 14:10 ]
De enige retailgame die ik digitaal heb gekocht is DriveClub.James Pond schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:04:
[...]
Maar voor TLOU krijg je echt niet meer dan 15 euro, en voor die prijs haal je hem digitaal. Tzelfde met Uncharted collection.. dat zijn ook echt topgames die ik niet meer wil verkopen.
En daar heb ik geen spijt van.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik krijg al rillingen als ik het lees dat hij van de trap afviel haha, ik zou helemaal gek worden als me dat zou gebeuren.Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:04:
[...]
Ik heb zoveel problemen gehad met de ps3, ik heb er 7 gehad in totaal.
Laat ik er eentje extra halen zodat ik lekker kan blijven gamen zodra die kapot gaat![]()
Ik had ooit een mooie witte ps4..
Maar die ligt nog steeds in 1000 stukjes...(Iets met van de trap af laten vallen waar die niet zo goed tegen kan)
Kwam mijn reserve(die nu mijn main is) goed van pas
Je weet dat de Metro games uit 2005 komen?The_Worst schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:13:
Ondanks mijn voornemens om geen spellen meer te kopen ben ik er toch voor gezwicht.
Metro Redux gehaald voor 10 euro maar dit is toch wel een tegenvaller. Sfeer is wel aardig maar de animaties storen mij. Niet vloeiend en als je een monster dood schiet dan maakt deze vaak een onrealistische spastische beweging.
Uncharted collectie gisteren gehaald voor 35 euro. Dit speelt erg lekker weg. Ziet er vrij aardig uit, besturing is soepel en de combinatie van puzzels en (over the top) shoot outs maken een leuke afwisseling.
Verwijderd
Was ook geen tof momentWeAreLegion schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:30:
[...]
Ik krijg al rillingen als ik het lees dat hij van de trap afviel haha, ik zou helemaal gek worden als me dat zou gebeuren.
In je hoofd gaat het ook echt in slow motion dan..
Had hem net een paar dagen en wou het eventjes showen aan wat vrienden, uiteindelijk wel geshowt..
Hier ligt een stukje, daar ligt een stukje..
Nu wachten op een soortgelijke bundel, of voor deze gaan?
http://www.mediamarkt.de/...langId=-3#product-ratings
Verwijderd
Dat moet je toch helemaal zelf weten voor welke bundel je wilt gaanDaYwaLkUr schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:34:
Nog steeds jammer dat ik die bundel van game mania niet gekocht heb: PS4 500GB + FC4 + uncharted + AC syndicate voor 379,-
Het was eindelijk opgehouden met het "gezeur" over bundels hier...
Laten we het a.u.b niet weer opstarten....
Dat was zelfs een 1TB !! Die staat hierDaYwaLkUr schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:34:
Nog steeds jammer dat ik die bundel van game mania niet gekocht heb: PS4 500GB + FC4 + uncharted + AC syndicate voor 379,-
Dat ze oud waren wel ja. Hoorde de lovende verhalen hier en ik zag een trailer voorbij komen waar de ontwikkelaar liet zien wat ze allemaal verbeterd hadden dus ik dacht dat ik wel goed zat.James Pond schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:31:
[...]
Je weet dat de Metro games uit 2005 komen?
Maakt ook niet uit. Ik zal mij er wel doorheen worstelen en voor die 10 euro...
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Lijkt uncharted niet qua game play op TLOU?
Niet echt. Enige overeenkomst is 3rd person. Pacing is totaal anders en ook de besturing voelt niet hetzelfde.DaYwaLkUr schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:17:
Alleen uncharted houden of ruilen tegen bloodborne?
Nee.DaYwaLkUr schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:17:
Mwa, zijn geen spoiler tags bij nodig. Vond de game fantastisch, probeerde alle trophies te halen en wilde de game op survivor + uitspelen.SqueakyClean schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:44:
[...]
Drie keer? Misschien in spoiler tags kleine hints waarom 3 keer? Ik heb 'm één keer uitgespeeld en vond het een prachtige game...
Black Flag voor € 15! Sla je slag!Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:04:
PlayStation Europe
Double Discounts start today on PlayStation Store. PS Plus members save big. Full details:
[afbeelding]
Ah, ok. Ik heb 'm volgens mij de eerste keer op hard gespeeld (hoe kan het anders survival zijn?Niku schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:38:
[...]
Mwa, zijn geen spoiler tags bij nodig. Vond de game fantastisch, probeerde alle trophies te halen en wilde de game op survivor + uitspelen.
Damn wat heeft de PS4 toch veel mooie games!!
[ Voor 31% gewijzigd door SqueakyClean op 04-11-2015 15:56 ]
Beide kopenDaYwaLkUr schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:17:
Alleen uncharted houden of ruilen tegen bloodborne?
Die kun je op marktplaats ook fysiek voor dat bedrag krijgen, wat mijn voorkeur zou hebben.
Nee juist niet, die komt vanzelf wel in Ps Plus. Ooit.
Wel leuke game overigens, speelt beter als een Unity en wijkt toch wat af van het reguliere AC met alleen 1 grote stad.
Tuurlijk kan dat, maar voor de beste AC op de PS4 is €15 geen slechte prijs.Niku schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:55:
[...]
Die kun je op marktplaats ook fysiek voor dat bedrag krijgen, wat mijn voorkeur zou hebben.
En geen schijfjes wisselen!
Hahahaha.dutchgio schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:56:
[...]
Nee juist niet, die komt vanzelf wel in Ps Plus. Ooit.
Maar klopt: ik hoorde dat ie in de plus van december zit, samen met KillZone en Knack...
[ Voor 31% gewijzigd door SqueakyClean op 04-11-2015 15:59 ]
Een uur later had ik hem alweer verkocht op marktplaats voor 150 ..
Heb er zelf 2 liggen thuis(1 nog gloednieuw in m'n pikachu portomonee, maar die ligt als "reserve").
Muntjes doe ik niet meer aan.
Ik heb nog dozen vol staan met guldens en dukaten omdat het me leuk leek om alles te verzamelen.
Nu zit je er maar mee...
Dus lekker alles pinnen!
Ik heb zoveel problemen gehad met de gulden, ik heb er 70 miljard gehad in totaal.
Laat ik een extra €100 - biljet halen zodat ik lekker kan blijven uitgeven zodra die kapot gaat
Ik had ooit een mooi wit stapeltje 100 euro - biljetten...
Maar die ligt nog steeds in 1000 stukjes...(Iets met van de trap af laten vallen waar het niet zo goed tegen kan
Kwam mijn reserve 100 euro(die nu mijn main is) goed van pas

PSN: Oldzkoel
Ok.power_user schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:26:
Ik heb gisteren een €`100-biljet overgenomen van de buren voor 60 euro..
Een uur later had ik hem alweer verkocht op marktplaats voor 150 ..
Heb er zelf 2 liggen thuis(1 nog gloednieuw in m'n pikachu portomonee, maar die ligt als "reserve").
Muntjes doe ik niet meer aan.
Ik heb nog dozen vol staan met guldens en dukaten omdat het me leuk leek om alles te verzamelen.
Nu zit je er maar mee...
Dus lekker alles pinnen!
Ik heb zoveel problemen gehad met de gulden, ik heb er 70 miljard gehad in totaal.
Laat ik een extra €100 - biljet halen zodat ik lekker kan blijven uitgeven zodra die kapot gaat![]()
Ik had ooit een mooi wit stapeltje 100 euro - biljetten...
Maar die ligt nog steeds in 1000 stukjes...(Iets met van de trap af laten vallen waar het niet zo goed tegen kan)
Kwam mijn reserve 100 euro(die nu mijn main is) goed van pas
![]()
![]()
![]()
![]()
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dit topic is gesloten.
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link